Végleges: Loeb a legolcsóbb Citroënnel indul

  2013. július 23. - ommm Címkék: citroen loeb c-elysée codem43

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy


A minap már találgattunk-találgattunk, olvasóink gyorsan le is leplezték, hogy a képen látható autó valójában egy középmotoros, csővázas rettenet, de most a franciák végleg lerántották a leplet Sébastien Loeb WTCC-versenyautójáról.

Fricskának sem utolsó, hogy az olcsó, ruppótlan piacokra szánt modellből készül az autó és száll harcba a Chevykkel, Hondákkal és Ladákkal, de természetesen sok köze nincs ahhoz a C-Elysée-hez, amit hárommillióért kihoznak a szalonból. Az üzenet azonban világos: ezen modell eladásaitól sok függ, ezért az esetleges WTCC-sikerek sokat nyomhatnak a latban.

Loeb mellé várhatóan Yvan Mullert szerződteti a Citroen az eddig csak M43-as kód alatt futó versenygépbe. És igen, ön jól látja: az ezerhatos, turbómotoros C-Elysée egyelőre nem szerepel a márka kínálatában.

Várjuk már, várjuk!

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr985419819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alfax 2013.07.23. 10:48:12

@rekspeiler: elég halvány remény...

Mazzzzu 2013.07.23. 11:04:28

szerintem logikus döntés, ebből akarnak sokat eladni, tán még csinálnak egy WTCC kiadást és vinni fogják :D

Más, pont amit Michelisz Norbi mondott mikor először volt az Égéstérben, hogy most egy C-Elysée-vel versenyezzen a BMW? :D:D

vontod75 2013.07.23. 11:16:54

@rekspeiler: Pusztán elméletben gondoljuk el, ha tényleg bejön amit titkon mindannyian remélünk, hogy Norbi narancssárga autóját hátulról nézi Loeb, akkor mit fognak majd mondani a károgó és kritikus? Gogogo Zengő team és Norbi!

sz.s. 2013.07.23. 12:03:45

Teljesen logikus választás... talán a koreai chevrolet/daewoo vagy a lada prémium márkák? És a seat vagy a honda? Ugye, hogy egyik sem az.

nem kéne... 2013.07.23. 12:28:40

@rekspeiler:

a remény hal meg utoljára.
azért ne felejtsük el, hogy egy olyan raliversenyzőről beszélünk, aki kifejezetten aszfaltos pályákon kezdte módszeresen megalázni a komplett wrc mezőnyt elsőkerekes, szívómotoros autóval.
aztán meg kilencszeres világbajnok, valószínűleg tud vezetni.
de legyen igazad, csak kicsi az esélye.

karlmann 2013.07.23. 12:58:45

Nem értem miért meglepő ez, amikor a Citroen újraindította a raliprogramot, akkor a Xsarára eset a választás, nyilván nem véletlenül. Most ugyanez a helyzet. Van egy alapvetően jó utcai autójuk, aminek a formáját ráhúzták a legújabb versenyautóra.

zeddez 2013.07.23. 13:07:57

@nem kéne...: szerintem az a Philippe Bugalski (RIP) volt az, aki at F2-s Xsara KitCar-val agyonvagta a WRC-ket anno a Catalunya es a Korzika rally-n.

alfax 2013.07.23. 15:16:17

@nem kéne...: utána meg szénnéalázták az arcokat az X Games-en meg Pikes Peaken ... így látatlanban sem sok esélyt adok a többieknek

nagyiWRX 2013.07.23. 18:37:42

@zeddez:
Így van !!! Előtte való évben pedig a korzika rallin a pözsó 306 maxi kitcarral Delecoure 2. lett majdnem ő volt az első aki WRC-t ver kitcarral.....

Taktaszada Bazsi 2013.07.23. 20:28:26

Minden esetre érdekes lesz ez a következő év. Majd kiderül, hogy milyen lesz az autó, és mennyit számít a vezetési tudás. Mert az van, azt hiszem ezzel senki sem vitatkozik, az autót meg senki sem ismeri. Azon azért csodálkoznék, ha nem menne jól ez a "páros".

red87 2013.07.24. 00:04:48

... ugyanakkor, ha ezzel bukó van, és nem lesz ütőképes az autó, akkor még mindig lehet azt mondani, hogy ez csak a legolcsóbb típus, nem csoda, hogy sz*r. Vegyé' DS-szériás autót, az jó lesz! :)

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.07.24. 04:14:06

most a Pikesot meg XGamet meg ilyen showkat ne keverjuk a vb pontot ado versenyek koze.

Dacia 1310 TLX WRC! !!!!! az lenne am orom bodotta' :D

a wtcc nem luxusmarkak csataja, nincs itt semmi latnivalo oszoljunk kerem.

kepkontakt 2013.07.24. 13:16:01

Álmodozni jó. Gyakorlatban meg lealázzák majd a mezőnyt.

kepkontakt 2013.07.24. 13:17:44

@red87: Nem,nem lehet ilyet mondani,ugyani az utcainak annyi köze lesz a versenyváltozathoz,mint a te jelenlegi,vagy elképzelt autódnak. Semmi. Mindegy,hogy kamazzal jársz,vagy x5-tel,annyi a hasonlóság,hogy 4 kereke van.

Minden Áron 2013.07.24. 14:30:01

Jó a Loeb de ne felejtsük el, hogy ő akkor ült wrc-be mikor az igazán nagyok kiszálltak. Ezért nem ő a király...

kepkontakt 2013.07.24. 14:32:49

@Minden Áron: Nem hát..:D Egyedül többet nyert,mint azok együttvéve,úgy,hogy amikor az elsőket nyerte,pont a nagyok csapattársa volt..:D

Minden Áron 2013.07.24. 14:33:02

1998-tól 2003-ig csak pislogott volna a mezőnyben szerintem...

Minden Áron 2013.07.24. 14:35:37

Pont, hogy nem, mivel az első évében 2 futamot ment a nagyokkal, utána következő évben meg már nem volt ellenfél.

red87 2013.07.24. 18:02:17

@kepkontakt: Helló, ugyanazt az oldalt olvassuk, ezzel tisztában vagyok én is :) Nem is Rólad, meg magamról beszélek, aki tudja, hogy mennyi köze van a versenyautónak az utcaihoz. Én K. Pálról (44, Iszapszentkukacos) beszélek, aki azt fogja csak látni, hogy: 'hö, ez ugyanolyan kiscitrony, mint amit a Dezső bácsi fia vett családnak', és nem azt, hogy a pőre kasztni egy részén kívül közös csavarjuk sincs. Az átlagpolgár (aki egyébként pont a C-Elysée célcsoportja) pont azt fogja látni, hogy ez ugyanolyan, mint az övé, vagy mint amilyet venni akar esetleg.
süti beállítások módosítása