A kiállítás rokonszenves ökörsége

  2010. március 20. - Winkler Róbert Címkék: tuningshow 2010 totalcar

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Így kínozzák az utángyártott lámpákat Tajvanon
2015-06-12 11:07:30

Az Eagle Eyes nem számít nagy gyárnak Tajvani viszonylatban, de még a sziget déli részén, Tajnan városában

Néhány megfigyelés az új fényezési trendekről
2015-05-26 17:52:20

A China Airlines Tajvanból Frankfurtba késett másfél órát, így buktam a budapesti csatlakozást. Az ölembe

Cuki cicák a gumigyári klotyóban
2015-05-22 17:46:25

Ránk szakadt a monszun, amit Tajvanon nagyon vártak, mert a száraz évszak nem csak száraz volt, de hosszú is.

Felkúrták az agyam Tajvanon
2015-05-21 15:52:45

Konfuciánus szentély a Vacron-központ kerítésénél Ma a sokadik dashcam-céget látogattam meg a Taitra

Az ember egy ilyen rendezvénytől nem vár értelmes dolgokat – a Tuning Show-t nem azért szeretjük. Hanem az olyasmikért, mint ez itt. A TDB “turbo diesel lefújó szelep” magyar találmány és gyártmány, és tökéletesen, valamint megejtően naprakészen illik abba a trendbe, amit a Mini Sounddsesign-ja és a szivargyújtóba dugható V8-hang emulátor kezdett. Az ötletes készülék segítségével a gazdaságos, de unalmas dízelek gazdái is adrenalinhoz juthatnak a nehéz napokon.

Sssssh! Ssssssh!

P1050493

Az égvilágon semmi értelme nincs, hiszen dízel autóban nincs pillangószelep és torlódó levegő, ez is csak elektromos úton tüsszög. Két villanydrót jön csak ki belőle, de kit érdekel?! Létezett már korábban hasonló, de az igazi benzines lefújószelepet alkalmazott a fékvákuum segítségével, lényegesen drágábban.

P1050494

35 ezer forint a kiskereskedelmi ára – ha nem biztosítottam volna be magamat csábítás ellen kizárólag benzines járművekkel, erős lenne a kísértés.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr431854612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

voszi 2010.03.20. 16:10:35

ennyi agydobozt egy stócba felrézsűzve.... :D vényóc cincogó, dízel truttyogó, szója nővérkének, hogy befoftam....

w a s d 2010.03.20. 16:12:44

Szerintem az ilyenekkel max. légfék hangot lehet élethűen utánozni.:D

prokee · http://prokee.blog.hu 2010.03.20. 16:14:10

Jajjj, jajjjj, jajjajajajajajjjjjj...

Sys 2010.03.20. 16:30:43

Akkor nem lennék nagyon kirívó ha gözmozdonyhang lenne az autómban?:):):):)

Sanyi. · http://www.sopianaedeluxe.blog.hu 2010.03.20. 16:32:32

Sziasztok!

Nem tudnátok abban segíteni, hogy kint a tuning kiállításon árul-e valaki lefújószelepet 2.0 8V tuning Calibrához?

Köszeee

Krajcs · http://uralicowboy.blog.hu 2010.03.20. 16:38:25

@Sanyi.: Höhö.... Szinte már a mondat közepén éreztem, hogy Calibra lesz a pont előtt :D

dr.oid 2010.03.20. 16:53:30

@voszi: nyilvánvaló, hogy piggy a rendeltetéstől eltérően használta a készüléket így nem megengedett adalékanyag került a vezetékbe annak minden káros hatásával és következményével együtt:D

romesz 2010.03.20. 16:54:20

nagyon szepen megcsinaltak, nem tudom mi ez, de jol esik ranezni :)

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2010.03.20. 17:05:02

Elektromos BOV-hang, az kell a parasztnak, nem a féktuning:)

redriot77 2010.03.20. 17:07:49

Én már azt sem értem, miért van minden második autón fingócső (a gagyi sportkipuffokat hívom így.) Egy hosszabb autópályázás alatt faszásan meg lehet süketülni a hülye búgástól.

Erre meg jönnek a tüsszögő autók. :P Ne értsetek félre, nekem is lúdbőrzik egy szép Impreza buborgástól, de amikor meghallottam ezt a lefújószelep-imitáció hangot egy bézsmetál Skoda Superb dízelből, konkrétan elnevettem magam. Mindennek megvan a maga helye, a lefújószelep hangnak is.

Ciri 2010.03.20. 17:19:11

@Sanyi.:

"2.0 8V tuning Calibra"

Hát az meg mi a tököm?
:)

zoleek 2010.03.20. 17:22:06

@scheerti: Üdv.
Kissé félreértitek ti a dolgot úgylátom.
Nem a 'BOV hang' elektromos, hanem: ,,amit a Mini Sounddsesign-ja és a szivargyújtóba dugható V8-hang emulátor kezdett. "
A TDB BlowOff szelepről ez a rész szól: ,, Az ötletes készülék segítségével a gazdaságos, de unalmas dízelek gazdái is adrenalinhoz juthatnak a nehéz napokon"
Igaz lehet ez plusz reklámnak minősül, de a neten félig-meddig már megtalálhatóak. www.blowoff.fw.hu

Üdv

romesz 2010.03.20. 17:28:58

@scheerti: egyet ertek veled, ha valaki penzt kolt a kocsira, akkor legyen az elsodleges a fék.... lehetőleg Brembo..

www.brembo.com/ITA/

Rocko- 2010.03.20. 17:37:55

@prokee: mennyiért tudsz szerzeni? :D

Sajti - Audiklub 2010.03.20. 17:45:17

Jajj a szívem; a SZÍVEM!!!
Mennyi baromságot tudnak kitalálni identitászavaros autótulajok számára...

105tc 2010.03.20. 18:14:12

mi környékünkön két passat is büszkén viseli eme motor teljesítmény emelő tuningot. a gyerek elmondása szerint erősebb lett :D :D :D

pelisandor · http://pelisandor.tvn.hu/ 2010.03.20. 18:22:36

Csapágy- és szelephézag emulátor nincs? :-D

Rocko- 2010.03.20. 18:26:28

@Sajti - Audiklub: nem az hogy kitalálják. hanem van aki meg is veszi.

105tc 2010.03.20. 18:26:30

főtengely vagy hajtókar? mert fontos lenne a megfelelő termék célba juttatása miatt.

Suttora 2010.03.20. 18:45:56

@105tc: Erősebb lett, az igen... :)))

W123qp 2010.03.20. 19:06:31

sziasztok!

Off:

Nem tudja valaki annak a cégnek a címét, amelyik régi Mercedesekbe szereli be a mostani technikát?

Köcce!

Gyuri66 2010.03.20. 19:28:40

Van pillangószelep a Diesel-ben is!VW 1.9 SDI, a szívócsonkon van, elektronika működteti. A fordulatszám függvényében nyit vagy zár!...Mondjuk turbó nincs rajta!

105tc 2010.03.20. 19:45:34

@Gyuri66: akkor teszünk rá, elektromosa

ommm 2010.03.20. 19:52:47

"de unalmas dízelek gazdái is adrenalinhoz juthatnak a nehéz napokon"

:D
Jaj, jajajajajjjaaj...

GYUSZI BACSl · http://special.blog.hu 2010.03.20. 20:11:36

@W123qp: két cég van, az egyik most nem jut eszembe

a másik:

www.mechatronik.de

jó olcsón dolgoznak, egy W111 SE Coupe 5 literes motorral 240.000 Euro

viszont az 0 km-es új autó legalább ennyiért

majd a másikat is beírom, ha eszembe jut

Higany 2010.03.20. 20:13:26

@voszi: Nem szeretnék ezek az arcok után kivenni egy hotelszobát... :-o~

GYUSZI BACSl · http://special.blog.hu 2010.03.20. 20:20:39

na itt a másik:

die-autoschmiede.de/

ezek is olyan drágák, csak az az egy baj van velük

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2010.03.20. 20:42:38

ezen beszartok, elmenne erre a tuning vásárra, bár nem tuning

szereztem az Aston Martin Lagondáról képet a műszerfalról

azt azért tudni kell, hogy ez a kocsi (az akkor még nem létező) Euróra átszámítva kb. 180-200 ezer EUróba került

special.blog.hu/2010/03/18/aston_martin_lagonda_2

az utolsó kép, klikkelésre ki lehet nagyítani, én lepetéztem a három kis baloldali színes kapcsolótól

TDB Zsolti 2010.03.20. 21:54:51

Sziasztok

Kiváncsian vártam hogy talán megjelenünk-e itt némi kis lábjegyzetben, mi után volt szerencsénk a Tuning show-n bemutatni Winkler Róbertnak a mi kis "találmányunkat" de több minden várt itt mint gondoltam. Bemutatkoznék Zsolt vagyok a TDB lefujó szelep egyik megalkotója. Némi kiegészítést azért tűznék a fent emlitett dolgokhoz. A termék, nem kamu hangot ad, ez egy elektronikusan vezérelt szelep, ami minden váltáskor, és gázpedál vissza engedéskor elengedi a töltő rendszerben "feleslegesen" felgyülemlő levegőt. Ezt Winkler Róbert is sejthette volna, ha esetleg figyelmesen elolvassa szórólapunkat. De semmi baj nincs, hisz az a lényeg hogy többek közt ezen a fórumon kibeszélhessük ezeket a dolgokat. Nem lepődtem meg mikor szembesültem a téves leírással, hisz ez egy olyan szerkezet ami még (az én tutommal) nem létezett személyautókban!!! Illetve még egy rövid hozzászólás: Müködik Turbós benzinesben is. Több infót a készülő weboldalunkon olvashatok, láthatok, és halhattok!!! www.blowoff.fw.hu

TDB Karesz 2010.03.20. 22:00:01

Sziasztok! szerintem ha sok olyan van aki venni akarja,akkor le kell gyártani.
Egyébként tisztáznék egy kis félreértést...
Nem elektromos uton szuszog!
Ez egy lefujoszelep, tehát turbonyomást enged el és ezt elektromos vezérléssel teszi!
Az már egy másik kérdés,hogy mi értelme!?
Üdv! a gyárto

Bladika 2010.03.20. 22:50:29

"Az égvilágon semmi értelme nincs, hiszen dízel autóban nincs pillangószelep és torlódó levegő..." Ezt magyarázza már el nekem valaki, mert nem értem!

XSB 2010.03.20. 22:54:31

@TDB Zsolti: Lehet, hogy én vagyok a hülye, de ha ez így van, akkor ez egy mezei BOV, azaz feltaláltátok a spanyol viaszt. Kérlek, javíts ki, ha tévednék.

@Sanyi: csórikám, lefúvószelephez előbb turbó kéne.. ha meg annyira szarrágó vagy, hogy nyolcszelepes calibrát vettél, kétlem, hogy azóta rakattál rá turbót.

Bár.. egyik autószerelő ismerősömhöz toltak már be egy nyolcszelepes Calit, amire rátettek egy öreg VW turbót.. ráhegesztették, a hegesztési hézagokat meg kigittelték és tettek rá egy darab szigszalagot.

Rocko- 2010.03.20. 23:44:42

@XSB: szereted a humort, csak nem érted, mi?

romesz 2010.03.20. 23:54:35

@TDB Zsolti: Zsolti tedd be a linket a profilodba es akkor minden hozzaszolasodnal megjelenik majd.

nzo88 2010.03.21. 00:04:33

Tüsszentsenek csak a dízelek, amúgy is náthának gondolom.. Mondom én, akinek rendeltetésszerűen működik a lefúvója!

TDB Zsolti 2010.03.21. 06:53:16

Sziasztok.
Kérdéseitekre válaszolnék. Igen mivel a dieselben nincs kifejezetten nagy torlódó levegő mint a benzines társaiban, ezért a funkciója tényleg a hanghatás kiadása, amit a töltőnyomás elengedésével ér el váltás vagy gázpedál elengedésekor.
Másik reakcióra ha azt hiszitek hogy ez olyan mint egy benzines lefujó szelep, csak mi kicicomáztuk, akkor vegyél egy benzines lefujószelepet, és probáld műköttetni a turbó dieseledbe...sok sikert! A TDB Blow off teljesen másként van vezérelve, mint a benzines társa, ezért tud müködni vákuum nélkül, és ezért nincs szükség a Töltőoldali csatlakoztatáson kívül semmilyen más motor, vagy az autoelektronika bekötésésre, igy ezt a szerkezetet az ég világon nem befolyásolja semmi, csak a turbó nyomás! Ezért tudjuk ajánlani, minden Turbó feltöltéses motorhoz....És szerintem Tuszogjenek azok a Tubo Dieselek....Nekem egy öreg Omega B 2.5 TD-m van Semmi tuning, és igen csak mosolygok, mikor a fiatal kis " suhancok" :) Összevissza kapkodják a fejüket, hogy hol van egy Szuper Tuning Verda ami igy tüszög, közben csak én zakatoltam el melletük, és 1400-as forulatnál váltottam egyet!!!

von Tom 2010.03.21. 09:23:02

Ennél jobb van a vaterán, azt a "Koppány"-ba kell csavarral rögzíteni...
lécci, lécci, plíz, segítsetek, passzol ez a 2000-es dízel Lancer kombimhoz? Teherautó, de full tuningos... ?:-)))

Blindmouse 2010.03.21. 11:39:01

@TDB Zsolti: Urnába, hamvak közé helyezhető pacemaker-t még nem kezdtél el fejleszteni? pontosan annyi értelme van ennek is.

bizoo 2010.03.21. 12:00:45

@von Tom: Szia! melyik az a szelep, átlinkeled? kösz! kiváncsivá tettél

von Tom 2010.03.21. 15:06:23

@bizoo: Parancsolj: www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=165002793
Sajnos én nem veszem meg, nincs rá keret. A vén 525iX-nek dupla a csöve, így kettő kellene... Így sírva bár, de marad a gyári hang...A japóra meg nem passzol... :-)

TDB Zsolti 2010.03.21. 20:47:33

Sziasztok.
Urnába hamvak közé.....Szép hasonlat. De igy hogy volt szerencsém 3 napot kint tölteni a Tuning show-n, tisztán látom, hogy mi is kell az embereknek, és szerencsére e termék érdekli az embereket, és nem csak a "hozzá nem értő" laikusok jönnek, hanem igen komoly kereskedők, Tuningoló cégek jöttek sorba. Azért szerintem ők átlátják a piaci igényeket. Egyébként sokkal nagyobb értelmetlenségnek tartom pl.: Egy 100-150 lovas utcai személyautoban Tuning 6 dugos Brembo fékrendszert építeni ferodo racing betétekkel, hisz ezek soha csak maximum a szerpentinen fogják a kellő fékerőt produkálni, és amig hideg a tárcsa vészfékezéskor sokkal rosszabb a fékhatás mint egy gyári fékkel. És egy baleset után mindenki tudja ki és mi kerül az urnába....

Kifordított kacagány 2010.03.22. 08:16:45

@TDB Zsolti: azért a piaci igények sem csak a hasznos és jó dolgokról szólnak;)
érdeklődő meg azért van annyi, mert egy csomó felesleges szart összevásárolunk unalmunkban, ezt meg látják azok a cégek akik ilyesmivel foglalkoznak. az üzlet meg ugyanúgy üzlet nekik is, mint nektek, hülyék lennének kihagyni. ha a terméketek valami újat tud nyújtani és képes felkelteni az emberek érdeklődését, akkor el kell adni minél többet belőle és felesleges itt bizonygatni a hasznosságát, vagy éppen védeni a terméket.
én személy szerint örülök, hogy valaki valamit csinál ebben az országban és még nem veszett ki az emberekből teljesen az alkotószellem. csak így tovább, még sok hasonló hasznos vagy haszontalan dolgot találjatok ki.

annak azért örülök, hogy legalább nem balesetveszélyes amit kínáltok;)

XSB 2010.03.22. 21:50:50

@biker_kolee:
jaaaaa... akkor bocs. Nem nagyon vagyok ismerős errefelé, azt hittem, komoly komment. Neten nem jön át az irónia, és bizony akadnak hülyék, akiknek ez a kérdés komolyan felmerülne a fejükben

Suttora 2010.03.22. 23:46:23

@XSB: Bizony, Sanyi a Belsőség egyik hivatásos mókamestere, vigyázni kell vele :)) Semmi gond, eztán majd tudod.

Suttora 2010.03.23. 08:41:11

@Kifordított kacagány: Nem hát, igazi autója egy Mazda 626 GT:

autofilia.blog.hu/2010/03/18/kell_meg_valami_5

A Calibra téma koronázatlan királya egyébként szerintem ez:

totalcar.hu/tanacsok/autodoktor/2010/01/15/szivo_calibrabol_fujot/

Erről viszont még nem tudtam eldönteni, hogy igaz v. ez is csak kamu, de simán lehet valódi :)

SpeedesCsiga 2010.03.25. 13:45:10

TDB Zsolti:

"Nem szükséges hozzá vákuum, ami a hagyományos szelepeket vezérli. Kizárólag elektronikusan működik! Már az átlagosnak mondható 0.5-0.6 bar-os töltőnyomáskor hangosan fúj le minden váltás, és gázpedál visszaengedésekor."

Akkor ez most elekromos vagy mi?
és ha elektromos akkor ha palackrol adok neki süritet levegőt akkor is mgy kapcsoloval?

LOL

Vagy csak nincs jol meg fogalmazva a weblapon sem?

Ha nem jol van fogalmazva akkor írd le értelmesen légyszives, mert igy sok mindenre lehet gondolni csak arra nem amit valóban takar.

TDB Karesz 2010.03.25. 18:11:18

@SpeedesCsiga:
Elektromosan vezérelt lefujoszelep! Ami azt takarja ,hogy valoban a turbonyomást engedi el de nem vákum nyitja ,hanem egy elektronika.
Tehát ha egy palackrol adsz neki süritett levegöt, akkor is müködöik. Kapcsolo pedig van a szettben amit a gázpedálhoz kell szerelni egyébként is!