Kis magyar lábszag

  2010. július 29. - ommm Címkék: kamu audi a6 átverés lízing nepper lábszag

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy


- Oh, wie typisch!
- mondaná a német, de mondja sajna a hazai autós is. Pedig csak egy a sok közül ez a valaha volt szép, elegáns és prémium A6-os. Széthajtották-ütötték, körbetörték, majd a lízingcék visszavette és nyilvános árverésre bocsátotta. Tessék, nézzék csak meg ezt a pdf-et, amihez bárki hozzáférhetett anno. A szakértői vélemény elég lesújtó és inkább a tulajdonosról mond sokat, mintsem szegény autóról. Nem működő ABS, hiányzó tartozékok, 900 mikron körüli fényezés, világító visszajelzők, szervizkönyv nuku... Roller kell az ilyennek, nem autó. 201 ezer kőkemény kilométer lehet a háta mögött a 250 lóerős Audinak. Menyit érhet? Másfél milliót? Annyit sem?

Fenéket. Ezer híján négymillió forintot. Legalábbis ezen hirdetés szerint. (Katt!)

Az árverésből, útban a telephely felé minden bizonnyal beleesett a jól ismert Lourdes-i Gyógyító Féreglyukba, melyből megfiatalodva, hibamentesen került ki, ráadásul az a fránya szervízkönyv is csak meglett a csomagtartóban, az emelő hűlt helyén. A többit mondani sem kell, találja meg a 47 eltérést című játékunkban ön csak nyerhet, elég összevetni az eredeti, szakértői véleményt a hirdetéssel.

Vannak még csodák. Ez az autó nem az. Ez átverés.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr912185607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lomtengerkapitány 2010.07.30. 10:55:22

Az én személyes véleményem! Engem konkrétan nem zavar, ha volt hibálya az autónak, abban az esetben, ha szakszerűen lettek javítva és nem a józsi szomszédja kókányolta! Na és aki ért hozzá úgy is eszreveszi, aki nem, az akár a szalonból is megveheti a szállítási sérültet hibátlanként.

Hátezmármi (törölt) 2010.07.30. 10:56:09

A másiknál egy szintén Merci kisteherautót vettünk, óra szerint 120 ezer kilométerrel, a valságban 400-500 ezerrel. A második nap(!!) ugrott egyet a megnyúlt vezérműlánc és csinált a motorban egy párszázezres kárt. Itt is mondtuk a neppernek, hogy talán be kéne szállni a javítási költségbe. Na, ez is csak röhögött....

Ha mondta volna, hogy hány kilométer van a láncban, kicseréltük volna...

Hátezmármi (törölt) 2010.07.30. 10:57:19

Úgyhogy autót mostantól csak magánembertől veszünk, aki nem mer átverni, mert tudja, hogy megtalálom és számon is tudom kérni.

lomtengerkapitány 2010.07.30. 11:01:37

Másik érdekesség! Ügye nem a nepperek használják uj koruktól az általuk eladásra kínált autókat???? Na tehát ugyan az a carnak mondható autó megvásárolható a magánszemélytől is, ráadásul közel ugyan annyiért. Vagy sokan azt gondolják ezek az autók a kereskedésben töltött idő után válik rosszá??? Hát nem, ilyenek a magyar autók nagy része!!!!! Kereskedéstől vagy magánszemélytől függetlenül! Nincsenek rendszeresen karbantartva!!!!!! Spórol a mindki az autón, csak illatósítót vesz bele, de azt ezrével!!!! Ha car legalább ne legyen olyan szaga.

lomtengerkapitány 2010.07.30. 11:05:22

Na igen ez az egyetlen ész érv, hogy tudhatnánk mennyi kilóméter, és mi a következő szervíz. Azért én ha veszek autót inkább szétszedem, és az alapvető dolgokat megnézem biztos ami biztos. ( vezérmű, stb.)

indapass90210 2010.07.30. 11:08:09

www.hasznaltauto.hu/auto/dodge/caliber/dodge_caliber_2.0_crd_sxt_startech__o.ct-3928206

Vegye meg valaki ezt, ez tényleg karban volt tartva, minden kicserélve, soha sem bütykölve! Novemberben lesz igazából eladó.

dennisthemenace 2010.07.30. 11:11:11

@stars7726: Nem szereted a punciillatot???..))

uki 2010.07.30. 11:16:25

@lomtengerkapitány: ez így van, itthon - tisztelet a kivételnek - az autókat mindenki csak használni akarja, de költeni rá azt nem. Tipikus hogy szervizbe is csak akkor kerül amikor lekönyökölt az út szélén. Pedig nagyon sok esetben vannak előjelek csak kicsit figyelni kellene. De ilyen akár a kötelező karbantartás is. Sokan addig viszik amíg garis a gép, utána szépen elmaradnak és csak azt javíttatják ami szükséges hogy guruljon a gép. Persze értem én hogy sok embernek ez anyagi teher, de tessék olyan kategóriát választani, amit fenn is tud tartani. Ne a szomszéd előtt akarjon villogni! Igenis ahogy megyünk feljebb kategóriákban egyre nő a fenntartási költség! (nem csak a kötelező meg a súlyadó). De ha még ezeket mind leszarja, akkor ne legyen akkora köcsög hogy visszatekerve annyiért akarja eladni mint egy valósan annyit futott szépen karbantartott másikat. (vagy okosan picit aláárazza, hogy a sok fillérbaszó megvegye aztán meg 10x annyit költsön rá, mintha vett volna 5-10%-al drágábban egy szépen karbantartott példányt.

uki 2010.07.30. 11:20:42

@Dövan: szép verda csak nagyon réteg modell. Az emberek 99% nem is tudja hogy ilyen létezik. persze Neked az is elég ha a maradék 1%-ból lesz valaki aki megveszi. :-)

riel · http://amatorfutoleszek.blog.hu/ 2010.07.30. 11:23:00

@gyvy
Nem mondtam, hogy nincs olyan, ami piros Octavia létére nem volt céges, de a MIND AZ VOLT szerintem hülyeség.
Tudok olyan céget, amelyik régebben csak fehér Octaviakat vett, de nehéz volt eladni mert fehér, aztán azóta csak ezüstöt vesznek.
Azok ugyanúgy fent vannak. Használt autónál mindig az alapos állapotfelmérés dönti el szerintem, hogy érdemes valamit megvenni vagy sem.
Az egyfelhasználós, szakszervízben javíttatott céges autó nem feltétlenül rosszabb, mint a csóró home user autója, aki megveszi bele a legolcsóbb olajat, meg mindenből a legolcsóbbat (pl. szűrők)
Ez a cikk arról szól, hogy az óra visszatekergetés jogszabályilag illegális kellene legyen.

Amúgy szerinted melyik szín az, ami tuti nem volt céges?

W123qp 2010.07.30. 11:23:58

@lomtengerkapitány:
Az érvelésed amikor próbálod a magánszemélytől és a neppertől való vásárlást összemosni ott sántít, hogy egy magánszemélynek nem kell értenie a kocsikhoz. Viszont a neppereknek értenie kellene. Viszont jól tudjuk, hogy a szakértelem a hibák takargatásán kimerül. Lehet, hogy nagyon jól tudják mit KELLENE csinálni, de nem teszik.

riel · http://amatorfutoleszek.blog.hu/ 2010.07.30. 11:25:48

@gyvy:
Nem mondtam, hogy nincs olyan, ami piros Octavia létére nem volt céges, de a MIND AZ VOLT szerintem hülyeség.
Tudok olyan céget, amelyik régebben csak fehér Octaviakat vett, de nehéz volt eladni mert fehér, aztán azóta csak ezüstöt vesznek.
Azok ugyanúgy fent vannak. Használt autónál mindig az alapos állapotfelmérés dönti el szerintem, hogy érdemes valamit megvenni vagy sem.
Az egyfelhasználós, szakszervízben javíttatott céges autó nem feltétlenül rosszabb, mint a csóró home user autója, aki megveszi bele a legolcsóbb olajat, meg mindenből a legolcsóbbat (pl. szűrők)
Ez a cikk arról szól, hogy az óra visszatekergetés jogszabályilag illegális kellene legyen.

Amúgy szerinted melyik szín az, ami tuti nem volt céges?

wolfman 2010.07.30. 11:26:55

@lomtengerkapitány:

Nem ilyen esetben az egyetlen észérv az ügyeskedők kiszűrése, és az autópiacról való kiszorítása. Az ilyen ne kereskedjen autókkal.

Átvágja a neki eladót, hiszen lobogtatja ez eurotaxot fennen hangoztatva, hogy ez nem autó, hanem trágyadomb, és szívességet tesz azzal, ha elviszi (volt már ilyennel dolgom konkrétan).

Átvágja aztán a vevőt, mert visszatekerve, kiglancolva, hamisított szervízkönyvvel teszi ki, számszerűen kárt okozva a jóhiszemű vevőnek.

Az ilyen pusztuljon a piacról. Ennyi. Ha ennek ez a módja, akkor ez a módja.

no_holy_shit 2010.07.30. 11:27:59

@Dersu Uzala-38:

a pandammal* (amit majd 250, ize 120ekm-rel serulesmenteskent eladok) beleszalltam 80-nal egy allo autosorba az autopalyan. azota mentem vele 100ekm-t es nem volt semmi baja, ami a belesettel kapcsolatos lenne**, pedig 1,5 centit kellett elore huzni a tornyot es az A oszlopnal sem stimmelt a hezag

* Common rail, turbo, intercooler, klima

** össz-vissz a legtomegmero halt be

a nyitja, hogy normalisan kell megcsinalni. En csinaltam (huzast es fenyzest leszamitva) es lelkiismertesen. A lakatosnak (aki kihuzta) mondtam, hogy en szetszedem es majd osszerakom. "NEM, mert van arra embere, kulonben ölbetett kezzel var." Akkor legyen, megyek erte, ossze van rakva.

- mik ezek a csavarok?
-> Vmi volvobol van, jo lesz az a te fiatodba... (elokerestettem vele az en csavarjaimat)

- hutot legtenitettetek?
-> nem, miert kell? nem vagyunk mi autoszerelok... (de azert persze lebontottak... meg visszatettek, meg feltoltottek...)

okoskodó 2010.07.30. 11:33:23

Én soha nem csinálnék olyat, mint ez a buzi óratekergetés.

Vevőnek azt mondtam, hogy csak azért mutat ilyen sokat az óra, mert kellett a menetlevél költségelszámolási oldalához, és a szervízben kattintották 2 egységet ELŐRE, amikor cserélték a hőfokmutatót.

Azóta is örömmel használja, nincs baja. :-)

Sok sötét, kevés km-t akar látni, aztán megy a csodálkozás.

wolfman 2010.07.30. 11:34:24

@riel:

az órák visszatekergetése jogszabályilag illegális. A csalás törvényi tényállása nagyszerűen illik az ilyen történetekre.

Aki jogtalan haszonszerzés végett mást tévedésbe ejt, vagy tévedésben tart és ezzel kárt okoz....

Egészen addig, míg a kár - vagyis az adásvétel - be nem következik, a csalás kísérleti stádiumban van.

Minősített esete igen számos, alapból ott az üzletszerűség és a bűnszövetségben elkövetés, aztán jön rá még az okozott kár, vagy kísérletnél a veszélyeztetett érték.

Egy autókereskedő - ha rendesen a körmére néznek - ezután lehúzhatja a rolót, jobb esetben mehet a sittre.

Nem kell ezt tovább szabályozni. Alkalmazni kellene.

okoskodó 2010.07.30. 11:35:00

@okoskodó:

Ja, az évek alatt vezetett menetleveleket is megmutattam.
Szebb, mint egy szervizkönyv.

no_holy_shit 2010.07.30. 11:35:46

@Bobby Baccala:
"lízingcéges alkalmazott összejátszik a használtautó kereskedővel. eleve olyan szakvéleményt íratnak, hogy a legtöbb érdeklődő el sem megy az árverésre, aki elmegy azt meg meggyőzik, hogy ez annyira szar hogy nagyon, be se indul stb."

pontosan. ezen a kocsin tenyleg ez volt. fek kopoalkatresz, ABS es motordiag hibat hamar lehet generalni (meg torolni). Emelot meg elrakni a szekrenybe (takaritaskor), majd elfelejteni visszatenni, majd amikor elment az auto, akkor meg azt is eladni mint feleslegesen megmaradt alaktreszt, amirol nem tudni, milyen autohoz valo...

wolfman 2010.07.30. 11:38:34

@okoskodó: mondjuk ez is csalás, csak itt nem a vevők k@rod át, hanem az államot.

Ez meg azért jó, mert népi játék, így mindenki húzgálja kifelé a pénz mindenki zsebéből....

indapass90210 2010.07.30. 11:47:43

@uki: nem nagyon kapkodnak érte, de valóban nincs belőle olyan sok, hogy ha egy érdeklődő is lesz, az ne vigye el :)

Ez az autó egy tank érzésre :)

swt (törölt) 2010.07.30. 11:48:07

@KuKori: "A gyáron belül ne tudd meg, mennyi autó megy vissza a QC-ről a visszajavítókhoz."

Te meg azt ne tudd meg, hogy gyaron belul utomunkan kurvara nem kittezgetnek meg festegetnek, mert a magasan kepzett szakmunkasok munkaideje es az infrastruktura fenntartasa joval tobbe kerulne, mint egy szinre fujva szallitott keszre lakkozott karosszeriaelem. A vegeredmeny minosegerol nem beszelve.

okoskodó 2010.07.30. 11:50:21

@Dersu Uzala-38:

Miért, a kupecet nem találod meg? Szelektív a látásod, vagy csak nyuszi vagy Mekkfláj? :-)

altec 2010.07.30. 11:50:39

értem én, 200 ezerből miként lesz 140 ezer és a többi, csak azt nem értem, most akkor mozdul a hatóság (vpop-zsernyákok) vagy sem, mert bécsben, ha egy mezei autó kereskedőre ráverik pl. "csak" a tekerést, úgy tudom bezárhatja a boltot, végleg. na, akkor most mi van emberek?

okoskodó 2010.07.30. 11:53:41

@wolfman:

Nájn!

A menetlevél is valódi, a kilométer is valódi, és még az autó is valódi volt.
A vevő akart valami jó sztorit a sok km-hez. hát megkapta. :-)))))))))

riel · http://amatorfutoleszek.blog.hu/ 2010.07.30. 12:08:53

@wolfman:
Igaz.

A legtöbb esetben viszont nehéz bizonyítani szerintem. Már a használt kereskedésben tudnod kellene az autó előéletét, hogy le tudd buktatni az eladót és ráhívni a rendőrséget. (ha azok mozdulnának ilyenre)

A márkakereskedőnél lekérdezett előélet segíthet esetleg, de csak akkor, ha a legutolsó szerviz magasabb km állással lett bejegyezve.

Azt csak halkan jegyzem meg, hogy a valóban hivatalosan vezetett szervízkönyv sem garancia semmire. Honnan tudná a kereskedő, hogy kötelező szerviznél valós futásteljesítményt mutat-e az óra?

wolfman 2010.07.30. 12:21:57

@riel:

nemnem. A bűncselekmény elkövetési magatartása jelen esetben az óra visszatekerése. Onnantól, hogy a visszatekert órájú autót kiteszi a kereskedő a csalás kísérleti stándiumba lép. A bűncselekmény tehát egyértelműen bizonyítható, az elkövető kiléte a kérdéses.

Ez esetben ugye eléggé szívás, hiszen van egy okirat, ami az árverezés előtti állapotfelmérés keretében tartalmazza a kilométerállást, ráadásul fényképekkel alátámasztva. Ha az a kereskedő vette meg, aki kitette, akkor bizony bajban van, mert vagy ő a hunyó, vagy nagyon sürgősen tudnia kell mondani egy nevet, vagy helyet, akinél, vagy ahol az autó volt, mielőtt hozzá került.

Sajnos jelen esetben gyönyörűen visszakereshető az autó előélete, és mindazon személyek köre, akik az autóval az állapotfelmérést követően érdemben kapcsolatba kerültek.

A cél nyilván hosszútávú: az lenne, hogy kiszűrjék az ilyen kereskedőket. Aztán már jutna kapacitás az ügyes magántulajokra is.

Egy idő után öntisztulós lenne a folyamat, az emberek jó magyar szokás szerint egymást jelentgetnék fel, dögöljön meg a szomszéd tehene is alapon... :o)

GYUSZI BACSl · http://special.blog.hu 2010.07.30. 12:23:22

@riel: "a valóban hivatalosan vezetett szervízkönyv sem garancia semmire. Honnan tudná a kereskedő, hogy kötelező szerviznél valós futásteljesítményt mutat-e az óra?"

így van, nekem is van olyan ismerősöm, akinek a kocsijában 210.000 van de most vitte épp a 105.000-es szervizre

minden első olajcserét megcsináltatja a fusi műhelyben, utána óraállítás 15.000 vissza, a második olajcsere megy a márkaszervizben, pecsét, majd a következő ismét a fusiban és 15.000 km vissza, ...

így pont fele annyi km-rel van a szervizkönyve, mint amennyi van a kocsiban

mivel sokat megy pályán, a belső tér tök újnak néz ki, el is hiszik a 105.000 km-t

@wolfman: miért ne állíthatna ki, ha egyszer látja a hivatalos nemetközi rendszerben, hogy a szerviz el volt végezve, az pont olyan, mintha a számlát lemásolná

viszont a számlát nem másolhatja le, ha az egy másik cégnek készült, mert üzleti titkot képez és nem adhatja ki egy idegen cégnek

szóval jogilag a szervizkönyv pótlása a jobb megoldás, nem véletlenül ez a gyakorlat

amúgy a szervizkönyvvel való csalás sajnos csak magánokirat hamisítás, aminek a büntetési tételei nevetségesek

Angliában egy ilyenért lesittelnek, azt jónapot

Németországban már nem veszik ennyire szigorúan és ott is sokan csalnak, de persze nem a német márkakereskedő, hanem a fehér murvás török/arab/indiai/román/stb. kereskedő

wolfman 2010.07.30. 12:40:52

@GYUSZI BACSl:
mert a jogviszony meglétét igazolja az aláírás. Az utólag kitöltött szervízkönyv nem igazolhatja a jogviszony meglétét, hiszen honnan tudja, aki utólag kitölti, hogy az valóban megtörtént, amit aláír?

wma 2010.07.30. 12:50:38

@pickup: Teljesen igazad van. A garantáltan 210e-t futott 11 éves diesel Roverem óráját minden ellenérzésem ellenére vissza kellett tekertetnem 170e-re, mert a kereskedő, ahova be akartam számíttatni, azt mondta, hogy 200e felett be se vigyem. Röhej, hogy egy 11 éves autóban gond a 200e km, de sajnos a korlátolt vevők csak a "szervizkönyves, idős házaspártól származó, évi 5e km-t használt" autókat veszik meg. Ha őszinte vagy, árulhatod évekig az amúgy hibátlan autódat. Utána meg csodálkozunk a népítélet kommenteken, hogy milyen megbízhatatlanok a mai autók. Alig futnak, és mégis mindig javítani kell őket.

wolfman 2010.07.30. 12:50:56

@GYUSZI BACSl:

ez olyan, hogy Te aláírnál tanúként egy olyan lakás adásvételi szerződést, ami mondjuk két éves, és nem voltál ott, amikor az üzlet megköttetett? Gondolom, nem...

Fantozzi.ie 2010.07.30. 12:52:57

index.hu/bulvar/2010/07/30/utcara_borult_egy_daru_a_baross_teren/

Ezt az autót is nemsokára árulni fogják valahol
Jegyezzük meg a rendszámot!!

wolfman 2010.07.30. 12:52:58

@wma:

Hát.... nálam 180 ezret futott autó van, végig márkaszervízben vezetett szervízkönyvvel. Nem lesz visszatekergetve, akárki kéri.

hakapeszimaki1986 2010.07.30. 12:55:49

Pár napja volt egy srác aki w124-et vagy e39-et akart venni 1.5milkából.
Neki üzenem,hogy az általa kiválasztott két típus 95%-nál eljátszották a nepperek ugyanezt...2szer legalább.
Ódi,merga,bimmer ezekkel lehet a legjobban ilyet játszani,persze az összes többi sem kivétel,de a német presztizsautón lehet a legtöbbet fogni.

gergoh90 2010.07.30. 12:59:50

Akárhogy is nézem, valakit itt akkor is csalás bűncselekménye miatt számon kell kérni. Vagy a kereskedőt, vagy azt, aki a szakértői véleményt készítette. Esetleg ha a két állomás között járt valakinél az autó, akkor azt is, mert az sehogy sem létezik, hogy 50.000km eltűnik az órából. A szervizkönyvben meg ha jól tudom van pecsét meg aláírás /enyémben van/, tehát azt is elő lehet venni, aki kiállította. Remélem hamarosan nálunk is lesz ilyen esetekre valami szankció.

Aki pedig fel van háborodva azon, hogy ez a cikk napvilágot látott, annak csak azt tudom mondani, hogy ezek után remélem egy tank benzin áráért csak felet kap, 1 kiló kenyér helyett csak 50 dekát és így tovább, mert ez épp ilyen dolog.

Soha nem vennék neppertől autót, már csak azért sem, mert azon az autón neki haszna van, ergo nem annyit adok az autóért, amennyit az eladó kap. Nem tömöm más zsebét feleslegesen.

mojszipupi 2010.07.30. 13:08:58

Tudjátok mi legszebb? Ezt igénylik a vevők. Na nem a totális átbaszást persze. DE

6 éves Hondámat árulom 133.000 km -rel, újonnan vettem végig én használtam, a futásteljesítény nyilván frankó.

A tizedik vevő is arra panszkodik h sok benne a km!!!! A hülye magyar nem azt nézi h valós az adat ami az autóban van! Neki az kell h a szemének megnyugtató adatot lásson!!! Idióták....

apamacko 2010.07.30. 13:11:41

Kereskedés hirdetett egy prémium autót, az órában szereplő km álással.
(az autó bizományos volt, ők nem tekerték, ismerem őket)
Pár nap után felhívta egy márkakereskedő/szervíz, hogy az autóban annak a km futásnak az utolsó szervíznél már a négyszerese volt az autóban.
Először a hirdetésből kivették a km állást, aztán vissza is adták a kocsit az eladónak.

Magyarország én így szeretlek :-)

apamacko 2010.07.30. 13:15:37

@mojszipupi: Teljesen így van!

Tisztára suvickolt, idealizált km állású, szépen csomagolt szarnak nagyobb a keletje, mint a valós dokumentált autóknak.

Pár napja láttam egy szervízkönyves(!) 2002-es Octáviát 266.000km-rel.
Máshol vett az ember aztán autót aztán.
Asszem meg is nézem most mennyivel hirdeti aki beszámította!

riel · http://amatorfutoleszek.blog.hu/ 2010.07.30. 13:21:56

@GYUSZI BACSl:

Pontosan erre a megoldásra gondoltam én is.
Pont 2x akkora futás van, mint a szervízkönyvben.

GYUSZI BACSl · http://special.blog.hu 2010.07.30. 13:27:44

@wolfman: "hiszen honnan tudja, aki utólag kitölti, hogy az valóban megtörtént, amit aláír?"

hát feltételezi a kollégáiról, hogy ami a számlán szerepelt pl. 45 ezres karbantartás, az ténylegesen is meg lett csinálva a szervizükben

ezen kár rugózni, nem itt van a baj, sokszor kell tényleg pótolni a szervizkönyvet

nekem sincs meg, mert a meghalt tulaj özvegye nem találta, de elmentem a márkakereskedésbe és végignézettem az összes számlát, ami az alvázszámhoz készült az országban

kiderült, hogy volt is rajta javítás, mert nekicsúsztak valakinek, de szakszerűen lett javítva casco-ra, meg is vettem

a másik kocsi amit néztem, arra azt mondták, hogy sérülésmentes (és tényleg jól volt javítva), csak éppen a motorháztetőt felnyitva belenéztem belülről a Distronic-nak a fedlapjába és benne voltak az ezüst színű filccel a számok, ahogy tipikusan a bontóban szoktak ráírni az alkatrészekre

mondtam is a srácnak, hogy sajna nézzen hülyének mást, ő pofára esett, még vagy 5 hónapig árulta az autót

viszont én azt a kocsit is három ismerőssel nézettem meg külön-külön, plusz egy szervizben 15.000-ért és egyik sem vette észre hogy javítva volt, szerencsére én véletlen észrevettem

még két kocsira kifizettem 15.000-et, aztán az n+1-ik volt olyan, hogy meg is vettem (annak csak a szervizkönyvet kell pótolni, de minden más rendben volt, pedig 4 éves volt és csak 46 ezer km volt benne)

inkább előtte 45 ezer költség, mint utána sok százezer

de aki ebben az országban bemegy egy nepperhez és vesz egy autót, miközben nem is ért hozzá, azt csaj sajnálni tudom, de segíteni nem lehet az ilyen emberen

Uborka Ubulka 2010.07.30. 13:33:25

Komolyan ez a kurva sok okosság amit itt benyögött a sok seggarc egy kész vicc, maximálisan egyet értek Dennis-szel, ez a legtökéletesebb meglátás hogy 90%-ban ez egy kapzsi, csökönyös fafejű primitív csürhe, és megérdemli hogy abban a szarban fürödjön amit maga alá nyom.

Aztán ez a rengeteg okosság amit itt volt szerencsém megismerni egyenesen enciklopédiába illő, hogy milyen színű kocsikat kell elkerülni mert céges, meg mit SZAGOLJON meg az ember a kocsin megnézéskor, és mekkora kóklergárdát vigyen magával mindenhovamikor ép kocsit néz, ez tiszta szánalom.

El lehet menni a gecibe osztrákokhoz meg olaszba netán egy eldugott német faluba maszek embertől kocsit venni ha nem tetszik, jahh hogy ahhoz az alapszint magyar makogáson kívül emberi nyelvet is kéne tudni, akkor meg edd a szarodat.

Azt meg valahogy mindenki elfelejti hogy a csúnya rossz nepper aki átbasz a palánkon, na az vajon honnan a faszból veszi az autót, talán ő baszta el, dehogy hanem a Nagyokos Jóska magyar sutyerák bevágta hozzá áron alul mert leélte és nem akar az elsózásával se foglalkozni, mert ugyan mi ő hogy akár kitakarítsa a romját, majd a nepper kipucolja.
Utána meg sir a baromarc hogy "jájj átugrott a lánc meg szítszákádt a szííj", hülye barmának ki tilotta meg ha használt szart vett hogy mindent kicseréljen rajt mielőtt használni kezdi, ha valaki ilyen hülye az meg repüljön az útról a cuha-árokba. Ez egy vicc-ország de frankón Európa szemete.

Uborka Ubulka 2010.07.30. 13:39:04

Meg azok az okosságok is nagyszerűek, hogy hogyan is kéne nyilvántartani a kocsik futását, jahh persze a műszakin, és ki tiltja meg hogy a műszaki előtt visszapörgesse nagyon előrelátóan a gondos tulaj a számlálót? Mert azt senki nem tiltja hogy csak évi 5000 km-t menjen valaki a béjemvével, meg a TDi passattal, biztos sokat zabál és nem akaródzik használni, így 10 év alatt bele is megy a 40e km. mehet újként eladásra. Nehogy már fennakadjon a faszinger panelproli mielőtt villantani akar piri néni előtt a szomszédból az új szarával, hogy ugyan miért van 250e egy céges kocsiban? Még megköll fúratni azt a motort ennyi szörnyű km után. Mintha a motor lenne ami kipurcan egy kocsiban.

De tényleg, mintha próbakör alatt nem érződne egy kocsin a használat, hogy holtjátékos a kormány, meg félrehúz a fék, kopog a futómű, nem baj az de csak 40e-t mutat az óra jóólesz az!

Uborka Ubulka 2010.07.30. 13:40:35

@apamacko:
és milyen motorral, mi pénzért volt az az Octavia? Mert én 1,2 m-nál többet ha fullos se adtam volna érte.

gergoh90 2010.07.30. 13:40:40

Ha nem lenne regadó meg más egyéb marhaságok, akkor valószínűleg én is Németországból hoznék magamnak autót. Remélem már nem kell sokat várni.

Uborka Ubulka 2010.07.30. 13:43:25

@mojszipupi:
Az egy világnagy balfasz aki egy Hondában 133e km miatt jártatja a pofáját a futás miatt.
De komolyan mit képzelnek egyesek, hogy az udvarba kiállítani tart itt a sok hülye autót?
Nekem meg a 20 éves szaromban kb 200e környékén a henger palástján nem tudtak 0,1 mm-nél nagyobb kopást mérni (persze a gyűrűn is lehet ettől de az nem tétel)
ejha, netán 20 éve is tudtak a németek kocsit gyártani? ki hitte volna!

Uborka Ubulka 2010.07.30. 13:45:21

@gergoh90:
Kit iizgat a regadó, mert talán nem ér meg annyit hogy normális kocsid legyen? Úgyis annyival többért veszed meg a hazai hasonló állapotút, csak abba még tombola is van elrejtve mindenféle hiba formájában.
És nem fogják eltörölni, mert hülyék lennének, inkább fizetik a büntetést az EU-nak, max 400 kiló helyett lesz 200.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.07.30. 13:45:38

@mojszipupi: Nem hiszem, hogy a vevők azt igényelnék, hogy egy körbetört, negyedmillió kilométert megtett autót rájuk sózzanak, mint egy patika, 140.000 Km-est, utóbbi árában. Ez csalás.
Az, hogy valaki az hogy valaki kevés kilométert futott töretlen autót szeretne venni, nem ok arra, hogy átb@sszuk. Tessék ezeket az autókat árukban adni, és rögtön be is indulna a használt autó kereskedelem.

Hurri Kán 2010.07.30. 13:58:23

@Uborka Ubulka: ez a regadó egy mocskos dolog, a hazai újautó- és banklobbi (ti. autóhitel) érdeke. Ha behozhatnál 2 mill.-ért normális állapotú-méretű családi kocsit kintről regadómentesen, nem a fapad szutyukit vennéd ezeréves hitelre...
De van ellenszer, úgy hívják szlovák cég.

@newtehen: ez igaz, csak pár éve, amikor szerettem volna fiatalítani és B-Omegára váltani, jópárat megnéztem itthon és több mint elkeserítő volt a helyzet. Amikor mondtam a nepper... kereskedő úrnak, hogy a 800.000-ért árult vasért adok max. 1000 eurót, mert annyit ér, felháborodott. Amúgy az autónak nem volt 2 üvege ahol a sorozatszámok megegyeztek volna...
Úgyhogy maradt a régi.

A másik: nem az a baj ha sok a kilométer, hanem ha az autót nem szervizelik, mint itthon kb. a 85%-ukat...

lsd73 2010.07.30. 14:07:18

Nem olvastam végig az összes kommentet,lehet hogy már írta valaki.
Csinálni kéne egy adatbázist (akár a TC.
oldalán)ahova eladás előtt a lelkiismeretes tulajdonosok feltöltenék a futott km-t és a nagyobb sérüléseket leírnák.

no_holy_shit 2010.07.30. 14:19:05

@wma:
"A garantáltan 210e-t futott 11 éves diesel Roverem óráját minden ellenérzésem ellenére vissza kellett tekertetnem 170e-re, mert a kereskedő, ahova be akartam számíttatni, azt mondta, hogy 200e felett be se vigyem"

ezekszerint sok a 120ekm 4 evesen?

Uborka Ubulka 2010.07.30. 14:20:38

@gyvy:
sokminden mocskos dolog ami ezen a trágyadombon van, de leginkább mocskos itt élni egyáltalán.
Azon meg mit csodálkozol hogy az általános felfogás itt a kocsit a színe meg a mérete alapján beárazni, lesz olyan barom aki megveszi. Én egyszer panaszoltam 2 éve hogy egy 93-as ocsmányul agyonfújt, disznóól szagú, hót retek stiftért(biztos valami suttyó paraszt tolta be kukutyinból) 350e kissé pofátlan ár, mikor 2 utcával arrébb múlt héten jobbat láttam 290e-ért. Vérig volt a szarjankó sértve mert ez az autó hibátlan, akkor meg miért ne adná ennyiért. Mondom akkor adja új áron ha hibátlan, mert ugye újonnan is az volt, akkor meg miért ne annyiért.
Aztán keressen 100ezret egy ősöreg retkes stifttel a jó kurva anyján ne rajtam.

Uborka Ubulka 2010.07.30. 14:22:25

@mojszipupi:
Amúgy hol a hirdetése a kocsinak? Dobj linket

no_holy_shit 2010.07.30. 14:33:55

@Uborka Ubulka:

" hanem a Nagyokos Jóska magyar sutyerák bevágta hozzá áron alul mert leélte és nem akar az elsózásával se foglalkozni, mert ugyan mi ő hogy akár kitakarítsa a romját, majd a nepper kipucolja. "

na igen. van egy csomo "atbaszos" nepper, aki tobbert adja mint veszi (ugye ebbol el):
- csak kozben kiretkeli
(- ha vmi nagyon szet van hulva benne akkor kijavitatja)
- esetleg elrelyt egy serulest (torott sarvedo), lefenyezteti
- berak egy uj vezetoulest
- uj kormanyt

(csak neki megvannak a kapcsolatai es meg tudja oldani olcsobban)

ha osszeszamolod a munkaorakat es a beszerelt alkatreszeket, akkor mar nem is olyan nagy az a nyereseg. Ha meg nem takolna a nepper, akkor meg nem lenne olcso kiretkelt, cserelt uleses hasznaltauto.

en is csereltem, kormanyt, ulest, pedalgumit, kilincsben rugot. A kocsi többi resze mukodott rendesen, csak a pedalgumin mar nem volt borda, ules ki volt szakadva, a kormany malott szet. A kilincs "kilengett" es ezert nem csukodott az ajto. Ablakkurbli mert mar majdnem leesett.

(ez mind 180ekm kornyeken(ja az okosoknak: ujonnan vettuk a kocsit! (F Astra)))

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.07.30. 14:34:36

@swt: Nem a BMW gyárról van szó és hidd el, festegetnek is ha kell. Ott dolgoztam mellettük a QC-n.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.07.30. 14:37:52

@Fantozzi.ie: Most azzal stresszelnek, hogy nem szabad napi autónak használni, különben mehet NCT-re, meg a tax, biztosítás is megváltozik, ha így teszek. A fene se tudja.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.07.30. 14:41:26

@no_holy_shit: Furcsa. Én ezeket a dolgokat magamtól is cserélem, ha nem adom el a kocsit, mert igényem van arra, hogy szép autóban üljek. A szervizt meg azért csináltatom meg, hogy ne hagyjon ott a horvát autópálya mellett gyerekkel a hátsó ülésen, és nem azért, mert jól mutat a szervizkönyvben.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.07.30. 14:47:12

@Bobby Baccala: Ja igen, erről beszélgettünk még a nyáron. Tavaly nyáron? :)

no_holy_shit 2010.07.30. 14:48:08

@gyvy:

"nem az a baj ha sok a kilométer, hanem ha az autót nem szervizelik, mint itthon kb. a 85%-ukat... "

annal mar csak egy a rosszabb: Amikor szervizelik, de nem a belevalo vagy tre minosegu alkatresszel. Sok utangyartott szar karosabb/szarabb mint a 10-15 eves haldoklo gyari.

kibaszott 3 eFt kulonbseg miatt kepesek az egyaltalan nem passzolo, papirvekony, 2 eve alatt lerohado kipuff-t rarakni mondjuk egy Bosal helyett...

berakni a Depo es HQ meg hasonlo fenyszorokat... 1 ev utan nem latsz semmit, addig sem vetit jol...

legolcsobb utangyartott zarhidakat, lokharitomerevitoket. lehetoleg a csavarok felet kihagyva...

megsporolni a kerekjarati ivet (ki latja...)
stb

(haverom kocsijan (torotten hozta vki SAJAT reszre (es valoban 2 evig nala is volt!) svajcbol. talakoztam a legtobb gyanyolassal eloben. DEPO fenyszoro -> semit sem latni..., Noname homlokfal es lokharito merevito (es meg a csavarok is hianyoztak!! -> lokharitot nem lehetett ugy feltenni, hogy ne feszuljon (a lampa motorteto, sarvo kombo) es nemileg elfogadhato hezagok legyenek. Felkerul egy gyari bontott homlokfal es lokharitomerevito es minden passzol. gyari bontott fenyszoroval meg latni is lehet...)

most gondolkozom mit is vettem u.gy-t amikor tort a kocsim... egy muanyag kerekjarati ivet, a többi gyari uj (kiveve az elso lokos es merevito, amik gyari bontottak... fura nekem a karambol ota a 100ekm-n nem hulott szet semmi...)

halszájú 2010.07.30. 14:48:24

@mojszipupi: "ezt igénylik a vevők" "idióták"

teljesen normális, hogy a pénzéért mindenki a legjobb formátumot szeretné elkapni. kevés km, idős vidéki tanárházaspár stb.stb. ezt nem lehet felróni senkinek.

a kereskedők, nepperek meg ezt elégítik ki. ez már csak intelligencia kérdése, mennyire hihető, illetve mosolyogtató.

viszont szvsz ez a quattro audi egyáltalán nem tipikus példa. akinek négy milliója van egy autóra, az meg tudja rendesen nézetni szakemberrel, fél-egy órás munka, nem itt kell spórolni.

mojszipupi 2010.07.30. 14:50:39

@Uborka Ubulka: nincs fent csak a Traderben hirdetik. Beraktam hozzájuk mert meguntam a sok faszt aki jött megnézi

Carpati Kft, XVI. Veres Péter út 7
Honda Jazz

no_holy_shit 2010.07.30. 14:51:56

@newtehen:

nekunk is megvan a kocsi. En is azert csereltem mert tragyan nezett ki. (pont arra akarok kilyukadni, hogy a nepper sokszor azt csereli ki, amit egy joerzeku tulajnak kellett volna csak nem erdekelte)

mojszipupi 2010.07.30. 14:59:33

@halszájú: A kereskedő megmondta h ha 80.000KM rel raktam volna le hozzájuk az autót már rég elvitték volna árában. Akkor miről beszélünk? Egy autó átlagos futásteljesítménye sztem évi 20.000 és akkor nem használtad külföldre, vagy hosszú vidéki utakra. De látod inkább beleringatják magukat abba h ez az autó biztos csak második autó volt. Jobb a bizonytalan megnyugvás, mint a tuti (szervízkönyves) információ

okoskodó 2010.07.30. 15:09:59

@halszájú:

"idős vidéki tanárházaspár stb.stb. ezt nem lehet felróni senkinek. "

Ja. Értölmiségi tanárembör Sutyukija volt bent a szervizben 60.000. km-nél szétborítva.

Besült a motor, mert nemhogy olajcsere, de utántöltés sem volt a tök száraz motorban.
100 éve a pap, meg a tanító volt a falu esze, mert ők tudtak írni, olvasni. Ezt a hagyományt kicsit át kellene értékelni, mert a technika túlhaladt rajtuk, és ez nem baj, mert nekik nem is az a feladatuk, hogy ehhez értsenek, de el kell felejteni, hogy nyögdíjas orvostól-tanártól vegyünk autót.

Ők a leg nagyobb autógyilkosok. Akiket személyesen ismerek sír alattuk az autó. Evvan.

pákozdy 2010.07.30. 15:11:26

Az én esetem egyedi. Van egy 11 éves Seatunk. A feleségem jár vele dolgozni egy kerülettel arrébb. Km. garantált 66 ezer. Sérülésmentes, egy-két kisebb ajtóleütés. Egy haverom mondta, hogy jó-jó, de ezt a kocsit azért lesz nehéz eladni, mert majd mindenki trükközésekre gyanakszik, meg hogy tekergettem az órát... A céges autómmal (csak én használom) évi 20-25 ezret megyek. 5-6 évente selejtezik, az előzőben (most kapok újat) 128 ezer volt, és volt egy kisebb ráfutásos balesete. Vigyázok rá, hiszen saját célra is ezt használom. Akkor ez trágya? Pedig céges...

okoskodó 2010.07.30. 15:22:15

@pákozdy:

Intelligensebb főnök -többnyire fuvarozóknál- de a hozzád hasonló "cégautós" cégeknél is úgy vesznek fel alkalmazottat, úgy kap cégautót, hogy bele néznek a leendő kolléga saját autójába, milyen állapotban van, belseje tiszta-e, stb. Általában, aki a sajátjára vigyáz, az a munkás autójában is úgy érzi jól magát, ha az is rendben van.

Ilyen is van.

Brigi \"B. A.\" főnöke 2010.07.30. 15:29:08

@pákozdy: Dehogy egyedi! Van egy szomszédom, napi 2x2km-t megy az újonnan vett Cirtom C2 (vagy C3? lényegetelen) HDi-vel.

És csodálkozik, hogy 10-et eszik a kis dízel.

Ami pár éves élete alatt soha nem volt üzemmeleg.

(x) autó kevés km-el.. nem kéne

pákozdy 2010.07.30. 15:37:44

@Brigi \"B. A.\" főnöke:

x) autó kevés km-el.. nem kéne

Hát, te tudod. A kevés km-es lehet, hogy kevesebbet "üzemmeleg", de általában a belső tere, szerencsés esetben karosszériája, lengéscsillapítók stb. is megkímélt. Kinek mi az igénye... Én meg sok kilométerest nem vennék, de alapból neppertől sem... hozzáteszem ritkán cserélek kocsit, motort, szerintem ez is inkább ilyen magyar hülyeség, de meg lehet érteni... a 70-es 80-as években 5-6 évet vártunk Ladára, Skodára...

J_W 2010.07.30. 15:54:49

@lomtengerkapitány: Írd még le légyszíves kétszer, hogy "hibálya"...A szó amit keresel: hibája.

Volki 2010.07.30. 16:42:58

Na és eredetvizsgakor nem lehet az ilyet megfogni? Tegyük fel ha két eredetvizsga közt volt tekerve.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.07.30. 16:54:59

Első tulajtól, aki alig használta, természetesen.

Uborka Ubulka 2010.07.30. 17:14:47

@no_holy_shit:
és akkor kost mi van, talán most meg kéne hatódnom, meg seggre kéne esnem ekkora emberség elől hogy a suttyó paraszt hajlandó visszatekerni a km-t, grafitos zsírral elrejteni a szanaszét hullott csapágyak hangját a motorban, meg emberi szintre kipucolni valami igénytelen buzi ganékupacát, hogy el tudja adni többszázezer ft haszonnal? Aztán mindez kerül durván 3 órába meg 10e ft-ba.

Na húzd el a beled inkábba zsindexes kókányfórumokra osztani az észt, épp elég a baromságod ott is.

Uborka Ubulka 2010.07.30. 17:16:04

@pákozdy:
"70-es 80-as években 5-6 évet vártunk Ladára, Skodára..."

Jóólvan te kis posztkommunista köcsög, az akkor volt, és kaptál egy szart 4 év után, most meg most van.

pákozdy 2010.07.30. 17:37:16

@Uborka Ubulka: Ne szólj bele a nagyok dolgába, mert hazajön apuci és vége a gépezésnek!

swt (törölt) 2010.07.30. 17:47:31

@Uborka Ubulka: "Meg azok az okosságok is nagyszerűek, hogy hogyan is kéne nyilvántartani a kocsik futását, jahh persze a műszakin, és ki tiltja meg hogy a műszaki előtt visszapörgesse nagyon előrelátóan a gondos tulaj a számlálót?"

Minden muszaki elott visszatekerni bizonyara igen kenyelmes es gazdasagos megoldas lenne. Mert egy oratekeres 3 forintbol megvan, ugye.

Uborka Ubulka 2010.07.30. 18:26:18

@pákozdy:
Nekem böfögsz pákozdi elvtárs, na húzz vissza a komcsi anyádba akiből kiestél a ganékupac mellett.

@swt:
és szerinted izgatja 4, utána meg 2 évente hogy mennyi a kibaszott visszatekerés látva hogy mennyire húzza a pofáját mindegyik a futásteljesítményre.
Engem se izgatna, ugyanúgy visszatekerem ahogy a többi, azt lásson bele olyat amit akar a suttyó magyar barma.

gnme 2010.07.30. 19:04:34

@Uborka Ubulka: ezmán tisztára a balkáni májne verkstat déÉ

:-)

swt (törölt) 2010.07.30. 21:20:41

@Uborka Ubulka: A fillerbaszas vilagbajnokai, akik olyan kerdeseket kuldenek be a tanacsado rovatba, hogy lehet-e autogumit tenni a motorra, meg a belgiumban guberalt teszkos olajat az autoba, minden bizonnyal szivfajdalom nelkul kicsengetnek minden muszaki elott 50 rugot a tekeresre. Nyilvan.

Lanciás Theo 2010.07.30. 22:03:48

Minden nap felkel egy palimadár... 8o)

cobra427 2010.07.30. 22:24:54

Hasz.aut.hu - adatok - keresés - ettől ne vásárolj!

Ciri 2010.07.31. 06:05:10

@swt:

Nem kerül már az annyiba. Komoly mai prémiumokat is tekernek 20 alatt.
A TV tiltás feloldása még drágább, mint a tekerés. :)

eszkütyü 2010.07.31. 07:41:00

@swt: Hát, ki kell hogy ábrándítsalak: a gyárban igenis kittelgetnek és festegetnek. Esztergom környékén ez köztudott, hiszen szinte mindenkinek dolgozik valakije a Suzukiban. Más márkáknál is így van, a szállításnál sérült autókat pedig már a márkakereskedő vakolja ki, és adja el újként.Ebből is volt bukta nemrégiben. Egy környékbeli nepper pedig "bemutatóautókat" árul, ami annyit takar, hogy fiatal, fossá tört autókat árul újként. A helyi fényezők azóta is sajnálják azt az urat, aki megvette a két félből összehegesztett Multiplát, 2000km-rel. Mo=Balkán.

Isgyu 2010.07.31. 08:31:01

Van olyan videó, ahol 2 autóból raknak össze egyet? Pl két félből :) Azért megnézném, el nem tudom képzelni hogy csinálják... :) ÉS eredetvizsgán ez nem bukik ki?? Alul nem lehet észrevenni?

indapass90210 2010.07.31. 08:52:07

@Isgyu: én itt Ukrajnában ladát láttam, ami kb. 7 különböző autóból volt összehegesztve. Legalábbis festés előtt ennyi különböző színű elem volt az üres kasztnin.

vadkertész 2010.07.31. 09:14:26

Szia Omm!
Lécci írjatok egy renförségi feljelentést, vagy pereljétek be polgárilag a kereskedőt, ebben a lábszag ügyben!
Lécci teremtsetek precedenst!!!
Muszáj valakinek megtenni, és ki más tehetné meg a magyar autós társadalomért mint a Totálkár!
Egy hű olvasótok...
Zoltán

vadkertész 2010.07.31. 09:22:42

Tisztelt Winkler Róbert
Főszerkesztő Úr

Mellékelem "Omm"-nak küldött üzenetemet, és kérem tisztelettel, hogy fontolja meg az abban megfogalmazott kérésemet.
Engem végtelenül boldoggá tennének ha, kerébetörés vagy felnégyelés helyett akár csak meghurcolnák az emlitett kereskedőt.
Köszönetel
Hű olvasótok Zoltán

Szia Omm!
Lécci írjatok egy rendörségi feljelentést, vagy pereljétek be polgárilag a kereskedőt, ebben a lábszag ügyben!
Lécci teremtsetek precedenst!!!
Muszáj valakinek megtenni, és ki más tehetné meg a magyar autós társadalomért mint a Totálkár!
Egy hű olvasótok...
Zoltán

vadkertész 2010.07.31. 09:26:32

Omm!

Vegye meg a Totalcar az autót és utána, már nyogodtan beperelhetitek, ország világ előtt meghurcolhatjátok, minden média arról írna, hogy ez folyik a totálkáron. Szerintem csak nyernétek rajta!!!!!!
Lécci teremtsetek precedenst!
Köszi!

Rocko- 2010.07.31. 10:41:31

@vadkertész: A magyar jog nem ismeri el a precedenseket.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.07.31. 13:19:43

@eszkütyü: Ennél már csak a 4 hónapos Mondeo kombi volt jobb, ami borult = MINDEN eleme sérült. Két donorautóból összeállt, 1700 km volt benne. Az mondjuk valós volt :D A szöveg volt a legjobb mellé! "Azért volt fényezve, mert az október 23.-i zavargásokban megsérült!" :DDD

A környékbeli nepper ugye a Z+Zs kft Dorgon a Munkás utcában, a volt Suzuki márkakereskedés helyén, nem?

Brigi \"B. A.\" főnöke 2010.07.31. 14:49:48

@Rocko-: Ez igaz, de perben csaknem bármire hivatkozhatsz. És ha találsz egy régebbi BH-t, ami a te eseteddel teljesen analóg, és egy beadványban felhívod rá a bíró figyelmét, akkor jó eséllyel egy másolás-beillesztéssel megvan az ítélet. Főleg egy vidéki, túlterhelt bíróságon. (Tapasztalat.)

Rocko- 2010.07.31. 15:06:48

@Brigi \"B. A.\" főnöke: háááát, nem nagyon hiszek ebben.

Pufibá 2010.07.31. 17:25:53

A km állást ha átírják,akkor nincs meg a valós valahol az autó computerében?

onefm.hu · http://www.onefm.hu 2010.07.31. 20:59:42

@Uborka Ubulka:
Látod pont az ilyenek miatt tart itt ez az ország mint Te, és még büszke is vagy rá, hoy átbaszod az embert... inkiább tanítsd, bár nincs mire, a rosszra meg inkább ne. Húzd le magad, vagy ne beszélj badarságokat. kérlek alásssan.

onefm.hu · http://www.onefm.hu 2010.07.31. 21:01:27

@vadkertész:
TÁMOGATOM!!!

@Rocko- Ha igy állunk hozzá tök mindegy.
tegyünk érte hogy legyen értelme lépést tenni ha étvernek.

Sanzistift 2010.08.01. 23:36:35

Minden autót csak független szakértői véleménnyel együtt szabadna eladásra bocsájtani.
Az eredetvizsga szart sem ér, sokkal több hazánkban a meghibátlanodott autó, mint a lopott.
A fent olvasott pdf egy jó példa, az autókereskedőnek ingyen fel kellene kínálni ezt a szolgáltatást az általa eladni kívánt autóra.
Helyben megcsinálni, a leendő tulajdonos jelenlétében.
Először sokban lenne, de ha híre megy, hogy a kereskedő tényleg korrekt, és még ezt is bevállalja, akkor olyan forgalom lenne, mint az állat.
Tény viszont, hogy a bontószökevény 2-3 éves autóknak esélyük sem lenne elkelni.
De ez engem, mint vásárlót csak vigasztal.

Ti, mint vásárlók, hogy gondoljátok?

brand_boy 2010.08.02. 12:04:32

@pákozdy: Szerintem csak azokkal a céges kocsikkal van szintén baj, amit nem tartanak karban,vagy aminek nincs a cégen belül konkrét gazdája, mert akkor előjön a közös ló esete.
Egyszer kikértünk egy Meganet, amivel Bp-Dobogókőre szerettünk volna menni, de inkább el se indultunk vele,mert a lengéscsillapítói olyanok voltak hátul, hogy inkább nem forszíroztuk.
De mi legalább szóltunk, amikor visszavittük !
Ezt általában mindenki elfelejti, még esetleg akkor is, has nem ő "fektette meg" az autót.

AutóGuru 2010.08.02. 13:57:22

Kedves Fórumozók!
A cikkben a tulajdonost és a kereskedőt becsmérli egy szakmailag kétségesen hozzáértő... Lovagolunk a 900 mikronon: Ugyan, hányszor fordul elő, hogy a fényezőnek rossz napja van, vagy hogy egyszerűen a márkaszervizben a biztosító nem engedi cserélni, csak javítani ama bizonyos elemet??? Erről a tulajdonos tehet? Vagy a kereskedő, aki megvette??? Ezt az autót magánszemélyként történetesen én magam is megnéztem egy barátommal, aki ilyen autót szeretett volna. Csodák csodája, a banki telepen még megvolt a szervizkönyv is, amit a szakértő a véleménye elkészítésekor nem talált, pedig a kesztyűtartóban volt... És aki megvette, az is megtalálta ezek szerint. Aki látott már életében banki visszavett autót a banki telepen, tudhatja, általános probléma, hogy a szerencsétlen tulajtól koszosan, és nem lemosva, frissen szervizelve veszi vissza a bank. Tegyék a szívükre a kezüket, ha tudják, mi fog történni az autójukkal, Önök hogy tennének?! Mire a szakértő elkészíti a véleményét, szintén általános, több hónap telik el, mialatt az aksi többször is lemerül, megzavarva ezzel a millió hibakódot kiíró komputert... A fékek az állástól szintén berohadnak... Megfiatalodott az autó?! Kedves cikkíró: a szakértői vélemény 2004.09.17... a hirdetés 2004.07... Matekból egyes alá! :) Kit is akart lejáratni? Szerintem leginkább magát sikerült!!! Amikor autót vesz az ember, akár magánszemélytől, akár kereskedőtől, joga van hozzá, hogy átnézesse, utánajárjon az előéletének. A mai világban egyik sem veszélyesebb, vagy biztonságosabb! Illetve: a kereskedő valószínűleg nem lép le a foglalóként átadott 1-200 ezer forintunkkal, és sanszos, hogy akár még évek múlva is a telepen lesz, ahol munkaidőben bármikor megtalálható, ugyebár?! Ha valaki makulátlan, garantált futásteljesítményű autóra vágyik, javaslom fizessen be egy új autóra...szerencsés esetben nem sérül szállítás közben, és a trailer-es sem cigizett bele a kocsijába, amikor felállt vele a platóra... Minden csoda 3 napig tart! Itt a vége, fuss el véle...

tükörfúró 2010.08.02. 17:58:16

Összefioglalva, a cikk cinikus, de nem eléggé.
Minálunk akárki jol járhat, csak nem a becsületes kisember, hiszen az ő érdekeit az állam és hatóság védené, ami minálunk nemmás mint a legkeményebb és legkorruptabb maffia.
Mese vége.

Egyébként amig az az általános vélemény, hogy használt nagyteljesítmébnyű autóval csak bűnüözők járnak, a panelproli gondolkodás az eget veri, és még más ezer módon azonnal savanyú a szőlő, a tolerancia pedig zérus, (mindeki ugy él és gondolkodik ahogy akar, ha ő autóra költi a fél fizetését és zsíroskenyéren él, ahhoz sincs senkinek köze)
Addig én sajnos a "másik oldalt" a becsületes kisember átlagpéldányát sem tudom sajnálni, kicsit sem.
Ennyi.

tlantos 2010.08.07. 15:10:37

Ommm: egy kis elemzest?
www.hasznaltauto.hu/auto/nissan/almera/nissan_almera_1.5_dci_visia_full-4042456
(kb. 2 autobol osszerakva, nehezen hiheto km-el). Reszletezzem? Egy post-ot siman meger.

Honda autós 2010.09.14. 14:04:49

Én ennél a kereskedőnél vettem használtan a Hondámat és nagyon meg vagyok vele elégedve:

honda-auto.hu

Hála az égnek, vannak még megbízható kereskedők is.
süti beállítások módosítása