Szinte hetente előfordul, hogy valamelyik kollégánk/ismerősünk idejön, vagy küld egy levelet, melyben tanácsot kér. Mivel az olvasói levelek és kérdések rendre kikerülnek honlapunkra, így ezeket a belső leveleket megtartjuk magunknak. Pedig - mint olvashatják azt alant - sokszor mi magunk is vitázunk, érvelünk és ellenérvelünk. A vége persze mindig ugyanaz: hámozd ki, kedves kérdező, amit akarsz ebből. Egy jellegzetes levélváltás, e heti belterj-posztunk:
2010. május 4. 14:40 Gőzsy Kati írta:
mit szóltok ezekhez az autókhoz? bátyámnak nézek, mert azt hiszi, azért, mert írtam a totalcarra, értek hozzá:
általában a citroen xsara picassóról és a ford galaxyról magyarázott.
1, 2, 3
ez tök jó lenne, csak furcsa, hogy VW motor van benne, ami azt jelentheti, hogy valamikor összetört, nem?
2010. május 4. 14:42 omm írta:
hááát...
a három izé közül a sorrend
1. p307sw
2. xsara picasso (ami lehet jó, ha gyártás végit fog ki, elég sokáig
csinálták)
3. Galaxy PD TDI? basszus, használtan a fos szinonimája. Borzalmas. Magyarországon PD TDI-t venni használtan öngyilkosság.
2010.05.04. 15:40 keltezéssel, Gőzsy Kati írta:
ok, de a nap hülyéje címen kívül segítséget is kapok?
2010. május 4. 15:45 Vályi István írta:
mindenki válaszotl neked, elküldtem fokozatosan az emileket, csak olvasd vissza
2010. május 4. 15:54 Gőzsy Kati írta:
ja, utána vettem észre a 2 válaszolót. köszi. Füge?
2010. május 4. 16:00 Papp Tibor írta:
Ha nem is ismeritek szegény srácot, miért kényszerítenétek egy Balenóba, he?! Ültél már olyanban? Vagy Lianában? Ártott ő nektek, vagy mi a fasz? Azért, mert egy autó nem romlik el, attól még nem lesz jó kocsi, a krva életbe.
Mért ne vegyen mondjuk egy Mazda Premacyt? Vagy egy sima Focus kombit?
2010. május 4. 21:38 Totalcar Autódoktor írta:
Bezzeg az Avensis!
Az sem romlik el, aztán mégis jó autó ! :)
2010. május 4. 21:45 János Koncz írta:
Kati!
Jellemezd a bátyádat! Családi állapota, érdeklődési köre, a közlekedésről vallott nézetei, az autókhoz való viszonya, stb. Ha jobban ismerjük, pontosabban tudunk célozni. :-)
2010. május 4. 21:50 Papp Tibor írta:
Szokta eső után széttaposni a gilisztákat? Vagy legyeket kínozni?
Egy jó kis Kia Shuma?
On May 4, 2010, at 21:51 PM, Totalcar Autódoktor wrote:
Ááááááá, áááááááááááááááááááááá!
Ezt a szót ki ne mondd!
Ja, nem is mondta.
Akkor le ne írd!
Életem legnagyobb lidérce egy benzin-gáz Shuma volt, türkiz, beszámította az értékesítő, felvitte lemosni, és többé nem indult el - pedig még nem érte víz.
Másfél évig nem tudtuk beindítani, pedig már vagy hússzor kijött a KMH fő szervíztechnikusa, és hozott ECU-t, immot, immo-antennát, új kulcsot, és mégsem.
Amikor végre beröffent, hat, már kilépett kollégát hívtunk fel, akik szoptak vele az eltelt idő alatt.
2010. május 4. 22:00 Bende Tibor írta:
Ez olyan, mint szomszédunk autója volt, valamikor a 80-as években: Nagypolák. Evett mint az állat, és nem akart menni. Szervizeket járta, de nem lett megoldás. Egyszer engem hozott az oviból, amikor beugrottunk még egy helyre, ott kisgyerekként nekitámaszkodtam az első keréknek, és rendesen megégette a kezem. Befogott az első féke, azért nem ment.
T
2010/5/4 Totalcar Autódoktor wrote:
OFF:
Elgondolkodtam arról, hogy milyen alacsonyan van egy ilyen Polski-kerék, hogyan lehet nekitámaszkodni? Erről eszembe jutott az is, hogy persze, az óvodások is alacsonyak.
Aztán az is, hogy változik a világ. 30 éve az óvodások velem egy magasak voltak, ma meg mennyivel kisebbek már...
/OFF
2010/5/4 János Koncz:
Hát, ez már nem is OFF volt, hanem UFF.
2010/5/4 Zsolt, Göbölyös:
Inkább a Holdra is gyalog mennék, mint pénzt adni egy Balenoért.
2010. május 5. 8:28 Papp Tibor írta:
Ugye! Én is, sőt, távolabbi naprendszerekbe is.
2010. május 5. 8:39 Róbert Winkler írta:
Kezd érdekelni az a híres Baleno.
2010/5/5 Totalcar Autódoktor wrote:
A mélyen tisztelt urak azért berzenkednek, mert a Baleno és a Liana egy mélységesen antiautóbuzi jármű.
Nagyjából a konyhai gyümölcscentrifuga élvezeti értékével bír, ellenben hibátlanul teljesíi az A-ból B-be jutás során felmerülő fontosabb kritériumokat, úgymint biztosan, gyorsan, reverzibilisen. A kényelmesen c. kritérium már képezheti vita tárgyát, de mindenképpen el lehet benne férni, nem esik be az eső, klímával élvezhető hőmérsékletet biztosít, és 500km-nél rövidebb úton hátul is lehet üldögélni.
Mindamellett léteznek kombi verzióban is, így - hacsak a keresztben elhelyezett gáztartály nem akadályoz egyes esetekben - meglehetősen nagy, és relatíve sík tér alakítható ki a hátuljában. Így, ha valaki azt hiszi, ő a Jani, egész jókat szeretkezhet benne.
Autóbuziknak is tudok azért ajánlani Balenot, a háromajtós 1.8 benzin igen komoly sleeper, bár itthon sajnos szinte kizárólag belga piacról behozott, jól kiélt darabok vannak.
2010/5/5 Ender Gábor wrote:
1, 2
Ezt kell venni, nem Suzukit. Ezzel a belvárosban is simán tudsz parkolni, mert kompakt, könnyen kezelhető, rövid, praktikus. És azt mondják, elég stabil a futóműve, elmegy A-ból B-be, megbízható, a teljesítményéhez képest alig fogyaszt.
2010/5/5 Totalcar Autódoktor wrote:
Nincs szüksége mindenkinek élményautóra. Vannak olyan férfiak is, akiknek erre nem áll fel, otthon pedig lehajtják a deszkát.
2010/5/5 Ender Gábor:
Csak vicc volt, prokeeeeeeeee
2010/5/5 Totalcar Autódoktor wrote:
Nyugi, éreztem az iróniát, csak próbáltam megmutatni, hogy bizonyos szempontok alapján egy Baleno kombi is lehet jó választás :)
Nos, kedves olvasó. Ön szerint mit vegyen a Kati bátjya? (A levegőt nem ér!)
Az utolsó 100 komment: