Személyautó vagy egyterű?

  2011. március 18. - ommm Címkék: vélemény ford

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy

Itt az új Focus-variáció! A családbarát megoldás. Mindene szép és jó, akár agyon is dicsérhetnénk. Feltéve, ha nem az egyetlen, fontos tényezőt hagyták volna ki a tervezéséből…

Vélemények az azonos című írásunkról.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr132749446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zöldi 2011.03.18. 09:48:07

A szavazás állása nagyon tetszik a végén.

zöldi 2011.03.18. 09:55:40

most meg előjött...

qmatch 2011.03.18. 10:06:04

Vicces egy világ ez ... ez a marketingesek zavart elméjének kivetülése.
Az egyre nagyobb kisautók világa - de azért ééérted: KISautó. Az ára az, ami nagy.
Amikor áll a tömeg a meztelen királlyal szemben, és mérlegel.... mert az nem lehet, hogy TÉNYLEG meztelen, mert akkor itt kérem botrány van....és hátha TÉNYLEG mi tévedünk, azaz TÉNYLEG nem meztelen.

Hát, kérem, a globális nagy átbaszás lassan a finisébe fut. A zemberek felocsúdnak: kérem, ez egy rakás szar! A krumplileves legyen megint krumplileves! A nagy autó nagy és drága, a kicsi meg kicsi és olcsó! Akinek meg nincs pénze, az ne akarjon nagyot - mert úgyse kap, főleg olcsón nem.
Csak a valami cémakszot az orra alá.

qmatch 2011.03.18. 10:12:35

Ja, csak a "hitelesség" kedvéért:
nekem ( nekünk ) Suzuki WR+ van, 76 lóerővel, 4 személyes ( tökjó, mert a család is az ), 300 liter csomagtérrel az övvonalig.
Rég leamortizálta már magát - tehát ma már netto hasznot termel minden kilométeren: amíg el nem csábulok egy jobbnak vélt autó felé, addig iszonyatosan sokat spórolok.
Márpedig nem csábulok - talán egy Jazz, az jó/jobb lenne, de minek, megy ez még, és ez már ki van fizetve....rég ki van fizetve - kezdettől fogva ki is volt, tulajdonképpen.

Phrascarica 2011.03.18. 10:15:42

Ez az autó -szerűség- megalázóan ronda :S

kran72 2011.03.18. 10:18:56

Tuti,hogy sokan várják az új Focust/Focus variációt.Erre kijöttek egy nehezen emészthető formával,egy húzós árral és egy nyilatkozattal,hogy nem mennyiséget akarnak eladni hanem az egy darabon elérhető nyereséget akarják emelni.Mint elégedett,nagyon elégedett Focus tulaj kíváncsian várom mi lesz a vége ennek.Cserélni szeretném a Fókát de azt hiszem még várnom kell amíg a marketingesek rájönnek hogy a vevők még nem fogják megrohanni a szalonokat egyhamar.(nekem,ez egyéni dolog tetszik a forma csak az árat tartom túlzónak)

Hurri Kán 2011.03.18. 10:32:06

Hát rondának ronda, annyi szent...

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2011.03.18. 10:38:19

Kár, hogy a link a fékutánfutós cikkre mutat.

Phrascarica 2011.03.18. 11:20:45

Az még nem lenne baj -számomra- hogy ronda, mert egy családi egyterűnél ez annyira nem gond, de hogy rosszul használható (kicsi hely) és drága az már sokkal nagyobb gond.

Magyar[HUN] 2011.03.18. 11:21:23

Egyetértek Pistával a formatervvel és a belsővel kapcsolatban. Egy kicsit már soknak érzem ezeket a formákat.
Aki meg nagy és kényelmes TÉNYLEG 7 üléses autót szeretne megfizethető áron az vegyen Logan MCV-t. Tudom-tudom nem ugyanaz az árkategória,más a minősége is a kocsinak,de egy család számára elsődleges a tér és az ár,mint a forma,presztízs.

krakéler 2011.03.18. 11:22:12

nem ártana végre megtanulni:
feltéve, hogy vagy ha
nincs olyan, hogy feltéve, ha

mégiscsak újságíró írta, még ha autós is...

Hurri Kán 2011.03.18. 11:28:10

Családi autóban a szép világosszürke bőrhuzat remekül fog mutatni úgy fél év, gyerekekkel történő használat után...

Amit nagyon nem értek ezzel a kocsival kapcsolatban: hétülésesnek nevezni vicc, mert nem az, ha viszont ötszemélyes kocsi kell, normális méretű csomagtartóval, akkor kb. 2 millióval olcsóbban veszek egy kombit... 8 mill. körüli árban pl. már kapni egyébként kombi SuperB-et,abba azért el lehet nyomorogni és még pakolni is lehet bele.

Jean-Baptiste Emanuel Zorg 2011.03.18. 12:04:30

és tényleg, a zafirát miért nem említetted meg? hmm? és az új tolóajtós merivát?

Jean-Baptiste Emanuel Zorg 2011.03.18. 12:07:26

@Jean-Baptiste Emanuel Zorg: nem tolóajtós, hanem fordíytva nyílóst akartam írni

gnme 2011.03.18. 12:07:44

Ilyen randa autót még a kalendáriumba' se látni.

ámbátor 2011.03.18. 12:14:19

Maradok a Logan MCV-nél. Tényleg hét személyes és felébe kerül. Igaz, nincs kivilágítva az ajtózseb. Bakker.

bandika57 2011.03.18. 12:30:36

Nekem volt egy osoreg CX kombim, az simam tudta a 8 szemelyt kenyelmesen.
Igaz parkolohelyet keresni kellett hozza.

2011.03.18. 12:36:37

már régóta mondogatom. ha autót veszel, űrtartalmat veszel. belsőtér, csomagtér, motor hengerűrtartalom. ezeket összeadva és forintosítva, minden gyártó palettáján hasonló értékeket kapunk. clió-tól az espace-ig, polo-tól a touran-ig, 3-astól az x5-ig, stb...

Kifordított kacagány 2011.03.18. 12:38:39

inkább a szakadt trans sport

Akos75 2011.03.18. 12:41:18

A Chrysler Grand Voyager az valóban 7 személyes jószág, és még valami csomagtartó is van. Ennél kisebben igazi 7 személyest szerintem nem lehet kihozni.

Ez az autó egy marketingipari hülyeség.

Kifordított kacagány 2011.03.18. 12:54:39

mondhatni se űr, se tartalom

nihill01 2011.03.18. 12:55:34

Én 3 gyerekhez egy benzines Mondeo kombit vettem, használtan, negyed ennyiért se.

Normális vagyok? 2011.03.18. 13:02:09

Jó olvasni, hogy nem vagyok egyedül a véleményemmel, hogy ez a kocsi szerintem csúnya..., de aki megveszi, használja egészséggel, max. elfordítom a tekintetem, ha meglátok egyet az utcán vagy bárhol. (persze, ha a forgalmi helyzet azt kívánja, akkor azért oda-oda nézek) :D

-Dr. Úr, elmehetek? -Nem, elmebeteg! 2011.03.18. 13:13:39

Tényleg nem elég egy régebbi kombi?

Most a "gyerek" lett a selling point, a 8milliós, belül kicsi, ámde csúnya autóknál?

hirtelendi 2011.03.18. 13:22:54

Megmondom őszintén kicsit sajnálom Pistát, mert most tényleg mit lehet írni az 27. hétszemélyesnek hazudott túlárazott egyenfosról, azon kívül, hogy ez a szokásosnál is rondábbra sikerült?

Nem egyszerű az autós újságíró dolga a mai világban, amikor egy kaptafára átlagos vásárlói szegmenseknek készítenek autókat. 3 gyerekes apaként azt mondom, tényleg jó lenne igazi hétszemélyes autó - évente úgy kétszer, vagy háromszor tényleg, minden más esetre kiváló a kombi rendes csomagtérrel. Ezeknek a pszeudo hétszemélyes pszeudo családi autóknak egyszerűen nincs helye a piacon, a puszta marketingblöff adja el őket.

tjhookR 2011.03.18. 14:11:16

érdekes jármű....az tény:) 8 gurigáért viszont sok mindent lehet venni....nem is egyet...inkább mondjuk tényleg egy mazda,vagy még esetleg egy "nagy" picasso

és mégegy....mi is volt annak a filmnek a címe amiben aza robot van ami a képek közt szerepel?? meg volt még ott vmi "bendzsi" kutya is:)) de szerettem!!! aki tudja a cimét árulja már el léccccci:D

VOGAben 2011.03.18. 14:20:12

Az előző c-maxban sem találtam a helyemet a hátsó sorban. Átlag 1,85 magas vagyok és egy ekkora vezető mögé ültem be. Totál értelmetlennek tartom a magas tetőkialakítást, ha a lábaim meg nem férnek el. Lótuszülésben ha még menne se jutna eszembe cilinderrel a fejemen utazni. Csak a fogyasztást növelik ezzel a magas alibi egyterűekkel. Egy ekkora kocsi, egy átlag dízelmotorral el kéne menjen négy literrel százon(országúton), ehelyett nagyon mások a teszteredmények. Vicc. Közben meg a vezető nem is ül magasabban mint egy Golfban. Kimondottan utálom azokat a kocsikat amik ránézésre tágasnak tűnnek aztán meg egy túrót azok. A kellemes meglepetés, hogy jé ez milyen tágas sokkal többet ér mint bármilyen idióta dizájn. Unalmas de tartós és megbízható kocsikkal többre menne a Ford(is).

2011.03.18. 14:21:30

Egy biztos: jó csúnyára sikerült.

2011.03.18. 14:24:08

tjhookr: Benji volt a címe. :)

gnme 2011.03.18. 14:39:39

@tjhookR: tídszé húker .. mMM nem

zakszon .. nem, vagy igen

most akkor melyik?

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.03.18. 15:19:48

Bizonyára vannak gazdag családok valahol Európában, csak a kérdés, hogy mégis hol?!

Az uniós marhaságot majd akkor fogom elfogadni, ha eljut odáig, mint a Egyesült Államok. Nem luxus az autó és elég olcsó is. Ami pedig tényleg vicc ebben, hogy egy Unióban gyártott, exportált autó is olcsóbb ott, mint itt bármelyik tagállamban. Erre varrjunk gombot.

A kocsiról, hát nem tudom. Belül a Fiestában megismert régi Nokia telefon előlapot (www.gsmarena.com/nokia_6810-564.php) játszó középkonzol ide is átkerült, de itt is röhejesen néz ki.

Komolyan kérdezem, hogy van-e olyan vásárló, aki az ilyen krómozott-kályhaezüstre fényezett műanyag beltéri elemekre és gagyi mini-hifi/telefon kinézetű műszerfalakra bukik? Miközben az összes beltéri műanyag botrányosan karcosodik egy családi egyterűnek mondott autóban.

A oldalán pedig a hátsó rész vonalvezetése tényleg Tacumás...

Mi van a Forddal újabban, teljesen megbolondultak?

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.03.18. 15:22:50

@gyvy: Na, az tényleg egy ultimate családi autó, ha abban nem férsz el, veled van a baj. Azonos árért én is abba huppannék be. És ugye az még autó alakú is :)

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.03.18. 15:36:23

@KuKori: Meg az Időlabirintus (Rodgóóó, Rodgóóó :D), A Hegy gyomrában, LOL, ezeket én megnéztem?!

www.youtube.com/watch?v=6PamsjWoJxc&feature=related

www.youtube.com/watch?v=nUs0NByjEh8&feature=related

tomi7909 2011.03.18. 16:05:35

Nem értem, hogy lehet képes épelméjű ember 7 milliót kiadni ezért az okádékért? Ronda is meg szar is, az az 1.6-os csúcsszuper "forradalmian új dízel" meg állítom 150 ezer után behal majd.

gnme 2011.03.18. 16:20:03

@KuKori: eccer a manusz berúgott azt bekapcsolt az ell'emlámpát, ami egy lézerkard volt asszem, azt levágta a kerítést maga mellett, ahogy részegen szédelgett

..aztán jöttek helyszínelni a fakabátok és nézték milyen szépen egyvonalban el van vágva a kerítésdeszka :-D

meg asszem ebbe' volt, hogy berakott a mandró valamit micsodát a mikróba, azt kaja lett belőle nóperc alatt

a szünidei matinéban volt úgy emlékszem, akkoriban még akkumulátoros junoszty tévén néztem a matinét .. régi szép idők

Faby 2011.03.18. 16:28:30

@VOGAben:
Autóvásárlás során 2 éve felmerült az akkori c-max, mint lehetőség.
190 cm / 120 kg vagyok, talán nem átlagos testalkat, de én se találtam a helyemet, még a vezetőülésben sem. Ami nagyon tetszett, az a hátsó sor négyszemélyesítése, egy gyerek mellett frankó lett volna, és a csomagtartó sem veszít jelentősen.

Aztán 3-4 próba, ülésállítgatás után, mikor már a kereskedő idegeire mentünk egy hétig folyamatosan, amikor sehogy sem jött össze a kényelmes, jó pozíció, lemondtunk a c-maxról, lett helyette Octavia II, na ebben rendesen elférek.

halaloszto 2011.03.18. 17:30:32

Egy tenyleg (nagy) csalados ember ezektol az autoktol egyetlenegy dolgot var el: legyen benne baromi sok hely. Nem tarolo bizbasz mindenfele, hanem nyers, oszinte hely. Ne mokas osszehajtogathato ules legyen a kozepso, hanem rendes fullsize. Nem azert van hetuleses autom hogy negyen kenyelmesen elferjunk, vazze. Hanem hogy hatul elferjen harom gyerekules, vagy ket gyerekules koze ne legyen kinzas anyanak beulni. Ugyanigy a plusz ket ulest egy csalad nem arra hasznalja hogy a buliban eleg legyen 6 fore egy jozan, hanem hogy ne kelljen ket kocsival menni kirandulni, ha viszik nagymamat is, es 6-7 embernek tobb cucca van mint 5-nek, ergo kellene maradni valami csomagternek.

A gyartok telerakjal szerintuk jol kinezo es kenyelmet fokozo baromsagokkal az autot, ami egyszeruen elveszi a helyet. Bazinagy zseb az ajton, amibe tehetnek uditot, de nem teszek, mert elfer az masutt is, viszont nincs hely a terdemnek. Oriasi jolkinezo kozepkonzol detto. Mindenfele mokas baromsag, uvegteto, rendelheto meg default extrak. Helyette hosszabb lenne 10 centivel, ezerszer tobbet erne. Csak akkor beleragna a fentebbi kategoriaba.

Nem ez a kategoria, de arban osszeer: SMax. Na ott van hely. Es ha nincs felextrazva, alig nagyobb az ar.

vajk

gergo · www.indafoto.hu/ppgergo 2011.03.18. 17:33:08

Vennek 2db kifuto szerias Citroen Picasso-t az arabol. Bar nem toloajtos, hasonloan "szep" mint ez, de megbizhato es lesz apunak es anyunak is nagy autoja.

papa33 2011.03.18. 20:48:57

Előző elszállt?
Előnye: Jobb kilátás, könnyebb ki és beszállás

picivel.

Szemben vele :
benzines sokat eszik, tehát drága dízel (nem mindenkinek kell), lehet próbálni mint Turan 1.2 TSI... nem is nagyobb se az utas, se a csomagtere, a 7 személyes olyan mint a kis Suzuki pl 218 l csomi, de ha ledöntjük...: na akkor 2 személyes vazzzzzz.

És eszméletlen drága az 1terű.

darkbull 2011.03.18. 20:58:12

A sima C-Max (amit egyáltalán nem neveznék fapadosnak, csak rövidebb, nincs tolóajtó és nincs hátsó üléssor) "csak" fél millióval drágább egy 5ajtós Focusnál. Mindkettő 5 személyes, a kis C-Max szebb, több benne a hely (ez kisgyerek nélkül is jó, nyaraláshoz, telekre járáshoz kellhet, pl. egy fűkasza nem fér el egy csapotthátúban), aki kombit szeretne venni, annak tökéletes lehet.
Inkább kombi-alternatívának tartom ezt a kocsit, annak pedig igencsak jó.

Hurri Kán 2011.03.18. 21:59:54

@KuKori:
Az... És a csomagtartójában még nem hemperegtem ugyan, de a Zomegáéba ledöntött üléssel igen kényelmesen lehet kuffantani :DDD

És az is egy vásárlási szempont... hogy később legyen család :DDD

Virago_1000 2011.03.18. 22:05:58

@gyvy: "Családi autóban a szép világosszürke bőrhuzat remekül fog mutatni úgy fél év, gyerekekkel történő használat után..."

A bort konnyebb tisztitani, mint a szovetet.

Ez a kocsi meg ugy nez ki mint egy Almera Tino, modernebb felfogasban

tz1 2011.03.18. 22:13:05

Elmentem megnézni, mivel az első fotók alapján ígéretesnek tűnt. Nekem még az első szériás van és gondoltam, néha azért csak jó lenne, ha heten is beférnénk.
Hát a tesztvezetésig nem jutottam el.
Sztem a régi cmaxhoz képest visszalépés. Kevés a rakodóhely, nekem túl kemény az ülőlap, bár lehet, hogy ez még puhul az idők folyamán. A 2 hátsó hely használhatatlan. És számomra a legtaszítóbb - bár ízlések...-, hogy elmacskásodott az egész de főleg a belseje. Az első két széria még "apukáknak" készült, ezek meg már "anyukásak". A műszerfal számomra túl nőies. Nem is olcsó, így már nem is érdekelt és ki sem próbáltam. Sztem nem lesz sikeres. Kíváncsian várom az eladási statisztikákat.

tz1 2011.03.18. 22:23:48

@halaloszto:
Teljesen egyetértek, S-max sokkal jobban felcsigázott engem is és még szebb is.

Hurri Kán 2011.03.18. 22:29:19

@tz1:
Hát, S-Max tény hogy nagy és jól megy (140 LE Tdci), csak nekem az ülés baromi kényelmetlen volt benne... Egyszerűen keskeny az ülőlap, pedig nem vagyok kövér seggben.

halaloszto 2011.03.18. 22:48:37

@gyvy: melyik ules? a hatso nem tul szeles, cserebe harom egyforma ules van egymas mellett. en pl kover vagyok, meg fikazos is, de nem volt gondom az ulessel.

A leggyengebb motorral szerelt letezo smaxot hajtottam (100LE, 1.8dci, 5seb manual), annyira gyenge hogy meg kell tanulni vezetni, es megis eletem eddigi legklafabb autoja volt.

Az 5008-asban van uvegteto, automata ablaktorlo, 150LE, minden franckarika, viszont egy szammal kisebb, es olyan logikatlan, atgondolatlan, hogy eddig nem is almodtam volna hogy ilyen letezik.

vajk

tz1 2011.03.18. 22:49:32

@gyvy:
Hát igen, az smax ülése sem a legkényelmesebb.

Hurri Kán 2011.03.18. 22:52:50

@halaloszto:
Konkrétan a vezetőülés...

Ez a 140 lovas dízel volt, 6 gangos kézi váltóval, menni mondjuk ment, azzal nem volt gond.

@tz1: Hát a vezetőé az biztos hogy nem...

tz1 2011.03.18. 22:58:06

@Faby:
Nem lehet, hogy nem is tetszett neked a cmax, nem is akartad igazán? :)
Vagy ennyit számítana 3 centi mínusz?
A pszichológia is számít. :)

tz1 2011.03.18. 22:59:44

Az asszony most mondja, hogy igen, a 3 cent sokat számít.

Hurri Kán 2011.03.18. 23:00:17

@tz1:
Lehet a pszichológia is számított, de ha egy autó ülésében jól érzed magad vagy nem, az is számíthat :)

Kopi3.14 2011.03.19. 00:05:41

Hmm. Na, érintett vagyok a termékben. C344. Nekem az első üléshez volt közöm, ellenben a második sorral kapcsolatban magyar kollégám két szabadalmat jegyez. A középső tag mozgása teljesen saját ötlete. Alapvetően konstrukcióra remek lett az egész, okos szerkezet, csak a válság alatt, kompletten kicserélt csapattal, nem lehetett hibátlan. Az alap gondok pedig a Fordtól jönnek: egyszerűen úgy tervezték már meg az ülést, hogy három dummy modelljében a felületek ütköznek. De nagyon.
Ami tuti, maga az ülés bár Henry Ford díjat kapott, nem lesz sikertörténet a cégnek.
www.johnsoncontrols.com/publish/us/en/products/automotive_experience/our-approach/awards/henry-ford-technology-award-2010.html

Benchmarkoltam már a verdát, hát, nem győzött meg. A design nekem alapvetően bejön, csakhogy ha magasságban és távolságban jó az ülés pozíciója, a napellenzőt már nem tudom a fejemtől kinyitni. Ami szerintem gáz. Ami nagyon zavaró volt még, az az A oszlop tövénél levő, motorházfedélen induló törés. Nekem sokat kitakart a térből az oszloppal együtt.

Szóval érdekes valami, maximum a tolóajtó miatt gondolkodnék el rajta, mint családi gépen. Más okból sosem.

Kopi3.14 2011.03.19. 00:07:28

@Kopi3.14: Ja, az adott üléscsoportot a Ford a marketing központjába helyezte:
www.youtube.com/watch?v=GofD5q3Hvuo

halaloszto 2011.03.19. 00:24:47

@Kopi3.14: szep ez az animacio, csak nem sok koze van a valosaghoz. pl kozepen elmenve nem tudsz bemaszni a hatsosorba, mert nem fersz el az elso hattamla es a szeken levo gyerekules kozott. plane hogy a kozepso sor elore kell legyen huzva, kulonben nulla a labter hatul.

A bringas pelda kulon megmosolyogtatott. Egy mezei kombi focusba befer a csomagtartoba egy 28-as kereku trekking bringa (montinal nagyobb) ugy, hogy az ulesekhez nem kell nyulni...

A muszaki megoldasok tenyleg innovativak, es muszaki szemmel erdekesek. Csak teletomtek veluk az autot, majd amikor rajottek hogy draga lett, akkor nekialltak elhitetni hogy egy kategoriaval fentebbiekhez kell hasonlitani az arat. Csak azokhoz kepest ez egy kicsi auto!

vajk

esef 2011.03.19. 07:29:31

ez az autó egy vicc...

misi107 2011.03.19. 13:57:15

Azért szögezzük le,hogy a szélvédő alatti sivár műanyag tenger nem csak Ford sajátosság,hanem gyakorlatilag ma már majd minden középkategóriás autóban megvan.Az egy dolog,hogy lehet(ne) oda rekeszeket rakni,de gyanítom,azért egy ütközésnél senki nem szeretne szembe nézni az ott rejtőző tárgyakkal.

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2011.03.19. 16:54:02

Nagyon szép, jó ez a hatalmas üvegtető, de ha a parkolóban rápottyanik 20 méter magasról egy gesztenye, és megindul a repedés, akkor azért a tulaj k..vaanyázhat kicsikét, nem?Mennyi lehet kicserélni, röpke fél millió? Ehh.A kocsi formája meg nagyon gáz...

ku-plung-klán 2011.03.19. 18:13:23

kár hogy már nem gyártanak olcsó nagyméretű kombit mint pl a opel Omega,Ford Scorpio.
Ma már minden nagy kombi prémium akar lenni.Insignia,Mondeo..

nick2005 2011.03.19. 20:14:00

@halaloszto: Maximálisan egyetértek, nagyon jól összefoglaltad azt, ami az én véleményem is. Röhejes a hátsó középső ülés, kutyát nem érdekel, hogy lehet "belegózni" a másik ülésbe, ha nem lehet rajt ülni. Egy családi egyterűbe 3 egyforma ülés kell a 2. sorba, ez alapvető kellene, hogy legyen.
A Fordok amúgy tetszenek, de ennek a formája nem jön be, elcseszték az oldalát a hátsó ajtó mögött, ahogy a cikkben is írják.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.03.19. 20:17:05

@gyvy: Na, hát ma megtekintettem az S-Maxot élőben. Oldalról és hátulról talán még ocsmányabb, mint ez, de legalábbis döntetlen. Ezeknél úgy tűnik a takarítók tervezik a formákat újabban...

nick2005 2011.03.19. 20:36:20

@ku-plung-klán: Dacia Logan MCV? Az elég nagy, és nem prémium :))))

Gyurma73 · https://plus.google.com 2011.03.19. 20:48:49

@nick2005: szerintem nem számítható nagynak.(nem közelítik az 5 métert)
Ma már csak a BMW meg a Mercedes csinál nagyméretű kombit,csak azok elég drágák sajna.

nick2005 2011.03.19. 20:58:34

@Gyurma73: Igazad van, én csak a csomagtartó térfogatában (5 üléssel 700 liter) és az árban (az induló alig több, mint 2 millió) gondolkodtam. A hossza valóban csak 4,5 m.

Hurri Kán 2011.03.19. 22:09:44

@KuKori:
A ráncfelvarrottat, vagy az 1. szériát? Az 1. széria szerintem annyira nem gáz, vezetni jó, csak a magyar utakra értelmetlen a 18"-as felni...
Bár nekem a Sharan ülése kényelmesebb volt... És nem dízel kerregett benne, hanem a háromlityis V6 benyás...
süti beállítások módosítása