Titánok harca

  2011. december 01. - ommm Címkék: veyron drag koenigsegg gyorsulás ccxr

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy


A világmindenség egyik fontos kérdésére kapunk választ ebben a pár másodperces videóban. Egyik oldalon a Bugatti Veyron, hivatalosan 1001 lóerős, 1250 Nm, összkerekes és 1890 kilós. A másikon a Koenigsegg CCXR, 1018 lóerővel, 1060 newtonméterrel, hátsókerék-hajtással és 1280 kilós tömeggel.

Repülőrajt 60 km/órás sebességről, majd padlógáz végig.

Nagyon úgy néz ki, hogy hiába érkeznek tömött sorokban az egyre erősebb, Veyron-verőnek kikiáltott sportautók, még mindig az a gép a király, amelyikbe hosszú éveken keresztül ölt milliárdokat a világ egyik legnagyobb gyártója.

Nincs új a nap alatt.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr603425812

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mit várhatunk 2012-ben 2011.12.02. 11:01:39

Éhen halunk 2012-ben? Az Internetes munka is egy nagy ámítás? A 2012-es év jelmondata: „Ember küzdj és bízva bízzál”???

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

d_m (törölt) 2011.12.01. 18:41:51

A Top Geares sracoknak amikor mittomenhol versenyeztettek a Veyront a McLaren F1-el (allorajtrol), kb 10x kellett ujra felvenniuk az anyagot, mert folyamatosan ravert a Bugattira a McLaren. Ennyit errol.

mifolyikittgyöngyösön?? 2011.12.01. 18:49:51

szép kis dragverseny,repülőrajtal..valószínűleg kunmadarason egy gsxr-750-essel is jobb időt futnak 400m-en..

vasvizsla 2011.12.01. 18:52:53

Jaja Abu Dhabi-ban volt az az első kilóméteren a mclarennek írtó nagy előnye volt, csak amikor elérték a 300-at, még a Veyron gyorsult 100-at.
Ami tényleg vicces hahaha

-Gabi- 2011.12.01. 19:00:46

üdv a panelos koenigsegg és mclaren tulajoknak :DDDD

Almaleves · http://almaleves.blog.hu 2011.12.01. 19:03:19

simán legyorsulom mind a kettőt. tiszta amatőrök! a bringám is sokkal jobban megy, mint ez a két öszvér

GGG77 2011.12.01. 19:03:31

Amíg egyenes az út nincs ellenfele a Veyronnak. Viszont pályán sok, nála gyengébb autó másodpercekkel veri. Igaz, a Veyron inkább GT, mint sportautó.

mifolyikittgyöngyösön?? 2011.12.01. 19:08:01

hagyjuk már ezt a nincs ellenfele.skyline,supra,stb..simán veri dragban is,negyedannyi pénzből..

X8 2011.12.01. 19:10:12

ugy nézem a szerzö mit ujszülött kezdett el irni
és ez neki még uj

nagyon régi ez a video már !!!!!!!!!!

és ott van az már az utod is AGERA R
amit nem tudnak le tesztelni
mivel csak a VW nek van olyan utszakasza ahol a 400km/h feletti sebességet lehet biztosagosan tesztelni

[@Reszeg@] 2011.12.01. 19:18:19

@bananarepublica: Ez a nyelv is a magyarból eredeztethető...
A leggyakrabban használt kifejezések megegyeznek. Lásd: Aku'v@. :D

mifolyikittgyöngyösön?? 2011.12.01. 19:18:44

@X8: azért ők találtak terepet..
és azóta átlépték a 300mph-t egy szarhugy japán motorral..
www.sportmotor.hu/motoros_videok/speed/kicsit-gyors-79461

Shadowbull 2011.12.01. 19:19:59

Na es a Veyron nem olvad le egy kis padlogaz utan. Sem a dugoban Las Vegasban.

sb

Pasas 2011.12.01. 19:26:56

Szerintem állórajtnál még nagyobb előnye lenne a Veyronnak az összkerék miatt. Pont azt a részt hagyták ki, ahol a 4kerék hajtásból előnye lenne, repülőrajtnál csak az ebből adódó súlytöbblet érvényesül.

mifolyikittgyöngyösön?? 2011.12.01. 19:29:39

szerintem a 4kerék nem előny.Abból indulok ki,hogy dragversenyeken a 4kerekesek gyengébb időket mennek mint a hátsókerekesek,épp ezért külön kategóriában indulnak,valamint a tf/car-ok mind hátsókerekesek..

rooklin 2011.12.01. 19:35:56

@Pasas: Állórajtnál a Veyron semmit nem tudott volna kezdeni a Koenigsegg 600 kg előnyével. Pont ezért volt repülőrajt, hogy az óriási súlykülönbség ne befolyásolja annyira a versenyt.

cr500 2011.12.01. 19:46:08

ez így van rooklin ,én is ezt mondom

brobert70 2011.12.01. 19:55:54

Ha ügyes az ellenfél és nem velorexel próbálkozik, akkor van esélye:
www.youtube.com/watch?v=uoEJR3mRTek
(no meg ez kicsit frissebb videó, két hetes és nem fél éves...)

Sayniqua (törölt) 2011.12.01. 19:56:27

Három olyan video van ami nem mai feltöltések, de megfogott:

Bugatti vs Skyline:
www.youtube.com/watch?v=NMUf_FWyzhw

Amikor a Bugattiban a felhúzott ablak ellenére is lehet hallani a Skyline orgánumát, mindezt 300 km/h körül, az azért büntet.

Lambo vs Supra:
www.youtube.com/watch?v=QTR3ny4T9zA
www.youtube.com/watch?v=vO6MgKrUs_c

Ebben a Lambós pufifej arcát kell nézni, amikor számtalan próbálkozása ellenére a Suprás csákker simán körbe autózza.
Ezeken sírtam.

1kutya 2011.12.01. 20:03:01

@Sayniqua: még ha gyorsabb is a veyron, mint a gt-r (és a verseny megrendezett), hány nissant lehet egy bugatti árán venni?

naugye...

Alhazred 2011.12.01. 20:19:56

annyit azért ne felejtsünk már el, hogy a kihívók mindegyike kő-sportkocsi, míg a veyron tele van minden luxussal.

◄ ► 2011.12.01. 20:19:56

vártam már a rizsrakéta fanokat xddd
Egyébként ez komoly drag verseny, sok-sok penge verdával, főleg ruszkikkal.

szilvesztermacska 2011.12.01. 20:27:20

@brobert70: Azert viccesek am ezek, amikor egy szetberhelt, fossa tuningolt ezer eves japan vackok megvernek mondjuk egy Veyront. A Veyronnak pont az a lenyege, hogy 300nal Mozartot hallgathatsz benne 3as hangeron, mikozben alul 2 ujjal fogod csak a kormanyt, full luxus, mindenhol leesik az alla tole mindenkinek, es emelle azert sok japan tuning szart is siman lever emelle.
Egy ilyen Skylinet mi masra lehet hasznalni ezenkivul mi? Semmire. Ezzel beall veletlenul egy dugoba, aztan meg is suti a motort a picsaba. Ezek arra jok, hogy 400-800-en jol fussanak aztan kesz. A Veyron pedig uzembiztosan hozza ezt.

Na meg gondolom azert hozta ki a VW a Super Sportot, hogy tenyleg ne legyen kerdes. :))

A videon lathato Bugatti tulajdonos pedig biztos tiszta banatos lett. Lehet el is adta utana, es vett egy nagyobb flottanyi Skylinet. :D :D

Epercsibe 2011.12.01. 20:28:10

Teljesen mind1 melyik a gyorsabb, 2 ilyen úgy se találkozik össze az M5-ön. Az 1.6-os Astrát meg könnyedén lenyomja mind a kettő :). Amúgy a Bugatti szerintem szebb, de ez meg ízlés kérdése.

Nekem az előző szériás Jaguar XJR is feküdne, nem akarok én sokat :)

torokt 2011.12.01. 20:28:20

Azért egy szarrá tuningolt autót ne hasonlítsunk egy gyárihoz.Teszemazt egy Murcielago is kapna két buzi nagy turbót meg nitrot,meg lehetne nézni,mit tudna úgy.Példaként lehet hozni Vogelsinger Sanyi Hondáit,szarrá ver egy csomó autót,de akkor sem a Honda akkora király alapból,hanem aki építi az autót és vezeti.Na és ha egy 3 literes Suprát fel lehet húzni 1300 lóra,mennyi lenne egy "tuning" Veyron a maga 8 literjével és négy turbójával?www.youtube.com/watch?v=d_NVMPkdwS8

torokt 2011.12.01. 20:31:38

Ja,ez meg egy Moszkvics,eredeti blokkal..

mifolyikittgyöngyösön?? 2011.12.01. 20:36:55

@torokt: dehát már eleve 4 turbó van rajta.még mit tudsz piszkálni ???

csusz (törölt) 2011.12.01. 20:38:04

Ahogy egy egymillió euros autótól el is várható a kényelem a nagy teljesítmény mellett . Bár amennyire tudom egy Supra vagy egy Skyline sem túl kényelmetlen. Az áruk pedig egy-két centtel alacsonyabb, legalábbis ezt beszélik :)

Szalay Művészeti Szalon · http://www.szalayszalon.hu 2011.12.01. 20:46:39

Egyszer úgy megnéznék egy összehasonlítást ezekkel a nem ritkán 2000+ lóerős amcsi izomautókkal is www.youtube.com/user/nelsonracingengines
A számok itt is nagyon impozánsak, de a valóságban vajon mennyire elegendő?

torokt 2011.12.01. 20:48:12

@mifolyikittgyöngyösön??: Én semmit sajnos,eleve soha nem lesz ilyenem,de akik tuningolnak,nem hiszem,hogy nagy problémát okozna nekik.Biztosan van ott még tartalék.Kérdés,hogy ahhoz már minek hozzápiszkálni?Felesleges.

szilvesztermacska 2011.12.01. 20:48:49

@csusz: Veyronnal nem a teljesitmenyt fizeted meg. Nyilvanvaloan annyi penzt semmilyen auto nem er mint amibe az kerul. De ott azt fizetik meg a vevoik, hogy azzal ha az arab sejk haverjai elott jelenik meg vele, meg azok is biccentenek elismeroen. Es emelle mondom en, hogy az mar csak hab a tortan, hogy muszakilag is nagyon "spiccen" van a kocsi, es a nagy autoslexikon osszes talalmanyat beletettek A-Zig.
Ezek a tuning japan tragacsok meg nem erre valok. Azok bamulatosak tudnak lenni 400m-en, de ennyi.

szilvesztermacska 2011.12.01. 20:51:03

@Szalay Művészeti Szalon: Aerodinamika miatt szerintem ezek 300 kornyeken mar sehol sem lennenek egy Veyronhoz, Zonda R-hez vagy egy Koenigseghez kepest.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.12.01. 20:58:42

Megnéznék egy akár csillió lóerős Skyline-t is, hogy tudja-e tartani a 400 km/h-s sebességet a Veyronnal. Vagy akár "csak" a 300 km/h-s sebességet, légkondival, kényelemben és zenét hallgatva. Ja, hogy az úgy nem megy? Köszönöm, ennyi.

Tegyük már helyére a dolgokat. A kényelem szikrája sem létezik egy 1200 lóerős rizsrakétában. Gyorsulási versenyen biztos áll tőle a cerka, de egy sima autópályán, vagy egy versenypályán (bizony, kanyarokkal!) annak is kifújja sok más autó az orrát. Olcsóbb, gyengébb is. Ilyen az élet.

Tök jó, hogy a csavarhúzót, meg a villáskulcsot hasonlítják össze a zemberek itten.

X8 2011.12.01. 21:00:51

nem kell ide semmilyen szarra tuningolt kocsi
www.youtube.com/watch?v=RXqSedWSu2k

a veyron csak és kizárolag 300km/h felett ütöképes
ezt a video is alátámasztja
és nem 400-800méteren
ott ugyanis elvérzik

a veyron csakis a végsebbeség verseny szüleménye
ez az 1 dolog amit jelen pillanatban nem tudnak el bitornolni töle

AGERA R lenne sztem ütöképes de nincs olyan hely ahol ki lehetne probalni 400km/h felett
a VW meg nem fog rendelkezésükre állni hogy segitsen nekik :D

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.12.01. 21:04:42

Egyébként, ha már rendszámos autókról beszélünk, meg gyorsulgatósdiról, akkor le is zárnám a vitát az ultimate válasszal.

EZ:

www.youtube.com/watch?v=849FEfK7-V4&feature=related

Red Victor, ez visz mindent. Azt hiszem, 0,9 másodperc kell a 100-as tempóhoz...

determ 2011.12.01. 21:06:46

Én meg betiltanám az összeset a francba... 8000ccm-ből én is építek gyors autót...

calamites 2011.12.01. 21:11:40

komolyan hova nem elég 200 km/h?

Akinek ez kevés vegyen repülőt, azzal is lehet alacsonyan repülni.

szilvesztermacska 2011.12.01. 21:27:59

@KuKori: siman lehet nagyobbat gyorsulni. Ursiklot nezted mar mekkorat gyorsul ahol mar ritkul a legkor de meg a boosterek toljak? 15000rol fel perc alatt 18000-re gyorsul. Nezz meg videokat, ahol a kiloveshez van elo telemetria adat is.

Na korulbelul ennyi ertelme van egy ilyen epitett hulyeseget egy normal utcai kocsihoz merni. Utcait utcaival, epitetett epitettel. Ja, hogy ugy mar egyetlen japan vagy amerikai szarnak nincs koze az europai kocsikhoz? Hat sorry.

DrSzoke 2011.12.01. 21:43:07

@mifolyikittgyöngyösön??: Csakhogy az a szkajlajn ami dragra lett kihegyezve,hasznalhatatlan orszaguton.Nem egy kategoria.Haverjaim epitettek 1x egy vazat egy ulessel meg egy 1.8 gti motor bele.400 kilo volt az egesz es talan 30 ezer forintjukban volt.Hihetetlen jo idoket ment,adatokra nem emlexem.De azert megsem hasonlitanam semmilyen autohoz sem.Csak peldakent: azon a bugattin olyan fek van ami 400-rol 13mp alatt allora fekezi a kocsit.Egy ilyen fekrendszer tobbe kerul mint 5 dragos szkajlajn.Szal teljesen felesleges hasonlitgatni oket.

Tommi 2011.12.01. 21:43:43

Én meg teszek az egészre. Akkor is a Koenigsegg kell! ;-)

DrSzoke 2011.12.01. 21:50:01

@mifolyikittgyöngyösön??: Turbosnal ha szamolsz: szkajlajn 2,7 liter a godzilla, ha 1000 lovasra huzzak akkor 370 lo/liter. Ugyanezt meg lehet tenni a bugattival is,szamold ki mennyi lenne.Csakhogy ez ertelmetlen es a vw nem azert nem tette ezt mert a mernokei keptelenek lennenek ra.Augy ultel mar ilyen szarra huzott autoban? Ahogy egy masik kommentelo irta: semmi masra nem jo mint allorajttal 400-at gyorsan megtenni.De a nagymamat videken meglatogatni semmi esetre sem.20 km-t nem szeretnek autozni egyikben sem.Ezzel egyutt a 400 m nagy fun veluk,de ennyi.

DrSzoke 2011.12.01. 21:52:53

@szilvesztermacska: Orom olvasni hogy valaki a foldon el es realisan gondolkozik.Nem csak az 1200 lovas szuprat fujja amit a jutubon latott.

Rocko- 2011.12.01. 21:57:45

zsír-zsír a Bugatti, csak az ármaháztartása nem jó, végig villogott felváltva a jobb és bal fényszóró.

Rocko- 2011.12.01. 22:06:53

@Alhazred: és ebben mérik a sportkocsit?

Nzoltan 2011.12.01. 22:08:59

Azért a skyline mellé oda lehetne állítani a multkori lutus F1-es autót. Az se jó másra, csak arra amire építették. Viszont az meg is tud állni és kanyarodik is.

:)

Nzoltan 2011.12.01. 22:12:08

Tulajdonképpen a vw azt oldotta meg, amit mások még nem igazán. 400 fölött úton tartani a vasat, közben átadni az erőt az útra úgy hogy ne essen szét. Ez nem sikerült még csak versanyautóknak. Sufnituningból soha nem lesz lehetséges.

Secnir 2011.12.01. 22:13:30

Koenigsegg?
haha.
nekem akkor mar inkabb a Sandra bulak segge kene.
egy veyronba.

DonBandee 2011.12.01. 22:17:43

És azt a Hyundai Gallopert láttátok ott hátul?
Azt hétköznap is lehet használni, és nem csak autó/(verseny)pályán... (bár versenypályán elég furán mutatna egy Galloper) :)

eichler 2011.12.01. 22:20:33

Népauto for prezident!

eichler 2011.12.01. 22:22:36

Ki nem szarja le, hogy königsegg, vagy bugatti, vagy nissan skyline?

híd 2011.12.01. 22:42:31

akárki akármit mond.. a bugatti az autógyártás csúcsa, pont. aki ezt nem érti.. annak hiába magyarázni.

supermeccanica 2011.12.01. 22:44:21

Egyébként a decemberi Sport Auto (német) szerint 0-300-as gyorsulásnál a 9ff Porsche GT 1200 2,5 mp-t ráver a novemberi számban tesztelt Bugatti SS-re, és csak 315.000 Euró.
Azoban akkor is megfontolandó, hogy BUgattit kell venni, mert ez a világ legolcsóbb autója: átlagosan kétmillió Euró a vesztesége a VW-csoportnak minden legyártott autón (350 Bugatti, 700.000.000 Euró veszteség a projekten nyolc év alatt). Aki tud olyan autót, amit hatszázmillióval kevesebbért árulnak, mint amennyibe került, az szóljon. Mi a többiek, pedig rohanjunk a maradék, még legyártandó 40-50 autóért Molsheimbe, mert bombaüzlet :).

Érdekes 2011.12.01. 22:45:09

@KuKori: "Megnéznék egy akár csillió lóerős Skyline-t is, hogy tudja-e tartani a 400 km/h-s sebességet a Veyronnal." 10-percig...és csak egyetlen 1 pályán biztonságos.Ennek aztán sok értelme van tényleg :D tényleg, csak a végsebesség hajkurászásában jók ezek az adatok, amúgy absolute értelmetlen.200-220 tényleg bőven elég sok mindenre.Aki ennél gyorsabban akar haladni közúton, az ne itt tegye vagy menjen inkább repülővel.

ommm 2011.12.01. 22:46:28

@X8: Mivel megszólítva érzem, mint újszülött, aki sajnos nem figyeli állandóan a napi töbmillió új netes videót, azért jelezném a szakértőnek, hogy a Veyronból is áll rendelkezésre két erősebb változat is.
BTW: Láttad már a T95-ös tesztvideóját? Hogy nem? Pedig ezer éves!

GGG77 2011.12.01. 22:52:45

@supermeccanica: "átlagosan kétmillió Euró a vesztesége a VW-csoportnak minden legyártott autón"

Valóban, a Veyron Piech úr, általam erősen gyanított, péniszkomplexusának legékesebb bizonyítéka. :)

supermeccanica 2011.12.01. 22:56:54

@ommm:
Nem pont erre, de tényleg érdekelne, hogy (néha) miért több napos késéssel lehet olvasni a Totalcaron híreket, és nem a nemzetközi magazinok Ipad-verzióhoz képest, hanem a magyar újságosnál megvett print német/angol autós-magazinokhoz képest is.
Nem szemétkedésből kérdezem, csak érdekel, hogy miért van az, hogy előbb látom úgy, hogy betördelik/kinyomtatják/ideszállítják/én leballagok és megveszem, mint nálatok, pedig ugyebár nektek egy picit kevesebb logisztikai lépésen kell túljutni, hogy olvashassam.
Köszi.

JMC 2011.12.01. 23:03:06

Ha csak a puszta számokat nézzük: 400 km/h azért nem a világ: en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_W195

1938-ról beszélünk ugye...

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2011.12.01. 23:08:39

Kár, hogy egyiknek sincs stílusa. ;)
Na jó, ez csak a fos jappán rizsrakétákra igaz, a Veyronnak van, a Koenigsegg-nek is, bár annyira nincs.

De igazán stílusosan mosdatlan dürhőt csak az angolok tudnak alkotni:

www.youtube.com/watch?v=Ikeyrh9E91w

TVR Speed 12

victor vacendak 2011.12.01. 23:09:50

"Sufnituningból soha nem lesz lehetséges."

A SSC sufni, a VW-hez képest, aztán még is csak sikerült nekik...

ommm 2011.12.01. 23:13:13

@supermeccanica: Mutass példákat, mindenre van magyarázat, sokszor egyszerűbb, mint gondolnád.

victor vacendak 2011.12.01. 23:17:20

@supermeccanica: szerintem ez nem igaz. Én pont azon filózok nap, mint nap, hogy a TC-vel egyidőben egy másik on-line lap is dettó ugyanazokat írja meg, mint ők. Kurrens mindkettő, de nagyon fura egybeesés.

supermeccanica 2011.12.01. 23:30:28

@ommm:
Most nem mennék bele egy fililógiai tanulmányba, de ha ez kell:

új VW SUV: nálatok tegnap, a kanapémon múlt hét pénteken (Auto Zeitung).
A Passat Alltrackról 11.15-én német magazinban Magyarországon olvastam, nálatok, online 11.23.
Panamera GTS: (AMS): 11.15. nálatok: 11.17.

Nyilván a print magazinokban is kép+szöveg.

Ne kelljen folytani, ha lehet, mert a kérdés általános lett volna, de ha nem, hát nem, csak kíváncsi lettem volna.

Powerslave 2011.12.01. 23:32:11

"Nagyon úgy néz ki, hogy hiába érkeznek tömött sorokban az egyre erősebb, Veyron-verőnek kikiáltott sportautók, még mindig az a gép a király, amelyikbe hosszú éveken keresztül ölt milliárdokat a világ egyik legnagyobb gyártója." - ommm, te egy akkora balfasz vagy, hogy idáig fáj. Elárulod előre a vidó végét?! Bazzeg...
Tényleg nincs új a nap alatt.

Alf (törölt) 2011.12.01. 23:45:03

ja a veyron egy luxosautó, nem egy kiürített pályagép.

saabs 2011.12.01. 23:56:01

Eh ok, akkor most ugyanezt a koenigsegg agera r-rel...

Hurri Kán 2011.12.02. 00:03:14

Jé, a sokak által lenézett, kommersz gyártónak kikiáltott VW mégis csak tud autót gyártani. :)

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2011.12.02. 00:15:40

@gyvy: Nemnem. A Buggati tud autót gyártani, ha van rá pénz. A VW-nek meg épp volt. ;)

Hurri Kán 2011.12.02. 00:18:02

@Tie:
Jó, hát a Landyk technikai szintjét nem okvetlen érik el, de attól még nem olyan rosszak a VW csoport autói. :)))

zeddez 2011.12.02. 00:30:27

@KuKori: egy 8 literes motorból könnyű ám ennyi lovat kicsiholni, de számold már ki mennyi LE per liter ez.

Egy közönséges 1.6-s 192LE-s OPC Corsa is csak pont ennyire van kihegyezve gyárilag.

Egy kisebb motorbol ugyanannyi lőerőt vagy nagyobb töltőnyomáson vagy nagyobb fordulaton hozhatsz ki, mindkettőt csak az üzembiztossága rovására teheted.

A Skyline motorja meg fele akkora sincs, mint a Veyron-é.

Régebben ezt csinálták az amcsiknál is, ha több lóerő kell, tegyél bele egy még nagyobb ccm-s motort és kész

Attis001 2011.12.02. 00:41:43

Na látom megint elindultak a rizsrakéta VS igazi sportkocsik harca.......ezt szeretem!!!;):)

Csak annyit hogy én a Bugattival vagyok,és a többi szériás sportkocsival....nem pedig a pár száz kilós....zéró kényelem és luxus....ja meg pár száz lóerő és ennyi elég is semmit nem érő guruló kulokkal!!!!!!

Viszont egy vmire felkaptam a fejem....vki írta hogy bele tettek mindent ami a mai autógyártáscsúcsa és nincs tovább ennyi...meg másnak nem menne vmi ilyesmi volt...

Na azért ez erős sztem ha bele gondolunk egy BMW,Mercedes vagy Audi is röhögve csinálhatna ilyet...van minden(pénz,technika,motor,tapasztalat,stb)amikor alapból jobb autókat csinálnak mint egy VW...jó tudom ez Bugatti de ő alá tartozik...mindegy a lényeg az az autó a németeknél kezdődik...ott is főként a Bömbiéknél!!!Na jó éjszakát!;):)

oregebb 2011.12.02. 01:24:04

A Veyron csúnya. Látszik, hogy megcsinálták a motort aztán kiadták házifeladatba, hogy rakják bele valahogy egy kasztniba. Nekem egy ganajturo jut rola eszembe. McLaren 20 éves de fenemód kivánatos egy verda. Ha majd luxusautot veszek inkább beáldozok 4-500 lóerőt, de legalább nézzen már ki valahogy.

Wolfram 2011.12.02. 01:34:16

a blacbird meg ötszörös hangsebességgel repeszt, simán veri mindegyiket. de az is semmi, a millenium falcon 1.6-al megy fénysebesség felett. de! az univerzum kétmilló gigamilliárddal száguld egy enyhén balos kanyarban, fedélzetén mindannyiunkkal, többek közt. szerintem az univerzum a legjobb.

Jamesblond 2011.12.02. 01:45:09

A Videón a Veyron és a GTR nem 400 méteren ment.
A Veyronnak 4 db turbója van.
Aki azt hiszi hogy a Veyronban majdhogynem elengedett kézzel lehet 300-zal menni és közben néma csöndben zenét hallgatni téved. Kérdezzétek Bádert. El is adta.
Az 50-es 60-as évek sebességrekordjai azóta sincsenek megdöntve (sugárhajtómű nem ér) Persze a Veyron rendszámos.
Aztán fény derült egy újabb dologra is: A Veyron nem valami elinduló művész. A Mclarennel vagy 10-szer neki kellett futni a dolognak. ???
A Veyron sem tartós. 18 PSI a turbónyomás. Az felhozná a Titanicot.
A Veyron futóművét is sportfokozatba kell tenni a nagy tempóhoz. Olyankor olyan kemény, mint bármelyik másik gyors gép. Semmi kényelem.
1000 ló kegyetlen.
1200 ló még kegyetlenebb még ha japán autóban is van, meg házilag csinálták. Van 1500 lovas is... Na ez csak az igazán kegyetlen tény, hogy egy csapat mérnök meg az egész VW csinál egy veszteséges autót (vikipédia szerint 7 millió ojró is lehet a bukta/Veyron lehet ellenőrizni) Otthon meg felmérgesítenek egy "rizsrakétát" és hopsz... Aki szerint meg a GTR nem fordul, hát járjon utána mert nagyon is tud. Meg el is tud indulni, meg meg is tud állni.
És a gazdag arabok is tartanak GTR-eket "játszani" A Veyront meg megjelenni. A Veyron presztízse vitathatatlanul fényévekkel előrébb van a GTR-étől.
Veyron: 300.000.000 Ft
GTR: 29.000.000 Ft
Nagyon más világ na. Valaki a luxust nézi, valaki a nyers erőt.
A Bugatti a legextravagánsabb, a GTR meg a legjobban megéri az árát. 20 évesen lehet veszek egyet.

delmarco 2011.12.02. 02:05:01

A Bugatti semmire sem jo, mert "megfizethetetlen", nehez, negyedet se eri a korabeli aranak... olyan lomha hogy 4 turbo kellett ra.

Annyi penzert veszek egy jelenlegi Skylint es huzok rajta a gyari 485 melle meg 600 loerot, UGY hogy a blokkot meg sem bontom, mert eleve tartos tuningra szuletett mint minden Japan auto, es negyed penzbol megvan mint egy Bugatti. Elmegyek este a legdurvabb snob partyba megdurrantom az osszes full csajt es miutan megittam egy csomo alkoholmentes 100euros koktelt (fo a legalitas :) ) kimegyek... es szetkenem a Bugattit porraalzom mindenki elott es legkozelebb mar a Bugattis el sem mer jonni mert raegettem meg a festeket is.

Es, ha kell nagyobb is a csomagtartoja tehat kisebb bevasarlasra is megfelel akar, de ez nem szempont persze.
Meg, ha javitani is kell olcsobb mint a nagy Bugatti, persze ez megint csak nem szempont.
Formara megint csak nem egy nagy durranas, a Bugatti olyan mint egy szteroiddal felpumpal os VW Bogar.

Tehat a presztizsen fellul akkor mi is szol a Bugatti mellett???????????????????????????? Igen, Igen semmi.

Bun egy aranyozott hintoert, anyi penzt adni, ami csak arra jo, hogy kimutassad az anyagi helyzetedet akkor, ha KOZTUDOTTAN negyed annyibol korbeautozik barki a korforgalomban, sot meg le is villog.

Matyi21zs 2011.12.02. 02:16:21

azért nem olyan kényelmetlen egy skyline sem. azért mert adsz a motornak attól még belül atom fullos az is. ja meg tudnak ám azok a japcsik kocsit csinálni is. ha jól tudom sok guiness rekordott bedöntött. még máig beszarás mait a kanyarokban tud. talán az egyik legjobb 4x4es kocsi futóművel és csúcs comuterrel. ezt nem árt nem elfelejteni. azt, hogy adnak neki plussz 300 lóerőt az egyenesbe attól még a többi ott marad és gatyafosatós ám. és a fékei is csúcstecnológiásak. semmivel sem rosszabbak mint egy bugattié. az egyik suhanc csapatós kocsi a másik 35 éven felülieknek aki már megdolgozott érte és megteheti.

Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2011.12.02. 06:51:53

@X8:
"és nem 400-800méteren
ott ugyanis elvérzik"

Aztán ugyan mi a francért kellene 400-800 méterért egyáltalán autóba ülni?

4-8 perc gyalog.

arncht 2011.12.02. 06:55:38

ha valoban olyan konnyu lenne veyron szintu autot csinalni, akkor a nagy tapasztalattal es tokevel rendelkezok nyilvan csinaltak volna. de az autogyartok luzerek, es a jozsi, pisti okosabb es tehetsegesebb, hogy 2ftbol meg egy csaladi autobol megcsinalja "ugyanazt".

Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2011.12.02. 07:01:38

@zeddez:

Az amerikaiak most is ezt csinálják.

Ha több lóerő kell akkor az amerikaiak általában nagyobb motort tesznek az autóba, az európaiak turbófeltöltőt, a japánok pedig magasabb fordulatszámon járatják a motort.

becseit 2011.12.02. 08:20:17

Érdekes véleményeket olvasok, mindenkinek igaza van valahol.
Volt már szerencséje valakinek egy Euro -1es, valóban 115-150LE-s ABS, ESP, stb. nélküli autót hajtani? (pl. egy öthengeres K-Jet-es VW-Audi motorral szerelt gépet '85-ből)
Az is jó buli és nagyon messze van az árcédula egy Skyline-tól.
Egyébként nem csak az élményről beszélek, hanem a vezetni tudásról is. Ezek a kocsik még nem hülyebiztosak.

Sebesség és gyorsulásélmény:
Nekem az is sokáig emlékezetes élmény maradt, amikor egy itt "csak" 300C SRT8-ast hajtottam meg párszor gyorsulásra és végsebességre az Autobahn-on.

Szóval azt szerettem volna mondani, hogy szerintem fölösleges olyan dolgokról vitázni, amit nem lehet összehasonlítani.

Az egyik egy full luxusautó olyan paraméterekkel, amik megközelítik egy versenyre kihegyezett autó paramétereit.
A többiek pedig többnyire autózási élményre kihegyezett gépkocsik, melyek közül néhány közúti forgalomban részt sem vehetne és nem csak azért, mert nincs rajta indexlámpa.

Mindegyik gyártónak kompromisszumokat kellett hoznia valahol.
Kinek hogy sikerült.
Én azt a kérdést tenném fel, hogy mi a ""cikibb"":
egy Veyronnal megjelenni egy versenypályán, vagy egy Skyline-al egy exkluzív, felső kategóriás rendezvényen.

El kell fogadni azt, hogy kinek mi a fontos, mikor autóvásárlásra szánja magát.

Mivel nincs pénzem egyik említett autóra sem, nekem marad az egyszerű vezetési élmény az öthengeres Audi motorral.
Egyébként a Veyron a kedvencem. Nem a gyorsulása, hanem a műszaki megoldásai miatt. Nem minden gyártó mer közúti forgalomba, közúti útállapotokra engedni egy 407Km/h végsebességű autót, és ez nem véletlen. Ezen a ponton kellene elgondolkodni egy pillanatra.

BartiS2 2011.12.02. 08:32:20

A világ már csak ugyanúgy működik. Azt, hogy a Veyron árából ki mit csinálna amióta megjelent a Veyron olvasni lehet ha szóba kerül. De hogy azok akik megveszik nem az utolsó dollárjukat költik el rá, nem is az első kocsijuk és már régen túl vannak azon, hogy még mit lehetett volna ennyi pénzből - ha egyáltalán valaha benne voltak - még sem jut el mindenkinek az agyáig :-) Nem nekünk egyszerű netező földi halandóknak készült így mi meg sem érthetjük kis kivétellel. Én leborulok előtte...

betm3n 2011.12.02. 08:56:39

@brobert70: egy mérföldön a veyron nyer, csak a rossz reakcióideje miatt nem ő lép át elsőnek a kaput a célnál.
és negyed mérföldön sem sokkal marad le egy kifejezetten gyorsulásra épített célgéptől. (ami semmi másra nem jó valószinüleg)

Shadowbull 2011.12.02. 09:24:22

@1kutya: Teged erdekelt az, hogy hany biciklit lehet a kaskáj arabol venni?

naugye.

sb

Shadowbull 2011.12.02. 09:25:53

@mifolyikittgyöngyösön??: "szerintem a 4kerék nem előny."

Hogy a faxba ne lenne mar elony allorajtnal?

sb

ommm 2011.12.02. 11:27:18

@supermeccanica: Jó napot. Az nem tűnt fel, hogy német újságokban olvastál sokkal korábban német autókról? Ilyen egyszerű, éppen az átfutás miatt (ráadásul odahaza) van úgy, hogy sokkal korábban kapnak információt, mint bárki más. Itt pedig ugye - mint azt feljebb is említettem - hazai márkákról és nagynevű hazai lapokról van szó.

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2011.12.02. 11:50:29

Valaki kérdezte még tegnap, hogy az amerikai 1500 lovas gépek hol vannak.

Nekem azokból a kedvencem - kövezzetek meg - az az Impala, amit a Pimp My Ride-ban csináltak egy sutyeráknak.
Valami 6.5 literes Duramax dízelt raktak bele, elbaszott mocsoknagy turbóval, meg egy Allison teherautó-váltóval. Felhúzták valami 1500 lóerőre, aztán rútul elkentek vele egy Lamborghinit:

www.youtube.com/watch?v=z4BrHzlOOQg

megint 2011.12.02. 12:33:17

Azért jól összerakták ezt a veyront, 600kg-al nehezebb ami óriási szám, és valamiért mégis gyorsabb ha nem is sokkal, azért nem mindegy, hogy mennyi pénz áll rendelkezésre, itt pedig az volt bőven, hosszú évek, és rengeteg mérnök. Nyilván lehet linkelgetni minden agyonhúzott sufni csodát, meg smartot ami ferkát aláz csak nincs értelme.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.12.02. 15:53:53

@Érdekes: Persze, hogy értelmetlen, hiszen a gumik kb. addig tartanak (tizen-pár perc). Csak rá akartam világítani az almát a körtével esetére :)

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.12.02. 15:58:17

@zeddez: Nem hiszem, hogy nem tudtak volna többet kihozni ebből a motorból, csak valószínű, hogy technológiai/használati határhoz értek volna és kellemetlen kompromisszumot kellett volna kötni.

Általában a váltó az az elem, ami lekorlátozza a maximális átvihető forgatónyomatékot és a teljesítményt.

Egy ilyen projektnél nem engedhető meg, hogy váltóhiba jöjjön elő (ennyi pénzért), ne adj' Isten valami életveszélyes kis hiba, szakadás, törés.

Sayniqua (törölt) 2011.12.02. 17:03:29

Nem túl rég volt a National Geographic, gyáróriások műsorában a "Molsheim Bugatti Factory"-ról szó.
Közkézen forog a neten egy pps file, amiben az összeszerelés fázisait mutatják be, ebben már sok érdekes dolgot lehet látni, de a filmben tapasztalataktól tényleg állt a cerka.
Egyszerűen elképesztő az a tervezés és precizitás ami ott tapasztalható. Nyilván sok adatot és egyebet nem adhattak meg, de a lényegi dolgokról több infoja lett az ember gyermekének.

A Kasztni egy része,az utascella és a motortartó konzol karbon-kerámia ötvözet, attól a cégtől jön amelyik az Erofigther Tiphoon vadászgépet gyártja, és innen érkezik a hátsószárny is, amit külön számítógép vezérel, szükség szerint, ha kell akár másodpercenként 54x állítja az elektrohidraulika, aerodinamikailag és ezer másféle módon tesztelt cuccos. A motor eredetileg 3000 Le/4200Nm-t tud de persze ekkora erőt nem bíznak egy "átlagos" emberre és "lebutítják", de iszonyatos kapacitása van. A felniket 2 gumicsere után kukázzák, mert a deformitásuk maximumát ez idő alatt elérik. Mutatták a gumitesztelő gépet, 431 km/h-val, szimulálva a rá ható erőket nyomták, forgatták, csavarták a gumikat, még nézni is kemény volt. A fékeket a Aérospatiale (EADS) francia cég gyárja, akik anno a Concorde gépek egyik gyártója volt. Irdatlan túlméretezéssel épül a Veyron és alkatrészeinek 82%-a érkezik a repülőgép és űriparból. Azért is kerül ennyibe.

supermeccanica 2011.12.02. 19:56:24

@ommm:
Köszönöm a kedves kérdést, feltűnt. (ugye most nem kell sorolnom angol lapok cikkmegjelenési dátumait, vagy esetleg német újságok olasz/angol autókról szóló cikkeit a TC hírmegjelenéseihez képest? gondolom, arra is lenne egy hasonlóan finom hangú válasz.)
Azonban gondoltam megkérdezem, mi az ok, de kár volt, bocs.

ommm 2011.12.02. 20:12:18

@supermeccanica: Ilyen egyszerű az ok. Nincs ebben semmi titok vagy összeesküvés.

Rocko- 2011.12.03. 15:17:41

@becseit: "Volt már szerencséje valakinek egy Euro -1es, valóban 115-150LE-s ABS, ESP, stb. nélküli autót hajtani? (pl. egy öthengeres K-Jet-es VW-Audi motorral szerelt gépet '85-ből)"
sőt, van is egy. ;)

2011.12.24. 21:35:21

Azt gondolom hogy ezek verseny pályára való autók. Közútra sokkal kényelmesebb megoldások vannak, egy kicsi és enyhén erős átlagos sportkocsit sokkal jobb érzés közúton vezetni, ráadásul biztonságosabb is. Őszintén megmondom hogy ezek közül egyik sem kellene, annak ellenére, hogy elhiszem hogy ezekben fantasztikus csúcstechnika van meg minden.
süti beállítások módosítása