A nagy dobás

  2011. május 22. - ommm Címkék: retro verseny népliget

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy


Bizony, a sokak számára már régmúltban egy igazán nagy dobás volt Budapesten: a Népligeti körverseny. Nemzetközi szintű, komoly megmérettetés szalmabálákkal burkolt fák között, nem kicsi tempóval.

A Lepoldsportvideó jóvoltából (akik Bálint Árpád gyűjteményét dolgozzák fel már egy ideje) egy jókora ablakot nyitunk a korra, mikor apáink sűrű barkóban, trapézgatyában fütyülték a Stonest és a Beatlest, anyáink kicsattanó fiatal csajok voltak... és a pályákon, a Népligetben két keréken fordultak az 1000 TC-k, felcsapott orral zúztak a 02-esek, a százas Skodák pedig keresztben érkeztek a kanyarokba.

Közben pedig az árnyas fák alatt gyerekek százait fertőzte meg egy életre egy-egy letámasztott E-Type, vagy E3-as BMW, Maserati vagy Giulia Familiare. Ha pedig azok nem, akkor a város közepén bömbölő versenymotoroktól szédült meg...

Mesés idők, képkockánként kimerevítve néztük végig Csikóssal, zseniális. Jó szórakozást!

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr512919489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sergiohu 2011.05.22. 14:16:01

Pont most nézzük? Egyik szemem itt, másik az rtl-en...

Hurri Kán 2011.05.22. 14:26:20

Majd a futam után, Pista! :)

PaOntan 2011.05.22. 14:44:02

koszi hogy nem a sz@r indara toltotted fel

Csavargorumi 2011.05.22. 15:10:14

Nem semmi, mééég!
Azért mai szemel a szalmabálák nem sokat számítottak volna talán egy csattnál... De azért nagyon átjön a feeling!

Irodai Patkany · http://officespace.blog.hu 2011.05.22. 15:13:32

Kár a fostos zenéért amit alávágtak...

sunblind 2011.05.22. 15:39:09

kegyetlen jó ez! :)
... néztem félszemmel a formaegyet, hávazze; 'Sebastian! Kers to position six, do not discharge!' Gyula: Aszonták Fettelnek, hogy ne töltse föl a Kerszet!

nbcee 2011.05.22. 15:41:50

Persze, most meg a nosztalgia, de ha egy kocsi is kirepült volna a nézők közé, és mondjuk agyonvágott volna 25 gyereket, egyből szimpatikusabb lett volna ez a mai "agyonbiztosított" versenyzés.

gascan 2011.05.22. 15:51:45

@sunblind: A discharge pont a töltés ellenkezôjét jelenti.

gascan 2011.05.22. 15:52:57

@Irodai Patkany: Nagyon jó kis üldögélôs deep megy alatta.

benzinvérű · http://benzinveru.blog.hu 2011.05.22. 15:53:50

A zenéhez nem volt bennem elég tabi, és sajnálom, hogy nem hallottuk a motorbőgést, bár valszeg olyan minőségű volt a film, hogy ezt tudták kihozni belőle. De mocskos jó volt, és most keményen bánom, hogy nem születtem pár évvel hamarabb.Ha van még ilyen, jöhet!

sunblind 2011.05.22. 15:54:05

@gascan:
na örülök, hogy neked ilyen villámgyorsan leesett, mer gyulának még mindig nem.

Hurri Kán 2011.05.22. 15:55:41

Az az Alfa 1750 GTV...

Kacorka 2011.05.22. 16:32:21

Azért a gta alfák odab...nak rendesen.

whale 2011.05.22. 16:33:49

@benzinvérű: "...sajnálom, hogy nem hallottuk a motorbőgést, bár valszeg olyan minőségű volt a film, hogy ezt tudták kihozni belőle."

Aranbogár! NÉMAFILM! Valszeg normál8, esetleg 2X8, ami ugyanaz, csak fordítósba. Tudod, ez volt a korabeli homevideo. Hang...LOL

Magyar[HUN] 2011.05.22. 16:45:52

Azért az Abarthok is odabasztak rendesen,nem csak az Alfák :)

Mikrobi 2011.05.22. 16:51:49

Ladák miért nem voltak? Csak a rothadó Nyugat burzsoá szégyenluxusa:-(

ámbátor 2011.05.22. 16:52:19

Azért aki ezt a zenét alátette, annak vagy hallószervei nincsenek, vagy szeme.
Esetleg agya.

Magyar[HUN] 2011.05.22. 16:54:15

@Mikrobi: Azért,mert csak 1970-től gyártanak Ladát. És itthon csak '71-től forgalmazták őket. :)

Mikrobi 2011.05.22. 16:55:46

@Magyar[HUN]: A francba! '71-ig a magyarok kénytelenek voltak BMW-vel, Porschéval meg Ferrarival járni?!
Komolyra fordítva a szót: milyen márkákat forgalmaztak akkoriban Mo.-on?

Hurri Kán 2011.05.22. 16:58:48

@Magyar[HUN]:
Abarth... Ne is mondd :)
És hová leküzdötte magát innen az olasz autóipar...

Hurri Kán 2011.05.22. 17:02:14

@Mikrobi:
Trabant, Wartburg, Skoda, asszem olyan tájt jöttek az első Ladák, talán Moszkvics, meg nem tudom, Dacia akkor volt -e már.
Hivatalosan kb. ezeket.

Őexc.Vitéz Bivalybasznádhy. Dr. Őfőméltóságu Úr 2011.05.22. 17:09:04

Ki gondolná, hogy egy ilyen momentum meghatározza egy ember egész életét. Anno tán 1964-ben átmentem a barátomhoz a Hofihoz / nem ahhoz/ és az anyja mondta, hogy kimentek a ligetbe autóversenyre a faterral. Na, trolira szálltam és utánuk mentem. Akkor láttam először autóversenyt. elég is volt. Érezni az égett ricinus /Castrol/ szagát, hallani a tuningos verdákat, ez mindent eldöntött. Azért persze nem egy kategória volt az Alfa és a Skodri. A menők más dimenziókban mentek. Ott volt Jackie Ickx, meg a másik is a Stewart. Ők 911-el nyomták, gondolom az volt a legmenőbb. 1-2 BMW és rahedli Alfa. Nem akkor döntöttem el de közrejátszott az autószeretetben az a verseny, hogy autószerelő és versenyimádó legyek. Hja, Azok a régi szép idők! S milyen fiatal voltam.....

sunblind 2011.05.22. 17:11:32

@gascan:
szégyen ja. + live timing, de így is egy rakat fos.
A szenna film többet ért, mint az utobbi három f1 szezon kompletten.

Hurri Kán 2011.05.22. 17:12:37

@Magyar[HUN]:
Talán...
Belegondolok milyen szép olasz kocsik voltak a 60, 70, es években... Fiat, Lancia is...

Őexc.Vitéz Bivalybasznádhy. Dr. Őfőméltóságu Úr 2011.05.22. 17:14:24

@gyvy:
A Zsiguli, Dacia, akkor még fényévekre volt. Abban az időben jöttek az első Opelek, Fiat 850-esek, R4-ek, Zastavák, kis fityók. a Hofi faterjának is volt egy Opel rekordja, CM 12-81 volt a rendszáma. Hofi a fejünkbe verte, hogy jegyezzük meg :)

Magyar[HUN] 2011.05.22. 17:16:15

@Mikrobi: Csak egy '71-es listám van:Wartburg 353,de Luxe; Skoda 100 MB,S100,S110L,S110RC; Moszkvics 408,412; Zsiguli 2101,2102,2103; Warszawa 223, ARO M-461, Opel Kadett 1100,Rekord 1500; Polski Fiat 1300,1500, Gaz 69AM,Dacia 1300, Volkswagen 1300,1302,1600TL; Volga M21,M24; Fiat 128, Renault R16

Magyar[HUN] 2011.05.22. 17:18:47

@gyvy: Egy Stratost nagyon elfogadnék,persze egy 037 is jöhetne.

Magyar[HUN] 2011.05.22. 17:22:45

@Mikrobi: Nincs mit,bár lehet,hogy nem teljes :)

gergoke 2011.05.22. 17:23:57

Bezzeg Senna idejében!

Hurri Kán 2011.05.22. 17:29:13

@Magyar[HUN]:
De ezt nem vehetted meg mindet magánemberként, úgy tudom.

Magyar[HUN] 2011.05.22. 17:36:12

@gyvy: Hát ezt nem tudom,de mivel volt mellette árlista...tényleg nem tudom.

Hurri Kán 2011.05.22. 17:45:46

@Magyar[HUN]:
Úgy tudom, volt pár típus, amit csak közületek vehettek, mármint újonnan, hivatalos, állami forgalomban.

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2011.05.22. 17:47:35

NA, akkor a rend kedvéért egy videó az 1936-os Magyar Nagydíjról, ha már a Forma 1 idején raktátok be:
filmhiradok.nava.hu/watch.php?id=1925#

Itt írtam a versenyről:
srcint.blogspot.com/2011/02/not-quite-told-story-of-first-hungarian.html

Itt meg a magyar Grand Prix versenyzőkről:
srcint.blogspot.com/2011/05/hungarian-grand-prix-drivers.html

belagezabela 2011.05.22. 18:03:50

meg voltak gokart versenyek is, bár az már inkább 80-as évek eleje. Meg 1x volt salakmotor verseny valamelyik pályán, lehet a népstadionban, csak a pesti "úri népnek" koszosnak találtatott.

belagezabela 2011.05.22. 18:07:43

Valaki meg tudná mondani, miért kellett a fényszórókra szigetelő szalaggal egy + vagy egy X-et rakni?

Hurri Kán 2011.05.22. 18:10:05

@belagezabela:
Később is csinálták. Azért, hogy ne essen ki az üveg :)

belagezabela 2011.05.22. 18:32:25

@gyvy: Thx. erre nem gondoltam.

Demidoux 2011.05.22. 18:45:53

A hetvenes években lehetett talán...
A házunk előtt vezetett a Centrum Bükk Kupa "Rallye" útvonala. Ott ültünk estig a beton korláton és vártuk az autókat. Kaland volt.

pörgekalap 2011.05.22. 18:49:12

Szép emlékek a hőskorról: amikor az autóverseny még az autóról és a versenyzésről szólt.

2011.05.22. 19:05:55

és miért maradt abba a városi versenyzés?

Peetee 2011.05.22. 19:50:58

3:34nél azoknak a teherautóknak még nem kellett behajtási engedély. Ma tulajdonképpen azért nem rendeznek ilyen versenyeket, mert mire a Parking Kft. elkészít 20-30db behajtásit vége is a nyárnak.

nagyiWRX 2011.05.22. 20:04:27

Beszarok akkor a régi célegyenes ma a Vajda Péter út lehetett?

LBL 2011.05.22. 20:40:49

És milyen jó minőségű volt az aszfalt.

ZasTempra 2011.05.22. 21:35:16

Teljesen GT Legends hangulat, csak ez az eredeti azért jobb :)

Lilarépa · http://lilarepa.hu 2011.05.22. 22:15:34

Hát nem azért de az autóversenyzés még most is az autóról és a pilótákról szól.

Ez a Sennázás, meg F1 temetés elég lejárt lemez. De gondolom azok tépik itt a szájukat, akik idén nem láttak még futamot. Felőlem lehet vinnyogni a kers + drs miatt, de eszméletlen a verseny újra.
Ja és hála istennek nincsenek már akkora veszélyben a srácok a pályán. Több pilóta temetését nem szeretném végignézni, bár tudom egyeseket ez fűt, hogy lássanak balesetet.

nabazzmeg 2011.05.22. 22:21:04

kurva nagy hangulata lehetett az biztos, bár ez a zene nem igazán alá való...ilyen trendi bárokban szokott ilyen szólni, ahová már nem szomjasan megy az ember.
Apropó: a szalmabálák nyilván kutya f*szát sem fogtak volna, inkább az jött át, hogy a közutak mellé is mennyi sok fát ültettek, az fogja meg a parasztot, ne a szántóföld, ha le talál esni az útról...azért kíváncsi lennék, ki találta ki, és hogy mi volt az argumentáció mögötte.
Nekem ezek a régi gépek jelentenek valamit, ez sok mai műanyag egyáltalán nem tud érdekelni.

rolls 2011.05.23. 00:27:15

Apám elvitt, -ott voltam! A Minik szépen emelgették a belső íven a hátsó kerekeiket! Indult köztük egyetlen egy, nagyon szokatlan, sosem látott darab. Hátsó lámpák szokatlan magasan a "c" oszlopon... Ilyen autó nincs is! -gondoltam. És még sokáig nem is volt. Na,mi lehetett??? :)

rolls 2011.05.23. 01:13:16

2011.05.22. 18:07:43
Valaki meg tudná mondani, miért kellett a fényszórókra szigetelő szalaggal egy + vagy egy X-et rakni?

-ha koccannak a gépek, ne potyogjon az aszfaltra az üvegcserép.

rolls 2011.05.23. 01:29:35

@whale:
hang! : ) Ja!
Azért döbbenet, h ma meg egy okostelefonnal két futam között összefoglalót csinál az ember,-adásminőségben... :) Ha anno valaki ilyet állít, még jól meg is verjük a nagyotmondóját!!!! : ))
Úgyhogy figyeljetek, tanuljatok, gyerekek, - egyszer Michelisz is történelem lesz! És járjatok versenyekre, - és figyeljetek, h az ívekben hova álltok! : ))

deak.atti 2011.05.23. 06:04:55

Üdv!

Hát igen, itt egy pillanatnyi hiba vagy kihagyás, és villanyoszlop jön szembe, nem gumifal, meg aszfaltozott bukótér ... az emberen meg nem tűzálló overall, meg HANS, meg ... A járdaszegélyről se feledkezzünk meg ugyebár, mint veszélyforrás. Ja, és ilyenkor hol voltak a harcias zöldek, akik a környezetrombolás és -szennyezés ellen ugattak? Vagy ez már egy modern kor hozadéka, a nagyon rosszul értelmezett szabadság és demokrácia mellékterméke? Áh, hagyjuk is. Köszi a videót, jó volt látni a hőskort, mikor nem a boxból szóltak a versenyző fülére, hogy vegye vissza a motorteljesítményt, mert gyengén áll benzinnel. Közben meg lehet, hogy csak jön mögötte a saját csapattársa, amit ilyen vagy olyan okból előtte szeretne a csapatvezetés látni a sorrendben.

Nálam egyébként a biztosítékot a 312-es Wartburg Camping verte ki a filmben. Pályán van, jönnek mögötte, tehát biztosan versenyeztek vele, nem nézőként keveredtek be az aszfaltra. Merthogy a limóval mentek, az oké, örökös bajnokunk is ilyennel kezdte a benzinpusztítást, de a Campinggel ... ? Tényleg azzal főztek, amijük volt. Képzelem, hogy nézhették a depóban mondjuk az Abarth 1000-est, ami köbcentiben ugyanannyi, de súlyban a fele, teljesítményben meg a duplája volt, mint a Wartburg. ;-)

DA

9mmPara 2011.05.23. 09:09:54

@nabazzmeg: amikor azokat a fákat ültették, belátható időtávon belül lovaskocsi és gyalogszer jelentette a közúti forgalmat. Árnyékvető, szélfogó, ilyesmi volt a célja.

hááááát 2011.05.23. 11:11:11

@nagyiWRX: De igen és az egyik osztálytársam apja egyszer megmutatta milyen pályavezetésen nyerte élete egyetlen motorversenyét.Emlékszem szó volt róla, hogy ott épül meg a mai hungaroring.Az ook amiért nem egyszerű.Túl közel volt a gettó.Kár, mert akkor én is láthattam volna versenyeket. :(

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.05.23. 12:19:34

@rolls: Fogadunk, hogy H betű volt rajta? És nem Magyarországot jelölte:))

deak.atti 2011.05.23. 12:49:11

@Ökrös András:

Szia!

Szerintem senki sem a drámára kíváncsi. Hanem, amit le is írtam, a nagybetűs VERSENYRE. Amit visszasírunk (én legalábbis igen), hogy régen volt egy fajta slick szárazra, egy fajta esőre, és kész. Mechanikus botváltó és kuplungpedál, elektronika csak a gyújtásnak meg a befecskendezésnek. Verseny volt, és nem taktikázás. Nem a boxban előztek, hanem a pályán. Nem szóltak be a pilóták a versenybírónak rádión a kocsiból, ha az ellenfél egynél többet váltott irányt a pályán előttük, hanem a legközelebbi alkalommal megelőzték ... Sokan ezt hiányoljuk, nem ezt a kilúgozott, színtelen-szagtalan videójátékot, amit ma Formula 1-nek csúfolnak. 4 kiállás, meg ilyen buzernyákságok, egy frászt! Most kapkodnak mindenfelé Ecclestone-ék, hogy újra látványos legyen, mert egy csomóan WTCC-t néznek már meg CART sorozatot. Ott azokban még verseny van, nem ilyen elkényeztetett primadonnák vasárnap délutáni kocsizása, mint ez.

DA

deak.atti 2011.05.23. 12:52:33

@Ökrös András:

... ja, és láttam futamot ... ha még annak lehet nevezni ezt a kerékcsere-bajnokságot ...

DA

Hurri Kán 2011.05.23. 12:58:19

@deak.atti:
Azért túlzás a mai F-1-et vasárnap délutáni kocsizásnak nevezni :)))

Szerintem nincs értelme összehasonlítani a különböző korok pilótáit, hogy melyik volt jobb, a régiek, vagy a mostaniak.
Mindegyiknek a maga korában, az akkori technikai feltételekhez, szabályokhoz alkalmazkodva kellett a legjobbnak lenni, aki erre képes volt, az nyert.

czuwaj 2011.05.23. 13:23:36

Én ekkor voltam a Zalkán katona, ami a Népliget mellett van. Minden akkori/1968-1970/ versenyt láttam. Fantasztikus volt minden futam. Viszont megvannak még a Városligeti, vagy a Ferihegyi versenyekről a felvételek? Nem beszélve, amiről én csak a Csecse bácsitól/Csepregi György/ hallottam, micsoda versenyek voltak szinte minden hétvégén.

R6isfun 2011.05.23. 13:51:22

Istenem, be gyönyörű!!!

Most meg már Air-race sincs, meg lassan a Hungaroringet is bezárják, mert hangos. Nesze neked Európai integráció magyar módra. Hol lehet zöldeket, meg nagyokosokat verni???

rg 2011.05.23. 14:03:27

@deak.atti: Az 50-es években is dőlt el verseny, sőt, világbajnokság is a boxokban. Collins egyszer szó szerint az autóját adta át Fangio-nak, hogy ő fejezze be vele a versenyt, mert neki nagyobb esélye volt a vb-re. Akkor még az autó kapta a pontokat, a benne a verseny alatt ülő pilóták között pedig elosztották a pontokat.
Lehet, hogy idén végre izgalmasak a versenyek, de kicsit sok év telt el unalmas versenyekkel, évi 1-2 említésre méltó előzéssel.

deak.atti 2011.05.23. 15:19:18

@gyvy:

Üdv!

Jó, egy kicsit erős volt. De nálam az abszolút nem fért bele, hogy "szóljatok Charlie-nak, nézze meg a felvételeket, mert cikázik a féktávon!", azt hiszem, hogy Webber panaszkodott valamelyik idei versenyen, ha jól emlékszem, Kobayashi-ra. Bassza meg, hát most autóversenyzünk, vagy óvodást játszunk? Meg a "Felipe, Fernando gyorsabb nálad, érted?" a másik fele. Ha olyan k...va nagy penge, és tényleg gyorsabb, akkor előzze meg. De ne a csapatfőnök kötelezze a valóban gyorsabbat lassításra. Hát, ez a nagy bajom nekem a mostani F1-gyel.

@rg: Neked is van igazad. De ezt nem véletlenül tiltották meg. Az meg, hogy végre van előzés: hát azzal kéne foglalkozni, hogy a 90-es évek (mínusz a masszív Schumacher-Ferrari hegemónia a végén) izgalmas versenyei miért fulladtak 2000-től unalomba. Túl sok az elektronika, túl sok a segédeszköz, agyon van szabályozva ez az egész. Azt az egyszerű, primitív Formula 1-et sírom vissza, ahol beült a versenyző az autóba, és a pályán dőlt el, hogy ki a jobb. nem a boxból állítgatták az autót, meg rászóltak, hogy dúsíts a keveréken mert túlmelegszik a motorod. Ha széthajtotta, mert nem érezte a határt, hogy meddig mehet büntetlenül a játék, akkor úgy járt ... Na, hát ezt hiányolom ma. Ez a steril akármi, ami ma van, a savát-borsát vesztette el. Ja, és a 4 kiállástól továbbra is felál a szőr a karomon. Most akkor versenyzünk vagy gumit cserélgetünk? 13 kör egy szett gumival ... röhej ...

DA

Hurri Kán 2011.05.23. 15:31:13

@deak.atti:
"Jó, egy kicsit erős volt. De nálam az abszolút nem fért bele, hogy "szóljatok Charlie-nak, nézze meg a felvételeket, mert cikázik a féktávon!"

A mostani szabályok szerint, ha nem lehet, ilyen értelemben elfogadható, h szólt a versenyző. A szabályokat nem ők hozzák, ellenben be kell tartani őket.
Valamilyen szinten talán ez is a biztonságot szolgálja, ha egy előzési kísérletnél csak egyszer lehet irányt váltani, és talán a versenyt is érdekesebbé teszi ezáltal.
Ha már itt tartunk, hogy hogyan kell pozíciót védeni, szerintem amíg Forma 1 lesz, ennél jobb video nem lesz rá:

érdemes megnézni, kb. 8.00-tól igazán érdekes.
www.youtube.com/watch?v=-O8yn5gb25c

rg 2011.05.23. 15:45:57

@deak.atti: Azzal hibáztak, hogy engedtek olyan aerodinamikai kialakítást, ami már nem csak a gyorsaságról, hanem az előzés megnehezítéséről szólt. Nem lehetett megközelíteni egy Ferrarit, egy McLarent, Williamst, mert olyan örvénylést generált maga mögött, amitől elvesztette a tapadást a közeledő autó. Mai napig az egyik kedvenc előzésem Jacques Villeneuve 96-os Estorili célegyenes előtti manővere, ott az volt a módi, hogy bebújtak a másik mögé, hogy a rövid célegyenes végére ki tudják fékezni. No a fentiek miatt ez akkor már nem működött, erre Jacques végig Schumacher külső oldalán vette azt a kanyart, a végén már kívülről melléért és még a célegyenesre érve megelőzte (www.youtube.com/watch?v=Mp37Rl2J_fg).

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2011.05.23. 16:31:43

Szép látvány, jó kis nosztalgia, de ma én nem kívánnék autóversenyt egy városi parkba se. Bringa, futóverseny, esetleg majd a villanyautók, de a belsőégésűek a városban forogjanak minél kevesebbet - nálam a versenyzés ebbe nem fér bele.

Ja, és szarabb zenét nem tudtak alá tenni a készítők? Rosszabb, mint lehalkítva, de lehalkítva is rosszabb, mint valami jó zenével...

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2011.05.23. 16:45:54

Ilyen, amikor megfelelő zene kerül a némafilm alá:

vimeo.com/20247765

Ja, ez is régi versenyes, csak ez az a része, amit nem kíván vissza senki (remélem)

ommm 2011.05.23. 16:50:07

@Hammer: Ez poszt, Remek. Köszi

rolls 2011.05.23. 21:55:11

kicsit off lett. -de, a tiéd is...

rolls 2011.05.23. 22:24:24

Na. -A hatásodra született itt egy újabb blogbejegyzés. (Így már végképp igazolva vagyon, hogy itt, - off voltál.)
Bocs, ha antiszoci voltam.

belsoseg.blog.hu/2011/05/23/ha_kiesel_talan_tuleled

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.05.23. 22:45:11

@rolls: Csak figyelmesen néztem a vonatkozó videókat.:)
süti beállítások módosítása