Ahogy az egy Ferrarihoz illik

  2009. október 07. - ommm Címkék: ferrari csapatás italia 458 fiorano

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy

A minap nagyon megörültünk, mikor feltűnt a Ferrari 458 videója Michael Schumacherrel, aztán a klipet megnézve kicsit lefagyott arcunkról a mosoly. Na de most! Most végre itt egy újabb hivatalos videó, ahol két Italia csapat úgy, ahogy illik. Ohne Schumi, bár... nem vagyok benne egészen biztos, hogy a film elején feltűnő tarkó nem a hétszeres világbajnoké, ha valaki jobban ismeri Schumachert hátulról, az talán megmondja, de egy biztos: ezekhez az autókhoz ilyen tempó dukál, még ha rászámítjuk a kamera sebességérzet-fokozó tényezőjét is. Egyedül két dolog vetődött fel bennem:
1. Miért parkol valaki a célegyenesben, keresztben?
2. Miért kell egy Ferrariban 370-ig skálázni a sebességmérőt? Ciki már a 340 vagy hogy? Megérteném, ha egy unifikált alkatrészről lenne szó, amit költségcsökkentés (lol) címén építenek be, de ez nettó hülyeség persze. Így maradok tanácstalan.
De az autó – ettől függetlenül – továbbra is kéne. Vagy mondjam azt, hogy instant get?

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr41432545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szabi156 2009.10.07. 13:20:11

Minek kell belekötni ilyen dolgokba...

Jetfighter 2009.10.07. 13:30:40

Instant get? "è necessario subito" Vagy valami ilyesmi.:)
Tegnap este a NG-on egyórás film volt 2006-ból a Ferrari gyárról, az 599 gyártásának összes fázisával, szépen, igényesen. Aki kihagyta volna, érdemes vadászni az ismétlésre, "Gyáróriások" sorozat.

csisz 2009.10.07. 13:35:01

faszér nem mennek soha keresztben....

Jeff 2009.10.07. 13:39:15

@csisz: A pályaautózás nem arról szól.

Gico 2009.10.07. 13:39:30

Jóféle, bár most az orra nem tetszik valami miatt..én sem értem a képeken tetszett.

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2009.10.07. 13:49:03

"még ha rászámítjuk a kamera sebességérzet-fokozó tényezőjét is"

Hát nem tudom, hogy ezt honnan veszed, éppen fordítva van, szerintem.... Mentem már el 180-nal kamerától 1,5 méterre, a képen az is csak 80-nak tünt. Pont az a nehéz a sebességet kamerával megmutatni.... Vagy esetleg a gyors, klipszerű vágásra gondoltál, ami valódi serbesség nélkül ad dinamizmust....?

Egyébként a video legalább két hete volt a top gear honlapon :-)

ARCH 2009.10.07. 13:52:53

Nekem csak azokkal a k*rva LED-es nappali fényekkel van bajom. Gagyi

sunblind 2009.10.07. 13:57:40

ez az egész ledes mizéria elől ... kezdve az audi gyáritól a homasitásig ... egy ferrarira ... miabánatnak bazz?

Maybe_ · http://maybe130.blogspot.com/ 2009.10.07. 13:58:47

@csisz: Mennek. 1:50-nél például.

@morphine: Itt én sem éreztem annyira a sebességérzet-fokozást, hacsak nem a kerék mögé szerelt kameraállásnál. Egyébként meg leginkább azon múlik, hogy hová van szerelve a kamera, és mennyire széles az út.
Keskeny hegyi utakon már 90-100 környékén lehet félelmetes onboardokat csinálni :D

Egyébként gyönyörű az Italia, egyedül a LED-sor zavar. Ehhez az autóhoz szerintem nem illik.

Maybe_ · http://maybe130.blogspot.com/ 2009.10.07. 13:59:52

Na amíg írtam, elkéstem a LED-es témával :D

ARCH 2009.10.07. 14:02:46

Ha szép, összefüggő, fényes felület lenne, akkor azt mondom ok. De így olyan mintha egy hülyegyerek hátulról megfúrkálta volna a konzolt.

_mikulasbacsika_[+1] 2009.10.07. 14:08:05

Húha!

INSTANT GET
Aztán instant sell, de a gagyi ledeket megtartanám, felraknám a kisteherre :D
Az árából meg INSTANT Corvette ZR1 vagy Z06 de megteszi a C6-R is de akkor már mellé egy Shelby GT500 is dukál, hja lehet a '67-es is, kiccsalád is tudjon mivel vagizni.

Diego46 · https://soundcloud.com/djmattkonrad 2009.10.07. 14:13:15

Túl sokat pislog a csávó. :)

Gyönyörű, kivéve az első lámpát úgy, ahogy van. Szerintem.

PaOntan 2009.10.07. 14:20:36

miert van igy elcseszve az elso lampa ahogy az uj bentley-nel is :-(((((

megint 2009.10.07. 14:32:39

Ez nem jött össze, szerintem nem egy szép darab.

ARCH 2009.10.07. 14:39:10

Nálam a Ferrari F430 óta nem akar összeállni a formai harmónia a gyár különböző típusainál. De motorok és a hangok... Ott minden ok

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2009.10.07. 14:40:36

@Maybe_: Persze van pár trükk, hogy bemutasd, gyorsan mész, de önmagában, ha fogsz egy kamerát, az még nem fogja megmondani a tempót. Az onboard-szűk út relációra ott vannak a rallis onboardok: elképesztően látványos, de hogy 60-nl, vagy 160-nal mennek azt nem látod - csak azt, hogy számodra felfoghatatlanul mozog az autó.

Egyébként ha már videó és ha már top gear, a mai csemege:

topgear.com/uk/car-news/toyota-ft-86-gt5-2009-10-06

Bambano 2009.10.07. 14:45:35

gagyi ez a film... megelőzi, majd magaelé engedi többször... nem ezt várom egy ferraritól, hogy magamelé kell engedni, akit éppen megtakartam :)

Bambano 2009.10.07. 14:48:28

@morphine: ez nekem nagyon rendereltnek tűnik...

ARCH 2009.10.07. 14:52:54

Én is, mint oly' sokan leragadtam a régebbi típusok ízlésvilágánál és ezt ki merem jelenteni a többi márkára vonatkoztatva is:)
farm3.static.flickr.com/2349/2307721654_a2a75aeffb.jpg

Bladika 2009.10.07. 14:54:27

Ha lehet akkor én azt az autót kérném, amivel a szemből nézeti felvételeket csinálták! :)

ekutya 2009.10.07. 14:54:31

Ami a LED-es lámpát illeti. Nem egy új EU-s szabály miatt kell rá?

csuvel 2009.10.07. 14:56:09

2. Miért kell egy Ferrariban 370-ig skálázni a sebességmérőt?

Talán mert ezt is sikerült kiakasztaniuk. kb. úgy 400 al.

ARCH 2009.10.07. 15:02:40

Valóban van valami új láthatósági EU rendelet, de az még nem volna baj... Csak a megoldás zavar engem. Miért nem lehet kitalálni egy mesterien megformált, stílushoz illő, összefüggő fényes felületet. (nem pedig fénypontokat egymástól 2-4cm-re)

megint 2009.10.07. 15:03:10

ARCH, nálam is azóta nem áll össze a dolog, a 360 modena féle forma nekem jobban tetszik, az új hátsó amit a miton is erőltetnek nem passzol hozzá sztem.

akira2 2009.10.07. 15:18:59

Nekem csak az orrmotoros Ferrarik jönnek be, az 599-es, a 612-es és a California... A középmotorosok teljesen hidegen hagynak... :)

Mert az első kerekeknek nem a hónom alatt, az ajtóban van a helyük, hanem messsze elől, a hosszú orr elejében...

Remélem, van aki érti, mire gondolok... :)

nyúlósgumitej 2009.10.07. 15:20:02

@morphine: nem szar a video, csak az a bosszantó benn, hogy annyiba fog kerülni a toyo, mint egy fullos SX4, csak hogy amerikában, ahol a mustáng is egy fullos SX4 itthoni árán kapható... És ez sztem gáááááz!!!
De legalább a ferrari ott is drága lesz!

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2009.10.07. 15:20:47

sebességmérő 370-ig?

ha azt vesszük, hogy 320+ felett van a végsebessége, és a műszerek általában 10%-ot csalnak felefelé (vajon a Ferrarinál is? vajon a 300+ tartományban is? tegyük fel, igen), akkor már kijön, hogy valamivel 350 fölé is kilendülhet a mutató. az a 20 meg kell tartaléknak (hátszél, lejtő, kisebb kerék :) )

eDrive 2009.10.07. 15:21:33

...ott a pont ;) jeles...nekem tetszik ugy ahogy vn....:D:D

gramercy 2009.10.07. 15:28:46

waaaaaaaaamwaaamwaaaaaaaaaaam

ARCH 2009.10.07. 15:28:58

Ja ja. Újak közül az orrmotoros gépek tényleg nekem is jobban tetszenek.

Diego46 · https://soundcloud.com/djmattkonrad 2009.10.07. 15:40:27

@Bambano: ez fájt.

Gran Turismo 5 nevezetű készülő játékból van a videó.

Mondjuk az durva, hogy egyik nap nyilvánosságra kerülnek képek egy új autóról, erre másnap már kinn van róla egy fotorealisztikus videó. Egy játékból. Van itt kapcsolatrendszer, vazze.

nyu 2009.10.07. 15:44:32

@Jetfighter: "Aki kihagyta volna, érdemes vadászni az ismétlésre, "Gyáróriások" sorozat.
"

Pont ma reggel ismeteltek a Ferraris reszt :)

w a s d 2009.10.07. 16:32:05

@Bambano:
Valószínű, az is, mert ha jól értem, egy playstationös játékról van szó ottan.

w a s d 2009.10.07. 16:35:27

@Hammer:
"az a 20 meg kell tartaléknak (hátszél, lejtő, kisebb kerék :) ) "

A felsorolást úgy folytatnám: "hátszél, lejtő, kisebb kerék", Novitec Rosso.:D

Sys 2009.10.07. 16:49:01

Mert a LED most a trendi hát nem értitek?
Itt az LCD tv-k újabb generásiója. LED a háttérvilágítás. de kérdem én akkor miért is drágább majd 100 e Ft al? hisz a LED ek előállítása filléres, meghajtás detto...
Marketing, újdonság, trend.. ennyi

Colour of silence (törölt) 2009.10.07. 16:55:12

Ez a video mindenről ad hiteles képet, csak arról nem, hogy hogy megy egy ilyen Ferrari. Egy nagy fos. Szép video, jó vágásokkal, promo meg minden, de semmi eget verő nincs benne. Ha odaraktunk volna mellé egy Cliot, nem mondanád meg, hogy melyik megy gyorsabban. Sőt, meg merem kockáztatni, hogy tetű lassan mentek. A motorhangoknak legtöbbször köze nem volt ahhoz, ahogy az autók mentek. Végre úgy mennek ezekkel az autókkal, ahogy kell? L.O.L. Ez egy nulla videó. ebből a szempontból. Sok mindent elárult, csak azt nem, hogy hogyan mentek. Vicc. Minek manifesztálni. No nem a kocsit, azzal minden rendben van.

elvismail 2009.10.07. 17:11:25

Eleje nem tetszik olyan mintha másolták volna vhonnan.
Ez az orr már nem Ferrari.

Zo HUN · www.porscheonly.blog.hu 2009.10.07. 17:15:46

Kamera sebesség fokozó hatásról esett szó valamelyik kommentben, hogy kapkodják, a kamerát, és hogy az sebesség fokozó... Szerintem az hülyeség. Én utálom, mikor másodpercenként váltogatják a kameraállásokat.

Grifter 2009.10.07. 17:20:18

Gyönyörű, kéne, de előről egyáltalán nem Ferraris.

korlat 2009.10.07. 17:32:04

szép ez a Mugello-i pálya, hogy dögölnénekmeg a digók:p

djsilas 2009.10.07. 17:43:26

De most komolyan! Felőlem fejjel lefelé és 600 -ig skálázott kilóméterórával is ideadhatnák, még az se zavarna, ha belül világítana a LED-es lámpa, csak had próbáljam ki :P

Jetfighter 2009.10.07. 18:12:32

@nyu: Délután 3-kor is leadták :)
Legközelebb okt. 20. 0.00-kor, másnap ugyanakkor a BMW :)
tv.animare.hu/tvmusor.aspx?id=9abb727328bbdc4ffeba9384511fbad260
A Fiorano-nak a tesztpályán elég jól kenik keresztbe, kikapcsolt ESP-vel, gumifüsttel, ami a csövön kifér. De érdekes a gyár is, no meg az emberek, a manufakturálisan képzett kétkezi dolgozók, már-már művészek, akik roppant büszkék arra, amit gyártanak. Mondjuk, én is az lennék...

Jetfighter 2009.10.07. 18:18:54

A válaszok:

1. Mert a rendezői derékszögű powerslide-ot kért az elejére. (De egy külföldi rendszámú Ferrari Pesten is ott parkol, ahol akar, nem? :)))
2. manager-magazin.de/img/0,1020,1462717,00.jpg

BenTLor · http://blog.bentlor.hu 2009.10.07. 18:26:25

@Hammer: A kisebb kerékkel elárulom, hogy semmivel nem fogsz gyorsabban menni, sőt. csak a sebességmérő mutat hülyeséget. Pont akkorát, amekkorát a kereked lefelé csal.

joskafiser 2009.10.07. 18:27:46

vajon a belseje miert ilyen hulladek fos mugagyi. szokol radio kalyhaezusttel 2034ben a nemzetkozi urallomason.

Vismajor01 2009.10.07. 19:25:44

elképesztő módon tetszik az eleje, a hátulja meg iszonytató módon nem.
Dehát nem is én vagyok a célközönsége az autónak.

turulpina 2009.10.07. 19:36:22

"2. Miért kell egy Ferrariban 370-ig skálázni a sebességmérőt? Ciki már a 340 vagy hogy? Megérteném, ha egy unifikált alkatrészről lenne szó, amit költségcsökkentés (lol) címén építenek be, de ez nettó hülyeség persze. Így maradok tanácstalan."

Esetleg gondoltak azokra a kedves (német?) üffelekre, akik szerint ez így gyári állapotában szar, lassú, és mondjuk rákúratnak még egy turbót, vagy kettőt, hogy gyorsuljon rendesen.

Maybe_ · http://maybe130.blogspot.com/ 2009.10.07. 19:43:19

@morphine:
Mondjuk pont itt egy ellenpélda, a lehető legszarabb kameraállás:
youtube.com/watch?v=Mp6r_oa_cn0

romolus78 2009.10.07. 19:53:00

Valóban MS vezeti az egyik autót.
A tarkót ugyan nem,de bal kézen a karkötőt fel lehet ismerni.

Nzoltan 2009.10.07. 20:06:30

Egy technikás részen hogy odaver ezeknek az ariel. Ötöd-tized áron. :-)

Tokle 2009.10.07. 20:20:58

Jó a verda de ezek a postok...
ommmgyon le

Csontos Szigfrid 2009.10.07. 21:17:17

Jetfighter

Láttam én is a filmet tavaly. Nagyszerű!

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2009.10.07. 21:22:17

@BenTLor: pls. értelmezd, amit írtam. meg amit te is írtál ;)

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2009.10.07. 21:23:46

Dízel F astra kombival símán lealázom a belső íven.... :)

Lattila 2009.10.07. 21:26:53

ARCH: szintén osztom a véleményt, f430 az utolsó élvezhető ferrari, amire elmondható hogy sportkocsi

Lattila 2009.10.07. 21:27:49

sajnálom a 2 kerek lámpát, illetve a 2x2-t

Lattila 2009.10.07. 21:30:11

phobos: lassan mentek???? azért tette ki a hátulját??
nem mondj ilyet...ez egy látványos NFS stílusú video volt.
amint kapható lesznek neked tetsző amatőr gyorsulási videok is, ha nem is clioval.

Lattila 2009.10.07. 21:32:38

akire2: biztonsági szempontból jó a hosszú orr, de sport/verseny szempontból a középmotor a nyerő.
a 430/458 erről szól.
599,612-nek semmi köze a sportkocsihoz. Azok GT-k. Mint az SL55 és társai.

STS 2009.10.07. 22:07:27

ritka nagy Ferrari-buzi vagyok de a 612 sztem ronda,inkább a középmotor.Ennek meg a belseje megszokást igényel,de kiváncsi vagyok,h a hurrogok hány napig vernék a seggüket a földhöz ha vezetnének egy ilyet,v bármilyen Ferrarit legyen az 612 v más akár 10 percig is.

Krisi 2009.10.07. 22:07:41

Ezekkel az új Ferrarikkal meg hasonló kocsikkal (Lambo, R8, stb.) úgy vagyok, mint a Playboy magazin csöcsös szőke cicáival: egyszer-kétszer megküldeném rendesen, de otthonra nem kéne.

Viszont egy '85-ös GTO-t bármikor elfogadnék, vagy valamelyik régi orrmotoros Gran Tourismo-t is :)

GGG77 2009.10.07. 22:24:42

Gyönyörű, vad, csábító dög...:)

Heckantrieb (törölt) 2009.10.07. 22:39:25

@ARCH: "Nekem csak azokkal a k*rva LED-es nappali fényekkel van bajom."

...mert a tiedben nincs? :)

tamaska 2009.10.07. 23:00:25

@STS: Ott az igazság!
Amúgy amikor benne ülsz, nem látod a ledeket az elején:))))

ccorsa (törölt) 2009.10.07. 23:00:25

Legalább 1 hónapos videó...

Scalpel 2009.10.07. 23:56:02

Ez a videó, ahogyan itt többen mondották egy videójáték bevezetője alapján készült, még pedig a Need for Speed széria második részéé alapján: youtube.com/watch?v=6OwZNx7bsMo

Barát 2009.10.08. 01:09:00

Az nem létezik hogy senki se látja hogy ennek a videónak a fele se rendes velvétel.Csak nagyon jó a grafika. Need for Speed. így nem sok derül ki az autóból.
Amúgy biztos odabasz.

Rob164Q4 2009.10.08. 01:41:59

1. Miért parkol valaki a célegyenesben, keresztben?
2. Miért kell egy Ferrariban 370-ig skálázni a sebességmérőt?

1. Mert kurva jól néz ki, szerintem.
2. Mert az nagyon gazdag huszonéveseknek szól, akik buknak erre.

Nekem is szúrta a szemem amikor a kocsimban egy 2.0ts műszerfal volt 240-es órával, de mióta gyári 260-as van benne, érzésre talán jobban is megy:DD

DiliQtya 2009.10.08. 09:04:04

Ez a verzió nekem is nagyságrendekkel jobban tetszik :)

ommm 2009.10.08. 10:08:02

@Lattila: Azért ez kicsit erős. Ha csak nem vezetted már mindkettőt :)

R.T. · http://rendszergazda.eu 2009.10.08. 11:32:01

1-2 körre elfogadnám, de megtartós autónak nem kellene, még sokadiknak sem. :)

megint 2009.10.08. 15:01:30

"Miért parkol valaki a célegyenesben, keresztben?" Előszőr mikor olvastam azt hittem, hogy a miháel manőveréről van szó az f1-ben:)

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2009.10.08. 20:20:13

Még akkor is kéne, ha egy percet sem vezethetném...elnézegetném napestig.

STS 2009.10.08. 23:19:08

hát akkor 1:18 as modellek valók neked:)az élőt be kell indítani aztán had szóljon:P

Lattila 2009.10.09. 11:19:46

omm:

f430 megvolt többször is, pályán is.
sl55 "csak" városban, de nem érzed a 515lovat.
a f430 490 lova nagyon ütős.

szóval az sl55 egy GranTurismo, amit egyszerű háziasszonyok is el tudnak vezetni. sőt Bódy Sylvi is azzal közlekedett.
süti beállítások módosítása