Húsz éve ugyanaz. Szerencsére

  2010. július 30. - ommm Címkék: mazda anniversary mx5

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy

P1020255

A Mazda MX-5 1.8 Emotion Soft-top 20th Anniversary 6 446 900 forintba kerül, amiért sok erősebb, praktikusabb újautót lehet venni. De egyet sem, amely pőre élményben ennyit és így ad. És mivel már a húsz éves, 110 lóerős 1.6-os is tudja ezt, így nem gond használtan venni egyet. Miért? Csak. Mert örülni jó. Minden évben kell egy pár óra emikszötözés, helyrebillennek a dolgok tőle.

Mai cikkünk blogposztja.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr492185562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. Robin Masters 2010.07.30. 08:04:35

Ez az autó 20 éve is nagyon jó volt, most is az. A 126 lóerő tényleg nem hangzik soknak, a 160 lóerős változat azért mégis csak nagyobb élmény lehet. A cikk elolvasása kapcsán azon gondolkodtam, hogy a Mazda miért nem épített még ebbe az autóba Wankel motort, ami kicsi, könnyű, erős, ezáltal az autó még könnyebb lenne (igaz drágább a motor miatt), de akkor igazi vadállatot lehetne belőle kihozni.

PaOntan 2010.07.30. 08:19:58

sok boldogsagot Pista !

lack 2010.07.30. 08:24:12

196 centivel elfernenek a labaim benne?

Sausage 2010.07.30. 08:28:04

@lack: A lábad igen, csak a tested többi része nem. :)

ommm 2010.07.30. 08:28:40

@PaOntan: Köszönjük!

@lack: Én 189 vagyok, elfértem, de szerintem a te fejed erős huzatban lenne. A lábakkal nincs gond.

lack 2010.07.30. 08:35:50

@ommm: majd egyszer remelem lesz alkalmam kiprobalni...akkor kiderul!

esef 2010.07.30. 08:47:01

@ommm:
Papp Tibi sokáig lesz még szabin? Adós nekem még egy hívással...

esef 2010.07.30. 08:48:11

Amúgy bármelyik CC helyett ezt ajánlanám én is. Biztos jó a cikk, nem olvastam végig. Eltört a könyököm, kurvára fáj, csak délben tudok vele elmenni dokihoz. Jól indul a szabadságom...

szunyii 2010.07.30. 08:49:56

Sok boldogságot Ommm :)

Az MX-5 meg jó. Kész, ennyi: jó.
Az első és az utolsó kiadás is bármikor kéne

Rocko- 2010.07.30. 08:55:49

@Dr. Robin Masters: mert a 100 ezrenkénti motorcsere erősen visszavenné az élményt.

protopal · http://www.kabriokolcsonzo.hu 2010.07.30. 08:58:52

Ha esetleg ki szeretnétek próbálni, no nem az újat, de NA,NB-t: www.kabriokolcsonzo.hu

Sausage 2010.07.30. 09:11:20

@Rocko-: Na meg a Wankelt amugy sem cruisin're talaltak ki.

Riasom 2010.07.30. 09:29:00

@Sausage: de az MX5 sem cruisingolásra van, inkább a CC autók tulajai azok, akik lehetőleg mindenféle oldalirányú gyorsulás nélkül képzelik el az élvezetes autózást! (Nem mintha az baj lenne, de egy roadster szerintem nem erről szól.)

jojoka 2010.07.30. 09:30:13

Gratulálok Pista.
Sok boldogságot.

mortadella 2010.07.30. 09:30:19

Rendesen felment az ára - nálatok:
Árak, felszereltségek
60 399 300 Ft
:)

kzolika 2010.07.30. 09:32:54

Jó kocsi. Ez tényleg kell, hogy legyen az embernek. Akár NA, akár NB, akár NC.
Bár valahol le volt írva (szerintem Winkler írta vhol), hogy az évek múltával egyre "puhább" lett, veszített a roadsterségéből, szóval NA-t vagy NB-t kell venni. Az 1.6 szerintem gyenge. Én azt NB-ben vezettem, érzetre motorerőben nem tudott többet, mint a Swift I 1.3 16V 85 LE-vel. Persze kanyarban igen.

pickapu 2010.07.30. 09:34:14

Kisdisznó ez is. Bánná a tököm, hogy piros. :)

Nyegleo 2010.07.30. 09:35:30

@mortadella: hát ja, tudod gyorsan romlik a forint ;) De már javítva, kösz :)

kzolika 2010.07.30. 09:35:37

Másrészt én leginkább az S2000-rel vetném össze, esetleg Z3-mal. Angliai tapasztalat (mégis a roadsterezés egyik fellegvára), hogy sokkal több S2000-et lehet látni az utakon, mint Miatát.

Alhazred 2010.07.30. 09:36:33

ez a gép pirosban a legjobb.

mv3 2010.07.30. 09:36:40

Az mx5 a kabriók Golfja.

Sok boldogságot kívánok!

mv3 2010.07.30. 09:42:55

Ja, és akkor az NA a kabriók Golf II. GTI-je :o))

mv3 2010.07.30. 09:45:01

@Dr. Robin Masters:

szerintem pont ezért nem, a jó ár folyamatosan kulcskérdés az mx5-nél.

Rocko- 2010.07.30. 09:46:52

@Sausage: hát az emikszöt se az a kifejezetten krúzolós autó, de jogos az is.

Fideszman 2010.07.30. 09:49:25

Egy használt BMW Z3 sokkal jobb vétel mint ez. Műszakilag nem kell ecsetelni mennyivel fejlettebb egy BMW hiszen német. Egy olyannal meg lehet jelenni jobb helyeken is, nem néznek ki hogy csak egy mazdád van vagy mid.

Phrascarica 2010.07.30. 09:57:22

@HAJRÁ MAGYAROK: csak egy baja van, valahogy nem jó vezetni.

pickapu 2010.07.30. 10:01:35

@HAJRÁ MAGYAROK: Kezded már megint a züllesztést?

kzolika 2010.07.30. 10:12:37

@HAJRÁ MAGYAROK: Magyarországon mindegy. Kabrió = menőség.
Biztos jó a Z3 is, azt már régen vezettem, most a friss élmény a Z4 volt (még E85-ös, 2007-es). Az például a 2.2-es motorjával egy kelletlen lusta dög volt. Már nem egy kategória a Mazdával.

Riasom 2010.07.30. 10:13:12

@HAJRÁ MAGYAROK: Zuzu Petals újra támad :)

ommm 2010.07.30. 10:16:49

@HAJRÁ MAGYAROK: Vesd össze az áraikat, aztán...

Ez a vezetésről szól, nem a menőzésről. Ezt próbáltam elmagyarázni.

hoseman 2010.07.30. 10:26:10

hatmillijójöccázezer?? ezért a kis női fosért???!

de most komolyan gyerekek....ha egy ilyen kis pondró vezetésétől állnak helyre a 'dolgok',akkor mi áll helyre mondjuk egy igazi AUTÓ pl egy w124 500E vezetésétől?..

El kellene már kezdeni tökös autókat mutogatni..

Teshow 2010.07.30. 10:29:03

Sztem minden kabrió a crúzolásról szól elsősorban, vagy legalább is én azt szeretem benne.
Amúgy voltatok mostanság pl a Mátrában? Azokon a szakaszokon, ahol ezzel a legnagyobb élvezet volna menni, ott jelenleg többnyire már csak Winkler Tehenét merném ajánlani, olyanok az utak.

kzolika 2010.07.30. 10:30:12

@ommm: Más: Atom eredményhirdetés mikor lesz?

pickapu 2010.07.30. 10:32:40

@Teshow: Az Egerszólát felé vezető út két éve fel lett újítva, meg a Felsőtárkányt Lillafüreddel összekötő úton is jókat lehet gurulni.

Süni25 · http://www.eakft.hu 2010.07.30. 10:34:42

@HAJRÁ MAGYAROK: "Műszakilag nem kell ecsetelni mennyivel fejlettebb egy BMW hiszen német."

Elfogult vagy -e?

Vagy csak szimplán nemnormális??

ommm 2010.07.30. 10:35:14

@kzolika: Ma. A számok megvannak. Most kiderül, milyen nevekhez tartoznak. A Bookline és mi is értesítjük a nyerteseket.

Teshow 2010.07.30. 10:35:58

@protopal: Köszi a kölcsönzős tippet. Lehet hogy kipróbálom, mert még sosem vezettem ilyet.
Eddig - a tömérdek hype ellenére - engem is a méret riasztott el főleg.
Az utolsó Matchbox méretű kabrió, amit vezettem, a barátom szépen restaurált XJ9-e volt - az élményt nagyon bírtam, csak ki- és beszállni nem nagyon ment (185/95). No meg egy ideje már nem kedvelek a földön ülni. Öreg Szem. :D

Riasom 2010.07.30. 10:41:29

@Teshow: de ez nam kabrió, hanem roadster, szerintem hatalmas a különbség! Egy ilyennél nem az a lényeg, hogy pihenten vagy felfrissülten szállj ki, hanem hogy csatakos hónaljjal de vigyorogva.
A roadster azoknak való, akik élvezik a gokartozást is, míg a kabriók az eseménytelen, kényelmes krúzing híveinek autói.

Fideszman 2010.07.30. 10:41:53

@ommm: Az árakat minek nézzem? Nekem számít az ár, csak a minőség. A BMW = vezetési élmény. Nehogymár egy japán másolat akarjon jobb lenni.
Váltó, futomű, belső tér mindegyik igényesebb egy BMW-ben. A BMW mérnökei körberöhögnék ezt a szappantartót.

Z o z ó 2010.07.30. 10:42:17

Mekkora az a kép ommm-ról és ommmnéről:)Sok boldogságot kívánok ezúton is!

Nem tudom valahogy egyre többször rám tör hogy haj egyszer kéne egy mx5...akár motor helyett?!...de ááá...majd:)

hoseman 2010.07.30. 10:43:46

krúzolás??...hmmm...az miaz? gyulai balázs arczából hallottam már a roppant színvonalas autós műsorában,de gőzöm sincs mit is jelenthet..(?) valaki segítsen!!!

kzolika 2010.07.30. 10:44:11

@HAJRÁ MAGYAROK: Japán másolat? MX-t 90-től, Z3 95-től...

Teshow 2010.07.30. 10:46:37

@pickapu: Szólát felé pont nem jártam mostanság. Amit ismerek, az elkeserítő. :((

Teshow 2010.07.30. 10:55:09

@HAJRÁ MAGYAROK: '98-as Camry-m kulcsát gyakran nyomtam BMW-s, E-Mercis barátaim kezébe, hogy "csak úgy" menjenek vele egy kört. Akkor (10 éve) még legtöbbjük azt sem tudta mi az, Lexusról meg épp csak hallottunk. Hááát, voltak meglepett arcok! A beszólások meg valahogy elmaradtak. De hagyjuk, kár etetni a trollt.

Teshow 2010.07.30. 10:57:34

@Riasom: nem kabrió, roadster....
Igazad van!

w a s d 2010.07.30. 10:59:08

Azért ha csak egy autója van az embernek, nekem mondhatná bárki, hogy ezt 20x jobb vezetni, mint a Mégane CC- t, pedig én sem vagyok családos. Abba be lehet mégis csak legálisan hajtogatni másokat hátra, ha a szükség úgy hozza.

kzolika 2010.07.30. 11:07:29

@F/: Ne vicceljünk. A Mégane CC a legalja. Igazi puruttya verda.

29 Palms 2010.07.30. 11:09:42

@hoseman,

Értem hogy mire gondolsz, csak annyira más filozófia a kettő, hogy nem lehet összehasonlítani.

Ha egy W124 E500-ról mesélsz valakinek, akkor azt mondod hogy amikor felszüttyögsz 70-nel a gyorsítósávba, és odalépsz neki...az egyszerűen embertelen.

Az MX-5-tel meg eleve nem is tervezel autópályát, ha egyszer van hosszabb út, sok kanyarral, hegyeken keresztül. Persze később érsz haza, de a franc se bánja, mert annyira emberközeli.

Az a baj az előítéletekkel, hogy a hitünk az egyetlen szent igazságban automatikusan kizár bennünket egy halom élményből, amit amúgy kár lenne kihagyni.

Ommm, sok boldogságot, Isten áldjon meg hat gyerekkel. :) Az MX-5 jó választás volt, én is megfogadtam sok évvel ezelőtt hogy ha egyszer elmegy az eszem, akkor esküvői autónak csakis ezt.

S2000 2010.07.30. 11:13:03

Annyiban korrigálnám a cikket, hogy nem "Minden évben kell egy pár óra emikszötözés, helyrebillennek a dolgok tőle", hanem minden héten. :)

Teshow 2010.07.30. 11:13:35

@hoseman: Nyilván provokatív "ál-naív" kérdésedre a többiek edvéért szívesen válaszolok:
A "krúzolás" egyike a számtalan meghonosodott, eredetileg idegen műszaki kifejezésnek. Az angol "cruise" azaz haladás, menet szóból származik, de jelent cirkálást, hajókázást, sőt még sétakocsikázást vagy sétahajózást is.
Az '50-es évek amerikai szlengjében azt jelölte, amikor az USA jóléti társadalmának unatkozó fiataljai azzal múlatták az időt, hogy hatalmas V8-asaikkal (amiket a magyar nyelvben ugyanezért hívnak már rég amerikai cirkálóknak) a városok utcáin tökéletesen céltalanul cirkáljanak azaz "krúzoljanak" le-föl.
A témához még:
- majd nézd meg, hány USA autó nevében szerepel a Cruiser szó
- ha van az autódban tempomat, akkor a bekapcsolásakor nagy eséllyel a "cruise" felirat fog világítani a műszerfalon
- amikor barátoknál jártam az USA-ban, és vezettem a kocsijukat, a pályán autózva kerestem a Tempomat kapcsolóját. Nem értették, majd amikor körülírtam, akkor mondták, hogy mért nem mondtam, hogy a "Cruise control" gombot keresem!

No, remélem érthető és alapos voltam! ;)

BMW /// 2010.07.30. 11:13:58

@Teshow: A tulajok 5-ös BMW-ből Toyotaba ülve milyen dolgokon lepődtek meg?

dennisthemenace 2010.07.30. 11:14:02

@HAJRÁ MAGYAROK: Gratulálok. Ahol a kocsimat nézik, az már eleve nem "jobb hely", hanem a beképzelt proccok bulija. Oda meg menjen a nyüvek.

S2000 2010.07.30. 11:15:31

@Rocko-: Én is ezt akartam pont írni...

Teshow 2010.07.30. 11:15:50

Yah, debunkóvagyok, a legfontosabbat meg ki is felejtettem, ezzel kellett volna kezdeni:
ÉLJEN AZ IFJÚ PÁR!!! :D

S2000 2010.07.30. 11:21:41

@kzolika: Szerintem mindhárom kb. ugyanazt az élményt nyújtja azzal, hogy az S erősebb, a Z meg még erősebb. De aki az örömautózás - roadster élményre vágyik (nem pedig a lóerő, presztízs, stb. szempontok vezérlik), mindhárom megteszi, és ár-érték arányban szerintem a Mazda a verhetetlen.

f0CuS 2010.07.30. 11:23:08

@Dr. Robin Masters: Addig jó, míg ebbe nem raknak wankel motort. Nekem volt RX-8-asom, Wankel motorral. Ápoltam, vigyáztam a motorra, de így is összesen 60 ezer km-et bírt. Inkább ne rontsák el ezt a jó autót egy olyan borzalmas motorral, aminek a fogyasztása (röpke 14 liter, ha takarékosan vezetsz) is rettentően nagy...

gromek7 2010.07.30. 11:26:26

Szerintem egyetlen kocsi van, ami összevethető a miata-val: fiat 124 spider

Teshow 2010.07.30. 11:27:04

@BMW ///: Azon, hogy mennyivel jobb volt benne minden: az anyagok, az összeszerelés, és hogy mennyire jó volt vezetni, összességében mennyire szerethető - volt.
Hozzáteszem: üzletemberekről van szó, akik közlekednek az autójukkal (sokat és főleg nyakkendősen), nem a farkukat hosszabbítják az autóval, és nem is csajoknak meg a haveroknak villognak vele.
A 90%-uk utána Lexusba ült át (mondom 10 éves a sztori) más kérdés, hogy a Lexusokból épp most szállnak ki, mert egyre többen csalódnak benne, de ez már OFF itt, szal ne másszunk bele.

szatyi 2010.07.30. 11:28:05

@29 Palms: teljesen egyetértek. Tavaly nyáron egy mr2-essel jártuk keresztül-kasul észak-olaszországot, mentünk majdnem 4000km-t, odafelé is csak kis hegyi utak meg grossglockner, garda tó, stelvio. Minden este izomlázam volt a vállamban, a fejem leégett, a lábam remegett, a fülem zúgott, de vigyorogtam rendületlenül. Nagyon nagy élmény volt. De ha le kell csavarni meló miatt fél nap alatt németországba, akkor szóba ez se jöhet, arra csendes klímás autó való, mert ha ezzel mennék nem nyújtanék túl jó megjelenést szétizzadt öltönyben, összekócolt hajjal, hülyén vigyorogva.

f0CuS 2010.07.30. 11:30:10

Hajrá magyarok az a tipikus magyar, aki azért vesz egy BMW-t, hogy elmondhassa mindenkinek, hogy olyanja van.. Az, hogy mondjuk az 20 éves és rohad, nem számít. De az egy BMW :) De igazad van, vegyél egy 10 éves Z3-at, és villogjál vele :) Hátha a 18 éves buta kislányok még beveszik.. :)

BMW /// 2010.07.30. 11:34:11

@Teshow: Ilyet sem hallottam még mivel a Toyota nem egy kategória. Furcsa hogy Európában ez a nagy Camry dolog nem jött be. A Lexus meg mostanában nyomába sem érhet a 3 német márkának.

kzolika 2010.07.30. 11:34:22

@S2000: névből és avatarból ítélve S2000-ret hajtasz? Atom tesztvezetést lebartereznél S2000 tesztvezetésre? :-)

Attis10 · http://auto-matchbox.blog.hu/ 2010.07.30. 11:34:41

Nem tudom, hogy tud ennyi idő után is ilyen zseniális maradni az MX-5

w a s d 2010.07.30. 11:35:29

@kzolika: Azt hiszem, nem jött le a lényeg: ha egyetlen autónak ilyet vennék egy állítólag 0 élvezetet nyújtó, nyitott akármi helyett, önző fasznak érezném magam.

szatyi 2010.07.30. 11:36:39

@f0CuS: az asszony azóta enged el nyugodt szívvel egyedül autózni, mióta rájött, hogy a húsz év körüli bukólámpás sportkocsival a hat éves kissrácoknál feljebb már nem tudok érdemi elismerést kiváltani. :)

BMW /// 2010.07.30. 11:37:04

@f0CuS: Megnézhetnéd hogy a 18 éves kis csajok a gyönyörű állapotú 10 éves Z3-asba ülnének inkább mint ebbe a Mazdaba.

Attis10 · http://auto-matchbox.blog.hu/ 2010.07.30. 11:39:22

@f0CuS: nem hiszem, hogy szerinted egy tíz éves BMW, hogy tud szétrohadni, talán csak akkor hogyha szétvágják, kint hagyják az esőn pár napig és összehegesztik, na akkor igen, és miért ne vehetne valaki CSAK MAGÁNAK egy BMW-t?? csak azért mert BMW??

szatyi 2010.07.30. 11:39:33

@BMW ///: Autóval csajozni nem olyan kicsit, mint törpeharcsára horgászni? Az egy dolog, hogy van kapás, csak mire jó a zsákmány?

sunblind 2010.07.30. 11:39:36

:D ... elképesztő, gratulálok! ... nem lett volna egyszerűbb, meg olcsóbb a totalbike/indexvideozrt/tc esküvőt egyben megszögelni?

S2000 2010.07.30. 11:41:49

@kzolika: Ja, az avatar képet is én csináltam. Atom tesztvezetés barter rendben van, csak kell még egy kicsit várni vele, mert külföldön élek. Amint hazacuccolok (beleértve az S-t is), mehet. :) Most tervezek új gumikat venni (Bridgestone Potenza RE-11), amivel versenypályán is jól lehet vele menni.

BMW /// 2010.07.30. 11:42:03

@szatyi::). Nem azért írtam ,csak a kommentre.

kis csibe 2010.07.30. 11:54:44

En mindkettot vezettem, es az S2000 annyival jobb, hogy egy lapon sem lehet emliteni ezzel a szarral.
9+ a 0-100. Meg hogy az tobbnek tunik. Hat kurvara nem tunik tobbnek amikor a 2 literes TDI otthagy mint a szart. Biztos jo auto lenne ez, de ebbe is kene az a 200-220 loero minimum.

pickapu 2010.07.30. 11:55:17

@szatyi: Nyársra húzva is jó az a törpeharcsa! :)

szatyi 2010.07.30. 11:58:40

@pickapu: az őszi találkozón menjünk törpézni?

Bambano 2010.07.30. 12:09:27

"A 126 lóerő papíron nem sok, ahogy a 9,9 másodperces 0-100-ra gyorsulás sem.": de, a 9.9 az sok...

Bambano 2010.07.30. 12:11:44

A tc-seket elkapta a nősülési mánia?:P

S2000 2010.07.30. 12:11:48

Off: ezt láttátok?? index.hu/bulvar/2010/07/30/utcara_borult_egy_daru_a_baross_teren/

Rosszul sikerült a törés teszt... :)

Dr. Robin Masters 2010.07.30. 12:13:01

Azért ilyen zseniális, mert egyszerű, mint a fakocka, nem is nagyon érdemes Z3/Z4-hez, vagy akár egy SLK-hoz hasonlítani, az másféle élmény. Techben bizonyára fölötte vannak, de árban is. Ha nagyon kellene ezt az autót valamihez hasonlítani, akkor az mondjuk lehetne a Lotus Elise, vagy az Opel Speedster, igaz árban azok is dupla ennyibe kerülnek/kerültek, de kb. hasonlóan puritának voltak. Esetleg még korábbról lehetne említeni a Toyota MR2-t, vagy a Mitsubishi FTO-t, habár utóbbi azt hiszem elől hajt.

ommm 2010.07.30. 12:16:37

@kis csibe: Nem érted? NEM egy kategória a kettő. És NEM az erőről szól az élményautózás, ez a legnagyobb hiba, amibe eshetsz.
Nem utolsó sorban pedig, a kettő közül már csak az egyiket gyártják. És nem azért, mert annyira nem kell senkinek...

f0CuS 2010.07.30. 12:17:32

@BMW ///: 20 évest írtam... segond.

f0CuS 2010.07.30. 12:20:10

@Attis10: Ha olvastad mire reagáltam. Arra, hogy valaki azt mondja egy 10 éves Z3-as jobb, mint egy új Mazda MX-5, mert AZZAL MEGLEHET JELENNI :)
És Neked is mondom, 20 ÉVES KOCSIT ÍRTAM. A 10 éves Z3 a következő mondat. Értelmezzétek már :)

BMW_Z4_306PS 2010.07.30. 12:22:36

Arra tényleg tökéletes, hogy keresztben menj vele, sőt, 180 cm alatti embernek akár napi használatra is.
Nekem egy 2.0-es, kemény tetős volt, az akár helyben is megfordult, gázra ugyan nem, de visszagangolva tette a seggét akár minden kanyarban.
Napi használatra vettem, a legmeglepőbb a behajtogatott tetővel is hatalmas csomagtartója.

Sajnos 180cm-nél magasabb embernek csak szenvedés, nekem a lábam sem fért el rendesen, tetővel pedig csak úgy tudtam ülni, ha a seggemet szinte már lelógattam az ülésről.

Ja és nemcsak klíma, kikapcsolható dsc, hanem ülésfűtés is van benne. :)

Hz 2010.07.30. 12:25:59

"Nagyobb fékek."

Muhaha!

Inkább egy 1x éves Z3 M mint ez.
Olyanhoz már volt szerencsém, beszarás.

Fitz 2010.07.30. 12:28:07

Évek óta álmodom egyről.
:(

w a s d 2010.07.30. 12:28:43

@szatyi: Nagyon jó pörkölt lesz belőle.:D

Teshow 2010.07.30. 12:29:48

@BMW ///: Nem akarok Toyota postot csinálni, meg ahogy leveszem, nem egy korosztály vagyunk, és nem is ugyanazt várjuk el egy autótól, tehát vitáznunk is butaság, DE:
A Toyota üzleti ostobaságait én sem értem. Pl azt, amikor eldöntötték, hogy a Camry-t nem forgalmazzák Eu-ban SŐT azok a márkakereskedők, akik a szürke importjával vagy akár a javításával foglalkoznak, súlyos büntire számíthatnak!!! Noooormális? Úgy sejtem, hogy a Lexust akarják így védeni, csakhogy az meg egyre xarabb lesz - de valóban ne offoljunk!

Egy kis ON: egyre inkább azokkal értek egyet, akik azt mondják, hogy legyen praktikus és megbízható családi autó és egy élményjárgány. A kettőt párosítani ritka és/vagy drága dolog, nincs is sok értelme.
A vigyor-projekthez az MX5 zseniális lehet, lehet mégis kipróbálom egyszer!

Teshow 2010.07.30. 12:32:33

@Teshow:
a fenti mondat helyesen:
"azokkal értek egyet, akik azt mondják, hogy legyen a háznál egy praktikus és megbízható..." Bocs! :))

Fitz 2010.07.30. 12:35:41

@BMW_Z4_306PS: Pedig 182 cm vagyok, de akarok egyet. :D

BMW /// 2010.07.30. 12:35:58

@Teshow: Rendben értelek,vitázni én sem akarok.

Teshow 2010.07.30. 12:37:49

@pickapu:
Úgy látszik, még egy OFFot kihúztok belőlem :DDD
Szal a NŐ (így nagybetűvel) az nem 18 hanem 38 !!!
Én se hittem anno, de meg kell élni (érni)! ;))

BMW /// 2010.07.30. 12:38:34

Mini Cabrio egy kategória? Jajjjj azt nagyon lehet élvezni pláne erős motorral:)

200SX 2010.07.30. 12:38:53

Én 195 vagyok, és napi használatban van nálam a Miata.

Teshow 2010.07.30. 12:46:56

@Fitz: A napi használattal az a baj, hogy pl egy budapesti forgalom túl bunkó egy roadsterhez. A legtöbb tükörben nem is látszol. A producer Gát György (alias Pörkölt) sokáig egy Morgannal járt-kelt a városban, de mostanában már őt is inkább "rendes" nagy limuzinnal látom.
Az egyik ismerős (na Ő farok-plasztikának vette) pár napot Z4-ezett Bp-n, de sokkolta hogy a busz kerékagya a füle mellett van. Mondtuk neki, hogy menjen vele kirándulni a hegyekbe, arra való: behisztizett, és gyorsan eladta.

Fitz 2010.07.30. 12:49:31

@Teshow: Ez az egy amit komoly hátránynak élek meg, a biztonság hiánya.

kzolika 2010.07.30. 12:50:04

@F/: Én szeretek önző fasz lenni, a magam örömére miért ne vennék egyet?

BMW_Z4_306PS 2010.07.30. 12:51:59

@200SX:
:))))
Hát persze. :)

Vagy téged nem zavar, ha csak úgy tudod vezetni felhúzott tetővel, ha kilógatod a fejed az ablakon.

Lehet az is hogy igazatok van, a régiekben el lehet férni, meg 10 liter alatt fogyaszt.

A 2005 utáni keménytetősben tutira nem fér el normálisan a 180cm-nél magasabb ember, a 2000-es motor pedig inkább fogyaszt 12 litert, mint 10 alatt.
Majd két évig nyúztam egyet, tudom miről beszélek.

Faszért kell mindig vetíteni, én a mostani kocsimról is elmondom a hibáit ha valaki megkérdezi.

Teshow 2010.07.30. 12:53:10

@Fitz: Igen, ez az amiben a CC-k nagyságrenddel jobbak.

200SX 2010.07.30. 12:55:12

@BMW_Z4_306PS:
Egy szóval nem mondtam, hogy kényelmes, de elférek. Az újat nem próbáltam még, lehet az már kicsi lenne, de NA-NB még éppen elég nekem.

traktortrakcio 2010.07.30. 12:56:43

@ommm:
Az S2000 optimális. Futómű, fék, váltó, motor, sperr, merevség harmonikus egysége. Filozófiáját tekintve igenis egy kategória. Igazi roadster. Nyers élményautó, nem a hátmasszírozós plasztikvagány.
ÁRÁT tekintve nem egy kategória, az összehasonlítás ezért egy az egyben nyilván nem fair.

kzolika 2010.07.30. 12:57:29

@kis csibe: Attól függ, hol hagy ott a 2.0 TDI. Lámpánál 80-ig jó ellene, egyenesben nem, kanyarban jó. Nem kell egyenesben, 80-ról gyorsulva versenyezni 2.0 TDI-kkel és akkor nincs baj. :-)

w a s d 2010.07.30. 13:22:45

@kzolika: Mondom, nekem max. úgy kellene, hogy van mellé akár csak egy régi Swift, Lada, vagy Wartburg, bármi "normális".

Fideszman 2010.07.30. 13:35:37

S2000 lol, eszi az olajat és 9ezerig kell pörgetni, hogy elinduljon. Hány féle extrát lehet hozzá rendelni? Egy BMW Z4-hez 185 féle belső tér összeállítást lehet kérni, ezen felül több ezer színből lehet választani, ha erre van igényed. Ezt hívják prémiumnak. Ezen kívül a német technika jóval megbízhatóbb, mint ezek a koppintások.

Uzi 2010.07.30. 13:39:58

Én is nagyon szűknek éreztem az MX-5-öt, főleg vállban, pedig nem vagyok akkora darab. Ha az ember pályázni is nyitva szeret 150 körül, akkor sem az ideális roadster választás. (több 100 km-re gondolok egyhuzamban)

BMW /// 2010.07.30. 13:40:47

"Rendes autó hátul hajt":D Jajjj de igaz.

Uzi 2010.07.30. 13:48:10

Azzal egyébként egyetértek, hogy nem a motorerő adja a lényeget, hiába vagyok lassabb a roadsterrel, mint a családi géppel (egyenesben), de feeling teljesen más, süt a nap és dolgozik a kompresszor. Ezzel együtt 160+ ló legyen egy roadsterben, mert mindenki kóstolgatja különben.

DrSzoke 2010.07.30. 14:00:15

Dr. Robin Masters:

Igen,a Micsu FTO elol hajt,de veletlen sem sorolnam a tipust az auto kategoriaba.Egyaltalan van Eu-ban is? Nem emlexem.

DrSzoke 2010.07.30. 14:03:02

@200SX: Ezt hogy csinalod? En csak 1 cm-el vok hosszabb,de azt hittem a kollegamnak kell a zsiraffal kiszednie amikor bealltam vele a muhelybe.A beszallast nem irnam le.Amugy nem rossz kis verda az.

DrSzoke 2010.07.30. 14:05:31

@DrSzoke:
ja,az kemenytetos volt.Kabrioba/bol talan???? konnyebb ki-be jutni....

Christine Plymouth Fury 2010.07.30. 14:13:38

OFF:
@HAJRÁ MAGYAROK: Hjajj istenem....de legalább írni tanulj meg. :D "Nekem számít az ár, csak a minőség. " Sokszor egy "nem" hiánya miatt elég félreérthető lehet egy mondat. Am meg van egyáltalán autód?:) És sznob barátaid nem mondták még neked, hogy a sznobizmus manapság kezd kimenni a divatból? :D A BMW szép, jó, és miegyéb. Épp ezért sosem adnám a kezedbe egy ilyen BMW kormányát, ehhez fel kell/ene nőni (a véleménynyilvánításaid alapján ez neked még nem sikerült) Tipikusan az a fajta bmw-s vagy (ha egyáltalán van bmw-d -vagy bármilyen autód-, de ebben nem vagyok biztos), akinek csak arra kell az autója, hogy nőjön ettől 2 cm-t a "kerékanyakulcsa". Vagyis, az a fajta, akitől egy épeszű embert/nőt lever a víz... Az, hogy a bmw számodra csak státusszimbólum, és úgy tűnik, hogy csak a nevét szereted, az meg önmagában is sajnálatos. Őszintén remélem, h nincs egy sem a tulajdonodban, mert az ilyen emberek csinálnak roncsderby-t az utakból, és járnak széthulló romhalmazokkal, csak azért, mert van rajta egy vese... a javíttatásra, szervizelésre meg már nuku della.
És most, várom az észosztó fikázásod! ;)
(Mindenki mástól pedig elnézést kérek a személyeskedésért, de a srác hozzászólásai a témákhoz mára már kissé megfeküdték "csóró proli" gyomrom.)

ON: szép az autó (ettől függetlenül nem kéne), és valódi élmény lehetett így ebben a kombinációban (klassz autó +szép nő +esküvő hmmm, Ommm tudsz élni :D) és szép a nászpár, gratulálok. Hosszú, boldog éveket, és sok szép gyereket (öööö izé, meg sok szép autót nektek!) :)

megint 2010.07.30. 14:24:29

Nem veszitek észre, hogy "HAJRÁ MAGYAROK", csak szívat titeket? Régen is volt már itt más néven, valójában japcsi a tag, csak a hangulatot gerjeszti.

Theshow, bocs de ilyen baromságot még nem hallottam, mármint, hogy az akkor ötös bmw után a (régi)camry anyagait csodálták volna, ez egyszerűen kamu, a camry-ben jóindulattal is elfogathatóak az anyagok, de egy jelenlegi polo veri, lassabb az autómata benne, és a futóműve is gyenge , főleg egy bmw-hez képest, szóval írd már le őszintén miben érezték VALÓBAN jobbnak?

Pályaelhagyó autóversenyző 2010.07.30. 14:26:27

nem veletlen, hogy osszefuggesbe szoktak hozni ezt az izet a szexualis preferenciakkal: pont annyira ferfias, mint vv zsolti (vagy vivakristof)

1, egyetlen kocsinak hasznalhatatlan budapesten
2, masodik kocsinak meg ki a franc vesz egy ilyen kis gyoszt, ami nem megy, de cserebe all benne a penzed. sokkal olcsobban meguszod, ha berelsz egyet evente par napra. ha lenne ennyi penzem masodik autora, az elsot cserelnem egy 911 cabriora. akkor legalabb lenne egy AUTOM, nem pedig a cabrio kinalat daewoo matizaban probalnam bizonygatni a haveroknak, hogy tulajdonkeppen jo auto ez...

az "otezer korul szereti a fordulatot" cimu bejegyzes a japan-magyar szotar szerint azt jelenti, hogy egy nyomatekszegeny szarrol van szo, aminek ki kell taposni a belet, hogy menjen. hurra.

persze a marketing megtalalta a tutit megint: barmi, ami hasonlit erre, az nem egy kategoria, igy aztan 100%, hogy kategoriajaban ez az abszolut elso.

kis csibe 2010.07.30. 14:35:46

@ommm: Ahogy mar elottem is irtak, azert ANNYIRA nem kulonboznek kategoriajukat tekintve az S2000 es az MX5. Az, hogy az S2000et meg nem gyartjak megintcsak a japok hulyesege. Bele vannak most orulve ebbe a szar hibrid maniaba, aztan lassan elfelejtenek autot csinalni. Most az EVO X-en es GTR-en kivul nem is jut eszembe semmi epkezlab auto a szigetrol. S2000 is ennek a baromsagnak esett aldozatul.

Kovetkezo autoik is milyenek lesznek? Dizel EVO meg STI? Hibrid CRX? ROHEJ! Kesz csoda, hogy a GTR nem esett ennek a hulyesegnek (meg) aldozatul.
Lassan eljon az az ido, amikor ha valaki igazan fasza autot akar venni, maradnak a nemetek. Ott meg mernek motorokat csinalni. Nem veletlen, hogy jol megy a szeker nekik.
Szoval kerdem en, hol van mar az a japan autogyartas ami a 90es evekben volt? Amikor japanbol vehettel Suprat, Skylinet, EVOt, STIt, 3000GT-t, NSXet? Elmult. A nemet kinalat viszont egyre csak bovul. Plane ha azt nezzuk, hogy az olaszokat meg a briteket is megveszik kilora...

ETTOL FUGGETLENUL ertem en, hogy mi az elmenyauto, es mi az amit annyira szeretnek ebben a kocsiban, de ez SZERINTEM mar tul sok aldozattal jar ebben az esetben.

Krisi 2010.07.30. 14:38:00

az S2000 akkor végülis csak az ára miatt más kategória? meg persze már nem is gyártják, de nekem inkább a Honda kéne így látatlanban, hogy egyiket se próbáltam.
vagyis egyik se, mert énis úgy vagyok vele mint Winkler Robi: ha áll a garázsban egy motor, akkor az ilyen autónak nincs értelme, hiszen jóidőben úgyis a motorral megyek el kanyart vadászni illetve túrázni azzal viccesebb. bár végülis mégiscsak van létjogosultsága, hiszen télen vagy esőben még mindig jobb :)

Pitzu 2010.07.30. 14:42:05

Nekem volt 1.8-as NB-m. Imádtam. Sajnos építkezés miatt meg kellett válnom tőle.
Az 1100 kg-hoz a 147 lóerő pont elég volt. Lehetett vele dinamikusan autózni, de nem akart megölni minden kanyarban. Ha az ember besokallt vele, abszolút meg lehett fogni.
Nyilván ilyen adatokkal nem a lámpás gyorsulások királya, de ez az autó nem is erről szól.
Az Mx-5 vitathatlan előnye még, amit itt a kommentekben nem igen olvastam, hogy általában nem irigységet kelt az emberekben. Hanem inkább mosolyt csal a többi autós és járókelők arcára. A fenntartási költségei kb. egy Opel Astra szintjén vannak.

=Daniken= 2010.07.30. 14:54:37

Kevés kabriók egyike, amiben ültem már és remek az ergonómiája, elfértem, simán bevállalnám.

kzolika 2010.07.30. 14:56:07

@Pitzu: Ezt Winkler egyszer levezette. Jó drága az Astra fenntartása, ha ez igaz. :-)

=Daniken= 2010.07.30. 14:59:24

@Pályaelhagyó autóversenyző: igazából ha nincs családod és egyedül, vagy a csajddal élsz, tökéletes egy ilyen autó. nem azért mondom, de amikor reggel beülsz egyszerűen felragyog a nap, kisimulsz, munkából hazafelé egyből kikapcsolsz...mindenkinek kéne itthon egy kabrió, hogy egyáltalán tudja, hogy miről beszélek...egy cabrió után egy kombi vagy szedán, 5 ajtós autó olyan mint egy bunker...rengeteg élményt ad,olya mintha nyitnál a világ felé és közben fülig ér a szád. én imádtam azt a hónapot, amíg egy cabrióval járhattam, azóa is szeretnék egyet majd. nekem mondjuk motor nem kell. tetszik, vonz, de nem.

gnme 2010.07.30. 15:07:20

eccer már megnősültél, pont a napokban
ez hanyadik nősülés?
:-)

_Joe 2010.07.30. 15:34:48

@Pályaelhagyó autóversenyző: Csak annyit tudok tanácsolni, hogy egyszer próbálj ki egy MX-5-öt. Én Márciusban mentem életemben először egy ütött-kopott, láthatóan elhanyagolt 17 éves NA-val, jelenleg pedig a sajátomat keresem, kis szerencsével pár héten belül lesz is egy. Én sem tudtam megérteni, hogy ugyan, mitől is lenne ez a kis szappantartó annyira különleges, de mióta kipróbáltam, csak az jár a fejemben, hogy kell egy. Minden addigi beidegződésemet eltörölte, azóta nagy ívben teszek a korábban istenített BMW-re, és az a legjobb, hogy egy embernek, kevés csomaggal nem is annyira használhatatlan: kb. annyiba kerül az üzemeltetése, mint egy hasonló korú, 1.6-os alsó-közepesnek. Én 192 centivel még egész jól elvoltam benne, pedig egy csomó helyen azt írták, hogy elviselhetetlen. Szakadó hóban biztosan parás egy kicsit, de olyan meg 2 hét van egy évben. Igaz, hogy nem olcsó, de baromira tartja az árát: még a húsz éves NA-k is 1 milla környékén mennek.

protopal · http://www.kabriokolcsonzo.hu 2010.07.30. 16:21:21

Akit az érdekel, hogy mások mit gondolnak, az csinálja amit mondanak neki :)

De ha nem, akkor az Mx5 remek választás, s mint Pitzu írta, nem kelt irigységet másokban, inkább előzékenyek. Az NA és az NB között egyébként elég rendes különbség van, az NB belsőleg inkább hasonlít egy 'mai' autóra (mondjuk '95-től), míg az NA klasszikusabb, abszolút változó, hogy kinek melyik tetszik.
Menetteljesítményben az 1.6 valóban nem nagy kaland, de ez nem is igazán sportkocsi. Jót kanyarodni meg épp 60nal is lehet. Személy szerint nekem az 50-60-as madárcsiripelős erdei túra a kedvencem, főleg ha közben elmész egy út melletti lacikonyhánál. Na ezek azok az ingerek, amit egy klímás tdiben sosem fogsz tapasztalni :)
Ezzel együtt mindennapi használatra nem igazán kéne, este esőben pl. elég nyomasztó,de lehet, hogy csak én kényelmesedtem el túlságosan.

CSÖRR-CSI££ 2010.07.30. 16:34:11

Éjena ómotó-hátóteé haatá!
Éjena zifju pá!
Őme bódottá!

Karpathy · http://artofmax.com/ 2010.07.30. 17:07:19

Rendszeresen használok egy kabriót (pontosabban targát), és semmi különös hátrányát nem érzem. Csomagtartó két emberre több bnne, mint ötre egy ötszemélyesben. Karácsonyfa befér. Kamionnak nem hajtok. Az esetek háromnegyedében egyedül megyek (ki nem?), húsz százalékban ketten, húsz utanként egyszer pedig beülök egy másik autóba.
Viszont minden út egy élmény. Ez nagyon nem mondható el gyakorlatilag egyetlen más autóról sem, amihez szerencsém volt. Az ilyen kis élményautók pont hogy a hétköznapokról szólnak. Egyéb népek tényleg kóstolgatják az embert, általában csak mosolyogsz, néha beleforgatsz kicsit és nézed, amint eltűnnek a sikánban.
... illetve a körforgalomban ;)

Autópályára nagy krúzer kell, versenypályára versenyautó, topgíres repülőtérre szupersportkocsi, levegőbe repülőgép.
Minden nap örülni viszont ilyen.

Blindmouse 2010.07.30. 17:22:20

@DrSzoke: FTO angoloknál van.. EU-ban max szürkeimport, mert nem készült belőle balkormányos..

ellenben mi köze a minitához.. izé.. miatához? az egy fémtetős kupé... mondjuk abban legalább elférek a 186 centimmel kényelmesen :D

ocsisajt78 2010.07.30. 17:31:26

Jo kis kocsi :)

Megertettem a cikket es el is fogadom Pista irasat, de nekem akkor is hianyzik az autobol ez ->
www.youtube.com/watch?v=RCYKoNfObTI&feature=related

s3 turbo kit :]

traktortrakcio 2010.07.30. 17:33:19

@HAJRÁ MAGYAROK:
"S2000 lol, eszi az olajat és 9ezerig kell pörgetni, hogy elinduljon. Hány féle extrát lehet hozzá rendelni? Egy BMW Z4-hez 185 féle belső tér összeállítást lehet kérni, ezen felül több ezer színből lehet választani, ha erre van igényed. Ezt hívják prémiumnak. Ezen kívül a német technika jóval megbízhatóbb, mint ezek a koppintások."

5800-ig kell pörgetni, hogy elinduljon.
Aztán 9000-ig lehet. Az olajat véletlenül sem eszi. Igaz, 7500 km-es csereperiódus, és nem Tesco gazdaságos olaj.

A többire nem reagálnék, mert szubjektív. Remélem, Te szociológus vagy, esetleg agresszió-kutató. Mert akkor értem.

Hurri Kán 2010.07.30. 18:02:41

Kéne! Mg Zt is kéne, vagy Mg r-v8! Vagy valamelyik TVR, az se baj ha régi.

Krisi 2010.07.30. 18:09:53

egy valamibe had kössek már bele:

galeria.totalcar.hu/tesztek/2010/07/29/mx520th/?current_image_num=18&image_size=m

nem azért van jobb oldalt a kézifék mert japán, és ott abból indulnak ki hogy jobbkormányos lesz a gép? bár ha így is kézre esik akkor tökmindegy, csak simán furán néz ki

Blindmouse 2010.07.30. 18:24:58

@Krisi: markIV supránál voltak képesek a kéziféket is variálni attól függően hogy melyik oldalra kerül a kormány :)

de pl Z32-nél nem :D

gyárfüggő asszem, meg dizájnfüggő is :D

Fideszman 2010.07.30. 19:24:53

@traktortrakcio: Nekem nem kell beszélned a Hondáról, olyan autóval csak csajok járnak. Egyszer a nepper haverommal Cápával, elmentünk egy Honda találkozóra éjszaka, meglátta a sok civices a BMW-t egyből vigyázba állt, aki meg tudott menekült, úgy nézett ki a sok neonfényes kivilágított konzervdoboz mint a megvadult szentjánosbogarak, öröm volt nézni, ahogy betojtak az autók királyától. Egy V10es BMW mindenhol tiszteletet parancsol.

Victor Franko 2010.07.30. 20:03:16

@HAJRÁ MAGYAROK:
Ossze-vissza irkalsz baromsagokat olyan autokrol melyekrol fingod sincs.
Dehat ez csak az egyik problema a sok kozul.

29 Palms 2010.07.30. 20:13:32

@HAJRÁ MAGYAROK,

De a múltkori BMW-s topicból úgy tudjuk Cápának 7-ese van, az meg ha jól tévedek nem volt V10-esben. Értem én hogy 16 987 féle konfigurációban lehet megrendelni, de ez szerintem most nem jött össze. :)

Azért írjál még. :)

kultúrpesszimista 2010.07.30. 20:18:34

Szép autó, jó autó. Kéne, naná. Nem fér hozzá kétség.

Mégis: ha japán és 2üléses roadster (vagy cabrio vagy sportgép) - tudom, nagyon más kategóriák, de az életben a mindennapos használat során kevéssé különülnek el, nos akkor csakis (!) Toyota MR2. A II-es széria. Minden idők egyik legszebb, -eltaláltabb JAPÁN autója.

Volt is teszt. Szóval ez az:
totalcar.hu/tesztek/mr2turbo/

Van olyan szép és jó, mint egy MX5, csak még jobb és szebb szerintem.

traktortrakcio 2010.07.30. 20:18:39

@HAJRÁ MAGYAROK:
Értem.
A szociológus, agresszió-kutató felvetésemet, utóbbi hozzászólásod tükrében, magam is kínosnak vélem. Ezek mindegyikéhez, többek között, feltétel a nagykorúság, ill. a cselekvőképesség.

Kiemelt figyelemmmel kísérem majd minden hozzászólásod, melyben információt, vagy akár csak egy-egy utalást osztasz meg velünk a SAJÁT autóddal kapcsolatban.

Hidd el, kivárom... Míg lesz.

kultúrpesszimista 2010.07.30. 20:21:07

ommmnak és párjának meg sok boldogságot, egészséget és szerencsét. Ebben a sorrendben.

Magyar[HUN] 2010.07.30. 21:25:05

@HAJRÁ MAGYAROK: Leszarom a V10-et. Még egy Ferrarisnak se adok tiszteletet, mert Ferrarija van,akkor egy BMW-nek miért adjak.(Nagy Ferraris vagyok, nem azért írtam példának, mert utálom:D)

Fideszman 2010.07.30. 21:31:36

@29 Palms: Az M5-öst csak hétvégén használja, a 7-essel a kereskedésbe jár, majd legközelebb összejön ne sírj.

traktortrakcio
Szeretnél te akkora tapasztalatot ami nekem van autók terén. Ha 5 életed lenne akkor se vezethetnél anyifélét amennyit én. Nem véletlen kötöttem ki a BMW-nél. Próbáltam mindent a japánoktól át a franciákig még a szar olaszokat is. Ennek tükrében bátran merem állítani, hogy a BMW a legjobb minden téren. Egy BMW olyan mint a viharos tenger, erős és nem ismer kegyelmet, egy japán autó meg mint egy koszos pocsolya amibe belehugyoztak a kóbormacskák. Mindkettő víz, de micsoda különbség..

Fideszman 2010.07.30. 21:42:22

@Magyar[HUN]: Ha látnád Cápát meg a haverjait, még a segglyukad is összeszűkülne a félelemtől..

Christine Plymouth Fury 2010.07.30. 22:06:07

Nagyon OFF. (Újra bocs fiúk, mindenkitől. :S)
@HAJRÁ MAGYAROK: Ugyan az én okfejtésemre nem reagáltál, de én nem bírom ki, h ne válaszoljak a tiédre. Bocsáss meg, kitalálhatom a mai menüdet? :)
Reggelire egy Sportszelet XXL kiadásban, ebédre egy Nemzeti Sport, a vacsi pedig egy K1 mérkőzés megtekintése volt a tv-ben, ugye? :)
És nap közben puszta gyakorlásból hetet ütöttél egy csapásra (szúnyogból, légycsapóval), értem én. :D No persze kisütötted a zsírját, és több volt egy akónál...
Megint csak annyit tudok erre mondani, h "hjajj istenem..."

Higany 2010.07.30. 22:20:33

Nekem az NA a nagy kedvenc, sajnos 20 felé már mennek kifele a korból, mint minden autó, nem lehet könnyű kifogni egy olyat, aminek nem voltak sötét évek az előéletében.

Sikonya Gyula 2010.07.30. 22:25:12

@HAJRÁ MAGYAROK: matchbox-tologatás nem ér! Azért előbb-utóbb csak betöltöd majd a 17-et és akkor már lehet jogsid is! Unalmas a nyári szünet? Már megbocsáss, de a hozzászólásaidból ítélve pattanásos kiskamasznak tűnsz.

a márk 2010.07.30. 22:34:35

rettegek Cápától, sőt szerintem a totalcar is be van tojva. kivéve Winklit, mert neki még megvan a béjemvés kabátja (de csak, mert jó meleg).

Az Mx-5 pedig vitán felüli.

traktortrakcio 2010.07.30. 22:37:54

@HAJRÁ MAGYAROK:
"Szeretnél te akkora tapasztalatot ami nekem van autók terén. Ha 5 életed lenne akkor se vezethetnél anyifélét amennyit én. Nem véletlen kötöttem ki a BMW-nél. Próbáltam mindent a japánoktól át a franciákig még a szar olaszokat is. Ennek tükrében bátran merem állítani, hogy a BMW a legjobb minden téren. Egy BMW olyan mint a viharos tenger, erős és nem ismer kegyelmet, egy japán autó meg mint egy koszos pocsolya amibe belehugyoztak a kóbormacskák. Mindkettő víz, de micsoda különbség.. "

Nem, nem szeretnék se akkorát, se olyat.
Irigyellek. A kétségekhez való viszonyod példaértékű. Bizonyos szubkultúrában legalábbis.
Örültem.

f0CuS 2010.07.30. 22:41:02

Hajrá Magyarok olyan, mint a Mekk mester. Mindenhez hozzászól egy kicsit, de igazából semmihez sem ért... csak mondja a hülyeségeit és jön ezzel a 10 éves szintű nagyzolós hülye dumájával :) Bár, egy dolog biztos... szórakoztató, mint cirkuszban a bohóc. Kell ilyen is :)

Christine Plymouth Fury 2010.07.30. 22:54:36

@f0CuS: Én azért inkább a valódi cirkuszt és a valódi bohócot választanám... :) (amúgy a bohócé a világ egyik legnehezebb hivatása!). Mindegy, a lényeg, h "Vérmagyar" barátunk nem szórakoztat, hanem bosszant. Pedig állítólag elég jó a tűrőképességem...

Fideszman 2010.07.30. 22:55:13

@Sikonya Gyula: A neved alapján kedves Sikonya Gyula te valami panelproli vagy egy skoda 120assal. Anyáddal laksz egy szobakonyhában és együtt nézitek a barátok köztöt minden este.

Fideszman 2010.07.30. 22:57:02

@Christine Plymouth Fury: Engem is bosszanta ha egész nap egy honda műszerfalat kellene bámulnom LOL. Sajnálom hogy nem tudod átélni a BMW életérzést. Valóban kell hozzá egy átlag feletti életszínvonal ami láthatóan nálad hiányzik.

Christine Plymouth Fury 2010.07.30. 23:10:30

@HAJRÁ MAGYAROK: Sosem volt Hondám. Sőt, sosem lesz. ;)
Ezzel szemben vezettem már jó náhány alsó, közép, sőt felső kategóriás autót is. Jelenleg is van mindegyikből a tulajdonomban. Egyébként leggyakrabban egy Corsa műszerfalát bámulom, meg a rakterét. :P És képzeld, szeretem.
És szeretem a BMW-t is, ha veterán. De minimum koros. Főleg, ha 502. Bár ez utóbbit csak szeretném...
Viszont, hogy az életszínvonalamat miből állapítottad meg, az számomra rejtély. Mondtam én, hogy nem bohóc vagy te... hanem mentalista. Vagy csak skizofrén? :) Nem tisztem eldönteni.A lényeg, hogy valamelyik, a rosszabbik fajtából. Az életszínvonalamat meg ne féltsd, én a magam részéről teljesen elégedett vagyok vele, köszönöm. ;) (Bár tény, hogy én a realitások talaján mozgok, és nem élek álomvilágban...de a relativitást neked minek is magyaráznám? ;) )

Christine Plymouth Fury 2010.07.30. 23:12:29

realitást*
bocs, késő van. És magam fajta "átlag alatti életszínvonalon élő csóró proli" (hehe, ha tudnád :D) korán kelt, mert ment a "gyárba dógozni a sorra" :DDDDD

Fideszman 2010.07.30. 23:15:59

@Christine Plymouth Fury: Nem szeretem az öreg autókat, mindig fiatal BMW-im voltak. Sokat járok Müntyenbe, azt már nem bírja egy 20 éves roncs. Opellel meg azok járnak akinek még használt BMW-re sincs pénze.

29 Palms 2010.07.30. 23:34:48

@HAJRÁ MAGYAROK,

Hogy erre nem gondoltam, pedig annyira magától értetődő volt. :)

f0CuS 2010.07.30. 23:47:36

Én repülővel járok németbe. Csak azok járnak új BMW-vel, akiknek még repülőre sincs pénze..:(

Christine Plymouth Fury 2010.07.30. 23:49:41

@HAJRÁ MAGYAROK: Rendben. Akkor elmagyarázom, bár nem hiszem, hogy magyarázkodnom kellene.
Kezdjük az elején.
1. "Müntyen". A családom egy része ugyan (igen, most köss bele a származásomba, de elegáns lesz, biztos tehetek róla :D) mindig is Németországban élt, Maisach, München környékén, de ez a Müntyen nevű tanyaközpont sajnos nem tudom, hol található. :)
2. 20 éves roncs... nem megyek bele abba a vitába, hogy meddig létezett szerintem autógyártás a világban, és arról sem folytatok eszmecserét veled, hogy mióta nem létezik. De egy biztos: A 20 éves autó csak azok alatt roncs, akik (ide sorollak téged is, ha figyeltél) csak a "kerékanyakulcsuk" növelésére és a státuszszimbólum fitogtatására tartanak ilyetén gépjárműveket, mindenfajta szakértelem, meggyőződés, elhivatottság, és a többi nélkül. Mindemellett sem pénzük, sem tehetségük, sem lehetőségük ezen járművek szakszerű szervizeltetésére, így aztán rommá hajtják őket, majd szerencsétlen autók roncsderby-ként a "veséjüket elhagyva" ("tüdejüket" kiköpve) kódorognak az utakon, mint afféle elhagyatott, kivert kutyák.
Na, az efféléktől mentse meg az Isten a BMW-t, sőt, minden autót, mert az ilyennek a kezébe még egy kispolák sluszkulcsát sem adnám...
3. Nem hiszem, hogy nálam többet jársz külföldre, bár továbbra is fenntartom, hogy ezt a "Müntyen" nevű helyet nem ismerem. :D
4. Megnézem, mibe pakolsz több rekeszt be, egy akármilyen BMW-be, vagy egy Corsa Combo-ba. Egyébként, a Combo-t legalább nem sajnálom, ha összepiszkolódik a raktere, a BMW meg valljuk be, nem árúszállításra való.
Hja, hogy a corsa nem elég jó a magad fajta sznoboknak? :) Nem baj, épp megfelel a magam fajta "átlag alatti életszínvonalon élő csóró proli" vállalkozóknak. ;)
(Azért megsúgom, nekem sem a corsa a "tárgyalós" autóm, de psszt, ne mondd el senkinek.)

DrSzoke 2010.07.30. 23:59:59

@Blindmouse: vki felhozta peldakent.Csak ennyi.

Christine Plymouth Fury 2010.07.31. 00:08:17

@f0CuS: :DDDDDDDD
Az igazán menők meg nem járnak németbe, németo. jár hozzájuk. :D
És az én apukám amúgy is erősebb. :DDD

Fideszman 2010.07.31. 00:13:24

@Christine Plymouth Fury: Nekem nem kell bizonygatnod burkoltan, hogy mekkora ász vagy. A Müntyen pedig egy autentikus kiejtési forma, amit úgy látszik a hazaáruló rokonaid nem ismernek, nyilván a hentesboltban ahol dolgoznak ilyet nem hallanak, így csak jobb körökben ejtik kint is. Egyébként hetente kétszer megyek ki, rendelésre hozunk be BMW-ket Cápával.

Christine Plymouth Fury 2010.07.31. 01:05:30

@HAJRÁ MAGYAROK:
Full OFF.

Először is, én nem tartom magam ásznak, tőled pedig köszönöm, nem kérek elismerést. Tudod, nem az a lényeg, hogy mit, hanem hogy ki...
A Müntyen meg olyannyira autentikus, h sírva röhögne egy echte müncheni, ha ezt így látná leírva. :)

Hazaárulás? :) Vajon mitől hazaáruló az, aki világ életében a hazájában élt, alkotott, versenyzett, etc, etc ? :) Érdekelne a válaszod, te ezt biztos jobban tudod, hiszen te magyarként némethonban hazaárulsz ezek szerint egy hentesüzletben. :D (Apropo, vagy húsbolt, vagy hentesüzlet. A hentesbolt a magyarban lingvisztikailag nem helyes (google-zd ki a jelentését, addig is tanulsz) kifejezés, ezt egy "vérmagyarnak" azért illene tudnia.

Jobb körök: jobb körökben is EJTIK, és NEM ÍRJÁK München-t Müntyennek.

Egyébként az apám versenyistállókkal és azok felszereléseinek forgalmazásával (ergo lovakkal, lószerszámokkal, fogatokkal, kocsikkal) foglalkozik Németországban, a hentesüzlethez vega létére konkrétan annyi köze sincs, mint neked a jómodorhoz. ;) (Ezek ugyan rém fontos infók voltak, én tudom, de hát téged érdekelt...de hidd el, senki mást sem, vagyis kérlek ne mondasd be a BBC-n.)

Ez a Cápa nem tudom, ki a szösz, cápából csak BMW-t ismerek, de most nagyon megijedtem.
Nem látszik? :DDD
Mégis, mit csinál velem? Áthúz a tápkábelen? Vagy kinyomtat és összegyűr? Ne viccelj már...

Egyébként meg csak nagyon halkan megjegyzem, nem én vagyok az, akinek a szavahihetőségét itt minden 2. user kétségbe vonja. Sőőőt. ;) Ezzel pedig le is zárom a magam részéről ezt a vitát, nem lenne korrekt folytatnom.
Mottóm: sose harcolj szellemi fegyvertelennel! ;)

BMW_Z4_306PS 2010.07.31. 01:06:06

@HAJRÁ MAGYAROK:
Én elhiszek mindent. A hetest, az M5-öt, a heti kétszeri Münchent (az de szar lehet, heti 3000 kilométert gályázni, mint a lomizós cigányok), csak egy kérdésem van:
aztán, ki nem szarja le?

BMW_Z4_306PS 2010.07.31. 01:16:09

@HAJRÁ MAGYAROK:
Ja, és minden tiszteletem a tied.
Gondolom egész héten egy trélerben ülsz ("Egyébként hetente kétszer megyek ki, rendelésre hozunk be BMW-ket Cápával. "), egy benzinkúton mosakodva, vagy csomagolt szendvicseket, vagy utikaját majszolvca, mindig ugyanazon az úton, 130-al zötykölődve, a lábad sem tudod kinyújtani, közben vágyakozva nézed a hátad mögött a platón heverő autókat, amilyen neked soha nem lesz.
Néha hunysz egyet a kocsiban, káromkodsz ha dugó van, a farkad ki van már az autópályával.

De itt kiélheted magad.

Christine Plymouth Fury 2010.07.31. 01:26:46

De most már elárulná nekem valaki, ki a szösz az a Cápa? :) Annyira szeretném tudni, hogy kitől is kellene félnem tulajdonképpen. Bár, gyenge védtelen nőként bízom abban, hogy majd menet közben jön a szőke herceg fehér BMW-vel, és levágja a cápa uszonyát. Jó lesz levesbe. :)

dennisthemenace 2010.07.31. 01:31:15

@HAJRÁ MAGYAROK: Te, e a Cápa nem ugyanaz a fazon, aki Moldova kamionos könyvében is szerepelt? Tudod, a nagyotmondó..LOL

Christine Plymouth Fury 2010.07.31. 02:05:00

@BMW_Z4_306PS: ÉS valóban vezethet mindenféle bmw-t. Már ha vezetésnek nevezzük azt, h feláll a trélerre a kinti kereskedő telephelyén, itt meg legurul róla az itteni telephelyen. Na jó, biztos megengedik, h néha lemossa, kitakarítsa a kocsikat, mielőtt megérkezik a megrendelő. Ragyogó karrier, én is valami hasonlóra vágytam kislány koromban. Vagy mégsem? :)

akira2 2010.07.31. 06:08:19

@Christine Plymouth Fury:

Hát igen, sajnos az ilyen "hajrámagyarok" miatt alakult ki a "mindenbmw-s egy hülye köcsög bunkó" attitűd a társadalom egy jó részében... :( ...mondom ezt én BMW-sként...

Egyébként visszakanyarodva az eredeti témára, érdekesnek találom, hogy senki sem említette meg az MX5-ös valódi elődjeként a klasszikus Alfa Romeo Spider 2.0-t... Igaz, az vagy 30 évvel azelőtti modell, de szerény véleményem szerint az az egyetlen autó, ami hasonló célokat szolgál(t), mint a Mazda MX5.

Rosszul látom?

Riasom 2010.07.31. 10:11:27

@akira2: úgy tudom, inkább a klasszikus, az Alfa Spidernél is korábbi klasszikus angol roadsterek jelentették a mintát az MX-5-höz, ha jól emlékszem valamelyik régi TC-s tesztben is ezt írták.

Hurri Kán 2010.07.31. 11:28:33

@Riasom: ha igaz a legenda, a japánok a Triumph Spitfire-t tekintették úgymond az MX5 szellemi elődjének.

Christine Plymouth Fury 2010.07.31. 12:10:22

@akira2:
Csodálod? :( Épp elég BMW-st ismerek, de sajnos 90%-uk valóban az a típus, akik minél többet ismerek meg, annál jobban tisztelem a kutyámat.
Viszont, épp ezért még nagyobb tiszteletem a maradék kevés kivételnek - neked is- (bár személyesen ilyet nem ismerek , de tudom, hogy létezik), akik meg maguk is irtóznak ettől a típusú "menőcsávóvokbömösömvanvágod?" (ugyan szétrohad alatta, de az nem gáz, a lényeg hogy van rajta vese) féle embercsoporttól, és valóban azért tartanak BMW-t mert szeretik, tetszik nekik, képesek felismerni a BMW valódi értékeit. No de ők meg nem fujjolják és roncsozzák le a veterán (vagy 20 éves, illetve afeletti) BMW-ket, mint hajrámagyar barátunk, ugye. :)
az eredeti témához meg érdemben hozzászólni nem tudok, én csak kisdiák vagyok itt. :)

Riasom 2010.07.31. 12:39:29

@gyvy: és ezzel valószínűleg magát a roadster-műfajt is megmentették, áldott legyen érte a nevük! Kár, hogy a megfizetheő kategóriában nem akart velük versenyezni senki azóta se, és az összes többi ehhez hasonlítható autó jóval drágább és általában erősebb is.

Leiden 2010.07.31. 13:25:04

Mi az a "hátul hájt" a video végén? Nem hajt akart az lenni?

Leiden 2010.07.31. 13:57:33

@kzolika:
Winkler azt jó szarul vezette le. Vagy Ő volt nagyon hülye(sanszos) vagy egy roncsot vett.

2002-es NB-m van 95 ezer km-rel, eddig ha számolom a fékebtéteket(hátul eddig csak egyszer kellett cserélni, gyári 76 Euro volt --- elől eddig kétszer kellett, gyári 78 Euro), a vezérműszíjat és görgőkket együtt(gyári minden 130 Euro volt), az olaj és légszűrőket plusz az olajat(15ezrenként 40Euro szorozva 7 alkalommal(280 Euro) + fék-,váltó-,diffi-,hűtőfolyadákot kb. összesen 130Euro), plusz egy garnitúra nyári gumi (250Euro), egy garnitúra téli(300 Euro), téligumihoz felnik(500Euro) akkor olyan összeg jön ki, amit nagyon kevés autó überel.

Leiden 2010.07.31. 14:01:22

A végeremény kb.1800 Euro

Ezeken a tételeken kívül még semmit sem kellett cserélni és nem azért mert nem figyelek rá. Ha nagyon akarjuk számoljuk még rá a munkaköltséget is, ami kb. 500 Euro levetítve a 8 évre. Ekkor tartunk 2300 Euronál mindennel együtt a közel 100ezer km-re, szerintem egy vicc. A Winkler meg szimplán csak hülye.

GGG77 2010.08.01. 00:10:16

Sok boldogságot!

Sajnos csak a "Kénét" ikszelhettem a "Már van" helyett...

GGG77 2010.08.01. 00:15:25

@HAJRÁ MAGYAROK:
Tudod, a BMW marketingeseinek Excel táblázataiban te vagy a "k-európai suttyóparaszt" oszlopban. Szóval örülnek a pénzednek, de lenéznek, hogy értsd.

foolproof 2010.08.01. 11:54:35

A béjemvéés provokatőrnek igaza vagyon,a Miata tényleg nyúlás, de a japók tudták kit kell:www.seriouswheels.com/1970-1979/1971-Lotus-Elan-S4-Red-FA.htm

A feltűnő hasonlóság az NA-val csak a véletlen műve lehet:-):galeria.totalcar.hu/kozelet/2006/09/28/az_uj_loeroadorol_szamokban/?currpic=875101

1ébként ez a balfék "leccgóhángériensz" kifejezetten szórakoztató, amolyan "izomtibis" stílben nyomja, én mindig jót kuncogok rajta. Persze, akinek nem jön be, szigorúan Don't feed the troll!!

rsp200 (törölt) 2010.08.01. 12:39:02

Igen jó vezetni a miata-t. Nem rossz ha csak az élményfaktort nézzük. De ha NÉZED a járókelők tekintetét akkor már nem ilyen rózsás a helyzet: a csajok kinevetnek(vagy irigyelnek hogy nnekik is egy ilyan cukcsi kocsi kéne), a férfiak meg köcsögnek néznek...
Férfi létedre sem hordassz piros szoknyát, mert kényelmas viselni:)
Asszem a spektrumon volt egy "világ legjobb sporkocsiai" top 10. És ott mondták híresebb versenyzők(Irvine, Brundel...) hogy ez egy RATYIKOCSI

Karpathy · http://artofmax.com/ 2010.08.02. 15:47:12

@rsp200: A Spektrumon azt is mondták, hogy "a legjobb szamurájok kiérdemelhették, hogy nindzsákká váljanak"
:)

nézzél inkább TopGeart

svéd. 2010.08.02. 23:14:18

Az MX-5 egy jó autó. Ezt úgy állítom hogy használtam AMG-500 nyitottban. Ügyes,izgalmas,megbízható.Az élmény mértékegysége:1 miata. Akinek meg ratyi autó,az járjon terepszínű UAZ-al ,mert ugye amellett az ML meg az X5 is langyi tercsi járcsi !! :-)) Hagyuk már ezt a MAGYAR ,ha rövid a F.... ,told meg egy fekete nagy ,német autóval!!!! :-))) Vicc. A Lótus ,nyúlásról pedig annyit, a 2. autó lenne a Dacia ,mellett amit ha a kínaiak lemásolnak ,jobb lett volna mint az eredeti.Csodás konstrukció ,csapnivaló minőségben. :-))))

Fitz 2010.08.03. 09:25:50

Na, el is tűnt az összes millió alatti magántulaj. Maradtak a behozott, visszatekert órás, javított verziók.
Meg a millió feletti ajánlatok.
Most sem lesz MX-5-ösöm. :(

Krisi 2010.08.03. 12:09:24

@rsp200: a spektrumon olyan szar autós műsorok vannak hogy még a viasat3-as két buzit is alulmúlják. visszatérő motívum hogy az egyik műsorban tuningolt sportkocsikat mutatnak, ahogy egy versenypályán mennek gyökkettővel. és miközben vánszorog, arról beszélnek hogy milyen sportbeállításai vannak. de egy kurva gyorsulást vagy keresztbe bevett lanyart nem vesznek fel, csak ahogy megy lassan.
tényleg nézzél inkább top gear-t :)

kultúrpesszimista 2010.08.07. 21:42:17

Tényleg szép és jó autó a Mazda MX5, de azért nem igazán értem ezt a kultuszt, bevallom. Ott van pl. Fiat Barchetta. Nem kevésbé szép és kívánatos autó, és - a Népítélet szerint - jó is. Én elgondolkodnék mindenesetre, hogy Fiat vagy Mazda... Fene se érti ezt a hype-olást.

ommm 2010.08.07. 23:06:26

@kultúrpesszimista: Jujj. Alapvető különbségek vannak, hoppá! Hát hol hajt a Barchetta? Bizony ám, ahol a Punto (amire épült). Sokat tesz, sokat tesz.

kultúrpesszimista 2010.08.08. 10:18:18

@ommm:

Rendben, ez igaz persze. De a vezetési élmény nem kizárólag abból áll, hogy elöl vagy hátul hajt-e a gép. Több tucatnyi egyéb faktor van az üléspozíciótól kezdve a kormány közvetlenségén át a futóműig és még azon is túl... Ezzel az erővel egy Lada is jobb, mint a legtöbb korabeli nyugati szedán.

kultúrpesszimista 2010.08.08. 19:57:37

@ommm:

Egyébként joggal hi(he)ttem azt, hogy aki hivatalosan is autókkal foglalkozik, az túl van a kommentáradatban jellemző "az-az-autó-a-jó-amelyik-hátul-hajt"-típusú érvek dőreségén és árnyaltabban látja a kérdést. Valószínűleg tévedtem. Hadd ne soroljam fel az összes autót, amelyet élvezet vezetni ÉS elöl hajtanak...

ommm 2010.08.08. 21:46:29

@kultúrpesszimista: Szóval (de már tényleg csak dióhéjban): az MX-5 amióta piacon van, azóta az egyik legjobban kiegyensúlyozott, legélvezetesebben vezethető, vérbeli roadster, tisztességes áron. Ha megfigyeled a képgalériát, látod, hogy minden okosan, ésszel van összerakva. Motor hátratolva, vezető a súlypontban, alacsonyan, ráadásul - mivel hátul hajt - pontosan érzed a tapadáshatárt, ott ülsz, ahol a dolgok történnek, mindig tudod, mit és hogyan csinál az autó. A kommunikatív kormány és a zseniális váltó pedig hab a tortán. Én - lehet, ezzel öreguras vagyok - fixen tartom magam ahhoz, hogy a hátsókerékhajtás az igazi.
A felvetésed jogos, nemrégiben épp a német AB-ben jártak utána öt ilyen (általuk "kocsmai"-nak nevezett) állításnak, köztük volt a "Élményautó hátul hajt" is.
Igazat adtak a "szóbeszédnek", teljes mértékben, még akkor is, ha a Focus RS a tesztkörön pár tizeddel gyorsabb volt, mint a (gyengébb) 135i.
Tapasztalatból mondom, persze, vannak nagyon jó, sőt remek, elsőkerekes autók is, de azokkal steril ívmenés az ideális (bár ritka az olyan, amelynek a hátulja is él, szerencsére van kettő, három ilyen), ellenben a túlkormányzottságnál, főleg, ha kezelni tudod, nincs jobb a világon.
Ez az én véleményem, ettől még egyáltalán nem kell egyetérteni vele, de az biztos, hogy az MX-5 mérföldekkel jobb, sok erősebb autónál is. És ezt szigorúan a vezetés élménye miatt tudja.
Béke.

donphobos 2010.08.09. 19:10:18

Sok boldogságot kívánok az ifjú párnak, nagy dolog ez. Tudom, mert július 20-án én magam is elkövettem az igent asszonnyal.

A poszthoz. Az MX-5 nekem is teszik, de csak a 2-literes kellene mert ahhoz van önzáró difi. Nem azért kellene így, mert akkora eszetlen nagy király vagyok hogy minden kanyart stabil drifttel vennék, hanem mert ha már sportautó esszenciáról van szó, akkor legyen egy kandírozott meggy is a tejszínhab tetején.

Egy finn kollégám 10-éves jubileumi modelljében ültem. Tetővel fent passzentos, de elfértem. 190 centi magas vagyok és 93 kg élősúly. A vastag germán csontozatom okozza. Mondjuk télen nagykabátban és polárban volt a beülés egy száraz napon, amikor előmerészkedett vele. A téli autója egy Volvo 740 szedán, nyáron meg MX-5 és suhangat vele nagy boldogan.

Meg tudom érteni, jó kombó ez. Télen amikor van hó a 740 is élmény, jó helyen hajt az is. Csak úgy szikrázik a szöges gumi olyankor, de hát azért van. Csillagszóró :-)

Üdv!
süti beállítások módosítása