Fiatnak nagy, Alfának kicsi

Alfa Romeo Mito 1.6 MultiJet

  2009. augusztus 13. - Winkler Róbert Címkék: vélemény alfa mito

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Így kínozzák az utángyártott lámpákat Tajvanon
2015-06-12 11:07:30

Az Eagle Eyes nem számít nagy gyárnak Tajvani viszonylatban, de még a sziget déli részén, Tajnan városában

Néhány megfigyelés az új fényezési trendekről
2015-05-26 17:52:20

A China Airlines Tajvanból Frankfurtba késett másfél órát, így buktam a budapesti csatlakozást. Az ölembe

Cuki cicák a gumigyári klotyóban
2015-05-22 17:46:25

Ránk szakadt a monszun, amit Tajvanon nagyon vártak, mert a száraz évszak nem csak száraz volt, de hosszú is.

Felkúrták az agyam Tajvanon
2015-05-21 15:52:45

Konfuciánus szentély a Vacron-központ kerítésénél Ma a sokadik dashcam-céget látogattam meg a Taitra

 

Fiatnak nagy, Alfának kicsi

Neveljük meg együtt az Alfa Romeót: tüntetően vegyünk inkább Fiatokat!

Vélemények az azonos című írásunkról.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr781306612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

conmorientes 2009.08.13. 17:46:15

Amikor az első képek megjöttek, még arra gondoltam, hogy szép lesz, bár nem volt teljesen akkor sem tiszta a konszernelhatározás, minek belső versenyt nyomni a Fiat500 és a Mito közt.
Erre itt a teszt amely szerint, több a hátrány, mint az előny.

Azért kíváncsi lennék arra, hogy az igazi élményzavaró kérdések (gázpedál, felfüggesztés stb.) nem tekinthetőek-e valami elsőszériás vagy esetleg egyedi problémának, gondolok arra hogy esetleg extralistásan nagy a kerék, vagy valami hasonló mentség ....

Ennyit viszont ha minden tökéletes volna sem ér.

Sys 2009.08.13. 17:59:33

@kocapecas: Ízlések és pofonok.. Szvsz Neked utóbbi :D:D
Nem nyitnék vitát melyik szebb.. német vs olasz vs francia...
Volt ez is az is.. mindegyik más és más....

Integrált Szerverterror 2009.08.13. 18:24:25

@loláb: Van. És mindenkinek van kocsija. De ebből a fosból tényleg nincs sok. Meg 500-asból se. A csóróknak puntójuk van a gazdagabbaknak BMW.

Bencesz 2009.08.13. 18:35:09

@Mk412: paff ilyen hibát ejteni :S

dagger 2009.08.13. 18:36:18

Mehhe, némaet autó az fika, olasz isteniszép, japán atombiztos. A többi nem jáccik.
És természetesen ha épp egy Camaró húz el mellettem a fentiek módosulnak V8 vs többi-re :D

dagger 2009.08.13. 18:37:30

bár ez a mító ez télleg necces....
De ha nem türelmesen vártok lesz majd Mito GT verzsön, hehhe

Bencesz 2009.08.13. 18:38:26

@Mk412: Na ja, ez is a 8c-re akar hasonlítani, csak az szép lett ez meg szerintem baromi randa.

Egeg 2009.08.13. 18:45:07

Megy a fikázás rendesen...üljetek be a "minden utcasarkon álló" VW/Audi/BMW/Opel stb.-be és feszítsetek csak!
Én maradok az olasznál!
Ti meg maradjatok a szomszéd autójánál és/vagy a szakadt széthajtott 3-as BMW, Golf 2,3,4,5, szutyok Passat TDI-nél.
Ne feledjétek...a füstölős TDI az nagyon király...hehe.

Egeg 2009.08.13. 18:49:01

Jah...Winkler..el vagy tévedve!
2003-as 156 2.0 JTs nem kellene??!!
Sztem Te beteg vagy...de azért a Cougart elüzletelhetnénk:D:P

zippofcy6 2009.08.13. 18:53:29

Nem annyira gáz a külseje .. semmivel se randább az új 500asnál szvsz.

A belseje olcsó műanyag ... az ára meg eltúlzott. Ez a dízel motor meg ha télleg olyan amilyennek Winkler leírta akkor egy fos.

De 1.6-os turbós benzinessel, normális beltérrel, 4 milla körülért jó vétel lenne.
Csak úgy a fogyasztása városban kb 10-12 liter, attól függ kihúzatják vagy sem.
Ezzel a dízellel meg kb 7-8.
Van akinek számít az a 2-4 liter.

Szóval a cicaautó 500asnál semmivel se rosszabb.

Bencesz 2009.08.13. 18:58:28

Na de ha lesz annyi pénzem, hogy vehessek egy ilyet, az árán veszek egy használt 350z-t, az legalább hátulkaparós, meg ki is néz vhogy. :P
Á már megint ez az álmodozás. hess hess hess :D

loláb 2009.08.13. 19:13:59

@endruboy79: Én rengeteget láttam legutóbb (egy hete) mindkettőből, de ezen nem fogunk összeveszni.

Yaesu 2009.08.13. 19:36:47

@Egeg:

Jaja, a JTS motor nagy királyság, nekem is volt egy ilyen motorral szerelt 156-osom kézi váltóval. Imádtam, a sok szar dízel nem nagyon tudott vele mit kezdeni (persze egy bizonyos határon belül, azért egy 3 literes kormos már lenyomott, hogy rohadna meg :) ).

Isgyu 2009.08.13. 20:23:19

Először is a cikkben van két oldal, de nekem a második oldalon is ugyanaz van mint az elsőn :) Ez hiba lenne az oldalban?

Másodszor a Mitó. Grande Punto tulajként azt mondom nem tetszik. Az meg mégjobban nem tetszik amit a használhatóságról írtak! De ami nagyon nem tetszik az az ára :( Brutális.

Viszont nem tudom utálni sem (bár venni soha nem vennék), mert mikor láttam kémfotón a Grande Puntót akkor azt mondtam mi ez a béna autó? :) Viszont mikor személyesen láttam már teljesen más lett a véleményem, annyira, hogy vettem is egyet :) Pedig német autótulaj voltam mindig még valaki fanatikusnak titulál engem :))

Továbbá emélékszem régi tesztekre, ahol azt írták, hogy élőben sokkal szebb a Mitó mint képen! És el tudom képzelni, szóval még mielőtt valaki a külalakját szidja nézze meg személyesen is!!!

De ettől függetlenül nekem nem kellene. Sőt most olvastam itt a TC-n a Grande Punto faceliftet hát szomoró, hogy így el fogják csúnyítani, hülye olaszok :(

csak sporolosan 2009.08.13. 20:46:27

Micsoda gülüszemek! Überronda fos, hanyag összeszerelés!
Ízlés ficamos hülyegyerekeknek való túlszabott árakon!
Szépség nulla, megbízhatóság: nulla: ergo: DUPLA NULLLA

Agent Cooper 2009.08.13. 21:11:59

Úgy néz ki, az Alfának lassan reszeltek. A Milano is kegyetlen ronda az eddig képek alapján, ez a Mito pedig minden szint alatt van.

RIP,

egy 156 tulaj.

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.08.13. 21:15:38

@biturbo s: "Szvsz. szerint az Alfa Romeonak már régen vége. Amióta nincs hátsókerék hajtású modell a kínálatban."

Az Alfa nem azért van szarban, mert néhány fórumozó ízlésének nem felel meg a hajtásláncuk, hanem mert a megbízhatóság terén finoman szólva is erôs kihívásokkal küzdenek.

Ciri 2009.08.13. 21:26:06

@Il mio nome è Nessuno:

Áááá gecccc, mit kapsz te ezért ! :))))))

Ciri 2009.08.13. 21:27:53

@Fiatossrác:

"nem mindenki akar részletre autót csak azért hogy verhesse a faszát húú de vagány germány talicskám van, de üres a zsebem :)"

Miért? Az Alfákra már hitelt sem mernek adni a bankok?

Ezt nem is tudtam. :)

Tipo16v 2009.08.13. 21:38:50

@kocapecas: halod te gyúúúrsz???
malac passat..pl..új beetle pl...unalmas 3as golf pl...de ez mind relatív mármint a szépség.
"csak " fiatra fussa ez kicsit erős nem?
Ies golf meg kurvaszép. olaszok tervezték. ennyi.

T-boy (törölt) 2009.08.13. 21:48:05

Az Alfák szépek,általában,de ez naggyon gáz!
Nemhogy német,de koreai sincs ilyen randa.
Ebben az árfekvésben meg különösen..
/Szerintem/

Tipo16v 2009.08.13. 21:56:56

bandaháború van készülőben...holnap majd visszanézek:D
Forza ITALIA!

Svéd. 2009.08.13. 22:18:55

Oh . Megint itt is ,itt tartunk honnan származik a jó autó. Mosolyogni való ,önjelölt szakértők,akiknek volt max 12-15 autójuk.1: A JÓ AUTÓT, KI KELL FOGNI.2: ÉS ARRA KELL HASZNÁLNI, AMIRE TERVEZTÉK. 3 Amelyik lelkileg közel kerül az emberhez annak mindent megbocsájt és rögtön elfelejt az ember ,amelyik nem azt nem szereted ennyi.Én imádtam az alfám stílusát, hangját,a rózsafakormány illatát,az útfekvését. Az Omega méreteit csendjét és hihetetlen kis fogyasztását (8 szelepes.) A 850 Volvó mozgó erődségét és az elnyűhetetlenségét. Az unó-k faékszerű egyszerűségét , a Bertone kabrió k temperamentumát.A gsi nyugodt erejét, az Audi precíz unalmát.A merci megnyugtató tohonyaságát. Sőt most szeretni de inkább tisztelni tudok egy Wagon R-t az elnyűhetetlenségért és a sokoldalúságért.(Munkagép.) Aki szereti az autót, annak nincs rossz autó.

T-boy (törölt) 2009.08.13. 22:21:16

@Tipo16v: A Te kocsid /Tipo/ minden próbát
kiállt nálam,bár 1.7D volt,pedig olasz.
Szóval,nem szabad általánosítani!

csak sporolosan 2009.08.13. 22:49:05

japant emberek, japant! Ott a technika!

lacza87 (törölt) 2009.08.13. 22:50:42

@evoVIII: Nem mintha tetszene ez a ronda Alfa, de az evo-ból is volt gülüszemű.

zsoci 2009.08.13. 22:59:41

Winkler Te meg vagy rontva. Ez a kocsi ronda ! Viszont én is vezettem a motorja jó.

Sajnos az Alfa a 146-156 óta nem csinált normális autót.

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.08.13. 23:08:52

@Ciri: Majd jövök holnap betakarítani a termést :)

Csikós Zsolt 2009.08.13. 23:36:52

@konti10:
Alfa utoljára igazi Alfaként volt hátsókerekes. Mert a hátsókerék drága, az Alfa meg hülye volt, és elbukta a zsét.

Aztán megvette a Fiat, lett belőle a 155Tipo, meg az összes többi szottyadék. Aki ült pár pre-Fiat Alfában és Fiat-Alfában, az tudja, hogy közük nincs egymáshoz. Az Alfa ma már csak imidzspolírozásra van, meg levágásra.

ekutya 2009.08.14. 00:27:54

@Il mio nome è Nessuno:

"Az Alfa nem azért van szarban, mert néhány fórumozó ízlésének nem felel meg a hajtásláncuk, hanem mert a megbízhatóság terén finoman szólva is erôs kihívásokkal küzdenek."

Mert a német Mercedes az elmúlt évtizedekben kimondottan a megbízhatóságával lett sikeres. :)

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2009.08.14. 00:46:57

@ekutya:

Van ismerősöm szalonban, aki alkatrészosztályon dolgozik. Elmesélte, hogy minden egyéb típushoz képest, amit forgalmaznak, még a fiathoz képesz is hihetetlen sok garanciális javítást végeznek. Köpködte rendesen.

Én is dolgoztam szalonban alkatrészes részlegen. Toyota, chrysler, subaru proton volt a kínálat. Míg a toyotához szinte semm sem kellett, kivéve ékszíj, fékbetét, gyertya, légszűrő, lökhárító, géptető, szélvédő, lámpa, sárvédő, addig az chrysler minden alkatrészt evett, a szerelők köpködték.... a protonról nem is szívesen beszélek....

Jó, ha az ember belelát, mielőtt véleményt alkot.


Van ismerősöm a mogürtnél, aki panaszkodott, hogy rengeteg merci motoralkatrész fogy a többihez képest....

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2009.08.14. 00:49:40

@Mk412:
Mármint az alfákon sok a garis meló.

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.08.14. 07:43:27

@ekutya: "Mert a német Mercedes az elmúlt évtizedekben kimondottan a megbízhatóságával lett sikeres."

Milyen problémáid voltak a Merciddel? Mesélj.

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.08.14. 07:46:08

@Mk412: "Van ismerősöm a mogürtnél, aki panaszkodott, hogy rengeteg merci motoralkatrész fogy a többihez képest.... "

Talán mert azok futnak a legtöbbet.
Az alkatrészboltos haverod ugyebár sose látta az autót, amibe belekerült a cucc.

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.08.14. 07:56:58

@Mk412: Az anyacég autói viszont jók. Grande Puntóból most járnak valami hárommilliónál, ha ugyanolyan fost csináltak volna mint az Alfák, már rég csôdbe mentek volna a garanciális költségek miatt. Kíváncsi vagyok, a Fiat mikor unja meg az Alfának nevezett házi pénznyelôjét.

konti10 (törölt) 2009.08.14. 08:11:13

@Csikós Zsolt: Amikor az Alfa jó kocsikat csinált, akkor még a Fiat is. Volt egy pöpec 131-esem, istenkirály kocsi volt. Nem kellett volna ennek így történnie, ezek együtt hülyültek meg. Ha az első 156-ost hátsó hajtással hozták volna ki, asszem 98' körül, na az megváltoztatta volna ezt a poshadt állóvizet. Mai napig gyárthatnák, mint a bogarat a németek...

Bougheau Tschichka 2009.08.14. 08:29:08

Mk412: ha az ilyen sötétek rendeletben tiltanának be autókat, vagy megoldásokat, visszatérne a sötét középkor. Illetve az ötvenes évek, meg a Kommunizmus!!!

Ja, most látom csak az avatarodon, hogy te ott meg is rekedtél!
Hiába no, megszállás, fess szovjet bakák, friss hurkáék, ezért e nosztalgia részedről?! :DDD


WINKLER: a sufnitunyingos, Indiános tv-műsorotok óta nullák vagytok a Bazsóval. Ennél mélyebbre nem lehet süllyedni, nyakig állsz már benne!!!

Az eleinte őszinte odamondó helyett mára már csak egy fantáziátlan festettszőke, elhízott fikagép. No more.

Fiatossrác 2009.08.14. 08:29:18

@Tipo16v: Hali Márkatárs :)

Nekem is volt Tipom 5 éven át volt hű társam :) mai napig bánom hogy eladtam.
5.olasz autómat hajtom úgyhogy banda Italia :)

Fiatossrác 2009.08.14. 08:31:11

mielőtt valaki beleköt az 5 olaszba volt előttük sőt köztük golf-opel-bmw-ford-suzuki is :)))

Bougheau Tschichka 2009.08.14. 08:32:03

@Csikós Zsolt:
156, 147 neked mióta "szottyadék" ???

Te is ismered az autókat baszki, ritka önjáró világítótest vagy, apám! :DDD

Fiatossrác 2009.08.14. 08:35:05

@Ciri: Látom nem tudsz előzményt olvasni :)
azt írta az egyik "okos" hogy csak Fiatra tellik Fiatom van lásd nevem :)
arra írtam hogy KP-re nem kapsz ilyen germánt ami amúgy nem éri meg a pénzt amit kérnek érte érted???
Nem az Alfát védem comprende ??? :)

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2009.08.14. 08:57:43

@autosfotok.extra.hu:

Ha az megoldásnak nevezhető, hogy az autó nem szeretné betartani a törvényben előírt feltételeket, akkor gratulálok.

Valamelyik gyártó kitalálhatná, hogy nem rak rá fényszórót sem, mert jobban néz ki.

A moszkvicsomat meg ne bántsd.

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2009.08.14. 08:58:52

@Il mio nome è Nessuno:

Fiatom van, ha nem is új, úgyhogy tudom.
És elégedett vagyok...

Bougheau Tschichka 2009.08.14. 09:53:23

Mk412: milyen autó nem szeretne betartani, és milyen szabályokat? Verdák-világban élsz? :DD

Csak azért rakjál középre rendszámot, mert az van leírva a szabálykönyvben?

Ugye neked van gumilifegő a kocsidon, csak mert az 1963-as KRESZ rendelet szerint kötelező?! :P

Moszkvics: ótvar szar. Sha nem volt az kocsi. Billegős, életveszélyes, pedálos konzervdoboz. Tök CIKI.

Bougheau Tschichka 2009.08.14. 09:54:57

@Fiatossrác: köszike!

Nagy az Isten állatkertje... néha be kell állni "gondoskodni" róluk! ;-)

Tipo16v 2009.08.14. 10:03:18

@T-boy: én tudom hogy nem szabad általánosítani ne nekem mondd hanem a sok németbuzinak akik másra rá se néznek.

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2009.08.14. 10:18:12

@autosfotok.extra.hu:

Ezt a rendszám kérdést látom nem érzed át.

Az alfák elejét úgy tervezik, hogy rendszám nélkül mutasson jól.
Sajnos közbejön az az aprócska bökkenő, hogy egy-két távoli országot leszámítva mindenhol kötelező elöl is a rendszám.

Tehát valahogy fel kell rakni, de rendes, arra való hely nincs rajta.

Engem kicsit arra emlékeztet, mint amikor pl. a 2-es golf csimiajtaján kihegesztik a rendszámgödröt, a lökhárítóra meg már nem futja csináltatni egy másikat. Biztos láttál már ilyet.

Egyébként milyen gondolkodás már az, hogy csak azért tartsuk be a szabályokat, mert le vannak írva?

No komment.....

Moszkvicsod meg sosem volt, nem érdekel, mit gondolsz.

thetriggerhappy 2009.08.14. 11:02:05

@Il mio nome è Nessuno:

5 alfa után ezt még nem vettem észre. neked hány volt eddig, hogy ilyen jók az értesüléseid?

a mito szerintem nem az 500-as kategóriája, annál eggyel nagyobb. úgy viszonyul a 147-hez és annak utódjához mint a polo a golfhoz. az 500as nekem a luponak felel meg.

az, hogy mi tetszik és mi nem, az nagyon szubjektív. elkötelezett alfásként én sem halok meg a mitoért. a 147-est még így 8 év után is gyönyörűnek látom, ez annyira nem fog meg.

thetriggerhappy 2009.08.14. 11:04:55

@Csikós Zsolt:

ez is egy hülyeség. ilyen amikor előjön csikós kevésbé kulturált régi autó mániája.
tudjuk, minden csak régen volt szép, bezzeg a mi időnkben, ezek a mai fiatalok, stb, stb.

thetriggerhappy 2009.08.14. 11:12:52

@Il mio nome è Nessuno:

szerintem pont annyi mint neked az alfáddal. egyebekben spec pont van egy merci a nagyon szűk családban. 4 éves és eddig az 5 alfámmal nem voltam annyit szervizben mint ez az autó.
ennek ellenére eszembe sem jutna a mercik megbízhatatlanságáról és a minőség romlásáról elmélkedni.

Bougheau Tschichka 2009.08.14. 11:13:17

@Mk412: látom lemerevedtél, kifaygtál pedig nincs is olyan meleg


"Az alfák elejét úgy tervezik, hogy rendszám nélkül mutasson jól"

Ez mi neked, Biblia, hogy kötelező érvényűnek veszed? Nem, ezt csak egy firkász mondja, kis zrikával.


Tökeletesen lerí rólad, hogy az életben nem láttál még Mitot,de Alfát sem, akkor tudnád, hogy az orrán ott a rendes EU-s szabvány rendszámnak a helye!

Azért mert begyepesedett fejkecskéd csak szimmetriában képes elképzelni a dolgokat, és A Rendszer-szereteted miatt csak középre vagy hajlandó odaképzelni az azonosító jelzést, kissé kitárthatnád magad az ismeretek felé, mi szerint nem mindig volt ez így, és nem is csak az Alfáknál.

De itt egy kép, hogy már az "eredeti alfáknál" is a pinaorr miatt oldalt volt a rendszám, és soha senkinek nem volt vele problémája

www.thecartorialist.com/wp-content/uploads/2008/01/alfa_romeo_6c_2500_4.jpg

Ukrán Maty. · http://www.dobbenet.hu 2009.08.14. 11:21:23

Nekem erről az autóról az Egérfejű lány című dal jut eszembe a Kovbojoktól...:-)

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2009.08.14. 11:43:32

@autosfotok.extra.hu:

Amit belinkeltél kép, azon is látszik, hogy igaziból nincs helye a rendszámnak.

Nem értesz engem. Nem az a bajom, hogy nem középen van, hanem az hogy nem illik oda.

Nincs belekalkulálva a tervbe, ezért erősen utólagos benyomást kelt bennem.
Lőjetek le.

ekutya 2009.08.14. 14:16:00

@Mk412: "Jó, ha az ember belelát, mielőtt véleményt alkot."

Nos nekem a véleményem a következő: Nem feltétlenül lesz sikertelen egy kevésbé megbízható gyártó.

@Il mio nome è Nessuno: Ahhoz képest hogy egy önjelölt németautószakértő vagy, elég sokat prédikálsz ideológiai alapon. Tudod, mint az a kis ember keskeny bajusszal 70 évvel ezelőtt. Biztos ez valami hagyomány lehet arrafelé. :P

ekutya 2009.08.14. 14:19:04

@Mk412: "Amit belinkeltél kép, azon is látszik, hogy igaziból nincs helye a rendszámnak."

Van egy jó megoldásom. Hagyjuk a francba a rendszámot. csak elcsúfítja az autót. főleg elöl. Én oda még matricának se szívesen teszem. Talán egyedül Csikósnak kéne fennhagyni őket, mert ő névtáblaként használja.

Bucko 2009.08.14. 14:19:07

"Az alfák elejét úgy tervezik, hogy rendszám nélkül mutasson jól.
Sajnos közbejön az az aprócska bökkenő, hogy egy-két távoli országot leszámítva mindenhol kötelező elöl is a rendszám."

Hallottál már olyanról, hogy ragasztott rendszám??? Tudod azaz a kicsi kis papír amin rajta van a hatósági jelzés és fele akkora sincs mint a rendszámtábla! Na olyannal láttam már Alfát! Megbízhatóság, na igen mindig előjön a német, japán példa, hogy húú azok aztán sose romlanak el! A családban volt már Opel Vectra a '95-'02-ig gyártottból, azt mikor eladták azt mondta a kereskedő hogy a felnit hagyják rajt mert az ér csak rajt valamit! Volt Ford mondeo az is az újabb fajta, havonta átlag 50000huf volt a szervizelése! Suzuki Swift új fajta, 60000km-nél átugrott a vezérlés, komplett motor csere, szerencsére garanciában mert 600.000ft-lett volna! Nekem eddig csak olasz volt, Jobban mondva Lancia: y10, Dedra és most Lybra de egyikkel sem volt semmi komolyabb bajom! Mindig indult, soha nem hagyott ott sehol, pedig mindegyik napi használatban volt-van! Szóval vitatkozhatunk még egy darabig de engem nem lehet meggyőzni! FORZA ITALIA!!!

Suttora 2009.08.14. 14:23:47

@Bucko: Tudod hány Lancia-s sztorit lehetne összeszedni?

Bucko 2009.08.14. 14:35:08

Suttora: Neked volt már Lancia-d???

Ciri 2009.08.14. 19:06:26

@Fiatossrác:

"Látom nem tudsz előzményt olvasni :)"

Én meg azt látom, hogy buta vagy , mint a segg és nem érted még az iróniát sem. :))

"azt írta az egyik "okos" hogy csak Fiatra tellik Fiatom van lásd nevem :)"

És ez igaz? :)

"arra írtam hogy KP-re nem kapsz ilyen germánt ami amúgy nem éri meg a pénzt amit kérnek érte érted???"

Na, ennek fuss neki ismét, mert egy értelmezhetetlen katyvasz az egész.

"Nem az Alfát védem comprende ??? :)"

Ó, hát az látszik is a fenti soraidból! :))))

Ciri 2009.08.14. 19:09:43

@Bucko:
"FORZA ITALIA!!!"

Ezt max egy Ferrari volánja mögül kiabáld, mert a többiből (főleg Lanciából) elég hülyén jön le. :))

Ezt pedig csak neked: :)))

www.youtube.com/watch?v=jaJK9WqAvnQ

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.08.14. 20:18:27

@ekutya: Nem a hadoválásodra vagyok kiváncsi, hanem hogy konkrétan milyen problémáid voltak a Mercijeiddel.

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.08.14. 20:30:21

@thetriggerhappy: "5 alfa után ezt még nem vettem észre. neked hány volt eddig, hogy ilyen jók az értesüléseid?"

Konkrétan 2 haverom 3 Alfájával történô szopásait volt alkalmam megfigyelni, 2 147est, és egy 156ost. Mindhármat szalonból vették (a 145öst direkt nem számolom, mert az használt volt). A végére eléggé megedzôdtek, az olyan apróságokat, mint a havonta kiégô izzókészlet, vagy véletlenszerûen mûködô kpzár/ablakemelôk, kigyulladó légzsáklámpa, fel se vették. Egyik se vett Alfát soha többet. A használtautópiaci áruk is tükrözi a minôségüket.

redriot77 2009.08.14. 20:35:46

Ez az Alfapunto ennyiért röhej. Akkor inkább:

Hyundai i30 1.6 CRDi (HP) -115 LE
+sport csomag:

burnyourfuel.com/My_Files/Hyundai/i30/i30-Sport-Limited-Edition/hyundai-i30-sport-front-view.jpg

+egy szolid chiptuning 115LE -> 130-140LE.

Ez bőőőven kijönne ennek az alfiatnak a hatmilliós árából. És lenne egy vadiúj, szép, erős, takarékos, megbízható gépünk, amiben ráadásul a család is elfér csomagokkal együtt.

3-4 misiért nem lenne rossz ez a kicsi alfa, de majdnem hatért azért röhely.

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.08.14. 20:40:06

@redriot77: Nincs sok köze a Puntóhoz sajnos. Ha lenne, nem lenne eladhatatlanul megbízhatatlan. Bár várjuk ki a végét, hátha a Mitóval megtörténik a csoda.

balu74 2009.08.14. 20:57:14

Márkák általános megbízhatósága

Az adatok alapján elkészült a márkák általános megbízhatósági indexe is. A rangsort a Honda vezeti, a legjobb csoportba került még sorrendben a Daihatsu, a Toyota, a Lexus, a Mazda és a Suzuki is, valamennyi gyártó 84,6 százalék fölötti indexszel. A „jó” csoportba került a Mitsubishi, a Hyundai, a Subaru és a Porsche (utóbbi zárja a sort). Az igen széles „közepes” kategóriába egységesen 79,6 százalékos indexszel kerültek az olyan márkák, mint a Nissan, a Mercedes, a Skoda, a Ford vagy a BMW, de itt kapott helyet a Jaguar is. „Gyenge” márkának minősült viszont a Volkswagen, a Citroen, az Audi és a Jeep. A leggyengébb minősítést többek között a Peugeot-nak, a Fiatnak és a Renault-nak ítélte a lap.

Háát...Szar ügy.

Ciri 2009.08.15. 05:50:06

@balu74:
Csak neked, hogy miért torzít egy egy márka eredménye:

"A főleg a kisautó kategóriában aktív Daihatsu csupán 13 726 autót adott el tavaly, ENNEK ELLENÉRE a szaksajtó meglepő módon mégis éppen e szerény eredménynek tulajdonítja a sikert. A JD Power felmérése ugyanis száz autóra vetítve összesíti a meghibásodások számát és így a japánok szerencséjére a kevesebb autó jobb értéket adott, mint a nagy példányszámban eladott német prémiummárkák (Audi 251 393; BMW 253 967) javítási statisztikája."

uglykid 2009.08.15. 07:54:13

Ejnye Robertó!Én még emlékszem az ALFA 156 JTS tesztedre, ahol vigyorogva-áradozva gyorsulgattál az autóval!

A szépség ugye erősen szubjektív fogalom, erről kár vitázni!
A MITO-t "ezer" kiegészítővel lehet választani, /króm, színrefújt, fekete lámpakeretek stb./ a piros színhez szerintem sem a fekete keret a legjobb választás.
A MITO tényleg drága, de hát mégiscsak olyan prémiumféle a FIAT-nál.Akinek nincs rá pénze ne vegye!
Az 1-es Bömbi, Mini, A2 , Merc A osztály, Smart olcsóbb???

A futómű megítélését pedig inkább bízd olyanra aki tudja mit beszél!
Tudom nálad mostanában a Cougar az etalon.Meghallgatnám mekkora csettegéssel rongyolsz át vele a kátyúkon!
A /55 alatti kerekeknél nincs olyan futómű, ami szeretné a kátyúkat!

Aki ne ismerné, nézze meg Turán Fricit a LAP TIMING-ben az alábbi linken, mit művel a kis olasszal vizes-havas pályán!!!
Én inkább neki hiszek, de hát "kinek a pap, kinek a papsajt".
www.garazs.tv/show.php?e=1155&c=watt_laptime

uglykid 2009.08.15. 08:14:42

Újranézve az a váltó sem tűnik olyan szarnak!

Suttora 2009.08.15. 12:12:08

@Bucko: Még nem volt, de ha jól értettem neked meg nem volt más, úgyhogy kvittek vagyunk...

Bucko 2009.08.15. 14:17:05

Ciri!!

Ezt max egy Ferrari volánja mögül kiabáld, mert a többiből (főleg Lanciából) elég hülyén jön le. :))

Kiváncsi lennék milyen hasonló kategóriás diesel-el nyomnál le!:))

Ezt pedig csak neked:---> Audi R8 lap time 2.42.3 esőben, Alfa MiTo laptime 2.50.7 havas esőben!:)))

Bucko 2009.08.15. 16:45:41

Jah és még valami, egy kis találós kérdés! Melyik olasz autógyárnak volt a legtöbb rally sikere??:))

Ciri 2009.08.16. 10:57:56

@Bucko:
"Kiváncsi lennék milyen hasonló kategóriás diesel-el nyomnál le!:)) "

De milyen "ketagóriással"?

Illetve nem is tudtam, hogy a Lancia már lesüllyedt a sztrítrészer, "legyorsullakbázmeg" hülyegyerekek ügyfélköréhez.

"Ezt pedig csak neked:---> Audi R8 lap time 2.42.3 esőben, Alfa MiTo laptime 2.50.7 havas esőben!:)))"

Kevés szmájlit rajzoltál ! :))

"Jah és még valami, egy kis találós kérdés! Melyik olasz autógyárnak volt a legtöbb rally sikere??:))"

Juj, ezt pont nem tudom. :)
De bízom benne, hogy nem arról a márkáról van szó, amit már évek óta nem említenek egyetlen rallyval kapcsolatos hírben sem, illetve amelynek az utcai autói sem kellenek a kutyának sem, a nulla használtpiaci értékük, nulla presztízsük, nulla megbízhatóságuk, PD Tdi-t megszégyenítő hangú dilettáns dízelük miatt és borzalmas kidolgozási minőségükről nem is beszélve.

Ugye nem arra a márkára gondoltál? :)

Bucko 2009.08.16. 13:19:47

"Ezt pedig csak neked:---> Audi R8 lap time 2.42.3 esőben, Alfa MiTo laptime 2.50.7 havas esőben!:)))"

Kevés szmájlit rajzoltál ! :))

Úgy látszik csekély az értelmi szinted! Ha havas esőben ment a mito így akkor simán lenyomja az r8-at fogyatékos!

A Lancia-ra gondoltam tudod arra amikor valaki meglát egy integrale-t 20év után még mindig elélvez!

A foswagen pdtdi diesel-ét meg ne hasonlítsd egy jtd-hez! Amit ha jól tudom még most is beleépítenek az Insignia-ba! Amiből láttam olyat is ami 400.000km-ert futott és egy szem olajat nem evett és minden gond nélkül üzemelt! Gondolkodj mielőtt hülyeséget irkálsz te kis "szakértő"!

Ciao!

Ciri 2009.08.16. 14:03:21

@Bucko:
"Úgy látszik csekély az értelmi szinted! Ha havas esőben ment a mito így akkor simán lenyomja az r8-at fogyatékos!"

Hány éves vagy te gyermek? :))))))))))))))

"lenyomja" :) Ez a kedvenc szavam, bár a suzuki klubból jöhettél, mert ott menő ez :)

"A foswagen pdtdi diesel-ét meg ne hasonlítsd egy jtd-hez!"

Jaja, mert még annál is hangosabb.

"Amiből láttam olyat is ami 400.000km-ert futott és egy szem olajat nem evett és minden gond nélkül üzemelt!"

És te is ott futottál mellette végig? :)
Az olajevősdivel csak óvatosan, ugyanis még nagyobb gyereket és hülyét csinálsz magadból, amikor a dízelek nem létező olajfogyásztásáról beszélsz.

"Amit ha jól tudom még most is beleépítenek az Insignia-ba!"

Hehe! :)
Olvastál már Insignia dizel tesztet? :)

"A Lancia-ra gondoltam tudod arra amikor valaki meglát egy integrale-t 20év után még mindig elélvez!"

Rólad ezt készséggel elhiszem! :)))

Húsz éve én is elélveztem (de nem)egy delta integralétól (már csak azért is mert egy egy kibaszott jó sofőrrel sikerült menni), de mondjuk 8 éve egy dedra integrálén már csak kacagni tudtam, főleg a azon a borzalmas belsőn és a találomra működő elektronikán. :)

Bucko 2009.08.16. 15:31:37

Gyermek?? Én kérek elnézést Mr. Veterán!

Hangos?? Gyere hallgasd meg az enyémet utána pofázz! Hallotál te már egyáltalán JTD-t? Elismerem van csúnya hangú JTD, de azok szét vannak tiporva, meg talán a gyárilag előírt Selenia Turbo Diesel olajat kéne belerakni és akkor szép csendes lenne!

Keress rá itt tc-n az insignia diesel tesztre és olvasd végig figyelmesen!

Röhögsz a Dedra integrale-n írd be szintén itt a keresőbe és nézd meg mit alázott meg gyorsulásba:))) Ja meg olvasd el a Delta integrale tesztet is!

Szerintem ezzel le is zárhatjuk a vitát, most pedig megyek levadászok egy-két germánt az autópályán!

Ciao!

Ciri 2009.08.16. 18:29:34

@Bucko:

"Gyere hallgasd meg az enyémet utána pofázz!"

Ejnye bejnye, de csúnyát tanultál az NFS szakkörben. :)

"de azok szét vannak tiporva, meg talán a gyárilag előírt Selenia Turbo Diesel olajat kéne belerakni és akkor szép csendes lenne!"

Ja ja, ez is szét lehetett tiporva nullkilométeresen, meg az is amit én próbáltam: :)

"Szép, új traktor. Ez volt az első gondolatom a mélygarázsból kiállva az új Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo tesztautóról, és nem is tudtam tőle könnyen szabadulni az együtt töltött közel két hét alatt. De végül azért sikerült. Az első és igen erős benyomást a kétliteres, 160 lóerős dízelmotor szörnyű kerepelése, hidegen durva remegései és a pörgetésre válaszul adott mogorva morgása határozza meg."

"Röhögsz a Dedra integrale-n írd be szintén itt a keresőbe és nézd meg mit alázott meg gyorsulásba:))) Ja meg olvasd el a Delta integrale tesztet is!"

Igen röhögök, mert veled ellentétben én nem csak poszteren láttam... :)

"Szerintem ezzel le is zárhatjuk a vitát,"

Miért? Vitáztunk? Te vitáztál saját magaddal. :)
Én csak egy takonyagyú monitorlakóval beszélgettem:)
(Látom bővült a szókincsed: "lealáz" :D )

"Gyere hallgasd meg az enyémet"
Én inkább úgy fogalmaznék, hogy az Apuciét, már ha van neki ilyen csodája egyáltalán :)

És a végére egy szokásosnak mondható vélemény egy Lanciáról, csak neked nyuszibogyó: :D


"A fűtés nagyonjó. Sok az elektromos extra feature ami - ki hinné - hajlamos sztrájkolni."

"eléggé rapszódikus viselkedésű a Dedra"

"Vásárláskor kontakhiba halmazok, kiégett (műszerfal) izzók"

"-A Dedra, de a típusgeneráció (Tipo, Tempra, Delta2) ajtózára(i) egyszerűen ipari hulladék! Gyorsan elszennyeződik, beszorul, leég benne a vill.motor stb. (bontottból ~5e/db s.k. cseréve, már a j.h. és b.e.)
-A szellőzőrendszerben, a belső-légkeringetés elzárólap (vill.motoros) végálláskapcsolója törik. Műanyag(!) nyomatékfogaskerék konstrukciós hiba, és 1 rémálom javítani - inkább kiiktatva."

A gyári előírt indítóakku kapacitás (55-60Ah), főleg rendszertelen használat mellett alulméretezett, erősen ajánlott min. 66Ah."

"- Az analóg elektronikus Kmóra/számláló (Dedra, Thema turbókon is) meghibásodása tipikus betegsége. Gyakran, nem a váltón a jeladó, hanem az órában, a fesz.stab. tranzisztor leégése okozza. (alulméretezett?)
- A kürtökből (alias "duda") a mélyhangú, az idétlen szerelési helye, és papír tömítése miatt, hajlamos elkorrodálni."

Először ismerd meg álmaid autóját (:D), aztán áradozz és fikázz. A posztereket meg dobd ki! :))))

Suttora 2009.08.16. 19:42:22

@Ciri: a Népítéletből valók a Lancia idézetek?

"PD Tdi-t megszégyenítő hangú dilettáns dízelük" Ezt meg nem gondoltam volna, hogy pont Tőled hallom. Azért ez dicséretet érdemel, nem is vagy olyan szemelenzős :DD

Suttora 2009.08.16. 19:46:37

@Suttora: Bocs, javítok: szemellenzős

Ciri 2009.08.17. 05:07:19

@Suttora:

:)))))

De legalább a VW megpróbálta tisztességes zajszigeteléssel ellensúlyozni,(nem úgy,mint például az Insignában,mert ott olyan érzésed van, mint ha a motor az öledben lenne) meg ugye egy néhány millió darabot azért legyártottak belőle...:)

"nem is vagy olyan szemellenzős"

Hidd el csak akkor "látszok ilyennek", amikor valaki kocsmainfókból rakja össze magában a márkáról kialakított véleményét és így okádja a baromságait. :)


Igen a Népítéletből, de mivel személyesen is ismerek fanatikus Lancia tulajt (azóta megjött az esze), nem kellett a szomszédba menni a véleményért..:))

Fiatossrác 2009.08.17. 08:38:11

@Ciri: nagy a pofád faszkalap előttem állva befognád azt a köcsög szádat az tuti...tee paraszt.
iciri piciri cirike húzz a faszba innen te buzi német imádó! ez egy olasz autóról készült cikk. pdtdi-egy traktor kormolós szar ( vezettem már ilyen fost).
na lezárom és elnézést kérek a többi olaszbarát tesótól a szavaimért, de ez az ostoba kihozta belőlem. nektek hali

thetriggerhappy 2009.08.17. 12:09:34

@Il mio nome è Nessuno:

hogy ha ezt a hozzászólást más írta volna le, tegyük fel bmw-vel, te lennél aki a leggyorsabban tiltakozna, tegyük hozzá, hogy jogosan. rühellem az ilyen, barátomtól származó holtbiztos infókat. ha nem volt alfád, ne írj a megbízhatóságáról, mert nem értesz hozzá. ennyi.

mint írtam volt egy-két alfám, mindegyiket zseniális áron adtam el, az utolsót röpke 10 perc alatt, alku nélkül. ha veszed a fáradtságot és megnézed a használt értéküket, összehasonlítod az újkorival, szerintem meg fogsz lepődni, mert nem sokkal vannak a német-svéd-japán presztizs autók mögött.
ha igazad is van, akkor azt kell, hogy írjam, hogy a nagy bmw-knél, merciknél nem sok szarabb autó lehet, hiszen 10 évesen az újkori soktízmilliós értéküknek már a tizedét sem érik, míg egy újonnan 4 milliós 147-est nem kapsz még 400ezerért....ugye, hogy faramuci a logika?

Bucko 2009.08.17. 13:08:41

@Ciri: Több autót szedtem szét darabokra mint te az biztos! Mivel egy autószerelő barátommal járok szerelni akinek itt a környéken elég nagy a presztízse! Ráadásul elkötelezett olasz fan! Tudja, hogy mit kell venni! Nem úgy mint a sok fasz szerelő aki leszarja az olaszt mert azt hiszi, hogy szar!

Mondok neked valamit a vw konszern turbó diesel motorjain 150-200 ezer km-en ként lehet turbó cserét eszközölni, amíg ugyan ez a FIAT-nál 250-300 ezer km-nél jelentkezik!
0km-esen próbáltad?? te is kibaszott nagy hozzáértő faszkalap vagy, a nem bejáratott motor jó hogy hangosabb te aberált fasz!

Kiválogattad a Dedra népítéletből azt a pár rosszat ami van!? Nézd meg a többit, hogy mennyire imádják az autóikat! Olyan szerethető autók az olaszok, hogy a német és egyéb hulladékok, akik előtte biciklit meg tv gyártottak, soha nem fognak a nyomukba sem érni!!

Igen röhögök, mert veled ellentétben én nem csak poszteren láttam... :)

Hidd el köcsög én se poszteren láttam integrale-t volt hogy a kezeim alatt született ujjá! És azt az élményt semmilyen autó nem tudja nyújtani mint az integrale-k!!

"Gyere hallgasd meg az enyémet"
Én inkább úgy fogalmaznék, hogy az Apuciét, már ha van neki ilyen csodája egyáltalán :)

Ebből látszik, hogy te vagy a takonyfejü pattanásos monitor fighter, mivel életet-ben nem láttál engem, azt se tudod kivagyok én! De biztosra veszed hogy hazudok! ez vagy te! Egy német imádó nagypofájú köcsög! Kérdezem akkor én, neked miért higgyem el hogy egyáltalán van jogsid!? Bár ahogy olvasom a szánalmas kis írásod egyre inkább az van a fejemben hogy egy 15 éves kis fasszal beszélgetek aki hallotta apu-tól hogy németet kőő venni mer' az jóó, meg olyan van a gangsterek-nek!


Gondolkodj már el hogy kivel beszélsz te faszfej! Én nem vagyok neked senkid, de ha egyszer a kezem közé akadna az a német imádó pöffeszkedő fejed hát elég csúnyán néznél ki az fix! Mondj egy címet köcsög, és ha arra járok meglátogatlak! Köcsög fejü nyomorék takarodj vissza a germán szarodba és kiabáld hogy éljen a vadas!!

Több karaktert nem fogok rád pazarolni nyugi! Sőt megígérem hogy tc-t se fogok olvasni túl sok itt fasz jankó, nem csak a kommentezők között, hanem az egész szerkesztőségben, túl nagy képüek lettek itt egyes emberek, régen elveszett a varázs és a hitelleség Winkler kolléga részéről is! Már ott tartunk hogy az autómánianak nagyobb hitele van! Sőt a garázs-nak kifejezetten lehet hinni mert úgy állnak a dolgokhoz ahogy kell nem úgy hogy olasz akkor csak szar lehet! Ennyi! És olasz autós társaim, titeket is kérlek hogy inkább gyertek a garazs.tv oldalra, vagy az italiaspeed.hu -ra ott normális emberek vannak nem úgy mint itt!

Ciao!

Fiatossrác 2009.08.17. 13:27:35

@Suttora: Bocsi, de kinek nem inge ne vegye magára. Nálam ez a gyerek kiütötte a biztosítékot és akkor előjön a vadálat belőlem. Veled nem volt semmi bajom.
A legelején kezdte el szarozni valamelyik okos a fiatot meg az olaszt.

Fiatossrác 2009.08.17. 13:32:12

Ja és nekem csak a címe a cikknek nem tetszett "fiatnak nagy alfának kicsi" ez az alfa sőt a 156nál is nagyobb és több hely van a bravomban(2008).
hozzáteszem szeretem az alfákat, még 1988-ban volt egy gyönyörű 33-as 1,5ös boxer alfám imádtam.

Suttora 2009.08.17. 15:58:24

@Fiatossrác: Nem is vettem magamra, de azért akármit is mond (ír) a másik, azért van egy határ, amit nem kellene átlépni. Persze nem csak Rád vonatkozik, van itt még pár hasonló stílusú hozzászólás. Neki is van egy véleménye, neked is van. Nem értetek egyet, nagy dolog, de úgysem fogjátok egymást meggyőzni semmiről. Akkor meg semmi értelme sarat dobálni, személyeskedni, az úgysem vezet sehová. Szerintem...

Fiatossrác 2009.08.17. 17:05:45

@Suttora: igazad van ebben teljesen.
legközelebb elszámolok 10 ig utána válaszolok csak :)

Suttora 2009.08.17. 17:12:09

@Fiatossrác: Helyes, örülök, hogy megértjük egymást :DD

balu74 2009.08.18. 10:23:08

Azztaa!Olaszfanok,ti aztán temperamentumosak vagytok. :)
"iciri piciri cirike húzz a faszba innen te buzi német imádó! ez egy olasz autóról készült cikk. pdtdi-egy traktor kormolós szar ( vezettem már ilyen fost)."
Fiatossrác,kemény vagy nagyon,remélem nem találkozom veled,meg a hozzád hasonlókkal az úton.
Bakker ha bepöccensz,higgadtan is ellehet küldeni bárkit az anyja pics@jába.:LOL

Fiatossrác 2009.08.18. 11:57:54

@balu74: Én nem szoktam bántani senkit ok nélkül. hidd el interneten keresztül sok ember nagyon bátor, pedig az életben lóg rajtuk még az L-es póló is. csak hozzáteszem én 3XL-est hordok és sokszor feszül :) (nem csak hasban :)) )
kár volt belemennem ebbe a fikázódásba a Suttorának igaza volt nincs értelme.
az elküldéshez csak annyit,hogy heves vérmérsékletem van. hali

kocapecas 2009.08.19. 12:17:57

@Fiatossrác:

"kár volt belemennem ebbe a fikázódásba a Suttorának igaza volt nincs értelme."

:D:D:D belemenni??? te kezdted ember:

"ocsmány = német autó."

tedd oda legközelebb, hogy szted!

németet nem lehet kp-ra venni???
mivan??? neked max:D

túlteng benned az értelem:D:D:D
látszik, hogy az eszeddel keresed a pénzed:D
ezt levontam abból, hogy fiattal jársz, szted nincs olyan aki ki tudna fizetni egy német autót egy összegben, 3xl-es pólóban tolod tehát a seggedet se nagyon tudod kitörölni:D
és az életben sok ember valszeg szánakozva nézne rád ahogy szuszakolod be-ki magad a puntódba:D:D:D

Fiatossrác 2009.08.19. 13:10:55

@kocapecas: az elején nevezte az olaszokat ocsmány környezetszennyezőnek valaki.
látom buta vagy.
idiótákkal nem beszélek. amúgy bravó nem egyenlő a puntóval te lökött.
lehet te össze vissza beszélsz itt, én nem szoktam hazudni ( mint te).
szakadj le zugpecás. és ne vigyorogj, habár ez is a hülyeséged jele mint látom.

Fiatossrác 2009.08.19. 13:18:43

@kocapecas: amúgy hány éves vagy ?? érdekelne hogy egy taknyos gyerekkel veszekszem e.
még a disco korszakban az ilyeneket falhoz szoktam vágni mielőtt kidobtam.

lezárom... veled nincs értelme beszélni.

Suttora 2009.08.19. 14:07:37

@kocapecas: Hagyjátok már, hiszen elismerte, hogy kissé túlzásba esett. Mással is előfordult már, nem kell ezen ennyit lovagolni

Fiatossrác 2009.08.19. 14:20:38

Én hagynám.
amúgy én a német autót "sértegettem" az elején nem személyeket, de látod ez lett belőle.
sztem élvezi és azért nem tud leállni :)

nem válaszolok neki max ha autóról van szó.

hali

kocapecas 2009.08.19. 16:47:23

@Fiatossrác:

"az elején nevezte az olaszokat ocsmány környezetszennyezőnek valaki." ez nálad egyenlő "ocsmány = német autó." ok.

látod,hogy buta vagyok? ne sértődj meg te mivel is foglalkozol? mert azt látom, hogy 3xl-esen kva nagy az arcod. (persze olyat nem tudsz elképzelni aki kp-ra vesz 10+ millás autót)

"amúgy hány éves vagy ??"
30 ha már ennyire érdekel.

"még a disco korszakban az ilyeneket falhoz szoktam vágni mielőtt kidobtam."

én meg a mai korszakomban szoktam az ilyen beszólogatós dagadt pancsereket egy kicsit szájon veretni, hogy ébresztő
rossz mesében vagy Aladdin.

Fiatossrác 2009.08.24. 08:25:26

@kocapecas: szerintem max 18 lehetsz.
Én 39 vagyok nem hiszem ha valaki 30 akkor még ilyen lágy a feje.
Tudod mit írj még valamit akkor a tied lesz az utolsó szó oké.
köss bele ebbe is azt szevasz.
vége.

@ttis 2010.01.04. 11:03:21

Ez a Lefuladok vele a lámpánál dolgok annyira szánalmas... lehet okoskodni hogy így úgy amúgy, persze ha leugrasz a pedálról...istenem..kis gáz, de most magyarázzam.., ez a nemtudok mit irni de még kell tíz sor irjuk le kategoria ...
süti beállítások módosítása