Új autó ennyiért? Na ne röhögtess!

Chevrolet Spark 1.2 LT

  2010. február 09. - ommm Címkék: vélemény

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy

 

Női autó, most már biztos. Ezt a meredek szögben álló pedálsort tűsarkúban kell taposni.

Vélemények azonos című írásunkról.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr161740638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

heavy rider 2010.02.09. 07:28:58

A cikk jó, annyi a baj, hogy csak a prémium nesszeszerekkel hasonlítja össze az autó árát, pedig ennyiért már nagyon jól felszerelt Swiftet, Corsát, stb. lehet kapni, nem beszélve pl. az akciós Astra Classic-ról és társairól, márpedig az két számmal nagyobb, 4-5 ember kényelmes teleportálására alkalmas jószág, és a fenntartása sem sokkal több.
Így világválság idején egy alaposan kidolgozott ár-körkép is részét képezhetné egy occsóattó tesztnek...

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2010.02.09. 07:31:23

Főoldalon Chevy Cruze van írva!

Ez még Daewoo tervezés (kasztni,motor),vagy már teljesen Chevy?

randomuser1 2010.02.09. 08:01:02

jó h lehet végre szidni a dévút. megnézném a töréstesztjét, biztos vicces..

romesz 2010.02.09. 08:14:23

jo pofa, liba kergetesre tokeletes

romesz 2010.02.09. 08:16:05

@BeeTm: valoszinu Chevrolet rendelesre keszult a Daewoo gyarban.
Nem elso eset, hogy egyik gyar rendel a masiktol, olyat amire nem erdemes neki felszerszamozni.
Ha latja, hogy van ra elegendo piac, mejd felvasarolja a szerszamokat is a gyartosorral toluk.

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2010.02.09. 08:17:02

@BeeTm: Nemcsak a főoldalon, hanem a második oldal képgalériájánál is.

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2010.02.09. 08:22:09

@heavy rider: Igen ám, de ha ennél lemondasz az olyan 'hasznos' városi extrákról, mint a sportlökhárító, a projektoros első ködlámpa, a könnyűfém felni, vagy akár a tetősín, a krómszínű hűtőrács, a színrefújt kilincs és tükör, és megelégszel a kisebbik motor 68 lóerejével (ami városban megteszi), akkor - akció nélkül - 2325000 Ft-nál vagy.

A tesztelt verzió a csúcsváltozat, csomó felesleges extrával.

Na akkor most jöhet a Swift/Corsa vonal.

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2010.02.09. 08:23:36

@bonifac: Állj, nem néztem a második oldalt, bocs. :-)))))))

Hozzászólás törölve.

BMW /// 2010.02.09. 08:24:35

Inkább egy Grande Punto vagy Corsa ha 1-200e-el drágább. Élhetőbb autók. Ez olyan kicsit IQ szint.

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2010.02.09. 08:24:45

@bonifac: Bár még így is különösebb áldozat nélkül le lehet menni 2535000-re.

SprintR 2010.02.09. 08:27:31

@XXXXXXX: Menézheted: www.euroncap.com/results/chevrolet/spark/2009/377.aspx
A széria ESP hiánya miatt nem kapott 5 csillagot.

esef 2010.02.09. 08:38:29

@bonifac:
Bocsi, inkább 1000x egy alap Swift/Splash mint egy alap Chevrolet... Kicsit talán több, de azért autóbb...

@SprintR:
Ez még a "régi" rendszer szerinti értékelés, ugye?

evil. 2010.02.09. 08:46:51

Persze, nézhatjük a swift astra vonalat is, de az nem ez a kategória...:) az meg,hogy miért a divatcica autókkal van összehasonlítva?! azok egy méretűek vele, nagyjából:) egyébként én elgondolkoznék rajta, bár két és fél millióból valóban kapni pár éves nagyobbat, de csak városba szerintem ez tényleg elég.

sudo su (törölt) 2010.02.09. 08:49:09

Ez nem autó. Egy autó 2000 köbcentinél kezdődik.
Egy Chevy Big Block 427-es motorral venném.

ommm 2010.02.09. 08:49:27

@BeeTm: Matizhoz sok köze nincs és gondolom, több helyen is gyártják.

tlantos 2010.02.09. 08:56:09

Hatulrol elso ranezesre egy 5 ajtos kalos / aveo.
Gyanus ez nekem.

Tökös Veréb 2010.02.09. 09:06:39

ha 2 milla (max 2,5) lenne a full akkor azt mondom OK.

Magyar[HUN] 2010.02.09. 09:11:05

Ronda!!! Nekem legalábbis nem tetszik, amikor először megláttam el se hittem, hogy ilyet is gyártanak majd. Ezenkívül meg elég jó autónak tűnik, bár a pedálokkal baj van:D

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2010.02.09. 09:11:52

Undorító!

Remélem, valami történik a gyártókkal, mert ez így nem mehet tovább.
Az utóbbi időkben elárasztotta az utcákat ez a formatervezési szemét.
Nem csak erre az autóra gondolok, pedig ez kiemelkedő példája lehetne, hanem ez az egész irányzat, ami ma van.

Ezek évekig az utcát fogják rondítani. A formatervezőnek semmi felelőssége nincs?

Annyira undorítóak ezek a formák, hogy szerintem senki nem venne ilyet, ha emellett lehetne normális autót is kapni. De nem lehet, az összes gyártó kínálatában ez a moslék megy. Sajnos a tömegek szeme már befogadta a látványt, így senkinek nem furcsa egy ilyen.
Hja, a kényszermunkatábort is meg lehet szokni.

Soha nem adnék egy forintot sem olyan autóért, amivel így elbánt a tervezője. Az már csak ráadás, hogy kikérem magamnak, hogy rólam vagy bármelyik embertársamról feltételezzék a gyártók, hogy önszántából ilyen autót vesz.
Aki mégis megveszi, annak olyan lehet a lelke, mint ennek a kocsinak a formája.

Néha úgy érzem, egy kísérlet szereplői vagyunk, ahol az a cél, hogy kiderítsék, meddig lehet szembe menni a természetes emberi tulajdonságokkal (pl. szépérzék).
Bár ahogy elnézem, az emberek nagy részének nem okoz problémát semmi, nagy torokkal nyelnek le mindent, amit eléjük dobnak.

Nyilván lesz olyan ember, aki pénzt fog adni a fenti járműért, de kretének mindig voltak. Mielőtt valaki még belémkötne: ez nem ízlés kérdése, a legkevésbé sem.

biturbo s - félázsiai bunkó állat · http://oldfordworks.blog.hu 2010.02.09. 09:12:54

Elmegy az autócska. Mondjuk ami nekem szimpatikus benne, az csupán annyi, hogy a szelepvezérlés hajtása vezérműlánccal történik. (A fényképgaláriában látható 19. fotó alapján következtetek erre.) A vezérműszíjas megoldást az autóipar legnagyobb bóvlijának tartom. Legalább az nincs ebben.

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2010.02.09. 09:13:01

@Magyar[HUN]:
Teljesen mindegy, milyen autónak tűnik, és hogy állnak a pedálok, ha a tervező bohócjelmezt ad rám az autó személyében. Innentől kezdve......

HERMSGERVØRDENBRØTBØRDA 2010.02.09. 09:13:50

@bonifac: annyiért majdnem kapsz egy Rio-t, 97 LE, valóban 5 személyes, minden földi jóval, fölösleges parasztvakítások nélkül, 7 év garival... (2.5m)

Tökös Veréb 2010.02.09. 09:13:58

@Csumpi Hálidéj (Mk412): tervezz jobbat, vagy vegyel be gyogyszert. :)

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2010.02.09. 09:14:33

@ommm: Vagy inkább Freud-i elírás volt,és a Cruze-ból lesz 1.2 is? ;)))

Egyébként ebből a Sparkból egy fapad jöhetne.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.02.09. 09:16:14

@Csumpi Hálidéj (Mk412): igen. Amióta buzik tervezik az autókat is, azóta ez a trend.
A ford Ka-val kezdődött, meg a két nyüzügével, amelyik kifejtette, hogy a műszerfal egy kandalló, amin van egy vekker.

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2010.02.09. 09:18:02

@Tökös Veréb:
Ne haragudj, de megvannak még az általános iskolai rajzaim, egész pofás autókat rajzoltam. Ha akkor erre gyúrtam volna, akkor most nem itt tartanátok.
Sajnálom.

esef 2010.02.09. 09:18:32

@BeeTm:
@ommm:
Én úgy tudom, hogy ez már nem a Matizon alapul, hanem tök új modell.

@BMW ///:
A tegnapi tetszik/nem tetszik vonalat követve ez sem tetszik. De még csak nem is különleges. Mint valami játékautó. Ha tudom, hogy erről lesz a mai poszt, akkor nem műanyagozom le a BMW-t...

SprintR 2010.02.09. 09:18:42

@esef: Nem, ez már a 2009-es módosított elbírálás szerint történt.

esef 2010.02.09. 09:19:41

@ommm:
Ahol a templom tövében fotóztátok, oda be lehet menni legálisan?

biturbo s - félázsiai bunkó állat · http://oldfordworks.blog.hu 2010.02.09. 09:22:45

@Csumpi Hálidéj (Mk412):
Nyugi, senki sem szorít pisztolyt a halántékodhoz, hogy vedd meg. Majd a piac beárazza.

Az emberek nagyrésze mérhetetlenül befolyásolható, ha a termék mellett szimbólikus előnyöket (divatosság és hasonlók) kínál valaki. Ha kellően hypeolva van, az átlátszó díszdobozba csomagolt kutya*szart is el lehet adni, ez nem újdonság.

Nekem már kezd elegem lenni az olyan számomra tök felesleges, túlzásba vitt formai játékoktól, mint pl. ennek a kocsinak a hátsó lámpája. Na és?

Nem erre fogunk emlékezni 30 év múlva valszeg. mondjuk a Fiat 500-hoz viszonyítva.

biturbo s - félázsiai bunkó állat · http://oldfordworks.blog.hu 2010.02.09. 09:24:42

@Tökös Veréb: a vevő, a vevőjelölt a király. Nem az ő dolga kiigazítani, ami nem tetszik.

Indy_ 2010.02.09. 09:29:59

Dacia Sandero 1.6 klímával 2.44 millió, 5 év garanciával. Nagyobb is, erősebb is, olcsóbb is. Van kérdés? :)

PS.: kimaradt a konkurensek közül kedves István! Vajon miért?

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2010.02.09. 09:31:03

Valóban senki nem szorít pisztolyt a halántékomhoz, de:

Nem vagyok újautó hívő, de ha úgy alakulna, hogy valamiért veszek egy új autót, akkor nem tudnék megelégedetten hátradőlni a vásárlás után. Lehet, hogy pont ez a cél.

Egyébként meg szarnék rá, hogy ki mit vesz, de ne kerüljön a látómezőmbe!

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2010.02.09. 09:31:44

"én pedig fejben elterveztem a kertek alatti útvonalat, amelyiken majd a lakásom és a munkahelyem között közlekedem. Sötétben."

:)))))

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2010.02.09. 09:33:33

@Indy_:

Gondolom azért mert nem kategóriatársa. (csak árban)

Indy_ 2010.02.09. 09:35:26

@Hagalex: Értem. De kinek kell a kissebb és drágább?

Golf2 2010.02.09. 09:37:20

Autózást szeretőknek felejtős,libáknak jó lesz...

ladislaus 2010.02.09. 09:39:02

bazz, 3 milla egy ilyen auto? Neverever!!!

konti10 (törölt) 2010.02.09. 09:42:17

Ilyet teszteljenek a kiskegyedbe... Részvétem, h menni kellett vele. Na ez már szerintem munka.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.02.09. 09:46:33

Hát srácok, én nem tudom, de ezek az új kisautók annyira ridegek és barátságtalanok belülről mostanában. Nekem büntetés lenne. Meg ezek a mobiltelefon - high tech számítógép ház alakú műszerfalak is.... Röhejesek.

Tökös Veréb 2010.02.09. 09:58:21

@Ottopappa: annak, aki nem presztizsbol a szomszednak vesz autot :)

m_balage 2010.02.09. 10:05:20

A fotó!! A második oldalon! "Női autó, a vak is látja" A fallikus váltókarral, priceless! :D

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2010.02.09. 10:06:27

@Indy_:

A manikűrösnek, a pedikűrösnek, a fodrásznak, ...és mindenki másnak aki éppen nem a Dácsija Szandéróra van ráizgulva...
Az ár nem minden.

Ha csakis az árat néznénk az autópaletta fele kukában végezné, és csak Suzukik, Thaliák, Sanderok, és G Astra Classic-ok szaladgálnának.

Apropo:
A G Astra 2,490 -ért elhozható volt mielőtt leálltak vele.
1.4 motor, nagyobb mint a Sanderó, jobb anyagokkal, szerintem kiforrottabb megbízhatóbb is....
Akkor ki vesz Sanderot!??

Vortex 2010.02.09. 10:08:57

Nem értem Vályi Urat, ez az autó ennyiért egész egyszerűen drága. Azt már nem is említem, hogy esztétikai hidogénbomba... Az övvonalnak miért kell ilyen meredeken emelkednie? A hátsó traktus (is) Homasita-parádé. Belül még elmegy.

Az is igaz, hogy a műszerfal tetejére kocsányon lógatott "műszerektől" viszolygok, egyetemben a Mini óriási sebességmérőjével, és a Yaris középre tett műszeregységével.

Biztos bennem van a hiba, de én sokkal jobban kedveltem pl. az első Fabiák rendezett belső környezetét.

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2010.02.09. 10:09:38

@Tökös Veréb:
Ugyanmár...

Egy Sanderot is meg lehet presztízsből, kivagyiságból venni a szomszédok előtt felvágni.

Ehhez csak az kell, hogy a szomszédod szakadt Ladával járjon, és irigyei legyetek egymásnak...

Az új Golf, vagy Astra sem felvágás egy Mercit hajtó szomszéd előtt.

Egyáltalán... nem is értem, ezt a "szomszédnak veszek autót" eszmefuttatást.

Jamesblond 2010.02.09. 10:10:27

Jó kis gép ez. Valaki vesz egyet 3 millért, pár év múlva 20.000 km-rel megveszem az asszonynak 1 millért. Nincs itt semmi baj. Ezen méretű kisautókból ki lehet fogni nagyon keveset futott példányokat:)

isti77 2010.02.09. 10:13:10

"Inkább egy Grande Punto vagy Corsa ha 1-200e-el drágább. Élhetőbb autók. Ez olyan kicsit IQ szint."

Vagy egy 1 éves Bravo T-Jet, vagy akár Multijet ugyanennyiért, és az már autónak is nevezhető, és közlekedni is lehet vele.
De aki ragaszkodik ahhoz, hogy az első év 25-30%-os értékvesztését mindenképpen ő szeretné viselni, az kizárólag vadonatúj autót vegyen.

111 NM? Én ebben az autóban megőrülnék, ez 4000 alatt nem is húz. Nem megy fel a Kiscellin.

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2010.02.09. 10:18:20

@isti77:

"111 NM? Én ebben az autóban megőrülnék, ez 4000 alatt nem is húz. Nem megy fel a Kiscellin."

Lehet, hogy nem is neked gyártották? :))

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2010.02.09. 10:19:32

Biztos én vagyok csökött agyú, de nekem a Chevroletröl nem az 1.2-es motor meg a kétésfélszemélyes pléhgolyók jutnak eszembe. Nehezen emésztem ezt a félrebrandingelést, ha szabad ilyen szittya szavakkal dobálózni.

tlantos 2010.02.09. 10:20:35

@isti77: ezres Swiftben meg 100Nm sincs. Oszt megis felmegy a kiscellin. Egesz kenyelmesen, kettesben veheto a kanyar vele.

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2010.02.09. 10:28:46

@malenykij polgar:

A másik topikban ezt ecseteltem... :)

Én pontosan így hasonultam meg amikor a Porsche luxusterepjárót, a Merci A osztályú kocsit kezdett l gyártani...

gnme 2010.02.09. 10:38:02

..ezt gyártják világos égszínkék színűben?

Mert az asszony szerint akkor ez jó autó.

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2010.02.09. 10:42:30

@ommm:

Nagyon szomorú vagyok elolvasván, hogy miket írtál erről az autóról.
Abban szerintem egyetértünk, hogy egyikőnk sem rakná ki a szoba falára az új spark posztert.

Lehet, hogy csupán a félig üres/félig tele viszonyokat érzem, de:
Egy autó formáját ne kelljen szokni. Egy napig sem. Ha az nem tetszik első ránézésre rögtön, akkor mit sem ér az egész. És ne csak bizonyos szögekből nézzen ki jól. Egy jó formaterv minden oldalról jól néz ki.

"ugye, nem is olyan borzasztó?" a műszerfal. De sajnos az. Ha beülök egy autóba és valamiért ott van előttem 2 köbméter műanyag, az sajnos borzasztó. Főleg akkor, ha az égvilágon semmi funkciója nincs a napi használatban. Nem lehet rápakolni sem, egyszerűen semmire sem való és még gondolom, hogy a mozgásban is gátol, mint a hasonló tervezési filozófiájú autók zöme.

Semmiképp nem tudom elfogadni a létjogosultságát ennek az autónak nevezett valaminek.
El kell felejteni ezt a terméket!

Blogerovac 2010.02.09. 10:42:53

Nekem már 1-2 hónappal ezelőtt is tetszett, amikor az első fotót láttam. Üdítően karakteresek az új Chevy-k (Cruze és most ez is).

Azt viszont nem értem, hogy mitől jó a 3 milliós ár, akár csak a full extrás változatért is. Nagyon elszaladtak az autó árak. Ugyanakor alap Focus 2.9 MFt, a francia alsóközepek 3.1-3.3 MFt között vannak. Jó, nyilván ezeket nem szaba megvenni. De ott van a nagytesó, a Chevy, ami tavaly 3.199 MFt volt, hogy meg 3.5 MFt körül van klímával. Igaz, többet fogyaszt, de szép, jó, mondjuk a motort leszámítva.

De 3 milliót egy Corolláért adnék. Igaz, azt meg csak 4-ért kapom meg. De használtan meg akár 2 MFt-ért is, ha beérem egy 3-4 évessel.

esef 2010.02.09. 10:43:05

@Ottopappa:
Speciel nekem inkább egy Dacia Sandero kellene mint egy koreai Chevrolet...

halaloszto 2010.02.09. 10:52:39

568liter malter az testverek kozott is megvan egy tonna. nem hiszem hogy kibirna a kisauto.

attol hogy vicces meg faszsag. faszsagokat olvasgani meg nem vicces hanem faraszto.

vajk

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2010.02.09. 10:55:46

@Blogerovac:

Jól érzem én, hogy alapvetően az a probléma, hogy kurvára nincs autóra pénzed? :)

Szerintem ha lesz egyben mondjuk 4 milliód autóra kézben, fogod tudni, hogy mit vegyél!

ommm 2010.02.09. 10:56:30

@Indy_: Mert nagyobb. Nem egy kategória.

Lord heckman 2010.02.09. 11:00:11

egy panda bő félmillerel olcsóbb (oké, épp akcióban, de akkor is.. legyen mondjuk 300k)... innentől tudod ki venne sparkot....

ommm 2010.02.09. 11:01:09

@Csumpi Hálidéj (Mk412): Mindent a saját közegében vizsgálj, a sajátjai között. Ebben a kategóriában ez a elfogadott anyag és ennyi. Ez a divat, 2010-ben erre megyünk, ilyenek az autók. Attól, hogy kesergünk még nem lesznek mások.

ommm 2010.02.09. 11:02:22

@Lord heckman: A Sparkra is van akció jelenleg, de SOHA nem tüntetek fel akciós árat.

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2010.02.09. 11:13:40

@ommm:

Ésszel fel nem foghatom, hogy hogyan kerülnek gyártásba ilyen rémek?

Ekkora erőszakot csakis önkény szülhet, mert egyébként annyi kézen átmegy egy terv, hogy valakinek (aki döntéshozó) előbb-utóbb ki kell mondania, hogy "gyerekek, ne vicceljetek már!"

Ha egy kategóriára általánosságban jellemzőek az ilyen elemek, akkor magát a kategóriát sem tudom elfogadni.

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2010.02.09. 11:13:48

Azt kellene látni a fújolóknak, hogy ezt az autót alapvetően nőknek gyártották, alapvetően városi használatra tervezték, és főleg 2. vagy 3. autó lesz a családban.

Ettől kezdve baromság előjönni azzal, hogy a 2-3-4 éves használt nagyobb autók jobban megérik.
mert..
Akinek van a családban 1 vagy két nagyobb autója az éppen nem nagyobb autót akar, az éppen ilyen kicsit akar.
Aki nőből van, az szarik a nagyobb autókra, mert neki ez tetszik, és a 3 kilóméterre lévő munkahelyére bejárni bőven jó.
Ma új autót venni 2 millióért városba tökéletes!

@Lord heckman:
"innentől tudod ki venne sparkot"

Mondjuk az, akinek sokkal jobban bejön mint a Panda... :))

Trob 2010.02.09. 11:15:13

Nekünk családi autónak egy 1.2-es 2005-ös kalos van. Egyedül a fogyasztásával nem vagyok kibékülve teljesen, de minden más tökéletesen megfelel.
Az ember nem azért vesz kisautót, mert heti rendszerességgel járja mondjuk Berlint. Arra ott vannak a modern dízelek. A kisautó városba való. Olyannak, aki fél évente egyszer-kétszer látja a város vége táblát. Ettől függetlenül én voltam vele hosszabb úton. Pályán 130-nál többet úgyse megy az ember traffipax miatt, azt a tempót meg egy kis motor is tudja tartani. Más kérdés, hogy Gyöngyösnél azért vissza kell váltogatni :)

Slavedriver 2010.02.09. 11:15:33

Átjött a feeling...! Egy Matiz I volt a család 2. autója sokáig(9 év, 150.000 km), a jogsiszerzéstől egészen a saját autóig nagyrészt azt használtam. Kurva jó volt (persze létezett jobb autó is nála), most előjöttek a szép emlékek......:-)

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2010.02.09. 11:15:48

@Hagalex:

Olyan nő sem kéne, aki ilyen járművekre van rágerjedve....

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2010.02.09. 11:23:46

@Csumpi Hálidéj (Mk412):
Akkor szegényes lesz a felhozatal papa! :)))

Sajnos ez van...

A kommentjeidről tudod mi jut eszembe?

Az első csók, vagy az első dugás örökéletű varázsa!
Lehet, hogy nem volt a legjobb, lehet, hogy volt már jobb is, de az volt az első, az égett leginkább az agyunkba, arra valahogy mindig szívesen emléxünk, és mindig ahhoz akarunk mindent hasonlítani!

Neked a régi autók okoztak először kéjérzést.... és ott ragadtál! :))

Lazíts!... próbáld elfogadni, hogy a világ autózás tekintetében így változik.
Neked nem kell "hulladékaot" venned! Vegyél régieket, csináld meg, és járj azzal!
Én is ezt tervezem. Persze azért nekem lesz mellette valami újkori is... :)

Zorgo 2010.02.09. 11:26:34

Városba kicsi autó a legpraktikusabb, ez kétségtelen.El kell utazni Párizsba,és ott meglátod,hogy csak a magyar paraszt jár 5-s BMW-vel a városba.Ott van lóvé,viszont mindenki kicsi autókkal rohangál.Kis peugeot,smart és mini a sláger.Tudnak parkolni is,szépen lökhárítótól lökhárítóig,sokan elférnek egy járda mellett.Az a meglepő amikor valaki nagy autót használ!Biztosan ők a hülyék,nem mi..:)

=Daniken= 2010.02.09. 11:29:41

Pista, Te Spark bérenc!:-D:-D

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2010.02.09. 11:32:37

@Hagalex:
"Neked a régi autók okoztak először kéjérzést.... és ott ragadtál! "

Nana!

Az, hogy régi autók körül matatok hobbiképpen, az nem azt jelenti, hogy ott leragadtam.

Napi használatra sohasem nyúznék régi autót. De úgy látszik, nem nagyon marad más választásom, mivel körülnézve az új autók között szinte egy olyat sem találok, amit megpillantva birtoklási vágy támadna bennem.

És nem említek semmiféle műszaki tartalmat, pusztán a formáról beszélek.
A világ változik, tudom. De miért így?
Bár amíg vannak madarak, akik megvesznek valami hasonló torzszülöttet, addig ebben az irányban megyünk tovább.

A legnagyobb nézettsége a győzikének volt a tévében, korábban más számított kultúrának. Ebben a tekintetben is változik a világ és sajnos nem jelenthetjük ki, hogy jó irányban.
Nekem ez jut eszembe erről a járműről.

butschq 2010.02.09. 11:33:20

@MTFUN: vagy a magyarok tudnak parkolni 7es Bmw-vel is városban :)

nekem se tetszik, viszont a használtautó hirdetésben jobbra
www.expressz.hu/auto/haszongepjarmu/epitogep/hirdetes-18798622/
na ez már tetszik
fehértó? az közel van, megyek is körbenézem:)

butschq 2010.02.09. 11:36:12

@kohlenbrenner: igazi városi kisótó, kicsi, fordulékony, és arréb lehet lökni bármelyik szomszédos parkolót:)

Ottopappa 2010.02.09. 11:38:59

@Tökös Veréb: Itt nem a szomszédról van szó, hanem hogy nem bíznék meg a dákóba. Tudom, hogy egy kazal ellenpélda is van, persze, de nálam már korea lelépte a francia/román autógyártást. Szóval inkább ez...

Zorgo 2010.02.09. 11:39:25

@kohlenbrenner: csak BMW-vel jártam az elmúlt években,de ha a belvárosba mentem akkor bizony átültem a céges Fiestába.Már csak azért is mert féltettem a kocsimat,az,hogy én tudok parkolni csak egy dolog. :)

Ottopappa 2010.02.09. 11:40:59

@esef: Nem bíznék meg a dákóba. Tudom, hogy egy kazal ellenpélda is van, és sokak meg vannak a dácsiával elégedve, persze. De nálam már korea lelépte a francia/román autógyártást. Szóval inkább ez...

ZasTempra 2010.02.09. 11:47:53

Nekem sem jött be a formája, a Splash szebb szerintem kívül-belül is, a Panda formája meg kicsit túl megszokott (én spec. elavultnak nem mondanám) viszont nem olyan szép belül mint egy Seicento :D De ha választanom ebből a kéne kategóriából, akkor inkább Splash multijet motorralm oszt' jóság van :D

tlantos 2010.02.09. 11:48:27

@MTFUN: pici problema ezzel az, hogy amig nalunk a kisautot csaldi autonak veszik (mert egy kis szar is 2.5-3m), azt is hitelre, ott van penz arra, hogy vegyen egy kicsit, amivel a varosba megy, es legyen egy nagy, amikor nagyobb utra indul.

Blogerovac 2010.02.09. 11:50:35

@Hagalex: "Jól érzem én, hogy alapvetően az a probléma, hogy kurvára nincs autóra pénzed? :)Szerintem ha lesz egyben mondjuk 4 milliód autóra kézben, fogod tudni, hogy mit vegyél!"

Az autó nekem eszköz és nem szeretem túlértékelni. Egyszerűen kinőttem ezt és vannak fontosabb dolgok. Egyébként ahogy olvastad, most is tudom, hogy mit vennék. :) Sőt, minden anyagi helyzetemben tudom/tudtam, hogy mit vennék, vagy mit nem :)

ZasTempra 2010.02.09. 11:51:39

...és most nézek egy árlistát, és van 1,25 littyós dízel Splash. Tökjó. Az ára nem.

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2010.02.09. 11:55:03

@Csumpi Hálidéj (Mk412):

Ebben az autóban ne keress praktikumot!
15-40 perc autózásra nem nagyon kell. Legyen tetszetős, könnyen karbantartható, tisztítható, legyen megbízható, egyen keveset.... és legyen gömbölyű, nagy gülü szemekkel. A jányok ezt keresik az ilyen autókban.

Minden ízlés kérdése.

Én a Győzike show féle igénytelenséget sokkal nagyobb problémának látom.
Ez az autó, a kategória társaival együtt, közel sem akkora tragédia.

_wood_ 2010.02.09. 11:55:57

fényszíneket RGB-ben kérünk. ;)
azért meg tudtam nézni így is...

esef 2010.02.09. 11:56:07

@Ottopappa:
Vannak nálunk kevésbé szerencsés országok, ahova nem koreai gyártású Daewoo/Chevrolet jut. Lehet, hogy egy dél-amerikai összeszerelésű Chevrolet Spark után sírva könyörögnél a román Dáciáért...

siklósitamás 2010.02.09. 11:58:20

Tudom, nem ez a legfontosabb a cikkben, de engem azért kicsit zavar...A műszerfal világítás színét ne CMYK-ban tessék legközelebb megadni, mert azt nyomtatott anyagoknál használják, a kijelző, monitor stb. RGB színskálát használ.
üdv.
motorandcardesign.blogspot.com/

Ottopappa 2010.02.09. 12:00:29

@esef: Ez kétségtelen. De mivel ide koreai jut, és nem érdekel a dél-amcsi változat, ezért a véleményem továbbra is egyezik a fentebb leírtakkal...

tónik 2010.02.09. 12:11:39

Számomra egy fröccsöntött játékautó benyomását kelti, annyi birtoklási vágyat sem ébreszt bennem, mint egy hólapát.

Opelfan 2010.02.09. 12:11:39

Hát nem tudom. Itt a Chevrolet Cruzeról is ódákat zengtek, amikor kipróbáltam, nekem egyértelműen csalódás volt, hozzáteszem én az 1.6-ost vezettem. Baromi lassú, kulturálatlan motorral, alapjáraton szinte csörög a motorja. Nekem egy Picantom van de sokkal magasabb a műszaki színvonala mint Cruze-nak, ebből kiindulva nem lehet egy nagy durranás a Spark se.

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2010.02.09. 12:13:28

@esef:
És ha a francia kiviszi a Sandero gyártását Kolumbiába akkor mi történik? :))

somo 2010.02.09. 12:14:46

Lehet, hogy jól felszerelt, de a 3 millió irreális.

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2010.02.09. 12:15:31

@Blogerovac:

Jahh! Az más.
Úgy csapongtál a Focustól A Splashig, mint aki nem tudja eldönteni, hogy mi is a jó...

Zorgo 2010.02.09. 12:18:55

Egy problémát látok,amiért nem venném meg.Nevezetesen,hogy a 3 millás árat fél év alatt beakciózzák 2,5-re,és használtan 1 évesen már nem ér majd 2-őt sem.Ezt csak úgy szabad megvenni ha 7-8 évig mászkálsz vele..

Maybe_ · http://maybe130.blogspot.com/ 2010.02.09. 12:23:48

@Csumpi Hálidéj (Mk412):
"Egy autó formáját ne kelljen szokni. Egy napig sem. Ha az nem tetszik első ránézésre rögtön, akkor mit sem ér az egész."
Ez nem teljesen igaz. Amikor az első Ford Focus megjelent, csak néztem mint a fülesszatyor, hogy ezt mégis hogy gondolják? Aztán egyre több lett az utakon, szépen lassan megszoktam. Ma meg már kifejezetten tetszik.

Ommm: jó lett az írás, pár helyen besírtam :D

csiky944 2010.02.09. 12:25:20

@Hagalex: sztem most is gyártanak ott sanderot rönó névvel

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2010.02.09. 12:31:37

@csiky944:

Ezt nem tudom. De nem lennék meglepve ha kiderülne, hogy gyártanak ott is.

Gondolod, hogy a Dél-Amerikában, az ott gyártott Sanderok jobbak, megbízhatóbbak mint a Splashok vagy Aveok?

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2010.02.09. 12:37:29

@Hagalex:
"Legyen tetszetős"

Hát éppen ez az!

@Maybe_:

A fókusszal én is ugyanígy vagyok. De szerintem nem a formát szoktam megy, hanem a viszonyítási alap más. Amikor a fókusz bejött, még voltak jó formájú autók, így furcsa volt. Azóta gnómabbnál gnómabb, kreténebbnél kereténebb formatervek jelentek meg. Ebben a posványban a régi fókusz egészen autószerű benyomást kelt.

Nem tudom, milyen katasztrófa kell, hogy történjen ahhoz, hogy én ebben a sparkban meglássam az autót.

csiky944 2010.02.09. 12:41:51

@Hagalex: tök mindegy hol gyártják ezeket a daewrolékat,szarok azok mindenhogyan :D

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2010.02.09. 12:44:48

@Csumpi Hálidéj (Mk412):

"Hát éppen ez az!"

:))))))))

Nem neked Teee! A nőnek!

esef 2010.02.09. 12:45:00

@Hagalex:
Azt hiszem Mexikóban már gyártják, csak Nissan néven... (A Logant tutira, arról már láttam is képet) :)
Régen voltak ugye a román/lengyel gyártású Daewoo-k. Ahhoz képest a koreai Chevrolet a megbízhatóság csúcsa...
Ha én itt azt mondom, hogy francia márka francia gyártású modelljére esküszöm, akkor hamarosan csúfos végem lesz...

esef 2010.02.09. 12:46:29

@Hagalex:
Bocsi, Brazíliából megy Mexikóba a Nissan...

Mal 2010.02.09. 12:46:48

1.8 milla egy fullos 2002-es A6, 3.0 V6 quattro. Mindenképp gondolkodnék a Spark-on. :D

Nopláne, hogy az előző Spark-ot használtam egy hónapot, és utoljára így egy Marutiban féltem. Nopláne, 3ból kettőbe visszaváltásnál mindig kerestem magam mögött a mentőt, majd rájöttem, hogy a motornak van ilyen hangja. Brr. :)

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2010.02.09. 12:47:59

@csiky944:

Az ismerőseim akiknek van Dawroléjuk nem ezt mondják. És a meghibásodási statisztikák sem. :))

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2010.02.09. 12:52:58

@esef:

"Ha én itt azt mondom, hogy francia márka francia gyártású modelljére esküszöm, akkor hamarosan csúfos végem lesz... "

Dehogyis! :)
Hülye emberek hülye véleményével nem kell foglalkozni!
Mindenkinek az jön be amit próbált, és ami bizonyított! Akinek a Rönó az a Rönóra esküszik! És teljesen igaza van.

Mondjuk az R26 -ot kibírnám játszós autónak, de még a Clio RS-t is..

Dízelben meg az egyik legjobb motort csinálják a tömeggyártók közül.
Jobb mint a FIAT_Opel közös motor, de szerintem a Pug motoroknál is jobbak.

Egyetlen dolog ahol bele lehet kötni egy franciába az a megbízhatóság. Nna ezen a téren kellene lopikálni, tanulni a Nissantól.

csiky944 2010.02.09. 12:55:56

@Hagalex: jah,ismerősnek is van lacetti, 1,6benzin és 9 liternél kezdődik a fogyasztás

esef 2010.02.09. 12:57:52

@Hagalex:
Nem feltétlenül rosszabb a megbízhatóságuk. A Citroenekre igaz a gyenge elektronika, de mekkora (eltúlzott) visszhangja volt a Renault gyújtótrafós mellélövésének. Nem egy autót ismerek, amin ki lett cserélve a trafó, aztán azóta sincs semmi komolyabb baja... Ez olyan, mint a IV-es Golfnál a váltó probléma. Akkor most a Golf is szar autó? (Szerintem nem, csak túlárazott.)

ocsisajt78 2010.02.09. 13:00:54

aranyos kis joszag... en azert megkinalnam egy lajtos turbofeltoltovel, ugy mar menne is :D

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2010.02.09. 13:03:37

@csiky944:

Persze, persze, az én kollégám is Lacettit hajt, neki is eszik. Persze nem 9 liternél kezdődik, de tény, hogy az átlagnál jobban hörpintenek.
Az övé 4 ajtós... az egy hodály!!!
A dízeleik sokkal jobbak.

A fogyasztás pedig 1 szempont...

Seca81 2010.02.09. 13:09:57

@csiky944: Ettől még nem lesz megbízhatatlan mert sokat eszik. Adja el, vegyen 1.4-est, nem megy sokkal rosszabban az sem, cserébe 2 lityivel kevesebbet eszik.

Amúgy nem tom mi a bajotok ezzel a kocsival, ha nem is olyan szép de olcsó, alig eszik, nőciknek való, kell ennél több???
Vszínű nem a férfiak az elsődleges célcsoport...

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2010.02.09. 13:15:02

@Seca81:
"nőciknek való"

Szomorú, hogy a "női autó" hivatkozással minden szart el lehet adni. Értelemszerű, hiszen a célcsoport olyan egyénekből áll, akik elméletileg nem értenek az autókhoz.

Ezért egy női autóban el lehet adni ősrégi technikákat is (lásd: ford ka- OHV motor), de hogy azt se feltételezzük, hogy egy nőnek lehet ízlése, az kőkemény.

Hogy egyes emberek autóvásárlás címén miféle szemetet be tudnak gyűjteni, az botrány!

Blogerovac 2010.02.09. 13:21:33

@Hagalex: "Úgy csapongtál a Focustól A Splashig, mint aki nem tudja eldönteni, hogy mi is a jó..."

Mindezeket annak margójára írtam, hogy mi mindent lehet venni 3 millióért és ehhez képest miért is nem gondolom, hogy nagyon jó ár egy kisautóért a 3 millió, még ha ez a full extrás ár is.

Egyébként természetesen mindenkinek a saját igénye, életmódja és pénztárcája határozza meg, hogy mi a jó autó neki.

Nekem ez a Spark tetszik, a Cruze mégjobban, de hát nem ugyanaz a két autó célcsoportja és számomra mindkettőnél vannak kevéssé vállalható kompromisszumok. Nyilván ezért veszek majd - ha eljön az ideje - egy harmadik féle autót, addig meg boldogan használom az előző jó választásom eredményét :)

Bár a Cruze 2.0 literes dizellel azért... :)

Seca81 2010.02.09. 13:25:19

@Csumpi Hálidéj (Mk412): Hát sajna tényleg ez a helyzet, a nőciknek elsősorban az a lényeg h milyen színű ill. h jól nézzen ki, legyen vagány és cuki a gép.
De amíg ily módon eladhatóak ezek a kocsik, bizony lesznek még ennél is cifrább formatervek, ezzel együtt kell élni.

Vagy beülsz a veteránodba és elfelejted a külvilágot, visszamész a múltba. :)
Én legalábbis így vagyok ezzel...

Blogerovac 2010.02.09. 13:30:10

@csiky944: "tök mindegy hol gyártják ezeket a daewrolékat,szarok azok mindenhogyan :D"

Ez már igaz. Van az ismerősnek egy 11 éves Daewoo Lanosa. 11 éve alatt kb. 150 eFt lett ráköltve olajcseréstől, féktárcsacseréstől. Legnagyobb hibája a kilyukadt klímahűtő volt (50 eFt) és még sosem állt meg a soför akarata ellenére és mindig elindult, amikor akarta. :) Megnézném ugyanezt bármely európai márka 11 éves tipusánál mind költségre, mind megbízhatóságra :) Mondjuk szereti a benzint, az tény, de nem jobban, mint mondjuk egy Astra Classic.

esef 2010.02.09. 13:46:06

@Blogerovac:
Taxis ismerősömnek egy '95-ös Passat TDI-je van. Az első 8 évben nem költött rá semmit. A vám elkobozta, állt a telepen. De ismétlem. Az első 8 évben nem került egy fillérjébe sem. :)
(Utána meg biztos ami biztos alapon kifizettették vele a '95-ös és a '03-as kötelező dolgokat is. Vámot, regadót, ÁFÁ-t, mindent...)

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2010.02.09. 13:46:56

@Blogerovac:
"Bár a Cruze 2.0 literes dizellel azért..."

Igen. Az nagyon kemény! :)
5 milláért a konkurencia egy közepesen szerelt 1.6 szívóbenzinest ad.
Ráadásul a töréstesztje is csak a gyalogos védelem miatt lett "lehúzva". A bennt ülők ugganolyan biztonságban vannak mint a Golf/Megane/Astra trióban.
Korrekt anyagminőségű, és megfelelő tágasságú a belseje is.

Adott esetben simán elgondolkodnék..

A Spark nem a 3 milliós felszereltséggel lesz kelendő, hanem az akciós alapmodellel, 1,8 -ért.
Gyakorlatilag bármelyik autót meg lehet úgy extrázni, hogybeleérjen a fölötte lévő kategóriába. ...és akkor jön a dilemma... :)

"Mondjuk szereti a benzint, az tény, de nem jobban, mint mondjuk egy Astra Classic."

Hát az attól függ, hogy melyik classic melyik motorja...
Bár a Daewoo/Chevy benzinesei mindig is többet ettek mint az Opel benzinesei.
Momentán nekem volt 1.4 és 1.6 is Astrából, a kollégám Daewooja többet hörpintett. A régi Lanosa ami 1.5 és a Lacetti 1.6 is.

Az 1,6 Twinport motoros Astrám meg 6-6,3 liter között megáll klímával vegyesben. És nem kell hímestojás üzemmódban közlekedni vele.

McK (törölt) 2010.02.09. 13:55:40

Sajnálatos,hogy egyesek képtelenek megérteni,hogy az autóipar nem csak és kizárólag nekik gyárt autót.
Különbözőek vagyunk,különböző igényekkel.
Egy ilyen autó tökéletes bármely egyedülálló hölgynek,vagy idős házaspárnak kölykök nélkül.
Az unoka néhanapján be-be fér néha a ráadásul 5 ajtós bódéba,Lidlibe,Tescoba leszaladni,orvoshoz elmenni egy alapváltozat 2 milla alatt jó választás lehet.

Kéne ez a tökömnek egy 5-ös kombi,vagy egy Passat helyett.
De nem is nekik szánják.

Az aki meg itt hörög,hogy ez terrorizmus a szép érzéke ellen,kapjon be egy andaxint..kissé fel van pörögve.

McK (törölt) 2010.02.09. 13:57:52

@esef: Szólj,ha az álom végetért. Ha felébredtél,és kirántottad a kezed a biliből.
8 év alatt nem költött rá semmit,aha..

Nekem meg szűz a nagyanyám..de tényleg..ő mondta.

Suttora 2010.02.09. 14:00:34

@McK: Mondjuk ha végig egy helyben állt a vámosok valamelyik telepén, két ország között a senki földjén, akkor akár igaz is lehet nem? :D

HERMSGERVØRDENBRØTBØRDA 2010.02.09. 14:03:32

@ommm: mi számít akciónak?
van olyan autó, ami már vagy másfél éve ugyanazon az áron "akciós".
ilyenkor inkább a "listaárnak" nincs sok értelme...

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2010.02.09. 14:05:10

@McK:
Azért, mert papáknak, meg pipiknek csinálják ezt az autót, még nem kellene gúnyt űznie a gyártónak a vásárlóiból, hogy ilyen idétlen ruhadarabot kelljen felvennie, ha közlekedni szeretne.

AiRLAC 2010.02.09. 14:09:47

Már írták előttem de nem volt elég hangsúlyos:

Kia Rio 2010-es modell, 1.4i benzin, 97 lóerő, 5 ajtós, klímával, 7 év garanciával: 2.5M.

Ez sem nagyobb sokkal, de van különbség. Mondjuk ilyen zöldben nem kapható, az biztos :D

McK (törölt) 2010.02.09. 14:11:14

@Csumpi Hálidéj (Mk412):
A gyártó azt csinál,amit akar.
Ha olyan hülye,hogy eladhatatlanul csúnya autót csinál,nem fogják megvenni.

De láss csodát,lesz,akinek ez így tetszik.

Mind tudjuk,hogy a 206 a kategória szemete.
Mégis veszik,mert szép.

Ki szerint szép?
De tényleg?

Izlésről vitatkozni?

A nők 90%-a szerint szép.
A Ka is..

Sztem meg rondák,de nem is nekem gyártják!

SzekelyG 2010.02.09. 14:18:16

@Indy_:

mert nem mindenki akar városban egy teherautóval járni?

Anyának is egy régi yarisa van, maximálisan meg van vele mindenki elégedve.

Pedig annyi pénzből, amibe az került, vehettünk volna egy csuklós 280-as ikaruszt is, sőt, használt hetes béemvét is, kettőt.

Csak nekünk pont egy városi szaladgálós kisautó kellett második autónak, amivel el lehet jutni A-ból B-be, és ezért vettünk egy városi szaladgálós kisautót.

(((Mellesleg semmi extra nincs benne és nem is hiányzik.)))

RonJeremy 2010.02.09. 14:20:30

F**ing shit car! Az is elég sok tudatmódosítót tolt az arcába aki megrajzolta, meg az is aki szépnek látja ezt a torzszülött valamit.

Suttora 2010.02.09. 14:21:27

@Hagalex: Persze, nem az, itt mégis megtörténhet. De nem is ez itt a lényeg, hanem hogy "oltás" előtt azért illik végigolvasni és/vagy értelmezni amire reagálunk, ráadásul szegény nagyi belekeverésével :D

esef 2010.02.09. 14:24:14

@McK:
Mondom 8 évet állt Csepelen a vámosoknál. Lakat mögött. Hozzá sem nyúlhatott. Rá sem nézhetett az eljárás végéig. Nem is költött rá. (csak utána)

SzekelyG 2010.02.09. 14:24:16

Baszki, most döbbenek rá, hogy mennyivel szebb lenne a világ, ha az összes csokker, aki a városban egy szál maga üldögél a volán mögött, akkora autót venne, amekkora erre a célra szükséges és elégséges.

Faszom ebbe a "akkormár veszek egy alap astrát, az autószerűbb" mentalitásba. Városban szaladgálni hol van erre szükség?

Szerencsére léteznek nagyon drága kisautók is, szóval akinek van rá igénye, nem kellene lemondania a presztízsről sem, kerekebb lenne a világ baszki

Suttora 2010.02.09. 14:26:00

@McK: Na ugye :). Egyébként bárki félrenézheti, de azért én mégiscsak azt mondom, hogy lehetőség szerint figyeljünk oda egymás irományára. Erre mondják mifelénk, hogy "Rakd sebességbe az agyad, mielőtt elindítod a szád!" :D

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2010.02.09. 14:32:05

@McK:

Ugyan már!

Úgy csinálsz, mintha itt különféle ízlésbeni dolgokról lenne szó.

Az emberek nagy része azt találja szépnek, amire azt mondják neki, hogy szép.

Az emberek túlnyomó többsége bármire rádumálható, senki ne csináljon úgy, mintha itt egyéni döntésekről lenne szó.

HERMSGERVØRDENBRØTBØRDA 2010.02.09. 14:36:32

@AiRLAC: de pont van valami ehhez nagyon hasonló softgreen nevezetű színben :)

Indy_ 2010.02.09. 14:37:45

@SzekelyG: Nagyjából egyetértünk. De csak nagyjából. Én a héten 5 napot egyedül mászkálok az autóval, csak városban. Arra a "f..om" opcióra klikkeltem. :)

De a hétvégén beül még 3 ember egy rakat csomaggal. ;)

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2010.02.09. 14:38:04

@AiRLAC:

Lista áron:
KIA Rio 1.4 EX Cool (97 LE) 3,1 millió
ez még a 2005-ös modell..

Feltételezem, hogy az új, 2,5 millióért valami kurva nagy akció keretében bevezető áron van, hiszen a letölthető pdf-ben 3.199 az alapár.

Ha hasonlóan nagy akciót képzelsz a Spark mellé akkor annak meg 1,799 milliónak kellene lennie.

800 ezer ezen az árszinten már nem kevés pénz....

Kiából a Picanto a kategóriatárs, de az 1,0 motorral is 2,7 millió alap listás áron!!!

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2010.02.09. 14:38:04

@SzekelyG:

Azt tartom borzasztónak, hogy ha valaki olcsó, kis kényelmes szaladgálós autót akar, akkor alig van valódi altenatívája válogatni.

Nekem úgy tűnik, hogy minden gyártó kis kategóriás autói annyira hasonlítanak egymásra, hogy már a kiválasztáskori mérlegelés is időfecsérlésnek tűnik.

Esztétikai különbségek csak az egyes évjáratok között vannak, az egyívású autók gyártótól függetlenül szinte egyformák.

Akinek meg nem jön be a nyomoroncforma és egy autóra hasonlító autót szeretne, kénytelen a nagyobb kategóriákból válogatni, mert ott még nyomokban olykor felfedezhető némi ízlés.

Sokszor ez készteti nagyobb autó vásárlására az embert, nem a méret.

HERMSGERVØRDENBRØTBØRDA 2010.02.09. 14:42:09

@Hagalex: ez az 1.4-es Rio több mint egy éve ezzel az akcióval fut ugyanilyen áron... tavaly még a tavalyi, idén már az idei, de már 2008 év őszén is ez volt az ára.

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2010.02.09. 14:46:41

@HERMSGERVØRDENBRØTBØRDA:

Elhiszem, csak akkor várjuk ki, hogy a Spark is az "állandó" akciós árát megkapja 1,8 millión... bár még akkor is a Picanto lesz a párja, nem a Rio. :)

Ha a Picantot 2 millióért adják, a Sparkot meg 1,9 ért.... nna akkor majd jönnek a nénik, és eldöntik, hogy nekik melyik tetszik jobban.
...mert ugye nem az áruk alapján fognak dönteni. :)

HERMSGERVØRDENBRØTBØRDA 2010.02.09. 14:51:53

@Hagalex: új spark akciós ára 1.999 M

www.chevrolet.hu/images/pdf/prices/New_Spark_2010.pdf

ez persze az alap verzió, ami amúgy is csak papiron létezik...

Seca81 2010.02.09. 14:54:27

@Hagalex: Ezt hol nézted?
Ajánlom figyelmedbe a hasznaltauto.hu autókereső oldalt...

Ne a letölthető pdf-et nézd, az az ár már rég nem él sehol...

www.hasznaltauto.hu/auto/kia/rio/kia_rio_1.4_ex_cool_2010-es_modell_4a-3372770

www.hasznaltauto.hu/auto/kia/rio/kia_rio_1.4_ex_cool_2010-es_modell_5a-3559452

Még a legdrágább EX Cool is bőven 3 misi alatt van.

Seca81 2010.02.09. 14:56:26

@Hagalex: Csak azt ne mondd h drágállod az alapmodellt... (a Spark-ra visszatérve)

HERMSGERVØRDENBRØTBØRDA 2010.02.09. 14:59:10

@Seca81: a legdrágább 5a 1.4 EX Cool az 2.5M.

ahol ennél drágábban adják, az csak a balekoknak van.

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2010.02.09. 15:04:04

@Seca81:
"Ezt hol nézted?"
A vezes ponthu-n van egy újautó kereső...

"Még a legdrágább EX Cool is bőven 3 misi alatt van."

Én ezt értem egyem a szíved! De ez az autó:

1. Nem a Spark kategóriatársa
2. Még így, agyonakciózva is jócskán drágább.
3. A Sparknak A Picanto a vetélytársa

Nem én hoztam ide, csak próbáltam elmagyarázni, hogy nem jó az összehasonlítási alap.

Tessenek nekem egy Picanto árat prezentálni, olyat amiben a motor, és felszereltség összevethető a Sparkéval.
Akkor van miről beszélni.

Az a gyanúm, hogy a két autó árban felszereltségben fillérre ugyanazt tudja. Így aztán, ahogy azt fentebb is írtam, kizárólag a nénik ízlése dönt!
Akinek a Picanto szép az azt veszi, akinek meg a Spark, hát az meg azt.

A Rio-t felejtsük el...

pet77 2010.02.09. 15:04:35

Hát, ez tényleg olyan olcsó, hogy mondjárt kettőt kérek belőle!!!
Komolyan nevetségesen olcsó a 3 milla???
Engem inkább könnyekre fakaszt!
Hogy az autó meg milyen annak ehhez semmi köze.
Belegondoltál, mennyit dolgozol nettó 3 milliáért?????.
...ja, és mondjuk mire 5 év alatt kifizeted, ér kb 800 000 Ft-t
Tudom, hogy az autó nem bankbetét, de ekkorát bukni nincs "gyomrom"!!!
Akkor inkább kifutó spark 1- 2 évesen 1-1.5 milláért, kp-ben

F040 2010.02.09. 15:05:06

3 millió forintért árulták még tavaly nyáron a kifutott Mitsubishi Lancer 1,6 Classic típusú verdát mindennel felszerelve. Igaz, most már 3,4 misi a listaára.
Ehhez képest ez a Daewoo szerintem nagyon drága. De hát mindenkinek saját magának kell eldöntenie mit akar.
Üdv,
F40

pet77 2010.02.09. 15:06:59

Bocsi a kifutó aveo-t akartam irni spark helyett.

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2010.02.09. 15:07:27

@Seca81:
Dehogy sokallom...

Éppen arról beszélek, hogy egy ilyen kis autó alapfelszereltséggel, városban rohangálni teljesen tökéletes 2 millás áron!

Tökmindegy, hogy milyen embléma van az orrán!

pet77 2010.02.09. 15:08:18

Egyébként mennyibe is kerül egy panda 1.3 miltijet????

szivodiesel 2010.02.09. 15:10:42

Koreai sz@r, porszivo, de bisztos lesz sok kemeny srac akinek az apucija megveszi "sportautonak" (nem hiszem, hogy a holgyek koreben nagyon elterjedt lenne ez a valtozat...)
Nah meg kis es nagy csaladosok mondvan, hogy ennyiert nincs jobb auto.
Szerintem inkabb egy jol felszerelt Logan, vagy aki nem akar Daciat, akkor G Astra, az fenyevekkel jobb mint ez a talicska.

pet77 2010.02.09. 15:10:49

@pet77:
Válasz: panda 1.3 multijet 5a akciós bruttó ár:

2 520 000 Ft!!!!!!!!

HERMSGERVØRDENBRØTBØRDA 2010.02.09. 15:11:30

@Seca81: erről beszélek, itt csak a balekok veszik.

Bármelyik szalonba bemész, odaadják 2.5-ért metálfénnyel együtt :)

Seca81 2010.02.09. 15:19:39

@Hagalex: Na okés, igazad van a Rio-t felejtsük el! Nem ide való.

Hyundai Atos esetleg? Bár ahogy nézem nullkilóméterest nem nagyon kapni.
Amúgy az Atos príma kis kocsi a maga kategóriájában. Mi külföldön használtuk nyaralásnál, telepakolva 4 emberrel is tök jól bírta, alig evett, nem haltunk meg benne 200 km után sem. Kis kocsiként is fickósan viselte a strapát. Viszont kissé rút kiskacsa...

G.GABOR 2010.02.09. 15:21:09

Azért létezik kicsi ,de erős autó is.A páromnak swift sportja van.Ő szereti ha erő is van a segge alatt.Nála a cukiság mellett,ez is fontos.Mert 120LE alatt biztonságban érzi magát!Mert ha kell akkor megy is alatta a gép.Parkolni is jól lehet vele.Ráadásul meg nem, gusztustalanul drága,mint az olasz modellek.Ráadásul,úgy néz ki a nejem,mint Dukai Regina.

Seca81 2010.02.09. 15:23:38

@szivodiesel: Nehogy azt hidd, a kisfiúk agyontiport Civic-et vagy Béemvét akarnak, hisz ezt látták a Halálos iramban...

@Hagalex: Ha már az Aveo is szóba került :) akkor inkább a Rio-t blokkolnám. Kizárólag a külseje miatt!

György Juhasz 2010.02.09. 15:25:37

@Csumpi Hálidéj (Mk412):Ne akard a véleményed ilyen erőszakos módon ráeröltetni mindenkire! Nekem sem tetszik ez az autó.És kész.Ennyi.Szükség van ilyenekre is.Tudod a formaterv csak egy szempont.És ráadásul szubjektív szempont,nem úgy mint pl. fogyasztás,teljesítmény,ár stb.stb..
Mondom nekem sem sem tetszik,én is az ún. háromdobozos autóépítés híve vagyok.De ilyen is kell.Pár évtizede az akkori @Csumpi Hálidéj (Mk412):-ők ugyanígy utálták a FIAT500-at,BMW Isettát stb.Amúgy meg egy egy ilyen ember akit zavarna ha felírnák a km-állását az ne osztogassa itt az észt.Olyan vagy komám mint az a hülye liba,aki beírt a TC-ba,hogy látszódik a rendszáma a képen,és hogy ezt hogy képzelik stb.

Seca81 2010.02.09. 15:27:17

@HERMSGERVØRDENBRØTBØRDA: Hogy telik az idő! :)

@Seca81: Hozzáteszem h ebben a kategóriában egyik sem álamim autója, csak választottam x és y közül...

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2010.02.09. 15:28:14

@G.GABOR:
"Ráadásul,úgy néz ki a nejem,mint Dukai Regina. "

Ki az a Dukai Regina? És hogy jön ez ide?

Seca81 2010.02.09. 15:28:39

javítás: "álmaim..."

Seca81 2010.02.09. 15:29:44

@Csumpi Hálidéj (Mk412): Az főzött tegnap aErtéelklubbon!

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2010.02.09. 15:30:59

@Seca81:
Igen. az Atos beleillik a Picanto, Spark, Splash, Agila, Panda sorba.

Én azt mondom, hogy aki teheti, és második autónak megveszi, az nem jár rosszul egyikkel sem.
Ezek a kisautók városban, nem ütve-vágva akár 15 évet is elüzemelnek gond nélkül.
Praktikusak, könnyen tisztán tarthatóak, és nem kapsz szívinfarktust amikor összekened a sáros cipőddel az ajtókárpitot, de egy zsák virágföldet is bedobhatsz a hátuljába lelkiismeret furdalás nélkül. Igénytelenek, kis fogyasztással...
Család egyetlen autójának viszont nem jó választás, főleg ha van 2 gyerek.

"Ha már az Aveo is szóba került :) akkor inkább a Rio-t blokkolnám. Kizárólag a külseje miatt!"

Én is.
Belülről meg nem néztem még egyiket sem.

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2010.02.09. 15:36:50

Nem tudtam, hogy van Ertéelklub étterem is.

Ezek a főzőműsorok olyanok, mint a győzkesó, nem?

Csak egymásra talál, ami összetartozik:
Nyomoronc autók, győzikesó. Ismeretlen területen tehetséges, ellenben valamiért igen népszerű személyekhez hasonlító feleséggel való kérkedés.

Ezt is megértük.

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2010.02.09. 15:45:40

@KICSITÉRTEKHOZZÁ:

A mondanivalód első részével egyetértek.
A második részénél fenntartom a véleményemet.

Írogassák fel annak a km számlálóját, aki szeretné.
Én nem szeretném, ha a mára jelentősen beszűkült privát szférám mégjobban csorbulna. Ezt kár volt megemlítened, mert érzékeny téma.
Ha bevezetnék ezt a baromságot, egy oldalcsípő fogóval elcsípném a km spirált.

McK (törölt) 2010.02.09. 15:48:14

@Csumpi Hálidéj (Mk412): Kicsit bosszantó,hogy azt hiszed,Te vagy az Orákulum,aki majd jól megmondja,kinek mit kell tennie.
Lassan ledobhatod a csillag kitűződ.az a kor elmúlt,mindenki azzal jár,amire pénze,igénye van.

Nem tetszik neked.
Pont.
De hagyd már,hogy mindenki maga dönthessen,nem kell minden 3. hozzászólásban sulykolni.
A Multipla,az igen,az valóban merénylet volt minden ellen,ami szent.
De ha valakinek az tetszik,vegye.
Szabad országban élünk.

Seca81 2010.02.09. 15:48:32

@Hagalex: Na erről van szó. Csak nehogy az asszonytárs meglássa miközben lapátolod a virágföldet... :)
Én azért továbbra is fentartom amit az elején mondtam, (aztán kiderülhet egy eladási statisztikából h tévedek) h ezeket a kis pöcsköszörűket -már a formájuk miatt is- inkább nők fogják venni; h második autónak azt nem tudom.
A 15 évig különösebb gond nélkül elfuthatnak kijelentéseddel vitatkoznék, bár valóban egyszerű konstrukciók, de ne felejtsük el a drága jó magyar úthálózatot ami bizony hosszútávon megeserítheti az ember életét...

Cruze-ra nem cserélnéd be az Opelt? Ha már említetted... :)

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2010.02.09. 15:52:18

@McK: Hagyjuk már ezt.

Én tényekről beszéltem, erre szembeállítod vele a véleményedet....

:D

:)

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2010.02.09. 15:57:01

@Seca81:

"de ne felejtsük el a drága jó magyar úthálózatot ami bizony hosszútávon megeserítheti az ember életét..."

A futóművet minden autó alatt rendben kell tartani... a motorjától viszont elfut 15 évet, ezt elsősorban a kis futásteljesítmény miatt írtam. Évi 6-7 ezernél ritkán futnak sokkal többet.

"Cruze-ra nem cserélnéd be az Opelt? Ha már említetted..."

Nem tudom.... :)
Az a baj, hogy nagyon Opel hívő vagyok.
Viszont szeretem a dízeleket is. A Cruze nagyon jó áron kapható dízel motorral...

Szerintem lenne egy pár álmatlan éjszakám.

Ha lenne egyben 5 millióm vennék egy új dízel Cruze-t, de ha csak 3,5-4 millióm lenne akkor egy Opel dízelt néznék használtan. Benzinesben csakis Opelt.

György Juhasz 2010.02.09. 15:58:38

@Csumpi Hálidéj (Mk412):Nem sérülne az intim szférája senkinek sem,ha pl.a műszakin felírnák akm állást.Senki nem arra kíváncsi hogy mondjuk te vagy akárki mennyit vezet,és miből telik ennyi benzinre stb. Az lenne a lényeg hogy mennyit futott valójában az autó.Én elhiszem hogy te nem tekergeted vissza eladás előtt,és még vagyunk ezzel így egy páran,de nem is emiatt kellene bevezetni.
Gondolj bele!Egy átlagautós vesz mondjuk egy Ford Escortot 200.000 km-el és 205-nél elszakad a vez.szíj,dugó szelepek kuka stb. gondolom tudod...
Nem cserélt rajta szíjat mert mondjuk az csak 240-nél kellett volna.Az autóban meg 320ezer volt mondjuk.Lehet hogy a számok nem teljesen stimmelnek,de szerintem érthető mi a lényeg.Már megbocsáss,de mi a bánatos faxomat sérülne a privát szférád ezzel?Egy értelmes konkrét okot mondj!

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2010.02.09. 16:01:10

@Seca81:
"A 15 évig különösebb gond nélkül elfuthatnak kijelentéseddel vitatkoznék, bár valóban egyszerű konstrukciók, de ne felejtsük el a drága jó magyar úthálózatot ami bizony hosszútávon megeserítheti az ember életét..."

Azt még meg sem említve, hogy a divatcikkek sorsa az szokott lenni, hogy kimennek a divatból még mielőtt élettartamuk végéhez érnének.

10 éve a "csótányroppantó" cipő volt népszerű a tinilányok körében. Mára (mivel nem divat már) ugyanolyan ocsmánynak látják ők is, mint amilyen valójában, mert már lereppent róla a divatosság fátyla.

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2010.02.09. 16:06:57

@KICSITÉRTEKHOZZÁ:

Én megértem amit mondasz és részben igazat is adok neked.
Az nem az én felelősségem, hogy ilyenolyan jogi szabályozással belterjessé tették a hazai használtautó-piacot. Ezen a belterjes körön belül, mivel senki sem akarja benyelni a használattal járó amortizációt, elsumákolják a megtett kilométereket. Jogos lehetne az igény, hogy akkor ellenőrizzük a futásteljesítményt. De rá kell jönnünk, hogy ezt az állapotot nem a futásteljesítmény jelenlegi nem ellenőrzése váltotta ki, hanem az adminisztratíve belterjessé tett használtautó-piac.

Ilyen körülmények között pedig kikérem magamnak, hogy bárki rám gyanakodjon és bármi adatot lejegyezzen a számlálómról!

~N2O~ 2010.02.09. 16:23:06

Gusztustalan szarzsák. Hogy néz ez ki, szégyen? Sehol 2 vonal, ami harmónizálna rajta, semmi, de semmi szépség, ez egy igazi agyhalál. És mindez 3M-ért. Vicc. Látta ezt vmi formatervező, vagy Marinéni, Pistabácsi Mucsaröcsögén véletlenül eltévedtek, és disznóetetés helyett, megalkották az emberarcú sertésüket? Okádék egy gyösz. Előbb ülnék vissza egy VW motoros Wartburgba, vagy akármelyik NDK-s gépszörnybe, mint ebbe a köcsögautóba 3M-ért, azok nem lenne ennyire ciki. Pöpö, láttátok azt a képet, ahol előre vannak döntve a hátsó ülések? Ilyen gagyi anyagokat, rég láttam, és ami ellentart az ülőlapnak, az is megér egy misét, mindezt 2010-ben. És a műszerek. Mint 20 éve az első ócska kvarcjátékok. Nevetséges, ezzel a visító lilás kék színnel.

Nem sok köze van ehhez, de kezdek csalódni a ferdeszeműekben, minden tekintetben. Honda, Mazda, Toyota egytől egyig mind öncélú StarTrek köcsögautókat gyárt újjabban, a Nissanokról, meg a többi lowbudget japánkövető koreairól nem beszélve (kivétel talán a Ceed, bár annak meg az elektonikájáról terjengnek rémhírek). Régen még voltak jó dobásaik, Civic, Prelude, Camry stb. de ma?. Egyetlen egy új japán van, amelyik még valahogy kinéz, és jó is, az pedig a Lancer, meg talán az Impreza, de már az se a régi. Műanyag lett.

Nem csodálkoznék, ha szépen lassan eltűnnének a süllyesztőben kis sárga barátaink. Maradnak az európai márkák. Ennyi volt. Így múlik el a világ dicsősége, pedig volt, amikor még tanultak, tanulni akartak Európától, de most mintha fordítva ülnének a lovon. A Toyota eközben elkezdett látványosan szopni, sztem ők az előhírnökei a teljes japán-autógyártás pusztulásának.

C30 2010.02.09. 16:33:40

hanyingerem van ettol az autotol.

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2010.02.09. 16:36:01

@C30:

Ne akarjátok már megmondani, hogy mi néz ki jól és mi nem!
Én is megkaptam ezért a magamért.

Vegyétek tudomásul, hogy mindenki fogja be a száját, mert ez egy szabad ország!

Szakiii 2010.02.09. 16:40:32

Istenem ez a kocsi borzasztó. Külsőre szerintem nem más, mint egy Suzy Splash, alfa kilincs koppintással. Egyébként meg undorítóan néz ki az egész kocsi..Én általában minden autóban találok valami szépet..de ebben nem sikerült..ocsmány és kész..a Cruze után képesek kiadni a kezükből egy ilyen szemetet.. A belseje meg ocsmányabb mint a külső..Nekem ez a digitális kijelző kmóra helyett nagyon nem tetszik..Inkább Splash..Ebben a kategóriában az a befutó.

tónik 2010.02.09. 16:51:37

@Csumpi Hálidéj (Mk412):
20 centisben jó lenne, a gyerek napokig kereshetné, hogy lehet robotot hajtogatni belőle...

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2010.02.09. 16:54:02

@tónik:
Ezen már nem kell hajtogatni semmit...
:D

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2010.02.09. 16:56:08

@Csumpi Hálidéj (Mk412):

"Én is megkaptam ezért a magamért."

Ne ferdíccs! :))

Te nem ezért kaptál, hanem azért, mert nem elégedtél meg azzal, hogy a saját véleményedet írtad az autóról, hanem általános társadalmi probléma szintjére hoztál egy általad vélt problémát a közízlés süllyedéséről.

Azokat is megkritizáltad, akiknek tetszik az ilyen autó.

Ha neked jogodban áll nemtetszést nyilvánítani és nem szeretni, másnak is joga van az ellenkezőjéhez, és ezért nem kell ítéletet mondani róla.

Az ország egyik fele baloldali érzelmű, a másik fele jobboldali
Az ország egyik fele isteníti a Boros-Bochkor párost, a másik fele utálja.
Az emberek egyik fele minden vasárnap megnézi a Heti Hetest, a másik fele köpködi.

Ilyenek vagyunk.... hol itt a probléma?
Majd a nénik eldöntik, hogy tetszik -e nekik vagy sem. Ha sokat adnak el belőle akkor hiába ágálsz! :))

Alf (törölt) 2010.02.09. 16:56:11

igen csúnya tárgy az utcakép rombolására. inkább buszoznék.

~N2O~ 2010.02.09. 17:01:09

Most nem azért, de ez a közel 5 literes fogyasztás is egy nagy faszság. Egy ilyen picsa kocka kisautó se nem ergonómikus, se nem erős, ahhoz, hogy autópályán 120 felett ne egyen meg 8-9 litereket. Ha meg kinyomják a szemét 10-11-et. Városban meg nem gyártottak olyan lowbudget kisautót, amelyik elment volna 6 liter alatt. Szóval egy kibaszott nagy faszság ez az 5 liter. Jó az alsó hangon 7-nek is. Semelyik kisautó nem fogaszt 7 alatt pályán (ha nem diesel), főleg ezek a szar visszafolytott lóerőben túlhúzott pörgetnivaló 16-szelepesek, akkor meg, hogy a faszba jött ki ez az 5 liter? Már ha valaki nem autóúton nyomul átlag 60-90-nel. Utóbb elég lehet 5, de annak meg semmi köze a "valóságos" használathoz. Elviekben meg minek gondolkodni, az legyen a fillérbaszók kenyere és a forgalmat akadályozó, rágurulós- és alapjaiban köcsög tojásokon lékedőké.

McK (törölt) 2010.02.09. 17:02:17

@Alf: Hát..én is,ha egy ilyen gülü szemű ,seformájú citroennel kéne járjak....:D

ommm 2010.02.09. 17:07:18

@~N2O~: Pedig, barátom, annyi volt az. És elhiheted, hogy nem hetvennel húztam a belem sztrádán.

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2010.02.09. 17:08:23

@Hagalex:

E hozzászólásod nélkül még béke is lehetett volna a továbbiakban.
De:
Az egy dolog, hogy leírtam a véleményemet erről a járműről és azokról, akiknek tetszik.

Az is egy dolog, hogy mások leírták a véleményüket rólam és a mondandómról.

Én a mondanivalómat elég karakán formába öltöttem, sajnos van, akit ez sért.
Viszont ezt a mondanivalómat elméletileg a "szabad ország" felkiáltás mellett fejezzem be. Tehát ebben a szabad országban mindenki azt vesz, amit akar, mindenkinek az tetszik, amit akar, de megszólalni nem lehet, nehogy bárkit sértsünk a szabadságában?
Nem értem.

Aztán írtad:
"Az ország egyik fele baloldali érzelmű, a másik fele jobboldali..."
Ebbe nem akarok belemélyedni, de pont itt világosan látható, hogy mennyire nem ízlés kérdése a dolog. Mert amíg az egyik oldal kártevő, addig nem eshet egyenlő elbírálás alá semmivel!
Nem akarok ezen a mesterségesen kettéosztott jobb-bal vonalon egyensúlyozni, de egy bűnszervezettel nem lehet szimpatizálni pusztán a szabadság jegyében. A bűnözőkkel való ideológiai közösség szintén bűn.

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2010.02.09. 17:10:03

@~N2O~:
Szerintem higgadj le, és mosd ki a szád...

Az neked elképzelhetetlen, hogy valaki ezt az autót ne az autópályás forgalomra vegye meg?

Olyan pl. mint szerelőm, aki a VW Sharan-ja mellé a feleségének Matizt vett?
Közösen elszaladgálnak vele...
6 liter alatti városi fogyasztással...

Pl. én 3. autónak simán el tudnám képzelni, egy nagy dízel és a játszós benzines mellé. Tekintve, hogy lassan hárman is autózni fogunk. A városba miért szaladgáljunk egy 2 literes dízellel? Be sem melegszik, már itthol is vagyunk vele.

~N2O~ 2010.02.09. 17:10:58

@Hagalex: kihagytad azt a réteget, amelyik szarik mindenre. Szarik a jobb- és baloldalra. Szarik az összes gagyi TV-re. És általában szarik az egész balkáni hozzáállásra. Aki ha vendégségben van, és a vendéglátó ilyen-olyan oldali, beállítottságú, akkor arra az 1-2 órára megértően bólogat a legnagyobb faszságokra is. És nem kapcsolja ki a TV-t a vendégségben, ha az MTV/ATV/HÍRTV/RTL/TV2/ stb megy. Mert egyik sem ér lófaszt sem. Nem szól, csak hallgat és magában nevet, néha disszidál, néha nem.

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2010.02.09. 17:13:48

@Csumpi Hálidéj (Mk412):

"Mert amíg az egyik oldal kártevő, addig nem eshet egyenlő elbírálás alá semmivel!"

Nem javasolnám, hogy a baloldali érzelmű embereket összekeverd a szabadrabló politikai elittel! Sem baloldalival, sem jobboldalival!
A politikát és a pártokat vond ki a képletből, és akkor helyére kerül a mondandóm lényege!
Nem Fidesz és Mszp szimpatizánsokról beszéltem!!! :)

Béke!

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2010.02.09. 17:16:27

@~N2O~:

Ilyen is van.

De ez a túlzott liberalizmus az emberek agyára ment.

Van aki dohányzik, és van aki nem.
Aki dohányzik, annak büdös lesz a szája, haja, ruhája...stb.
Még akkor is, ha ő ezen a megállapításon megsértődik vagy kikéri magának. Még akkor is, ha ez ízlés kérdése és ehhez neki joga van.
Nem ez a probléma, hanem az, hogy a szabadság égisze alatt lassan nem lehet kimondani, hogy pl. a dohányosok büdösebbek.

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2010.02.09. 17:20:04

@~N2O~:

Igen, igen... vannak Ök is. Azt hiszem közéjük tartozom én is.

Nick@Day 2010.02.09. 17:20:34

Daewoo Matiz/Chevy Spark újonnan 1,6 M Ft
Fiat Panda újonnan 1,49M Ft

"Chevrolet Spark 1.2 LT 2,3M Ft"

aha, ez tényleg rohadt olcsó

mennyit keresnek az emberek a Totalcarnál ?

~N2O~ 2010.02.09. 17:23:26

@Hagalex: Majd ha eljutottál arra a szintre, hogy nem ér egy ilyen robogó 3 millát, akkor majd érdekes lenne beszélgetnünk, addig nem forszíroznám. A lényeget nem látod. És rögtön jössz itt a 2.0-es dieselekkel, mintha nem lenne a kettő között átmenet :D, vicces. Akármelyik megoldás jobb ennél a fostalicskánál. Egy 3-as BMW és egy Dacia Logan is, de még egy bicikli is. De ha tényleg alternatívát akarsz: 3 éves Civic, Puntó, 306-os Peugeot, új GAstra (ezekben a kényelmed is megtalálod, ráadásul nem törik el az összes csontod egy 70-es ütközésnél). Ez se nem költséghtékony, se nem biztonságos, sem nem semmilyen. 65. számú autónak is hülyeség. Jah, és nem kell engem oltogatni, azt hagyd meg otthonra az asszonynak :)

Persze, ha sok kidobni való pénzed van akkor hajrá :)

~N2O~ 2010.02.09. 17:27:34

@ommm: Aham, tuti 5.5 volt az átlag, beleértve a forszírozott sebességű pályázást. Gondolom 5% pályával, 90% autóúttal, és 5% várossal. :)

Sőt, én nem is létezem

~N2O~ 2010.02.09. 17:28:59

@Csumpi Hálidéj (Mk412): Kelet-Európában sajnos ez a helyzet.

Alf (törölt) 2010.02.09. 17:31:55

Nincs az az Isten, hogy kiadnék 2.3 millát ezért. De a csajom sem.

Én értem, hogy ez egy férfisoviniszta blog :), de azt ki mondta, hogy a nők szeretik az ocsmány autókat?

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2010.02.09. 17:32:35

@~N2O~:

Ez a robogó teljes extrával 1,2 -es motorral 3 millió listaáron. Ha bemész egy kereskedésbe ahol "állandó" akciózás alatt van, akkor azt látod, hogy 1,9 millióért megkapod.

Ha neked a Dacia Logan vagy a G Astra üdvözítőbb, akkor vegyél azt!

Én viszont egy 2 literes dízel és az 1,6 Astrám mellé simán el tudom képzelni.
Nem 3 millióért, hanem 1,9 -ért, vagy még olcsóbban használtan...

"Jah, és nem kell engem oltogatni, azt hagyd meg otthonra az asszonynak :)"

Akart a bánat oltogatni, csak azt próbáltam tudtodra adni, hogy mások gondolkozhatnak másként, és másoknak jelenthet értelmes megoldást, még ha neked nem is...

spud74 2010.02.09. 17:37:07

Ez a kocsi egy hányás. Sok mai társához hasonlóan. Mi a f*szért kell egy fényszórónak az A oszlopig érnie?! Soha nem fogom megérteni, soha nem fog tetszeni. Egy fényszóró legyen a homlokfalon, a motortető alatt ne a motortető mellett. 100-szor inkább a Panda, mint ez.

Alf (törölt) 2010.02.09. 17:38:04

ha most lenne 2.3 millám városi kiskocsira, vennék egy régi minit, egy bogarat, meg egy kacsát, egy bicajt, meg kurva sok sört.

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2010.02.09. 17:38:17

@Hagalex:
"mások gondolkozhatnak másként, és másoknak jelenthet értelmes megoldást, még ha neked nem is.."

Pontosan.
Valaki pl. dohányzik, míg mások nem.

ommm 2010.02.09. 17:42:58

@Nick@Day: www.bravo.fiat.hu/pricelist/02_Panda_arlista_100201.pdf

A Chevrolet honlapján a régi, kifutó Spark árlistája van fenn.
Rendelkezünk az újjal, szívesen elküldöm az általad megadott e-mail címre.
Aztán ráérsz szabadkozni...

HERMSGERVØRDENBRØTBØRDA 2010.02.09. 17:49:19

@~N2O~: gondolom sokat mentél kisautókkal pályán hogy ennyire tudod...

~N2O~ 2010.02.09. 17:49:53

@Hagalex: Elfogadom a véleményedet, habár nem értem. Arra viszont tényleg kíváncsi lennék, hogy neked ebben az autóban mi az alternatíva.

Visszatérve a designjára. Valaki épp előttem mondta, hogy mi a faszért raknak erre a törpeautóra ekkora fényszórókat, amik majd' felkúsznak az Aoszlopra. Simán citrom díjjas tervezés. De, hogy vannak még olyan tervezők, akik még odáig sem jutottak el, hogy ha egy autó kicsi, és tömzsi, akkor nyújtani kell (kecses, keskeny, vagy apró négyzet alakú lámpákkal: pl Polo)... Kecsesebbé kellett volna tenni, kis, apró trükökkel, hogy ne legyen annyira amorf, ehelyett még csúfítják. Ez az autó egy tervezői tragédia. Ezt az autót mérget veszek rá, még a nők is nagyívben elkerülik. A vásárlói kört belőném az újladásokra. :)

Nick@Day 2010.02.09. 17:51:56

@ommm:
baráti körben van mind2, a Panda 2009-es, a Spark 2008-as, konkrétan ennyibe kerültek, nemtom mennyi volt a listaáruk, de nem is fontos,
nem hitelezve

Nem bántásnak szántam, de 2,3 M Ft csak akkor nem sok, ha az "akciós" (valóságos) ár 1,6 körül lesz, ezért a kategóriáért nem hiszem, hogy többet lehet kérni

c'est la vie

~N2O~ 2010.02.09. 17:53:15

@HERMSGERVØRDENBRØTBØRDA: 10 féle kis- közepes autóval: 1.0-tól, 1.6-ig az utóbbi 20 iksz évben. Úgyhogy kicsit nagyobb rálátásom van, mint itt egy-két nagyon nagyon embernek. Kocka-autó 130km/h-val 6,5 alatt nem megy el. Városban dettó.

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2010.02.09. 17:54:04

@~N2O~:
Ne sértegesd az újladásokat.
Egy lada 110 formatervének a nyomába sem érhet egy ilyen ratyi autó.

Hozzászólásod elejéről egy ember jut az eszembe (politikus), aki oktató szándékkal azt nyilatkozta a televízióban, hogy:
"Az embereknek meg kell érteniük, hogy ez az egy alternatíva van."
Kezdem érteni.

HERMSGERVØRDENBRØTBØRDA 2010.02.09. 17:58:26

@~N2O~: ezt az autót próbáltad már vagy a 20 éves nagyonrálátásodból vontad le a következtetést?

(tudom a választ, ne fáraszd magad)

majkanii 2010.02.09. 18:01:14

Kisautóban volt már Coltom, Corsám, de a MATIZ verhetetlen! Mindenkit legyorsul 50-ig városban, 130-as átlaggal hazahozott Párizsból, végül a gyerek totálkárosra törte, de neki semmi baja nem lett!

~N2O~ 2010.02.09. 18:02:46

@HERMSGERVØRDENBRØTBØRDA: 1.0-1.4-ig, kergetve 7-8-9L/100km; 1.4-esek, 1,6-osok ugyancsak, mivel nem kell annyira erőlködniük, mint kissebb társaikank. De csak városban, dinamikusan, néha túl forszírozottan vezteve elérhető a 9-10 liter is, főleg az újabb, digitalizált, emisszió "bajnokokkal". Erre még rátesz, hogy újjabban van klíma, +200kg még kisautók esetében is, teljesen felesleges széles, peres gumik, és az újjabban Rubik Kocka forma... Ebből áll össze az irrálisan magas fogyasztás.

ommm 2010.02.09. 18:02:57

@~N2O~: Én ültem az autóban és ha neked a 2x BP-Pozsony oda-vissza kimeríti az autópályázást, akkor igen, te nem is létezel.

ommm 2010.02.09. 18:04:38

@Nick@Day: Persze az akciós ár mindig alacsonyabb, ahogy a Spark esetében is az.

~N2O~ 2010.02.09. 18:06:45

@HERMSGERVØRDENBRØTBØRDA: Tudom, hogy nem érdekel, de kínzásképpen :): férfiasan bevallom, ez nem az a szint, amire áhítoznék, még kisautóban sem. De ha mindenképpen akarnék venni egy kisautót, akkor Swift/Corsa/Logan (tudom, nem egy kategória) alá nem mennék, pedig már ott is rezeg a léc.

HERMSGERVØRDENBRØTBØRDA 2010.02.09. 18:06:52

@ommm: aki már vezetett 10 féle autót 2x év alatt, az biztos jobban tudja ;)

HERMSGERVØRDENBRØTBØRDA 2010.02.09. 18:09:15

@~N2O~: tudom hogy nem érdekel, de nekem sem.

Viszont én nem zárom ki hogy 5-6l között el lehet vele közlekedni, még úgy is hogy nem 80-nal mész pályán.

~N2O~ 2010.02.09. 18:09:36

@ommm: 2X200, azaz 400 pályán, +200 akárhol=5,5? Ember, te isten vagy :).

Ha indítanál valaha is autóvezetői tanfolyamot én lennék az első, aki kicsengetné a díját. Sok sikert!

~N2O~ 2010.02.09. 18:15:34

bocs, 800km ]:D oda-vissza 2x

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2010.02.09. 18:20:56

@~N2O~:

Dizájnba ne menjünk bele, mert az olyan szinten ízlés kérdése, hogy teljesen értelmetlen róla vitázni.

Neked nem tetszik, másnak igen. Pont.

Nekem sem tetszik, de a praktikuma miatt nem mondanám, hogy nem kell.

Viszont ahogy a szőlőbe nem S Mercivel megyünk kapálni, és a háti permetezőt sem dobjuk a hátuljába, úgy a Sparkot sem arra használjuk, hogy autópályán 140-nel nyomjuk a szemét!

A Polo nem kategóriatársa a Sparknak.
A Lupo lenne, ha lenne...

Ebben a méretkategóriában nem lehet nagyobb kasztnit kreálni, mert akkor a Corsa-Polo kategóriát kapod. (nagyjából)

Azt én elfogadom érvként, hogy akkor már inkább egy Corsa vagy Polo... De azt nem kapod meg 2 milla alatt, sőt 2,5 alatt sem.

A biztonsági előírások, a Cw, és egyebek elég jól megkötik a tervezők kezét.
Nem véletlenül ilyen gnómok.

Azt is látni kell, hogy ezek rétegmodellek. Húzó modell továbbra is az alsóközép, a fe3lsőközép,és az alsó kategória.

Ezek a minik szigorúan városi használatra jók.

De természetesen nem kell, hogy mindenkinek tetszen, vagy hogy lássa benne a praktikumot.

tónik 2010.02.09. 18:56:14

A cikk címe helyesen:
"Ez autó? Ennyiért? Na ne röhögtess!"

tónik 2010.02.09. 19:08:33

Pirx kapitány leszáll a vasalóval, lesétál a Lego-lépcsőn, körbejárja, belenéz, és teleszarja a búvárruhát a röhögéstől...

Picujka 2010.02.09. 19:15:39

Jujj iszonyú a gülü szemeivel! De nem rondább számomra mint egy Peugeot mondjuk.

lacza87 (törölt) 2010.02.09. 19:38:44

@Hagalex: Jaj, papa:) Most azért, mert a kedvenc konszerned terméke?:D Csak ebből az okból kifolyólag, nem kell mosdatni:) Nem fogja fizetni a cég a gerillamarketingedet, se a vérnyomáscsökkentőt:)

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2010.02.09. 19:45:45

@lacza87:

:))))

Nem. Esküszöm nem erről van szó!
Ha Picanto vagy Panda lenne akkor is védeném.
Nem a formája miatt, csak a praktikumáért.

"se a vérnyomáscsökkentőt"

Haggyámá' így is 80-as a vérnyomásom!
Meg akarsz ölni?? :)))

papa33 2010.02.09. 19:56:34

Nekem tetszik, belül az előző Colt sem volt nagy szám, akinek a szélvédőig menő lámpa nem tetsz, az Ladát vegyen. De a kinézet egyéni.

El kéne akkor dönteni mennyibe kerül, mert akció nélkül presztízsnem nem jó, anélkül meg drága, legyen a motoros tükör helyett ESP...

És végül hasonlítsuk az Aygo-Splash vonalhoz, ne használt 2000-hez...

Arra nagyon jó, megtanítsa a MI Suzukinkat, hogy ne drágán és ne csak 2 légzsákkal árulják már (listaára 3.5 milla?).

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2010.02.09. 20:13:43

Látom, kifutotta magát a civakodás.

Lehet, hogy erről még nem volt szó, így óvatosan megjegyezném:
Ez az "autó" bűnronda.

Kérdés (hozzáértők válaszát várom):

Valamikor régen azt mondták, hogy rengeteg energiát emészt fel a légellenállás és a gördülési ellenállás.

A légellenállás ellen kiváló megoldás a csepp alakú forma. Minden autót csepp alakúra is gyártottak.
Aztán egyszer csak ez nem lett annyira fontos és elkezdtek szögletes fenekű kocsikat csinálni (lásd: rondaseggű mégane, suzuki splash, stb.)
Már nem olyan fontos a légellenállás vagy megoldották máshogy?
A gördülési ellenállás a másik nagy ellenség. Ennek ellenére az újabb autók kerekei egyre szélesebbek. Már ez sem számít vagy ezt is megoldották máshogy?

Nem lepődnék meg, ha pár év múlva megint feltalálnák a csepp alakú formát......

Rocko- 2010.02.09. 20:24:26

@_wood_: @siklósitamás:
csakis CMYK.
RGB a buták fegyvere. :)))))

de felőlem hivatkozhat Pantone színre is. :)

lacza87 (törölt) 2010.02.09. 20:30:45

@Csumpi Hálidéj (Mk412): Na most a légellenállásból származó erő= sebesség négyzete (ez annyi amennyit a kedeevs user választ) * a közeg, azaz levegő sűrűsége amiben az autó halad (erre nem vagyunk ugye hatással) /2 * az autó homlokfelülete (haladás irányára vett merőleges vetületr, plasztikusan: egy puha hungarocel falból amit kitör áthaaldáskor, nem ragad magával semmi) * az a bizonyos ellenállástényező ami a csepp esetében alegkisebb (cw=0,04vagy 0,05, gömb esetén 0,2). Pl a W212 Coupe cw értéke 0,24, a flottaátlagot(?) a Daimlernél 0,2 körülire gondolják leszoríthatónak. Érdekesség még h nem csak az orr alakja, hanem a hátfal és az oldalfal alakja is befolyásolja az ellenállástényezőt és még sok minden más, pl felületi minőség.

lacza87 (törölt) 2010.02.09. 20:33:08

@lacza87: Ennyit mára tudomány és technika világából, különben is rühellem az áramlástam, Hagalex meg szereti, úgyhogy az ő melója:)

tónik 2010.02.09. 20:35:49

Lényeg, ami lényeg: ezt látva sírni volna jó...

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2010.02.09. 20:41:12

@tónik:
Önmagában ettől a formától nem tudok sírni.
Attól tudok igazán megrendülni, amikor kiderül, hogy van olyan, akinek ez tetszik.

Mélységesen szégyelleném magam az emberiség nevében, ha a világon valahol akár csak egy darabot is sikerülne belőle eladni.

Gondolhatjátok, mit érzek.

morcosboci 2010.02.09. 20:49:56

ma az egyik kollégám elment befizetni a regisztrációs adót (Írország) a cégünk áltel vásárolt 26 Connectre. Ott volt egy fickó aki éppen 226 ezer!!!!!!! euró regadót fizetett egy azaz egy darab Mercedes SLR után!!! Az agyam kiakadt. ennyi pénzem lenne, soha többé nem dolgoznék ez a hülye meg befizette adónak.

esef 2010.02.09. 20:59:40

@ommm:
Bocsi, de az 5,1 literes fogyasztást (pláne télen) nem tudom elhinni. A régi Swiftem fogyasztott ennyit a 800 kilójával, ésszel vezetve... Ha meg tényleg ennyi, akkor a mostani Renault fogyaszt nagyon jól a 6,5-7 literrel. (1.6-os, egyterű, általában teli csomagtartó, 2 felnőtt + 2 gyerek)

@majkanii:
A 130-as átlag mit jelent? 130 km/2óra? Óra szerint én is mentem már a 120-as Skodával 150-et...

esef 2010.02.09. 21:01:09

@ommm:
Mikor lesz új poszt a Mazdádról? Csikós úr minden héten ír valamit Eráról, kéthetente a többiről. Ehhez képest ti többiek valahogy nem erőltetitek a sajátjaitokat, pedig sokunkat érdekelne.

tónik 2010.02.09. 21:06:32

@Csumpi Hálidéj (Mk412):
Miért csodálkozol ezen? Egy olyan országban, ahol pofánszarják az embereket, majd azt kommunikálják, hogy az márpedig csoki volt, és a delikvens újra oda x-el, ott a lószar is létjogosult, mert van veréb...

bandika57 2010.02.09. 21:08:28

Hát inkább maradok a Bianchi-nál.
Az legalább autó formájú és láthatóan vasból van (mert rozsdásodik)
Érdekes, de a Ford Ka mint alternatíva nem jön be senkinek?

ommm 2010.02.09. 21:11:24

@esef: Barátom. Működik, teszi a dolgát, most mit írjak róla? Lényegében csak benzint kért az utóbbi fél évben.
Ahogy nekifutok megint a karbantartásnak, úgy posztolom is.

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2010.02.09. 21:17:46

@ommm:

Kicsit szomorú vagyok, amikor egy autókat szerető ember tesztelésre kap egy ilyen járművet.

Látom, hogy próbáltad érzékeltetni a forma rád gyakorolt hatását, de hivatásodból fakadóan nem írhattad azt, amiket én írtam ide.

Ilyenkor nem irigylem az autós újságírókat.

Ez kábé olyan lehet, mintha egy igazi jó zenész lakodalmas muzsikát kell, hogy játsszon.

Gergow · http://gergow.wordpress.com/ 2010.02.09. 21:17:58

@~N2O~: Ebben mi olyan hihetetlen?
Citroen C1 1.0 VVTi Országút Város vegyesen kb 60% / 40% téli gumikkal 4,9-5/100km nyáron nyári gumikkal 4,5-4,8

~N2O~ 2010.02.09. 21:21:07

@Gergow: 4,5 LOL LOL LOL

Mennyit fogyasztana akkor, ha nem mennél vele városban, 3-at? :D

Autópályán mennyi, 2l?

tónik 2010.02.09. 21:28:09

@~N2O~:
Lehet 4-5 litert fogyasztani, de nem vvtitdhdi meg ilyen faszságokkal...1.3 d polo (1988)4.2 l, 1.7 d kadett 5 l - nem mennek semmit, ezért nem is fogyasztanak...

redriot77 2010.02.09. 21:42:04

Nem értem Vályi mester miért verdesi a seggét a földhöz, hogy ez az autó milyen olcsó 3 misiért.

Úgy beszél hárommillió forintról mintha egyhavi fizuról lenne szó. Ennyi pénzért már van választék, új autóból is csak figyelni kell az akciókat: egy Fiat szalonból nemhogy Pandát, de Puntót és Lineát is elhozhat. Talán még egy Bravo bemutatóautót is. Talán egy klíma nélküli Hyundai i30 vagy Kia Ceed is belefér a három gurigába.

Sőt, a Ford most nem 2.990.000-ért akciózza a Focust? Miért annyira jó háromért a Spark???????? Még megérteném ha azt írta volna hogy elfogadható ár, de nem, itt szabályos extázisban van a szerző a kiváló ár-érték aránytól. OK, a koreaiak jók ebben a műfajban, de ez a kocsi nem jó példa rá.

nagyonkutya 2010.02.09. 21:43:32

Ez igaz!Ennyiért ilyet!?(hülyének nézik a népet?)Kis motor hozzá felfújt kaszni,(ami szerintem ritka csúnya lett)csomagtarto semmi.Városba még elmegy, de akkor a magyar vegyen mellé valami rendes kocsit is ,amivel el lehet indulni messzebbre is.Na az még 7 milla.Akkor inkább csak a nagyobb és az jo mindenhová.

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2010.02.09. 21:56:08

@lacza87:
Ha figyelembe veszem, hogy 50-60 alatt milyen baromi nagy jelentősége van a légellenállásnak...

...meg azt is, hogy ez az autó elvileg a városba való, és csak igen ritkán száguldozunk 140-el vele az autópályát.

Persze a Sevi bérenceknek mindent szabad! :))

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2010.02.09. 22:00:59

@redriot77:

Ha figyelembe veszed, hogy az akciós ára 1,0 motorral 2 millió alatt van...

Klímát, metál fényt, elektromos, fűthető tükröket, villamos ablakokat, és egyéb nyalánkságokat nem kötelező bele rendelni.
Ha egy Focust/Astrát/Golfot rendesen felextrázol nem alap motorral, az is 6-8 millió!
annyiért kapsz Mondeót vagy Insigniát is....

redriot77 2010.02.09. 22:10:14

@Hagalex: figyelembe vehetném, de nem veszem, mivel Vályi konkrétan a tesztautó hárommilliós árától esett extázisba.

Nem hoztam fel felextrázott alsó-közepeket, hanem akciós fapadosokról beszéltem. Ami azért nem mindig fapad: ha jól tudom a Ceed/i30 duóban széria a hat légzsák, a két villanyablak elöl, villanytükör, és még vannak benne olyan finomságok mint az USB-csati a könyöklő alatt. :) A motor pedig a egy jó erőben lévő 1.4-es, abszolút nincs betegágy feelingje.

Szóval háromért inkább egy i30 mint ez a kis gyösz.

tónik 2010.02.09. 22:15:02

@redriot77:
Eddie repülővel jár, Bruce Dickinson a kapitány...

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2010.02.09. 22:16:51

@redriot77:

Hú!!!
Egy USB csati a könyöklő alatt!!!
Megmozgattad a fantáziámat!
Bár az egész nem több 50 Ft-nál, én adnék érte 2 milliót, mert autóról van szó, ahol pedig más mérce alá esnek még a filléres kacatok is!

redriot77 2010.02.09. 22:25:01

@Csumpi Hálidéj (Mk412): az a poén benne, hogy a legalapabb i30ban is benne van. Pár éve egy fapados autóban még kesztyűtartófedél sem volt, úgy emlékszem pár gyártó meg hátsó ablaktörlőt is lespórolta. Ehhez képest az usb figyelmes apróság.

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2010.02.09. 22:29:47

@redriot77:
Épp ezért érthetetlen, hogy muterom Toyotájában (2002) kazettás magnó van gyárilag.

Pedig akkorra már a CD rég felülkerekedett a mágnesszalagon. És pont egy JAPÁN gyátótól..... BOTRÁNY

Az USB miatt nem cikizni akartalak, csak rávilágítani, hogy egyes autók között a milliós árkülönbözetet 50Ft-os dolgokkal nyerik.
Vicc.

dead end2 2010.02.09. 22:37:51

"A létező összes extrával. Hárommillió."

Ezek szerint autómatával nem árulják? Ez ciki...

Nem értem kis, városi autókba miért erőltetik a kézi váltót. Semmi értelme.

HERMSGERVØRDENBRØTBØRDA 2010.02.09. 22:38:57

@redriot77: "klíma nélküli Hyundai i30 vagy Kia Ceed"

Ceedből nincs olyan, i30-ból elvileg van, gyakorlatilag nincs a "classic entry" felszereltség, csak az árlistán...

redriot77 2010.02.09. 22:44:20

@Csumpi Hálidéj (Mk412):
kazettás magnó. Kb. 2002-2003 körül olvastam egy Audi A4 tesztet, és alapáron abba is csak kazettás magnó járt! :O

Érted: Ódi, fócvágen gruppe premium-kvalitat fahrzeug: ott ül a topmanager Hugo Boss öltönyben, arany mandzsettagombok, RayBan napszemi... és akkor elkezdi pörgetni egy paxtollon a zaks-biem kiadású Metallica kazettát . :))))

redriot77 2010.02.09. 22:45:31

@HERMSGERVØRDENBRØTBØRDA: hát akkor tényleg nincs jobb vétel 3 millióért mint a "fullextrás" Spark. :)

redriot77 2010.02.09. 22:46:53

@HERMSGERVØRDENBRØTBØRDA: jut eszembe egy klubtársamnak (Hyundai Autó Klub) Classic Entry i30-asa van, hirtelen ki is ment a fejemből. (Bocs Sinclair :)

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2010.02.09. 22:56:19

@redriot77:

Na pont erre gondoltam.
Nekem 2003-ban már egy darab kazettám nem volt és a trabantomban is CD játszó volt.
Fasza üzletpolitika, nem? Végül CD-t akkor kaphatsz a kocsiba gyári extraként, ha leperkáltad az árának minimum a 10 szeresét.

~N2O~ 2010.02.09. 22:56:23

@tónik: Na ja, pontosan. De ami itt megy, az kamu. Erről a kis szarról jót mondani feletőlenség :D

Tommi 2010.02.09. 22:56:27

Volt szerencsém megcsodálni ma egy ilyet. Ötajtós Aveo/Kalos másodszor elsütve, kicsit plasztikázva. Nekem ez jutott róla eszembe.

tónik 2010.02.09. 22:56:48

@redriot77:
"elkezdi pörgetni egy paxtollon a zaks-biem kiadású Metallica kazettát ."
Ahelyett, hogy kijönne május 14.-én a Puskásba...:)))))

Dennis01 2010.02.09. 23:04:36

@Csumpi Hálidéj (Mk412): Lattam a kommentjeidet, egyetertek veled. Ezektol a formatervezoi torzszulottektol mar rosszul vagyok. A vilag igen rossz iranyba fordult. Azt hiszem, meg nagyon sokaig lesz a Mini napi auto, annak legalabb szep borozott muszerfala van. :)

HERMSGERVØRDENBRØTBØRDA 2010.02.09. 23:09:04

@redriot77: gondoltam hogy azért néhányat legyártottak belőle hogy lehessen mire mutogatni...

~N2O~ 2010.02.10. 00:20:03

járjon vele az, aki kitalálta

nem kéne... 2010.02.10. 01:15:37

@Csumpi Hálidéj (Mk412):

innentől kezdve nem te vagy a célközönség.
aztán meg cirkusz bohóc nélkül az kb mint dallas jockey ewing nélkül.

nem kéne... 2010.02.10. 01:18:10

@Hagalex:

lehet most géasztrát kapni?
nem.
na akkor az vesz szandérót.

nem kéne... 2010.02.10. 01:22:38

@Hagalex:

Egyáltalán... nem is értem, ezt a "szomszédnak veszek autót" eszmefuttatást.

volt egy mókus, bejött, hogy na, hozta egy éves szervizre az autóját.
kimegyek, munkalaphoz kell a pontos kilométerállás, nézem, lesz itt egy garis munkalap is, mert nem működik a kilométeróra, ~300 km volt benne.
a kmóra jó volt.
na ő speciel a szomszédnak vette, meg az ismerősöknek, meg az ismeretleneknek, meg úgy általában mindenkinek, aki megláthatja, hogy neki új autója van.
(csak azt nem igazán értem, hogy mi a a fasznak nem használta, többen látták volna....)

nem kéne... 2010.02.10. 01:23:56

@isti77:
a kiscellin még a százötös skoda is felmegy meg az egyhat dezső passzátkombi.
geprüft.

nem kéne... 2010.02.10. 01:37:01

@Csumpi Hálidéj (Mk412):

de hallod, nem igazán érelek én téged.
ilyen oszt kész.
nem ta vagy a célközönség és nem érdemes ezen pörgetned magad itt kommenteken keresztül, mert attól még ezen az autón egy ceruzavonásnyit nem fognak változtatni, sőt másikon sem.
kisautónak olyan-amilyen, mint láthatod, itt is van szép számmal, akinek tetszik.
ők mondjuk lehet, hogy egy nysától lennének rosszul, amikor ránéznek.
ha értesz.

nem kéne... 2010.02.10. 01:43:40

@Csumpi Hálidéj (Mk412):

bazmeg akkor kékes tévén nézz délután kettőtől este kilencig magyaregymagyarkettőt.
istenem....
próbáld elfogadni, hogy nem te vagy a közízlés formálója, emiatt vannak a tiédtől jelentősen eltérő vélemények is.

nem kéne... 2010.02.10. 01:48:19

@Csumpi Hálidéj (Mk412):

az ugye megvan, hogy a zöldkártyánál eddig MINDIG rögzítették az aktuális kmállást, mert kötelező?
azért miért nem reklamáltál ugyanilyen hevesen?
mert elzavartak volna a faszba, hogy oké, akkor csináltad meg máshol a zöldkártyát, engem nem érdekelsz?
aztán a nagy mellény kezdett volna egyre szűkebb lenni, valahol csak kell zöldkártya, na jó, akkor írjátok fel léccci, lécciléccilécííííííííí

nem kéne... 2010.02.10. 01:50:56

@Csumpi Hálidéj (Mk412):

a hülyékkel való ideológiai közösség meg hülye dolog.
ennek analógiájára.

nem kéne... 2010.02.10. 01:52:59

@~N2O~:

na ez így teljesen rendben van.
pár dologról elég sarkos véleményem van, de valahogy nem kezdek el téríteni, mert magam is rossz néven venném, ha velem ezt tennék.

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2010.02.10. 01:57:19

@nem kéne...:

A közízlést nem én formálom, de véleményem még lehet róla. Lehet véleményem mások ízléséről is, akkor is, ha felháborodnak (sőt, annál inkább). Másnak is lehet véleménye az én ízlésemről (akármimről), nem fogok reszketni a dühtől úgy, ahogy azok tették, amikor lefikáztam egy autót, ami nem is az övéké és (remélhetőleg) soha nem is lesz az.

A kékes tévés dolgot nem értem. Bár elég keveset tévézek, lehet hogy ezért?

A zöldkártyánál rögzített km állásról nem tudtam. De akkor biztos meglepődtek, amikor nyáron egy 100-assal hipp-hopp kevesebb lett benne, mert műszeregységet cseréltem. Ha meg nem tűnt fel senkinek, akkor nem is érdekli őket.
Ettől függetlenül bosszantónak tartom.

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2010.02.10. 02:01:04

@nem kéne...:
"próbáld elfogadni, hogy nem te vagy a közízlés formálója,"

Tény, hogy nem én formálom a közízlést, de valaki mindenképpen formálja. Neki szabad?
A közízlés egy mesterséges dolog, nem az ember sajátja, így ezt túlságosan védelmezni nincs értelme.

augustiener 2010.02.10. 02:04:28

Egyrészt ez nem autó. Másrészt hárommillióért szerintem kurva drága egy ilyen szar. De ha ez ilyen nagyon olcsóként van megnevezve akkor gondolom a többi ilyen nagyságú kocsi még drágább. De ha van olyan barom, aki ezt megveszi ennyiért, akkor gyártsák! Miért ne. Legalább kevesebb a munkanélküli.

nem kéne... 2010.02.10. 02:06:25

ójeeeeeee
a címzett se narkolpesziás.
hát akkor mindjárt nézem.

nem kéne... 2010.02.10. 02:15:21

@Csumpi Hálidéj (Mk412):

"A közízlést nem én formálom, de véleményem még lehet róla. Lehet véleményem mások ízléséről is, akkor is, ha felháborodnak (sőt, annál inkább)."

ezt az annál inkább részt kéne elfelejtened. mert nem az a baj, hogy van egy véleményed, hanem az, hogy itt teli szájjal fikázod azt, aki máshogy látja ezt az autót, más műsorokat néz a tévében, bármiben más az ízlése.
ez baj. vagy inkább hiba.

"Másnak is lehet véleménye az én ízlésemről (akármimről), nem fogok reszketni a dühtől úgy, ahogy azok tették, amikor lefikáztam egy autót, ami nem is az övéké és (remélhetőleg) soha nem is lesz az."

hát pedig pont ezt tetted, telekiabáltad itt a posztot, hogy úristen-úristen, ilyent gyártani felháborító, hogy tetszhet ez bárkinek is. aztán meg azt sem értem, hogy NEKED személy szerint miért fáj az, ha valaki ilyen autót vesz.

"A kékes tévés dolgot nem értem. Bár elég keveset tévézek, lehet hogy ezért?"

az első magyar gyártású televíziók egyike. a te igényeidet lehet, hogy az is kielégítené.
másét meg nem.

"A zöldkártyánál rögzített km állásról nem tudtam."

tehát amit nem tudsz, az nem fáj?
hallod e, nem működsz túl bonyolultan, sértésnek ne vedd. :)))

"De akkor biztos meglepődtek, amikor nyáron egy 100-assal hipp-hopp kevesebb lett benne, mert műszeregységet cseréltem."

nem azért írják, hogy meglepődjenek rajta.

"Ettől függetlenül bosszantónak tartom."

most már, hogy tudsz róla.
:))))

nem kéne... 2010.02.10. 02:18:23

@Csumpi Hálidéj (Mk412):

"Tény, hogy nem én formálom a közízlést, de valaki mindenképpen formálja. Neki szabad?"

nem arról van szó, hogy hogy kinek szabad és kinek nem, hanem arról, hogy te ebben a folyamatban finoman szólva se vagy tényező. fogadd el, egyszerűbb lesz az neked.

"A közízlés egy mesterséges dolog, nem az ember sajátja, így ezt túlságosan védelmezni nincs értelme. "

de hát akkor miért teszed pont ezt?
nem leszek ganaj ember, és ezt a nincs értelme labdát nem csapom le.
;)

uglykid 2010.02.10. 04:22:12

Nekem tetszik a teszt is + az autó is!
- CSUMPI barátunknak hívjon valaki mentőt, mert azonnal eret vág magán!-

Ezeknek a városi "ugróbolháknak" egyre nagyobb jelentöségük lesz nálunk is, úgyhogy jobb megbarátkozni velük!

Elég, ha az agyonmotorizált japánt nézzük mintául, ök már régesrégen tudják, hogy 1L és 4m alatt is va élet!
Tudják, hogy az EVO, Suba, MX, GT-A versenypályára való, /ezért a 180-as korlát/ nem Tokio-ba!

Szerintem ennek a kategóriának 2.3 milliónál van a fájdalomküszöbje!Ebbe már némi extra is befér.

Írom ezeket úgy, hogy második autónak boldogan használok a "fővárosban" egy ezres, 61LE-s Kia Picanto Young-ot és még a parkolást is élvezem /néha/ vele!

Autópályán valóban 6L alatt lehet maradni, ha az ember nem küldi óra szerint 130 fölé, ami valójában 120 környéke!Ilyenkor a fordulat is 3600 körül megáll.A kocsin 155/70x13-as gumi van, ami bizony jótékonyan kiveszi részét az esős-havas élvezkedésböl is!

Hiába no, vagy kanyarsebesség vagy gazdaságos üzem!

Ja és páran emlegették a kockaautókat, hát ez nem az!
Tapasztalatból mondom, hogy a WAGONR, IGNIS az kockaautó!Ezek közül a WAGONR 80 fölött képes egyszerre minden irányban billegni előre-hátra, balra-jobbra, és átlósan is!Ettöl még uralható, csak szokatlan!Ezeket az autókat másért szeretik a gazdáik!
Meg persze a légellenállás is onnantól kezd "problémává" válni...

zippofcy6 2010.02.10. 05:01:34

A 6 literes átlagfogyasztást kicsit különösnek találom annak fényében hogy anyámnak a második generációs Matiza (2004-es) újkorától kezdve városban 8 liternél nem eszik kevesebbet. Akkor se ha ő vezeti.
Pedig az csak 800ccm-es.
Országúton és autópályán pedig még többet kell hogy fogyasszon, mivel ultrarövid váltó kell bele hogy legalább 80-ig jól gyorsuljon.
Ennek megfelelően a vége 130-135 lehet ... de bevallom autópályára nem merészkedtem vele, és mikor kb 500km-el az órájában kivittem országútra, nem azért álltam meg 120-nál mert még bejáratós volt (1-2 km-ert csak kibírt volna :P) hanem mert annyira "libegett" hogy a Suprához, CRX-hez, MR2-eshez szokott (tom elkényeztetett :P) énem rámszólt: "Eddig, s ne tovább!" :D :D

De jó érzés látni hogy dacára a plusz 400 ccm-nek, 200 kilónak és euro5nek, ez a kocsi két literrel kevesebbel is beéri.
Hiába na, mégis csak van fejlődés! :D

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2010.02.10. 07:09:17

@redriot77:

Ha elfogadod, hogy a Kia/Hyundai hasonló méretű autói dekára ugyanezt tudják árban és felszereltségben akkor ám legyen!
Szeresd a Ceed-et vagy az I-30-at.

Ettől még persze a Spark vagy a Picanto lehet 1,9 millió fapad akcióval, és ha valakinek van odahaza mondjuk egy Ceed kombija, lehet, hogy inkább mégiscsak Picantot vesz a nejének a városba, nem akciós fapados Ceedet. :)

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2010.02.10. 07:23:25

@nem kéne...:
Lehet... :))

"na ő speciel a szomszédnak vette, meg az ismerősöknek, meg az ismeretleneknek, meg úgy általában mindenkinek, aki megláthatja, hogy neki új autója van."

300km-t menni egy év alatt tényleg nem semmi, de én nem vonnék le messze menő következtetéseket arra, hogy kinek vette.
Attól, hogy ilyen keveset ment még nem biztos, hogy kivagyiságból vásárolta. Ezer oka lehet annak, hogy ilyen keveset szaladt az az autó.

Másfelől persze igazad van, aki 300-at megy egy évbe annak nem kell autó.
Könnyen lehet arra a gondolatra jutni, hogy nem magának vette hanem "másoknak"... :))

Továbbmegyek, kivagyiságból lehet használt autót is venni...
BMW, Mercedes, SUV.... esetleg más is lehet, a lényeg, hogy nagy legyen, és csillogjon.

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2010.02.10. 08:16:48

@redriot77:
Ilyen alapon a felextrázott Spark mellett a Ceed fapad sem jó vétel, mert ha belegondolunk 3 millió körül már kifoghatunk egy Volvot is, dízelben, viszonylag kis futásteljesítménnyel, jól extrázva.

www.hasznaltauto.hu/auto/volvo/v50/volvo_v50_1.6_d-3571325

Persze, jól tudom ez baromság..
Így jutunk le a tipikus magyar virtushoz, amit Nem kéne kolléga is ecsetelt...
Arra kell autót venni amire használni akarjuk, és olyan kivitelben.

redriot77 2010.02.10. 08:31:57

@Hagalex: használtautókat szándékosan nem kevertem bele. Én is jobb vételnek tartok egy keveset futott 2-3 éves autót: a pukimentes ülések +30%-os felárára nekem sincs felesleges pénzem. :)

A cikkben viszont újautókról volt szó, ezért én sem rugaszkodtam el ettől.

"Ettől még persze a Spark vagy a Picanto lehet 1,9 millió fapad akcióval,"

Ennyiért ezek tök jó autók, mondom mégegyszer én csak a fenti cikkben szereplő tesztautó árát nem tartom alkalmi vételnek, kiemelkedően jónak.

nem kéne... 2010.02.10. 09:01:14

@redriot77:

uraim.
ne a szénné akciózott árakat hasonlítgassuk a tesztben szereplő autó listaárához.
ugyan nem nagyok képben ezeknek az apró gyöszöknek az árával, mert nem szándékozom ostanában ilyent sem venni, sem eladni, de gondolom ezeknek van egy normális listaára, amit a tesztautó listaárához lehet viszonyítani. vagy mondjuk ebből az izéből megkeresni a zakcijósat és azt hozzánézni a többihez.

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2010.02.10. 09:15:58

@redriot77:

Hát kiemelkedően jónak én sem! :))

Sőt.. igazából jónak sem.
Én egy ilyen autóba 2 légzsák, manuális klíma, és ABS triót kérnék....
Az összes többi fölösleges. A fényezett lökhárító pláne..

A 3 milliós csilivili változat a műkörmös csajoknak szól, azok közül is azoknak akik megengedhetik maguknak. Ők viszont tojnak a Ceed-re, Astrára, Sanderora... nekik a Picanto - Spark az igazi nejonzölddel és villanyablakkal kell.

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2010.02.10. 09:29:09

@nem kéne...:

Az a helyzet, hogy a kereskedések gyakorlatilag állandó akciózásban vannak...
Így a listaáraknak semmi értelme.

A Picanto 1,0 motorral alapáron 2,74 millió, a Rio alapáron 3,199
A Ceed 3,3 körül... 2 légzsákkal

A Spark alapáron 1,0 motorral 2,3 millió, Aveo 2.9, Lacetti 3,7, Cruze 3,95

Ezek induló árak, és a felszereltségeket nem néztem..
Hangsúlyozandó, hogy semelyik kereskedő nem kínál listaáron autót.
Forrás Vezessponthu új autó listaárak.

nem kéne... 2010.02.10. 10:04:57

@Hagalex:

nabazz.
most nézem.
tényleg lehet géasztrát kapni.
akkor ezt nem tudom felhozni a szandéró mellett.

nem kéne... 2010.02.10. 10:08:29

@Hagalex:

van értelme, csak nem így.
ha megnézed a cikket, abban hangsúlyozottan listaár szerepel.
pista is írta, hogy nem kedvezményeket hasonlít össze, hanem autókat.

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2010.02.10. 10:12:29

@nem kéne...:

Te nem értettél meg engem.

Nekem az egész ízlés kérdéssel csupán az a bajom, hogy az értékes alkotást és az értéktelen szemetet egyenlő dolgokként kell felfogni, ami közül a választás csupán ízlés kérdése.
Na ezt nem tudom elfogadni.

Ilyen alapon nincs szar, kacat termék, nincs elfuserált értelmetlen dolog, nincs idióta ember, csak különböző ízlések.

nem kéne... 2010.02.10. 10:17:31

@Csumpi Hálidéj (Mk412):

én azt nem értem, hogy miért kell az értéktelen szemetet dagadó erekkel ismételgetni. mintha valami személyes érintettséged lenne az ügyben.

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2010.02.10. 10:17:33

@nem kéne...:

"nabazz. most nézem. tényleg lehet géasztrát kapni."

Hát az már a legvége! :)
Leálltak vele, sőt ha jól tudom az első Classic H -kat el is kezdték gyártani.

"van értelme, csak nem így.
ha megnézed a cikket, abban hangsúlyozottan listaár szerepel.
pista is írta, hogy nem kedvezményeket hasonlít össze, hanem autókat."

Persze. Én is ezért kezdtem el flörtölni Redriot kollegával...
Sőt, ezért pöröltem végig az egész posztot! :))
Arról nem beszélve, hogy akinek van egy alsóközepes autója és csak városra kell neki a 2. kocsi az minek venne még egy alsóközepest, amikor a minit olcsóbban veheti meg, és 5-6 évesen jóval kevesebbet bukik mint egy full fapad alsóközepesen.
Persze ha nemcsak városra kell az más...

Jellemző, hogy az ismeretségi körömben található 3db Matíz közül egy sem egyedüli autó, mind mellett van nagyobb is.

nem kéne... 2010.02.10. 10:40:42

@Csumpi Hálidéj (Mk412):

mondok neked jobbat, onnan jöttem lefelé.
mit kéne nekem ott látnom?

CConstantine · http://www.xenu.net 2010.02.10. 11:14:13

ne haragudjatok, de ez az autó egy fos-talicska.
és sose vennék amcsi trabantot.

3 millióért meg inkább vennék egy 1.2T-s Renault, akár kombit, az legalább megy.

nem kéne... 2010.02.10. 12:05:17

@CConstantine:

1,2es rönó kombi az aztán megy.
klíma is kell bele, meg vonóhorog rá.

Gábor, a jobbszélső (törölt) 2010.02.10. 12:10:50

Twingo rulez! Persze csak az "eredeti"!

lacza87 (törölt) 2010.02.10. 16:47:00

@Hagalex: Általában a lélgellenállásról volt szó, papa:) Figyeld a kontextust. De egy izzadságszagú egyenlítésnek jó lesz mára, figyelembe véve, h vidéki vagy és ott nem veretnek 90-el az Árpád-hídon:D

Gergow · http://gergow.wordpress.com/ 2010.02.10. 18:15:10

@~N2O~: Biztos a csúnya benzinkút kevesebb benzint ír ki mint amennyit valójában tankolok, azért jöhet ki ilyen alacsony fogyasztás.

nem kéne... 2010.02.10. 22:19:38

@Hagalex:

olyasmi, mint a vágóhíd, csak itt baowah teszi fel a kérédseket.
süti beállítások módosítása