Megmérték az új BMW M3-ast

  2014. április 23. - ommm Címkék: bmw m3 wtf súly

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy

bmwm3_1398245948.jpg_1600x1200

Kedvenc autóőrült bloggereim hogy-hogy nem pontosan olyan négyzsámolyos mérőpadon mérte meg az új M3 saját tömegét (teletankolva, kerámiafékek nélkül), mint amilyet mi is kaptunk Karottától a kisdízel-fogyasztásteszthez. 1615 kilót mértek. A BMW hivatalos adata 1595/1635 kiló. Na, a korrektség már jó jel. Várom már a nemzetközi menetpróbát.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr66071898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ChPh 2014.04.23. 12:46:23

vagy én vagyok vak, vagy rosszul emlékszem az Astra mázsálására, de itt mintha 3,5T lenne az érték :D

LAPoska 2014.04.23. 12:52:47

@ChPh: Vagy netan nem kiloban mutassa az ertekeket? ;-)

c 2014.04.23. 13:10:45

200kg-al így is nehezebb a kelleténél.

ChPh 2014.04.23. 13:55:06

@LAPoska: ja, látod az is lehet, de egyszeri netező ezen nem agyal :)
Szóval ha ki lenne írva, hogy ez font, akkor nem nyaltam volna be, de hát így jártam (nem, nem az anyátokkal :D)

Palex 2014.04.23. 14:16:00

Tohonya dög.
Remélem tényleg rámennek a tömegcsökkentésre a jövőben, ahogy a nemrég megjelent riportban nyilatkozott az M GMBH vezetője (ha jól emlékszem, ő volt).

Shadowbull 2014.04.23. 14:19:51

@Palex: mihez kepest, ugye... azert nem sok negyajtos limuzin van a piacon, ami ezt korbeautozza.

mar ebben is ramentek. nem veletlenul lett jelentosen konnyebb mint az elodje.

Johhnyz 2014.04.23. 14:26:18

Az 1.6 tonna V8 limó az nehéz, a szeretett agyon ajnározott mi Astránk 1.6 tonnával 4 hengeres kisdízellel meg rendben van ugye.

newneo 2014.04.23. 14:30:01

A 90es évek autóiból meg ki lehetett látni és 1 tonna pl: astra karavan, renault 19, seat toledo, kicsit túlzásba megy a biztonság, nem az autónak kéne bunkernek lenni, hanem a közlekedésirányítási rendszernek kikezdhetetlennek.

madbalee 2014.04.23. 14:51:23

@newneo: Ez az autó nem közlekedésre, hanem autózásra készült:)

Amúgy a sok kilófetisisztának meg biztos van valami könnyebb mai verda MX-5, GT86

Palex 2014.04.23. 14:58:01

@Shadowbull: Hiszen az alapmodell is könnyebb cca. 50kg-al, mint az előd, így nem csoda, hogy könnyebb, mint az elődje, ami ráadásul V8 volt, és nem 6 hengeres ugye. :)
Bár amennyire én tudom, az egy elég könnyű V8-asnak számított.

Egyébként meg attól, hogy más modell sem könnyű, nem jelenti azt, hogy akkor ez jó.
Izzadjanak csak a mérnökök, és csökkentsék le a következő modellt legalább 1,5 tonnára. Erősödnie tök felesleges már, mert mi értelme? Ellenben gyorsabb, és élvezetesebb lesz, ha könnyül közben.

Palex 2014.04.23. 14:59:08

@Johhnyz: J Astra egy ólommal kiöntött sz@r.
Senki nem mondta, hogy az rendben van.
De ebből is látszik, hogy az átlag embert ez mennyire érdekli, mert szépen fogy ennek ellenére.

Shadowbull 2014.04.23. 15:07:35

@Palex: A 335i az konkretan 25 kiloval lett konnyebb mint az elod, az M3 meg kabe 80 kiloval. ´

"Egyébként meg attól, hogy más modell sem könnyű, nem jelenti azt, hogy akkor ez jó."

a versenytarsakkal erdemes barmilyen osszehasonlitast is tenni. Az adja meg a kereteket, amiben ez az auto jatszik.

Nyilvan lehetne szenszalas egyedi kasznit meg egyeb hightech cuccokat hasznalni + kivagni az autobol az osszes extrat, radiot, klimat, stb. csak azt senki sem akarna megvenni, es ha akarna is, akkor sem tudna mert olyan kurva draga lenne.

Johhnyz 2014.04.23. 15:16:41

@Palex: Itthon nagyon népszerű a J Astra, és jól is fogy a magánvásárlók között, akármilyen kőnehéz is.

Mert ugye 15 éve 3 évig mi gyártottuk az F Astrát, és ezzel kiérdemelte az örökös "mi autónk" titulust a Suzuki után.

Az új M3-ast benéztem, persze ez már 6 hengeres turbó, nem V8.

Palex 2014.04.23. 15:17:20

@Shadowbull: Anno a sajtóanyagban átlagosan 50kg-ot írtak. Nyilván modell függő is.
M3-as meg azért ennyivel, mivel a V8-at elhagyták, nemde?

Mondjuk a 3-as Bömös általában mindig a legkönnyebb középkategóriás modellek között volt/van.
Az új A4-est ígérik jelentősen könnyebbnek majd, meg a Jaguar új próbálkozását, de ezek még a jövő zenéi, majd kiderül, mi igaz belőle.

Shadowbull 2014.04.23. 15:19:13

@Palex: "M3-as meg azért ennyivel, mivel a V8-at elhagyták, nemde?"

Messze nem. A motor szerintem nem is konnyebb, vagy ha igen csak minimalisan.

Palex 2014.04.23. 15:21:08

@Shadowbull: Mit jelent nálad a minimális? 1-2kg-ot, vagy akár 20-30-at is?
Mert ez utóbbi esetében meg is van a különbség nagy része :)

helyközi ember 2014.04.23. 15:25:28

@Johhnyz: sőt, a kínai elektromos sportkocsi 400LE villanymotorral, az is sárnehéz 1600 kilósan, dejazastra az nem.

Shadowbull 2014.04.23. 15:25:30

@Palex: konkret adatokat nem irnek, de nem onnan jon a sulycsokkentes. Persze a motornal is faragtak amit tudtak, de sajna a turbomotor nem konnyu.

helyközi ember 2014.04.23. 15:26:56

@Palex: tudod mi a jelentősen könnyebb? A Range Rover, ami 400 (négyszáz!) kilóval könnyebb az elődjénél. Az JELENTŐS. 50kg egy 1600as autónál a fingreszelés kategória. Pláne, ha feltalálják ezek is a 30 literes üzemanyagtartályt mint a C-Klasse...

TaaT 2014.04.23. 15:29:58

Én is kíváncsi lennék mennyiben fedi a valóságot a forgalmimban szereplő 1192kg. :)

a_tesz 2014.04.23. 16:44:22

@Shadowbull: volt egy vitánk erről egy cimborámmal, az előző és a mostani m3 tömegéről, meg a motorjaik tömegéről, hosszas kutatás után arra jutottunk, hogy nagyságrendileg egyforma a két motor tömege (asszem valami 10 kiló van a V8 javára, mert könnyűfém benne minden, azért is pörög úgy), viszont valamennyit ront a mostani m3-on a sor6, mert a hosszabb motor miatt az első tengely elé több súly kerül, és rontja a kezelhetőségét.

nikarágja 2014.04.23. 17:10:39

Pista, megírhatnád -ha már ő nem tette- mehet Dani a következő Porsche-körre? Bejutott? Kösz!

ZáchDani 2014.04.23. 17:19:56

A holnapi Égéstérben ott a válasz.

nikarágja 2014.04.23. 19:21:15

Jók is gerillamarketing étek van, gondoltam is. Bplusz, azt amúgy is hallgattam volna, ha tudtam volna.

nikarágja 2014.04.23. 19:30:32

@ChPh: ezt a témát se véletlen, h nyitvahagyták legyen egy kis többletkattintás: pounban van az érték, nem kilóval! Iszok is még -miatt átok leszek alkesz Pista, hiába lapítasz.

ommm 2014.04.24. 09:56:54

@Shadowbull: Köszi, de ezt úgyis elmondják pár órában :))

ommm 2014.04.24. 09:58:19

@Shadowbull: Mondjuk inkább azt mondhatnád el, ami NINCS a sajtóanyagban :))

Shadowbull 2014.04.24. 10:13:18

@ommm: elmondhatnam, de akkor meg kellene hogy oljelek :)
süti beállítások módosítása