Totalcar-Hungaroring Pályanap 5!

  2014. május 22. - ommm Címkék: hungaroring totalcar pályanap trackday

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy

flyer_kicsi.jpg

Bármi kérdésed van a Totalcar-Hungaroring 5. pályanapjával kapcsolatban, azt tedd fel itt bátran!

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr876194824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

e1 · http://beszoltam.hu 2014.05.22. 14:36:26

Fáj a szívem, mert ki kell hagynom, de azért érdekel valami. Mi az ábra abban az esetben, ha rossz idő lenne? Gondolok itt nedves/vizes pályára (nem borús szeles időre), ilyenkor gondolom nem engedik fel a jónépet.

U.i.: Ez az utalgatás kicsit macerás a határon túliaknak.

ommm 2014.05.22. 14:37:53

@e1: Ha annyi eső esik le, hogy veszélyes, akkor bukó van nekünk és nektek is. Ez szerintem nyilvánvaló. Bár nincs sok esély erre.

Az utalás a nemzetközi IBAN/Swift-kódok világában otthonról, kényelmesen a net előtt ülve elintézhető.

Sopánka76 2014.05.22. 14:44:05

Terv szerint lesz még idén másik alkalom?
Ciki lemondani, ha bejelentkezem, de nem biztos, hogy el tudok jönni? :) (és mondjuk még nem utaltam át)

e1 · http://beszoltam.hu 2014.05.22. 14:49:42

@ommm: Nekem sem a kényelemmel volt gondom, hanem a pénznem problémákkal (kevesen tudnak forintot utalni eurós számláról, szóval át kell számítani az összeget deviza árfolyammal), illetve egyes bankok magas sápjával, amit egy ilyen nemzetközi utalásért felszámolnak. De az is tény, hogy mindez egy pályanapozás teljes rezsiköltsége mellett végül úgy is elveszik. :)

DemiA 2014.05.22. 14:50:18

Falu végi farolás lesz valamikor?

Zoltán Polyák 2014.05.22. 15:00:25

Ez rendes pálya nap lesz pályázókkal, vagy driftelők is lesznek?

ommm 2014.05.22. 15:02:36

@e1: Mindenki tud, meg lehet adni, hogy milyen pénznemben utalsz. Emiatt nem nyithatunk a világ összes országában folyószámlát. Ez sajnos mindenütt ilyen.

@Zoltán Polyák: Pályanap. Egy-két véletlen csúszás belefér, de mint a neve is mutatja alapvetően pályanap.

Zoltán Polyák 2014.05.22. 15:11:19

@ommm: Rendben köszönöm. Ezért az árért nem szeretnék keresztbe csúszó autós társak után menni, akik nem néznek a tükörbe, hogy más egyenesen szeretne haladni inkább. :) Kakucson belefér, hiszen a neve is Faluvégi farolás! :)

Hun_Fighter 2014.05.22. 16:03:39

Motorosok megint hoppon. Biztos, hogy nem lehetne majd esetleg a 6. pályanapon legalább 1x25 percet a motorosoknak is adni, persze a megfelelő zseton ellenében?

Sejtem a választ (autós pályanap bazeg, nemlehet), de a remény hal meg utoljára...

ommm 2014.05.22. 16:12:16

@Hun_Fighter: Sajnos az a helyzet, hogy senki nem vállal ekkora kockázatot. Gondolkodtunk már rajta, többször is, de egyelőre nem megy.

lokids 2014.05.22. 16:35:09

Nagy kár ezért a napért. Pedig szívesen mentem volna, de ha az embernek programja van... Vagy feltalálták már az osztódást?

@Zoltán Polyák: Ha jól tudom driftelni nemcsak nem ajánott, de tilos is.

ommm 2014.05.22. 16:40:47

@lokids: Háááát...azért senkit nem feszítettek még keresztre egy kis túlkormányzottságért... :)

Nyiri 2014.05.22. 17:06:58

@Zoltán Polyák: Kakucson betiltották a driftet. Végre. :)

Nyiri 2014.05.22. 17:08:42

@Hun_Fighter: Én is kérdeztem korábban ommm-t és sajna nem lesz. Totál érthető indokok miatt. Sokkal nagyobb szervezés kell a motorosnak. A családi utazó kocsit nem vinném pályanapra, mert nincs kedvem gumit és féket venni rá a végén és amúgy sem akkora buli, mint motorral.

lokids 2014.05.22. 19:21:39

@Kiflitzsömlével: Egyátalán nem.
Ha 10-es bérletet veszel normál nyílt napon (50K), akkor kerül ugyanez az időtartam 25K-ba. És itt még kapsz egy kis műsort is mellé.

korzo 2014.05.22. 19:59:46

Nekem még hátravan egy "shakedown" a frissen összerakott autóval, de remélem bírja és végre én is kipróbálhatom magam :-D

dokeee 2014.05.22. 20:04:24

Annyit szeretnék kérdezni, hogy szervizautóval fel lehet-e menni a pályázós mellé a paddockba. Nem tréleresről van szó, mindkettő rendszámos, forgalomban levő autó.

dokeee 2014.05.22. 20:43:45

@korzo: Te mivel is jössz, ismerős ez a név a Multipla topicból? :)

korzo 2014.05.22. 20:54:38

@dokeee: Hát nem a Multiplával (c:
Egy barátom rakott össze magának egy Xsara VTS-t mielőtt disszidált Angliába, és azt kértem kölcsön erre a célra. Csak az az autó még nem volt kívül az udvaron, így meg kellene járatni előbb egy kicsit, hogy tényleg jó-é. Ha nem, akkor lehet csak a Multipla lesz belőle (a dízel Previa végképp nem erre való :-)

Hun_Fighter 2014.05.22. 20:58:02

@ommm: Köszi a választ, még ha teljesen nem is értem. Vannak motoros pályanapok amúgy is a Ringen, mennyivel nagyobb, vagy másabb a kockázat most, mint akkor? Ha a szabályok és a feltételek ugyanazok (akárcsak most az autók esetén), akkor a kockázat is ugyanannyi, ha jól gondolom. Mindegy is, nem vitázni akarok.

ommm 2014.05.23. 09:32:02

@dokeee: Fel.

@Hun_Fighter: Nem egészen. Oda eleve a pályarutinnal rendelkező motorosok járnak inkább. Ide viszont nem, pont ez a lényeg. És - már megbocsáss, ne vedd magadra - mi nem vállaljuk be ezt a kockázatot.

korzo 2014.05.23. 11:51:03

@ommm:
Ha magamból indulok ki, akkor egy olyan motoros pályanapra vevő lennék, ahol ugyanolyan csoportok lennének, mint itt az autósoknak, mert így azért nem megyek ilyenekre motorral, mert félek, hogy csak mozgó akadály lennék a többiek számára, és motorról sokkal nehezebb figyelni a mögöttes forgalmat (pont elég bajom lenne magammal meg a motorral :-).
Lehet lenne még ilyen fogalmatlan kocamotoros mint én, aki szívesen kitapogatná a tudását biztonságos körülmények között.

frenchcarfan · http://franciaautoklub.hu 2014.05.23. 11:58:57

Készültem egy pályanapi szett gumival, vagyis 4 komplett kerékkel, amit a helyszínen cserélnék át. A kérdés az, hogy egy kísérő autó feljöhet a paddock területre, ugyanis azzal hoznánk emelőt, kerekeket, meg a rendezvény alatt az utcaiakat is abban tárolnám :)

frenchcarfan · http://franciaautoklub.hu 2014.05.23. 12:24:01

@ommm: Köszönöm! Ezt csak a helyszínen kell jelezni, vagy előre le kell adni rendszámot?

ommm 2014.05.23. 12:27:23

@frenchcarfan: Szólsz nekem vagy Rudi kollégámnak és az őrnek. Elintézzük.

Hun_Fighter 2014.05.23. 12:32:43

@ommm: Én is voltam már a Ringen nyílt pályanapon az utcai sportmotorommal, még a tükröt sem vettem le. Pedig nem vagyok egyáltalán rutinos pályázó, mégis jól megfértem a pályán a rutinos rókákkal is, akik gyakorlatilag állva hagytak. Értem, hogy nem akartok kockázatot vállalni (holott az ilyen rendezvényben alapból ott a kockázat, autóban is végezheted úgy, hogy tepsiben visznek el a pályáról), de a felelősségvállalási nyilatkozat épp azért van, nem? Egyébként úgy tudnék például egy ilyet elképzelni első alkalommal, hogy egy profi (esetleg versenyző) felvezető motoros vinné a "mezőnyt", ezzel szabva gátat a tempónak. Amúgy a Ringnek elég szigorúak a nyílt pályanapos szabályai, szerintem jelentősen túlértékelitek az általatok vállalandó kockázatokat. Ez persze magánvéleményem, a partvonalról eszem ágában sincs a bírót játszani, ti tudjátok, hogy nektek mi fér bele.

Hun_Fighter 2014.05.23. 12:35:27

@ommm: Ja, és TÉNYLEG építő szándékkal járatom a lepcsest, ne vedd izélésnek. :)

rhinoeli 2014.05.23. 13:39:31

Háj ommm! Látogatóként érkezve a motorkerékpárt felvihetjük a halszálkához, ahogyan tavaly is?

ommm 2014.05.23. 13:52:21

@rhinoeli: Megoldjuk. A halszálkában old- és youngtimerek parkolnak majd, de kiagyalunk helyben valamit.

Alex Thread 2014.05.23. 16:16:41

Nyitva lesz a gokart palya?

MCK 2014.05.23. 21:23:53

Nemtudom mennyire aktuális a GYIK-ban a "Mikorra celszerű odaérni?" kérdésre a válasz, de gyanítom, hogy az tavalyi info. Csak szoltam.

Pepejoe 2014.05.24. 01:44:35

Én keveredve is rápróbálnék a mocimmal pár mindentvívő autós sporttársra. Német pályanapokon együtt mennek. :-(
Ok: a kocsim nem ütőképes még az itteni átlagmezőnyben sem teljesítményügyileg. (sem)

ommm 2014.05.24. 21:37:28

@Pepejoe: Ami olyan kapitális és óriási baromság, amit azonnal fel is számolt a Nürburgring új tulajdonosa.
Konkrétan sosem értettem, hogy lehet ennyire felelőtlen bármelyik üzemeltető.

Pepejoe 2014.05.25. 01:05:22

@ommm:
Nem látom annak. Normális és felelősségteljes közönség kell, ami itt maximálisan és kivételesen adott szerintem.
Nem szoktak motoroson átmenni, mint ahogy autó-autó kontakt sem szokott lenni. Ez nem vérremenő verseny, nem kell szikrázó küzdelmekre számítani.
Ha fordítva lenne és a régi tulaj tiltotta volna, a mostani meg engedi, mi lenne az érv?
Nem vita, csak még színesebb lenne az esemény és lenne rá igény úgy gondolom.
Asszem' többen is "üldözőbe vennénk" ilyen biztonságos és ellenőrzött körülmények közt olyan autókat és egymást, ami pl. a Szentendrei úton nem annyira okés több szempontból.
A papírt mindenki aláírja, az egymásra és értékeire vigyázás alap, öltözet, mentő és bukótér van, más meg nemigen kell.

bigwhite 2014.05.25. 08:27:03

@Kiflitzsömlével: Hát csak nézd meg a képeket az előzőről. Ferrarik, Lotusok, Imreza STI-k. Sajnos ez az esemény ilyen, nem mindenkinek van.
27 + 2 tank benzin pályamatricával, ha teszem fel nem a környéken laksz, aztán ledarálsz egy garnitúra fékbetét. tárcsa készletet. Kilóba beugrik az a 4x25 perc.
"Das muß mann leisten können" - mint ahogy az egyszeri nürburgring pályanapozó mondja :(

rbhun 2014.05.25. 10:01:08

ommm:

egyik szemem sír, a másik nevet, hogy 90 perces lett a tréning. Egyrészt sookal jobb deal mint tavaly volt a 30 perc, másrészt onnan in le kellett lépni hogy felérjünk a pályára a futamra. Csak úgy volt esélyem, hogy az eligazítást kihagyom - de legalább bemelegszik a kocsi. Lehetne szólni most is az instruktoroknak, hogy nagyon feszes a tempó, nyilván ők sem akarnak megcsúszni, de ha ez türténik, hagyják meg a lehetőséget hogy előbb feljöhessünk a paddockba? jó dolog a tanpálya, de a futam előtt azért kell egy tíz-tizenöt perc nyugi hogy az ember összeszedje magát és a kocsit.

rbhun 2014.05.25. 10:15:18

@Pepejoe: nem csak a rendezők kockázatáról van szó. A második Slovakiaringes TC pályanapon a legsűrűbb csoport végén indultam, a szűk hátsóban keresztbefordult egy kartárs a hideg gumikon az első körben, a leghülyébb helyen, alig tudtam kikerülni, az utasom sikoltott is egy nagyot. Ha összemegyünk, törik mindkét kocsi, ami sajnálatos, de igazából bajunk nem lett volna.
ha ugyanezt motorral teszi meg, és mondjuk átmegyek rajta, kész a baj. És hiába írta alá a nyilatkozatot, nekem lenne párszáz álmatlan éjszakám, meg a helyszínelők is elrontanák a bulit. És anyunak hiába magyarázod meg, hogy a fiacskája aláírta hogy meghalhat.
Egy full autós páylanapon lehet csattanás, esetleg kisebb sérülés, de ahhoz nagy gond kell legyen hogy haláleset legyen. Ez motoron azért könnyebben előfordul. És nyilván a TC szerkesztősége nem szeretné ezt az extra hibalehetőséget.

És elnézést, ha látatlanban feltételezek, de pont a 'rápróbálnék pár autósra' hozzáállástól ráz ki a hideg.

Pepejoe 2014.05.25. 16:04:56

@rbhun:

Én sem a rendezők kockázatáról beszélek, ezek szerint nem ment át a mondanivalóm, bár lényegében felesleges is.
Egyszerű, ha te vagy hátul és elötted van valami probléma, hát akkor ne menj neki és ne menj át rajta. Elmondanám, hogy egy tisztán motoros pályanapon az a kikerüléses opció nem jött volna össze, a hátul jövő v.szeg elesik, ha közel van. Ezért mondom, hogy a vegyes felállás semmivel nem veszélyesebb, sőt, ellenkezőleg.
A "rápróbálásra" pedig sejtettem utólag, hogy belefog kötni valaki, sajnos nem tettem idézőjelbe úgy mint az "üldözőbe vennénk"-t, kérlek képzeld oda, így már nincs miért rázzon ki a hideg. Nyilván, ha két hasonló menetteljesítményű járgány kerül egymás közelébe, csak-csak megmérik egymást (remélem nem kell az idézőjel) ez nem tudom, miért különleges esemény. Jó érzés egy párszáz lóerős autóval együtt körözgetni, ennyi az egész.
A pályanapon pedig nem idegeskedni és (h)idegrázóskodni kell, hanem kölcsönösen jól érezni magunkat, a gyorsabbat elengedni, az utolért lassabbra meg vigyázni. Az utas legyen boldog az autóban és élvezze a napot, gondolom ő sem sikoltozni ment oda minden kanyarban, hogy jaj, mindjárt felborulunk.
Szóval mi, motorosok nem meghalni megyünk oda ezt elhiheted, továbbá nincs mögöttünk szponzor, aki a következő menetre javítja a gépet, stb, stb. Saját zsebből megy, vigyázunk rá, a sajátunk. Egy rendesebben megfektetett motornak csak a kárértéke sok százezer forint oldalanként és akkor az még csak az egyik oldala, nem törekszem mindenáron arra, hogy összetörjem.
Na mindegy, hát ez van. Ha nem hát nem, tényleg kár.
Remélem 1-2 év és az én kocsim is ismét felnő az autós pályanaphoz, addig is jó körözgetést és jó időt kívánok mindenkinek.

Hun_Fighter 2014.05.26. 10:18:15

A vegyes tiltását nagyjából értem, de a tisztán motoros szakasz "nemlehet"-et még mindig nem, hogy konkréten 1x25 perc miért nem férhetett volna be. Ugyanúgy meg van az esély, hogy az autósok közé is bekeveredik valami lúzer, mozgó akadályt képezve, kész is a baj... Gondolom Ommm nem véletlenül nem válaszolt az utolsó kommentemre. De csatlakozom Pepéhez, totál kár (hogy stílszerű legyek) a gőzért, jó szórakozást kívánok én is mindenkinek.

bono92 2014.05.26. 16:29:15

Miért PayPalt kell használni a tanpályás utalásnál is? Életemben nem használtam még, azt sem tudom elment-e a pénz a tanpályának, vagy baromira nem, és valahol a világhálóban lebeg, aztán majd nem engednek föl a pályára, mert nem fizettem....

ommm 2014.05.27. 09:30:28

@Pepejoe: Lehet, hogy te nem, ettől függetlenül iszonyatosan felelőtlenségnek tartom összeengedni a puhatestű motorost az autókkal. Pláne olyan vegyes felhozatal mellett. Nem véletlen, hogy ez nem bevett gyakorlat sehol. És azért akad ebből baleset vastagon, aztán áll a program, duzzog a résztvevő, megvan a baj. Ez nem hiányzik senkinek.

@Hun_Fighter: Írtam már: nem merjük bevállalni, mert lehet, hogy veled nem lesz gond, de van olyan, akinek legurul a gyógyszere. Az pedig meghal. És a mi rendezvényünkhöz ne kötődjön semmi ilyesmi. Maximálisan vigyázunk arra, hogy minimalizáljuk a lehetőségét is a bajnak, ami ettől függetlenül néha előfordul, de büszkék vagyunk arra, hogy eddig még csak karosszéria tört, csont nem egy-egy Totalcar-rendezvényen. És ezt a jövőben is szeretnénk fenntartani.

Plusz, ha egy zsúfolt térben (paddock) mozog 100+ autó és 25 motoros, valamint rengeteg kilátogató (gyerekek és idősek is), az nem egy nyerő konfig.

@bono92: Nem tudom, a Tanpálya így van beállítva, hívd fel őket és kérdezz rá, befutott-e az utalásod. Jelezd, ha bármi probléma lépett volna fel!

dokeee 2014.05.29. 11:19:40

A részvételi díj megérkezéséről küldtök visszaigazolást? Hétfőn elutaltam.

ommm 2014.05.29. 11:21:51

@dokeee: Természetesen. Küldjük a számlát mindenkinek pdf-ben és postán is

dokeee 2014.05.29. 21:27:41

@ommm: Arra gondoltam, hogy megérkezett-e, mert még nem kaptam visszaigazolást, nem könyveléstecnikailag értettem :)

ommm 2014.05.30. 09:20:54

@dokeee: Minden bizonnyal. A határidő május 31, utána csinálunk egy összegzést.

$raczger · http://php-script.hu 2014.06.04. 14:30:03

Lesz lehetőség fotózni a szervizúton, úgy mint tavaly?

ommm 2014.06.04. 17:53:29

@$raczger: Természetesen. A fotós mellény 2000 Ft kaució ellenében átvehető a regsátorban. Persze Pajtás-gépre, iPhone-ra nem adunk :)

moby76 2014.06.04. 21:03:03

@ommm :sok kitartást neked a kezdésig. szia

korzo 2014.06.04. 21:27:00

A IV. csoport vicces lesz. Vito a 970 kg-ra kitakarított 180+ LE-s Xsara-val szemben (ez utóbbi az én kezemben :-)

Stump András 2014.06.04. 22:42:57

@korzo: Szerintem egyszer nézz ki egy esti motorozásra az Euroringre. Általában alig vannak egy páran, bőven elfér mindenki a pályán, és két óra alatt pihenőkkel együtt is éppen eleget tudsz motorozni ahhoz, hogy kezdőként kutyamód elfáradj. Persze, nem egy Nürburgring a pálya meg a tempó se nagy, de talán épp ez a jó kezdésnek. Budapesthez közel van, és többet költesz benzinre, mint pályahasználatra. Ha lenne több időm, rendszeresen kijárnék.

ommm 2014.06.04. 22:53:46

@korzo: Nem, ez rossz hozzáállás! Itt senki nem megy "szemben" a másikkal. Ez nem verseny, maximum az idővel. Mindenkinek ugyanannyi joga van a pályán lenni és mindig van lassabb-gyorsabb. Legfeljebb kikerülöd és ő is figyeli a tükröt.

korzo 2014.06.05. 07:27:12

@Stump András: Lehet Pesthez közel van, de az nekem majd' 200 km a halálúton (4-es).
(de kösz az ötletet, megfontolom)

korzo 2014.06.05. 07:30:43

@ommm: Nehogy azt hidd, hogy majd nekiállok keménykedni, vagy durrogni "hogy nem volt egy tiszta köröm sem'. 20 éves a jogsim, és közelebb vagyok az 1millióhoz mint az 500ezerhez a km számát tekintve. Ha mást nem is, de a türelmet és toleranciát már bőven megtanultam :-)

MCK 2014.06.05. 07:55:02

Az utolso tanpalya treningre megyunk (16:30) remelem eleg, ha 15:00-ra odaerunk. Gondolom nem kell reggel regisztralnunk amugy sem tudnank reggelre menni.

ommm 2014.06.05. 09:08:35

@MCK: Nem kell, de a regsátorban fel kell venned a matricádat, azzal engednek csak be a kapun és fel a gyülekezőhelyre.

effendi79 2014.06.05. 13:16:48

@ommm: Szia! a 4. csoportban vagyok, 11:30-kor van az első jelenésem. Muszáj kimennem 9:30-ra eligazításra? Persze nem féltizenkettőre akarok odaesni, de a két óra malmozás helyett aludhatnék egy kicsit tovább, és még úgyis fél-egy órával előbb odaérnék.

ommm 2014.06.05. 13:28:25

@effendi79: Eligazítás csak egy van, a te érdeked is, hogy ott legyél.

Zsolt816 2014.06.05. 17:38:45

Szia! vezetési tréningre van lehetőségünk 4 kerekes foresterrel vagy (nyilvan első kerekes) yarissal menni. Gondolom a tanpalyan erosen masok a reakciok a ket autonal, melyikkel erdemes menni? melyikkel lehet tobbet, jobban tanulni? köszi!

ommm 2014.06.05. 18:09:53

@Zsolt816: Mindkettővel. Illetve azzal, amelyikkel akarsz, melyik a fontosabb? Ezt csak te tudod eldönteni. Az alap-dolgok elméletben ugyanolyanok (vészfék, kikerülés, stb.), de persze az autóktól függően kicsit mégis más. Te döntöd el.

olcsóbérlet 2014.06.05. 20:37:41

@Kiflitzsömlével: Miért nem béreled ki a Hungaroringet egy hétvégi napra 10.000 euróért és hívod meg a haverjaidat rá körözni 10.000 Ft/autó áron? Az reális, nem?

ommm 2014.06.06. 09:27:08

@olcsóbérlet: 14-ért :)

MÁS

A vezetéstechnikai tréning résztvevőit kérjük, hogy csak azok gyülekezzenek a gyűjtőponton (ki van táblázva), akik a soron következő tréningen vesznek részt (max. 20 autó), a többiek a látogatói parkolót használják addig és onnan közelítsék meg a gyülekezési pontot.

PaJa1 2014.06.06. 14:13:33

A palyahasznalati eligazitas mennyire fog egybeesni az elso, 9 oras kezdesu veztech treninggel?

korzo 2014.06.06. 16:00:59

Az ajtón lennie kell belül burkolatnak? Mert most nincs - a csupasz lemezélek vigyorognak ottan' -, és ha kell, akkor még van időm szerkeszteni rá valamit (c:

ommm 2014.06.06. 16:33:54

@PaJa1: Eléggé, de majd tartunk egy gyorstalpalót, ha kell

PaJa1 2014.06.07. 04:55:22

Az 1. szlovakiaringes palyanap eligazitasan voltam, nem tegnapi az elmeny, kopottak mar az emlekek. Most a treningre fizettem be magunkat, de valoszinu lehetosegem lesz 1 etapot menni a versenypalyan is.

Sopánka76 2014.06.07. 19:45:10

Köszönjük, csodálatos volt!
Egy apró javítanivalót tudok csak mondani: senki nem tudta megmondani, hánykor lesz a katasztrófavédelmi bemutató!
Legközelebb jó lenne ezt valahova kiírni nagy betűkkel!
Köszi!
Mindent élveztünk, klassz volt!