Gyorsulók, tériszonyosok, fotóművészek - és a hídmesternő

  2010. augusztus 04. - ommm Címkék: völgyhíd hídmester hidász nem is rossz

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy

DSCF0713

 

Pedig van, amivel ki lehet kergetni a világból az építőmérnököt. Például azzal a turisták és újságírók által előszeretettel feltett kérdéssel, hogy összedőlhet-e a híd? Persze megkérdezzük ezt mi is. A mérnök olyan elszántsággal válaszol, mintha csak gyermekét védelmezné: "Ez? Soha! Én már rég nem leszek itt hídmester, de a viadukt még mindig állni fog."

Mai cikkünk blogposztja.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr252196163

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2010.08.04. 07:46:28

Jó kis meló lehet azért ez, egy aránylag szép munkahelyen.

Higany 2010.08.04. 07:52:47

Mintha lenne a szalagkorláton túl egy keskeny járda. Ezek szerint, ha esetleg a kilátás miatt azon sétálgatnék, akkor előbb-utóbb bájos hölgykíséretet is kapnék. Duplán megéri! :)

Hózentróger 2010.08.04. 07:54:52

Csinos, okos nő, szeretem az ilyet. Plusz egyidősek vagyunk. Ilyet.... :)

mad823 2010.08.04. 08:02:26

Azt kellett volna megkérdezni, hogy szükség volt-e a hídra... :)

Brevis 2010.08.04. 08:13:07

Ilyen kérdést ebben az országban senki nem merne feltenni, majd talán akkor ha már 100 éve lenne demokrácia...

Uborka Ubulka 2010.08.04. 08:13:25

Én is azt hiszem, hogy az lett volna a leghelyénvalóbb kérdés hogy:
MI A FASZ SZÜKSÉG VOLT ERRE A SZARRA?
Mi van, talán még mindig 25 les fiat 500 meg trabantok járkálnak az autópályán, hogy egy kibaszott dombot nem tud maga alá gyűrni? Olyan vasakkal nyomjuk már hogy 4 emberrel visszaváltás nélkül felrepeszt 130-cal, de valamire gyorsan el kellett verni 50 millárdot, talán inkább judapestből kellett volna valami városfélét csinálni, mert most egy trágyakupacra hasonlít. Lehet Bécset vagy Prágát etalonnak venni, ott kezdődne az országimázs építés, tisztelt vízfejűek.

Akkor építsük újjá az egész rakás fos sztrádahálózatot, nagyokosok! Egy nyomorult kis eső elmossa az egészet, mint valami tetves földtúrás!

robertocrack 2010.08.04. 08:17:13

a jogos kérdés:tényleg megérte-e ezt a baromságot összehozni,vagy inkább ügyesen ki kellett volna kerülni ezt a dombocskát,esetleg kis földmunkával legyalulni a tetejéből,és mellette a nagy emelkedést kiküszöbölendő a keletkező földmennyiséggel az alját feltölteni.kérdés persze,hogy ez a megoldás milyen alapozást igényelt volna(nagy volumenű talajlazulást okozna egy ilyen mérvű földmunka)veszélyes úgy találgatásokba bonyolódni,hogy nem ismerjük pontosan a részleteket.Persze él az emberben az összeesküvés-elmélet(miről másról szólna a jelen sajtója)ami néha sajnos pont beletrafál a valóságba

1kutya 2010.08.04. 08:19:02

hmmm...

szemrevaló teremtés!

mást is rábíznék, nem csak a hidat:-DDD

Uborka Ubulka 2010.08.04. 08:20:14

Timinek meg külön gratula, egy nőre aki mérnöki pályát választ, és legalább olyan lelkiismeretesen végzi ahogy Ő arra félistenként tekintek. Az szinte csak mellékes hogy csinos is ;)

Kár hogy a tehetségét erre a projektre pazarolja, miközben lenne mibe beruházni, ami rengeteg ember elemi érdeke lenne, pl a borsodi gátrendszer kivitelezése.
Azok az emberek akiknek megmenthette volna egy ilyen mérnök a fél élete munkáját hálából szobrot emeltetett volna Miskolc főterén neki!
Helyette vénségükre földönfutók lettek, mint valami középafrikai banán köztársaságban!

snckr 2010.08.04. 08:29:26

nő nem_is_rossz... :) :)

2010.08.04. 08:33:41

hidasz_csaj (kepeknel).

Uborka Ubulka 2010.08.04. 08:37:54

Végére meg hadd kibiceljek bele egy kicsit: közlekedésmérnöki szemszögből ez a híd alkalmatlan egy autópálya szerepére, mert nem szabadott volna íves pályát építeni bele, mert az nem teszi lehetővé a biztonságos nagysebességű közlekedést.
Aki megpróbálkozna autópályához hasonlót építeni az meg veheti etalonnak az Autobahn-t, szigorúan az NSZK oldalon.

Süni25 · http://www.eakft.hu 2010.08.04. 08:39:57

A Hölgynek gratula, és irígylem. A tervezők meg kapják be a faxt, amiért egy ekkora híd túrista látványosság értékére nem gondoltak, és nincs járda!

Leadfoot 2010.08.04. 08:41:03

@Brevis: Na, megint kezdődik...

Uborka Ubulka 2010.08.04. 08:41:32

@uzsonna:
Aha tényleg, faszommm javítsd már ki azt a mappa nevet, legalább annyival megtisztelhetnétek ezt a lányt, hogy nem alacsonyítjátok le egy ilyen jelzővel. Átkozott taplói.

Leadfoot 2010.08.04. 08:43:15

@Süni25: Egy autópálya-hídon mit keresnének gyalogosok???

BOAR 2010.08.04. 08:44:25

Kifizettük, de ha meg is akarjuk nézni, netán akarunk egy fotót nyomni a balatonról, mi leszünk az első számú közellenség...
Ugyanolyan felesleges szar, mint az M6 alagútjai.

Hurri Kán 2010.08.04. 08:44:28

Biztos izgalmas meló! Amúgy erre a hídra mi szükség volt azt még most sem értem.

Andie 2010.08.04. 08:49:18

Vajon melyik képességével nyerte meg a melót? :)

gnme 2010.08.04. 08:53:11

mivan, mindenki szabadságon van?

=Daniken= 2010.08.04. 08:55:40

A cikk elég béna, olyan mint egy propaganda cikk a szociban....

Amúgy a nő szimpatikus,biztos látott azóta már egy-két dolgot, amitől már az sem katasztrófa, ha piros hó esik:-)

azért a hidasz-csaj felirat elég bunkó dolog a képeknél aláírásként:-/

de ha a nő veszi a lapot, akkor hagyjátok úgy, mert amúgy vicces:-D

gio · http://www.napiauto.blog.hu 2010.08.04. 08:59:25

@Leadfoot: mellé simán lehetne egy járdát tenni. az M0 hídján is van, persze az autóút meg funkciója is van, értem én.

csak rengeteg veszélyhelyzetet meg lehetett volna előzni azzal szerintem, ha erre is gondolnak.

Hurri Kán 2010.08.04. 09:01:46

@gio: meg hogy még több öngyilkosjelölt ugráljon le onnan. Ezért akarnak most a Golden Gate alá is hálót kifeszíteni.

butschq 2010.08.04. 09:07:07

én csirke-hajtó versenyt rendeznék egyik végétől a másik végéig:)

pipipipipipipipi
:)

kran72 2010.08.04. 09:08:20

Természetesen nem a csinos hölgyet kellene megkérdezni,hogy szükség volt-e a völgyhídra.Neki ez a munkahelye.Presztízs beruházás volt,került rá pénz a költségvetésből,ennyi.

butschq 2010.08.04. 09:13:02

meg mért hídmester, mikor a viadukt. viadukt-mester:) szép nyelvtörő:):)

Doubledeceker 2010.08.04. 09:23:07

Rendben van ez a meló, de nem tudnám elképzelni, hogy 40 éven keresztül ezt csinálom, pedig ez igencsak nyugdíjas mekóhelynek tűnik.

MI történhet, esetleg ideáig lenyúl a narancskommandó, mégsem lehet, hogy egy szociák által odatett csaj vigyázzon a hídra?

Szóval kedves hídász lány, elképzelehtő ez a munka 30-40 éven keresztül?

Franky4fingers 2010.08.04. 09:32:28

Tériszonyos bácsi: Autóval járőr autópályáról lehajt, jogosítvány elvesz, soha vissza nem ad.

-d(-_-)b- 2010.08.04. 09:33:28

A híd két végére kellene egy-egy pihenőhely, és a Balaton felőli oldalon meg kellene rá egy gyalogút. Lehetne az út szintjétől lejjebb is, akár az út alá (9. kép), akkor azért szerintem nem lenne veszélyes. Szigorúan laikus szemmel nézve. Simán lehetne vele pénzt keresni.

Hurri Kán 2010.08.04. 09:34:46

Matuska Szilveszter rokona a hölgynek?

w a s d 2010.08.04. 09:46:28

@Franky4fingers: Jó, hogy nem mindjárt oda kellene állítania a híd szélére, és "This is Spartaaaaaa!" felkiáltással lerúgni a mélybe...

krampam 2010.08.04. 09:51:03

"Ez? Soha!"

hogy is volt a Titanicnál?

halszájú 2010.08.04. 09:56:37

@Uborka Ubulka: az autobahnok nagy része a harmincas években került kitűzésre (a nyugati oldalon is), amikor még a max sebesség 1oo km volt.
saját tapasztalat: amikor a diesel autómban kezdett rosszalkodni az adagoló, azaz nem volt elég erő hogy egy keményebb, hosszabb emelkedőn flottul felmenjek, előszőr csak az a7 -en kassel és bad hersfeld között kezdődtek a gondok, amikor a kamionok azon a hosszú majd 35km-es emelkedőn le akartak előzni mivel 8o-ra lassultam le. ez budapesttől kb ezer km. addig semmi gond a magassági lekerekítőívekkel. se magyaro-n se ausztriában.

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2010.08.04. 09:56:43

@=Daniken=:
"A cikk elég béna, olyan mint egy propaganda cikk a szociban...."

Talán csak azért, mert igen kevés riport van a TC-on.

Nekem tetszett ez a cikk, lehetnem ég hasonlókat csinálni.
Előkeresni az érdekesebbnél érdekesebb, a közlekedéssel kapcsolatos foglalkozású embereket.

Hurri Kán 2010.08.04. 09:58:30

@F/: az ötlet elsőre egészen szimpatikus.

tomtyi 2010.08.04. 09:58:47

@Uborka Ubulka
"MI A FASZ SZÜKSÉG VOLT ERRE A SZARRA?">erre semmi, na de az építése közben ellopható milliárdokra!

néhány évtizedes memento az emberi butaságról, kapzsiságról. rosszabb, mint Kim Ir-szen vagy Sztálin szobra, mert ezek legalább eltűnnek a diktatúra eltűnte után.

de ez egy ilyen rendszer: viaduktot építenek a Nagyalföldre, autópálya alagutat a Kiskunság futóhomokjába.

Pályaelhagyó autóversenyző 2010.08.04. 09:59:18

azzal a marhaval kellene kifizettetni utolag a kilato koltsegeit, aki bele se terveztette az epitmenybe

Dr. Robin Masters 2010.08.04. 10:03:25

Ezek után remélem senki nem lepődik meg azon, hogy az Alföldön alagutat építettünk :-)

alprazolam 2010.08.04. 10:11:00

tényleg.miért nincs leállósáv?

Ninjaboy 2010.08.04. 10:14:32

Úgy látom a Winkler-féle "fotózzunk mobillal" hülyeség lassan mindenkit utolér a TC-nál. Nem telik rendes gépre? Egy 20 ezer forintos kompakttal is lehet normális képeket csinálni, de fel kéne fogni, hogy a mobilba épített "kamera" csak arra jó, hogy a kis picsák a tükröt fotózva magukról csináljanak képet a myvip-re. Azt már meg sem említem, hogy a galéria be se jön.

gonosztojás (törölt) 2010.08.04. 10:20:18

A fotózósoknak:
Ugyanezt a képet elkészítheted a földvári magaspartról, mindenféle veszély nélkül.Szájalás helyett utána kéne nézni a dolgoknak. Autópálya hídon nincs kersnivalója gyalogos turistáknak meret előbb-utóbb néhány balfax megpróbálna átmenni a túloldalra.
Tiimeának meg gratula, és ahogy szakmai berkekben hallom tényleg a legkarakánabb szakemberek szűk körébe tartozik.Nagyon jó választás volt, és sok kitartást neki.

Rocko- 2010.08.04. 10:22:34

galériát hogyan leeht elérni?
http://galeria.totalcar.hu/kozelet/2010/08/03/Aranyos%20kis%20hídmesternő%20és%20okos%20is/
galeria.totalcar.hu/kozelet/2010/08/03/hidasz_csaj/
egyik se működik.

gnme 2010.08.04. 10:23:31

üvegtigris holvan?

én kv-t akarok inni a híd tövében, meg hamburgert enni, gombásat, de ha a gomba kínai akkor nem kell

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.08.04. 10:26:01

Tök jó meg minden, de az a híd az utóbbi idők egyik legfeleslegesebb dolga.
Arrafele laktam, kb. végignéztem az építését.

gonosztojás (törölt) 2010.08.04. 10:27:35

@Uborka Ubulka:
Közlekedésmérnök...hehe..
Akkor tudnod kéne hogy miért raknak bele ívet, és miért nem egyenes az autópálya 100 kilométeren keresztül, pedig lehetne..
melyik sörözőben kibicelted össze a kettest anno?

beaaaa 2010.08.04. 10:30:27

majd leváltják szegénykét...
a hidat meg elsöpri a narancsos forradalom...
aztán a helyére építenek egy másikat....
vagy egy ezüsthajó fogja átvinni az autókat a túloldalra... :)))

loláb 2010.08.04. 10:41:10

Szimpatikus csaj.

A völgyhídról meg nem ő tehet, az kellett. (Már valakinek az ára)

Halálos_fogkefe 2010.08.04. 11:07:48

hogy összedől-e? mé mit vártál mit mond? nem azt akarja hogy átmenj rajta?

ez olyan mint mikor megkérdezed a piacon hogy csíp-e ez a paprika. fúúú úgy csíp majd be szartam. hát nem el akarja adni?

gnme 2010.08.04. 11:21:17

Virág, nekünk önkéntes írók kellenek!

Nem jön be a fotógaléria, intézkedjen!

GYUSZI BACSl · http://special.blog.hu 2010.08.04. 11:26:12

ez a lány jó fej és nem ő tehet róla, hogy a hidat oda építették

érdekes munkája van, meg kell hagyni

Uborka Ubulka 2010.08.04. 11:47:23

@gonosztojás:
sehol, tán maszekban nem lehet beleolvasni a témába?!
A diletációs és hőtágulási mozgást nem ívekkel kell kiküszöbölni, a szélnyomás ellen semmi értelme, az önrezonancia fennállhat egy ilyen forma esetén is, és máskülönben számtalan hasonló pilonos alátámasztású híd van ahol véletlenül meg lehetett oldani 1,5 km-t egyenesen.

gnme 2010.08.04. 11:51:52

@Uborka Ubulka: szerintem ebben az esetben az iparban már régóta használt ún. kanyarfúró adta az alapötletet.

Kanyarlyukat lehet vele fúrni.

Elvtársak benyögték az egyik értekezleten és eldöntötték: kanyarhidat akarunk.

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2010.08.04. 12:06:23

@Uborka Ubulka:

Nem a dilatáció miatt kanyarodik a híd!

Az autópályára azért tesznek íveket, még akkor is, ha nyílegyenesen meg lehetne oldani, hogy legalább valami minimális mértékben le tudják kötni a vezető figyelmét. Nyílegyenes úton százszor többen aludnának el.

(meg azért kanyarog az autópálya, mert a tervezett nyomvonal körül ingatlanspekulánsok felvásárolják a telkeket, amit aztán az állam az építés miatt jó áron sajátít ki. Az autópályának arra kell mennie, amerre ezek a telkek vannak, mert az jó pénzt hoz valakiknek)

Tier Nan G 2010.08.04. 12:28:31

Volt egy kis hátszél, ami hozzásegitette az álláshoz, az biztos.

A lányka az egyetemen nem arról volt híres, hogy hozzá járt mindenki jegyzetért....

aligorcha (törölt) 2010.08.04. 12:46:55

@Leadfoot: Mit keresnek a Citadellán, a János-hegyi kilátón, a miskolci, a pécsi tévétornyon, az Eiffel toronyban, az Empire State Building tetején?

HLaci 2010.08.04. 12:46:59

adópézpocsékoló betonszaurusz...

orbán takaroggy!

akos696 · www.focusauto.hu 2010.08.04. 12:53:55

@Muja Csirke: Te arról voltál híres? Na akkor meg mi a baj, savanyú a szőlő?

El Topo (Sgt. Elias) 2010.08.04. 13:05:53

Ezt a sok retardált, komplexusokkal küszködő senkiházit aki itt szerencsétlenkedik!:D

Grigorij 2010.08.04. 13:15:47

Nem igazán értem, hogy a magyar suttyó nethuszárok miért szaroznak le TITOKBAN, REJTŐZKÖDVE és ÁLNÉVEN bárkit is, aki bármi hasznosat tett az életben???

A hölgy mi rosszat tett?
A szerző helyesírási hiányossága senkit nem zavar?

"az M7-es sztráda Kőröshegyi viaduktján"

Kacorka 2010.08.04. 13:36:13

Okos, szorgos, csinos.

Bejön.

György Juhasz 2010.08.04. 13:42:35

Itt nagyon sokan el vannak szállva ettől a nőtől. Oké, egy patront megér,de attól még szerintem nem nagyon lehet top-on szakmailag. Mérnök, és egy olyan munkát végez , amit szinte bárki kb. 1-2 hónap alatt megtanul mindenféle diploma nélkül.
Ilyen munkára "lecsúszott" vagy "hülye" diplomások jelentkeznek. Nem mondom hogy a hölgy hülye vagy lecsúszott volna, de ilyen fiatalon , diplomával a zsebben én talán több kihívást vállalnék. Olyan ez mintha a beteg nagymamát egy egytemi docens-el rakatnánk tisztába, vagy csak autószerelővel mosatnánk egy drága kocsit. Amúgy ...nám mint a lopott biciklit!

Shadowbull 2010.08.04. 13:42:52

@Muja Csirke: Tudod az IRL-fikazas akkor allja meg igazan a helyet, ha szepen bemutatkozol ki is vagy, es mit csinalsz.

Egyebkent meg olyan netpatkany-tempo.

sb

Rézfánfütyülő fűzangyal 2010.08.04. 13:47:30

@Grigorij: Sajnos a neten nincs lehetőség a kerítés megemelésére!
Így aztán ki-be járnak itt is!

hunyuan 2010.08.04. 14:56:55

mi az hogy soha nem dőlhet össze?? mert? Nagysága megakadályozza? ugyan már..béna és hamis duma
mérnökként lehetne egy kicsit szerényebb a témában

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.08.04. 15:38:57

@KICSITÉRTEKHOZZÁ: Hát ahogy elnézem, pont elég meló ez ahhoz, hogy nagyarcú emberek ne akarják csinálni.
Sztem teljesen korrekt egy fiatal mérnöknek.

Nekem is be szoktak szólni, hogy miért nem nézek "jobb állás" után.
Hát bocs, én sem szeretnék egy irodában megrohadni. Amúgy meg a melómat meg, csinálja utánam aki tudja. Az már büdös szokott lenni a legtöbbeknek.

György Juhasz 2010.08.04. 15:54:54

@ColT: Értelek, értelek, de teljesen másról beszélek. Ha egy építészmérnök legalább középszerű a maga szakterületén, akkor nem egy ilyen helyen dolgozik. Nem tudom de ha én valamilyen mérnök lennék akkor nem egy ilysmi állásra vágynék. Aki meg nem akar irodában ülni munkaidő alatt, az menjen el erdésznek, vagy mittomén! Nem tudom hogy neked mi a szakterületed, de arra lehet számítani, hogy ha pl. orvosnak tanulsz, akkor valószínű, hogy nem a friss levegőn, madárcsicsergés közepette fogod a munkádat végezni. Vagy nem?

Sztávrosz_ (törölt) 2010.08.04. 16:16:38

@hunyuan: A földmozgásokkal nemigazán kalkulálnak. Nem jellemző hazánkra az utóbbi évszázadokban, de ki tudja mit hoz a jövő...

Sztávrosz_ (törölt) 2010.08.04. 16:19:57

@Sztávrosz_: Pontosítanék természetesen számolnak a földrengésekkel, de álltalában csak a várható mértékűekkel.

Alhazred 2010.08.04. 17:11:14

@KICSITÉRTEKHOZZÁ: szerinted mennyit kaszál a csaj havonta? nyakam rá, hogy a vele azonos korú és végzettségű pógártársak 90%-ánál többet... egyébként meg felelősségteljes és nem unalmas a meló.

leitomi 2010.08.04. 17:27:39

@KICSITÉRTEKHOZZÁ: Az lehet hogy a leírtakat érted, de azt nem, hogy mi a különbség az építész és az építő között, nem is magyarázom, nevében benne van.
Nagyon jó, érdekes összetett munka, gratulálok a hölgynek a sikeres pályázásért.

György Juhasz 2010.08.04. 17:38:01

@Alhazred: Én csak azt írtam hogy nem kell fényezni ezt a csajt! Persze, érdekes hogy nő létére ilyen munkát végez, de én a helyében nem dicsekednék vele, hogy építészmérnök vagyok! Ja és tudod te hogy mit keres egy közepes építészmérnök? Mert nekem van fogalmam róla! Kb. ötszörösét annak amit a csaj kaphat! De meg kellene őt is kérdezni, szerintem engem igazolna. Mondom még egyszer,semmi bajom ezzel a nővel, de ezt a munkát bármely értelmes(!) ember el tudná végezni,csak amíg egy mérnök Excel táblával számolja ki hogy hány hókótró kell,és milyen időközönként, azt egy józan paraszti ésszel megáldott ember fejből löki. Kis túlzással, de a lényeg ez .

Alhazred 2010.08.04. 17:52:59

@KICSITÉRTEKHOZZÁ: igazad van, de azért a fizetésnél gondolj arra, hogy a csaj egy igen nagy műtárgyért felel.

Sztávrosz_ (törölt) 2010.08.04. 18:25:40

Ismerek valakit aki világ életében építészmérnök volt, mégis egy önkormányzattól ment nyugdíjba, ahol az építési engedélyekkel foglalkozott. Miért? Mert csak Baranyában 1998-ban 2500 építészmérnök volt. És ezek csak azok akik kamarai tagok. Építkezni meg arrafele nemnagyon építkezett senki akkoriban. A nagyobb kivitelező vállalatoknak meg van saját építészgárdájuk.

Sztávrosz_ (törölt) 2010.08.04. 18:27:44

@Alhazred: Én biztos vagyok benne hogy nincs túlfizetve. Még az is lehet hogy valami állami bértábla alapján fizetik.

Ivymike 2010.08.04. 18:34:50

@Tier Nan G: jónéhány évfolyamtársamat fel tudnám ide sorolni, akikhez érdemes volt jegyzetért menni - aztán diplomával a zsebükben mégsem tudtak érvényesülni, sem szakmailag, sem anyagilag, kreativitás, önállóság, döntésképesség híján...

a cikk érdekes, a csajt meg blokkolnám. :)

Ivymike 2010.08.04. 18:37:22

@KICSITÉRTEKHOZZÁ: "diplomával a zsebben én talán több kihívást vállalNÉK."
ha nagyanyámnak töke lett volna...

az eszedbe jutott már, hogy neki ez a meló tetszik, és tesz rá, hogy mi mit gondolunk? :)

Sztávrosz_ (törölt) 2010.08.04. 18:40:24

@Ivymike: Ja, építészként lehet érdekes a hídmesterkedés szerintem is. Én találnék benne kihívást simán.. és felemelő lehet hogy ennyi fontos műtárgyra kell vigyázni.

kondi2005 2010.08.04. 18:45:37

hehe. Az építészmérnök és az építőmérnök két különböző szakma.
Sok sikert a hölgynek, de ez az állás valóban nem a legizgalmasabbak közé tartozik, viszont kemény meló.
Én szívesebben tervezem a hidakat, mint ellenőrzöm.

yaffa · http://www.yaffa.blog.hu 2010.08.04. 18:54:28

kit érdekel, hogy kellett-e a híd, amikor ilyen sunázni való szépség vigyázza!
Minél több hidat közpénzből, női hídmesterekkel!!!

gerely89 2010.08.04. 19:14:36

Szerintem se fizetik meg eléggé. Nők fizetése átlagban alacsonyabb, mint a férfiaké.
Nem mondom, hogy csúnya, de eszméletlen jó nőnek egyáltalán nem nevezném.

egyetértek Ivymike-vel, h sokan, akiktől jegyzeteket kérnek, nem feltétlenül boldogulnak jobban.

malacka100 2010.08.04. 19:15:26

@immortalis: Nem rossz meló bízony. Annak idején(2007-ben) az állás hírdetése a Somogyi Hírlapban(helyi megyei lap)is megjelent(feltétel:hídász-szerkezetépítő mérnök 5 év szakmai gyakorlat hídépités területén)Tímea a mostani hídmester akkor 24 éves volt(egyetemet 23 évesen fejezhette be legkorábban)max 1 év gyakorlattal rendelkezhetett mégpedig metróépítés(cikből kiderül) területén(nem hídépítés)egyik néhai egyetemi csoprttása szerint nem is hídász-szerkezetépitő szakirányon végzett. Nekem több ismerösöm is jelentkezett az állásra(többi 7 jelentkező) szakirányú(előírt) végzetséggel valaki több mint 10 év gyakorlattal és helyi(megyei )lakosok mégsem volt esélyük.(enyit a vídéki munkavállalási esélyekröl természetesen a csaj Bp-ről jött le mivel a helyi szakenberek számitásba sem jöhetek?)

gerely89 2010.08.04. 19:16:00

u.i.: egyetem alatt bulizni (is) kell, mert utána már nem olyan felhőtlen az élet.

ommm 2010.08.04. 19:17:42

@malacka100: ...és most ezzel mit akarsz mondani? Hogy rosszul végzi a munkáját? Vagy nem érdemes rá? Vagy csak simán rosszindulatú vagy?

gerely89 2010.08.04. 19:34:03

kedves ommm!
tisztellek, meg szeretem a cikkeidet, de jó lenne, ha elgondolkodnál rajta, hogy esetleg tényleg volt a csajnak hátszele. Nem biztos, de nem kizárható.

ommm 2010.08.04. 19:36:01

@gerely89: Még HA így is lenne, akkor is: illik ez ide?

gerely89 2010.08.04. 19:41:22

nem feltétlenül:-)

de ha malackának igaza van, és nincs is megfelelő szakirányú végzettsége (hídász-szerkezetépítő), némelyik másik jelentkezőnek pedig volt......

De nem azt kéne reklámozni, aki faszszopással/hátszéllel kapta meg a munkát. És bocsánat a hölgytől már csak a feltételezés miatt is. Lehet kicsit ellentmondok önmagamnak, de ez van...

dennisthemenace 2010.08.04. 20:03:48

@malacka100: Most mit csodalkozol? Magyarorszagon?

gnme 2010.08.04. 20:17:39

@dennisthemenace: pályakezdőt akartak a saját szájuk ízére szopatni.

Relatíve kevés fizetéssel, olyan megállapított munkaköri leírással, hogy egyszemélyben felelős legyen MINDEN-ért.

Mintha ez teljesen természetes lenne így, gyakorlat nélkül.

Ezzel a hozzáállással az a baj, hogy olyan hibák fognak előfordulni előbb vagy utóbb, amik súlyos pénzekbe vagy emberéletbe kerülnek. Ezután pedig elbocsájtják az embert.

Ha szerencséje lesz felfelé bukik.

ez a magyar valóság...

Uborka Ubulka 2010.08.04. 20:27:49

@malacka100:
Kurva nag tévedés, 2007-ben 27 éves volt most meg 30. Aztán aki nem hiszi utánajárhat, a tisztelt csürhe megint totálisan el van tévedve a TC-nél.

@Ivymike:
valóban magasról leszarja hogy mit gondolunk, ugyanis pontosan ilyen jellegű melót keresett, ahol önállóan, azabadban dolgozhat, én irigylem ezért hogy azt teheti amit szeret.

@kondi2005:
pontosan rátapintottál a lényegre, látszik hogy ezen a területen ténykedsz. Egy laikusnak röviden annyi a lényeg, hogy míg egy építész megálmodja a műtárgyat addig az építő kivitelezi, és le minőségellenőrzi. Amit jellemzően NAGYON elkummantanak ebben az országban.

@gerely89:
Általában azok nem boldogulnak akiktől a jegyzeteket kérik, mert jellemzően nekik nincs kreativitásuk arra hogy magolás nélkül is megoldják a támasztott feladatokat. Persze vannak bizonyos tárgyak ahol nem lehet kikerülni az eszetlen beseggelést, de az izgalmasabbaknál igen. Pl ismerek egy idegbetek picsát még jó rég általánosból aki azóta a szék minden lába alá gyűjtött egy diplomát támasztéknak és azóta se lett több esze, a gnóm fejével abból áll az ideje hogy tanársegédessit játszik a BME-n ahol azzal játszadozik hogy nettó céltalan A§ méretű firkálmányokat szerkeszt kézzel, mert azzal a legnagyobb baromság, és nyalja a tisztelt processzor seggét.
Miközben beszél valamelyest németül, de annyi kurázsi nem szorult bele hogy épeszű melóban használja ki azt a lófasznyi tehetsését.

mr.editor 2010.08.04. 20:31:43

sok rosszindulatú, irigy ember.... ehhh, mit irigyeltek ezen az ócska melón, könyörgöm?

Degeci Sanyi 2010.08.04. 20:37:41

@gnme:
Azt tényleg sajnálnám, ha a majdnem biztosan meglévő rejtett hibákért ezt a csajt vennék elő, mert itt ugye így szokás. Mintha a aug 20-i vihar előtt se pár bürokrata patkány lett volna a felelős, hanem a nyomorult OMSZ ügyeletes aki már órákkal előtte beszólt hogy gáz lesz csak leszarták a véleményét, utólag meg van bőr a pofájukon elővenni, hogy mi van faszikám?!
Hát a jó kurva anyjukat, kitálaltam volna az egészet a sajtóba, még azt is amiről még nem is tudtak!
Ilyen görény banda mint ez nincs európában mégegy, Balkán ez faszikáim, nem is kicsit!

a 3.audimnak romlik el a váltója! 2010.08.04. 20:52:41

@gerely89: és téged ez izgat b+????komolyan ilyeneken töröd a fejed????

a 3.audimnak romlik el a váltója! 2010.08.04. 20:57:26

egy ilyen cikk után hogy jutunk el odáig hogy "hátszele" volt; "judapest" és hasonlók!!!???egyszerűen érthetetlen!!!honnan jöttetek ti, a víz alól???

gerely89 2010.08.04. 21:01:37

@a 3.audimnak romlik el a váltója!:
hogy bunkó legyek: talán megkéne tanulni kuplungot használni/váltani.

hátszeles témára: úgy, hogy fentebb írta valaki, h nem az a fajta volt, akitől jegyzeteket kértek el. Amúgy meg érdekes dolog azon gondolkodni, hogy vajon mi alapján választották őt, a másik 7 helyett. Jobb gyakorlata volt/kevesebb pénzt kért/hátszél...stb...
számomra érdekesebb annál, mint hogy mennyire jó nő

gerely89 2010.08.04. 21:06:42

@Uborka Ubulka: nem írnád le annak a csajnak a nevét. hátha ismerem, igaz, marha sokan a BME-n

gnme 2010.08.04. 21:21:35

@Degeci Sanyi: hogy adjanak arra amit egy mérnök mond, nagyon nagy tekintély kell

vagy nagyon okosnak kell lenni, pár év egy területi gyakorlattal(többnyelv, külföldi munkatapasztalat)

még akkor sem biztos hogy nem hülyézik le első körben

pláne ha esetleg csak harminc éves (...)

a 3.audimnak romlik el a váltója! 2010.08.04. 21:25:56

mi az hogy fentebb írták? kik? akik blikket olvasnak? vagy ki az aki hiteles egy blogposzton???

György Juhasz 2010.08.04. 21:41:54

Mennyi hülye , istenem!

Mégegyszer : Semmi baj a hídmesternővel,de könyörgöm, egy írni -olvasni tudó ember , kevés betanulás után , el tudja végezni ezt a munkát! Ha neki ez volt a vágya ... ,ok ,de ez minden csak nem szakmai teljesítmény. Ahogy fentebb írtam , olyan ez , mintha én pl. gépészmérnök lennék , és autót kellene porszívóznom. Aki nem hiszi kérdezzen meg egy építészmérnököt,aki a gyakorolja is a szakmát! Nincs ezzel semmi baj, csak a blogposzt elején,sokan elkezdték "isteníteni" ezt a csajt.És nem a külseje alapján. Értsétek már meg , egy építészmérnök ilyen munkát akkor vállal, ha pl. 20 év szakmai sikertelenség után alkesz lesz, vagy tök hülye a szakmájához, vagy ha -mint jelen esetben is talán- pályakezdő.

György Juhasz 2010.08.04. 21:58:14

@a 3.audimnak romlik el a váltója!: Hát ha vki. egyszer vesz egy aut. audit,és beszarik a váltója az ok. Ha másodszorra is azt vesz , a rossz tapasztalatok ellenére, háát na jó, talán...
De ha annak beszarik a váltója,és harmadszorra is az kell... , hát nem akarlak minősíteni. Ja és a 3. is váltóhibás lesz,akkor mit csodálkozol? És még a Nickedbe is beleírod, hogy mekkora f.. , izé lúzer vagy! Hahaha!

a 3.audimnak romlik el a váltója! 2010.08.04. 22:19:42

@KICSITÉRTEKHOZZÁ: azért neked is van önkritikád a nicked alapján.

György Juhasz 2010.08.04. 22:21:16

@a 3.audimnak romlik el a váltója!: Csak könyveket olvasok! Kedvencem: Hogy vegyünk háromszor szar autót, című !

a 3.audimnak romlik el a váltója! 2010.08.04. 22:21:22

@KICSITÉRTEKHOZZÁ: azért neked is van önkritikád a nicked alapján.

György Juhasz 2010.08.04. 22:23:21

Igen van, most tényleg kezet nyújtok neked, így a neten keresztül! (Baráti jobb). :)

butschq 2010.08.04. 22:35:00

hehe:)
én mozdonyvezető akarok lenni, és gépészmérnöknek tanulok
na zet rakjátok össze:):)
mindenkinek van egy dzsrímdzsob, a csajnak lehet ez

Uborka Ubulka 2010.08.04. 23:12:07

@kohlenbrenner:
Nafene, minek nem jöttél Győrbe, itt az egyik legkomolyabb vasútgépészeti szak, arra épült az egész SZIF, debrecenből járnak el ide nemhogy nyíregyházáról! Aztán lehet utána Szilit meg Csörgőt hajtani még ha ez tenne boldoggá.

De tényleg nem értem h pár paranojás most a faszt ugrál hogy ki milyen papírral milyen melót végez, ha ez boldoggá tenne én is hülye lennék máshova menni, a szarnak se hiányozna egy rakat irodai patkány közt rohadni, és baromságokon vitatkozni, a jó környezet a melóhelyen megfizethetetlen. Volt olyan hogy viszonylag jó fizu mellett menekültem valahonnan és sokkal szívesebben melóztam X ft kevesebbért mert nagyon jóban voltam a kollegákkal, már az ő barátságukért is megére váltanom.
lehet attól még valaki kompetens nagyobb feladatokra, csak ezt akarta és kész.

butschq 2010.08.04. 23:41:40

@Uborka Ubulka:
a nagy utazásban csak Miskolcig jutottam el, de okosan próbálom irányítani a dolgokat (már amennyire ez megy)
a diploma megszerzése után egy fűtőházba bekerülni már nagy siker lenne, onnan meg...de, hogy oda-e...ráadásul máv-nál dolgozni sem egy nagy erény manapság (sajnos), anyáék meg azt mondják, egy mérnök azért messszebbre is viheti (ugye-ugye a hidász szakma építészként)
a dzsrímdzsobokkal egy baj van, vagy bejön vagy nem:S
de azért egy gigant vezérállásán el tudnám magam képzelni(netán egy Szergej?-dízelt csak traktorba, meg vonatba:):):) )

Shadowbull 2010.08.05. 07:48:43

Urak, azert annyit hadd jegyezzek meg, hogy azt firtatni, hogy most hogyan is nyerte el az ellast, meg kertek-e jegyzetet tole az egyetemen vagy nem, elegge messze van a cikk temajatol.

Ha mar kiall a holgy nevvel-arccal, hogy elmondja hogy mit csinal, akkor tiszteljetek mar meg annyival, hogy nem kezditek el jo netpatkany modjara fikazni, meg osszevissza ragalmazni.

Plane hogy nincs is itt, hogy megvedje magat.

Remelem nem olvassa ezt a sok szemetet.

sb

UI: tolem az eletben soha nem kert senki jegyzetet, egy lusta diszno voltam mindig, ha nem volt muszaj, be se jartam, es csak annyira hajtottam, hogy a koli+osztondij meglegyen.

Es?

trakee 2010.08.05. 09:03:47

@KICSITÉRTEKHOZZÁ: Tudod, mikor megláttam a cikk kezdetét, morogtam magamban, és ennek hangot is akartam adni. Mert őszintén szólva szerintem is elég jó fizethetik, ráadásul a maga, és még párak ura, és ritkán jön felettes cseszegetni. És még egyszer, nem hinném, hogy bagóért vállalta. Ráadásul a minek nekünk viadukt költségei mellé társul még egy folyamatos költség, hiszen embereket kell felvenni direkt ennek a felügyeletére.
Erre elolvastam a hozzászólásod. Igazad van, vélhetően egy értelmes ember el tudná végezni ezt a fajta munkát. De egy kellően értelmes ember kb minden munkát meg tud tanulni! Ezek a kellően értelmes emberek (és mostmár a nem kellően értelmesek is) továbbtanulnak. Miért? Mert ma már autót takarítani is gépészmérnököt vesznek fel, ahogy példáloztál. De tudod, a biztosítékot kicsaptad azzal, hogy "ha te mérnök lennél" - ergó nem vagy? Mert akkor milyen alapon szólsz ilyet be? Tudod tán milyen lehetőségei vannak egy fiatal mérnöknek? Igazad van, a saját helyzetem védem. Két éve dolgozom olyan helyen, ami egy ócska meló, gépészmérnökként, és igazából az érettségi is sok ide. De gépészmérnököt kerestek, jelentkeztem, és midnenféle hátszél nélkül felvettek. Igazad van, több kihívást keresek, ezért keddel fel is mondtam. (Teszem hozzá, máshol sincs hátszelem, a nélkül találtam új helyet.) De ha egy hasonló önálló munkakör lenne, még ha nem is tökéletes mérnöki feladat, és nem ennyi szenny, illetve megfizetnék, maradnék. De szegény lánykát ne bátsd ezért. Különben lehet valaki akármilyen rátermett, a mai világba hasonló, önálló, vezető beosztást szinte lehetetlen megcsípni. Még ha te kihívást nem is igazán érzel benn.

Rocko- 2010.08.05. 09:22:42

@Shadowbull: oszt nézd meg mi lett belőled. :DDDDDD

György Juhasz 2010.08.05. 11:56:10

@trakee: Húúúúúúúúú bazmeg!
Diplomás vagy te egyáltalán??
Nagyon kétlem! Olvasd el akkor még egyszer a hozzászólásokat! Kb. 2-szer leírtam, hogy semmi baj a hídmesternővel,meg a munkájával sem, sőt még veled is egyetértek, de a kommentek elején jópár hsz.-ban elkezdték az egekig magasztalni. Na azt nem kell, mert egyáltalán nincs miért! Érted?

gnme 2010.08.05. 14:38:37

@Shadowbull: volt ott egy banda, mindig Károlynak hívtak.. sokat söröltem velük
szakállt ismerted?

Shadowbull 2010.08.05. 14:40:55

@gnme: Szakáll? Valami remlik, de nem tudom hova tenni.

En amugy nem voltam nagy rokista. Volt anno a bolcseszepuletben is valami ivohely, inkabb odajartunk, meg kigyalogoltunk Tapolcara.

sb

gnme 2010.08.05. 14:48:58

@Shadowbull: eccer hirtelen felindulásos bulit tartottunk :-)

sose felejtem el vazzeg' elindultunk a hejőbe, aztán kitaláltuk hogy hívunk taxit,, má'hogy hozzon szalonnát a városból, aztán kidöntöttünk egy fát a ligetben (tod félúton tapolca felé, ahol nyársalni lehet) hogy tudjunk tüzet rakni, közben jött a szalonna a kenyér a cefre meg a hagyma taxival :-)

nagy nehezen kióbégattuk magunkat, aztán végül mindenki megpihent félúton a hejő felé, volt aki az árokban, volt aki a buszmegállókban, én egy kilós kenyéren feküdtem .. úgy emlékszem

nem sikerült kijutni

pedig csak billiárdozni akartunk egy sör mellett

szakáll a négyesben aztán a hetesben lakott az utólsó időkben topival, iszonyatos bulikat nyomtunk, a jogász csajok csajokat csak úgy csöcsörésztük

gnme 2010.08.05. 15:08:54

@Shadowbull: fijecsak, tomm' melyik hely volt az, ilyen garázsajtón kellett lemenni

azt a helyet párszor átalakították, asszem farok volt a neve vagy fa-rock?

nem nagyon szerettem arra mászkálni, csábított a pihenésre a sok bokor

mi a'izéhez jártunk pisilni, a gépészkerékhez a placc közepén, ti hova?

Shadowbull 2010.08.05. 15:29:08

@gnme: hehehe :)

Ilyen torteneteim nekem is vannak :)

A legmeredekebb az volt, amikor valami kozeli vendeglatoipari egysegben (asszem Horvatkert volt a neve) ugy berugtunk, hogy ott is arokban fetrenges lett a vege. Nekem konkretan kiesett nemi ido az eletembol. Egyik pillanatban meg a Horvatkertben ultem, es egymas utan ittam a feleseket meg jofele tablettassal kisertem, utana meg arra eszmeltem, hogy kint dulongelek az utcan, jobb kezemmel egy keriteslecet markolva, ballal a tokeimet vakaraszva, es kozben egy utcai lampaba vaksin bamulva :)))

Szerencsere volt egy lany velunk, aki jozan maradt, igy o vezette vissza a disznocsordat a kettesbe, mert amugy nem talaltunk volna haza :)

Aztan az este fenypontjakent faszaul ki is hanytam a masodikrol, meg ma is emlekszem, milyen furcsan visszhangzott a hanyas az egyetemvaros idili ejszakai csendjeben :)

"asszem farok volt a neve vagy fa-rock? "

Azvótaz. Ott tobsbzor voltam mint a rokiba, de legtobbszor a Hejöbe.

Pisalni meg feluton Tapolca meg az egyetemvaros kozott szoktunkvolt anno :)

Vizsga elott mindig elmentunk inni, a szabaly az volt, hogy mindenki olyan jegyet kap, ahany sort megiszik. En nem vótam olyan eminens, nekem jo volt a harmas is :)

sb

Shadowbull 2010.08.05. 15:30:28

@gnme: "szakáll a négyesben aztán a hetesben lakott az utólsó időkben topival"

tuti ismertem oket, de nem egy tarsasag voltunk.

Amugy en is laktam a hetesbe, meg negyedeven a csajommal.

sb

gnme 2010.08.05. 15:44:24

@Shadowbull: volt aki esküdött a horváthkertre, egyik sziltan zh előtt mesélték a srácok, hogy volt ott valami öregasszony, aztán kidobta őket

úgy magyarázták ki, hogy mucimagoztak, aztán mivel betelt a hamutál, tökrészegen elkezdték égbe világba köpködni a cuccost, öreglyány meg nem kultiválta, erre a tk.társam lesöpörte az asztalról az egész hóbelevancot (poharak, üvegek, cigi, hamutál) mint a filmekben hogy a nyannya szedje össze, mert ő itt a vendég .. sztán :D .. úgy kivágták őket mint macskát *arni :-D

rokcellár is fajin hely volt, meg a kisavason volt egy szolid dárcos hely, azt is szerettük

éccaka meg a flamandban zabáltunk az ablaknál :-)

gnme 2010.08.05. 15:47:22

@Shadowbull: volt aki esküdött a horváth kertre

egyik sziltan zh előtt mesélték a srácok, hogy volt ott valami öregasszony, aztán kidobta őket

mucimagoztak, aztán mivel betelt a hamutál, tökrészegen elkezdték égbe világba köpködni a cuccost, öreglyány meg nem kultiválta, erre a tk.társam lesöpörte az asztalt poharak, üvegek, cigi, hamutál) mint a filmekben hogy a nyannya szedje össze, mee' ő itt a vendég .. sztán :D .. úgy kivágták őket mint macskát *arni :-D

rokcellár is fajin hely volt, meg a kisavason volt egy szolid dárcos hely (nevére nem emlékszem), azt is szerettük

éccaka meg (fél kettő körül általába asszem) a flamandban zabáltunk az ablaknál, ott kaják voltak, a kedvencem a pizzás tekercs volt (kurvák akkor jártak haza..)

gnme 2010.08.05. 15:49:19

ismétlés a dugás anyja :-)

Gretzky 2010.08.09. 09:17:27

@KICSITÉRTEKHOZZÁ: Kedves aluliskolázott barátom! Először is ha mérnök lennél, (ami nem vagy ugyebár) tudnád mi a különbség az építőmérnök és az építészmérnök között! Másodszor, ha szakmai ember lennél tudnád, hogy nem egy és nem két technológiával végzik pl a téli elhárítást, érteni kell hozzá és folyamatos koncentrációt igényel! Persze hogy mindenki képes rá, én is kurva jó jogász lennék ha leülnék és megtanulnám! Te is bizonyára értenél hozzá ha megtanulnád, de nem tanultad! Szóval egy szó: KUSS!!! Bizonyára kisiskolás korodban az osztálytársaid az öltözőszekrénybe zártak, és ott a sötétben elvesztetted minden empátiád, és tiszteleted mások iránt! A hídmesternőnek pedig minden tiszteletem! Tudom, hogy jó kezekben van a létesítmény! :-)
süti beállítások módosítása