Egyetlen baja, hogy nem a miénk

  2010. július 01. - Koncz_János Címkék: románia túra dacia dci duster

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Gázt neki, hadd piruljon!
2014-07-15 16:32:56

Figyelem! Az út paraméterei miatt személygépkocsival nehezen járható! Behajtás csak saját felelősségre!

Ne baszakodj a sorssal! +18
2014-02-01 18:02:05

Egy kellemes nyári napon négy rokonszenves ausztrál diák meglóg a suliból, bedobják a szörfdeszkát meg a

Időutazás nyolcvan DeLoreannel
2011-06-17 07:00:00

Alapvető spirituális tapasztalat, hogy a világon minden mindennel összefügg – ez teszi rejtelmessé

Tedd meg, értük
2011-02-23 12:08:45

Vagy ötszáz soros ódát írok erről a pár másodperces szpotról, vagy semmit. Inkább semmit, Önök anélkül

Duster Erdélyben montázs
 

Ha olyan megbízható lesz később, amilyen megnyerő most, akkor tényleg jó vétel lehet. Mindesetre mi megegyeztünk abban, hogy a Dusternek egyetlen komoly hibája van: hogy nem a miénk. Kéne, na.

Mai cikkünk blogposztja.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr62123624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

4GL 2010.07.02. 10:28:09

Fentiek biztosan mentek volna a Corsa-val, vagy a Samara-val, de az alábbiak már jobban bemutatják a Duster képességeit:

www.youtube.com/watch?v=OviAkdcDxaI
vagy
www.youtube.com/watch?v=nCkFA3W8sZ4&feature=related

b.f. 2010.07.02. 10:30:31

Szép hely ez az Erdély, egyszer nekem is mindenképpen látni kell.
És a csajok...hát szerintem ezek az erdélyi/román lányok simán felveszik a versenyt a magyarokkal. Nálam mindenképpen nyerők. Ha majd nősülni szándékozok, körülnézek arrafelé, hátha rendesebbek is :P

jujdejo 2010.07.02. 10:37:35

@Paó: az eppen az orosz gyarban keszült,es nem dacia hanem renault, sarga csikos a srac egyenruhaja, a dacianal kek csikos, szovjetül osztanak a hatterben es emberünk feje sem az a kimondottan del-roman(ciganyszerüen barna)
a cikk meg zsenialis:-) telleg bimboznak a lanyok erre...meg a szegyen nyomokban sincs bennük jelen:-)

szabi1983 2010.07.02. 10:40:33

@Gabsy: A kormányösszekötők valóban korán halnak a loganokban. Nekem is kető lett cserélve 50000 km alatt(jobb és bal). Azután nem tom mi van vele mert eladtam. A kombiban pl. nincs ilyen gond. Cégnél már 100000 ezer körül járnak és semmi gond. De egyébként nem lehet elpusztitani őket. Esetleg a rozsda lehet gond ha nem vigyáz az ember a festék épségére.

szabi1983 2010.07.02. 10:43:09

Mondjuk az is igaz, hogy ha egy rendes civilizált országban élnék (nem Románia) akkor nem vennék logant. De itt csak ez helyettesíti némiképp a terepjárókat.

primatus 2010.07.02. 10:44:42

Baromira nem érdekel, hogy Dacia Duster névre hallgat, ha jó a műszaki tartalom és ilyen az ára. Egy jól felszerelt erősebb 1,5DCI 4*4 kellene, mert már régóta szeretnék egy túrázásra alkalmas hajtányt. Baj csak az, hogy újonnan lenne érdemes megvenni, hogy ne forduljon elő rejtett hiba, az pedig az átlag kereső embörnek még nehéz ügy. Használtan viszont valószínűleg körülnéznék az előző Grand Vitara és pl. a kedvencem a Chevrolet Captiva körül (ami eggyel nagyobb súlycsoport és jó drága).
Mindenesetre kellene ez a Duster, mert tetszetős és hozza azt, ami az átlag felhasználó számára szükséges.
A cikket pedig nagyon élveztem. Köszönöm!

Gabsy 2010.07.02. 10:49:42

@szabi1983: lehet, hogy a kombikban mivel kesobb kezdtek gyartani mar kijavitottak ezt a "gyari hibat"
Duster meg kene :)

kunaakos 2010.07.02. 11:00:42

Ennél jobb tesztet kívánni sem lehetett volna :) Az útikalauz rész príma, pont ilyen itt nálunk: _enyhén_ giccses (khm khm), kicsit romos vagy igénytelen, de mégis sikerült a cikkhez megtalálni a kellemes részét is Erdélynek. Jó a szöveg, jók a képek, ezek szerint az autó sem rossz. Ilyet még! Skodával csehekhez, Alfával olaszokhoz, Geelyvel... höhöhö.

b.f. 2010.07.02. 11:03:46

@jujdejo: Szégyen? :D Melyik mai csajt látod te szégyenlősnek? Pont az a baj velük, hogy egyik se az, túl könnyűvérű az összes. Lassan már a fizetős lányoknak miattuk nem lesz munkája :D
De ez a Duster gépjármű nagyon kemény, ha ennyi pénzért így megbirkózik az akadályokkal. De én megvárnám a vásárlása előtt, hogy mondjuk másoknál hogy teljesít 50 ezer km-t. Aztán majd utána dönteném el, hogy kéne-e, mivel nem hiszem, hogy pár ezer km alatt előjönnek a hibái.

w a s d 2010.07.02. 11:06:28

@gpack:
Azért a csomagtér mérete mellett még az is a SX4 ellen szól a Dusterrel összehasonlítva, hogy nem 3,3 millió összkerékhajátssal, hanem 4,9. Persze mindkét esetben ebből lejön valamennyi, de akkor is van vagy 1,5 millió forintos árkülönbség.

matzko 2010.07.02. 11:07:17

@Gabsy: 2006. majusi gyartmany es jo piros, bar ez nem szempont. jobb elso csapagy csere volt 70k kornyeken, de ennyi szerintem belefer. Amugy meg 15k-kent olaj meg szuro meg ami kell csere.

matzko 2010.07.02. 11:12:07

nem ment el a kommentem?!
naSzoval
@Gabsy: a Loganom 2006. majusi gyartmany. Egyszer volt jobb elso csapagy csere kb 70e km kornyeken. Azon kivul egyszer visszahivtak korroziovedelemre, meg 15e kmkent olaj meg szuro (meg amit ir a kiskonyv) csere. Ennyi.

====== vadparaszt ====== (törölt) 2010.07.02. 11:38:13

Nekem kéne, de csak a 4x4-es. A dízel/benzin dilemmán kell még túljutnom.

A felni a Renault Scenic RX4 lemezfelnije.

Hilux94 2010.07.02. 11:48:26

Sok volt a ásításra ingerlő kinemszarjale-jellegű töltelék-útleírásból...

joeramirez · http://automeo.blog.hu/ 2010.07.02. 11:49:31

Az eddigi legjobb!!!
Gratulálok! Hangulatos beszámoló, szép képekkel.

Éljenek a(z erdélyi) szép magyar lányok!;-)

A dízelhang szörnyű a sípályás videonál :o

De ezért a pénzért ez az autó a legjobb választás. A Renault jó úton jár

édeslajos 2010.07.02. 12:00:57

A teherauto valoban Carpati vagy Bucegi. Ez utobbi az elso megnagyobbitasa. A roman teherautogyartas a Steagul Rosuval kezdodott, ami a szovjet Gaz roman valtozata - Ahogyan az AKM a Kalasnyikove - s valoban alapjuk az amerikai Ford katonai teherauto, amibol a szovjetek sok ezret kaptak az akkor meg szovetsegestol

anyahajókabinajtóhajtogató 2010.07.02. 12:04:17

Pont tegnap gondolkodtam a retyón ülve, térképpel a kezemben, hogy ezzel kéne menni Ojmjakonba...
subaru.web.elte.hu/Ojmjakonszoveg.htm

snowman 2010.07.02. 12:20:11

A képen látható kamion tényleg a Vörös Csillag (SR=Steagul Rosu) sorozatból származik.
5 tonnás darab, anno én is ilyenen tanultam és vizsgáztam (C,E). :o)
A román hadsereg járműparkjának igen fontos darabja volt hosszú évekig. Bizonyos katonai központokban rengeteg darabot tartottak belőle szétszedve, jól bezsírozva minden egyes alkatrészt azért, hogy háború esetén pillanatok alatt össze lehessen szerelni belőlük jó néhány tartalék darabot.
Készenléti állományban is sok volt belőlük, néhányukban mindössze pár száz km, és mindezt úgy, hogy megadott időközönként az autó lényeges fődarabjait szétszedették a katonákkal, újrazsírozták, a kényes vagy esetleg rozsdás alkatrészeket kicserélték, és egy komoly suvickolás után visszaállították őket a garázsba.
Még föld alatti garázsokban is szerelték őket, amit csak onnan lehetett észrevenni, hogy egy vastag csövön valaki nyomta ki a gázpedállal a kipufogó-gázt.
No de Duster!
Én az első skicceknél is már nyálat csorgattam, és azóta is csak egy gondolat bánt engemet: hogyan tudnám én ezt szerezni meg?
Ez az autó szerintem mindent tud, amit manapság egy honi használatú autónak tudnia kell.
Az már legyen a Suzuki baja, hogy ezt a kis piaci rést nem ő tömte be egy kissé nagyobbra fújt, masszívabb építésű, jobb technikai arzenállal, valamint vonzó árral felvértezett, pofás, új IGNIS-sel.
Azt a vonalat szerintem nagyon kár volt abbahagyni, és most szerintem a Dacia gyár nagyot fog koppintani a konkurensek orrára ezzel a kis Dusterral.
A közelmúltban kirándultunk egyet Ausztriában, és meglepően sok Logannel találkoztam.
Miközben itthon még mindig megy a fanyalgás.
Csak egyet felejtenek el a fanyalgók.
A Renault annyira azért nem hülye.
Már a Logan-be is beválogatták a Renault-Nissan csoport legkipróbáltabb, legnagyobb példányszámban letesztelt alkatrészeit, még akkor is, ha azok kicsit régebbiek voltak (Clio-ból, Megane-ból, Micra-ból).
Ezt még megspékelték egy, a keleti tömbnek speciálisan behangolt futóművel, és lám, elérhető árú, és használható autót adtak a pórnépnek.
És most úgy tűnik, hogy adnak egy kellemes kis-terepjárót is.
Csak így tovább! :o)
Bár csak lenne lóvém egy Dusterre, már mennék is vásárolni, mert nekem egy ilyen gép ideális lenne.
Főleg amikor bopat-ék környékén(Donovaly, SK) kell a fél méteres hóban kavirnyáznom össze-vissza a sípályák és falvak között. :o)

Azazuma 2010.07.02. 12:24:37

@Paó: Oroszul beszélnek benne, nem román autógyár.

Canga81 2010.07.02. 12:29:15

De szeretnék én is egyszer eljutni ide... De úgy látom ez az idén sem fog menni :(

2010.07.02. 12:47:02

@Alhazred: Ez legalább annyira Dacia, mint amennyire Nissan, meg Renault. De ezzel nyilván nem mondtam újat.

Az asszonyt már fél éve halálba kergetem azzal, hogy milyen kocsit vegyek és veszek, az Octavia kombitól az i30-on át a páréves Volvo V50-esekig (szerelem, sorry) és persze szóba került a Qashqai is...de ha négy millért jól felszerelt baranamedvéből nézhetek szét, pont leszarom, milyen jelvény van az elején. Aki tudja, az érteni fogja a döntésem, aki nem, azt meg a fentiekhez hasonlóan pont leszarom.
Persze azért nem bánnám, ha hirtelen két éves lenne a modell és némi gyakorlati tapasztalat rendelkezésre állna arról, mit is csinál az idő múltával.

Most megnézem a fotókat a cikkhez (eddig nem volt időm) és ha nincsenek benne a sorozatban a bimbózó lényok és a MILF-ek, az ötpalackos rendszeremben visszaminősítem a cikket két vörös három rozésra.

Magnat 2010.07.02. 12:51:26

Az autós újságírás szégyene, h a bimbózást nem tudtátok bimbózó képekkel illusztrálni! :-)

1ébként tök jó cikk. A Transzfogaras megtényleg qrva nagy élmény, csak sajnos egész Erdélyre igaz, h a pillepalackba meg a többi szemétbe fognak belefulladni, minen tele van vele :-(

Magnat 2010.07.02. 12:52:42

Moderálás van vagy elveszett az előzőm?

Magnat 2010.07.02. 12:54:07

1ik sem, csak türelmetlen vagyok :-)

snowman 2010.07.02. 12:59:03

@Magnat: tényleg, a bimbózás kissé kimaradt a galériából. :o(
Pedig arrafelé (is) szép virágszálak hajlonganak ám a szubkárpáti szélben! :o)

bopat 2010.07.02. 13:02:05

@Paó: Minden gyártó így állítja be az ajtókat. Még az Audi is.

2010.07.02. 13:08:22

...összesen három csaj van a képeken. Gyerekek, az írás után többet vártunk volna :)

De a cikk jó, a táj pazar, isteni a píár Erdélynek és a kocsinak se rossz, marad az osztályozás.
Három vörös, két rosé.

bopat 2010.07.02. 13:12:22

@yaffa: Hidd el próbálkoztunk, de mindig lekéstük a legjobb alkalmakat :)

winghealer 2010.07.02. 13:33:14

Carpati lesz az a teherautó.
A Bucegi bár majdnem ugyan az de legalább is emlékeim szerint hosszabb a platója és magasabb a motorháztető.
Nagyanyám árúbeszerző foglalkozásu albérletesével nyaranta ilyenekkel bejártam fél Erdélyt. Garantált gerinctörést okoz a legkisebb útegyenetlenség is. Ezekre csak olyan sofőrt engedtek annak idején aki John Wayne szindrómában szenvedett - akadály nincs, fék a lúzereké, a padlógáz az az egyetlen követendő erkölcsi norma a rakomány tömegétől függetlenül.
Nagy királyság volt.

lzh6k4 2010.07.02. 13:44:18

Kedves autós társadalom formálók! A ködlámpát azért kikapcsolhattátok volna. Majdnem minden képen ott világít, így aztán lehet dumálni, hogy csak indokolt esetben használjuk, ne süssük ki a másik szemét. Na mindegy, ha Ti sem, akkor ki fog erre figyelni?

T-Ati 2010.07.02. 13:47:25

Szerintem a feltett videók kicsit unalmasra sikerültek. Feldobná, ha mondjuk a patakátkelést és még egy-két felvételt kívülről filmeztek le. A második videón pedig nem tetszik a zene, az útkarbantartó gépet szívesebben hallgatnám eredeti hanggal.

Tessék visszamenni és újra filmezni :-)

T-Ati 2010.07.02. 13:50:34

Nem tetszenek a videók, kicsit sem adják át az élményt. Szerintem feldobná, ha pl. a patakátkelést és még egy-két felvételen az autót kívülről filmezitek le. A második videónak a zenéje is béna, az útkarbantartó gépet szívesebben hallgatnám eredeti hanggal.

Tessék visszamenni és újrafilmezni :-)

Papp Sanyi 2010.07.02. 13:50:35

"a lemezfelni belső peremében megáll a víz és sár"
Ez nem túl biztató! Ilyen volt a Ladáknál is anno és jól megéltek belőle a karosszériások...

T-Ati 2010.07.02. 13:51:29

Bocs, hogy kétszer küldtem el...

BocaNegra 2010.07.02. 13:54:27

Hú ez nagyon tetszett, köszi! :)

Rocko- 2010.07.02. 14:56:43

jó kis túra, kis szponzorálásal.

mindig jót mosolygok azon, hogy Jani milyen mesterien és ízlésesen tud minden cikkjébe egy kis pinát csempészni. :))))

bopat 2010.07.02. 14:57:24

@lzh6k4: A ködlámpák csak a képek kedvéért lettek bekapcsolva.

Cymantrene 2010.07.02. 14:59:45

@lzh6k4: Biztos, hogy az nem a nappali menetfény? Jövőre kötelező az új autókba, lehet, már nem spórolták ki. Jobb, ha hozzászoksz, meg ahhoz is, hogy sok járgányban a ködlámpa helyén/azzal együtt van.

Cymantrene 2010.07.02. 15:01:13

@Cymantrene: Közben bopat válaszolt. Ezzel együtt barátkozz meg a ködlámpának látszó, de mégse ködlámpa dolgokkal :-)

Papp Sanyi 2010.07.02. 15:01:57

@snowman: Azt nem szabad kifelejteni, hogy Ausztriában eddig nem volt Dacia. Azaz nincsenek rossz emlékeik a fantasztikus minőségről. Ott egyből a "jót" kapták az arcukba, nálunk még szokni kell.

Tomi1973Wien 2010.07.02. 15:09:28

jo iras, jo fotok, like :LOL:

a kocsi is tetszik, elgondolkodtato.

mivel mi kutyasok vagyunk, a belter kevesbe erdekel, ugyis amortizalodik rohamleptekkel, a muszaki resz a fontosabb.

elfogadnam szponzoracioban :-D

Colour of silence (törölt) 2010.07.02. 15:32:54

A teherautó szerintem is az orosz 131-es zil rokona.

w a s d 2010.07.02. 15:46:03

@Papp Sanyi: Ott nem inkább a _sárvédő_ belsejében állt meg a szutyok?

Koncz_János 2010.07.02. 16:09:18

@Rocko-:
P..na nélkül nincs élet, gyerekek.

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2010.07.02. 16:37:02

OFFolok
Ladában a szivargyuszi működik a gyújtás ráadása nélkül is? 20 évre visszamenőleg már nem emlékszem... :/

papa33 2010.07.02. 17:11:20

Azért amjdnem van nakünk. Kissé túlárazott SX4 kis csomitérrel. A következő változaton segíthetnénk...
De nincsenek illúzióim, ma a Swift GLX AC akciósan 2.7 milla, kifutó, az új kb 200 l csomitérrel állítólag alap 7 légzsákkal, esp-vel mennyi lesz??????

zsüber 2010.07.02. 17:23:27

Gratulálok a cikkhez.
Ha minden igaz, most nyáron kétszer fogom végigélvezni ezt az utat. Egyszer busszal, egyszer pedig motorral.
Kihagyhatatlan, sokadjára sem tudom megunni.
Az autó pedig magáért beszél. Ár érték aránya kiváló. Ahogy látom a műszaki színvonalat nem szidja senki, csak az anyagok összhatását. Hja kérem ennek az árnak ez a velejárója.

KadettGSiforever!!! 2010.07.02. 17:32:00

Nekem kéne! :)

És ez már a második Dacia, ami ezt az érzést kelti bennem - lehet, öregszem, perverzebb leszek...? :D

De komolyan - szerintem tuti autó!

Jamesblond 2010.07.02. 17:40:58

Ez a nagybetűs, átlagember számára is érthető autós CIKK! Hatalmas PR értéke van az autó számára, de ha valóban olyan jó amilyennek leírták, ám legyen. Isteni képek, szép látvány, a tesztautóval felfedezőútra indultak és a tájon kívül maga az autó is meg lett:) A "Dacos" ára pedig valóban figyelem felkeltő. Engem is az ára miatt (is) fogott meg.
Erdély gyönyörű, (kár a palackokért)
A Dacia pedig egyre szebb. Ha a jelet lecserélnék rajta, a sznob réteg is nagy számban vásárolná. (szerintem)
Élveztem a cikket, kösz!

Maul 2010.07.02. 18:24:13

Vegyetek csak Dacia nevetseges autonak nem auto traktornak meg tul szep!

Rocko- 2010.07.02. 18:27:32

@Koncz_János: az tiszat sor, csak viccesen csinálod. :)

Koncz_János 2010.07.02. 18:50:18

Csak pár apróság a kommentekre.

Tudjuk, hogy Piatra Neamt nem Erdélyben van, de nem is azt írtuk, hogy csak Erdélyben voltunk, hanem azt, hogy Romániában.

A sípályás videóban azért olyan erős a motor hangja, mert a GoPro kamera a motorháztetőre volt erősítve. Élőben semmi vészes.

A ködlámpákat természetesen csak a fotók készítésének idejére kapcsoltuk fel.

Ja, és csak olyan utakat használtunk, amiken a helyiek is járnak, favágók, pásztorok, gazdálkodók. Nem hajtottunk bele az érintetlen természetbe.

Jacques de Molay 2010.07.02. 18:59:51

Gratula a cikkhez, 2 éve nem voltam, de majd most.

Miccsezni pedig Feketetón miccseztetek, tessék beleírni :-)

victor vacendak 2010.07.02. 19:50:44

Ha nem rohad úgy, mint a Logan, akkor nyerő lehet. Bár a belső minőség (és a 4x4 ) árulkodik, miért kerül csak ennyibe.

bopat 2010.07.02. 19:58:11

@Jamesblond: Őszintén mi is egy kicsit félve indultunk el, sokkal rosszabbra számítottunk.
A végére, mondjuk úgy, meggyőzött bennünket, ez már olyan autó a Dacia fejlődésében mint az Octavia a Skodáéban.

pickapu 2010.07.02. 20:08:04

Jó lenne már egyszer kijutni eme vadregényes tájakra. Utoljára '89 őszén jártam ott, a családi S100-zal, a Királyhágóra még ma is emlékszem.
A Duster meg szimplán családi használatra kellemes lehet, még ha én nem is biztos, hogy ilyet vennék.

joshua7 2010.07.02. 20:11:54

Nagyon tetszett az írás, a táj meg gyönyörű. Volt már szerencsém a legtöbb említett helyszínhez, nehéz választani, melyik a legszebb. Azért Fogarasi havasok FTW. :)

C30 2010.07.02. 20:15:17

romaniaba Jeremy Clarksonek ferrari-t aston martint es lamborghinit hoznak a fogarasi atkelore probalgatni, nem porolot...
amugy akarmennyire dicsereitek, akkor is csoro roman autoja marad...
emlekeztek meg a kommunizmus ideje alatt, hogy keszitettek a dakszekereket? ez megy most is.. ti egy "szep" modelt kaptatok

Beard 2010.07.02. 20:16:57

Jó cikk, gratulálok! Nekem tetszenek a túraleírással egybekötött tesztek.

swt (törölt) 2010.07.02. 21:43:20

Mi van a mongol expedicioval? Beengedtek oket vegul autoval az orszagba?

groupshopping.hu · http://www.groupshopping.hu 2010.07.02. 22:45:01

gratula cikkhez! kinyomtattam, elolvastam, továbbküldtem, megosztottam :)

jó csapat, jó élmény lehetett. még több ilyet. a képekért meg 5*.

Hurri Kán 2010.07.02. 22:52:07

Tisztelettel kérdezem a szerzőt hogy amikor éppen nem szerez, akkor mikor van felöltözve :)) ?
Amúgy hajrá bimbózás!

Koncz_János 2010.07.02. 23:14:55

@gyvy:
Szívesen válaszolnék, ha érteném a kérdést. :-)

Hurri Kán 2010.07.02. 23:18:02

@Koncz_János: hát, ööö... szóval úgy érzem, hogy a cikkeidben az autók csak másodlagosak, de javíts ki ha tévedek.

Koncz_János 2010.07.02. 23:42:10

Nem, nem, csöppet sem másodlagosak, de az tény, hogy nem mérnöki fejjel közelítek hozzájuk, hanem az életünk részeiként szemlélem őket.
Mint a legtöbb olvasó is, gondolom.

Hurri Kán 2010.07.03. 00:28:52

@Koncz_János: nem egészen így értettem, hanem hogy a hölgyek megközelítőleg hasonló fontossággal bírnak a cikkekben mint az autók, de ez persze nem baj, sőt!
Ez az írás is nagyon jó egyébként, mint ahogy az L200-as teszt is, mindkettő próbálja a kocsikat "természetes élőhelyükön" bemutatni, sztem ez nagyon jó gondolat!

mennyi 2010.07.03. 00:56:19

Miért nem készülnek el a cigányházak?
Úgy tudom, hogy van egy cigány babona: ha elkészül a ház, akkor meghal az építője.

csunyadiszno 2010.07.03. 01:08:34

Komolyan kérdem, miért nem jut eszébe egyikőtöknek sem olyan helyre is bemenni a kocsival, ahol egy kétkerékhajtású elakadna. Vagy ha ezt nem csináljátok, legalább egy olyan helyre, ahol nehéz elmenni egy kétkerekessel. Ez teljesen ratyi.

Koncz_János 2010.07.03. 01:11:07

@mennyi:
Én úgy tudom Bopattól, hogy volt a kilencvenes évek elején egy nagy piramisjáték Kolozsvár központtal, amin sokan meggazdagodtak. Ekkor kezdtek el épülni ezek a többszintes, cifra épületek is, ám amikor bedőlt a piramis, megszűnt a pénzforrás, és félbemaradtak az építkezések.

Papp Sanyi 2010.07.03. 08:16:11

@F/: Igazad van, én a sár megállására értettem leginkább. Rohadás lesz ebből, akárki meglássa :P (bár már kicsit fejlettebb a technológia azóta)

Darrick 2010.07.03. 09:27:51

Augusztusban megyek Erdelybe. :)

Darrick 2010.07.03. 09:30:05

Duster meg kene. :)

dr.oid 2010.07.03. 10:07:52

Koncz Jani te nyilvánvalóan egy szatír vagy:D Egyetlen nő sincs tőled biztonságban lakjon bárhol is a világban. Nem illik kölcsönautót nejlonszatyorban visszaadni a tulajdonosának, végig ez a gondolat motoszkált a fejemben a cikket olvasva és a képeket nézve. De úgy tűnik elég Nissan gént örökölt a Duster a túléléshez:D Egy túraendurós túrázás csodás tájakon, a képek beindították a fantáziámat.

coolR 2010.07.03. 11:41:32

Gratula a cikkhez, csodálatos fotók!
A Tamásit szállító teherautó egyértelműen egy SR 131 "Carpaţi"
Biztosak vagytok benne, hogy a képen szereplő kicsi piros autó egy Lastun? Szerintem az valami más...

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.07.03. 12:45:12

Szeretem, amikor Koncz Jani ír cikket :) Roppant olvasmányos, ráadásul bónuszként a galériában mindig akad finom pipihús is :)

esef 2010.07.03. 15:03:34

Volt szerencsém ma egy ilyenbe beülni, feleségemmel, két gyerekkel. Mit ne mondjak, nem győzött meg. Az megszokható, hogy iszonyatosan műanyag a belseje, de nekem (~2m, 120+kg) nagyon pici volt a beltér. A csomagtartó méretéről ne is beszéljünk.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.07.04. 01:50:02

@esef: Ilyen méretű embereket még egy Ikarus is szorít.

kkn 2010.07.04. 02:04:40

@Paó: Ne aggódj, ez sok helyen így megy, pl. a suzukinál is.

kkn 2010.07.04. 02:06:57

@C30: Éljenek a sznobok!

kkn 2010.07.04. 02:09:53

Ha már Tordán jártatok, a sóbányába is leugorhattatok volna a föld alá. Jó nagy, csónakázótó, "óriáskerék" is elfért benne.

www.torda.ro/index.php?id=7

indapass90210 2010.07.04. 08:49:51

@Koncz_János: @Rocko-: Ez nem fair srácok, az első pinát mindig nekem kell írnom!

Egyébként most lesz érdemes CHF-es hitelre venni, az ugynis nemsokára eléri azt a szintet, ahonnan csak lefelé tud menni.

indapass90210 2010.07.04. 10:51:57

Ezt a kettőt tuti részegen csinálták:
@Maul: @C30:

Loganból Moldovában, Ukrajnában elég sokat taxinak használnak. Ültem olyanban, amiben már 170.000 km volt, ráadásul az itteni utakon belehajtva, és nem volt különösebben leharcolva. Mo.-n simán eladták volna 80.000 km-rel. Ha legalább ugyanezt tudja a Duster, szerintem már meg is érte.

Rocko- 2010.07.04. 12:16:08

@Dövan: lekésted, Jani írta. :)
persze ez nem baj, csak legközelebb illusztrálja jobban. :)))

esef 2010.07.05. 09:45:46

@KuKori:
A Grand Espace nem volt szűk. Igaz 3x ennyibe is kerül... :)
Viccet félretéve. Nekem ez az autó kurva nagy csalódás volt. Ha Dacia, akkor ugyanennyiért inkább egy Logan MCV.

Krisi 2010.07.05. 15:45:29

Tamási Áron szülőfalujában énis voltam még osztálykirándulás keretében 11.-es koromban.
nem emlékszem szinte semmire, mert mire odaértünk már félig berúgtunk a buszon, majd odaérve az első dolgom volt pálinkát beszerezni, mert még otthon azt mondták hogy ott a legjobb. nem tévedtek, ezresért vettünk egy litert és tényleg mennyei volt, extrém módon kidőlt tőle a fél csoport. még a másik osztály ofőjét is leitattuk vele Illyefalván. király volt.

Koncz Jánosnak pedig bírom a cikkeit, főleg a lényegre törő fényképek miatt. ez kell a népnek: autó és pina. a sorrend teccőleges

Magyar[HUN] 2010.07.05. 21:36:26

@Krisi: Hallod, én kilencedikes voltam amikor ott voltunk és én is vettem gyorsan egy liter szilvapálinkát ugyanúgy ezresért, hát az tényleg olyan volt, ahogy leírtad:D:D

szocialisreflex · http://szocialisreflex.blog.hu 2010.07.09. 00:01:28

Kedves János & utitársak,
Utánanézve, a ravatalos kocsi neve Carpati (ejtsd: Kárpáci, a végén az i csak félig ejtve), aminek egy Steagul Rosu (Vörös Zászló) volt az elődje, ami igazából Ford licensz volt. Bővebben lásd: www.masinimari.com/forums/showthread.php?t=2491
Guglival még le is tudjátok fordítani az oldalt.

Alf (törölt) 2010.07.11. 21:35:01

Amikor a cikk megjelent, épp nem olvastam TC-t, mert ott voltam, ahol a cikk íródott, Transzfogaras, stb.
Volt egy két kalandunk, olyan helyen jártunk fordtransittal, hogy gyalog is beszarás, gyakorlatilag egy kanyargós folyómedren mentünk föl a scarisorai jégbarlanghoz.

Jó cikk, jó a címe is, szerintem majdnem mindenki érti.

:/

Alf (törölt) 2010.07.11. 21:37:10

@Koncz_János: én meg úgy tudom, hogy az olaszországi koldulásokból épülnek, és szép lassan készülgetnek, de a felső 2/3-uk nem is lakásra lett tervezve, csak reprezentáció, emeletek másfél méteres belmagassággal, lépcső nélkül.

Kotit 2010.08.07. 17:29:35

Emlékeim szerint a cikkben is említett 10.500 eurós ár a dízel változathoz tartozik. Ez nálunk 3.990.000 Ft. Alig egy misivel drágább...

Kotit 2010.08.07. 18:57:57

Mellesleg ugyanazt a cigánypalotát fényképeztük le mi is (a 4-es kép).

dezsyke 2010.08.16. 14:57:52

A temetkezési nagy autó az vagy a Carpati vagy a Bucegi, ha jól nézem...a kettő közül kell legyen valamelyik....:D

bopat 2010.08.17. 21:46:01

@Alf: Rosszul tudod. Azok a házak már több mint 10 éve, sőt 15 éve nem változtak

Professzore · http://ekonyvolvaso.blog.hu 2010.08.19. 08:57:51

Sziasztok!

Írjátok már át legyetek szívesek Vitya hozzászólásában Hudinit Houdinira (plusz egy o), merthogy előbbi nem létezett, utóbbi viszont igen, bár ő nem a bezárkózásáról, hanem a szabadulásáról volt híres...

Élvezetes cikk volt, annyi szent. Pláne, hogy tippem is van arra, hogy Sanyának és Vityának eddig összesen hány autója volt.

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2010.08.19. 11:45:07

Na és a szép lányok mellől hol vannak a szépfiúk?
Vagy ők a tesztelők?

ŐŐŐ

traxx 2010.08.19. 14:56:46

Lehet hogy volt(akkor bocsi), de lenne egy kérés: Egy guglimapos utvonal nem akad valakinél? Mert jó lenne....:)

kvvilag 2012.08.17. 21:26:58

Ki ez az álom tündér szépség..????
Eldobnák érte mindent és mennék....:-)
süti beállítások módosítása