Fejétől bűzlik a hal

  2010. február 27. - ommm Címkék: mtv riport eclipse korrupcio nkh

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy

Ja, a lábfejétől, - mondta anno a megboldogult Hofi Géza. Az új vizsgarendszer bevezetése rengeteg kérdést vetett fel az autósok körében. Eredetiségvizsga, zöldkártya, fizetés vagy sem, még az autós társadalom laikus részének is feltűnhet: a kis tócsában akkora a pancsolás, a kenegetés, hogy a sár már a partra is kifröccsen.
- Gyanús, fölöttébb gyanús, - mondaná Fülig Jimmy, - na de pont EZ ne lenne gyanús?

 

 Az MTV riportja elég egyértelműnek tűnik. Arra ugyan már csak legyint a magyar, hogy az NKH stratégiai főigazgatója, a riport szerint, egy baráti, "kölcsön" autóval furikázik, melyet - óh, minő véletlen - a szoftvertendert megnyert Eclipse Zrt. tett a feneke alá, hogy ebben a hidegben ne kelljen BKV-val járnia a lelkemnek, de vajon mi volt az a stimul, melynek hatására az eredetiségvizsgálók szakmai szervezete vizsgálódni kezdett?
Vajon annyira használhatatlan volt a rendszer, hogy az már a hazai, fásult ingerküszöböt is megütötte, netán valaki a helyes irányba fordította orcájukat, hogy na, erre ássatok?

Nem tudjuk, meglátjuk, mi lesz a játék vége. Megreped a vécécsésze és kifolyik az eredmény a kopogtatócédulás csempére, vagy lehúzzák a dolgot a többi közé?
A vélemény szabad, most az öné, kedves olvasó. Mint a moziban.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr621794555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fakapa 2010.02.27. 13:11:13

@Fakapa: Ezt nem hiszem el!!!! erre vágytam már fél éve. Amúgy jó a videó!!

Baci85 2010.02.27. 13:20:45

Lassan már azon kell meglepődni kis hazánkban ha valami legálisan megy végbe az országban? Azért ez valljuk be nagyon szomorú. Persze ha kapna valaki pénz vagy autót és a dolgok mégis fejlődnének az országban és látnánk valami javulást , kit érdekelne? De így?

A legtöbb külföldi ország miért fejlődik??

motorsport77 2010.02.27. 13:23:37

Nem baj a mocskoknak már nincs sok hátra. Ez az egész annyira jellemző a mostani állapotokra. Az ilyeneket rögtön gondolkodás nélkül ki kellene rugni, és az összes kárt amit okoztak behajtani rajtuk.

W_Pooh 2010.02.27. 13:27:41

Korrupció külföldön is van, én aannak örülök, hogy kiderült.

W_Pooh 2010.02.27. 13:30:14

Sőt még az erkölcsi bizonyítványát is elvenni.

gnme 2010.02.27. 13:33:34

"..újra bevezetik a máá'rkát! Kéne venni nem? Nem. Szevasz.."

"..mondá Néki: Tedd mellé a marhát, ... a mirhát, vissza tömjént, és az ajándék cédét.. Hát ez hülye! :).."

Nancsi 2010.02.27. 13:34:35

Kínában a f.szit kivégeznék. Itt meg kirúgják, és másnap kap valami igazgatói állást a MÁVnál. Nem véletlen a két ország fejlődési üteme közötti különbség.
Igazándiból az zavar, hogy ezek után van pofájuk azt mondani, hogy adózzak tisztességesen (ne 40%-ot fizessek be a bevételemből, hanem 80%-ot). Hát a nagy büdös ...-t nekik.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2010.02.27. 13:36:24

A mindenit, mekkroa meglepetés. Ja, nem, nem az. Németországban egy hajléktalanokat segítő alapítvány vezetője furikázott(gyorshajtott) egy Maseratival, világraszóló botrány lett belőle, pedig állami pénzt nem is kapott asz alapítvány. Ha ott egy ilyen kiderülne, a csávó másfél órán belül a rácsos pihenőben lenne valakinek a babája.

sz.s. 2010.02.27. 13:45:44

Korrupció mindig és mindenhol volt, van és lesz, sajnos nem lehet kiírtani.
DE! Az állandó eredetvizsgálatot ugyanolyan hülyeségnek tartom, mint a személyi ig. lejártakor/megújításakor egy kötelező dns tesztet. Ki tudja, lehet, hogy nem is én vagyok : )

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.02.27. 13:51:20

Ejj, mindig mondtam, hogy kurváztatni kell!

Azzal nem lehet így lebukni.

konyvelomo 2010.02.27. 13:55:26

lehangoló, de sajna egyáltalán nem meglepő...

Gyurma73 · https://plus.google.com 2010.02.27. 14:01:56

jobbik!!! a megoldás meg kötél mindenkinek aki elqrta.lassan mindenből pénz akarnak lehúzni aminek köze van az autóhoz.

apamacko 2010.02.27. 14:02:27

Az eredetvizsgáló állomásoknak a változatlan eredetvizsga díjakból bő egyharmaddal kevesebb pénzt ad vissza az állam mint tavaly, és megnehezíti (ellehetetleníti) a kihelyezett eredetiségvizsgálatot.
Senki ne csodálkozzon ha ezek után kicsit elkezdik billegtetni a bilit!

S4mu3l 2010.02.27. 14:04:15

Nahát, hogy itt mik vannak..

yeti 2010.02.27. 14:09:08

Örülök neki,hogy nem úszta meg.Remélem befújja a haverokat,hogy mentse az irháját mint a "kolléga" a BKV-nél.

Izombuilder.com · http://www.izombuilder.com/ 2010.02.27. 14:10:28

Nem volt kocsira pénze... hát kért egy kocsit! Mi olyan felháborító ebben? :)))

Seca81 2010.02.27. 14:18:40

Drága Tóth Kriszta, eszem azt a csöpp kis szád!!!

Léteznek idehaza korrupt cégek és emberek???
Eddig azt hittem mi vagyunk a követendő példa a sorvadó és zülledő nyugat számára.
Egy világ omlott össze bennem...

BUBISBUBLEK 2010.02.27. 14:22:42

ááá,,, baszki ebben az országban nem lesz rend soha .

de ezt meg is szoktuk! nem de, ??
szabad itt mindent ..... nagy trágyadomb .
elméletben a legtetején szarok rájuk rohadjanak meg ;)

a márk 2010.02.27. 14:22:49

ez csak a jéghegy csúcsa amit azért villogtatnak, hogy az ecceri embör lásson egy valamire való bűnbakot...

zwei2 2010.02.27. 14:32:17

Ó, egy kis korrupciÓ már megint! Hát a magyar, erre már legyint:)

Nem kunszt már ilyen műsort csinálni elqrvult kis hazánk e-fajta nagyjairól:)

Sokkal inkább lehetetlen olyan közhivatalt, közhivatalnokot találni, ahol/aki még nem állt be ezeknek a tetveknek a sorába.

Na, és az NKH miért is lenne kivétel?! Nem hiszem, hogy létezne pl.: olyan vizsgabázisa ahol ez ne működne.

Persze a kicsik kevésbé, a nagyok jobban korruptak, mintha ebben a nagyság éppen mérce lenne:)

kacsa! 2010.02.27. 14:41:49

Ebben az országban mindent lehet.

Őexc.Vitéz Bivalybasznádhy. Dr. Őfőméltóságu Úr 2010.02.27. 14:43:45

Korrupció az amiből kihagynak. Basszus, járhatok tovább a 20 éves vassal..

hardw 2010.02.27. 14:54:02

valamit azért nem szabad elfelejteni: az eclipse a saját korábbi rendszerét "ráncfelvarrta", és azért kapott 6 milliárdot. ha úgy tetszik, újra, hiszen egyszer már lefejlesztette a rendszert.

nem tudom mit tud ez a rendszer, de ha egy középáron dolgozó szoftvercég nulláról újra fejlesztené, akkor ez a 6 milliárd ma a piacon 60.000 embernapnyi munka, azaz 280 képzett senior fejlesztő 2 éves folyamatos munkája. nálunk ekkora fejlesztő cég egyszerűen nincs is.

ez a rendszer akármit is tud, korrekt (tehát nem a legolcsóbb) piaci áron sem érhet többet párszáz milliónál!

Zeush 2010.02.27. 14:58:10

@873ujr3rk:

"szavazz te is a jobbikra mert ők még sosem voltak hatalomban, szóval biztos hogy becsületesek"

Meg is nyugodtam. Ebben az országban, ha valakik nem voltak még hatalmon, akkor már tuti, hogy becsületesek is?

Amúgy szépen tudtál politizálni és cigány-zsidózni egy mondatban, gratulálok hozzá. Tényleg érdemes lenne a jobbikra szavazni.

uto_pista · http://www.depechemode.com/ 2010.02.27. 15:04:46

Azt kedvelem az ilyen ügyekben, hogy általában csak akkor lesz ügy - értsd: derül ki valami disznóság - ,ha az ellenérdekelt fél kiugatja a színfalak mögötti mocskosságot. Persze soha sem öncélúan, hanem építő jelleggel, mert felháborítja a jogtalanság. Pl.: HM-es ügy(ek), stb, stb...

zwei2 2010.02.27. 15:06:42

@873ujr3rk: Hahhóóó, idézlek:

"szavazz te is a jobbikra mert ők még sosem voltak hatalomban, szóval biztos hogy becsületesek."

Na, még én sem voltam hatalmon, akkor én is nyerő lehetek?!

Ez persze nem jelenti azt, hogy feltétlenül becsületesek is, bár lehet, nemtom, de ez nem bizonyíték erre:)

Sőt, arra is gondolhat az emberfia, hogy most kell majd megtömniük becsületesen üres zsebeiket:)

Na de hagyjuk, ez itt nem politikai színtér. Én azt hittem, itt valami autótemetőben vagyunk:)

zwei2 2010.02.27. 15:08:17

@Zeush: Nahhh, erről beszélek én is:)

zwei2 2010.02.27. 15:11:45

@tmarkee:

Akkor hát: A korrupció van!

Belőle pedig: Az ügyet csinálják:)

Ennek motivációja pedig: Az érdek és Az ellenérdek:)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.02.27. 15:15:41

"de vajon mi volt az a stimul, melynek hatására az eredetiségvizsgálók szakmai szervezete vizsgálódni kezdett? "
Nem kaptak elég kenést. Más ebben az országban nem nagyon szokott ilyesmit elindítani.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.02.27. 15:17:02

@ColT: Ja de, ha összebalhéznak valakivel.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.02.27. 15:18:44

@hardw: Szerintem egy kis SW cég fél év alata 10 emberrel 0-ról színes-szagosra megírja, pár millióért...

kafferbivalybalamber 2010.02.27. 15:19:18

"A cég egyik tulajdonosa, illetve volt felügyelőbizottsági tagja a kísértetiesen hasonló nevű, Eclipse Assets Management nevű vállalkozásban üzlettársai voltak a Nemzetbiztonsági Szakszolgálat volt vezetőjének, Hevesi Tóth Ferencnek. Hevesi mostani cége szintén az Újházy utca 10. alatt van bejelentve. A milliárdokat nyerő Eclipse-ről NKH-s és az informatikai piacon jártas forrásaink tudni vélik, hogy közel áll a Nemzetbiztonsági Hivatalhoz (NBH). Így áll össze kép: a nemzetbiztonsági bizottság titkosságot biztosít milliárdos közbeszerzéseknek, amelyeket aztán egy volt NBH-s vezető egykori üzlettársai nyernek el."

www.fn.hu/hetilap/ceg_piac/20090805/titkosan_dragabb/?action=nyomtat

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.02.27. 15:24:16

@zippofcy6: De egyet tudok érteni veled...
Csak én fizetek adót, mert nem akarok az ő szintjükre süllyedni.

apoa 2010.02.27. 15:32:37

Ahova nézel, mindenütt arcátlan komcsi korrupció. Mi meg fizetjük az árát.

esde 2010.02.27. 15:34:41

én egy kicsit attól tartok hogy még mindig visszanyal a fagyi...

vagyis két lehetőség van:

1: tényleg elindult a tisztulási folyamat és lebuknak a bűnözők, vagy legalább egy részük...

2: amit sajnos feltételezek... EZ MEGELŐZŐ CSAPÁS
- tehát a jelenlegi hatalom lebuktat pár kishalat
- ezzel befenyíti az információt birtokló embereket, lám lám így kársz ha beszélsz...
- és mire oda jutunk hogy azok kerülnek hatalomra akiknek tényleg érdekükben állna felderíteni hova tűnt az az állampolgáronként 2mila amit nem én fogok elkölteni... mert nekem be kell fizetnem fel meg kell termelnem...
DE fokozom... csak a dolgozó emberek tudják megtermelni... tehát mivel nyugdíjasokra, és midenkire jut 2.000.000 akkor az azt jelenti, ha dolgozik magyarosrszágon összesen 3millió ember, most túloztam... akkor tehát dúrván 6millió forintot kell befizetünk az elkövetkezendő években CSAK az államadósság miatt... tehát minden magyar dolgozó embernek van egy 6.000.000 ft-os hitele, amiből sosem fog látni egy kanyi vasat sem mert nem kapta meg, ellopták.

és ez csak az aállamadósság:
- még nem beszéltünk a működésképtelenség szélére sodródott állami vállalatokról, lásd BKV, MÁV, egészségügy stb... nyúugdíj intézménye?

Tehát én 10 és 20 millió között pénzösszegre saccolom azt ami hiányzik, tehát én és mindenki aki magyarországon dolgozik abból a pénzből nem fog magának autót venni, nem fog házat építeni... csak dolgozik..

és ugye közben működnie is kell az államnak.. és olyan szerződések vannak, amik hosszó 10évekre biztosítják még vállalkozó csoportoknak azokat a kis összekuporgatott tisztességes munkábal megkeresett milliárdokat... lásd: épületek visszabbérlése, eu-s pénzek elherdálása, metró építés, Margit-híd 21MRD helyett már 30MRD-n áll...

stb stb.

De miért mondom ezt... ?

Aztért mert azok akik ezeket a nagyságrendű pénzeket kimentették az államkasszából, azok kerülnének pellengérre... ha most nem menne ez az áll tisztogató hadjárat... Mert akkor tényleg borulna a bili...

De így mire oda jutunk, már mindenkinek telik lesz a töke a korrupciós ügyekkel, nem lesz hírértéke, nem lesz társadalmi nyomás a megoldásukra... reménytelen szélmalomharc lesz a csontvázakat sepregetni, amik folyamatosan hullanak... "csontváz eső, szekrény alakú felhőkből" :P:D

szóval miért van az hogy úgy vélem, amikor a CSAK a benzin árának több mint felét ADÓba fizetem, akkor évente lehet futóművet cserélni az autómban... hogy csak egyet említsek...

Szóva persz feétől bűzlik a hal de megint meg vagyunk vezetve... És akkor még nem votl választás, ahol majd a csökkentérelmű honfitársaink beszavazzák azt a pártot a parlamentbe aminek egyetlen feladata a bomlasztás, a napi gumicsont kreálása... hogy bármilyen erő, bármennyi támogatottsággal kerüljön hatlomra, az a tizen százalékos de arogáns csapat minden érdemi munkát ellehetetlenítsen... amire persze majd jól tud kontrázni, az akkori ellenzék, és összemosni a politikai felelősséget a szélsőséges és nem szélsőséges irányzatok közt...

Csak annyit gondolok hogy észnél kéne lenni... Józan magyarnak és nem birka kiszolgáltatott, dühíthető embernek..

itt van már fejenként az a 10 mila nem jó... de csak rosszabb lesz ha nagyon nem gondoljuk végig kinek adunk hatalmat..., vagy hány részre osztjuk szét... hogy mehessen tovább ez a cirkusz...

Hz 2010.02.27. 15:39:45

Véletlen hogy nem lehet elérni a videót? :)

Leadfoot 2010.02.27. 15:42:37

@motorsport77: Mert az összes többi kormány alatt (többek között az alatt, amelyik már egyszer volt hatalmon, és most erre készül újra) nem ugyanez volt? Dehogynem...

Majd lesz belügyminiszter megint Pintér Sándor, hát velük tényleg sokkal beljebb vagyunk.

Netuddki. 2010.02.27. 15:44:30

Pont pár napja a rádióban volt téma a kötelező eredetiségvizsga. Ezek szerint sehol az EU-ban nincs ilyen fasság!
Lassan fel kéne tenni az illetékes elvtársaknak a kérdést mijafszt csinálnak az adónkon. Nem azért fizetem őket, hogy engem szopassanak!

Tegnap meg délben bemondták valami olyan törvényt hoztak, hogy nem lehet gömbakváriumban arany(!)halat tartani. Hát erre bák+ el a nem kis adót amit beszednek, hogy ilyen embereket fizessenek???? Mintha nem lenne épp elég más értelmes dolog amivel foglalkozni kéne.

Azt mondom, ez az egész helyzet a mi hibánk. Össze KELL fogni és a tudomására hozni ennek a sok töketlen politikusnak, ez így nem fog működni. EREDITÉSVIZSGÁLAT? Minek? Holnap már be se menjen dolgozni aki kitalálta! Ennyi.
Ne hogy azt higgyétek nem tudnánk megcsinálni!

Önjáró Talajgyalu 2010.02.27. 15:50:07

Nem az a problema, hogy komasogor kapja a megbizast, ne legyenek illuzioink, a vilagon mindenhol igy van ez.

A kulonbseg, hogyha komasogor kulfoldon nem szallit, vagy kritikan aluli minosegben, vagy mint idehaza szokas ezreknek kenyelmetlenseget okoz, akkor a komasogort is es az ot megbizo politikust/hivatalnokot ugy basszak ki, mint a macskat szarni.

Es persze milyen veletlen hogy mindez pont a valasztasok elott tortenik. Az elmult 8 evben ugyanez ment, csak nem hullottak fejek, vagy ritkan, kez kezet mos... Persze most mar jonnek az uj urak, takaritani kell. Hogy aztan a kovetkezo negy evre kezdodhessen minden elorol.

Netuddki. 2010.02.27. 15:53:42

@Önjáró Talajgyalu: Na igen, pont ezt nem kéne hagyni.
Pár hónap múlva úgyis ki fog derülni (ne legyen igazam!) az "újak" se különbek.
Nekem már tele a hócipőm. Elmenni nem akarok, de a köcsögöket (nem a motorosokat) viszont szívesem elzavarnám a pcsába.

Jaffar 2010.02.27. 15:55:12

Az a gáz szerintem, hogy a zemberek EZEKET a politikusokat választották meg!!!!!
A köv. választáson ugyanúgy szavazni fognak ezen politikusokra, hiszen nálunk nem divat az, hogy valaki elvigye a balhét, ha már hibázott. Meg is érdemeljük, hiszen most sem arra fog szavazni a többség aki a jobb alternatívát nyújtja....söt

apoa 2010.02.27. 15:55:42

leadfoot:két embercsoport szívja az ország erejét. Az egyik segélyből él, a másik spekulációkból,mint a cikkben is olvassuk. Ezeknek kellene elmenni, és nem élősködni a többieken!

zwei2 2010.02.27. 16:00:35

@Hz: Véletlen, mert műkszik folyamatosan:)

zwei2 2010.02.27. 16:03:11

@apoa:

Nahhh, azt mi nem győzzük kivárni, hogy ezek a tetvedékek önként elhúzzanak innen. Sőt, egyre inkább ezek lesznek itt nálunk itthon!

zwei2 2010.02.27. 16:04:51

@Jaffar:

"Az a gáz szerintem, hogy a zemberek EZEKET a politikusokat választották meg!!!!!"

... zez zaz:) ... méghozzá majdnem cin:)))

mlt3 (törölt) 2010.02.27. 16:05:02

@scheerti: "Németországban egy hajléktalanokat segítő alapítvány vezetője furikázott(gyorshajtott) egy Maseratival, világraszóló botrány lett belőle, pedig állami pénzt nem is kapott asz alapítvány."

Ennek ellenere ugy kibasztak, mint macskat szarni, es a kozhasznu alapitvanyban levo tulajdonreszet is elbukta.

Kicsi79 2010.02.27. 16:05:04

@motorsport77: Na mert aztán a következő nem ugyanezt fogja csinálni?! Dehogynem. El ne higgyetek már bármit is bármelyik politikusnak! Mind hazudik, mint a vízfolyás.

BKV Zrt., Budapest Airport Zrt., MÁV Zrt., NKH, ... remélem folytatódik akiderülő dolgok sora.

zwei2 2010.02.27. 16:05:55

@Jaffar:

"Az a gáz szerintem, hogy a zemberek EZEKET a politikusokat választották meg!!!!!"

... zez zaz:) ... méghozzá majdnem ciÁn:)))

mlt3 (törölt) 2010.02.27. 16:07:30

Amugy eleg vicces ez a letartoztatashullam ami az utobbi hetekben megy. Az elmult 20 ev MINDEN napjara juthatott volna 3 ilyen eset, ha a tisztelt rendorseg meltoztatott volna felderiteni oket. Latszik, hogy kozeleg a valasztas.

apoa 2010.02.27. 16:10:53

@zwei2: Lehet hogy erősen ösztönözni kellene az indiai meg a palesztinai társasutazásokat. A retúrjegy nem kötelező.

zwei2 2010.02.27. 16:12:01

@mlt3:

Jahhh!

Meee mi másé is ez a mostani őrült nagy szorgalom?!

Elfogytak a gumilövedékek, a jobboldalra már nem lőhetnek, mert itt vannak hatalmon a sakukban, marad hát a kényszerű balos sanyargatás, meeee ugyibár mind1 az, hogy kit szógának ...

Csak Szógáhassunk, meg Védhessünk ...

Az utóbbi meg naon fontos, meee mááá kész vót az öngóóóól:)))

zwei2 2010.02.27. 16:13:22

@apoa: Minek ide a feltételes mód?!:)))

Qju 2010.02.27. 16:21:02

Az eredetiség vizsgálat (szerintem) már eleve egy sanda, mocskos dolog. Mert feltételezi, hogy a birtodba került jármű lopott. Még akkor is lopottnak vélik amikor szalonból veszed 0-kilométeresen.
Amikot pedig állami alkalmazott nyúl le állami pénzeket az enyhény szólva is vérlázító, aljas dolog.
Én mindenesetre kezdem újra gyakorolni a betárazást.

kormax 2010.02.27. 16:21:20

Magyarország szeretem.....
Itt minden megtörténhet - megtörténik, kicsit tényleg olyan mint egy Rejtő regény :)

Tudjátok, hogy mi a korrupció:
Amiből mi kimaradunk ! :D

apoa 2010.02.27. 16:24:18

Idejutott az ország: már egy autós magazinban is politizálunk, mert tele van a hócipőnk ezektől a gazemberektől. Börtönbe velük.

kafferbivalybalamber 2010.02.27. 16:24:25

@Önjáró Talajgyalu: Azért máshol a Nemzetbiztonsági Hivatal nem szokott belefolyni az autók vizsgáztatásába. Mondjuk az FBI-ról elég nehezen képzelem el, például. :)
Meg milyen ökörség ez már, hogy titkos a szerződés? Anyátok titkos, elvtársak. Az ott az én pénzem, és lehet elszámolni vele. Most.

mlt3 (törölt) 2010.02.27. 16:25:35

@zwei2: Tartok tole, hogy a rendorseg megtaltosodasa nem lesz hosszu eletu, visszaternek viktorek a 8 szuk esztendo utan, nekik is fel kell tolteni valamibol a partpenztarat.

kafferbivalybalamber 2010.02.27. 16:25:48

@kormax: "Tudjátok, hogy mi a korrupció:
Amiből mi kimaradunk ! :D "

Annyira szeretem ezt a mélysötét mondást... Nem, a korrupció az az, amikor kilopják a zsebünkből a pénzt. Hogy a te értékrendedbe a lopás belefér, és egy vidám dolog - te tudod. Az enyémbe nem fér bele, én nem vagyok tolvaj.

dr. trafik nomac 2010.02.27. 16:30:49

NBH-rol, mostanaban eleg sok helyen derul ki, hogy belefolyik a korrupcioba. Es valoban.

zwei2 2010.02.27. 16:30:57

@apoa: Idézlek:

"Idejutott az ország: már egy autós magazinban is politizálunk, mert tele van a hócipőnk ezektől a gazemberektől. Börtönbe velük."

Akkor mint autósok segítsünk ezen annyiban, hogy építsünk ezeknek a tetveknek börtöngarázsházakat:)))

zwei2 2010.02.27. 16:32:03

@mlt3:

Jajjj, mire ezekkel végeznek az is 8-10 év:)

kormax 2010.02.27. 16:35:07

@kafferbivalybalamber: Szerintem meg minden viszonylagos, én már annyira belefáradtam ennek a politikának nevezett valamibe, pedig csak hallgatom úgy fél füllel, hogy a család összes kopogtatócetlijét összetéptem és kidobtam a szemétbe!
Megfogadom gy. f. tanácsát megyek innen el aztán egy frankó gyerekkel kevesebb lesz ebben az országban! Majd akkor, hogy fognak lesni a politikusok ha már nem lesz itt senki!

Kegyetlen 2010.02.27. 16:37:39

mi kerül egy ilyen szoftveren 6 milliárdba???

zwei2 2010.02.27. 16:38:46

@kormax: Húúúú backi:)

Ezek akkó tönkremennének, nem tunnák kilopni a szemünket:)))

Nem mondom, hogy próbáljuk ki, pedig qrvára jó lenne:)

zwei2 2010.02.27. 16:44:02

@Kegyetlen:

Ez úgy kezdődött, hogy én meglőttem 1 milláért, ő meg aztán hazavitte, az a rohadt aljas szemét meg kifőzte, ez a sok barom meg megette:)

Na így lett ebből 6 milliárd, persze nettóban:) >>> meeee az áfacsalási rész még hátravan:)

Netuddki. 2010.02.27. 16:44:22

@zwei2: Az a helyzet, hogy az ilyen gumilövedékes, randalírozós tüntetéseket mindig az éppen hatalmon levők szervezik. Elég pár beszervezett ember, aztán mindíg lehet találni pár száz olyan embert akik kivonulva majd törnek zúznak.
Ez épp elég ahhoz, hogy az emberek figyelmét eltereljék a valóban fontos dolgokról.

Netuddki. 2010.02.27. 16:47:15

@kormax: Tudod mit! Már többen leírták, inkább húzzon el az aki belőlünk, adófizetőkből él és az általunk befizetett adót dézsmálja! Aztán majd külföldön dolgozhat ha meg akar élni.

zwei2 2010.02.27. 16:47:55

@Kegyetlen:

Tudod ez úgy kezdődött, hogy én 1 milláért meglőttem, az a pici szemét meg hazavitte, az a nagy csirkefogó meg kifőzte, ez a sok hülye meg bevette:)

Na így lett 1 millából 6 milliárd!

De ez csak nettóban ennyi!

Mert az áfacsalási rész még hátravan.

zwei2 2010.02.27. 16:51:15

@kovi1970: Világos, ez így szokott lenni, és így is volt!

Ez éppen fletófőzelék volt, de remélem meg is etetik vele!

Roy 2010.02.27. 16:51:44

Csak itt ne lenne korupció.

will 2010.02.27. 16:51:44

AZ egész sztorit a Figyelő bányászta elő, és űzi kegyetlenül már több mint fél éve, köszönjük meg nekik:
www.fn.hu/cegek/20100226/egy_hajoban_mszp/
www.fn.hu/hetilap/gazdasag/20090929/tizmilliardok_titokban/
www.fn.hu/tech/20090805/titkosan_dragabb/

zippofcy6 2010.02.27. 16:53:51

@Leadfoot: Ha szerinted az adónemfizetés = a segélyből éléssel akkor nem értem ennyi ésszel hogy tudtál leérettségizni? :P

Gyengébbek kedvéért: dolgozom, nem pedig (a BKV vezetőkkel és csókosaikkal, politikusainkkal stb ellentétben) az állam csöcsét szopva élek.
Csak nem is adok a fentieknek a keresetemből.

Leadfoot te meg annyira véded a cigányokat meg a zsidókat hogy az emberben óhatatlanul felmerül a kérdés: te magad vajon melyik vagy? :D

zwei2 2010.02.27. 16:55:06

@t1: bocsika:)

a négyzet leesett róla:)))

= 9,81 m/sec2

Kicsi79 2010.02.27. 16:56:04

@kovi1970: De, sajna igazad lesz... ugyanez fog folytatódni. Csak még gusztustalanabbul.

zwei2 2010.02.27. 17:00:20

@Kicsi79: Nem baj! Ezeket a tetveket kegyetlenül vissza kell szopatni, hogy örökre megemlegessék a magyarok istenét!

zippofcy6 2010.02.27. 17:15:03

@873ujr3rk: Vagy talán csak azokat a választókat is meg akarják nyerni maguknak aki eddig túl "radikálisnak" tartották őket.

Én a helyedben várnék az ítélettel addig míg be nem kerültek a Parlamentbe.

Az más kérdés hogy az államadósság csökkentését vagy eltörlését Rotschildlandia SOHA nem engedné se nekik se másnak.
Mert akkor Magyarország adósrabszolgából önállóvá válhatna ... azt pedig nyilván nem engedhetik.

zippofcy6 2010.02.27. 17:16:57

@kormax: Huhh a GT6 és Forza 4 grafikája télleg ütős lesz! :P

Ttttúúróóó Kkiiitttyyyy yyyyy....y.yyy.yyy......yy 2010.02.27. 17:21:52

Hogy az a hónaljmankós Marinéni tekerné a faszára ezt a sok korrumpált senkiházi tetves nyakkendős majmot! Forradalom kell már ide meg Dunába lövetés! A sok helyzetben lévő tuskó elgondolkodna egy pár dolgon. Ha jól értem, egy bérautóért és még ki tudja milyen juttatásokért cserében nyert az Eclipse. Gratulálok bazzeg ezért megéri a kisembereket is baszogatni. De szívesen megtölteném a sittet ezekkel az állatokkal...

Kicsi79 2010.02.27. 17:22:08

@zwei2: Ezt kifejthetnéd privátban is. A nickemre kattintva megteheted.

zwei2 2010.02.27. 17:33:16

@zippofcy6: Beidéznéd, hogy melyik következtetésemre gondolsz?!

Alfato 2010.02.27. 17:35:08

Csak azt nem értem, hogy ha egyszer a BTK lehetőséget ad a vagyon elkobzására a károkozás mértékében, plusz még büntetési mértéket is szabhat, akkor a Tisztelt Bíróság miért nem él vele? Hisz azok a pénzek nem kerülnek vissza egy felfüggesztett börtön büntetéssel. Vagy azok is nyakig vannak benne?

Tamás

Félre Beszélő 2010.02.27. 17:36:26

Nem lehet, hogy a csávó csak bevállalta, hogy elviszi vizsgáztatni a merdzsót?

De simán lehet, hogy csak azért kapta a kocsit, hogy azzal tudja tesztelni a soron a rendszer működőképességét, nap, mint nap.

zwei2 2010.02.27. 17:36:34

@Kicsi79: Több hozzászólásodra reagáltam, melyikre gondolsz?!

zippofcy6 2010.02.27. 17:40:55

@kormax: Az első videó végén levő előzés kötelező tananyag lehetne :)

Na mennem kell ... sajnos Magyarországot a 70-es évektől kezdődően mára már annyira eladósították (és iparát annyira leépítették) hogy semmi jóra nem számíthatunk míg a jelenleg hatalmon levő nemzetközi bankárok uralma meg nem szűnik.

Az meg Nostradamus szerint a (7 hónapos?) 3. vh.-val fog csak megszűnni szal ... de hát mint tudjuk jóslatok csak a mesébe meg a hollywoodi filmekben vannak, a politikusok a nép érdekében cselekszenek, a média az igazságot hírdeti (nem pedig egyszerű propagandaeszköz), a nők pedig sose tettetik az orgazmust :P

zwei2 2010.02.27. 17:41:42

@Alfato:

Pontosabban a Btk. nemcsak lehetőséget ad a vagyonelkobzásra, hanem kötelezővé is teszi a vagyonelkobzást pl. a bűncselekményből származó vagyonra.

zippofcy6 2010.02.27. 17:44:33

@Alfato: Mivel a jelenlegi magyarországi vagyonok minimum 95%-a vkinek (leginkább az államnak) való károkozás eredményeképpen jött létre, ezért ezt a törvényrészletet nem alkalmazhatják :P

De ez olyan egyszerű mint hogy a rabszolgának ha van vmilye azt tuti lopta.
Merthogy nem lehet tulajdona.

Épp így a magyar bér- és adótörvények betartásával vagyonra SENKI nem tehet szert.
Szal ... :P

Alfato 2010.02.27. 17:49:47

A geba az, hogy a vagyoni kárt okozó relatíve semmit sem kapott a kárértékkel szemben....de alkalmazni kellene és egy életen át ha kell fizettetni vele, ha nem kap munkát akkor kőfejtő...

Zippofcy6: a magyar adó és bér törvények család és életellenesek tökéletesen.

Ami még nem idetartozik és borzolja az idegeimet a magyar föld külföldi kézbe történő játszása...de mondom nem idevaló csak valami hasonló kategória.

Tamás

keletisarok.hu 2010.02.27. 17:53:22

ha jól tévedek, az Eclipse-ről a Figyelőben nemrég megjelent egy írás

vigyázó szemetek Pintérre vessétek...

egy haverom aszonta, a hazai traffibiznisz is az ő kezében van
ha ez igaz, az Úr irgalmazzon nekünk...

Herlock Sholmes 2010.02.27. 17:56:03

Ennyi lóvéért még a Queen Maryt is kibérelhették volna neki.

keletisarok.hu 2010.02.27. 17:58:22

@sz.s.: "DE! Az állandó eredetvizsgálatot ugyanolyan hülyeségnek tartom, mint a személyi ig. lejártakor/megújításakor egy kötelező dns tesztet. Ki tudja, lehet, hogy nem is én vagyok : )"

Az amputált végtagú honfitársainknak is x időnként igazolni kell, hogy nem nőtt ki a kezük, lábuk. (Segélyhez, parkolási papírhoz stb.)
Amikor először meghallottam, majdnem felsírtam.

keletisarok.hu 2010.02.27. 18:03:11

@zwei2: "Na, még én sem voltam hatalmon, akkor én is nyerő lehetek?!"

Miért ne? A Magyar Köztársaságban 18 év felett bárki választó és választható.

Ha polgármesternek indulsz, nyerhetsz 1 db plusz szavazattal is.
ha meg belépsz pártba, és benyalsz csontig, listán akárhová bekerülhestz.

keletisarok.hu 2010.02.27. 18:05:51

@apoa: sajna, ennek semmi köze a pártpolitikához, ideológiához meg végképp nincs

ezek régi és új csókosok, vegyesen, kőkemény maffiaháttérrel, és irgalmatlan információbázissal maguk mögött

mlt3 (törölt) 2010.02.27. 18:21:22

@zippofcy6: "Hitlert a Rotschild vezette nemzetközi bankárcsoport pénzelte hatalomra, ez ma már bizonyított tény."

Ki ez a Rothschild, valami mazochista alak? Te ismered?

Jamesblond 2010.02.27. 18:41:05

Nem olvastam el minden commentet ha valakit megismétlek bocs.
Az "ECLIPSE" szó magyarul: "elnyomás", "elhomályosítás" jelentéssel bír. Kissé morbid cégnév nem? Mint múltkor a "Számlagyár" nevű több milliárd ÁFA-t csaló cég... Annyira arcátlanok ezek, hogy még el is árulják mit tesznek, mi meg szépen kifizetjük. Nem csak az autós szegmens van így, hanem minden. Várjuk a népszavazást, gyúrunk a voksunkra, hogy jól bevéssük azt az "x"-et, közben a jelenlegi párt meg talicskával tolja ki a pénzt az országból. Lehet a mostanitól királyabb időszaka soha nem volt a möszöpönek. Tudják hogy buknak, mindannyian tolják a szekeret a szakadék felé, tudják nincs veszteni valójuk. Egy kételkedő lelkiismeretével birkózó sincs közöttük. Qrvára egységesek vazze. Szerződések, megrendelések, jutalmak, végkielégítések, mutyi, mutyi, mutyi... Csak maradjon még itthon valami. Nehogy munkahely nélkül kelljen a lakást meg a rezsit fizetnem még 22 évig:( Jelen pillanatban ez az elvtársak közül úgy veszem észre senkit nem zavarna. Nem tudnák ezt csinálni, már régen utcán lenne a nép. Csak nincs már sok hátra és összeszorítjuk a fogunkat és próbálunk kitartani. Csak aztán tényleg legyen jobb, könnyebb egy kicsit...

ommm 2010.02.27. 18:49:31

Finoman a politikával srácok, bár belátom, hogy nehéz ilyenkor elkerülni. Legyünk emberek, úgy is mindenki tudja, miről van itt szó és miért éppen most.
Köszönöm.

Gonosztörpe 2010.02.27. 19:50:53

@ommm:
Annak is érdemes lenne utána nézni, hogy miért csak Magyarországon kell a hivatásos gkv.-knek közel 100 ezer Ft-s "tanfolyamot" (ún. szolgáltatói vizsgát) elvégezniük , ahhoz, hogy a szakmájukban dolgozhassanak. A világon sehol nincs ilyen, csak nálunk. Akinek van ilyen vizsgája, az tisztában van vele, hogy ez is csak a pénzlehúzásról szól. Bemész a "suliba", a hivatalos díjra rádobsz 10-20 rugót, és megkapod a tesztek megoldásait, ami alapján levizsgázol.
Az új egységes EU-s képzés is csak Magyarországon vizsgaköteles!!!!!!!!!!!!
Nem lennék meglepve, ha kiderülne, hogy a vizsgáztatást végző intézetek vezetői, és az NKH-s fejesek között szoros üzleti, baráti, rokoni kapcsolatok lennének...

zwei2 2010.02.27. 20:19:37

@keletisarok.hu: azta!

akkó mán indulok is:)

pet77 2010.02.27. 20:32:59

Robotolj, kussolj,
4 évenként voksolj

szomorutojas · http://tojas.blog.hu 2010.02.27. 20:47:07

@Jamesblond: eclipse: valamely égitest fényének ideiglenes elzárása, takarása más égitest által. Példának okáért napfogyatkozás, holdfogyatkozás.

Angolul ebbôl eredôen hasznáják más fénykioltásokra is. pl("A composer often goes into eclipse after his death and never regains popularity" (Time)) Ezt magyarul úgy mondanánk, hogy letûnt a csillaga.

Akárcsak spanyolul ("con el paso de los años, su belleza se ha eclipsado") az évek múlásával elmúlt szépségének fénye. Ebbôl az elmúlt a fénye az ige fordítása.

Semmilyen értelmében nem elnyomás, az elhomályosítás pedig erôltetett. Mindenesetre jól hangzott, szerintem legközelebb is mondd ugyanezt, és tedd hozzá, hogy a tulajdonosi háttere pedig görbeorrú.

zwei2 2010.02.27. 20:51:32

@ommm:

A bedobott téma eleve magával hozta, hogy érintsük a politikát is:)

De láthatóan igen kulturáltan közelített erre a Csapat! Egyáltalán nem vetették el a sulykot ahhoz képest, hogy a mindennapok irányzott politikai "támadásai" valójában mennyire is irritálják e társadalom "autósabb" rétegét:)

Roadkill 2010.02.27. 20:54:11

@mlt3: Mazochista? Ah, nem, nem, hulloember. Bizonyitott teny.

D'oh!

zwei2 2010.02.27. 20:59:16

@Jamesblond:

Jól látod, pontosan így van:(

"Szerződések, megrendelések, jutalmak, végkielégítések, mutyi, mutyi, mutyi..."

... na meg, a hatalmas végkielégítéssel bebetonozott újabb és újabb állások, szemrebbenés nélkül akár a miniszterelnök által történő kinevezéssel!

... szemét egy világ e rinocéroszokkal együtt élni egy országban, sőt az irányításukkal, miközben rólunk mindent levesznek, ők meg egymásközt offsógorok!

zwei2 2010.02.27. 21:10:57

@Gonosztörpe: Na miért?!

Szerintem Te is jól tudod a választ!

zwei2 2010.02.27. 21:14:41

@Jamesblond:

Messzemenően igazat adok Neked!

"Szerződések, megrendelések, jutalmak, végkielégítések, mutyi, mutyi, mutyi..."

... na meg a horribilis végkielégítésekkel bebetonozott állások az elvtársaknak szemrebbenés nélkül, akár kordonkás segédlettel az Offsógoroknak!

12csab 2010.02.27. 21:40:48

valoszínű a kocsi használat már csak a cseresznye volt a tejszínhabon

fuit 2010.02.27. 21:54:09

@yeti: Nem-nem tévedtek. Ő egy nagyon rendes ember dr. Eiselt Györgynek hívják,a Jókay utcából, telefonja 1-3731442. Csaknem 4 évtizede szakmabéli, kérlek ne bántsátok!
Hétfőre már nekem odaígérte a kölcsönautóját, hogy furikázzak vele, utána Ti is elkérhetitek.

Gonosztörpe 2010.02.27. 21:54:36

@zwei2:
Igen, én tudom a választ, de jó lenne, ha ez ügyben is kiborulna bili, és befejeződne a melósok lehúzása.
Csak egy példa: ahol én megszereztem a nemzetközi árufuvarozói vizsgát , még az igazgató 20 éves lánya is VW Tuareggel mászkált, pedig csak adminisztrátorként "dolgozott" az intézménynél. Tőlem pedig a havi fizetésemnek megfelelő összeget kértek egy papírfecniért, aminek semmi haszna , csak annyi, hogy ne bírságoljanak meg 100 ezerekre a hiányáért.
És még egyszer: ezt a papírt Európa egyetlen országában sem kérik, csak szép hazánkban!!!

fuit 2010.02.27. 21:59:55

dr. Eiselt György, nagyon rendes ember 40 éve szakmabéli nem engedem bántani! Telefonja: 1-3731442, a Jókai utcában van. A luxuskocsi is ott van, de most hétfőre nekem ígérte oda használatra, utána Ti is elkérhetitek.

BUBISBUBLEK 2010.02.27. 22:18:26

eredetiség vizsgálat nem baj ha van . DE nem ennyiért ! és egy bizonyos érték határt is húznék .pl. egy 20 éves lada piaci értéke és egy eredetiség vizsgálat díja , egyáltalán nincs öszhangban . irreálisan magas az autó értékéhez képest . nem beszélve arról hogy egy lada azonosítása kb. 15 perc munka. marhaság..... pont a kispénzüeket szedik le ezzel is .

zwei2 2010.02.27. 23:12:06

@Gonosztörpe:

Lassan már klasszikus lett kis hazánkban azoknak a lehúzása, akiknek méh van megélhetési lehetőségük, akik még éppen megélhetnének a maguk erejéből, bár éppen a pöccön vannak!

Erre jó módszer, hogy előírnak különböző kötelező tanfolyamokat, hogy aztán lehúzhassák a sápot, ez amolyan kizsákmányolói spekuláció!

... de sajnos azt hiszem, ezek már annyira hatalmi reflexé váltak, hogy sosem fogjuk ezt megúszni:(

zwei2 2010.02.27. 23:18:17

@szomorutojas: Jujjj!

Szerintem meg inkább hívd fel telón kérd el az autóját, s autózd ki magad, s nyomd közben jó mérgesen a gázt:)

Csak vicceltem, ahogy Te is.

zwei2 2010.02.27. 23:31:01

@BUBISBUBLEK:

Természetesen igazad van abban, hogy nem kellene ezzel is lehúzni az autósokat!

Én azonban nem mondanám, hogy egy precíz eredetvizsga költségét az befolyásolja, hogy hány éves az autó, meg éppen milyen márka, meg hogy éppen mennyit is ér.

Én talán nem is tenném kötelezővé, hanem adásvételnél rábíznám a vevőre, hogy igényli-e?

És rábíznám a vizsgabiztosra, meg egyéb hatósági személyre, hogy így döntsön, ha valami gyanúsat talál, azonban ha a gyanú nem igazolódik be, akkor legalább költségmegosztást írnék elő.

Mindezt azért írom le, mert véleményem szerint az eredetvizsga sem szentírás!

Soxor elnéznek olyan eseteket, amikor lesír az autóról az árulkodó jele annak, hogy biz annak az eredetisége minimum kérdéses.

Vizsgáltam már olyan profi eredethamisítást, amikor maga az eredetvizsgáló sem volt biztos a dolgában, de ő legalább kérdezett:)

Korrupt. 2010.02.28. 00:56:56

A történet a Közlekedési Felügyeletek szétverésével kezdődött, a szocik a NKH. létrehozásával és a jelenlegi elnök NKH. elnöki székében való ültetésével megteremtették az NKH. - ból való pénzszivattyúzás lehetőségét.
Budapesten létrehozták a "vízfejet" minden autósok által befizetett pénz odaérkezik, azzal a vezérek szabadon gar. rendelkeznek! REMÉLEM A FIDESZ ILLETÉKESEI FELFIGYELNEK ERRE IS!!!!

SunRise Of The Night 2010.02.28. 03:07:32

Csak abban reménykedem, hogy lesz még majd pár tökös srác, akik velem együtt belelövi ezeket a honatyának nevezett patkányokat a Dunába...!!!

Afrika legelmaradottabb országaiban van hasinló mértékű/pofátlanságú korrupció, és megvezetés, mint ami itt megy nálunk.

Hol van a régi tétel, miszerint:
A parlamentális képviselők vannak az országért, és nem pedig mi értük...:(

qmatch 2010.02.28. 08:39:37

korrupció mindig is lesz, csak az nem mindegy, hogy milyen formában. ki kell tágítani azt a teret, ahol az átlagember nem szembesül vele KÖZVETLENÜL.
a korrupciónak nagy mélységekben, vagy láthatatlan magasságokban kell működnie, és a kettő között helyet kell biztosítani a törvényesség és tudás alapján ÉLNI AKARÓKNAK. ez egyébként a szürkegazdaság szereplőinek is érdeke, mert egyszer majd ők is szeretnének nyugodtan megöregedni, a térdükön nyugodt körülmények között felnövő unokákat lovagoltatni.
ahhoz, hogy mindez megvalósuljon, a szürkegazdaság szereplőinek is az eszüket kell használni, ha nincs nekik - csak pénzük - , akkor okos embereket kell megfizetni. nem okos ügyvédeket, akik a szart takarítják, hanem okos szakembereket, akik megóvnak a szarbalépéstől. a szürkegazdaságnak fel kell nőnie, végső soron is hasonló komplexitású rendszerben kell tovább működnie, mint a fehér gazdaságnak.

gg2 2010.02.28. 10:13:29

Megint eljutottunk oda miért kellet a zöldkártyát is megszüntetni. az eredetvizsgával együtt (aki tovább szeretné csinálni őket meg kell vásárolnia a fent említett cég altal készített rendszert megfelelő áron persze.)

Alfonz83 2010.02.28. 10:28:59

JAFFAR!
Teljesen igazad van!Én a legjobb Alter-
natívát kínálóra akarok szavazni!
Áruld már el nekem is,hogy melyik az
LÉGYSZÍÍÍÍ!

Kozlekedo 2010.02.28. 12:17:45

Egy baj van a politikával, hogy itt mind a két oldal sáros. Nehéz bármit is a fidesztől elvárni, ha az egik leendő minisztere Pintér Sándor is érintett ebben az ügyben. Ezek után kérdéses, hogy egyáltalán van-e olyan korrupciós ügy, amelyben nem éritett mind a két oldal. Nem véletlen van egy jó mondásunk: "egyik kutya másik eb". Mindig elszámoltat mindenkit a következő, mégsem csuknak le senkit. Együtt lopnak a háttérben, csak a nyilvánosság előtt acsarkodnak egy kicsit.
Az emlegetett fuvarozói vizsga nem csak itt tanfolyam és vizsga köteles. A tanfolyam díja az iskolájé, a vizsga díj 22%-a csak az NKH-jé. Így jár minden 20 éves tourage-el, aki ott rokon.

Netuddki. 2010.02.28. 12:24:05

@Korrupt.: "Budapesten létrehozták a "vízfejet" minden autósok által befizetett pénz odaérkezik, azzal a vezérek szabadon gar. rendelkeznek! REMÉLEM A FIDESZ ILLETÉKESEI FELFIGYELNEK ERRE IS!!!!"

Arra mérget vehetsz, hogy felfigyelnek! Pár hónap múlva nekik fog csörgedezni az a pénz. :(((

Netuddki. 2010.02.28. 12:27:58

@Alfonz83: Arra szavazol akire akarsz (redvás szendvics és gennyes tus).
Azt kellene végre felismerni, hogy ami nem mehet így tovább az az, hogy minden kontroll nélkül garázdálkodjanak a pénzünkkel a politikusok.
Azt, hogy ezt hogyan képzelem még ne kérdezd, de ha elegen akarnak ebben változást, akkor ez is hamarosan meg fog valósulni.

Netuddki. 2010.02.28. 12:31:26

@kovi1970: És az ilyen eredetiségvizsgához hasonló baromságokat se pártok vagy kormányok hozzák. Mind név szerint meg lehet nevezni ki működött ebben közre. Az is simán kiderülne miért így történt ahogy. Csak most ez az egész szanaszét van kenve, mint a ... és nem arról folyik a téma, hogy ki volt a tettes, hanem arról milyen büdös van.

Netuddki. 2010.02.28. 12:32:45

@kovi1970: és ki nyissa ki az ablakot. :(((

misinator 2010.02.28. 13:57:51

Nem mernék találkozni egy közép-ázsiai ország polgárával se, mert a végén kiderülne, hogy nem is ők az Isztán , hanem mi...

BUBISBUBLEK 2010.02.28. 16:47:02

@zwei2:

jók a meglátások ! "ha kéri az ügyfél a vizsgálatot" ez így is lenne korrek . meg ha gyanu merül fel akkor is jogos a dolog.
de sajnos kötelező és így nem tudok ezzel eggyetérteni .drága.

talán egyszer valakik rájönnek mekkora cirkusz ez így a jelenlegi szabályozásban. bár félő hogy mégsem ...

mondjuk van ettől nagyobb baj is kicsi országunkban bőven....

stk 2010.02.28. 19:32:24

Ezek mindenkit hülyének néznek, méghozzá pofátlanul!

bolthely.hu/olajmezo/

zwei2 2010.02.28. 19:48:16

@BUBISBUBLEK:

Én a véleményemet írtam le, mely szerint nem racionális érvek miatt van ez az eredetvizsga-rendszer:)

Attól, hogy valami kötelező, még nem biztos, hogy racionális is!

Nem az eredetvizsga ellen apellálok, nem! Az kell! Hanem az ellen a "rendszer" ellen, ahogy azt jelenleg szabályozzák.

MANszerelő 2010.02.28. 20:45:38

Lehet, hogy az alterego-ja kapta az autót, és meghurcolják szegényt, mint a pisálós K.Ernőt.

fuit 2010.02.28. 21:47:55

@zwei2: Nem trükkös, igaz. Minden valós a hétfői kölcsönvétel kivételével. De javaslom, próbálja ki mindenki a telefont és ne hagyja magát lerázni a titkárnővel.

fuit 2010.02.28. 21:49:39

@SunRise Of The Night: Tessék akkor forradalmat csinálni! Dunába azért tán még nem kéne, most hideg a víz. Adják visznya pízt.

fuit 2010.02.28. 21:51:04

@Korrupt.: Felfigyeltek, de nem kell őket bevárni. Civil módszerek is léteznek.

fuit 2010.02.28. 21:52:19

@zwei2: Mindenki hozzon egy embert és hívjuk fel!

zwei2 2010.02.28. 23:57:37

@fuit: Mire gondolsz, miért kell mellénk még egy ember ahhoz, hogy felhívjuk?!

SunRise Of The Night 2010.03.01. 03:44:16

@fuit: Oké, jössz velem?
Mert mindenkinek csak a szája mozog, nem a keze,meg a lába, aminek ilyenkor kellene...:(

Tudod: egy fecske nem csinál nyarat, de kettő sem...

citrix 2010.03.01. 07:35:50

Kishazánk olyan banánköztársaság,ahol még a banánt is ellopták az urak/elvtársak.A csúszós héját lusták voltak a szemetesbe dobni (eltüntetni a kínos nyomokat),így most bizony kezd sikamlóssá válni a talaj a lábuk alatt.Az adófizetőknek kezd elegük lenni az élősködő csürhéből,naponta új és új címen akarnak nem kis pénzeket lehúzni úgymond közcélokra.Valójában annyi látszik ebből,hogy még a pereputtyuk is minimum 10 milliós terepjáróval furikázik,miközben az eltartóikat a BKV használatára buzdítják lelkesen.Remélem kitekerik az ilyen disznók nyakát hamarosan.

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2010.03.01. 10:38:41

@ommm:

"Finoman a politikával?"

Ezt nem egészen értem. Ez egy politikai hír. Egy dolog, hogy van autós vonatkozása is. A hírben felvázolt jelenség átszövi az egész mai politikai rendszert. Nem is értem, hogy lehetne itt finomkodni a politikával. Ez kizárólag politikai ügy. Nem autós és nem egyszerűen bűnügy.

Olvastam a kommenteket és láttam, hogy volt moderálás rendesen.
Ezeknek a moderálásoknak mik az irányelvei?

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2010.03.01. 10:50:52

@Kozlekedo:
Írtad:
"Egy baj van a politikával, hogy itt mind a két oldal sáros."

Szerintem épp ez a baj, hogy az emberek tudatába beégett a "mind a két oldal" fogalma. A "csak 2 oldal van, nincs más" tehetetlensége. Környezetemben is számtalanszor megfigyeltem ezt a jelenséget. "Azok" ki is használják ezt rendesen.

@fuit: "Dr Eiselt"? Nem ismerem a palit, de ilyen névvel senki nem érkezett a Vereckei hágón keresztül. Szívesen ránéznék az arcára is, főleg oldalnézetből.

fuit 2010.03.01. 12:22:14

@zwei2: a mostanra megváltoztatott szám: 1-4573804. Nem egy ember, sok ember kell, hogy felhívja.

fuit 2010.03.01. 12:27:47

@Csumpi Hálidéj: Szívesen küldök fotót róla, ha adsz egy e-mail címet. Megj.: nem mindenért a zsidókat kell okolni, ez most nem jött be. Ő inkább Dévénynél jött be.

zwei2 2010.03.01. 13:23:15

@fuit: Ja értem! Köszi:)

Grifter 2010.03.01. 18:42:05

Egy bábot beáldoznak megint. A nagy képet meg sneki nem rakja össze és még véletlenül se vernek le senkin pár milliárdot, pár fillér helyett.
süti beállítások módosítása