Bizonyos dolgok el is készülnek

  2008. július 20. - Winkler Róbert Címkék: motor harley davidson

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Így kínozzák az utángyártott lámpákat Tajvanon
2015-06-12 11:07:30

Az Eagle Eyes nem számít nagy gyárnak Tajvani viszonylatban, de még a sziget déli részén, Tajnan városában

Néhány megfigyelés az új fényezési trendekről
2015-05-26 17:52:20

A China Airlines Tajvanból Frankfurtba késett másfél órát, így buktam a budapesti csatlakozást. Az ölembe

Cuki cicák a gumigyári klotyóban
2015-05-22 17:46:25

Ránk szakadt a monszun, amit Tajvanon nagyon vártak, mert a száraz évszak nem csak száraz volt, de hosszú is.

Felkúrták az agyam Tajvanon
2015-05-21 15:52:45

Konfuciánus szentély a Vacron-központ kerítésénél Ma a sokadik dashcam-céget látogattam meg a Taitra

 

Utolsó utaim egyikét tettem a feledhetetlen, felülmúlhatatlan és egyedülálló Yamaha XJR 1300-zal, történetesen Székesfehérvárra, hogy elhozzam az olajleválasztót Ákostól. A bicskei benzinkútnál tankoltam, mert az XJR-nek van egy idegesítő tulajdonsága: borzalmasan tud hisztizni, ha már csak három liter benzin van benne. És egy modern injektoros motor nem úgy hallgat el, mint egy békebeli porlasztós, hogy öhö-öhö, menés, öhö-öhö, még egy kis menés. Aztán lassan a halálba köhécseli magát.

Az injektoros XJR viszont egyik pillanatban megy, a másikban nem. Egyszer a piros lámpánál, a városban már eljátszotta velem, és nem akartam, hogy országúton is imígy mókázzon, ezért már akkor kiálltam tankolni, amikor még simán odaértem volna Fehérvárra, meg talán vissza Pestre is annyi benzinnel.

A kúton pedig Sütő Csabával és három barátjával találkoztam, szépen megpakolt motorokkal. Épp mennek Normandiába, mert ott állítólag jó az idő, szép a tenger, aztán visszafelé a Loire völgye. Csaba ugye a Gigamachine Choppers főnöke, szoktak nyerni motorépítő versenyeket, meg kevés tematikus lap van, amiben ne az ő motorjaik volnának. Úgyhogy néztem is, mivel van. Egy tök egyszerű chopper Harleyval.

-Haló! És a tűzijáték?!
-A tűzijáték a megélhetés. Ez meg a saját motorom. Egyébként ez az, amit még együtt kezdtünk építeni, a műsorban.

Hát, nem ismertem volna rá, de úgy tűnik, végül az egyszerű chopper irányba ment a gép a lowrider és bobber irányzatok helyett. Egyébként szép, csak biztos hogy nem ezt szúrnám ki egy motorostalálkozón, hogy anyám, ez aztán a bravúros építés.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr57574742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

martong 2008.07.20. 09:05:40

azért egy 'showbike'-al nem igazán lehet sokat menni, szépek meg minden, de sok esetben csak csóválom a fejem a kiállításokon, találkozókon
nem csodálom, hogy ezzel a géppel túrázik

amúgy szerintem a régi típusú átépítések az arany középút, amikor a hátsó kerék nem 280-as és nincs porig ültetve a váz

vadparaszt 2008.07.20. 10:32:13

Ehhez sem értek, akkor minek szólok hozzá? Irigylem innen a melóból, aki a Loire völgyébe megy motorozni.

Mókár 2008.07.20. 11:58:07

Legjobbak az egyszerű, kényelmes chopperek, rulez :)

floydian · http://floydian.blog.hu/ 2008.07.20. 14:00:18

Nagyon enerváltak voltak a 2007-es tc műsorok. Hiába volt sok munka beléjük fektetve. A legjobbak az első két évad kissé amtőr műsorai. Azokból van pár, amit időnként újra megnézek.

boci 2008.07.20. 16:05:55

Nem hiszem, hogy az a magas kormány kényelmes lenne hosszútávon. Kiváncsi vagyok, h oda-vissza kibírja-e az utat a hárli...

martong 2008.07.20. 17:27:21

boci: megszokás kérdése szerintem, én sem szeretem a magas kormányt, de van aki arra esküszik, többnyire az idősebbek (30+) szeretik

inkább a széles kormány a jó, mert precízen tudok vele manőverezni a kocsik között ;)

martong 2008.07.20. 17:31:03

igaz nem is fér el rendesen :)

saki01 2008.07.20. 20:02:39

Szerintem téves megállpítás a jó idő a Loire völgyében,meg úgy átlagban az Észak Fancia vidéken:) Nincs szinte olyan nap amikor nem esik az eső imitt amott.Most is borult és fúj a szél kb 23fok lehet kint:)Ettől függetlenül jó mocizást! :)

antimason 2008.07.20. 23:16:18

Én voltam 7 napot egy Észak-francia körúton. Rheims - Párizs - Loire menti kastélyok. Blois, Chenancoux, Chambord, Villandry. És mind a 7 napon ragyogó napsütés és kánikula volt.

saki01 2008.07.20. 23:39:40

Szerencséd volt, én egy éve dolgozom kint de rengeteget esik az eső pl: most is.

AP 2008.07.20. 23:40:23

Én Trianonban voltam két hétig egy Dacia-val. Végig szakadt az eső.

chopper · http://www.ironhorsesmc.hu 2008.07.21. 10:01:50

"kényelmes chopper"...ja,majd ha a p.na dalol! :) Ez olyan vagy-vagy kérdés,de én még olyannal nem találkoztam aki pl.az én chopperemre azt mondta volna hogy kényelmes(nekem persze az).
A magaskormány sem kényelmes,de aki szereti annak nem rosszabb mint egy alacsony.És megnyugodhat minden szkeptikus(ide kisköcsögöt akartam írni,csak győzött a jó neveltetésem),a HD haza fog jönni a Loire völgyéből...a saját lábán.:)

hagyma 2008.07.21. 13:00:22

Talán azért van sok előítélet a HD-kkal kapcsolatban mert az első darabok, amik ide kerültek, vagy már itt voltak a nagypapa pincéjében, elég avitt állapotba kerültek hozzánk. KB mint az első japánok. Nekem egy 27 éves 750-es Honda CB-m van, és megy gondozás mentesen, pedig kapja rendesen. Pedig amikor megvettem 2001-ben mindenki óva intett hogy ezek még nam azok a Japánok. Egy HDnál ha mindent rrendesen, sok munkával, és odafigyeléssel, jó alkatrészekből felépítesz, akkor azzal al lehet meenni a világ végére, és vissza is fog hozni. AMi még nagyon fontos hogy nem is kell hozzá annyi pénz mint amit az emberek 90% gondol. Csak a forrásokat kell ismerni. Nem szerettem a HDkat, mert énis azt gondoltam hogy szarok, de az egyik cimborám két év bölcs hallgatás, és építgetés után hozzámbaszta a kulcsot, és annyit mondott ha el tudom indítani akkor mehetek vele aminnyit akarok. Hát egy napig le sem szálltam. A kérdése a srácnak csak annyi volt hogy meggyőzött e. Hát meg. És a vicces az egészben hogy nem költött többet a motorra mint én a két év alatt, és nem is egyben. Gondolkodom azóta is.