A hálózat

  2009. január 16. - ommm Címkék: e mercedes rendőrség volkswagen passat r36

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy


Nem marad előlünk rejtve semmi, aminek kereke és motorja van. Mindenütt ott vagyunk, galaktikus hálózatunk a Tejútrendszertől a Sculptor csillagképig terjed. Sötét anyag, olvasóink pedig kutató-fürkésző csápjaink.

Tudjuk már, hogyan néz ki az új E-Klasse (gonosz énem itt sikít: KOREAAAA!), prágai csápunk, Ádám, pedig le is lőtte, valószínűleg még régebben, most jutottak el hozzánk a képek.

Apró bónusz az ottani városi rendőrség Hummer H3-asa. Aki járt már a cseh fővárosban, főleg a Malá Strana festői utcácskáiban és helyi sörfőzdéiben, az tudhatja, mennyire oda való a kis SUV. Élni tudni kell, az adófizetők és parkolók pénzéből meg pláne.

Ha már rendőrség, akkor önszorgalomból (szolgáltatói funkciónknak eleget téve) idecsapom a rövid kis hírt, hogy a cseh autópályákon ezentúl 16 darab Passat R36-os üldözi a szabálysértőket és a hülyéket, akik a zötyögős D1-en kitolják a verda szemét. (Gyorsan hozzáteszem, valamikor 1938-39 körül épült, a dátum nem véletlen.)

Érdekes a hírben az, hogy az internetes olvasók is szavazhattak arra, melyik típus legyen a befutó a tenderben résztvevők közül. A kínálat következőképpen festett: Audi A4 3.2 FSI quattro, BMW 330xD, Škoda Superb 3.6 FSI 4Motion, VW Passat R36, Volvo S80 T6 AWD. Több, mint 50 százalékuk azt szerette volna, hogy egy tisztességes sorhatos BMW villogja le őket, a csehekben erős a patriotizmus, így a második helyet Superb kapta (17,3 százalék) és csak harmadik lett az R36 (13,5 százalék).

A fauvé-lobbi azonban odaát is ügyes, így a második legdrágább Passat lett a befutó (a BMW-nél mintegy 600 000 forinttal drágább), holott ha kicsit összekapták volna magukat a szavazók és az autósok, akkor dízel Aixamokban ücsörögnének most a cseh elfogók.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr99881457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nen9303 2009.01.16. 13:50:00

Még ilyet, itt élek (és fizetek adót), a D1-et is használom rendszeresen, de ez a hír valahogy kimaradt... Úgyhogy köszi, jó tudni. Már csak az a kérdés, ki kit fog előbb lefotózni, ők engem, vagy én őket ;-)

joskafiser 2009.01.16. 13:52:01

ugyan miert faj neked ha vesznek 1 (egy) darab H3t? nem draga, nem fogyaszt 5x annyit mint mas. Mert ha 150et vettek volna , oke... na bsszunk oda ma is egyet a demagogianak.

KafaKefe (törölt) 2009.01.16. 14:05:33

Nem olyan rég készülhetett ez az E-Klasses kép... Én pont itt, a Malá Stranán láttam, piroson állt, de mire elővettem a telefont, elment... vagy 3 napja lehetett...

kowalski 2009.01.16. 14:06:50

...ahogy elnézem, azokból az R36-okból jutott egy pár a góréknak is. (képen, jobb oldalon jégkék metál)

kunaakos 2009.01.16. 14:28:47

azert ez meg mindig jobb mint nalunk (romania) a rendorsegi loganek 70000 euroert.

SsPL71 (törölt) 2009.01.16. 14:33:40

@joskafiser: Nem egyet vettek, tavaly volt valami post itt, abban volt mennyit vettek.

-d(-_-)b- 2009.01.16. 14:35:45

@kowalski: rendezői jobb

mentsük a menthetőt :)

SsPL71 (törölt) 2009.01.16. 14:41:05

@SsPL71: "@joskafiser: Nem egyet vettek, tavaly volt valami post itt, abban volt mennyit vettek."

Ja, azok a Csehek voltak :))))

Toxic11 2009.01.16. 15:08:49

@SsPL71: Nem. Ezek a csehek, azok a szlovàkok voltak.

gatsy 2009.01.16. 15:14:20

Ommm: Eddig nem sikerült megfogalmazni, de valóban, az új E-Klasse olyan, mintha Dél-Koreában designelték volna!

dani416 2009.01.16. 15:18:51

a passattal legalább van esélyük az elfogásra. nálunk meg ignis policáj? :-) max a gyorshajtók hülyére röhögik magukat, emiatt le kell állniuk az út szélén és akkor megvan a tettenérés.

Travis 2009.01.16. 15:36:53

Az utolsó kereskedés lenne a Mercedes,ahova a lábamat betenném...
E Classe=Kia Opirus:)
Az r36 Passat pedig biztos jól megy.Én egyszer láttam menni egy r32 IV-es Golfot utcán.Brutál a gép...

lazlo85 2009.01.16. 15:51:03

3as bmw vs s80 volvo???? nem 1 kategoria

loláb 2009.01.16. 15:55:19

Szerintem az új E-klasse nem olyan rossz.
Van pár kicsit elcseszett része, de összességében beleillik a GLK - új C Klasse vonulatba.

Nekem inkább az X6-osról jut eszembe a koreai autóipar.

Lowtyo 2009.01.16. 16:08:01

cseh laci egy dízel seat leonnal jár
che guevara meg egy norton 500-al motorozott
csehmpe olcsón, amíg a készlet tart

rognork 2009.01.16. 16:08:04

az új e osztály szép. szebb mint az előző. értem?

Teeboy 2009.01.16. 16:30:24

Miért nem volt elég az Octavia RS!? Ahhoz hogy a zsaruk szolgálatból széthajtsák 100 ezer km alatt...
A listaára 27.883 Euro (a Passat R36 45.750-jéhez képest)...ja szorozva tizenhattal.
De ugye ami közös, az senkié...

M@tek@ · http://www.dusza.sk 2009.01.16. 16:37:25

"akkor dízel Aixamokban ücsörögnének most a cseh elfogók."
Most lehet, hogy nekem van fóbiám, de mi a francért kellett megint rúgni egyet a VW-ba? Ezt nem értem. Az R36 egy sportlimuzin, és azért szerintem egy mezei 330ix nem hiszem, hogy jobb nála. Bár, hogy objektív maradjak, a Volvo S80-n kívül mind jó alternatíva lett volna elfogó kocsinak. Egy Passat (mégha R36 is) pedig nem olyan feltűnő, mert sok van belőle.
A szlovák rendőrök is S4-es Audikat használnak, meg néhány VR6 B6-ost. Az S4 meg nem mezei A4, és azért a VR6 volt a legsportosabb Passat a B6 szériából.

adamkaaa 2009.01.16. 16:39:55

@WoodenSnail: december 10e kornyeken keszultek a kepek. epp a jindrisskara kanyarodott ki a vencel ter iranyaba a torony alatt...

M division 2009.01.16. 16:48:14

Az új e osztály egy nagy nulla, az igénytelenség csúcsa, hyundai vagy kia néven is árulhatnák...

KafaKefe (törölt) 2009.01.16. 16:59:03

@adamkaaa: akkor újra eljöttek megnézni Prágát :) Jobban felidézve, amit én láttam (Malostranské náměstí), azon kevesebb volt már az álca...

gio · http://www.napiauto.blog.hu 2009.01.16. 17:23:38

tavaly nyáron egy Octavia RS kapott el a cseh autópályán 190-nél... civil volt a lelkem ráadásul.

Maci111 2009.01.16. 19:05:53

Erről van szó gyerekek, itt kezdődik a rendőrség tekintélye. Németországban elég sok az E Merci, 5-ös BMW, stb., Svédországban Volvok és nem a kicsikből.
Nálunk is ez kellene, jobban tisztelnénk a szabályokat is, és talán nem röhögnénk ki az Octaviás zsaruinkat.

Teeboy 2009.01.16. 20:21:10

Nem hiszem, hogy a rendőrség tekintélye azon múlik, Octaviából vagy BMW-ből száll-e ki a szerv...
Inkább a hozzáállásukon kéne változtatniuk és jobban megválogatni, kik lehetnek tagjai a rengőrségnek! Egy bunkó rendőrt akkor is utálni fognak, ha M5-össel érkezik...sőt annál inkább

Devil1 2009.01.16. 20:39:08

Hiába, ha egyszer egy gazdaság "dübörög" akkor az meglátszik a rendőrautókon is... :D

Devil1 2009.01.16. 20:43:17

Tudja valaki egyébként hogy miféle állami kutyaütők járkálnak nálunk MKA-... rendszámú újszerű Volvo S80 V8 AWD verdákkal?

saki05 2009.01.16. 20:48:15

A Francia Gendarmerie is kapott 65db Subaru Impreza STI gépet elfogóautónak az autópályára.De nekik speciális kiképzésen is át kellett esniük és tűzálló öltözetet is kaptak.Bár szerintem pocséklás volt imprezát autópályára venni oda jó lett volna egy bármilyen nagymotoros sportlimó ami még tán gyorsabb is mert oda elég a motor viszont a kanyargós hegyi utakra jobb autó talán nincs is az Imprezánál.

Ubul1 2009.01.16. 21:00:46

@Teeboy:
Ott a pont, mert az a nagy büdös helyzet h a hazai állomány java hülye mint a seggem bal partja! Köztudott, hogy a legnagyobb faszfejek mennek oda akik semmi másra nem lennének amúgy alkalmasak. Meg a lecsúszott hortobágyi tanavilág által kitermelt suttyók, akik felszivárognak valami biztosabb meló reményében, merthát tönkremenni ez a gyár nem fog. És akkor ezek a seggfejek vannak a frontvonalban és ezekkel találkozik a civilizációból idetévedő túrista is!! Jó hogy nem tudnak megszólalni magyaron kívül semmi máson, sőt még a magyarban is erősen bizonytalanul. Persze a bűnügyi nyomozó osztályt továbbra is nagyra tartom, azok legalább megpróbálnak érdemi melót végezni. Bár ahol Doszpot Peti bá' is megcsömörlik és elveszti a hitét ott komoly bajok lehetnek...

Ubul1 2009.01.16. 21:02:31

@saki05:
Márpedig a franciáknál épp szükség van a jól kanyarodó gépekre, lévén hogy nagyon változatos a táj tagoltsága és ezzel az autópályák vonalvezetése is. Elég csak ránézni a Taxi bármelyik részére vagy a Transporter 1. részére. Szép ország.

crazy 2009.01.16. 21:21:36

Az, hogy részt vesz valaki a tenderben, még nem jelenti azt, hogy mindenben meg is felel a követelményeknek. Az is hülyeség, hogy leírják melyik lett volna az olcsóbb. Gondolom a listaárakat nézte az újságíró, azonban egy ilyen tenderen, ahol 16 luxusautóról van szó már jelentősen változhatnak az árak. Lehet, hogy a VW engedett darabonként 2 milliót, a BMW meg csak 1 millát. Akkor melyik is az olcsóbb? Ez csak egy példa volt. Az is lehet, hogy a tenderben szerepelt mondjuk 5 év szervízelés is, ez is jelentősen változtathat az árakon. Ezek csak lehetőségek, résztvettem néhány tenderben, szóval nem olyan egyszerű, hogy ez 10 Ft, az meg 8 Ft.

ubul ! Remélem neked 2 diplomád van, meg 3 nyelvvizsgád :)

r32r36 2009.01.16. 21:49:25

MKA magyar köztársaság alkotmánybírái.
A Donáti u-ban ( iskola,óvoda szomszédságában) rendszeresen tolják a kisfogyasztású Volvoikat. Az én pénzemen. Mért kell városi közlekedésre ilyen autó?

Travis 2009.01.16. 22:46:28

Az még semmi,hogy nagy Volvo-t kapnak.Kíváncsi lennék én arra,hogy a kétajtós szekrények,akik kísérik őket(még nálunk az Egyetemen is,mert tanít belőlük pár,ha jól tudom még a Paczolay is,aki azóta már elnöke a testületnek)azoknak mekkora lehet a fogyasztásuk és a fenntartásuk:)...

MrHankey 2009.01.16. 22:50:25

Miért mindenki a Kóreai gépeket hozza fel rossz példának ha esztétikárol esik szó??? Az izléstelenség etalonját a mercedes állitotta fel a 90es évek elején az w140-el és különösképpen annak kupé változatával, ahhoz képest egy sangyong igazi esztétikai csoda. Egyébként meg vége ennek a korszaknak mert a kóreaiak mostmár nem csak jó hanem szép autókat is csinálnak , lásd hyundai genessis az usaban most lett az év autója, s idén jön ki az uj középkategóriás I50-es amiröl még csak előzetes fotó van , de már ezen is látszik hogy ütős lesz!! Mellé nem lehet majd tenni egy foswágent!!
images.paultan.org/uploads/2007/03/hyundai-genesis-concept-1.jpg
Egyébként meg az uj E-merci nem lett rossz

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2009.01.16. 23:13:04

Kéretik megvárni élöben az új E-Klasset, megnézni, megtapogatni és beleülni.
Utána lehet koreázni.

RIF 2009.01.17. 01:12:17

A sok értékes hozzászólásból talán csak az maradt ki, hogy a tényleg csúnya távol keleties E Merci várható legnagyobb piaca a távol kelet lesz. Nekünk ronda, de nekik nem. És oda viccen kívül pont jó. A nagyobb gond az, hogy ők meg tudnak olyan autót gyártani, és promotálni is (lásd: KIA), ami nekünk tetszik, de nekik nem. (pl.: az előző Honda Accord európai és távolkeleti tipusa közötti különbség!)Most akkor mi van? Lengyel krumpli itthon, hazai a lengyeleknél? Pedig a krumpli egyforma...
A német nimbusz márkák első bukottja ettől függetlenül meglehet ezzel, hiszen műszakilag már lejáratták magukat a mostani sorozattal, vagy ezt megelőzőleg, jó példaként a nagy USA piac ML sorozatával, de az i-re az újabb célközönség váltás teheti fel a visszavonhatatlan pontot.
A Jaguár is próbálkozott anno, ma már csak TaTa-ként kelletheti magát, a szebb napokat megélt szalonjában, a Mondeo 2.0d motorjával, ami ugye PSA gyártmány, pedig egykor az volt a jelmondata, hogy nem elég erősnek látszani, annak is kell lenni. A Ford elcseszte. De miért, a célközönség halt volna ki? Az eredeti márka biztosan. A teljes angol autóiparral karöltve. Közben a németek nagyon nívós verseny szériákat megszégyenítő utcai lóerőgyárakat dobnak piacra, pöffeszkedve és zöldnek titulálva magukat. "Leáll az 5000 ccm-es motor a pirosnál". Tisztára mint a mosógép reklám, használj adalékot nem megy tönkre a fűtőszál. De nálunk nem kemény a víz. Jaa.. kérem arról nem volt szó! Hogy van ez?
Ne gondolkozzunk a VW lobbyn, de ne is csodálkozzunk, hogy magyarországon gyártja az Audi, bocsánat a VW konszern európa legidiótább teljesítményű motojainak egy részét?
Az elfogó autókról annyit, hogy a kiöregedett GSI motoros (150le)matricátlan gömbölyű Astra volt a magyar rendőrség legdurvább elfogója eddig véleményem szerint... eltekintve a híres, 200km/h fölött mennek a németek utazót a belső sávban, - mert már egyszer voltunk kint - hozzászólásoktól, bármit és bárkit kivettek az M5-sön, igaz a pálya adottságait jól kihasználva.

qualitaet 2009.01.17. 02:37:12

""Bár ahol Doszpot Peti bá' is megcsömörlik és elveszti a hitét ott komoly bajok lehetnek... "

JAJJJJ!

Mindjárt leesek a székről a röhögéstől!
Csömör..., hit..,haggy'-já-mááár!:)))))DDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Pusztán egyszerű "fizika".
Egy seggel két lovat bajosan lehet megülni. Jelesül fakabátnak lenni és (el)ismert alvilági figuraként éjszakai szórakózóhelyek védelmével foglalkozó brigádot irányítani szerfelett nehéz foglalatosság.
Előbb-utóbb választani kellett...
Láttad volna a kissé keszonbeteg, "médiasztár"-t és "rendőr"-t, ahogy 2000-ben a zuglói Riviera disco előtt kitápászkodott a fekete 140-es Mercijéből és mennyire "leszerényedett" az akkoriban elég komoly nevű cigány család (Száva)egyik prominens tagja amikor látta ki is érkezik a tulajdonosi kör védelmére.
Később meg jó pár éven át állandóan belebotlott az ember vagy a Mammut Leroyban vagy valamelyik komoly szórakozóhelyen, ahol úgy hajbókoltak neki a prominens pitbullok mint valami japán szolgák.
Csömörnek sok nyoma nem volt a fején, afelöl egggggészen nyugodt lehetsz!

Aztán meg ugye irány a Parlament!
Vat elsz...:)DDDDDDDDDDDDDDDD

qualitaet 2009.01.17. 03:15:53

"hogy ők meg tudnak olyan autót gyártani, és promotálni is (lásd: KIA), ami nekünk tetszik, "

"Ami azt illeti nem vagytok túl sokan.:)

"Közben a németek nagyon nívós verseny szériákat megszégyenítő utcai lóerőgyárakat dobnak piacra, pöffeszkedve és zöldnek titulálva magukat."

A Távol-Keleten meg évtizedek óta,elkeseredetten próbálják ezeket koppintani inkább kevesebb mint több sikerrel, kissé szánalmasan, luxusmárkának titulálva magukat.:))

"elfogó autókról annyit, hogy a kiöregedett GSI motoros (150le)matricátlan gömbölyű Astra volt a magyar rendőrség legdurvább elfogója eddig véleményem szerint..."

A magyar rendőrségnek sosem voltak 1.6-osnál nagyobb Astrái.
225 le-s Audi TT, RS oCTAVAIA viszont igen.

"eltekintve a híres, 200km/h fölött mennek a németek utazót a belső sávban, - mert már egyszer voltunk kint - hozzászólásoktól,"

Ők legalább egyszer voltak kint de te szemmel láthatóan az M1-esig sem jutottál:)

bármit és bárkit kivettek az M5-sön,"

aki hozzájuk hasonlóan képtelen volt 160kM/h-s tempónál többre.:)))

w a s d 2009.01.17. 10:03:21

Biztos, hogy a távol- kelet a fő piaca ennek a Mercinek? Mert ha jól emlékszem, valamelyik magyarított német autósújságban volt német eladási lista, amin talán a Golf volt az első, a 2. vagy 3. meg az E Merci. És azért a Németország eléggé jelentős méretű újautó- piac, ott benne lenni az első pár legkelendőbb típusban nem ugyanaz a darabszám, mint itthon a legelső Swift eladási számai.

Amúgy nekem a képek alapján tetszik, csak már megint kitalálta valamelyik újságíró, hogy nem szép, és most ez sokak véleménye.

ommm 2009.01.17. 13:09:57

crazy 2009.01.16. 21:21:36

Nem, nem a listaárakat néztem, mint írtam, NYILVÁNOS volt a szavazás, bár az árajánlatokat csak utólag hozták ki, hogy azzal ne befolyásolják a jónépet.

qualitaet 2009.01.17. 14:42:38

""Leáll az 5000 ccm-es motor a pirosnál". Tisztára mint a mosógép reklám, használj adalékot nem megy tönkre a fűtőszál. De nálunk nem kemény a víz. Jaa.."

Hú, ezt a demagóg baromságot észre sem vettem. Azért bezzeg nem rinyál senki, hogy egy F16-OS vadászgép óránként akár 18t azaz TIZENNYOLC TONNA kerozint is elfogyaszthat. Ezzel a balos zöldek valahogy sosem foglalkoznak, csak a "rohadt környezetszennyező luxusautókkal".
Légy nyugodt,ha az egész világon minden az enyémhez hasonló teljesítményű autóról levennék a katalizátort,egy emberöltő alatt sem tudnák "behozni" azt az irtózatos mennyiségű környzetszennyezést amit az USA legutóbbi háborúi okoztak,.
A nagy, "büdös" luxusautók kipufogógázát "szagoló"kisemberek utcák ezreit fűtő lakótelepeiről nem is beszélve.

diablos 2009.01.22. 06:20:11

qualitaet!
Öreg vegyél már be egy nyugtatót!
Szerinted mennyi vadászgép röpköd egyszerre, órákon át a fejünk felett?
A városi szmogot pedig talajszinten pontosan a nagyköbű mocik, pláne dízelek eregetik az orrunk alá!!!
süti beállítások módosítása