Valami készül (Frissítve!)

  2009. február 14. - ommm Címkék: levél wtf omm

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy

 

Date: 02.12.2009
Feladó: póver@usa.hu
Címzett: omm
Subject: Kérés

Szevasz oMm!
Egy kéréssel fordulnék hozzád. Képzeld, a minap krúzolok a hetesen, klíma 22 fokon, Public Enemy 100 decibelen, csak nyugisan, tudod. (Ha gondolod, átküldöm mp3-ban.) Nem sietek, nem szoktam. Éppen nyúlok a sonkás szenyáért a hűtött boxba, mikor olyan hülye hangot hallok. Nézem a műszerfal alját, tudod, kicsit eláll a hézag, meg már két éves a gép, 'ztán néha ciripel valami, de nem zavart sosem, a motorhang meg a 14 hangszórós hifi úgyis mindent elnyom, de ezt a hangot még nem hallottam, új volt.

Nézem a váltóborítást, mozgatom a konzolon az ezüstdekort, de csak erősödik, mintha valami lódarázs vagy mi került volna a szellőzőbe. Érted, tök para, a verda megy, Chuck D is nyomja, látszólag semmi gond.

Gondoltam, hátha hátul lazult le megint az övtartó, körbenéztem, akkor láttam meg ezt az izgága japán gyereket hogy az visítozik mögöttem, üveghangon tolja neki és villog. Alig láttam a kocsi tetejét, csak annyi maradt meg, hogy valami lapos, fehér műanyagdoboz tolna lefele a belsőből. Na ne már, hallod, lehúzódtam neki, gondoltam, küldje csak a varrógépnek, de akkor meg beállt mögém a racsingos csávó, ott villogott tovább, hogy mi van. Indexeltem neki, hogy gyere, öcsém, de már akkor ideges voltam, nehogy már egy ilyen izé tologasson itt engem.

No, aztán láttam, hogy végre összeszedett egy marék nyomatékot valahonnan és előzni kezdett, de nem ment el, ott dekkolt mellettem.
Na ekkor kimutattam, hogy húzzon már, mert el lesz kenve a szája neki. Erre fel előveszi a telefonját és lefényképez. Az olyat meg nem szeretem, úgyhogy küldtem neki egy kövéret, aztán ottmaradt. A probléma az, hogy telepakolta a netet a fotómmal, mindenféle amerikai fostalicskákat, meg nyomórudakat emleget, persze nem járultam hozzá, úgyhogy megkérnélek téged, ne rakd ki, ha megkapod, vagy ha igen, akkor legalább tedd mellé ezt a levelet.
Kösz
Sanyi

 Előkerült a másik fél is:

Date: 02.14.2009
Feladó:
vtec@jdmpower.co.jp
Címzett: omm
Subject: Kérés

Hello oMm!

Most nézem csak, mit írt itt ez a Sanyigyerek, aka USA póver. Ami
biztos valami fékezett habzású amerikai mosópor lehet. Én is mentem a
minap a hetesen, elővettem megjáratni kicsit a verdát, különben
becsontosodnak az ízületei a téli pihenő alatt, érted?

Beindítottam az izgága, pörgős kis motort, szépen, óvatosan csorogva
felmelegítettem a hűtővizet és az olajat, átmozgattam a patent kis
hatos váltót. Finoman balozva megvasaltam a sportbetéteket a
lyuggatott tárcsákon, jobbra-balra cikázva megmelengettem a gumákat,
készültem egy kis átmozgató, alapozó edzésre így az évad előtt. Tudod
hogy van ez, a sok álldogálásban eltunyul a kocsi is, berozsdállanak a
féktárcsák, parafinos lesz a váltóolaj.

Már épp kezdtünk volna bemelegedni, én, a motor, meg a gumik. A fékek
felhagytak a jajveszékeléssel, a váltóból is újra előbújt selymesen
finom kapcsolhatósága. Kezdtük összforrni, érted, én meg a gép. Már
fűteni se kellett, mert egyre jobban bemelegedtem a sportolásba, a
hifit meg én be se kapcsolom. Minek, ha 6000 felett dalol a VTEC?

Még nem siettem nagyon, az én receptoraim is belassultak a karácsonyi
bejglipusztításban, kanapén fetrengésben. Persze néha esténként
gyakorlásképpen mentem pár kört a Fuji Speedwayen a GT4-en, de azért
az nem ugyanaz, te is tudod. Itt végre nem hangszóróból üvölt a
tuningolt négyhengeres, nem szintetikus a kipufogó visítása. Nem
műanyag pedálokat taposok, nem mesterséges a kormányon a visszajelzés.
Lassan kóstolgattam a határokat.

Illetve csak kósolgatnám, mert utolértem ez a mattfekete dülöngélő
erődöt, ami egyszerre vagy két sávot foglalt el a hetesen. Annyira
cikázott, azt hittem, részeg a sofőr. Próbáltam volna beszúrni neki
jobbról-balról, de nem adta ki, úgy kóválygott az úton, hogy hozzá
képest az ökörhugyozás az egyenes geometria definíciója. Minek adnak
az ilyen jogsit, én nem is értem. Vezetne inkább teherhajót, a nyílt
óceánon senkit nem zavar ez a szédelgés.

Többnyire türelmes gyerek vagyok, elég ha az autóm izgága, de egy idő
után már nagyon böködte a csőrömet, hogy nem hagy játszani ez a
pöffeszkedő majom. Jött egy rövid egyenes, pici gázfröccs,
visszaszúrtam egy harmadikat, éreztem, hogy jó vagyok, most megmutatom
ennek a majomnak a kiskocsi csinos popsiját. Erre nem magához tér a
padlón fetrengős komából? Úgy tett, mint aki most vesz észre. Lenézően
rámsandított, beintett - én meg gyorsan lekattintottan a kis
kompenzálós majmát. Még jó, hogy mindig van egy kamera a kocsiban,
ezzel szoktam felvenni a gyakorlásokat, aztán otthon visszanézem, ki
elemzem hol fért volna el gyorsabban.

Szóval visszatért a pszihedelikus tripből a majom, és lepadlózta a
tankert. Megemelkedett a katedrális orra, felüvöltött a vényóc, aztán
elhúzta a csíkot. Akkor vettem észre, hogy eddig behúzott kézifékkel
jöttem. Ah, mindegy is. Gondolom neked csak eddig mesélte a sztorit, a
folytatásról hallgatott, mi? Tudod öcsém, egyenesen a szar is gurul.

Kicsit később jött a Balatonfelvidék, tudod, szerpentin, kanyarok, én
oda igyekeztem gyakorolni, itt minden bokor névről ismer, minden
fűszál előre köszön. A második visszafordítóban utol is értem, a
harmadik jobbosban meg külső íven megrajzoltam a matt színű
halálcsillagot, tehetetlenül vergődött az a nagy tohonya teste a
kanyarban, én meg csendesen kuncogtam magamban. Azóta se hallottam
róla, olyan pici pontra zsugorodott a visszapillantóban. Elküldtem pár
havernak a fotóját, vigyázzanak vele, mert úgy fel lehet piszkálva az
agya, mint a Jani öreg CR-X-e. Barátom, az mekkorát lép, egyszer ki
kéne próbálnod.

Nem hittem volna, hogy itt vetít, ahelyett, hogy csendben sunyítana a
sarokban. Na megyek öcsém, polírozom kicsit még a hengerfejet, mert
hazafelé nem pörgött olyan könnyedén 8000 fölé, ahogy én szeretem.

Üdv, Gábor

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr1939470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Amasan (törölt) 2009.02.14. 04:53:10

Ommm!
Te vadista szandál! Csipázom a burádat... :))
Remélem jársz Győr környékén, majd lefigyellek.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2009.02.14. 07:29:54

2-3 éves gépekkel már vigyázni kell, bármikor elkezdhet ciripelni a középkonzol. De a régről megmaradt egyforintosokat ha az illesztési résekbe nyomkodod, javul a helyzet. Vennél inkább valami újat, nem ilyen öreg szarokkal rombolnád a környezetet!

karlmann 2009.02.14. 09:30:35

Nekem inkább Chrysler 300-nak tűnik. Legközelebb vigyázz ha a melléd megy, mert lehet, hogy engedély nélkül egyből felszáll.

dieselsuxx 2009.02.14. 10:01:34

@series_one: Akkor most meg kell védenem kell a japán varrógépeseket, mert nagyon szeretem a 21 éves "fűnyíró" corollámat:)

Amúgy haláli a cikk!

dansun 2009.02.14. 10:04:04

@karlmann: szerintem is 300, főleg a kilincs árulkodó, pedig már keztem örülni, hogy egy Dodge Magnum srt8. :)

Lowtyo 2009.02.14. 10:04:52

jaj, ilyen múltkor velünk is történt
krúzolunk szép lazán sanyi barátommal és egyszer csak azt látjuk, hogy egy amcsi dög, meg egy rízsrakéta eltép mellettünk.
a japó ráadásul jobbról ment el.
szerencsére fel volt rakva a szélvédőre egy kamera, de béna voltam és kikapcsoltam ahelyett, hogy felvettem volna a két ámokfutót.

martong 2009.02.14. 10:26:54

szörmegallér ... áhh megaLOL....
ommm ma nagyon fáradt vagy :D

Beeni 2009.02.14. 10:49:52

Szerintem charger srt8...szerintem:D

Hrzrasn (törölt) 2009.02.14. 10:56:12

@streetsta: Ma is vehetsz vadiúj 1-es Golfot, ha szeretnél elhalálozni az elsô karambolnál:
www.volkswagen.co.za/assets/downloads/brochures/Citi_Brochure_Jul2007.pdf

A_szallito 2009.02.14. 11:02:06

Es ez volna az a kep amit a "japan gyerek" lott a telefonjaval?
Mert ha igen, akkor eleg erdekes lehetett teljesen lehuzott vezetooldali ablakkal kruzolni a "hetesen". A kep az EXIF infoja szerint amugy feb.10-en keszult egy Canon EOS 400D geppel.

BTO11 2009.02.14. 11:44:36

"klíma 22 fokon"

fázós vagy???

szörmegalléros nagykabát???

vagy -22 fokon volt a klima???

akkor a kesztyü hol van??

D:))

series_one (törölt) 2009.02.14. 12:13:26

@A_szallito:

nyugodtság. lesz cikk is szerintem. ;)

Maybe_ · http://maybe130.blogspot.com/ 2009.02.14. 12:43:22

Ommm megint bebizonyította, hogy nem normális :)))
Hrzrasn 2009.02.14. 10:27:30
Ezt meg így neeeeeeee :D:D

B.Petike 2009.02.14. 12:49:40

Vernert de régen láttam már pedig nagy király még így németül is...

verner féle tempomat az adja:)

ommm 2009.02.14. 13:02:53

@Hrzrasn: thumb up! wernerért mindig jár a pont. megural.

Sanyi. · http://www.sopianaedeluxe.blog.hu 2009.02.14. 14:30:47

Wehehehe...

Pista, az ilyen lapos fos rizsrakétákat le kell villogtatni ilyenkor. Mi is ezt csináltuk a Tibivel.

Különben ha druszám írta a levelet, és őt fotózták le, akkor hogy kerülsz te arra a képre? :)))

streetsta · http://managertoys.hu/ 2009.02.14. 14:35:01

@Hrzrasn: Ha valamikor, akkor ma vennék szivesen egyes Golfot. Mondjuk nem ezt az erősen átmodernítettet, hanem egy eredetit. Konkrétan leszarnám , hogy hány csillagos az NCAP-je. Ahogy azt egy matricán olvastam: Nekem nem kell légzsák, férfiként halok meg!!:)

Hrzrasn (törölt) 2009.02.14. 16:02:11

"Szóval visszatért a pszihedelikus tripből a majom, és lepadlózta a tankert. Megemelkedett a katedrális orra, felüvöltött a vényóc, aztán elhúzta a csíkot. Akkor vettem észre, hogy eddig behúzott kézifékkel jöttem."

Ja, a BMWben én is csak 170nél szoktam észrevenni, hogy még rá se adtam a gyújtást.

McK (törölt) 2009.02.14. 16:05:07

Azért az külön megérne egy misét,hogy a utcai versenyző alul neon, földig érő "spojleros",halálfejes váltógombos utcán tréningező seggfejünknek mekkora pofont adnék,ha esetleg az utólagos kamerás elemzéséből kindulva azt találná gondolni,ő biza legközelebb is ott fogja megpróbálni,elfér-e a fényes nappal gyorsabban,ahol a feleségem,és a tieitek a gyereket hordja oviba,suliba.
Beleépíteném a fejébe a kamer objektívját,mint a Terminátornak.
Hülye kis pöcs.
NE AZ UTCÁN KEMÉNYKEDJ,nevezz be egy versenyre a szaroddal,hátha kiderül,hogy fele olyan kemény sem vagy,mint képzeled.

Elmész az Euroringre,és ott megmutathatod..igaz,ott lehet,hogy egy Trabantal körbeautózna egy keményfaszú..

Hrzrasn (törölt) 2009.02.14. 16:05:53

@streetsta: Szíved joga úgy feltekeredni a fára, ahogy csak akarsz. Senki nem akadályoz meg semmiben.

Hrzrasn (törölt) 2009.02.14. 16:08:10

@McK: "halálfejes váltógombos utcán tréningező seggfejünknek mekkora pofont adnék"

Én meg a murvásplaccon kilométerórát tekergetô seggfejeknek adnék elôbb néhány pofont :)

Aztán jöhetnek a boyracerek.

McK (törölt) 2009.02.14. 16:10:51

Ahoz ember is kell,nem csak gatya,öcsi..;)

series_one (törölt) 2009.02.14. 16:11:12

@Hrzrasn:

mondjuk a fáratekeredés jellemzően erős user error, azellenmegnemvéd.
így nagy autóban is lehet nagyot esni.

series_one (törölt) 2009.02.14. 16:12:39

@McK:

te most tulajdonképpen erre a két fenti "levélre" reagáltál?
mert akkor jó lövés, bedobás.

McK (törölt) 2009.02.14. 16:16:02

" Még jó, hogy mindig van egy kamera a kocsiban,
ezzel szoktam felvenni a gyakorlásokat, aztán otthon visszanézem, ki
elemzem hol fért volna el gyorsabban."

Erre reagáltam,ha megengeded.
Ha nem,akkor is.

Mostly Harmless 2009.02.14. 16:20:57

tanuljatok egy új kifejezést:
kayfabe

series_one (törölt) 2009.02.14. 16:24:50

@McK:

kicsit gyengék lehetnek az idegeid ha némi fikciótól egyből üthetnéked támad.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2009.02.14. 16:31:42

@Hrzrasn: De én egyáltalán nem akarok feltekeredni semmire. AZ NCAP is lehet egy szempont, de ha az alapján kellene reggel kiválasztani, melyik kocsimmal induljak el, otthon maradnék. Van akinek sok csillagos teszt kell, van akinek BMW jel a kocsi elejére, hogy jól érezze magát -én nem ilyen vagyok. Értem én, tisztelem becsülöm a mérnökök ilyen irányú munkáját, nem keveset értek el ezen a téren (megjegyzem a marketingesek miatt, mert safety sells, ugye), de ha csak ez számítana, bukósisakban, protektoros ruhában, ötpontos övvel leszíjazva ülnék a becsövezett autóba. Félreértés ne essék: öv nélkül soha, sehova!

streetsta · http://managertoys.hu/ 2009.02.14. 16:33:58

@series_one: Te meg már megint laza vagy, ember, békésen olvasom a hozzászólásokat, oszt ntőled meg hangosan nyerítenem kell! Apád mi is?:)

series_one (törölt) 2009.02.14. 16:38:26

@streetsta:

azé hallod van nálad is komoly baj.
kéne venned egy egyes golfot, hogy ennek a fáratekeredős mókusnak is meglegyen az öröme, meg egy levitézlett rendőrautót aztán megvan a készlet.
golf, ha fáratekeredni van kedve az embernek, rendőr, ha helyszínelünk, transit, ha metélünk és hát a legvégén a volga.
aztán ha mindez megvan, akkor téged már sok meglepetés nem érhet az utakon, felkészültél mindenre, csak indulás előtt gondosan kell tudni választani.
:)))))
(bocsbocsbocs, csak most hirtelen beugrott ez a kép)

series_one (törölt) 2009.02.14. 16:44:18

@streetsta:
äpád orvos.
ismerlek.
:)))

streetsta · http://managertoys.hu/ 2009.02.14. 16:46:03

@series_one: Jó az ötlet, de egy mentőautó még kellene. Rövid ideig voltam kvázi tulajdonosa rendőr Volga M21-nek. Az ér?:))
Golf helyett meg ott a Capri... Vagy a Mazda.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2009.02.14. 16:49:10

@series_one: Nalátod, már nem is kell a mentőautó, körzeti orvos bármivel járhat. Leginkább Nivával.

series_one (törölt) 2009.02.14. 17:01:27

@Sanyi.:

te meg horkolsz.
assesokkaljobb.
:))))

streetsta · http://managertoys.hu/ 2009.02.14. 17:07:42

@series_one: Aztakutyajómindenit! Van benne minden jóság. Kár, hogy BMW ellen be vagyok oltva.:) Persze, lehet, hogy ezzel kivételt tennék...
Aszongyák, én is horkolok. Menjek a sarokba? Írjam le százszor, hogy sohatöbbet?

series_one (törölt) 2009.02.14. 17:11:08

@streetsta:

a horkolás egész addig nem baj, ha a horkolós nem ugyanabban a szobában és nem előbb alszik el, mint én.
szóval lehet kezelni a dolgot.
;)

streetsta · http://managertoys.hu/ 2009.02.14. 17:12:51

@series_one: Jaja, láttam Funes filmben, hogy csapkodni kell a vaságyat, meg fütyülni. Az használ.

series_one (törölt) 2009.02.14. 17:13:29

@streetsta:

egen, azt nem akartam belinkelni, de láttam.
szegénykét kicsit átfaragták, de jóótó.
keress rá, hogy feuerwehr csak így simán.
az első oldal végén lesz egy 525i, na azt nézd meg.
és persze a harmadik oldal legutolsó találatát se hagyd ki. csajozós kabrió.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2009.02.14. 17:27:21

@series_one: 525? Hujjujuj, az a telefon-kagyló a műszerfalon! Hallo Harry, a Hauptstrassen ég a döneres!
Csajozós kabrió, mi? Naná, meg hab-party ecsém, hab-party! Kegyetlen egy gép.
És a Barkasra már szót sem vesztegetek, csak a Nivánál akadt meg a szemem, miszerint szervólenkung. He?

series_one (törölt) 2009.02.14. 17:33:01

@streetsta:

azaz, a telefon.
de régóta fenn van az autó, több,mint egy éve.
aztán láttam képet a csomagtartójáról is, ott is megvan minden szirszarnak a helye.
egy darabig nézegettem, csak az a baj, hogy túl fiatal aztán regdíjjal az már úgy túl lett volna a fájdlomküszöbön.
de megnéztem volna, hogy mondjuk forgalombahelyezéskor mit lépnek rá a kpmnél.

Aldo Moro 2009.02.14. 17:40:53

Ez mekkora szöveg: "hozzá
képest az ökörhugyozás az egyenes geometria definíciója." Amúgy ki nem állom az ilyen sztritracsereket, szénné pörgetik a rizsrakétájukat, azt azt hiszik ők hugyozzák a Golf-áramot.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2009.02.14. 17:42:07

Kiabálva zavartak volna el. Esetleg ha a kék lámpát leszeded... Mindenesetre nagyon meleg a gép. Megvenni, lezsírozni, egyszer leOTézni, úgy a kék lámpa-sziréna kombó is mehet. Aztán tatüüü-tataaaa!

series_one (törölt) 2009.02.14. 17:51:52

@streetsta:
igen, ezért mondtam, hogy probléma a fiatalsága.
leminősítve megállt volna annyiból, mint az e28 aztán mégiscsak nagyobb poén...

aqwre (törölt) 2009.02.14. 17:55:44

Szerencsétlen!! El tudom képzelni a pacekot miközben kitapossa a belét a 100 éves agyon ragaszgatott v-tech-nek:)))

sztrovacsek 2009.02.14. 17:58:07

Alakul, alakul.... megy az amcsi Vnyóc kontra rizsrakéta..... :-)

streetsta · http://managertoys.hu/ 2009.02.14. 17:58:46


Héhéhé, emberek, itt mindenkinek gyengék az idegei? Miért nem veszitek a lapot?
Vagy én értettem félre valamit? Series, mi vagyunk a hüjék, emmán biztos...

Sanyi. · http://www.sopianaedeluxe.blog.hu 2009.02.14. 18:40:38

@series_one: Ne pedzegesd hosszú...ha már horkolás, eltűnődtem, hogy a TÁRGY horkolása mennyire zavarna. Ne egy BohneMitWurst cingár V8-ra gondolj:)))

Sanyi. · http://www.sopianaedeluxe.blog.hu 2009.02.14. 18:43:49

@PUG 607: Nem kell mindent komolyan venni. Márcsak SS Misi, meg egy Monnyon le! hiányzik.

Ennyire nem érteni a poént...

:)

Speedman 2009.02.14. 18:51:45

@Hrzrasn:
Látom a murvásplaccon lődörgő nepperünk megint járt a melegedőben és hozza a formáját :)

aqwre (törölt) 2009.02.14. 19:03:27

@Sanyi.: Szar vicc!!! Ezért monnyá le!

Hrzrasn (törölt) 2009.02.14. 20:31:40

Akinek T2 kell, vehet saját idôgépet (brazil kivitelt) 17 rugóért:
www.autobild.de/mmg/mm_bildergalerie_26805.html?tab=0

Hrzrasn (törölt) 2009.02.14. 20:48:34

@streetsta: "megjegyzem a marketingesek miatt, mert safety sells, ugye"

Nem hiszek ebben a mesében. Egyrészt nem kell marketing ahhoz, hogy valaki ne akarjon az autójában megdögleni, hanem ez egy valós piaci igény. Másrészt nem fog senki átsétálni a VW szalonból a Renaulthoz *csak*azért*, mert bemondta a rádió, hogy 5 csillagos lett a törésteszt - ez inkább egy olyan feature, amivel eldicsekednek a reklámban. Harmadrészt, már relatíve olcsón is hozzá lehet jutni egy egész jó (4 csillagos) töréstesztû autóhoz (Punto II), és a kortárs konkurrencia is max fél csillag lemaradásban van (hacsak nem kínai).

Rocko- 2009.02.14. 20:57:32

streetsta · managertoys.hu/ 2009.02.14. 14:35:01
benne vagyok én is!

series_one 2009.02.14. 16:11:12
januári/februári havas úton, árokba, BMW-vel? :))))

series_one 2009.02.14. 16:38:26
:DDDDDDDd
"meg egy levitézlett rendőrautót"
E28-asa nem volt Derricknek? ;))))

streetsta · managertoys.hu/ 2009.02.14. 16:46:03
feltekeredtünk a fára, meghótunk. minek? :)

streetsta · managertoys.hu/ 2009.02.14. 16:49:10
"körzeti orvos bármivel járhat."
apáink orvosok. ismertek. ergo mind szülői autó egyben mentőautó is.

series_one 2009.02.14. 17:01:27
az nem a streetsa? :))))

streetsta · managertoys.hu/ 2009.02.14. 17:09:56
hmm, nekem egy 524TD-ről csicseregtek a madarak. jó kezekből. :)

series_one (törölt) 2009.02.14. 21:10:51

@Rocko-:

ezt a havas utat nem értem.
e28asa meg nem volt derricknek.
aztán a sanyi meg horkol, az biztos, kurvára nem bírtam tőle aludni.
:)))

Pipi 2009.02.14. 21:37:59

Ja, az kimaradt, hogy amikor ők már Balatonalmádinál voltak, én akkor indultam Pestről az Alekoval, de a Veszprémi körgyűrűn befogtam őket. Sajnos nem sokat láttam a párharcból mert 8 perc múlva már Szlovéniában voltam:D:D

Rocko- 2009.02.14. 22:15:25

series_one 2009.02.14. 21:10:51
ehh, E28-ast azt hittem, h volt.
Sanyit nem hallottam, streetsat pedig igen. :)
havas út meg nem tom pontosan, pár éve vki bedobott egyet árokba, vagy az Sabc volt? nem rémlik pontosan a sztori, anno itt mesélték Belsőségen kép megvan lelki szemim előtt, de a sztorit azóta se találom. :(

streetsta · http://managertoys.hu/ 2009.02.15. 00:01:28

Hrzrasn 2009.02.14. 20:26:07
Perszepersze, azér mondtam, hogy majdnem. Szerintem T2-t, rendőrségi festéssel nagyon nehéz lenne találni (arról nem is beszélve, hogy ilyenkor a sokat látott VW buszosok elő szoktak jönni, hogy az nem T2, a számozás nem úgy van, mer ígymegúgy. Láttam már olyat.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2009.02.15. 00:06:07

Hrzrasn 2009.02.14. 20:48:34
Háát, én csak arra emlékszem, hogy a biztonságosság régebben csak a két svéd reklámjaiban, meg mindenféle kommunikációjában volt fontos. Aztán jött mindenki más. Erről biztosan sokat lehetne vitatkozni, de felesleges -a lényeg, hogy a népek kigúvadt szemekkel figyelik, kinek mennyi a csillaga, védi-e a heréjüket külön légzsák, de bekötni magukat, na arra konkrétan basznak rá. Mert hogy nekik jogaik vannak, és korlátozza a szabadságban őket. Nemrég egy ismerős pattintott meg egy fát-Suzukit hátulról-házfalat egy öreg 1500s-sel. Sokszor volt lakatolva (az öreg lakatos, magának csinálta a kocsit, igaz nem szépre, de jóra). Be volt kötve, a kocsi szarrá tört, kiesett a bal első futómű, benyomta a doblemezt, mindezekkel együtt lett egy kis agyrázkódása, meg bordatörése/repedése. Akárhány csillagos autód van, ha baszol bekötni magad (nem te, hanem bárki), egy ilyen lassulás után a szélvédőből rögtön tárgylemez lesz a mikroszkópos agyszövet vizsgálathoz. Nna, szóval a biztonságosság hangsúlyozása az elmúlt egy-másfél évtizedben lett ilyen divatos, persze véletlenül sem baj, sőt! De tudjuk jól, van konkrétan pár autókategória, amire sosem volt, és nem is lenne igazából szükség, de jól el lehet adni. Ami megint csak nem baj, de a SUV, Crossover, meg tököm tudja mik sokkal időszerűbb dolgok lettek volna mondjuk 40 évvel ezelőtt, az úthálózatok akkor még akár indokolták is volna a létrejöttüket. Tudom, akkor az emberek a seggükön lévő lyuknak, meg a VW Bogárnak is örültek, nem hogy extra igényeik legyenek. Már persze a világ jobbik felén, itt nagyon más volt a helyzet.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2009.02.15. 00:09:34

@Pipi: Úúú, neked ez a különleges, orosz rendőrségi üldöző kiviteled van? Öszzkerékhajtás, twinturbó, ültetés, nagy szárnyak? Amiben a Csajka motorja van, nagy, hemi hengerfejjel, 32 szelep, VTEC vezérlés, kerámia dugattyúk, meg fékernyő is van rajta. Öregem, az nagyot lép.

TCSA · http://make.blog.hu 2009.02.15. 08:21:39

Kattantak :) De ötös a kép! Várjuk a beszámolót, hogy nektek mi jött le a verdáról.

series_one (törölt) 2009.02.15. 09:40:14

@Rocko-:

jerevánban a lenin sugárúton volgákat osztogatnak.
vagy hogy.
annyi közöm van a sztorihoz, hogy három óra múlva ott voltam.

series_one (törölt) 2009.02.15. 09:44:24

@streetsta:

hosszú az egész, nem is reagálnék mindre, csak egy dologra:


"de a SUV, Crossover, meg tököm tudja mik sokkal időszerűbb dolgok lettek volna mondjuk 40 évvel ezelőtt, az úthálózatok akkor még akár indokolták is volna a létrejöttüket"

azért nézz meg egy negyven éves autó hasmagasságát meg egy maiét illetve a rugóútjaikat.

Rocko- 2009.02.15. 09:57:03

series_one 2009.02.15. 09:40:14
nem jereván, hanem nem emlékszek minden részletre.
BMW, árok, vigyorgós kép, ez biztos. :))

streetsta · http://managertoys.hu/ 2009.02.15. 10:14:18

Perszehogynaná, vezettem én is ötvenes-hatvanas-hetvenes évekbeli autókat, egyértelműen más koncepció szerint épültek. De a fent említett kategóriákra határozott szükség nem volt. Valakik kitalálták, eladták, mások utánuk mentek -trend lett a dologból. Ez nem baj, csak magamat tudom ismételni, hogy ezek nem meglévő valós igények alapján megalkotott kategóriák, hanem kreálták őket, ami megint csak nem baj, csak ne akarjuk azt mondani, hogy ez nem marketing kérdése.

Rocko- 2009.02.15. 12:11:28

jaja, asszem ezaz. :)

Hrzrasn (törölt) 2009.02.15. 14:10:00

@streetsta: "Ez nem baj, csak magamat tudom ismételni, hogy ezek nem meglévő valós igények alapján megalkotott kategóriák"

Pedig de. 90%ban valós piaci igényeket szolgálnak ki, 10%ban megpróbálnak igényeket kreálni. Nem mindig jön be.

Mielôtt még egyszer valaki a SUVokon kezd lovagolni, a baszott nagy autók iránti igény nagyjából egyidôs az autógyártással:
de.wikipedia.org/wiki/Bugatti_Royale

14 literes, 1.5m hosszú soros 8as motor, 190 literes tankkal, 48l hûtôvíz, 14l motorolaj.

1926.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2009.02.15. 14:23:00

@series_one: Jajjbazmeg, ez eltörött. Ezt SABC hozta össze?

streetsta · http://managertoys.hu/ 2009.02.15. 14:34:58

@Hrzrasn: Ebbe a vitába itt nem érdemes belemenni, ez élőszóban is eltarthatna órákig, úgyhogy inkább te nyertél. Természetesen gázturbinával meghajtott krómozott futógörgős, 160km/h végsebességű lánctalpas, rózsaszínű járművekre is van igény, mert biztos lenne aki megvenné. Sőt, úszni képes autóra is van, gyártanak is, de nem tömegben, mindenkinek. Az az én szememben nem piaci igény, de ha hirtelen valamelyik gyár előállna elfogadható áron egy ilyennel, ügyesen megmarketingelné, lenne egy rakás ember, aki megvenné, mert milyen jó is az, hogy akár a Dunán úszva is elvihetné isibe a kölköket. Rögtön meglenne rá a piaci igény -a marketing erősen emlékeztet a tyúk-tojás problémakörre. Ráadásul az milyen biztonságos már, nem jön szembe a sztrítrészer hülyegyerek, nem kell dugóban állni. Sose fog vízbe menni vele, de a lehetőség ott van. Na, az én szememben a SUV ilyen. Félreértés ne essék, biztosan jól érezném magam egyben én is, csak annyira nem izgat, hogy akarjak egyet. Akkor már inkább egy öreg G, vagy CJ-7, vagy tudomisén. Legyen Range, csak Tie kedvéért.:))

Hrzrasn (törölt) 2009.02.15. 15:27:42

@streetsta: "Félreértés ne essék, biztosan jól érezném magam egyben én is"

Tehát nem kéne a marketingeseknek téged pisztollyal a volán mögé kényszeríteni. Akkor meg mirôl beszélünk?

streetsta · http://managertoys.hu/ 2009.02.15. 16:12:33

@Hrzrasn: Arról, hogy egy harckocsi kezelőszervei mögött is ellennék, de nincs rá valós igényem. Ráadásul a marketinges olyan fajta, aki sosem fog téged pisztollyal kényszeríteni -sokkal kifinomultabban hatnak rád. Például egy autó képével, amihez azt írják, efficient dynamics, meg Hrzrasn. Aztán szívdobogást kapsz. Pedig csak egy autóról beszélnek.
Jó az olyan embereknek, akikre a marketingesek semmilyen hatással nincsenek, mert minden trükköt ismernek, az érzelmeikre nem lehet hatni, mert annyira nagyok és okosak, hogy mindent saját maguk döntenek el, nem hagyva befolyásolni magukat. Ők egyéniségek, én nem.

Hrzrasn (törölt) 2009.02.15. 16:59:01

@streetsta: 3 fajta ember van:
- akinek nem tetszik az autó, leszarja
- akinek tetszik az autó, van pénze rá, megveszi
- akinek tetszik az autó, de nincs pénze rá, ezért megideologizálja a fórumokon, hogy miért szar, ô miért nem venne soha, és a marketingesek irányítják titokban a világot

Lehet elméleteket szövögetni a marketing erejérôl, de felesleges. Élô példa az USA, ahol szünet nélkül megy a "zöldnek lenni jó" c. lemez, az embereknek meg mégis az F150es dömper kell, mert az tetszik, csókolom. Szerintem alábbhagyna a paranoiád, ha megismerkednél néhány emberrel, aki már vásárolt életében új autót. Rájönnél, hogy ôk sem TV elôtt ülô, reklámot bámuló, csorgó nyálú zombik, hanem nagyonis racionális szempontok és *valós* igények alapján választanak maguknak autót. Legfeljebb a döntési folyamat utolsó pár centiméterén lehet terelgetni ôket, hogy ha dömper kell, ne X5öt vegyél, hanem X6ot, mert csak 3 rugóval drágább, vagányul néz ki, és a szomszédnak még nincs.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2009.02.15. 17:27:01

@Hrzrasn: Valamit nagyon félreértettél. Szót sem vesztegettem újautó kérdéskörre. Meg van a magam elképzelése a témáról, de semmi köze nincs ennek a kérdéskörnek az eddigiekhez. Ráadásul a te általad felsorolthoz képest van még pár szempont, amikor az ember mérlegel. Én szeretem az újautó vásárlókat -ha ők nem lennének, én sem tudnék használtan öreget venni:)) Meg az sem elhanyagolható, hogy a gazdaság ettől működik: emberek előállítanak valamit, mások eladják, megint mások segítenek eladni. Én már mindegyik oldalon tevékenykedtem/kedem, hidd el, tisztában vagyok a dolgok folyásával.
Hiába jössz a "zöldségekkel" valakinek, ha azt látja, akkor vagy igazi férfi, meg akkor vagy biztonságban, ha soha ki nem használt gigantikus pick-uppal közlekedsz, evvel is az amerikai tradíciókat folytatva, az ekhós szekerek nyomában csapatsz.
Aki nem képes felfogni, hogy a marketingeseknek mekkora a hatalmuk (jó és rossz értelemben), sosem látott kampányt közelről, nem tudja, milyen kurva kis dolgok számítanak egy termék piaci bevezetésekor. Hogy tudat alatt mennyi minden hat ránk. Például (mondjuk ez nem marketing),hogy Schwarzenegger kibulizott magának anno egy Humveet a hadseregtől. Hogy Orange County Choppers megy a Discoveryn, meg American Hot Rods.

McK (törölt) 2009.02.15. 18:03:45

@streetsta:
Hagyd a témát,embered mindent tud,a biztonságtechnikától az autóvillamosságig mindenben otthon van.
Akkora szaki,hogy érvek nélkül tudja alátámasztani,miért nem lehet órát pörgetni.
Közben a villamossági szerelőmmel értekeztem,aki a következőt válaszolta..

"Két dologból látszik,hogy az embered egy seggfej.
Aki ért hozzá..nem ér rá,hogy minden 2. hozzászólás az övé legyen,mert elfoglalt ember.
Nem beszélve arról,hogy aki tudja,hogy kell,nem fogja elmondani amin évekig dolgozott."

Rá kell jönnöm..igaza volt.
Olyan idiótával vitatkozni,aki még a hóembernek is megmagyarázná,hogy neki a radiátor mellett van a legfaszább hely,idiótaság,tehát én is idióta vagyok.

:D

streetsta · http://managertoys.hu/ 2009.02.15. 18:34:45

@McK: Én nem kérdőjelezem meg az ő tudását (nincs rá okom), még akkor sem, ha esetleg van is ráció a villamosságis embered megállapításaiban. De arra semmiképpen sem érdemes energiát pazarolni, hogy egy tiszteletreméltó társaságban, hogy is mondjam, kevéssé cizelláltan fogalmazzunk a vitapartnerünket illetően. Még akkor sem, ha ezt a másik megteszi mondjuk velünk. Szerencsére van itt egy-két hozzászóló, akik kelló humorral tudják az ilyenfajta konfliktusokat kezelni (most a hétvégén érdemes volt Series One kollega hozzászólásai között mazsolázni...), érdemes figyelni őket.

yard (törölt) 2009.02.15. 18:38:37

Na itt kezdődik rövidesen a hétvégi szélmalomharc :o)
Béke legyen....

qualitaet 2009.02.15. 19:55:37

Strresta.

"Háát, én csak arra emlékszem, hogy a biztonságosság régebben csak a két svéd reklámjaiban, meg mindenféle kommunikációjában volt fontos. Aztán jött mindenki más."

Ja, ők reklámoztak a Mercedesnél meg a BMW-nél természetes volt.
A biztonsági öv kivételével a svédek semmilyen innovációban sem voltak uttörők.
Az összes komoly és mások által átvett aktív és passzív biztonsági berendezést a Mercedes vagy a BMW előbb vezette be.
A kilencvenes évek elejéig a Volvo -pláne a Saab- a töréstesztekben is gyengébb volt.


Series one

"e28asa meg nem volt derricknek."

Micsoda?! A'82-84 közti részekben végig egy Opalgrün 525i-vel (halszálkás szövet- ajtókárpit, egycsövű dob.)szúrják.

(Tudom a fanclub oldalon sem írják az E28-at, úgy látszik a hülye seggek a fene nagy rajongás közepette néhány tucat részt kihagytak.)

qualitaet 2009.02.15. 20:04:11

McK

"Akkora szaki,hogy érvek nélkül tudja alátámasztani,miért nem lehet órát pörgetni.
Közben a villamossági szerelőmmel értekeztem,aki a következőt válaszolta..

""Két dologból látszik,hogy az embered egy seggfej.
Aki ért hozzá..nem ér rá,hogy minden 2. hozzászólás az övé legyen,mert elfoglalt ember."
Nem beszélve arról,hogy aki tudja,hogy kell,nem fogja elmondani amin évekig dolgozott."

Te bezzeg nem vagy segffej, hisz ismételten "szakmai" érvekkel hozakodsz elő :)DDDDDDDDDDDDD.

Sőt a múltkor sem értél rá, úgy kellett belőled harapófogóval kihúzni mindent.

Nye-he-he-he!

fosdapass 2009.02.15. 21:06:46

Jó látni hogy a totálkár az autóstársadalom magasságai mellett a mélységek igényeire is érzékeny. Másnak nem tudom betudni (hehe) ezt a nagy büdös semmit. Kiknek? Minek ezt? Van ennek értelme? Ez egy poszt?
Valami jópofának szánt szánalmas zagyvalék. Ilyenkor dobja le kisagyam ettől a szar index univerzumtól a szíjat.
Mindenhol a jópofizó álújságírók túráztatják magukat.
És a jó kurvannyának mutogassa a tetves nagyujját ez a lófarkas tót lelkű köcsög, ha kérhetem.

ommm 2009.02.15. 21:36:17

@fosdapass: Nevess, barátom, mi nevetünk. Eszem azt a jó lelkedet.

yard (törölt) 2009.02.16. 08:49:11

@fosdapass:
Megértem, hogy szíjhajtású agyadnak ez sok.
De senki sem mondta, hogy ide kell "járnod"!

Bladika 2009.02.16. 15:14:17

@fosdapass:

Critical error! Please change user!
avagy
Kérem kapcsolja ki!

Bladika 2009.02.16. 15:15:44

@yard: Na ne viccelj! Maximum dörzshajtásos! Csak villogni akart!

Bobby Baccala 2009.02.17. 14:47:26

ez a gábor vmi versenyző? vagy mi? :)

Aldo Moro 2009.02.18. 13:18:25

"ez a lófarkas tót lelkű köcsög," Ezt elrakom ínségesebb időkre, mikor kifogyok az ötletekből. :-)