A jövő mindent vivője

Flybo Total Electric

  2009. május 06. - Winkler Róbert Címkék: vélemény

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Így kínozzák az utángyártott lámpákat Tajvanon
2015-06-12 11:07:30

Az Eagle Eyes nem számít nagy gyárnak Tajvani viszonylatban, de még a sziget déli részén, Tajnan városában

Néhány megfigyelés az új fényezési trendekről
2015-05-26 17:52:20

A China Airlines Tajvanból Frankfurtba késett másfél órát, így buktam a budapesti csatlakozást. Az ölembe

Cuki cicák a gumigyári klotyóban
2015-05-22 17:46:25

Ránk szakadt a monszun, amit Tajvanon nagyon vártak, mert a száraz évszak nem csak száraz volt, de hosszú is.

Felkúrták az agyam Tajvanon
2015-05-21 15:52:45

Konfuciánus szentély a Vacron-központ kerítésénél Ma a sokadik dashcam-céget látogattam meg a Taitra

 

Érzetre minden ízében papundekli. Ennek csak az mond ellent, hogy a legváratlanabb helyeken rozsdásodik - kínai elektromos autót teszteltünk.

 Vélemények az azonos című írásunkról.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr321105440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2009.05.06. 03:19:58

hub+! ettől rosszat fogok álmodni

Zsoli · http://prohardver.hu/tema/a_nagy_volvo_topic/hsz_1-50.html 2009.05.06. 03:36:09

@Winkler Róbert: A Kóka-féle masinával mi van? Azóta sem hallottam a dologról, amióta mentetek egy kört. Mondjuk Kókáról is kevesebb szó esik mostanság, ami mondjuk nem olyan nagy tragédia.

totalcar.hu/magazin/kozelet/kokavill/

Sopánka76 2009.05.06. 05:59:33

Lélektani határ 3 millió?
Végre valaki gondolkodik!
Szerintem ígéretes!
Csak persze egy kicsit még optimalizálni kell a gyártófolyamatot, vagyis oda is kell egy gondolkodó ember. :)

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2009.05.06. 06:12:27

Ha vettek volna egy régi Swift kasztniját, mint pl. Amerikában az átalakítók egy Geo Metroét, leesett volna az arangyűrű az ujjukról? Kicsi, könnyű, annyi van belőle, mint a szemét... Még alvázvédelemmel (+valami takarólemezzel az akksiknak) és újrafényezéssel is sokkal olcsóbban kijöttek volna, mint a 2milliós Splashsel.

Nagy az isten állatkertje, bammeg, igen nagy.

Drcocteau 2009.05.06. 06:12:36

www.wildfiremotors.com
Még elektromos Smart koppintás is van...

kutyafej 2009.05.06. 07:03:35

Hülyére röhögtem magam a cikken! Úgy látszik Mao regnálása nem volt eredmény nélkül: igazi szemét ótvar hulladékot sikerült összegányolnia a kínai elvtársaknak! Ha ezekkel a mozgó szemétládákkal meghódítják a világot, akkor vagy nagyon meg fogok lepődni, vagy előtte mindenkinek átmossák az agyát, hogy ne vegyék észre az "apró" hibákat a kommunista ipar e csodálatos remekén.

Lesterx 2009.05.06. 07:18:16

Ha Winkli a 80-as évek végén mutatja be ezt az "autót",most tapsolva örvendeznénk.Még hogy nincs időgép...pfff.

zootyo 2009.05.06. 07:27:46

Fujj undorító szar gagyi rozsdásodó retek. Miért nem tesz a világ a kínai szarok ellen? Miért lehet pl utánzat NOKIA-t forgalmazni?
Eddig legalább a márkajelzést és a márkanevet nem volt szabad 1-1 be használni, mostanában már az is mindegy.
És most itt az autó is. Oda fog jutni a világ, hogy mindenből lesz utángyártott mocsadék szar is? Miért nincs valami szerv ami kiszüri ezeket a szarokat, hogy az EU környékére se juthassanak.

oggy71 2009.05.06. 07:40:20

Csak egy szó a Nokiáról (ami egyébként Nokla), Kínában az államtól támogatást kapnak ha hamisítanak vmit! Ez komoly!
Nna meg azok hegesztési varratok a gépen!
Ha a valagamba dugom az elektróda fogót akkor is szebbet húzok, nem ilyen darázsfészkeket!

IQLight 2009.05.06. 07:40:48

Aztakurva... autó a javából. :)))))

Secnir 2009.05.06. 07:42:14

erről a matiz kínai koppintása jut az eszembe. szerintem egy olyat berheltek meg villanyautónak.
igaz, az összerakás roppant igénytelen, az anyagok ritka szarok, a gombokból ahány annyiféle.
ÁMDE
szerintem 2 év, és felfejlődnek ilyen téren is olyan szintre, hogy csak lesünk, mint a moziban.
ez, amit itt láttok szerintem egy tanulmányautó, mint az összes többi cégnél, csak itt eladták egy lúzernek...

(F)ordító · http://aztirjaa.blogspot.hu/ 2009.05.06. 07:44:26

lehet röhögni, de ezek a sárgák kitartó egy fajta. mag még szar, de nem adjék fel és meg fogják csinálni. majd.
anno a japcsikon, utána meg - nem is olyan rég - a koreákokon röhögtünk... oszt most meg ki a hunyadi?

.: mimino :. · http://chinacar.blog.hu 2009.05.06. 07:56:11

HEHEHEHE. Jó volt ébredni egy ilyen cikkre, legalább nem vagyok egyedül a kinai autók kérdésével! Szánalom ez a sok borzalom ami onnan kikerül.. Látta valaki a kinai Smart alvázát? Egy GoKartnak is merevebbnek néz ki a szerkezete mint annak a duoplasztnak sem nevezhető kalcium-hiányos tojáshéjnak.

Robi, Shuanghuan CEO teszt mikor lesz?? Már régóta várom .. :)

emarfilo 2009.05.06. 08:01:30

Szerintem azok a szögvasak simán kiállják az átrozsdásodási garanciát.A garancia nem a korrozióra vonatkozik,hanem hogy nem lyukad ki 12 év alatt.Ez a cél simán tartható! :-)
Az ajtók nem a matizé?

Hrzrasn (törölt) 2009.05.06. 08:01:42

Akkor már inkább a porscheimitátor PGO Cévennes:
www.pgo.fr/models/cevennes/index-en.html

BTA 2009.05.06. 08:09:39

Arra azért kíváncsi lennék, hogy a hatóság forgalomba helyezi-e.... mert nem hiszem, hogy ésszerű (és szabályszerű) indokokkal meg lehetne tenni... maximum a megfelelően vastag borítékkal... ahogy ezt tették egyes tömegközlekedési eszközöknél pl.....

Hrzrasn (törölt) 2009.05.06. 08:13:06

@BTA: Hát ezeket az életvszélyes hulladékokat ne is helyezzék forgalomba:
index.hu/cikkepek/totalcar/tesztek/totalelectric//.gdata/gp_totalelectric_71.jpg

Ezt 10km/h-val megkoccintja egy Twingo, és atomjaira hullik.

BTA 2009.05.06. 08:17:54

@Hrzrasn: azt én sem tartanám túl jó ötletnek, de nem ez lenne az első sz@r, amit átnyomnak a vizsgasoron... a megfelelő hátszéllel.

bankár 2009.05.06. 08:21:32

Kínában mindenki valamiféle végzettség nélkül építhet autót?!?!
hogyan lehet ilyen $zart gyártani-engedni?

gamewolf 2009.05.06. 08:23:58

Ez miez?Akik ilyet gyártanak arra ítélném, hogy életük végéig ezzel a fossal kelljen járniuk...

Lacc78 2009.05.06. 08:35:31

"Másrészt pedig ott az izgalmas tény, hogy üresben túráztathatjuk a motort. Beszarás. Viúúúú-viúúúú, mint egy centrifuga kétségbeesett segélykiáltása a műszaki cikkek bontójából."

Ez nagyon nagy. Betegre röhögtem magam így korán reggel.

Hrzrasn (törölt) 2009.05.06. 08:46:46

@BTA: Ha nekem amputálja egy Twingo a lábamat, nem vigasztal, hogy mások is így jártak.

zootyo 2009.05.06. 08:56:02

@oggy71: Telefonokkal foglalkozom. Rég volt hogy Nokla-nak hamisították őket, jóideje simán megy a Nokia név, sőt a gyári billentyűkódokat (*#0000#) is leklónozzák. Ellenben egy 10 forintos processzor van benne, ami saját fejlesztés és kb egy 8 évvel ezelőtti szintnek felel meg.

Kelempácmadárkeresőgép 2009.05.06. 08:56:44

Winki te Ommm vagy Ommm aki Winki?

ballag 2009.05.06. 08:57:23

Az autó motortere, meg a bajuszkapcsolók kísértetiesen hasonlítanak a Maruti 800-éra... Talán egy pár generációval ezelőtti Alto klón?

=Daniken= 2009.05.06. 08:57:51

Ez a kocsi egy tipikus kínai hulladék.

Kézzel hegesztett ócska szar. remélem már intézitek a garanciát és a visszaszállítást:-))) hosszas levelezés után jó ha visszakapjátok a 20%-át, de csak ha volt szerződés:-DDD és az sem biztos:-))

Lehet hogy Kína lesöpör majd mindent, de az még olyan 20 év..mert ezzel a morállal Japán még mindíg a Geo Metro licenszeivel bíbelődne a Suzuki gyárban, hogy legyen nekik eladható autójuk Ejrópában:-)

yeti 2009.05.06. 09:10:47

Az a padlólemez,alváz olyan mintha ötletszerűen hegesztettek volna össze hulladéklemezt zártszelvénnyel kertkapunak,majd a kezdeti sikereken felbuzdulva inkább autót építettek volna belőle.

Poén lenne megmutatni valami KPM-esnek,vagy autóipari szakembernek,hogy mit gondopl róla....

SsPL71 (törölt) 2009.05.06. 09:23:02

Ezt az izét valami rizsföld melletti kunyhóban berhelték?
Gondolom 2 egyformát nem sikerülne nekik "gyártani".

Ezt nem hiszem el, hány hulladék roncsból rakhatták ezt össze?

Az a padlólemez, meg az akku egység hozzáhegesztése, valami hihetetlen.
Ez már törött volt és a félig sikerült helyreállítás után alakították villanyosra?

Nem tudok, napirendre térni, le is olvadtak a biztosítékaim.
"Ez vagy valami, vagy megy valahova"

Secnir 2009.05.06. 09:23:35

@=Daniken=:

garanszié? szerződész? occóé? hülye-e vagy? :)

amúgy szvsz nincs az húsz év. kivesznek a ping-pong szakmából olyan egymillió embert, és nekiállnak elektronyos autót csinálni. két év.

Tipo16v 2009.05.06. 09:26:26

gyönyörű egy autó..szépen kidolgozott belső bőrözéssel:D:D:D:D:D:D
bár belülröl szebb mint a tata nano szerintem:D

SsPL71 (törölt) 2009.05.06. 09:29:40

Az a bogárgyűjtő napfénytető meg, hát....
Még hogy Total Electric, ezek Totál hülyék.

Rocko- 2009.05.06. 09:32:34

jézusom. én helyben meghalnék a röhögéstôl, ez annyira fos.
de nem mertem volna kipróbálni. egy elektromos autó, ami rohad és beázik? sztem az érintésvédelme valahol a gagyi játékaik szintjén lehet.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2009.05.06. 09:38:14

@sipike78:
Szerinte azért nem, mert újat akartak. Nem affektálásból, hanem hogy ki lehessen próbálni egy valós tartós tesztet az össz befektetés / használhatóság arányra. Ha használtból indulsz ki (legyen az Trabant, Kacsa, Citroen AX, Suzuki -ezek könnyűek és olcsók), mindig bezavar a használt rész hibáinak javítási költsége az össz költség számításba.
Én csak azt nem értem, hogy miért Kínával próbálkoztak, amikor autóban -egyelőre- Kína sehol nincs, míg Indiában is hasonló áron állítják elő a guruló dobozokat, de már húsz évvel ezelőtt is képesek voltak európai (na jó, k. európai) szemmel is értékelhetőt produkálni a Marutival. Abból még ma is futkosnak példányok, ami a magyar úthálózat ismeretében szép teljesítmény. Ez a fostalicska a 20 évvel ezelőtti Dacia szintje, nem a húsz évvel ezelőtti Marutié.

eko 2009.05.06. 09:38:38

Dögöljön meg mindenki aki a sárgáktól vesz valamit!
Azért fejlődik még válság idején is a kínai gazdaság, és azért ekkora a munkanélküliség, mert onnan importáljuk a sz@rt!

eko 2009.05.06. 09:40:40

@Csokis:
" Ez a fostalicska a 20 évvel ezelőtti Dacia szintje, nem a húsz évvel ezelőtti Marutié."

Nem igaz! nekünk volt 25 éve Daciánk, és ilyen hegesztéseket sehol nem láttam rajta!

Secnir 2009.05.06. 09:41:50

@eko:
"Dögöljön meg mindenki aki a sárgáktól vesz valamit!"
teljesen igazad van.
magyar gyártmányú számítógépről kommentelsz?

eko 2009.05.06. 09:48:33

@Secnir:
"magyar gyártmányú számítógépről kommentelsz?"

:-) Nem. Amcsi, de Finnországban szerelték össze..

Secnir 2009.05.06. 09:50:00

@eko:
és az alkatrészek is amcsi vagy finn elemek, igaz?

eko 2009.05.06. 09:51:21

Illetve ezt mondták, amikor megrendeltem.
De most nézem: Made in Ireland matrica van rajta...

eko 2009.05.06. 09:53:04

@Secnir:
"és az alkatrészek is amcsi vagy finn elemek, igaz? "
Azt sajnos nem tudom. De ugye nem oda akarsz kilyukadni, hogy "sajnos nem tehetünk semmit a kinai import ellen!"?

ifrance 2009.05.06. 09:54:50

fotosopp. ilyen autó márpedig nincs! ki van zárva. bazz! sztem ez egy totálosra tört kocsi volt, aminek a motorja is sérült, ezért aztán átépítették otthon a fészerben. A tetőablakot meg szerintem véletlenül fordítva szerelték be, aztán már nem akartak szarakodni vele ("jó lesz ez az ejrópai uraknak"). szerintetek tényleg létezik ilyen igénytelenség??? díszléceket felcsavarozni az ajtókárpitra? gyárilag? szerencsétlen tulaj! ha 50KHUFért adnák, lehet vennék egyet a feleségemnek boltbajárós autónak (napsütéses időben, mert esőben bele nem merném ültetni). mire felnőnek a gyerekek, és visszamegy dolgozni szépen el is porladna, nem lenne vele gond hogy hova tegyük.

egyébként mennyit tud menni egy feltöltéssel?

eko 2009.05.06. 09:57:55

@Csokis:
Nekünk -miután hazahoztuk, és újra összeraktuk, utána huztuk a csavarokat, és kijavitottuk a félredugott csatlakozókat- semmi gond nem volt vele a féltengelyeket kivéve..
Bár korábbi évjárat volt, mint 89..

alvajaro 2009.05.06. 09:58:07

@Secnir:

Ez a cikk egy eredeti kínai konstrukciót mutat be. eko számítógépének lehet, hogy számos részét Kínában gyártották, de attól még nem kínai, ugyanis nem a saját (gyártás)technológiájukat használják, hanem azét a cégét, aki odavitte a gyártást. Nagy különbség.

alvajaro 2009.05.06. 10:05:57

Azért az a durva, hogy egy ezerkettes zsiguli (fiat 124)is jobban néz ki a konstrukciót és az összeszerelési minőséget tekintve, mint ez. Bárhogy is nézzük az alsóhangon is a hatvanas évek közepe...

Ez egyszerűen igénytelen.

Winkler Róbert 2009.05.06. 10:08:59

@Zsoli: Nem tudom, mi van a Kóka-féle pöcsköszörűvel. Addig se voltunk nagy haverok, azután se lettünk. Gondolom azt ugyanígy elfelejtették, bár az ehhez képest egy Hummer volt.

Shakesbeer 2009.05.06. 10:10:01

Aki megveszi, meg is érdemli, pár éven belül biztos lehet majd kapni a METRÓ-ban, mint a quadokat.

alvajaro 2009.05.06. 10:20:47

@triumphator:

Azért azt ne felejtsd el, hogy a harminc évvel ezelőtti japán kocsik jók voltak, a húsz évvel ezelőtti koreaiak sem voltak ennyire gányok... Ezek meg egyszerűen szarok...

foldesgergo 2009.05.06. 10:25:42

Kissé kókány, de a célnak megfelel...

ifrance 2009.05.06. 10:25:50

szerintem itt nincs miről beszélni. ilyen igénytelenség SOHA nem létezett Európában, nincs az a 60-as évek beli autó (lehet, hogy szovjetbe van, de az meg nem Eu), amelyik ilyen igénytelen megoldásokkal készült volna. Nekem kb az jut eszembe róla, hogy az erdélyi utakon sűrűn felbukkanó trabant motoros szekerekre ráfaragták egy kisautó külsejét. és hát nem lett nagyon passzos. de színvonalában talán azt idézi. viszont ami hatalmas különbség: azokat a szekereket a praktikum szülte egy-egy fészerben. ez meg itten tömeggyártásra tervezett valami.

ifrance 2009.05.06. 10:27:24

viszont ez itt a valódi limitált széria! nincs két egyforma darab, az biztos! :)

Hrzrasn (törölt) 2009.05.06. 10:37:36

@Secnir: Azok többnyire Tajvanon, Indonéziában, vagy Japánban készülnek. A kínaiak még egy DSPt sem tudnak kifejleszteni.

Alf (törölt) 2009.05.06. 10:40:04

a vényóc jó, a többi szar. tudom.

törvényenkívüli 2009.05.06. 10:44:01

Állat a fixen kijelző LCD kijelző :)

A trolibusz-vezetők tolongani fognak, hogy vegyenek egy ilyen, és akkor már nem csak felsővezeték alatt repeszthetnek.

Otthon barkácsoló ezermestereknek pedig maga a gyönyörű mennyország. Ezt bármikor lehet építgetni, szépítgetni. Csak nehogy a házasság rovására menjen.

törvényenkívüli 2009.05.06. 10:47:16

ja igen, elfelejtettem
a totalcar nem akar magának egy új logót? pl amiben van egy totalelectric?

Jean-Baptiste Emanuel Zorg 2009.05.06. 10:49:17

ááááááá bazeg, ilyen varratokat... ilyet bárki tud húzni, aki előstör vesz a kezébe vmi invertert, vagy CO-t. ez nagyyon durva

Anulu · http://salgoauto.hu/ 2009.05.06. 10:51:04

Minőség és megbízhatóság a maximumon. :D

Hrzrasn (törölt) 2009.05.06. 10:51:56

@Jean-Baptiste Emanuel Zorg: Milyen varratok? :)
Van rajtuk néhány pöttyintés.

oggy71 2009.05.06. 10:56:48

@zootyo: Lehet a koppintott szarjaikkal (pl. N95 8gb, 5800) át tudják cseszni a balekokat, de az autóikkal már nehezebb lesz megvezetni a jónépet.

Honda<->Tomi 2009.05.06. 10:56:57

Ááááááá.... : S
Ez viccnek is rossz.
Az a 25 éves eladó Panda a kisfilmből még most is különb ennél, nem hogy vadi új korában!
Nem számítottam másra. Pedig ott vannak a japók közelében. Elleshetnének 1-2 trükköt. De ha csak a koreaiaktól tanulnának már az is hibátlan lenne.
NEM SZABAD BEENGEDNI AZ ORSZÁGBA ILYENEKET!
Főleg nem 1,6 milláért....

McK (törölt) 2009.05.06. 11:10:07

A bódé Matiz koppintás.
A lökhárítók,ajtók,stb.
Egy ráncfelvart Matiz koppintás.
De otthon sufniban összerakva.
Hihetetlen gány munka.
Botrány.
Én ezért egy fabatkát se adnék,pedíg az nem sokat ér..
A kezét letörném annak ,aki ezt a kezéből kiadta.

McK (törölt) 2009.05.06. 11:12:32

Jah..
Ez semmihez sem hasonlítható,aki ezt egy Koreai autóhoz hasonlítja,az hülye.
Egy Nexia,vagy Tico MINŐSÉGBEN 8-as azon a 10-es skálán,ahol ez 1-es..alá..

vkindustrial 2009.05.06. 11:17:02

Bakker, ilyen ocsmány hegesztési varratokat, mint amilyenekkel ez a kis masina össze van tákolva, már rég láttam.
Én már elég rég hegesztettem, de szerintem mindenféle gyakorlás nélkül különb módon összevarrtam volna a vasat.

Luighi 2009.05.06. 11:22:39

Emberek!

Összegzem a cikkből, és a véleményeitekből összeállt tutit!

A kínai elvtárs/ifjú titán nagyot mert álmodni, pedig tényleg valószínű eddig csak az ócskavastelepre, meg az autóbontók eladhatatlan hulladékait tároló részbe eresztették be. De miután már látott Tesla Roadstert/Lambo Countach-ot fényképről/matchboxról és a bótba olyat nem 5dollárér' adnak hát csinált egy elérhető autónak látszó kütyüt. ÉS MÉG EL IS ADTA!!!!!

Úgyhogy a következő 10 évre megvan!!!!!! a fejlesztési ZSÉ, sőt a hegeszteni is tudó(ha kell!) specialista bére (200dollár/év :-)) met a cucc nem került 50 dollárnál többe az szinte tuti ismerve a kínai cuccok árait. Aztán eladták 7-8000ért!!! ;-D

A következő ótó már legalább a Lada Szamara szintjén lesz, és valószínű már fél éven belül, stb

Melyik autógyár tud ennyire gyorsan innoválni?

Mondjuk ez a "szar" se tűnik rosszabbnak mint az első autóm az akkor már öreg Fiat500, húsz éve. De ha látnánk a csinálás(gyártásnak nem titulálnám az ezen első (kísérleti) példány elkészítését, egy képzetlennnek tűnő amatőr autórajongótól!) lehet akkor lesnénk igazán! Nem csodálnám, ha a hegesztések trafó nélkül csak direktbe hálózatra kötött (életveszélyes!) elektródafogóval történtek volna... Vagy hasonlók...

Összegzés: előbb lesz használható elektroautónk kínából, mint bármelyik klasszikus autógyártótól! szerintem

kewcheg 2009.05.06. 11:36:42

Én csak azt nem értem, hogy az alvázat akkor már miért nem fából csinálják?Mondjuk ilyen építkezésekről megmaradt fosznyideszkákból lehetne fűrészelt jó kis alváz kani ácskapcsokkal összeakasztva.Vagy a benti kapcsolók pl. lehetnének sima fali villanykapcsolók, a kormánykerék meg gyerekbicikli kereke.Ha már...Ha ez ütközik, a kormyrúd a vezető szemén keresztül a koponyájába fúródik,a szilánkosan repedő műszerfal herén szúrja, míg az elszakadó alváz-ponthegsztések miatt a padlólemez merevítővasai -mint alvilági kélgyók- kibújnak alulról a padlóból, és minden bent ülőt alulról felnyársalnak.Aki nem hal meg azonnal, azzal a rozsdás vas miatti vérmérgezés pokoli kínok között végez.Ezt adja a PRC a világnak.Régi tanárom járt még a nyolcvanas években túristaúton Észak koreában, amit KGST -beli megbízható elvtiknek szerveztek, arról mesélt ilyen jellegű megoldásokat.Vitték őket valahová, előtte megjavították az utat, de az a busz alatt már málott széjjel.Még oldalra nézni se volt szabad engedély nélkül.Számomra ez az egész azt jelzi, hogy az ázsiai ember milyen utat tud bejárni, ha normális társadalomban él (lásd Japán,Dél-Korea,Tajvan) és milyet ha szavakban emberközpontú, de valójában lélektelen,elnyomo,rabszolgatartó,gonosz rezsim alattvalója...

yomsisi 2009.05.06. 11:49:07

Kell még nektek? Nem?
Akkor belökném a Dunába! :-)

Negrogo 2009.05.06. 11:49:10

Ezmiez! Es ezt igy hogy? 1,6milla? Egy hasznalt robogo arat se adnam erte.

Zigóta 2009.05.06. 11:53:18

Ugyan már drága feleim - mi van, ha egy kezdő ( nagyon kezdő :-P ) mérnökcsapat prototipusáról van szó, amit tekintettel a kiforrott technikára kedvezményes áron adtak el az első jelentkezőnek?

Volt valami Matiz utánzat kínai autó - talán Cherry? - nem lehet, hogy az volt az alap?

classicmotoring · http://motoring-culture.blogspot.com 2009.05.06. 12:02:02

na mindegy, hogy milyen ez az auto... elvileg a villany motor+valto jo megoldas lenne ha vegre valami komolyabb akkumulatorokat tlalnak majd fel. kepzeljuk el, hogy egy 200kw villanyauto ugyan ugy fog viselkedni mint egy mai sportkocsi kezi valtoval es ez mondjuk nekem mint autobuzi jobban tetszene mint a villamos erzes. ugyanugy lehetne csikorgatni meg drftelni mint most, csak a hang nem lesz.

vagodeszka 2009.05.06. 12:28:47

@.: mimino :.:

Huhh, az a CEO teszt tényleg hiányzik a totalcarról! Múltkor láttam egyet élőben az egyik plázánál, nem bírtam ki hangos röhögés nélkül...

gtr-vspec 2009.05.06. 12:30:41

Nem a villanyhajtas a rossz, ez az auto egy benzinmotorral legalabb ilyen szar lenne, eleg mg nezni a futomuvet es latni hogy fogalma sem volt a tervezsonek milyen terheleseket kap majd a futomu, kedvencem az egy lengokaros mcphersonra hajazo elso futomu, de ha a merevtengelyes hatsot nezed akkor az is olyan, mintha a tervzoje csak messirol es hatulrol latott volna merevhidat, kulonben nem eroltette volna az egy darab kereszttartot...

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.05.06. 12:35:34

Atyaég! ezek a hegesztések és kidolgozás! Ez félelmetes egyszerűen. Én nemhogy 25 mph-val, de km/h-val se mernék menni ilyennel. A bringáról ha leesel ennyinél. még van esélyed a füvön landolni, de itt összevágna a sok éles műanyag, vagy kibökné valami a szemedet! 1.7 millióért... Hát annyiért inkább egy autót kérnék :D

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.05.06. 12:37:35

Tényleg, mi lenne az opció, ha nem írólap van a középkonzolra telepítve? "nagynaviDVD"? :DDD

lapancsai 2009.05.06. 12:38:31


Na ugye, hogy újra lehet értelmezni, a 100 napos tojást...Nem csak nálunk divat a csettegő, bár ők komolyabban gondolják, mert gyártásba viszik a sufnituningot. Biztosan a zöldpárti frakciójuk intézte az elektromos hajtást. Ez az izé, inkább egy groteszk karikatúra.

superbfanatic 2009.05.06. 12:39:10

Üdv!
Kíváncsi lennék egy törésteszt alatt mi villan át a tesztbábú agyán .Talán az akkumulátor ?! :o)

dr.oid 2009.05.06. 12:47:44

Roberto ez nagyon kúlverda:) nemkevésbé a James Hetfield bajuszdizájn:) Whatthefuckisthis made by the Great Chinese Shitmaker Co.? ezért utálom annyira a kínai gagyit és próbálok nem kínai cuccokat venni. de ez egy kínaiszar-villanyautó. végigolvastam a Tesla honlapját és a szokásos amerikai marketinrizsa ellenére meg kellett állapítanom, hogy profi cucc. tehát nem egy kínai fostalicska alapján kell véleményt mondani a villanyautóról. a Gigant sem hasonlítható össze az ICE mozdonnyal. még egy kispolákból is szigorúbb villanyautót lehetne összehozni itthon úgy is, hogy egyedi villanymotorok és alkatrészek kerülnek bele:D

Hiluxos 2009.05.06. 12:53:42

Jajj ehez képest egy Trabant is autónak tűnik. - arról legalábbb tudjuk hogy az 50 es évek technikája.

remélem nem engedik be európába ezeket a bóvlikat, amíg nem lesz valami normális törésteszt, és használható minőség.

sunblind 2009.05.06. 12:59:27

"mint egy centrifuga kétségbeesett segélykiáltása a műszaki cikkek bontójából"

:D

kewcheg 2009.05.06. 13:10:16

Egyékkén pár hónapja volt az AutoBildben egy cikk ezekről, ott azt nyomozták, hogy miként másolják a Smartot? Voltak fotók is, kietlen üzemcsarnokban hokedlikra állítva tákolt a droid egy-egy darab ilyen szart.Mindent kézzel.A Smart nem tud semmit se kezdeni velük, még a kínai rendőrség is a lopott smarttal járőrzik. A melósok a faluból a városba menő parasztok,akiknek gondolható milyen érzékük van a műszaki ipari tehnológiához.
De a kommunista tőkés tulajok ott is Mercivel meg hasonlóval,de legalább valami ott összerakott VW-vel járnak, akkor ismerniük kell az autógyártás mai színvonalát...

qmatch 2009.05.06. 13:12:50

El kellene felejteni már ezt a túlzásba vitt költséghatékonyságot. Mert egyszerűen egy szint felett - illetve ALATT - már nem megy!
Ja, és főleg nem villanyautón kellene kezdeni a "jóárasítást", mert pillanatnyilag az egyik legdrágább energiatárolási forma az akkumulátor - legalábbis nagyságrendekkel drágább, mint a benzintartály.
Egyébként meg: szarjanak sünt a köcsög kínaiak. NINCS KÍNAI CSODA!!! Csak éhbérért dolgozó kínaiak milliárdjai vannak, ezért tudnak bármit olcsón legyártani. Ellenben ha gondolkodni kell, - alkotni, konstruálni, létre hozni -akkor egy sem képes rá a sok milliárdból!!

biker_kolee 2009.05.06. 13:21:42

Jót röhögtem a videón is, a cikken is. :DDDD

Természetesen nem kéne. És Kína akkoris Kína marad.

Csubakka Junior 2009.05.06. 13:22:16

Állat volt a burnout! A Jetson család gépe nyomott ilyen effektet, mint ez a gépsárkány! A közelünkben van egy vasúti átjáró, amire elég meredek út visz fel. Belegondoltam, hogy valyon meg bírna-e bírkózni vele.

Rák Attantam 2009.05.06. 13:42:32

Jajj! Néztem az alján a hegesztéseket.
Ha annak idején én taknyoltam volna így az iskolában, akkor először is szemen köptem volna magam, majd a gyaxitanár az igazgatói irodáig rúgdosott volna, ahonnan az igazgató az iskola kapujáig pofozott volna. Innen átvett volna apám és hazáig vonszolt volna a pofonoktól sajgó fülemnél fogva. És ha még ez nem lett volna elég: még a bátyám is hangosan kiröhögött volna.
De szerencsére nem így volt. Igaz, villanyautót sem építettem még, szóval kuss a nevem. :))

tlantos 2009.05.06. 13:43:38

@Winkler Róbert:
Ha vegre teto ala jon, akkor szerintem oszre, vagy jovo tavaszra intezek nektek egy specialis tesztelnivalot :)

ostván 2009.05.06. 14:16:26

Undorító benzínfertőzött hozzáállás amit a cikkben előhoztatok.
- tisztességtelen egy amatőr próbálkozást összehasonlítani a nagy gyárak korlátlan pénzkeretből, szakemberek tömegével finomított divatos termékkel. (próbálnátok összevetni a VW Bogár első szériáival!)
- Elektromos autóból NE IS legyen Gran Turismo. Nem arra való.
- Tisztességtelen dolog egy egypéldányban előállítani kívánt termék költségeit összevetni egy sorozatgyártású termék árával (megvígasztallak, NEM jön ki 6 Millából az 1. darab. Közelebb lenne az a 20-hoz! Talán a 100. igen. És 100.000 db alatt nincs lehetőség jelentős költségcsökkentésre. Nézzétek meg az Ikarusz buszok árait.)
- Ettől függetlenül érdekes lenne összegyűjtei, hogy csak itt Magyarországon milyen ötletek, szabadalmak léteznek, amikből jobb nem benzínes járművet lehetne építeni.

Önjáró Talajgyalu 2009.05.06. 14:28:43

En kivennem belole az aksikat meg a motort (bar erosen megfontolando inkabb egy kivenhedt Hajdu tarcsas mosogep motorja), beraknam egy kivenhedt faros Skoda seggebe, amibol mar elverzett a benzines eroforras, es mar is kesz az uberkenyelmes, tagas, ehhez kepest hiperigenyesen osszerakott es olcso villanyauto. Gyorsabb ugyan nem lenne, de uzembiztosabb es biztonsagosabb tutira. :) Ha nagyon akarnam, meg egy vakuum pumpat is beepithetnek ekszijjal, hogy legyen rendes fek.

P-s rendszamnal tobbet az se kaphatna, de legalabb nem lenne benne halalfelelmed. :) Es 1 millio 6 helyett benne lenne vagy 100-ban. Atalakitassal egyutt. :P Egyeb KGST auto fanek probalkozhatnak Trabant, Kispok, extrem esetben Lada vagy Wartburg kasztnival is, bar pl. Skoda Rapid kasztniert kulon pont jar az elmebetegsegi skalan!

Jo barkacsolast! :P

Jean-Baptiste Emanuel Zorg 2009.05.06. 14:53:13

hogy sose kell ilyenbe többet ülnöd? biztos vagy ebben? :)
Most még röhögünk, majd elfogy a benzin, majd kell mindenkinek villanyautó, előre befizetéssel, több év várakozással. lehet h lesz vkinek dezsavű érzése is az auóvásárlással kapcsolatban :)

Jean-Baptiste Emanuel Zorg 2009.05.06. 14:58:30

@Önjáró Talajgyalu: nem jó az a hajdú motor, én pont egy olyanból csináltam polírozógépet, és nincs nyomatéka :S simán lefogtam kézzel, meg erőlködött is, amikor nyomtam neki a a dekliket. aztán váltottam darálómotorra :D segédfázisos, na az adta neki! annak már fordulata is van, de a hajdu motor maradjon csak a mosógépben :)

Póktalicska (törölt) 2009.05.06. 15:01:28

Ez... ez... ez iszonyat! Erre nincsenek szavak... Soha nem éreztem még úgy, hogy képes lennék egy autónak nekiesni kalapáccsal, és kárt okozni benne. De ezt szívem szerint rommá zúznám, összedarálnám, felgyújtanám, majd a maradék hamvait elásnám jó mélyre.

Kifordított kacagány 2009.05.06. 15:02:11

én csak azt nem értem, hogy ha már ennyire környezetvédünk, akkor miért nem motorhibás használt autót vesznek az átalakítók, hogy annak az elbontásával se a környezetet szennyezzük?
meg azt sem értem, hogy miért pont kínából kellet ezt a szart megvenni, mikor az usa-ban már évek óta alakítanak át autókat és onnan kész technológiát lehetne vásárolni ennyiért.

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2009.05.06. 15:10:05

Nekem tetszik. Mint kis városi vacak nagyon király. Ütöd, vágod, aztán megdrótozod. Az más hogy nem mennék vele sehová, mert szerintem férfiként 1 matiz is ciki, meg minden ami nem kupé, limó, kabrió, buszlimuzin, vagy SUV. Szóval nem röhögtetném magam egy ilyenben minden nap munkába járni, de aki nem akkora sznob, annak szerintem fasza. Szerintem ami széthull, annak lelke van. Lásd még olasz autók:)) Keress egy Lexusban lelket!

Mammut8 2009.05.06. 15:16:23

érdekes emblémája van :D
mint egy bugyi :D

Tipo16v 2009.05.06. 15:26:55

corsa b hátso lámpa, matiz ajtok, első index....ez egy összetákolt szar:D

Teeboy 2009.05.06. 15:31:17

ESKÜSZÖM, AZT HITTEM EZ EGY OTTHONI BARKÁCS!!! De ez még annak is gyenge volna!
Nem irigylem a tulajt...nagyon jót röhögtem :D

Carfan 2009.05.06. 15:37:28

Végre egy igazi "régivágású" TC cikk amiben nem fikázás, hanem igazi poénok és irónia van. Köszi WInkler;) Jó ilyet olvasni ismét.
Az autó mondjuk tényleg vicc, de legalább egy nagyon jó írás született róla.

gandras 2009.05.06. 15:43:23

Egy valamit hiányolok. Hány km-t bír az aksi ? Mennyi az aksi élettartama ? Mennyi idő alatt lehet feltölteni ?

Ezek szerintem eléggé fontos dolgok egy villanyos gép esetében.

w a s d 2009.05.06. 16:00:15

@Hrzrasn: Ezt inkább nevezném replikának, amit rengeteg gyártó csinál.

w a s d 2009.05.06. 16:07:36

@ifrance: Szerintem ilyen szutykot még az oroszok se gyártottak a Szovjetunio idejében sem.

yeti 2009.05.06. 16:16:53

@Winkler Róbert: A cikkből számomra nem derül ki egyértelműen,hogy milyen akkumulátorok vannak ebben az.....izében.
Arról lehet valamit tudni,hogy kb. mennyi a hatótávolsága?(vagy ezt még senki sem merte kipróbálni?)

yeti 2009.05.06. 16:19:17

Ha lenne egy ilyenem raknék rá tetőtartót,rágumipókoznám nagyapám benzines áramfejlesztőjét és ha kimerül az akku csak berántanám és folytatnám az utazást:)

Doubledeceker 2009.05.06. 16:21:52

Az a fura, hogy akadt nem egy hülye, aki a "kéne" gombra kilkkelt... :D

Ilyen összegányolt szart, még életemben nem láttam, én nem vagyok egy félős fajta, mentem már 150 km-t csak kézi fékkel, vagy csak három csavarral felfogatott kerékkel, de ezzel a szarral nem indulnék el munkába.

Nem az örökké valóságnak van tervezve na.

Az ára pedig egy vicc.

Az elektromos autó konceopciója remek dolog de ennek az izének itt semmi köze az elektromos autókhoz. Azt hiszem.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.05.06. 16:36:29

@Nandi29: szerintem is közelebb áll a kínai elektromos robogókhoz(?), azok se sokkal igényesebbek (de azért egy kicsivel talán mégis)... Azoknál például a felni szétrobbanására (!!!) nem vonatkozik a garancia! Hát bazd meg, igazán megnyugtató 180 ezerért (mert ennyit kérnek értük). :D

Ez meg ugyanaz nagyobb verzióban. Hígfos egészen konkrétan.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.05.06. 16:38:14

@Póktalicska: érdekes, nekem is a fejsze jutott először eszembe, amikor megláttam ezt :D

IQLight 2009.05.06. 17:09:22

Kérdésem (3 pirospontért): Mit jelképez a Flybo emblémája?

gnme 2009.05.06. 17:13:46

igen igen ... hiánycikk az áramátadó és az ESAB elektróda.

A kínai szar co gatyamadzaggal mi is hasonló varratokat tudunk húzni 3.1-es műbizonylat ide vagy oda.

Nézzük mi ez: otthon a melléképületben készült gyártmány. Szar méhtelepi vasdarabokból meg vaterás cuccokból összegányolt bódé.

Nézzük milyen színű ... mivel nem 61-es busz: mi a lófasz ez a nagy büdös fehérség?

T-boy (törölt) 2009.05.06. 18:15:38

Ha valaki a nevemre írná,agyonverném!
Aki kivinné a játszótérre,azt még talán
az UNIO-ból is kitiltanák.

ALVAJÁRÓ
Szerintem Zsigulihoz hasonlítani súlyos
sértés/a Zsigára nézve/
Inkább a lábhajtásos Moszkvicsra hajaz,
idősebbeknek lehetett gyerekkorukban,de
annak sokkal masszívabb a karosszériája..

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2009.05.06. 18:16:57

magyarországi importőr kerestetik hehehe

.: mimino :. · http://chinacar.blog.hu 2009.05.06. 18:19:11

@vagodeszka: én is láttam egyet tavaly a palota-szállónál. muhahaha. nem is inkáb gigalol!! kiszáll belőle az ipse, kiváncsi voltam, vajon mit gondolhat magáról? Ő a jani?

Secnir 2009.05.06. 19:01:14

háááát újra
most kicsit átnéztem a cikket újra.
szerintem átbaszták vásárlót, mert írták, hogy szerintük törött volt az autó (volt nem kevés nyoma). lehet, hogy ezért néz ki így, ahogy.

zweitakt 2009.05.06. 19:02:17

A svájciak anno tavriákat alakítottak át villanyautóvá. Még az autókatalógusban is szerepelt a 90-es években. Mit nekik herélt buzuki...;-)

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2009.05.06. 19:04:51

@Nandi29:
Én voltam az egyik hülye. Neked nem kéne ha ingyen adnák? Szerintem az anyámnak jó lenne munkába járni.

superbfanatic 2009.05.06. 19:35:56

@ostván:
Üdv!
Olvasd el még egyszer a cikket ! Nem egyedi darab, hanem sorozatban gyártott undormány.
Azt hiszem az Auto-Bild-ben mutattak egy trabit meg egy régi Opelt amit egy papika alakított át százszor igényesebben.
Akkor kell erőltetni a technológiát, ha már kiforrott.

Érdekes 2009.05.06. 19:43:13

Ez jó volt ez a videó :D Még ilyeneket :D a Gábor már nem tolgozik a TC-nek?
A kis rozsdaboglyáról meg no comment :D 200ezret talán ér, bicikli helyett :D

superbfanatic 2009.05.06. 19:44:04

@megszaLott:
Üdv!
Mit tett veled anyád, hogy ennyire gyűlölöd !? :o)

Sword 2009.05.06. 19:57:17

Kegyetlen. A kínaiaktól minőség terén nem vár sokat az ember, de ez mi ez??
Az alja olyan, mintha valami szakmunkástanuló lángvágóval vágott, szemmel mért laposvasakból taknyolta volna össze. Száradjon le a keze aki ilyen munkát kiad a kezéből. Attól, hogy valami olcsó és igénytelen még nem kell így kinéznie, komolyan lesokkolt. :)
Ideadnák az árát meg pár hónap szabadidőt és a garázsban profibban összerakok egymagam egy ilyet...
Na jó kérek magam mellé egy lakatost :)
De akkor is.

Kifordított kacagány 2009.05.06. 20:13:54

@megszaLott: háát, ha ennek volt is lelke valaha, akkor elpusztult, mielőtt elhagyta volna a "gyárat"

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.05.06. 20:44:56

Nekem tetszik a kis cumó, anyám a nagyanyáimhoz simán ki tudna szaladgálni vele.

NA persze ha normálisan lenne összerakva, persze.

De egy olyan villanytrabit is efogadnék, amit még nagyon régen bemutattatok.

Amúgy nekem az sem hülyeség ha egy elektromos autóban váltó van.
Limitált a motor fordulatszáma, így nagyobb sebesség érhető el.

LAPoska 2009.05.06. 20:56:45

Hat en beszarok... :-))))
Sirva olvastam a cikket... A TC-nak mar csak villanyautokrol kene irni, a villany Minikuuuupernel is hugyoztam ossze magam a nevetestol... :-)))) Nem birtam mar olvasni a vege fele... Mar csak az okorseg miat is kene egy ilyen... :-)))

KenSentMe 2009.05.06. 21:17:15

Én is a műszaki adatokat hiányolom.. a teljesítményt mondjuk nem, de a fogyasztást/töltési időt/hatótávot.. mint a régi autós kártya.. amikor a 32 lóerő ütötte a 25-öt.

prokee · http://blog.prokee.hu 2009.05.06. 21:17:46

Tökéletesen megdöbbentő.
Ti meg, ti hülyék: "Próbáld gázfröccsel!" :DDDDDDD

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.05.06. 21:27:52

@ColT -- korbely.freeblog.hu/archives/2009/0:

Mondom 1.700.000.- FT!!! Egymillió hétszázezer forint!!!

Kicsit erős...

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2009.05.06. 21:32:06

@Luighi: Az egyetlen hozzászólás, amivel teljesen egyetértek.

Tény, hogy ez az autó ótvar, fos munka.
Az is tény, hogy egy olcsó elektromos autó kezdeményezést többre tartok, mint még plusz tíz lóerőt bármely autó ráncfelvarrásánál. Vagy az elektromos Minit, hiperminőséggel, másfél tonnával és 2db szállítható személlyel, kitérdekelháhylóerővel.

Néha megjelenik egy-egy elektromos tanulmány, de 300LE alatt nem tudnak gondolkodni, meg másfél tonna alatt, így életképtelen ötlet mind, és a fejlesztése inkább elbaszott pénz, mint egy ilyen kocsi megvásárlása.

Luighivel egyetértek. Pár év alatt beérik a technika, megtérülnek a befektetések, jobb minőségben tudják gyártani és akkor ez igazán jó dolog lesz.

Secnir 2009.05.06. 21:35:00

korrekt a zene is.
az elején bob marley (fű kell hozzá, hogy be tudj szállni), a végén black sabbath (az utazás közben előjön a halálvágy).

Hrzrasn (törölt) 2009.05.06. 21:37:47

@megszaLott: "Szerintem az anyámnak jó lenne munkába járni."

Hát ha az életbiztosítására játszol, akkor tényleg jó lenne. Másra nem.

skele 2009.05.06. 22:44:19

A cucc leírásából kiderül, hogy a kis aranyos "átprogramozható" 50 mph sebességre. Muhaha.

Ilyen sz@rra pazarolni a Föld véges nyersanyagkészletéből. Besz@rás.

Rocko- 2009.05.06. 22:47:13

most néztem videot:
azért nem olyan egyszerű, Tibi, vakartad a fejed. :))
gyönyörű ahogy a kaszni az nyiszog. :D
a félelmet megértem, én sem mernék ebben ülni, bátorság kell a kipróbálásához.
ezek a sűrű ŐŐŐ-zések nagyon jók. jellemzik ezt az izét. :D
"mi ez a nyoszogás? - azok a kilowattok. a ropogás a kaszni." :DDDDDD
amúgy nagyon kész, a hangja full Puli, egyszerűen adja, a végfelhasználási célt: ez egy halottas kocsi, csak időben eltájolva.
megindulva meg űrhajtómű. kész, szürreális. :D
"próbáld gázfrcsössel"
az nem elektronfröcss? :D
"szerintem ez fékszárny" :DDDDD
ez egyszerűen kész.
ezt kínzóeszköznek kéne bevetni. :)

Salvia Divinorum (törölt) 2009.05.06. 22:51:32

Amúgy ha ennyire elektromosítani akarnak,mondjuk a sok út szélén rothadó Trabantba lehetne új életet lehelni.

ommm 2009.05.07. 01:14:00

Majd Winkler vagy Tibi kijavít, de ha jól emlékszem, akkor a nagy csoda elmaradt: sima, hétköznapi ólom akkumulátorok vannak benne. A hatótávot 80 km-ben adja meg a gyártó, a tények tükrében gondolom nem lep meg senkit, hogy a valóságban minden bizonnyal nem ennyi.
Már csak azért sem, mert el nem tudom képzelni, hogy ez a valami 80000 métert tegyen meg anélkül, hogy atomjaira hullana.
Döbbenetes egy darab, de szentigaz, hogy ilyen jókedv már rég nem volt a szerkesztőségben, mint amikor a videót néztük.

(Adam Sandler: Piece of shit car, Frank Sinatra: Fly with me és persze az Electric Funeral a Sabbath aranykorából, zseniális zene és album (Paranoid))

atomgape 2009.05.07. 09:15:46

Úristen! Úristen! És én ezt a Panamera-etszt után olvastam el... úgy még nagyobbat üt, higgyétek el!

yeti 2009.05.07. 10:06:07

@ommm: Ólomakkuval a 80 km tényleg soknak tűnik,bár ez esetben a gépet felfoghatjuk dizájnos targoncának is.

Drcocteau 2009.05.07. 10:13:51

Megvan a donor! Cherry QQ
www.youtube.com/watch?v=l8277nm5OIs&feature=related
Azért ez a gyár nem annyira gáz, rosszabra számítottam. Az "eredeti" Cherry amúgy elég elfogadható minőségűnek tűnik ehhez a szarhoz képest. Egyébként egy Balkancar ev687-ből + egy régi swiftből simán össze lehetne dobni egy ilyet, kb. 700ezerből, akksival együtt. Nem egy ilyet láttam a youtube-on, pl. keressetek rá a "forkenswift" szóra.

Zenador 2009.05.07. 10:53:45

Ki engedte az országba ezt az autót!?!?

Ezt lehet hivatalosan importálni!?!?

Egy rakás szar ez az autó. Az sem normális, aki ilyet vesz!

Bontószökevény 2009.05.07. 11:23:38

Én egy villanytrabit, vagy kispolákot eltudnék képzelni! Ha tudna 100 kilómétert egyszerre tartós 80 km/h-ás tempóval, járnék vele melózni!:)Ja és napelem a töltéshez! :)

gnme 2009.05.07. 12:31:43

..mondom belinkelem már, hogy értsék a népek, mi ez a nagy fehér "kékség"

www.youtube.com/watch?v=P11FA52t2kM&feature=related

Pilgram (törölt) 2009.05.07. 13:00:53

ez a cikk is jó, jókat röhögtem rajta.

egyébként ez az autó az elektromos-szexuális-zaklatás-panda. azt szugerálja a szemivel.

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2009.05.07. 20:01:29

Ez nem valami DIY-kit? :D Biztos megvette a kínai arc az ottani metroban, otthon összebütykölte, aztán eladta a magyaroknak, hogy "ehun e kínai elektromos autó, vegyed, millióhaté'". Legalább valaki megnézte, hogy tényleg létezik valami ilyen "autógyár" ahol ezeket a szarokat összegányolták? :D

konti10 (törölt) 2009.05.08. 01:01:15

Ez a járgány a szánalmasba való. Szót sem érdemel. Nem közlekedési eszköz.

Drcocteau 2009.05.08. 07:24:46

@immortalis:
El kell hogy keserítselek, létezik a gyár:
www.flybo.cn/
Nézzetek meg egy praktikeres quadot, az is kb. ilyen igényességgel van kidolgozva. A lengőkarokat mintha pálcával varrták volna, ráadásul van ahol nincs körbehegesztve. És ezt már legálisan forgalmazhatják itthon:-( Az autó lesz a következő.

drowmage 2009.05.08. 13:39:39

@ColT -- korbely.freeblog.hu/archives/2009/0:
Szerintem sem hülyeség a váltó egy elektromos járműbe. Növelheti a dinamizmust, a végsebességet, és hatótávot is (ebben nem vagyok teljesen biztos, lehet, hogy többet ront a hatásfokon a plusz szerkezet).

Csabby 2009.05.08. 18:21:15

Gratulálok Winkler!
Szénné röhögtem magam a cikken...elképzelni sem tudom ki az aki egy ilyen borzalmat egyáltalán enged forgalmazni? 15.000 dollár..???
Akkor egy új trabi kb. 100.000 dolcsi..:-))

Vargnatt 2009.05.10. 10:35:56

A cikk címe lehetne inkább: Félelem és rettegés bárhol...

Azért az Electric Funeral telitalálat volt háttérzenének ;)

Jesszusom, ekkora fostalicskát, de tényleg. Szerintem ideje lenne idehaza is saját autót készíteni, ennél csak jobbat csinálhatnánk. Nem muszáj feltétlenül villanyosat, de végre legyen már egy igazi magyar autó, ha már a szocializmusban letiltottak minket a pályáról. Ettől még a Puli is sokkal komolyabb volt.

Egy tuning-ötlet: a kijelző helyén a papír helyett nyomtathatunk bármilyen szép színes képet, és bámulhatjuk azt. Természetesen Sulifix-szel vagy Technokol Rapiddal rögzítve, az autentikus megjelenés kedvéért. Emlékszik még valaki a szovjet számítógépes viccre (a "monitorra" ragasztott fecnikkel)?

Vagy tehetünk oda egy digitális képkeretet, amit egy laza mozdulattal flexszel a műszerfalba applikált résbe illeszthetünk némi epoxy segítségével, hogy minőségében ne üssön el a környezettől. :)

Ezerszer inkább egy Tata Nano, a legfapadosabb változatában is, mint ez.

GERI87 2009.07.10. 14:16:38

a bajuszkapcsoló és a váltó az Maruti az biztos:D
na meg a motorháznyitó is!

b-gabee 2009.07.11. 13:31:21

Húúú, eladó ez a.... az izé?
Nekem kéne yeah!

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.07.14. 23:09:21

@Vargnatt:

puli project.

mondjuk az profibb volt.

laccmacc 2009.09.04. 10:10:58

Azok a pimasz Corsa hátsólámpák... :)
Az elejét, mintha lefosta volna valami népikínai madár.
Azért megnézném, hogy valaki leruccan Balatonra, aztán bekéreckedik Feribáékhoz, hogy had kapjon egy kis konnektort :)
Csak úgy repülhet a feltöltésre szánt pár óra, majd usgyi, padlógáz, kocsi kilő a spájzból, megtankolva amperekkel :)
Király :)

Jay350i 2010.05.19. 17:24:22

Megláttam és felröhögtem, hogy ennél még ÉN is jobb autót csinálnék házilag, aztán elgondolkoztam... és tényleg :D:D:D
Holnap neki is állok szétszedem a régi fűnyírótraktort meglátom mire jutok, végén még eladom kínának oszt gazdag leszek:)

Csopak · http://jagkommefranungern.wordpress.com 2010.06.06. 18:50:56

Szerintem ennek a gyártása úgy történt, hogy pár srác kitalálta kínában, hogy hülye európaiaknak összedobnak valamit (európához képest) olcsón.
El nem tudom hinni, hogy ezt rendesen gyártják.:)
3-4 srác összebarkácsolta, párezerből, és eladta a magyarnak 1,6 miláért.:D

Index Elek 2011.12.18. 15:24:55

Megnéztem ma is, ez a teszt hatalmas. A gázfröccs nem teljesen halott dolog, csak nem "gáz" az eszköz benne :-)

Peter Gilmore 2015.08.03. 19:42:30

Nem rosszabb mint a mopedautók,azoknak is igen nagy tábora volt nem is olyan régen. Vidéken a boltba, állomásra eljárni tökéletes.
süti beállítások módosítása