Kulisszák mögött: ami a SUV-tesztből kimaradt

  2013. november 04. - ommm Címkék: belterj totalcar suv werk összehasonlító tc videó

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy

A végeredmény az, ami megjelenik a képernyőn és a neten, de természetesen rengeteg minden kimarad- és elmarad a hosszú folyamat során. Rézmányi Balázs készített is egy werkfilmet legutóbbi nagy, SUV-összehasonlítónkról. Fogyasszák egészséggel!

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr1005613904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Brevis 2013.11.04. 14:57:36

Ezen a werkvideók általában érdekesebbek és viccesebbek szoktak lenni, mint amit adásban leadnak. :)
A Suzuki miért nem tudta legalább Kizashi orrát ráhúzni erre a torz szülöttre? Mostanában szűkre veszik a fényszórókat, ennek meg most lett nagyobb.

kvcsoliver 2013.11.04. 14:58:20

Még több werkfilmet! :D

mennyi?husz! 2013.11.04. 15:02:57

Hogy a francba csalhat egy ropogos uj auto gyari kerekekkel 100km/h -nal 10%-ot? Nalam ora szerint 140-nel 137 a GPS sebbeseg merese.

amenta 2013.11.04. 15:21:43

Gyerekek, hogy ez mennyivel jobb volt mint a tv adás...

HERMSGERVØRDENBRØTBØRDA 2013.11.04. 15:23:15

ufóhang a lényeg, a többi mindegy.

a captur 5M-ér meg kifejezetten olcsó? muhahaha

sompetike 2013.11.04. 15:57:29

na ez a nyikorgás legyen a legnagyobb baja az autónak.egy kis wd40 csodákra képes...

2013.11.04. 16:08:48

@sompetike: ezek azok a dolgok, amik kizárólag az autós újságíróknak tűnnek fel.
Két hónapja adtam el az autómat, amit öt évig használtam, és ha agyonütnek sem tudnám megmondani, nyikorgott-e a kapaszkodója, meg egyáltalán hogy nézett ki. :)

anyahajókabinajtóhajtogató 2013.11.04. 16:26:00

Az ember fia egészen rákíván a munkátokra egy ilyen remek werkfilm hatására!

gerlaip 2013.11.04. 16:35:17

10:05-nél mi baja a srácnak a háttérben. Nem tetszik neki, hogy a Capture-t dicséritek?

László Gaál 2013.11.04. 16:57:42

Üdv!

Jó volt a werk-film, simán lehetne többször is (akár bakivideók is a tv műsorokból).

7:20-nál Karotta milyen app-al méri a sebességet???

mennyi?husz! 2013.11.04. 17:04:28

@sompetike: Ember valogatja de nekem a 15 eves automban az ugyancsak csillapitottan visszacsukodo kapaszkodo nem nyikorog, mi tobb mukodik es nem azert mert meg zsiroztam. Aprosagok ezek de amibol van sok. Egy 10 millas UJ autoban meg nem megy el ez de nagyon amit egy dakoban elnez az ember mert olcso.

Leadfoot 2013.11.04. 17:32:06

Aki a pizza szélét otthagyja, az nálam egy gyerekgyilkossal van egy szinten. Köszönöm a figyelmet! :-D

Bambano 2013.11.04. 17:34:45

Elképzeltem, ahogy Ommm elmegy a tesztautóért, és a pr-os lányka mélyen a szemébe néz, mielőtt átadja a kulcsot, és egyenesen rákérdez: ugye nem a brutális fizika felvételéhez viszed? :)

dinazsolti 2013.11.04. 17:41:57

@László Gaál: Az engem is nagyon érdekelne :)

trianontagadótibi 2013.11.04. 17:43:49

jó kis film lett! szerintem ha legközelebb ilyen összehasonlító tesztet készítetek, akkor nagyjából egy árfekvésű autókkal csináljátok. tudom, hogy valószínűleg azért jött ez most így ki, mert egyszerűen ezek az autók voltak kéznél, és pont. csak ennek így nem sok értelmét látom, azon kívül, hogy természetesen szórakoztató, és érdekes.
+1: a werkfilm végén látható kombi (akarom mondani SportWagon :) ) Mazda6-ban milyen motor van? teszt jön róla?

Brevis 2013.11.04. 18:30:11

@trianontagadótibi: Az nem Karotta Alfája? Hála Istennek, a Mazda manapság olyan autókat készít amit össze lehet téveszteni egy 159-el. :)

1kutya 2013.11.04. 18:59:35

@Brevis: 156-ot akartál írni, nem?

jól látom, hogy csak a 15 milliós bmw-ből spórolták ki a motorháztető burkolatot?

ps: mi a fene van, hogy nem jön le rendesen a vidijó? (mielőtt: most mértem sebességet, 36/6!)

Myko 2013.11.04. 19:22:13

@CorollaVVTI: Szerintem meg Hyundai I40 kombi :)

Elemir 2013.11.04. 20:03:21

@mennyi?husz!: Minden autó csal ez tuti.
Nem akarok túlságosan okoskodni, de emlékeim szerint egy mérettel nagyobb papucsokra van belőve, hogy ne lehessen olyan gyalázat, amiatt mérnek be, mert rosszul mér a kilométeróra.

Legalábbis én még soha nem ültem olyan kocsiban ami ne mutatott volna kevesebbet.

Pl Lacettivel az óra szerint pályán 157-158-cal mentem és benne voltam a büntetési határértéken ami ha jól rémlik 142.
Ez tuti, mert csekk nem jött :)

calamites 2013.11.04. 20:07:23

"....elhagyatott vadnyugati városban a klozet ajtót lengeti a szél."

Na ezen beszartam a röhögéstől.

tomigonzo 2013.11.04. 20:23:01

A tetves inda mar megint

jk88 2013.11.04. 20:28:23

Omg, nyikorog a kapaszkodó, most mi lesz... Be kell fújni egy kis WD40-nel, aztán csöndben marad.:D

Cave Nick 2013.11.04. 20:52:09

Most látom, hogy a 16 millióba a BMW-nél még sajnos nem fér bele a hangszigetelés. (motorháztető)

NINJA 2013.11.04. 21:11:55

Nem tudom miért, de nézhetetlenül szaggat , már két gépen is próbáltam.Youtube-ra nem teszitek fel?

hofi601 2013.11.04. 22:05:51

@1kutya: Karottának 159 SW-je van, Pistának meg 156 SW. :)

1kutya 2013.11.04. 22:11:12

@Cave Nick: :)

@hofi601: kösz! a képen viszont egyik sincs :)))

Rocko- 2013.11.04. 22:32:35

sírok, másképp nyikorog, hülyék vagytok. :DDD

DBandesz 2013.11.04. 22:34:45

Az a helyzet, hogy ilyenkor (is) szeretnék közétek tartozni. Papp Tibi szavaiból határozottan lehet hallani a tapasztalatot, csak hogy példálózzak. Az ilyen háttérinfók számomra többet érnek, mint egy rendes tesztben leírtak.

Csak így tovább, még több werkfilmet kérünk!

Rocko- 2013.11.04. 22:40:08

@mennyi?husz!: szándékosan csal ennyit.

@sompetike: @jk88: egy új autó ne nyikorogjon.

@gwr: vagy olyan embernek, aki használja az autóját. amit nem használsz, azt nem veszed észre, hogy nem jó.

@gerlaip: gondolom az, hogy elmennek a fények. :)

hofi601 2013.11.04. 22:43:42

@1kutya: Te kezdted. :) Ha nincs: nem mindegy, hogy melyik nincs? :)

Patás 2013.11.04. 23:04:27

Kövezzetek meg, de nekem kimondottan tetszik ez a Suzuki...semmi rosszat nem találok a formájában, szerintem pofás verda.
A másik, ami feltűnt, hogy azért a BMW simán ronggyá verte a mezőnyt. Bár az a legdrágább, de minden feladatot kisujjból kirázott.

rashy729 2013.11.04. 23:49:24

@sompetike: Az legyen a legnagyobb baj, de azért egy vatta új autónál ne kelljen már wd40-el cserpákolni.

Bushley 2013.11.05. 02:12:34

Nekem jobban bejött mint az adás ami a tévében lement. Igazán lehetne több ilyen, akár komolyabb vágás nélkül is jöhetne... :)

acsa77 2013.11.05. 06:56:38

@Elemir: Nem "többet" akartál mondani? Egyébként a Saab 9000 tapasztalataim szerint hajszálpontosan annyit mutat, amennyit megy. Mindenféle külső mérési módszer szerint.

DBandesz 2013.11.05. 07:06:32

@Patás: Hát ja, de mindeközben egy ilyen BMW árából ki lehet hozni három másik tesztszereplőt a szalonból. Szvsz ár/érték arányban -finoman fogalmazva- egyáltalán nem egy nagy truváj az a kocsi.

Shadowbull 2013.11.05. 07:08:28

@DBandesz: az ar/ertek arany meglehetosen szubjektiv mutato.

HERMSGERVØRDENBRØTBØRDA 2013.11.05. 08:18:37

a sangyong is jöhetett volna ide is...
vagy a bmw nem engedte? :)

gigabursch 2013.11.05. 08:19:55

Jók ezek a jávorszarvas tesztek, de legyünk már őszinték!

Ehhez gyakorlás is kell. Jobbra és balra kerüléssel is.
Oktatóval, pályával. De ehhez országosan elég kevés a lehetőség és ami van az is drága.

Na meg ugye a sebesség.
Itt is kijött. Mennyit is mutatnak az órák...? Valójában...
Miért nem szabályozzák be őket rendesen?!?!?
Ezzel - akkor is, ha nem vallják be - generálják a baleseteket, mert nem a valóságot mutatják.
1-2% eltérés (jellemzően ez az eltérés van többségben) még nem tragédia, de 10 %???!!!???
Menjenek a Bánatos Heródes tökébe!
Ez egy mágnestekercs, nagyjából egy potméter csavargatása vagy a tekercs pozicionálása

Shadowbull 2013.11.05. 08:22:28

@gigabursch: az oracsalas szandekos, es biztonsagi okai vannak.

Schütii 2013.11.05. 08:49:23

Hogy lehetséges hogy ezek a nem sportkocsik megállnak ilyen harmincegykéthárom méteren belül 100-ról? Annak tükrében kérdezem ezt mert nemrég (pár éve) az etalon, a 911 tudott valami 35 méter körül, pedig azt már csak a súlyelosztása miatt is nehéz überelni. Vagy mennyinél tart most a 911? 25 méternél?

Tomcy 2013.11.05. 09:20:37

Szegény suzukit nem értem miért kell ennyire leszólni, én mondjuk a japán autókat szeretem, és ezért nekem abszolút nem ronda, sőt, rondának én bmw-t tartom, ez az unalmas húzzunk még le 20x ugyan azt a bőrt valamiről érzésem van egyből amikor ránézek, de ha a toyotát megnézzük külsőleg az sem a harmónia mintapéldánya.
Szerintem ha a suzukit nem ebben a színben hanem feketében vagy más megszokottabb színben kapják, akkor más lett volna a vélemény.
Amúgy a suzuki beltere nagyon szépre sikerült.
A rönyó tényleg elég mókás, ha lenne összkerékkel akkor nyerő is lehetne, de az emberek többsége hiába kell vagy nem kell az összkerék de az ilyen kocsikat főleg azért veszik.

Amúgy is elég vicces látvány ha egy "terepjárónak" kinéző valami az emelkedő közepén elforgó első kerékkel áll a hóban.

Tomcy 2013.11.05. 09:30:38

@Shadowbull: A bérből élőknek nem igazán, igaz a többi kulcsával nem lehet menőzni a diszkóban, meg a haveroknak mutogatni, igaz nem is hagyod ott egy olajcsere alkalmával a többi kocsi garanciális ideje alatti összes kötelező szerviz összegét.

Persze a bmw-nek nem is a mi országunk a célközönsége...

Ez a bmw egy igazán feleslegesen megalkotott autó ezen a vicces áron, nem nagy ellenben kicsi, persze a pénzeseknek mind 1 milyen hülyeségre költenek, de az biztos, hogy ember nem tud egyetlen értelmes érvet felhozni mellette, hogy miért ezt a kocsit kellene megvenni.

Shadowbull 2013.11.05. 09:37:43

@Tomcy: en is berbol elek, aztan hamarabb vennek X1-et, mint barmelyik masikat, bar ez a kategoria nem erdekelt sohasem.

Az X1 jobb auto mint a tobbi, a teszt szepen ki is merte precizen. Hogy az a tudastobblet amit felmutat, meger-e ennyit az meg egyeni preferencia kerdese.

Hogy feleslegesen megalkotott auto lenne azt meg cafolja a tobb szazezer eladott darab.

rfc (törölt) 2013.11.05. 09:53:40

@Cave Nick: Termeszetesen van a motorterben hangszigeteles, csak sajnos olyan helyen, hogy azt a fotelbol az interneten keresztul nem latni.

((Adam)) 2013.11.05. 10:42:21

@gigabursch: Kamu 100-ról az autó gyorsabban áll meg. Kamu 100-on az autó stabilabb, kevesebbet fogyaszt, és halkabb. Így hirtelen ennyi jutott eszembe. Mielőtt valaki osztani kezdene, nem értek egyet vele.

tudati 2013.11.05. 11:24:21

a gps mióta pontos?

tudati 2013.11.05. 11:25:33

@Shadowbull: azért veszik elsősorban mert jól néz ki, sokkal jobban mint a többi

Cave Nick 2013.11.05. 11:56:28

@rfc: Természetesen a motorháztető alján nincs, ezt a fotelből nagyon jól látni. Vagy benne van a vasban direkt elrejtve vagy mi? Magyarul egy bizonyos irányban vszinű nincs rendesen leszigetelve, amivel részben egybecsengenek a teszten elhangzottak is. ("ocsmány hangja van")
Ha mondjuk egy 8 millás koreai autón lenne csupasz motortető, mindenki szóvá tenné és röhögne rajta, nagyjából jogosan.

ommm 2013.11.05. 11:56:41

@HERMSGERVØRDENBRØTBØRDA: Kedves troll! Amint látod, a Ssangyong egy nemzetközi bemutató autója, sem időben, sem térben nem esett egybe a SUV-teszttel.
További sikeres értékesítést kívánunk!

rfc (törölt) 2013.11.05. 12:10:55

@Cave Nick: Majd ha egyszer nem csak fenykepen latsz ilyen autot, vedd le a muanyagburkolatot a motorrol, es nezd meg, mi van alatta. Arrol nem beszelve, hogy a hangszigetelo anyagok rakosgatasa messze nem az egyetlen zajcsokkento intezkedes.
De nem vitatkozom, te mar a fotelbol eldontotted, hogy ez az auto zajos.

ommm 2013.11.05. 12:57:38

@c231737: Így van, sajnos Svájc már csak olyan, hogy összkerekes autókat fogyaszt, mást nem is nagyon. Nincs min csodálkozni

c231737 2013.11.05. 13:16:26

@ommm: összkerekes autókat, mint a golf vagy az oktávia.

az izraelieknek vajon mitől tetszik ennyire, hogy a sok hyundai közé beékelődjön a 4. helyre?

bestsellingcarsblog.com/2013/11/05/israel-october-2013-toyota-corolla-1-kia-picanto-leads-year-to-date/

ommm 2013.11.05. 13:17:49

@c231737: Képzeld, Golfból és Octaviából is van összkerekes!!!

c231737 2013.11.05. 13:23:08

@ommm: sajnos erre nem terjed ki ez a remek kis táblázat, hogy a rengeteg eladott golfból mennyi volt az összkerekes.

2013.11.05. 13:46:30

@ommm: Neked tényleg nem tűnik fel, hogy ugyanolyan faszságokat írsz, mint a kedvenc trollod? Csak más előjellel. Siralmas.

ommm 2013.11.05. 13:52:07

@gwr: Kedves olvasó! Mi kivetnivalót találsz válaszaimban, azon kívül, hogy rámutattam: a svájci piac jellemzően az összkerekes, benzinmotoros autókat veszi fel, ezen nincs is mit csodálkozni, az SX4 pedig olcsónak számít náluk. Mi ezzel a baj?
Vagy valami más miatt fáj?

c231737 2013.11.05. 14:25:01

@ommm: kedves író! mi kivetnivalót talált abban, hogy valaki hiányolta mindannyiunk kedvencét, a Ssangyongot?

Tisztelt Vályi Úr! kérem magyarázza meg, nekünk halandó olvasóknak, hogy ha Svájcban olcsónak számít az sx4, akkor nálunk hogyan számíthat drágának? Nyilván nem a pénztárcájukhoz képest, hanem a többi autóhoz képest, hiszen a kínálat nagyjából ugyanaz.

Köszönöm megtisztelő válaszát.

Tizenkettő 2013.11.05. 14:28:35

Papp Tibi összefoglalója a legjobb a végén. Kár, hogy ez kimaradt az adásból.

2013.11.05. 14:28:56

@ommm: "Vagy valami más miatt fáj?"

igen, én is Suzuki-rajongó, sőt, Suzuki-dealer vagyok. Másképp nem lehet.

Ez az utolsó mondatod jelzi, hogy tökfelesleges vitázni veled.
Jó műsorokat csináltok, kár, hogy elszarod ezzel a stílussal.

Cave Nick 2013.11.05. 14:34:46

Jaja. Több teret Papp Tibinek az adásokban, de komolyan. Az egyik leghitelesebb arc.

ommm 2013.11.05. 14:40:57

@c231737: "kérem magyarázza meg, nekünk halandó olvasóknak, hogy ha Svájcban olcsónak számít az sx4, akkor nálunk hogyan számíthat drágának?"

Ez a kérdés _teljesen_ komoly?

ommm 2013.11.05. 14:43:07

@gwr: Nem lenne egyszerűbb beletörődni, hogy az általunk tesztelt autó 7,7 milliós ára egyszerűen sok? És ronda is?

c231737 2013.11.05. 14:47:51

@ommm: Tisztelt Vályi Úr,

igen a kérdés _teljesen_ komoly. De legyen kedves még az utána következő mondatot is hozzáolvasni. Köszönöm.

c231737 2013.11.05. 14:49:08

@ommm: már kezdtem volna beletörődni, de itt elhangzott az Ön tollából, hogy "az SX4 pedig olcsónak számít".

ommm 2013.11.05. 14:50:17

@c231737: Úgy, hogy olcsóbban ad összkerékhajtást, mint a Golf vagy az Octavia. Ez szempont Svájcban, Magyarországon nem. Ilyen egyszerű.

2013.11.05. 14:54:30

@ommm: Na, akkor most idézd, hol mondtam, hogy nem sok, és hol, hogy nem ronda. Ha pont az ellenkezőjére találsz tőlem hsz-t (nem itt, hanem az eredeti suv-os poszt alatt), nyugodtan mea culpázz, nem tartalak vissza. Persze el sem várom.

Kurvára nem értettél meg semmit a neked szóló kritikákból, nem is érthettél, mert eldöntötted, hogy mindenki kizárólag kereskedő lehet, aki mást mond, mint te.

de nem nyújtom, részemről itt a pont

ommm 2013.11.05. 14:56:26

@gwr: Kértem, hogy válaszolj erre a kommentedre:
"Neked tényleg nem tűnik fel, hogy ugyanolyan faszságokat írsz, mint a kedvenc trollod? Csak más előjellel. Siralmas."

Ez eddig nem történt meg. Idézd a faszságaimat. Mert ez eddig csak nettó trollkodás a sértődöttség okán. Előfordul ilyen, csak már kezd a kelleténél hosszabbra nyúlni.

c231737 2013.11.05. 15:04:56

@ommm: Tisztelt Vályi Úr,

Ön önmagának is ellentmond: "az SX4 pedig olcsónak számít" vs "autó 7,7 milliós ára egyszerűen sok", ígyaztán a feljebb szólóval kell hogy egyetértsek.

Az már csak hab a tortán hogy olyan hozzászólásokért kitilt, miszerint:

"a sangyong is jöhetett volna ide is...
vagy a bmw nem engedte? :)"

további elfogulatlan műsorkészítést kívánok, a kommentmoderálást pedig hagyja inkább valaki másra.

ommm 2013.11.05. 15:12:27

@c231737: Ha szerinted ellentmondás az, hogy ami egy svájci piacon olcsó, az a magyarnak drága, akkor én kérek elnézést, az olyan - az összehasonlító-teszthez egyáltalán nem kapcsolódó (vagy hogyan került ide a Ssangyong? miért is kellett felhozni egy ilyen indifferens kontextusban?) - kommentet pedig nettó trollkodásnak tekintjük.
További boldog szövegértelmezést kívánva maradtam tisztelettel.

c231737 2013.11.05. 15:22:59

@ommm: Tisztelt Vályi Úr,

hány olyan kommentet lehetett olvasni, hogy miért bmw, miért nem cx5/yeti/duster/akármi?

Érdekes hogy csak a ssangyong bántotta ennyire a szemét, hogy emiatt tiltani kelljen. Bevallom, nem értem miért.

ommm 2013.11.05. 15:27:35

@c231737: Mert 49. alkalommal megértetni az olvasóval, hogy a tesztautó-felhozatal nem egy kívánságműsor már egy kicsit terhére van az embernek.
Ahogy elmagyaráztuk a múltkori (és szinte minden) összehasonlító-tesztnél már számtalanszor, majd linkeltük a vonatkozó cikkeket keresztül-kasul, így talán elvárható az, hogy az olvasó olvasson, de ne kérdezze meg ezredszer ugyanazt.

c231737 2013.11.05. 15:32:29

@ommm: akkor az egyenlő bánásmód nevében remélem ezután mindenki aki kommenteli a tesztautó-felhozatalt, az megkapja a méltó kizárását ezért a szörnyű tettért.

ommm 2013.11.05. 15:36:53

@c231737: Nem, hanem az, aki addig üti a vasat és addig tolja ugyanazt a hülyeséget ezredszer is, amíg a blogadminnak elege nem lesz belőle.

Rézmányi Balázs · http://totalcar.hu/ 2013.11.05. 15:42:38

@c231737: @c231737:
Kedves HERMSGERVØRDENBRØTBØRDA / c231737!

A probléma nem az, hogy nem ért velünk egyet. A baj az, hogy nem hajlandó ezt elfogadni, ahogy ezt tette az összehasonlító teszt kommentposztjában. Ön a Suzukit preferálja. Megértettük, elfogadtuk, kívánjuk hogy ahogyan az A160 árából vásárolt használt Swifttel, úgy mint remélhetőleg leendő SX4-tulajdonos, sok boldog kilométert tehet meg, ezzel is támogatva a hazai ipart.

Tisztelettel kérem, zárja itt le a dolgot. Ön szerint az SX4 a felhozatalból a legjobb. Shadowbull szerint a BMW. Winkli szerint a Capture. Szerintem a RAV4...és így lesz szép a világ.

Mégegyszer: elfogadtuk, megértettük! Kérem ne írja le többet és ne szálljon vitába mindenkivel, aki ezzel nem ért egyet.

Remélvén, hogy a jövőben is olvasóink között köszönthetjük, maradok tisztelettel:
Rézmányi Balázs

c231737 2013.11.05. 16:09:38

@Rézmányi Balázs:

T. Rézmányi Úr,
már rég lezártam, éppen ezért nem értem a tiltás okát, ami a Ssangyongos teljesen ártalmatlan kommentem után jött. Sx4-et meg sem említettem.

Maradok további tisztelettel.

DBandesz 2013.11.05. 18:16:27

Hű de szép végignézni a partvonalról ahogy osszátok egymást!

@Shadowbull: Nem egy esetben fordult már elő az, hogy a baráti körömből valaki azt kérdezte tőlem egy mellettünk elhaladó autó okán, hogy "Hú, kéne neked is ez az A6/A8/Q5-7/X1-3-5-6 stb. mi?", akkor jellemzően azt válaszoltam, hogy a szóban forgó autó árából (15-35 MFt közötti újkori ár) azonnal kifizetném a lakáshitelem 15 évnyi maradékát, és még maradna a páromnak vásárolandó kisautóra, valamint a család számára vásárolandó jó japán dízel kombira is bőven, esetleg a magasabb árkategóriánál szóba jöhetne egy járadékkötvény indítása a gyerekemnek. Nyilván ha nettó 6-700eFt lenne a családi költségvetés bevételi oldala úgy, hogy nincs hitel, akkor nem gondolkoznék így, de nem ezt dobta a gép, úgyhogy nettó 230eFt-ból kell sakkozni és ennek megfelelően belőni az igényszintet. Persze hogy szubjektív az ár/érték arány. Mi más is lehetne?

butschq 2013.11.05. 18:48:03

@DBandesz: Amikor olyan emberekkel beszélgetek autós témákról, akik még nem ismernek, és szóba kerül, hogy nagy bmw rajongó vagyok mindig ugyanaz jön elő, "hű az x5 meg x6, azok szépek meg minden".

Én meg magyarázhatom el, hogy nem igazán csípem a suv kategóriát. És általában nem értik, most mi van. Audis ismerőseim is hasonlókép nyilatkoztak, nekik q7-el. 10 esetből 10-szer.

Ha felmerül mondjuk a bmw név, sosem az új 5-ös, 3-as, 6 gran coupe jut az emberek eszébe, pedig azok szép autók. Helyettük ezek az ormótlan valamik.
Érthetetlen...

vojtech 2013.11.05. 20:08:54

Tök jó volt ez az adás.
Itt meg egy kicsit elszabadultak az indulatok, de annyi baj legyen. Legalább nem érdektelen a téma.

baliakobon 2013.11.05. 20:16:47

@butschq: Hát ide "fajul" a világ :). Lehet, hogy 10-20 év múlva jót fog röhögni az akkori autóstársadalom a mostani SUV mánián. Egyébként tökéletesen átérzem a helyzeted én is párszor csak szájtátva élem át.

Thomas Jefferson 2013.11.06. 09:07:14

@ommm:
Igen igazad van, Svájcban jobban szeretik a dieseleknél környezetkímélőbb benzines motorokkal meghajtott autókat, viszonylag nagy hengerűrtartalommal. A "downsizeing" most tör majd be svájcba...
:-)

ommm 2013.11.06. 11:40:43

@Thomas Jefferson: Na meg azért is, mert nem bíznak a nagy hidegben a dízelekben.

Wackwaryou 2013.11.08. 12:06:28

És miért nem teszteltétek egyszerre a világon ma kapható összes SUV-t??? :) Pedig elfért volna a placcon :D
ehh...
Trollok voltak...

Egyébként zsír volt a film! Így tovább!

DBandesz 2013.11.17. 10:28:28

@butschq: Ez van a szemünk előtt, ezért. Pedig egy szép 507, esetleg a régi 328... ...de nem kell ennyire visszaszaladni az időben. E21 - E91 között szinte mindegyik 3-a sorozat, E28-E39 közötti ötösök (az E60 bangleizmusa egyszerűen giccs), és még ott vannak a kupék... van mire gondolni, a BMW tényleg nem csak gengszter-trezorokról szól (a.k.a. SUV).
süti beállítások módosítása