Ladások, akik gondolkodnak

  2013. január 18. - ommm Címkék: lada baleset totalcar pályanap rabócsiring

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy


Emlékeznek még tán, tavaly december végén történt az a bizonyos közúti Illegal drift-akció, amit - fantasztikus érzékkel - pár kevésbé elmés szervező egy körforgalomba szervezett Debrecenben. Majd az egészet rögzítették temérdek videón és büszkén tolták velük tele a netet, mert iszonyatos májerség a vihogó kislányok és az összegyűlt, sűrű tömeg lábaitól pár centiméterre csúszni keresztben. Véleményemet megírtam és továbbra sem változott, akit érdekel, itt elolvashatja.

Nagy szerencse, hogy - úgy látszik - cikkemmel sikeresen megtaláltam a célcsoportot, ahogy a Rozsdakupac-magazin srácai is, akik szintén nem értették, miért kell nyilvánosan büszkének lenni egy ekkora baromságra. Ők is megkapták a magukét, ahogy mi is, hiszen a birodalom visszavágott, azok, akiknek szántam, most megadták, tessék:

lada.jpg


Ez aztán a StreetNightLife a javából. Valójában a szöveget semmilyen formában nem szeretném elemezni, mert magáért beszél. Emberünket nem érdekli, ahogy az sem, hogy megpróbálja - azzal a nedves szivaccsal, amit a fejében hord agy helyett - értelmezni, miről szólt az ominózus írás. Mert nem arról, hogy rossz keresztben autózni, még csak nem is arról, hogy rossz autó a Lada. Nem, inkább pontosan azokról, akik ilyen véleményen vannak, így gondolkodnak és a szakadt autóval közúton keresztben csapatás propagálására képaláznak egy fotót, melyen egy becsövezett, láthatóan a szériaautóhoz nem túl közeli Lada sedrint egy zárt pályán (vagy elzárt területen), vezetőjének fején bukósisakkal. A kedves készítő legalább lett volna következetes és egy körforgalomban driftelő Zsiguli képét tette volna be. De nem, ő nem gondolkodik. Sebaj, élvezze csak, az ő dolga.

Természetesen iszonyatos kommentözön zúdult a nyakunkba, a közúton tömegben májerkedés mellett kardot rántók fő érve az volt, hogy zárt pályán sokba kerül, hogy a magyar rali haldoklik és így hívják fel az illetékesek figyelmét (naná!) vagy hogy Debrecen környékén nem lehet szervezni semmit, mert nincs pálya, vagy drága, vagy éppen a sok éven át épült autók tulajdonosainak nem maradt pénze benzinre, blablabla.

A valóság azonban más. A valóság az, hogy ha akarták, ha csak egyszer is megpróbálták volna, akkor igenis lehet. Persze az nem illegal, ami iszonyat menő, egészen addig, amíg ki nem jön a rendőr (rosszabb esetben a mentő) és sírva haza nem kullogunk, persze ott nincsenek tapsikoló spanok a szegélyen és egyáltalán...

Álljon itt most Péter Bence levele, majd e poszt végén egy fricska mindenkinek, aki szerint idehaza meg van ölve az csapatás és az autózás minden formája. Bence levele szomorú. És tanulságos.

Kedves TC és Rozsdakupac-magazin!
Engedjétek meg, hogy a levelemet így közösen küldjem el, hiszen az interneten terjedő képre és a cikkeitekre éles kritikával reflektáló, primitív kommentelőknek szól ez a levelem, akik még mindig úgy gondolják, hogy nagy királyság városban, forgalomban, utcán csapatni. Ha bármilyen publicitást kaphatna a dolog, azt megköszönném, hátha tanulságos lenne.

A napokban feltűnően sok hó esett mifelénk. Ma (2013. január 17. csütörtök) délelőtt édesanyám elindult a közeli ABC-be bevásárolni a mai vacsorához. Mivel nincs messze és az autóval édesapám munkába ment, a hó ellenére is gyalog indult el. Két sarokra van a lakástól a bolt. Amikor a második zebrán (nincs lámpa) haladt át, erős motorhangra lett figyelmes, és a járdával párhuzamos négysávos úton egy Zsiguli jelent meg, aki feltűnően nem az út és látási viszonyoknak megfelelően és annak megfelelő sebességgel közlekedett. Édesanyám éppen visszafordult, a hang irányába, amikor észrevette, hogy az autó éppen balra nagyívben, "farolva" (ahogy ő mondta) próbált befordulni abba a kétsávos utcába, amelyen ő pár másodperccel korábban kelt át.

Ám a manőver nem sikerült, az autó besokallt, a gyerek bepánikolt és satuféket nyomott. Persze kiegyenesítette a kanyart, felugrott a padkára és az autó hátulja elütötte édesanyámat, aki már nem fiatal, így nem volt elég gyors ahhoz, hogy elugorjon. A Lada nekinyomta anyukámat a járdaszegélytől alig másfél-két méterre lévő betonkerítésnek.

Persze a két 20-25 év közötti srác nem segített neki. Indítóztak és elhajtottak. Sajnos édesanyám nem tudta megjegyezni a rendszámot, mindössze annyit tudni, hogy egy piros kockalada volt. Nem sokat segít.

Most értem haza a kórházból, anya combnyaktörést szenvedett, megoperálták. Az orvos szerint rendbe jön a lába.

Felháborít, hogy emberek így közlekednek, ártatlan embertársaik testi épségét a saját hülyeségük miatt veszélyeztetve. Kiváltképp kiborít, hogy segítségnyújtás és felelősségvállalás helyett elhajtanak a helyszínről, hátrahagyva egy 56 éves nőt, akit korábban kentek fel a falra. De biztos vagyok benne, hogy mindkét megjelent cikk alatt vérben forgó szemekkel kommentálta, hogy semmi baj sem történhet, mert ő Vettelnek az eltitkolt féltestvére.

Remélem hogy levelem mondanivalója eljut a háborgókhoz, de azt kétlem, hogy felfognák a helyzet súlyosságát.
Üdvözlettel!
Péter Bence
U.I.: Én egy BMW E30 325-tel szoktam rallycross versenyeken indulni, így nem idegen a hevesebb autóvezetés. De a közút az közút.

Természetesen a szokásos kommentablak-huszárkodás és gyűlöletlevél-halom is befut ilyenkor, most sem volt másképp. Sokan viszont a jó öreg taktika szerint viselkedtek és visszakérdeztek, vagy egyenesen javasolták, hogy a Totalcar szervezzen egy pályanapot AKKOR ingyen ezeknek és oda fognak jönni, akkor minden megoldódik. Láthatóan ezeknek az embereknek fogalmuk sincs arról - vagy csak nem akarják felismerni - hogy semmi sincs ingyen. (Volt már két pályanapunk, oda is lehetett jönni bárkinek.)

Szerencsére voltak olyanok, akik nem csak bezzegeztek és osztották az észt, hanem cselekedtek. Ladások és autósok ők is, az pedig, hogy intelligenciaszintjük magasabb, mint a hőbörgők 95 százalékának, már akkor feltűnt, amikor képesek voltak egy e-mailben segítséget kérni egy pályanap szervezéséhez. Ki nem találják, hogy hol.

A RabócsiRingen. Ami Debrecentől 61 kilométer. Attól a Debrecentől, melynek közelében - a kommentelő orkok szerint - nincs semmi, nem lehet szervezni semmit és minden bezárt hööeee.

Mivel még sosem csináltak ilyet, ezért megkerestek és mi szívesen segítettünk nekik pár jó tanáccsal és nyomtatvánnyal, agyaltunk nem egész egy órát azon - telefonon keresztül - a szervezőkkel, hogyan lehetne megszervezni magánszemélyként és lám, lett eredménye, sikerült. Pályanap lesz a RabócsiRingen. Mindenki számára, egész napra 10 ezer forintért. Mentővel, pályabírókkal és beléptetéssel. És ez a töredéke annak, amennyiért főszezonban autózni lehet mondjuk a Hungaroringen. Baráti ár.

A srácok összeütöttek egy honlapot, egy Facebook-oldalt, elmentek tárgyalni és leegyezték a részleteket. Nem egész egy hét alatt.

És hogy mindehhez mi kellett? Egy kis alázat, egy kis igyekezet és egy telefon. Mert a hőbörgés és a kurvaanyázás már nagyon megy. A munka már kevésbé. Tessék, itt a bizonyíték, hogy igenis lehet, csak tenni kell érte valamit. Őszintén gratulálunk és drukkolunk, hogy összejöjjön.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr985024258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

betm3n 2013.01.18. 18:28:19

az a baj, hogy a sok Taigetosz-pozitiv abortusz szökevény akik szerint cool az illegál drift és akik véres szájjal kommentelnek, azok úgy gondolják nekik ugyanabban a piros Ladában !BIZTOSAN! kiadta volna...

Gerike 2013.01.18. 18:32:24

Itt a lehetőség. Persze majd jön a komment, hogy hát ejh meg haj, hogy 10ezer, de ha ingyen lenne se menne 60km-t az ilyen ember.

KeMa 2013.01.18. 18:38:19

Melyik településen történt a baleset?

Talán úgy hamarabb kiderülhet, ki volt.

Leadfoot 2013.01.18. 18:46:49

Szánalmas faszok... "Ha én egyszer ezt szeretem..." Ja, más meg szereti bekúrni az autód ablakát, és kiszedni a fejegységet. Hát istenem, ő ezt szereti, mi abban a rossz?

Elég régen - még bőven azelőtt, hogy Ommm a TC-hez került - történt baleset a Sokda orrmotor topic egyik tagjával. A srác nickjére is emlékszem (talán még ma is kommentel), de nem ez a lényeg. Mondjuk ott nem "driftelés" volt, csak sima sztrítrészing (ez még akkoriban volt, mikor minden LED ablakspricnis, nagyszárnyas, műanyagelemes 1.2-es kisautó ablakán ilyen feliratú matrica volt), de még azelőtt az az eset jutott eszembe, hogy a fenti ladás-nénis sztoriig eljutottam volna az olvasásban. Ha jól emlékszem, valami több hétig volt az intenzíven a skodás srác a barátnőjével együtt, nem sokon múlt, hogy egyáltalán megmaradtak.

Autó-motor doktor 2013.01.18. 18:47:27

Ilyenko nehéz helyrehozni a "becsületet".ugyan olyan ez,mint a cigányérdés: rengeteg rendes cigány ember van,de a pár idióta miatt alapból le vannak nézve.Így megy ez már a Ladásoknál is sajnos.

SFAkos 2013.01.18. 18:53:53

Ráadásul még közúton is lehet csapatni olyan helyeken ahol a kutya se jár, pl ipari parkok, üres parkolok, stb ha már olyan spúr vagy hogy nem fizetsz pályabelépőt.. Én személy szerint ez miatt nem nézem le a Ladásokat mint közösséget, csak azokat az okosakat akik ilyeneket csinálnak.. Biztos tele lesz a nem mindenkinek van 10.000-ft-ja kommentekkel az oldal, nekik üzenem nekem nincs 20 milliom ferrarira, tehát nem csapatok ferrarival, stb.. Azt akarom mondani ha valamire nincs pénzed ne csináld és ennyi. Vagy gyűjts. Amennyi lesz a lakatosmunka a villanyoszloppal való találkozás miatt annyiból elmehetsz a RabócsiRingre.

Smith Racing!!! 2013.01.18. 19:02:04

Egy dolgot sok féle képpen meg lehet közeliteni ,igen szomorú ez a levélben leirt történet :( Viszont a cserbenhagyásos gázolás ténye is elszomoritó félretéve attól ,hogy hó volt vagy lada vagy valamilyen más személy gépjármű volt :( De ehhez ,hogy jön a Debrecen Ladaracing történet ? Ami pedig nem egy különleges dolog elég sok város nagy bevásárlóközpontjának parkolójában vannak illegális gyorsulási versenyek meg találkozók rendszeresen . Sajnos ami még elszomoritobb amiröl kevesebbet beszélnek az kevésbé van a köztudatban mikor egyre több büncselekményt követnek el betörések,meg hasonlók és az otthonukban bántalmaznak idös embereket ,de a rendörséget meg a médiát egyre jobban foglalkoztatják az autós "büncselekmények" az ilyen dolgokat pedig valahogy félre teszik :/ Szóval tuning autót épiteni vagy úgymond az utcán csapatni lassan nagyobb büncselekmény mint az emberölés vagy betörés . Mint irtam sok féle képpen lehet hozzá állni a dolgokhoz .

Leadfoot 2013.01.18. 19:07:43

@SFAkos: "tele lesz a nem mindenkinek van 10.000-ft-ja kommentekkel az oldal"

Erre én azt mondanám, hogy nekem sincs pénzem sok dologra, de ez még nem ok arra, hogy:
1. bunkó legyek.
2. törvényt sértsek.

Az előbbi példámnál maradva, ez olyan, mintha nekem nem lenne pénzem CD-rádióra a kocsimba, és lopnék egyet valahonnan.

Leadfoot 2013.01.18. 19:08:47

@betm3n: Igen, ez a baj. Ezek a nyomoroncok is biztos azt mondanák a levélre, hogy az ő rendezvényükön ilyen NEM TÖRTÉNHET meg, mert ők úgy csinálják, hogy...

Quattroman 2013.01.18. 19:09:06

nem kell a lada hozzá, itt Pesterzsébeten egy Piros BMW Compact (ME..81) dritelget fel-alá a forgalomban.
hülyék mindenhol vannak

Smith Racing!!! 2013.01.18. 19:10:28

Viszont a legális rendezvény támogatása igen is jó ötlet egyre több ilyet kéne szervezni :)

mikrobi79 2013.01.18. 19:20:00

A forgalomban driftelő/sztrítrészingelő köcsögöknek be kell zúzni a kocsiját, ha megfogják őket. Pont. Vannak hülyegyerekek, akik rendszeresen 200-al (!! nem vicc) tolják péntekenként a Váci úton...a rendőrök utol sem érik őket. Fél Újpest tud erről, mégsem történik semmi. Én meg ha 45-tel megyek el a 30-as tábla mellett, azonnal lefényképeznek.

csiky944 2013.01.18. 19:30:37

Tegnap centiken múlott,hogy egy zsigulis hülyegyerek legyalázza a merci oldalát ha nem rántom félre a kormányt. Mert ugye hóban csapatni úgy kell, hogy a beláthatatlan kereszteződésbe 50-el csúszok be lapon. Legközelebb meglátom elbeszélgetek vele...

1kutya 2013.01.18. 19:33:55

tanúk? feljelentés?

NperA 2013.01.18. 19:35:16

Respekt. Az anyukának pedig mihamarabbi felgyógyulást kívánok. A "drifter" cserbenhagyónak pedig börtönt.

Walnuts 2013.01.18. 19:39:26

Először is Bence édesanyjának jobbulást.
Másodsorban az előző cikknél hőbörgő húgyagyúak úgysem fogják fel a közúti kockázatok minimalizálásáról szóló érvelést.
Sajnos ez a poszt sem fog változtatni ezen.

Azért azt hozzátenném,hogy keleten még szarabb a helyzet:)
Ezt épp tegnap linkelte valaki a BMW-s posztnál,ezúton is köszönet neki.

www.youtube.com/watch?v=WZIp4ftTshk

korzo 2013.01.18. 19:42:17

@SFAkos:
"...Ráadásul még közúton is lehet csapatni olyan helyeken ahol a kutya se jár, pl ipari parkok, üres parkolok, stb ha már olyan spúr vagy hogy nem fizetsz pályabelépőt.."

Az eredeti helyszíntől kb 1 km-re a Decathlon mögött van egy olyan körforgalom, ami tulajdonképpen egy zsákutca végén van a semmi közepén (talán ipari parkot terveztek oda), ott se zavarnak senkit:
maps.google.hu/maps?hl=hu&ll=47.544844,21.591568&spn=0.008633,0.01442&t=h&z=16

Negrogo 2013.01.18. 19:48:36

A baj itt mar megint az, hogy fenyes nappal delelott csinalja vki ezt. Nem az a baj ha vki csinalja hannem, hogy mikor. Ejfel utan nincs bolt nincs ember se kint de meg auto se nagyon. Akkor lehet es persze nem belvarosban.

NickMickRickDick 2013.01.18. 19:50:52

csak azt szeretném mondani, ha a Ladások akik gondolkoznak,és a fényképen láthatók, akkor tőlünk igen messze vannak, mégpedig keletre. A rendszám alapján a 21o1 -est - más néven Kopejka - Moszkva és körzetében ragisztrálták.

Negrogo 2013.01.18. 19:53:54

@Walnuts: szerintem aki csinlta pontosan tujda gaz de 1 het alatt eleri az 1 millas nezetseget es gondolhatod mi lesz 1 ev mulva! A tube-al meg lehet am penzt keresni mar egy ideje, reklamot is tesz majd ala idovel es ossze is jon neki egy masik M5-re valo. ez a video ezert keszult. btw eleg jol terelgeti, erzi.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.01.18. 19:59:44

" Ami Debrecentől 61 kilométer. "
61km? Maraggyámá', az kin van a pusztába', a világ a városhatárig tart :D:D:D
Gyökerek mindenhol :)

A kép meg epic, főleg a fogalmazás :D

biker_kolee 2013.01.18. 20:05:32

A képhez no comment, szánalom magas foka.

A sztori pedig erőteljesen sajnálatos, jobbulást anyucinak, a két suttyó pedig gondolkodjon el, mi is volt az ott. Ja, hogy nem tudnak, mert nincs mivel? Akkor dögöljenek meg, létjogosultságuk nincsen.

Pályanap: Támogatom. Ha lenne Ladám és 10e Ft-om, utóbbi már nem lenne.

Én is volt már, hogy kimentem kicsit kézifékkel megforgatni a bodegát. Este 10-kor, egy parkolóba, ahol akkor már senki nem volt. És ennyi. Forgalomban nem játszunk. Pláne nappal nem.

tomcsibácsi 2013.01.18. 20:19:04

Hogy tud az ilyen aludni éjszaka?
Vajon amikor meglátja a horpadást, eszébe jut, mi lett a hölggyel?

hkatti · http://autofanatik.blog.hu/ 2013.01.18. 20:29:59

Na, végre valami jó hír. Ennek most örülök és kb. 80%, hogy el is megyek. Következőleg meg Totalcar Trackday of course :) csak legyen jó idő.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2013.01.18. 20:30:58

@mennyi?husz!: soforre valo is ossze kell jojjon neki
bevontak a jogsijat a csavonak, 18 oraja postolta haragosan:-DDD

hkatti · http://autofanatik.blog.hu/ 2013.01.18. 20:32:28

Ja és persze jobbulást valamint kitartást a sértett(ek)nek.

PluginPrius 2013.01.18. 20:34:16

Új törvény kell:

Aki gázol és cserbenhagy Soha többé nem kaphat jogsit.

Ezt hirdessék óriásplakátokon...

Smith Racing!!! 2013.01.18. 20:36:17

Egyébként a Ladaracing.hu szervez legális találkozókat is nem utcán és nem körforgalomba :) Az esküvöt most ne emlitsük :D Ahol ugyan ugy csapatnak söt még inkább ,mert nem csak egy körforgalom van ,ez inkább show jelleg volt meg szereplési vágy meg egy" buli" .

www.youtube.com/watch?v=1_NAhbvlzP4

a nézök úgy mond biztonságba vannak még is az utcán van megrendezve és hasonló a téma .Érdekes ez a video miért nem volt a hiradóba ? Miért nem szerepel a köztudatba ? Jah ,hogy ez legális volt meg még több nézö volt .

nincs_nick 2013.01.18. 20:51:42

@Smith Racing!!!: Én ezen video kapcsán egy dolgon gondolkoznék el: 0, azaz nulla sofőr van a video-n, aki normális íven végig tudta volna driftelni a kört a traktorkerekek körül, beleértve a be- és kihajtást. Innentől kezdve lehet gondolkodni, hogy mennyire uralnák a kocsit, ha mondjuk van egy kis nedvesség egy ponton vagy homok. (Nem beszólásként, nekem még ennyire sem megy a drift.)

Egyébként a fenti rendezvény teljesen ok részemről, látszik hogy mindenki élvezte. Lám lehet ezt így is és legalább volt mentő is (ami egyébként sem drága 8eFt/óra).

lacalaca · http://cydonia.blog.hu 2013.01.18. 20:52:52

Ismét igazolódott, hogy agyat továbbra sem a gázpedál ad az embereknek, sőt inkább a maradékot is kidobja az ablakon, és marad a habzó szájú hőbörgés. Mi is voltunk tizensok-huszonkevés évesek, kockaladával, érdekes módon mégis találtunk magunknak helyet: elhagyott parkoló, mivel azt nem takarítják le 1-2 napon belül, mint az utat, ugye, és még hunyorítva ovált is kiadott. Vagy a szűzhavas helikopter-leszállók a tatai lőtér mellett! Órákig nyomtuk, senkit sem zavarva, senkit sem veszélyeztetve. És még az illegál-faktor is bejátszott, mert azért csak volt két jelzésértékű betontömb tessék-lássék módon lerakva a behajtóra... :)

sanzen (törölt) 2013.01.18. 21:02:15

Akinek nem inge ne vegye magára akinek igen,az meg öltözzön fel!
Nem tudom miért nem lehet megérteni hogy nem Lada fikázásról meg hóról van szó hanem arról hogy a KÖZÚT NEM VERSENYPÁLYA.
Ha a rendőr meglátja és megcseszi a őket sok 10 000-re közúti veszélyesztetés címen akkor meg csak a szájuk görbül ugye? ha meg valami gebaszt csinálnak akkor meg csodálkoznak hogy a műanyag lakat is rájuk rohad. De meg is érdemli az ilyen.
Király az oldal csak így tovább.

Smith Racing!!! 2013.01.18. 21:06:49

@nincs_nick: Én se tudok ennyire se vezetni söt ladám sincs de szeretem meg tetszik amiket csinálnak viszont azért ahogy a ladások mennek az elején az már jelent egy kis rutint ,ezt azért linkeltem ,hogy egy cégröl van szó csak ha valami legális azt nem publikálják ,meg az nem érdekel senkit . Legális rendezvény szervezésröl beszélnek mintha nem lett volna nekik soha az viszont ,hogy hasonlót szervezzenek annak az ötletnek támogatói lesznek az viszont helyes :) De tudok sok kissebb falut ahol meg csinálják mert a faluban a rendörnek a mentösnek a tüzoltónak is van egy tuning ladája és még sok mindenkinek meg a polgármester is versenyzik egy zsigulival :)És a faluközepét tele rakják gumikkal és csapatnak és rendezvény indulhat bárki és lehet nevezni ,de erröl se szólnak a hirek :( Pedig utcán megrendezett eseményröl van szó .

Bubyking 2013.01.18. 21:21:00

Amúgy TotalCar pályanap lesz most tavasszal is?
Mennénk már nagyon :)

Rocko- 2013.01.18. 21:43:45

(szerintem ez egyre kínosabb.)

3 gb 2013.01.18. 22:46:56

Ez elég szánalmas, amit a TC itt előad. Összemosni ezt a két dolgot elég meredek. De tudjátok mit, lehet hörögni, csak amikor a délelőtti cikketek alapján a Touareges faszi a gps nyomkodásával remélhetőleg a mennybe deportált egy egész családot, ott valahogy elnézőbbek voltatok. Mitől egy kalap, két cserbenhagyós köcsög és az illegális rendezvény?

ZoliVaio 2013.01.18. 22:48:39

Bennem eleve az merült fel, hogy ki az, aki 2013-ban LADÁVAL JAMPIZIK?
De komolyan. Semmi bajom alapvetően a Ladákkal, de komolyan ezekkel menőzni, balesetet okozni és elhajtani?

323 2013.01.18. 22:58:40

@Walnuts: LOL, valaki beköpte a zsaruknál a srácot és most nincs jogsija, a videó feltöltője meg még szemrehányóan odaírja hogy 'szégyellje el magát az áruló'. Szegény pára, a végén még megsajnálom.

támadóugrómenyét 2013.01.18. 22:59:16

Most komolyan, akkor az összes cserbenhagyó gyilkost és életveszélyesen közlekedő autóst, kerékpárost, gyalogost említsük meg ennyit kérnék Tisztelt Tc!!!

323 2013.01.18. 23:04:08

@3 gb: Ha nem látod az összefüggést, jó hülye vagy.

KovácsPisti 2013.01.18. 23:04:32

Sherlock Holmes elbújhatna az mellett amennyi felfedezés itt született. Ami Bence édesanyát illeti az sajnálatos,de sajnos ez csapatástól független is megtörténhet vezetésre nem alkalmas személyekkel,akik sajnos veszélyesebbek a közúton,mint néhány bohóckodó suttyó. Amúgy ennek a képnek a elemzésével sajnos magatokat égetitek,és járatjátok le, de ez a ti bajotok,vagy nincs jobb dolgotok(elvégre kitudja kicsinálta,lehet hogy egy tízéves). Én sehol nem olvastam és sehol nem láttam,hallottam hogy videózok vagy a debreceni ladások magukat istenítették volna,ezt egyesek honnan szedik össze?? Először azt hittem irigységből írogatnak minden szart a debreceniekről,mert hiszen 5-6 autóval rendezett kabaréra 1500 ember volt kíváncsi,és ez nekik egy forintjukba nem került meg szervezni,de mondjon valaki is egy olyan eseményt ami minimális pénz összegből kicsiholva ennyi embert megmozgat(senki semmit?)... Amúgy az hogy valaki a utcán keresztbe megy gyök öttel az ezelőtt húsz harminc éve egy megszokott látvány volt,még ha nem is szándékosan csinálták. Ja meg a sok riogató hogy majd a rendőr megbünteti őket,hát és akkor mi van? ez valaki szerint is elrettentés? meg hogy szabályt szegnek, ez olyan szörnyű?? Vagy valaki is magába roskadva pityereg ha esetleg megbünteti a rendőr egy irányjelzés elmulasztásáért????Ne hülyéskedjetek már... Hát komolyan mondom hogy a hányás kerülget hogy felnőtt normális emberek képesek ezen vitatkozni és ezzel kell szembesülnöm a totalcar oldalán a rozsdakupac oldalán és a vancello blogján is, hát én tényleg nem értem mi bajotok van, milyen érdekes hogy például az egy kerekező motorosokról nem írnak sehol,vagy az utcán száguldozó gyorsaságisokról sem, az senkit nem zavar?? Szánalmas hogy egyáltalán valakinek eszébe jut az utcán bohóckodó autósokról regényeket írni, ismeretség nélkül le barmolni le hülyézni, hát hova fajul ez a világ???
A másik vannak az országnak olyan részei ahol pl 100km körzetben semmilyen lehetőség nincs efféle autózásos vágyak kielégítésére, akkor az is egy barom mert közúton bohóckodik ? Ja meg itt keveritek a közút fogalmát is amin az agyam megáll, ha valaki egy parkolóban vagy egy nem forgalmas útvonalon ökörködik az nem szabálytalan vagy azért nem büntetik meg,ne csináld már... Jaj meg a vérprofik akik amúgy nem tudnak autózni de egy videóról képesek megállapítani hogy valaki mennyire tud vezetni vagy hogy lenne képes egy adott szituációt lereagálni, baszd már meg ez nem a Most Wanted hogy tökéletes íveken fognak neked egy egyenlőtlen szar utcán autózni ,ne csináld ezt, ezt ugye nem komolyan írogatod ide, kiakasztotok... Már lassan az interneten is civilek bomlasztják a népet, ilyen szarságokból képesek több ezer embert egymásnak ugrasztani,pont mikor összefogásra lenne szüksége ennek szájon vert országnak, a cigányok kilopnak az összes vagyonunkból,a kormány adóban a maradékot felszívja, ti meg itt ilyen szarságokon vagytok képesek veszekedni,meg írni regényeket hogy húúú ezek mekkora tahók.Az eszem megáll.. Na nehogy ezt valaki is komolyan gondolja már ,a tököm tele van az ilyen semmire valókkal...
És igenis épp akkora kakamatyik vagytok mint akikről írogattok!!
Zárójelben megjegyzem nem vagyok debreceni és fanatikus utcán autózó sem....
Ja meg a végére 2013-ban jampizni egy szar ladával, mond te gödörben nőttél fel????
Sokan csodálkoznak hogy itt tart ez az ország, hát még is ennyi hülyével?????
Aki esetleg magára ismer sértő szavaimban az nyugodtan csak üljön ki egy vonat elé,mert ennyi hülye számára nincs elég elmegyógyintézet a világon...
(igazán nem muszáj végig olvasnod ha nem tetszik)

3 gb 2013.01.18. 23:20:56

@323: Nem, nem vagyok hülye, csak tudok logikusan gondolkodni és nem ragadnak el az érzelmek.

121212 2013.01.18. 23:38:34

Péter Bence édesanyját egy balfasz F astrás buzi is elcsaphatta volna.... -.-" De megint a Debrecenben 30-al csapató Ladások... Igen kibaszottul veszélyes 30al egy körforgalomban driftelni...
Aki kiment az saját felelősségére ment ki 26-án
És ez a Totalcaros csapat egy igazi puha pöcsű buzi brigád

3 gb 2013.01.18. 23:49:18

@323: Na, akkor a látásoddal nincs baj!:)

ccvv 2013.01.19. 00:11:48

NEM! Sem félreeső utcán, sem éjfélkor, sem kihalt(nak látszó) parkolóban nem csináljuk! Mert KÖZÚT! Nem viccelünk. És ha a te anyádat ütnék el?????

@121212: Ugye komolyan gondolod? Mert viccnek szar!

Xero 2013.01.19. 00:48:04

Hajrá :D : www.youtube.com/watch?v=1xLsmEY9GzI

Értelmes keretek között is lehetne csinálni valóban. Az, hogy egy-kétszer kirúgja a pedált és keresztbe megy a segge a senki földjén az egy dolog. Viszont, ha keménykedni akar, akkor úgy tegye mint a nagyok.

Nagy az Isten állatkertje.

MrKiraly 2013.01.19. 01:24:31

Na, mar jonnek a 'lehetett volna', meg a 'lenne', stb... kommentek. Meg a 'bezzeg BMW-s is csinalta.' Istenem sracok...Lada rules bazz'.

megatoner.hu · http://megatoner.hu 2013.01.19. 02:00:23

tudomásul kell venni, hogy aki ladával keménykedik közúton, arról ordít hogy egy buta barom, aki 1. nem képes pénzt keresni egy normális versenyautóra, amivel 2. nem képes befizetni pár ezret egy pályára. lehet ellenkezni, de így van. én is imádnék profikkal pókerezni, de amíg nincs pénzem beülőre sem, addig nem játszom el a nagy versenyzőt. alap.

butschq 2013.01.19. 03:12:29

Egyébként a legnagyobb tag az aki a retek klubnak tette el az autót:

www.youtube.com/watch?v=Di556mo0TIs

1:13-tól, nagyon nagy tag, de a legszebb a (gondolom) felesége az anyósülésen. Teljes nyugodtság, míg a férj csapat :D

Godimodi 2013.01.19. 04:06:19

Nem értem miért hozzátok fel a motorosokat.Ha igazán ismernétek a TC-t ,akkor tisztában lennétek az álláspontjukkal ezzel kapcsolatban is.Volt már erről cikk nem egyszer,ugyanúgy,ahogyan a motorosokat veszélyeztető autósokról.Nem másra kell mutogatni,nézzünk néha magunkba.

@121212:
Elcsaphatta volna egy busz is,meg egy F Astra is,a villám is belecsaphatott volna.De egy keresztbe rakott Lada csapta el.És itt nem az a baj hogy Lada,hanem hogy egyértelműen felesleges és felelőtlen állatkodás már megint,plusz cserbenhagyás.

" Igen kibaszottul veszélyes 30al egy körforgalomban driftelni..."
Ütöttek már el 30-cal?De végül is igazad van,abba csak nem halsz bele,akkor mindegy is.

Reméljük minél többen lesznek a pályanapon.Ott derül ki ,hogy ki a fasza gyerek.=)

nincs_nick 2013.01.19. 05:11:50

@KovácsPisti: "A másik vannak az országnak olyan részei ahol pl 100km körzetben semmilyen lehetőség nincs efféle autózásos vágyak kielégítésére"

Baromság, 100km-en belül mindenütt van versenypálya itthon. Egyébként is elég jól el vagyunk látva, hála a gokartpálya méretű kis pályáknak. No-ban ellenben van vagy öt összesen (ez a gokartpálya méret ott nem igen létezik) aztán valahogy mégis kibírja a sok szakadt BMW-s, hogy utazzon akár 500km-et is a legközelebbiig...

"Jaj meg a vérprofik akik amúgy nem tudnak autózni de egy videóról képesek megállapítani hogy valaki mennyire tud vezetni vagy hogy lenne képes egy adott szituációt lereagálni, baszd már meg ez nem a Most Wanted hogy tökéletes íveken fognak neked egy egyenlőtlen szar utcán autózni ,ne csináld ezt, ezt ugye nem komolyan írogatod ide, kiakasztotok..."

Hát tényleg nagy szakértelem kell hozzá, hogy megmond, hogy ha valaki egy nyamvadt kört nem tud kiautózni valaki zárt pályán, az nem tud normálisan driftelni... Javaslom némi SCCA AX verseny megtekintését (vagy akár itthon is van néhány nagyon tehetséges amatőr szlalom versenyző), hogy hol kezdődik a vezetői tudás. A normálisabbja tisztában is van vele mit tud. Egyébként még azt is ki merem jelenteni, hogy a magyar focisták ugyanolyan messze vannak az élvonaltól, mint 20 éve és - wait for it - nem a Barca-ban focizok. Hogy mik vannak...

"Ja meg itt keveritek a közút fogalmát is amin az agyam megáll, ha valaki egy parkolóban vagy egy nem forgalmas útvonalon ökörködik az nem szabálytalan vagy azért nem büntetik meg,ne csináld már..."

Javaslom neked a kresz tanulmányozását, érdekes dolgokat fogsz benne olvasni. Pl. olyat, hogy tilos közúton driftelgetni és olyat is, hogy mi minősül közútnak. Szerinted miért van kitéve néhány parkolóba, hogy a területén a kresz szabályi érvényesek? Csak miközben gondolkodsz rajt, ülj puhára, mert lehet különben hangosan koppanna...

Macséta 2013.01.19. 05:28:46

@PluginPrius: Zseni vagy. Kár, hogy eleve azért hagy cserben mert meg akarja úszni, pont mindegy neki hogy mekkora büntit kaphat érte... Nem tudom konkrétan mi jár most cserbenhagyásért, de nyilván lehet belőle jópár év a nagy házban is, ha úgy alakul hogy gondatlanságból elkövetett emberölés a vád. Ehhez képest az, hogy többé nem kap jogsit, nem túl sok visszatartó erővel bírna. És sajnos nem sok lehetőség van a helyzet javítására - ha a baj megtörtént, és a baleset okozója ezt nem éri föl ésszel (és/vagy pánikba esik), akkor csinálhatsz te akármilyen szabályozást, az áldozat attól még ugyanúgy ott fog elvérezni az út szélén :(

Az egész illegal racsing jelenséghez: eleve a közönséget nem értem, mit élvez többezer ember azon, hogy pár vén, belét húzó ezerkecske a vizes körforgalomban kacsázik körbe-körbe. Nem a típussal és nem a korral van a gond, de ezek a gépek erre is éppenhogy elegek, ez meg elég harmatos teljesítmény, nem valami látványos, de még bent ülve sem lehet túl élvezetes a szűk íven keresztben közlekedni ilyen tömegben, viszont legalább veszélyes - én ezt így biztos nem erőltetném a srácok helyében. Ez nem más mint jaszkarizás a havereknek, és az, hogy a nézők önszántukból vannak ott, még nem ok arra hogy veszélyeztessük őket.

A többségüknek valószínűleg nincs tiszta elképzelése arról, milyen érzés az, amikor egy tonnás kasztni akár csak 5km/h-val átdöccen mondjuk a sípcsontjukon. Milyen érzés, hogy ezután a földön fekve a nyílt törésükkel hosszú perceket várhatnak a segítségre ebben a kínos helyzetben, ami amúgy simán elkerülhető lett volna.

A kedves "versenyzők" meg gondoljanak bele, milyen érzés, ha az ő küszöbük alól kell kirángatni valakit! Kérem ezt azért, mert nyilván nagyvonalúan elhessegetik ezeket a gondolatokat, máskülönben nem erőltetnék a dolgot.

Tessék elhúzni éjszaka kihalt placcokra játszani, én is ezt teszem ha nagyritkán rámjön az ötperc. Megfelelő körültekintéssel, ismerős, jól belátható helyeken ez még belefér - bár nyilván ez sem helyes, de a legolcsóbb és a legkevésbé kockázatos megoldások itt találkoznak. 12 éve vezetek balesetmentesen, de ilyen üresparkolós móka közben már nem egy alkalommal megtaláltam a padkát, ez ilyen, van hogy nem adja ki. Ha a padkán emberek állnak tömött sorokban (de akár csak egy óvatlan gyalogos), akkor egy felelőtlen pöcs vagy, ha kockáztatsz. Mit nem lehet ezen érteni?

A belinkelt M5-ös videótól meg simán lefagytam. Nappal, csúcsforgalomban, városi tömegben, zebrán, gyalogosok között centizget, ezbazmeg nem normális... Az egy dolog hogy ő mekkora májernek érzi magát, és akár néhány órányi ámokfutást is átvészel mielőtt végül valakit megöl, azért az több mint valószínű hogy pár szembejövő már nem volt ilyen szerencsés, jó eséllyel én is beszartam volna ijedtemben ha meglátom ezt a faszt szemből gyorsítani a sávomban - én talán nem megyek egyből a falnak, de 10 autósból 1 biztos elkapkodja a kormányt. Szinte kizárt, hogy közvetett módon nem okozott minimum komoly anyagi kárt. Akinek ez tetszik, meg azt bírja belőle leszűrni hogy mekkora pilótazsenit láttunk, az gondolja ezt át mégegyszer...

megint 2013.01.19. 05:32:09

Ez egy olyan téma amit felesleges ilyen sokáig húzni, mivel, hogy mind a két félnek van igazsága. Túl nagy hangsúlyt kapott a "ladások" pedig az "idióták" jobb lett volna. Ebből az lett ami ellen elvileg az index "küzd", csak politikai vonalon, az általánosításra gondolok.

cukkorborsó 2013.01.19. 05:39:05

te még mindig ezen lovagolsz? Már 2x leégetted magad most meg ilyen mondvacsinált történeteket találsz ki.Szánalom a köbön...

Opel P1 · http://www.pbcomputer.hu/ 2013.01.19. 06:31:40

@Autó-motor doktor:

"Ilyenko nehéz helyrehozni a "becsületet".ugyan olyan ez,mint a cigányérdés: rengeteg rendes cigány ember van,de a pár idióta miatt alapból le vannak nézve.Így megy ez már a Ladásoknál is sajnos."

Nem értem, milyen helyrehozandó becsületről van szó? Miért kell a fenti balesetet is minden Ladásra ráhúzni? A bent ülők, de kiváltképp a sofőr a hülye, és nem az autó. Ha a marhája nem ül be a kocsiba, szerinted a Lada magától elindul, és elcsapja a nénit? Szerintem ha elkezdenénk számolni, más márkájú autók sokkal több hülyét adnának ki, mint pl. a Ladások.
Felnőtt emberek ne beszéljenek már ilyen sületlenségeket...
(nincs Ladám, de volt 12 évvel ezelőtt, és attól még nem közlekedtem vele idióta módon)

butschq 2013.01.19. 09:07:45

@323: Egyáltalán nincs összefüggés. Debrecenben meghirdettek egy kis találkozót, elment x autós, meg y ember, és elkezdtek jamperkodni a körforgalomban. Ha meg kicsit sok lett volna az egyikek a power, és elcsap egy két bámészkodót, a saját lelkiismeretével elbajlódott volna, a bámészkodó meg azzal, hogy minek ment oda. Mivelhogy nem köteles senki egy meghirdetett illegális akármire elmenni, ha pedig elmegy az illető, tudjon rá, hogy baj is történhet.
Én se háborodok fel, ha elmegyek a kocsmába pálinkázni, és szétcsúszva megyek haza.
És az az esemény elég erőteljesen éjszaka törtét ahhoz, hogy véletlenül ott kolbászoló emberkét ne veszélyeztessen.

Az, hogy nappal, nappali forgalomban valaki úgy megy, mint egy őrült, és elüt valakit, akinek ez után nem segít nem felelőtlenség, hanem ostoba, erkölcstelen viselkedés. Függetlenül attól, hogy lada, szakadt bmw, kettes golf vagy akármilyen autótípus az.
A kettőt összemosni, és utóbbiba kapaszkodva kiállni egy álláspont mellett szerintem viccesen erőltetett. Mi fog még jönni?
Rá kéne jönni, hogy kicsit fel lett kapva ez a dolog, túl sok hírértéket kapott, idén decemberben pedig még én el fogok menni, csak azért is :D

Ezentúl pedig minden közúton elkövetett szabálytalanságért kezdjenek önmagukból kikelve cikket írni.
Bár, ha emlékeim nem csalnak, anno a totalcar is volt egy illegális gyorsulási versenyen :D

Smith Racing!!! 2013.01.19. 09:15:45

Továbbra is azt gondolom ,hogy vannak komolyabb problémák amivel foglalkozni kéne mint az autósokkal ! Azt hozzá tenném ha egy öreg cigány asszonyt ütött volna el a cigányok már megtalálták volna az illettöt. Viszont ez :

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=gIfzzXG4Zgs#!

ilyenkor meg mindenki elforditja a fejét lehet az rendör vagy bárki nem csinálnak semmit de ha gyorsabban mész az utcán vagy csapatsz ladával mekkora szemét idóta vagy ,ha cigányként terrorizálsz meg nem csinálnak semmit ! Utálatos egy szemét ország ez az viszont tény !

dennisthemenace 2013.01.19. 10:48:14

@121212: Koszonjuk, Emese... Nem az a lenyeg, hogy mi csapta el, hanem az, hogy cserbenhagyasos gazolast kovetett el.

w a s d 2013.01.19. 11:11:38

@nincs_nick: "Baromság, 100km-en belül mindenütt van versenypálya itthon."

Dél- Dunántúlon pl. hol van?

nincs_nick 2013.01.19. 11:42:00

@w a s d:

Első körben innen indulj: karotta.blog.hu/2009/07/16/lenyomtuk_japant

Ha nem kell pálya, csak gyakorolni akarsz, akkor van rengeteg tanpálya/parkoló, ami itt nincs jelölve és simán be tudsz menni vagy a tulajjal kell beszélned, aki nyáron valószínűleg nem, de telén (havon) be fog engedni. Számos áruház parkolójában szokott lenni téli csúszkálás, csak a vezetőkön és a te meggyőzőképességeden múlik. Nyilván nem ezren kell odaállítani káromkodva és tiszteletlenül. Engem még egy autósiskola sem zavart el, ha ki szerettem volna kérni a pályájukat két órára télen csúszkálni, sokszor a tulaj is csatlakozott.:)

Ha komolyabban akar menni az ember, akkor meg már itthon is van milliónyi amatőr kupa (szervezni is lehet, csak ezt valahogy nem akar senki, pedig kis falukban általában örülnek neki, mert ingyen program, stb., pl. oszak, arc (itt csak tavaly 32(!) futam volt, stb.

Smith Racing!!! 2013.01.19. 12:24:05

@Smith Racing!!!: Le is törölték ennyit erröl az igazságot titokban kell tartani !!! Kis falukban idös emberek megfélemletive élnek otthonaikban ,mert a cigányok terrorizálják ,vagy halálra verik öket ,de továbbra is csak azok lesznek a veszélyes bünözök akik keresztbe merik rakni a Ladát fő utcán vagy gyorsan mernek menni vagy eseleg engedély nélküli átalakitások vannak az autóikon ,szemét egy ország ! :(

hbbalazs 2013.01.19. 13:01:23

"nem érdekel, ha valaki azt mondja az autómra, hogy szakadt..". Nem esett le neki a lényeg.

KovácsPisti 2013.01.19. 13:11:29

@nincs_nick: Pont azzal kezdtem túl sok itt a Sherlock...

Mondj nekem Zala megye déli részéhez 100 km-en belül verseny pályát...(nem tudsz,gondoltam)

Te is hasonló kakamatyi lehetsz ha egy videóról meg tudod állapítani hogy egy a videón szereplő autós egy a videótól független szituációt hogyan reagálna le...

Pont arról pofáztam ha nem tűnt volna fel egyesek a szabálysértésen vannak fent akadva, és szerintük ha egy parkolóban vagy egy mellékúton ökörködsz az közel sem akkora bűn, és talán nem is büntetnek meg érte, de ez hülyeség, és az is hülyeség hogy a kreszben le lenne írva h nem lehet driftelni... ,mert ha van ilyen paragrafus akkor kiülök én a vonat elé helyetted... Sherlock

Az eszem meg áll hogy ilyen hülyék vagytok,de tényleg...

Dseries 2013.01.19. 13:15:29

@nincs_nick: Egyetértek w a s d-vel. A kérdésére pedig nem sikerült válaszolnod. Versenypályát kérdezett nem pedig azt, hogy hol van tesco parkoló. Én Pécsről 230(plusz vissza 230) km-t járok Hungaroring nyílt napokra. Egyrészt mert azon a pályán szeretnék menni, másrészt meg nincs közelebb pálya. Pláne nem 100km-es körzetben. Szóval ez nagyon nem igaz. És mielőtt nekemesik valaki, hogy attól még nem kéne a közúton versenyezni meg 11 km/h-val driftelni, megjegyezném hogy most nem is ez volt a kérdés, hanem a 100km-es körzetre reagáltam. Még 230 km-es távval is olcsóbb egy pályanap, mint egy csekk.

Lajcsika 2013.01.19. 13:24:22

@Smith Racing!!!: Teljes mértékig igazad van, amíg ez így van ahogy írod, meg a politikusok vagonszámra hordják ki a pénzt az országból, egy húszezer forintos lyukas kispolák átírása hatvanezer forint, a külföldi rendszámos "terepjáró" fostalicskák után meg nem fizetnek semmit addig a rendőrnek meg minden talpig becsületesnek akinek itt jár a szája, szépen kussban kellene ülniük és meghunyászkodva hallgatni, ahogy sír a "tolósváltó" a körforgalomba... Nem vagyok driftelő, nem is nagyon érdekel az egész, de mélyen fölháborít hogy egyeseknek mindent szabad, másnak meg semmit. Ha már egyszer egy ország következmények nélküli, hát mindenkinek legyen az... vagy leginkább senkinek!

Ciri 2013.01.19. 13:30:08

@KovácsPisti: @Dseries:
Nem unjátok még? Még ti basszátok le a másikat, mert esetleg nem talál NEKTEK pályát 100 kilométeres körzetben? Ki nem szarja le?

Pepejoe 2013.01.19. 13:31:41

A Bp. környékieket szeretettel várja a Csepel Művek Ipari Park elhagyatott részeinek sokasága, ahol lehet párat fordulni és a milliő is adott.
Még van 1-2 focipálya méretű elhagyatott hangár is, ahol max. a szétvert és otthagyott 1960-as SU esztergapadban tudnál kárt okozni.

Lajcsika 2013.01.19. 13:38:37

@Lajcsika: Ja és lefogadom, ugyanott ugyanezt megcsinálhatták volna a debreceniek mindenféle hírverés nélkül, ha vagyonokat fizetnek különböző helyekre mindenféle mondvacsinált jogcímeken és pár életunt kékautós sárgamellényes biztosítja (ott áll és nézi) a helyszínt (Lásd motoros találkozók felvonulása, motorbőgéssel, hullarészegekkel, meg vagánykodással a lényeg, hogy a búbosautó a sor elején meg a végén van, közönség az árokparton figyel a rohammenettől fél méterre...)

Dseries 2013.01.19. 13:46:22

@Ciri: De egy k*rva értelmes gyökér vagy te.... gyere vissza, ha kicsit fejlesztettél az értve olvasási képességeden. Vagy legalább ha már csírája lesz.

KovácsPisti 2013.01.19. 14:14:48

@Ciri: ÉS te nem unód hogy hülyeségeket írogatsz másoknak????
Senki nem baszott le senkit,csupán arra a kijelentésre hogy az országban mindenhol van 100km es körzetben pálya,arra mondtuk hogy valójában nincs,és nem várjuk el h keressenek,sőt nem is kell... Megvagyok nélküle is,köszönöm a retardált válaszod...

w a s d 2013.01.19. 14:58:44

@nincs_nick: Abból a Karotta- féle térképből indultam ki én is. És látványosan üres az a rész, amit említettem.

Persze, vannak amatőr versenyek, este üres, elhagyatott parkolók, rutinpályák, ahol talán senkit nem zavar az ember, és be lehet jutni, de 100 km- es körzetben ettől még nem lesz rendes pálya, ahol teljesen legálisan, ugyanakkor nem nézőkkel körberakottan (mert engem pl. a hivatalosan rendezett amatőr versenyektől is lehet elriasztana, hogy az út szélén ott állnak sokan), vagy fák közötti utakon lehetne menni.
Persze, megoldás, amit Dseries is írt, hogy föl kell menni pl. a Hungaroringre, de azért más, mintha tényleg csak 100 km- t kellene menni.

gabee00 2013.01.19. 15:37:18

Szerintem ezt a vitát folytatni, és a Ladás közösséget tovább szapulni kár. Ha igaz a történet, nagyon sajnálom ami a Bence édesanyjával történt, de ezzel megint visszakanyarodni a ladaracinges meetingre, elég gyenge próbálkozás. Nézzen mindenki magába, és gondoljon arra, hogy ha leesik egy szimpatikus mennyiségű hó, akkor közületek ki az, aki veszi a fáradtságot (időt, pénzt, egyéb random dolgokat) hogy egy esetlegesen 100 km-re is lévő versenypályára elmenjen csapatni egyet. Ettől függetlenül felelőtlenség fényes nappal a városban csapatni, de egy kisebb forgalmú úton éjszaka szerintem megbocsájtható bűn, persze itt is másokra vigyázva.

(---Flúgos Buszos---) 2013.01.19. 15:53:32

Rencámot nem tud,de azt tudja,hogy mennyien ültek a kocsiban és mennyi az átlagéletkoruk.

Erik von Orhideenwald 2013.01.19. 16:15:27

Más téma, de a parkolós kresz szabályokhoz:

@nincs_nick: "Szerinted miért van kitéve néhány parkolóba, hogy a területén a kresz szabályi érvényesek?"

Viszont annak ellenére, hogy ki van rakva a birka autósok 90%-ka elfelejti ezt. Ezúton is tisztelet a kivételnek! [Tetszőleges nagyáruház neve] parkolóban folyamatos mutogatás tárgya a sorok végén be nem tartott jobb kéz szabály. Úgy megnézném egy esetleges csattanáskor, mikor a rendőr úr elmagyarázná a delikvensnek, hogy kinek is van igaza...

nincs_nick 2013.01.19. 16:34:03

@KovácsPisti: Elszégyelltem magam. Letenye vs Taszár valóban 120km és nem 100, ellenben kemény 60km-re van Letenyétől Novi Marif, hol itt akkor a gond?. Ha meg igazán jól akartok szórakozni, akkor 10-en összeálltok, kibéreltek egy betonplaccot, kibójázzátok, kértek mentő biztosítást és mehet is az AX. Fél USA ezt csinálja, nagyon jó móka és élményben messze többet ad bármilyen pályázásnál, mert sokkal intenzívebb.

"Te is hasonló kakamatyi lehetsz ha egy videóról meg tudod állapítani hogy egy a videón szereplő autós egy a videótól független szituációt hogyan reagálna le..."

Köszönöm a bizalmat.:) Természetesen, ha látom hogy valaki nem tud egy egyszerűbb manővert megcsinálni száraz és tiszta úton, akkor joggal feltételezem, hogy nehezebb szituációt sem old meg. Persze lehet, hogy tévedek és csak a motiváció hiánya miatt nem sikerült az esetek 50%-ban még a kuplungot sem időben rúgni, hogy ne a traktorgumi előtt forduljon már az autó.:D

"Pont arról pofáztam ha nem tűnt volna fel egyesek a szabálysértésen vannak fent akadva, és szerintük ha egy parkolóban vagy egy mellékúton ökörködsz az közel sem akkora bűn"

Mellékútról én nem írtam. Ott természetesen ugyanúgy szabálytalan. Parkoló azonban magánterület és ott nem érvényes a kresz alapesetben (ezért vannak kint a táblák, ha mégis él). Normál parkolóban azt csinálhatsz, amit a tulajdonos (és a telekre vonatkozó törvények) megenged.

"és talán nem is büntetnek meg érte, de ez hülyeség, és az is hülyeség hogy a kreszben le lenne írva h nem lehet driftelni... ,mert ha van ilyen paragrafus akkor kiülök én a vonat elé helyetted..."

Majd azért öltözz föl, meg ne fázz. A kresz rendelet 7. mondata már írja is (3/c): "Aki a közúti közlekedésben részt vesz, köteles úgy közlekedni, hogy a személy- és vagyonbiztonságot ne veszélyeztesse, másokat közlekedésükben indokolatlanul ne akadályozzon, és ne zavarjon." Nyilván indoknak nem fogadják el, hogy te keresztben autózva érzed jól magad. Persze még lehetne belemenni a részletekbe, hogy hány egyéb pontot sért meg egy sima driftelés, de innentől felesleges.:)

@Dseries: Taszári reptér 120 km, Ádánd 109. Ok, kicsit több, mint 100, de ez még talán kibírható. Egyébként szvsz teljesen felesleges elmenni a Hungaroringre (elég unalmas pálya, kevés szervezéssel, ám annál több önjelölt Schumacher-rel a nyílt napokon), hacsak nem 300+LE-s az autód és nem túl jól fordul, mert akkor kisebb pályák sajnos nem játszanak. Egyébként 2 perc google után megtaláltam a pecsiautosport.hu/-t, teli van amatőröknek kiírt, Pécs közeli versenyekkel biztosított pályákon.

@w a s d: Feljebb ott a válasz, lehetőség van 100km-en belül, még ha igazi versenypálya pont ott nincs. Egyébként ha tényleg van igény, össze kéne szedni az embereket és csinálni egy kombinált gokart/autós pályát. Egy kis teherbírású aszfalt csík ára azért nem eget rengető. Pl. összeszedtek párezer aláírást, hogy ilyenre lenne igény. Önkormányzati támogatást szereztek, hogy elvben legalább támogatják és még ha nem is pénzzel, de pl. telekkel tudnak segíteni és a végén átvennék. Csináltok egy alapítványt és abba beönti párszáz család az SZJA 1%-ot és pár év alatt megcsináljátok. Biztosan van olyan helyi vállalkozó, aki beszáll ingyenesen tereprendezésbe, tervezésbe, stb. Igaz kisebb léptékű dolog, de pl. németeknél teli vannak a kisebb falvak BMX/gördeszka pályákkal amit pontosan ugyanígy húztak fel.

nincs_nick 2013.01.19. 16:45:00

@gabee00: A szükségem sem ott végzem, ahol éppen rám jön, hanem ott, amit erre építettek. A probléma ott van, hogy sok embernél ez nem természetes...

voroseltolodas 2013.01.19. 16:47:38

Legtöbben nem akarnak órák hosszat,egész napot pályán csúszkálni pláne elvergődni odaáig miért nem lehet ezt megérteni? Épp olyan a hangulata,van hely, odabasz egyet-kettőt és jó napot. Még a 63 éves keresztapám is pördül párat a Penny parkolójában ha jó napja van pedig istenfélő ember.
A fű zöld,a férfi gyarló. A nőt is meg kellene ismerni,randi-udvarlás stb.
De van amikor nem ez kell.Ilyenkor megáll az út szélén egy "lánynál", kiereszti a gőzt aztán megy isten hírével.

2013.01.19. 16:50:23

Többen említették a néptelen éjszakai áruházi parkolóka, mint alkalmas helyszíneket. Részben okés lenne a dolog, mert tényleg nem sok ember lézeng arra éjjelente, csakhogy az ilyen helyeken elég sok kárt lehet okozni. Mindenki képzelje el, hogy belefektet egy csomó pénzt, hogy a boltja civilizáltan megközelíthető legyen, kirak egy csomó kukát, táblát, bevásárlókocsigyűjtőhelyet, terelőkorlátokat, és egy éjszaka ezek egy része megsemmisül. Vagy itt-ott kiütnek egy egy szegélykövet, kitapossák a bokrokat, stb. Biztosan nagyon boldog lenne. Persze reggel nyitáskor a kis vagány csávó biztosan ott ácsorogna az ajtóban, bukszával a kezében, hogy akkor volt egy kukám, meg két tujám, mennyi is lesz?

Begami 2013.01.19. 17:15:14

7-8 évvel ezelőtt én is voltam pár illegális gyorsulási versenyen és még több legálison.Soha nem történt baleset egyiken sem ellenben nagyon jól szórakoztunk.Megvan a feelingje, hogy éjjel 11 kor találkoztok egy parkolóban és elvonultok együtt egy kihalt útra ahol nyomtok pár menetet majd hazamentek.Persze most már hülyeségnek tartom az egészet huszonévesen nagyon nagy buli volt.
A vita felesleges mindenkinek igaza van egy kicsit kár volt ennyire kisarkítani az egészet.Sokkal nagyobb problémák is vannak az autós társadalomba(is) talán azokkal kellene foglalakozni újságíróként...

Dseries 2013.01.19. 17:18:26

@nincs_nick: Én azért járok a Hungaroringre, mert azt a pályát szeretem. Nem túl erős az autóm, de nagyon jó időt tudok vele menni, és nekem nagyobb élményt nyújt egy szlalomnál vagy autókrossznál. Az amatőr sprintekkel az a bajom, hogy ha ott besokalsz, akkor lehet talicskázni a pénzt a lakatoshoz, meg a bontóba alkatrészekért. Inkább utazok többet és megyek egy rendes pályán. Ádánd úgy tudom félig salakos, ott nem voltam még igazából. Taszár meg egy repülőtér ha jól tudom, szintén kiesik, mert én pályázni szeretek. És meg is hozom az áldozatot érte, autóbaülök és elmegyek addig, ameddig kell. Hiszen hasonló minőség közelebb nincs. Kakucson is voltam már az is tetszett egyébként.

1kutya 2013.01.19. 17:43:43

annyit még a májerkedőknek, hogy az egyik debreceni ladás hülyerek ma például 11 órakor a Veres Péter utcai körforgalomban nyomta, kicsi híja volt, hogy telibe nem vertem.

ennyit erről...

TomKa35 2013.01.19. 17:46:40

Csak pár apróság:1.Miért kell közúton,nappal, a többi forgalomban résztvevőt veszélyeztetni (bárhogyan kilincsel előre stb.)
2.Este van annyi üres parkoló stb. ahhoz nincs agy, hogy megtalálják?Ott aztán bárhogy lehet ökörködni!
3.Az ilyen mindegyik azt hiszi, hogy ő halhatatlan?Vagy a baleset mindig el fogja kerülni?
Lehetsz akármilyen jó autós,akármilyen jó autód, ha nincs szerencséd ott maradsz!

smikee 2013.01.19. 20:37:56

@Opel P1: hát ja. Cigányok meg Ladások meg minden. Ezek szerint én naponta hozhatnám helyre a fehér ember becsületét mert amit a fehér ember elkövet.. meg a fekete meg sárga meg minden. Egy Lada-rajongó se amiatt pironkodjon hogy egy másik Ladás mit művel. Mint embert kell szégyellni. Nem a kocsi teszi a közösséget, Ladásoknál a Lada, Mantásoknál a Manta, GTIseknél a GTI a közösségi kapocs. Nem pedig a felelőtlen marhaság. Ez kocsifüggetlen. Lehet hogy ez alapján a cikk címéből is jobb lett volna kihagyni a Ladát, de a lényegen ez nem változtat: össze lehet hozni a csapatást más körülmények közt is. Az a baj hogy majdnem minden dolgon két táborra szakadnak az emberek, az egyik hű a másik hő, aztán közben a lényeget már kevesebben látják.

alkalmi áron 2013.01.19. 21:46:13

@megatoner.hu:
Véleményem szerint Te meg egy sztereotip barom vagy.Nekünk is van tuning ladánk 3.autóként,és nem azért mert nem telik másra.És csapatunk vele közúton is néha ha biztonságosan elférünk...de járunk amatőr versenyekre mert van rá pénz.Ketten használjuk a fiammal,mindketten a legmagasabb bónuszban vagyunk, soha nem okoztunk balesetet,pedig nyáron még motorral is nyomjuk.A ladás hülyegyerek mellesleg a Műszaki Egyetemre jár.Azért van ladánk mert ez az egyik hobbink...szeretünk bügykölni otthon.Úgyhogy nem kell általánosítani....én az összes balesetet okozó jogsiját bevonnám és újravizsgáztatnám...egyrészt kevesebb kretén lenne az utakon másrészt ebből lenne adóbevétele az államnak nem a nevetséges okokért kiszabott büntetésekből.Te milyen autóval jársz...arra is van biztosan valami negatív jelző..

alkalmi áron 2013.01.19. 21:48:30

@smikee: ez a beszéd...tökéletesen igazad van :)

lcka 2013.01.19. 23:20:14

te Omm... miért kell hergelni a népet? Feladatul van adva, hogy ezt a felületet felhasználva megoszd a magyar embereket akiknek láthatóan nem is kell sok ehhez...? Ez nem tényfeltáró írás, te is tudod, nem lehet következtetést levonni belőle. Komolyan, miért jó neked feszültséget generálni honfitársaid közt? Ja, hogy nem is vagy magyar...

Ciri 2013.01.20. 00:15:43

@Dseries:
A jó édes anyáddal beszélsz így(csupa kisbetűvel), nem velem. Ellenben tényleg benéztem, nem neke ment a kommet.
@KovácsPisti:
Te viszont nyugodtan ülj ki a vonat elé...

Ciri 2013.01.20. 00:17:53

Táblagép, nem az ên ujjamra tervezték....

Ciri 2013.01.20. 00:23:00

@lcka:
Szerinted milyen következtetést lehet levonni abból, hogy húsz buzigyerek szakadt fosokkal a nyílt úton rajol, amit harminc takony picsa és hülyegyerek még tátott szájjal meg is bámul?
Mi ennek a neve? Miről szól?

robicheck 2013.01.20. 01:14:40

A srác anyukájának így ismeretlenül is jobbulást kívánok!
Tényleg nem kell általánosítani, nem minden ladás hülye, csak a fent már említett pár gyökér, akik a forgalomban csapatja neki. Tessék nagyáruházak parkolójában kilinccsel előre tépdesni, persze este.

Más, elrettentésül:
A hatályos Btk. (1978. évi IV. tv.) két szakasza (172. § valamint a 190. §) illik ide. Ezek: Segítségnyújtás elmulasztása illetve a Cserbenhagyás. Elkövetésük esetén mindkettő vétségnek számít, ami az előbbinél 2 éves, utóbbinál 1 éves szabadságvesztést jelenthet (ezek a maximumok, ha a bíró a szabadságvesztés kiszabása mellett dönt).
Vétség esetén a büntetést fogházban kell végrehajtani, kivéve ha visszaeső az illető. Akkor jöhet a börtön.

Ladás nem ladás, tök mindegy: Emberek testi épsége, élete forog kockán. Na ez viszont nem mindegy.
Megéri?

lcka 2013.01.20. 11:03:02

@Ciri:

látom nem érted...

vakhittel kiállsz az álláspontod mellett, amivel önmagában nem is lenne probléma (eltekintve attól hogy ezredrangú, mesterségesen generált téma.Persze sajnálatos ami történt az anyukával, remélem igaz is)

amit nem látsz, az az hogy te hiába "téped itt a szád", itt nem fog megoldás keletkezni, az egész csupán (negatív) hangulatkeltésre szolgál

gondold ezt végig, én a jó fiú vagyok :-)

Dr. GGG77 2013.01.20. 11:29:13

Suttyósági bizonyítványukat ismét kiállították.
Érdemes beleolvasni a kommentekbe, a többségüknek műanyag dömpert nem adnék a kezébe, nemhogy valódi autót:

www.facebook.com/street.night.life?ref=ts&fref=ts

Péter Bence anyukájának jobbulást!

butschq 2013.01.20. 14:21:54

@Dr. GGG77: hm, micsoda kúl életérzés, be is lájkoltam az oldalt :D

Egyébként tegnap éjszaka, jöttem haza, és a kapubeállóba kézifékesen álltam be. Akkor most én is egy kis köcsög, csóró driftes vagyok?
Ja igen, a falu központjában lévő kereszteződésben is berántottam. Veszem is elő az ásót :D:D

Dseries 2013.01.20. 23:00:09

@Ciri: De nagy az arcod. Meg is mutattad az értelmi szintedet. Úgy beszélek veled, ahogy akarok, hiszen te még a legkisebb tisztességet sem érdemled meg a vitapartneredtől. A jó édes anyám pedig a magyar nyelvtan szabályai szerint csupa kisbetű, de köszönöm, hogy kiemelted és gondoltál rám, bár én nem vagyok ilyen lecsúszott ostoba suttyó, mint te.

KeMa 2013.01.21. 10:33:51

Lehet tudni, hogy melyik településen történt, ami Bence anyukájával történt?

KovácsPisti 2013.01.22. 20:06:29

@1kutya: A faszért nem hagyod kibontakozni szerencsétlent??? Meg mit kell neked pont 11 kor arra járnod mi???

@Ciri: Majd csak utánad te ostoba pöcsfej....

megatoner.hu · http://megatoner.hu 2013.01.23. 10:47:41

@alkalmi áron: örülök, ennek ellenére tartom, hogy aki ladával KEMÉNYKEDIK az úton, arra igaz, amit írtam

H21074 2013.01.28. 20:52:08

"Tisztelt" szerkesztő úr!

Látom újfent sikerült egy magasröptű cikket írni a lehető legkisebb utána járás nélkül, mint a legutóbbi alkalommal, amikor elég volt csupán megnéznie a híradót hogy kiírja magából azt a hányást ami maga újságírásnak hisz.

Ha rászánt volna legalább 2 percet a fotelból, arra hogy utána járjon kik rendezték a decemberi eseményt, és kik rakták ki ezt a képet akkor tudná hogy a 2 társaságnak semmi köze egymáshoz. A meetinget Debreceniek szervezték, míg a Street Night Life egy Miskolci csapat. A két csapatnak semmi köze egymáshoz. Ennek ellenére maga ugyanúgy 1 személyről beszél mivel ismét elég volt ránéznie egy képre hogy megszülessen az újabb iromány. Maga leírja mikre hivatkoztak a szervezők, mik voltak az ellenérvek ami elég nevetséges ha azt vesszük alapul hogy mint az kiderült azt sem tudja kik azok...

Szánamas hogy egy ilyen neves oldalon, ilyen cikkek jelennek meg, a létező legkevesebb utánajárás vagy informáltság nélkül, pusztán hirtelen felindulásból mert egy magafajta kultúrálatlan senkiházit, felháborított valami.

Ami pedig a rágalmazást illeti mint írta a "kurva anyázás már nagyon megy" ezt az egészet maga indította el. Igen kedves nyomorék, a maga hangneme volt agresszív és indulatos, de persze önnek ezt lehet.

Azonban óvatosságra inteném, egyre szélesebb körben egyre több embert sérteget és rágalmaz, csak nehogy egyszer vissza nyaljon az a bizonyos fagylalt, és az ön fejébe állítsák bele azt az említett hátsó hidat.

Szép estét!

ommm 2013.01.29. 03:18:57

@Hunyadi Zoltán: Lám, kedves Zoltán, köszönöm, hogy ismételten ilyen ékes bizonyítékát adta cizellált megoldásainak, közvetlen és egymás után rakott szavakat értelmezni képes intelektusának.
Ezúton jelzem, hogy egyáltalán nem érdekel, ki készítette ezt a csodás kompozíciót, amely egyértelműen utal a tényre, hogy a rosszkor, rossz helyen és rosszul megrendezett rendezvény iránti felháborodást teljesen félreértelmezve mindenféle - autója iránti vélt vagy valós - sérelmet megtoroljon.
Utánajárni nincs mit, amíg ez egy illegális és látványosan törvénysértő (és még azt is büszkén vállaló) rendezvény lesz, addig nulla figyelmet érdemel, mert nincs értelme.
Az ellenérvekhez pedig elég csak elolvasni a csodálatos kommenteket illetve a leveleket, melyeket az említett cikkhez ill. utána kaptunk. Tökéletes képet adnak egy normális közösség egyik beteg frakciójáról, akikért inkább szégyellik magukat a többiek.

Most meg lett adva a lehetőség minden nyavalygónak, akik szerint "ezt nem lehet megszervezni", de lehet és innentől kezdve minden más csak porhintés.

Ahogy eddig is meg lehetett volna. És akkor nem lenne közfelháborodás, nem lenne negatív kritika és kirakatba rakott bunkóság.
Akkor miért is nem történt mindez meg x év alatt?
Válaszát előre is köszönöm.
V.István

Shadowbull 2013.01.29. 06:45:05

@Hunyadi Zoltán: Zoli bazmeg, te aztan kokemeny vagy.

H21074 2013.01.31. 00:02:50

Először is ha valami nem érdekel, arról nem írok cikket. Ha mégis írok valamiről, akkor annak pedig utána járok de ezt már nem is szeretném firtatni látom nem sikerül értelmezni a mondanivalót.

Pontosan ilyen információ gyűjtögetésből tudta volna meg azt hogy x év alatt, szerveztünk legális meetinget is, voltunk a Kunmadarasi reptéren, és Kabán is lezárt utakon a város támogatásával!

A környék MINDEN, legális autós rendezvényét támogattuk 2012-ben, a Ladaracing logó szerepelt az összes Debreceni Autós Salakshow, Nyíregyházi Éjszakai Rallysprint és az első Debreceni Drift plakátjain is mint támogató, oldalunkon minden környékbeli Ladást buzdítottunk ezen eseményeken való részvételükre, több rendezvényen értékes Ladaracing ajándékcsomagokat sorsoltak a belépőjegyek között.

Szintén támogattuk az ország 2. legnagyobb tuning fesztiválját, a 10. Országos Devil Tuning fesztivált, ahová a szervezőkkel közösen Lada találkozót hirdettünk, serlegekkel jutalmazva a legszebb Ladákat.

A Ladaracing.hu ott volt és van a B.A.Z. Megyei Rallysprint partnerei között, minden versenyről beszámoltunk, tudósítottunk és egész évben biztattuk olvasóinkat ezeken való részvételre mind nevezőként, mind nézőként.

A magunk részéről sosem hivatkoztunk arra hogy a Meeting azért van mert kevés az autós rendezvény.

A Meeting egyszerűen csak egy hagyomány, amit 6 évvel ezelőtt találtunk ki pár Ladással, szimplán azért hogy az unalmas karácsonyi napokban kicsit összejöjjünk, beszélgessünk, és ha úgy alakult páran mentek is néhány kört, hiszen egy 2 napja zárva tartó bevásárlóközpontnál éjszaka nincs forgalom, sem "bevásárlásból hazafelé tartó XL-es pólót cserélő gyerekes családok" ahogy a Rozsdakupac fogalmazott. Senki nem azért jött oda hogy jampiskodjon, mert úgyse jönnek ki a rendőrök, ahogy azt maga írta.
Mostanra a rendezvény már kinőtte magát, elvesztette régi mivoltát, ezzel mi is tisztában vagyunk, és nem vitatjuk az ellenzők érveinek jogosságát sem, csak a sok valótlan állítást, illetve a túlzásokba eső példálózásokat és a hangnemet.
Ami a fenti levelet illeti, melynek erősen kétlem valósságát. (egy ilyen eseten kapva kapott volna a média ha valóban megtörtént volna).
Néhány hete egy román terepjárós a GPS-t nyomkodva áttért a szemközti sávba és 5 embert ölt meg. Mégsem látok semmilyen felháborodott cikket a GPS-est meg mobilt nyomkodó, száguldozókról!?
De akik max 45-el köröznek egy körforgalomban olyan emberek mellett akik csak azért mentek oda hogy ezt lássák, azok terroristák és ön mindet agyon verné egy hátsó híddal!?

Mindenesetre idén nyárra is, már szervezésben van újra a legális meeting de erről még nem nyilatkoznék.

Szóval válaszolva kérdésére volt már kétszer is legális meeting, és reményeim szerint lesz még több is.

Hunyadi Zoltán

ommm 2013.01.31. 01:10:40

@Hunyadi Zoltán: "egy 2 napja zárva tartó bevásárlóközpontnál éjszaka nincs forgalom"

A nincs forgalom az azt jelenti, hogy garantáltan nincs. Nem megy arra busz, sem egyéb autó. A videón nem ez látszik.

A másik az, hogy létezik egy KRESZ, amelyet nyilván sokszor nem tart be mindenki, csak azt nem így szokták csinálni: premierplánban.

Ez így, ebben a formában nem volt oké.

H21074 2013.01.31. 11:31:59

Mi is tisztában vagyunk vele hogy ez nem oké, ezzel nem vitatkozok, a premier plánról pedig a média, és a tömeg gondoskodott..
süti beállítások módosítása