Jön a hó!

  2011. január 24. - ommm Címkék: v8 oldschool csapatás

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy


Tudom, igazából ennek nem örülnünk kéne, de mégis, vannak olyan elvetemültek, akiknek a fagyott csapadékról nem a reggeli jégvakarás és a bedugult város jut eszükbe. Tegnap este kinéztem a pozsonyi lakás ablakán és nem tagadom első gondolatom az volt, hogy záros időn belül meg kéne csinálni a töltést a Polskin. Az Alfát már mégsem viszem ki a hegy latyakba?!

Mielőtt még a gyanú árnyéka vetülne rám, azért jelzem, hogy a hóban örömautózás (pfuj, emberek megrontója) messze nem mai találmány. Csikós sasszeme szúrta ki a videót a lepedőben és küldte el nekünk. Vajon lelki szemei előtt egy koppkeresztben csúszó, hóban svéd nyugdíjast vontató szürke Mercedes képe sejlett fel?

Nem tudni, a videó azonban az a jó kis ereszdelahajam-féle vidéki csapatós. Hadd szeressem. Még akkor is, ha helyenként a vágás menti meg a koppanástól a vasat.


Remélem, szerdára hullik valami és meg is marad.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr32610078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gergobox 2011.01.24. 18:30:21

Adom, hatalmas vidi:D

Leadfoot 2011.01.24. 18:43:19

Nálunk (Pécs) még egy rendes hó se hullott ezen a télen. :-(((

faterpolo 2011.01.24. 18:54:03

Nekem még autóm sincs, örülök, ha szánkózni el tudok majd menni...:P
Kéne egy zsiga vagy egy közepesen ütött-kopott Sierra, amit nem sajnálnék annyira:D

A teherautó a végén, az a legjobb:).

peti251 2011.01.24. 18:55:53

Nálunk Eger mellett meg errefelé decemberben volt csapatós hó. Ascona 16D ment is keresztbe:) A jég viszont nagyon durva. amikor már ki van szánkózva a pálya!

atiz 2011.01.24. 18:59:04

ha valaki lat mast is egy fekete teglalapon kivul, nyomja mar be a youtube linket, leci

ja, es eljen az indavideo!

gyuri70 2011.01.24. 19:17:01

Na, a kezdőképet látván kirázott a hideg. A csodás utainkon kisebb bukkanókon is sikerült egyszer-kétszer odaverni a Volvo olajteknőjét...

2011.01.24. 19:25:26

Imádok hóban vezetni!

@Leadfoot: Azért a Mecsekben lehetett csapatni elég sokszor. Ha az alagút után elmész jobbra, a tv-torony felé... Az a kedvenc szerpentinem! :)
Meg a nagyáruházak parkolóiban is lehetett párszor ökörködni. :D

Hurri Kán 2011.01.24. 19:44:08

Hóban mókázni egy Kispolskival is remekül lehetett... De rég is volt...

Meg Merci Sprinterrel is :D

Bali01 2011.01.24. 19:46:40

A tél szar,nem a hó miatt,tudok hóban vezetni,semmi bajom vele,ha belülről a házból nézem,még tetszik is,ha havazik.CSAK NE LENNE OLYAN KURVA HIDEG.

kipketer 2011.01.24. 19:47:28

Én Békéscsabán már egyszer tudtam idén egy nem éppen erre a célra dedikált LS400-zal :D

szpsz 2011.01.24. 19:56:14

Neee, én annyira nem szeretem a havat, telet (nyaff-nyaff), hogy nee. Csúszás, szutyok, ború, fejfájás. Nyomasztó.

jocóka 2011.01.24. 19:57:55

télen dugó? alig várom, hogy leessen a hó, a sok úrvezető meg egyből otthonhagyja a kocsiját, és lehet közlekedni pesten. az egyetlen baj az a k*rva hideg, ami jár vele...

korxi 2011.01.24. 20:43:50

Ha van friss hó, mindig kimegyekm akkor is ha aznap nincs dolgom. Amúgy is szeretem a havat, azt is ha esik, azt is ha van.
Kanyarban, ha nincs a közelemben autó, vagy árok/oszlop stb. mindig berántom a kéziféket. A rohadt téligumi akadályozza persze az élményt, mindig gondolkodom, hogy hátulra fel sem kéne rakni (mivel elsőkerekes autóm van)
Ma nagyon jól lehetett menni Bp.-n, napközben alig volt forgalom, gondolom ennek köszönhetően.

Dzso_bácsi 2011.01.24. 20:45:22

Tavaly már megvolt:), ha szabad, ennyit tennék hozzá:
skodaklub.com/galeria-album.php?fotok=2010130-31-kaland-t%FAra-szlov%E1ki%E1ban&album=851

(mert érdemben csak annyit tudnék, hogy a vidi szerintem fel van gyorsítva)

1kutya 2011.01.24. 20:52:09

rendes ember, ha leesik a hó, akkor kimegy vadászni (egészséges, mert sok-sok gyaloglás, friss levegő, utána frissen főtt fácánleves stb.)!

odaúton természetesen kikapcsolja a navarán a 4wd-t és gyakorlatilag keresztben teszi meg az utat a vadászházig (uszkve 4km):-DDD

2011.01.24. 20:59:32

Pfúj hó! Pfúj árokba forduló ladás hülyegyerekek!

MP 2011.01.24. 21:38:29

Én nem titkon is szeretek minden olyan helyzetet amikor nem napos száraz úton lehet közlekedni. Mégis mikor ez kiderül a munkáltatónál nem vesznek fel. Pedig megy is.

2011.01.24. 21:41:06

@Leadfoot:
azert egy hettel karacsony elott mentunk par karikat a hegyen. nem volt rossz a ho :)

2011.01.24. 21:44:20

@Dzso_bácsi:
megrendeltem a havat idenre is. csak menjunk mar :)

hofi601 2011.01.24. 21:53:15

@korxi: Pedig jót hóautózni csak jó gumival lehet. Nyárival kínszenvedés. Legalábbis nekem az. A hóautózásnál is az a lényeg, hogy a lehető legnagyobb tempóval fordulj el a kanyarban, ahhoz pedig gumi kell. Az az igazi, ha a kanyarbejáratban megcélzod a belső padkát, úgy hogy az autó orra centire legyen a belső ívtől; ellenkormány, és úgy a jó ha a s**gét már a külső padkán csúsztatod. :)

M@tek@ · http://www.dusza.sk 2011.01.24. 22:23:43

Már a quattro beizzítva :-)

Negrogo 2011.01.24. 22:47:37

A multkori hoban voltam vagy 4x 100km -ert csapatni de most mar hanyagoltam, sok a 15-16 literes fogyasztas na, 1 ora alatt...

A video nagyon jo vicces volt latni ezeket a regi vasakat igy.

Azt meg mondja mar meg vki nekem tudatlannak, h lehet elsokerek hajtasu autoval csapatni? :DD 20km/h nal a kfet lehet rangatni. Az meg nem csapatas plane nem drift de meg csak erocsusztatas sem. 2 srac mai beszelgetese kozben is kojott az egyiknek a szajan, h mekkorat driftelt. Nezek szet, egyiknek szuzuki, masiknak opel. Aha:)))

=Daniken= 2011.01.24. 22:53:49

imádok hóban vezetni, sőt, utazni is. akár a hegyekbe is. fantasztikus a látvány, gyönyörű a táj és remek ahogy zenét hallgatsz és közben ropog a kerekek alatt a hó, aztán megérkezel egy fasza rönk házhoz, berántod a kandallót fával és nézed a hegyeket.Főleg a Tátrára gondolok. egyébként remek tapasztalat, hogy miként kell elindulni, távolságot tartani és milyen tempóban kell haladni hóban.

=Daniken= 2011.01.24. 22:55:31

@mennyi?husz!: óóó, hát az olyanokon én is mindig jót röhögök:-DDD

hofi601 2011.01.24. 23:40:47

@mennyi?husz!: Az elsőkerekesnek is meg lehet indítani a seggét, persze azt nem illik driftnek hívni, az igaz. Az első kerekessel csak a kezdeti lendületből gazdálkodsz, de lehet vele látványosan közlekedni, pláne havon. Egy 120 fokos kanyart még meg lehet oldani szépen. Ez is előlkaparós: www.youtube.com/watch?v=qL4jFTaO_k4 Mondjuk ezt nem így akarta, de látványos lett. :)

Merida001 2011.01.24. 23:57:56

Csak az jutott eszembe, hogy akkor még a benzin "ingyen2 volt...de mégis mennyit ehetett egy iylen olajszánkó a minuszban a padlógáz mellett???:)

Merida001 2011.01.25. 00:00:05

javítva:

Csak az jutott eszembe, hogy akkor még a benzin "ingyen" volt...de mégis mennyit ehetett egy ilyen olajszánkó a mínuszban a padlógáz mellett???:)

w a s d 2011.01.25. 00:08:58

@mennyi?husz!: Azért ezt így nem jelenteném ki, hogy az "nem csapatas plane nem drift", amit elsőkerekes kocsival lehet csinálni, mert azért ott, ahonnan a drift, mint különálló sport indult, elő- elő fordul, hogy valaki fwd- vel csúszkál a pontozóbírák előtt.

Varlaisaran 2011.01.25. 02:48:36

Ezmekkora:D És milyen erős némelyik, ugy rakja a seggét mintha dróton huznák...

Én is tegnap megkergettem a 120ast, de ami hitvány hó esett, alig egy óra alatt eltüntettem:) Ma meg esett a nap, elolvadt az egész:(

Dzso bácsi: Gyönyörü képek, kegyetlen kaland lehetett!:)

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2011.01.25. 04:03:51

@mennyi?husz!: hogyan-hogyan, hát rükvertzbe rakod, úgy! :D

Jajj, de nagyon jajjgattok a hideg miatt... Magyarországon nincs hideg sose.Majd ha lesz ennyi,

indafoto.hu/geegee/image/7167061-601f03f7/269161

akkor lehet vacogni.Persze, ha én kibírtam, másnak is ki kéne... :D

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2011.01.25. 04:07:29

Sajnos nekem is csak a kézifék rángatás marad, viszont szoktak is bámulni rendesen.Errefelé nem nagyon divat az ilyesmi, sótlan balfékek az itteniek...

Ja és itt is elég hiánycikk a hó, fönt északon is néha hetekig nem esett...

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2011.01.25. 04:08:37

Sajnos nekem is csak a kézifék rángatás marad, viszont szoktak is bámulni rendesen.Errefelé nem nagyon divat az ilyesmi, sótlan balfékek az itteniek...

Ja és itt is elég hiánycikk a hó, fönt északon is néha hetekig nem esett...

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2011.01.25. 05:33:32

rohadék blogmotor, verjétek már agyon azt a marhát, aki a programozásáért felelős...

forlan 2011.01.25. 07:41:28

A kilencvenes évek közepén,míg nem volt annyira tagolt a felvonulási tér,ott pörgött boldog boldogtalan..bejöttek a rendőrök is,ők is csináltak egy pár nyolcast...meg a postások is...emlékszem egyre,jött a Dózsa Györgyön,benézett és nem bírta ki..egy gyors index és már ott is volt..jól csinálta,tette a dolgát...biztos turmixot szállított..mi meg egy szakadt ezerkettessel pörögtünk..nagy tuning volt benne,egy nyolcvanas kályhacső..hiába,no...ha 32-es gyári cső 60 ló,akkor nyolcvanas csővel egy egész ménes lehet..hát el is távozott rajta keresztül vagy húsz keserves paci abból a nyomorult hatvanból..viszont a hangja jó volt..

fogash 2011.01.25. 09:08:40

@mennyi?husz!: van egy film, az a cime, hogy Drift Bible (drift biblia), ahol egy japán fószer (vmi bajnok keresztbecsúszásban) oktatja, hol mit kell csinálni.

Namost az első leckék egyike, hogy tudj 180 fokos kézifékes fordulót csinálni úgy, hogy a kocsi orra egy bójánál van. Aztán jön a többi.

Sztem minden keresztbe közlekedés DRIFT, legfeljebb nem POWERSLIDE, azaz nem erőcsúsztatás.

Amúgy meg ha elég erős az elsőkerekes vas (havon ehhez nem kell sok), akkor jobb a gázon, bal a féken és nyomod mindkettőt. Ha a gázt nyomod mélyebbre, tolja az orrát, ha a féket (miközben kapar az elejével), akkor meg a hátulja fordul. FWD és 4WD autókkal így lehet kézifék nélkül kilinccsel előre menni.

Jamci 2011.01.25. 09:51:39

@fogash:

"Amúgy meg ha elég erős az elsőkerekes vas (havon ehhez nem kell sok), akkor jobb a gázon, bal a féken és nyomod mindkettőt. Ha a gázt nyomod mélyebbre, tolja az orrát, ha a féket (miközben kapar az elejével), akkor meg a hátulja fordul. FWD és 4WD autókkal így lehet kézifék nélkül kilinccsel előre menni."

És ez segít, hogy nyár előtt új kuplung szetted legyen a gépben...

Frontossal sose fogsz úgy keresztbe menni mint hátsóval. Sose lesz olyan látványos. Ez van, ilyenkor én is sajnálom, hogy első kerekesem van.

Radar53 2011.01.25. 10:39:13

Jacmi:
A kuplungnak ehhez semmi köze, ahhoz hozzá sem kell érni! Kézifék full, aztám bőgáz és a kormánnyal játszani! Nem rossz az első kerekessel sem, és egy amatőrnek, mint nekem, könnyebb, mint RWD-vel. ( a Zsigát anno tettem néhányszor árokba, még szerencse, hogy nagyobb baj nem lett, az öreg Suzuki Stifttel mindez egyszerűbb, de élvezetes). De lehet, hogy én vagyok amatőr!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.01.25. 11:09:14

@Leadfoot: Tulajdonképp nekem annyra nem is hiányzott. Reggel 6kor menni melóba, amikor jön a hókotró felemelt tolólappal (Uránvárosban), olyankor a k**** anyjába kívánom az egész telet.

karlmann 2011.01.25. 11:51:07

A második versenyző 30 másodperc környékén kis híján letarolta a nézőközönséget. Azért nem árt ésszel művelni ezt a műfajt is.

vasgyuszi 2011.01.25. 12:29:49

@mennyi?husz!: naon ecceru, ahogy én tavaly a berlingoval csináltam: hátramenetben :))) Rögtön hátsókerekes lett belole ;)

A viccet félretéve. Én minden évben, amikor leesik az elso nagyobb hó, felkeresek egy ismert parkolóhelyet este és kipróbálom magam és az autót. Mikor csúszik meg, mennyire lehet megfogni, mer persze egy kis ökörködés is. Leginkább a súlyelosztása érdekel, az, hogy hogy érzodik ez belül, az én pozíciómból. Nagyon érdekes tud ez lenni. Legutóbb a C8-asssal volt ilyen ismerkedésem, még decemberben. Nyár óta van na´lam a kocsi, elotte a Berlingo volt. Az egy könnyu (~1400 kg), tipikus elsokerekes autó volt, kézifékre eldobta a fenekét, hamar tolta az orrát, nyílegyenesen kifelé, kanyarban dolt rendesen, de a kerekek az íven maradtak, az ESP kifejezetten kellemes volt. Ezzel szemben a C8, noha ugyanúgy orrmotoros és fronthajtású, érezhetoen másképp viselkedett. Mondjuk pont 2 tonna, de akkor is. Nem tolja annyyira az orrát, hanem a feneke indul meg inkább. Érdekes volt no. Azt azért már a kereskedo is bevallotta (a kocsi átvétele után persze), hogy a hátsó futomu nem százas, azaz kisebb úthibákon ráz, amúgy meg libeg, mint egy hintó. Ilyen szemponból azért a Berlingo sokkal jobb konstrukció volt. Pedig gyári konfig van a C8-on (215/60R16, 2,5 Bar-on). Álmomban sem gondolnék "peresebb" gumira nagyobb felnivel. Ezt benézték a francia mérnökök.
Köszönöm a türelmet!

Tomcy 2011.01.25. 13:40:10

@mennyi?husz!: FWD-nek is megvan a varázsa...
Nekem régen volt egy nissan sunny-m 2 személyes kombi kistehernek megcsinálva hátul laprugóval. :)))
Hátul 0 súly, elöl meg minden, ha csak ránéztem a kézifékre már kopp keresztbe volt a kocsi és mivel elöl fogott rendesen a súly miatt a hátulját szinte addig tartottam kint és úgy raktam egyik oldalról a másikra ahogy akartam. :)
Az is nagy móka volt, persze a király az összkerék csak még nem jött össze.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2011.01.25. 13:41:38

@korxi: ha elsőkerekes kocsid van akkor se tegyél fel hátra nyárit, mert akkor is ki fogja cseszni a hátulját ha nem rángatod be a kéziféket. és egy ilyen eléggé meg tud lepni egy kanyarban mondjuk, amikor nem csapatósan mész...

Dennis01 2011.01.25. 16:02:42

Mikor meg volt ho nalunk, jol elbohockodtam a kezifekkel.. :)
Az egyik haverom, aki mar sok-sok eve hivatasosan versenyez Minivel, elvitt egyszer egy korre az enyemmel. Sose gondoltam volna, hogy a kocsim ilyenekre kepes...
Minit elsokerekes mivolta ellenere konnyu megcsusztatni, csak jo gyorsan be kell hajtani a kanyarba, amig el nem kezd sodrodni, aztan mar csak rajtam mulik, mennyire engedem kicsuszni. A gazpedallal faszan kordaban tarthato..

Varlaisaran 2011.01.25. 18:29:42

Ahova ki szoktam menni, ott nagyobb hónál tömegek csuszkálnak. Persze jó részük ilyen gumiharcos, megcsusszan a kocsi 20 centit, már megijednek:) De vannak ügyes emberkék is, orroselsős kocsikkal is szépen szántanak, szal az fwdnek is nyilván van varázsa. De részmeről inkább rwd:) Szeretem az ijedt tekinteteket, mikor bevágódok közibük a vén skodrival kilinccsel előre; persze nekem könnebb, a kocsi hardverből dobálja a seggét, néha még akkor is amikor nem kéne:) Sokan veszik a lapot, jönnek ökörködni kergetőzni mindenféle autókkal, minap egy L200-at meg egy Bravot forgattak meg. Igazából fun mindegyikkel játszani:) Csak nem'tom mé' olvad el olyan hamar:(

2011.01.25. 18:57:04

@mennyi?husz!: Már miért kéne kézifék? Aki egy kicsit is tud vezetni, az elég látványosan tud közlekedni télen egy fwd-vel is, kézifék nélkül. Na meg remek móka. :)

Ciri 2011.01.25. 19:02:15

Bocsi Urak az off-ért de ezt a videót nézzétek meg hanggal:

www.youtube.com/watch?v=2VlK0jXIm48&feature=related

McK (törölt) 2011.01.25. 20:37:10

A hójárás szenzációs élmény,vezetéstechnikai tréning,saját határaink feltérképezése,és egyben ezen határok folyamatos kitolása.
El lehet kezdeni egy parkolóban is,ott is szenzációs élmény az autó mozgásának kordinálása,de az igazi az,amikor a kellő rutin birtokában,egy jól felkészített autóval a szűz hóban, éjjel, felszaladsz a hegyre.
Frenetikus,egyben leírhatatlan élmény,ahogy a kanyargós szerpentinen úgy fel tudsz menni,hogy egy centit sem mész egyenesen,gyakorlatilag felfűzöd az egészet..
Nem kevés pénzt emészt ez fel.
Egy-két egzotikus nyaralás áraott maradt a Mecsekben..de semmit nem bántam meg,ha csak azt nem,hogy túl sok embert fertőztem meg...olyanokat is,akik egzisztenciálisan nem engedhették volna meg.

Jamesblond 2011.01.25. 22:11:56

Isteni ez az USA video. Micsoda gépekkel játszottak... Nálunk meg '60-ig saját autója sem lehetett az embernek. Látszott rajtuk élvezték az életet, tojtak a világra. Volt olcsó benzin, autó, meg hó. Férfi embernek illik is tudni kezdeni valamit a "csillagok" ilyen fajta állásával:). A másik dolog: Valóban nem rossz megtudni csúszós úton a határainkat. Nem ártana senkinek egy kis gyakorlás. Rengetegen vannak, akik úgy fogják ezt fel, hogy huligánkodás, szabályszegés, kockáztatása az autó épségének, mások életének, stb... Jól kell helyet választani ez igaz. De mikor ott az asszony, gyerek a kocsiban és mégis kialakul az "izgi" szitu, igen is illik tudni merre kell tekerni a kormányt. Bár ezt lehet csak én gondolom így aki párszor azért megmérte milyen mély az árok... Tavaly télen seggbe vágtak 50-nél vizes úton. Családdal együtt akkorát ellenkormányoztam, hogy a végponton csak úgy pukkant a kormánymű. Ennek köszönhetően nem mentem be egy buszmegállóba ahol állt 2 nő. Azt mondták tutira vették hogy elütöm őket. Persze szerencse is kellett na... De jól esett hogy megdícsértek és biztosra veszem a téli mókázások miatt alakult ki ez a minimális kis tudás. Megérte. A kiérkező rendőrök is mondták hogy "tyű", a hibás faszi aki nekem jött meg nem győzött hálálkodni hogy nem ütöttem el a csajokat. A keresztben menés nem csak móka, hasznos is.

akos33 2011.01.25. 22:45:01

Idén már csúszkáltunk párszor:D Felénk(veszprém és környéke) viszonylag sok hó volt. Igazából csak a benzin szabott határt. De attól még jöhet hó, én várom.:D
A meghajtás dilemmához pedgi csak annyit hogy szerintem hóban ökörködni nincs jobb egy kis öszkerekesnél...tapasztalatból mondom mert én Subaru Justy 1.2 4WD-vel nyomom. Hihetetlen dolgokat lehet vele művelni bekapcsolt összkerékkel. Mondjuk így a fogyasztás is megnő persze. Ha spórolósra kell venni a figurát csak kikapcsolom és mehet tovább 3-as alapon kézifékkel, habár úgy az élmény nem akkora. Az öszkeréknél egyedül arra kell figyelni hogy váltogatja hogy alul- vagy túlkormányzott, de ha ráérzel nem lehet baj. 1-2x már engem is megviccelt azzal hogy elkezdte tolni az elejét az oszlop felé...

GiXXXer 2011.01.26. 07:58:13

Na, örülhettek, itt a hó!

Épp 23 perc alatt bírtam megtenni 3,5 km-t... :P Ebből egy biciklis miatt 5 percet töltöttem egy kisebb árok partján/ban! Inkább, mint hogy elüssem a kapucnis barmot... Grrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!

Egyébként ez mindenütt jellemző, hogy ha leesik a hó, akkor a gyalogok/drótszamarak keresztül-kasul mennek mindenen? Fuck-fuck-fuck idiots!!!

mesterix 2011.01.26. 18:49:45

Én (Ménfőcsanakon) a nyáron épített trabant motoros szöcskémmel élveztem a havat 4 szöges gumival amíg el nem kezdtek keresni a rendőrök :D

Jay350i 2011.01.28. 17:21:27

Hatalmas videó!! Már régen is tudták hogy mi a jó :))
süti beállítások módosítása