Volkswagen: A marok kérgesen a legjobb

  2010. június 24. - ommm Címkék: vélemény amarok volkswagen

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy

Cunamit megszégyenítő iramban terjeszkedik a VW Gruppe. Sűrű aknamezőre léptek a teljesen új típussal, bizalmuk rendületlen. De hogy jön ide Szelényi János?

Vélemények az azonos című írásunkról.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr172105623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2010.06.24. 08:09:47

Azt hittem, hogy a TATA készítette a legcsúnyább pick-up megoldást ezen a bolygón.
Eddig így is volt...

Valahogy egyetlen "mű-kisteher" esetében sem látszott ennyire, hogy a plató csak egy szükséges rossz, a személyszállító bódé mögött.
ÁFA visszaigénylésre tökéletes, de kerriboj után kiált az a hátsó rész.

zooDoo 2010.06.24. 08:44:10

Még több üres szarhordót nagyképű vállalkozóval a városba!

Bajusz. 2010.06.24. 08:47:21

áfája visszaigényelhető, és nincs rá regadó? Agyrém, és még ronda is.
Bár VW, bizonyára össze van rakva, jó lesz a Niva után az erdész Jánosnak...

Liquid_Night 2010.06.24. 09:02:28

A VW logó Dél-Amerikában azért nagy fegyvertény, de a japánok nimbusza ellen kell is.

A baj nem is a felszínnel lesz, hanem azzal, hogy ezek a motorok mennyire is illenek valójában ebbe a szerepbe. Elhiszem én, hogy duplaturbó, meg TFSI, meg hogy személyautóban király, viszont jól megpakolt raktérrel, off-road, alacsony fordulaton araszolva, nyögetve, nem tudom hogy ezek mennyi szimpla paraszti erőt tudnak leadni, mennyire szeretnek lefulladni, és főleg, hogy mennyire bírják ezt a fajta kínzást.

Meg kellett volna egyet nyögetni a gépet, fiúk!

vagodeszka 2010.06.24. 09:05:46

Az eleje tiszta Dacia Duster, nem is értettem az elején, hogy mit keres a vw a címben.

sufnyi 2010.06.24. 09:33:35

@Liquid_Night: igazad van kicsi lesz ez a motor bele. Kíváncsi lennék ha rendesen meg van durrantva egy tonnával és még ne adj isten utánfutó, akkor mi felezővel kell közlekedni??

daveVp 2010.06.24. 09:36:21

Jaja, szemből egy fészliftelt Duster ez a gép. Egyetlen kérdés: a csúcsszuper cserélhető pohártartó/térképlámpa/fittyfene, ami oly hetykén tud beülni a műszerfalba, hol utazik, amíg nincs használatban? Van helye, vagy csak foglalja valaki elől a kesztyűtartóban, ajtózsebben, padlón, stb?

ommm 2010.06.24. 09:48:38

@daveVp: A kérdés jó! Khm...Ciri tán tud segíteni.

@Liquid_Night: Egy napi nyúzásból még nem jössz rá semmire.

@sufnyi: Pontosan ugyanez a kérdés fogalmazódott meg bennem is. Papíron az ereje megvan ugyan, de valahogy nem az igazi. Aztán lehet, hogy nincs igazam és remekül beválik.

hakapeszimaki1986 2010.06.24. 09:50:17

@vagodeszka: Pont ezt akartam írni én is!
Kérdés,hogy ki lopott kitől...szerintem a Dustert lopták erről.

konti10 (törölt) 2010.06.24. 09:50:20

Üresen biztos elvánszorog valahogy. Platóra egy tonnát, meg utána egy 2 tonnás trélert, sztán go... Elvileg tudnia kéne, a klasszikusok tudják is.
Divatos kocsi ez, de ahhoz meg kemény és nehéz is.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.06.24. 10:10:01

Leírás alapján nem lesz rossz, főleg ha a 4x4-esek tényleg ilyen jól elmennek terepen.

oldmans 2010.06.24. 10:17:56

Csak hogy kicsit megvédjem pedig a VW nem épp a kedvencem...

Senki nem fog off-roadozni 1tonnával megrakva és trélert húzva...
Aszfalton meg 3 vagy 4 másodpercel éri el később a 100-at szerintem a kutyát nem érdekli ilyen terhelés mellett.

Egyébként pedig kevesen raknak erre 1 tonnát egyszerűen kicsi a raktér az égig meg mégsem pakolnak...

üdv

nukleotid · http://www.youtube.com/watch?v=WbhmgwkeBOk 2010.06.24. 10:23:35

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

EL IS OLVASTAM VOLNA A CIKKET,ÉRDEKEL AZ AUTO,DE ÍGY,HOGY TELEBASZTAD AFOCIVAL,A TÖKÖMNEK SINCS KEDVE ELOLVASNI

NEM VAGY JÓPOFA!

vadkertész 2010.06.24. 10:23:38

Kedves OMM!

Nem jöttem rá a cikk olvasása közben, hogy milyen adagolós a farkas.
Hagyományos vagy közös nyomó csöves?
habár a puszta beles kép CR-t sejtet.
Köszi!

Lipi1945 2010.06.24. 10:24:36

@oldmans: 5 rendes méretű férfiember az már megvan kb 500kiló. A platóra meg szerszámok, alkatrészek, építőanyag, vagy bármi. Könnyen összejön az az 1 tonna.

vadkertész 2010.06.24. 10:35:42

@Lipi1945: Van több hentes kollégám, aki azt mondja, hogy mázsa alatt férfiember nincs, csak süldő!!!

Hilux94 2010.06.24. 10:37:49

Az ocsonda pikápok versenyében tuti fej-fej mellett van a féregszerű L200-zal. Dél-Amerikában jó eséllyel bukta lesz, ott már le vannak osztva a lapok. Egy ilyen ránézek-hányok külsejű dobozzal nem tud felvágni az átlag latinamerikánó...

A dróttal rögzített platóajtó komoly? :)

Ciri 2010.06.24. 10:41:23

@ommm:

"Golf óracsoport"
Akarod mondani: Polo óracsoport. :)

A pohártartó, az irattartó, navitartó, mágnes nem rendelhető gyárból -tehát nem széria- de eredeti tartozék (függetlenül attól, hogy bázis modell vagy Highline). Mindkét oldalra lehet ilyet szerelni, látszik a helye a bal oldalon is (vakdugó ki, cucc be). Mivel nem gyári és telepíthető, ezért nincs helye külön sehol, viszont bármikor bármilyen felszereltséghez megvásárolható utólagosan.

www.volkswagen-nutzfahrzeuge.de/de/de/fahrzeuge/amarok/finanzdienste_und_zubehoer/volkswagen_original_zubehoer.image_popup.ModuleColumn_0003_Module_0018.htm

Itt egy Highline a Multifixier nélkül:

www.zcars.com.au/images/2011-volkswagen-amarok22.jpg

oldmans 2010.06.24. 10:48:55

Lipi1945: 5 rendes mérető fiatalember nem ilyet vesz munkás autónak. Hanem vw transporter , opel vivaro stb

Hátul ebben 2 ember se fér el kényelmesen nem hogy 3. De nem csak ebben hanem egy pick up-ban sem igazán

Lipi1945 2010.06.24. 10:58:19

@oldmans: Miért kéne a melósoknak kényelmesen elférniük? Nem világkörüli útra mennek, max 100km-t illik kibírni egy ilyenben is. Egy favágó brigád meg nehezen megy be az erdőbe egy transporterrel vagy vivaroval.

GG81 2010.06.24. 10:58:25

@vadkertész: ez csak önnyugtatás a hordóhasú elhízottak részéről... mert 100 kiló izom és arányos felépítés az más kérdés persze.

cipőt is kötni kell tudni és a pöcsöt is látni! :-DDD

ommm 2010.06.24. 11:03:09

@Hilux94: Hmm...vitatkoznék. A VW tudja, mit csinál, ezért is tart ott, ahol. Szerintem pont Dél Amerikában viszik majd, mint a cukrot. Főleg, ha lesz etanolos változata is.

Gyarló Hintaló 2010.06.24. 11:07:58

Nekem tetszik!!

A mostani pickupok nagyon tré irányba mentek külcsín tekintetében, a navara és ez ami tetszik kívülről. A hilux-l200-bt50 kombó régebbi verzióit komálom.

Robicki 2010.06.24. 11:16:52

Az autó egyébként már bizonyított a Dakar-on. A legjobb és legütőképesebb technikát tették bele ami a VW-nál létezik. Brutális, igénytelen, könnyen szerelhető, gazdaságos. Biztos készül hardtop is hozzá, mert lesz rá kereslet. Induló ár 5 körül elfogadható.

Dakar napló:
amarok.hu

Hilux94 2010.06.24. 11:18:35

@ommm: Miért fogják vinni Dél-Amerikában?

A legszegényebbek még mindig a Peugeot pikápokat, v. hasonlókat nyúzzák, vagy vesznek helyette egy 10-15 éves Hiluxot, Isuzut. A Ford szarhugyé fossa tele a régiót Rangerekkel, állami szerveknél javarészt az vagyon, de rengeteg civilnél is. Akinek dellája van az mind Hiluxot vesz (a Rangerrel vetekszik a népszerűsége, státusszimbólum, és nemcsak a parasztnak), és azt pimpeli szanaszét, mondjuk nem véletlenül, mert a Navara mellett talán még az néz ki a normálisan. Még a prominens autókölcsönzőknél is ott feszített egy rakás a legújabb totoya pikápokból, amit azért máshol nem sűrűn láttam.

Fosvágen vidéken még személyautóból is alig akad.

A külsejével tuti nem fog hódítani, a márkának nincs nagy divatja arrafelé, szóval miért fog kölleni a népnek, hacsak nem lesz jelentősebb occóbb a konkurenciánál?

oldmans 2010.06.24. 11:22:03

Én favágó lennék nívát vennék, vagy valami régi L200-ast vagy hasonlót nem 5.5Mft-ért új autót. Annyira nem fizet jól a meló.(Igaz lehet hogy csak itt magyarba)

Hilux94 2010.06.24. 11:22:23

@Robicki: Egen, mer a Dakaros attók azok gyakran vannak köszönőviszonyban a széria-járművekkel. Bérposztoló vagyol-e? ;)

atko 2010.06.24. 11:23:00

Hát tényleg nekem sem volt türelmem a focista cikkhez. Ez az autó olyan amilyen a cikk vér sz**

oldmans 2010.06.24. 11:24:53

Bérposztoló :-) ez tetszik

Lipi1945 2010.06.24. 11:34:10

@Hilux94: Szerintem ő nem a versenygépekre, hanem a szervezők által használt gépekre gondol. Nade azt az igénybevételt nehogymá ne bírja ki. Egyébként tényleg nagyon reklám szagú.

"Brutális, igénytelen, könnyen szerelhető, gazdaságos."

Egy 4.2 es sorhat vagy 3.0 sornégy toyota szívódízel, az a brutális, igénytelen, könnyen szerelhető, nem egy 2.2es biturbó.

Jamesblond 2010.06.24. 11:36:03

Az 1.8-as benzines fasza lehet. Egy tonna rajta, 2 tonna mögötte futón. Ez gördülőben a kocsi súlyával együtt durván 5 tonnácska. Ha emelkedő jön minimum kell a 4000-es fordulat?:) A fogyasztás meg 8 mi? MUHAHA! :D Dupla turbo-s dízel? Ez is tartós cucc lehet:D Miért nem lehetett a Transporter 2.5-ösét beletenni? Az se tartós, de legalább erős. Úgy látom a "munkagépek" tartóssága is kezd már a múlté lenni... Semmi baj nincs ezzel a VW-val, csak annyi, hogy nem munkára van kitalálva. Inkább púposkodásra Rodrigónak.

Amanitin3 2010.06.24. 11:45:28

robicki te bérkommentelő paraszt. anyád blogjába irogasd az ötleteidet.

Dennis01 2010.06.24. 11:52:25

Inkabb egy Hilux vagy egy Landy a 80-as evekbol, azt lehet utni es nem kell sajnalni. Azoknak a belsejet kiveretem slaggal oszt ennyi.. 5 millat nem adnek ki ezert..

Hilux94 2010.06.24. 11:59:58

@Lipi1945: Most toltam le egy Svédországot (kb. Domsjö magasságáig :) ) oda-vissza a szívódízelemmel, kint cipeltem 9-14 embert napokig, felázott utakon, felszereléssel együtt. Amit javítani kellett, ahhoz a svejcibicska, gyorskötöző, és a power tape elég volt...

hakapeszimaki1986 2010.06.24. 12:01:56

@Lipi1945: A Dakarról meg a Hiluxról jutott eszembe,hogy a 2008-as Bamako-n az egyik márkakereskedő lefóliázott egy Hiluxot,ledöngetett Bamakoig,visszahozta,majd fóliát leszedte és kirakta a szalonba akciós szalonautóként alig 8000km-rel :)Olyan mesélte,aki ott volt...

Amanitin3 2010.06.24. 12:07:58

előre gratulálok mindenkinek, aki tonnás hasznos terheket akar mozgatni, és vesz erre egy személyautóra fejlesztett 2.0 cr turbódízelt.

ommm 2010.06.24. 12:17:46

@Hilux94: Ott nem lesz drága, ne feledd, ott gyártják. És azért arrafelé elég sok kicsi VW pickup szaladgál még.

w a s d 2010.06.24. 12:21:57

@Hilux94:
Lehet, hogy nincs nagy divatja, de állítólag Brazíliában és Argentínában a VW Gol a piacvezető modell.

2010.06.24. 12:45:52

Ez legalább úgy néz ki ahogy egy pickupnak illene.

@Épületdiagnosztika: terepjáró japán? ke?
Land Rover? Jeep? G Merci?

Dél Amerikában erős a VW. Kérdés hogy ez a motor elég erős lesz-e mert ez szerintem sem való teherautóba.

Hilux94 2010.06.24. 12:50:13

Akkor csak én nem/alig láttam többezer km autózgatás alatt Argentinában a "piacvezetőből". :)

Ommm: ha jól gúgléztam, akkor a Rangert és a Hiluxot is ott gyártják.

2010.06.24. 12:51:27

Ja és a focit igazán kihagyhatnánk az autós cikkből, mert kutyát macskát nem érdekel.

2010.06.24. 12:58:23

@Hilux94: Viszont a lényeg hogy ott még ilyet is lehet kapni :D
www.volkswagen.com/br/pt/carros/kombi.html

w a s d 2010.06.24. 13:10:24

kepfeltoltes.hu/100624/123218726n_vtelen_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Na ennek a görbének lennék még kíváncsi a valóságtartalmára. Kicsivel négyezer előtt csökken eszerint 300 Nm alá a nyomaték...

(A képet innen ollóztam:

www.volkswagen-commercial-vehicles.com/int/en/models/amarok/zahlenundfakten/infomaterial___preise.html )

sa_ttila2 2010.06.24. 13:13:53

foci nem kell...
G-merci kell....

w a s d 2010.06.24. 13:26:06

@F/: Persze eléggé púpos, nem túl lapos.

Hurri Kán 2010.06.24. 14:06:51

Talán megint egy autó végre ami nem marketingautó, hanem használható is? A VW régen értett ehhez...

Hurri Kán 2010.06.24. 14:10:58

Végre megint egy autó, ami funkcionális? Mai időkben üdítő kivétel...

streetsta · http://managertoys.hu/ 2010.06.24. 14:19:49

@Hilux94: Megnéztem a képeidet, csibész! Azér megnyugtat, hogy sok idiótával a hátán forog körbe a Föld.:)
Elvakult Hájlaxista vagy. De csak várjál, megjön majd Tie, aztán ehetitek egymás máját napokig, hehhe!

Joey AK 2010.06.24. 14:39:31

Kedves OMMM,

Ez a sokadik írásod ami engem személy szerint felháborít (néhány példa: a youngtimer expon lemarházni a kiállítókat akik "görcsösködnek" vagy hogy fogalmaztál, a sótlan-ízetlen videók amiket folyamatosan publikálsz, ...) és most pedig ebbe a cikkbe beleírod az aktuális focimeccs eseményeit.

Nem lehetne valahogy, hogy ne csinálj több videót, és 3-4en átnézzék amit leadsz?
Ez csak engem zavar?? - ez esetben elnézést

Drive_alive 2010.06.24. 14:48:44

@Joey AK: ---> Autobild (vagy tetszés szerint bármelyik száraz autósújság). Ez itt a Totalcar, és úgy jó, ahogy van.

Joey AK 2010.06.24. 15:05:07

> Ez itt a Totalcar, és úgy jó, ahogy van.
@Drive_alive: ezért is gáz ami épp most folyik.

Hilux94 2010.06.24. 15:06:18

@BeeTm: 6x6 G-wagen, 6x6 Hilux kéne, de még inkább Unimog 416.

@streetsta: Jöjjön csak, halmozottan hátrányos helyzetűeket (= angol autó tulaj) mindég szivesen ütök! :))

ommm 2010.06.24. 15:19:28

@Joey AK: Van rá megoldás: ne olvasd a cikkeimet. De tényleg, ne tedd, neked is jobb lesz... Minden sértő szándék nélkül írom.

Ati81 2010.06.24. 15:37:02

Munkámból kifolyólag több terepjáró pick up típust kipróbált a cég ahol dolgozom. Terepen a Ford Ranger-t el lehet felejteni nem bírja nagy terhelést terepen egyszerűen gyenge hozzá. Land Rover Defendere sokkal jobb megoldás terepen agyon pakolva hóban-sárban nyúzzuk őket. De még a Nissan NP300-is sokkalta jobb mint a Ford Ranger. Igazán viszont a Lada Niva az amit ütni vágni lehet és mégis mindenütt elmegy. VW Amarok is inkább csicsás terepjárónak Pick Up-nak beállított kocsi mint ténylegessen használható munkaeszköz.

Joey AK 2010.06.24. 15:42:02

@ommm: Megpróbálom de az érdeklődési köröm nagyban fedi azokat a témákat amikben publikálsz: német autótechnika, vw-audi, dtm, le-mans, oldtimer-youngtimer témakör.

lwcolors 2010.06.24. 15:48:09

Hétvégén volt egy 800 km-es túrám egy új Hilux-al.
Mindent összevetve (forma, teljesítmény, hely, használhatóság) szerintem az Amarok nem rúghat labdába...
Egy ellenvélemény a cikkról: nem szokványos, de számomra pont az a jó, hogy az érzések, a történések is bele vannak szőve.

TME 2010.06.24. 16:10:05

miért van az, hogy mindig megjelenik vmi idióta vw vagy toyota cidázó? olyan ez mint a barátok közt, soha nem lesz vége. ez nem is lenne baj, csak legalább ne tudnák ezek mindig a tutit. szerintük...

Dennis01 2010.06.24. 16:10:37

@Hilux94: Mi a problemad az angol autosokkal?? :)

desigo 2010.06.24. 16:37:59

ommm hol vannak a Le Mansi képek,videók???

Ciri 2010.06.24. 16:46:27

@Ati81:
"Munkámból kifolyólag több terepjáró pick up típust kipróbált a cég ahol dolgozom."

"Amarok is inkább csicsás terepjárónak Pick Up-nak beállított kocsi mint ténylegessen használható munkaeszköz."

Gondolom ezt a véleményt azért írtad, mert kipróbáltátok a cégednél (te vagy más).

Hol? (ha szabad kérdeznem)

Ciri 2010.06.24. 16:48:01

@lwcolors:

"Hétvégén volt egy 800 km-es túrám egy új Hilux-al.
Mindent összevetve (forma, teljesítmény, hely, használhatóság) szerintem az Amarok nem rúghat labdába..."

Voltál túrán az Amarokkal is?

ommm 2010.06.24. 16:50:59

@desigo: A rajzasztalon sajnos. A vasárnapi anyag nagyobb prioritást élvezett, a VB miatt pedig nincs szabad kapacitás a videórészlegen.

desigo 2010.06.24. 16:54:06

rendben
kitartóan várom :)

CSÖRR-CSI££ 2010.06.24. 17:26:20

Az bíztató, hogy figyelmet fordítottak a használhatóságra (munka- és nem csak divatautóként), meg az is, hogy a hajtási rendszere nemcsak ARO vagy kamu 4x4, nade az, hogy a zanzásított motor + turbó- elvet már a teherautó kategóriában is elkezdték nyomni a népnek, az már pofátlanság!

gnme 2010.06.24. 17:31:28

"...ha Viktornak kis bajsza lenne az orra alatt, akkor a stílusával együtt esküszöm összekeverném valakivel az 1930-40-es évekből..."

Nekem ezek jutottak eszembe a kocsiról.

Maradok a jóöreg jtd-nél :-)

szabi1983 2010.06.24. 17:59:11

Munkámból adódóan(és nemcsak) én is pick upot használok és nagyon vártam az amarokot de igy elsőre nekem valahogy nem jön be a formája. Valahogy a sajtófotokon jobban tetszett. A mostani navarámat tutti nem cserélném el rá. Műszakilag rossz nem lehet ha vw és a belseje is pofás. Szóval mindent összevetve nekem továbbra is navara vagy hilux jön az udvarba.
A cikket igencsak sikerült elrontani ezekkel a focis beszólásokkal.

Ati81 2010.06.24. 18:06:26

@Ciri: GEOFIZIKAI SZOLGÁLTATÓ (GES) Kft. kőolaj- és földgázlelőhelyek kutatásával és ezekel kapcsolatos geofizikai mérési és adatfeldolgozási szolgáltatást végez olajvállalatok részére.
Hallottál már róla?
Mi valódi isten háta mögötti úttalon útakon nehéz körülmények között használunk különböző terepjárót, de elhiheted a csicsás mai terepjárókat a porba alázza a baltával faragott régi Uaz vissza is sírjuk őket.

Ciri 2010.06.24. 18:17:05

@Ati81:

Ha nem haragszol, ez engem nem érdekel.

Még egyszer tisztelettel megkérdezem, hogy próbáltad-e az autót, hogy ez a véleményed?

Köszönöm.

swt (törölt) 2010.06.24. 18:25:23

@F/: Nemhogy piacvezeto, de Braziliaban 1987 ota, Argentinaban 1998 ota FOLYAMATOSAN a legtobbet eladott modell, minden evben. Az 5.8 millio eladott peldanyaval egesz del-amerika legsikeresebb modelljenek szamit a Gol.

De persze ez nem fogja megakadalyozni az okostojasokat abban, hogy megmagyarazzak, miert nem vesz VW-t senki del-amerikaban.

gnme 2010.06.24. 18:34:03

..ezek a dél amerikaiak nem AZOK, akik az őserdei majomról formázták az eggyik fiátot? ,, .. há' dehogynem b+

:-D

lacza87 (törölt) 2010.06.24. 18:41:47

Az Év motorja cikkhez: a VW 1.4 tsi pontosan milyen modellben is tud 200LE-t? amit tudok az 180 a Polo GTIben.

swt (törölt) 2010.06.24. 18:46:14

@Hilux94: Pedig megnyugodhatsz hogy te vagy a hulye, idezojel es szmajli nelkul, mert a Gol az egesz regioban szinte mindenhol piacvezeto. A Chevrolet markaszinten tobbet ad el, de a Gol-nal nepszerubb modell nincs:
www.jato.com/PressReleases/South%20American%20car%20market%20enjoy%20strong%20growth%208.11.2007.pdf
A Gol Argentinaban a jelenleg gyartott autok kozul a legtobbszor ellopott modell is egyben (csak a Fiat Duna-bol es Uno-bol lopnak tobbet, de azokat mar nem gyartjak).

A pickupokrol meg annyit, hogy a Gol platos valtozata, a Saveiro mar most is nagyon jol fogy.

gnme 2010.06.24. 18:51:31

a dél amerikai eladásoknak mi köze európához? ott nem majmok laknak? ,,

,, na megyek, bedobok valamit, mer'az meglátszik.

Pitta, nyomjá má egy sallert a bajszosnak!

Mikó' lesz bodobácsos videó???

swt (törölt) 2010.06.24. 18:55:12

Tenyleg, mi van a mongol expedicioval? Dzsingisz kan kesei utodai lenyilaztak oket?

Верховина 2010.06.24. 19:05:06

Az orra tetszik, de a segge nem. Az valahogy nem áll össze...
Kinézetben még mindig a Navara vezet, szerintem:D

foolproof 2010.06.24. 19:30:59

Kérdéseim valának:Hasmagasság, haspáncél miért xtra, fordulókör, ESP van-é, a kapcsolható 4x4 miért"buta", ha eccer ahhoz van a kapcsolható diff.zár csak, szervizintervallum, platóvég mér' nem zárható, FOGY. ÁRA???

Bár ha a Fócvágen árstratégiából indulok ki, az alapban a kerek kormány is opció lesz. Központi zár, mint ekstra, anyámborogass kétezerx-ben. Normálisan felszerelve,(nem csak centrálzár, de digitklíma undsowájter) kapcsolható 4x4 und diff.lock mit haspanzer, adják net. 5.5 misiér(+vonóhorog,+metálfény natürlich), osztán ráharap a célcsoport. Ha elqrják, marad a sznobok hazánkban nem lebecsülendő tábora, me not included.

pickapu 2010.06.24. 19:35:26

Majd a használat megmutatja, mire képes ez a paci. Remélem, minél kevesebb divatmajom fogja megvásárolni.
Egy fontos extra legyen rajta, a fülke mögötti keret (nem a kamubukócső!). Aki munkára is használja, tudja miért.
Amúgy meg tetszik.

foolproof 2010.06.24. 19:35:26

Ja, a szavzáshoz: 24/7 kocsimosó kéne, bónusz utastér takarítással, 1 doboz sör áráér'!

Harmatos Libaf.s 2010.06.24. 19:45:27

Én ijjonnan ijen kaliberű pickupot (majdhogynem )soha nem vennék MIért is ? kicsi a raktere (VW Transporter )terepen fos (niva UAZ Landcruiser 80) és rohagyak meg de ütés vágásra dupla turbós agyon elektronikázott kocsi nekem nem kell ,nekem tökéletes egy 4.2 es toyota LC v hilux katonai G Merci, egy öreg Land rover v éppen egy Syncros transporter max 2 M azt aztán télleg nem fogom sajnálni semmire :)

swt (törölt) 2010.06.24. 19:46:20

@pickapu: Tudom, oda szoktak drotozni a seprut!

Harmatos Libaf.s 2010.06.24. 19:47:17

Nah és persze nálam a Pick Up = amerikával vagyis Ford F250 fx4 Dodge Ram meg Chevy Silverado :)

pickapu 2010.06.24. 19:57:25

@Harmatos Libaf.s: Jók is azok ott, Amerikában...
Ne érts félre, nagyon is tetszenek a nagyobb pickupok, de nem hinném, hogy sokoldalúbban lehetne használni nálunk azokat a monstrumokat.

Hilux94 2010.06.24. 20:19:42

@swt: Nekem inkább úgy tűnik, hogy te buksz úgy a gondosan orrod elé fityegtetett csalétekre, mint egy taknyos kölök. :)))

Jártal az országban egyáltalán?

swt (törölt) 2010.06.24. 20:33:34

@Hilux94: Baszhatod, hogy te SZEMRE lemerted, az uj autok kozul akkor is a Gol-bol adjak el 12 eve a legtobbet Argentinaban, ha te itt helyben tokonszurod magad, es felteszed a "DE VAN, DE VAN, DE VAN NALATOK HANYAS" c. hanglemezt.

szabi1983 2010.06.24. 20:35:13

@Harmatos Libaf.s: Azért ezek a pick up-ok sokmindenre jók ám. Miért lennének terepen fosok? 23 cm hasmagasság kapcsolható összkerék, felező és diffizár. Ezek az értékek pl. a navara esetében még akkor is jók, ha hozzátesszük azt hogy milyen hosszú. Szóval terepen elboldogul akar 1 tonna terheléssel is(nálam nem ritka). Vontat 3 tonnát ha kell. Autopályán birja a 180-at(óra szerint) is ha kell. Viszi a családot az adriára és fogyasztása is megáll 8-10 literből(persze nem kilónyolcvannal). ÁFA visszajár és van egy olyan géped amire mindig számithatsz(nem 20 éves tragacs mint amiket te javasolsz)

swt (törölt) 2010.06.24. 20:37:38

@Hilux94: "Nekem inkább úgy tűnik, hogy te buksz úgy a gondosan orrod elé fityegtetett csalétekre, mint egy taknyos kölök."

Ja igen, most jon az a resz, hogy *direkt* hulyesegeket hordtal ossze. :)

Devil2 2010.06.24. 21:19:03

@Jamesblond: A Transporterből is épp most hajították ki a 2.5-ös sorötöt.

Harmatos Libaf.s 2010.06.24. 23:10:09

@szabi1983: őő az én szememben ami mindenre jó az semmire sem jó vennék mongyuk egy jobb állapotú Defendert ami csak a földút közútra meg vmi normálisat enyi és akkor terepen is van egy tökéletes autóm és közúton is és kompromisszumokat sem kell kötnöm miatta h csak egy kocs

Rocko- 2010.06.24. 23:13:39

nem értem a lényegét.

a pickupok nem véletlenül fapadosak belülről. beül Munkás Józsi, helyből összemocskolja (mert ezzel jár a munkája) és fele kiálló kart letöri. ezek után erősen megkérdőjelezhető a személyautós beltér. (nem csak VW-nél ez sajnos újabban már trend, Hilux-nál és asszem Fordnál is láttam ilyet.)

az, h új terep felé néz a VW az tetszik. h végre nem csak aszfaltra készül Torsenes gép, az is tetszik.

de a funckióját nem értem. egyet tudok elképzelni, hogy "aktív" embereknek szánják (mé, bazze, a többi kómás agyhalott zombi?), aki ezzel megy el vidékre túrázni, hegymászni, evezni, etc., de gumicsimmát már nem venne fel.
vagyis olyannak, aki már unja a SUV-ot is.
szűk piac.

Rocko- 2010.06.24. 23:14:55

ja, és nekem inkább VW Taro kéne. ami tudjuk, hogy mi, de mégis jobban mutat a VW jel rajta. :D

antib68 2010.06.24. 23:23:29

Hát nem tudom. Így látatlanban, cikk és adatok alapján nálam is a motor a "ciki" ebben az Amarokban, főleg egy ilyen területre szánt autó esetén.
Meg majd az ára VW lévén...
A Ford Rangert kicsit "védeném". Sok helyen jobban elmegy mint a Navarra. Főleg, hogy fele annyi fölös cicoma nincs rajta. Azt aláírom, hogy a Rangernek nem 140-150 az utazótempója, de terepen eddig bejött. Ha már munka-pickup-nissan akkor NP300.
Általam próbált pickupok:
Nissan,Toyota, Ranger-Bt50,L200. Amire ezeket kitalálták arra jók is. Mezőgazdaságba, terepen végzett melóra, vadászatra meg a napi-családi használat. Elég jó kompromisszum ez a kategória szvsz.
Kemény terepre meg terepjáró kell (Toyota, Defender), de azokkal nem egy álom leugrani az Adriára, és a napi használat. A GES meg vegyen Unimogot:O)

Rocko- 2010.06.24. 23:24:01

@Joey AK: többen átnézik az anyagokat, így máködik egy szerkesztőség.

és Pista inkább videokat csináljon, az inkább profilja, mint a cikk.

Joey AK 2010.06.25. 09:10:14

@Rocko-: Akkor mindenki húzzon be egy fekete pontot... A sport gézán majd elolvasom az új autó teszteket.
Videókat meg inkább ne. Provokál, prejudikál, gátlástalanul lefosoz bármit, és bárkit. Kösz nem.

DBandesz 2010.06.25. 13:32:37

Mondjuk a foci tényleg nem kellett volna... húsz ember kerget egy labdát, és amikor az egyik utoléri, akkor belerúg, hogy tovább kergethesse... :)

Az Amarokkal kapcsolatban: nem kéne. Keveslem a motorokat, keveslem a bennük rejlő élettartamot. Arról meg már nem is merek beszélni, hogy természetesen ez is (mint minden mai kocsi) agyon van elektronikázva, ami -lássuk be- nem kimondottan előnyös a tervezett avultatás világában.

Melóskocsinak ott a régi B2500, Hilux, L200 (szigorúan a gömbölyű előtti), lehetőleg common rail nélkül.

Верховина 2010.06.25. 14:12:06

Szerintem egyáltalán nem volt benne zavaróan sok foci. Össz-vissz 5 db utalás, a leghosszabb is másfél soros. És nem is a cikk érdemi részében, hanem a száraz adatok között. Amúgy az lett volna az igazi, ha a Portugália- É-Korea meccsen írja a Pista. A 7 gólt tovább lehet taglalni:D

Bár hogy a foci jó vagy sem, arról épp most, az érettségi banketten vitáztunk a fizikatanárunkkal:D

gazduram 2010.06.25. 14:50:27

Nem kéne dicsekedni vele ,de 10-20 km körzetben egy 1,6-os suzuki terepjáróval duplatengelyes futón elhúzok 30 mázsát lehet ,hogy szabálytalan ,meg egy kicsit gyötri az autót ,de nálam nem merül fel a kérdés ki van kiért?Akkor ez a technika éppen nekem való lenne , terepen meg úgy is az számít ismered-e a terepet ,a földedet, vagy a másén szoktál terepezni?A múltkor eső után kivittem egy terepjárós komát földnézőbe , el volt ájulva micsoda príma terepjáró az a szuzuki vitara, mondom de vezetni is tudni kell!Egyébként ez az Amarok autó kéne!Ja és az én markom kérges!

Grifter 2010.06.25. 15:11:47

"Pár perc alatt legalább tucatnyi, borzalmasnál borzalmasabb szóösszetételt és viccet voltunk képesek gyártani a teljesen új VW-modell nevével, szerintem ezt az egyetlen részét a dolognak nem gondolták végig: ki a fenét érdekel az eszkimók legendás óriásfarkasa, Amarok, itt, Európában?"

...természetesen pár magyar gyökér miatt (már bocsánat, de ezért kijár) meg kellett volna változtatni a nevét. Az nem érdekes, hogy uránuszi végbélrózsától a tesztmérnök kislányáig mindenről neveznek el autót, mert az nem hangzik hülyén a magyarnak nevezet világnyelven, DE EZ, ez b+ kész, ez a hét ostobasága - részükről. Granulálok.

megint 2010.06.25. 16:06:06

Mennyi okos ember van, aki kipróbálás nélkül tudja, hogy nem jó ez, sőt az egyik szemre statisztikát is gyárt, mint kiderült rossz statisztikát, bár a nevéből ez egyenesen következik. Belső minőségben ugyan miben rosszabb ez bármelyiknél? Hilux is kopog mindenhol, ahogy a navarra is, ez egy ilyen kategória.

Hilux94 2010.06.25. 17:44:30

@swt: Most az a rész jön, hogy úgy pöckölgetem a különböző alternickeken nyomuló belsőség-tamagocsi orrát, ahogy jólesik.

Megértem, hogy a Gol-téma neked simán merevedést okoz, de a "platósból nagyon sok fogy" az nem véletlenül a "kitörölheted vele" kategória? :))) Inkább arról keresgélj csinos pdf-et, hogy a Ford és a Toyota összesen hány százalékát viszi az argentin pikáp piacnak... De aztán ügyes legyél, mert én megtaláltam - és micsoda véletlen, öléggé egybevág a szemre/saccra impressziókkal! ;)

Megismétlem a(z úgy látszik kellemetlen) kérdést: jártál már abban az országban?

swt (törölt) 2010.06.25. 18:18:30

@Hilux94: Senki le nem szarja hogy hol jartal, akkor is a Gol az argentin (es a brazil) piac legtobbet eladott modellje, ha te a fejed tetejere allsz.

pickapu 2010.06.25. 18:36:44

@Harmatos Libaf.s: Ha valóban elhagyod néha az aszfaltot, szoktál gyakran cuccolni nehezebb, koszosabb dolgokat, ugyanakkor elfogadható menetkomfortot is akarsz, nem biztos, hogy csak ezért mindjárt három különböző autót kéne tartani. Szerintem az nagyobb kompromisszum.

w a s d 2010.06.25. 18:42:00

@Hilux94:

Az egész innen indult:
"Fosvágen vidéken még személyautóból is alig akad.

A külsejével tuti nem fog hódítani, a márkának nincs nagy divatja arrafelé..."

Erre jött ellenpéldának a Gol. Ami VW, aminek "nincs divatja arrafelé", mégis sokat el tudnak adni belőle.

Rocko- 2010.06.25. 19:39:59

@Joey AK: a foci nem érdekel, simán továbbgörgettem. :)

foolproof 2010.06.25. 20:44:24

@Harmatos Libaf.s: Értem én, két ótó két terepre, de mivan ha 2 km trágya dűlőútra 40 km országút jut pl., oszt' közbe meg nem tucc ótót cserélni, mer' minek? Na erre jó a piköp, áthidalni eme porblémát(akara a rosseb rázatni magát egy szutyok Defiben,broáf) meg a lenkrúzser, csak az már 7 digit, az meg nem kis píz ám!!

gnme 2010.06.25. 22:02:23

Pista, szóljatok már Robinak, hogy írjon egy hétvégi anyázós posztot. Tod olyat ami megosztja a véredényeket.

Anyázni akarok.

thx

:-)

foolproof 2010.06.25. 22:19:46

@gnme: Nem kell ahho' winklair, tehát nézzük csak: A japók a legmegbízhatóbbak, bíemdabjúkat agressive tahók veszik+vezetik, minden motorosra vár valahol egy szuzukis nő,azér' tépnek 1000-rel, a fócvágen kacat, csak a sznobok adnak érte pízt, az 1000öcsiben még vót matéria, bezzeg a mai gépek gagyik,no replacement for displacement, VTEC a király, mer' pörög mint állat, az ótót benzina hajcsa, a gázolaj traktorba való, undsowájter, kérek 1 sört, köszönöm.

Верховина 2010.06.25. 23:26:43

@foolproof:

Pöttyet kiegészítenélek, engedelmeddel:

Az ezresszvift lenyomja az emhárombéemvét, a francia ótó nem ótó, olasz autók megbízhatatlanok, hüjjje amerikaiak, amerikai hüjjjék, kisturbósmotor jobb mint a vényóc, hibrid Ferrari kell a népnek, egysörnemsör.

:D

foolproof 2010.06.26. 00:10:59

@gazduram: Kérlek alássan, ha renceres ez a nagy tehercibálás, pláne susnyásba', engedd meg, hogy e célra piköpöt javasoljak, natürlich 3t-s v.horoggal. Hilux,D22 v.D40 Navara, ezek kényelmesek, 235/85 R16 gumi, az alja bevasalva,+ előre sperr- v. valami jóféle levegős diffizár. A csilivili lökhárító is mehet kukába, jó lesz helyette a cső is, terepszögek javulnak meg nem kell félteni. Dízel, van olyan kényelmes, mint a szuszka, terepen jobb, és egy "kerék"(ÁFA is back!!) a négyből mindig ingyér van, persze ha vállakozó vagyol. Bár a Navara többet kajál, de a szuszkát garantáltan odaveri országúton is.

swt (törölt) 2010.06.26. 14:17:00

@F/: A poen az, hogy nem csak a Golt viszik, mint a cukrot, hanem pl ezt:
www.volkswagen.com/br/pt/carros/Saveiro.html
(ez kifejezetten a brazil es argentin piacra keszul, es helyben gyartjak)

Ez pedig egy elo oskovulet, amire a mai napig van kereslet:
www.volkswagen.com/br/pt/carros/kombi.html

De sorolhatnank meg a bogar es a Jetta mexikoi sikersztorijat (szinten sajat VW uzemmel Puebla-ban), vagy a VW del-amerikai gyarait: Braziliaban 5 darab (São Paulo, São Carlos, Taubaté, Curitiba, Anchieta) es Argentiban tovabbi 3 (Tucumán, Cordoba, Pacheco). Es nem tegnap ota, a Volkswagen do Brasil 1953ban nyitotta az elsot.

gazduram 2010.06.26. 17:46:00

T foolprof , mindenben igazad van ,csak sajna a sok belvíz miatt ezt is alig bírom fenntartani, de amint jobbra fordul a sorsom veszek egy fapados pickápot, egyébként hozzászólásommal csak azt akartam érzékeltetni, hogy egyrészt egy autóból sokkal többet ki lehet hozni mint amit a tesztelők néhány km alatt kiolvasnak vagy belelátnak , a suzuki tényleg nem a legprímább autó, de 6 év alatt beletekertem 200e km -t és a jelen gazdasági körülmények közt még egy 100-as kinéz neki!A népítélet rovatban meg leírtam ,esetemet a szakszervízzel , úgyhogy innen is üzenem minden suzuki tulajnak kerülje a suzuki stop autóházat debrecenben.

Szakiii 2010.06.26. 20:25:47

A VW miért próbálkozik ilyen téren? A Pick Up az kérem a Toyota Hilux és a Nissan Navara. Ja és oroszban kapni pick-up Lada Nivát. A VW-nek nagyon régen volt rendes pick-upja megjegyzem az alap egy Toyota Hilux volt VW jellel.
A VW inkább maradjon a Polo és Golf szinten abban tényleg jó. Az új Polot Berlinben kipróbáltam nagyon pöpec kis gép, kifejezetten szép is ez a CrossPolo pedig egyenesen gyönyörű.

K.teknőc · http://www.homlokzatihoszigeteles.hu/ 2010.08.09. 07:52:04

Ha Magyarországra is bejön az autó, én lehet veszek egy ilyet. Sztem jól néz ki, ráadás tudja azt, amire nekem van szükségem.

nyehehe 2011.05.30. 21:23:24

Közben megjelent egy összehasonlító cikk, amiben azért egy picit lehúzzák a Nissant.
totalcar.hu/tesztek/haszon/2011/04/17/platos_porno_porban/2/#szoveg
süti beállítások módosítása