Toyota Tundrával amerikai pickupokat aláznak

  2008. szeptember 03. - Winkler Róbert Címkék: amerika v8 ford toyota pickup

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Így kínozzák az utángyártott lámpákat Tajvanon
2015-06-12 11:07:30

Az Eagle Eyes nem számít nagy gyárnak Tajvani viszonylatban, de még a sziget déli részén, Tajnan városában

Néhány megfigyelés az új fényezési trendekről
2015-05-26 17:52:20

A China Airlines Tajvanból Frankfurtba késett másfél órát, így buktam a budapesti csatlakozást. Az ölembe

Cuki cicák a gumigyári klotyóban
2015-05-22 17:46:25

Ránk szakadt a monszun, amit Tajvanon nagyon vártak, mert a száraz évszak nem csak száraz volt, de hosszú is.

Felkúrták az agyam Tajvanon
2015-05-21 15:52:45

Konfuciánus szentély a Vacron-központ kerítésénél Ma a sokadik dashcam-céget látogattam meg a Taitra


Ó jaj, szegény, szegény Ford F150!

A Dodge Ram-ben pedig mennyire bíztunk...

Aztán gondoltuk, hogy na majd a Silverado!

És a végén mi mással lazíthatnának, mint egy Ford Pinto vontatásával fejtetőn? Úgy látszik, vissza kell hozni az amerikai autós találkozók műsorába a japánautó-szétverést. Az se lényegtelen kérdés, hogy az amerikai pickupok, már amennyiben az amerikai gyártású Tundrát nem annak vesszük, nem azért kapnak-e ki, mert csak hátsókerék-hajtásúak. Igaz, akkor meg miért állnak oda?

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr6646228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kbalage · http://www.balazskiss.hu 2008.09.03. 12:44:33

Azért a Ram kb 100x jobban néz ki mindegyik más versenyzőnél :) Najó főleg ha 2004-2005-ös, bár az orra nem látszik a felvételen az azonosításhoz...

Rocko- 2008.09.03. 12:55:26

Silveradotól elég gyenge próbálkozás volt. :)

a Pintotól nem féltek, h felrobban? :D v azért vontatták tankkal felül? :D

amúgy a versenyt megnéztem volna egy AWD kocsi ellenében is. pl. egy Subaru Impreza ellen.

korzo 2008.09.03. 12:56:17

Hogy ennek mi értelme van?...

Dennis01 2008.09.03. 13:02:16

Azert meg igy is a Dodge tartott ki a legtovabb a harom amerikai batar kozul...

EgymasikTom 2008.09.03. 13:29:47

korzo
Amerikaban ertelem?
A kockat guritjak, a labdat cipelik, ami mozog azt megb....ak, ami nem, azt megeszik.
Kulonben meg eleg vicces kis ,,tarsasag".

devisionhun 2008.09.03. 13:32:11

Jó eséllyel az AWD döntött (biztos?), de a cikk utolsó mondata mindent elmond: Minek állt ki? aszitte az egyhelyben forgó kerekkel lehet nyerni?

TéZé · http://hacsiroku.blog.hu 2008.09.03. 13:34:45

Hát izé, ha jól látom ezt egy amerikai Toyota kereskedés unatkozó munkatársai forgatták, tippem szerint beszámított, használt USA pick-up-okkal, a saját új Tundrájuk ellenében. Árulkodó jel lehet a Tundra hátsó oldalablakán lógó sárga cédula, ami vagy a kocsi kísérő doksija, vagy egyszerűen csak a műszaki adatokat és felszereltséget reklámozó tábla. Így azért kicsit megkérdőjelezhető az összecsapások korrektsége, a részrehajlása finoman szólva is egyértelmű.

Érdekes részlet, hogy ha jól látom átlátszó fóliával védett a Tundra hátsó kerékjárati ívének az a része, ahova az elégett és leszakadó gumicsimbókokat szórja a kerék. Ilyet utoljára a Veszprém Rali pályabejárásán láttam a tréningautókon, amiknek a fényezését meg akarták(tuk :) óvni a murván felverődő kövektől. Vajon ez az azért kell a Tundrára, mert a kíméletes "bejáratás" után majd null kilométeres szalonautóként akarják eladni? Amerikában sem jobb a márkakereskedői morál.

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2008.09.03. 13:42:51

Az F150 és a Ram eldifferálta a nyomatékot - lehet, hogy a tundrán egyszerűen zárták a diffizárat? Vagy azon van önzáró, a többin nincs?

Viszont feltűnő, hogy a Silveradó fejti ki a legkissebb ellenállást - nem néztem utána, de ez azt sugallja, az a leggyengébb.....

Van énnekem Ontario-beli rokonom, az olyan, mintha usa lenne, van is neki Ram-ja az 5.7-es hemi motorral. De messzire nem mennek vele, annyit eszik, hosszabb utakra inkább az asszony Accordját használják :-D kérdeztem, akkor mire jó, mire használja? Azt mondta, volt egy vihar, azt jól kitört valami vastag öreg fát, ők meg a takarításkor ezzel húzták ki a földből a gyökeret.....

aPró 2008.09.03. 15:26:12

Egyetértek EgymasikTom-al.
Sz@r az összes, de akkor már inkább a Toyota nyerjen. Egyébként megnézném mit csinálna a Tundra, ha a kötél végére egy Q7-t, vagy Cayenne-t tennének, már csak a Torsen diffi miatt is.

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2008.09.03. 16:07:18

Toyota HILUX, érdemes megnézni: www.youtube.com/watch?v=Lrk6vsb77xk
www.youtube.com/watch?v=0Uc4Ksz3nHM
www.youtube.com/watch?v=YfZDtC9kjVk

Valószínűleg ezért használják mindenhol, afganisztántól az északi sarkig.

cowach 2008.09.03. 16:12:25

aPró:
Nem a Toyotaé a Torsen licensze?

McMester 2008.09.03. 17:07:19

jó dolgukban nem tudnak mit csinálni

alexis-machine 2008.09.03. 18:18:50

Én úgy gondolom, volt már elég japánalázás amerikai részről. Gondolok itt oylanra, amit egyik ismerősöm mesélt, hogy egy régebbi accord motorból kifolyatták az olajat, hűővíz nem volt, és úgy bömböltették negyed órán át, az meg csak nem akart kimúlni. Hát nem volt nagy taps. És persze egy nagy amerikai V8-at nem tettek ki ilyen megpróbáltatásnak, pedig ezek után már megnéztem volna.
Szóval nem ártott, hogy az "import vs domestic" versenyek részeként egy kicsit az amcsi egóból is visszavehettek. :)
Az meg, hogy nem négykerekesek, elég szomorú. Ekkora batár pickupokat legyártani 4x4 nélkül, az meg szégyen, szerintem.
Egyébként bírom az amerikai verdákat, imádom a 70-es évek izomgépeit, de a japán autók is megérdemlik a tiszteletet.

peeter 2008.09.03. 18:19:56

arrol meg ne is beszéljünk h miért széria hátsó kerekeseket állitanak ki egy AWD-al??? hm...hm érdekes.....

Gyurma73 · https://plus.google.com 2008.09.03. 19:12:59

hát igen ha az amirekaiakból is összkerekest kellett volna tesztelni.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2008.09.03. 19:18:19

"Az meg, hogy nem négykerekesek, elég szomorú. Ekkora batár pickupokat legyártani 4x4 nélkül, az meg szégyen, szerintem."
van azokból is négy kerekes ahogy a toyoptából is kétkerekes.gondolom ez csak neked újdonság.
www.hasznaltauto.hu/1569299_ford_f_1997

Psziho 2008.09.03. 20:18:34

Ha húzkodni akarok veszek egy ócska mtz-t,aztán rákötöm mind a négyet!:)

Kozma (törölt) 2008.09.03. 20:31:37

Psziho: Akkor már V8-at a V8-cal, legyen inkább Kama3.
Egy alulmotorizált cuzuki árán már ilyen remek masinát lehet kapni, aztán jöhet a kigyűrt állat pofázni, majd jól ráparkolok... :))

akiket frusztrál a közlekedési morál:
www.haszongepjarmu.hu/_kamaz/kamaz.php

aPró 2008.09.04. 02:31:11

cowach:
Akkor miért a quattro-kba teszik a torsen diffit?

Egyébként jól látom a Tundrán a piros rendszámot, miszerint SOLD???

Kifordított kacagány 2008.09.04. 09:07:04

azért én még elgondolkodtam az alábbi hirdetésen
www.hasznaltauto.hu/2190203_dodge_ram_1997
ha meglenne a fedezet kp-ban, akkor nem sokat haboznék.

peti.olah 2008.09.04. 10:22:29

Mi a szőrkocka, amit a fenti hírdetésben tartozékként írtak? Légyszi, hadd okosodjak

Kifordított kacagány 2008.09.04. 11:03:05

azon már én is sokat gondolkodtam:) eredménytelenül:(

Kifordított kacagány 2008.09.04. 11:25:39

azt hiszem alulművelt vagyok ezen a téren

Psziho 2008.09.04. 12:00:14

Kacagány!

Tudod miért 3.2millió az a DODGE?

Fűtés-fék-világítás-futómű nincsen.
Orrán-száján dől az olaj,és számlát nyithatsz a váltószervízben!

Viszont jó nagy!:)

Kifordított kacagány 2008.09.04. 12:17:56

meg mert a böszme nagy motorja és a viszonylag magas kötelezője miatt alig lehet eladni. az én autómat is így vettem(pedig abban feleakkora motor van)
tény, hogy alulárazott még így is, de szerencsére vásárlás előtt meg lehet nézni.

Psziho 2008.09.04. 12:25:33

Kacagány.

Gázüzemmel simán fent lehetne tartani,ha nem lenne olyan szar minőségű mint az összes amerikai pickup.
Ismerek párat a környezetemben,rakás hulladék mind.

Kifordított kacagány 2008.09.04. 13:03:48

gázüzem nélkül is, csak a magyar fejekben a sztift kategória lakik ezért soha nem fognak kapkodni utána. ez persze nem baj, amíg nem néznek mást hülyének, csak mert nem ugyanolyan szempontok alapján választ autót.

az tény, hogy az amcsi vasak nem a technológia csúcsát képviselik, de azt kicsit erősnek érzem, hogy rakás hulladék mind.

Dennis01 2008.09.04. 14:59:49

Minoseg teren tenyleg nem a legjobbak, de ha azt is figyelembe vesszuk, hogy 1959-es Dodge Custom Royal Lancerben már automata valto mellett klima, valtoztathato fenyereju csomagtervilagitas, ulesallito motorok, szervokormany, elektromos ablakok voltak.
Ezidotajt pl a Pobedaban mi volt? Elektronika szinte semmi...
Sokminden kenyelmi tartozekot az autokba az amerikaiak talaltak ki...

aPró 2008.09.05. 01:31:16

És nekik. Akárcsak a biztonsági tartozékokat is, mert vezetni sem tudnak, de azért mind F150-ben meg RAM-ban ül :)
Légzsák, ABS rendben, de az már idegesitő, hogy állandóan beep-el minden ha nyitvahagyod az ajtót. például.

Kifordított kacagány 2008.09.05. 06:59:25

azért azt lássuk be, hogy az európai ember sem géniusz, legfeljebb ezt a tényt nem képes elismerni(inkább bezárja a kulcsot az autóba:). ezért is van az, hogy 40 éves megoldásokat is képesek vagyunk ujdonságként megélni, mikor belekerül egy európai autóba. mint pl a csipogás nyitott ajtó mellett.

espada 2009.03.06. 13:52:33

Ezek a RAM-ok önzáró diffivel jönnek ki a gyárból..ennek pedig ha jól láttam csak az egyik gumija füstölt el... Hát nagy győzelem 1 sérült diffis RAM-ot elhúzni. Mindegyik Amerikai pickupot ugyanaz a Toyotás eladó/főnök vezeti..és mind 2kerekesek.. a 4 kerekes Tundra ellen...

drz 2009.12.31. 15:45:29

megjátszott csacskáság, powered by toyota.

motorsport77 2010.01.29. 22:38:41

A japánok megint kezdik lehagyni valamiben amerikát. megtanultak pickupot gyártani csak kicsit jobban. Ez történt mindennel a kvarcórától, az autóig. Nincs ezen mit csodálkozni.

Alonso1 2010.01.30. 20:03:12

Az év hülyéje díját megérdemelnék ezek az idóták!Clarksonnak ajánlanám a figyélmébe a Top Gear díjátadón. Egy biztos, a dolog annyiban nem fer, hogy kétkerék hajtású autók ellen vívják egy négykerekessel. Ennek a tükrében a Dodge Ram kitartasa több mint meglepő.A pinto húzás már szánalmas...

Alonso1 2010.01.30. 20:06:23

De azt sem értem miért jó egy amerikainak a saját márkáit ledegradálni, és köz szemlére tenni.Ilyet Japánból a büdös életben nem fogunk látni.Ezért tartanak ott ahol tartanak. Bár ha belegondolok az Ikarus nekünk sem volt jó.

WiK 2010.05.27. 11:29:09

Csak megsúgom:
A Tundra nem Japánban készül, hanem az USA-ban!

Gary J. 2010.12.19. 13:04:14

Helló!!"Ismerek párat,mind egy rakás hulladék??":))Nah ez ám a tökéletes rá látás!!!!!Gratulálok!!! :))Ezt ismerem...."A haverom haverjának volt egy USA autója és jaj olyan szar volt én tudom meg hallottam meg értek is ám hozzá,meg mások is mondták!!!xDDD Ez kész......Nem is tudom hol van 60évnél is nagyobb tradíciója a 4x4-es pickup Truck gyártásnak(nem a távol keleten)de nem gáz,nekem tetszik mikor nem az okos ember hülyéskedik hanem fordítva....xDD Ha saját tapasztalatokkal írnál ill"okoskodnál"az más történet,de jelzem fordítva,háttal állsz az egészhez!! :))Mellesleg ha lett volna egyetlen egyszer is életedben bármilyen amerikai Truck-od ami megfelelően karban tartott ahogy ez elvárható,akkor nem lenne itt olvasható ennyi elképesztő eget verő baromság!!!:))a helyzet az általában a már kint nem kedvelt"lejárt"meg gyötört"darabokat veszik meg a legtöbben itthon is(ezek elérhetőek árban)ám le élnek még egy újabb életet kis hazánkban is,én saját tapasztalatból tudom.Egy hozzávetőleges adat!Egy Ford F350,7.3 Powerstroke Diesel vasra a gyártó által szerződésbe foglalt a motor élettartamára vonatkozó garancia,egymillió mérföld,MONDOM MÉRFÖLD nem km,megfelelő olajcserék és egyebek mellett.Nah.. erre kéne valami aprócska gombot varrni ember!!!!xDDD Hogy folyik az olaj belőlük itt ott,aham!!!Hát persze a hazai hozzá állás a következő!!!"Jaj,olyan drágák lehetnek az alkatrészek,majd Feribácsiék gyártanak nekem padló szőnyegből egyet,mert az ócsó!!!":))Mellesleg e fajta elhanyagoltság okán láttam már Hondából,Audiból is olajat folyni de azt ugye nem szokás ennyire lehordani ahogy az általad említetteket igen!! :)Elmondanám,én egy hete rendeltem a sajátomhoz pld karter tömítést,víz pumpához is és a mechanikus AC-hez.Szettben érkezett,péntekre itt is volt,kiszámoltam db-ja 1200 ft-.ra jön ki és egy '77-es Classic limitált pickup-ról beszélünk.Télen a legnagyobb hidegben is pöccre indúl diesel létére,simán vontatok vele 5 Tonnás TransLux lakóépítményt hajót bármit!Az éves kötelezője minden tévhittel szemben 16ezer és brutál terhelés mellett is 16.8litert kajol gázolajból!Iszonyú nyomatékos,nem forral vizet,ritkán kell be kapcsolnom az első hajtást,mert a több mint 30 éves sper difi kitűnően teszi a dolgát.Zseniális a váltója,tökéletes a fűtése,Elektromos üléstől,tempomattól,buktatható kormánytól a többi kütyüig minden,egy 30cm-es Drag kormánnyal a 40"-os(1méter magas)kerekeket két ujjal tekergetem(biztos szar a servo is)és a brutális V8 hang élvezete mellett sokkal hasznosabb mint pld egy hasonló kategóriájú mitom én Iveco teher.Mindezt 7évnyi folyamatos használat és tapasztalat mellett mondom,nem a"haverom haverjának a az unoka testvérének a férje mondta!" xDD De volt pld Powerstroke Ford pu,GMC pu,f250 IDI diesel,és sok egyéb is amiket használtam elégedettséggel,majd eladtam és újabb vételt,projectet kerestem.Ezek tipikus magyar köztudatban élő téveszmék,a hazai gondolkodás eredményeként....Pld:"Jaj nekem bejönnek az USA vasak de nem merek venni mert nem tudnék 30literes fogyasztást kezelni!!" :))Aham...ha a gyári paramétereken"tekerünk egyet"Na ná hogy 22lier lesz belőle,igaz egy jó 5.7L motor esetében közel 400lóval...A valóságban viszont az átlag ha vesz is ilyen autót,nem kezd át alakítani a rettegett eltérés okán!!Nah.. mindegy is részemről annyit még,nem voltam képes a leírtaid mellett szó nélkül elmenni,egész egyszerűen vicc a benned élő kép az egészről,leginkább tragikomikus....Mondom ezt úgy hogy sosem gyaláztam japán autót,nem herótozom a német autó gyártást és nem görgetek fikát sem orosz,cseh vagy egyéb keleti vasakra sem.Ezen azért elkéne gondolkodni asszem,mindenjót!!:))

Gary J. 2010.12.19. 13:09:57

@Psziho: Szeva!!!Wik-nek küldtem véletlenül a neked szánt reakciót a leírtaidra!!!Olvasd el,én elgondolkodnék a helyedben!! Üdv!:))

Gary J. 2010.12.19. 14:29:08

@WiK: Szeva!!Igen,a Tundra bár eredetileg japán fejlesztés az USA-ban készül ez pontosan így van!! :))Volt egy"Predator" nevű eredetileg Isuzu(5 ton)teher autóba készült szintén távólkeleti V8 diesel motor,aminek később a aztán a a jogait és egyebeket megvéve az USA-ban további fejlesztésekkel nagy sikerrel elképesztő szettekkel Duramax diesel-ként került forgalomba pld:A civil Hammer 1-be is.Nem is értem hol ezzel a baj!!!Gondolom eddig "jaj fújj az a Duramax cucc is milyen szar amerikai fos lehet!!Jah.. eredetileg isuzu??Nem rosszak van egy haverom aki mondta hogy állat!!" xDDDDDD Nah de most tényleg,ennyire kisarkítani valamit,ill valamilyen egyirányú tapasztalat,videó vagy egyéb alapján,hát nem vicces mond???:))A H1 falmászó,makulátlan terepjáró képességei,katonai bevetés és vagy 12 rendhagyó adatairól nem beszél senki,mert abba nem lehet belekötni.Szerinted?Basszus én egészen meg vagyok lepve az itt olvasható alul informáltságtól,ill a hozzá állástól ami a köv módon fest!Találkozókon látni gyakran,hogy bár konkrétan ki megy a családdal a csákó,de mikor a fia és az asszony pozitív megjegyzést tesz egy jobb nagy vasra a reakció kb:"Maraggyáá máá,benzintemető" :))Ettől függetlenül ott sétál és a nyálát csorgatja egy egy darabra,önmagának ellent mondva....Gondolom neked sem új,te is láttál már hasonlót!?Nah okay,Üdv!!

Psziho 2010.12.19. 15:48:03

@Duramex:

most aztán rombadöntöttél mindent a 77'-es autóddal:)

jót röhögtem köszi

Gary J. 2010.12.19. 16:36:48

@Psziho: Semmi gáz!:))Nem állt szándékomban megváltoztatni a véleményed,ez nem célom....Ám amin röhögsz az a saját tudatlanságod!!!xDD Én nem megyek semmilyen oldalra egy számomra szinte ismeretlen,kevésbé szimpatikus gyártmányt fitymálni csak azért mert nem nem a világom,vagy rosszakat hallottam x-y faxfejtől,de legfőképp nem tapasztalatok nélkül!!!Hmmm?Nah de ez már nyilván intelligencia kérdése is egyben,én mindenesetre ha pld sosem ettem "medúza salátát"mondjuk akkor nem kezdek nagy hanggal hozzá értőnek tűnően beszélni egy ilyen helyen!!! xDD Még egyszer gratulálok,nagy vagy a nagy semmire!!!!!!!!!!!:))

Psziho 2010.12.19. 16:49:45

@Duramex:

az autóipari eladási trendek pontosan mutatják az amerikai autóipar képességeit te aztán ezek után magyarázhatod ahogy akarod ha az amerikai autógyártás legalább olyan szinten lenne mint az európai japán v. kóreai akkor sikeresek lennének más piacokon is
sőt a sajátjukról sem szorulnának ki

én pl. oda vagyok a vespákért de ez nem jelenti azt hogy kijelentem hogy nincsen jobb

ez inteligencia kérdése,bár tudom aki tökéletes az csak a legjobbat veheti

Gary J. 2010.12.19. 17:45:22

Az autó eladási szintek jelenleg mindenütt gyengélkedő fázisban vannak ez nem csak az egyesült államokra vonatkozó állapot,magyarázhatod bárhogy is a dolgot ebből már nem jössz ki!!!:))Ráadásul megint beszélsz valamiről ami nem tényleges,értékelhető valós információ..A képességeket pedig ne te határozd meg hisz te nagy valószínűséggel nem praktikai a használhatóság szempontjai alapján választasz autót,nyilván azok alapján hogy miként tudod tankolni,parkolni vele és kuporogni benne úgy hogy össze ér a jobb egyben üllővel a könyököd!!!:)) Te nyilván szereted ha vmi kicsi és keveset eszik,elfér az úton a parkolókban,kézzel törlöd az ablakot,3 évente generálozod a(közismerten) zárványos fém selejtből készült motort,lakatoltatod évente,szilenteket lengés csillapítókat cserélsz a legkisebb dió héjon áthaladva is.Én szeretem ha el férek rendesen,kényelmesen egy autóban,nem jön velem szemben 5 percenként egy ugyan ilyen,a kamion soron vizsgázok fékpadon,5személyes a kabin minden felszereltséggel együtt úgy hogy egy Truck-ról egy teher autóról beszélünk.Ha majad mutatsz egy pld 64-es koreai verdát, pld egy 64-es Buick-al párhuzamban aminek már akkor még a kis szél ablaka is elektromosan fordult ki,klímás és servos,autómata és minden luxussal fel vértezve úgy hogy a mai napig pöcc röff,akkor beszélhetsz degradálólag USA vasakról!!Én továbbra sem tartom rossznak a távólkeleti dolgokat,de a tehcnikai szintek nem állnak azonos ponton és nem a távólkelet javára....Végül pedig sosem mondtam azt sem hogy tökéletes vagyok és azt sem hogy az enyém a legjobb(hiába próbálod ezt sugallni)mindössze azt próbáltam érzékeltetni hogy történetesen én egy V8 usa car fórumon nem"fújj koreai szar és hulladékozok"de nyilván nem nem érted,nem akarod érteni!!!Persze ez nem gáz csak végtelenül szánalmas..... :)

Psziho 2010.12.19. 18:26:04

@Duramex:

miután elolvastam a kettőnk autóipari elvárásairól írt pökhendi agymenésedet és a végszóban végtelenül szánalmasnak tituláltál úgy érzem nem érdemes neked semmit sem írnom

maradjak meg a képzeletedben egy marutiban kuporgó szerencsétlen irigy szánalmas embernek!

na szevasz!

Gary J. 2010.12.19. 19:30:40

Pökhendi agymenésem?:))Ez jó,tetszik...... xDD He he...Lényegében te magad generáltad a végtelenül egy oldalú és láthatóan végletekre hajló,közvetlen saját tapasztalatok nélküli vélemény nyilvánítással a reakcióm,ok és okozat ugyebár.... xDDD Olyan ez mintha kb vki a ruházatod vagy egyéb kellékek vagy ízlésbéli különbségek okán formál véleményt egy másik emberről,ergo degradál,aláértékel csak mert más dolgokat kedvelsz!!!Én nem bánom hogy te más dolgokra vágysz autózás szinten,sőt!!!!!Hála az égnek,kifejezetten örülök jobban bele gondolva..... :))Azt hittem a véleményünket írjuk le,de nyilván másként látjuk ez is.Én őszinte embernek tartom magam,amit gondolok nyersen körítés nélkül azt olvashattad...Amit szánalmasnak érzékeltem az ahogy nem nem értetted nem akartad érteni amit írtam,az egész témához az e fajta a"minden egyéb szar az általad favorizált,általad ismerteken túl"hozzá állás!Egy más kultúra termékeit le férgezve,ezekre mindenféle varangyot mondva szánalmas a vélemény nyilvánításod,ezt szándékoztam kifejezni.Nem gondolnám hogy irigy lennél,a leírtaid egész másról tanúskodnak!!:)))A kuporgásoddal semmi bajom,további jó kuporgást ha már így rajta vagy. 21évnyi USA és hazai közvetlen tapasztalatokkal üdv:Mex :))

Gary J. 2010.12.20. 09:52:08

TUNDRA VS SILVERADO....Nos egy kis ellen példa az egyensúly érdekében azonos 4x4-es feltételekkel és nem egy"lárva"sofőrrel a silverado-ba. xDD Spec én is tudok találni béna fax fejt és ugyebár akár milyen képességű,típusú verdába ülhet! :))Érdemes megnézni.....Ill egy TUNDRA VS DODGE RAM videót de nyilván találnék f-150 VS..változatot is ahol a Tundra szégyenül meg szintén esélytelenül!!Szerintem ez a fajta versengés viszonyítás akkor van rendben ha nem egy irányból teszünk fel videókat de mindegy is a lényeg hogy meg mosolyogtat ez a történés teljes mértékben!!:)))------ www.youtube.com/watch?v=Mu8DBMhyvtQ&feature=relatedhttp://www.youtube.com/watch?v=Mu8DBMhyvtQ&feature=relatedvvv www.youtube.com/watch?v=1JcvP4D81CI&feature=relatedvvvv

Faházas78 2010.12.22. 21:46:52

Duramex:

Az a lényeg,hogy dübörögjön a V8.
Én is több mint 10 éve V8-al járkálok,ez egy életforma.
Ez a Toyota Tundra is csak egy Dodge Ram koppintás semmi más,lehet,hogy jó,de nem adnám oda érte a GMC-t.
Sajnos hülyék az Amcsik amiért engedték,hogy betörjenek a piacra az Import rizskályhák,hazai pályán verték el őket és mára a Toyota lett az első,a GM rút vereséget kapott tőlük ez tény,de az is tény,hogy a Toyota is hibázik ,hiszen a minőség helyett a mennyiségre mentek,van is botrány belőle.
Te is tudod,hogy a Japán autók takarékosak és egyben unalmasak is,nem tudják azt a feelinget hozni amit mondjuk egy 1959-es Cadillac Eldorado,de keveset esznek.
Mind ketten láttunk már 50-60 éves V8-as motorokat,ami a primitivsége miatt a legmegbizhatóbbak közé tartozik.

Véleményem az.hogy a Tundra soha nem lesz olyan ikon autó mint a legendás Silverado.
Csak egy másolat a sok közül.
süti beállítások módosítása