Jó magyar szereplés a tuningparádén

  2009. szeptember 25. - Koncz_János Címkék: magyarország party cult

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Gázt neki, hadd piruljon!
2014-07-15 16:32:56

Figyelem! Az út paraméterei miatt személygépkocsival nehezen járható! Behajtás csak saját felelősségre!

Ne baszakodj a sorssal! +18
2014-02-01 18:02:05

Egy kellemes nyári napon négy rokonszenves ausztrál diák meglóg a suliból, bedobják a szörfdeszkát meg a

Időutazás nyolcvan DeLoreannel
2011-06-17 07:00:00

Alapvető spirituális tapasztalat, hogy a világon minden mindennel összefügg – ez teszi rejtelmessé

Tedd meg, értük
2011-02-23 12:08:45

Vagy ötszáz soros ódát írok erről a pár másodperces szpotról, vagy semmit. Inkább semmit, Önök anélkül

102

Múlt vasárnap, szeptember 20-án rendezték meg Ausztriában a 2009-es Cult Society Tuning Festivalt. Az egynapos eseményre a Cult-Hungarian Club delegációja is kiutazott a Linz melletti Ausee-tóhoz, ahonnan kupákkal tértek haza. A magyar srácok tehát remekül szerepeltek a tuningparádén, bár nem pont arra számítottak, amit láttak, mint a Pelei Csaba klubvezetővel készített alábbi mini-interjúból is kiderül.

- Haladjunk sorjában: mi ez az esemény?
- Ezt a fesztivált a Cult stílus alapítói, Mario és Reinhold Altendorfer rendezik minden évben. Mivel mi ennek a stílusnak vagyunk elkötelezett követői, úgy gondoltuk, ott a helyünk. Felvettük a kapcsolatot a szervezőkkel, akik arra biztattak, ne csak nézelődjünk, de vegyünk részt a versenyben is. Nem vagyunk ijedősek, és büszkék vagyunk az autóinkra, így vállaltuk a megméretést.

- Milyen gépekkel neveztetek?
- Három autót vetettünk oda a bírálók kénye-kedvének: Vaszilkó Balázs Skoda 100-asát, Molnár Tamás zöld 601-es Trabantját, és Albert Zoli Golf II-esét, amit a Totalcar is bemutatott már. Szombat éjfélkor indultak kímélő tempóban a 450 kilométeres útra, és vasárnap reggel nyolc órára értek a helyszínre a kísérő kocsi szerepét betöltő VW Lupóval együtt, amit azután szintén kiállítottunk. Hajnalban még két kocsival eredtünk a nyomukba, és délelőtt rendben meg is érkeztünk.

04

- Eredmények?
- Albert Zoli az átépítésére Cult Award díjat kapott egy hazai találkozón, amit Mario Altendorfer most adott át személyesen. Vaszilkó és Molnár klubtársak autói bekerültek a szépségverseny TOP 20-as kategóriájába, így ők is kupát kaptak. Nagyon büszkék vagyunk, hogy mindkét nevezett autónkat magasra értékelte a szigorú zsűri, remélem, jövőre is legalább ilyen sikeresen szerepelünk.

- Milyen programok voltak?
- Az autós szépségverseny mellett hangnyomás versenyt is rendeztek, lehetett Lamborghinit bérelni, két sztár dj keverte a zenét egész nap, volt autó- és alkatrészvásár, árultak mindenféle cultos tuningelemeket és kiegészítőket,  természetesen a nagy felvonulás sem maradt el. Ja, és volt még sör, virsli, sör és sör. Jó volt látni a kellemes környezetben a rengeteg gondozott autót, köztük jónéhány gyönyörű Cult-építést. Mint a képek is bizonyítják, látnivalóban nem volt hiány. Ugyanakkor eléggé meglepett, hogy nemcsak cultos gépeket engedtek be, de mindenféle más irányzatot is, a nagy spoilerekkel cifrázott, rikító színekre festett szárnyas fejvadász japán rizsrakétáktól jürgen-verdákig – pedig épp ezzel a trenddel szemben jött létre a visszafogott, elegáns Cult stílus.

37

- Gondolkozzunk a szervezők fejével: lehet, hogy Cult autókkal nem telne meg a placc, nem lenne nyereséges a fesztivál.
- Igen, ez elképzelhető, de számomra furcsa volt ez tarkaság, nem erre számítottam. Ettől függetlenül remekül éreztük magunkat. Osztrák precizitással szervezték és bonyolították a fesztivált, természetesen jövőre is ott a helyünk. Remélem, 2010-ben is tudunk majd mutatni néhány szép új magyar átépítést az osztrák rajongóknak.

További fotók itt, a klub honlapján találhatók.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr451406791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bal@ge89 2009.09.28. 19:01:26

én nem mondtam, hogy kell helyettesíteni.
(Amúgy én japán fun vagyok) xD

zalkapone 2009.09.28. 19:07:56

Az S100-as szerintem nagyon jól néz ki! Azzal a korabeli hűtőtáskával a tetején beszarás!

M@tek@ · http://www.dusza.sk 2009.09.28. 19:27:49

Nah, már az ótvarja elkezdte fikázni a VW-t. Ha nem tetszik nyasgem, és fogd be...
Egy ilyen cult-os kocsiban, több a művészet, mint az egész japán autóiparban...

megint 2009.09.28. 19:29:01

Jó ez a stílus, már annak akinek nem tetszik a zöld ledekkel, lexus tuskó hátsó lámpákkal, földig spojleres autók, belül 6 utólagosan beépített tv-vel

Zsoli · http://prohardver.hu/tema/a_nagy_volvo_topic/hsz_1-50.html 2009.09.28. 19:39:32

Az egyszerűbbek tényleg jól néznek ki. A TV és egyéb kiegészítők ezen a szinten már inkább giccsesnek mondhatók.

Bal@ge89 2009.09.28. 20:07:31

M@tek@ te se sajnáld le a japó verdákat a japók már akkor duplavezértengelyes gt-ket gyártottak amikor a vw még a bogárra verte engem nem nagyon hat meg hogy néz ki a gép mennyen és hátulkaparjon vagy 4kereket hajtson (r32golf kilőve irreális az ára)

totyy528 2009.09.28. 20:12:01

Spoilerezni is lehet igényesen.A narancs fekete e93as önmagáért beszél!

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2009.09.28. 20:17:04

nekem nem minden cult autó tetszik, de speciel ez a fehér Golf elég jól meg van csinálva

a legszebb a Golf mégiscsak úgy, ahogy a gyárból kijött

ha meg már tuning, akkor lead sled, nekem az jön be a legjobban:

www.seriouswheels.com/mno/Merc-Lead-Sled-white-green-le.htm

www.carandclassic.co.uk/car/C69493/?pt=pf

Xebulon 2009.09.28. 20:18:25

Nekem ezek a rohadt nagy felnik és vékony peres gumik nem jönnek be.
Olyan mint egy vonatkerék.
Ránézek és szinte fáj a vesém a rázkódástól. Nekem a ballonosabb gumik jobban bejönnek - egy keréken legyen gumi...

ocsisajt78 2009.09.28. 20:19:51

@Bal@ge89: te ilyen MOKAS(lol!) vagy? nem is tudtam ;)

ocsisajt78 2009.09.28. 20:21:13

amugy piszok sok munka van ebben a cult tortenetben... ha nem is tudom teljesen megerteni, de legalabb elismeresem a sok munkaert amit beletettek honszeretett autojukba(mar amelyik tenyleg igenyes es megerdemli a dicseretet) :)

Bencesz 2009.09.28. 20:22:42

@M@tek@: ott a pont!
Szerintem egy fasza cult 1-es golnál nincs szebb autó. :P

BMW /// 2009.09.28. 20:26:22

Szépek és igényesek nagyon. Istenem egy japán autó mikor lesz ilyen és hol van a történelem egy olyan kocsinál.. Még a BMW talik elég jók..:)

Sopánka76 2009.09.28. 20:46:21

srácok, nem működik ez a link (a fotógaléria a klub honlapján): cult-hungarian.hu/galeria.php?&alkat=132&kat=41&al=1#galeria

amúgy nekem bejön a stílus, csak merjük nemcsak a VW konszern autóira alkalmazni!

2009.09.28. 21:06:39

Én új japán autó fun vagyok,de ez a cult stílus nekem is bejön,főleg a 2-es Golfok ;)
Tényleg nagyon jól áll neki ez a stílus.

Vin Benzin 2009.09.28. 21:17:17

Nekem nem jön be ez a stílus, ami nem is csoda, mert alapból utálom a VW konszern összes tagját, máshoz meg ugye nem piszkálnak hozzá ennek az "igényes tuningnak" a képviselői.
De egyébként nem értem ezeket az értelmes hozzászólókat, akik nem ismerik csak a cultot, meg azt a fajta "tuningot" amikor hülyegyerekek aggasztanak minden tecsós szart a kocsijukra (neon, nagy műanyag spoilerek, stb). Szerintem előtte utána nézhetnének a dolgoknak egyesek mielőtt hülyeségeket írkálnak: "Egy ilyen cult-os kocsiban, több a művészet, mint az egész japán autóiparban..." Hogy írhat ekkora baromságot valaki? Láttál már te életedben japán autókat ember?
Meg hogy nincs történelem a japán kocsiknál a BMW a király. Csak egyet mondok Skyline. Ok, nem 100 éves történelem, de elég tartalmas.
de, tök mindegy mit írok le mert egyBMW fun, úgyis az marad addig amíg nem vesz Lexust, Infifniti-t, stb-t. Ismerek egy pár ilyen embert. Egyik se térne vissza a BMW-hez. De ti csak szopjatok nyugodtan a szervízszámlákkal, meg szívjátok a kormot ami dől a sok csoda-történelmi verdáitokból.
Ja, meg ültessétek le a gépet és kész a Cult verda. Ez tiszta vicc.

BMW /// 2009.09.28. 21:29:33

Én meg olyat ismerek aki csak Mercit vagy BMW-t vesz egész életében és egy gyenge Lexusba soha nem ülne bele. Jah és korom sincs.

BMW /// 2009.09.28. 21:31:13

Igen a Skyline-t tudod egyedül mondani. Mondd a nagy Toyotas meg Honda talikon mivel mennek? 1998-as leültetett Corollaval,nagy kipuffal és befestett izzóval..?

Merida001 2009.09.28. 21:45:43

Nyílván való, hogy ez a Cult stílus a VW konszern "találmánya". Innen is elismerés Nekik, hogy ezt ilyen művészien előadják. Egy nagy közösség..egy nagy család akik jól érzik magukat. Nincs ebben semmi rossz. Ott van pl.: a Drift. Az ha jól tudom japó "találmány" és a német (BMW) ott is helyt áll nem csak a japán (Sky line-ok hada). Szóval nem kell veszekedni. Nyílván való, hogy a nagy szárnyas, nagy küszöbű és kötényű tuning vonal a japánoknak való, a Cult meg a német verdáknak illik...ennyi. Elismerésem és még több ilyen fotót!!

Carfan 2009.09.28. 21:47:38

Gratulálok a fiúknak szép volt. A sok hülyeséget böfögő birka meg inkább menjen legelni. Inkább örülnénk a magyar sikereknek, mint fikázzuk a VW-t...

Vin Benzin 2009.09.28. 21:49:52

@BMW ///:
a gyenge Lexust mire érted motorizáltságra, mert akkor szerintem kapd elő a katalógust nincsenek ott olyan nagy különbségek.
Nem csak a Skyline-t tudom mondani, mondhatom a Nissan Z sorozatát is, de nem fogom neked itt sorolni, ha értenél hozzá, úgyse kéne neked magyaráznom, meg akkor valószínűleg japán autód lenne neked is :)
Ja, mondd BMW talira mivel mennek? 1998-as leültetett 316i-vel, nagy kipuffal és befestett izzóval. A különbség csak az, hogy a BMW az ezer éves múltjával 100LE-t tudott kicsalni a motorból, a szegény idióta japán mérnökök meg 160-at.
De mindegy nem akarok meggyőzni senkit. Ha neked a BMW jön be azt vegyél, legalább színesebb az utcakép, meg van kin röhögnöm a haverokkal, amikor elmeséli, hogy milyen jó a BMW, mert a az utóbbi fél évben csak 400e-be fájt a javítgatása egy egyébként szép és jó állapotú 2002-es 323-asnak, mint ahogy ismerősöm mesélte (mármint az övé az autó). De pl őt se lehetne meggyőzni, hogy mást vegyen - még. Majd rájön ő is.
Csak egyet mondok a BMW volt a kedvenc autómárkám :) csak elkezdtem olvasgatni, meg autókat kipróbálni és rájöttem hogy nem az való nekem. Attól függetlenül most is van olyan bimmer ami tetszik, meg elfogadnám, de venni nem vennék, mert ismerem a hátrányait.

spoiler..!? nein danke! 2009.09.28. 21:51:41

Gratulálok a hazai sikernek,csak így tovább fijuk!!!! A hozzászólásokkal meg felesleges foglalkozni,sok a köcsög :)

Vin Benzin 2009.09.28. 21:55:21

@Carfan:
A gratulációt tényleg megérdemlik a srácok. Gondolom nem gyenge volt a mezőny

BMW /// 2009.09.28. 21:57:10

@infiniti fun: Nekem régi M3-asom van sokan tudják már itt:) és soha nem volt bajom vele amióta nálam van és az előző tulaj is nagyon vigyázott rá. Hidd el sokan nem szívnak a némettel ha rendesen karban van tartva. Vannak a japán autóknál is problémák és én meg azon szoktam nevetni amikor mondják hogy semmit nem kell költeni. Aha.. Csak gondolom finoman használják és nem mennek annyi km-t. Nagyon sok függ más dolgok miatt is. Én nem szeretnék veszekedni és nincs is itt helye. A szar Lexust meg képletesen mondtam de aki egyszer egy német autóval jóban volt az mást nem fog venni szerintem mert megbízhatóak hidd el. A BMW talikra meg hidd el M3-asok M5-ösök,M6-osok 850i-k is járnak és elég szép példányok. A régebbi típusokról meg ne is beszéljünk régi 5ösök...

Vin Benzin 2009.09.28. 22:07:26

@BMW ///: Ok! Ezzel a hozzászólásoddal teljesen egyetértek :) pl az M3-as nekem is bejön :)
A megbízhatóság meg tényleg olyan kérdés, hogy használt autónál sok függ az előző gazdáktól, mert mindent szét lehet barmolni.
De még csak annyit, hogy Honda talikra is járnak S2000-ek, meg NSX-ek, ammit még talán egy BMW tulaj is elismer.
Ezen különben hülyeség is veszekedni, úgyse tudja meggyőzni az ember a másikat, erre már rájöttem. A lényeg hogy mindenki legyen boldog a saját verdájával, elvégre autóbuzik vagyunk ;)

Carisma001 2009.09.28. 22:09:10

@BMW ///:

Miért kell neked mindig bizonyítani, hogy te mennyire BMW-s vagy. Szeresd őket, egészségedre. Én japán pártiként tisztelettel beszélek mindig bömösökről, noha a leghatározottabban állítom, hogy köztük van a legtöbb seggfej, és ők felejtették el mi is az a bal oldali bajuszkapcsoló : az index!!

Százszor ülnék inkább egy GS-be , mint egy 5-ösbe!!! A 3-as is csak árnyéka az elődmodell szépségének na de mindegy, nem akarok elveszni a részletekben.

Imádd a BMW-ket, mi meg tudjuk, hogy a HONDA-MAZDA-MICSU-TOYOTA-LEXUS-SUBARU az ISTEN!!!

Good night for everybody!!:D

BMW /// 2009.09.28. 22:09:30

@infiniti fun: Mondod itt a VTI-t. Teljesen butaság volt mert a 316i nem a gyorsaságra és a lóerőre van fejlesztve. Én meg mondom az 500 lóerős motort. Hondának van 400-500 lóerős motorja mostanában?

Carisma001 2009.09.28. 22:11:48

Ja, az én Carismám, még Chuk Norris-t is megverte!!:D:D:D

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2009.09.28. 22:12:05

Verik a nyálukat ezek a Cult-os gyerekek, hogy letisztult meg ilyenek, közben golf1-en porsche felnik, meg ilyen marhaságok, igazolásnak meg az hogy azonos cégcsoport. Ez mekkora marhaság már, akkor bazze tegyünk fiatra ferrari kereket, meg saab-ra opel kormányt, stb.
Amúgy ízlések és pofonok, de hogy magasabbrendűnek érzik magukat szánalmas. Egy golf1-2 gyárira visszaállítva szép, nem leültetve meg szekérkerékkel.

BMW /// 2009.09.28. 22:12:32

@Carisma001: Bocsáss meg ,kussolok:D. PEACE amúgy és jók a Japán gépek.

NÉMET-JAPÁN-USA-OLASZ. KÖSZÖNÖM

Vin Benzin 2009.09.28. 22:17:36

@BMW ///: Nincs nekik, de gondolom nem azért mert képtelenek lennének 5000cm3-ből 500 Le-t kihozni.
De különben ezen már lassan kár is vitatkozni, hogy hol, meg kik gyártják a legjobb autókat, mert minden keveredik mostanában.

Carfan 2009.09.28. 22:19:06

@enpera: Ha eurpai mezőnyben ilyen eredményt érnek el akkor talán van mire "verni a nyálukat". Attól, hogy neked nem tetszik még az eredményt el lehetne ismerni, de látom igazi sötét magyar paraszt vagy. Hát istenem van ilyen is.

BMW /// 2009.09.28. 22:21:12

@infiniti fun: True,béke .Amugy meg a Celica-k régen tetszettek ,nem értem miért nem újít mondjuk a Toyota azon a téren is. Az Acura-kat meg szeretem.

misi107 2009.09.28. 22:21:22

Hú vazze,már csak egy suzukis hiányzik,hogy teljes legyen az egymást fikázó paletta...jómagam nem szeretem se a japánt se a németet se a franciát se az olaszt.Engem meg utál mindenki (nekem meg 93-as Ford Mondeo-m van és igen,bele van borítva egy valag pénz meg vagy 3 másik autó.De nekem meg ez kell...) ez van,nem érdekel.De,ha végre valaki fel tud mutatni eredményt,amivel kicsit is öregbíti az ország amúgy igencsak megkopott hírnevét,azt miért kell bántani?Szeretnék látni olyan cikket,ami arról szól,hogy egy hazánkfia által összerakott japán akármi elért valami hasonló eredményt.Ha netalán a nagy japán tudorok adnának ilyen linket szívesen olvasnám.

Abrakabobi 2009.09.28. 22:24:47

Én olasz fun vagyok és olasz gépem is van....De tisztelem Minden egyes Cartársamat!És gyerekek ne kezdjünk el azon vitázni hogy 1.6os hu bazzeg ennyi lóerős!Ez ilyen autóskártya szinvonal!Mondjuk egy 240SX-et vagy egy 6os Bömbit elfogadnék de soha nem vennék! ja és olasz gépekkel állítólag csak a gond van...Tényleg?A Trabi(s) véletlenül nem Norauto Szfvár.?

Valakinek a pap valakinek a papné.
Cuore Sportivo

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2009.09.28. 22:25:03

Mit össze bírtok habosítani a nyálatokon... Német vagy japán? Szőke vagy barna? pfff...

Nyíregyen egy parkolóban dokkolok reggelente egy olyan ződ egyes Golffal, ami úgy néz ki, mintha most jött volna ki a gyárból. Nagyon állat.

Meg volt egy fasza piros "lapos" BMW (bocs, nem ismerem a típusokat). Azt mostanában, sajna, nem látom.

De volt már rózsaszínű Mercihez is szerencsétlenségem, úgyhogy písz. :)

BMW /// 2009.09.28. 22:25:10

@misi107: Milyen autókat szeretsz?

Abrakabobi 2009.09.28. 22:26:04

Ja és amúgy majdnem elfeledtem GRATULÁLNI a magyar kontingensnek!
GRatulálok

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2009.09.28. 22:26:20

@misi107: tuningolt régi Swift nyert már Németországban

Spiritmonger 2009.09.28. 22:28:08

a munkáért gratula, az eredményekért nemkülönben

de

a tuning kimerül a futómű-fék-motortuning szentháromságban, az optika, a hifi az buziknak való, az nem tuning

egy autó akkor néz ki a legjobban, amikor kijön a gyárból

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2009.09.28. 22:30:56

@sipike78: hülye vagyok :)

Nem jól emlékeztem. Megkerestem, egy német magazinból vették át a cikket, de nem verseny volt.

Vin Benzin 2009.09.28. 22:32:02

@misi107: Az a gáz, hogy ahhoz USA-ba, vagy Japánba kéne menni, oda meg nem nagyon autózgatnak hazánk fiai. De kár is lenne, mert úgy se érnének el semmit, ott kicsit nagyobb a színvonal.
De azzal max egyet értek, hogy ha van valami magyar siker annak inkább örüljünk, mert olyan szarok vagyunk majdnem mindenben mostanában. Sajnos ez van. pl vízilabdát se szeretem, mégis jó hír ha nyernek egy-két olimpiát :)

Vin Benzin 2009.09.28. 22:36:41

@Spiritmonger: Te szoktál néha zenét hallgatni? Mert a gyári zenék nem pont a minőségükről híresek. Tisztelet a kivételnek.

spoiler..!? nein danke! 2009.09.28. 22:37:52

@enpera: Ez a stílus nem a te eszedhez való baromarc. Egyébként van mire verniük a nyálukat,mert a hétvégén is nyertek kupát Brnoban.
Neked milyen eredményeid vannak?

BMW /// 2009.09.28. 22:44:49

Hány autó van körülbelül egy ilyen fesztiválon általában?

601 2009.09.28. 22:47:39

Szép gépek, de azért a Trabi is megérdemelt volna még pár fotót... :S

Heckantrieb (törölt) 2009.09.28. 22:57:36

@enpera: "Amúgy ízlések és pofonok, de hogy magasabbrendűnek érzik magukat szánalmas."

Szerintem inkább neked vannak kisebbségi komplexusaid, különben nem fröcsögnél ennyire.

nyugoggyale.hu/

M@tek@ · http://www.dusza.sk 2009.09.28. 23:08:51

@Bal@ge89: Jah, én meg 2 búza sör után kiflit, meg brióst szarok. AIes GTI Golf neked mi? A Japanok azse tudtak mi az,hogy hot hatch.

misi107 2009.09.28. 23:09:32

@BMW ///: azt hiszem,rosszul fogalmaztam.Amit szeretek?Azt,ami van,különben már rég felgyújtottam volna vagy eladom kilóra.Ami kellene?háát,nem egy német v. japán technikai csoda,nem az én világom.A francia köszönöm nem-bojkottálom őket trianon miatt-olasz szervizelésére meg nem futná a családi költségvetésből...egy 60-70-es évekbeli ami izomautó v. klasszikus ami bejön-de az más világ.Rajta vagyok,hogy ez meg is valósuljon,a többit meg majd meg látom...

megint 2009.09.28. 23:18:10

infiniti fun, mire gondolsz a csodálatos pimp my ride stílusra? Nem sok gusztustalanabb dolog van , mint amit azok művelnek.

Heckantrieb (törölt) 2009.09.28. 23:23:13

Mondjuk már szegény tönkrepimpelt Audi50-esnél, meg a lambóajtós A5-nél is fájdalmaim voltak, de az E93-on egyenesen zokogni kéne, hogy ki volt ez a kifordult ízlésû állat.

megint 2009.09.28. 23:23:40

Elnézve a képeket azért volt pár gagyi itt is, tuning akkor néz ki jól sztem, ha az autó régi vonalai , stílusa megmarad, régi fekete audi tetszik a legjobban, csak nem kéne rá a krómfelni szerintem

Heckantrieb (törölt) 2009.09.28. 23:24:57

@misi107: Misike, sipirc az ágyba, holnap suli.

Dennis01 2009.09.28. 23:41:28

Nekem szemely szerint az a gondom, hogy a sok szep regi auto kozott miert allnak uj autok, megha ugyanazon kategoria kepviseloi is. Egyszeruen nem illik oda pl az 5-os Golf a sok szep regi Golf 1-es es 2-es koze.
Nemreg voltam el egy Mini talalkozon, ott is olyar furcsan hatott a sok kis klasszikus Mini kozott a BMW Mini.

xatis 2009.09.28. 23:44:13

@infiniti fun: és Mélyen tisztelt hozzászólók....tisztelet a kivétel!!!
Ha már az amerikai VW és konszern társadalmat szeretnétek fikázni kissebségük miatt...figyelmetekbe ajánlanám a Wagenwerks nevü VW klubbot ami igen-igen ámulatba ejtő minőségü és mennyiségü európai modelt sorakoztat fel!
Nem beszélve arrol hogy egy olyan társaság,mely morálisan közel azonos a cikkben fentemlitett oldalon !!aktivan!!! fórumozó tagok közötti szoros kapcsolat amely otthonassá teszi a légkört...segitik egymást kisseb saját találkozók vannak egyre több helyen....Mutassatok egy olyan 1000nél is több főt összetartó klubbot vagy fun oldalt ezen az oldalon kivül ahol tipuson vagy csak márkákon belül nincs acsarkodás!!!

Most öszintén...muszály a másikat fikázni mert neki nem rizs rakétálya van???Gratulálni kell és sarkonfordulva elmenni....majd ha lesz honda vagy akármilyen más márkáknál és oldalaknál,klubboknál hasonló elért eredmény hidd el gratulálni fog és nem fog beszólni vagy egy lapáttal tenni rá hogy melyik volt előbb...tyuk vagy a tojás!!!

Remélem nem zaklattam fel senki lelki világát...ha mégis akkor magadnak köszönheted!!!!

Bocs a helyesirásért egy analfabéta Német párti vagyok!:)

misi107 2009.09.29. 00:06:13

@Heckantrieb: tévedésben vagy egy kicsit...engem csak a fegyház vár,de ha gondolod megbeszélhetjük személyesen.elég nagy az arcod így személytelenül.

Heckantrieb (törölt) 2009.09.29. 00:13:21

@misi107: A fegyház, persze hülyegyerek. Már az oviba is bevezették az internetet?

Rocko- 2009.09.29. 00:24:39

@Heckantrieb: én egy drab 50-est sem látok.

kolombusz 2009.09.29. 00:30:27

én csak annyit fűznék hozzá a magasröptű egymást fikázáshoz, hogy itt mindenki fun-ja valakinek.

csak az a szomorú, hogy a fun az mókát, szórakozást jelent, míg a rajongó angol megfelelője a fan. csak hála a magyar kiejtésnek, sokan keverik a magánhangzókat.

SZÓVAL FANOK VAGYTOK, BÁR TÉNY, HOGY ELÉG NAGY FUN OLVASNI A FIKÁZÓDÁSOTOK.

Heckantrieb (törölt) 2009.09.29. 01:12:38

@kolombusz: Komolyan, ha meg egyszer "fan" helyett "fun"-t ir valamelyik pubertasos szerencsetlen, levagom a faszat.

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2009.09.29. 06:29:11

@Heckantrieb: Pont ezt akartam én is írni most. Kedves "infiniti fun" úr magát röhögteti ki vérkomoly kommentjeivel a japán autókról (minden tiszteletem a japán autóké), miközben "infiniti móka" vagy "infiniti vicc" néven teszi.

redriot77 2009.09.29. 07:15:42

Szerintem nincs semmi baj a cult stílussal, csak az nem tetszik ahogy a VW-sek megpróbálják kisajátítani.

OK, vannak olyan stílusjegyek, amik csak VW-n vagy legalábbis német autón állnak jól: nyilván hülyén nézne ki mondjuk egy '78-as Citroen CX Afrikakorps-sárga színben, vaskereszttel a motorházon, rozsdás benzineskannákkal a hátulján.

Ugyanez az autó viszont egy igazi '70-es évekbeli színben, vakító krómokkal, kilincsek nélkül, szép felnivel simán lehetne cult. Vagy akár egy régi Alfa GTV, vagy bármilyen régi szép autó.

Rocko- 2009.09.29. 07:16:49

nem mellesleg az ültetésen kívül ez az egyetlen kb. ami tetszett.

redriot77 2009.09.29. 07:20:34

Ez kb. olyan, mint ahogy a Ford márka kapcsolódott a street rod műfajhoz. Eleinte A Street Rod a '32-34-es Ford kupé vagy roadster volt. Mert abban már azokban is volt V8, így a negyvenes évek végén olcsó és erős alap volt az akkori tunereknek.

Aztán ahogy egyre kevesebb lett a törésmentes, garászban tartott, elsőtulajos '32-es Ford, már más autókból is csináltak street rodokat.

Nem az a lényeg hogy milyen márka, hanem hogy milyen színvonalon van megcsinálva. Szerintem.

Heckantrieb (törölt) 2009.09.29. 07:40:06

Amugy a galeriaban nem volt rola kep hatulrol.

loláb 2009.09.29. 08:24:11

@infiniti fun: Azt tudod-e hogy a fun szó mit jelent?

Érdekes 2009.09.29. 09:03:46

Hoopp, látom megy az ÓVODÁS SZINTŰ BUTULÁS. A BIMMER A JOBB, NEM A JAPPÓ A JOBB a cult az isten!!!a fosvágan az isten!!! :D :D :D Nevetségesek vagytok :)

A fiúknak meg gratula, az eredményért, bár nálam személyszerint, ez a cult still egy lépcsőfokkal van csak feljebb a teszkós tyuningos szutyukinál.

Anulu · http://salgoauto.hu/ 2009.09.29. 10:11:52

Személy szerint, nekem nem tetszik a cult stílus. :S

Rocko- 2009.09.29. 10:12:39

@Heckantrieb: nem lehet, biztos. :)
és hátulról nem látszik, valóban, viszont amit mutattál kép, azon látható a tipikusan hátsó ajtós kis ablak, illetve a hozzá tartozó króm léc.

visszakettopadlogaz (törölt) 2009.09.29. 10:15:07

@Heckantrieb: nem ugyanazt jelenti a ketto.

fan - rajongo, de lehet ventillator is ( ugye szoveg kornyezet )

fun - vicces, boldog, ( funny guy - vicces csavo ) just are you fun? - na akkor most boldog vagy? stb... prostitualtak szoktak hasznalni: having fun? akarsz egy kis oromot? ( utobbit barataim elbeszelesebol tudom termeszetesen.... )

w a s d 2009.09.29. 10:15:16

@redriot77:
Kilincs nélkül?
Inkább ennek a mintájára:

www.eurotuner.com/featuredvehicles/eurp_0910_1991_volkswagen_golf_gti_vr6/photo_04.html

lehetne rá tenni valahogy ilyenre való kilincset:

upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f7/CZCitroenDS.jpg

Ahogy már többször is leírtam, a cult stílus nekem akkor tetszik, ha az átalakítás (főleg optika, meg kényelmi felszerelések terén): gyári kasznira gyári kiegészítők, extrák különböző kombinációban való felszerelése, esetleg más konszernes típusból, nem lefalazva, díszléc- és márkajelzéstelenítve.
Felni, futómű, fék, a motor- és a hajtáslánc alkatrészei persze lehetnek (sőt, legyenek) másfélék is, mint ahogy a gyárból kijött a kocsi.:)

=Daniken= 2009.09.29. 10:22:10

Mint az oviban...egymás baxtatása nélkül nem megy?:-))))

visszakettopadlogaz (törölt) 2009.09.29. 10:22:39

@kolombusz: sok itt a funny fan :)

amugy csipazom a cultot, regen patkanyitasnak hivtuk ( meg nem tudtunk angolul es otthon laktunk )

az ablaktorlo leszedes meg innen del californiabol indult, mert itt nincs szukseg ra ( nincs eso ) ha veszel egy kocsit akar eladhatod belole az ebayen egybol a mosotartalyt meg a lapatokat :) komolyra forditva a szot szerintem azoknak a tipusoknak all jol amelyek stilusa az egyszeruseg alapvetoen, egy francia kocsitol ez messze all, nem is all jol a cult stilus egy citroennek szerintem, ez a stilus direct a vw nek all jol meg a 40eves amcsi vasaknak. szerintem.

visszakettopadlogaz (törölt) 2009.09.29. 10:25:03

azt meg mar regen el kene hagyni hogy japan-nemet-francia-stb tulajok/rajongok egymast fikazzak. gyerekes, alacsony inteligenciara vall.

Seca81 2009.09.29. 10:43:06

Mi rendszeresen kapjuk a VW Depo magazint klubtagságunk révén, forgatom is rendesen :) Így kijelenteni h szar ez a cult stílus sztem baromság... Volt oszttársamnak 1-es kombi Passat-ja van, fehér és baromi jól néz ki, sok munkája van benne... Kár h nem volt ott, sztem tarolt volna.
Viszont tényleg van 1-2 ízlésficamos tulaj, ulrta-brutál giccsparádé :S

Amúgy tényleg "fun" ez a post :)

Feko 2009.09.29. 10:52:16

A japánoknak legalább a spoiler legyen nagy, ha már a pisztolyuk kicsi. :D

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2009.09.29. 11:15:41

"amugy csipazom a cultot, regen patkanyitasnak hivtuk"

Akkor a rat style-t hogyan neveztétek? :)

Maybe_ · http://maybe130.blogspot.com/ 2009.09.29. 11:51:09

Beleolvastam pár kommentbe, kár volt... "Fun"-ok, naja...
Fun-fan témáról jut eszembe:
thxforthe.info/blog/wp-content/uploads/2008/06/metal-fan.jpg
:)
A cult meg simán jó, csak már kicsit unom.
Vagyis nem a stílust unom, hanem az egyes-kettes golfokat. Ami szembejön az utcán, vagy cult (vagy aszongyák rá), vagy nagyneonos nagyszárnyas nagyszar. Mondjuk megnéznék egy cultosított Zilt, vagy Ivecot. Az ütne.

Maybe_ · http://maybe130.blogspot.com/ 2009.09.29. 11:57:01

Tavaly a városligetben láttam egy cult(szerű) körlámpás Lada kombit. Na az ütött. Gyönyörű fényezés, finoman leültetve, polír BBS felnik, ennyi. Nagyon egyben volt.

Maybe_ · http://maybe130.blogspot.com/ 2009.09.29. 12:00:55

Meg is van:
skodaklub.com/galeria/658/39089.jpg
skodaklub.com/galeria/658/39113.jpg
Mondjuk ez talán még nem cult, de olyasmi, szép, szolid, visszafogott. A rendszámkeretért kár, amúgy tökéletes.

Roadkill 2009.09.29. 13:32:47

A kek bogar es a rat Chevy tetszik. E93 es A5 lehangoloak.

@kolombusz: Vegre mar, nagyon kezdett funny lenni a post :)

@visszakettopadlogaz: Eh, egy hooker, annal meggyozobb: Hi gorgeous! Wanna have some fun? Lookin` for some action, handsome? (haverok szerint, persze :)

Classic, not plastic!

traxx 2009.09.29. 14:56:30

Nem rossz a cult stílus, de mint mindenre, erre is igaz: a kevesebb néha több.Egy cult stílushoz szerintem az extrák is hozzátartoznak. Pl korszerűbb fékek, motorvezérlés, esetlegesen 5-ös váltó. Vagy a kényelmi cuccok, mint pl elektromos ablak, tempomat, stb.
De persze stílusosan. Pl korabeli kapcsolók használata, ilyesmi. Mert akkor beleillik abba a korba.
Elég gáz egy 1-es golfban pl lcd kijelző.
Na ez az a pont, amikor a készítők/tulajok elszaladnak a lóval. És ez már bántó tud lenni.

Én pl mostanában 115 ös merciket nézegetem, mert jó alap lenne. Egy 200 D, kicsit feljavítva...

UltimateUbul_ 2009.09.29. 16:14:25

Egy nagy tartalmatlan parasztvakítás az egész, ültessük csak szarrá az amúgy is kényelmetlen mecsboxokat, meg vegyünk 4 felnigarnitúrát rá, hadd jusson minden évszakra. A sok gagyi pedig itt belül van nem kívül és kb lesz a végére egy 3 milkába fájó 2-es golf, gratulálok pajtások!
Csak hozzáfűzném h annak a ótvar bebőrözött fehér 2-esnek egy okádék a bele, már nem bírtam végignézni már az első beszámolót is, ahova figyeltem ott csak elbaszott bőrözés a lógó fércelésen át a felráncosodott ragasztásig, törtem volna el akezét aki ilyenért még pénzt mer kérni...

spoiler..!? nein danke! 2009.09.29. 18:31:30

@UltimateUbul_: Hallod ember!
Te mekkora fasz vagy. Bocsánat! IRÍGY!!!

zsooca 2009.09.29. 20:19:14

Nekem nem kell cult, se szárny, csak a 82es scirocco-m :) Ültetés, bilstein, nagymotor nagytöltövel... És jöhetnek a stilusos autók, csak ne már a belsö sávba... :D
De ezek szép képek

dennisthemenace 2009.09.29. 21:13:26

@visszakettopadlogaz: Egy loszart.Meg most is kerdezgetik a kerb crawlerek tolem a Quorn Wayen,meg a parkoloban a Super Sausage mogott;-Den,hova lett a Visszakettopadlogaz?? Olyan jo torzsvendeg volt..DD

2009.09.29. 21:33:48

@xatis: Na igen,a wagenwerks honlapján én is szoktam gyönyörködni,pedig még egyszer hozzátenném japó fun vagyok :)

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.09.29. 22:01:08

A galériában túl sok az elamerikaiasodott kotványt látok a hülye festéseikkel meg a szekérkerék méretű krómozott vasdarabokkal a tengelyvégeken... Ez a CULT téma nem esett le ott sem többeknek eszerint :D

(már csak zárójelben jegyzem meg a F&F stílus jelenlétét, ami elvileg már úgy 5 éve eltűnt a süllyesztőben - szerencsére - de még erőlteti néhány infantilis barom)

Szó, mi szó, a magyar gépek elég finomak lettek, a golfon mondjuk már túlzónak találom a porsche talicskakereket. A skodrin mi az a fekete matrica(?) elöl? Hűtő imitáció? Le kéne szedni róla, ront az összhatáson, ráadásul eredetileg sem volt ott.

Maybe_ · http://maybe130.blogspot.com/ 2009.09.29. 23:31:05

@KuKori:
Nem imitáció, hanem rendes hűtő. A Fabia motorhoz kellett.

xatis 2009.09.30. 09:55:46

@GSX-R: Látod mégsincs köztünk acsarkodás:)

w a s d 2009.09.30. 11:43:44

@visszakettopadlogaz:

"komolyra forditva a szot szerintem azoknak a tipusoknak all jol amelyek stilusa az egyszeruseg alapvetoen, egy francia kocsitol ez messze all, nem is all jol a cult stilus egy citroennek szerintem"

Pedig az egyszerűsítés (clean stílus) a francia autók jórészének is jól áll. (Ezt már tegnap is próbáltam leírni, csak valamiért nem ment el/nem került ki a kommentem amiben volt pár link szép clean francia autókhoz.)

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2009.10.02. 20:41:55

A sötét barmoknak akik nem tudnak olvasni :
"Ugyanakkor eléggé meglepett, hogy nemcsak cultos gépeket engedtek be, de mindenféle más irányzatot is, a nagy spoilerekkel cifrázott, rikító színekre festett szárnyas fejvadász japán rizsrakétáktól jürgen-verdákig – pedig épp ezzel a trenddel szemben jött létre a visszafogott, elegáns Cult stílus."
süti beállítások módosítása