Mindjárt véget ér Amerika legjobb formulaautós bajnoksága. Le ne maradj a zárófutamról!

  2014. augusztus 30. - Máth Dávid Címkék: videó IndyCar

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Le Mans-i raceface-hiéna
2015-06-19 17:11:41

Vannak gátlásaid? Fél percre tedd el mélyre, a fiók aljára, mert ide pofa kell – versenypofa. A

Matekos hiéna Le Mans-pendrive-ért
2015-06-16 20:53:41

A hiéna új konca 3,74 gigányi tömény sajtóanyag (persze törölhető) cseppalakú műanyagtokba csomagolva

Aztán stadionban aludtál-e már? Hiéna ugyanitt
2015-06-13 12:09:48

El nem tudom képzelni, milyen kemény csata ment a négy nagy csapat szervezői között, hogy ki mely pálya közeli

Nem csak a BMW-s lehet tahó
2015-03-13 16:18:11

De néha a porschés is. Meg a passatos phaetonos. Sőt, olykor autó se kell hozzá, hogy ugyanebből a halmazból

Bár elcsépelt és meddő minden vita, ami úgy indul, hogy Forma 1 kontra ez vagy az, a szofisztikált és steril autóversenyzés kontinenséről könnyen ugrunk mindenre, ami kicsit nyersebb, férfiasabb, és szintén háromszáz fölött zajlik. Most nem szállunk fel a hullámvasútra, ezért sem egy bezzeg-kontextusban ajánlott a következő videó az IndyCar ma esti zárófutamához. Kedvcsinálónak tessék, tizenöt perc kemény onboard-pornó a múltheti versenyről.


Ez volt a múlt hétvégén, a zárófutam még előttünk van, órákon belül indul. Aki ne követné Amerika együléses bajnokságainak csúcsát, álljék itt néhány infó. Az IndyCarban tizenhárom csapat van, mindenki a Dallara DW-12-es kasztniját használja. Motorszállítóból kettő van, a Honda és a Chevrolet egyaránt 2,2 literes, V6-os turbómotorokat szállít. Ezekkel oválpályákon alulról súrolják a 400 kilométer/órás tempót. A két gyártó idei mérlege 11:6 a Chevrolet javára, a pilótáknál viszont ennél sokkal kiélezettebb a mezőny. Hogy a sorozatra mennyire nem jellemző a dominancia arról sokat elárul, hogy az idei szezon eddigi tizenhét versenyét tíz különböző pilóta nyerte.

Európai szemnek sok lehet az ismerős név a ponttáblázaton. Egy hosszabb NASCAR-kitérő után ide került például az egykor ígéretes williamses, Juan Pablo Montoya, és a még nála is forróbb fejűnek ismert Szató Kamikáze Takuma. Ide sodorta az élet a négyszeres CART-bajnok Sébastien Bourdais-t, akinek a sikertelen Torro Rossós évek után egyelőre nem sok siker termett az IndyCarban, de a Forma 1-rajongók talán még emlékeznek Justin Wilsonra is. Akit meggyőzött a fenti videó, talán értékeli majd a sonomai futamot külső kamerák képén keresztül is.

Egy fordulóval a vége előtt Will Power előnye ötvenegy pont Hélio Castroneves előtt. (Teljes ponttáblázat) A futamgyőzelemért ötven pont jár, a pole-ért egy. Aki legalább egy kört az élen áll szintén egy pontot kap, aki pedig a legtöbb körön át vezet, kettőt. Mindjárt (19:20 Kaliforniában, ami nálunk 04:20, ha jól számoltam) jön a zárófutam: 500 mérföld a fontanai oválon. Dupla pontokkal, bajnoki címért megy a meccs. Azt hiszem, megéri túrni egy livestremet. Én ezt találtam, remélem működni fog.

Ezt már csak úgy mellékletként a fontanai verseny tegnapi edzéséről:

Jó szórakozást!

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr326651413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Samott 2014.08.30. 22:56:05

Digisport adja ha jol latom.

toto92 2014.08.30. 23:27:09

@Samott: Igen, de itt is szokott lenni link az amcsi közvetítéshez. Start 4:20 körül. www.vipleague.se

vacsad · http://indafoto.hu/vacsad/collections 2014.08.30. 23:57:56

Az utolsó futamon (mivel 500 mérföldes) dupla pont jár.

kisörDög 2014.08.31. 00:17:33

Még a 33-ik is szerezhet pontot (ha indulna annyi). A Forma-1 -ben meg nemegy évekig vért izzad 1 nyomorult pontért.

kisörDög 2014.08.31. 00:25:13

www.oleoletv.ws/ én itt szoktam évek óta akármit, nagyon sok sportág és általában mindíg működik.

Komojtalan 2014.08.31. 08:32:38

A F1 se egy nagy szám, az Indy meg azért nem tetszik mert sok az ovál pálya ahol csak a gázon kell állni kis túlzással. Valaki kiautózik 10 másodperc előnyt, összetöri magát az utolsó -> sárgazászló -> előny 0. Tudom a pályák kb. 1/3 -a ovál, de valahogy mindig azokat fogom ki. Ez a dupla pont amit a F1 is átvett óriási baromság, főleg hogy egy ovál pályán osztják. Lehet így izgalmasabb, de a versenyhez semmi köze. Egy műszaki hiba miatt az első, akinek majdnem 2 futamnyi előnye van akár le is szorulhat az élről.

vacsad · http://indafoto.hu/vacsad/collections 2014.08.31. 11:37:00

@Komojtalan: Minden oválpályán dupla pontot osztanak, nem csak az utolsó futamon :)
süti beállítások módosítása