Allah hatalmas, mi meg szerencsések

  2011. október 02. - ommm Címkék: arab drift saudi fenomén

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy

Rég elmúltak már azok az idők, amikor nevettünk a szaúdi, bringával driftelő srácon, akkoriban a helyi – menőnek látszani akaró – boyracerek már keményen csinálták azt, ami mára egy fogalommá nőtte ki magát: az arab driftet.

Ez már szinte egy sokpontos, kezdődő izé...

A lényege, hogy lehetőleg közúton, forgalomban, minél nagyobb tömeg előtt ússzunk meg nagy sebességű sodródást és pörgést. Külön plusz pont, ha közben az utasok derékig kilógnak az autóból, hab a tortán, ha közben leadnak egy-egy sorozatot is az AK-ból.

03

Kicsit félrevezető lehet az elnevezés, hiszen igazán driftelni csak hátsókerekes autóval lehet, ezt pedig jellemzően elsőkerekes Accordokkal, Camrykkel és Hyundai Sonatákkal művelik (túlnyomó többségben). A kézifékrángatás azonban csodákra képes, nem kevésbé a vakszerencse is, mert bizony sokszor szükség is van rá. Ahhoz, hogy ily módon és hosszan csapkodjon látványosan az autó ide-oda ugyanis jelentős tempóra van szükség, nem ritkán 200 km/óra felett rángatják meg hirtelen a kormányt és húzzák a racsnit, aztán bíznak Allahban, szemlátomást szükség is van rá sokszor (a belsőkamerás résznél látszik leginkább).

Ezek az autók jellemzően potom pénzért beszerezhetőek. Főleg a magas GDP-jű arab országokban lettek így a tékozló és kellőképpen adrenalinra éhes fiatalság játékeszközei lehetnek, a nagymenők ott is Carrera GT-kategóriájú autókkal nyomják.

02

Más ország, más kultúra, nyilván van az a rendszer, amelyben tök jó bulinak tűnhet Kalasnyikovval lövöldözve két kilónál betépni a kéziféket, majd sodródni a forgalomban-tömegben miközben a müezzin üvölt FLAC-ben a hifiből, de valószínűleg ott sem túlzottan tolerálja a helyi rendőrség ezt ez egyértelmű baromságot.

Amikor pedig már Allahnak is elege van az életmentésből, akkor útba ejt egy helyi Kamazt, homokbuckát vagy lámpaoszlopot. Exitus acta probat. Hülyén élni, hülyén halni.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr993267822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leadfoot 2011.10.02. 16:02:02

Ha nem közúton, forgalomban csinálnák, azt mondanám, simán csak faszság. Aki odaáll az út szélére, az meg vállalja, hogy a nyominger társai kettédriftelik a gerincét.

De így azt kell, hogy mondjam, hogy dögöljenek az ilyenek halomra. Üssetek! :-)

klacus 2011.10.02. 16:06:33

Mondjuk nem kár értük...

Ki mer szólni az Allah barmának amikor 4 AK is van a fedélzeten.

o zsolo 2011.10.02. 16:10:36

anno itt láttam először bangle 7est :), azaz európában még sajtofoton kivül sehol sem voltak. igaz nem egyben, hanem a tetején 3szor átfordulva. egy lilás 745i volt és pár napos. drifteltek volna azzal is...

StZ 2011.10.02. 16:11:23

Hát nem látja senki? Atomért kiált ez a sok ingyenélő.

Szerintem nagyon jól csinálta a Tibi 2011.10.02. 16:13:46

Sokkal nagyobb poén lehetne, ha az út szélén ácsorgó egyszerű sivatagi parasztok kezében ott figyelne az rpg. Ha tetszett valamelyik mutatvány, beleeresztenének egyet pontozásképpen a verdába.
De a molotovkoktélos interaktív drift is érdekesebb lenne, mint ez a majomkodás.

grufftipunk (törölt) 2011.10.02. 16:18:24

Arab yuppie-k.
Ugyanolyan tahók, mint a világ más országaiban élő újgazdag csírák, azzal a különbséggel, hogy ezek a piszkos olajmágnások talán még a nyolc általánost sem végezték el..

m20b25 2011.10.02. 16:22:23

Ez sokkal izgibb lenne nálunk a 20 centi mély nyomvályúkkal és a kiálló aknafedelekkel!

kewcheg 2011.10.02. 16:22:53

Szép társadalmak. A nők a trezorban,míg a mázsahuszas kanok k.ojrópai ribancokkal szórakoznak,meg ilyen agyamentségeket csinálnak,de mivel hűdeerkölcsösek,nem isznak sört,meg szigorúan szűz legyen a menyasszony.Képmutatásból jeles.Csak aza gond,hogy lepik el Európát,miközben ha egy keresztény Bibliát olvas náluk,kivágják a szívét...Na,ezért -is- kell Izrael.

skyrangr 2011.10.02. 16:24:21

és még erre a régióra mondják, hogy az emberi kultúra bölcsője :D :D :D :D

Negrogo 2011.10.02. 16:26:28

Engem ez valami eszement modon irrital, h senkihazi parasztoknak tengernyi penze van es verik el mert unatkoznak jodolgukban efajta baram modon. Az itt levo autok atlag erteke legalabb 15 milla es szarra alazzak oket vagy eppen torik. Arrol nem beszelve ehez se kell sok skill.

betm3n 2011.10.02. 16:29:47

csak én érzem úgy, hogy itt az útszélén ácsorgó embertömeget nézve ezek valamiféle "bejelentett" vagy "megszervezett" események? (oké, hogy illegál, de az éjszakai gyorsulás is az, mégis vannak nézők)
elég beteg dolognak tűnik, ha másért nem is, főleg a pazarlás miatt (utolsó videó)

robian 2011.10.02. 16:32:23

hagy csinálják nem ártanak senkinek. jó szórakozásnak tűnik, én is kipróbálnám.

Index Elek 2011.10.02. 16:48:09

Nem szokásom rosszat kívánni másoknak, de remélem úgy végzik ahogy megérdemlik. A maradékot meg a helyszínen agyonlövik a rendőrök. Ezekért nem kár. Ugyan két lábon járnak, de semmi más hasonlóság nincs az emberekkel.

Akit további részletek érdekelnek az nézze meg a Majmok Bolygója című opuszt...

odessa32 2011.10.02. 16:51:27

Az emberi butaság csucsa.
Nem ártanak senkinek?????
És akit a kocsi alol rángatnak ki????
Sajnos biztos lesznek kis hazánkban akik ki is probálják.

banfwd 2011.10.02. 16:52:15

Gyökerek.. Driftelni hátsókerekessel kell, elsőkerekest rángatni nem nagy cucc...

odessa32 2011.10.02. 16:53:44

Alacsony a kerités.

zoli913 2011.10.02. 16:56:38

Jó dolgukban nem tudják, hogy mit csináljanak. Fogyjanak, van belőlük elég. Csak a gond az, hogy ezek a primitív tevehajcsárok tartják a kezükben a világot az olajukkal.

fogash 2011.10.02. 17:00:10

@kewcheg: ez baromság, izrael meg egy arrogáns diktátor, azért mernek ugatni, mert mögöttük áll a még nagyobb zs állam (segíte, D.C.-re végződik a fővárosuk neve).

Amúgy hetente új playstationt, iphone-t ipadot, sat-tv-t, 6000cm3 SUV-ot venni ugyanolyan felesleges pénzégetés, mint itt a homokozóban csúszkálni...

Index Elek 2011.10.02. 17:00:43

Multikultit minden országba. Feka rap és kalasnyikov, "driftelő" gyapotszedőket lopott autókba, amint az M1/M7 közös szakaszán 200-nál rángatják a kormányt és kéziféket. Szép új világ...

Úgy várom már hogy a körúton a régi E-klasse ablakán kihajolva gépfegyverrel eregetik a sorozatokat a levegőbe. Mi baj lehet belőle. Multikulti és az emberi kultúra bölcsője. Valahogy megmaradt a kultúra a zigóta szintjén...

landcruisör 2011.10.02. 17:03:28

csinálják csak ott náluk csak ide ne jöjjenek, egy camryt meg nyugodt szívvel küldhetnének nekem ha már iylen fogyó eszköz arra felé, tudnám jobbra használni mint ők

lutria 2011.10.02. 17:09:10

Arról nincs videó hogy mi történik ha egy olyan autó borul fel 200-nál amiben az utasok nincsenek bekötve,viszont az újjukat egy kibiztosított AK ravaszán tartják?
Vagy esetleg belerohannak egy olyan tartálykocsiba amit körbe akartak autózni és az tele van benyával?

AUTÓtechnikus · http://novothauto.hu 2011.10.02. 17:11:11

Még ott is kell lenni "valakinek", hogy ezt megengedhesse magának.

Van azért egy hangulata.

Cooper911 2011.10.02. 17:11:57

Ez tipikusan a több pénze van mint esze kategória. Miért nem épitenek egy versenypályát? Miért nem tanulnak meg rendesen driftelni? Ja ahoz ész meg tehetség is kell, nem csak 200nál rángatni a kéziféket forgalomban...

Mdavid89 · http://iranynewyork.hu 2011.10.02. 17:14:26

Ne őket hibáztassuk, mert jól élnek abból a pénzből, amit mi is adunk az olaj révén. Egyszerű kereskedelem: megveszed, fizetsz érte.

Cooper911 2011.10.02. 17:15:33

@lutria: Az nembaj, ha benyával van tele, kit érdekel, csak a vizeskocsinak ne legyen baja :)
(Nem tudom ismerős e a poros benzinkutat a töltőpisztolyból fellocsoló video...)

Cooper911 2011.10.02. 17:17:40

@Mdavid89: jah és erre az óccsó benyára érpitettük fel az egész életünket...

Meg milyen jó hogy a benya árának negyedét a jövedéki adó teszi ki amire még rájön az áfa...

Hurri Kán 2011.10.02. 17:17:50

Alacsony a kerítés...

Fox888 2011.10.02. 17:17:53

Ken Block bekaphatja. Szerintem rohadt jól nyomják. Le kéne zárni ezeket az utakat, kihirdetni, hogy ha oda állsz meghallhatsz azt hadd szóljon. Az, hogy ott lövöldöznek sajnos nem sajnos az kultúrájuk része. Teszem hozzá, hogy nem lenne minden ember kezében fegyver ha az USA (Izraelnek)-nak nem fájna rettentően a foga az olajukra. De tudom hogy nem ez a téma, csak a kommentek egyszerűsége fáj.

LEndy 2011.10.02. 17:18:51

Iskolabusz és tartálykocsi mellett... Priceless...

RaveAcE 2011.10.02. 17:20:13

A kamazos gondolom azóta már börtönben van. :D

robian 2011.10.02. 17:23:39

Omanban átszámítva 80 Forint a benzin

RaveAcE 2011.10.02. 17:23:53

Allah hatalmas. De a homokbucka még nagyobb. ;)

es125 2011.10.02. 17:25:50

www.youtube.com/watch?v=Qppydy3VfNY&feature=related tessék, hát ilyen is van bizony4 szerintem aki hülye, haljon meg ,ennyi, nem több

Gyurma73 · https://plus.google.com 2011.10.02. 17:27:48

Az iszlám dzsihán tagjai ,szent háborúra készülnek.
képesek föláldozni magukat.

TUDOD, A CSIBE 2011.10.02. 17:28:57

Baromállatok. Utálom amúgyis ezt a népet.

Földrajzi értelemben szerencsések de tönkreteszik a világ dolgait,mert semmi nem számít. Gratulálok.

2011.10.02. 17:30:17

Ha nem forgalomba csinálnák nem érdekelne. De így azért elég gáz...
Mondjuk szerintem hiába írogatja sok kommentelő hogy elsőkerekessel kéziféketrángatni nem nagy kunszt, azért szerintem 220-szal betépni a kéziféket, elkezdeni rángatni az autót, és mindezt túlélni... Nem hinném hogy annyira könnyű mint amilyennek látszik, főleg ilyen lágy felfüggesztésű autókkal mint a Camry.

TUDOD, A CSIBE 2011.10.02. 17:30:22

@Fox888: Hidd el más dolgok is vannak nem csak az olaj. Texasban is van elég.

TUDOD, A CSIBE 2011.10.02. 17:33:15

Nem lenne rossz megtisztítani kicsit ezt a térséget.

Fülesmaci 2011.10.02. 17:35:15

robian

Szaudiban 10 liter 95-öst adnak 1 euróért.

?aztaaa? 2011.10.02. 17:41:22

a rendszamos auto A.D., azaz Abu Dhabi,ott pedig teljesen kizart hogy ilyeneket megcsinaljal.
Szaud-Arabiara tippelek.

Amugy kocsma is van, igaz csak du. 6utan szolgalnak fel szeszt :)

Bambano 2011.10.02. 17:41:42

Amennyire én tudom, arrafelé elég komolyan veszik a vérbosszút... ha most a sofőrke besokall és megöli a hátsó ablakon kilógókat, akkor annak a családja nem kezd el pisztolyozgatni egy lőbálon?

?aztaaa? 2011.10.02. 17:50:53

@Bambano:
kivalthadod penzzel.
Felenk egy teve araban mernek ket feleseget :) es nem vicc, hanem komoly.

Jamesblond 2011.10.02. 17:55:51

Már bocs, de az egy másik ország, más kultúra, itt meg minősítjük őket. Először is, minden autóverseny ami mára legális lett, illegálként indult. A drift csak nem rég óta lett legál itt is. A pasik a videokon 200-nál teszik keresztbe, utcai futóművel, utcai gumikon. Ezek nagyon nem amatőr legények. A F1-ből, meg raliból is össze lehet szedni kockákat, amikor a legprofibbak is elejtik a fémet. Lám az araboknál is előfordul. A raliban is sokszor berepült a kocsi a nézők közé, nálunk is. ??? Elég demagóg banda vagyunk, minősítünk, megcikizzük őket hogy csak az olaj miatt van nekik, mialatt a mi kormányunk a nyugat-magyarországi gázmezőt 12% bányajogi részesedésért adja el, az amcsiknak. Ők nem adják, mindenkinél fegyver van, a nap 24 órájában képesek megvédeni a földjüket. Különben már nem lennének... Nagyon más az élet ha van mit elvenni tőled, de nem akarod adni. Jól élnek, nem csinálják rosszul. Mi viszont szarul élünk, de okoskodni azt tudunk. Még az újságíró is annak örül, ha baja esik a képeken a kocsiknak. Pedig ez is csak egy üde színfolt az autózás világában.

TUDOD, A CSIBE 2011.10.02. 17:59:38

@Jamesblond: Ja ,nagyon üde. Legyen itt is ez..

TUDOD, A CSIBE 2011.10.02. 18:02:17

@fogash:

"mögöttük áll a még nagyobb zs állam (segíte, D.C.-re végződik a fővárosuk neve)."

Azért majd ezen kicsit gondolkozz el a kis agyaddal és ne csak az RTL-t nézz ,hanem esetleg menj is ki oda megnézni mi van ott,ha van lehetőséged.

gőzhenger 2011.10.02. 18:04:24

Baszki, ha egyszer ott elfogy az olaj, es nem lesz penzuk, ezek 35 ev alatt ki fognak halni a sivatag kozepen. Nem lesz kar ertuk!

gőzhenger 2011.10.02. 18:10:19

@Jamesblond: Ja, Iraknal lattuk mi van akkor, ha nem akarjak odaadni az amcsiknak azt amijuk van. Jo sokat ertek azzal, hogy mindenkinek AK-ja van. Ok azert vannak meg, mert Szaud ugyanugy lefekedukt amerikanak mint ahogy mi is. Gusztustalan, de ez van! Addig elnek ok is jol, amig USAval joban vannak.

Rocko- 2011.10.02. 18:15:00

1) remélem Darwin erősebb mint Allah.

2) zenét azért kell hallgatni, remélem én linkelem először.
www.youtube.com/watch?v=lqJDuZIcQ34

Jamesblond 2011.10.02. 18:19:36

@TUDOD, A CSIBE: Nálunk szerintem soha nem lesz ez. Mint ahogy bikák elől menekülés, aligátorok elől úszás, kígyóbűvölés, vagy paradicsomhajigálás sem... Riói karnevált sem majmolunk, helyette ratyikarnevál van. Nem jön ez ide, drága a gumi, drága a benzin, átlag magyar család egy pl Camry-t 20 év alatt tudna kifizetni. Sajna nagy falat ez az autós színfolt nálunk.

Liquid_Night 2011.10.02. 18:27:37

Saudi drift audince Vs The Police:

www.youtube.com/watch?v=Gq7RmXvLXk0&feature=related

Úgy tűnik, magányos rendőri egységek inkább megvárják az erősítést, ha találkoznak ezekkel. Ez persze nem meglepő, tekintve az egy főre jutó AK-k számát a tömegben:) Egy azért biztos, ha a US/Izrael valamit akarna tőlük (és feladnák a PC hadviselési elveket), akkor azzal nem mennének sokra. A 100, vagy akár csak 65 évvel ezelőtti Európa is atomsivatagot csinált volna belőlük mai technikával, ha kellene az olaj :)

De amúgy ezek miért ilyen őrültek? A hőség készíti ennyire ki az embert, vagy a nők meg az alkohol hozzáférhetetlensége?

Jamesblond 2011.10.02. 18:29:20

@gőzhenger: Hát, az amcsiknak is sokba került a dolog. Jól megroppantak a nagy háborúzásban. USA úgy el van adósodva, alap dolgok fizetgetése (nyugdíj, köztisztviselők) is komoly bibi. Ott is válságban vannak, nem bírják fizetni a hiteleket, tüntetnek az emberek, stb... Nem olyan egyértelmű az az iraki győzelem, mint ahogy a vietnámi háború esetében sem.
Hehe: Ismered a viccet?
Az amerikai katona mutatja a ruszki katonának az M-16-os USA gépfegyvert:
-Látod Szergely? Ez a típus megjárta Vietnámot!
Erre Szergely előveszi az AK-t:
-Látod Rambo? Ez az AK. Ez meg megnyerte.
:D

dr.oid 2011.10.02. 18:30:34

Őket is 68 szűz fogja kényeztetni a Paradicsomban? Kissé szkeptikus vagyok...

Gluteus Maximus 2011.10.02. 18:38:54

Adjál a primitív barmoknak modern technikát a kezébe...

Gluteus Maximus 2011.10.02. 18:40:24

dr.oid. Azok a szüzek bégetni, nyeríteni és ugatni fognak...

gőzhenger 2011.10.02. 18:40:36

@Jamesblond: USA meg mindig kisebb szarban van mint Europa. A hadsereguk pedig ottvan, ha nagyon elfajulnak a dolgok, nekunk meg az sincs. Ezenkivul, nekik a dollarral nagysagrenddel tobb a mozgasteruk, mint az EU-nak az Euroval. (elinflalas peldaul, egyszerubb monetaris dontesi lehetosegek, stb)
Iraknal meg csak kerdes, hogy hogy definialjak a gyozelmet. Az iraki olajjal azt tesznek amit akarnak. Irak egy hatalmas bab allam lett, onnan azt csinalnak amit akarnak. Vietnamnal szerintem egyertelmu a dolog, hogy vesztettek. Iraknal, szerintem elhoztak/hozzak amit akarnak. Vietnamnal meg nem az AK nyerte meg, hanem a sajat kozvelemenyuk miatt vesztettek.

Lenyeg a lenyeg, hogy szerintem osszesegeben nekunk itt Europaban sokkal tobb okunk van az aggodalomra a jovovel kapcsolatban, mint az amiknak. :(

BMW /// 2011.10.02. 18:41:52

@Jamesblond:

te voltal mar USA-ban? Látszik hogy semmit nem tudsz hogy mi van kint.:)

Gluteus Maximus 2011.10.02. 18:42:22

Ja, és hetvenkettő... :-)

TUDOD, A CSIBE 2011.10.02. 18:45:36

@Jamesblond:

Érdekes lenne ha olyan gazdasággal így állnának te szerencsétlen.Nyugdíj fizetésében bibi:D. Persze.

Rocko- 2011.10.02. 18:47:49

@skyrangr: csak a kultúra felnőtt, két lábra állt és elment Európába.

Biscione · http://axl-zizzenetek.blogspot.com/ 2011.10.02. 18:49:11

De ahogy nézem, a homokfúvás ingyé van.

Ptrke 2011.10.02. 18:55:20

A második videón 2:45 után láthatjuk az "év mázlistája" cím büszke tulajdonosát, azt a faszit, akit a bukfencező roncsjelölt kétszer vétett el kb 20 cm-rel

Szergej55 2011.10.02. 19:13:24

@Liquid_Night: A kettő kombinációja csodákra képes :D

tomoo 2011.10.02. 19:24:46

Látom volt, aki szerint igen tehetséges úriemberekről van szó. Hát én azt látom, hogy egy nagyon széles és nagyon jó minőségű úton a baromállat padlón rángatja a kormányt (ekkora sebességnél nem kell kézifék, de ahogy lassul már húzza) félkézzel vagy ahogy tudja az ESP meg próbálja visszatolni egyenesebe az autót, a barom ellenkormányoz neki és ez ismétlődik. Azóta már lehet a videón szereplők is kirepültek 160-al felborult autóból a lehúzott ablakon...
A ralis és F1-es példákat meg komolyan gondolta az illető? Na neeee

LBL 2011.10.02. 19:24:50

Annyi pénzük lenne az itthoni driftelőknek, azok is pont ezt csinálnák.

Jamesblond 2011.10.02. 19:30:54

@gőzhenger: Igen, igazad van. Sajnos a fasorban sem vagyunk az USA-hoz képest. De én az arabok és köztünk magyarok között végeztem főként némi összehasonlítást. Sokan itt azt hiszik, hogy nomád buckalakó állatok élnek ott. Hát nagyon nem.

Jamesblond 2011.10.02. 19:33:15

@TUDOD, A CSIBE: Szoktál te híradót nézni?

Jamesblond 2011.10.02. 19:40:21

@BMW ///: Miért mi van kint? Mesélj!

Zozzz 2011.10.02. 19:40:26

A tompítottat azért használják.

:D

hallari 2011.10.02. 19:40:36

@Fox888: "Teszem hozzá, hogy nem lenne minden ember kezében fegyver ha az USA (Izraelnek)-nak nem fájna rettentően a foga az olajukra" ez konkréten marhaság, jól mutatja az, amikor Irak lerohanta Kuvaitot. Hogy az Irak-Irán háborúról, ami kb. 10 évig tartott, ne is beszéljünk (meg a többi arab-arab ellentétről). Igenis, ez a "kultúrájuk" része.

tükörfúró 2011.10.02. 19:45:30

@Bambano: a vérbosszú az nem ilyen, ott nincs ez a felelősségesdi buzulás, ha ő kilógott az ablakon és meghalt, az nem a sofőr miatt van, ésszel és igazságérzék szerint élnek és ítélnek

egyébként meg minősíti ám erősen az itteni kultúrát is, ami egyesekből kijön ezt látva,..

btw egy komolyabb törzsi háborúban 10* ennyi embert lőnek agyon egyetlen nap alatt, mint itt meghal, mármint véletlenül, baleset által, mert ugye itt nem az a cél, az csak rossz esetben a járulékos veszteség

európai ember meg már mindentől rinyál, nem kérdés ki lesz a világ követekező ura, öreg európa lehúzhatja magát a kotyón, a sok erkölcshuszárral meg jogokos metrosex nullával együtt

a gazdasági erkölcsi része meg olyan, mi köpködünk hogy ezeknek ilyen vasra tellik, vajon rolunk mit gondol az a mi plazmetévénket, luxusautónkat, stb, a gyarmaton forrasztó slave, aki félévig gyüjt biciklire, ne gyalog kelljen munkába járni naponta 70km-re, és 8an laknak egy szobában, nagypapától a csecsemőig?!?

tlantos 2011.10.02. 19:45:40

Meg mindig idiotak.

gnme 2011.10.02. 19:45:54

nemazé a húszfilléré' de kiaza allak?

hát b+ ..mindig erről a mandriról dumálnak, de egy kiba*ott fénykép nincs róla

ez a tag valami terrorista?

TUDOD, A CSIBE 2011.10.02. 19:50:11

@gnme: BAZZZZZZ:DD ezzel mindent elmondtál.

hallari 2011.10.02. 19:50:48

@Jamesblond: üde színfolt, na persze... Nem minden verseny indult illegálisnak, a múlt század elején, az automobilizmus hajnalán már komoly rendezett pályaversenyek voltak Európában és Amerikában is. És nem lődöztek AK-47-essel ki az ablakon, nem veszélyeztették a forgalmat, max. önmagukat, de valahogy nekem akkor is az egy lovagias küzdelemnek látszik, míg ez nettó baromság és életveszély.

TUDOD, A CSIBE 2011.10.02. 19:51:17

@Jamesblond: Nézzed csak a híradót,nagy okosságok vannak benne:)

hallari 2011.10.02. 19:51:52

@gnme: ezt most tényleg komolyan kérdezed?

TUDOD, A CSIBE 2011.10.02. 19:55:11

Iraqban meg Iran-ban (mostmár remélhetőleg nem hiszen USA vitt egy kis kultúrát) de régen meg most is kivégeznek vagy megcsonkítják a nőket ha véletlenül vezetne..(lattam egy dokumentumfilmet melyben egyik nő így járt)

gnme 2011.10.02. 19:55:11

@hallari: ez a tag egy lórájder, nem?

tegnap láttam a egyik tanító csatornán

allak a lórájder, detroit miegymás

Hurri Kán 2011.10.02. 19:56:36

@TUDOD, A CSIBE:
USA vitt kultúrát... EHHHEHEHEHEHEEHEE
Kurva jókat írsz, könyörgöm, abba ne hagyd. :DDDDD

hallari 2011.10.02. 19:57:30

@tomoo: ezt nézd meg, az előbb linkelte valaki, félelmetes:
www.youtube.com/watch?v=Qppydy3VfNY&feature=related

TUDOD, A CSIBE 2011.10.02. 20:00:27

@gyvy: hát jah ,kicsit megtisztította azt a részt.

TUDOD, A CSIBE 2011.10.02. 20:01:47

+ 1-2 komolyabb terroristával kevesebb

Hurri Kán 2011.10.02. 20:03:05

@TUDOD, A CSIBE:
Igen? Sorold... Aztán sztem kicsit borogasd magad...

Jamesblond 2011.10.02. 20:08:45

@hallari: Igen, olyanok is voltak, amikről te beszélsz. De azokat amikről te beszélsz, megelőzték illegális menetek is. A negyed mérföldes "gyorsulási" verseny pl a szeszcsempészek révén létezik. A drift is az elején gyűlölt, üldözött fattyúnak számított. A rali 1911 óta létezik hivatalos formában. Azelőtt aranyifjak és autó fabrikátorok nyomták pénzre. Hol egy lovat ütöttek el, hol kerítést döntöttek. Azt is utálták. Aztán kihúztak pántlikát a pályák szélére, mindenki megnyugodott hogy a pántlika megvédi a testi épségét a száguldó vasaktól és azóta is létezik. A legbrutálabb illegál autóverseny a kamionverseny volt. Mert azt is utcán nyomták pénzre, megrakva 40- akár 80 tonna rakott súlyokkal. Az pusztított igazán. Szóval a verseny mindig hamarabb volt mint az engedélyezett-szervezett "rendezvény". És igen: a verseny ön, meg közveszélyes, ezért szeretik/szeretjük. Rengetegen.

TUDOD, A CSIBE 2011.10.02. 20:09:56

@gyvy: Osama példaul te szerencsétlen senki.

Hurri Kán 2011.10.02. 20:10:55

@TUDOD, A CSIBE:
Tényleg? Hinnye... sok mesét olvashatsz, ami nem baj, hogy el is hiszed, az már inkább...

hallari 2011.10.02. 20:12:44

@fogash: "izrael meg egy arrogáns diktátor" ez jelentős részben nem igaz, sokkal normálisabban állnak a dolgokhoz, mint a híradásokban megjelenik. Az, hogy felhúztak egy falat, olyan, mint ahogy Romániában és Csehországban is húztak már fel a romák ellen. Én voltam Betlehemben pont, amikor átadták a palesztin önkormányzatnak, hát pont olyanok külsőre meg VISELKEDÉSRE is, mint nálunk a romák. A csencseléshez értettek, de borzasztó pofátlanok is voltak, egy lányt már a sikátorokban félre akartak a csoporttól vezetni (rád bízom, mit gondolsz, mit akartak csinálni vele). Belülről mint a hányadék, úgy nézett ki a konyhájuk, mutatták fényképen, akik araboknál szálltak meg. Egy másik (német) csoportból mesélték, hogy egy nőt tőlük el is rabolt egy taxis (könnyelmű volt, egyedül szállt be egy arab taxiba), de szerencséjére, amikor el akarta adni, és már tágyalt a vevővel ki tudott surranni a szobájából és segítséget tudott kérni. Ezeket az embereket csak komoly fenyegetésekkel lehet normális viselkedésre kényszeríteni, nem véletlen, hogy még a saját vezetőik is vaskézzel uralkodnak rajtuk. Talán rémlik a sariából a kézlevágós sztori.

Jamesblond 2011.10.02. 20:12:57

@TUDOD, A CSIBE: Ha a magyar híradóban azt hazudnák, hogy USA elérte az adósságplafont és nagy a gáz, Obama tajtékzik, nem úsznánk meg szárazon. Szóval csak hogy tudd, nagy a gáz ott is.

TUDOD, A CSIBE 2011.10.02. 20:14:29

@gyvy: :) rendben. Ha te is a repülőkön ülő emberek családtagjaihoz tartoznál, máshogy éreznéd magad.

Gratulálok.

hallari 2011.10.02. 20:16:18

@gnme: igen, a múltkor beszélt róla, hogy a célja a Forma-1, bár kicsit szomorkásan mondta, hogy tisztában van az esélyeivel, mire a riporter megvígasztalta, hogy ha Hamilton bekerült, akkor azért az ő ügye sem teljesen reménytelen... :)

gnme 2011.10.02. 20:20:10

@hallari: részeg drogosok nem jutnak oda be .. pláne benne sincs a bibliában,, pedig az kemény könyv, még testvérgyilksok is vannak benne ,,

.. szerencsére ezeket a májcirózisos kocsmai anekdótamesélőket mint az allak kihagyták belőle

majd a haverja az Akbár bejut..

egerben nagyon tudták nyomatni magukat,,, azt hogy felsültek

lúzer banda

2011.10.02. 20:20:49

@TUDOD, A CSIBE: Te hol élsz? Gumibelsőben? Gumiszobában?

Nagyon gáz vagy, vedd már észre. Nem gondoltam volna hogy van még élő ember aki beveszi ezeket a meséket... :)

gnme 2011.10.02. 20:25:48

@TUDOD, A CSIBE: na mivan,, nem szereted a túrót?

akkor ne szopjál

Bartrender 2011.10.02. 20:31:33

Na az is egy igazi barom, aki az út széléről sasol...

gnme 2011.10.02. 20:35:39

@Bartrender: te is magadból indulsz ki?

Mr. Jerkow 2011.10.02. 20:43:24

Az egészben a leggyönyörűbb, hogy ezek a majmok mind a mi üzemanyaglóvénkból marhulhatnak kedvükre. Igazságos ez a világ...nekik..

Dr. Robin Masters 2011.10.02. 20:51:40

Úgy látom, olvasom, hogy sok okos "szakértő" hozzátette a magáét egy egy poszt erejéig a témához.

Egyébiránt ezen autók átlagértéke meg sem közelíti a 15 millió HUF-t, ottani árszínvonalon kellene mérni a dolgokat, nem az ittenivel.

A primitív jelző meg azt hiszem, hogy messze nem illik a közel-keleti kultúrára, már ha egyáltalán ismeri is azt innen valaki. Bezzeg a magyarok olyan nagyon primitívek, amikor a sok fiatal este buli után részegen csapat az autóval és felröppennek a fára magukkal rántva még pár embert a halálba. Na az aztán a primitív dolog.

Nekik pénzük van, eladták jól a nemzetközi piacon, amit találtak a föld alatt jó áron, így hát vígan élnek...és lehet talán unatkoznak.

Egyébként is mindenkinek jár 1 perc hírnév.

Répatorta 2011.10.02. 20:53:21

Pár éve még lóháton csinálták ugyanezt. Változik a világ ott is.
Nem sokat ér ott egy ember élet...

khaleeji 2011.10.02. 21:07:02

hát igen, a szaudiaknál a havi nettó 3 millió ft egy harmatos kis jövedelmnek számít, miközben a benzin tizede a magyarnak, de az autók ára is kevesebb, mint a fele.

érdekes, hogy a német autók is ára is csak kb 60%-a a németországinak , 40%-a , mint magyarországon, csakúgy, mint az usa-ban.

djukel 2011.10.02. 21:10:25

Én is bekattannék, abban a kurva országban láthatóan nincs semmi más, csak homok.

yufsntpi 2011.10.02. 21:21:01

M3 bevezeto, fenyes nappal, hetvege, enyhe forgalom, majdan Skoda Octavia ugyanezt nyomta le tavaly. El kezdett ott forogni a kocsik kozott. Jolnezett ki, viszont a baj, hogy majdnem nekunk baszodtak a marhak, felesegem ott ult a jobb 1 -ben, 8 honapos terhesen. Az a baj, hogy munkambol eredoen van pisztolyom, es ha nekunk jon, biztosan lelottem volna...

hallari 2011.10.02. 21:32:45

@djukel: ebben lehet valami, én is felüdülésnek élem meg, amikor az Alföld síkja után felkapaszkodhatok egy szép hegy tetejére, egy tájvédelmi körzetbe. Arról nem beszélve, hogy az Alföld is fényévekre van a sivatagtól.

Shadowbull 2011.10.02. 21:36:20

@Répatorta: es par ev mulva megint lohaton fogjak...

sb

Shadowbull 2011.10.02. 21:39:55

@Jamesblond: "a mi kormányunk a nyugat-magyarországi gázmezőt 12% bányajogi részesedésért adja el"

Miert mennyi a normal arfolyama?

sb

Dr. Robin Masters 2011.10.02. 21:45:13

@yufsntpi: Ha az a skodás neked megy, akkor nem biztos, hogy te utána még lövöldözöl. :-(

Jamesblond 2011.10.02. 21:46:39

@Shadowbull: Más országokban jóval 70% fölött. Nálunk a legolcsóbb ez és legdrágább a víz.

motyo74 2011.10.02. 21:52:51

Siralmas látni azt a kormánykezelést, a belsőkamerás felvételen. Valahogy Carlos Sanyi bácsit, vagy bármelyik nagy öreget egyszer sem láttam így vezetni. Talán kiskoromban, a dodzsemen láttam ilyen technikát egyeseknél. De mindezek ellenére mégis csak viszonylag ritkán dobják el a vasat! Nyilvánvalóan elmebetegek és végtelenül felelőtlenek, de valaki tényleg vigyáz rájuk...

Shadowbull 2011.10.02. 21:55:10

@Jamesblond: van erre valami forrasod? Erdekelne.

sb

moszkvicsszlusszkulcs 2011.10.02. 21:59:20

Mindig azt hiszem, hogy az USA és nyugat-eu a szellemi toprongyok és jóléttől megbolondultak földje, de aztán rá kell jönnöm, hogy az arab országokban és Iránban, ahol az aranyifjak bizony bármit megengedhetnek maguknak (anyagilag pláne), ott van az igazi probléma. Pedig még alkohol és drog sincs, mégis bolondok, lövöldöznek, száguldanak.
A bolond nyugati meg egyre spórolósabb motorokat rak a saját kocsijába, hogy kitartson az olaj, ezek a homoki majmok meg égetik a benzint orrba-szájba.

Amúgy a szaúdi és más gazdag arab államok bármilyen külföldi diplomát támogatnak ezeknek a fiataloknak, állami pénzen tanulhatnak bárhol a világon, de látom a többségnek fontosabb az autóval marhulás. Mert ha nem lenne más perspektíva, akkor még azt mondom, hogy persze, hogy hülyeségre ragadtatják magukat. De ezeknek mindenük megvan, ennek ellenére nem tudnak magukkal mit kezdeni.
Kivégzések, nők csiklójának kivágása, hobbi terrorizmus, erkölcsileg helyeselt megölése a lánygyermeknek, ha az ránéz egy férfira... és még mondják, hogy az iszlám békés és toleráns. Haha.
Ha kúrni, drogozni, inni akarnak, akkor ellátogatnak Olaszországba, Franciaországba, Magyarországra és király módon élhetnek, mint Kadhafi fiai is tették.

roxxtar 2011.10.02. 22:06:46

Pont ma láttam egy ladát amit ugyanígy rángattak a mecsekben.. :D van nálunk is ilyen csak jó helyen kell keresni :DD

átlátó 2011.10.02. 22:09:34

Maradjanak ahol vannak, én meg nem megyek oda, ahol vannak.
A blekendekert ezek tanálták föl, vagy csak mákjuk van, hogy olaj van a gyékény alatt amin aszanak?

Jamesblond 2011.10.02. 22:10:29

@Shadowbull: Megkeresem és küldöm a linket.

Hó apó 2011.10.02. 22:14:30

Ez a sok véresszájú, rasszista arabgyűlölő elgondolkodhatna azon, hogy Stohl "művészúr" produkciója vajon befért volna-e az összeállításba....

átlátó 2011.10.02. 22:15:45

Tartom,hogy túlették magokat homokkal.

Hó apó 2011.10.02. 22:16:25

Örüljetek, hogy nem repülőszőnyeggel csinálják, mert akkor az Airbusok potyognának sorban....

átlátó 2011.10.02. 22:18:14

@Hó apó: Nem gondolkodok, de belefért a művész úr produkciója. Te pedig annyira jó vagy, hogy visszatapsollak. És csak szólok, hogy a rasszizmus, az egyik legőszintébb dolog, mert tapasztalati úton kialakult tapasztalatokon nyugszik, tekintettel arra, hogy az ember ab ovo nem rasszista. :) Akkó érted ezt, mert egyszerű.

Jamesblond 2011.10.02. 22:18:42

@Shadowbull: index.hu/gazdasag/magyar/gaz070524/
Ez a gázmezőről szóló cikk, ennek a 12%-a a mienk, küldöm a 12%-ost is, ne tőlem halld :)

Jamesblond 2011.10.02. 22:26:42

@Shadowbull: www.mbfh.hu/gcpdocs/200912/banyaszat_es_geotermia_2009_szg.pdf
Ezt találtam per pillanat, a közepe táján van szó a 12%-os bányajogról. Mivel nálunk van a gáz 100 %-a, eléggé keveslem a kitermelt érték 12%-át. Őrült nagy zséről van szó, egy csapásra kirántana minket a slamasztikából.

Jamesblond 2011.10.02. 22:31:45

@Shadowbull: Van egy jobb, átfogóbb cikk is, konkrétan a Makó környéki gázmezőről, keresem...

Hó apó 2011.10.02. 22:32:37

@átlátó
"És csak szólok, hogy a rasszizmus, az egyik legőszintébb dolog, mert tapasztalati úton kialakult tapasztalatokon nyugszik,"

örömmel nyugtázom, hogy akkor a világon kialakult általános zsidógyűlöletnek is megtaláltad az alapját....

vasgyuszi 2011.10.02. 22:32:42

Primitív bumburnyák népség a mai arab! Pusztuljanak ki. Ezek után ne a zsidóknak szurkoljak?!

Hó apó 2011.10.02. 22:33:47

"Ezek után ne a zsidóknak szurkoljak?!"

Hát ne....

vasgyuszi 2011.10.02. 22:34:01

@Hó apó: stól is megrohadhat ott, ahol van, nem kár érte.

vasgyuszi 2011.10.02. 22:35:25

@Hó apó: akkor kinek? De most komolyan.

Hó apó 2011.10.02. 22:37:21

"akkor kinek? De most komolyan. "

Annak, hogy végre nyugalom legyen arrafelé, mert ha kirobban bármilyen komolyabb háború arrafelé, akkor összeomlik a világgazdaság.

SvenH. (törölt) 2011.10.02. 22:38:13

ezek ugyanolyan idiotak mint a jackass, jol begyakoroljak es kesz...

Ez már foglalt. 2011.10.02. 22:55:21

Allah elqrt 0 szériás egyedei is elég selejtesre sikerültek...

Pizza zabáló 2011.10.02. 22:57:42

Ahol van ott van. Ennyi. Pont. Nekik ez olyan mint a magyar kisgyerekeknek a födön hózhatós csapkodós lepke. Tisztán látszik, hogy ezek játszanak.

teotwawki 2011.10.02. 23:04:35

Kurva ausztrálok! Rühellem azt az országot, vagy kontinenst vagy akármit. Ott kéne atomot robbantani!

Hurri Kán 2011.10.02. 23:09:47

@teotwawki:
Hű... kevesebbet kéne inni így vasárnap este. :D

HgGina 2011.10.02. 23:15:55

Allah hatalmas.
Meg az ő állatkertje is.
De a kerítés túl kicsi, és kiszabadultak a barmok.

tomoo 2011.10.02. 23:31:32

@Jamesblond: Halkan megsúgom, hogy a makói gázmező kitermelése a ma ismert technikákkal nem gazdaságos. Tehát nagy járadékot ne várj. A többit meg ha jól tudom nagyrészt a MOL termeli ki.

"Más országokban jóval 70% fölött."

Ez viszont engem is érdekelne bővebben.

Slippery Slick a menetlabilizátor 2011.10.03. 01:12:51

Drift egy befutott kecskepásztor nemes egyszeruségével..
FANTASZTIKUS !
Ezek nem priccolnak ocsém!
Ezeknek lesz mit mesélni az uniformizált, komformizált, amerikanizált, globalizált unokáiknak.
..már ha túlélik a saját hulyeséguket.

Liquid_Night 2011.10.03. 01:45:38

@motyo74: Itt látszik, hogy mennyire kifinomultak már a menetstabilizálók :D

teddybear01 2011.10.03. 01:47:20

@tomoo: Én meg megsúgom neked, hogy a makói gázmező körüli cirkusz szimpla tőzsdei átverés. Az alkalmazott eljárást Frederick Forsyth: A háború Kutyái című regényében írja le a legszebben.

Van ott gáz, de egyrészt még magyar viszonylatban is kevés, másrészt több, és nagyon mély rétegekben, ráadásul meg olyan zárt alapkőzetben, hogy ki nem csalogatod. A magyar geológusok már a hatvanas évek közepén felmérték az egész környéket. Azóta sem termeltek ott gyakorlatilag semmit sem.

Ráadásul a délkeleti csücske átlóg Romániába, és bár Ceaușescu idején minden ilyen olaj és gázmezőt megfúrtak a románok, hogy amit lehet kilopjanak belőle, a makói mezőt hagyták a fenébe.

Ami azt illeti, a MOL már évekkel ezelőtt kihátrált a cirkuszból. Hagyták a Falcont belesülni a dologba.

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.10.03. 02:25:06

@Jamesblond:

...meg minden sarkon verik a negereket.. :D

szerintem te meg nem voltal a unajtidsztecben de nem is olvasol rola.

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.10.03. 02:28:37

@Jamesblond:

a makoi gazmezok..... az teny hogy lehuzzak a nagy penzt az allamrol de hogy kirantana a bajbol Magyarorszagot? ugyan, ne tulozzunk. Amikor en meg tanultam akkor volt egy eves nyugdij alap 4600Milliard ( nem millio ) forint. Akkor szamold ki mennyit kene kitermelni naponta hogy meglatszodjek a makrogazdasagi adatokon...

igazad van, az allam szamara elonytelen ( es allitom erkolcstelen ) a szerzodes a kitermelokkel de ne nagyitsuk fel, ne csinaljuk "aranyotojas tojo tyukot" a Szeged kornyeki gaz ( es koolaj ) vagyonbol.

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.10.03. 02:31:32

@yufsntpi: Az a baj, hogy munkambol eredoen van pisztolyom, es ha nekunk jon, biztosan lelottem volna..."

akkor surgossen menj el pszichologushoz, de amig igy erzed semmi esetre sem ird le nyilvanos blogban mit tennel. Neked nem valo fegyver.

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.10.03. 02:45:00

vasgyuszi 2011.10.02. 22:34:01
@Hó apó: stól is megrohadhat ott, ahol van, nem kár érte.

Errol nekem is hasonlo a velemenyem bar en mashogy fogalmaznek.

teddybear01 2011.10.03. 03:42:19

@visszakettopadlogaz: Tudod kicsivel előtte írta, hogy mellette ült a 8 hónapos terhes felesége.

Lehet hogy neked nem, de a normális férfiaknál a terhes feleség védelme nagyon fontos. Ez különben is az ön és utódvédelem kategóriája.

Senki sem kényszerítette azt a hülyét baromkodni, mint ahogy Stohlt sem az ivásra-kokainozásra.

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.10.03. 03:59:08

@teddybear01: O nem megelozni akarta a fegyverhasznalattal a balesetet hanem "megtorolni". ( ha megserul a felesegem akkor lelovi a balesetet okozot ) Ilyen gondolkodassal nincs helye fegyveres szervnel.

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.10.03. 04:12:57

@teddybear01: Ha azt irta volna hogy ra akartak tamadni es a szandek nyilvanvalova valt es bele eretsztett egy par tarat a tamadokba akkor nincs olyan torvenyszek aki eliteli, de ha karambol utan lelovi az elkovetot akkor tuti hogy megy a sittre max enyhito korulmeny hogy a felesege megserult.

Amugyy meg ne feledd:

"Igazsag fent, jog itt lent."

teddybear01 2011.10.03. 05:05:08

@visszakettopadlogaz: Tökmindegy mikor lövi le. Nem azt írtam, hogy a jognak megfelel, hanem hogy ez normális férfinál alapvető ösztön.

Különben meg, ha a megerőszakolt nő ha a megerőszakolóját megöli, beszámítják neki mentő körülménynek az erőszakot.

"Enyém a bosszú!" ahogy a bibliában is írják.

koc · http://tablasjatek.blogspot.com 2011.10.03. 07:08:53

@lutria: De van. A masodik video kozepen az egyik okostojgli a bucskazas elejen az aszfaltot nyalja mar, de a vegen mar mindenki log ki valamerre a fejtetore allt jarganybol.

farönk 2011.10.03. 07:32:35

A végén a Hilux nagyot ütött. De a többi se normális. Mondjuk ahol ekkora aszfaltfelületek vannak semmi jelzés nélkül, ott ez nyilván virágzik. Csináljanak maguknak kifutópályát és nyomják ott, ne veszélyeztessék a többi közlekedőt! Anyag és nyilván pénz is lenne rá.

qmatch 2011.10.03. 08:04:05

Na jó, akkor nem megyek oda kocsival.
Nem megyek sehogy.
Nem megyek sehová, csak az önkoriba kijavíttatni az elcseszett kör.v.besorolásomat.
Érzitek ugye....ahány ház, annyi féle probléma.

tomoo 2011.10.03. 08:09:58

@teddybear01: Igen, köszi. Tudom én nem mentem bele a részletekbe, de a lényeg kb. ez volt. A tőzsdei szélhámosság mellé tuti pénzmosási lehetőség is. Még most is idétlenkedik valamelyik cég, teherautóval hordja a kitermelt szmötyit (még mielőtt leírnád tudom, hogy mi minden jön fel onnan) Algyőre, mert ha 2012-ig nem végez érdemi kitermelést elveszik a jogot és akkor ugrott a buli.

magyar_ellenállás 2011.10.03. 08:34:45

Üdv. Az eszkimó-apacs ellentét körüli eszmecserébe nem folyok bele, mert már rohadtul fárasztó, hogy mindenhol ebbe ütközik bele az ember, közben meg ellopják a feje fölül a házat, meg azt se tudja, kik a szomszédai. A viccet ismeritek, ugye?

Tűzharcban elesett 3 eszkimó és 3 apacs. Napi mérleg: 6:0 ide.

No, de ehhez azért hozzáfűznék valamit:

"A magyar geológusok már a hatvanas évek közepén felmérték az egész környéket. Azóta sem termeltek ott gyakorlatilag semmit sem."

Először is: komenyista rezsim volt, a "magyar" tudós kb. annyira volt magyar, mint a német juhászom.

Másodszor: szovjet barátainktól jött a villany, jött az olaj, jött a gáz, nehogy már a magunkét termeljük ki...

A románok valóban elkummantottak sok mindent, de, látjátok, az aranybányákkal még mindig bohóckodnak, biztos megéri a kanadaiausztrálnégereszkimó befektetőknek, ők csak értenek a pénzhez, vagy nem?

De, ha az egész makói történet tényleg úgy is van, ahogy a hivatalos verzió tartja, Eötvös papáék (nem a cirkuszosok) rengeteg hőforrást feltártak kőolaj után kutatva, mégsem látom, hogy a csóró magyar önkormányzatok százkilométernyi, tekergőző csőhálózat felett melengetnék didergő hátsójukat. Helyette inkább befizetik a 6 hónappal ezelőtti gáztartozást, nehogy télen elzárja a drágalátos szolgáltató, aminek a tulajdonosi hátterét szintén nem érdemes kapirgálni, mert akkor a posztmodern kélgyó esmég enfarkába harapna.

hallari 2011.10.03. 08:56:44

@Hó apó: se véresszájú, se gyűlölködő nem vagyok, a konkrét indokaimat elolvashatod pár kommenttel feljebb, miért igyekszem távolmaradni az araboktól.
hallari 2011.10.02. 20:12:44

Amúgy meg az arabok igen szorgalmasan és sokat tettek békés civilek lemészárlásáért (Fekete Szeptember, PFSZ, Fatah, Al-kaida stb.), pl. a madridi és a londoni robbantások is kiválóan mutatják a "hozzáállást". Ne csodálkozz, ha a világon szinte sehol nem fogadják szívesen őket (sőt, esetleg utálják is).

Alhazred 2011.10.03. 09:03:16

a második video nézése közben azért jóleső káröröm töltött el. remélem ezekre a hetven szűz helyett hetven jól fejlett nigga vár odaát.

Alhazred 2011.10.03. 09:05:10

aki emellett is csak arra képes, hogy "debezzeg a zsidók", az sikeres ember nem lehet.

indapass90210 2011.10.03. 09:15:29

Mér' van mindenki hálóingben?

mohaa 2011.10.03. 09:16:50

@Alhazred: de bezzeg a zsidók! :)
Nem véletlen, hogy ezek nem tudnak velük mit kezdeni 60 éve. ;)
Majd elfogy az olaj, aztán lehet kezdeni dolgozni vagy éhen dögleni.

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2011.10.03. 09:30:03

@moszkvicsszlusszkulcs:
Biztos nem haragszol, ha reflektálok a hülyeségeidre.

> de aztán rá kell jönnöm, hogy az arab országokban és Iránban, ahol az aranyifjak bizony bármit megengedhetnek maguknak (anyagilag pláne), ott van az igazi probléma.

Irán messze nem olyan gazdag, mint a Perzsa-öböl menti országok, fölösleges idekeverni.

> Pedig még alkohol és drog sincs,

Van, csak nem hivatalosan. Épp ezért nagyobb gond, ha berúgva, betépve vezetnek, mert csúnya büntetés lesz belöle.

>ezek a homoki majmok meg égetik a benzint orrba-szájba.

Te is égetnéd, ha húsz cent lenne litere, mint pl. Iránban. Csak irigykedsz.

>Amúgy a szaúdi és más gazdag arab államok bármilyen külföldi diplomát támogatnak ezeknek a fiataloknak, állami pénzen tanulhatnak bárhol a világon, de látom a többségnek fontosabb az autóval marhulás.

Miért ne tegye, ha van állambácsinak pénze? De hogy még mérgesebb legyél: az egészségügyi ellátás is erösen támogatott, valamint olyan hiteleket kapnak ingatlanvásárlásra meg cégalapításra, amiröl mi csak álmodhatunk.

> nők csiklójának kivágása, hobbi terrorizmus, erkölcsileg helyeselt megölése a lánygyermeknek, ha az ránéz egy férfira... és még mondják, hogy az iszlám békés és toleráns.

Csiklókivágás meg lánygyermek megölése pont nincs az Öbölben, meg a többi arab országban, menj egy kicsit délebbre meg nyugatabbra, ott dívik.

Leonard Zelig 2011.10.03. 09:33:41

Pont ma láttam egy ladát amit ugyanígy rángattak a mecsekben..
Ezt így olvastam:
Pont ma láttam egy ladát amit ugyanígy rángattak a mecsetben..

magyar_ellenállás 2011.10.03. 09:34:24

@mohaa: A sors hihetetlen fintora, hogy pont oda is jutott egy jó adag nafta.
A 30-as években is még csak arab olajfoltról írtak. :)

Valahol olvastam, az angolok szemrebbenés nélkül megpróbálták a sejkeket átkurocskázni, de nem mindegyiket ejtették a fejére, ennek ellenére sikerült "érdekes" szerződéseket kicsikarni.

A jó öreg Churchill volt a gyarmatügyi stb. miniszter, ő javasolta, hogy a flotta álljon át széntüzelésről olajra, azt hiszem, ehhez nem kell különösebb kommentárt fűznöm. Irakot már akkoriban is buzerálták, igaz, nem kimondottan energetikai, sokkal inkább stratégiai okokból.

Óriási dilemma a fehír ember számára, hogy miként is ítélje meg őket, mert, amíg középkori hűbérúrként basáskodnak, addig érdekes módon mégiscsak fenn tudják tartani a hatalmukat, a népük nem döglik éhen, mint a szovjetkommunista rendszerek némelyikében.

Mondjuk az is megérne egy misét, mit kezdenének magukkal kontinentális éghajlat alatt, olyan helyen, ahol van normális tél. :)

teddybear01 2011.10.03. 09:53:31

@magyar_ellenállás:

"No, de ehhez azért hozzáfűznék valamit:

"A magyar geológusok már a hatvanas évek közepén felmérték az egész környéket. Azóta sem termeltek ott gyakorlatilag semmit sem."

Először is: komenyista rezsim volt, a "magyar" tudós kb. annyira volt magyar, mint a német juhászom.

Másodszor: szovjet barátainktól jött a villany, jött az olaj, jött a gáz, nehogy már a magunkét termeljük ki..."

Nem kéne ilyen korán bepálinkázva hülyeségeket beszélni.

A magyar olajipar már az első világháború előtt is nemzetközi szinten komoly elméleti és gyakorlati szakembergárdával bírt, még ha nem is tudsz róla. Nem véletlenül hívták meg a magyar olajkút-tűzoltókat a kuvaiti kutak eloltására. Ismerték a mieinket, és tudták, hogy jó szakemberek.

A sok termálkút többségét az ötvenes-hatvanas években fúrták ki, amikor végigkutatták az egész országot olaj és gáz után. Csak hogy tudd, ekkor találták meg az ország valamennyi szénhidrogén-lelőhelyét, és fel is mérték mindet. Pontosan.
A makói gázvagyon nagyságáról szóló kurucinfóban is megjelent beszámoló hazugság, ezt több, a Földtani Intézetben dolgozó geológus ismerősöm is megmondta.

A románok meg például megfúrták a Körösszegapáti és Berekböszörmény térségében volt kis mezőt is példának okáért, így minekünk is meg kellett fúrni, és lóhalálában kitermelni a mar4adékot, mielőtt szárazra szívták volna. De volt még más ilyen húzásuk is, és nem csak mifelénk, de más országok felé is. Makót viszont békén hagyták.

Még valamit. Az angol flotta az első világháború előtt, az orosz meg az olasz után állt át olajra, akkor meg csak a mostani Irak-Irán területén tudtak csak kőolajról az egész Közel-keleten. A Szaúdi uralkodócsalád ekkor még egy, az Arábia belső sivatagaiban bolyongó nomád törzs feje volt mindössze. Még nem szerezték meg Mekka uralkodói székét. Csak a második világháború után kötötték meg velük az első szerződéseket az olajról.

magyar_ellenállás 2011.10.03. 09:59:24

@teddybear01: "A sok termálkút többségét az ötvenes-hatvanas években fúrták ki, amikor végigkutatták az egész országot olaj és gáz után. Csak hogy tudd, ekkor találták meg az ország valamennyi szénhidrogén-lelőhelyét, és fel is mérték mindet. Pontosan."

"Csak a második világháború után kötötték meg velük az első szerződéseket az olajról."

Hát, barátom, a Harc a petróleumért című könyvben valóban benne van minden, amit az előbb leírtál.

Csak egy gubanc van: 1937-ben adták ki, de ez, ne zavarjon. :)

krausz2 2011.10.03. 10:42:24

@hallari: 1l. víz egy euró!!!A benzin 20ft/l.

teddybear01 2011.10.03. 10:45:00

@magyar_ellenállás:

Abdul Al Aziz 1876-ban született, de csak 1932-ben lett uralkodó. Benne-e van-e a könyvedben?

Az algyői olajmezőt 1965-ben tárták fel, Tápénál fúrták meg először. Ugyan ott pont artézikutat akartak fúrni, de akkor már javában keresték az olajat is.
A zsanai-kiskundorozsmait is ebben az időben tárták fel.

Nekem nem kell könyv az ilyesmihez.

B-rocker (törölt) 2011.10.03. 10:51:13

Homoki sutyó négerek. Le kéne állni az olajjal. Ezeknek meg vissza kéne szállni a tevére és sietősen elhúzni a mély sivatagba.

hallari 2011.10.03. 10:53:08

@krausz2: valaki írta valahol még az elején, hogy látott egy videót, ahol a kutas a poros benzinkutat a töltőpisztolyból locsolta fel, mert a víz iszonyat drága... :)

zooDoo 2011.10.03. 10:57:15

@teddybear01:
Jesszusom ez a sok kötsög. Egyszer láttatok egy képet egy pózoló púpos tevéről, ami amúgy is a nyíregyházi állatkertben készült, és mind hirtelen szakértő lettetek az arab emirátusokkal kapcsolatban. Ugattok itt már zsidókról meg ilyen feltárásokról a tetves nagy magyar atlaszod alapján.

Jaj istenem mekkora kultúrájuk van, de tényleg. Biztos onnan tudjátok, mert sokat seggbe pacsiztatok odakint, Allah meg jót röhögött a hatalmas kultúrájával.

Normális férfi ösztön emberekre lövöldözni. Lehet a nagy magyar térképedről lemaradt az evolúció, te majom szállj már le a fáról.

Elijah_Baley 2011.10.03. 11:13:59

lökött népség, megint nem értik, előlkaparóssal csak télen játszunk ilyet, mert hó kell hozzá, szárazon összetöröd magad...

csi szi 2011.10.03. 11:17:20

@hallari: Korrekt, de azért azt hozzáfűzném, hogy a zsidók és az arabok valójában elég közeli rokonságban állnak egymással. A mentalitásban sincs mindig olyan nagyon nagy különbség pláne az ortodoxok esetében. Az ószövetség szereplői pedig még fizimiskára és mentalitásra is egy az egyben ugyanolyanok lehettek mint a mai arabok :)
A szétszóratás óta felvettek némi európai mázt és gént, de azért jó pár izraeli zsidó (főleg aki arab országokból származik) ma is megkülönböztethetetlen az araboktól. Ezért is tudnak pl. kémek révén kiválóan beépülni közéjük. :)

csi szi 2011.10.03. 11:23:34

@De gustibusaut bene, aut nihil: Javasold nekik, hogy várják meg a havat :)
Unatkozó hülyegyerekek mindehol csinálnak baromságokat, mondjuk pont ezt itt még nem.

hallari 2011.10.03. 11:37:09

@De gustibusaut bene, aut nihil: ja, én se igazán értem, minek erőltetik a dolgot, ennyi pénzből vehetnének hátsókerekest is, azzal még élvezetesebb is lenne.

hallari 2011.10.03. 11:51:41

@csi szi: 1) igen a külsőt kár volt említeni, végülis a bőrszín nem lényeg lásd Breivik-sztori. Azért az Ószövetség szereplőinek bár a mentalitása valóban hasonlíthatott, de nem véletlen, hogy a fősodor (Ábrahám, Jób, Mózes, Dávid stb.) ezen a színvonalon jócskán felülemelkedett. Persze ma is vannak normális arab értelmiségiek (főleg Iránban, bár ők meg nem arabok), csak a befolyásuk kicsi. A muzulmán fanatizmussal va a fő baj igazából, ezért is veszélyes ez az "arab tavasz" (minden ellenkező híresztelés ellenére), mert a fanatizált, disztingválni képtelen, zsidógyűlölő tömeget hozza helyzetbe, amelytől sajnos minden kitelhet.
2) Azért az a máz nemcsak máz, sokkal normálisabb a hozzáállásuk, lehet velük tárgyalni, meg is lehet őket győzni, mégha elég nyakasok is. Az átlag magyar vezetővel kapcsolatosan sokkal rosszabb tapasztalataim vannak. A magyar vezetők SOKKAL korruptabbak, pénzéhesebbek és lelkiismeretlenesebbek, mint a zsidók. Nem véletlen, hogy itt tartunk, Izrael meg a háborúk ellenére is jóval előrébb.

Elijah_Baley 2011.10.03. 12:02:38

@hallari: azért ügyesek, el nem tom képzelni h száraz úton, egyenesben hogy tudják keresztbetenni.

magyar_ellenállás 2011.10.03. 12:03:30

@teddybear01: Majd megnézem, én fejből nem vágok ilyen adatokat. Nem vitázni akarok, hanem tisztán látni.

Sajnos, sok esetben nem érvényes az az állítás, hogy a tudomány akkori álláspontja eltért a jelenlegitől, hanem nemes egyszerűséggel valaki valamikor hazudott.

És ez, sajna, ma is "divat", a te geológus barátaid és az én akadémikus ismerőseim sem kivételek ezalól. :/

magyar_ellenállás 2011.10.03. 12:09:37

@csi szi: "A szétszóratás óta felvettek némi európai mázt és gént, de azért jó pár izraeli zsidó (főleg aki arab országokból származik) ma is megkülönböztethetetlen az araboktól. Ezért is tudnak pl. kémek révén kiválóan beépülni közéjük. :)"

Erősen terhelt pl. az Atatürk-féle ifjútörök mozgalom, habár a hivatalos verzió tagadja, hogy Kemál barátunknak bármi köze lett volna hozzájuk. Kun Bélának és Rákosi Mátyásnak sem volt, az egész pusztán véletlen egybeesés, már nagyapám is megmondta. :)

dennisthemenace 2011.10.03. 12:33:05

Az arab kaja jó, de az iszlám baromságaitól herótom van.

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2011.10.03. 13:02:36

Miért nem zárt pályán csinálják?

Alf (törölt) 2011.10.03. 13:39:14

a világon kb 1.250.000.000 muszlim van.

Aki néhány kötsög elmebeteg alapján,
Vagy az amerikából nyomott, háborúkat igazolni akaró demagóg propaganda alapján értékel több mint egymilliárd embert az

1. Hülye.
.

jarics 2011.10.03. 14:14:01

Azért ne felejtsük el, hogy az ott levő finom homok miatt jóval csúszósabbak az utak, mint mifelénk, ezért sem olyan nehéz "driftelni"

megint 2011.10.03. 14:20:48

Az első videón a szürke autós arab tag ügyes, idióta persze, de ügyes.
Alf, mint tudjuk elég egy kamu hír is egy háborúhoz, pl biológiai fegyver, amiről pontosan tudták, hogy nem létezik.

magyar_ellenállás 2011.10.03. 14:34:07

Az igazi játszós hülye gyerekek nem ezek a piszamás majmok, hanem az USA és talpseggnyalói (élen a NATO-nak nevezett mókusvakítós háborús bűnösöket tömörítő gittegylettel).

Ők gyilkoló gépeket próbálgatnak a térségben évtizedek óta, nem holmi túlmotorizált négykerekű fostalicskákat.

Tegnap jót röhögtem: a drónok elterjedése után most a külső robotváz és a droidok tökéletesítésén agyalnak. A Terminátor forgatókönyvírója azt nyilatkozta, hogy bármilyen eszement ötlettel fordultak a hadiipari fejlesztőkhöz, ők már régen kész voltak a prototípussal...

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.10.03. 16:52:30

@teddybear01:

a zsanai tuzet lattam a 80-as evekben, "szep volt" ( inkabb felelmetes ) a szeged-algyoi ortuz ( ketto volt belole, miota MOL telep nem tudom megvan e meg ) Hodmezovasarhely fele autozva szepen latszott. Meg erzodott az olajszag mint a 6-os uton Szazhalombattanal.

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.10.03. 17:01:11

@magyar_ellenállás:

ezt nem tudom lattad e
www.youtube.com/watch?v=W1czBcnX1Ww

es hogy lehessen nevetni is ezt feltetlen kozvetlen utanna nezd meg! :D

www.youtube.com/watch?v=VXJZVZFRFJc

:D:D:D

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.10.03. 17:03:29

ez egy katonai fejlesztes a Boston Dynamics tol, teherszallito robot ami a negylabu gerincesek mozgasan alapul, 300lbs max payload mellett felmegy a sziklan, nem esik el jegen/havon csak kicsit zummog. felelmetessen lemodellezi az elo mozgast,

a masodik videoban a BETA verzio lathato ! :D:D

hallari 2011.10.03. 17:21:54

@De gustibusaut bene, aut nihil: a titok szerintem a nagy sebesség és a hirtelen kormánymozdulat. Ez beindítja a kocsit abba az irányba, majd gyorsan ellenkormányoznak és a tehetetlenségtől a kocsi fara átcsapódik. Közben persze a kéziféket is használják, biztos megvannak a pontok, amiket begyakoroltak, hogy mikor-hogy. Ennek ellenére fenntartom, hogy ez faros kocsival igazán jó, kis sebességnél én is próbálgattam Ford Taunus-szal (üres parkolóban). Orros kocsinál erős a balesetveszély, van is róla egy csomó videó, többen meg is haltak ebben. Nem tudom, láttad-e a linkelt videót kicsivel feljebb, még egyszer berakom:

www.youtube.com/watch?v=Qppydy3VfNY&feature=related

tomoo 2011.10.03. 20:09:45

@magyar_ellenállás: A környéken található termálkutakat már évtizedek óta alkalmazzák fűtési és egyéb célokra. Mivel eddig sok helyen nem volt visszasajtolás több kutat, nagyon helyesen, lezárattak. A termálvíz korszerű távfűtési rendszerekbe integrálása jelenleg is folyik a térségben és vannak már üzemelő rendszerek is. A cél a gáz majdnem teljes kiváltása.

Persze sok birka most azért hőbörög, hogy ne kelljen visszasajtolni, mert az pénzbe kerül.

koc · http://tablasjatek.blogspot.com 2011.10.03. 20:24:30

Ma este a Top Gearben a Viasat6-on PONTOSAN ezeket a felveteleket mutattak. 7 evvel ezelotti evad kb. Erdekes.

midnight se 2011.10.03. 20:48:43

@B-rocker: nalad nem suttyobbak.

@TUDOD A CSIBE: Te vagy a legsuttyobb.

@dennisthemenace: arab kaja: nekem is izlik, de az teny, hogy az angolnal szarabb a vilagon nincs.

"de az iszlám baromságaitól herótom van. " - mert milyen baromsagai vannak az iszlamnak? Sorold. Nem tobb, mint a feherembernek (azaz neked is) csak nezopont es viszonyitas kerdese.

Meg 1 megjegyzes. Ennyi hihetetlen buta, sotet szuklatokoru hozzaszolas meg egy poszthoz sem erkezett talan, mint ide. Hogy jottok ti ahhoz, hogy leszoltok 1 kulturat, ami sokkal regebbi, mint a tietek, azt nem tudom. Es nem a driftelo hulyek meg streetracerek alapjan kell megitelni 1 tarsadalmat, mert akkor Nemetorszag, Nyugat-europa lenne a legutolso.

dennisthemenace 2011.10.03. 20:55:14

@midnight se: Nem értem, hogy jon ide az angol kaja, egyébként nekem azzal sincs bajom. Speciel ettem angol hurkát, ami finomabb volt a magyarnál..
Soroljam? Ahogy a noket kezelik, ahogy a más kultúrákat lenézik és elvárnák, hogy mindenki meghunyászkodjon elottuk.. Menjenek a picsába. Nem érdekel, hány éves az a kultúra, csak ne kelljen átvennem.

koc · http://tablasjatek.blogspot.com 2011.10.03. 21:33:08

Modositok. Nem ugyanaz a felvetel, de ketsegtelenul ugyanaz a helyszin.

Elijah_Baley 2011.10.03. 22:01:57

@hallari: Kell azért egy kis lazaság h az ember ilyen tempó mellett így megtekerje a kormányt, én asszem ezt kihagyom :)
Az a legzavaróbb ebben a sportban h amint megcsúszik, gyakorlatilag irányíthatatlan az autó a megállásig, pont mint a videón, nem tud már mit csinálni, csak sodródik tehetetlenül.

szpsz 2011.10.03. 22:28:37

Nem olvastam a kommenteket, de ez rettenetes. Én ugyan szeretem a bevállalósságot és a konvenciókkal való szembemenést, de ez a szuicid attitűd nálam kicsapta a biztit. Ezek akkora faszok, hogyha kotont húznának rájuk, akkor dugni lehetne velük. (Ha rákeresel a youtubeon arra, hogy "arab"+"drift"+"death" és megnézed a találatokat, megérted.)

midnight se 2011.10.03. 23:58:23

@dennisthemenace: Nem kenyszerit senki, hogy atvedd.

"Ahogy a noket kezelik, ahogy a más kultúrákat lenézik és elvárnák, hogy mindenki meghunyászkodjon elottuk."
- Ordas hulyeseg. Nemcsak hogy hulyeseg, de ostoba eloitelet is, ami az europai kultura velt felsobbrendusegebol taplalkozik. Pontosan hogy az eu+amerikaiak varjak el, hogy mindenki meghunyaszkodjon elottuk, ok csak az elni+elni hagyni elvet kovetik - szeretnek kovetni.

Angol hurka. En is kostoltam, koptem is ki. Vannak Angliaban finom kajak, de egy sem angol eredetu.

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.10.04. 06:26:51

@dennisthemenace: @midnight se: a yorkshire pudding az olyan mint magyarban a vereshurka, azt ha elkapjak akkor nagyon jo tud lenni. Haines/Euston sarkan Northamptonban van egy hentes ott ha feliratkoztal ra hoztak nagyon jot, erdemes kiprobalni.

ifrance 2011.10.04. 09:01:58

de egy normális kamerára már nem telik nekik?
amúgy tényleg nem gyengék vezetésből. a sok lestrapált autóval meg pörgetik a gazdaságot, megmentik a munkahelyeket. így kell ezt nézni, kérem szépen.
valaki hőbörgött, hogy amíg mi spórolunk, addig ilyenekre verik el a benyát. hát lehet, hogy éves szinten több benya megy el a forma-1 során.
és különben is, milyen jogon turkálsz mások zsebében? az övé, azt csinál vele, amit akar.
elsőre én is nagyon furcsának találtam az amerikai ismerőseink azon szokását, hogy nyári estéken bekapcsolják a látványkandallót, és ezzel párhuzamosan teljes fordulaton megy a klíma, mert különben túl meleg lenne a szobában. csak nálunk nevetségesen olcsó az áram, sokkal jobb fizetésekhez. és amíg nem a földet szennyezik vele (sok vízi erőmű van), hát tegyék.

dennisthemenace 2011.10.04. 11:05:48

@visszakettopadlogaz: Koszi, megnézem majd.
Yelvertoftba jártam régen sokat, ott van egy oldszkúl hentes, neki is roppant ínycsiklandó dolgai vannak: vettem ott egyszer szupi tormaszószt..

dennisthemenace 2011.10.04. 11:08:15

@midnight se: Neked hulyeség, én így látom.

midnight se 2011.10.04. 12:53:49

@visszakettopadlogaz: En Skociaban kostoltam, lehet, hogy az volt a gond.

@dennisthemenace: Azt azert be kell vallani, hogy az angol reggelit imadom, de nem ehetek egesz nap reggelit :)

Azert irtam, hogy hulyeseg, mert az ellenkezojet tapasztaltam/tapasztalom.
"Mellesleg": Arabok nemigen vannak Angliaban, indiaiak, pakisztanok annal inkabb. A ket kultura nagyon mas.

dennisthemenace 2011.10.04. 22:08:30

@midnight se: Már miért ne lehetne egész nap reggelit enni? Én holnap l. ebédre eszem majd: St Helensben kell lennem 8-ra, egy óra kb, mire visszaindulok. Vagy Stoke-nál, vagy Coventrynél eszem majd, attól fugg, hogy haladok, mert Coventrynél kettoig van a csaj.. Mondjuk a stokei csaj reszelt sajtot is szór a baconre..))))

Van arab is dogivel, foleg Brumban.

Sam8888 2011.10.04. 22:29:50

@visszakettopadlogaz:

Tehát ha még a kúton agyonlövi tankolás közben, mert tudja, hogy neki fog menni az jogos önvédelem...

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.10.04. 22:55:50

@Sam8888: Esetleg otthon indulas elott mindenkit hogy ures legyen az ut..... Biztos ami biztos.... :D

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.10.04. 23:02:03

@dennisthemenace: Utszeli kajaban a Leicester felett az A46 on volt egy hely ami unbeatable volt, akkor is megalltam ott enni ha nem voltam ehes:))) mondjuk nekem a kamionban volt bors es pirosarany ( csipos) allandoan :D

dennisthemenace 2011.10.05. 22:32:23

@visszakettopadlogaz: Leicester megyében rengeteg fasza kajálda van.. Ma Stoke-nál álltam meg enni, ott Paula mindig reszelt Cheddart szór a baconre.. Yummi, yummi..)
Nekem mustár és piri piri van, ha Tesco Extra van a kozelben, szoktam venni sult kolbászt, vagy csirkemellet. Múltkor balaeset volt az A14-en Bar Hillnél, lementem félreállni a Tesco mogé. Bementem és pont akkor árazták le a grillcsirkét 2 fontra: az osszes sofor csirkét zabált..)))
süti beállítások módosítása