Chevy Moonwalker. Hatliteres

Chevrolet Spark LS 1.0 MT

  2010. július 20. - ommm Címkék: vélemény chevrolet spark

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy

Harmadikban öblögetve gurultam a lámpához. A mellettem lévő sávban csikorogva állt meg a kerekeken guruló rozsdamarta luk. Alig 400 méterre tőlünk a felüljáró, ő is, én is, oda akartunk jutni, átnézett, a kihívás megtörtént. Csak egy maradhat.

Vélemények az azonos című írásunkról.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr392162857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2010.07.20. 09:17:51

És milyen csúnya. Rút, ocsmány, rusnya.

nem kéne... 2010.07.20. 09:18:48

pár napja valamelyik poszt kommentjeiben emlegette a bende, hogy khm... nem mindegyik importőrrel felhőtlen a viszonyotok.
valahogy most eszembe jutott.

tükörfúró 2010.07.20. 09:23:41

egyik 2005utáni gramcéós álmatag ólomlábú hulladék sem lépi le a régi városi kisautókat állóból, lámpától, maximum, ha alaposan megtömték csipsszel a fejét, és akkor még gti-ről és társairól (béke poraikra) szó sem volt..

PR32 (törölt) 2010.07.20. 10:12:59

Csikós egy befőttesgumi erejű kiskocsival el tud menni Bivalybasznád alsóig családostól, meg a dízel Mercik sem arról híresek, hogy mennyire pörgős taligák, de egy 6 litert fogyasztó kocsi sz.r, hiába jó a helykínálata, könnyű vele parkolni...
Megy 50-et? Simán. Akkor meg?

Sokkal jobb ez városba, mint egy pár éves 2000 ccm-es TDCI (és hasonszőrű barátai), amit soha nem használsz ki, és 1 év múlva füstöl, mert az EGR szelep totál takony a lerakódásoktól.

Ottopappa 2010.07.20. 10:25:44

Így van, nem szabad 1000-es motorral venni, nagyfater is 800-assal vette az övét tavaly... :)

alprazolam 2010.07.20. 10:26:03

tökéletes autó egy 30-as szinglinek.

Hurri Kán 2010.07.20. 10:29:08

Szerintem a kinézetével semmi gond! Ha a motor tényleg olyan harmatos, ahogy Pista leírta, hát, akkor nem tudom...
Egyébként vezettem egy-két régebbi kisautót (C Corsa 1 literes, ezres Swift) ha nem is volt egyik sen versenyautó, azért el lehetett velük közlekedni.

anyahajókabinajtóhajtogató 2010.07.20. 10:33:40

Inkább egy seat marbella 38 lóval... De a cikk remek!

GYUSZI BACSl · http://special.blog.hu 2010.07.20. 10:34:30

ez az autó annyira ronda, hogy ez már egy vizuális környezetszennyezés

az első lámpa oldalról nézve egyszerűen drámaian görény

volt egy film "Terror on Wheels", hát erről az jut eszembe

mondjuk ott kicsit jobb volt a verda ( special.blog.hu/2010/06/22/cadillac_funeral_coach_kargoyle_terror_on_wheels ) de valahogy ez is azt testesíti meg nekem

de legalább lenne fekete, hogy ne látsszon, de nem, elektronik zöld, hogy mindenki észrevegye, broááááfff

GYUSZI BACSl · http://special.blog.hu 2010.07.20. 10:36:40

de ez 10 pontos:

"Harmadikban öblögetve gurultam a lámpához. A mellettem lévő sávban csikorogva állt meg a kerekeken guruló rozsdamarta luk. Alig 400 méterre tőlünk a felüljáró, ő is, én is, oda akartunk jutni, átnézett, a kihívás megtörtént. Csak egy maradhat."

anyahajókabinajtóhajtogató 2010.07.20. 10:39:48

Pista!
Bocs az offért de a tetűládáról eszembe jutott: a fabia kombi "tartós teszt" post ki lesz tolva vagy felejtős?
:)

plephyl 2010.07.20. 10:53:24

ez egy teszt? csak mert szerintem annak gyenge.

egy ezres városi kisautó nem sportgép, nem gyorsulgatni kell vele.

parkolni könnyű vele? könnyen forgolódik, jó a futómű? korrekt a belső?
mi a gond?

a 15,5-ös százra gyorsulás egyáltalán nem szégyenletes érték.

lehúzós írás.

Krisi 2010.07.20. 11:28:14

általában bírom a cikkeidet Pista, de ez elég fosra sikeredett már elnézést. ez az autó ezzel a motorral a maga nemében nem rossz: arra, hogy városban eljárkáljunk 5-6 literrel de mégse egy szar dízelben tegyük meg szerintem egész jó.
azon kívül meg semmi nem derült ki, hogy az ezres motor gyenge (mihez képest?). régi ezresekhez pedig nem illik hasonlítani, azok 7-800 kilósak, nyilván jobban mennek, cserébe nincs bennük klíma, 6 lufi, gyűrődőzóna, éjbíessz meg egyéb úri huncutságok.

persze én elfogult vagyok, mert a mi autónk is egy hasonló erőgép (ezres Yaris), de ha megszokjuk, hogy autópályán 110-es utazóval uraljuk a külső sávot és országúton ha előttünk megy valaki 80-nal, akkor nem előzünk amíg nincs egy km belátható útszakasz, akkor meg lehet szokni. városi 6 liter fogyasztás klímával (télen se több) meg elég jónak mondható 340 forintos benzinár mellett.

mondjuk aki benzinvérű az mindenképp tartson mellé valami élményautót vagy motort, mert különben bekattan :D

Gaijin70 2010.07.20. 11:35:50

kicsi kompresszort neki.
alul tolná, felül meg nem töltené túl.
hol a hiba?

McK (törölt) 2010.07.20. 11:46:04

Te..Ommm!

A matiz nyóccázas,nem?
Nem ezres.
Amúgy meg rettenet lehet..
Biztos hozzászoktál a pócki hatalmas erejéhez!

Dennis01 2010.07.20. 11:56:50

Ez az auto ronda. Nincs az a penz, amiert megvennem...

nem kéne... 2010.07.20. 12:24:13

@McK:

azé pista mazdája nem megy annyira szarul, egy tisztes középszert simán teljesít.
amúgy meg egy idő után mindegy, milyen autója van az embernek, a tizenéve sajátját is érzi, ha szarul megy, meg azt is, amibe akkor ül először.

esef 2010.07.20. 12:27:58

@Dennis01:
A Minit talán a szépségéért gyártották és vették évtizedeken át? :P

megint 2010.07.20. 12:31:27

Ez egy ronda, gyenge csúfság, persze jönnek a lámák, és megmagyarázzák, hogy jól megy ez.

Bontószökevény 2010.07.20. 12:31:27

Szebb mint egy fábija! :D De aki csak közlekedni akar, esetleg eljtni A-ból B-be arra jó! Versenyezni meg versenypályán! A táplálékláncról pedig annyit, nekem csak egy fasztrám van, de ha kiszállok és előveszem a csomagtartóból a fejszét akkor ugrok rajta? :D

Tizenkettő 2010.07.20. 12:48:20

Nálunk van a családban egy Matiz. Ha ez annál is lassabban megy akkor tényleg gyötrelmes lehet. És 3 millióért azt hiszem lehet jobb autót is venni. És nemrég láttam egyet élőben tényleg kataszrófálisan ronda, aránytalan.

Tizenkettő 2010.07.20. 12:49:46

Tudnám miért gondolták egyesek, hogy ez fiatalos. Az egyet jelent a giccsel???

Bambano 2010.07.20. 12:53:32

az 1.2-es bigblocknál feladtam:)) nekem két hengerben is több köbcenti van, ezzel mindent elmondtam az ilyen bevásárlókocsikról...

baloghi · http://edutech.blog.hu 2010.07.20. 12:59:07

Őrülten csúnya! Vizuális környezetszennyezés!

redriot77 2010.07.20. 12:59:54

Én valószínűleg megőrülnék ebben az autóban. Nem vagyok sportos vezető, de néha akkor is szükség van rá, hogy az autó ne egy gőzhajó vehemenciájával gyorsuljon.

Ha valami már üresen is ekkora betegágy, akkor ha még beül két ember a sofőrön kívül, ez meghal a legkisebb emelkedőn is. Ez tipikusan az a kocsi lehet, hogy mégy egy emelkedőn, kapcsolgatsz össze vissza, de egyik fokozatban sincs ereje, miközben kőműves-Wartburgok és Marutik húznak el virgoncul a belső sávban. Ha valakinek ez megér hárommilliót, vegye meg, lelke rajta.

prokee · http://prokee.blog.hu 2010.07.20. 13:01:02

@McK:
Matizban volt négyhengeres ezres is.

prokee · http://prokee.blog.hu 2010.07.20. 13:02:28

@prokee:
...más kérdés, hogy itthon ilyet alig találsz, mert hát ki tudja megtankolni azt a nagy dögöt ? :)

Tizenkettő 2010.07.20. 13:06:13

@PR32: A Matizban ami ennek rokona az első dolog ami tönkrement az pont az EGR szelep volt. 30e km-nél...... Gyárilag hivatalosan nem lehet javítani, és elég borsos az ára. A hiba oka, hogy telenyomja korommal... :D (egyébként javítható)

yenoee 2010.07.20. 13:22:03

Ezres motorból több is van a bótban, hát nemcsak a dobozuk más. Ez, elsőre talán furcsa lehet. Färfitärsäim! Vegyetek egyszer dobozos tejet (izé, ennél a cikknél keményebb italt most hadd ne rángassunk ide).
Ha két tökegyforma doboz van a polcon, figyelmesen olvassuk el a zoldalán a jelzést, mert az egyik nemjó, a másik meg de. Esetleg menjünk át a sörökhöz, deakkómeg ne dumáljunk bele a tejkérdésbe.

Sword 2010.07.20. 13:39:38

Ocsmány, undorító autó.
Felfogni nem tudom... ehhez képest az összes chevi szép.
Mi ez???

Lookie 2010.07.20. 13:50:05

Hááááát mit is mondhatok erre....kb ha az összes autó már eltünne a föld felszínéről és ez az egy maradna...akkor kéne. Pedig a kinézete még valahogy elmegy bizonyos szögekből még jónak is tünik. De az a motor...sorozatos Isten káromlása(sokan biztos előzés közben úgyancsak emlegetik a Fennvalót, na meg a szemből jövők is akik látják hogy a szembeelőző csak közeledik, közeledik....és még mindig az ő oldalukon van...pedig ők már a sáncban autóznak szinte satufékkel....) Arra lennék kiváncsi mi értelme egy ilyen motornak , s nem hiszem a gyártok meg lennének vele elégedve. Na mindegy nem is kell én mindent értsek mig nem vagyok ilyen vételére kényszerítve.
Kellemes nyarat mindenkinek

DemoJoe 2010.07.20. 13:53:25

Fékezett vontatmányból 1200kg megy? Kipróbálnám :-)))))

Jaffar 2010.07.20. 14:13:25

@poszt

Az elsö bekezdés förtelmes.
Ha a poszt vmilyen idegen nyelvre le lenne fordítva, az olvasó azonnal levenné, hogy ez csak magyarországon történhetett. A magyar autós az udvariasságot még hírböl sem ismeri. (Ettöl függetlenül csípem a posztolót, de ez akkor is bunkóság.) Igaz, egyszerübb a sok tahó (mert ök vannak többen) autóshoz igazodni, mint azokhoz, akik betartják a Kreszt és megpróbálnak a "másik félre" is gondolni. De ez nálunk nem menö. Inkább dögöljön meg minden tahó gyalogos a zebrán, mint hogy én 30mp-el késöbb érjek haza.
/facepalm

randomuser1 2010.07.20. 14:14:56

Én élőben láttam pár napja, képeken valahogy elviselhetőbb, mindenesetre megnyugtató gondolat h a torz külső beteg belsőt palástol...

McK (törölt) 2010.07.20. 14:35:57

@prokee: Biztos,de 100-ból 99,5db 800-as..
@nem kéne...: Csak vicceltem Pistával,mert csípem a póckis projektjét.

Ment ő elég kocsival,ami nagyon erős..

lr 2010.07.20. 14:50:34

Hát, sztem. egyáltalán nem vészes a megjelenése, egyedül a magas motorháztető fura az oldalnézeten.

1000-es klímás Matizzal van élményem Görögországból. Bérautó, 5személy, klímával simán vitte a 130-135-öt pályán. (Bár lehetett érezni, h kikapcsolva azonnal gyorsulni kezd.:)) Olimposzra felfelé szerpentinezésnél már a 2.-ÍÍÍÍÍÍ és a 3.-ÖÖÖÖÖÖ között kellett választani, de lefelé vidáman kanyarodott 3 keréken, és amúgy is összességében egy tök kellemes meglepetés volt. :)
Nem lehet azt mondani, h kíméltük volna, és 7-8 liter körül megállt a fogyi, miközben minden kézre állt benne,és teljesen kényelmesen lehetett vezetni több100 egyben megtett km-en is, pedig 185 cm vok. Az utasok sem panaszkodtak, katalizátor, MPI (ebben nem vok biztos-lehet, h központi injektoros?), euro3 és barátai meg már akkor is megvoltak.

Gondolom, az azóta felugrott kilók, az elektronikus gázpedál, meg a 16V nem tettek vmi. jót. :(
Alapvetően azt nem értem, miért az ilyen kis benzines gyöszöket kell megfojtani, amíg pl. dízel személyautók kerülhetnek forgalomba.

Leadfoot 2010.07.20. 14:55:36

@Bambano: "nekem két hengerben is több köbcenti van, ezzel mindent elmondtam az ilyen bevásárlókocsikról..."

Könyörgöm, ne kezdd el megideologizálni, hogy az A8 4.2 az igazi városi kocsi...

Mokele-Mbembe 2010.07.20. 15:00:48

Hát nemtom... ez olyan ronda, hogy inkább a trabant.

konti10 (törölt) 2010.07.20. 15:05:20

Én is mentem ilyennel. Tényleg állat. Bauxitos vonat dinamikája jutott róla eszembe... Hihetetlen tényleg. Nem engedném forgalomba helyezni, az ezres Corsa tesójával egyetemben.

McK (törölt) 2010.07.20. 15:10:49

@McK: egészen pontosan 796cm3-es..

ColT · http://kilatasgaleria.blog.hu/ 2010.07.20. 15:45:00

Hát ez nagyon LOL
De végülis a TC sír rendszeresen, hogy nem kapnak eléggé fapad tesztautókat :D
Meg hát a károsanyag-kibocsátás norma csökkentés is benne lehet :D

leitomi 2010.07.20. 15:49:35

Nahát Ommm, nászút helyett ilyen holdjárókat tesztelni. Hát hát....

Maybe_ · http://maybe130.blogspot.com/ 2010.07.20. 15:50:46

@Jaffar:
Nem hiszem, hogy az első bekezdés a valóságról szólna. Ez csak ilyen újságírói eszköz, tudod, hogy az embernek jobb kedve legyen, feldobja egy kicsit az írást.

Én legalábbis elmosolyodtam rajta :)

A 'zezres swift meg tényleg bőven jól megy városban, csak 100 fölé ne kelljen menni vele.

PR32 (törölt) 2010.07.20. 16:03:49

@Tizenkettő: na bakker, azt hittem, hogy az csak a turbódízelek saját különbejáratú nyűgje! :)

Tizenkettő 2010.07.20. 16:25:16

@PR32: Van benne sajna, de hogy minek.....

Tizenkettő 2010.07.20. 16:27:25

És ha jól tudom nem csak a matizban szarakodik, hanem a többi déjvúban is.. öööö ssssevroléban..... Az 1.0, és az 1.2-es motorjuk tök ugyanaz a szutyok mint a 800-as csak már 4 hengeres. (matiz kalos)

Liquid_Night 2010.07.20. 16:42:48

Undorító egy jármű ez, kívül, belül, és a lelkében is.
6 liter vegyes ciklusban? Egy 1.0ás törpeautótól? Mindezt úgy h 0-100 15.5 másodperc? Loool...

Ezt a fogyasztást tudja bármelyik jobb, 1.2-1.3as, 80-95 lovas motor 2000 óta, ennél egy kategóriával nagyobb autókban, azonos vagy nagyobb súly mellett, úgy hogy azokkal még lehet előzni is, és 180 felett van a végük...

Zs983 2010.07.20. 16:52:05

Decsúnya!!! Ezzel a színnel meg olyan, mint egy jól meghízott levéltetű...
Inkább egy ezres stift!

agresszívkismalac 2010.07.20. 16:52:15

Az újságíró is csak ember(?),ha akar sem tud objektív maradni!Nincs is ezzel baj.De van amikor teljesen idióta módon áll az adott autóhoz.Példaként említem a korábbi Honda és a Toyota hibrib összehasonlító tesztet(asszem Winkler és Bazsó volt),amikor nekiálltak versenyezni velük!Holott az a két autó az "antiversenyzésről szól!Ez a "szikrácska"meg kispénzű városlakóknak készült autó,nem dragster!

f@szharcos 2010.07.20. 18:53:54

szánalmas, de nem az autó

ommm 2010.07.20. 19:25:37

@McK: Volt abból ezres is, hoppá! Hogy megértsétek: ez városban is gyenge. Tényleg. Imádom a kisautókat, szeretem, ha ötletes és fordulékony, de ezt 1.2-essel kell venni, az már biztos. Jómagam teszteltem azt is, sokkal jobb volt.

Rocko- 2010.07.20. 19:53:14

@Krisi: fos autóról csak fost lehet írni.
és megértem Pistát, hogy kiakadt: telejsen jól leírta, milyen is az, amikor már az életveszély kategóriáját súrolja az erőtlenség. lehet fillérbaszni, de ez már túllő egy határon.

kiskormiE46 2010.07.20. 19:56:24

@Krisi: Én megvédeném a Pistát!!!Az én 1.0suzukim 97'évjárat,lehet hogy istenkezében vagyok amikor beleülök de pályán 160nál még nem félek annyira:-)és pesten elég sok hétköznapi "céges" gépet lenyomok!!Ember 2010 van!Hogy lehet ijen motort fejleszteni?És sorozat gyártású autóba betenni?Balesetveszélyesen lomha!!! Gondold el ha 4-5en ültök benne,és traktort vagy kamiont kell előzni!!!Rémes!!GM,GM

Ciri 2010.07.20. 20:30:05

@ommm:

Isten éltessen bennetek Pistám!

Ciri 2010.07.20. 20:31:32

@Rocko-:

"fos autóról csak fost lehet írni."

Mennyire igaz! :))))

anyahajókabinajtóhajtogató 2010.07.20. 21:21:09

@ommm: Pista!
Bocs az offért de a tetűládáról eszembe jutott: a fabia kombi "tartós teszt" post ki lesz tolva vagy felejtős?
:)

ommm 2010.07.20. 22:18:41

@Ciri: Köszönjük!

@anyahajókabinajtóhajtogató: Megtúrom, kirakom. Itt van, talonban!

STi-2009 2010.07.20. 23:48:14

Mikor fogják fel a gyártók azt, hogy ha kis hengerűrtartalmú motort tesznek egy egytonnás autóba, az zabál? Mert a gyenge szar nem bírja a súlyt... 6 litert ki lehet hozni egy csóró, Ommm-féle Polskiból is, pedig az 1.5-ös, szintén tonna környéki súllyal.
Oszt az meg megy is legalább, stoppossal szatyrokkal, mindennel :DD

Krisi 2010.07.21. 00:29:01

@Liquid_Night: "úgy hogy azokkal még lehet előzni is, és 180 felett van a végük..."

igen, de akkor nem ennyit fogyaszt. vagy előzöl és 180-nal mész, vagy keveset fogyasztasz. ez egy ilyen világ, a kettő nem megy egyszerre. olyan csak a népítéletekben van, hogy legyorsulod az M3-as BMW-t ÉS közben 4 litert fogyasztasz :)

@Rocko-: ez a kocsi akkor életveszély, amikor úgy akarod vezetni mint egy kétliteres turbót. de ez nem az. ha megszoktad, hogy jól tol a gép és lehet vele előzni, akkor persze, hogy gyenge lesz, hiszen. ez tiszta sor. de ha tisztában vagy vele, hogy ezzel az autóval nem előzöl emelkedőn 3 autót, mint a saját kocsiddal akkor nincs baj. hozzáállás kérdése az egész. ha képtelen vagy 80-nal haladni akkor veszel egyhatos turbót és előzöl amikor tudsz. de ha leszarod és ráérsz, akkor ez is tökéletes, ilye neccerű.

@kiskormiE46: már leírtam feljebb is, hogy a 10éves 1.0 Suzuki más dimenzió, mint ez. abban sok minden nincs, ami ebben van. többek közt a kb. 300 kiló felesleg sem, ezért megy jobban a Te autód. viszont benne van minden szar, ami nélkül ma nem lehet eladni új autót (klíma, gyűrődőzóna, lufik, hárombetős maszlagok, faszomtuggya mi a lófasz még). a "Balesetveszélyesen lomha" kifejezést meg már kifejtettem az előbb hogy miért faszság.

érdekes módon egy állólámpás automata Merci 200D-nél nem azon van a hangsúly, hogy egyáltalán nem megy, ez a szar Spark viszont ahhoz képest egy rakéta. persze most nem a Mercit szidom vagy a koreai Chevynek nevezett fost dícsérem, csak szóvá tettem, hogy ez a cikk szerintem nem korrekt. mert ha úgy nézzük, mint városi bevásárlós autót a nagymamnak akkor elmegy.
mondjuk egy Ferrariból átülve énis lassúnak érezném, ez egyértelmű :D

Krisi 2010.07.21. 00:34:55

azt meg hozzáteszem még gyorsan, hogy nekem se lesz soha két literesnél kisebb autóm, én is szeretem, ha van erőtartalék és lehet nyugodtan előzgetni.

de azokat is megértem, akiknek ez nem szempont (az emberek többsége). itt a belsőségen nyilán csak azok szólnak hozzá akiknek benzin csordogál ereikben és életük a sebesség. de jó lenne, ha ők is felfognák, hogy nem mindenki ilyen. ezért nem kell leszarozni és életveszélyes szarnak nevezni mindent, ami 10 másodperc felett gyorsul 100-ra és 200 alatt van a végsebessége

ámen

Rocko- 2010.07.21. 00:51:12

@Krisi: ez csak egy része a dolognak.
ezen felül van egy rész - pontosabban alul, amikor nincs energiád előzni, vagy mire lesz, addigra ott a kanyar, és lényegében akadályt képzel az úton. vagy ha téged, mitn sofőrt nem is zavar, attól másokat még igen, és ők akarak majd megelőzni. aztán eltaposni. feketenap nagyon jól leírta a szituációt: autofilia.blog.hu/2009/10/01/lassitott_felvetel_vagyok
szóval ez veszélyes, nagyon.

desigo 2010.07.21. 07:39:04

ommm

Most,hogy már nincs foci VB kérlek rakd fel a Le Mans-i képeket,videókat ha van rá lehetőség.

Kösz

korzo 2010.07.21. 08:20:45

Ehhez csak annyit tennék hozzá, hogy az asszonkám saját elmondása szerint félt járni a Pug 106 1.4D-vel, annyira lomha volt (valami 50LE és 850kg), és ez nem Budapest, hanem vidéki kisváros. Most egy 1.4-es benzines Saxofonja van (75LE, 850kg) ezt szereti, miközben nem szokta átlépni a megengedettet. És ez is kényelmesen elvan 6 literből. Sőt.

Dagiszabi 2010.07.21. 08:59:36

Ezt a csillagozás dolgot kellene kicsit átértékelni szerintem. Ebben a formájában kb annyi az értelme mint a EURO NCAP teszteknek. Nincs autó ami ne 5 csillagos lenne. A legrosszabb is 4.

Adott ez a segédmotors bevásárlókosár, lehúzzátok mint állat (joggal) az 3 csillag. Vezettek valami jófajta gépet, az egekig magasztaljátok, az meg max 4,5 csillag, mert hát ötöt mégse adunk. Az csak maximum egy Ferrarinak járhat, de inkább annak se mert az meg drága.

Építő jellegű kritika akart lenni.

Dagiszabi 2010.07.21. 09:02:41

Aztán aztat figyeltétek-e, hogy a ...FELESÉGEM 10 éves, 54 lóerős Lanciájába...!!!

Gratulálok wazze!

Krisi 2010.07.21. 11:41:11

@Rocko-: de baszki, nem én tartom fel a forgalmat, hanem az előttem lévő aki 90 helyett 80-nal megy! vagyis lótúrót, ez nem feltartás, országúton nincs minimális sebesség, egyedül kapaszkodósáv melletti sávban, de akkor meg úgyis meg tudnak előzni. de mint írtam, amint van egy hosszabb egyenes szakasz már meg lehet előzni.

ha pedig 70-nel megy akkor még egy literes Sparkkal is meg lehet előzni szinte bárhol ahol egy rövidebb belátható szakasz van. az pedig nem az autó hibája, hogy mindenki más rohan mint az állat és nem bír várni pár percet mert abba belehalna.

Sztávrosz_ (törölt) 2010.07.21. 11:42:08

@Rocko-: Pedig egyre inkább gondolkozok rajta :) 50 ezerért kapsz egy műszakival rendelkező 120GLS-t :)
Kamikazeeee :)

Sztávrosz_ (törölt) 2010.07.21. 11:46:47

Nehéz eldönteni hogy melyik ocsmányabb az új Ford Ka vagy ez :)

Rocko- 2010.07.21. 20:57:23

@Sztávrosz_: totálisan kamikáze. sajnos. :(

@Krisi: na de ha emelkedőn csak lassulsz, akkor azzal feltartod a forgalmat.

Seca81 2010.07.22. 16:35:35

@Rocko-: Igen, emelkedőn behal az öreg Micránk is. Naés? Majd megvárnak! Ne tépje már minden "ehhez képest nagyautós" a haját, amikor elékerül egy 1.0 fostalicska! De nem kell aggódni, nem 10-zel fogok felfelé battyogni... Engem még egyszer sem dudáltak le mert lassan mentem volna, pedig eléggé kímélem a Micrát.
Krisivel kell h egyetértsek, és szerintem ma mo-n ezernyi olyan autó gurul, amely 15 felett van 100-on. Ne az autót gyári adatait nézzük már, az nem gáz mikor a csajszi a Soroksárin persze a belsőben 50-nel szarakodik???
1.4 Lacettivel mentem múltkor, klíma be, meg se moccant, a Micrával körbeautóztam volna... Ilyenkor mi van?

Rocko- 2010.07.22. 23:12:02

@Seca81: "Majd megvárnak!"
háth ha valakit felidegesítesz ezzel és letol árokba, akkor nem. :/
"amikor elékerül egy 1.0 fostalicska!"
engem nem érdekel hogy milyen motor van a másikban. ne tartson fel, ez érdekel. mert annál jobban semmi sem basz fel, hogy ha valaki előttem pöcsöl.
"az nem gáz mikor a csajszi a Soroksárin persze a belsőben 50-nel szarakodik???"
de. ki mondta hogy nem?

Seca81 2010.07.23. 08:27:16

@Rocko-: De érted mire célzok. Arra, hogy ha valakinek gyengébb autója van- esetünkben ez a chevy valóban jóval gyengébb mint az átlag- akkor is joga van felmenni a hegyre, függetlenül attól, hogy ezt döcögve teszi, ezzel feltartva másokat. De továbbmegyek, lehet, hogy olyannal is fogsz találkozni aki a 4 literes suv-jával is tötyörögni fog felefelé, mert épp ehhez van kedve. Akkor ugyanúgy verheted a fejedbe a kormányt, továbbá ha esetleg meg akarod előzni, figyelned kell, nehogy megjöjjön a kedve a versenyzéshez, látva h mennyire felbuzdultál...
De abban megegyezhetünk, hogy nem egy ilyen gyenge kocsi van ma mo-n, és nem is egy olyan söfőr, akinek fogalma nincs az adott helyzetben h mennyivel is menjen...

Seca81 2010.07.23. 08:32:43

@Seca81: "hogy mennyivel is menjen, emelkedőnél melyik sebességbe tegye, mikor váltson vissza stb...

Rocko- 2010.07.23. 20:40:52

@Seca81: igen, van joga gyenge autót venni.
igen, van joga lassan felmenni hegyre.
feltartani, na azt nincs.

1/1975. (II. 5.) KPM-BM együttes rendelet
3. § (1) Aki a közúti közlekedésben részt vesz, köteles
c) úgy közlekedni, hogy a személy- és vagyonbiztonságot ne veszélyeztesse, másokat közlekedésükben indokolatlanul ne akadályozzon, és ne zavarjon.

Sebesség
26. § (5) Nem szabad a járművel indokolatlanul olyan lassan haladni, hogy az a forgalmat akadályozza.

ms1 2010.08.05. 15:10:58

Szerintem ez az autó teljesen megfelel annak, amire tervezték...a saját kategóriájában lévőkkel kellene összehasonlítani (Fiat Panda, Citroen C1, Toyota Aygo...)...én a márkaképviseletek helyében nem adnék autót az ilyen ujságíróknak.