Senki nem mondta, hogy könnyű lesz

Mazda CX-7 CD173 Revolution

  2010. március 16. - ommm Címkék: vélemény mazda

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy

 

Vajon a dízelmotor elég ahhoz, hogy a Mazda lyukat üssön a kategória átlőhetetlen falába?

Vélemények az azonos című írásunkról.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr781843120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2010.03.16. 08:43:09

'Viszről Budapestre 4 emberrel és csomagokkal, helyenként oda-odalépve'

Hogy ez a Ponton minden egyes cikkbe belopja magát :)

Gomulka Béla 2010.03.16. 08:48:38

Szép ótó. De nincs ez az autógyártás jól megszervezve. Ha a Mazda mittudoménmiez az Audi belso" dekorációjával és a béemvé nimbuszával felszerelve érkezne, akkor ezt látnám nap mint nap és tucatszám, nem a sok rettenetesen randa, mindenféle más essúvét. De hát ezek a mocskos kapitalisták csak a vevo"ikkel to"ro"dnek, a ko"zízléssel nem.
Az essúvé mu"faja természetesen ostoba és felesleges, de a jelek szerint ezzel se to"ro"dik senki. Akkor viszont legalább ne legyen annyira ronda, csak azert esedezem. To"bb Mazdát és to"bb VW-t az utakra! A to"bbi, akár tetszik az uraknak, akár nem: csúnya, mehet.

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2010.03.16. 08:56:46

ezt a napokban indítottam, szeretettel várok minden érdeklődőt (:

különleges autók, amik máshol nem láthatók, a lehetőség szerint jó nagy felbontású képekkel

special.blog.hu/

és persze kíváncsi vagyok a véleményetekre is, de inkább ott, hogy ezt a blogot nehogy miattam szétoffoljuk

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2010.03.16. 09:00:08

a Mazda elég jól néz ki, csak egyértelműem a Lexus RX koppintása

evil. 2010.03.16. 09:00:11

Szép autó szerintem is, bár nem tudom elképzelni magam alatt:) majd talán pár év múlva, ha már család és gyerek is lesz:)

indapass90210 2010.03.16. 09:25:01

A motorhangjáról annyi, hogy néztem egyet szalonban, ott hidegen beindítva, megpörgetve határozottan benzines hangja volt. Pont ezért is mutatta meg az értékesítő. Lehet, hogy ebbe is csak motorolajat kellett volna tölteni a benne lévő kacsazsír helyett.

Dinsdale Piranha 2010.03.16. 09:29:03

Szégyen, hogy mindenféle dilettáns autósújságírónak tartja magát manapság. De végül is hasznos, megtanítják az embert olvasni, kiolvasni a sok szemét közül a lényeget. Csak egy megjegyzés, előző autómat 5 évig tartottam, fogalmam sincs milyen volt a műszerfal borítása. Néha letöröltem, de akkor sem erre figyeltem. Sajnálom azt akinél ez fő szempont autóvásárlásnál...

konti10 (törölt) 2010.03.16. 09:53:39

Ezzel kellett volna svédbe menni...

effet papillon 2010.03.16. 09:57:43

"Ebben a tizen- egy-két milliós crossover-SUV kategóriában tetszik vagy sem, még mindig az Audi-beltér uralkodik."

Ahhahahhaha.

Be kéne már ülnöd egy Mercedesbe, vagy egy BMW-be. Azért a viccnek is van hátára. Az Audi lehet, hogy jó minőségű anyagokból építkezik, de hogy dizájnra egy kalap szar, az is biztos.

esef 2010.03.16. 09:59:02

@Dinsdale Piranha:
Én az enyémen nyáron letakarítottam a műszerfalat, utána kapott valami portaszító ápolót, azóta hozzá sem nyúltam. Az előzőn (Suzuki) meg szartam le, hogy kemény, kopogós a műanyag, vezetés közben nem értem rá fogdosni. (Amúgy talán jobb is ha kevesebb benne a rákkeltő lágyító...)

Ciri 2010.03.16. 10:01:02

@effet papillon:

Teljesen szubjektív dologra mondod azt, hogy "biztos".

A szerző viszont a minőségi összeszerelésről és anyaghasználatról beszélt, amivel Te is egyet értettél.

?

Ciri 2010.03.16. 10:02:26

@esef:

De ugye a Suzuki nem került 10+ millió forintba?

esef 2010.03.16. 10:04:46

@Ciri:
A 10 év alatt még a fenntartással sem. :D

mindegykivagyok 2010.03.16. 10:08:23

A legfontossabb Mazda tényezö lemaradt!
ROZSDA,mert még mindig képtelenek ezt a
problémàt megoldani!Màrka"védjegy"!:)

Papp Sanyi 2010.03.16. 10:08:26

Deratizálás? Van ilyen magyar szó? Mert szerintem qrvára nincs. Néha a kevesebb több, kedves Pista!

effet papillon 2010.03.16. 10:09:11

@Ciri: Azért a kivágott mondat elég egyértelmű nem?! Nagyotmondás felősokon, á la Velvet. Nem szeretem a felsőfokú hülyeségeket.

Jamesblond 2010.03.16. 10:16:07

Szép és jó autó, ez nem vitás. De: Mi a xar ez a "hugyos" rendszer? Ha lenne is rá pénzem, pont ezért nem venném meg. Így is a mai kocsikat minden xarral a szervizbe kell hurcolni, még egy kiégett égő miatt is. Erre van benne egy ilyen rendszer, amit nekem kell pluszba kifizetni, mikor nem is kell. Egy plusz tartály, amiben folyadékot cipelek mindenhová plusz súlyként. Fasza. Mennyiért tölthetik fel? Tud erről valaki valamit? Mi van ha véletlenül kilyukad a tartály? Elmegy a folyadék és ott maradok a géppel a Meki előtt?:) Ez vicc, komolytalan, közönséges bigott butasága a környezetvédelemnek az autóépítésben. A tököm kivan ezekkel a "zöld" megoldásokkal. Egy lábtörlőnyi autónak is 5 csillagosnak, eco-nak, "zöldnek", újrahasznosíthatónak, ABS-esnek, kipörgésgátlósnak, légzsákosnak, meg még 1000 kritériumnak kell megfelelnie. Amit a csórónak kell megfizetni, pár év múlva pedig a fent említett über zöld és über biztonságos lábtörlőnyi kisautó egyszer csak elavult lesz és csak egy lábtörlőnyi autó árát adják érte. Pont annyit, amennyit valójában is ér. Lekopik róla a marketingmaszlag és a használat során kiderül a termékről hogy csak egy autó. Ráadásul ez a Mazda mégis egy földúton is mozogni tudó szerkezet. Erre kilógatják az aljára a hátsó tengely mögé azt a "húgytartályt". Egyértelműen meglátszik, hogy az autógyáraknál a tervező-mérnöki osztály fölött áll a marketing csapat. Ki kellene őket lőni az űrbe, mert bizonyos %-ban ez a Mazda is az ő agymenésük áldozata lett.

gnme 2010.03.16. 10:19:00

értem én persze, van megint egy cicaszemű kukoricagóré

de vajon mi ez a rettenet (nagyika)?

terepjáró?
pályaautó?

Most akkor ba*unk vagy bort fejtünk?

a jeep az egy terepjáró
az a8 az egy pályaautó

de ez mi? ki tudja.

indapass90210 2010.03.16. 10:32:31

@effet papillon: sok mercedes meg úgy néz ki, mint egy luxus szállodai wc :)

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2010.03.16. 10:34:05

@Dinsdale Piranha: mert nem jól állsz hozzá a dologhoz

a műszerfal puhaságát fejjel kéne vizsgálni, nem kézzel :)

amúgy valamelyik konkurens autóhoznagyonértünk jellegű műsorban egy az egyben megmutatták, hogy pl. a Maseratiban is csont nélkül felfeslik a kárpit, ha olyan napja van

indapass90210 2010.03.16. 10:36:38

@Jamesblond: szerintem van egy egyszerű szenzor a húgyostartályon. Na itt meg kell nézni, hogy hány voltos jel van a vezetéken, amikor tele van a tartály. Aztán rákötni ezt rákötni ezt a vezetéket egykét ellenállással az akkumulátorra. :)

effet papillon 2010.03.16. 10:36:52

@Ciri: jó, a szar egy kicsit túlzás, de az Audi beltere akkor is gyenge. Össze-vissza futó vonalak, elnagyolt kezelőszervek, össze-vissza dőlő szellőzőrostélyok. Az egész egy nagy @Dövan: bumfordi.

Jah, a régi Mergák szebbek voltak, ez nem vitás, de azért a maiakat ne emlegessük egy napon az Audikkal, mert a kettő nem egy kategória.

Ciri 2010.03.16. 10:41:34

@effet papillon:

Lol !

Nem vagy semmi ! :)

esef 2010.03.16. 10:42:49

@Dövan:
Zöldkártyára viszont fel kell tölteni a tartályt, mert csak az adalékkal képes hozni az euro5-öt. Ami meg kibukik ha rákötik a műszerre. Ha rákötik persze...

indapass90210 2010.03.16. 10:44:35

@effet papillon: nem is vagyok bumfordi :D

Nekem egyébként egy kategória, csak akkor mernék venni egyet bármelyikből is, ha egyből kettőre is lenne pénzem, hogy legyen tartalék, mert manapság ezeknél sokkal egyszerűbb felépítésű autókkal is lehet szívni rengeteget. Mert ha véletlenül valami hibája van, és a számítógép nem írja ki, akkor csak néznek a szervizben, hogy a tulaj a hüje, jó az autó.

BMW /// 2010.03.16. 10:50:30

Nem tudom milyen hibákról beszélnek itt az emberek. X5-ösöknek semmi hibájuk.300.000-eket elmennek. Persze bonyolult szerkezetek nem egy swift de tud ugyanolyan megbízható is lenni. Persze ha valami komolyabb gond van mint az automata váltó akkor zsebbe kell nyúlni.

BMW /// 2010.03.16. 10:52:16

de egy sima C4-es rosszabb tud lenni,aztán az meg egy sima személyautó. Sosem felejtem amikor itt valaki elmondta hogy 80km-t mentek vele és szétesett a váltó. Meg egyebeket is hallottam...

Jamesblond 2010.03.16. 10:56:51

@Dövan: Ja! Neked igazad van!:) Nálunk lesznek szerintem a legkevesebbet használt "húgybefecskendező" rendszerek:)

Maláj Törpe 2010.03.16. 10:57:47

Sziasztok!
November óta használom a dízel változatot, pillanatnyilag 8.000 km van benne.
(Még a legelején írtam róla egy élménybeszámolót a Népítéleten Dízel örömforrás címmel, ha valakit érdekel, itt a link: nepitelet.hu/autok/mazda/cx-7_2007/dizel_oromforras_-_elso_benyomasok_a_dizel_cx-7-rol/.) Mivel még mindig nincs helye a 2009-es dízel változatnak, a 2007-esek között van.
Szóval, fogalmam sincs, miről beszél a cikk írója, amikor a hidegen csörömpölő motorról ír. Semmivel sem rosszabb a hangja, mint bármelyik más dízelnek, ha már itt tartunk, jobb is, mint néhány más autóé hidegen. Vegyük például a dízel Insigniát...
Igaz, talán lehet valami abban, hogy a tesztautót a sok f@szk@l@p „autós újságíró”, tesztelgető túlhajtotta, mondván: úgysem a mienk, leszarom, tojjuk neki! Szerintem bent ülve az autóban még hidegen sem vészes a hangja, bár alacsony fordulaton kicsit erősebben hallami a ketyegését, de melyik dízelben nem?? Melegen nem érezhető különbség a benzineshez képest.
A belső térrel kapcsolatban: valóban, mi a francnak kell tapogatni? Mikor kell tapogatni? Vezetés közben írja elő a autósújságíró szakmai kézikönyv, vagy inkább meg kell állni pár percre, egyik kézzel kopogtatni a vídiakemény elemeket, a másikkal meg közben a gatyánkban a kukival matatni, hogy húúúbazzeg, ez meg milyen szaaar kemény már, heheee: ...lotty...? Hát csak hajrá, tapizzátok, engem azon kívül, hogy nem nyekereg, nem zörög, k.ra nem érdekel, hogy kemény, vagy puha. Az összes dolog amit eddig megfogtam, vagy megnyomtam benne, a takarítástól eltekintve a kormány és a kezelőszervek voltak.
Már előre rettegek attól, hogy mikor fedezi fel valaki azt benne, hogy pld. az indexkar nem lóg benne mint a kelttészta, hanem bizony bakker az is vídiakemény, vagy hogy a középkonzolt sem lehet ujjal benyomni és körömmel szétmállasztani és hát a gombok is milyen érdekesen keménykék, nahát! Ha egyszer majd ez az elfogadhatatlan, ármányos „jappáni” átbaszás is kiderül, az már tényleg a világ vége lesz, innen nem lesz visszaút, a kocsit ki is kell dobni gyorsan, mert egy rakás szar az úgy, ahogy van. (Pár éve egy hölgyike írt egy tesztet asszem az akkori Corolla Verso-ról szintén a Totalcaron, az egyik legnagyobb gondja az volt, hogy a pullóverje bolyhai, vagy a a szép szőke haja, már nem tudom, odaragadt az üléshuzatra...hát igen, az élet bizony kemény próbák elé állítja az embert).
BOSE hifim nincs, mert nem volt elsődleges szempont, hogy hifi minőségben hallgassuk benne a zenét, szerintem egy autóban nem az a lényeg, hogy hogyan szól benne a zene, így nem tudom megítélni, hogy milyen szar is lehet a döngő hangszóró. Az én zenehallgatásomhoz bőven jó a gyári cucc.
A múszerfalvilágítás semmivel sem rosszabb szerintem, mint a VW-féle piros-kék, nekem az inkább bántó, a ki monitorok/kijelzők eltérő színvilágát meg nagyjából lexarom, szerintem ez sincs túl nagy hatással az autóra, mint egészre.
Félreértés ne essék, nem vagyok elvakult Mazdabuzi, de ez az első Mazdám és eddig jobb is, mint bármi, amit eddig használtam, még ezzel a szaros, gyenge, rosszul hangolt, kattogó, dízellel, meg a gyökér váltóval is.
Mindenesetre szomorú, hogy ilyen szempontok alapján ítélnek meg egy szerintem teljesen rendben lévő autót, nekem pont arra kell, amire kitalálták, és arra meg pont úgy jó, ahogy van.
Még szerencse, hogy a futómű a cikk szerint legalább úgy-ahogy rendben van, lehet, hogy lepattintom róla az egész kopogós kocsit a peccsába, aztán ráülök a kis puha foszomal és hajtom magam lábbal.
Persze a szakújságíró még egy Rolls Royce-ban vagy a Lexus LS-ben, igazából BÁRMILYEN autóban megtalálná azt a hibát, ami miatt az adott kocsi tulajdonképpen egy rakás fos, úgyhogy kár is, hogy ilyeneken felhúztam magam.
Én mindenesetre összeszorítom a fogam és megpróbálom majd valahogy túlélni, hogy egy ilyen fostalicskával kell közlekednem még pár évig...
Na, csákány.

maczko 2010.03.16. 11:16:34

Azttessékmáá mgemondani:

Hol van az a Törökvészi út?

indapass90210 2010.03.16. 11:17:42

@esef: hát, be lehet azt úgy is kábelezni, hogy egyszer 9voltos elemről menjen a jel, egyszer meg a szenzor adja :D

@Jamesblond: Pláne ha figyelembe vesszük, hogy leszakadhat egy kő/kátyú/padkára felállás miatt, a szervízben meg azt mondják, hogy 468,372.- Ft + Áfa lesz a cseréje.

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2010.03.16. 11:23:56

@Maláj Törpe: "(Pár éve egy hölgyike írt egy tesztet asszem az akkori Corolla Verso-ról szintén a Totalcaron, az egyik legnagyobb gondja az volt, hogy a pullóverje bolyhai, vagy a a szép szőke haja, már nem tudom, odaragadt az üléshuzatra...hát igen, az élet bizony kemény próbák elé állítja az embert)."

EZÓ JÓ! :)

hasonló klasszikus még a Merciben kárpitozott a térlépzseb, a Toyotában meg neeem bibííí, értékítélet valamelyik autósmagazin egyik epizódjában. Azóta sem találom, ha valaki tudja, merre van, és belinkeli, köszönöm.

(Talán az Avensissel hasonlítgatták valamelyik Merdzsót.)

esef 2010.03.16. 11:31:50

@Dövan:
Ha nincs folyadék, akkor nem tudja az Euro5-öt. Lehet átkötve, megpatkolva, akármi, de a zöldkártyán meg fog bukni a károsanyag kibocsátási értéke miatt. (Ettől függetlenül persze az Euro4 is magasan veri pl. a BKV buszait...)

esef 2010.03.16. 11:35:05

@Dövan:
De mi az a szerVÍZ? Az is valami adalék?

Tökös Veréb 2010.03.16. 11:37:48

@GYUSZI BACSI: nem kicsit ocsmány a színvilág odaát :)

Jamesblond 2010.03.16. 11:37:59

@esef: A BKV buszait? Nem tudtátok miért füstölnek annyira? Hát azért hogy amikor reggel beindítják őket, ne lehessen látni a telephelyen keresztbe-kasba mászkáló kezükben NOKIA-dobozt szorító "fehérgallérosokat":)

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2010.03.16. 11:43:13

ő bajuk, hogy nem hallgatnak Demszkyre adalékügyben

pedig ő biztos csak jót akart...

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2010.03.16. 11:46:54

eszembe jutott Eperjes és Feleki filmje, amiben az egy misi (?) még egy kisebbfajta bőröndben fért csak el, szigorúan 500-as címletekben :)

ej, régi szép idők :)

Muad Dib 2010.03.16. 12:01:13

Érdekes, a Wikler meg egészen jó véleménnyel volt erről a fostalicskáról:

totalcar.hu/tesztek/2009/10/16/a_begeto_szepseg/

De az biztos egy sajtóbemutatóra feltupírozott, puhított műszerfalú, hangtompítós dízelmotorral ellátott példány volt...

indapass90210 2010.03.16. 12:03:49

@esef: néha elbaszom, mert egyébként sem logikus röviddel írni :)

hankey 2010.03.16. 12:11:09

Lehet, hogy a nemet cikk "porizu", de ez az ujsagiro magatartas, na ez nem semmi.
Mintha Kovi segitett volna megirni a cikket, mikozben a Dozsa-felkelesrol beszelgettek.

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2010.03.16. 12:12:15

@Tökös Veréb: válaszoltam neked ott, de a lényeg, hogy meg lehet szokni, legalább különleges

ezt legalább nem használja mindenki hehehe

butschq 2010.03.16. 12:14:45

tuti gond nélkül elhúzna 4 hordó cefrét, még a határban is
le is kell cserélni a wartburg állományokat
másra nem igen való

ommm 2010.03.16. 12:38:10

@effet papillon: Télleg. Be kéne ülnöm. Igen, az a pár nap a GLK-ban és az X3-ban nem számít...

ommm 2010.03.16. 12:41:37

@Maláj Törpe: Nem tapogat öregem, egyszerűen már szemre is olcsó és nem ide illő. A minőségérzet, ami pedig a sok-sok apróságból áll össze, nem itt kezdődik.

Sajnálom, hogy nem vettem fel a motor hangját, legközelebb nem fordul elő.

Erős középszer az autó, és ezt tartom.

NyaliFali 2010.03.16. 12:43:13

Szar cikk volt.
De annyit azért elértél, hogy legközelebb személyesen is megnézzem, és hogy legközelebb NE olvassam el a cikkedet...

BMW /// 2010.03.16. 12:47:24

Igen ez az amikor nem presztizs autó. Pedig az ára ott van. Ennyi pénzért pedig a tulajdonos elvárja hogy minden "csodálatos" legyen.

mükkemakk 2010.03.16. 12:51:14

Eccerű....Nem kell piszkálni a műszerfalat, szép és jó autó ez. Kár hogy előtte valaki már szétütötte a motorját. Akinek meg nem tetszik az új autójának "hugyos rendszer" ad-blue tartálya, vegyen uaz-t, gázosítsa azzal is lehet terepezni, pluszként talán A ból B be eljutni.

Én inkább egy 6-ost vennék ennyiért (+ egy nivát) de idősebbeknek, nyugisabbaknak ez 1 pont(on) jó autó, tetszik.

Mi van azzal a rozsdásodással?

megint 2010.03.16. 12:53:37

Mint le is írták amerikába ez tökéletes, gagyi belső, szörnyű hátsó lámpákkal.
Maláj Törpe, neked így tetszik, nincs evvel semmi gond, a belső igénytelen pl a Q5-hez képest, téged nem érdekel ezért nem is foglalkozol vele, de hát egy autós újságírónak össze kell hasonlítani a kategória társakkal, és csak le tudja írni, hogy mi a különbség a kettő között, elvégre mind a kettőt vezette.

butschq 2010.03.16. 12:54:36

de nálunk úgyis a java a szomszédnak vesz autót. belül pedig nem fontos, hogy jól nézzen ki, ha kívülről vagány, nem számít, ha a beltér ótvar, két kategóriával lejjebbi. kifelé mutassunk, az a lényeg. sztem az ótógyártók magyarhonba terveznek...:)
(vonóhorog azé kellene rá, másképp nem lehet a cefrét szállítani futóval.meg ótómata, kinek van kedve váltogatni a gyümölcsösben...)

Krisi 2010.03.16. 12:58:02

@ommm: naná, hiszen teis csak egy káeurópai firkász vagy, és ez életed első tesztautója, amit BMW-s bérencként kötelességed lefikázni... :)

valószínűleg ha én beülnék egy ilyenbe, akkor hátast dobnék, mivel nem ilyen autókhoz szoktam. mint ahogy az ide írók többsége, én se taperolnám egész nap a műszerfalat, csak annyi jönne le, hogy "jobb, mint a céges Astrában".

viszont a célközönségnek úgy látszik az számít, hogy milyen érzete van annak a polimer műszerfalnak, ezért térnek ki mindig az újságírók erre. eleinte én sem értettem, hogy mi a faszér kell fogdosni a műszerfalat, de ezek szerint aki ennyiért vesz kocsit az ilyen taperolós.
ez egy ilyen világ.

(ez a szar amúgy nekem se kéne, ha már minden áron családi autó, akkor egyértelműen kombi. összkerék és emelt hasmagasság nélkül)

szimencsing:) 2010.03.16. 13:19:37

Én egy dolgot hiányolok ebből a cikkből, mégpedig nem említik az egyik konkurensét, amire szinte ugyanezek a megállapítások igazak lehetnek és méretileg is hasonló .
Ez pedig a Mitsubishi Outlander.
Az is bőven hozza ezeket a tulajdonságokat, szép, is jó is, kissé hangos, kissé kopogós belül a műszerfal(sztem is fura, ha valakinek ez döntő érv egy autó megvásárlásnál).
Két dologban viszont bőven veri a Mazdát: a fogyasztásban sokkal jobb, és a mi a lényeg:
árban legalább 2 millával olcsóbb!!!

indapass90210 2010.03.16. 13:35:40

@szimencsing:): Csakhogy az outlandert fos pd-tdi motorral szerelik, amiken rövid határidővel előjöhetnek a következő problémák: hengerfej, turbó, pd elemek. Ez így együtt vagy másfél millás művelet.

szimencsing:) 2010.03.16. 13:41:01

@Dövan:
azokkal a fos PD-TDI motorokkal autók milliói szaladnak sok-sok százezernyi kilóméret gond nélkül!
Mellesleg nem minden Outlanderben van az a motor,van 2.2-es PSA eredetű is.Arra viszont igaz a "hugyos" rendszer(százezres tétel a feltöltése)

indapass90210 2010.03.16. 13:46:17

@szimencsing:) biztos csak nekem nem volt szerencsém :) Ráadásul még a hűtőm is kilyukadt. Oszt van 80k a kocsiban, aminek 3/4-e országutas km. :)

lacza87 (törölt) 2010.03.16. 14:03:20

OFF
Másnak is feltűnt, hogy a Mazda kivette a magyar szortimentből az RX-8-t? Illetve nem csak a magyar kínálatból, mert pl. Olaszoknál vagy Hollandiában sem árulják már, viszont a környező országok többségében!, Németországban, UK-ban stb. igen.

Maláj Törpe 2010.03.16. 14:10:25

@ommm: Hello @comm!
Kösz, hogy írtál, hát ízlések és pofonok... Mint mondtam, nekem így jó, ahogy van, ha nem tetszett volna kívül-belül, akkor mást vettem volna. Mindenesetre semmiképpen sem tartom középszernek, már csak azért sem, mert nekem rohadt nagy minőségi ugrást jelent az 1,4-es benzines autónk után. Bár ez valószínúleg szubjektív. Nekem pl. megállt 7,7-ben a fogyasztása, ez fél literrel több dízelből mint az, amit a benyás evett és háromszor jobban megy, mint az, pedig azt is imádtam. Na, nálam inkább ilyen szempontok fontosak. Legalább azt nem vitattad nagyon, hogy jól néz ki, bár nem villantásra használjuk.
Ennyi, csá.

Maláj Törpe 2010.03.16. 14:19:42

@megint: Ja, abban igazad van, hogy az újságírónak az is dolga, hogy összehasonlítsa az autókat. Szerintem egy Q5 azért nem áll meg ebben az árban, és még a Volvo XC-60-as is drágább, az X-es BMWk-ről nem is beszélve, de úgy érzem, hogy ez a MAZDA is tud annyit, mint azok. Még egyiket sem vezettem, de utaztam már bennük, nem hiszem, hogy ilyen drámai lenne a különbség köztük.

szimencsing:) 2010.03.16. 14:23:20

@Dövan: ez is lehetséges!:))
tény hogy a Népítéletekben sokan szidják ezeket a motorokat, majdnem annyian, mint akik meg vannak elégedve vele:))Sztem a nagy számok törvénye alapján is lehet ez.
A Ferrarikat kevesebben szidják....:))
A hűtő kilyukadása kellemetlen, de ahhoz nincs köze a motornak.

Seca81 2010.03.16. 14:28:05

Uh... Ez a kocsi itthon ilyen baszott drága, usában, ami a főpiaca a típusnak, már 22000 usd-tól viheted az alapmodellt.
Kb mint idehaza egy jobban felszeret Astra...
Vicc.

A kocsiról nincs véleményem, nem láttam élőben, külsőre okés, a műanyagokat én is leszarom, legalább nem őrjöngök annyit ha leönti a gyerek kólával.

indapass90210 2010.03.16. 15:05:15

@szimencsing:): ráadásul nem is azért szidják, hogy lassú, vagy zörög, vagy akármi. Hanem mert megbízhatatlan és baromi drága javítani.

ommm 2010.03.16. 15:20:12

@Maláj Törpe: Na, csak dűlőre jutunk. Kétségkívül vannak előnyei, ezeknek kellő teret is adtam, úgy érzem. Béke!

The Good Boy 2010.03.16. 15:22:14

ommm@:

két dolog érdekelne:

1.: ha már irsz/irtok erről az adblueról, légyszives egyszer irjátok már meg azt is, hogy mennyibe kerül egy ilyen húgynak a literje. Tényleg érdekelne, ráadásul az az egészséges 8 literes fogyasztás is egész más megvilágitásba kerülne, ha tudnánk, hogy a húszezrenkénti 15,5 literes adalék mennyibe fáj. lehet hogy már ott utoléri a benzines 100 km-enkénti üzemanyagköltségeit.
Meg milyen vicces, hogy anélkül nem inditható az autó????
Meg hogy csak szervízbe tölthető fel???

2.: egyszer egy bemutatón kérdezzétek már meg mazdaszan urakat, hogy ez az egymás melletti kétfajta kijelző kinek az agyszüleménye volt, mert már az új mazda3-ban is bután nézett ki (gondolom megmaradt párezer db. piros kijelző, aztán fel kell azt még használni valahol).

egy időben én is kiakadtam azon, hogy minden autósteszt müanyagkopogtatással kezdődik, de azért van benne igazság, hogy néhány autóban tényleg gáz a müanyagok kinézete, minősége. És ehhez még kopogtatni, simogatni sem kell. De azért erről elég lenne egy mondat, nem két bekezdés...
Nekem amúgy tetszik a külső és belső formavilága ennek az autónak, de azért ebben a kategóriában azért már tudni kellene prezentálni egy akármilyen automata váltót is (na, jó azért ne 4 sebességes legyen)

esef 2010.03.16. 15:41:15

@ommm:
Az nem lehet, hogy otthon is fel lehet tölteni, csak a sok hülye amerikai miatt ajánlja a Mazda, hogy vidd el szervizbe? Nem hinném, hogy ott szét fogják kapni az autót a 1X liter adalék feltöltése miatt.

@The Good Boy:
Elméletileg nem drága, kb.5000 Ft ebbe a tartályba szükséges adalék ára. Arra viszont kíváncsi vagyok, hogy Mazdáék mennyiért adják...

Seca81 2010.03.16. 15:44:13

@The Good Boy: Benyásban van 6 sebességes, idővel csak lesz dízelben is. Gáz lenne ha mégsem...

ommm 2010.03.16. 15:48:02

@esef: Az AdBlue-val kapcsolatban erre gondoltunk Papp Tibivel, hiszen más gyártók modelljeiben simán működik az utántöltéses dolog. De hát Amerika csodálatos, ráhúzta a vizes lepedőt a Toyotára is, pedig...
Készül az anyag, jó lesz. :)

derelyegrádi szellem 2010.03.16. 15:51:56

Nekem ilyen van 2.3-as benzinesben.

Nagyon elégedett vagyok vele. Nagy, kényelmes és elég széles autó is, ami fontos nekünk, mert három gyerekülésnek kell elférnie egymás mellett. Elfér.

Szép autó, nekem tetszik kívül belül.

Hátrányai:

13 literes fogyasztás (ekkora motornál ez természetes velejáró)

gyakori szervíz intervallumok (15 ezrenként)

a 18 collos kerekek miatt drága rá a gumi. (Téligumi 80 e/db)

gnme 2010.03.16. 16:15:05

@kohlenbrenner: :D

"után kétszáz méter" befordulok ott is ahol sose volt sarok :D

The Good Boy 2010.03.16. 16:35:15

@Seca81: tudom, a dizelre gondoltam én is, mert az az, ami a japánoknak hiányzik. A honda accord dizelben van ótómata, de az is "csak" 5 gear.
@ommm: ne csigázz!!!!
ugye lesz benne összeesküvéselméleteskedésesség is?
tudtam, hogy nem a japók a hülyék, hanem a hülye amcsik:)

jevelley 2010.03.16. 16:38:44

@derelyegrádi szellem:
Szintén zenész...

Nekem is a 2.3 as van, már lassan 2 éve használom és 65 000 km nél tartunk hiba nélkül.

Azért a VW hasonlítani... hát én már mentem le Söldenbe (900 Km) VW hátsó ülésén pedig az nem is egy polo volt. Senkinek nem kívánom.

Szerintem szép belül is, és úgy van összerakva ahogy az kell. Mi az ami ropogna itt???? Miért kéne a belsőnek az Audira hasonlítania? Ha olyan lenne nem vettem volna meg.
AZ enyém teljes bőr, puha meleg, a puha anyag végigmegy a műszerfalon (kikerülve a középső konzolt) és az ajtókon is végig az van és bőr. A puha műanyagba belenyomhatnám a körmön (ha akarnám) csak alul van keményebb műanyag és a szélvédő alatti sávban. Középkonzolon is van bőr (pld. kartámasz) A többi fényes anyagot nem lehet puhára csinálni...
A Bose hifi-t meg be kéne állítani mert az enyém bizony nem "döng", csodálatos hangja van.

Szerintem minőségi autó (előtte BMW volt 5 évig) nem árultak zsákba macskát.

Ja és persze van a csomagtartóban a hiányolt rögzítőfül a létező csomagtartóhálóhoz ami nagyon jól használható. (ez egyébként a cikk fotóján is látható a csomagtartóban)
Nem vagyok egy Mazda fan de nem értem ezt a cikket.

indapass90210 2010.03.16. 16:40:45

@derelyegrádi szellem: Annyiból lazán kapsz rá 17es felniket ballonosabb gumival. Ami a tél végi kátyús utak miatt még a futóműnek is jobb.

effet papillon 2010.03.16. 17:58:24

@ommm: jajj télleg, na ne má'
@Maláj Törpe:

Ne szívd mellre.
Nekem is volt Mazdám, soha és soha semmi baja nem volt (egyik japánnal se, nem úgy a német "csodákkal"). A Mazdák meg soha nem az enterieur-ükről voltak híresek, ebbe - ismerd be - tényleg bele lehet kötni, nem különben a kék-piros műszerfal kiképzésbe, ami ugyancsak abszolút nem japán sajátosság (szerencsére) - bár újjabban átvették ezt a borzalmas szemromboló trendet, és ez qrva nagy baj.
Műszakilag meg alapból elég nehezen kérdőjelezhető meg a gép, de ugye túl unalmas lett volna a poszt, ha végig dicsérik a gépet, mert akkor a suttyó nem tud fikázó kommenteket produkálni. Nekem nem is ezzel volt gond, hanem ezzel az elszállós stílussal. Az Audi hallhatatlansága meg manapság akkora divat félműveltéknél, hogy csak na. Komoly emberek kinevetik ezt a POHUS-trendet. De hát POHU-ékról ugyebár jót vagy semmit, különben nincs autó. :)

4GL 2010.03.16. 17:58:24

10 literes AdBlue 22.000 Ft, háznál. Szervízben gondolom drágább, valószínű, hogy a gyártója is különböző.

effet papillon 2010.03.16. 18:03:14

ez a zongoralakk tényleg gusztustalanul ocsmány, meg kell volna hagyni opeléknak ezt a privilégiumot

Droopy79 2010.03.16. 18:21:34

Akármilyen szuper autó lehet ebben a kategóriában, kézi váltóval 0 pont!!!

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2010.03.16. 18:49:10

@effet papillon: opel és zongoralakk?

a Bentley, a Mercedes, a Porsche, az Audi és a Rolls-Royce hosszú évek óta használja és jól is néz ki

feltéve, ha jól van megcsinálva

effet papillon 2010.03.16. 19:04:06

@GYUSZI BACSI: Bocs gyuszibá', de engem a hányás kerülget a fényes dolgoktól, főleg, ha fekete és a kocsiban található, nemkülönben a króm tengertől, ami többnyire ugyan olyan öncélú és barokkos prolifogó túlzás.

Láttál már Opelt belülről?

Insignia:

kep.index.hu/1/0/103/1034/10346/1034699_e1903706be7b38b5ea56c6bd42cfa1cb_wm.jpg

Corsa:

img.index.hu/cikkepek/totalcar/tesztek/corsa06bem/.gdata/cikk/corsadrezda_067.jpg

Zafira:

www.ujautokereso.hu/kepek/cikk_kepek/ujzafmuszerfal.jpg

A Bently-nél és Rolls-nál érthető, azt egy bizonyos kör vásárolja, habár a giccse abban az esetben talán szépnek mondható. Az Audinál már cinkes.

Porsche-nál is lenne zongoralakk? Nem vettem észre, de szomorú lennék...

esef 2010.03.16. 19:19:28

@4GL:
Gondolom ez kisker ár. A Mazda-szervizek meg nem 10 literes kiszerelésben fogják beszerezni.
A gyártó meg mindegy, mert az összetétel ugyanaz. Valami vegyszer desztvízben oldva. Semmi extra, lényegében olyan mintha cukrot oldanék fel desztvízben...

mlt3 (törölt) 2010.03.16. 19:37:04

@effet papillon: Ne rohogtess, ezeknek a csillogo gagyiknak szerinted mi koze a zongoralakkhoz?

A zongoralakk NEM fenyes es NEM csillog, hanem meg a muszerfalnal is feketebb es diszkreten tukrozodik:
data.motor-talk.de/data/galleries/0/45/6941/12825107/klavierlack-4453.jpg

A Porschenal is van zongoralakk megnyugtatlak, sot ott 12 kulonbozo elemet is feketere lakkoztathatsz, meg a legbefuvo racsot es az ovtartot is.

mlt3 (törölt) 2010.03.16. 19:44:26

@esef: AdBlue-t kapsz a benzinkuton, mert a kamionok es buszok is hasznaljak:
www.aral.de/aral/sectiongenericarticle.do?categoryId=9017068&contentId=7031669

A 10l-es kaniszter 15 EUR alatt van.

effet papillon 2010.03.16. 19:44:29

@mlt3: Miről beszélsz? Minek másoltad be ezt a BMW-t - Opeled van :)? Miért, akkor mi lenne, ha nem zongoralakk-szerű akármi, kákán is csomó?

mlt3 (törölt) 2010.03.16. 19:45:59

@mlt3: Sot meg annal is olcsobban:
cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=370233916560

...es ezek meg csak a kisker kiszerelesek.

mlt3 (törölt) 2010.03.16. 19:47:58

@effet papillon: Kurvara semmi koze a zongoralakkhoz annak, ami az Opelban van. Olcso, fenyes, fekete muanyag.

effet papillon 2010.03.16. 19:55:04

@mlt3: Most nem azért, de a fél ország zongoralakknak nevezi ezt a fényes gusztustalan izét (a TC is). De ha tudsz találóbbat, akkor átveszem, esküszöm. :)

Ari Gold 2010.03.16. 20:01:34

Nagyon szép ez a kocsi. Mondjuk Én tuti autómata váltóval venném :)

Tök jó ez a hely ahol a fotók készültek. Merre található?

esef 2010.03.16. 20:11:36

@mlt3:
Tudom én azt, hogy nem egy drága dolog odakint (az itthoni helyzetet nem ismerem, mivel nem érint), arra lennék kíváncsi, hogy Mazdáéknál mennyiért mérik... Az meg, hogy nem lehet otthon házilag feltölteni...

@ommm:
Megnéztétek, hogy a tartály felett mit rejt a burkolat? Nem valami spéci csatlakozó/szelep van ami miatt nem lehet házilag tölteni?

Krisi 2010.03.16. 20:25:10

@mlt3: baszod, ez a fekete beltér valami kikúrt teccetős, rákattintottam a képre és vagy fél percig néztem egyfolytában. el tudnám viselni, na.

@effet papillon: az a Corsa műszerfal meg úgy néz ki, mintha latex-szel lenne bevonva, jajjdecsúnya.blog.hu-n a helye :D

mlt3 (törölt) 2010.03.16. 20:32:47

@esef: "Az meg, hogy nem lehet otthon házilag feltölteni..."

A Mazda rendszeret nem lehet feltolteni, ennek nincs koze az AdBlue-hoz, mint technologiahoz. Hogy miert dontottek igy, arrol oket kerdezd (valoszinuleg restelni kell valamit a rendszerben, ami hazilag nem megoldhato, vagy visszaelnenek vele).

mlt3 (törölt) 2010.03.16. 20:40:43

@Krisi: Az Audinal is van:
www.mykarre.com/file/pic/gallery/5297.jpg
Csak a gagyi csillog, de a zongoralakk soha. Csak enyhen tukrozodik es elkepzelhetetlenul fekete.

lacza87 (törölt) 2010.03.16. 20:45:54

@mlt3: "valoszinuleg restelni kell valamit a rendszerben"
Hirtelen azt hittem szégyelni kell valamit, aztán rájöttem, hogy ~újraindítani:D

megint 2010.03.16. 20:55:52

Maláj Törpe, valóban az prémium kategória nem is engedhetnék meg maguknak, hogy mindenhol kopogós műanyag legyen, biztos hosszabb az extra lista is, és drágább is lehet, bár fogalmam nincs mennyi lehet abból a 170 lóerős verzió, meg, hogy mi foglaltatik abban(extrák). Viszont ezeket a szörnyű fehér lámpákról leakadhatnának már a japánok, különben kívülről egész szép autó. A volvót nem nagyon szeretem, de nekem pl a kategóriából az tetszik a legjobban(xc60).

pelisandor · http://pelisandor.tvn.hu/ 2010.03.16. 21:01:27

Érdekes ez az AdBlue. A MOL honlapján található egy doksi róla, amiben ez áll:

Az AdBlue® NOx-redukáló adalék -11°C hᔐmérsékleten kristályosodni kezd, +35°C felett pedig megindul a karbamid
bomlása. Míg a fagyás nem jár különösebb következményekkel, a bomlás a termék tönkremenetelét jelenti.

Érdekelne, hogy ha megkristályosodott - pl. egy hidegebb téli reggelen - akkor is úgy működik, ahogy kell? Netán egy forró nyári napon, ahol szépen átmelegszik az autó, ott mi lesz? Pláne ha az érzékelő a normál állapotot (folyadék) érzékeli, a szélsőséges hőmérsékleten is funkcionál?

Szép és jó dolgok ezek, csak ne gondolkozz ilyeneken, amikor megveszed az autót. :-)

mlt3 (törölt) 2010.03.16. 21:06:18

@pelisandor: Szerinted te vagy az elso aki erre gondol, a rendszer tervezoinek ezek eszukbe sem jutottak? Ne legyel mar hulye.

lacza87 (törölt) 2010.03.16. 21:24:52

@mlt3: No offense. Tudod, hogy bírom a (virtuális) búrádat.

effet papillon 2010.03.16. 21:45:03

@mlt3: És ez neked tetszik? Most komolyan.

mlt3 (törölt) 2010.03.16. 21:52:39

@effet papillon: Hogy a francba ne tetszene. Ezzel a vilagos belsovel kibaszott nagyot ut.

Mas, vilagos feluleten is nagyot bir "szolni" a zongoralakk:
www.kolbenfueller.de/images/product_images/popup_images/152_0.jpg
(Caran d'Ache Varius chinablack)

Rocko- 2010.03.16. 22:55:46

@BMW ///: "X5-ösöknek semmi hibájuk.300.000-eket elmennek"
és ettől hanyatt kell dobnonuk magunkat? :)
nem, nem a BMW-ra értem, hanem manapság ez nagy szó.
mondjuk akik ezt mondják nem láttak fél vagy még több millió km-t elfutó autókat.

Vándorló Sasfészek 2010.03.16. 23:06:02

OFF

bocs, ezt latnotok kell. animacio autoepitesrol, 1953-bol:

www.youtube.com/watch?v=sNm0XiML4dA

3d-szemuveg kotelezo! (J.Cameron meg bekaphassa...)

ON

Krisi 2010.03.16. 23:28:24

@Rocko-: Magyarországon biztos nem mennek ennyit az autók, nézd meg a hahu-t: a tízéves céges Passat TDI-k is csak 150 ezreket futottak :)

@Vándorló Sasfészek: nem semmi ahogy a dugattyúk bevonulnak, majd meghajolnak :D

effet papillon 2010.03.16. 23:36:11

@mlt3: hú b+ ez fájt, húúh kirázott a hideg... Korinthoszi oszlopok is bejönnek gipszből a lilára festett kertesház kapujában? Húúhúh, ráz a hideg b+ :)

mlt3 (törölt) 2010.03.16. 23:42:06

@effet papillon: Hogy a tokombe jonnek a valodi zongoralakkhoz a kamuoszlopok meg a giccses kerti parasztbarokk? Fejtsd mar ki.
(Eletemben nem volt lilara festett hazam, nem vagyok kifordult izlesu surmo.)

effet papillon 2010.03.16. 23:59:02

@mlt3: Tudom, nem veled van a baj, hanem azzal a stílussal, amit megpróbáltam körülírni. Veled semmi problem.

effet papillon 2010.03.17. 00:26:52

@mlt3: szóval nem veled van itt a gond, hanem ezzel a korinthoszi habcsók-izlésvilággal

visszakettopadlogaz (törölt) 2010.03.17. 03:54:57

off leszek mert a kia magnetishez nem lehet irni:

szerintem a kia most ert oda ezzel a kocsival hogy mar nem arrol beszelhetunk hogy MAJD komolyan kell venni hanem MAR most komolyan kell venni.

sok ismerosom hasznal kiat, ( foleg spanyolajkuak ami erdekes, tiz eve meg el camino val jart az osszes ) nagyon toyotas megbizhatosaga van de mostmar jol is nez ki. es nem toyota arban van! en sosem vennek kiat ( ahogy audit sem meg japant sem ) de ez az auto mar JO.

visszakettopadlogaz (törölt) 2010.03.17. 05:18:05

ez a mazda itt nincs is dieselben, ugyhogy az adblue betoltest nem a hulye amcsik miatt irjak csak szakszervizbe. amugy itt a kamionokba sem kell adblue meg semmibe sem, azt sem tudjak mi az. a diesel alapjaban nem tul okos dolog, ket honapja figyelem es kb 5 benzinkutat tudok ahol van gazolaj. mondjuk midwesten biztos tobb van de ez kalifornia, speciel cupertinoban annyi diesel kut van mint CNG. ( az gazkut )

lwcolors 2010.03.17. 09:41:33

Én anno vezettem CX-7-est, benzinest, de a hangulathoz, amit akkor éreztem, ez a Winkler féle cikk áll közelebb:

totalcar.hu/tesztek/cx723/

És azt sem mondhatom, hogy nem volt összehasonlítási alapom, mert odafele egy X5-össel mentünk...

derelyegrádi szellem 2010.03.17. 12:48:42

@jevelley:

Ugyanez a tapasztalatom. Én is két éve használom, semmi baja, semmi nem zörög, ahova bőrt lehet tenni az van, ülés, oldalkárpit, kormány, stb. (ezt az olcsó műanyagos dumát nem is tudom hova tenni), hifi is szépen szól, tényleg be kell állítani. Kb 2 perc ráfordítás.

Nekem a csomagtartóval sincs bajom. Különösebben nem számít (nem arra van, családi autó), de k--va jól is megy.

@Dövan:

18-assal adják, nem fogok hozzá venni egy másik feniszettet. Amikor megvettem tudtam, hogy ehhez minden drága lesz, ennek tudatában döntöttem. A "ballonos gumi" mit jelent, azt meg nem is tudom. Ezen rendes, normális gumi van.

mlt3 (törölt) 2010.03.17. 20:10:30

@effet papillon: "szóval nem veled van itt a gond, hanem ezzel a korinthoszi habcsók-izlésvilággal"

Magyarazd mar el, hogy te a zongoralakkos belteru A8ban hol a faszomban latsz korinthoszi oszlopot meg hasonlo igenytelen gagyikat. Erre mar kertelek egyszer.

mlt3 (törölt) 2010.03.17. 20:23:56

Ez viszont tenyleg egy olcso, matt, gagyi muanyag, amit polirozassal probaltak jobb formaba hozni, de csak meg rosszabb lett:
galeria.totalcar.hu/tesztek/2010/03/15/senki_nem_mondta_hogy_konnyu_lesz/1368161_8b6356a7923c1afca2e64dae7f121900_m.jpg
Konkretan a belteri elemek probaotvenyei szoktak igy kinezni az eloszerias BMWknel.

L@ckey 2010.03.17. 21:52:15

Ma elmentem e cikk nyoman kiprobalni a CX 7-et.
Igazak e az allitasok a Mazda-rol.
Nem jellemzo ugyanis a markara, hogy elhanyagolna a minoseget.
.
A cikk egy lósz@r iromany, valotlansagokat allit.
.
Jobb lenne ha a cikk iroja massal foglalkozna.
De leginkabb az tenne a legjobban, ha mar semmirol nem irna ezutan semmit,
mert az is csak egy lósz@r iromany lesz.

ommm 2010.03.17. 22:04:57

@L@ckey: Kérd el a tesztautót.
Aludj rá egyet.
Reggel indítsd be az utcán.
Használd egy hétig.
Próbálj ki mást is.
Aztán gyere vissza és mondd azt egyenesen, hogy hazudok öregem.
Itt leszek.

Ciri 2010.03.18. 11:21:15

@L@ckey:

"Nem jellemzo ugyanis a markara, hogy elhanyagolna a minoseget."

Jaj bazdmeg.
Talán a Mazda vásárolta fel a legtöbb ezüst festéket a belterei készítéséhez.

L@ckey 2010.03.18. 20:27:02

@ommm: Aludtam ra egyet.
Az iromany most is alvas utan, egy nagy kalap lósz@r-t ér.
A volan mogott lehuztam mar vagy 1,5 millio km-et.
Elhasznaltam kozben 4 sajat kocsit, es vagy 6 db céges kocsit.
Kb. egy honapja uj kocsit kerestem a csaladnak.
Kipropbaltam a Bajor X1-et, X3-at, az Ingolstadti Q5, Q7-et, Henry F.rd Kuga-jat a T.keleti Rav4-et a legujabb koreai ix55, ix35-t es a CX7-et igaz ez benzines volt.
Az osszes kozul a CX7 bizonyult a legjobbnak, menet tulajdonsag, kenyelem, vezetes, minoseg, ár.
Vegul nem az SUV ketegoriabol valasztottam a kocsit, csaladi szempontok miatt.
Mivel nem a diesel CX7 volt amit probaltam, mielott reagaltam volna a cikkre, kiprobaltam azt is.
Ezen diesel CX7-es tapasztalatok alapjan irtam, hogy mire ertekelem a cikket.
Ma visszajottem, es egyenesen mondom a velemenyemet.
A CX7 jo kocsi, igaz nem tokeletes, es nem igazak azon allitasok amik a cikkben vannak leirva.
.
P.S.
Egyik baratom Q7-et 4.2 TDI vett 5 honapja kb. 30 millioert.
Karacsony vilia delutanjan en szalitottam haza nem EU gyartasu kocsimmal a karacsonyi vycsora asztalhoz, mert a 3 honapos nemet minosegi Q7 kocsijat el kellet vontatni a tomott karacsonyi parkolobol a szervizbe.
Na, az volt az igazi égés.

L@ckey 2010.03.18. 20:32:06

@Ciri: Rosszul tudod, mert az Audi, Opel, VW vette a legtobbet az ezust festekbol. Jaj, majdnem kimaradt a sorbol a Seat.

Drive_alive 2010.03.18. 22:07:11

Nem értem egész pontosan, miért feltételezitek ommm-ról, hogy leírna olyasmit a Mazdáról, ami nem igaz. Szeretem, imádom a japán autókat, de néhány dolgot el kell fogadni. Egyrészt sanszos, hogy a sajtós CX-7 motorja valóban csörgött-zörgött, és gondolom, mindenki sejti, hogy ez mitől lehet. Ugyanakkor könnyen elképzelhetőnek tartom, hogy pl. egy bmw előrébb jár a dízel téren, mint a Mazda. Harmadrészt pedig, a fotók alapján az a csomagtartó tényleg elég...hm, puritán.

L@ckey 2010.03.19. 07:59:08

@Drive_alive:
"..sajtós CX-7 motorja valóban csörgött-zörgött, és gondolom, mindenki sejti, hogy ez mitől lehet."
Igen, a legjobb motorokat is kepes tonkre tenni pár ezer kilometeren néhány béna újságiró.
De akkor az nem a CX7 és a Mazda problémája.
.
"...a csomagtartó tényleg elég...hm, puritán."
Nem tudom ki mit var egy csomagtartotol.
En annyit varok el, hogy egyszeruen legyen tisztithato, meretehez kepest minel tobb dolog ferjen el benne,es ne legyen tul hosszu,hogy ne keljen majd bele hasalnom,azert hogy valamit kiszedhessek belole.

Drive_alive 2010.03.19. 09:01:05

@L@ckey: "Nem tudom ki mit var egy csomagtartotol." Ugyanaz a bajom a csomagtartóval, amit itt ír: galeria.totalcar.hu/tesztek/2010/03/15/senki_nem_mondta_hogy_konnyu_lesz/?current_image_num=35&image_size=l

Az én autómnak is ugyanilyen a csomagtartója. Egy hetes utazáshoz tökéletes pakolható, de ha nem töltöd meg, a csomag egész úton csúszkálni fog, felborul, stb.

"De akkor az nem a CX7 és a Mazda problémája."
Sajnos részben de. Mert a többi autó is ugyanazt kapja az újságíróktól.

L@ckey 2010.03.19. 10:18:03

"....a csomag egész úton csúszkálni fog, felborul, stb."
Na, akkor ebben a ketszer olyan draga tokelet-es(-len) nemet Q5 stb.-ben a csomag mit is csinal ugyan?
www.motortrend.com/roadtests/suvs/112_0907_audi_q5_lexus_rx_350_mercedes_benz_glk350_volvo_xc60/photo_33.html
.
nezd a tobbi SUV csomagtarto kepet is
.
Ez nem olyan problema ami figyelmet erdemel, mert egyszeru a megoldas - csuszasgatlo szonyeg 1-2000 Ft ertekben, barmelyik autosboltban kaphato.
.
Talan nem is az elozo firkaszok tették tonkre a CX7 motort.
Lehet hogy csak a mi "ommm"-unk nem tud egesz egyszeruen vezetni?

ommm 2010.03.19. 11:01:25

@L@ckey: Látod oldalt a kis hálót? A rögzítőfüleket? A dupla padló alatt rekeszek vannak btw. A négy fémkampóhoz pedig rögzítőhálót kapcsolsz, amivel leszorítod a cuccot.
Öngól, bocs.

Nem, sőt, jogsim sincs. Schwarzban nyomom.

L@ckey 2010.03.19. 17:42:50

@ommm:
Na es a CX7 ben mi f.....k vannak azok a kampok ?
Igaz, nem idetlenul a padlo aljan, hanem a csomagter oldalain, hogy ha esetleg valaki hasznalni is akarja azokat, ne keljen kirakodni minden cuccot a csomagtartobol.
Igazan nagy "szakertoi tapasztalatrol" vall amikor azt irod.
..."Szerencsétlen, magára hagyott, semmire sem jó fül a csomagtérben"... 33/38 kép
.
Hát ha esetleg még nem ugrott volna be, akkor leírom, hogy arra van a CX7-ben is, hogy ugyszint rogzitohalot kapcsolhassanak hozza.
Szam szerint, 6 azaz hat darab van a CX7 ben.
.
Jol raereztem, hogy Schwarzban nyomod.
Nem meglepo, errol tanuskodik az iromanyod is.

L@ckey 2010.03.19. 17:57:13

És valahogy igy néz ki, amikor hasznalva vannnak a "...magukra hagyott semmire jó ful-ek a csomagterben"
[IMG]http://i42.tinypic.com/wre5wz.jpg[/IMG]
Ha esetleg nem jelenne meg a kép, az már nem az én hibám.

ommm 2010.03.19. 19:42:41

@L@ckey: Nézd meg, hol vannak azok a fülek az általad linkelt képen és hol a fotón.

mozikiller 2010.03.19. 21:48:02

@ommm:
A cikk fotóján, a belinkelt fotón és az életben a dizelben és a benzinesben is ugyanott van: első 2 az ülés billentő fül alatt kissé elöbbre, a hátsó pedig nem látszik egyik képen se de a belinkelt fotón jól megsaccolható a háló sarkainál.
Amikor én vettem a kocsit, vettem hozzá 2 fajta hálót, és 2 csomagtartó rekeszt valamint teljes csomagtartó tálcát.
A padlórekeszbe pedig nem raknék semmit mert a pótkerékhez szerintem nem kéne...

A feleségem BMW-jén a hátsó ajtóban még nincs elektromos ablak, ezek szerint a BMW csak ócska elmaradott, középkori autókat gyárt kézi ablak tekerővel.

L@ckey 2010.03.20. 07:33:34

@ommm:
Minden bejegyzéseddel tovabbra is csak azt igazolod, hogy sz@rt sem értel az autókhoz, és nincs áttekintésed.
.
De ha elolvastad volna a tobbi fenti bejegyzeseket az irasodra,tudhatnád már, hogy ez nem csak az én nézetem.

L@ckey 2010.03.20. 07:55:18

@mozikiller:
Nalam minden kocsiban van hatul is elektromos ablakemelo, ugyhogy "ommm" szerint, modern, ertekes kocsikkal jar a csalad ;)
De lehet hogy nem ?!
Ugyanis az elozo kocsimban volt drága pénzért, padlorekesz is, de használhatatlan, mert ha barmit is ki akartam szedni belole, ki kellet pakolni, na és persze,mindig akkor volt szukseg valamire, amikor tele volt a puttony.
Most, az uj kocsiba, már meg sem vettem, pedig nagyon kinálták a marketingesek.
Lehet hogy visszaestem a kozepkorba ...

ommm 2010.03.20. 11:21:57

@L@ckey: Vadász, vadász...fő, hogy te itt vagy és megmondod.

Te vezetted, te ültél a helyemben, te csináltál mindent.
Ennélfogva csak te tudod.
Maradjon ez meg neked.

L@ckey 2010.03.21. 07:06:57

@ommm:
Én is vezettem, én is ultem a helyedben, én is csináltam mindent - és mások is.
Ennélfogva, nem csak én tudom, hanem mások is azt, hogy Te nem tudod.
Ez maradt meg nekunk rolad.

janiko 2010.04.20. 23:21:01

a dízel motorost nem ismerem , de volt szerencsém vezetni a benzinest , automata váltóval , és ha ebben megnyomod a gázt , rögtön nem érdekel sem a műanyag , sem a fogyasztása , mert igazi vezetési élményt kapsz , hihetetlenül megy , egyszerűen brutális a gyorsulása .
süti beállítások módosítása