Dörti Trianon

  2008. szeptember 09. - Winkler Róbert Címkék: lol dodge művészet matrica ram

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Így kínozzák az utángyártott lámpákat Tajvanon
2015-06-12 11:07:30

Az Eagle Eyes nem számít nagy gyárnak Tajvani viszonylatban, de még a sziget déli részén, Tajnan városában

Néhány megfigyelés az új fényezési trendekről
2015-05-26 17:52:20

A China Airlines Tajvanból Frankfurtba késett másfél órát, így buktam a budapesti csatlakozást. Az ölembe

Cuki cicák a gumigyári klotyóban
2015-05-22 17:46:25

Ránk szakadt a monszun, amit Tajvanon nagyon vártak, mert a száraz évszak nem csak száraz volt, de hosszú is.

Felkúrták az agyam Tajvanon
2015-05-21 15:52:45

Konfuciánus szentély a Vacron-központ kerítésénél Ma a sokadik dashcam-céget látogattam meg a Taitra

Ebédelni menet lőttük a Váci úton az általunk látott eddigi legnagyobb árpádsávos Nagy-Magyarország-matricát. Egy Dodge Ram hátuljára ragasztották, és ekkora méretnél alapos a gyanú, hogy külön csináltatták. Kevés akkora autó van, amire ez ráfér, és rentábilis lehet a gyártás.

Remélem, a Ram sofőrjében megvan a reflex, hogy ha a társaságába véletlenül egy mit sem sejtő francia cserediák keveredik, elkezdi történelemre oktatni. Ugye, kedves olvasó, neked is volt már ilyen élményed? Ez a mi bosszúnk Trianonért, meg azért, hogy a francia volt ekkora lúzer, hogy alig száz évvel a szégyenletes diktátum után (csonka) Magyarországra jön. A franciák általában meglepődnek, és nem egészen értik, hogy jönnek ők ehhez. Volt ugyebár a mi országunk, mely – dualista felállásban Ausztriával – balkáni érdekérvényesítésbe kezdett, de elkottázta. Talán ismerős a Megállj, megállj, kutya Szerbia, nem lesz tiéd soha Bosznia kezdetű műdal. Szóval kissé túlbecsültük nyersanyagainkat, ipari kapacitásunkat és elnéztük a világpolitikai trendeket. Megszívtuk. Le is vontuk a következtetést: dörti Trianon. Mint mikor mondjuk autót lopunk, aztán a bíróra haragszunk, amiért túl szigorúan ítélt el.

A magyar tanulékonyságot mi sem példázza jobban, mint hogy Trianon után alig 30 évvel hadat üzentünk az Egyesült Államoknak. Rá 15 évvel pedig halálosan meg voltunk sértődve, amikor Amerika cserben hagyott minket, és nem védett meg a Szovjetuniótól. A magyar politikai osztály kreténsége évszázadok óta konstans, csak a rendszerváltás óta mintha többet lopnának. Persze az is lehet, hogy csak a látszat szól ellenük.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr86650018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csontos Szigfrid 2008.09.09. 20:25:05

Lasan tényleg az lesz a helyzet, hogy nincs mit tesztelni, autókról írni? Csupa belsőség cikkből áll újabban a Totalcar.

Bobby Baccala 2008.09.09. 20:26:58

@Winkler Róbert

Te miről beszélsz vazze???

amúgy az USA nem írta alá a trianoni békeszerződést.

amnein 2008.09.09. 20:27:44

Elég magas labda ez a post, a tegnapi dácsiás után. Gondoljátok, hogy mindenki helyén tudja kezelni ezt a kérdést? Ugyanakkor ki a faszt érdekel?

pkelement 2008.09.09. 20:28:06

az általam valamikor nagyon kedvelt szerző negatív rekordokat döntöget újabban. Egyre mélyebbre süllyed a Totalcar-al együtt.

Miért féltek kimondani, hogy kész, vége, ennyi volt? Zárjátok be a boltot, hogy elmondhassuk: volt egyszer egy Totalcar, minimum a legjobbakkal egy szinten. Nyugodjon békében.

Ez már nagyon szánalmas (a Belsőség is) ...

:(((((

keno 2008.09.09. 20:31:14

Csatlakozom Calyx! És ne felejtkezzünk el a szörnyű motoros cikkekről sem. Hol vannak az összehasonlító tesztek? Nem jelentek meg a nyáron új modellek? Sajnos nagyon leült az oldal....

ommm 2008.09.09. 20:43:11

Calyx 2008.09.09. 20:25:05

Haha, na várj csak :))

Bq 2008.09.09. 20:56:11

"GGG77 2008.09.09. 19:32:12
Érdekes még egy angol, spanyol vagy holland autót sem láttam a seggén a gyarmati területeket is ábrázoló, térkép formájú matricával..."

Talán azért, mert a gyarmatok elvesztése egyrészt "csak papíron" történt meg (az érdekeltségek azért utána jó ideig megmaradtak), másrészt nem csökkentették az anyaország területét, lélekszámát, stb... ezért talán egy angol máshogy éli meg pl. azt, hogy India már nem a korona legszebb ékköve.

"blaireau 2008.09.09. 19:42:57
GGG77
jogos,
mondjuk ugyan ez a Ram egy Észak-Amerikát ábrázoló matricával a farán, és egy navajo indiánnal a volánjánál?;)

a matrica sávok és csillagok nélkül persze..."

Á, nem:) A kinti történelemre gondolva esélyesebb lenne a déli zászló...

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.09.09. 20:56:32

Winkli, ez elég nyomorult bejegyzés lett. Keress inkább egy tesztautót, ahhoz jobban értesz, ráadásul ez egy autós blog és oldal (ha eddig nem tűnt volna fel :D vagy túl közel ülsz a velvetes csajokhoz?) és ez finoman szólva messziről érinti csak a TC lényegét.

Hol vannak az autótesztek?! Bazeg...

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.09.09. 20:57:32

Szidjátok most a sábeszdekliseket, az arányjavítás miatt. Ja, hogy az index milyen tulajdon is? :P

jenko80 2008.09.09. 20:58:05

a matrica valszeg már előbb megvolt, a márkaválasztás pedig tisztelgés a be nem tartott wilsoni elvek előtt.
Mégse kell a "román" szó a címbe, elég a "trianon" is :)

Sörkálmán 2008.09.09. 21:06:39

Az utolsó bekezdés de nagy igazság!

jenko80 2008.09.09. 21:19:39

"A magyar tanulékonyságot mi sem példázza jobban, mint hogy Trianon után alig 30 évvel hadat üzentünk az Egyesült Államoknak. Rá 15 évvel pedig halálosan meg voltunk sértődve, amikor Amerika cserben hagyott minket"

Na ez a mondat egy kissé el van kottázva. Amerika azért hagyott cserben minket, mert volt fontosabb problémája is, a szuezi válság. Ennyit amerika demokráciabuziságáról. Az meg, hogy mi kinek mikor üzentünk hadat, nem hiszem hogy felróható a magyar lakosságnak, hiszen olyan marionettbábúi voltunk a tengelyhatalmaknak hogy csak na. De persze ezért is mi vagyunk a hibásak, mocsok kis náci népség... pfff
Azért nem kéne ilyen szinten a saját tányérunkba szarni.

A magyar politikai osztály kreténsége a nagy rendszerváltásunk óta tükre a szavazópolgárok kreténségének, akik a 40 éves agymosás során nyerték el mai kívánatos - hangyafasznyi - kapacitásukat.

jenko80 2008.09.09. 21:37:24

szerintem ezt a trianon témát hanyagolni kellene autós blogon, mert helytelen irányba tolja a hangnemet, itt viszont pl lehet folytatni: w.blog.hu/2007/07/04/nagy_magyarorszag_nem_orszag

Én is szoktam francia (meg egyéb) cserediákok fejébe verni a történelmet közepes nyelvtudással és gyenge félműveltséggel, mert azt gondolom ez a minimum, hogy tudják mi történt itt. Nem azért, mert az ő hibájuk, hanem azért, mert tudniuk kell, így teljesedik a képük Európáról. Mert innen ha 300 km-nyit távolodsz K-DK irányba a határtól, akkor is magyar az anyanyelv, és ez bizony nem jellemző a kontinens más részein. És ez a baj trianonnal, nem a terület: az elvesztett emberek, szétzilált családok, hasadt nemzettudat, gyűlölködő szomszédok.

bacondesign 2008.09.09. 21:41:09

Redszámtáblát kitakarni? Milyafa..nak? Közterületen készült? Igen! Akkormeg azt fényképezek amit akarok. Nem Amerikában vagyunk.

[] (törölt) 2008.09.09. 21:41:43

"Érdekes még egy angol, spanyol vagy holland autót sem láttam a seggén a gyarmati területeket is ábrázoló, térkép formájú matricával..."

ok mar rajottek, hogy ha mindig hatrafele nezegetnek, elobb-utobb nekimennek valaminek.

masok meg meg mindig hatrafele nyilazgatnak, es nem veszik eszre, hogy mar derekig vannak a szarban.

Gomulka Béla 2008.09.09. 22:11:39

Valaki gyártja ezeket a matricákat, ahogy annak idején a kordagyuris kacsintós bukszákat is gyártotta valaki. Lehet hogy csak én látom a párhuzamot?

Ami a párizsi békeszerzodéseket illeti, a két legjelentosebb kreálmány, Csehszlovákia és Jugoszlávia szétestek, az elso adandó alkalommal.

Gomulka Béla 2008.09.09. 22:18:41

Azért a bólogatós marha sem akármi! Instant got?

[] (törölt) 2008.09.09. 22:24:09

"Ami a párizsi békeszerzodéseket illeti, a két legjelentosebb kreálmány, Csehszlovákia és Jugoszlávia szétestek, az elso adandó alkalommal."

ezek ugyanolyan krealmanyok voltak, mint az 1920 elotti magyarorszag.

qualitaet 2008.09.09. 22:28:44

"Remélem, a Ram sofőrjében megvan a reflex, hogy ha a társaságába véletlenül egy mit sem sejtő francia cserediák keveredik, elkezdi történelemre oktatni. Ugye, kedves olvasó, neked is volt már ilyen élményed?"

Hogyne.Elég szétnézni Szlovákiában ahol államilag deklarált a nacionalizmus és társadalmi tényező a rasszizmus.

De ez titeket egy cseppet sem zavar. Viszont hetekig tudtok lovagolni egy szaros matricán és néhány ember túfűtött (rosszul értelmezett) hazaszeretetén. Ráadásul idehaza. SK -ról egy hangot nem mertek írni hisz azonnal leszakítanák odaát a fejeteket.A honfitársakat bezzeg egy ilyen baromságért szarrá cikizitek no meg provokáljátok.
Na ez az igazi gusztustalan, gyáva beszariság.

[] (törölt) 2008.09.09. 22:35:05

Qualität: a csehek is megernenek egy miset az alkotmanyba agyazott fasizmussal (Benes-dekretumok). persze hulyesegeken egyszerubb lovagolni.

[] (törölt) 2008.09.09. 22:48:06

Slota, az autotolvajbol lett politikus asszem melto tukorkepe a magyar szelsojobbnak.

qualitaet 2008.09.09. 22:48:55

"A franciák általában meglepődnek, és nem egészen értik, hogy jönnek ők ehhez."

A magyarok általában meglepődnek és nem értik miért kellett kárpótlást fizetniük egy megszálló hatalom és néhány szálasista rémtetteiért.
A mai magyaroknak pont annyi közük van Szálasihoz mint a mai franciáknak Clemenceauhoz.
"Mint mikor mondjuk autót lopunk, aztán a bíróra haragszunk, amiért túl szigorúan ítélt el"

Oszt' mi a lófaszt loptunk?

"A magyar tanulékonyságot mi sem példázza jobban, mint hogy" a rendszerváltás után majd' 20 évvel katonákat küldünk Iraq és Afganisztán leigázására.

qualitaet 2008.09.09. 22:51:59

"Qualität: a csehek is megernenek egy miset az alkotmanyba agyazott fasizmussal (Benes-dekretumok). persze hulyesegeken egyszerubb lovagolni"

Arról nem beszélve, hogy ő is szlovák volt Gustav Husákkal egyetemben, akit a csehek is úgy utáltak világéletükben mint a meleg szart.

Loncsár szomszéd 2008.09.09. 22:57:42

-No mi van, leszóltak a Wallistól, hogy már régen vérmagyaroztatok, Robikám, pedig jól tudod, hogy melyik oldalon van a pénz; különbenis a Diána most tanul, a rendőrpalotán friss az üveg, a Szilvási már beáldozta a nyaralókapuját, most rajtatok a sor...


Rövid tények a többi kedves blogolónak, segítendő az értelmezést (értékelést):

Ki emelte fel a szavát egyedüli KundK politikusként a háború ellen: Tisza István.

Roosevelt a Magyarország elleni hadiállapot elismerését a Kongresszus felé úgy nyitotta, hogy "a Kongresszus vegye figyelembe: a magyar kormány – hasonlóan a bolgárhoz és a románhoz – nem saját kezdeményezésére, és nem a magyar nép kívánságát kifejezve tette meg ezt a lépést, hanem nyilvánvalóan Hitler eszközeként."

56-ban először szóba sem jött Ámerika, pont ők kezdték nyomni a marketinget, hogy tartsatok ki, jövünk... Persze nem jöttek...

mohaa 2008.09.09. 23:19:25

Jobban meg kellett volna sasolni azt a förmedvényt, ugyanis airbrush és nem matrica. Mennyiért fújhatnak egy ilyet?
Az autó sűrűn megtekinthető a XVIII. ker. Baross u. 34. számmal szemben. Van ott valami gusztustalan játékterem. A hasonló csőcselék szokott ott gyülekezni.

Bál 2008.09.09. 23:19:33

UNALMAS már ez az állandó Trianonozás. Minek direkt egymásnak ugrasztani az embereket? Tanulhattatok volna az előző, hasonló posztokból, hogy anyázás, zsidózás, románozás, nagymagyarozás lesz a duma vége... Vagy ha ez a cél, szerintem elég gáz ezen a kicsit sajnos egyre fáradtabb oldalon...
Írjatok inkább egy Zastaváról vazze, az kell a népnek:D

á.m 2008.09.10. 00:39:38

a toyota záróvonalon fordult? :)

vadparaszt 2008.09.10. 00:44:40

Na, az idióta. Dörti Trianon. Kíváncsi lennék, mennyi adót fizetett életében a hőn szeretett hazájának! Így én is tudnék Dodge Ramot, bazmeg.

adt 2008.09.10. 00:53:32

Hát elég szomorú, hogy Winkler kolléga ezt így gondolja.Azt hiszem nem sok ország mondhatja el, hogy az ország területének 2/3-át elvették tőle.Ausztria, és a "fő kolompos" Németország sem járt így, sőt a keletiek megszűnes után, most újra egy ország lett.Ez több mint tragédia, és mélységesen együttérzek azokkal, akik ezt most is így gondolják.Én nem oktatok ki franciákat, mert számomra ők emiatt nem is léteznek.Nem tekintem senkiknek, megvetem őket, mert akárhogy is, az ő nemzeti hősüknek, DeGaullnak,és Foch marsallnak és társainak köszönhető mindez.Engem szintén zavar Trianon, és aki igaz magyar azt mind zavarja.Aki persze nem az, azt nem...Egyébként meg amúgy is tetszik ez a matrica, vmilyen szinten ez amolyan nemezti öntudatra ébredés.Aki járt az Usában, az láthatta, hogy ott nagy hagyománya van ennek, sőt szinte minden háznál a nemzeti lobogó is ki van téve.Ezért tartom nagy nemzetnek az amerikait, mert bár kevert népek sokasága, akkor is mindegyik ott élő igaz amerikainak vallja magát, és tiszteli a hazáját, és a nemzeti értékeit is.Nálunk is ez kellene hogy legyen, főleg annyi szenvedés után amit már átéltünk az évszázadok során.Azzal meg nem értek egyet, aki azt állítja, hogy a 20 évek előtti Magyarország is csak egy amolyan művileg kreált ország volt.Annak azt javaslom, lapozza fel a törtélemi atlaszokat, és nézegesse, hogy pl István király, vagy később Mátyás idején hogy is voltak az országhatárok.Amiket elvettek tőlünk, azok mindig is szinte magyar területek voltak...

[] (törölt) 2008.09.10. 00:54:39

"A magyarok általában meglepődnek és nem értik miért kellett kárpótlást fizetniük egy megszálló hatalom és néhány szálasista rémtetteiért.
A mai magyaroknak pont annyi közük van Szálasihoz mint a mai franciáknak Clemenceauhoz."

pont ezert kene vegre befejezni a szomszedok es egymas baszogatasat.

adt 2008.09.10. 00:55:49

Bocs" 20 évek előtti Magyarország " 20-as évek előtti, akartam írni, csak túl késő van már az íráshoz.

vadparaszt 2008.09.10. 01:07:32

Jézus is magyar volt.

nandorsz 2008.09.10. 01:55:03

hat akkor jojjon az en velemenyem a cikkel es a kommentekkel kapcsolatban. Folosleges a franciakat okolni azert mert annak idejen megszivattak minket, amugy az a gyoztes hatalmak muve volt, igaz a bizottsag nagy resze francia volt, de azert nem art ha tudjak a "mai" franciak, hogy oseik mit is muveltek velunk, ugy ahogy meg mindig van egy nepcsoport aki mai napig a vilag osszes lakosatol bocsanatot keret a 60 evvel ezelotti serelmekert, es olykor mar rohelyes tulzasokba esnek (mondjuk peldaul mikor 2 eve pert nyertek a francia vasutakkal szemben, mert annak idejen az oseiket szalitotta, hat ezek a franciak, megint volt kepuk.....). Szoval ha valakinek faj az hogy akkor az orszag terulete 2/3-at, lakossaga pedig felet elveszitette szerintem nem baj. Persze azzal sem ertek egyet hogy eljunk a multban, de a mult nekul nincs jovo, es ha azokbol a hibakbol nem tanulunk, akkor lassan elfogyunk (mint ahogy az tortenik is). Az hogy valaki ilyenekkel cirkal attol nem lesz nagyobb magyar, de azon valaki gondolkodott-e el, hogy ezek az emberek ezelott 5-10-20 evvel is az utcan voltak, de akkor nem ilyenekkel jartak. Ez a jelenseg most harapodzott el az utobbi 2 kurmanyzati ciklusba es nem hiaba! Mi valtja ki ezeket az erzeseket az emberekbol,mit akarnak ezzel kifejezni esetleg mire akarnak ezzel valaszolni. Inkabb ne valaszoljunk ezekre a kerdesekre, sajnaljuk le magunkat, baszogassuk egymast, turjuk hogy a szerbek, szlovakok, romanok, ukranok csesztetnek, gunyolodnak, hisz az nem magyar ugy, az kulpolitika, az meg senkit sem erdekel. Ja es ezt a mondatot nem ertem:"Mint mikor mondjuk autót lopunk, aztán a bíróra haragszunk, amiért túl szigorúan ítélt el." Mit is loptunk? Erdelyt talan? Szerkeszto ur ajanlom figyelmebe a tortenelmi atlaszt! Nem lettel a szemembe vaganyabb punk mert megmondtat a tuttit! Elfogadom mint velemenyt, de inkabb ne foglalkozzal a tortenelemmel, en sem irok autos cikkeket csak olvasom azokat. Es azoknak a gerinctelen bunko taposoknak akik ezt a helyzetet ugy latjak mint az angol gyarmatokat, hat azokat csak azert sajnalom, mert nem elnek most szerbiaban vagy szlovakiaban. Ja es vegszokent csatlakoznek azokhoz akik autokrol szeretnenek itt szovegelni....

GGG77 2008.09.10. 07:34:39

"Slota, az autotolvajbol lett politikus asszem melto tukorkepe a magyar szelsojobbnak."

Nagyon jó észrevétel.

Gomulka Béla 2008.09.10. 07:43:01

"ezek ugyanolyan krealmanyok voltak, mint az 1920 elotti magyarorszag."
Igen is, meg nem is. Magyarország már nagyon régóta úgy volt, ahogy. Jó volt vagy nem, mukodott.

Gomulka Béla 2008.09.10. 07:54:10

A határokat viszont eltorolni kéne, nem újra rajzolgatni. Mert "Amiket elvettek tőlünk, azok mindig is szinte magyar területek voltak... " - hát nem voltak. Hogyan telepíthettek volna be szlovákokat a Felvidékrol, ha azok nem lettek volna ott megelolegezoleg? (De Franciaországot sem akarja senki feldarabolni, hogy a provánsziaknak meg a burgundiaknak végre nemzetállamuk legyen. Mondjuk, ha itt tartunk, a skótok is izgágáskodnak, Belgium meg akár szét is eshet, ha így mennek a dolgok.)
A hazafi uzletember a Ram-ból meg kozben dákóval védi a fajt. Jobb ez így.

jenko80 2008.09.10. 07:58:52

Vadparaszt!
Mi közöd hozzá, hogy ki milyen kocsit vesz a LEADÓZOTT pénzéből és azután mit ragaszt rá?
Itt van vazze: www.hasznaltauto.hu/1965605_dodge_ram_1996
ezt én is meg tudnám venni a szénné adózott fizetésemből. És csak azért nem ragasztanék rá matricát, nehogy a vadparasztok összekaristolják itthon.

Miért nem kezdjük már el cseszegetni a Che Guevara pólósokat, a Converse cipősöket, a Metallica pólósokat, az EMO-sokat, miért csak ezek a régi vaktérképek bosszantanak ennyire mindenkit? Végülis ez a Belsőség Baszogatós Blog erre van.

vadparaszt 2008.09.10. 09:24:54

Jaj jenko80, ne oktassál már ki!

Nandorsz: röhelyes nem helyes. Mikor érjük meg, hogy a legnagyobb nemzetvédőink helyesen tudjanak magyarul írni?

jenko80 2008.09.10. 09:40:22

vadparaszt - fölbosszantott ez a "Jézus is magyar volt" cinizmus. Szerintem nem kéne összemosni az agyatlan hülyeségeket az egészséges elfogultsággal a sajátod iránt.
A Dodge is csak azért szúrja a szemed, mert rajta van egy matrica, akkor már mindjárt adócsaló a tulaj ugye. Mintha olyan nagy dolog lenne egy ilyen kocsi. Én tényleg csak azt nem értem, miért ekkora probléma, ha valaki közhírré teszi, hogy neki fáj egy történelmi igazságtalanság. Persze lehet, hogy hülye, meg már nem kell vele fogalalkozni, de ennyi erővel idióták azok is, akik fenntarthatatlan, elavult autókért rajonganak csupán a külsejük miatt. Érted? Ez a bajom,hogy miért mindig csak a "magyarkodás" veri ki a biztosítékot egyesekben, mikor Magyarországon élünk. Hát hol magyarkodjunk, ha itt nem? Kinek árt?

Dodge Ram kéne

devisionhun 2008.09.10. 09:59:11

"Ami a párizsi békeszerzodéseket illeti, a két legjelentosebb kreálmány, Csehszlovákia és Jugoszlávia szétestek, az elso adandó alkalommal.

ezek ugyanolyan krealmanyok voltak, mint az 1920 elotti magyarorszag."

És mikor is kreálták? Mondjuk úgy 920évvel korábban?? vagy 1106 évvel?
Azért álljon már a díszmenet. Azt nem holmi diktátummal szereztük meg, hanem vérrel és verítékkel!


A CCCP meg Chevás pólósokat én is "megkérdezném" pár dologról... (Ellenben hasonló megfontolásból se matricán se pólón nem hordok én se nagymagyarországot. Annak térképen a helye a szobafalon!)

Garp 2008.09.10. 10:55:08

Hát, nem tom, ROI-ban sem láttam még az egész Ír Szigetre kiterjedő Köztársasági térképet felragasztgatva. Pedig ahogy tőlük elkerült Észak-Írország az azért elég hasonló sztori.

Bobby Baccala 2008.09.10. 11:00:25

@edelweiss

te provokátor vagy?

Vass Pál 2008.09.10. 11:12:06

A fenti hozzászólások egy részéből kitűnik két fogalom és egy "vonzalom" negatív értelmezése. A két fogalom az irredenta és a revízionista és végűl a "vonzalom" a nemzeti érzelem.
1. Az irredenta szót nem mi (irredenták) találtuk ki, hanem az olaszok.Ezt hangoztatták és területeket is nyertek, Ausztriától Dél-Tirolt, sőt Románia is ennek hangoztatása mellett annektálhatta Oroszországtól Besszarábiát. Így Ők előbb voltak irredenták.
2. A revízió szó ellenőrzést, felülvizsgálatot jelent idegen szóval. Erre is van több történelmi példa. Az egyébként vesztes Németország revíziót kért a Saar-vidék kapcsán, ugyancsak Törökország a Görög szomszédjával szemben, és Bulgária ia Romániával szemben Dél-Dobrudzsa ügyében.
A fent említett öt állam mind nyert abból, hogy irredenta és revízionista volt. És pont mi ne legyünk azok?
3. Pont ezért kellene egy kicsit több nemzeti öntudat a közéletben. Mert, ha a "magát magyarnak valló" egy másik honfitársának szóvá teszi túlzott lojalítását származása iránt, akkór ez már nem az a Magyarország. Minden nemzet csak akkór tud érvényesülni, ha összetart!Van jó pár népcsoport kishazánkban és körülötte is amely kivívja érdekeit, az összetartás jegyében(nem sorolom). Nekünk meg van egy ilyen liberális, agyonglobalizált, trendi, divatos médiánk. Hajrá de én nem kérek belőle.
És végűl egy témába vágó vicc.
A trianoni béketárgyaláson a magyar küldöttség egy tagja feláll és azt mondja
- én csak azt szeretném mondani, hogy mikór mi bejöttünk Erdélybe a románok ellopták a lovainkat-
Az elnök megkérdezi, hogy akarja-e, hogy mindezt jegyzőkönyvbe vegyék, a magyar küldött közli, hogy ezt nem szükséges. Fél óra múlva a magyar küldött ismét feláll és elmondja, megjegyzését. Az elnök ismér megkérdezi, hogy szeretné-e hogy felvegyék a jegyzőkönyvbe, mire ismét jelzi, hogy nem szükséges. Egy óra múlva a magyar küldött ismét feláll, miközben a román küldöttség tagjai tombollnak az idegességtől.
- én csak azt szeretném momdani, hogy mikór mi bejöttünk Erdélybe a románok ellopták a lovainkat-
Az elnök ismét megkérdezi ragaszkodik-e ahhoz,hogy jegyzőkönyvbe vegyék. Egy idegességtől elvörösödött román küldöttségi tag feláll és kiabállva mondja
- mi nem is voltunk még Erdélyben amikór maguk bejöttek-
A magyar küldöttség tagja odaszól az elnökhöz
- na látja,ezt vegyék jegyzőkönyvbe.
Üdv:
V.P.

Bobby Baccala 2008.09.10. 11:14:59


@vadparaszt

itt csak te oktathatsz??
ha nem tetszik nagymagyaroszág, turul meg árpádsáv, akár el is lehet menni innen..ebből a szélsőségesen nacionalista,rasszista, fasiszta országból!
menjél bukarestbe, ott merhetsz kicsi lennni!

Tavria 2008.09.10. 12:04:23

Minap az Élesen láttam egy fehér Dacia
Logant hasonló méretü Románia matricával
az elején és az oldalán.Azt is lefotózhattátok volna.Szerintem ez nem idevaló téma, akit ez érdekel az úgy is megy a Kurucinfóra.Fölösleges a népet hergelni!Trianonra már elvből sem mondhatok mást hogy nagyon elk@rtuk.

427 2008.09.10. 12:44:51

A hétvégén, egy koncerten volt "szerencsém" látni pár "igaz" magyart. Hát..., őket látva én nemis akarok magyar lenni! Már ha a full bunkó viselkedés tesz valakit e nemzet tagjává!

427 2008.09.10. 12:51:37

Már elnézést az erősebb nemzeti öntudatú honfitársaimtól! :)

www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2008.09.10. 13:10:00

Engem csak az "zavar" ezekben a Nagy-Magyarország matricával furikázókban, hogy NAGY RÉSZÜK csak szóban a legnagyobb hazafi, vagy egy kopasz bunkó aki azt se tudja mit jelent, vagy éppen nem is magyar hanem cigány (mert azok is előszeretettel kirakják a sárga Zsigulira)...

Attól senki sem lesz jobb/nagyobb magyar a többinél szerintem, hogy állandóan hirdeti magáról. Magyar rendszámmal jár, magyarul beszél, mégis mi a f...t gondol, ukránnak nézem? Minek kell még matricával is bizonygatni, hogy ő bizony mekkora revizionista és nemzeti érzelmű? (Úgy 2000 táján kezdődhetett, hogy a Fidesz-szimpatizánsok elkezdtek a kokárdákat kötögetni az autójuk antennájára is... Én azon is kiakadtam.)

Persze mindenkinek szíve joga, hogy mit és hogyan ragaszt ki az autójára, és úgy általában hogy mit érez ezzel a témával kapcsolatban, ez nem is feltétlenül probléma szerintem, de én nem érzem kevésbé magyarnak magam és nagyobbnak őket attól, hogy az autómon nincs Nagy-Magyarország matrica. (Pedig a gyerekeimnek már kisiskolás korukban volt a szobájukban Nagy-Magyarország térkép rendes vármegyerendszerrel és zászlókkal, és anyjukkal együtt meséltünk nekik róla, csak hogy tudják, mégis hogy és mint lett minden úgy, ahogy ma van.)

És ami a legjobb, hogy ennek tényleg nem tudom mi a lófasz köze van egy autós oldalhoz? Nem tesztekről, vagy újdonságokról, autós hírekről kéne szólnia a Totalcarnak? :-)

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2008.09.10. 13:26:32

adt 2008.09.10. 00:53:32

OFF: megveted a franciákat? Az atyák bűne a fiúkra száll? Hol tehet mondjuk Sarkozy trianonról?
A múltat ismerni, tisztelni kell, de vannak dolgok amelyek megváltoztathatatlanságába jobb ha beletörődünk. Ilyen a trianoni békeszerződés is, bármennyire is fáj ez a magyaroknak. :(
ON: a kocsi kéne, a csomagtérajtót meg újrafényeztetném :) Egy szép nagy EU vaktérképpel:)

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2008.09.10. 14:13:09

Meg vagyok lepve, egy BMW vs akármi vitában nagyobbak az indulatok, mint ezen :-D

Kedves Róbert, abban egyetértünk, hogy volt sok köze az aktuális politikai garnitúrának 18 és 45 elkúrásához, főleg 18-éhoz (azt ugyanis ne feledjük, hogy a magyar királyság, hát khm, nem volt a legjobb gazdája a rábízott nemzetiségeknek, nem csoda, hogy nevezett nemzetiségek kissé begőzöltek és kiküzdötték nekünk trianont), ám ettől még szíve joga bárkinek úgy érezni, hogy önhiba ide, megváltoztathatatlanság oda, a kis-trianon palotában aláírt békeszerződés bizony keserves pontja az ország történelmének. Abban viszont ismét csak egyetértünk, hogy eléggé izléstelen dolog ilyen matricával mászkálni, a térképen szereplő területek ugyanis más államok részét képezik most, és, bizony, mostanában európában nem elegáns, hogy ne mondjam bunkó dolog határrevízióról beszélni. Hogy miért? Mert anno a ii. vh után felismerte néhány politikus, hogy az elmúlt 1000 évben mindenkinek került vaj a füle mögé és sérelem a listájára, ezért a további háborúk csak úgy kerülhetőek el, ha ezekre a sérelmekre kollektíve fátylat borítanak, és többet elő nem hozzák. Az EU 0. szabálya, létének értelme ez. Azzal, hogy olyan matricát ragsztok fel a kocsimra, amin egész horvátország, egész szlovákia és egy nagy rakás romániából szerepel magyar színekben, éppen az EU alapeszmélyét sértem meg. Nem törvényellenes, szimplán alpári, bunkó dolog. Ugyanúgy, ahogy a tömeggyilkos Che, vagy a hőn szeretett CCCP hordása is, egyébként.

A kossuth címer nem az.
Az árpád-sáv, mint a magyar heraldika komoly része szerintem nem az, igaz, van egy csomó aktuálpolitikiai felhangja.
De hogy mást mondjak, szerintem Marx és Engels sem ciki, mert ha gondolkodni ciki, akkor én rossz bolygóra születtem.
És biztos van még egy rakás magyar és egyéb jelkép, ami nem az.

Csak persze ezeknek a belátáshoz, a történelem és a másik ember elfogadásához kell egy fajta érzelmi és értelmi fejlettség, ami, legyünk őszinték, legtöbbünknek nem sajátja. Pártszimpátiától, vallástól, világnézettől teljesen függetlenül.

keno 2008.09.10. 15:05:31

"OFF: megveted a franciákat? Az atyák bűne a fiúkra száll? Hol tehet mondjuk Sarkozy trianonról?"
Ez úgy működik hogy vannak történelmileg kialakult szövetségek mint pl a román és francia. Mindig egy követ fújnak ezért nem lehet a franciákat felmenteni. ( Nem véletlen vette meg pont a renault a daciát - ha már autós oldalon vagyunk)
A múltat meg nehéz elfeledni ha minden héten azt halja az ember a híradóban hogy csak azért vernek valakit félholtra mert az magyarul mert megszólalni ott ahol az ősei talán évszázadok óta élnek.
Mindíg az erő dominál! Amíg ilyen szerencsétlen gyenge kis ország vagyunk semmi nem fog megváltozni. De ha mindenki beletörődik a múltba akkor tényleg végleg elveszett a nagy Magyarország.

Jeno 2008.09.10. 16:56:53

Eddig naponta olvastam a Totalcar-t mert jopofanak tartottam a kommentarokat AZ AUTOSVILAGROL .
Hogy most itt mirol van szo ? Mint erdelyi magyar, pontosabban partiumi (de ez mar tul bonyolult a kun szarmazasuaknak ) megdobbenek, hogy "magyar" letetekre milyen agymosott bunko roman / szlovak stilusban beszeltek Magyarorszagrol ami szamunkra az elcsatolt teruletek is beletartoznak.
Nagy a matrica AZ teny, de legalabb a tulajt jo magyarnak lehet nevezni nem mint sokatokat akik nem ismeritek ezt az erzest. Tobbnyire jo erzes ,de elkeserito mikor Gyurcsanyi agyuak dominalnak. Lattatok mar amerikai zaszlot, de nagyot, lebegni minden hazon a tengeren tulon, hogy mire olyan buszkek azt nem ertem de az o dolguk. Egyebkent fizettetek a kocsireszletbe az illetonek?
Ha ezt egy szlovak vagy roman oldalon olvasnam csak szorakoznek rajta, igy csak hanyinger kerulget mennyire genetikailag modositott klonokka valtak sokan a mai Magyarorszagon amit Budapest es kornyekenek nevezhetnenk.
Javasolnam ha szegyelitek magatokat a multunkert nevezzetek el GBA-nek (Greater Budapest Area) hagyjatok meg Magyarorszag nevet nekunk magyaroknak. Hogy meg a maradek magyar foldon is gunyolodjanak valakin mert buszke a magyarsagara ....
Tudjatok -EE se Szlovakia se Romania nem letezik a tortenelemben. Felvidek olyan mint Provance Franciaorszagban, vagy Galicia Spanyolorszagban... de nem akarok tortenelem lecket adni egy autos honlapon kulonben is ugy tudom boldogok a leleki szegenyek.

Bobby Baccala 2008.09.10. 18:29:50

@ morphine

Te lennél értelmileg és érzelmileg fejlett??

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2008.09.10. 21:30:08

keno 2008.09.10. 15:05:31
"(Nem véletlen vette meg pont a renault a daciát - ha már autós oldalon vagyunk)"
S nem véletlenül épített/épít Magyarországon a Suzuki, az Opel, az Audi és Mercedes autógyárat?? Jah, a régi szövetségesekre mindig számíthatunk a bajban :-)

Gomulka Béla 2008.09.10. 21:58:01

"Az árpád-sáv, mint a magyar heraldika komoly része szerintem nem az, igaz, van egy csomó aktuálpolitikiai felhangja."

Az egyenruhát viselo, fél-militáns csurhére gondolsz, ami a (valóban gyalázatos) helyzetet meglovagolva szavazatokat gyujt egy nyíltan kirekeszto pártnak? Ugye nem arra gondolsz!

qualitaet 2008.09.10. 22:36:01

"Az egyenruhát viselo, fél-militáns csurhére gondolsz, ami a (valóban gyalázatos) helyzetet meglovagolva szavazatokat gyujt egy nyíltan kirekeszto pártnak? Ugye nem arra gondolsz!"

Béla, mindig TE gondolsz ilyenekre nem vetted észre? Meg az olyan hozzád hasonlók akiknek fingjuk nincs arról, hogy az Árpád-sávos zászló egy ősi, 800 éves történelmi jelkép.
És mint olyan balosok úgy irtóznak tőle mint ördög a feszülettől ezért igyekeznek e nemzeti jelképet egy szélsőjobbos bagázzsal és Szálasi ezt kisajátító bandájával azonosítva lejáratni.
Azért mert ezek lengetik? Más országokban is nemzeti lobogót és jelképeket lengetnek szélsőséges csoportok, USA-től Izraelig. És mint ilyenek, sehol sem idegen ország hanem a saját népük jelképeit használják.
Sehol sem fasisztázzák le ezért a nemzeti jelképeket csak nálunk.

qualitaet 2008.09.10. 22:38:08

Arról nem beszélve, hogy a Mussolini volt fasiszta, ezek (neo)nácik.

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2008.09.10. 23:48:11

@ Bobby Baccala 2008.09.10. 18:29:50

Ezt írtam volna? Nem ezt írtam.

@ Gomulka Béla 2008.09.10. 21:58:01

Hát még mire gondolhatok rajtuk kívül? Esetleg szálasiékra, azt hiszem ők is bírták az árpád-sávot, nem talának ki a maiak semmi újat. De, kedves Béla, ettől még tény marad, hogy míg a nagy-magyarország matricában semmi ősi, vagy tisztelendő sincs, hiszen, az én meglátásom szerint, jórészt koholmány, addig az Árpád sáv igenis történelmi jelkép, még ha az elmúlt évszázadban már csak nem szimpatikus emberek használták is.

Ha nem tudod leválasztani a jelképet a mondanivalótól, ugyanúgy nem tudsz elrugaszkodni a 8-12 éves gyerek szintjétől, ahogy nekik sem megy.

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2008.09.11. 00:06:12

@ Jeno 2008.09.10. 16:56:53

Tényleg nem bántásból, és nem gondolom, hogy ez jó dolog volna, de ettől még tény: most is a történelem folyik, és ennek már, legalábbis az ún európai civilizáció (mindössze szűk 1500 év, meg még egyszer ennyi, ha az elődöket belevesszük) hosszát tekintve, meglepően hosszú ideje része Románia és valamilyen szinten Szlovákia is. És Provance vagy a többi sem jó példa, hiszen miért is küzdenek a baszkok? Baszkföld ráadásul ketté is van szakítva, részben spanyol, részben francia oldalon van, sőt, történelmileg voltak ők ennél sokkal függetlenebbek is. Vagy tőlük is tagadd meg, vagy a szlovákoktól se sajnáld. De hozhatnám az íreket is példának, na ha valahol, hát írországban megaszívás volt az elmúlt néhányszáz év, pedig ők régebbóta élnek ott, mint mi itt, mégis, ha találkozol egy írrel, nem biztos, hogy a rögös történelmükkel akar barátokat szerezni.

Szóval az a sajnálatos helyzet, hogy egyáltalán nem különösebben szokatlan, ami velünk, magyarokkal történt, sőt, vannak egy csomóan, akik a mai napig sokkal inkább szopóágon vannak, mint mi. Abban sincs semmi különös, hogy némi előrelátással ezen ország 19. századi vezetői tehettek volna az ellen valamit, hogy aztán a 20. század hajnalán ne szívjunk ekkorát.

A különös az, hogy egy ennyire megváltoztathatatlan ténnyel vagyunk elfoglalva még ma is, ahelyett, hogy dolgoznánk, és megmutatnák a k*csög világnak, ahogy pl. az írek tették. Vagy mondhatnám a szintén soka szenvedett (orosz elnyomás elcsatolt területekkel???) finneket.
De szidni egymást meg a világot sokkal kényelmesebb, tudom én.

Gomulka Béla 2008.09.11. 01:23:02

Az Árpád sáv régi mivoltával tisztában vagyok, de legutóbb mások használták, és van némi okom azt hinni hogy a fiúk nem Imre királyunkra vagy bárki más Árpád-házira gondolnak ekkora nosztalgiával. Mert akkor más jelképet is találhattak volna, nem pont azt amit az antiszemita és erosen fasisztoid mozgalmak használtak eloszeretettel a második háború elott és alatt. A fiúk még valóban nem fasiszták, de ha rajtuk múlna, másképp lenne. Nézd meg a jelentkezési lapjukat a honlapon: rákérdeznek hogy voltál-e katona. Az Árpád sáv nem fasiszta, az Árpád sáv piros és fehér (ezust). A fiúk gondolkodása az.

Gomulka Béla 2008.09.11. 01:29:59

Hozzáteszem, a Nagy-Magyarország térképet befeszthették volna a Habsburgok sárga-feketéjére is, végtére utoljára ok voltak magyar királyok. Sot, a torokot is ok verték ki az országból, még ha nem is szívjóságból.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.09.11. 01:47:31

Az a "csürhe" kicsit többet tesz az országért, mint te. Lehet, hogy történelemből is kisegíthetnének néha, és nem, nem a zsidók és komcsik által meghamisítottból. Pff, a 4000 éves nép... Hadd ne mondjam, hogy mennyire nyúlnak vissza a MI gyökereink.

Gomulka Béla 2008.09.11. 08:13:13

Kukori, egyetértek. Nálam tobbbet tenni az országért nem nagy kunszt, nem otthon élek. De a Gárda egyik fo célja szavazatokat gyujteni a Jobbik számára, és a kirekesztés az kirekesztés. tehetnének az országért valami mást és valahogy máshogyan is.
Négyezer év nem sok, és rabszolgának lenni semmivel nem dicsoségesebb múlt, mint vadászni és vándorolni. A sumér eredet viszont vicc, csak a tobbség nem érti. Hallottam arról a konyvrol, amelyik kristálytisztán bebizonyítja, hogy a magyarok tízezer éve vagy hogy írtak és olvastak Erdélyben, majd elmentek megtanítani a sumérokat magyarul, és végul az Uralba mókust enni - ilyenek nem torténnek meg.
A csurhe sokat tesz az országért, de nem az o dolguk volna. A csurhe sokat tesz az országért, de gyanúsan sokat mutogatja is magát. És a módszereik, a bíróságon a cigányok és a nem megfelelo újságírók be nem engedése például, nem a legmegfelelobbek. Ilyet utoljára a munkásorség csinált. Abból meg nem kell meg egy.

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2008.09.11. 09:12:58

@ Béla, egyetértek, a munkársőrség remek hasonlat :-DDD igaz, azoknak volt fegyverük is, mármint hivatalosan, de a lényegen ez nem változtat.

Viszont megjegyezném hogy ezek olyan témák, amit máshol, hogy messzire ne menjünk a zindeksztől, pl tóta w blogján alaposan meg vannak vitatva, nem lehet, hogy egy csöppet off ez az egész itt egy autós oldalon?

Bobby Baccala 2008.09.11. 10:21:40

"És a módszereik, a bíróságon a cigányok és a nem megfelelo újságírók be nem engedése például, nem a legmegfelelobbek. "

Te tényleg külföldön élsz :)... ne csak a nol.hu-t olvasd :D

Atty V8 2008.09.11. 12:17:35

Valamikor reges-regen meg vicces fiuknak tuntek ezek a totalcaros fiuk.
Kar volt behozni 1 autos blogba a politikat, gondolom azert mert ez autos blog.(?)

"Megszívtuk. Le is vontuk a következtetést: dörti Trianon. Mint mikor mondjuk autót lopunk, aztán a bíróra haragszunk, amiért túl szigorúan ítélt el.
A magyar tanulékonyságot mi sem példázza jobban, mint hogy Trianon után alig 30 évvel hadat üzentünk az Egyesült Államoknak. Rá 15 évvel pedig halálosan meg voltunk sértődve, amikor Amerika cserben hagyott minket,"

Ez azert durva. Fogalmad nincs semmirol. Ilyen alapon te a feltehetoleg nemet eredetu Winkler csaladneved alapjan akar naci haborus bunos lehetnel??
Kicsit tobb tortenelmi ismerettel felvertezve 1 politikai /tortenelmi blogon meg irhatnal ilyen marhasagokat.
Felvezeto temanak autos temaban viszont gusztustalan de ugy latszik, mar csak igy tudjatok bizonyitani gagyi kis weboldalatok latogatottsagat a reklamozo cegek fele azok utan, hogy a kepernyorol reg kikoptatok.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.09.11. 13:09:08

Tehát az a bűnük, hogy a jelenleg a parlamenti küszöbért kapaszkodó, képmutató, mindenre képes szdsz-nek nem gyűjti a szavazatot, ahol a vezető politikusaik bevallottan magyar -ellenesek, itt a MI hazánkban? Az nem kirekesztő? Érted, mire gondolok. Csak ők lehetnek kirekesztők, hogy a magyarságukat (sokszor nem a megfelelő módon, ez igaz) felvállaló embereket lefasisztázzák (ami Olaszországban működne csak, de ezeknek mindegy), kirekesztik, perelik, stb. Ők a gyülöletkeltő párt. A magyar gárdáról pedig sokakban a téves, szdsz kézben lévő médiumok általi torz kép befolyásolja a véleményüket. De: egy cigány verekedésben sem vettek részt, nem rabolták ki köztörvényes módon az országot, mi a bűnük pontosan? És ki is a kirekesztő? Az egyik szélsőség mehet, a másik nem? A Thürmer féle dolog, meg a (volt) Kóka féle (igen, a magyarszidó, gyűlölködő szövegű küszöb zsarolópárt), az oké, a jobb oldalon ugyanez meg nem? Hogy is van az akkor?

Jeno 2008.09.11. 15:05:28

"Érdekes még egy angol, spanyol vagy holland autót sem láttam a seggén a gyarmati területeket is ábrázoló, térkép formájú matricával... "

Szoval Szekelyfold gyarmati terulet?
Latogass el erre a gyarmatra, utana mindjart maskepp latod a vilagot, de vigyazz ilyen hulyesegeket mondasz es azt hiszik olah provokator vagy.

Moldovat Matyas idejeben nevezheted "gyarmatnak" es nem is lattam soha matrican. De Kataloniat latom a Spanyol matrican.
Mekkora suletlensegrol beszelsz

Jeno 2008.09.11. 15:30:26

"Hogyan telepíthettek volna be szlovákokat a Felvidékrol, ha azok nem lettek volna ott megelolegezoleg?"

Pozsony meg ,bocsanat Bratislava , osi szlovak fovaros, ja csak ki kellett mindenkit telepitsenek belole Trianon utan, mikoris volt az, regen meg honfoglalas elott.
Hallottal mar a dako-roman kontinualitasrol. Ajanlom, neked valo zagyvasag. Te nem fogsz meglepodni, sot helyeselni fogod, hogy osi Dako-Romania a Duna keteli oldalaig terjed.A nyugati oldalaig meg persze osi Szlovakia.

Magyarok unnepeljetek, nektek megmaradt a Margitsziget!

www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2008.09.11. 18:41:29

KuKori 2008.09.11. 13:09:08

Végre valaki, aki kimondta! Több ilyen szemléletű ember kéne, és akkor a cigányok (és zsidók) nem lopnák, rabolnák, gyilkolnák szét ezt az országot… De tényleg befejezhetnétek már a politizálást, köze nincs (legalábbis nem kéne hogy legyen) egy autós oldalhoz

ccorsa (törölt) 2008.09.11. 20:52:56

Én még egy patkányt sem láttam még, aki szerette volna a tisztaságot.
Aki érti, érti.

Gomulka Béla 2008.09.11. 21:50:21

Corsa, hát errol van szó. Tisztaság, tisztátalanok, elkulonítés, megsemmisítés.

Jeno, én azt nem mondtam, hogy Szlovákia létezett. Szlovákok léteztek, és soha senki nem bántotta oket a szlovákságukért. Lehet hogy az élettérrel a gondolkodás is beszukult?

Vincenzo90 2008.09.11. 21:57:27

Ezt megint mekkora egy tudatlan fax írta...

Gomulka Béla 2008.09.11. 21:59:38

Bobby, a NOL-t nem olvasom, mert gusztustalan. MNO-t olvasok, meg ÉS-t, és a sorfalról mindketto beszámolt.
Aztán ma reggel ránéztem a Gárda honlapjára, és egy megyei parancsnok vagy mi nagyjából azt fejtette ki, hogy a rendorok rájuk hagyják a dolgot és a rendfenntartást is. Tényleg nagy a baj.

Gomulka Béla 2008.09.11. 22:06:44

Tótok léteztek. A lengyelektol és a szlovákoktól határok által elkulonult, a ruszinoktól vallásukban kulonbozo szláv népesség a Magyar Királyság északi részen létezett. Ma szlovák nép néven ismerjuk oket. Van nyelvuk, meséik, népdalaik, népviseletuk, irodalmuk - ez nagyjából kitesz egy népet, nem?

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.09.11. 22:10:32

Én inkább úgy fogalmaznék, hogy volt néhány tucat pásztor fenn a hegyen. Na, ők a tótok.

Van a szlovákoknál egy önirónikus mondás (ami szóvicc is egyben):

"A tótoknak csak két királyuk volt: Janko Kral és Frano Kral." (mindkettő költő volt, azaz: Király János és Király Károly :D)

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.09.11. 22:11:37

Bocsi, Ferenc, nem Károly. Már belezavarodtam a sok királyukba. :D

qualitaet 2008.09.11. 23:23:44

"s a nem megfelelo újságírók be nem engedése például, nem a legmegfelelobbek. Ilyet utoljára a munkásorség csinált. Abból meg nem kell meg egy."

No meg a Veres Jani.Nem is lesz ,hisz van helyette IN-KAL Security...

Gomulka Béla 2008.09.12. 08:04:55

Kukori, néhány tucat pásztorból nem lehet elnéptelenedett falvak tucatjait betelepíteni. Királya meg Svájcnak se volt.

Qualitat, na pont az ilyesmikért nem akar a gyerek hallani se arról hogy odahaza járjon egyetemre. Én puhultam el vajon, vagy az országból lett farkasverem?

go-mango 2008.09.12. 10:15:25

Vérző, igaz MAGYAR szívvel olvasom a sok globalizált,tapos,ballib,zsidó,hazaáruló hozzászólását akik képtelenek felfogni,hogy micsoda magyarpusztító történelmi összeesküvéshez segítkeznek értetlen viselkedésükkel.Felháborító,hogy megkérdőjelezik a MAGYARGÁRDA (országunk védőpajzsa)létezésének ősi szükségét és nem értik az igaz magyarok intő szavát a 100 000 000 éves határokon innen + üveghegyen túl.Mit számít,hogy mi akik ITT ÉLÜNK mit gondolunk,hogy ezen az oldalon autókról,motorokról cserélnénk eszmét,nekik küldetésük van.Küldeném mindet a BP.be és nem Budapestre gondoltam.A helyzet kialakulása természetesen az írók(TC) felelősége is.

Bobby Baccala 2008.09.12. 12:32:11

@ Gomulka Béla

megkövetlek! :) mondjuk ilyen mno/éS combot még nem hallottam :D

van egy olyen mondás is, hogy a szlovákok azok a csehek akik beszélnek magyarul :D

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.09.12. 16:49:41

Az őseikre gondoltam. A hegyi tótok.

hael 2008.09.12. 17:50:05

Ritka gusztustalan írás volt vazze!
Tóta W. szabin van, vagy kevesen olvassák és be kellett segíteni? Netán fel kellett mérni, hogy hány "büdösfasiszta, szarból jött mélymagyar" jár ide olvasgatni?
Azt hiszem, meg kéne maradni az autóknál, akkor nem derülne ki a történelem totális és szándékos(?)félreértelmezése a posztíró által!
"Mint mikor mondjuk autót lopunk, aztán a bíróra haragszunk, amiért túl szigorúan ítélt el."
Ezért a mondatért Pulitzer díj jár vazze! Soron kívül!
Undorító volt!
(Ettől függetlenül persze simán lehet tahó a Dodge-os pasas! IS!)

Gomulka Béla 2008.09.12. 19:12:07

Kukori, az én oseim is hegyi tótok voltak. Meg síkságiak, a Morva mezorol. Lehet hogy itt csúsztak félre a dolgok?

Invictus 2008.09.12. 22:31:22

Szánalmas ez az állandó gúnyolódás mindennel ami magyar. Más nyelvekben van olyan szó, hogy "magyarkodás" pl. ?
Ki lehet röhögni a dodge-ost, meg a nagymagyarország-matricát, de azok sem kevésbé szánalmasak, sőt, akik mindenáron bizonyítani akarják másoknak és maguknak, hogy ők mennyire európéerek és modernek, mennyire magasról lesajnálják ezt a mucsai népséget, ami közé voltak szerencsétlenek születni. Ebben is van valami kompenzálási vágy szerintem.
Persze van akinek szimplán csak a magyarok azok azok, akik az Auschwitzba induló vagonra terelték a nagyit, vagy lekísérték a dunapartra, és ezért kapnak hideglelést már a piros-fehér-zöld színektől is. Winkler nem tudom ezek közé tartozik-e, vagy csak nagyon szeretne megfelelni nekik, mint "nácifajta" sváb. De inkább csak szimplán az lehet, amit az előző bekezdésben írtam. Szerinte ez a lazaság és trendiség, hogy kiröhögi az ilyesmit.

Invictus 2008.09.12. 22:33:42

És tényleg kár politikai blogot csinálni a belsőségből is. Hiányzott ide a komcsizás-nácizás-zsidózás, kevés volt a klikkelő?

vadparaszt 2008.09.12. 23:20:01

Ez valami teszt volt, hogy mekkora a nemzeti radikálisok és az autóbuzik közötti átfedés?

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.09.13. 00:34:05

Winkli, metroszexuális, mi? Parádén voltál-é? XP

Gomulka Béla 2008.09.13. 08:37:57

Nos, kérem: "És tényleg kár politikai blogot csinálni a belsőségből is. Hiányzott ide a komcsizás-nácizás-zsidózás, kevés volt a klikkelő? " - egyáltalán nem ez az elso poszt amibol hasonló civakodás lesz. Tudom, én szinte midig beszállok, de elég ritkán kezdek. Úgy fest, ez megy most. Hogy miért, azt csak sejtem, de annak ellenére hogy senkimmel nem tortént meg hogy "az Auschwitzba induló vagonra terelték (a nagyit), vagy lekísérték a dunapartra", én abba a csoportba tartozom. Akit a piros-fehér-zold láttán, egy magyar rendszám láttán, elont a melegség - így megy ez kulfoldon, de a neonáci és újfasiszta megnyilvánulásokra nem ont el a melegség. Akár odahaza látom oket, akár itt vagy bárhol máshol.
Odahaza, az utcámban, a Lagzi Lajcsi lebonttatott egy sor házat, az utcaképbe illoket, jókat. Valamit építtet, valamit amibol még tobb pénze lesz aztán. (Vagy politikai tokéje, és akkor egészen biztosan rajtunk rohog majd az egész ország.) Valamit éppíttet, mert van rá pénze. Azt a pénzt abból szerezte, hogy ez a viharoktól tépett nemzet úgy falta az egészen silány umpappát, mint kacsa a nokedlit. Mintha az volna a legjobb dolog, ami a magyarral tortént a rendszerváltás óta. A magyarral, aki hetven tévécsatornát fog a kábelén, aki arra veri a mellét hogy milyen gyártmányú és korú az autója, aki nem megy ki tuntetni, de a blogposzton zsidózik és metroszexuálisozik -
volna mivel foglalkozni.

isti77 2008.09.13. 12:27:36

A kép jobb sarkában éppen kitört kerékkel kavirnyázik valaki, vagy ennyire torzít a szélvédő? Mi az? Engem ez izgat a legjobban ezen a képen.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.09.13. 14:05:56

Ki mondta azt, hogy nem megy ki tüntetni? Csak talán nem ezen a szerveren (khm) fogja hangoztatni...

Gomulka Béla 2008.09.14. 18:33:42

Lesz még vasutas, lesz még vasutas
Itt meg Kolozsváron!

(a Kárpátia egy még meg nem írt, Lakodalom Lajossal kozosen klippre még nem vett dalából)

Gomulka Béla 2008.09.15. 20:14:55

Megkértek rá, hát elmesélem hogyan uzent hadat Magyarország az Egyesult Államoknak. A kovet, bárki is volt, bement a Pentagonba, vagy oda ahol a Védelem székelt, az uzenettel. A Magyar Királyság hadat uzen az Egyesult - satobbi. A miniszter (helyi tájszólásban: titkár) udvariasan megkérdezte: olyan keveset tudok a maguk országáról, Magyar Királyság, ki a király? Hát (well, actually), király nincsen, helyette van kormányzó: Vitéz Nagybányai Horthy Miklós ellentengernagy. Úgy, tehát van flottájuk? Nem, az nincsen, az ellentengernagy úr még azelott... És van teruleti kovetelésuk az Egyesult Államokkal szemben. Óh, nincsen, dehogy. És van olyan ország amivel szemben van teruleti kovetelésuk? Hogyne, például Románia. És Romániának hadat uzentek már? Nem, Romániával szovetségesek vagyunk.
Kér még teát?

nick: 2008.09.15. 23:33:30

...legközelebb nem akarsz utánaolvasni egy kicsit a történelemnek, mielőtt azzal kezded égetni magad, hogy milyen tájékozatlan vagy?!
süti beállítások módosítása