Barokk angyalt valakinek?

  2012. szeptember 08. - ommm Címkék: svájc oldtimer classic arosa

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy

Hello Totalcar,

a hétvégén volt szerencsém nézőként részt venni az Arosa Classic Car oldtimer rendezvény egy napján, ahol lőttem egy-két képet, küldök párat mellékelve, hátha feldobja egy-két szerkesztőségi tag napját, ha végigpörgetik.
A rendezvényről annyit kell tudni, hogy minden évben augusztus végén összegyűlnek a svájci Graubünden kanton Arosa településén a svájci és egyéb nációjú gépbarátok, hogy a tulajdonukban lévő 40-50-60 éves vagy még idősebb gépeket jól meghajtsák a szerpentineken. Maga a verseny 3 napos, Langwies és Arosa települések közötti kb. 7 km-es szakasz 76 kanyarral, ahol az átlagban 50-60 éves tulajok fiaikat vagy unokáikat maguk mellé ültetve próbálják megdönteni előző napi, vagy éppen előző évi legjobb idejüket.

DSC 0720

Az egész esemény egyébként hihetetlenül nézőbarát,a sátrakból felépített boxban bárki kedvére sétálgathat a tárva-nyitva álló, éppen nem versenyző gépek között - természetesen tök ingyen - miközben a tulaj szerel, vagy éppen kávézik a szomszédos étteremben. Sisakok, kesztyűk, szerszámok között, benzin- és fékszagot magadba szívva bóklászhatsz, gyakran a tulajdonosok szólítanak le, ha nagyon nézegeted a vasat. Egyszóval felszabadult hangulat, abszolút lazaság szervező, versenyző részéről, nyoma sincs a haza oldtimer rendezvényeken megszokott kordonos múzeumi hangulatnak, itt az autókat használják és élvezik, legyen szó  Carreráról, De Tomasóról, vagy Bugattiról.Nyilván kell hozzá anyagi háttér is, hogy ilyen kondícióban tartsák, és így merjék használni ezeket a vasakat rendszeresen, de úgy látszik a világ szebbik felén ez így működik.
Üdv a TC minden tagjának:
Miksó Dávid

DSC 0641

 

Köszi Dávid! Nyálunk csorog rendesen, az enyém leginkább a Lotusra és a 2002 TI-re csöppen, de az Alfák... És ha tudnád, hogy az idei pályanapunkra nevezett egy RZ is (többek között). Csodás hely lehet, a Barokk angyal fenekét pl. most láttam először, gyönyörű. Remélem, Csikós is elkapja ezt a posztot két külföldi út között. Köszönjük még egyszer!

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr794761413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2012.09.08. 15:40:14

Na igen, Mo.-n sajnos a hobbiautózás egyre inkább ismeretlen fogalom.

Ha a munkába járós, mindennapi autót kell tankolni és fizetni a járulékait kevesen engedhetik meg maguknak, h csak poénból fenntartsanak egy másik öreg vasat.

Nem is értem, hogy egy öreg autóra, amit évente párszor vesznek elő miért ua. a szabályok vonatkoznak, mint egy mindennapi autóra.

Nem igazságos...

biker_kolee 2012.09.08. 16:23:29

@Rocko-: Vagy csak kicsi a csaj. :P

Rocko- 2012.09.08. 16:33:15

@biker_kolee: ennyire nem lehet kicsi. :)

arthur877 2012.09.08. 17:15:31

Jó poszt!
A Csikós meg nyugodtan adhatna valami életjelt magáról!
Nagyon felvihette a dolgát ez az Év Autója Bizottság, mert a szokásos vasárnap reggel 07:00-re időzített posztjai gyakorlatilag teljesen eltűntek... :((
HIÁNYZOL KOPASZ VAZZZZEEEEEEEE!!! :D

Dr. GGG77 2012.09.08. 17:47:34

@klarky: "Na igen, Mo.-n sajnos a hobbiautózás egyre inkább ismeretlen fogalom."

Lassan a nem-hobbi autózás is az lesz.
Angliában annyira jó volt látni, hogy a kocsifelhajtók jelentős részén hétköznap ott áll egy-egy régebbi darab (persze, nem ilyenek, ehhez nyugati értelemben is kőgazdagnak kell lenni), E30 kabrió, Ford Capri, stb... Aztán hétvégéken ellepik az utakat, a hobbi kocsik, és a Focusok, Astrak maradnak a ház előtt.

eszkütyü 2012.09.08. 18:50:22

@Rocko-: És lehet, hogy csak kardánfék van rajta:-)

mindegy ha szereted 2012.09.08. 19:08:17

Micsoda AUTÓ-k (így, csupa nagybetűvel). Ezekben még dolgozni kellett, jó ha volt fékrásegítés, a kormányszervót pedig többnyire a kormánykerék átmérője adta ki.
Én még szerencsés vagyok, mert az itt mutatott gépek egyikével ismertem meg, milyen egy autót egyedül vezetni: ő egy Peugeot 403 volt - máig vágyom, hogy újra érezzem azt a miliőt...

mbw108 · http://mb-w108.atw.hu/ 2012.09.08. 20:45:55

Az a 356 Super 90... isteni. Annak ellenére hogy kabrió (amit utálok).
És a Giulia Ti Super, amin annyira látszik, hogy arra használják, amire való (tolják neki, igen :) ).
Persze a többi sem piskóta...
süti beállítások módosítása