És fényképez?!

  2008. szeptember 19. - ommm Címkék: fotó japan skyline

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy

 

Japán ember harmadik szeme a fényképezőgép. Még akkor is, amikor egy 1200 lóerős Skyline pillanatok alatt 315 km/órára katapultálja.
Én már rég szemgúvasztva kapaszkodnék, ő nyomja a gombot. A tökéletes képért bármit.
A mattakira (hibátlan, tökéletes) való törekvés, netán a kaizen szellemének megfelelő folytonos fejlődés vezérli? Vajon mi lesz a következő? Odagumipókozza magát a Shinkansen-szerelvény orrára?
Very Japanese, very Japanese.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr73640786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gatsy 2008.09.19. 12:19:08

Azért ilyenkor nagyon jó érzés a Nissannak dolgozni:)

Pavel_ · http://www.bpracing.hu 2008.09.19. 12:22:20

Hú ezt honnan ástátok elő? :)
Minimum 5 éves felvétel.

ommm 2008.09.19. 12:25:23

Nem is tudom. Valamelyik pókhálós sarokban találtam.
Mert?

SsPL71 (törölt) 2008.09.19. 12:27:10

Nem értem, hogy miért nem indul el, mikor kipörög a kerék hátul, kézifék az első kerekeket fogja?
Japánban nem 180km/h-ra vannak le korlátozva a kocsik?

aHim 2008.09.19. 12:38:01

SsPL71, a Citroen C5-I illetve a ráncfelvarrott verziónak fognak elől a kézifékjei, ez valami francia hülyeség (talán a pneumatika miatt??). Burn-out-nál finoman fékezik a kocsit és így indítja meg a hátsó kereket, és mivel az első tapad a hátsó pörög így annyira nem, egyhelyben tud maradni.
Japánban sebesség és teljesítménykorlát is van. Csak gyári korláttal kaphatnak forgalmit és nem lehet forgalmazni 280 lóerőnél erősebb kocsit (ez utóbbit csak 1-2 helyen olvastam, így ne végy rá mérget), de ettől még ki lehet ütni. Tudtommal az új GT-R Nissant még nem piszkálták így meg.

Gergow · http://gergow.wordpress.com/ 2008.09.19. 14:01:33

Az új GT-R-ben a gps felismeri a versenypályákat és ott bizony elegedi a lovakat. :D

JaniV 2008.09.19. 14:12:14

Ottopapa!
Ki ez a gusztustalan állat? -Valahol azt olvastam, két ugyanilyen kocsiját már ellopták, most abban bízik, ilyen színnel nem kell senkinek (vagy ha mégis, azonnal tudja mindenki, aki látja). Egyébként nekem sem kellene.

SsPL71 (törölt) 2008.09.19. 14:55:48

aHim: ismerek olyan autókat amikben elől fog a kézifék, amit néhány esetben lábbal kell aktiválni.
Még asszem a Mercurym-ban is elől fogott és lábbal kellett "behúzni".
W123-as is volt szintén "lábkézifékkel", de azt sem tudom hol fogta a kerekeket.
Azt gondoltam ebben is ilyen van, de akkor ezek szerint nem.
Mondjuk még most sem tudom, hogy csinálja ezt a "finom" fékezést, tudtommal a hátsó fék is fog ilyenkor.
Na, mindegy nem tudom elképzelni, kipróbálni meg főleg, mert elől tekerős a kocsim.

ommm 2008.09.19. 15:08:18

SsPL71 2008.09.19. 14:55:48

Nincs itt nagy trükk. Egy kis gyakorlással és érzékkel egy erős hátsókerékhajtású autóval bárki megcsinálja.
Elsőkerekessel is bátran (tökéletes kézifék és némi víz a kerekek alá ajánlott:))

A Béla 2008.09.19. 15:12:15

a sofőr ha a szemem nem csak akkor Kazuhiko "Smoky" Nagata

petikebx 2008.09.19. 15:26:59

off
aHim!
A legtöbb(talán az összes) hidrós citroennél az első kereket fogja a kézi:)
on

aHim 2008.09.19. 16:17:56

petikebx, tudom, olyan van 2 is, csak nem voltam benne biztos, hogy a hidro miatt és nem akartam atomokos lenni:D:D

SsPL71 TeCsőn keresgess burnoutos videókat, van egy raklap... Némelyiknél belsőkamerás kép is van, ott látod hogy csinálják. Egyébként az amcsi musclecaros videokon, mikor amatőrök csinálják látszik nagyon, hogy meg-meg indul a kocsi, mert nem tudja pontosan adagolni a féket a gáz mellé,pedig azok még automaták is jórészt.

mercurius 2008.09.19. 16:43:53

1200 Ló????!!!! Egyetlen autóban???!!!!!

És ezen nem akad ki senki????!!!!!

E G Y E Z E R K E T T Ő S Z Á Z L Ó E R Ő

És csak 4 kereke van...

soseleszekelső 2008.09.19. 17:22:23

Én úgy tudom, hogy Ami burnoutos autókba építenek fékerő-egyensúly szabályzót, amit utastérből lehet piszkálni, és ilyen esetekre előre állítják a fékerő javát.

Redcat 2008.09.19. 18:14:14

aHim!

Azért van az első keréken a kézifék a hidrós Citroënnél, mert a vészfék szerepét is betölti, ha hirtelen elmenne a nyomás. De elvileg nem mehet el.

hyperBOI 2008.09.19. 18:23:51

Számomra az a hihetetlen, hogy a nagy császár Skyline-nak létrehozták a méltó utódját a GT-R-t.
Az a kocsi valami hihetetlen, mindenki oda van tulajdonságaitól....

Totalcar valahonnan lopjatok már 1-et tesztelésre;)

Shadowbull 2008.09.19. 20:35:46

"1200 Ló????!!!! Egyetlen autóban???!!!!!

És ezen nem akad ki senki????!!!!!"

Miert, te meg nem vezettel 1200 lovas autot? :)

sb

aHim 2008.09.19. 21:58:21

Redcat, köszi, ezt sem tudtam. Megint okosabb lettem:)

mercurius, azon mikor Asimo asztallapot fogott és lekövette amit az ember huzigált rajta, és segített neki a-ból b-be vinni még kiakadtam, nade japán... Viszi a notiját, feldugja a kocsira, rátölti az iPodról az útvonal adataid és még a seggét is melegvízzel mossa drift közben:D:D:D

The Good Boy 2008.09.20. 00:35:30

aHim 2008.09.19. 12:38:01

Tudtommal viszont már nyár elején egy kicsi amcsi tuningcég feltörte a GT-R szoftverét, vagy egy részét, amire a japánok pcit lefagytak, mert feltörhetetlennek hitték, erre pár hét alatt sikerült.

w a s d 2008.09.20. 09:11:36

@ Shadowbull 2008.09.19. 20:35:46:

Én még nem vezettem 1200 LE- s autót, de már (sokkal) több, mint huszonnégyszer vezettem 50 LE körülit (24x50=1200), az is ér?:D

[] (törölt) 2008.09.20. 10:09:38

"-Valahol azt olvastam, két ugyanilyen kocsiját már ellopták, most abban bízik, ilyen színnel nem kell senkinek"

nem lopnak Rollsokat. labon elvinni nem tudod a CAS miatt, alkatresznek meg nem tudod eladni, mert a RR tulajok nem az eBay-re jarnak alkatreszert.

arrol nem beszelve, hogy az eddig eladott nem tul sok (1500 db) Phantom mindegyike egyedi darab, ha te itt elkezdenel belole cuccokat arulni, eleg hamar leesne mindenkinek, melyiket bontottad szet, es honnan van.

Ottopappa-nak lesz igaza, ez valami kifordult izlesu, barbiegirl-szindromaban szenvedo allate.

[] (törölt) 2008.09.20. 10:11:21

"egy 1200 lóerős Skyline"

15.000res olajcserenel a blokkot is kell cserelni? :)

madbalee 2008.09.20. 10:22:38

"15.000res olajcserenel a blokkot is kell cserelni? :)"

Szerintem 1Skylineban nem 15.000 az olajcsere periódus, hanem mondjuk 4000-5000km :)))

[] (törölt) 2008.09.20. 10:37:35

mar epp kerdezni akartam, hogy az 1200bol ugyan mennyi jelenik meg az aszfalton, a jelek szerint nem sok:
www.carforums.net/showthread.php?t=20040

a hajtaslanc nem birja, sorra szarnak be a valtoi. allitolag erre mar a tag is rajott:
www.automotiveforums.com/t96682.html
"geez most i ever heard of was 1300 and it was never done the guy from exvitermini.com gave up on it"

nyelv-ész 2008.09.20. 12:29:42

Lehet, hogy japán szeme a fényképezőgép, viszont aki a filmen fotóz, az tutti nem japán. Tessék megnézni a fejit, amikor behajol a műszerfalat fotózni.

ommm 2008.09.20. 22:08:34

hmmm...akárki is legyen a belinkelt fórum alapján a skyline tulaja, azért nem egy fillérbaszó kakamatyi, ha úgy cserélgeti benne a hatsebességes szakvenciális váltókat, mint más az alsógatyáját.

too much power.

Maci_GSXR1000 2008.09.21. 09:07:24

"ommm 2008.09.19. 15:08:18
SsPL71 2008.09.19. 14:55:48

Nincs itt nagy trükk. Egy kis gyakorlással és érzékkel egy erős hátsókerékhajtású autóval bárki megcsinálja.
Elsőkerekessel is bátran (tökéletes kézifék és némi víz a kerekek alá ajánlott:))"


-mondjuk picit nyomod a féket is a jobb lábaddal, nem csak a gázt.

a másik meg, hogy elképzelhető, hogy van rajta állítható fékerőszabályzó, és akko akár azt is be lehet állítani, hogy a lábfék csak előre a kézi meg hátra dolgozzon.. (pl drift)

Maci_GSXR1000 2008.09.21. 09:08:48

ja a cikkel kapcsolatban, ekkora blődséget régen nem láttam, a fotós európai ember, csak a pilóta japán... very europer :-))

Maci_GSXR1000 2008.09.21. 09:23:06

petikebx 2008.09.19. 15:26:59

off
aHim!
A legtöbb(talán az összes) hidrós citroennél az első kereket fogja a kézi:)
on

- első nyugati autóm egy citroen BX volt, az első kézifékes kanyar igen nagy meglepetés volt számomra is :-))))

Wadindián 2008.09.21. 12:58:35

Nekem 1 kocka Ladával is ment annak idején a burnout, igaz VIZES FÜVÖN csináltam.

1. Kuplung, váltó 1-esbe.
2. Gáz.
3. Kuplung fel BAL lábbal gyorsan fék.(finoman és azt még a motorerő eltekeri a súrlódási ellenállásal együtt, elöl meg tapad annyit a gumi, hogy ne menjen előre az autó).

A Barkas-ban is elöl fog a kézifék.

jenko80 2008.09.23. 12:47:30

biciklivel is tök jól lehet burnoutolni vizes füvon, de mondjuk mire leég a gumi, az bizony fáradságos munka...
www.youtube.com/watch?v=6GNB7xT3rNE

Tényleg, kritikus masszáról senki nem blogol?
süti beállítások módosítása