Internationale Automobil-Ausstellung vagy a halál

  2013. szeptember 09. - ommm Címkék: frankfurt pista bandi 2013 csik iaa

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy


Az első nemzetközi automobil kiállítást 1897-ben (!) rendezték meg a berlini Bristol Hotel halljában. Ma már viccesnek tűnhet, de akkoriban tényleg illett rá a nemzetközi-jelző, még akkor is, ha a nemzetköziséget nyolc gyártó tucatnyi típusa jelentette csak.

iaa1897.jpg

Aztán idővel átköltözött Hannoverbe, majd 1951-től Frankfurtba és az eltelt évek alatt a világ legfontosabb nemzetközi kiállításává nőtte ki magát. Az IAA aranykorát valamikor a kilencvenes-kétezres évek derekára teszik, még a gazdasági válság előtti időkre. Eszméletlen tempóval dübörgött az autóipar, minden vonatkozó, kapcsolódó iparágával együtt.

Aztán jött a krach, az európai piac hirtelen zsugorodni kezdett és a súlypont kezdett áthelyeződni a Távol-Keletre és a tengerentúlra. Az IAA még kitartott, mert egyszerűen akkora és olyan nagy, hogy nem lehet félvállról venni, de pl. az idei genfi autószalon esetében már érezhető volt, hogy nem mutattak be annyi újdonságot, nem állítottak ki annyi tanulmányt, mint régebben. Persze, szép dolog a Lamborghini Sesto Elemento és a LaFerrari, de autóipari szempontból nem sok súllyal esnek latba. Papp Tibi ellenben Kínában nem győzte kapkodni a fejét.

De! És ez itt egy gigantikus nagy de ám: amíg a Genfi Autószalon lassan, de biztosan kopik és veszít fényéből, addig Frankfurt kitart. Mert bármilyen nagy is a válság, bármennyire sem dübörög az autópiac az öreg kontinensen, de a know-how és az innováció bölcsője Európa marad, egyelőre még (talán) vezető szerepét - legalábbis e téren - megtartotta.

Tavaly egymillió ember látogatott ki a gigantikus kiállítási területre, idén többet várnak. Csak az autóipari beszállítócégekből van 300, van itt minden, a tapadós szőnyegtől a pitonbőrrel borított alufelniig, aki bármit is akar ebben a sportágban, annak ott KELL lennie. Az össz-kiállítói létszám ezren felüli, több, mint 240 000 ezer négyzetméteren.

Mi hárman pedig felszegezett szuronnyal, csőre töltött Canonnal és Nikonnal rohamozzuk meg, hogy olyat adjunk az olvasóinknak, amit a száraz sajtóközlemények nem. Csik már úton van - a COTY-tagok minden privilégiumát és nyűgjét megnyerve - mi Bandival pedig délután indulunk, hogy este már a Volkswagen Group Night (ami nevével ellentétben nem pajzán hancúrozás a VW-csoport hoszteszeivel) nevű rendezvényen nyomjuk az exponálógombot, hogy aztán éjjel elkészüljenek az első hírek.ű

Stay tuned, támad a Totalcar, most pár napig mi húzzuk a nótájukat.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr565503027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ada 2013.09.09. 14:27:58

Hajra!...ha mar ott lesztek, a Subarunak uzenem, hogy az uj WRX-et keretik mielobb gyartasba vinni, hogy aztan tesztelhessetek a TC-on...

whale 2013.09.09. 14:28:15

Aztán a TESLÁT nem kihagyni!:DD

red87 2013.09.09. 14:32:17

Hajrá, várjuk :)

Inner Circle 2013.09.09. 15:01:51

A Toyota Group Night, Mercedes Group Night és egyéb ... Group Night-okról ezeken az oldalakon szerintem senki sem a hoszteszekkel való éjszakai hancúrozásra asszociál, hanem hogy megint egész éjszaka szívtok valamelyik rozsdaboglya alatt a hasonszőrű cimborákkal, hogy reggelre legalább megközelítőleg menjen :D

Béza Dániel 2013.09.09. 15:43:38

Az innováció bölcsője európa marad, csak az innováció közben kinőtt a bölcsőből, sőtt már a szülői házból is kirepült. A szülők meg még nosztalgiáznak az egykori gyerekszobába állított üres bölcső mellett.

Globetrotter2014 2013.09.09. 17:01:31

Srácok, már megint belemeséltek dolgokat.

Először is a Frankfurti szalont kétévente tartják a Párizsival váltásban (tehát inkább lehet "európai" autóüszalonról beszélni)

A Frankfurti szalon két (ill három) komoly okból erősebb mint a Genfi: 1. (és legfontosabb): német, vagyis egy erős ipar gyártóinak fontos hogy prezentáljanak, 2. a párizsi nem vág alája, vagyis európai szinten koordinált. 3. kétévente tartják ellentétben Genffel, azaz a német (ill páratlan évben a francia) gyártók kétévnyi termést időzithetnek rá (ill ha nem bírjk ki akkor simán őszre). Mellesleg az őszi időzítés is jobb.

Sosem volt kérdés hogy a Genfi szalon problémásabb: nem EU-s, évente tartják, idptítési is rosszabb. Igazából csak az olaszoknak jelent komolya alkalmat.

Hurri Kán 2013.09.09. 17:16:31

Várjuk :)

@whale: AUTÓkiállítás.

Globetrotter2014 2013.09.09. 17:20:34

Amúgy srácok, van valami jó tanácsotok azoknak akik ki akarnak látogatni?

Bármi jó felfedezni való, érdekes rejtettebb sarkok és pultok, felfedezni váró élmények?

papptibi 2013.09.09. 18:01:52

@ZF2: IAA minden évben van, csak a páros években főleg háttéripari kiállítás. És Németországban elég nagy a háttér...

Globetrotter2014 2013.09.09. 18:16:01

@papptibi: én úgy tudom hogy páros évben csak haszongépjárműkiállítás van, és így páros évben nincsenek kint autós standok és nem lehet látványos bemutatókat tartani. tehát ebben az rétlemben nincs olyan autószalon, mint amit pl Brüsszelben meg is rnedeznek minden évben. Márcsak azért sem igazán lenne értleme frankfurtban bemuttózni páros évben, mert épp akkor Párizsban tartanak autószalonnát :)

1kutya 2013.09.09. 18:28:08

@Hurri Kán: :-DDD

egyébként csak fájdítjátok vele az emberek szívét!

valami használtautó kiállítás kéne nekünk... :(

Hurri Kán 2013.09.09. 18:31:02

@1kutya:
Ahol a legfiatalabb használtautók olyan 25-30 évesek? Tőlem mehet :)

papptibi 2013.09.09. 18:33:25

@ZF2: Persze, olyankor nincs nagy autóbemutatósdi, de azért ettől még IAA

Rocko- 2013.09.09. 18:39:29

@1kutya: az a kalkuttai autószalon, Anand Mahindrával.

Globetrotter2014 2013.09.09. 18:41:11

@papptibi: végül is azt is IAAnak hívják :)

De a Genfi szalon viszont minden évben teljes autószalon, akár van puskapor akár nincs.

Egyébbként érdekes hogy Brüsszelben is minden évben meg tudnak rendezni egy teljes kiállítást pár hétre Genfi szalontól. Sőt a múlt évi ilyesztően komolya szupersportkocsicsarnokkal bővült.

Bár nekem a 4 évvel ezelőtti Párizsi Lotus pavilon is emlékezetes marad :)

Globetrotter2014 2013.09.09. 18:42:22

@1kutya: blöki: ecseri műr nem üzemel? :)

papptibi 2013.09.09. 18:42:57

@ZF2: AZ már négy éve volt? Nem három?

butschq 2013.09.09. 18:43:07

@1kutya: Nyíregyháza autóspiac :D

Globetrotter2014 2013.09.09. 18:46:14

@papptibi: de ha ennyire képban vagytok, visszatérve a kérdésemre: kis programajánló azoknak akik személyesen is elzaraándokolnának?

w a s d 2013.09.09. 19:15:32

@Rocko-: Jó használt Premier Padminikkel, Hindustan Ambassadorokkal és Maruti 800- akkal?:D (Mondjuk bármelyiket megnézném a 3 közül, hogy milyenek jó állapotban.)

Rocko- 2013.09.09. 19:42:34

@w a s d: jajaja.
én a hétvégén láttam egy bevásárlóakármi parkolójában Marutit úgy parkolni, hogy 2 helyet foglalt, kérem, ez már művészet!

1kutya 2013.09.09. 19:58:13

@Hurri Kán: @butschq: @ZF2: @Rocko-: én valami olyasmit képzeltem, hogy: Hortobágy/HaHu 86k autója (hirdetése).

na az lenne az igazi fícsör :-DDD

1kutya 2013.09.09. 19:59:24

@Rocko-: minap itt a kisbót előtt ezt tudta a szomszédasszony a smart-al is, csak az 3 helyet foglalt :)

Hurri Kán 2013.09.09. 20:01:49

@1kutya:
Az lenne ám a seregszemle :D

Rocko- 2013.09.09. 20:20:18

@1kutya: szűrés csettegőkre.

1kutya 2013.09.09. 20:31:20

@Rocko-: azokra szűrök mostanában (mert normális kevés)

replikátor · http://reszegekistene.blog.hu/ 2013.09.09. 22:03:38

na végre megy a csipet-csapat, csík elmolyol a coty-val, a két vagány meg beveszi a megerősített pontokat... pont jók a célra, arra a régebbi veterán jaszkarizásra is őket kellet volna küldeni, tudtak volna mutatni ungarische vircsaftot a brit nagyarcú jobbról előzőknek...

Shadowbull 2013.09.09. 22:30:01

2005-ben voltam, akkor elkonyveltem magamban, hogy mar ilyet is lattam, aztan szevasz :)

Oszinte reszvetem az ujsagiroknak, ilyenkor felmerul az emberben hogy talan megsem az elet csaszarai :)

ommm 2013.09.09. 23:23:55

@ZF2: Várj még, csak holnap nyit. Ma ezen a nagy volkswagenes összeboruláson voltunk de nagyjából nulla tartalma volt illetve mégsem: Winterkornt látni élőben félelmetes érzés, annak az embernek a kezében iszonyú hatalom van és kijelentette, hogy mostantól villany és plug-in hibrid a téma és 2018-ra letarolják a piacot. A többit reggel, most írjuk, derültünk jókat.

Tökösmákos 2013.09.10. 00:23:41

Frankfurt persze hogy kitart, hiszen a Föld jelenlegi urainak, a Rothschild dinasztiának a szülővárosa. Ezért gazdasági és szállítmányozási központja az EUnak (pl. frankfurti reptér).

Scaleo 2013.09.10. 07:20:12

@ommm: Nekem ehhez el se kellett mennem Frankfurtba, elég volt egy szép tavaszi napon elcsoszogni a Műegyetemen az IB028-ba. :)

Globetrotter2014 2013.09.10. 08:30:35

@ommm: akkor figyelemmel olvassuk majd a beszámolókat. Mi a mostani csütörtököt pécéztük ki, így lesz egy puffernap.

Schütii 2013.09.10. 08:40:21

@Shadowbull: Simán nézelődni meg fotózgatni persze rohadtul unalmas lehet, de a "császárok" meg gruppennájtokra is járnak, amellett hogy ki kell faggatniuk pár bennfentest a jövő/jelen nagy titkairól, az már azért egy feladat. Tudod, otthon is ki kell vinni a szemetet valakinek?! :)

Schütii 2013.09.10. 08:54:44

@Hurri Kán: Igazából tökmindegy, azoknak is száll elfelé az ára, legalábbis amelyik kívánatos állapotban van. De ha választani lehete akkor én is egy old/youngtimer (használtautó, ehh.. *fejcsóva* ) kiállításon nyáladzanék.

Hurri Kán 2013.09.10. 08:59:20

@Schütii:
Ugye? Megjegyzem volt olyan kiállítás (pár éve Bécsben a Chromejuwelen) ahol volt egy Veyron is, és kb. a kutya se volt rá kíváncsi :)

Globetrotter2014 2013.09.10. 09:51:17

@Hurri Kán: a veyron egy furcsa dolog. Csomó alkalommal láttam kiállításokon és nem hatott meg. De ezek után élőben látni a környékemen egyet meglepően ingergazdag élmén volt. Pedig csak krúzolt egy sugárúton (nem kellett különöseebn gyorshajtanom hogy körbenézzem :)).

Élőben a Veyron nagyn látványos darab. Meg talűán rossz változatokat állítottak ki :)

Hurri Kán 2013.09.10. 10:01:12

@ZF2:
Sima kupé volt. Látványos, nem mondom, no de mikor ott van tőle 5 méterre egy Alfa 2300C meg egy Unlenhaut-kupé, akkor nem rúg labdába :)

Schütii 2013.09.10. 10:01:50

Hát jah, a Veyron nem autó, az max a gazdagság kinetikus szobra (mondom én, akinek nyilván rohadtul savanyú a szőlő). Talán ha 30 évig együtt él vele a tulaja, használja, megóvja az állagát, akkor abból is válhat majd megbecsült kiállítási példány.

Globetrotter2014 2013.09.10. 10:55:00

@Hurri Kán: azért egy nem apró 16 hengeres szuperspotkocsi mindig látványos, de nekem pl az egysznűre (pláne sárgára) festett és bőrözött Veyron nem jött be. De ebben sokat segített az überszéles 3személyes Mclaren F1 ami mellette állt :)

Mondjuk márcsak a méretei miatt is kevés oldtimer tánik fel egy Veyron mellett.

A countache pl nem olyan hatalmas darab, valahol a Diabloval indult meg a szuperlambók méretnövekedése.

Hanzi 2013.09.10. 12:16:17

@Hurri Kán: Ha sürgős a használtautó vásárlás, bár itt találsz harminc évnél régebbi "ócskavasat"

www.veterama.de/de/home

de ha kibirod tavaszig:

www.retro-classics.de/

Itt aztán van hű meg ha!

Hurri Kán 2013.09.10. 12:21:41

@Hanzi:
Sajnos, vagy hálistennek egyelőre csak a nézelődős-nyálcsorgatós fázis van :)

Globetrotter2014 2013.09.10. 12:36:24

@Hanzi: ha nem luxusveteránok a piac, akkor ott 'scout. Mondialok 20e euróért, orrmotoros porschék ennek tizedéért is...

Komolyabbakra meg még mindig ott vannak a kereskedések, pár hóünapja jártam egy kívülről nem igazán feltűnő városi "használtautókereskedésben" Brüsszelben.
www.vdvgrant.be/
Az egy dolog hogy volt nekik Jag xj220. Bagatell.
A pályaautó Jag XJR15 (azóta elkelt)
en.wikipedia.org/wiki/Jaguar_XJR-15
és a Lancia stratos azért már ütősebb volt.

De ott van pl a Singeni bolt ami ünmagában felár egy councour d'elegance-szal, és az "újautóik" is érdekesek, pl ha kell egy F40es nekik jó eséllyel lesz egy eladó :)

Hanzi 2013.09.10. 12:42:56

@Hurri Kán: a két verzió közül a sajnos...
Nekem elhiheted, bitang jó egy veteránautó kormánya mögött gépészkedni!
Nem olyan rettenetes nagy költség,egy dohányos több pénzt ver el bagóra egy évben!
Ha egy megfelelő állapotú,nem makulátlan, de nem is csúcsrestaurált példányba sikerül belefutni /mint nekem/ az az örömök végtelen forrása lehet, én szerencsére nem futottam bele olyan végtelen szopórollerbe mint Csikós Zsolti szokott!

Hurri Kán 2013.09.10. 12:47:44

@Hanzi:
Az biztos!
Szerepel mondjuk úgy a következő 5 éves tervben, de jelen helyzetemben egyértelmű túlvállalás lenne, azt meg nem akarom. Úgyhogy egyelőre marad a gyönyörködés.
Neked milyen vénséged van? (már ha nem titok) :)

Hanzi 2013.09.10. 13:04:41

@ZF2: Ohh...
Ezt a Jaguart nem is ismertem...még csak nem is hallottam róla!
A belga neppernek van az autóskártya mindent vivő ütőkártyája, Lola T 70!!!
Nálam a Jag csúcsa az XJ 13...

auto.indavideo.hu/video/A_kard_amely_sosem_sujtott_le

Mikor elindul, hangositsd fel,zokogni fogsz a gyönyörűségtől!

Globetrotter2014 2013.09.10. 13:10:46

@Hanzi: na igen először azt hittem hogy egy 220as, de valahogy nem tűnt szériának. Meg azért összehasonlításul ott állt egy 220as a sarokban :)

Klassz video, szép verda, mármint mai szemmel is gyönyörű és arányos.
eddig nem értettem mire fel a nagy V12 mánia, most már kezdem sejteni :)

Globetrotter2014 2013.09.10. 13:12:31

@Hanzi: mondjuk én a modernebb autókat szretem, várom már hogy a 80as évek végi forradalom autói (pl NSX) leérjenek oldtimer korba. Bár az NSX már most is drága sajna :)

Fenébe nem értették meg az emberek hogy jobb üzletet csinálnak majd velük mint a 911esekkel :)

Hurri Kán 2013.09.10. 13:16:04

@Hanzi:
Gyönyörűség!
Szerintem láttalak valamelyik Velodromon, mi több, az sem kizárt, hogy váltottunk pár szót :)

Globetrotter2014 2013.09.10. 13:17:37

@Hanzi: húúú, gratula. Ez egy gyönyörű darab. Hogy "maradt meg" ilyen szépen?

Hanzi 2013.09.10. 13:24:32

@ZF2: És miután már most legenda, olcsóbb sem lesz...
Számomra a hatvanas évek volt a csúcs!
A ritkaságfaktor ugye...a jelenlegi autók közül pl egy Opel Speedsert kéne elmenteni, kevés készült, üzleti bukás volt,de ritka és sportkocsi...
Vagy az Avantime...

Globetrotter2014 2013.09.10. 13:31:15

@Hanzi: hát, a 300ZXben nincs bizodalmam, a csúcs Supra pedig még később jött ki. És utóbbiakat eltúntette a tuningőrület.

Ennél régebbiből vagy olyan ami nem túl nagy veszteség ha leírom (ez kb a 944esekre és 928asokra korlátózódik), vagy valami bátor mint a Mondial (szigorúan cabrio a forma miatt).

Ha már speedster akkor miért nem az eredeti? :)
fahrzeuge.autoscout24.de/?atype=C&make=44&mmvco=1&mmvmk0=44&pricefrom=1000&fregfrom=2004&cy=B%2cD%2cF%2cI%2cL%2cNL%2cA&ustate=N%2cU
Elise-ek már boxter árért (bár én akkor inkább a porschét venném, de gyanítom te nem bux a mainstream autókra :) )

Globetrotter2014 2013.09.10. 13:34:06

@Hanzi: egyébbként ami ebbeől korból nekem a non plus ultra, az a Maserai 3200.
Gyönyörű (főleg a csíklámpás), minőségi (egy 911 belseje sehol hozzá képest), relatíve megbízható és teljesen haszálható (2+2 ülés), meg V8as persze.

Árak bőven 20e eur alatt...

madbalee 2013.09.10. 13:40:45

Nordschleife vs. Porsche 918 Spyder - 6:57
www.youtube.com/watch?v=Bc9UUPNaOzE

Hurri Kán 2013.09.10. 13:40:54

@ZF2:
"relatíve megbízható"
Tényleg relatíve :)
Egyik Velodromon volt kint egy gyönyörű Indy, ott volt a gazdája is, csak annyit mondott a kocsijáról, hogy hisztis kurva :)

Hanzi 2013.09.10. 14:17:22

@ZF2: a mainstream alatt mi értesz?
Amúgy az Elise gyakoribb mint a Speedster
Ha Porsche nekem csak a 911...abból bármelyik!

Globetrotter2014 2013.09.10. 14:31:03

@Hanzi: van akinek az egyediség fontosabb mint a tökéletesség vagy a harmónia. Vagy a tudás.

Én pl nehezen barátkoztam meg az Alfa Brera formájával, viszont a 159es alfa sokáig befutó volt amikor az előző autómra alkudoztam a szalonban, mert egy harmonikus forma ami ráadásul nagy tudást rejt.

De van valami amit nagyon elxesztek a Brera arányain, ugyanakkor egyedi darab és V6os motorral Torsen Q4 -hajtással nem lehet rossz autó.

Vagy pl nekem sosem jött be az E type (és a 911es a 964ig bezárólag), de tisztelem a múltja miatt. Bár a 911es elég gyakori darab ha az ára magas is.

Nyilván egy 3200nál nehéz mainstreamről beszélni már csak a darabszámok miatt is.

Hanzi 2013.09.10. 15:41:51

@ZF2: A Brera onnantól kezdve nem érdekes, hogy fronthajtásos...
Elöl hajt?
Grand Turismo?
Muhhahaha!
A formája gyönyörű, mint a Walter da Silva által tervezett Alfák általában...csak épp az élvezeti értéke a nullára konvergál.
És az,hogy az újságiró dizel motorral ajánlja...na nee!
A Jaguar E type Mark I. Coupé a világ egyik legszebb autója,de nekem is inkább szoborként tetszik,menni inkább a Mark III. V12 viszont az meg nem olyan szép!

Hanzi 2013.09.10. 15:47:43

@ZF2: Köszönöm!
Azért közelről látszik rajta a kor meg a patina,de remek állapotban van,húz a motor mint a gőzhajó,fék is fog rajta mind a négy tárcsa,nem egy rozsdaboglya...olyan igazi...na! :)))

Globetrotter2014 2013.09.10. 15:59:34

@Hanzi: a Q4 torsenes, 60% hátul alapból. Egyébbként ezért jó jelölt a V6os X type is. sajnos a Brara a legjobb morojával (2.4 JTD) nem volt Q4, ez egy nagy hiba volt.

Én fő autónak nem vennék hátsókerekeset az ESP előtti korszaból pedig pláne problémás. Egy 964es pl akkor se kellene ha lenne jó áron szép. Ennyire nem érzem magam profi sofőrnek. (Mondjuk Rörhl is beszólt rá vicceset).

Hanzi 2013.09.10. 16:33:14

@Hurri Kán: Köszönöm!
Igen járok a Velodromra, eddig még nem volt nélkülem,remélem ezután sem lesz!
Jó kis mulatság az!

Hanzi 2013.09.10. 17:03:23

@ZF2: Nah, profi sofőr az én sem vagyok,bár a hivatásom révén mondhatnám, hogy igen,de én nem érzem magam annak...
De szét kell választani a hétköznapi, és a mókaautót...
Ugye az egyik racionális, a másik meg csak az érzelmi töltés...
Racionális:
valami japán gyösz lehetőleg automatával,mert a városban az a jó.
szórakozni meg mindenképp valami hásókerekes...nem a pörgés meg a füstölés, mert az szánalom...
Pl, ha már az Alfák:
upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a1/Alfa_Romeo_GT1600_front_20090412.jpg

castroll 2013.09.11. 09:00:35

Azt hiszem a kardomba dőlök.
Múlt héten szombaton (09.07) tesztelhetett itt a Citroen a Hungaroringen. Éreztem (hallottam), hogy ez nem az a szokványos tuning motorhang és nem is motorkerékpár. Nagyon keményen nyomták!
De lusta voltam visszasétálni 300 métert. Pedig még fényképező is volt nálam... Ekkora lúzert!

ommm 2013.09.11. 11:00:09

@castroll: Nem. A Citroen nem egész egy héttel a pályanap előtt volt ott.

castroll 2013.09.11. 11:11:32

@ommm: Köszönöm, megnyugtattál! Komolyan!
További jó munkát!

whale 2013.09.12. 14:48:43

@ommm: Óóóóó, yessss. Kezded már látni a jövőt?:DDD
Én már nagyon várom! Ha a Teslának csak annyi szerep jut benne, hogy rugdossa a nagyokat, hogy csipkedjék magukat, már jó.:))

Globetrotter2014 2013.09.13. 14:34:56

@ommm: Hali

Érdekesek a beszmolók de kisit több is lehetne :)

Egyébbként tényleg kevesebb volt mint egy éve, de szerintem leginkább a hazai gyártók felejtették el odatenni magukat.

És azért mindig övék szokott lennei a a legtöbb látványosság.

De azért még mindig megéri elgurani...

Globetrotter2014 2013.09.13. 14:36:15

@ZF2: kis korrekció: az egy éve az két éve :)
süti beállítások módosítása