Szervusz Winkli!
Megjött a sperr is, a jövő héten fogom elhozni.
A jövő hét végére, esetleg az az után következő hét elejére szerintem újból annyi kalandot átélünk majd, hogy megint írok neked egy posztot. :)
Sabc
a grafomán autószerelő
Megjött a hengerenkénti leömlő
Így kínozzák az utángyártott lámpákat Tajvanon
2015-06-12 11:07:30Az Eagle Eyes nem számít nagy gyárnak Tajvani viszonylatban, de még a sziget déli részén, Tajnan városában
Néhány megfigyelés az új fényezési trendekről
2015-05-26 17:52:20A China Airlines Tajvanból Frankfurtba késett másfél órát, így buktam a budapesti csatlakozást. Az ölembe
Cuki cicák a gumigyári klotyóban
2015-05-22 17:46:25Ránk szakadt a monszun, amit Tajvanon nagyon vártak, mert a száraz évszak nem csak száraz volt, de hosszú is.
Felkúrták az agyam Tajvanon
2015-05-21 15:52:45Konfuciánus szentély a Vacron-központ kerítésénél Ma a sokadik dashcam-céget látogattam meg a Taitra
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2011.10.28. 15:34:54
kamikáze 2011.10.28. 16:02:38
Aeolian 2011.10.28. 16:07:10
hofi601 2011.10.28. 16:18:14
Rák Attantam 2011.10.28. 17:52:05
De ha nagy ritkán mégis fel szeretne ordítani az a macska, tegyetek a leömlők mögé egy-egy elektromosan nyitható-zárható cutout-ot. ;¤)
skyrangr 2011.10.28. 19:03:31
mmmmmmmmmmmm :)
bár nem érné meg a melót, amit rá kellene fordítani.
Tie · http://polisztirol.blog.hu 2011.10.28. 20:39:32
Ha meg kipuffogó, és rendelgetsz, akkor a Flowmaster nagyon baba tud lenni. Hangra is, teljesítményre is. Mondjuk egy 30 series... :)
Rák Attantam 2011.10.28. 20:40:39
Kulturáltan lehet vele fület gyönyörködtetni és mellékesen alkalmi-polgárpukkasztani. Sokkal barátságosabb módja ez a huligánkodásnak, mint az állandóra kiherélt, folyton hörgő-búgó, emberekkel öklöt rázató dobok.
...és olvashattad Bone-t: ha esztétikusan van megcsinálva (bármi az autón), simán átmegy az OT-vizsgán is. Nem érdekes, hogy 68-ban nem feltétlenül volt megtalálható a rádiótávirányítású, léptetőmotoros mozgatású kipuffogógáz-melléeresztő pillangószelep a Cougar opciós listáján. :)
Mi a 3"-eset vettük: www.racelandus.com/c-34-cut-out-blow-by.aspx
Miki-oooo 2011.10.28. 21:13:06
kepfeltoltes.hu/111028/DSC03894_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
kepfeltoltes.hu/111028/l1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Hangosabb nem lesz ettől, de egy kicsit más lesz a kipuff hang.
KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.10.28. 22:10:42
parasztvakitas 2011.10.28. 22:29:18
Rocko- 2011.10.28. 22:48:04
=Daniken= 2011.10.28. 23:01:48
Miki-oooo 2011.10.28. 23:21:40
Az Audi az 5h 20v szívó motorokhoz készítette kizárólag ezt egy olyan korban, amikor még megtehette ezt egy gyártó ehhh Ilyen motor meg csak a B3-ba és a gömbölyű qp-ba került. És, mivel valakinek egy idő után ez feltűnt a pénzszámláló osztályon audiéknál, így csak a gyártás első 2-3 évében (87-től) volt így, utána már nem ezzel szerelték, hanem az occsón' legyárthatóval.
Glover 2011.10.29. 07:45:22
Szép! Ha én kipufogógáz lennék, lehet, eltévednék...
Glover 2011.10.29. 07:47:27
Süni25 · http://www.eakft.hu 2011.10.29. 08:27:58
Gluteus Maximus 2011.10.29. 08:45:06
skyrangr 2011.10.29. 09:15:06
ellenben vannak ilyen-olyan furcsaságok a gázáramlásnál.
azonos fojtás, a visszaáramlás minimalizálása, stb.
meg gondolom a sor5-mellett nem volt annyi hely, mint a Cougar-nál így kis helyre kellett sűríteni a tartalmat.
szóval valahogy így adta ki a forma :)
mindenesetre egy rémálom lehet lehajtani az íveket, és utána sem egyszerűbb a hegesztése :D
skyrangr 2011.10.29. 09:17:45
krómot rá, és fel a falra! :)
@Winkler Róbert: a cut out-tól a szomszéd nem tud aludni, a bandázsolást meg bízd rá valami kínai bérmunkásra, két marék rizsért! józsefvárosi körül találsz 1-2-t :D
amúgy áldatlan munka, de az eredmény valóban szép!
skyrangr 2011.10.29. 09:19:54
Frw 2011.10.29. 10:12:22
Schütii 2011.10.29. 10:26:25
Frw 2011.10.29. 13:44:36
Ebay...pl. de van még pár tippem.
tükörfúró 2011.10.29. 14:23:33
Először is: ezekkel az a baj, hogy semmi értelme ugy alapbol.
Az a motor ahol ez valóban és komolyan javitja a kiöblitést, nem utcai komforttal rendelkezik, ugyanakkor sok cső, sok hegesztés, több hibalehetőség, merevebb, hosszabb, nagyobb erőkar, hamarabb kifuj, eltörik, elrohad, stb.
Különben kínaiban most is árulnak az ebay-en ilyen csőpolipokat, mivel olyan minőségben és mennyiségben készül, hogy az átlagnak is megfizethető legyen, utolsó utáni szemét, akad akinek egy hét után repedt el, másnál kibirt egy nyarat is..
Ma már az igazán nagy teljesítményű, feltöltős motorokon is idejétmult ez az egyenlő csőhosszas nagypolipos "iskola", van hengerenkénti leömlő, de ott inkább a rövid utakra és brutális keresztmetszetekre helyezik a hagsulyt, nem ezekre a nagy tekergőző csőkötegekre.
Btw ha tényleg valami bika motorra raknak fel egy ilyet, és hajtják is a vasat, jön rengeteg olyan baj, amit mezei utcai vasleomlős kisautós el sem bír képzelni. Pl ennek akkora, és olyan helyekre eljutó sugárző hőleadása lesz, ami eredetileg sosem volt. navajon mi fog a környéken az összes gumi-műanyag stb alkatrésszel és érzékeny berendezéssel történni?
Ebből még winklernek is lehetnek gondjai, bár nem egy kihegyezett motorra teszik fel, és nem a teljesitmény hajhászása végett, hanem csak mert igy ahol kell éppen több lesz a hely, állatul néz majd ki, és talán jobb lesz a hangja is.
Bandázzsal az a helyzet, az sem önmagában egy csodaszer, ha a hőt a cső fala nem adja le, akkor az ott marad bent, és megy vissza a motor felé, meg tovább a rendszerben.
Jelentősen megnő a gázhőmérséklet, amitől esetleg elég a kipufftömítés, tönkremegy a hf tőmítés, károsodnak a szelepek, vagy csak simán a középdob vagy végdob nem bírja, és széjjelreped..
Esetleg először is leolvadnak a felfogató gumigyűrűk és lezuhan az egész rendszer a francba, stb.
Versenyautókon ennek egy részére van megoldás (brutál drágán) másik része egyszerűen benne van a pakliban, utcai autóban elfogadhatatléan bárminek a párezres élettartam vagy pár hónap mulva történö katasztrofális meghibásodá.
Versenyautónál ez teljesen normális, lényeg a cél és az eredmény, a költség és az élettartam, az egészen másként értelmezendő.
nem kéne... 2011.10.29. 14:27:40
nagyszerű.
aztán mennyiért is árulnád?
csak azért érdeklődök, mert napi árfolyamon ezt a motyót megveszed készen huszonhétezer forintért.
párban a kettőt.
annyiért, hogy még keress is vele, ki csinálja meg?
erre is adhatnál tippet, mert érdekelne.
midnight se 2011.10.29. 20:59:17
@Miki-oooo: hat szebb mint az ontveny, "bonyolultabb" is gyartani, ezert nem is terjedt el.
De ezek a kepek, amiket beszurtal... mint valami osszegabalyodott szerelmespar... na ezeket meg bebandazsolni is muveszet, nem hogy igy alakitani a csovet!!
nem kéne... 2011.10.30. 01:01:02
nem kerámiás, annak némileg tompa fém színe van.
de viszonylag egyszerű megguglizni a motyónak a doboza alapján, én is onnan tudom az árat.
;)
medbali 2011.10.30. 02:57:43
1 éve porosodik egy ugyan ilyen Flowtech cuccom amit én is a Cougarba szántam annó. Van zsír új eladó Dart Iron Eagle tuning hengerfejem is ford small block-hoz. Legközelebbi gyorsulós bulin jól jönne :)
Plusz van egy 1" Grab-A-Trak sway bar-om is előre a gyári gyenge fos helyett. Sabc örülne neki :)
Bocs srácok, tudom ez nem hirdető oldal, de itt legalább látja Winkli.
medbali 2011.10.30. 06:35:16
Most már persze van saját vonalam és saját magam intézem a cuccaim sokkal-sokkal olcsóbban, de akkor épp nem volt, elég drága is lett, főleg úgy hogy nem fogom felhasználni. Illetve de, most olvasom hogy valaki kirakná dísznek a garázsba, nos ez is fali dísz lesz :)))))
midnight se 2011.10.30. 11:13:28
medbali 2011.10.30. 15:51:46
Gondolhatod hogy erre már mekkora iparág fejlődött ki azóta.
skyrangr 2011.10.31. 10:17:46
ezek a Flowtech cuccok kis-szériában készülnek, a hajtott csőíveket a hajlítógép, a talplemezt a vízvágó fossa, azt a végén egy jig-be beszórva körbevarrja a vörösnyakú texasi (vagy a mehikói bérmunkás), és már mehet is a csomagolásra.
jelentősen olcsóbb folyamat, mint egy egyedi munkadarabot megtervezni, lehajtogatni az íveket, kivágni a talpat, összepontozni-összepróbálni, bepaszírozni a motortérbe, majd végleg összevarrni
midnight se 2011.10.31. 13:56:54
A csovek gepi hajlitasat pedig megneznem kulon, mert a kipugocso vekonyfalu cso, es gepi hajlitaskor behorpad, hacsaknem x lepesben hajlitjak, es a lepesek kozt kilagyitjak. Termeszetesen fel is toltik. Akkor meg mar a darabido novekszik meg annyira, hogy nem is lesz olyan olcso. Csak gondolj bele, milyen bonyolult terbeli alakzatok ezek.
skyrangr 2011.10.31. 14:21:04
gépen hajlítják, és ami olyan bonyolult, azt szappanos (illetve ahhoz hasonló cucc) vízzel töltik fel, fagyasztják, majd utána hajlítják. így esélye sincs a megroppanásra, begyűrődésre.
aztán a végén egy operátor berakta a hegesztő-keretbe, majd egy robot pikk-pakk végigvarrta.
igaz ez kisebb méretű volt, valami fűnyíró-traktorra készült. de bonyolultsága ennek is volt, persze nem a fentebb linkelt Audi-mértékben :)