Dráma a Flórián téren

  2014. augusztus 28. - papptibi

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

A XI. Blitz Weekend képekben
2015-07-27 19:29:36

Gabi, akit az udvari dohányzóhelyen csak Mantás Gabesz néven szólítanak, az idén újabb fejlesztéseket hajtott

Itt sem Ferrariból van a kerítés...
2015-07-16 17:43:31

Az autósport a hőskorban még a városokban zajlott, de idővel száműződött onnan. Aztán az autósport gondolt

A legkirályabb ötlet, amit gumin láttam
2015-06-06 14:02:50

A minap gumibemutatón jártam, bár ilyesmiről nem szoktunk írni, egyszerű megfontolásból. Marha nehéz

Kéne egy Tesla?
2015-05-15 18:19:48

Vagy beérnéd egy villany-Golffal is? Netán utálod a villanyautókat, mert az autó benzinnel megy? Az sem baj. A

Íme, nézzék meg milyen átlátszó módszerekhez folyamodnak, akik le akarják járatni a Toyoták megbízhatóságát. Lépésről lépésre követhetik, ahogy a sunyi befeketítési kampány begyakorolt lépéseit végrehajtják. Ám sajnos nem jön össze, mert nem gondoltak minden részletre.

fig 1.

Csütörtök délután, Szentendrei úti felüljáró, csúcsforgalom. Már ez is gyanús. Kapaszkodjanak, a java még hátravan, egy rafinált összeesküvés áldozata az, aki elhiszi: elromlott az Avensis.

IMG_3616.jpg

fig. 2.

Figyeljék csak a helyszínválasztást! Véletlenül - értik - pont lezártak egy-egy sávot egy forgatás miatt (háttérben az ott egy daru, a lámpákkal). Ergo: dugó van, a kocsik lassan mennek, jól meg tudják figyelni, hogy egy minimum 11 éves Avensis elromlott!!!!! Ráadásul a beépített ügynök testi épsége veszélyeztetése nélkül végezheti gyalázatos gerillamarketing-akcióját. Úgy tesz, mintha segítséget hívna.

IMG_3618.jpg

fig. 3.

Megérkezik a "segítség"! Véletlenül egy (sose k)Opel. De ne dőljenek be neki.

IMG_3621.jpg

fig 4.

Gonoszul olajszint-ellenőrzést színlel a szemmel láthatóan összeszokott páros. Ha megfigyelik, az is látszik, hogy a Toyota gázos, ott sárgállanak az injektorok.

IMG_3632.jpg

fig 5.

Ezután előkerül a vontatókötél. Véletlenül volt kéznél. Narancssárga. Ez még fontos lesz!

IMG_3621.jpg

fig. 6.

Az első porszem a gépezetben: a vontatókötél nem megy be a vontatószembe? Ezt nem is értem.

IMG_3644.jpg

fig. 7.

Előkerül a kettes számú bűnjel: egy másik vontatókötél! Ezek tényleg készültek.

IMG_3650.jpg

fig. 8.

És itt bekövetkezik a dráma csúcspontja. A mókának vége, a színlelt lerobbanási-vontatási jelenetnek vége. Elrakják a rekvizitumokat, és a Toyota saját erejéből elhajt!

IMG_3653.jpg

fig. 9.

Ezután az Opel is jónak látja távozni, nehogy a népharag ellene forduljon!

IMG_3656.jpg

A történetre adható, egyetlen értelmes magyarázat az lehet, hogy egy elkeseredett Avensis-tulajdonos így próbált protestálni az évek óta csak ismételt WD-40 kezelésekkel elhallgattatható kormánynyikorgás ellen. Valószínűleg ezrek látták a jelenetet a felüljárón. Hiába, a Lambósok nyilvánosan szétverik a kocsit, a toyotások szolidabbak, de azért dörzsöltek is. Kérem, értesítsenek minden arra járót, hogy kamu volt az egész, ne dőljenek be a rafinált trükknek!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr916645987

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ƃáןıʌ ʇʇoʇípɹoɟ 2014.08.28. 18:56:45

nem értem, sőt!!!!! nem is akarom. :)

Tomato77 2014.08.28. 19:12:16

És mindezt fényes nappal!!! És még fotóst is beszerveztek, aki megörökítette az egészet. :-)

motor77sport 2014.08.28. 19:12:27

Hát ha be kellett húzni max egy méter alatt beindult, biztos a gyári 15 éves aksi volt a ludas, nem használt opel astra kombi reklámot forgattak?

ikszel 2014.08.28. 19:18:24

Van egy hasonló eladó Avensisem, szóljatok, ha érdekel. Még sosem kellett behúzni. :-)

Slobodan_ (törölt) 2014.08.28. 19:36:06

Szar az összes japó!Megérthetnétek már.Usa verdát vegyetek,az legalább szép és izgalmas.

Naezatutti?! 2014.08.28. 20:02:07

Ezen cikk minősége(?) erősen hajaz a konkurens oldalon ámokfutó emberke tré írásaira...

bxbreak85 2014.08.28. 20:08:33

Nekem is van egy ilyen...néha kér egy kis olajat,de ezen kívül semmi de semmi..2 év alatt ment 43-ezret: olajak,szürök,elöre féktárcsa+betét..Hátul még az eredeti van..(103-ezer km..)Unalmas,de teszi a dolgát..Izgalomnak ott a másik 3.. 2francia és egy orosz..A hármuk életkora összesen:99-év :)

Tökösmákos 2014.08.28. 20:11:27

@Slobodan_: Jah, Chevy Voltot ami két tonna és hibridként csak 8 liter fogyaszt 100-on. Vagy egy jó kis 90-es évekbelit ami 2500 ccm-ből kihoz 120 lóerőt, 3 sebességes automataváltóval hogy az összes robogó lehagyja a lámpánál. Esetleg egy olajválság előtti big blockos benzintemetőt ami 40 litert fogyaszt százon. Lehet választani :P

Mr.Kupak 2014.08.28. 20:21:07

@Tökösmákos: Big block benzintemetőt, open header rendszerrel.

Gácsfalvi Róbert 2014.08.28. 20:22:32

@Slobodan_: Te vagy szar buzmen!! Az összes japán gép jó néma!!!

TaaT 2014.08.28. 21:05:17

Elpocsékoltam az életemből 1 percet erre az izére, kérem vissza...

230e 2014.08.28. 21:24:07

Van egy rokonom aki nem igazán tud szívből nevetni, mert úgy tűnik ő péntekit kapott ebből a típusból.

Legvidámabb Balfasz 2014.08.28. 21:59:45

Akkor ha jól értem, közlekedésbiztonsági kisfilmet forgattak a felüljárón napközben?

no_holy_shit 2014.08.28. 22:03:12

@bxbreak85:

"féktárcsa+betét..Hátul még az eredeti van..(103-ezer km..)"

en 142ekm-nel csereltem ELSO fektarcsat (gyari volt, tudom ,mert ujonnan vettem a verdat). De biztos azert mert FIAT!!!

(van opel, fiat, VW (es Renault) a csaladban. Renault-tol eltekintve mindegyiktol annyit kaptam, amennyibe kerult)

göröG 2014.08.28. 22:11:12

7-8 évvel ezelőtt a Brillnél dolgoztam Kecskeméten . Egyik nap jött egy mókus valahonnan Somogy megyéből egy trélert húzó (Merci vagy LT nemtom már)lefingott autószállítóval .Hogy bontósnak vagy neppernek az embere volt e már nem tudom , a lényeg hogy vittek a merkantilos placcról két hulladékot .Felpakolta őket , majd menetre készen odajön hozzám hogy be kéne húzni a szarrakást , mert nincs már benne az önindító ....

akos696 · www.focusauto.hu 2014.08.28. 23:29:26

@Tökösmákos: Hehe, majndem találó! Ami vasam 3000 ccm-ből 160 le+3 seb automata. Csak annyi sántít, hogy az elején (úgy 120-ig, addig tart a kettes) nagyon megindul, meg, hogy japó a motorja. :)

HgGina 2014.08.29. 00:04:36

Nálam mindig 4-féle, más-más színű vontatókötél van, hogy a másik autó színével is harmonizáljon. Ezek szerint fel vagyok készülve egy komplett lejáratókampányra.

katasztrófavédelemi rendelhárító rohambrigád · http://bit.ly/2qNoFtr 2014.08.29. 01:55:37

5 év alatt egyszer esett meg a gyalázat, hogy lerobbantam, a Szerémiről vontatott haza egy jóbarátom az A Vectrájával. 4g Civic, ritka volt már akkor is, a megbízható japán autó nimbuszának élő cáfolataként vonultunk a kocsisorok között, eleve rohadt kínos volt, legszívesebben elbujdostam volna.

Persze mikor máskor, ha nem aznap, egy Opel kötelén lógva találkozom egy színazonos típustárssal, a belsőben haladt el mellettünk a Hunyadin az OMV kútnál, csak nézett, talán nem hitt a szemének, nem értette, én az ilyen helyzetekben kötelező kölcsönös elismerő gesztusokat az adott helyzetben nem helyénvalónak érezvén zavaromban lefele mutogattam neki hüvelykujjal - ha az illető ezt olvassa, innen jelezném, a jelzés rám vonatkozott, én voltam a farok, a benzinszűrőt cserélni rest hülyemagyar kókler.

Az úszóház felületes kitakarítása óta problémamentes kilométerek tízezreit hajtottam bele. Nem Toyota, csak egy Honda, de egyszer az én japánomat is vontatta Opel, ez szerintem akkora sztori, hogy még az unokáimnak is mesélni fogom :)

bigpond 2014.08.29. 06:54:26

Biztos kozlekedesi temaban forgattak, mert olyan nincs , hogy ket auto is indexel elindulaskor.

Tirpákium 2014.08.29. 07:00:10

Két Toyotám volt.
Mind a ketto motorhibás lett.
Ha úgy hajtassz mint egy nyomi, akkor bírni fogja a Toyota is meg a Dacia is.

Liquid_Night 2014.08.29. 07:14:43

@Tökösmákos: Esetleg egy LSx alumínium small block, gyári újan minden tartozékával (váltó, ecu) 7000 dollár, 400+ lóerőt tud az EU-snál jóval szigorúbb környezetvédelmi szabályoknak megfelelés mellett. Amiatt voltak ám azok a 3-4 literes 150 lóerős szörnyszülöttek, de nyomaték ott is volt rendesen. Ez is eléggé konzervatív hengerfejjel készül, de van 3 gyári csomag, a leghegyesebb már 550-600 lóerő, 7000-7500 rpm körül, még szívóként. Kompresszorral, turbóval a blokk maga strukturálisan 1500ig bírja Mr. Henessey szerint, aki egy ilyenből építi a Veyronnál gyorsabb road legal autóit egy texasi garázsban:) Az átlag hobbista is úgy épít ott autót, meg úgy cserélget motort mint ahogy mi mókoltuk a simsonokat...

nikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk 2014.08.29. 08:02:38

@HgGina: Az semmi, nálam akkor is van vontatókötél, amikor bicajozok, mer' az menő. :D

daytona500 2014.08.29. 09:07:44

Én a következőt látom:

- Lerohadt a Toyota
- Felhívja az Opeles haverját, hogy vontassa el, mert szar helyen rohadt le a Toyota, majd kitalálják később mi a baj
- A haver megérkezik, szemét módon készült, 2 kötelet is hoz (ez nekünk is jól jött volna 1x, mikor a kötél elszakadt)
- Vontatásnál azért ráindít, vagy a haver eleve mondja, hogy csak be kéne húzni
- A Toyota utolsó erőt vesz magán és beindul
- Okafogyás fennforgása miatt saját lábon és erőből távoznak

+ valami szürreális idiótizmus WD40-ről meg összeesküvésről. lol bazmeg

twng 2014.08.29. 09:07:54

Toyotám van és egyszer nem indult... Meghalt a gyári 12éves! akksi.

Magamból kiindulva: az fáj a Toyota tulajoknak, hogy nem tudják megindokolni (hosszú évek keresztül) az autócserét csak azzal, hogy most már kellene valami más, vagy mégse... ;)

Epercsibe 2014.08.29. 09:33:49

Errol az jut eszembe, amikor fiatal koromban egy Fiat Tempram volt, haveromnak meg Wartburgja. Egyik nap o huzott engem, masik nap meg forditva. Kb 1:1 volt a meccs. Olyan sose volt szerencsere, hogy mind a ketto egyszerre robbanjon le. Aztan egy kedelyes pocsolyaban fekvos, drotkotelet kotogetos este utan vettem egy 6 eves Xedos 6-ot inkabb.

dpetiba 2014.08.29. 09:52:13

Csapágyas lett a motor a Toyotának, elkezdett villogni az olajnyomás lámpa, fickó megijed, kiszáll, hívja havert hogy most mivan?! Megjön haver mondja ez túl veszélyes itt, elmegy a következő lehajtóig az :)

Mi ebből a tanulság? Használt Toyotát NE vegyetek, mert a tulaj szerint sosem romlik el és nem is kell benne semmit cserélni, olajat sem :D

Csalfa Romeo 2014.08.29. 10:12:31

Biztos jók a japán gépek, de az utóbbi időben érdekes dologra figyeltem föl: több tizenéves japán típusnál(2000 körüli Mazda 626, békalámpás Corolla, Avensis, Honda Civic) azt vettem észre, hogy csúnya, kék füstfelhőket eregetnek. Ezek közül több mögött huzamosabb ideig autóztam, és ledöbbentem. Suzukinál meg szinte mindennapos ez a dolog. Ez mintha csak a korai benzines japán(esetleg koreai) autókra lenne jellemző. Biztos agyonvághatatlanok meg minden, de az ilyen esetek láttán én azért elbizonytalanodtam.

rashy729 2014.08.29. 10:17:35

És ez azért érdekes meeert...?

Ad.2. És mi van ha tényleg nem indult egy ideig a Toyota? Az hogy nem szokott elromlani a Toyota nem azt jelenti hogy nem fog soha.

Hondafan 2014.08.29. 10:44:53

Motorhiba egy Toyotánál?? Biztosan csak a TC-ben is megjelent, az autómotorok megbízhatósága alapján fölállított sorrendet akarták megmutatni. :)
Ott ugyanis 'csak' a második a Toyota.
Nyilván a Honda mögött. De ez tán csak azért van, mert a Toyota jobban belement a kormosturbók építésébe, a Honda meg sokkal több benzinest gyárt arányában. Szívót. A maradék tizen-huszon résztvevőt nem minősítem abban a tesztben.
Mindenesetre fura, hogy valakik erre időt szánnak (kiagyalni, véghezvinni), meg vannak, akik ezt megfigyelik, illetve vagyunk mi, akik még kommenteljük is. Jó dolgunk van, na. Ráérünk nagyon. :)

deepdiver 2014.08.29. 10:58:24

2007-es Corolla 1.4 D4D-m van 218000km-el egy generátor, és egy kuplung csere volt benne (15000-ént olajcsere).
Nem sok olyan autóm volt (Opel,Renault, BMW) ami ennyire bírná.
Nekem a japán az etalon megbízhatóság szempontjából.

nincs_nick 2014.08.29. 11:01:23

@Csalfa Romeo: Felakadt olajlehúzó gyűrű, japánoknál azért nem ritka ilyen korban, ahogy minden autónál ennyi km-rel. De simán lehet hamis olaj is, ami már "átszökik".

nikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk 2014.08.29. 11:31:11

@deepdiver: Érdekességképp valamiért az 1,4 d4d befecskendező rendszere már bosch és nem denso, mint a 2,0-é. :D Vajh miért ?

saabi 2014.08.29. 11:34:46

Tuti a Vályi Pista volt, ő utálja a Toyotákat. :-P

nikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk 2014.08.29. 11:57:17

Egyébként bullshit, hogy a toyoták nem kuláznak be, csak főleg a benzinesek europában nem futnak annyit, mint a többi márka autói. Jellemzően a toyota tulajok a környezetemben amikor a megbízhatóságra hokiznak nem mondanak többet 200k km-nél az órában. Ehhez képest azért már commonrail E merciben is láttam már 609k km-t, a saját autóinkban meg 3-5 év alatt ugrik a számláló 0-ról 200-250k-ra. Valószínűleg utána már eléggé nyűgösek lehetnek, mert azért kapnak, de apróságokkal bírják az első 200k-t, amit azért a legtöbb autónak bírnia kell.

rexcramer 2014.08.29. 13:19:47

@Slobodan_: izgalmas ja......elindulni vele:)

Mr. Rocketfinger 2014.08.29. 13:31:03

de miért hagyták ott a bólyát az út közepén????

H7.2R 2014.08.29. 13:50:11

Nekünk a családban 3 autó van. Muteromnak astra f 97', honda accord 94', és nekem egy 2005-ös c corsa 1.3 CDTI (multijet). Csak a hondának kellett a motorját felújítani, mert 240.000 km-nél atomjaira hullott.. Kicsit elkezdett füstölni, aztán nagyon, és már több olajat evett, mint benzint. A két opelra nem költöttünk annyit a 7-8 év alatt, mint 1 hónap alatt a hondára. Fater japán autó párti volt... Mondom volt.. Sok magyar forint elköltése előtt.. Egyszerűen szétkopnak a pörgős japán motorok, ezen nincs mit szépíteni. Ja az astrában csak 170.000-km van, de marad, mert azt használják, amikor tatarozni kell a hondát, mert mindig van valami baja, néha elektromos, néha motorikus. Igaz az a legidősebb is.)94' évjárat. A corsában meg már kb 100.000 km-el több van, mint a hondában. 337.000km van most benne, évi 45-50.000-km-t megyek vele, és köszönöm jó lesz még :) Szóval alapvetően jók a japán autók fiatalon. Toyota? a d4d? amit az angolok tákolnak, meg a franciák? Kérdezzünk már meg egy márka szervizt, mennyi d4d-s nek ugrik ki a hajtókar, amikor felkapja a motorolajat, túlpörög, és durr, a turbó gondokat már nem is említem ;) Van, csak nem híresztelik? Egyébként így van, már nem denso a diesel rendszer, nem véletlenül..Ezek személyes tapasztalatok, nem általánosítok, de mi nem valószínű, hogy még egyszer kipróbáljuk a japán "megbízhatóságot". Túl sokba került.

deepdiver 2014.08.29. 13:59:33

@H7.2R: Vannak egyedi negatív tapasztalatok japán autókkal kapcsolatban, de általánosságban elmondható, hogy megbízhatóbbak, mint a francia, olasz, és sok német autó.
Én is tudnék sorolni agyrém dolgokat Passatokról, Golfokról, Mercedesekről, és BMW-ről.
Egy Peugeotról, Renaultról nem is beszélve.

Vicsoripuma 2014.08.29. 14:11:28

Elnézést nekem Suzikim van. Én lerobbanhatok bárhol, vagy ilyet nem szabad csinálni nekem se?

Bambano 2014.08.29. 14:28:10

ha engem felhívna a haver, hogy lerobbant, menjek már segíteni, nálam biztosan lenne vontatókötél, mire odaérek. meg startkábel is.
és mivel kocka informatikus vagyok, jó eséllyel kettő is.

Palladrin 2014.08.29. 15:26:39

Ez már nem az a lejtős rész? Csak üresbe kellett volna tenni a kocsit, kicsit ráizmoni a szervó hiánya miatt, aztán beröffenteni amikkor lendületet vesz. (Nekem anno a V6-os 3l-eres kombim automatájának akadt fenn néha a szeme, ilyenkor menet közben kellett előadni a gyújtás-le, gyújtás-fel-t)

Palladrin 2014.08.29. 15:29:16

@Bambano: Kocka informatikusként OBD II-t is vinnél meg laptopot, esetleg helyben adnál még a kocsihoz 10-15 LE-t :)

United Steaks 2014.08.29. 16:53:05

Az meg sem fordult, hogy az egyik kötél a toyotában volt, mert ugye abba minek.
Egy egy baromság volt, kár az időért...

beavereater 2014.08.29. 17:58:55

@H7.2R: Húszéves Honda Acc. első tulajai vagytok? Mert ha igen, nem azon kell siránkozni hogy besz*rt 240e-nél, hanem hogy az árán vehettetek volna pl. 90-100 ha 1-2 kat. szántót akkoriban, ami most csak kb. min 300 M HUF-ot érne(adómentesen eladva min. 15 év birtoklás után + azóta a bérleti díj is csinosan alakult volna). Ha viszont nem nálatok volt nullkm-es, sorry, mit vársz, pláne Mo-on, a használtótó mindig lutri. Remélem, az első esetben nem vagy nagyon pipa az öregre, második esetben meg , hogy azért mégse borította meg a budgetet a vén japó:-))))

Rocko- 2014.08.29. 20:20:57

@Bambano: és ha nem működik a bikakábel, akkor jó az még vontatókötélnek. :D

DonVincenzo 2014.08.29. 20:50:15

De miért kellett behúzni? Azon a részén lejt a felüljáró...

Cymantrene 2014.08.31. 10:10:00

Tegnap láttam akciós humorérzéket a városszéli nagyáruházban. Látom, páraknál már kifogyott otthon, kimehetnének egy vödrös kiszerelésért. Van irónia-detektor is ó'csóér'.

diszkriminans (törölt) 2014.09.18. 19:25:02

@nikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk:
Apám munkahelyén még tizenéves koromban vettek egy új Audi A6-ost, nem tudom pontosan hányban, de 15 év eltelt kb. azóta. Jelenleg 900 ezer km-nél van, és ma is ugyanúgy használják (csak 6 számjegy van benne, gondolom ha átfordul, akkor 0-s lesz :-)).

Szvsz akik 10-15 éves prémium autókat megvesznek 200-300 ezer km-el, szinte minden esetben át lehetnek baszva, mert minimum duplája benne lehet, csak akkor nem lehetne eladni, mert ki venne meg egy autót 400-600 ezer km-el? Pedig ha rendesen karban van tartva, akkor nem biztos, hogy nem szabadna megvenni, nyilván ahol visszatekerik, ott általában más gondok is adódnak.

Ami a posztot illeti, gondolom a posztíró sem gondolja komolyan. Nekem pl. nagyon nem az jut eszembe, ha az út szélén lerobban egy autó, hogy milyen márka, hú az szar márka, ne vegyek ilyet soha.