Totalcar a tévében, amit tudnod kell

  2011. október 04. - ommm Címkék: tv totalcar tctv

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy

1461 nap alatt sok minden változott. A színes dobozok mára javarészt színes képkeretek lettek, öregebbek lettünk négy évvel, egy-két gyerekből tini lett, tinédzserekből felnőttek, tovább olvadtak a jéghegyek és Kiszel Tündét kárpótolta Fluor Tomi.

DS9 6013

Eljött az idő, hogy visszatérjünk a képernyőre, kicsit felkavarjuk az állóvizet és megpróbáljuk újra úgy csinálni egy autós műsort, hogy azt önök ugyanolyan szeretettel fogadják majd, mint anno 2002-ben. Fél óra kritika, gumifüst és felhőtlen szórakozás minden vasárnap, tíz héten keresztül.

6210578792 7f79b4d830 b

23.30, Hajdú Péter és egy valag reklám után (Winklert idézve) ott leszünk. Aki pedig lemarad róla, az megkapja hétfő reggel, HD-ben a Totalcaron. Az Indavideó ezerrel fejleszt, hogy mindenkit ki tudjon szolgálni. Külföldi nézőink se dőljenek a kardjukba, a TV2-archívumban ők is megtalálják.

DS9 5921

Ezt a csokor képet addig is fogadják szeretettel (itt is), a két tévés majom nem lazsál, ha mások nem, akkor a kegyetlen - és zseniális - stáb-arcok nem hagyják őket nyugodni. Figyelem! Jövünk!

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr793277776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

korzo 2011.10.04. 17:04:48

Akkor ez most milyen napon is lesz?
(meg ki a faxom a Hajdú Péter?)

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2011.10.04. 17:13:10

A szombat déli időponttal mi volt a baj?
Mondjuk nekem tök mindegy, megnézem majd hétfőn a neten, csak nehogy az legyen, hogy vasárnap éjfélkor a kutya sem fogja nézni és a Tv2 meg leveszi a műsorról.

Leadfoot 2011.10.04. 17:15:18

Grat a TV2-nek, hogy ilyen fasza időpontot találtak!

Egyébként örülünk.

a8zoli 2011.10.04. 17:17:11

Vasárnap este 23:30 ? gratulálok ez megint nagy ötlet volt mint a hétfő este 22:30 vagy 23:00 vagy hogy is volt... mért nem a klasszikus szombat dél ? Jó ebédhez szólt volna a totalcar....
mindeggy nem vagyok én műsorigazgató :D

Hurri Kán 2011.10.04. 17:18:45

Végre... Tudom, nem biztos, hogy a TC-n múlott, de ennyi erővel sajnos mehetne kb. hétfőn hajnalban is...
Igaz, a TV2-őt ismerve nem olyan meglepő ez. Képesek BL-meccset a fiókcsatornájukon leadni, helyette meg megy valami Z kategóriás film...

Leadfoot 2011.10.04. 17:19:04

Ja, és a 10 hét azt jelenti, hogy ennyi, és kész, vagy lesz folytatás, esetleg a folytatás attól függ, mennyire jön be a dolog a két félnek?

KömKel · http://komkel.blog.hu/ 2011.10.04. 17:24:43

Bazzeg, nemhogy örülnétek, hogy a két majom visszatér.
Itt kommenteltek, ami azt jelenti, hogy egy doboz sör mellett BÁRMIKOR meg tudjátok nézni online. Reklámok és buzi TV2 ajánlók nélkül.

Nekem nincs tévéelőfizetésem, és már a cimlapon olvasott sorok után azon gondolkodtam, honnan fogom letölteni (és mikor tudom), mert KELL.
Hála égnek erről gondoskodtak helyettem.
Halleluja!
(és szakadjatok már le arról a kurva villodzó dobozról, rá fogtok jönni, hogy mennyi időtök lesz hirtelen másra. Jah, akinek ez unalmat jelent, az kapaszkodjon inkább a távirányitójába)

hamika 2011.10.04. 17:25:02

Az időpont kicsit hard :) de nézni fogom..köcsög tv2 le fogja venni.Ki tud ébrenmaradni a Hajduféle (Fábri koppintás) rettentő izgalmas altató müsor után. Azért a pornépnek is teszteljetek :) mert a többi müsorban is a 8-10 millés autokkal köröznek.És némi veterán is elférne .
Retekklub autosmusorát legalább nézhető idöpontban nyomják..igaz ugy szar ahogy van.

pákozdy 2011.10.04. 17:28:36

"Az autós újságírás ámokfutói" újból a tévében? Nem volt elég nekünk az Összeesküvők? Már előre tudom mi lesz, "pártatlanság": új VW Passat fos, új Jetta fos, Audi sznoboknak való fos, és folyamatos olasz és japán dícséret - dícséret a saját szarjaiknak is, ami már 10 éve is elavult volt. Hát mindegy, azért megnézem fanyalogni. Ja, hogy vasárnap este 23.30? Akkor kizárt dolog, ilyenkor már alszok mint jó frankhiteles a végtörlesztes utáni éjszakán....

toto92 2011.10.04. 17:29:59

@Kőmíves Kelemen: Egyrészt kibaszott magasról le van szarva, hogy te nem nézel tévét. Mi páran még igen, engedtessék meg nekünk, szeretjük a pinagombareklámot.

Másrészt a TV2-őt marhára nem érdekli, hogy a neten hányszázzren nézik meg. Ő abból nem lát viszont egy forintot se. Ellenben 23:30-kor marha kicsi az esély, hogy tömegek fogják nézni. Márpedig ha kevés a néző, akkor valszeg kasza a Totalcarnak. Ezért picsog mindenki, hogy miért ilyen lehetetlen időpontban adják.

Bambalazs 2011.10.04. 17:30:01

Végre megint van miért bekapcsolni a tv-t. :)

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2011.10.04. 17:30:14

@a8zoli: Azért tették oda,mert először megnézik milyen lesz a nézettsége,ennek függvényében döntenek az időpont korábbra hozásáról vagy a műsor levételéről.

Kapis?

Ilyen ez a filmes szakma.

red87 2011.10.04. 17:31:51

kúrvaélet, megint rongyos szar leszek hétfőnként...

pobeda 2011.10.04. 17:32:28

@pákozdy: A VW-nak dolgozol? Annó nagyon megsértődtek mikor az egyik típusukkal megetettek 30 litert. :)

red87 2011.10.04. 17:35:32

nagyon szép az a zöld Genesis.

BitPork 2011.10.04. 17:35:42

@BeeTm: A filmes szakma adta a gazdatévét is nem, oszt az is megbukott a hülye időpont miatt :D

skrewdriver 2011.10.04. 17:37:51

Srácok ez a vonat kissé elment mellettetek, ti meg még az állomásra tartotok a jegyért....
Mióta leléptetek a képernyőről,azóta elöntötték a képernyőt az autósműsorok.
És ugyan pocsék szinkronnal,de itt egy TopGear.
Azzal azért nehéz versenyezni.
korában kellett volna ébredni.

Hurri Kán 2011.10.04. 17:38:49

@pákozdy:
Te a cseh kettőt nézed? Mikor írtak olyat a Passatról, hogy fos lenne? Éppcsakkérdem. Ja, és nem azért, mert szemellenzős VW-fan volnék.

denieboy 2011.10.04. 17:39:44

Végere végre végre! +1 nézőszám!

Leadfoot 2011.10.04. 17:40:43

@skrewdriver: "Mióta leléptetek a képernyőről,azóta elöntötték a képernyőt az autósműsorok."

A SZAR autós műsorok. A pontosság kedvéért. :-)

A szinkronos Top Gear-nél meg a Budapest TV adása is jobb. :-)

denieboy 2011.10.04. 17:43:14

Nem kell a Topgear-el versenyezni, legyen egyedi ungarische product, mint a legelső részek, sok használt tesztel is, meg had örmökjönek a hutyukisok is! :)

red87 2011.10.04. 17:43:54

@skrewdriver: szerintem nem rajtuk múlt, hogy nem volt tévéadás... nem értem a sirámot különben sem, oké, hogy van más autós műsor, de akkor ezt már nincs időd nézni, vagy mi? :) a top gear után egyértelműen a legjobb volt mindig is... de velük meg nem is lehet versenyezni, más anyagi keret van mögöttük azért...

hajrá srácok, jó lesz ez!

skrewdriver 2011.10.04. 17:45:46

@Leadfoot:
Képzeld,már az internyeten is nézheted eredeti hanggal .
És ráadásnak nézheted a Fifth Gear-t is.
1461 nap alatt sok minden változott.
korábban kellett volna ébredni.

2011.10.04. 17:46:02

Régen voltak eléggé igénytelen részek a Totalcarban , DE nem a jólöltözöttség és a csilli-villi forgatási helyek adták a műsor sava-borsát hanem a vicces,humoros és a könnyezve röhögős tesztek Winkler és Bazsó tolmácsolásában.Ott van az RTL-en az autóguru c. műsor Istenes Lacival.Jól öltözött ,szép helyeken forgatnak az egyetlen ami elrontja a műsort ő maga mert egy öntelt bunkó.Remélhetőleg ismét olyan jó lesz a TC mint annak idején.Ha viszonylag több régi használt autó lenne benne még jobb lenne.És szerintem ha Csikós és Vályi is feltűnne benne az is jó volna.

Suttora 2011.10.04. 17:50:23

Ez a Fenyő Balázs mekkora egy zseni. :-)

Már régen is tudtam, de most megint eszembe juttatta.

Rohadt szar az időpont, de én nézni fogom...

7esbusz 2011.10.04. 17:53:53

Eccerűen fantasztik. Javasolhatnám inkább a 02:30-as kezdést? Ott aztán dőlnének a nézettségi rekordok....

HPedro 2011.10.04. 17:55:48

Gyerekek ha Winklerék újra hozni fogják azt a formát amit régen produkáltak,tutira lesz nézettség....ne felejtsük el amikor a két betegállat együtt állította le az RS4-et :D :D :D
Ha rajtuk múlik lesz itt színvonal... :)
A "vetítési" időponton viszont majd ráérnek változtatni még bőven! Tiszteletem az autóbuzi Uraknak! :)

Grafithuszar 2011.10.04. 17:56:21

@pákozdy: Már előre tudom mi lesz, "pártatlanság": új Alfa fos, új Honda fos, Lexus sznoboknak való fos, és folyamatos német dícséret - dícséret a saját szarjaiknak is, ami már 10 éve is elavult volt :)

Naná hogy nézni fogom. Imádom a Top Gear-t de a totalcar más. Mondjuk ha ilyen időpontban adják akkor sajnos borítékolható a végeredmény...de legalább most pár hétig lesz mit nézni hétfőnként

Seca81 2011.10.04. 18:03:41

NA VÉÉÉÉGRE!

Csak ne lenne ilyen későn, emiatt vszínű h neten nézem meg másnap du-n.

1 kérdés: A 720p lesz a legkisebb felbontás???

csudri82 2011.10.04. 18:06:57

Vasárnap este NFL-nézés van, pont. Nagyon jó, hogy felteszitek majd a weboldalra, örök hála!

"Csak" Winkler és Karotta fog szerepelni vagy esetleg Csikós is kap majd néha adásidőt?

Leadfoot 2011.10.04. 18:09:50

@skrewdriver: Mi az az internet? :-) Szoktam én nézni, de akkor is örülök, ha lesz egy jó, magyar nyelvű autós műsor. Kiváltképp, hogy a régi TC egészen korrekt volt.

Igazából nem érdekel, mikorra rakja a TV2, úgy is megnézem. De a csatorna kisstílű pitiánerségét mutatja, hogy a sok szenny között van egy értelmes, eredeti, minőségi műsor (a régi TC TV miatt feltételezem, ez is az lesz), és annak nem képesek értelmes időpontot találni.

calamites 2011.10.04. 18:13:53

Hát ez remek!!!

bár mg kell valljam kissé hülye az időpont, innen nehéz lesz elkerülni. Ha lesz nézettség lehet előrébb jön majd, de mivel nem nagyon lesz, ezért (bár nem lenne igazam) félek csak 10 rész lesz.

Pedig nézhető szórakoztató, és még nekem az abszolút autó analfabétának is egyik kedvencem volt pont a stílusa miatt.

Igen megnézem majd hétfőn a neten, de jobban örülnék egy állandó tv-s adásnak.

A tv2 pedig menjen a büdös picsába. Eddig is őket utáltam jobban, pedig a retek klub is sokat tett érte, de amiket mostanában produkálnak, az felháborító.

hajdú p pedig bekaphatja akár hol is parkol

ShwartzWazul 2011.10.04. 18:14:11

Hogy a klasszikusokkal mondjam:
Továriscsi gurrá! :)

A 23:30 pont jó időpont. Addigra hazaérek a vasárnapi buli/kirándulás/stb.-ból. Ha újra hallok olyan mondatokat mint:
"Bemutatom anyámat ... anyááááám!", vagy láthatunk olyan performanszt mint a Rodius-nál, akkor tok jó lesz.
Az előre fanyalgóknak csak Szászi Móni fennkölt szavait ismételhetem:
"Menj a p.csába!"

red87 2011.10.04. 18:24:20

Pista bá!
Te is leszel benne?
Mert így előre látatlanban megajánlanék egy epizódszereplői Oszkárt :D

Ilyen, igaz, bolond őszinte eNberek kellenek a tévébe, nem a vvzsófi-rágógumi egyenfosarcok.

Bravooo 2011.10.04. 18:25:22

@csudri82:
Ott a pont! Főleg ha Jets-Pats meccs lesz. :)
De felvételről biztos megnézem! Méghozzá a TV2 oldalán, hogy lássák, van nézettség, csak rosszkor adják. :D

Bravooo 2011.10.04. 18:29:38

@Leadfoot:
A Showder Klubot is mindig a Győzike show után adták. Egyértelmű miért: Győzikére senki nem lenne kiváncsi, míg az igényes műsorra inkább hajlandóak várni a nézők. Ilyen szakma ez a popszakma...

Ciri 2011.10.04. 18:32:43

"Csak" Winkler és Karotta fog szerepelni vagy esetleg Csikós is kap majd néha adásidőt? "

Isten ments! Zsolt oda nem való.
(egyértelműen semmi baj vele de a két lökött miatt létezik egyáltalán a Totalcar a magyar médiában)

kranführer 2011.10.04. 18:33:35

Egyet mondanék. A Totalcar az egyetlen nézhető autós műsor volt és nagyon örülök hogy visszatértek a képernyőre. (Még ha Winklerrel nem is értünk egyet néha, de mint motorost becsülöm.) Hajrá fiúk.
Üdv
kran

Leadfoot 2011.10.04. 18:33:39

@Bravooo: Ez fordítva is működik, mikor a nézettebb műsor vezeti föl az újat/nem olyan nézettet.

Ciri 2011.10.04. 18:36:13

@ShwartzWazul:

"vagy láthatunk olyan performanszt mint a Rodius-nál"

Ez nem az volt, amikor elájult? :))

Doktorbalu 2011.10.04. 18:42:15

mar ideje volt! nekem teljesen mind1, h mikor adja a tv2, ugyis csak a neten tudom megnezni! ill. remelem, h az app is fogja tudni (marmint a tv2 sajat app-je)...iPhone rulez

Bravooo 2011.10.04. 18:42:53

@Leadfoot:
Igen, de egy autós (réteg) műsor, még ha színvonalas is, soha nem lesz olyan nézett, mint egy kommersz bulvárf*s.

nagyonnagyon 2011.10.04. 18:48:51

tv-t nem nézünk mióta megszülettek a gyerekek, királyság hogy másnap neten jó minőségben nézhető. Azért a "villantást" hagyjátok a krómra ;)
+1 netes néző a fedélzeten

koko_1997 2011.10.04. 18:52:45

Hülye TV2... :S
mindegy, majd a neten! :)

RealDead 2011.10.04. 18:57:24

Dilettáns köcsögök, amatőr "régészek", semmihez se értenek, de abból jól megélnek. Ennek ellenére ennek a népnek jók, hiszen a szellemi színvonaluk egyforma

s4tch 2011.10.04. 19:01:36

wow, az a charvel, látni kell a műsort!

Mickey Magnate 2011.10.04. 19:08:57

Végre!
Az időpontot meg jól elbaszták a tv2-nél. Remélem az is repül a leépítéskor, aki szerint jó lesz 23:30-kor.

BrianHUNboy 2011.10.04. 19:10:21

imádtam a Totalcar müósorait :) az összes archiv müsor tmegnéztem ujra:) de miért pont vasárnap éjjel:( másnap dolgozik az ember. én is csak attol félek hogy kevesen tudják majd megnézni és leveszik a müsorrol, pedig igény lenne rá, hiszen miota nincs már egy értelmes autos müsor a tvben kicsiny hazánkbol.... amik most mennek inkább csak reklámok.... Örülök a TC nek IMÁDOM, tuti nézni fogom ha eröm engedi vasárnap;)

gnme 2011.10.04. 19:11:29

eddig ed csájna és a pálinka éltetett

most lesz miért élni

vasárnap nagy berúgások lesznek :-)

adam025 2011.10.04. 19:23:37

gyerekek,később már nem is adhatnátok.
miért nem inkább hajnali 3 kor?
régen kora délután ment,emlékszem egész nap vártam! :)

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2011.10.04. 19:27:30

Ez a "10 epizód" dolog azt jelenti, hogy topgear pénzügyi rendszerre álltok át - azaz abból a pénzből, amiből a heti műsorok fél évet gyártanak csináltok két hónapra valót? Vagy a pénz/műsor ugyanannyi, mint egész évre lenne, csak nem jött össze egész évre való? Mert ha előbbi, akkor tuti jó lesz :-D

Elemir 2011.10.04. 19:28:01

Ha másik adón megél nappal egy idióta autós műsor, tv2-n miért ne élne meg egy mindig is jó volt műsor?

A reklámot így senki nem fogja megnézni, amiből él a tv, mert letöltöm torrentről, ott nincs reklám. Megéri?

FeroxX 2011.10.04. 19:31:58

Om is legyen benne! :) \m/

ommm 2011.10.04. 19:41:37

@skrewdriver: Van már Top Gear legalább húsz éve, nem is értem, mit akartál ezzel mondani, de ha neked jó, hát nézd azt a pár éves műsort, vagy mindkettőt, vagy egyiket sem :)

Kámasuka 2011.10.04. 19:51:45

Elemir

Egy nagy lóf*szt. Gondolod hogy abból lesz müsor ami megél? Te Magyarországon élsz? Kell még oda más is, az hogy megél-e az mind1. Különben hogy lehetne GyBalage képernyős úgy hogy minden müsorában atomsz*r és még utálja is amit csinál?

dr.oid 2011.10.04. 19:54:36

Eldugták a két Bajkeverőt mert nem illenek a zimidzsbe. Kb. úgy passzolnak a műsorszerkezbe mint a Metallica egy Schiff András vagy a Rammstein egy Jichak Perlman koncert kereteibe. Kíváncsian várom a HD videókat a neten, fél tizenkettőkor huhogjanak a baglyok:))

illaberek 2011.10.04. 19:58:26

autók, pina és kerek a világ

=Daniken= 2011.10.04. 19:58:30

A valag reklám megvan, de ki a faxom az a Hajdú Péter? nem neki van disznó hizlaldája Sóderdömsödön? nem nézük TéVét...rakjátok fel izibe.

AciDuzzu 2011.10.04. 20:00:34

@csudri82: Hat igen, a vasarnap este foglalt, de azert masnap en is kattintok majd! Ne szegje kedvetek a bena idopont, szerintem lesz ez a musor olyan nepszeru, hogy atrakjak.

Negrogo 2011.10.04. 20:00:45

Szamomra a vasarnap esti adas nem gond mivel akkor erek haza melobol es masnap nem kell kelnem de ha fent lesz HD 720p -ben akkor inkabb ugy nezem meg. No persze he le lehet tolteni.

Negrogo 2011.10.04. 20:05:15

BTW, hatarozottan nagyon jok a werk fotok. Mintha hozzaerto ember csinalta volna.

Bambano 2011.10.04. 20:07:35

Winkler tesztelte az autómat, szinte nem is mondott róla rossz szót:)
úgyhogy csak csinálják, meg fikázzanak, én nézni fogom...

Wari 2011.10.04. 20:10:45

Na végre!! Hol bujkáltatok eddig? -). Nyugi,lefogjátok Ti még előzni a Hajdút és a cölöpöket -D. Én a Totalcart a két Magyar "gyagyás" miatt néztem,a Top Geart meg a 3 Angol ipari hüle miatt -D -D.@pobeda: Ez a 30 liter komoly?? Nem lehet hogy likas volt a tank? -D.

YZ 2011.10.04. 20:16:29

@ommm: Vasárnap ugyan nem fogom nézni, de másnap mindenképp pótolni fogom. Hol érdemes nézni, melyiken fontosabb a statisztika?

Kámasuka 2011.10.04. 20:16:56

Sok szererncsét a vállalkozáshoz egyébként, de ha a müsornak tényleg el kell tartania magát akkor eleve vert helyzetből indultok a késői időponttal.

Lesz persze 10ezer ember, aki letölti, de az ilyesminek nem örül a szponzor. Ami nincs a TVben, az Mo-n halott, és szerintem egy éjjeli müsort nem néz senki.

Ugyanezzel az időponttal már 1x bukott a TCTV, most akkor újra ugyanakkor?

Winkler Róbert 2011.10.04. 20:19:44

Kedves nézőink,
remélem, senki nem gondolja, hogy bemegyünk egy kertévéhez, rábökünk egy rokonszenves időpontra, és akkor lesz az adás. Két lehetőség közül választhattunk, nekünk mindegy volt, a producerek emellett döntöttek, mert itt volt a több néző, itt lehetett jobban eladni a reklámot a szponzoroknak, amiből most elég komoly stábbal dolgozhatunk.

Sam8888 2011.10.04. 20:21:26

Kaptok egy fekete pontot! :] A totalcar werk képei miért nem az Indafotón vannak?! :P :))

gnme 2011.10.04. 20:21:30

@BenFranklin: haragszok erre a gyulai balázsra

nagyon érződik a műsoron, hogy megélhetési steriltesztelés

"az autó nagyon egyben van" .. tanyán ilyet lehet mondani, tehenek között

(...)

ebből a sok híg*arból egyedül a turán frigyes garázsát bírom megnézni

Index Elek 2011.10.04. 20:22:59

Csak félve írom le...

Aki ide kommentel annak van számítógépe valószínűleg. Valami fittyenfutty TV-tuner beszerezhető már kábé 10k HUF ellenében. És akkor lehet aludni, aztán másnap vinyóról megnézni.

Hmmm? Hmmm?

Aki nagyon ortodox az felhajthat egy 6-fejes DVD-lejátszót is valami nagyobb áruház sarkából...

Index Elek 2011.10.04. 20:24:38

Az újrainduló Totalcar szerintem igen jó volt. Technikailag és ötletek szempontjából is. Nem tudom, hogy miért szűnt meg, de drukkolok az újnak is!

tükörfúró 2011.10.04. 20:25:06

Ha nem lesz sikeres (és valoszinű nem igazán) az nem azért lesz mert későn van, vagy kik a konkurensek, meg ilyesmi

Egyszerűen az amatőrizmus, a spontán jelleg, a természetes utcai humor, a frissesség varázsa nem lesz már ott a képernyőn..

Ld sas kabaré 2022, irigyhónaljmirigy 2030, jójó mekkorákat szakadtunk rajta valamikor, de már nem lejárt, hanem lekopott a lemez..

Nem lesz olyan érzése a nézőnek, jé ez a srác egy közülünk, jófej csóka, lehetnék akár én is, nem lesz ott az a bizonyos "nézői beleélés"

Mindenki tudja már, "hát a winkli meg a karotta", és ez nem okvetlen pozitiv ismertség vagy elismertség, mivel az évek során a kezdeti berobbanás után erősen "pozícionálták magukat", miközben jónéhány szerep és médiamegjelenés erősen erodálta is ezeket az arcokat, valami rosszul értelmezett "két vicces idióta" szerepet tukmált rájuk, ami duplán kínos

Ma már nincsen olyan, hogy egy hondás, egy trabantos, egy bmw-s, egy terepjárós, egy biciglis(!) ugyanugy, sőt ugyanolyan lelkesen néz erre a két arcra

Ez pedig meghatározza az egész műsor szellemiségét és hangulatát, mondhatni erősen mesterkélt, erőltetett lehet csak az egész "adjuk a jófej gyereket a korakétezres évekből" szerep

Néha a totálkár is beleesik már ebbe a túlerőletett, túlfestett szerepbe, de ott annyi pozitív energia, a vászon mögül kivillanó őszinte akarás és néha bizony egyfajta vegytiszta amatőrizmus van jelen, nekik így még "megbocsájtja" a közönség

Egy ilyen tévés műsor viszont ma már szükségszerűen kevés, unalmas, bukott téma a netes médiához képest, egyszerűen a régi hangulatot, a régi kezdetleges mivoltukban is spontán és ettől (is) zseniális epizódokat nem lehet már sem megismételni, sem felülmúlni, sem még egy bőrt lehúzni róluk

Bambano 2011.10.04. 20:25:54

@Winkler Róbert: elszóltad magad... producer, nektek? lyalyly :))

piettro 2011.10.04. 20:30:28

Remek, remek.
Valaki azert a Tecso"-re is felrakhatna, mert az okositott tv-m az indavideot nem jatsza le...:(

Tomchy 2011.10.04. 20:30:58

Végre, végre, végre!!!!

Nem a legszerencsésebb az időpontválasztás, de oda se neki, van DVD-R, meg Inda, ha máshol nem is, majd ott megnézzük. De én élőben nézem, az fix!!!

herpa 2011.10.04. 20:32:14

Ha eddig nem volt nyilvánvaló, akkor most már biztos, hogy totális idióták dolgoznak a TV2-nél. Milyen nézettséget várnak éjjel fél 12-kor? Ezzel a késői legutóbb is bebukták. Normális időpontban biztos többen néznék.
Kár érte, pedig még a feleségem is kedvelte annak idején.

Magyar[HUN] 2011.10.04. 20:36:13

Szerintem a földhöz kéne vernünk a seggünket,hogy egyáltalán lesz újra Totalcar a tévében. Siránkozni ráérünk,ha esetleg nem lesz több rész később.

Evil1979 2011.10.04. 20:36:47

Pont jó időpontban! Minden vasárnap nézem a hajdúpetit, a reklámokat meg fel is veszem, nehogy lemaradjak róla. Másnap meg nem megyek dolgozni, mert részegen félholtra verem az asszonyt és fájós kézzel meg csak nem megyek, kiesik belőle a sörösüveg. Szóval ha épp hányok éccaka, akkor majd reggel az első dolgom az lesz, hogy beülök a budira a monitorral meg egy hangfallal (remélem nem sztereóban adjátok majd) és azt nézem kábelfektetés közben. A legjobb az indavideó! Ennél szarabbat nem is lehetett volna találni.

Hát basszák meg oda bent a TV2-nél! De most komolyan, szárazon, análba.

Azt lehet, hogy szar lesz a műsor :)

United Steaks 2011.10.04. 20:37:07

Mifaszt vergődtök? Évek óta a "felvehetős" tévét reklámozzák! Nektek még nincs? Áh, műtotálkárfanok...:)

kranführer 2011.10.04. 20:42:16

Motoros témát se kerüljétek el. Vezetéstechnika-biztonságos vezetés is jöhet. Ebben biztos partnerek lesznek a motoros rendőrök is.

kranführer 2011.10.04. 20:44:09

@tükörfúró: Szerintem magasan verik bármelyik konkurens autós műsort.

Kegyetlen 2011.10.04. 20:46:14

top gear, szinkronnal haha: megismerhetem a vadonatúj hatos Golfot... viszont vasárnap éjjel én alszom. a dél kinek volt útban? a bácsalmási katolikus plébániatemplom tornyának, ahol két harang lakik...??? mérhetetlen lesz a nézettség, már a tévén.

Tomchy 2011.10.04. 20:48:10

@kranführer: Egyetértek! A motor és a biztonságtechnika mellett 1-1 autós esemény, vagy kevésbé látogatott verseny összefoglalója is beleférhetne. Sokszereplős gyorsulási versenyt, és belógó vicces szőrös mikrofont a népnek! :O)

gnme 2011.10.04. 20:49:50

@Evil1979: magunk között szólva én azért nem nézem rackahajtó petyus műsorát, mer'igaz ugyan, hogy kiba*ott modern nagyképernyős lcd (nem a magyar átlag plazma ám, én szegény vagyok ,, nekem sajnos gyengébb jutott) tévém van ... de nem fér bele a mandri képe

meg sírós a műsor ,, aztán a temetkezési műsorokért nem rajongok

noha (!)... (mondta a moha) nézem a doktor dzsí "dá'kto G" törvényszéki boncoló sorozatot

calamites 2011.10.04. 20:51:09

@Winkler Róbert:
Nem ellenetek siránkozok, hanem értetek.

Nagyon szerettem a műsoraitokat, szeretem ezt az oldalt is, és nagyon jó a stílus, amit régebben ugye punk autósműsornak is neveztek.

Sok sikert, és majd én is a tv2 oldalán fogom megnézni a műsort.

Bambano 2011.10.04. 20:51:24

@Kegyetlen: a topgear szinkrontól leteszem a hajam...

eye scream 2011.10.04. 20:54:46

4 hónapja, mióta nincs tv előfizetésem, most bántam meg először,aztán végig olvastam a cikket, és megnyugottam, hogy az ilyenekre is gondoltatok, mint én. Kösz!

bekman · http://bekman.blog.hu/ 2011.10.04. 21:03:22

@Index Elek:

Csak félve kérdezem meg:

El is olvastad a bejegyzést? Csak azért, mert ha megtetted volna, nem pocsékoltál volna időt begépelni, hogy mennyibe kerül egy TV-kártya a gépbe... :) Hmmmm-hmmmm? :)

Amúgy üdv újra a TV-ben TC!

Wari 2011.10.04. 21:03:33

@Winkler Róbert: Én nem gondolom hogy rajtatok múlott...de most komolyan...nem tudtad semmivel sem megvesztegetni az illetékes elvtársat?? -D -D. @Bambano: nebassz! Hogy csinálod?? -D.

gnme 2011.10.04. 21:04:08

@Winkler Róbert: ne finomkodjatok Robi

óriási visszatérés lesz

:-)

(..egyszer mondta anyjuk karácsony előtt, apjuk menjünk el fáért .. beálltunk a fakupec elé a parkolóba az ótvaros forddal ,, nézem az órát, mindjárt ezeröcsi ,, mondom anyjuknak: b*** mega fád, én bent maradok a kocsiba' rádiót hallgatni... ne tudd meg mit kaptam utána :-D)

LanciaBacci 2011.10.04. 21:04:43

ööö... minden nattyon szép, minden nattyon jóska-fisher, lenni hepi hogy látni újra TV-s majmokat! Mellesleg a véznábbik, amelyiknek priusza is van, pontosan olyan szőrzetet visel, mint anno Hohenlohe-Waldenburg-Schillingfürst Franciska. Csak ő az orczáján.

Hurri Kán 2011.10.04. 21:06:12

@gnme:
'stét. Van új. Körte. Nem tudom, milyen lesz 2 évesen... :D

2011.10.04. 21:07:00

Ennél hülyébb időpontot nem is találhattak volna, de mindegy, ha túlélem hajdú P-t akkor nézem.
Remélem Pista is kap majd szerepet.

gnme 2011.10.04. 21:10:50

@gyvy: pfúúú .. :-) ne fájdítsd a szívemet.

Kimentem a neszűrbe a cigányosba, mutattam az egyik régi telkünkre, amiről még nem tüzelték fel teljesen a fákat: erről szedjétek meg a hordókat.

Almapálinkánk van. Fúúúúúhh te ... :-)

LanciaBacci 2011.10.04. 21:12:21

@tükörfúró: biztos tipikus antiszoc huhogás most ez, de sajnos én is ezt gondolom. Ne legyen igazunk.

Hurri Kán 2011.10.04. 21:13:51

@gnme:
Az is jó... Hogy mondta Terence Hill? Minden nap egy alma... Nem egy buta ember az, no. .D

gnme 2011.10.04. 21:19:18

@gyvy: epült a pártba! :-)

(...jön a kutyaadó, .. szerintem zokniadó is kellene hogy legyen ,,, persze falábúak a felét fiztenék ,,, meg csak téli időszakban lenne bevétel, mert nyáron szandálban járnak az emberek)

(... olyan idióta eza a mandri aki matolcsit mozgatja ,,, hogy ha kitennék egy kirakatba mindenki leköpdösné ..)

mizrolist 2011.10.04. 21:21:43

@gyvy: azok a BL-meccsek a Tv2 szar nézettségének is csak a felét tudták hozni. Az a csoda, hogy nem paterolták ki őket korábban a csatornáról...

Hurri Kán 2011.10.04. 21:22:22

@gnme:
Jó vóna... Ááááá... Adót az adóra, aztán kész. Mit cifrázzuk? :D

tomigonzo 2011.10.04. 21:28:24

gondolom az inda meg azert fejleszt mert eddig a sok kocsog aki kulfoldrol nezte (en is) mind panaszkodott de mind el lettunk hajtva, hogy mi vagyunk a kocsogok, kocsog inda

kranführer 2011.10.04. 21:28:38

@Tomchy: Ezen sírjak vagy röhögjek? Eh inkább iszok még egy körtepálinkát:-)

gnme 2011.10.04. 21:28:52

@gyvy: ****** uram megmondta:

"Adót a szélre!"

pl: télen a templomokban üzemel a hőlégbefúvó.

ADÓT RÁ! (adót a szélre!)

Nehogymá b*** méghogy adómentesen fűtsenek a nyugdíjas imádkozókra!! Adót a öregjányokra!

Ha odajárnak és bíznak, fizessenek érte! Ilyen ez a kapitalizmus!

hamisnero 2011.10.04. 21:30:42

@Winkler Róbert: miért pont? a tv2-n gyakorlatilag reggeltől este tízig semmilyen műsor nincs. még azért a nyomorult doktorhauszért is (juszt se nézem neten, szeretem a magyar szinkront) tízig kell várni, addig csak a töltelék szar megy. ha csak ott vigyorogna valaki egy állóképen 10 órát, kezében egy matchbox-szal, már hozna annyi nézettséget, mint ami most van nekik. MÁS. valaki itt pampogott, hogy a fifthgear mennyivel jobb. persze, egy pár angol több éves felvételen nyafog, hogy az éppen kipróbált 1000 csillió fontos sportautó nem jó, mert csak 350 a végsebessége, meg csak x Nm a nyomatéka, sztán egész angolhonban csak gyökketővel lehet menni, rükvercben, azt is a rossz oldalon. a TC összehasonlíthatatlanul jobb volt. meg remélem lesz is. kár, hogy a tv2-n megy, azok tényleg csak a gagyiban rosszak. ezért dugják el a TC-t egy nézhetetlen műsorsávban. nem elég szar nekik. vegyétek be dundikát, meg a kiszeltündét, meg a pimaszurat (húúú, az tényleg gáz) és egyből főműsoridőbe kerültök. legfeljebb hánytok egy kicsit.

replikátor · http://reszegekistene.blog.hu/ 2011.10.04. 21:31:04

akkor gondolom nem a Roberto, Kalács Csabi, Benji lesz a "crew"... a késő időpont szívás, a szűkebb (fanatikus) célközönségen kívül kevés potenciális beeső nézővel lehet számolni, bár feltételezem anyagilag nyerő most a helyzet (pl: XTB domborítás a versenynél) kérdés, hogy ez egyszeri fellángolás lesz (TV2 oldaláról), vagy stratégiai célok is vannak-e a későbbiekre megfogalmazva (pl: más időpont később...stb.)...

Amúgy meg hajrá! Nagyon várom már a vasárnap estét!!!

johnibyg 2011.10.04. 21:36:58

Asszem neten fogom nézni.

Karotta: szépen szét van szedve a hangyász. Mikorra akarod működőképesre (bemutatókörre képes) állapotba hozni?

Bambano 2011.10.04. 21:45:06

@hamisnero: a topgear az elején autós magazin volt. Majd átmentek autókra alapozott showműsorba. Én egyébként szeretem, csak a szinkronja borzalmas.

gnme 2011.10.04. 21:54:46

én az ed csájnát nézem

... és szegényt a májk brúver úgy megszopatta a dzsenszen interceptor felújításánál, hogy a dzsenszen interceptor nevét egy életre megjegyeztem (nemsoká jön az új dzsenszen intercekptor)

azóta másképp vélekedem ****** uram angol gyártókat/szervízeket bemutató posztjairól

hiánypótlóak

hajrá Csikós uram!

antib68 2011.10.04. 21:57:56

Végre, kíváncsi vagyok mi lesz meg a régi feelingből. Netre felrakásért nagy hála, inda miatt...tudjuk muszáj.

Karotta: Wolverine drive Aardvark? :P
Teszta Rozsomák beszabehu..... :o)

farönk 2011.10.04. 22:23:23

Édesapám egyszer látta a TC legutóbbi, ísztblokkos vonaglását. Azt mondta, nem maradtam le semmiről, rettenetes volt (nem voltam meglepve valahogy). Annál ez biztos jobb lesz, majd hétfő reggel nézem én is. Sajnálkozom a kései időpont miatt, de aki úgy ér haza, annak ez mindenképp jó. Reméljük, a 10 rész után átkerültök a jól megszokott vasárnap délutáni sávba. Hajrá!

farönk 2011.10.04. 22:25:10

Ja meg még valami: az ott Karotta dzsekijén egy 300ZX? Hűha, jól kezdődik...

Tomchy 2011.10.04. 22:28:47

@kranführer: Röhögj. Aki körtepálinkát iszik, az ne sírjon. Egészségedre! Különben is volt smiley! :O)

Egyébként nem vicceltem. Én szerettem a biztonságtechnikai blokkokat is, meg azt is, amikor Csongrádon csapattak az összehegesztett Wartburggal. Inkább efféle filmek legyenek, mint a Répa Kata-féle: "A beltér kellemesen tágas" tesztek.

Elemir 2011.10.04. 22:30:55

@Winkler Róbert: Kedves Robi!

Természetesen nem! A vasárnap 23:30-nál viszont rosszabbat nem nagyon lehetne találni. Mondjuk legalább lesz, amit azért minden ismerősöm örömmel vesz!!!

Nyugi én bekapcsolva fogom hagyni a TV-t akkor, ha megnézem, ha nem. Sajnos nem fogom tudni akkor ez tuti. Legalábbis 5-kor nincs kedvem droidként kikelni:)

Egyébként remélem normál kocsik is lesznek, nem csak sport:)

kola.11 2011.10.04. 22:38:02

A pro4-en mi megy hétközben naponta 13:10-től? Valami régebbi TC?

Ezt veszem a felvevős TV-vel...

coord 2011.10.04. 22:43:37

Nagyon kíváncsi vagyok! Mivel tvém évek óta nincs (és nem is lesz), neten követem. Csatlakoznék a Csikóst és Pistát követelőkhöz is!

Xero 2011.10.04. 22:51:46

A Hyundai Genesis Coupe-nak nagyon örülök. Piszkosul szemezek egy ilyen géppel, gyűjtögetek is rá szépen lassan (bár lehet a 2012-es modell után gyűjthetek tovább), szóval öröm lesz itt is látni. :)

Index Elek 2011.10.04. 22:53:54

@bekman:

Elolvastam. De annyira megy a sírás hogy az Indáról lehetetlen nézni, hogy gondolom az ortodox felhasználók TV-adást akarnak nézni. Mert az jobb. Én sem értem miért. Mire jó pont akkor ott ülni a "láda" előtt, amikor számítógépen bármikor meg lehet nézni, esetleg vissza is lehet tekerni ami tetszik. De hát eltérő igények...

Rocko- 2011.10.04. 23:13:40

@pákozdy: kérem dőljön hátra a kanapén, és mesélje el nyugodtan, hányszor zaklatták szexuálisan kiskorában.

Rocko- 2011.10.04. 23:29:16

@Index Elek: felesleges. este tévében lemegy a műsor, éjjel már lesz belőle torrent, reggelre meg neten az adás. lehet szórakozni tunerrel, a kérdés, hogy minek?

Krisi 2011.10.04. 23:32:25

micsoda képek, desok szép autó, ráadásul mindegyik jó helyen hajt, nem lesz ez rossz úgy érzem :)

az indavideó meg fejlesszen csak ezerrel, mert ez most konkrétan dráma, hogy munkahelyről nem tudom rendesen nézni, mivel külföldi szerverről mennek a gépek, ezáltal g***i lassú az egész...

ac3^BB 2011.10.04. 23:33:16

azt hiszem a tv2-n nezem, mert az indavideoban nem lehet megbizni, 1 sima egyszeru videot se lehet megnezni rajta, nem hoyg egy hd anyagot :D

gumifust 2011.10.04. 23:55:36

VÉGRE !!!!! Már nagyon régota várom hogy legyen megint tc a tvben !!! :)))))
Régen se éretettem ezt a nézettség dolgot mert szerintem régen is többen nézték ezt mint az rtles próbálkozást és mégis ezt vették le műsorrol .
Na de visszatérnek :)))

Érdekes 2011.10.05. 02:24:52

@tükörfúró: Nem feltétlenül bukott a műsor, ha "fejlődnek".Zsír , hogy megint lesz egy kis móka a kamerák előtt és újabb gépeket tesztelhetnek és hozzák a "régi" formát zsigerből.Na nem ez a fejlődés része, ez csak az alap elvárás, ami teljesülhet (nyilván régen, nagyobbat durrantak)...a fejlődés szerintem az interaktivitás lenne, a műsoroknak egyenként külön blog, a műsoridőben megemlíteni, hogy lehet kérdezni stb...akár egy olvasói email-re válaszolás a műsorban, vagy akár egy live chat is lehet...egy gumifüsttel teli hangárból..mittudomén, ötvözni a netet meg tv-t, h ne haljon meg a project, ha már eleve ilyen halott időben van.Persze, nincs választás,a kertvévék is inkább tolják az ökör műsoraikat..való világ meg a csiga tv-n az az anyukás-kisribancos-műmájármakis műsor.Nade..ja, nem muszáj nézni, de azért vélemény lehet :) szabad országban élünk :-o

Érdekes 2011.10.05. 02:26:50

YA és indavideoról CSAK ENNYIT :
KILL IT WITH FIRE!

kerdesek05 2011.10.05. 02:33:45

A kétkedő tv2-t nem értem - mintha nagyon jók lennének a nézettségi adatai...-, elég lenne a konkurencia adók autósműsorsávjába betenni és kész.
ebben talán még tudna élmezőnyt produkálni a tv2, másban nem igazán..

zöldi 2011.10.05. 06:55:30

Vályi Pistát ki ne hagyjátok a TV-ből, egyértelműen odavaló.

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.10.05. 07:28:48

@Bravooo: @csudri82: Go go 49ers:) kint voltam a Hawks meccsen ket hete:))) nem is tudtam otthon is nyomjak!!!

Amugy miert nem magyar rendszamos ez a nissan???

ommm 2011.10.05. 07:31:53

@duplo: Látod, látod, így terjesztik el azok, akik nem tudják, mennyit kérnek idehaza a külföldi sávszélességért, egy cég rossz hírét.
Szerinted SZÁNDÉKOSAN nem olyan gyors külföldön az Indavideó? Látod, ez a kommented most sem neked sem nekik nem tett jót.

LAPoska 2011.10.05. 07:41:28

VEEEEEGRE... Mi tartott ilyen sokaig? :-)

ommm 2011.10.05. 07:43:37

@visszakettopadlogaz: Mert az importőrnek nem érdemes (sőt, kész ráfizetés) hazai tesztautót tartania a jelenlegi piaci helyzet miatt.

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.10.05. 07:44:04

@ommm: Azert az nem egy extra keres hogy lehessen nezni valamit szakadasmentessen.... Ha draga es nem lehet kigazdalkodni akkor viragboltot kell nyitni.

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.10.05. 07:45:53

@ommm: Ok. Csak kerdeztem mert furcsa de igy ertheto. Vegul is nem a rendszam a lenyeg.

Lookie 2011.10.05. 07:48:42

Azt nem értem, hogy a külföldi nézők miért nem fogják tudni megnézni az Indavideon a másnap feltett műsort? Vajon azért mert nem fog lehetni egyáltalán vagy csak azért mert lassaban fogja betölteni??? A TV2 archivumát nem szeretem mert szar minőségben tesz fel oda mindent és sok esetben lefagy valamiért vele mind a két számítógépem.
Amúgy alig várom a műsort, a régieket is nagyon kedveltem, egyedüli normális magyar autósműsor volt a többi moslék mellett. Az időpont meg amikor betették magától leírja azt a TV társaságot amelyiken menni fog....a bunkóságot és értelmi sárban hentergést főidőben lehet csak is sugározni, hogy a sok kisütöttagyú klonember nyomogassa és bambulja a TV képernyőjét mielött még elálmosodna...

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.10.05. 07:53:57

En az rtl.most rol szoktam nezni par dolgot de leszoktam rola mert nagyon nagyon lassu. Indavideo egykutya. Torrent az jo de nincs pc m ( mac et hasznalok ) marad az eloben nezes ( a theChanner on az app storebol ) ugyhogy marad a TopGear

Lookie 2011.10.05. 07:55:33

@ommm: kedves OMM hidd el hogy külföldön is többen néznek és néznének titeket mint azt ti hiszitek (habár valószínüleg pontosan tudjátok ti azt monitorizálni) . Én példáúl a kezdetektől a Totalcaron nöttem fel és türelemjátékot játszok az indával és az idegeimmel, de hát már megszoktam, a szorványban mindig nyugisabb az élet és mindenkinek mindenre több ideje van (legalább is egyesek szerint). Amúgy megy hajrá TC Tv és hajrá fiuk. Csak meg ne csináljátok, hogy nézhetetlen legyen az Indan a TC műsor...

ommm 2011.10.05. 08:02:41

@visszakettopadlogaz: Nézd, ezt nehéz eldönteni, sokan panaszkodnak idehaza, ellenben legalább ennyi embernek működik gond nélkül. Torrentezni lehet Mac-en is (súgtam).

@Lookie: Mondom neked is, érthetőbben: iszonyatosan sok pénzt kérnek a külföldi sávszélességért, ez tényleg nem az Indavideó hibája. Az iszonyatosan sok alatt érts pediglen annyit, amennyit épeszű ember ki nem fizetne senkinek. Ezért van az, hogy külföldre korlátozott a sávszél.

huzoro 2011.10.05. 08:16:18

Megcéloztam volna az RTL ócska autós műsorának az időpontját, rögtön nem lenne gond a nézettség.
Örülök nektek, sok sikert, végre lessz mit nézzek. Jelenleg hasonló kaliberü műsor csak a MotorShow1 van, ők pedig megérdemelnének egy komolyabb csatonát.
Lehet hogy csak felvételről, de mindenképen nézni foglak titeket!

Lookie 2011.10.05. 08:20:16

@ommm: OK meg van értve, attól még a kedvenceim maradtok!!!!!
Alig várom a műsort, valahogy megoldom én :)
Hajrá és további hasznos és jó munkásságot kívánok az egész csapatnak

Lanciás Theo 2011.10.05. 08:25:27

VÉGRE! Igy legalább a heti7es után folytatódik a bagolyüzemmód!

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2011.10.05. 08:34:03

Örülök, hogy ismét lesz TotalCar a TV-ben! Ha jól emlékszem a TV2 asz utolsó TotalCar adásokat megpróbálta "TopGear-osítani", vagyis bementek egy studióba élődíszletekkel (nézők). Na ez viszont tök gáz volt! A műsorvezetők is csak feszengtek, béna volt az egész. Jó lenne, ha nem próbálná a TV2 a BBC-féle TopGeart-t másolni, mert se pénz, se tehetség nincs hozzá.

Kyrie Eleison 2011.10.05. 08:43:54

23.30...csesszétek meg, én akkor már kurvára alszom vasárnap este!!! Hétfőn meg dolgozom. Állatok!

Vier 2011.10.05. 08:47:43

kiváncs vagyok mikor oldódik már ez az ellentmondás.
dslr kontra nagyformátomu kamera.
mikor jonnek rá már a prudukciók és a gyártók, hogy valódi profi körülmények között egy dslr kamera nehezen használható, egy normál kamera viszont jól. dslr-nek jó a minősége, viszont géptest gagyi, melegszik mint állat.
profi hangot varázsolni is szánalmasan nehéz. a mélységélesség beállítási problémáiról nem is beszélek, amit lcd-én ellenőrni vicces. sony és a jvc sem jött rá, hogy mekkora itt az űr. profi kameráik vannak, de ccd lapkáik szarok.
szóval. mikor lesz már egy használható kamera ami nem dslr bohóckodás kecskeszarv kézi állvánnyal, hanem egy normál vállkamera levehető objektívvel, normális hangkiállással, normális time code-al. az eszem megáll, aki meg nem érti miről beszélek, az próbáljon ki egyszer egy normál 35 mm ARRI kamerát.

ommm 2011.10.05. 08:59:02

@Kóser Malac: Semmilyen szinten nem vagyunk konkurensei a TG-nek, nem is tudom, ki volt az első, aki ezt anno feldobta és egyáltalán hogyan jutott eszébe. Nincs itt nekünk 90 fős stábunk, fejenként 3-4 geg-író és poénkitaláló sem csillagászati költségvetésünk. De nem is kell mindenkinek TG-t csinálnia, minek?

@Vier: Ha megnézed a képeket, akkor látod, hogy mindkettővel dolgoznak a srácok.

traxx 2011.10.05. 08:59:56

@Winkler Róbert: Ne foglalkozzatok a sok majommal, csak csináljátok :) A régi nézők ott lesznek vasárnap is. Gondolom, ha lemegy a 10 adás, majd lesz egy meeting, hogy hogyan tovább.
Szóval: Hajrá!

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2011.10.05. 09:10:55

Várom, örülök, drukkolok! Régen is jól állt nektek a képernyő, szerintem így lesz ez most is. Hajrá srácok!

Tommi 2011.10.05. 09:17:34

@Winkler Róbert: És milyen időpont volt a másik lehetőség?

GGG77 2011.10.05. 09:21:24

Remélem nagyon, nagyon gyorsan megkap valami korábbi időpontot a műsor. Hajrá!

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2011.10.05. 09:30:06

@ommm: Pedig amikor TV2 bevitte a Róna utcai studióba a TC-t az bizony TG ízű volt... :)

dzsedi 2011.10.05. 09:32:16

majd letőcsük, mert olyankor mán alvás lészen.

Kedves Feri 2011.10.05. 09:43:39

Gratulálok az Totacarnak eddigi műkődéséhez és sikereihez.

Kár, hogy megint ez két felfújt pojáca kerül a képernyőre.

Shadowbull 2011.10.05. 09:55:45

@Kedves Feri: A ket felfujt pojaca tortenetesen a ket legeredetibb arc a magyar kereskedelmi televiziozasban.
Karottat mondjuk nem ismerem szemelyesen, Winklert viszont igen, es sokminden eszembe jut roluk, de a nagykepuseg speciel nem.

Hajra fiuk, ha vissza tudjatok hozni az eredeti hangulatot, akkor minden rendben lesz.

Kar hogy a HDs Indavideo gondolata is agyonuti az otthoni hardvert.

Egyebkent nyugodtan mehetne Pista meg Csik is a tevebe.

sb

Nyilas Misi 2011.10.05. 10:03:10

NAVÉGRE! VÁRJUK! HAJRÁ!

Kedves Feri 2011.10.05. 10:04:02

@Shadowbull: Két hozzászóló - két különböző vélemény; egy nézővel kevesebb.

IV. (Parkoló) Béla · http://aparkolokiralyai.puruttya.hu 2011.10.05. 10:13:50

Én ugyan a Tv-ben nem fogom megnézni, T- betűs barátom pedig nem szeresse a videó megosztó oldalakat, max 128 kb/s-el betölteni, ezért szimplán felveszem, és másnap élvezem.
Várom, várom, várom.

Vier 2011.10.05. 11:00:11

@ommm:basszus nem trollkodni akartam, csak engem zavar a dolog. Nektek nagyon jó munkát! és mint tudjuk az anyag legyen jó, a többi másodlagos. várlak titeket vissza. végre valami szellemi dolog is akad a népnek valóvilág helyett.formáljátok egy kicsit a világot:)

pink75 2011.10.05. 11:17:20

hmmm...csikóst úgy tudom elképzelni a tv-ben, hogy hanyatt fekszik a ballonkabátjában, a többiek meg - ommmmal súlyosbítva, ésesetleg néha kerestben - oldtimerekkel átugratnak felette szép egymás utánban. Hősünk pedig az alulról látottakból megtippeli, milyen autókhoz is volt szerencséje :)

kranführer 2011.10.05. 11:24:48

@Tomchy: Itt is volt:-)
Hajrá TC!!!

K.teknőc · http://www.homlokzatihoszigeteles.hu/ 2011.10.05. 11:45:50

Én csak annyit mondok, h végre! De az időzítés megint rossz, miért nem teszitek vasárnap délre?

GERI87 2011.10.05. 11:57:57

"Az Indavideó ezerrel fejleszt, hogy mindenkit ki tudjon szolgálni."

Tegnapra kellett volna....az illetékes eddig mit csinált?
Rá kéne nézni néha a zsíros hajú pattanásos dagira hogy mit csinál....
Nekem eddig ment de hogy a sok rinya, fikázás ellenére miért nem történt semmi ez ügyben....az indavideo már szinte szitokszófá lett...hát ássátok el magatokat, így tojni a visszajelzésekre....tisztára mint a TV2:)

Ez az időpont is bazzeg...ááá.

ommm 2011.10.05. 12:02:22

@GERI87: Sok fogalmad nincs arról, hányan, kik és hogyan készítik, mennyit dolgoznak rajta és mennyire vannak tisztában a hibáival. Ahogy arról sem, egyáltalán hogyan működik és milyen mechanizmus kell ahhoz, hogy fenn lehessen tartani az egész rendszert, ennek ellenére leszólod ezeket a srácokat és lányokat.
Pláne úgy, hogy neked eddig ment.
Ne haragudj, időpont ügyben ajánlom, olvass vissza, mielőtt kommentelsz, segítek: sárgával és Winkler írta.

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2011.10.05. 12:04:28

@Vier: Van ilyen kamera azért néhány, amiről beszélsz. Pl. a Sony EX1 pont fasza ilyen munkákra. Kicsi (alig nagyobb, mint a Z1), kártyára dolgozik, bár nem cserélhető ojjektívos, de nem is nagyon kell.

Ha meg kell, akkor van nagyobb vállas fullHD Sony, vagy vannak a JVC-nek vállas HDkamjai, amik szintén kártyára dolgoznak, és pl. rámegy a legalapabb Canon BCTV optika.
És nem túl nagy vállasnak, könnyű, bár hüje helyen van az LCD, átölelve nem lehet vele jól dolgozni, szóval vagy statívról, vagy vállasnak jó.

A DSLR-rel videózás nekem se világom, bár tény, hogy ilyen felhasználásban a hangfelvétel nem fontos, hiszen azt úgyis a hangmérnök csinálja külön soksávon felvéve mindent, aztán majd a stúdióban összerakják a képpel.
Az már inkább zavar, hogy egy többkamerás felvétel során a kamerák nem egyformák. Erre háklis vagyok mindig, ha több kamerával dolgozunk, akkor nálam alap, hogy egyformák legyenek.

GERI87 2011.10.05. 12:54:29

@ommm:

Igazad van, nem tudom, de azt igen hogy megakad, leáll a töltése, nem lehet beletekerni...ez nálam is van...de azért megy, csak így nem túl jó.
Másnak meg még ennyire se...
Engem a végeredmény érdekel, a szándék meg nem...
Az ilyet a boltban te sem veszed meg;)

ommm 2011.10.05. 12:57:52

@GERI87: Nem vetted meg, ingyen van...

GERI87 2011.10.05. 12:59:48

Az időpont meg nem jó, szerintem, most ezzel mi a baj ha így látom? ez van!
Tudom hogy nem ti döntitek el, de akkor is így látom...23:30..hm..
Ha nem lesz nézettsége leveszik, hiába lehet megnézni neten...

GERI87 2011.10.05. 13:01:07

@ommm:

Ingyen se kéne:)
Trabant se kéne ingyen..

Rocko- 2011.10.05. 13:40:58

@K.teknőc: mert nem a TotalCar VÁLASZTJA az idôpontot, hanem KAPJA.

JmOS 2011.10.05. 13:50:12

Róbert bácsi, az a Charvel azért nem rossz izlésre vall... :)

Winkler Róbert 2011.10.05. 14:04:55

@JmOS: Természetesen nem az enyém. Zseléé, aki a keverőpult mögött látható, és a műsor zenei szerkesztője.

király shanyi 2011.10.05. 14:29:55

várva várom bár nekem csak az Inda fog maradni de semmi gondom nincs vele :),nagy arcok Winklerék !!én csipázom őket :),remélem sokáig maradnak képernyőn !!! :)

hugellilienneue 2011.10.05. 14:53:06

Szerintem nem kell az indas sracoknak olyan nagyon dolgozni, csak kene venni 1 kis savszelt kulfoldre is :D

Ez minden, ezt meg a halozatos kollegak lezongorazzak par ora alatt ;)

Hajra!

A musor meg tuti jo lesz, ugyh kivancsian varom! Mar csak remelem hogy nem lesz elvezhetetlen kulfoldrol az egesz moka...

Vier 2011.10.05. 15:46:36

@Tie: akkor hasonlóan látjuk a problémát...
a sok kameránál obi rajzolat fehéregyensúly-szinkron. utómunkánál én is szoptam már ilyenekkel. a render idő meg a 10+ lett:)
én most három jvc 201-el dógzok hárommal, arra meg jók a nikon obik.
van egy dslr gép is, de megbántam, pedig vettem rá follow focus-t is én marha:) meg matte boxot, de aztán átköltöztek a jvc-ikre

GERI87 2011.10.05. 16:34:30

@Tie:
Akkor mondjam hogy bazdmeg te?
Nem mondom.

Majd megnézem vasárnap..TV-be...23:30 kor...esetleg:)
Ha jó lesz az Inda ahogy ígérik akkor meg ott....ha jó lesz, meg a műsor is...kíváncsi vagyok hogy visszajön e a régi szint, azt néztem..."szombat délben" .

BlackMagic 2011.10.05. 18:05:30

Kétségtelenül a nap legjobb híre! :)

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2011.10.05. 19:28:42

Helyes, várjuk.Bár ha jól látom (...az indavideo fejleszt...muhaha, ehhez képest a videó helyén egy kurva nagy fekete kocka van) külföldről nem sok esélyünk lesz nézni...Rúgja már valaki v@l@gba az egész Indavideós fejlesztőcsapatot, de úgy istenigazából, léccives.Köszönöm.

LBL 2011.10.05. 19:47:31

@ommm: A büdös életben soha nem lesz akkora sávszélessége, szerverkapacitása az Indavideónak, mint a Youtube-nak.
Miért erőltetitek?

Gluteus Maximus 2011.10.05. 19:53:14

Vasárnap éjjel?! Ritka nagy idióták dolgoznak ott a TV2-nél! Hajdúrokkantparkolóspetya és a többi szemét műsor a nyomába sem jöhet a TotalCarnak! Vagy a régi időpontban, vagy fő műsoridőben adnám...

nagyonnagyon 2011.10.05. 21:07:48

ha abból indulunk ki hogy "legyen Tc mozgóképen hosszútávon" akkor csak azt a nézettséget kell megugrani ami abban a sávban az életben maradáshoz szükséges,innentől mivel maga a létrehozás a nagy költség az a cél hogy az "előirányzott" minimum meglegyen. Minél ocsmadékabb időpontban adják elvileg annál könnyebben teljesíthető és annál nagyobb alkotói szabadságot enged. Rétegműsor megosztó figurákkal, netes-tv-s kutyulmány, játszótér, kísérlet. Nekem az ős Tc nagyon tetszett az újabb nem, itt drukker vagyok meg a tudós ismerőse aki a kísérleti egerek kis labirintusa fölé hajol épp ha kedve van :)
Tényleg, el kell kurvulni vagy elszabadulhattok és lesz ami lesz? A kurvulást nem rossz értelemben mondom..elmúltam 40 és tudom hogy még a szürkének is számtalan árnyalata létezik.

tükörfúró 2011.10.05. 21:23:00

@ommm: Ha egy étteremben a vendég azt látja, a kirakott kép kamu, az image mindenfelől ezerrel jön, de a kaja moslák és kosz van, akkor oda be fog ugatni.
Akkor is, ha ingyen van a kaja, akkor is, ha bantunéger árva rabszolgagyerekkatonák homlokuk verítékével sikálják fel a padlót minden nap.
De ezt az a tökös palóc gyerek, a vályi pista aki maga is beugatata volna, kategorikusan, hogy xar, még értette volna, omm, a meglett ujságíró és médiaszemélyiség már mentegeti a trágyát, céges üzleti érdekből...itt tartunk.
Btw az, hogy a lejátszóban nincs egy debug, egy "várjál paraszt tőtöm a cumót 10% mostan", az nem lelki meg marketing, meg sávszél és egyéb világmegváltó nyöszörgés, hanem egyszerű józanész, ami - jelek szerint- nincsen. X éve könyörgünk ezért (is), hogy ne tanácstalanul meredjél egy fekete kockára, mint a világháló hőskorában.......de minek.

dennisthemenace 2011.10.05. 22:36:20

@LBL: Mert valakinek a biznisze.
De hamarosan lecserélik a feliratot, ez lesz az új:
"Úgy tunik, On kulfoldrol néz bennunket: jó magának!" DDDDDDDDDDDDDD

Bravooo 2011.10.05. 22:58:16

Gyanítom hogy "valahogy" a youtube-ra is felkerülnek majd az adások... ;)
Ettől függetlenül szerintem nagyon is értékelhető, hogy a TV2.hu-n és indavideón is nézhető lesz az adás.
A külföldi korlátozott nézhetőségről nem tudok nyilatkozni, de fordított esetben is igaz ez, hogy ne menjek túl messzire, pl. a Top Gear esetén.
Inkább örüljünk, hogy újra lesz Totalcar. TV-ben, indán, tv2.hu-n, de valszeg torrenten is.

ommm 2011.10.05. 23:28:32

@tükörfúró: Tévedsz, sokszor mi is anyázunk és szarozunk, de a másik oldalon látjuk azt is, hogy javarészt nem az tehet róla, aki effektív programozza és kezeli a dolgot. Ennyi az egész. Hetvenhetedszer szóvá tenni, hogy "miért nem használtok mást" pedig már elég idegőrlő, szerintem tök egyértelműen érthető.
De beragadt capslock-kal üvöltözni mindig egyszerűbb, mint gondolkozni egy kicsit.

evee 2011.10.06. 05:13:42

vegre!!! :)))) orulok hogy fent lesz neten is igy legalabb kulhonbol is meg tudom nezni :)) ha amcsi teszt kell csak szoljatok :PPP

virgulino 2011.10.06. 15:24:19

Na végre már, remélem Nem olyan lesz mint a Top Gear a v....6-on, már tudom fejből az összeset. Sok sikert, bízom benne hogy sokáig láthatom a műsorotokat/nem azért mintha a weben nem lennétek jók/. Én bízom a régi stílusotokban! Nem kell az rtl-es, viasatos semmitmondó baromság! Hajrá!

Bambano 2011.10.06. 20:07:21

@ommm: már csak azt kellene indokolni, hogy minek külföldi sávszélesség az indavideóhoz? ha ennyire drágán adják nektek, miért nem visztek ki pár szervert Frankfurtba vagy Londonba? az már helyi sávszélesség lenne.

minden tiszteletem az autós munkásságotok iránt, de tartok tőle, hogy az internethez nem ért az indavideónál senki.

bekman · http://bekman.blog.hu/ 2011.10.07. 08:29:00

@Index Elek:

Ez mondjuk igaz. Bár az indás sírást sem értem, mert nekem eddig minden számítógépem elvitte, soha nem volt problémám sem az idával, sem mással. Pedig volt pár gép és nem éppen a high-tech kategóriából. Az Xp-től az Ubuntuig, mindenféle op-rendszerrel "szerelve". És nem vagyok nagy számtech guru. Csak az alapvető plug-in-ek kellenek. De mindegy, szapulni könnyebb...

Mike0075 2011.10.07. 16:52:43

Sok sikert kívánok és minél több nézőt a trubadúrláda elé! Kicsit későn tűzték a műsorra de nem panaszkodhatunk feltéve ha tényleg Hq-ban lesz majd fent mert a régi adások közül elég sok nézhetetlen.
Hát van mit bepótolni, biztos sokan kíváncsiak mondjuk egy új generációs E Mercire, Opelra vagy mondjuk egy Cruze tesztjére de sztem tök jó lenne ha alkalmanként néhány régebbi kocsit is elővennétek, részben a veteránok közül részben pedig a 7-8 éve tesztelt gípekből is lehetne ilyen használt tesztet csinálni. Továbbra is ketten nyomjátok majd? Csikós és Vályi sem tűnt rossznak a tesztvideókon :D

cartshee 2011.10.08. 10:38:57

23.30 - kor ???????? IDIÓTÁK.. Az okára kíváncsi lennék miért ilyen barom időpontban sugározzák ...

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.10.08. 20:37:44

@Leadfoot: Azért a Wheeler Dealers fordítása sem picsa a Discovery magyar csatornáján. Onnan kellett megtudnom, hogy bizony a difiből a két hátsó kerékhez KARDÁNTENGELYEK mennek, nem féltengelyek. De akkor mi az a tengely, ami a váltóból jön és megy a difibe? Féltengely? :DDD

Amúgy a Totalcar eleve egy Top Gear koppintásként indult, csak kis hazánkban sokan nem ismerték a műsort, ezért tűnt újszerűnek. Vagy csak nem beszéltek angolul. Vagy még ma sem beszélnek. Ezért sírnak a szar fordításokon :)

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.10.08. 20:46:21

@KuKori: De ezt nem savazásnak szántam (nem a lófaszt nem), hanem arra utaltam, hogy kicsit lehetne most az új szériában erősebben elvonatkoztatni attól :) A többiek is kellenének egyébként a műsorba. Színt vinni bele.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.10.08. 21:04:18

@ommm: Halálosan egyszerű a megoldás. Youtube csatorna. Sávszélessége garantált, pénzbe meg nem kerül. Mindenki boldog, nem kell sávszélességet vásárolni és többen megismerhetik a műsort.

A tanács ára jelképes 1 euró :)

petrovo 2011.10.09. 09:58:44

@KuKori: Egyszerű a tanács de nem abban az értelemben ahogy gondolod...
Az index.hu és az Inda (egyebek mellett) egy cégcsoporté. Tök egyértelmű hogy nem használhatják erre a youtube-ot.
Impresszum..

Leadfoot 2011.10.09. 10:19:14

@KuKori: Szerintem a TC-ben és a TG-ben az egyetlen közös dolog, hogy kicsit komolytalanra, poénkodósra vették a figurát, de még a humor jellege sem ugyanaz.
Ezen kívül semmi hasonlóságot nem látok a két műsor közt, már azon kívül, hogy autós műsorok.

Rocko- 2011.10.09. 14:10:18

@KuKori: (nem néztem túl sok TG-t, de: )
imho a TC nem a TG koppintása. hogy ihlette a TC-s srácokat a TG, az erősen esélyes, de hogy másolatot nem látok, az biztos.
(tekintsünk el a stúdióban bohóckodástól, az egy kényszerű vakvágány volt.)

p0l1c3c4r 2011.10.09. 23:33:21

buzi hajdúpetya "vadonatúj" műsorként konferálta fel a TC-t. hol volt ez a TC első adásainál?

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.10.10. 13:03:29

@petrovo: Egy olyan internetes "cégcsoportra", ami baszik pénzt adni ilyen semmiségekre, hogy külföldi sávszélesség, ne adj isten, szerver bérlés (ami pedig nevetséges összeg, egy földi halandó is ki tudja fizetni...), hadd ne mondjak semmit...

A fillérbaszó kurva mindenit.

@Leadfoot: Hát ja, nagyon nem. A TG tényleg vicces. Viszont erősen show jellegű műsor, nem egy igazi teszt kis viccelődéssel.

@Rocko-: Igen, a stúdiós, egyértelműen TG akart már lenni, de azért volt némi különbség... :) Jobb is, hogy azt a szériát abbahagyták. Én Karotta túljátszásaitól félek leginkább, nem erős oldala a színészi játék...

Rocko- 2011.10.10. 20:02:38

@KuKori: "Karotta túljátszásaitól félek leginkább, nem erős oldala a színészi játék..."
de-de. :)
süti beállítások módosítása