Tuningshow 2011: A BMW lámpás Merci tökön rúg

  2011. március 26. - (X) Címkék: tuningshow 2011

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Egy biztos: gumira nem lesz gondod. Nyereményjáték!
2014-11-20 15:23:27

Hihetetlen, hogy már három hét is eltelt azóta, hogy Totalcar lebilincselő cikksorozatot küldött

Lilla szerel: az erő nem velem van
2014-04-21 14:55:26

A Mazdám aksija célul tűzte ki magának, hogy az őrületbe kerget a random kamikaze akcióival. Gondoltam

Ilyet még nem láttál!
2013-12-23 18:33:19

Egy bocsánatkéréssel szeretném kezdeni a képek minősége miatt, de csak telefon volt nálam, annak is koszos

WTCC, Monza. Belülről
2012-03-13 10:31:00

Sági Elemér, amolyan kiküldött tudósítóként mesél a hétvégi WTCC-futamról. Ezt látni kell! - a

 

IMG 3329 resize
A helyzet, hogy fáradhatatlanul keresem a tehetségeket. És sokszor nem a hiperlátvány alatt titkolózik egy autóőrület, hanem bizony be kell lesni a géptérbe. Ott lakhat a titok, az őserő. Egy kisebb kupac ilyen autóra, épített turbók kicsi Mekkájára leltem egy standocskán, mellette menve. Mert miért is 200 ló fölötti egy egyes Punto, miért a lökös oldalát töri át egy Marea kombi (emlékszik még rá valaki?) kipufogója, meg a géesí szájában is ott egy cooler. A Marea 300 ló fölött jár, az ember beleillesztette igen szép, otthoni-gyári módon a Fiat Coupe turbómotorját, persze azt is felsrófolva. Ez igen. Ez csemege. A srácok nem győzik mesélni, hogy vesztenek rajta az utcacsatán a germán-prémium legek. Sárcok? Családos emberek. Igen, ők is szeretik a tuningot, nem csak az a cicinézősvonulat a lényeg ám (ez a kívülről fitymálóknak szól).
IMG 3330 resize
 
És ha már így nekiindultam, a német srácok is meglepetésekkel teli autókat hoztak: turbómotoros Lupo, G60-as G1. Jófejség. Persze a C-Merci E60-as lámpával erős tökönrúgás a jóízlésnek, de ha láttuk, legalább nem próbáljuk meg mi is. Egyébként van a régi poén, hogy rendőrnek öltözött görlice krúzol nagy bottal, aminek a negatívját is megleltem, egy lány, aki csak hátulról engedte magát fotózni, mert rendőr a lelkem és tart a kirúgástól. Bizony, ők is tudnak lazulni.
 
IMG 3410 resize
Nem bírok nem visszatérni minduntalan a fehér Tatrahoz. Megvan a motorja, maradt a régi, tetején karbik, innen jött az a gyönyörű hang. Nagyon vonz. Közben persze elcsavarodik mindig a fej, mert vonulnak a csajok ide-oda, és a fényképezőgépet látva reflexszerűen mosolyognak, meg pózolnak. Minél nagyobb a gép, több a vaku, és nagyobb baromságot tűzdel az ember a vakujára, annál hatásosabb.
IMG 3465 resize
 
Több már ismert autóra úgy nem figyeltem annyira, de aztán a csőrikés Calibra farán megláttam az A8 pilácsokat: hát erre nem számítottam, mert tök állat és tetszik. Nem olyan nyakatekert izé, mint a németnek az E60 lámpa a merci orrán. Úgy egyébként meg a VW a túlnyomóság. Abszolút ez a márka a legtuningoltabb a hely szelleme szerint. Öregben is, az is öregítve is egyre profibb módon, még a rendszám is régi ruszki, pedig csak szerették volna, hogy közük legyen egy T1-hez panorámaablakokkal (biztos van erre szakszó, de bevallom így most itt hirtelen nem ugrik). Meg persze a már nem is tudom, mit találjunk ki, hogy kitűnjön a többi közül ötletek tömkelege, például százfelé nyíló ajtókkal, mert hát nyitnikék és itt a tavasz, de hétvége esős, gyertek hát ki a Tuningshow-ra!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr812772383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leadfoot 2011.03.26. 08:41:29

A Marea nem lenne rossz, ha _valódi_ sleepert csináltak volna belőle, és egyáltalán nem látszana, hogy valami trükk van.

Viszont ki az, akinek egy Tatra nem elég különleges, és ilyet tesz vele? KI?

Gyurma73 · https://plus.google.com 2011.03.26. 08:45:15

Mareaból gyárilag volt 5 hengeres turbó.

cork77 2011.03.26. 08:45:21

Engem még mindig nem fogott meg semmi. Maradok itthon.

Tokle 2011.03.26. 10:20:16

voltam kint építésnél csütörtökön. pfujj

Pasas 2011.03.26. 11:07:31

Hol a BMW lámpás Merci?

AR-Peter 2011.03.26. 12:40:52

Akit érdekel a téma, menjen el a TuningWorld Bodensee-re. Május elején lesz Friedrichshafenben.

Ciri 2011.03.26. 12:55:57

Valaki majd számolja már meg (nagyságrendileg) a parkolóban, hogy hány nagykipufogós, matricás swift van arra.

Snipp 2011.03.26. 13:27:26

ha már a cikkben írod tehettél volna fel képet a bmw lámpás merciről, azért kattintottam a cikkre mert érdekelt...

eye scream 2011.03.26. 14:07:44

Ja, engem is a merci érdekelne.

W140 2011.03.26. 14:22:36

Akkor nem csak én kerestem a képet hiába.

s60d5 (törölt) 2011.03.26. 14:28:41

@Pasas: a vezess.hu-n van rola foto...

Brigi \"B. A.\" főnöke 2011.03.26. 16:15:57

Kik azok a "Sárcok"? És hol a rendőrcsaj segge? Mercedes, ugyanmár... :)

Merida001 2011.03.26. 16:26:07

Azt a T1-est akarom!!!! A világ egyik legszebb klasszikusa a Bogár mellett!!!!

jetyborz 2011.03.26. 18:47:35

Nekem is volt egy kombi mareám "jó autó" de aztán találtam munkát.

jetyborz 2011.03.26. 18:54:41

Végre egy autós oldal ahol lehet hozzászólni!totálcar töröl! belsőség kezdőlap.

jetyborz 2011.03.26. 19:14:36

@Brigi \"B. A.\" főnöke: Csö kéne brigi száma. CSERÉBE TUDOK ADNI 18 DARAB WARTBURG BALOS FÉLTENGELYT.

Pasas 2011.03.26. 20:02:49

Köszi s60d5, megnéztem, nagyon tré.

h4z4rd 2011.03.26. 20:33:13

@Leadfoot: Szívesen elszámoltatnám azt az állatot, aki ezt művelte a Tatrával.

Becsülettel végigjártam a show-t, szerintem borzalmas giccsaparádé. Talán van rá jobb szó is: tahó.
Egészen konkrétan egy méretes boyracer-találkozónak tűnt.
A legtöbb meló, függetlenül a beleölt energiától-pénztől egyszerűen ízléstelen. Pont az a kevés hiányzik a legtöbből, amitől pont jó lenne.
Vannak a kitből összerakott tucatszarok, némelyiken stílusukban bántóan összeegyeztethetetlen elemekkel és vannak a sufnik szülöttei, amelyeken meg látszik, hogy erősen félreértik a germán vonalról bekúszott mattfényezés-őrületet, ugyanis pár réteg filler még nem fényezés.
De mindenen túltesz a matyómintás felni és motortakaró. Ettől sírni tudtam volna.
Nincs az elkövetőjének egy barátja, barátnője se, aki le tudta volna fogni a kezét, miközben a fülébe suttogja diszkréten: "ezt ne, mert ezt ha bemutatod, te leszel a tuning kiszeltündéje"?!

Persze volt sok tisztességgel kicsinosított verda is, de a javából kiérződik az izzadtságszag, az erős kényszer, hogy VALAMIT szögelni kell a kocsin, de az átütő ötlet csak nem jött meg. Így marad a nagyfelni, a porigültetés, a nagyzene és pl az agyonszúrt angyal csontvázát ábrázoló airbrush a géptetőn.
Számomra konkrétan vérlázító, hogy ezt páran stylingnak hívják.

Kivételt képez az a bizonyos, rendesen, terv alapján(!) átszabott Calibra, ami ebből a szempontból szerintem az országban egyedülálló munka. Még akkor is, ha már talán kettő is van belőle.
Feltétlenül főhajtást érdemel sok kárpitosmunka (lásd matchbox-zöld trabi bebőrözött motortere) és persze Miketomi festményei.

Volna még mit írnom, de inkább leöblítem az akkusaruimat elektrokémiailag.
süti beállítások módosítása