Tuningfesztivál. Negyedszer

  2009. február 20. - ommm Címkék: film trailer n fast furious

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy


Ó jaj, még mindig nincs vége? Nem volt még elég a Mustang fastbackbe épített Nissan sorhatosból?
Nem hiszem, hogy a Fast and Furious-sorozat nem a tuningalkatrész-gyártók titkos üzleti húzása. Tudjuk mindannyian, mekkora mese, de sajnos vannak sokan, akik bedőlnek neki és elhiszik.

Ők nem a súlyos dollárezrekből épített autókat látják, hanem a szárnyat, a rikító festést, a neont.
Nem látják a jókora fékeket, a fém fékcsöveket, nem egyszer a becsövezett karosszériát, vagy a valamirevaló futóművet, kuplungot, semmit. És főleg nem a profi kaszkadőröket és sofőröket, akik, ha kell, tucatnyi ilyen csodajárgányt törnek rommá egy jól sikerült jelenet érdekében.

Elhiszik, mert el akarják. Én betiltanám ezt a néphülyítő vonalat, de teljesen. Szerencsére, elég idős vagyok már ahhoz, hogy bedőljek, a marketingszakma közelében eltöltött évek pedig ellenállóvá tettek az ilyen szarral szemben.
De könyörgöm, magyarázza meg valaki a fiatal, csillogószemű srácoknak, az éppen csak közútra kikerülőknek, hogy kevés pénzből nem lehet autót építeni és Vin Diesel is csak egy színész. Az élet nem film, a mozipénzt inkább spórolják meg, legyen nyárra egy valamirevaló fékbetét vagy abroncs. (A pályabérlet-benzin kombót nem is erőltetem.)
Ne ez a cukrozott takony legyen az etalon.
Mindig ledobja a láncot, elnézést.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr29948646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

martong 2009.02.20. 10:51:10

ez ratyi... Szigorúan 15 év alatt

Negrogo 2009.02.20. 10:53:12

az elso reszt kinevettem de megneztem. a 2. eva miatt neztem meg a 3. japan verzios ugyancsak egy vicc es mese a kobon. ettol fuggetlen ezt is megfogom nezni. annak ellenre, hogy tudom mi a valosag. aki meg el is hiszi az meg 2x is jegyet valt erre. ennyi. nincs mit tenni.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.02.20. 10:54:00

Ehh, nem csak nálad dobja le a láncot.

Aztán születnek a vasalódeszka-szárnyas 1.4-es Polo-k meg Gófok... :D

Én az Escortba simán csak toronymerevítő + kasztnizás + RS motor + keményebb futómű + jobb fék kombót szeretnék, persze nem lesz, maradna zöld, ötajtós, aztán lesnének a bömbik mikor hátulról nagyanyám integetne :D

Stock 2009.02.20. 11:01:53

milyen jól sikerült jelenet érdekében? :)) mert én egyet sem láttam..
hacsak nem azokra gondolsz pl: amikor megpördül az autó gyorsulás közben egyenesben, vagy 26-ot váltanak egy gyorsulási távon, vagy amikor versenyzés közben akkor nyom padlót, amikor a másik kezdi lehagyni.. :) komoly dokumentum jellegű film, pfff
a másik hasonló kaliberű: a vas című remekmű!
én már évek óta csak a nachos miatt járok moziba..

guni 2009.02.20. 11:07:20

"profi kaszkadőröket és sofőröket"

Hát én a Tokio driftet láttam véletlenül, de annak a fele számítógépes anmáció volt.

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2009.02.20. 11:08:48

bazmeg és tudtak szarabbat csinálni :D
komolyan ellövik még egyszer az ellopjuk a szállítmány poént? hihetetlen...csak a hangok miatt lesz jó

guni 2009.02.20. 11:10:13

Ja ennél a postnál mindeképp meg kell említeni, a karvolt.blog.hu/ -t, ha valaki még nem ismerné. :)

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2009.02.20. 11:12:23

Szerintem ez a filmszéria még egy ilyen posztot sem ér meg :-D

DemoJoe 2009.02.20. 11:12:35

Sznobok vagytok. Akinek a Taxi 1-4 ill. a Madmax1-3 bejött akkor ez miért ne jöhetne be. Mármint hogy idebe. hehe Moziba meg nem kötelező odabe ... menni - márminthogy!

guni 2009.02.20. 11:13:18

Egyébként ez a tunning mánia, főleg a Tesco-s alfaja (trepni mintás, szőnyeg, sárkányos kormányvédő/üléshuzat, spinneres dísztárcsa...stb) nálam is ki szokta verni a biztosítékot.

Butyok (törölt) 2009.02.20. 11:16:31

azért lássuk be hogy születnek néha (sajnos ritkán) de igen igényes és szép tunning verdák... persze ott a lé nem téma...

DemoJoe 2009.02.20. 11:17:14

Egy hehe lemaradt a végéről! És a következő listával mit csináltok?:

batman,superman,pókember,mindenféle űrizé, átfúrjuk a földet, atombomcsit robbantunk a föld magmába etc. ...

Az hogy kinél mi vált ki nagymennyiségű endorfin termelést az meg magánügy, amíg nem bűncselekmény. hehe

Stock 2009.02.20. 11:18:16

@DemoJoe: a Taxi-ban legalább vannak poénok, de az amerikaiak ezt a vacakot nagyon komolyan gondolták..
illetve a taxiban legalább nem sok az animáció (az egyben, persze, mert amikor repked attól már hánytam), ott legalább leforgatták, hogy 30-cal menő kocsik között szlalomozik 80-nal :)
mert az elfolyó háttér és a 200-zal megcsúszás nélkül vett derékszögű kanyarnál végem volt.. :(

yeti 2009.02.20. 11:21:41

Hihetetlen.Nem mondom,hogy 12 évesen nem néztem szájtátva a knight ridert,de akkor még kicsi voltam.A video közepén kicsit aggódtam ugyan,hogy semmi sem fog felrobbanni,de hálistennek ez is bekövetkezett.

Vortep 13 2009.02.20. 11:24:37

Na ezért tart itt az amerikai autóipar.Levesbe minddel!!Kunyerálnak mint a fürdős kurva,de ilyen mihaszna benzinzabálókkal páváskodnak.Ge.ik!

Butyok (törölt) 2009.02.20. 11:28:33

@Vortep 13: azé ne mondd hogy nem próbálnál ki egyszer egy corvettet, mustangot vagy valami egyébb amcsi kultuszótót;)

Mammut8 2009.02.20. 11:30:18

Jaj ne már hogy még egy rész, pff, a kedvencem az a halálos iramban hogy két gázpedáljuk van kb, gyorsulnak egymás mellett, aztán egymásra néznek a két kocsiból és még jobban megnyomják a gázt valahogy :) , mintha addig csak félgázon gyorsultak volna :). Valahogy el kellett dramatizálni egy 12 mp-ig tartó 400m-es gyorsulást.

ommm 2009.02.20. 11:31:21

@DemoJoe: Mad Max-et nem bántani! Ott film is van a látvány mögött. Imádom.

Mammut8 2009.02.20. 11:34:46

A Mad Max triológiát nehogy már a taxival hasonlítgassuk!!!

DBandesz 2009.02.20. 11:36:35

A Tokyo Drift driftvideóiban nagyrészt Keiichi Tsuchiya tekergette a kormányt, míg a filmben egy horgászt alakított. Szóval igenis profi vezetők is szerepelnek a kulisszák mögött.

Egyébként én is tudom, hogy ez mese. A lényeg a kocsik, a csajok, és a nyálcsurgatás. Aki a film alapján épít szalonnázóasztalos F Astra szedánt, az meg megérdemli.

LyukasBogrács 2009.02.20. 11:40:06

@DemoJoe:
Na, igen, TAXI!
Volt szerencsem a Hungaroringen vegignezni egy GT-szeru versenyt. Ott a TAXI-n edzodott ocsem es haverjai orommel konstataltak, hogy a boxba kigurult versenyautok maguktol felemelkednek, mint a filmben. Azt hittek, az valami trukk.

El sem merem kepzelni, mi lesz ha valamelyikuk ugy dont, hogy matol kezdve Transformerrel akar jarni csajozni.

john666 2009.02.20. 11:40:57

Nem hinném, hogy bárkinek is fegyvert fognak majd a fejéhez, hogy üljön be a moziba megnézni.Nem kötelező.
Ha nem ízlik, nem eszed.Ennyi

BlazeHun 2009.02.20. 11:49:51

Én meg megnézem!

Szerintem nem kell mindent komolyan venni. Pl: A Gyűrűk Ura nézése közben se hittem el hogy léteznek orkok meg stb.!

Én szeretem a tuning verdákat nézni, és szeretem a pörgős akciófilmeket, még ha önmagukért valók is.

Persze inkább nem moziban nézem hanem házimozin torrentelve!

MantaMann 2009.02.20. 11:50:05

Azért a vége oda..sz :D

"HEMI"-t minden Mantába!!

m.a.c.h.i.n.e. 2009.02.20. 11:54:47

Hollywood 50éve a cukrozott takonyból él!

loláb 2009.02.20. 11:59:35

Szerintem a Taxi gagyibb a Halálos Iramban filmeknél.

Főleg, hogy a Ninja-t minden évben leadja kb 3x az ertéelklub, már ha meghallom ezt, hogy:

"Az akció fedőneve: Ninjaaaa!"

sírok.

Ehhez képest a halálos iramban legalább nem idióta vicceskedő blődség, csak egy sokadrangú akciófilm, viszont legalább vannak benne autók.
Mondjuk nekem nem kéne semmilyen szénné tuningolt vacak, se igényes, de tescos/homasítás főleg.

chevyfan 2009.02.20. 12:08:25

Megint egy értelmetlen poszt. Írhatnátok arról is, hogy rohadjon meg, aki kitalálta a tökfőzeléket. Mert én azt nem szeretem. Tom és Jerry is életveszélyes, be kéne tiltani...lapáttal ütni a másik fejét...

És befejezésül: buta egy poszt...

Tommi 2009.02.20. 12:13:12

Én meg fogom nézni az igényes tuningautók miatt. A többit is csak azokért néztem. A többi nem érdekel...

Bq 2009.02.20. 12:35:22

@Vortep 13: Mondjuk ehhez képest a Halálos iramban sorozatban pár kivételtől eltekintve csak japán autók szerepelnek...:)

Krisi 2009.02.20. 12:49:53

Nem aza baj szerintem, hogy komolytalan az egész, hanem az, hogy igazinak akarják beállítani. Azon én is sírva röhögtem, amikor az autópályán 250-es tempónál szúr neki egy hármast, és kipörögnek a kerekek, amikor 400 méteren 32-szer vált, meg amiket már leírtatok. A tökjó driftben az volt a vicc, hogy menekülnek az életükért, de azért driftelnek közben végig :)

Szóval komolytalan az egész, én csak kiröhögöm, de azért megnéztem mindhárom részt, az első még viszonylag teccett is, de nem kell attól félnünk, hogy kultiszfilmé válna bármelyik rész.

Az előzetesnek az első kockái meg 1 az 1ben Mad Max koppintás, csak ott a nomád motorosokat legalább nem állították be jófiúnak.

jujdejo 2009.02.20. 12:50:02

5 tartaly benzin miota kerul 1.4 milliol dollarba?tegyuk fel hogy 1 dollar egy litert, akkor egy tartalyban 280.000liternek kene lennie, ezek a tartalyok meg osszesen nincsenek akkorak, ha mar a trailer igy el van baszva akkor milyen lehet a film.
Amugy meg nem hiszek a hazi tuningban, meghagyom a melot a brabusnak meg a lorinsernek es tarsainak.

bervas · http://mt10.blog.hu 2009.02.20. 12:52:54

Egyetértek a posztíróval. A tuning ott kezdődik, hogy futómű. Ott folytatódik, hogy fék, utána erőátvitel, majd a motor. A csicsa fényezés, játék szárnyak nem létszükséglet. A tahótükör felnik meg a /20-as gumik szimplán nevetségesek, ahogy a 2 cm rugóút is.

Rocko- 2009.02.20. 12:54:42

mikor lesz a mozikban? mert akkor hatványozódik a családi autók árokba borulása multiplexek környékén.

egyébként egyértelmûen látni kell. társaságban beülni moziba, szétröhögni magunkat a marhaságokon, szanaszét fikázni az egészet.

guni 2009.02.20. 11:07:20
azok profi számítógépek voltak.

ommm 2009.02.20. 11:31:21
naja, közelében sincs ennek az érának.

sunblind 2009.02.20. 12:55:03

ugyanmár ... attól, hogy elhinni nem kell, én is azt mondom, hogy nem nagyobb hülyeség ez, mint egy rambó kilenc. Én megkaptam az első részt 990Ft-os dvdn, és asszem láttam moziban is. A másodikat már nem sikerült végignézni, a többit nem is láttam. Persze röhejes a nagyrésze, de azért igenis megvillant kb tíz képkockányi hiteles részletet egy valóban létező szubkultúráról.
Aki meg az ilyen hülyén nyíló ajtóra, meg a minélnagyobb kerékre gerjed, azon úgyse lehet segíteni. Viszont szerencsére ezekkel nem is fut össze a pálya nyílt napokon az ember. :)

DemoJoe 2009.02.20. 13:00:58

Így van! Madmax-et nem bátjuk mert én is szeretem, sőt a taxi is kiváló. A zenéje meg ....

Amerika a képregényhősök mekkája legyen az hús-vér akár. Az hogy az amcsik (amicsi mozik) mindig összekeverik a szteroidot az izommunkával... van aki ezt szeresse, de ez már ízlés kérdése.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2009.02.20. 13:02:13

Elnézést kérek mindenkitől, akit esetleg rosszul érint, de magára valamit is adó ember ezeket meg sem nézi. Az elsőt kölcsön kaptam, otthon néztem meg, és utána elhatároztam, hogy egyet se a folytatásokból. Egész egyszerűen nem az autók, nem a figurák, a jelenetek a vérlázító szarok, hanem az, hogy teljesen komolyan adják elő. A Taxi nem vethető össze ezekkel, meg a Mad Max sem persze. Sőt, durvábbat mondok, a német Autobahnraser sem, mert ott sem vették véresen komolyan magukat a fiúk, meg persze az alkotók, legalábnb egy kicsi (ön)irónia volt benne. A tréler alapján ez is egy botrányos szar, egy fillért nem adnék érte, hogy megnézzem. Sőt talán még ha fizetnek érte, akkor sem. Tényleg már-már veszélyes népbutítás, ez a sok szénné effektezett film.
Ommm, több ilyet ne írjál, most felizgattam magam, oszt itt fújtatok magamban...

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2009.02.20. 13:02:40

Jut eszembe, ha már autós film, akkor:


Crash

baranyp 2009.02.20. 13:05:35

Ezek a filmek gyerekeknek,tinédzsereknek szólnak akik még vezetni sem tudnak,nekik jó szórakozás,gondoljatok bele milyen frankó ez gyerekfejjel!Én a mad maxen nőttem fel,bár azt nem hasonlítanám össze ezzel(de a 2.főleg a 3.rész gyengusz).Aki nem ismerné,mert vannak itt fiatalabbak is,annak kötelező ízelítő:www.youtube.com/watch?v=TMYLjlpP0NY

Gaijin70 2009.02.20. 13:06:30

Lófaszt Tisztelt Kollégák!
Mozi = mese. Mondta valaki, hogy a F&F igaz? Ne nézzük le az igényes tuningot.
És igen, igényes tuninggal vérlázítóan jó autókat lehet építeni.
Trehány gányolással meg egy kupac szart.
Ami viszont nehéz; kevés pénzből jót. No ott észnél kell lenni.
Ez van.
Üdv.

series_one (törölt) 2009.02.20. 13:07:31

ha a csávó dízel, akkó mé lop benzint?
üssetek.
:))))

walenski 2009.02.20. 13:08:44

itt mindenki komolyan veszi a filmeket amikre beül egy moziba?
szar lehet....

sufnyi 2009.02.20. 13:16:47

He he ha itt mindenki így kiakad akkor a film máris elérte célját,...figyelnek rá. Így vagy úgy de mindenki tudja hogy jön és van véleménye róla. Akár fikázós akár nyálas csöpögős DE van véleménye. És a hallywúúdy genyók leszarják hogy a filmben szar minden a lényeg hogy beszéljenek róla, nézzék meg és jöjjön a bevétel.

Egeg 2009.02.20. 13:34:30

Halálos iramban, TAxi, Szállító stb.
ezekben csak az autók, néhány jelenet, meg a nők jók...csak a kocsik miatt néztem meg ezekből eddig az összes részt!
Azért kocsi téren egész jó kis filmek!
Csak sajna a számítógépes animációk, már nagyon gagyik....
Talán jó lesz a 4. rész a halálos iramból!
Ebben is van bőven grafika!

kelemen.lajos · http://picasaweb.google.com/kelemenlajos 2009.02.20. 13:39:09

Én azért kicsit vitatkoznék...

Nem, nem tuningolok, nem, nem szeretnék, és nem nincs ilyen autóm. Okádok az összestől.
De.
Khm.
DE.
Látok néha olyan, igényesen összetákolt gépeket, is aminél a tyunying mester ismeri a mértéket, tudja mitől arányos egy autó, hol kell hozzápiszkálni az eredetihez, ami akár ipari hulladék, akár rozsdatemető, akár 1 hónapos szalonverda.

Csak azt sajnálom hogy hozzánk megint az okádás és a cukormáz jutott el, és emiatt azokat akik tényleg tudnak valamit, simán és látatlanul leíjruk.

Hiába a magyar már csak ilyen állat :)

zalkapone 2009.02.20. 13:44:28

Még mindig jobb, mint az Anyátok Közt...
Amúgy tényleg gáz, főleg, hogy vannak akik el is hiszik. Amióta "fegyveresként" szolgálok, azóta nem tudok végignézni egy akciófilmet se. A 24 című mások által Isteneposznak titulált sorozatot is kitiltottam otthonról, hogy még Asszony se tudja hülyíteni magát...

guni 2009.02.20. 13:47:22

@Rocko-: Ja bocs, az más. :D

Egyébként a zindex egy nagyon vicces kritikát írt a Tokió Drift-ről érdemes elolvasni. Nagyon találó a párhuzam a pornófilmekkel. :D

index.hu/kultur/cinematrix/kritika/tokio07/

john666 2009.02.20. 13:49:18

Tegnap shoppingoltam a Westendben.Egyszer csak eszembe villant, hogy két perc múlva indul a vonatom.Rohantam hát fel a tetőre.Felértem,szaladtam a tető széléhez.Leugrottam és hálót lőttem volna a vonatok közti oszlopra, hogy tovább lendüljek a 18. vágányhoz.DE NEM SIKERÜLT!!!
Pedig pókember simán megcsinálta!
Lehet nem hittem benne eléggé?
Mindegy,ha kiengednek a kórházból, megint megpróbálom.Ha nem sikerül, letépem a szobám faláról a Tobey Maguire posztert és soha nem nézem meg a negyedik részt!

stellaz1 2009.02.20. 13:54:11

germán verzió :)

manta manta :)

www.youtube.com/watch?v=yznp_vWoKGQ

Az európai filmekben legalább hiteles ahogy tolják a verdáknak, még egy piedone filmben is jobbak az autós jelenetek pl. amikor a Lamborghini Espadan menekül a bajszos gengszter és kergeti Piedone egy kis Fiattal :)

stellaz1 2009.02.20. 13:58:08

Volt egy amerikai film, ami a dragster versenyekről szólt, és volt benne egy jelenet amikor közúton viszik a lopott top fuell dragstert :) Az annyiban hiteles volt, hogy az egyik jelenetben a pirosnál csak gázfröccsökkel tudott vele indulni a csóka és úgy is pörgött a kerék mint a veszedelem. Simán kivittek egy igazi top fuelt-t, durvább jelenet volt a maga 10 másodpercével mint egy ilyen fos&furios a maga 120 percével :)

Rocko- 2009.02.20. 14:01:05

series_one 2009.02.20. 13:07:31
:DDD
ráadásul nyerte.

guni 2009.02.20. 13:47:22
egyértelmûen. :)

guni 2009.02.20. 14:07:40

@stellaz1: Ohh, Manta Manta, alapmű! :D

Mondjuk a hatkerekű Mantát, nem nevezném azért hitelesnek, azt meg pláne nem, amikor félbeszakadva megnyeri vele a versenyt, de legalább vicces. :)

Nem annyira autó csak egy különvéleméynnem feltétlenül létesítenék szívesen tartós kapcsolatot olyan nővel, aki mindig avval megy el, aki a versenyt nyeri. :D

stellaz1 2009.02.20. 14:14:10

guni

Pedig ez már a street road nevű játékban is így volt 20 éve. Ha megnyerted a végső versenyt a nagymenő ellen, akkor elnyerted a csaját is :)

Amúgy a dragsteres filmnek azt hiszem a Nő a volánnál a címe (Heart like a wheel), nem tudom honnan lehetne megszerezni, de elég durva szerkezetek vannak benne és nincs benne digitális trükk :)

Egyébként igen, európában az autós jelentek vagy igaziak vagy legalább viccesek. Ezek a hülye amik meg komolyan veszik és ezért nem vicces, csak röhejes :)

sadad 2009.02.20. 14:25:02

Ízlések és pofonok.
Miért baj ha valakinek ez tetszik, és pénzt nem sajnálva meg is csináltatja magának.
Aki meg gagyit csináltat, az minden autóstílusban gáz.

aszfaltbetyár77 2009.02.20. 14:32:54

bizonyos szempontból minden ilyen film egy darab szar.
mégis szivesen nézzük őket, nem?
ha másnem egy jót röhögni, vagy a csajok miatt, vagy akármi. aztán melózni megyünk a saját 20éves szuttyadékunkkal...

off:
szia omm!

Yocoo 2009.02.20. 14:40:25

én csak mosolyogni tudok ezeken a halálosan mesefilmeken.
Anno talán a legelső részét láttam és az még talán tetszett is, de kb annyira van köze a valósághoz, mint a níd for spíd andörgrand és társainak, pl a Richard Burns Rallyhoz...

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2009.02.20. 14:40:51

Nem abban a filmben szerepelt a Cha-cha (?) Moldani nevű nőci?

ommm! "a marketingszakma közelében eltöltött évek pedig ellenállóvá tettek az ilyen szarral szemben"

Akkor tudod, hogy ezzel most csináltál egy kis ingyenreklámot a filmnek... ;)

ChPh 2009.02.20. 14:44:16

omm:

azért vitatkoznék. Igenis a tuningnak is van létjogosultsága. Betiltanád? Miért?
Abban egyetértek, ezért is mutattam be a blogomon azokat az autókat, ahol nem gagyi tuing van, ha akarod olvasd el.

De beszélhetünk többet is róla, ha van kedved...

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2009.02.20. 14:56:31

@ChPh: megnéztem az oldaladon a kocsikat, nem vagyok autóbuzi, de az Audin pl. majdnem elsírtam magam... :(
A bömös kívülről még csak-csak elmegy, de a belseje annak is gány.

Keresgélj még, mert vannak tényleg szépen "megcsinált" gépek. Szerintem elsősorban ne legyen hivalkodó,mégis legyen benne valami, ami megragadja a tekintetet (ha már optikai résznél tartunk).

Vannak az én oldalamon is jócskán kaki módon agyonoptikázott Swiftek, de én elrettentésül gyűjtöttem össze őket. :)

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2009.02.20. 15:07:42

@series_one:

Váá, a szóviccblogra, de azonnal:)

ChPh 2009.02.20. 15:20:14

@guni: Azt egy inkompetens barom csinálja, fikázott olyat is...

najó, lényegiben odavaló autók vannak ott

Pipi 2009.02.20. 15:22:14

tévedés, hogy kevés pénzből nem lehet autót építeni. Az enyém nem sokból épül, csak átgondolt és némi szakértelem is van részemről. Nem agatok rá minden szart (azaz semmit), nem járok a homasitába meg a tescóba alkatrészért, de ha minden igaz nyárin már meg tudom mutatni a kész autót és szerintem pofás lesz. Pedig nem lesz benne olyan sok lé.
Viszont ahogy ők gondolják az autóépítést, azt tényleg nem lehet kevés pénzből.

ChPh 2009.02.20. 15:25:17

@sipike78: Köszönöm a hozzáértő kommentet, esetleg fejtsd már ki légy olyan kedves mi a baj a két autóval? mitől gány?
ezeket az autókat testközelből ismerem, az audit láttam is épülni, nem két napos meló, akár privátban is várom a megjegyzésed.

Mellesleg mondom, hogy ízlések és pofonok, de azt hogy igénytelenek lennének, szóval nem mondanám (nincs elfogultság bennem)

Marvell 2009.02.20. 15:52:26

az a baj,hogy nem értesz az autókhoz Mr chpéhá...és a tudatlanságod izléstelenséggel és még ráadásul szorgalommal párosul...

w a s d 2009.02.20. 16:04:32

@ChPh: Hát pl. az e30 motorterébe mindenféle puhatestűek vannak (voltak, vagyis csak volt 1 darab). Milyen szar má'.:D

PszihoSanya 2009.02.20. 16:08:00

Szerintem ezeknek a filmeknek a szórakoztatás a célja. Nem oktatási céllal készítik őket. Sok fikabajnok.

loláb 2009.02.20. 16:43:31

@ChPh:

Sorry, de nekem sem tetszik sem a bmw, sem az audi. Mondjuk szerintem kivül-belül ronda mindkettő. Nem gány, azt nem mondanám, hanem vásári, hivalkodó, és nem illik egyik autó karakteréhez sem. Az e36-ról pont azokat jellegzetességeket tüntették el, amitől szép az e36-os, és csináltak belőle egy e46-ra hajazó gépet.

Nade tudom, hogy a vélemény olyan mint a segglyuk: mindenkinek van, és senki se kiváncsi a máséra.

ommm 2009.02.20. 16:58:06

@ChPh: Van, mindenképpen. Ha értelme van. A kilónyi műanyagnak számomra nincs (de kinek mi tetszik...)

w a s d 2009.02.20. 17:17:48

@ommm: Az Audi nekem sem tetszik, az e36- on csak a lámpa meg a morcosítás nem, viszont a sok felesleges műanyag e36 m3- ról származik, ha jól tudom.

totyy528 2009.02.20. 17:49:17

Nem tudom mit fikáztok. Mindegyőtök meg fogja nézni. Én azért járok moziba, hogy kikapcsolódjam. Star wars, matrix, gyűrűk ura, mind-mind mese, mégis nyálcsorgatva nézik milliók(Én is)
Ha valóságot akartok, nézzétek a hiradót!:-)))

ChPh 2009.02.20. 17:51:18

@F/: Az azóta a bömcsi rájött, hogy milyen jó ez és a 335-be tett kettőt is belőlük :D

ChPh 2009.02.20. 17:53:18

@loláb: ez végre egy rendes hsz, félig. Vásári? Nem arról szólt az eredeti cikk, hogy az ócsó tecsós, meg hovapicsás tuningok ellen vannak? Az, hogy nem tetszik valamiért, és ezt igen jól leírtad miért, amit el is fogadok, akkor az egy állapot, attól még nem gány és pár órát foglalkoztak vele.

ChPh 2009.02.20. 17:55:11

@ommm: mégis beültél az STR8-ba ;) Az meg matrica, az jobb? :D

ommm 2009.02.20. 18:01:47

@ChPh: Be bizony. Semmi csicsa. Rendes munka volt, tisztességes futóművel, minimális ízléstelenséggel. És nem mindennapi.

ChPh 2009.02.20. 18:21:06

@ommm: jah, akkor ajánlom a Lotus-t, azon minden műanyag kizárólag azt a célt szolgálja, hogy könyebb legyen, mint az eredeti...

Yocoo 2009.02.20. 19:39:26

@ChPh:

Namármost ez olyan dolog, hogy nem az a tökéletes amihez nem lehet hozzáadni, hanem az amiből már nem lehet elvenni.
Legalábbis nálam.

Nálam a hangtechnika a kocsiban az átbeszélőt jelenti, a többi kuka, minden ami nem létszükség ki a kocsiból.
Mád teleaggatja a kocsit mindenféle "okossággal" én pont fordítva csinálnám.
Én már csak ilyen félkegyelmű vagyok.
Nem tehetek róla, de én mérnöki beállítottságú vagyok, nem a csilliówattos hifire gerjedek.
Jobban vonz a műszaki háttér, mint 10 kg műgyanta és airbrush.
Jobban szeretnék bukóketrecet a kocsiba, mint hifit, 2db szúrófényt jobban szeretnék, mint neont a kocsi alá.
LSD-ből sem ajtót szeretnék hanem difit.

aqwre (törölt) 2009.02.20. 19:56:04

Már csak 50 cent hiányzik:))) Szerintem csillogó amerikai cukormáz! Izléstelen

gio · http://www.napiauto.blog.hu 2009.02.20. 20:08:48

ez azért baromság, mert te a tuningos filmeket tiltanád be, mások meg a 6 literes V8-as motorokat, mondván a 30 kW-os elektromos autó is alkalmas arra, hogy A-ból B-be elközlekedtessen.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.02.20. 20:43:23

Ezt a ratyi amerikai tuningot rühellem...

Az optikai és egyéb tuning nekem itt kezdődik és végződik:

-szép, de nem túlméretes felniszett
-jó fékrendszer (ez nem árt)
-sport futómű (optikai szempontja: lejjebb ül)
-lámpák elöl/hátul
-felirat és matrica mentesítés, márkajel maradjon
-esetleg egy decens kis gyárias szárny hátra

A többi szart sem ér, illetve bugris kinézetű.

viktorio007 2009.02.20. 20:48:41

Én láttam eddig az összes részt.

Néha én is álmodozom/tam egy jó kis átépítésről, de megszólat a vekker és újra normális lettem!!!
Nem veszek direktszűrőt, meg hangos dörrentőt, meg ültetőrugót(amit télen ki kell venni, mert felhasalsz az első hóra).

Lehet tuningolni, de az sok sok dodoba kerül!
Értitek miért kerül egy wrc vagy egy túraautó sok sok millába...........

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2009.02.20. 20:48:58

@totyy528: "Ha valóságot akartok, nézzétek a hiradót!:-)))"
Lehet, hogy a híradó nagyobb mese, mint ez a film!

Egyébként én megértem a poszt lényegét és néhány hozzászóló mondatait.

Nem az a probléma, hogy a film nem valós, nem kell feltétlen dokumentumfilmnek lennie.
Az én problémám ezzel az, hogy egy "utcaiharcos" szubkultúrát teremt, ami nem olyan ártalmatlan dolog, mint azt gondolnánk. És itt nem a szakszerűen tuningoló emberekről van szó, akik a járművüket is szakszerűen tudják használni megfelelő időben és helyen.

Gyerekkoromban vagy ezerszer eljátszottam az Egri csillagokat legókatonákkal, játékvárral.
Itt ugyanez megy nagyban. Kicsit nagyobb gyerekek el akarják majd játszani ezt a filmet az utcán. Naponta látok ilyet. Fiszfasz autókra rákerül a matrica, és vége....
Persze nem arra gondolok, hogy enélkül a film nélkül nem lennének hülye emberek az utakon.

Én az első részt megnéztem régen, még tetszett is. A második részen elaludtam (így védekezik a szervezetem a baromságok ellen).
A többinek fel sem merült a megnézése.

Ez nem egy film, nincs mögötte sem alkotás, sem mondanivaló, pusztán eladásra gyártották, illetve reklámfilmként fogható fel, hogy eladják majd a számítógépes játékokat, meg a hasonló hülyeségeket.

Autómodellezéssel foglalkozom. Mióta kijött a Tokyo drift (vagy mi), azóta minden gyerek driftelni akar, az is, akinek az az első modellje. Sajnálom, hogy a "rendes" üzemmódot és az alapokat így átlépik. Ez csak egy kis szelete a dolgoknak, de jól tükrözi a fiatalok befolyásolását.

Nem biztos, hogy ide tartozik, de érdekes, mikor azt látod, hogy daruval emelik ki a kis corsát egy kertből, utastérben a betonoszlop, virágágyásban a mélyláda, 3db mentő villog, és a kocsi ablakán ott a "streetracing" matrica.

Gyurcsánytakarogy 2009.02.20. 21:38:53

Ezzel hülyítik a magyart közben meg az aszfaltot is eladják a lábunk alól. Amerikai fos.

Rocko- 2009.02.20. 22:17:20

ChPh · chph.blog.hu/2009/02/20/tuning_vilag_lotus_elise_s2 2009.02.20. 14:44:16
asszem félreértetted ommmot.
nem a tuninggal van a baj. a mikéntjét keverik az emberek.
nem a 10 emeltes szárnytól és a racsing matricától megy jobban a kocsi, hanem ha tesz bele rendesen toronymerevítőt, vagy pl. bebukócsövezi.
csak ugye ez pénzbe kerül.

GalloG 2009.02.20. 22:52:50

Nem a filmek rosszak attól, vagy hibásak abban, hogy sok hülye pár forintért olyan kinézetű verdát farag, és menőnek képzeli benne magát aztán. Hanem a szülők. Nincs értékrend, nincs miheztartás, nincs még csak szépérzék se. Ennyi.

Merida001 2009.02.20. 23:44:13

Óriási!!Tetszik a cikk nagyon!!:))) Valóban ez a gagyi és izléstelen "tuning" vonaltól már kivan a **** az autós közönségnek!! Alapszínű(talán még színezetlen lökössel felszerelt) alap 1.4-es ideges verdák direkt szürővel, nagy kipuff-al, fekete lemezfelnivel, fekete "sekisebe" nem látok című fóliázott ablakokkal...ugye ismerős. Ha nincs pénz o.k, de tényleg túl sok a gagyi...és csak a mélynyomó puffog meg a "szoprán" ciripel...

Negrogo 2009.02.21. 07:38:47

Mk412 2009.02.20. 20:48:58

a legszebb az egeszben, hogy azt hiszik driftelnek is az uton az elsohajtasos autoval es 20-al kf-et rangatva. Par hete is mikor leesett a ho kimentem egy orara este a bimmerel jaszkarazni, jo volt. leraktam a garazsba, megyek hazafele hallom par (durva) majdnem velem egy koru emberke beszelgeteset a 1.4 astra es suzuki mellol, hogy mekkorat driftelt...:SS"DDD

szoval no komment.

Negrogo 2009.02.21. 07:58:35

Merida001 2009.02.20. 23:44:13

mondjuk telen ilyenkor az a balek aki konnyufem papucson kozlekedik raadasul nyari gumival. a direktszuro az meg alapa dolog. nekem is van. a gond ott kezdodik mikor vki azt hiszi ettol 20 loerolvel eroseb lett az autoja. az viszont tenyleg vicces mikor latom a vastagabb kipufogat az enyemnel es persze teszkos kivitelu ocsmany hangal. annyit tud, hogy hangos...

ChPh 2009.02.21. 09:38:57

@Yocoo: naja, ez tökéletességgel megértem. Igazából a hifi az, ami sajnos soksok csillió watt (bár ez is kérdéses, de a minőségiek erősek is) kell a tisztább hangzáshoz (mégegyszer ez így ebben a formában nem igaz, mert lehet hangos és vacak is)

De elfogadom azt, amit szeretsz és nem fikázom... mindenkinek megvan az amit szeret

ChPh 2009.02.21. 09:45:41

@Rocko-: Ha végigolvastad amit írtam, akkor az utolsó mondatban helyeslem azt, hogy a tuning csakis jól átgondoltan és minőségi alkatrészekből szabad tuningolni

Roli491 2009.02.21. 10:48:47

Nálam nagyobb F&F rajongó nemhiszem hogy kommentelt eddig,és énsem akartam,de felháborodtam hogy az aki ezt a filmet kiváltképp szereti,az egyenlö a suzuki-s "boyracerrel".Nekem egy halálos iramban 1-ben szerepelt eclipse stílusában lefestett robogóm van,azért néz ki így mert igy tetszik,nem azért mert szét akarnám hajtani szegényt.
Lőjjön hátba a bársonygatyás,lábujjközti papucsot zoknival hordó hiteles Dacia-s magyar nép mert én hiszek a halálos iramban-ban,és nem a száguldozós,vonatelött átugratós dolgokban,hanem abban hogy kialakulhat egy autós közösség,pár barát,a karakterükhöz illö kocsival egy félprofin felszerelt mühelyben bütykölgetnek,és bemutatnak egy 10 éves toyota-ból a "kihaőnem" luxuskocsiban feszítö okostojásoknak.Szerintem a hollywoodi maszlag mögött ezis csak az autók szeretetéröl szól.
Szerintem ebben nincsen semmi betiltani való,Stallone sem boxolt soha,mégis rengetegen lettek boxolók a Rocky miatt,sött a Top Gun is elég jó toborzásnak számíthatott a seregnek annak idején.A Halálos iramban is szült legalább annyi tesco-tuning verdát,mint igényesen átépített vagány,egyébként már lehet valami bontóban heverö kocsit.

Egyébként ha jól tudom annakidején a mantások is ilyen közutálatnak örvendtek az akkori németországban,érdekes,hogy milyen közutálat uralkodik a tuning autók iránt,pedig a 70-éves skodás urak,és a 17 éves apucilányai,stb. sokkal veszélyesebbek a forgalomra.

ui.:bocs,hogy ilyen hosszu voltam

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2009.02.21. 11:50:30

"Stallone sem boxolt soha"

"Érettségi után Stallone sportösztöndíjat nyert a svájci amerikai főiskolára, ahol szabad idejében bokszedzőként működött, egyik tanítványa az etiópiai Paul herceg volt."

CsGergo 2009.02.21. 12:32:30

Mikor kisebb voltam, úgy 14-16 éves ha megláttam vmi teszkós kipufogót, vagy egy nagy szörfdeszkát a kocsi hátulján eltátottam a számat hogy milyen faszaa.Én ugye NFS-en nőttem fel.XD 18 éves vagyok, valahogy teljesen megváltozott a tuning iránti gondolkodásom.Láttam iwiwen és egyéb helyeken, néhány autót teli a kívánságlistával (ajtókon lefelé nagyobbnál nagyobb márkamatricák,amik nincsenek az autóban XD)meg telis-teli dekorfóliával és alá írva hogy mennyire gyönyörű swiftünk lesz. XD Annyira szánalmas hogy, majmoljuk az igényesen épített tuning autókat egy pár ezer forintból teleragasztott "miautónkkal" mer könnyű és vagány meg gyors.De láttam már ezer éves Skodán vagy Ladán is repülőt megszégyenítő szárnyakat.:S Sokkal másabb lett a gondolkodásom mint évekkel ezelőtt volt. XD nemrég volt a TC-n egy tuningtalálkozó golfok meg nemtom mik voltak már.Milyen szép járgányok voltak,nemde? Mégsem voltak agyonműanyagozva meg szarrámatricázva...

CsGergo 2009.02.21. 12:38:37

Be kell vallanom,vettem én is a Ladánka teszkóbol vett váltógombot mikor még meg voltam őrülve a sufnituning meg mittomén micsodák iránt!Száműzni fogom és visszakerül a jó öreg samara váltógomb! XD

ChPh 2009.02.21. 13:05:42

Egy biztos, úgy tudom van egy csapat, neve East Block, akik eléggé TC közeliek, szerintem Indiánnal el lehet ezekről beszélgetni...

w a s d 2009.02.21. 13:18:33

@ChPh:

TC közeliek= jó

más tuningol= gány, igénytelen...

ChPh 2009.02.21. 13:38:25

@F/: remélem nem így van... (hívj naivnak)

Déév 2009.02.21. 14:05:25

Minden részét láttam, többször is. Tudom hogy mese, de nekem bejönnek az ilyen mesék. A Taxi szériát is többször láttam, meg a Mad Maxet is.
Persze a való életben egy szolíd kis autót terelgetek, egyenlőre széria alkatrészekkel. Én a decens tuning híve vagyok, inkább jó fékeim legyenek,meg jó futóművem, mint egy halom műanyag a kocsimon. Amúgy sem kell mindenkinek tudnia, hogy én vagyok az erősebb, így nem akar versenyezni a sok hobbyschumacher, mivel ebből szoktak a balesetek lenni, mikor az emberke átlépi a határait. Én is jártam már úgy, hogy erős autó volt alattam, én voltam a legvagányabb, aztán a tűzoltók szedtek ki az árokból. A fizika törvényeit csak a filmekben lehet áthágni. :)

megint 2009.02.21. 14:43:28

sztem ez gagyituning, hatalmas spojlerekkel

volante · http://volante.blog.hu 2009.02.21. 15:54:41

Észrevettétek a Ford RS200-at a vége felé?

w a s d 2009.02.21. 17:07:58

@ChPh: Nem mondom, hogy ez a totalcar teljes stábjára igaz, de van olyan, akinek a megnyilvánulásaiból nekem ez jön le.

BocaNegra 2009.02.21. 19:14:18

A Mad Max nem egy gagyi hülyeség, azért mert néhányan akkor voltatok fiatalok?
Na hagyjuk már, csak egy percre nézzetek már bele, h abban milyen autók vannak!
Ez a film sem nagyobb hülyeség, minta a többi volt a maga idejében.
És a nagy fikázók mondjanak már egy olyan filmet (ami nem dokumentum, vagy művészfilm), és végig telis-tele van élethű dolgokkal!
Még a Brian életében is volt egy rész, amikor egy UFO-ba esik bele Blájen:D:D:D

És sztem annak idején ti is nyomtátok apu verdájának, ha odaadta, a Mad Max után...

Szal, írjatok inkább egy rendes cikket!

loláb 2009.02.21. 19:28:12

@Gyurma73:

Optikai tuning egy Rolls-Royce-ra? Bazeg, mi lesz a következő, a pápamobil?

gin74tonic 2009.02.21. 19:29:47

a mad max a filmvilag legjovedelmezobb filmje, 40.000 austral dollarbol megcsinaltak helyi szineszekkel ( mel gibson osszi ) es tobb milliot hozott.

amugy namanehogyammane legyenigzaamit a faszendfuriozbalattamvazzz!!!!! ha`lattam!!!! benyomtaacsavoaturbot!!olyanko`szkitott xD

nalam: starwars, tarantino, coppola, es a macskajaj, a tobbi azert van hogy eladjak a moziban a kolat meg a popcornt.

gigabursch 2009.02.21. 19:37:23

Én már tettem fel a kocsimra gagyituningot - igaz kénytelen voltam.

Az új ablaktörlő gumi (ami ívesen hajlik, ha nincs lefektetve) nem akart teljesen ráfeküdni az ablakra alapállapotában, így vettem menetszél által műkösésbe hozott leszorítót. S mivel nem volt natúr, diszkrét fekete, így jobb híján vettem álámínúm színűt. Funkcióját betölti, amúgy tényleg bazi igénytelen - de egy vagon autósboltban nem volt ilyen termék, így vettem az ósánban, mikor épp arra jártam. Asszem 990 Ft volt. Vettem volna én diszkrétebbet is csak nem volt.
Igénytelen vagyok? Szerintem nem, de sokszor az ilyen kényszermegoldások akarva-akaratlanul a "hűdeigénytelenvagyédesfiam" típusú gondolatokat kergeti fel a szembe jövő emberben, s nem ok nélkül.


Szóval amit fent többen írtatok. Egyes csicsák ha ízlésesen vannak elhelyezve, még tényleg jók is lehetnek, de a legtöbb az tényleg szánalmas.

Anno én is lelkesedtem kissrác koromban a lóerőért, meg a nyoamtékért meg a gyorsulásért. (hiába dácsiánk volt (kinek nem - vagy valami ilyesmi), volt mihez képest lelkesedni)
Ma családom van és az országút-pálya tempót szeretem, se többet, se kevesebbet. Nem izgat a piroslámpánál a győzelem, és kurvára nem érdekel ha valaki azt hiszi, hogy a bömböléssel, meg a túráztatással bazi nagy véleményem lesz róla és hú de meg fogom majd nézni.
S mivel kicsi a pénztárcám megelégszem a használautóval, de ennek ellenére szeretem a 13. évét tapósó Dedrámat. Ólcsó, jó, szeretni való jószág - kell ennél több?
Amúgy más tuning nincs rajta, no meg alapvetően hiszek a tervező mérnököknek, és nincs szükségem nagyobb gumira, meg mittudomén milyen szárnyakra, hasonlókra.
Megtervezték ezt, úgy jó ahogy van, nek kell azt elrontani.

gin74tonic 2009.02.21. 19:37:56

@guni: manta ..... 4 evig volt nekem..... azok a regi szep idok....

Rocko- 2009.02.21. 19:53:26

loláb 2009.02.21. 19:28:12
"Optikai tuning egy Rolls-Royce-ra?"
alap, kuzinom.
www.youtube.com/watch?v=Qd_d50v2kfY#t=6m10s
6:10-nél.

rms1 (törölt) 2009.02.21. 22:32:02

Innen lehet igazából megismerni a magyar mentalitást. A kommentekből. 90%-ra pont igaz, amit drága jó Hofi mondott: "Ilyen a magyar ember. Nem találja a helyét, ha nem szaros a szája."

loláb 2009.02.22. 09:03:00

@Rocko-: :)
@Gyurma73: Az ára nekem is...

Gagyi tuning: én most gondolkoztam el a tescos disztárcsakészlet beszerzésén, hogy a második gyári dísztárcsát lopta le az éjszaka valami buzi fasz az astráról.
Közel 10 rugó darabja, akkor már inkább veszek 4-et 1500-ért, le se lopják, ha megkarcolja a járdaszegély, leszarom, nem kell többet ilyesmivel idegesítenem magam.
Tudom, hogy igénytelen, de nem fogok két-háromhavonta gyári dísztárcsát venni, azért, hogy más autóját díszitse.

kispetike 2009.02.23. 00:28:21

hat igen ismet csak a szuzukisok beszelnek . ha valaki latott volna mar kozelrol olyan autot amivel a filmek keszulnek , nem jarna igy a szatok . az a chevy monte carlo ss igenis egy kemeny gep es fele a kommentiroknak csak a nyala folyhat egy olyan utan vagy a dodge charger utan valoszinu a szuperfeltolto csak hulyeseg es latvany elem . a 400 meteres sprinteken sem hasznalnak olyat valoszinu azert sikerul nekik a 400 meter 4 mp, alatt tudjatok "bicikili kerek elol , uthengerek hatul"
A a cikkironak meg csak annyit hugy a moziba nyaltcsorgatni , rohogni , felni , jar az ember es nem a vezetes elmenyet feledni !!

Rocko- 2009.02.23. 07:44:12

loláb 2009.02.22. 09:03:00
és még jól is néz ki, nem? :D

Rocko- 2009.02.23. 09:40:36

kispetike 2009.02.23. 00:28:21
kedves kispetike!
még mielôtt izomból fikáznád a postírót, ajánlom elolvasni ezt: totalcar.hu/tesztek/rsxvssrt/

Autopeti 2009.02.23. 14:14:00

Na én spec. nem tudom megérteni,hogy aki imádja az autókat,az miért nem tudja megnézni legalább az autós jeleneteket?
Merthogy a gagyi Cobra 11-es felvételekkel ellentétben itt igenis minőségi kamerafelvételek vannak,remek képek gyönyörű verdákról.És ilyenkor lesz@rom a tartalmat,mert nem amiatt élvezem a filmet.
Visszagondolva a FAF 2-re,abban talán nem is volt 10 percnél hosszabb idő,amikor nem volt benne száguldás.
És tényleg remek jelenetek voltak.

És a Taxi? Az első rész nálam az Über alles,tartalmilag teljesen hihető,jól kidolgozott jelenetek.A 2. már gyengébb volt,az már csak bohóckodás volt,viszont még mindig jó üldözős jelenetekkel(csak tudnám minek gyorsítják a felvételt a 21.sz.-ban...)
A 3-as és 4-es pedig már egy kalap lócsoki.

Ja és múltkor olvastam egy paródiát,milyen egy amerikai tuner élete VIN Diesel alapján:

8:00-ébredés és konditerem
8:30-dugás a csajával
9:00-evés
9:30-tuningolás a spanokkal
12:00-kajálás egy tengerparti büfében,ahol csupa szép csaj jár
12:30-szarás
13:00-indulás a haverokkal a tuning shpoba,mindenki saját autón
14:00-dugás a csajjal
14:30-illegális utcai verseny valami Ferrarival teljes forgalomban.Főszereplőnk nyer,mert a legjobb
16:00-tuningolás,visszahelyezni a kocsira azt,ami leesett
17:00-illegális verseny Hectorral és Trennel,főszereplőnk nyer,mert a legjobb.
19:00-háziparty
20:00-dugás a csajjal
21:00-Kirabolni egy kamiont
23:00-alvás

loláb 2009.02.23. 19:16:38

@Rocko-:

Majd keresek valami menő formát:)

kispetike 2009.02.24. 04:37:33

HAt igen a cikk jo . Vegre irtak egy cikket autorol >D
A cikkirot meg senki sem fikazza , a commentelok kozott van egy ketto olyan aki,olyanokat mond hogy szinte faj .
A filmeket pedig azet csinaljak , hogy az emberek beszeljenek rola , valoszinu hogy amit az uvegtigrisben lattal autot azt nem akarod majd utanozni .

a fast and furious 2 ben a supra tenyleg fel volt keszitve , es egy spider f1 nem nehez odaverni .
De moziba akkor is el kell jarni , lehet hogy eppen te fogsz egy jo otletet latni a filmben . A masik gondolat ,hogy aki vasalodeszkat akaszt a kocsijara abban valoszinu van valami ,mert legalabb megprobalja , nem is megy versenyre vele , de neki tetszik es ez a fontos , remelem az ilyen ember magasrol leszarja hogy ki mit mond ,nem pedig koveti a magyar begyoposodott kulturat , hogy ugysem csinalok semmit mert a szomszednak nem fog tetszeni !

BocaNegra 2009.02.24. 09:58:38

@kispetike:
Most nem azért, de a 2-ben egy Eclipse volt, meg egy Lancer Evo.
Spider F1-t nem nehéz odaverni?
Persze, ha egy repölővel van az ember...

Agr3ssor 2009.02.24. 18:33:49

Szerintem iszonyatos szánalomfilm mindegyik, és kizárólag azért nézem, mert számomra vígjáték kategória, és könnyesre röhögöm magam a gagyi/eröltetett sztorikon... És az baj, hogy sok hülye fiatal (mellesleg én is 23 vagyok) ez alapján állítja fel az értékrendjét...
A hülye picsa a verseny elött nyomja be a pöcsfej kezét a pólója alá... Aztán a hülyegyerek 3. lessz, és elküldi a fa..ba... "Nigger, nem te nyertél" szöveggel... Az ilyen hülyeségek miatt vannak tele az utak "a lóerők hiányát bátorsággal pótolom" féle közveszélyes barmokkal... Ezért világít annyi piros fékdob hátul... És ezért néz ki ma egy "menő" autó úgy, mint a karácsonyfa... Mert a hülyegyereknek egyböl lejön, hogy a fasza nő egyböl szóba áll majd vele, ha a pizzafutár Suzukijával lenyomja a BMw-t...

Ja de a legdurvább... A harmadik szánalomrész elején... Verseny, két kocsi 140 mérföld/órával halad... Mellette meg a kisteheratóról videózzák a versenyt... Nekem a kistehergép kéne... Tudja tartani a lépést 2 többszáz lovas géppel verseny közben... És ugye zéró menetszél, mert vihogva álnak a platón, és fölülről vidózzák a gyorsulást...

De a legszánalmasabb, hogy akartak némi filozófiai tartalmat is vinni bele... Lásd Vin Diesel az 1-ben, meg sárga hosszúhajú barátunk a 3-ban... Megint csak kiderült ebböl a sokatmondó filmből, hogy meg kell mutatni az úton, hogy te vagy a király...

És persze a jónő is azzal megy el baszni a végén, aki elöbb lejön a hegyröl kersztben... Hát igen... A nőknek már csak ezen múlik...

Lényegében aki ezt a filmet egy icipicit is komolyan veszi, az valahol meg is érdemli... Aztán hari a hamburgerbe, meg hörpi a kólalájtba... De vigyázz, ha 2.-ként érsz a következő lámpáig, akkor a csajod a másik tuning Suzukist pipázza ám le.

De nem baj... Én a negyedik részen is jókat fogok röhögni...

Drag 2009.02.26. 19:54:53

A magyar tuning autósok között egy érdekes betegség terjeng:
Nem sajnál több tíz,százezer forintot a tecsós vackokra,zenére,xenonra.
De sajnál maximum 2000Ft-t a lámpa beállítására,a xenon beépítés után. Ez szánalmas...
süti beállítások módosítása