911 GT2 RS OMFG

Próba: Porsche 911 GT2 RS

  2010. október 25. - Nínó Karotta Címkék: vélemény porsche 911

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Duda alert! Totalcar élő tévéfelvétel Focus ST-vel, Komondorral, csajokkal
2012-11-19 14:50:33

Ma (hétfő) este (19:00) a Hootersben vesszük fel a következő két tévéadás konfjait. Mit jelent ez?

Koenigsegg Agera, BMW 7 vs Audi A8 a 90-es évekből
2012-10-17 20:30:00

Szeretettel köszöntünk mindenkit a DoQ szoknyája alól. Mint mostanra tudjátok, újra van Totalcar tévéadás

Honda NSX, Tokyo Motor Show - tctv3 10. adás
2011-12-18 22:46:00

Mindenekelőtt arigato gozaimas NSX Tominak, aki két napját áldozta a TC forgatására. (Miután egyszer már

Dödzs B-series vs Mercedes Sprinter mentő, Krejzler Thema
2011-11-27 22:45:00

Habkönnyű nyári közszolgálat – küldj két infantilis majmot gyermekmentőt tesztelni, hogy kiderüljön:

Ez nem autó, ez egy atomtöltetű, fenyegetően pulzáló, ezerlövetű bálnapénisz a saját, méret után csináltatott, szatén alsógatyánkban.

Vélemények az azonos című írásunkról.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr582396983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Freddy a Krüger 2010.10.25. 11:23:17

Azt mondtam már hogy egyre jobban utálom az összes autós újságírót :) ?

Shadowbull 2010.10.25. 11:28:47

Ez de jo volt.

Lassan el kellene kezdene azon gondolkodni, hogyan is kene Karottat visszakenyszeriteni autos ujsagironak.

sb

veseferi 2010.10.25. 11:40:48

remek írás, de nem inkább pusztuló "Föld"? ;)

Floyd · http://www.gazmegfek.hu 2010.10.25. 11:41:56

Ezért hiányzik Karotta innen. Kell egy ilyen író egy autós laphoz.

A Porschéhez meg nincs mit hozzátenni, nekünk ez csak villanó álomkép, amit most jól leírva kívánhatunk. Remélem ha magyar firkász Bugattiba ül, az Karotta lesz:)

dekás dezső 2010.10.25. 11:44:43

kész, vége. megsemmisültem.
százas autó, százas írás. Karotta gyere vissza!

s4tch 2010.10.25. 11:47:04

Karotta még mindig jól ír. Még több ilyet, más autókról is!

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.10.25. 11:55:58

Sunáznám, az a helyzet.
Az írás is tetszett.

Gico 2010.10.25. 12:01:44

Lefostam a bokám, komolyan mondom. Kell egy Porsche. Most. Meg vagy 500 liter benya...

marpszi 2010.10.25. 12:07:52

Irodalmi értékű írás. Ez van. Ez kell!

furkóúr 2010.10.25. 12:07:58

és miért ilyen nagy szám 0-200 9,8mp?
a bmw 5mp alatt 200-ra,14mp alatt 300ra gyorsul..

yenoee 2010.10.25. 12:15:33

Nagyon jó írás!!!

Tegnap itt bóklásztam a Bakonyban, tértem vissza az autómhoz, mikor nyers boxerhang ütötte meg a fülemet. Azt hittem, megint valami kétkerekű BMW, de ahogy erősödött, kezdtem gyanakodni... Aztán egyszercsak feltűnt egy ezüst 356-os, P rendszámmal. Ahogy elzúgott mellettem, már hallatszott a sivítás is. Nem ment túlságosan gyorsan (mai szemmel nézve), de azért elég szépen fűzte a Bakonybél előtti utolsó kanyarokat, és hát az a hang. Eddig nem értettem, mit kő ennyi rajta. Eddig :)

GRX 2010.10.25. 12:17:01

Karotta visszatért? De jó lenne!!!

Hilux94 2010.10.25. 12:18:08

A videók harmatoskák, nem sok (értsd: semmi) jön át belőlük....

BMW /// 2010.10.25. 12:21:35

Durva.. ez tényleg OMFG:D

eko 2010.10.25. 12:28:31

Ahh!
Asszem foltos lett a nadrágom...
Egy darabig minden el van nézve a TC-nek.
(feltéve ha Karotta ismét állandó tag lesz.)

mükkemakk 2010.10.25. 12:28:38

És ti még ezért a vacak munkakörért fizetést is kaptok, felháborító.

Egyébként ez az autó közúton már-már kihasználhatatlan, a cimbora ezért adta el a sportmotorját, mert nem volt hol megzavarnia.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2010.10.25. 12:31:21

@furkóúr:
az F 16 os meg 100-600 ig 5 másodperc alatt mit akarsz a bmw-vel?

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2010.10.25. 12:36:30

@Hilux94: Igen, sajnos normális mozgőképet nem sikerült készíteni. Se idő nem volt rá, se hely, se technika. Külön bánom, hogy külső képet nem tudtunk felvenni egyáltalán. Ilyen az, amikor az ember kamerája elromlik 10 perc forgatás után. Majd legközelebb.

BMW /// 2010.10.25. 12:41:39

Ebből az autóból nem fogy a benzin?:)

S4mu3l 2010.10.25. 12:46:47

Áh, fantasztikus járgány. Bár attól tartok vtg ide vagy oda, én is a szívó verzió mellett döntenék (meg úgy tudom Röhrl is?). A falon átszakadó utcára véres fejjel kizuhanó részen meg nagyot rötyögtem, klassz írás. :)

1+1+1 2010.10.25. 12:46:48

Erdekes latni, hogy mikent inflalodnak a szavak. Egyre kevesebbet es kevesebbet er egy dicseret, ha mindig ugyanazt mantrazzak.

Bazso - emlekeim szerint - vezetett mar F1 autot. De a cikke szerint vezetesi elmenyben ez a Porsche ilyen korulmenyek kozt is jobb volt. Komolyan tobbet adhat egy utcai auto vezetesi elmenyben, mint egy F1 auto palyan? De tenyleg?

Hogyan lehetne jellemezni azokat az elmenyeket, ami a legtobbunk szamara nem elerheto, de letezik? Hogy lehetne az omlengest fokozni, ha mod lenne kiprobalni egy raketa- vagy sugarhajtomuvel szerelt gepet, vagy akar csak egy murepulot?

Adja magat a kovetkeztetes, hogy: sehogy. Igy szerintem a cikk egesze hiteltelenne valik, es nem azert, mert az auto nem jo. A neutralis leiras ennel az autonal sokkal meggyozobb lett volna, mert nem a szavak ereje ad el egy ilyen autot, hanem az elmeny, amire felesleges tulzo jelzoket es kifacsart hasonlatokat keresni.

Drfiala 2010.10.25. 12:47:44

@Gyurma73:

"az F 16 os meg 100-600 ig 5 másodperc alatt mit akarsz a bmw-vel?"

az F16-os is valami sportkocsi?

furkóúr 2010.10.25. 12:49:31

@Gyurma73: :)
kicsit elrugaszkodtál a valóságtól..
valóban nem sok értelme utcán a gyorsulási adatokon lovagolni,de ha már igen,akkor ezektől a 0-200-as 10-es időktől nem kell hasraesni..:)

eko 2010.10.25. 12:50:12

@Drfiala: ???
Ejnye! Nem kellett volna ezzel elrontani ezt a szép napot!
(Még ha - a Csikós részt kivéve - van is benne valami..)

megint 2010.10.25. 12:50:59

Zseniális autó, kiváló írás, egyedül ez a piros szín nem kéne szerintem az utastérbe.

furkóúr 2010.10.25. 12:51:43

ja,amúgy a cikk tényleg nem rossz..
csakhát nem kell hasraesni ezektől az adatoktól,bár ez csak az én véleményem..

MrHardcore 2010.10.25. 12:51:56

Welcome back Karotta, gyere és írj még sok ilyen jó szöveget, kur@vára átélhetőek a kalandjaid, bár ezért az élményért baromira utállak..! :-)Asszem, igazad van, hogy ez a legüberbrutálisabb állat, amit volt szerencséd vezetni!

BMW /// 2010.10.25. 12:54:02

Hihetetlen mennyi túl-okos és rosszindulatú ember van.

Shadowbull 2010.10.25. 12:55:07

@furkóúr: persze hogy nem kell, hiszen szazaval vehet az ember utcai autokat ilyen menetteljesitmenyekkel.

sb

novi 2010.10.25. 12:55:47

Anno bezzeg amikor heti (kétheti?) Karotta írások jelentek meg, de jó is volt. Nagyon kellene most is.
Olyan ragályos lelkesedést okoz az írás, amit csak a pár Clarkson cikk tud.

Shadowbull 2010.10.25. 12:56:14

@1+1+1: Megis mi koze van egy versenyre tervezett formaautonak egy utcai autohoz?

almat a kortevel?

sb

Répatorta 2010.10.25. 12:58:59

Jó a cikk vége, eleje és közepe. Ez az autó meg csodás. Mi kell még?!
Szóval grat!

1kutya 2010.10.25. 13:05:25

sunáznám...

a döbbenettől nem tudok mást hozzászólni!

GGG77 2010.10.25. 13:09:33

Tökéletes írás, egy tökéletes autóról.

1+1+1 2010.10.25. 13:11:15

@Shadowbull:

Azt hiszem, nem. Autot az autoval es autovezetesi elmenyt az autovezetesi elmennyel ossze lehet hasonlitani. Szerintem meg elmenyt az elmennyel is.

Ha nem igy lenne bajos lenne eldonteni, hogy mit szeretsz jobban, mondjuk enni egy hamburgert a sarki bufeben vagy motorozni egyet Piliscseven. Az ilyesmit azert a legtobb felnott emberrel kepes meghatarozni, annak ellenere, hogy ket teljesen eltero dologrol van szo. Eppen ezert erzem giccsesnek a Bazso altal festett kepet.

Ettol meg persze az auto is jo, meg a cikk is erdekes. Bar szerintem retorikai tulkapasok nelkul meggyozobb lenne.

laverdasfc 2010.10.25. 13:12:24

Melyik BMW gyorsul 5 mp alatt 200-ra? 100-ra talán az újabb M-ek...
200-ra ennél gyorsabban a versenyautók, illetve a Hayabusa és társai gyorsulnak.
A vadászgép meg nem ér. Az tud olyat, hogy szó szerint beszarsz.

1+1+1 2010.10.25. 13:12:52

Helyesen:

...a legtobb felnott ember kepes meghatarozni...

Freddy a Krüger 2010.10.25. 13:14:36

@1+1+1: te is okos vagy. Vezetési élményben egy ilyen nem jobb mint egy F-1-es autó, hanem más.

És a Porsche zsenialitása abban rejlik, ahogy Karotta írja ebben a cikkben, meg mások is leírták, hogy olyan autó, amiben a már-már versenytechnika hétköznapi autózásra is alkalmasan van belecsomagolva. (majdnem hétköznapi, na jó :)) )

És léghűtést vissza!

@Shadowbull: Vízhűtésre egyébként környezetvédelmi, zaj, vagy valami műszaki ok miatt álltak át? Lehet erről valamit tudni?

poa ogapo 2010.10.25. 13:15:25

Egyszer jó filmeket készítesz, most meg ... szart! Mi a pöcs van veled?

Ezek a videok, nem mondanak semmit, nem adnak vissza gyakorlatilag semmit, szégyen, hogy ilyen alkalommal mondtál csődöt.

=Daniken= 2010.10.25. 13:16:21

ODABASZ.

kész.

Karotta: végre. nagyon jó cikk! klassz írás!köszönjük!

AciDuzzu 2010.10.25. 13:18:28

@1+1+1: Forma-1-es autót vezetni olyan lehet, mintha versenyléccel kiraknának a WeltCup Strecke tetején azzal, hogy lent találkozunk, te meg sípályát még csak az olimpiai közvetítésben láttál... biztos nagy élmény utólag sztorizgatni róla, de hogy 1 percét nem élvezed közben az tuti, valószínű úgy 5 évet érdemes készülni rá, mire ráérzel az ízére. Ezzel szemben egy ilyen autót bármilyen suttyó felteker a szalagkorlátra, és mikor kihúzzák az összeroncsolódott testét a gépből, az arcán még mindig ott ül a vigyor.

furkóúr: Ami a 0-200/10mp illeti... hejj de szeretnék egy olyan "a bmw"-t látni mindennap

2010.10.25. 13:19:37

"Csak emlékeztetőül: a BMW G-Power Hurricane 9,7 másodperc alatt gyorsul 200 km/h-ra"

BMW /// 2010.10.25. 13:21:41

Csak hogy a sok okos megnyugodjon.

BMW M6

0-100: 4,2
0-200:12,8
0-300:51,1

furkóúr 2010.10.25. 13:22:43

@laverdasfc: www.sportmotor.hu/motoros_videok/speed/s1000rr-v-rsv4-v-hayabusa-v-zz-r1400-75920

vagy ez:www.sportmotor.hu/motoros_videok/gyorsulas/bmw-s1000-rr-vs-geiger-corvette-60650

hozzáteszem h.kifejezetten nem szeretem a motorokat,csak egyszerűen durva,hogy mit ki nem hoz a bmw egy sima,folytott utcai gépből,és 1000köbcentiből,mindenféle turbó nélkül..

mojszipupi 2010.10.25. 13:23:14

Már a GT2-re azt mondta WR h sok, és bőven elég a "sima" turbo. Ez már tényleg ultra brutál lehet és teljességgel kihasználhatatlan. Ez valóban olyan h azért van h elmondhassa az ember h van neki egy, de vezetni csakis versenypályán. Ez közúton kurva kényelmetlen ám

furkóúr 2010.10.25. 13:25:14

értem,hogy az M6 ezt produkálja,ami sztem nagyon jó,de minden bizonnyal alulmarad a szóbanforgó autótól,de az ára is kb harmada nem?

szabbbolcs 2010.10.25. 13:27:20

Wow! Nagyon hiányzott egy ilyen írás már!
Grat hozzá, és dögölj meg, én is akarok Gt2 RS-t vezetni... :)

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2010.10.25. 13:27:26

Csak egy félmondatot idéznék:

"én pedig a bánatos nosztalgiámat párhuzamos gumicsíkokkal kenném fel a pusztuló Föld rosszalló arcára."

Autós újságírók, szevasztok. Ez a TC legjobb cikke, idén egész biztosan. Mivel udvarias gyerek vagyok, nem mondom meg, hogy melyik újságíróktól kéne azonnal elmarni a havi fizetésüket, és odaadni a Karottának, hogy dolgozzon inkább a TC-nél megint.

Shadowbull 2010.10.25. 13:28:32

@1+1+1: "Eppen ezert erzem giccsesnek a Bazso altal festett kepet."

Hacsak valoban azt nem gondolja, hogy ezt az autot meg az F1-nel is jobb volt vezetni.

Majd megmondja, ha akarja.

sb

plephyl 2010.10.25. 13:31:03

gratula a cikkhez, nagyon jó lett. kár, hogy elromlott a kamerátok, de azért ezek se olyan rosszak.

félelmetes autó, félelmetes vételáron :)

10 kör audi TT-zés, majd 10 kör nissan gt-r-ezés után talán ki merném próbálni a Nürburgringen... :)

Drfiala 2010.10.25. 13:31:12

@=Daniken=:

Nem nyugi. Olyannira,hogy még egyet is értek veled.:)

"F16? Go to "Google, a barátod"."

Rajtad viszont az ominózus barát sem tud segíteni hisz komolyan vetted az F16-os kérdést.
Pont olyan hülye kérdésnek szántam mint amekkora baromság egy vadászgépet egy autóhoz hasonlítani. Sajnálom, hogy beszoptad...

Shadowbull 2010.10.25. 13:32:24

@Freddy a Krüger: " Vízhűtésre egyébként környezetvédelmi, zaj, vagy valami műszaki ok miatt álltak át? Lehet erről valamit tudni? "

Adott literteljesitmeny felett mar nem tudod hatekonyan levegovel kihuteni a cuccot.

sb

Fox888 2010.10.25. 13:36:07

ISTENEM egy igazi CIKK! Irdatlan hangulatos. Jajj csak írnál több cikket.

1+1+1 2010.10.25. 13:36:55

@Shadowbull:

Fura lenne, ha ilyet allitana, persze lehetsges, hogy jobban elvezte. Amire viszont burkoltan igyekeztem celozni az az, hogy nem ez az elso auto, amirol hasonlo modon ir.

A velemenye persze valtozhat, de hasonlo szavakkal meltatott mar mast is, amitol - ahogy irtam is - inflalodnak a szavai. Tovabbra is fenntartom, hogy kis visszafogottsaggal hitelesebb lenne a cikk - szamomra.

Barmikor johet egy meg jobb, sot meg annal is jobb auto.

Gomulka Béla 2010.10.25. 13:40:06

Tudom, valakinek managerolni is kell (valószínu"leg sok pénzért, Scheerti), de akkor is. Miért nem ír az ilyen gyakrabban?

Bull, ez igaz a repu"lo"gépekre is?

Shadowbull 2010.10.25. 13:44:11

@Gomulka Béla: Jo kerdes.

Nem tudom. A repulogep viszonylag ritkan all dugoban :)

sb

Tomchy 2010.10.25. 13:44:11

Karotta, vazze, ez nagy volt. Te is egy istenverte zseni vagy!

Freddy a Krüger 2010.10.25. 13:45:59

@furkóúr: kb. igen. Persze az M6-ból is van mindenféle tuning, azok már nem sokkal kerülnek kevesebbe.

@Shadowbull: kösz.

nza600 2010.10.25. 13:50:41

De hiányzott már egy ilyen cikk! Meg egy ilyen autó! Áldassék érte az Úr.

Spiritmonger 2010.10.25. 13:51:40

@Floyd: van egy haverom, kockaként dolgozik egy kockacégnél, ő már vezetett bugatti veyront, és még joigsija sincs
az egyik zámtech cég főfőnöke adta oda mindenkinek egy körre a saját pályáján los angeleseben

carr 2010.10.25. 13:51:43

Köszönöm a rendkívüli perceket Karotta!
Állat lett a cikk. :)

Magyar[HUN] 2010.10.25. 14:05:18

@furkóúr: AZ EGY MOTOR BMEG,EZ MEG EGY AUTÓ... Édes istenem mennyi okos ember van itt..
Ja és irigy vagyok, de nagyon:D Mondjuk én megelégednék már egy 120 LE-s Caterhammel is:D

rev 2010.10.25. 14:07:58

Csak sidenoteként, a fentebb említett M6 Hurricane 360k euróba kerül, mind az 5 amit gyártottak belőle.
A gyári M6 is 35kk körül kezdődik, amit 2 szemrántásra fel lehet tornázni 45-re.

Amúgy grat a cikkhez, élvezet volt olvasni!

zöldi 2010.10.25. 14:09:07

Karotta!

Művész vagy. Neked itt lenne a helyed. Álomjó írás volt, respekt.

nickmárlétezik 2010.10.25. 14:09:35

Elég jó a gépjármű, kéne nekem is egy, hogy racsingos Civicekkel tudjak gyorsulni a Váci úton lámpától lámpáig. De kár, hogy nincs dízel, nagy nyomatékkal és kis fogyasztással.

KadettGSiforever!!! 2010.10.25. 14:10:45

Csak egy apróság, mielőtt elborul az agyam:
Nínó Karotta mé' nem ír többet????
Eszméletlen stílusa van - de lehet, az autó miatt! :D

AMÚGY MOST-IDE-AZONNAL-KELL-ÖLÖK-RABOLOK-EBBEN AKAROK MEGHALNI!!!!! :D

Ciri 2010.10.25. 14:14:59

Gratula a cikkhez!

WesT 2010.10.25. 14:17:10

Karotta, kegyetlen jól írsz! Respect!

ocsisajt78 2010.10.25. 14:18:59

respect!

[irigykedos smile] :]

sbru 2010.10.25. 14:21:58

Ennyit számít a profizmus. Autóban és újságírásban egyaránt. Karotta eltűnt képernyőről, totalcarról, stb., de még fellelhető hangyásszal, ezer öcsivel... Nem ez a lényeg. A párosítás. Nyilván a cikkben említett királyságos Kia Rio is csúcs cikket hozna a klaviatúrájából.

A világon három ember mondhatja el magáról, hogy áj hev ö drímdzsob. Jeremy Clarkson, Richard Hammond, James May. Magyarországon sajnos nincs olyan tőke, amit a bbc tol alájuk, hogy megmutassa a régi páros, létezik mifelénk is ugyanaz a minőség. Évek óta álmodozom arról, lesz annyi pénzem, hogy a Winkler-Bazsó párost megfinanszírozzam annyira, amennyire egy olyan adás kell, mikor az a három angol elment autóst nyaralni és megtalálni a világ legjobb autós útját. Kevés olyan ember van, aki úgy tud élményt, érzést átadni, hogy ne az legyen az érzésem, én akarom vezetni a GT2 RS-t, hanem vezesse még ő, írjon még róla ő. Majd ha kifogyott belőle a szusz, adja oda a kulcsot és én szépen, csöndben autózhassak egy kicsit.

köszönöm.

Érdekes 2010.10.25. 14:23:23

über cikk (amostaniakhozképest) :) bár ettől függetlenül, még mindig messze van a megboldogult TC-s Winkler-Bazsó "alkotásoktól" :( :) persze, ez csak saját vélemény :)

Ui: Szerintem nem árt, ha letesztelsz egy Skyline R35 R1K -t is : www.2009gtr.com/2010/10/switzer-r1k-938-155-mph.html

De egy P800as se lehet rossz a maga 6 másodperces 200-ra gyorsulásával :D

D.K. 2010.10.25. 14:23:46

Kedves Karotta

Nagyon fasza volt a cikk . Külön tetszett ez a szélesebb cikk formátum , de tényleg ennél ésszerűbb elköltését 62-4 millió forintnak minthogy vegyek egy gt3 -ast és egy benzintartályt... én se tudnám . Megyek is vásárolgatni, és persze lottózni :)
Ja igen még annyit hogy ez a cikk még akkor lehetett volna jobb ha a videóanyagból olyan régi fajta totalcaros videót sikerült volna csinálni , de így is megvan az ötből öt csillag .

mianicked? 2010.10.25. 14:24:42

@furkóúr: a cikkben szereplő járműben kettő ember ül, bőrruha és bukó nélkül, ha ez elkerülte volna a figyelmét

Bambano 2010.10.25. 14:32:27

végre megint egy rendesen megírt Karotta teszt-cikk :) utoljára az egyik wrx sti meg az m5 tesztjéről szóló cikk volt ilyen.

a szekér meg instant get.

Freddy a Krüger 2010.10.25. 14:36:39

@sbru: Nem nem és nem!
Olyan érzésem nem tud lenni hogy ne akarjam vezetni :))) Karotta írni írhat róla mert az biztos jobban megy neki mint nekem :)

Amúgy kipróbálnám a jószágot valami alkalmas helyen, praktikusan zárt pályán, egy oktatóval. Attól tartok hirtelen megtudnám, hogy még mennyi mindent nem tudok!

Conrad 2010.10.25. 14:39:57

automotív orgazmus - még így olvasva és videón keresztül is

feketebarany666 2010.10.25. 14:42:21

Ennyi. A tobbiek meg nezhetik a hatuljat. Es ez mer igy van tobb mint 30 eve....

Hilux94 2010.10.25. 14:44:53

@Nínó Karotta: Kár, mert ezzel ellentétben a talján hulladék (Ferrari f430) megüvöltetésre (asszem a felüljáró alatt?) még mindig emléxem... 1-2 Gopro HD, érdekes helyekre tapadókorongozva nem fér bele a költségvetésbe?

Mathiask 2010.10.25. 14:47:46

"és fél másodperc nekigyürkőzés után pusztító gyorsulás"

Hmmm. Sok az a fél mp. Ezért nem jók többek között a turbósok szerintem. Rendes szívó kell azt kész, persze szívóból esélyük nem lenne ennyi Lóerőt kihozni a B6-ból.

JackTowards 2010.10.25. 14:58:07

Gábor, gratulálok a cikkhez! Csatlakoznék az előttem írókhoz: hagyd a francba az ad hoc pénzkeresést, helyette állj rá újra az autóbuzéria-literatúrára!

A honfitársaink által készített televíziós autós műsorok napjainkban nézhetetlenek, az autós havilapok firkászai pedig - egy-két kivételtől eltekintve - a megélhetési újságírás szintjére süllyesztették a műfajt.

Ha kell, tegyél elérhetővé egy PayPal-os "Donate me" ikont, az olvasók többsége úgyis minden hónapban összedobja a kakaó-, kifli- és benzinpénzed! ;-)

Mathiask 2010.10.25. 14:59:05

@RÁJEN: @1kutya:

Mi az, hogy sunáznátok? Tudjátok mit jelent egyáltalán?

szleng.blog.hu/2009/02/07/suna
szleng.blog.hu/2009/09/14/sunaz

Mit dugnátok egy GT2 RS-en? Csajokra használják ezt a szót, autóra elég értelmetlen, hacsak nem valami perverzek vagytok.:)

hp2 2010.10.25. 15:08:13

Szédületesen jó írás ez, gratula! :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.10.25. 15:08:20

Hm, valszeg sajnos már csak a Porsche engedheti meg magának, hogy sallangmentes autót gyártson... Ami kár, mert így sosenem lehet ilyenem :(

Örültem, hogy Karotta írta, így sokkal olvasmányoosabb volt :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.10.25. 15:09:31

@Mathiask: Sunázni BÁRMIT lehet :D

@JackTowards: Annyi benzin a világon nincs...!

w a s d 2010.10.25. 15:11:13

"Ez olyan, mintha Pali azt mondaná Tibinek, hogy az apukája lekaratézza Chuck Norrist, és erre besétálna Tibi papája, és lerúgná az iskolaépületet az alapjáról."

Nem azért, de Tibi papája még akkor is elbújhat Pali Chuck Norrist is lekaratézó faterja mögött... :D

(GTR teszt nem lesz valamikor a Totalcaron? Mert igény valószínű lenne rá...)

kbalage · http://www.balazskiss.hu 2010.10.25. 15:16:56

Látom én a próbálkozást videotéren, bármi más mint a default indavideo már fejlődés :) Az überminimalizmusból azért egy progress bar és egy play/pause gomb erejéig vegyetek vissza plz, mert aki nem überszélessávon nézi annak elég frusztráló így. Egyébként jó látni újra Karotta cikket :)

laverdasfc 2010.10.25. 15:17:01

@furkóúr: kösz a videót, de akkor sincs olyan BMW, ami 5 sec alatt 200-on van, ahogy írtad. A motor meg nem ér, mert az nem autó. Semmi közük egymáshoz. A Porsche kb 6-szor olyan nehéz, de garantáltan megveri versenypályán az s1000rr-t.
Ennyi erővel miért nem hasonlítjuk össze a BMW gyorsulását mondjuk egy Patriot rakétával?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.10.25. 15:19:53

@F/: Mert utána jön Chuck Norris, és lerúgja mind a kettőt :D

Freddy a Krüger 2010.10.25. 15:20:21

@ColT: kell várni 3-4 évet addigra csak leesik az ára! Vagy majd beleülni "hitelátvállalással" :DDD

kzolika 2010.10.25. 15:22:14

3 betűvel összefoglalom, hogy mit jelent számomra ez a cikk és a Porsche:

Áll

Mathiask 2010.10.25. 15:23:31

@ColT: Elég nagy baj, tekintve a jelentését. Gondolom úgy fajult idáig a jelentése, hogy valaki okos látta jó csajok képe alatt a kommentekben(amivel azt akarták mondani, hogy "szúrnám", "dugnám") és úgy jött le neki tudatlanságának hála, hogy azt jelenti, hogy "kéne", és utána eszetlenül használta mindenre.:)

F. Fred Palakon 2010.10.25. 15:23:56

Kösz, Karotta, élmény volt a cikked!

D.K. 2010.10.25. 15:25:17

@laverdasfc:
:D ez jó nem hiszem hogy lett volna ilyen teszt hogy patriot rakéta vs bömbi de megnéznék egy ilyet :D

amúgy az ariel atom is megveri a sport motort pályán , van róla top gear-es videó róla

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.10.25. 15:40:44

@Mathiask: Nos, mivel nőre értve, ha dugod, akkor kell, így bármi kellhet.
Ez szleng, majd kikopik. Lásd még Szalacsi.
Aki a neten bóklászik, szoknia kell az argót...
...és még mindig inkább sunázzanak a népek, minthogy ne használjanak nagybetűket, írásjeleket, meg össze-vissza rakják az ékezeteket.

furkóúr 2010.10.25. 15:43:36

@laverdasfc: igen,már én is rájöttem hogy baromság volt feltenni a videót,mert félreérthető.Nos,én kifejezetten utálom a motorokat,és csak példakép hoztam fel,hogy a bmw-nél micsoda mérnöki teljesítmény van,ha egy ilyen csúcstechnológiát megcsináltak közútra..
olcsón,izonyatos teljesítmény,ami odaver az összes japánnak..a kategóriában persze..
az egyetlen hibája,hogy 2 kereke van...:(

2010.10.25. 15:51:53

Ez igen. Sajna nem tudok donteni, hogy a szivo vagy ez a vadallat kene. Ahhoz menni kene veluk par kort a Nürburgringen :)

@Mathiask: megsugom neked, hogy itt nem az a buta, aki sunaznamot kommentelt, hanem te. egy kicsit probald meg neha latni a fatol az erdot. meg menjel a helyesiras.blog.hu-ra, ha csak ennyi a mondanivalod ;)

@furkóúr trollkodunk, trollkodunk? legalabbis remelem nem komolyan gondoltad azokat, amiket irtal.

mükkemakk 2010.10.25. 15:53:55

Ha már repülőnél vagyunk, egy komolyabb motorossárkány is úgy összeforgat, hogy csak na.

Becsövezett Lada csapatva az is élmény...ezt sz.rráhajtani drága mulatság.

Peteetow · http://www.automentes-szallitas.hu 2010.10.25. 16:06:51

Hm. Most értem haza nem régen. Szerintem az egyetlen hazai példányt vittem éppen.:-)

klingy 2010.10.25. 16:07:08

Hát ja! Karotta az autós újságírás Salvador Dali-ja. Zseniális.

Mathiask 2010.10.25. 16:08:26

@ColT: "Nos, mivel nőre értve, ha dugod, akkor kell, így bármi kellhet."
Értem én, hogy gőzgép. Csak mivel a suna pinát jelent a szlengben, nehéz másra értve hallani.:) Én amúgy szeretem a szlenget, nincs azzal baj, sőt sokat használom.:)

semmicico 2010.10.25. 16:12:25

Navégre.

Karotta újra a totalcar-on. Itt a helye. Ezt rajta kívül mindenki tudja.
Kedves Karotta!
Ajánlom ezen tényt szíves tudomásul vételét!

sc.

sunblind 2010.10.25. 16:24:44

".. valamikor a pubertás táján mindnyájan tudtuk, hogy a konvenciók baromságok, a felnőttek majmok, és csak a kéjvágy az igazi, meg a rokkendroll."
:)

Gyarló Hintaló 2010.10.25. 16:25:19

végre egy jó cikk a TC-n.
gratulálok!

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2010.10.25. 16:25:53

@1+1+1: A GT2 RS-nek nem sok értelme van a számok, tények szintjén. Az általad javasolt neutrális hangvételű írás pont az élmény megosztására nem jó, márpedig nekem itt elsősorban az a dolgom, hogy az érzést adjam át. Ez 2010, az internet, a tényeket bárki megkapja bárhonnan.

Hogy én azt írnám, hogy a 911 nagyobb élmény, mint az F1, azt nem hinném, de kitúrhatod:
totalcar.hu/tesztek/renaultf1/

De az élmények nagysága amúgy is mindegy, mert nincs élményügyi méterrúd, a jellegük teljesen más. Az F1 nem autó, már a kisebb formaautó se autó abban az értelemben, ahogy a Porsche az. Formula Renault-val utazni a Stuttgart-Zuffenhausen viszonylaton? Nem hinném.

Van egy olyan beidegződés Magyarországon, hogy a sótlanság egyenlő a szakmaisággal, a humor mellőzése az információtartam növekedésével. Én ezzel nem értek egyet. Szerintem nem az jó szakács, aki beleerőlteti a kiporciózott 789 kalóriát a gyerekbe, hisz meg _kell_ enni, és abban van a vitamin, hanem az, aki ugyanazt az ételt (sokkal több melóval) megcsinálja finomra, maciformájúra, hogy öröm legyen befalni.

@mindenki más: Nagyon köszönöm.

Desko 2010.10.25. 16:58:13

karotta for prezident!

rég olvastam ilyen jó írást a TC-n, meg úgy bárhol, bármilyen autós médiában!

könyvet írni nem akar az úr? sztem bejönne.. ;)

Saunders 2010.10.25. 17:08:59

Biztos nem lehet annyira drága tekintettel a hazai járműadó rendszerére (minél nagyobb lóerő annál magasabb az adó).

Gomulka Béla 2010.10.25. 17:18:10

@sbru: De nem mondják. Legalábbis nem így. Bocs, de miért?

@Shadowbull: Dugó, smugó! Most akkor mérno"k az úr, vagy nem? (Amúgy most néztem meg, és eddig is mintha úgy emlékeztem volna, hogy például a Spitfire-nek vízhu"téses motorja volt. És, a vége felé, huszonhét literes, úgyhogy a literteljesítmény lehet hogy nem is volt olyan nagy. Csak a liter.)

JDMfan 2010.10.25. 17:22:50

Végre egy ütős írás!!
Most biztos le leszek hurrogva, de ennyi pénzért nálam csak a lovacskás márka jönne szóba. :) Porsche is tud biztos nagy élményt adni, de az akkor is "csak" egy Porsche marad, nem pedig egy őrjöngő olasz telivér! :)

tittadili 2010.10.25. 17:25:49

@Shadowbull: Nos, azért sikerült a Porschénak 40 évvel ezelőtt is levegővel hűteni 1000le feletti teljesítményű motorokat is.

K.teknőc · http://www.homlokzatihoszigeteles.hu/ 2010.10.25. 17:27:24

Mostanában elszaporodtak a Porsche cikkek! A képeket végiglapozva rengeteg olyan apróság van, amely az autó menetdinamikáját javítja és eddig még nem láttam más autókon.

Jerome P. 2010.10.25. 17:46:18

Nem lehet megnézni a videókat a cikkben. Minek kell mindig a szar indavideot linkleni? Tegyétek fel a vimeo-ra!!!!!!!!!!!!!!

ommm 2010.10.25. 17:46:19

@Hilux94: Az időbe, abba nem fér bele. Elég feszes tud lenni egy ilyen bemutató, pláne ha GT2RS. És elég cucc van nálad anélkül is, örülsz, hogy ennyit tudsz csinálni abban a rövid időben, tényleg.

Reap that ass (törölt) 2010.10.25. 17:50:43

Szipp, szipp hüpp hüppp...ez nagyon-nagyon drága...

Bár már kezdem rosszul érezni magam, h gondolatban elkezdtem csalni az SL-t egy Porsche-val...

Ki tudja, ha a csillagost kölcsön adom az asszonynak mint anno a bajort,ő totálra töri én meg cserélhetek megint, és még ő érzi szarul magát...hmmm

-Gabi- 2010.10.25. 17:55:37

Über Alles!
Qva jó itt minden:cikk ,gép,minden
dánke meg a tenkju Karotta

lacza87 (törölt) 2010.10.25. 17:58:34

Szuper írás Karotta! Nagyon élveztem ezt is, meg amit nyomtatottban olvastam tőled mostanság. Szükség van az ilyen intelligens, eredeti művekre.

Chocolate shitsandwich 2010.10.25. 18:20:22

Hmm, sztem sok jobb írása volt már Karottának...A Porsche, biztos csodálatos...Egy Z06ot kérnék, köszi :)

robian 2010.10.25. 18:33:03

van egy rossz hírem Karotta. a benzin megromlik. marad a villanyautó.

robian 2010.10.25. 18:36:34

a benya megromlik Karotta

gnme 2010.10.25. 18:41:04

..tegnap voltál eszemben! Hol van Nínó Karotta, hol az EMBER aki mindig tudja hol lehet khm.. pisilni. :-)

Megvettem a jegyet, megyek befelé a "zima" csarnokba de már elcsurrant a vége, irányzékba vettem az ajtót hátul és kilincs után kapva.. nincs nyitva.

Itt kérem szépen csak az vizelhet, aki vesz 3000 pengőért jegyet és bemegy, mert csak belülről lehet "oda" .. a gyíkok kánaánjába eljutni.

Mondom így magamban: háromezer pénzért pisilni? Nézzükcsak, hol a sarok? ...

Ejnye bejnye OLDTIMER SHOW (!) .. már a pisilésből is üzletet kell csinálni(!) ..eEE'hhhhh

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2010.10.25. 18:46:48

nekem tetszett a cikk és a kocsi is nagyon

a piros belső is abszolút bejön

gyorsulásban azért még akadnak ellenfelek a 10-es idő körül, a Veyron Supersport például 6,7 200-ra

a Weineck Cobra meg 4,9 200-ra és 10 másodperc 300-ra (!)

special.blog.hu/2010/04/15/weineck_cobra_780_cui_12_780_cm3

de ezt például esőben nincs ember aki úton tartja, a videón látszik, hogy a gyorsításkor a kulcskarikán vízszintesbe csúsznak fel a kulcsok:

www.youtube.com/watch?v=uaijubpSwRo

a GT 2 RS meg kis odafigyeléssel (meg elektronikával) simán vezethető esőben, mint a mellékelt ábra mutatta

biker_kolee 2010.10.25. 18:52:38

Ebben az autóban meghalnék. Bármikor.

Freddy a Krüger 2010.10.25. 19:12:30

@sunblind: és ez később sem változik:D !!

@JDMfan: tudod mit ? Miaf@@@t akarsz egy ócska olasz szutyokkal :DD !? He ?

Ez tényleg érdekes, hogy sztem régóta az első autó, amiért minden autóbuzi egyöntetűen lelkesedni tud "vallási beállítottságától" függetlenül!

@robian: Neked, sok boldogságot hozzá.

@gnme: kicsit félre kell ballagni és megemelni a hátsó lábat ahogy a kutya szokta... Nekik lehet...

TenG 2010.10.25. 19:14:25

Feludules volt olvasni ezt a cikket, neha ugy hianyoznak ezek az irasok mint egy falat kenyer. Mindazonaltal szerencse, hogy ezen jarmuveknek olyan horribilis ara van, hogy csak azok veszik meg akik, nem fognak vele masokat megolni, csak mutogatjak. Azert beleulnek egy korre, termeszetesen csak a jobb egybe egy valamire valo pilota melle :)

foolproof 2010.10.25. 19:23:30

Come back, Mr. Carrotta, all is forgiven!
Na jó, azért a burkolt GT-R fikázásért még számolunk:-)

BartiS2 2010.10.25. 19:42:18

bakker régen olvastam ilyen jó cikket...a kocsi nem kérdés mennyire lehet király, de az írás töröl.....kösz...

Phrascarica 2010.10.25. 19:43:27

@Nini Karotta:"" És még mindig maradna 15 millió egy nagy tartályra a kertbe, tele 100 oktános benzinnel, hogy 20 év múlva meg tudjam mutatni a fiamnak"
... hogy romlik meg a 100 oktános benya! Igen valószínű hogy 1-2 év múlva már be sem indulna vele, úgyhogy inkább vedd meg ezt és ne rakd el a benyát :)

donphobos 2010.10.25. 20:11:43

Az írás igazi Karottás, köszönöm hogy elolvashattam. Egyszerűen ez kell a Totalcarnak, rendes írások tartalommal és stílussal.

A direktbe belinkelt videótól viszont kicsit vonyítottam. Külföldről nézve (nem gondoltam volna hogy ezt mondom) visszasírom a régi Indavideós megoldást, ott legalább láttam hogy milyen lassan megy fel a bufferelt világoskék sáv és lehetett készülni rá hogy mikor nézhetem meg ténylegesen. Itt csak veszettül villog alul a Mozilla kijelzője hogy melyik inda szerverről jön éppen és fogalmam sincsen hogy mikor jön le. Aztán pár perc múlva talán.

Az autó maga a csúcs, nekem mondjuk egy sima Carrera kellene "angol versenyzős színben", ültetve, sperrel és kézi váltóval, nagy fékkel, kézzel állítható sportülésekkel. És akkor kábé meg is érkeztem :-)

Phrascarica 2010.10.25. 20:18:39

Nézegettem a beltér képeit és felvetődött egy-két kérdés, minek van még egy autóbehúzó leffentyű az ajtón, elvégre az is van vagy 15 deka? A műszerfal tetején trónoló óra miért olyan esetleges, a formatervező hazament miután kitalálták?
...továbbá furcsa hogy "régi típusú" (nem aeroblade) ablaktörlő van rajta, mi lehet az oka? Hagyománytisztelet, tervezési munka megspórolása, esetleg így jobb?
Szar lehet, hogy nem lehet neki nyomni egy kövérebb gázt 2-3 mp-ig, mert az már 300e Ft :)

Victor Franko 2010.10.25. 20:24:37

A GT2RS teljesitmenye es kepessegei megkovetelik hogy olyan kornyezetben probalhassak ki ahova igazan valo, ahol van mozgastere, ahol tud elni. Nem ertem hogy miert kozutra szerveztek a tesztet ezzel persze meg nem adva a tiszteletet a gepnek. Tulajdonkeppen egy versenyautoban arra kell figyelni hogy a 80 eves mami a reggeli dugoban a Matizzal mikor valt savot ? Nevetseges.

izidro Nozal (törölt) 2010.10.25. 20:25:58

Szia Karotta, kössz a cikked! Sajnops az Autókmagazint nem tudom megvenni, de ez így kárpótol. A Super7 tesztje lehet még hasonló, ha sikerül elkérned egyszer majd egy mániákus angoltól a Le Manson...

waffen55 2010.10.25. 20:27:39

A Bauhausban szoktam nézegetni az amerikai stílusú kétkezes baltát, de ezidáig nem vettem mivel nem tudtam volna mire használni. MEGVAN A CÉL: levágni Karotta kezeit, ha nem ír velük sokkal több ilyen cikket! :DDD

GGG77 2010.10.25. 20:32:00

Napközben nem volt időm, csak annyit írtam, hogy "tökéletes írás, egy tökéletes autóról".

Ezt tartom is. De a szívemhez ez szól. Szóba sem jöhetne a Porsche, amíg ilyen létezik:

totalcar.hu/tesztek/2010/06/27/kiprobalod_-_es_veged/

Верховина 2010.10.25. 20:42:14

Az örök favorit a Lambo marad, de egyre jobban kéne egy Porke is... Na nem mintha akármelyikre lenne keret, de 1:18-ban eltologatnám őket:D

shinichi 2010.10.25. 20:51:48

Engem az érdekelne, hogy most a piros volt a 000 számú, vagy az ezüst színű, amit kihoztak a Hungaroringre?

illaberek 2010.10.25. 20:53:45

Hogy-hogy nincs még népítélet belőle?

1kutya 2010.10.25. 21:12:23

@Mathiask: nem úgy tűnik:(

te szerintem fennakadnál az "értem én, hogy gőzgép, de mi hajcsa?"-n is, pedig a felét használod a szóösszetételnek!

egy nagy bajod van: sokat gondolkodsz:-DDD

1kutya 2010.10.25. 21:13:28

@BartiS2: olvasó lehidaltál, mi?:-DDD

Krisi 2010.10.25. 21:15:37

baszki, ha nem lennének kispöcsű férfiak akkor megállna az autóipar fejlődése és sosem születnének ilyen jó autók meg ennyire tökéletes cikkek.
szóval adjunk hálát hogy másnak nem nőtt nagyobbra :)

1kutya 2010.10.25. 21:19:31

@Krisi: másnak?

anno úgy tanultam, hogy mindenki magából indul ki!:-DDD

StLui 2010.10.25. 21:30:33

Elnézést, hogy berontok, mint az az elefeánt a porcelánboltba, de én szenvedek ezektől a maguktól induló videoktól, ez csak nálam csinálja, vagy ez senkinek nem okoz technikai problémát rajtam kívül? Ilyen megoldással még nem találkoztam, nem bírom görgetni az oldalt :(

BartiS2 2010.10.25. 21:35:00

@1kutya: őőő le jah, olykor hangosan vihogtam a fiam kérdezte is mit olvasok :-).... megkérdezhetem kihez van szerencsém a másikról? :-)

w a s d 2010.10.25. 21:49:22

Ha választanom kellene, akkor a mai nagy tesztek/bemutatók témái közül inkább az Isuzu kellene, meg egy jó gumicsizma, hogy minél autentikusabb parasztnak nézzek ki.:D

Krisi 2010.10.25. 21:54:41

@1kutya: picsába, most lebuktam. valójában nekem is csak a Porschém (vér)RS :)

Freddy a Krüger 2010.10.25. 22:02:26

@Rocko-:
Köszönöm a linket!

Mondjuk erről tudtam mert múltkor Virago kollega már kiokosított Tatra ügyben! Remélem sokáig továbbviszik ezt az építésmódot.

Shadowbull 2010.10.25. 22:19:12

@Gomulka Béla: "például a Spitfire-nek vízhu"téses motorja volt."

Lehet. Nem ismerem a repulogepmotorokat, es megmondom neked oszinten, nem is erdekelnek kulonosebben.

De a kedvedert az elobb kigugliztam, hogy megis mi a Spitfire. (jovan, azert sejtettem, hogy valami masodik vilaghaborus ize)

sb

Shadowbull 2010.10.25. 22:21:54

@tittadili: Hat, akkor biztos megsem kell vizhutes, hulyek ezek a Porsches fejlesztok mind egy szalig.

sb

Freddy a Krüger 2010.10.25. 22:27:06

@Krisi: én akkor most mit csináljak? Sose pöcsméret szerint kerestem autót, sőt nemegyszer az aktuális barátnőmnek jobb autója volt mint nekem... Ja, farkuk nem volt :DD

g4400 2010.10.25. 22:34:53

Csatlakozom sokakhoz: Nagyon kevesen vannak, akik így, ennyire tudnak magyarul. Ez nem újságírás, ez irodalom.
Karotta, írj minél többet! Cikket, blogot, könyvet, akármit. Mindegy.

Mathiask 2010.10.25. 22:52:29

@Nínó Karotta:
"márpedig nekem itt elsősorban az a dolgom, hogy az érzést adjam át. Ez 2010, az internet, a tényeket bárki megkapja bárhonnan."

Hát igen. Másrészt meg mit érnek a számok? A mai világban mindenki nagyon teljesítmény centrikus. Semmi nem számít, csak, hogy valamely paraméterben több legyen, mint az előző dolog, vagy mind a szomszédé, legyen az tv képátló, vagy a házimozi teljesítménye, vagy az autó ereje, vagy a barátnő mellbősége, stb, stb. És ez elég rossz vonal szerintem. Többre kéne értékelni az érzést, hogy milyen használni, mint a számokat. És ezért jó Karotta(meg mondjuk a top gear), mert a poénos hasonlatokkal könnyebb átérezni milyen lehet, mintha felsorolná az adatokat. Ez egy jó technika a kifejezésre.

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2010.10.25. 22:54:40

Eh, mekkora jobbágy lennék egy ilyenben. :)))

Mathiask 2010.10.25. 22:55:41

@1kutya: Áhh, nem szoktam kiadni, helyesíráson, vagy nyelvtanon, sőt utálom, ha nyelvészkednek a kommentekben egy vessző hibán. De ez a sunáznám egy tárgyra használva kiverte a biztosítékot, mert annyira nem logikus.:)

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2010.10.25. 23:09:25

@malenykij polgar: ... és milyen szívesen teleokádtam volna a jobb egyet Walter R. mellett, amikor meghajtotta...

flatsix 2010.10.25. 23:19:15

Zseniális poszt, köszi!

bpe 2010.10.25. 23:59:55

(vágom, tán senkit sem érdekel, engem azér' zavar, h a tc isten nevét annyiszor a csókos szájára veszi, ez sztem vhol jóízléstelenség, bár ebben a cikkben spec. nem hangzik el az "istenverte", ami a gyöngém, olyankor szoktam 2 percre kiqrni a bookmarkjaim közül az összes tc-s linket.. viszont elhangzik a "szűz anyám", amit ne tekintsünk blaszfémiának, se orvosi csodának, legyen szimplán csak egy elgépelés, ugyanis egybe kell írni.)

Rocko- 2010.10.26. 00:01:59

@♥ Kitty ♥: Karottának van felesége.

Hilux94 2010.10.26. 02:19:25

@ommm: Ne tessék már mondani, hogy nincs idő mondjuk 2db-ot tapadókorongozni az autó izgalmasabb pontjaira, megnyomi a REC-gombot, oszt' elfeledkezni róluk. Ha anyagi keret nincs rá (Motorsports verzió, kőkemény 90e/db), vagy Karotta nem eléggé VIP-gyerök, akkor mindent értek. ;)

V6 30V 2010.10.26. 06:37:03

Végre megint Karotta cikk, nagyon jó, kár hogy már egyre kevesebbet olvashatunk tőle :(

blaiser 2010.10.26. 06:48:23

Karotta tenyleg szep kepekben beszel es egyaltalan, hasznal kepeket, ha no lenne es 200 evvel korabban elne Japanban, hires gesa lehetne peldaul! ;)

Az utolso gumicsikos-Foldanyas kepet szerintem minden rendes autobuzi megkonnyezte, de peldaul a kolyokkutya-kinyiffantos nekem kicsit eros volt... :)

Szornyu lehetett visszaadni a kulcsot, reszvetem.

Gomulka Béla 2010.10.26. 07:31:00

@Shadowbull: A magamfajta, Clarkson csecsein nevelkedettnek képbe' van a Spitfire, mert C. gyakran járatja róla a száját. Nagy, brit, diadalmas - és vízhu"téses. So"t, a wikipédia szerint elo"szo"r etilénglikollal hu"to"tték volna, elpárologtatva a cuccot. De aztán az osztrák borászok ko"zbeléptek ...

@bpe: Sokan érvelnek azzal (is), hogy az európai kultúrának a kereszténység elválaszthatatlanul része. Hát, íme. Ami a verést illeti, azzal az Ószo"vetség rendesen meg van spékelve, nem is szólva egyes ko"ro"k kedvencéro"l, János Jelenéseiro"l. Egyébként is, a folyamatos istenezés a Teremto" létének sajátos, de tagadhatatlan elismerését is jelenti. Egy vérbeli áteista nem istenez, mert szerinte nincs miért. A blaszfémia viszont alapveto"en a vallásosság keretein belu"l értelmezheto" terminus, és a vallásosság (már, még, éppen) nem elvárás.
Ahogy ki-kiolvassa az ember a sorok ko"zét, a zsurnaliszta urak zo"mének van és/vagy lesz felesége meg gyereke. Nagy a valószínu"sége annak, hogy templomban esku"dtek, és a gyerekeket azért megkereszteltették, biztos ami biztos. (Ld. Pascal elméletét a hitetlenség bu"ntetésének aránytalan mivoltáról.) Nincs még minden veszve.

ildottore 2010.10.26. 07:48:00

Gratulálok, nagyon fasza írás, átjött az élmény.

swiftboy89 2010.10.26. 09:03:55

Ez a cikk is alátámasztja azt számomra hogy semmilyen körülmények közt nem tudom meg érteni azt hogy mért tűnt el a tv-ből a totalcar... Az egyetlen valamire való autós műsor volt ahol tényleg tesztelik az autókat és meg mutatják h hogy lehet közlekedni az adott autóval...vissza gondolva pl rs4, m5, f430 (stb) as tesztjére..
Ők nem el magyarázni, szavakba akarták meg mutatni h milyen érzés vezetni egy nem hétköznapi autót hanem próbálták kamerán keresztül is éreztetni..(ami nálam általában sikerült,mert nem egyszer rázott a hideg az élménytől...Pedig csak őket néztem tvbe, de mind ha magam lettem volna ott)
Imádom őket és remélem nagy okosoknál ott fenn valakinek megjön az esze és rá veszi őket is hogy újra minden hét szombatján meg mutassák magukat is meg az autókat is.
Maximális tiszteletem!

zol! (törölt) 2010.10.26. 09:38:04

de szeretnék még több karotta-cikket.... :)

kewcheg 2010.10.26. 10:19:54

Alapvetően bírom a szerzőt, de a stílus már túlontúl barokk.Egyszerűbb,több lenne...:)

Glg 2010.10.26. 12:13:26

grat Karotta. nagyon jó írás volt, nagyon átjött, még a hideg is kirázott (persze pozitívan) amikor az autópályás csapatást taglaltad.

@1+1+1: mennyire idegesítő egy f@szkalap vagy. menj haza.

@furkóúr: a bmw!? :D és a traktor, és az eke?

Glg 2010.10.26. 12:14:59

@swiftboy89: igen...én sem értem, anno minden adást néztem. vissza a totalcart a műsorra-de szigorúan winkler + karotta formációban.

megint 2010.10.26. 12:57:21

Karottaban az tetszett mindig, hogy reálisan , előítéletek nélkül volt képes leírni az érzéseit , tapasztalatát adott autóról, pedig bizonyosan közelebb áll a szívéhez egy ferka mint egy porke.
Érdekes a hírszerkesztő ezen az oldalon, pár milliós , százezres visszahívásokat meg sem említ egy autós oldalon.

ommm 2010.10.26. 13:00:05

@Hilux94: Nincs, tényleg. Tudom, hogy Karotta ha lehet, forgat. Biztos vagyok benne, hogy most nem fért bele több.

Z o z ó 2010.10.26. 17:40:57

Vályi Pista "bmws-gyilkolós" (535d???) tesztje után ez a második legjobb:)Valakinek lenne egy kis esze,fogna titeket és bevágna szombatra a gusztustalan ***csillagcsillagcsillag*** autománia helyére.Simán gyaláznátok a topgeart:)

dr.oid 2010.10.26. 19:26:47

Jürgen Baumschlager elgondolkodott a Mercedes busz volánjánál. -15 éve tekerem a kormányt, erre itt van előttem két köcsög olajoshajú digó akik most hozták el a gyárból a zsírúj 911est - ach du Scheisse ein GT2 RS- és itt rugdossák a gázpedált a dugóban. Fasszopók. Ezért gürcölik a sváb melósok hülyére magukat, hogy ezek a kis digó stricik akik szénné keresik magukat a Rotlichtmilieu-be exportált kelet-európai nőkön, játszák az agyukat, szerencsétlen Smartos anyukákat rémisztgetve a gázpedálrugdosással. Persze, ezeknek a mélynövésű szicíliaiaknak nem számít a törvény, fitogtatják az erejüket úton-útfélen. Eszüket játszani a vérrel-verítékkel összb...ott pénzből, kávézgatni és röhögni rajtunk akik egész nap dolgoznak. Na de a VB-n ott jól ki lettek picsázva és mehettek haza megszégyenülten, a repülőtér legeldugottabb zugába engedték a gépüket kigurulni, na az jó volt, Siegfried-del annyira röhögtünk, hogy ráborítottam a sört a távírányítóra ami bekrepált így az Asszony nem tudott átkapcsolni holmi Verliebt in Berlin, Gute Zeiten Schlechte Zeiten és hasonló gaggyer, nyálas sorozatokra...Ó, hogy miért kell nekem bekötve itt rohadnom ebben a dögben és agyalágyult utasokat furikáznom...Miért nem furikázhatok én is egy ilyen csodában jobb kezemmel a mellettem ülő hosszúcombú-platinaszőke Isolde szoknyája alatt matatva...Rohadjon el minden digó...Scheisse, Scheisse, Scheisse...nézd már, hogy gyorsul a kurvaanyját, ilyenkor hol van Herr Beamter, hogy lemeszelje, bezzeg engem basztatnak TÜV-vel, meg tengelyterhelést és fékhatást mérnek, potom 1000€ Bussgeld fejébe...

ne most 2010.10.26. 20:47:54

Azt vártam, hogy jó neveltetésben részesült gyerek módjára fanyalogni fogtok, hogy szük, zajos, nem is megy annyira és nem azt kell olvasnom, hogy über fasza.
Egyébként meg, rohadjon meg minden GT2 RS vezető a neve napján.

Norcsó 2010.10.27. 12:56:55

Csatlakozom azokhoz a véleményekhez, hogy ez a cikk 10 pontos lett.
Az autó-buzéria világában akkor tud egy teszt jó lenni számomra, ha az olvasás közben bele tudom élni magam, szinte alattam a vas.
És ez most nekem sikerült.
Köszi Gábor!:)
Másrészt ez az autó számomra az egyik nonpluszultra...
Ha még sikerül majd egyszer egy M3 CSL-t is teszteli tisztelt Karotta úr, v.tisztelt Gyulavitéz ezredes, akkor kipipáljátok a másik nagy kedvencemet is.:)
Üdv.mindenkinek!

GGG77 2010.10.27. 19:12:06

@Z o z ó: 535i volt az, szerencsére. nem egy olajkályha. :)

izidro Nozal (törölt) 2010.11.06. 08:34:57

@dr.oid: Jót írtál, most is mivel én is az ilyen Izoldákat szeretem! Üdv

medici 2010.11.06. 09:02:51

Nem volt nagy eresztés a gyorsulás 3.-ban. Egy Lexus GS450H letolná, mint a szél, persze csak 250-ig.

speed2006 · https://picasaweb.google.com/figlar2006 2011.03.05. 03:38:26

Biztos nem rosz autó, de nekem kicsit nyáladzósnak tünik a cikk. Azért van ennél jobb gép is. Ráadásúl még ki sem tudták próbálni határon autózva. Már tiszta topgír stílus.

bajan 2011.11.08. 10:50:19

Gratulálok! Az elmúlt időszak messze legjobb cikke. Minden sora élvezet.

Az autó pedig brutális, és nekem kéne még akkor is ha nem jut pénzem benzinre mellette csak szökő évente egyszer.

bajan 2011.11.08. 10:54:13

@medici:

Nyilván le, hisz 130-200hoz elég a gs-nek pusztán 12 másodperc, akkor a 130-220-at nyilván 6 alatt futja (egy féreglyukban).

Miért kell egy tök jó cikk kapcsán "ki tud nagyobb baromságot mondani" versenyt rendezni?

K.teknőc · http://www.homlokzatihoszigeteles.hu/ 2011.11.08. 16:38:25

Sztem kár versenyeztetni a BMW-vel a Porschét, mivel a két autó teljesen más célcsoport! Aki BMW-t vásárol, törődik a kényelemmel is, vagy lehet, h csak egy divatmajom. Aki pedig már Porsche mellett dönt, egyben életérzést is vásárol! Próbáld ki mind a kettőt, nem lehet összehasonlítani!

PaOntan 2013.06.05. 13:18:37

De jo volt ujraolvasni...
süti beállítások módosítása