BMW kémfotók Ausztriából

Egy igazi új 7-es

  2008. július 15. - RT76

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Miért nem a ... lett az év autója?
2008-11-17 17:43:00

Szóval az Insignia az. De most miért? Tényleg? Akkor már miért nem a Skoda Superb ? Abban legalább van egy

Harci bálna Amerikából
2008-11-14 11:08:00

Aszongya Zoli nevű olvasónk, hogyaszongya: "Szia, a Mercit vagy egy honapja kaptam le Julian-ban. Vagy 60-70 km-re

Az autóbuzi szemüvege
2008-11-12 01:17:00

  Nem tudom, mihez kötöttem volna a dolgokat az automobilizmus előtt. Talán névről ismertem volna a falu

Családi barátkozás a Mazda6 kombival
2008-10-30 13:00:00

Miután Winkler kissé fanyalogva, minden lelkesedés nélkül számolt be magazinunk hasábjain kalandjairól a

 

Lelkes olvasónk, maga is gyakorló BMW Siebener tulajdonos (az övé a bajor bálna a legutóbbi Expressz-kiadványunkból) küldte a képre kattintva elérhető galériában szereplő fotókat. Köszi.

Igaz, hogy már szinte mindent tudunk az új Hetesről, mi több, gyári fotók is bőséggel kerültek napvilágra, sőt, kémfotóink is voltak már korábban, de azért egy valódi, poros példány premier előttről, amit honfitársunk lőtt pár kilométerre a magyar határtól, mégis más. Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr99569004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csiky944 2008.07.15. 14:30:41

vááóó,ez az új Cobalt?

magezoli 2008.07.15. 14:33:46

A BMW logó hiánya a kormány közepéről nagyon elrontja az összképet :D

Rocko- 2008.07.15. 14:34:51

csiky: nem, ez az új KobalT. :D

Lowtyo 2008.07.15. 14:37:27

Cobalt kormányon BMW jel, jó vicc.

enté 2008.07.15. 14:45:16

Ez mitől hír? Már régen leközöltétek a hivatalos sajtófotókat.

enté 2008.07.15. 14:47:23

Már bánom, hogy nem fotóztam le az álcázás nélküli teljesen kész C4 Picassót 2 hónappal a párizsi szalon előtt Zadar környékén.

Lowtyo 2008.07.15. 14:48:41

C4-ből nincs is picasso

valvetronic 2008.07.15. 14:51:27

Lowtyo

nap 2008.07.15. 14:52:49

Dodge Ram? Az nem ilyen magas? Meg osztva van a hutomaszk. Akkor a Q7 is kilove. Varjunk! Csak nem az uj 7-es beemve? A kacsasegg stimmel, de az orra... Lehet, hogy megiscsak a Ram?

monza 2008.07.15. 14:54:25

Buta nagy veséje van.
Szerintem a 2 szériával ezelőtti hetes veséi lettek legjobban eltalálva.
Tudom, hogy a hetes veséi kell, hogy a legnagyobbak legyenek az aktuális szériában, de ez azért túlzás. (Hasonlítsuk egy e21-eséhez, hányszor is lett nagyobb?)

Phaeton 2008.07.15. 14:58:01

Enté, ez nem hír, hanem a Belsőség, és én pl nem látok minden nap -élőben- még be nem mutatott autókat. Jó ez.

Titto 2008.07.15. 15:09:18

Lowtyo ezt sztem csak viccből írtad:)

Csücsi 2008.07.15. 15:11:42

Én meg egy új x6ot láttam vasárnap délután egy dunántúli kis településen :) (Süttő)
ha jól láttam 35d volt, de a rendszámot nem jegyeztem meg :( Pedig még bizto hogy nincs belőle túlzottan sok...lehet hogy pont az volt a tesztalany? 8-)

Bear 2008.07.15. 15:17:37

Kérdezzük meg Mátét, ő biztosan tudja. :D

The good boy 2008.07.15. 15:24:38

Ha ezt tudtam volna annó, hogy ilyen nagy királyság kémfotót beküldeni, akkor annó fotózok egy 6-os kabriót, elölről, hátulról meg még belülről is a német pályán, jóval a bemutatója elött. Többször elmellőzött, meg ugyanazon a kúton öntötték fel naftával, mint én a mienket. Ráadásul aznap még volt szerencsém egy Porsche GT-hez, amit egy kamion platóján üvegdobozban szállitottak. Utólag már bánom, hogy nem vettem elő a fotómasinát.
De szép kis nap volt:::)))

Sabc 2008.07.15. 15:24:41

Nem barátom, ez inkább egy böszme, bumfordi, otromba fospumpa. :((
Reménykedtem, hogy az új hetes majd visszahozza azt a kecses eleganciát, ami régen minden BMW modellben megvolt, de csalódnom kellett. Ugyanakkora szemét, mint az összes többi új BMW.
Továbbra is azt mondom, hogy formailag a BMW az E38 széria leváltásával abbahagyta az autógyártást. Minőségileg meg valahol a kilencvenes évek elején...

Lowtyo 2008.07.15. 15:31:21

Sabc: ismerek egy csávót, van egy 540-es bömbije. Na vele kéne egyszer találkoznod.

Homie 2008.07.15. 15:36:20

Sabc,jól beszélsz! Nem tudom fog-e valaha is a BMW nekem tetsző autót gyártani,jópár éve a legellenszenvesebb külsejű kocsik számomra.
Ez az új hetes is egy rossz vicc. A két hatalmas vese már-már jókora kapafogra emlékeztet, a hátsó lámpák meg mintha a c5-ről származnának.És ez a "csomagtérfedélre is átnyúló lámpa" divat is egy baromság,olyan csicsássá teszi a kocsit. Ez is egy felfújt,kövér autó benyomását kelti,amiben nyomokban sincs meg az e38-as áramvonalassága,kecsessége. Cserébe van 4 autóra is elegendő felületű vese.
És ez a kocsi egy kategóriában versenyez az S-osztállyal,Az Autóval.

ommm 2008.07.15. 15:49:36

Sabc 2008.07.15. 15:24:41

mármint hogy ezen látszik. a GM cobalton nem.
így.
nem ÚGY.
amúgy nem.

BMWSzabi 2008.07.15. 16:15:06

Hát a széria azért 1 picivel jobb!:P

Car Fiol 2008.07.15. 16:17:40

Veszélyes terep az a kémfotó megfejtés. Nem is próbálkoznék vele, hiszen mindenki tudja, hogy mi ez. A bennfentesek ennyiből is tudják: PPS

Quattroman 2008.07.15. 16:19:57

ilyen kepeket itt Münchenben szazaval lehetne csinalni naponta! megallsz a lampanal a Schleissheimer es Max Diamand sarkan vagy elötted, melletted all, esetleg keresztbe megy allandoan ilyen alcazott vas.
500m-re van a gyar, most lett kesz az uj epület a szelcsatornaval, vegig lehetett latni fejlödeset! (kicsit gyorsabban epült mint otthon szokas) fogalmam sincs hova küldhetek ilyen fotokat.

Car Fiol 2008.07.15. 16:24:22

Off

Nem éppen a 7-eshez kapcsolódik, de az új 3-as hátsó lámpája a pár napja itt közölt fotókon egy kissé más, mint amit az Auto-Bild egyik német számában láttam. Az újság szerint a hátsó lámpa formája maradt a régi, vagy ahhoz nagyon hasonló, csak egy kissé a színek változtak. Az itt látottak viszont nagyon nem szépek. Ahogy a hírszerkesztő írta direkt formai rombolás. Valamelyik új Citroenére emlékeztet, bár az X6-osé is. Valaki tudja, hogy melyik lesz az igaz?
On

Car Fiol 2008.07.15. 16:29:13

"de az új 3-as hátsó lámpája" Bocs! Nem az új, hanem a face lift változat.

qualitaet 2008.07.15. 18:37:44

Húú, a fene egye meg, ez ugyanolyan olcsó szar lesz belüről mint az előzők!

Az airbag és kormány között ,a kesztyűtartó , a képernyő, és az utasoldali airbag alatti műszerfal illesztések nagyobbak, csálébbak és hanyagabbak mint a 43-as ÁÉV által a 70-es években összetákolt panelházaké. PFÚJ.

Én hülye, az első sajtófotókat nézve még azt hittem hogy jobb lesz.

Sokkal gyérebb mint az X6-bele.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.07.15. 18:37:57

Nem az auto-bild-é lesz a tuti... Ők pl. magyar virtual tunerekkel (is) készíttetnek "kémfotókat". Ezt egészen biztos forrásból tudom ;)

Sabc 2008.07.15. 19:39:36

ommm 2008.07.15. 15:49:36


Oké báttya, féleértettelek. Ne pattints meg. :)))

zooo 2008.07.15. 20:07:40

Na ez a hetes legalább kinéz valahogy, nem mint az előző 2 azokkal a béna hátsó lámpákkal... Hetesből akkor is a '94-2000-ig gyártottak a legszebbek. Számomra.

Jean-Paul Sartre 2008.07.15. 20:15:49

ha apám autóbuzi lenne, neki vajon a hatvanas évek autói lennének "az igazi vasak"? gyerekeinknek meg az lesz az etalon, amibe kezdő autóbuzi korukban tizenegy-két évesen beleszeretnek? tényleg az e21/30 a világ legjobb bmw-jei, vagy csak nosztalgia kérdése?

qualitaet 2008.07.15. 20:42:10

Kommunista filozófusnak inkább egy bicikli:)(hülyéskedek)

Amúgy a "legjobb" biztos, hogy az e32/34.

A legszebb az ízlés dolga természetesen.

A Bangle-féléket meg az azok utánniakat is emlegetik majd ,don't vöri,
csak "igazi műanyagként"

Rocko- 2008.07.15. 21:13:18

Lowtyo 2008.07.15. 15:31:21
sztem nem. pl. abban az 540-esben nincsen erős. :/

AP 2008.07.15. 21:27:43

540-es bmw?
yááááy

gyorsan és vigyorogva lelném benne halálomat

Handras · http://www.handras.hu 2008.07.15. 21:47:39

"Hû, egy rejtélyes bigyó. Optikai szenzornak (magyarul kamera) tûnik, tán a sávtartáshoz, gyalogosfigyeléshez kell?"

Tavolsagtarto tempomathoz kell, van mar ilyen a mostani modellekben is, pl a 3-asban is.

qualitaet 2008.07.15. 21:54:53

Rocko

Ahhoz képest a Nissan 300ZX Twin Turbo-kat
Az e34 540i 6 gang-gal ,96-98-ban szaanszéjjel vertem.

Hasonlóképp jártak az Integrák is jó pár évvel később, ugyanilyen E39-cel

Anyuci életére...

Automatával ,alcsony fordulaton (kiváltképp a régi) egyébként tényleg erőtlen.
7-esben pedig kifejeztten idegesítő ahogy nyomaték híján össze-vissza váltogat.
A 750i-hez képest egy kalap szart sem ért.

Nores 2008.07.15. 22:03:39

qualitaet 2008.07.15. 18:37:44
"Húú, a fene egye meg, ez ugyanolyan olcsó szar lesz belüről mint az előzők!

Az airbag és kormány között ,a kesztyűtartó , a képernyő, és az utasoldali airbag alatti műszerfal illesztések nagyobbak, csálébbak és hanyagabbak mint a 43-as ÁÉV által a 70-es években összetákolt panelházaké. PFÚJ."

ez egy proto, nem? akkor miről beszélünk...

qualitaet 2008.07.15. 22:06:35

Nores

Adja a jóisten ,hogy neked legyen igazad!

Eg 2008.07.15. 22:17:28

A hátsó lámpák kajak az új C5-ről lopták...nézzétek csak meg! Meg sztem ami még most kifutó széria 7-es...annál szebb nincs! Ezzel meg elrontottak mindent:(:( Hova lett a nagyszerű design??? Azért az anyósülés helyén lévő őskori számítógép illúzió romboló!:P:P Legalább egy laptopot képzeltem volna el!::):):):)

m3peti 2008.07.15. 22:20:48

Sziasztok!

Ott álltam mellette, nagyon jók az arányai az új 7-esnek, amikor az első X6-ost láttuk Kitzbühel-ben akkor leesett az állunk, a képek nem adják vissza azt az érzést ami sugárzik belőlük. Sztem jobban sikerült mint az előző.
Köszönöm Tominak , hogy kirakta a képeket.

qualitaet 2008.07.15. 22:31:28

Eg
Illúzióromboló az amikor külföldön szakadó esőben lefagy a képernyő navistul, fasszopó iDrive-ostul!!!!
Se HI-FI vezérlés se levegőállítás, stb. Laptop? Mennyé má!
Működjön inkább rendesen,megbízhatóan és ne kelljen 180-as tempónál életveszélyesen hat menüpontban lépkedni AZÉRT AMIT KORÁBBAN EGY GOMBNYOMÁSSAL ELINTÉZTÉL!

Rocko- 2008.07.15. 22:44:18

qualitaet 2008.07.15. 21:54:53
kimaradtál egy körből, szóval itt a poén megfejtése: indafoto.hu/autobuzik_hu/image/1120723-0454edf0

Sabc 2008.07.15. 22:58:44

AP 2008.07.15. 21:27:43
540-es bmw?
yááááy

gyorsan és vigyorogva lelném benne halálomat


Viszlek egy kört szívesen, nyugi nem fogsz belehalni. :))

Sabc 2008.07.15. 23:01:27

qualitaet 2008.07.15. 21:54:53

Na, ma se halunk meg hülyén, megtudtuk, hogy közel 300 lóerős autó, amiben már alapjárattól rendelkezésre áll 290 Nm, ami egészen 400-ig felszökik, nos egy ilyen autó erőtlen.
Gratulálok. :)

qualitaet 2008.07.15. 23:10:06

Szegényénykém,ahogy elnézem ebbe leginkább némi kompresszió kellene.

Eleve sérülten hozhatták.

1997jan. és 1998 sep. között az ún. kézfizetői kezesség megvonásával szopatta a pénzügyi kormányzat a speditőröket, ezen keresztül a szürkeimportőröket.
Le kellett rakni a lóvét kp a határon. és csak a vámolás(számla elfogadása) után kaptad vissza.
Ha megemelték a számlaértéket ,ugrott a lé.
Ezért csak a törötteknél merték megkockáztatni az alcsonyabb számlát.
Komolyabb márkájú, ép autót abban az időszakban a kutya nem mert elvámoltatni.
Szüggyé törött szart annál inkább.
Majd sebtiben loptak hozzá egy komplett autót.
Államilag ösztönözték a szar importját,meg a bűnözést.
Mint ma az adócsalást...

Sabc 2008.07.15. 23:22:48

qualitaet 2008.07.15. 23:10:06

Te miről beszélsz?

qualitaet 2008.07.15. 23:23:42

Sabc

Relatíve az.Sőt "alulról" egy 535i aut. a két szelepnek köszönhető gyönyörű nyomatékgörbe miatt sokkal erősebb volt.

Tovább megyek ,egy hathengeres(szigorúan automatáról beszélünk) 730i is agilisabb alacsony sebességnél, mint egy E38 740i

A 4 literes 3000 alatt igen gyenge.
Mit godolsz miért jött a 4.4 (96.04) aztán meg a Vanos (09/00).

Eközben a teljesítmény egy lóerőt sem változott. Folyton a karakterisztika javítása volt a cél.

Jó példa a VANOSOS 540i (facelift) és az a nélküli közti különbség.
Mint a Mont Blanc meg a Marianna-árok...

Pedig paíron semmi eltérés nincs.

Pusztán tapasztalat. Mielőtt jobblétre szenderűlsz próbáld ki. Igazat fogsz adni.

Sabc 2008.07.15. 23:26:30

E38 egy nagy tepsi, majdnem két tonna. E34-ben azért elég fickós a 4000 V8.
Mesélték.

qualitaet 2008.07.15. 23:27:16

'97-98-as álapotokról, meg az akkor behozott kocsikról. A rendszámról jutott eszembe.

Vagy ez nem '97 jún-ban jött?

Sabc 2008.07.15. 23:28:03

Egyébként volt 535i automatám. Ráadásul még cápa, tehát nagyságrendekkel könnyebb, mint az E34. Motorikusan kiváló volt, tudom, mert én raktam össze. Hát mitmonnyak, jól ment, de az 540 határozottan nagyobbat lép. Alul, felül mindenhol.

Sabc 2008.07.15. 23:30:09

Nemtudom mikor jött. Törve volt, ezt tudom, tudtam amikor vettem, akkor is.
Csak azt tudnám hogy honnan az a fene nagy önbizalom, amivel egy kép alapján kijelented, hogy kompresszió kéne bele...
Mértem.
Megvan.
Mellément.
Bírom az okoskodókat...

qualitaet 2008.07.15. 23:30:14

Igen az e34-ben nem rossz. de a 6-gangos LEÍRHATATLANUL keményebb.

Az egy nagyon komoly autó volt anno, imádtam.

Sabc 2008.07.15. 23:31:48

Nyilván, hogy kréziváltóval ég és föld, de egyrészt a 6sebes 540 elég ritka, másrészt én automata párti vagyok.

[] (törölt) 2008.07.15. 23:38:05

"megallsz a lampanal a Schleissheimer es Max Diamand sarkan vagy elötted"

vagy a Schleissheimer eszaki felen barhol (buszfordulo), az a standard utvonal. egyebkent a Max Diamand vegen levo Total kut Nemetorszag 6 hidrogenkutjanak egyike.

qualitaet 2008.07.15. 23:39:18

Bocs a kompresszió kicsit paraszt poén volt, ahelyett hogy becsülném azt aki becsüli az ilyen kocsikat.
Ha tudom ,hogy olvassa a tulaj ,becszó nem írok ilyet. Még egyszer: Ne HARAGUDJ!

Apámnak is volt (újonnan, Interag )
'82-ben E28 528i-je ,nekem nem köll bemutatni :)))))

[] (törölt) 2008.07.15. 23:41:25

"Illúzióromboló az amikor külföldön szakadó esőben lefagy a képernyő navistul, fasszopó iDrive-ostul!"

ha fogadast kellene kotnom, azt mondanam, SiemensVDO fejegyseg volt az autodban. azert vidd be a kereskedohoz, hatha nem a legujabb firmware van rajta. ha balhezol egy kicsit (jogosan), akkor felflashelik az egesz autot ingyen.

w1r1 2008.07.15. 23:46:43

@Eg

Az az "őskori számítógép" valószínűleg egy valósidejű jelfeldolgozásra/számításokra szolgáló (rapid prototyping) célhardver valahonnan 20-40K Euro környékéről... tőlük: www.etas.com/ , vagy estleg tőlük: www.dspaceinc.com/
Mondjuk, azt nem tudom, miért jó az anyósülés helyén, praktikusan a csomagtartóba is lehetne tenni, előre elég csak a kezelőszerveket.

qualitaet 2008.07.15. 23:51:26

Edelweiss

Das auto ist schon weg!

Gute Nacht!

inu 2008.07.16. 08:16:02

Hogy miert vagytok ti ennyire elajulva egy BMW-tol egyszeruen nem ertem.Tudom hogy jo auto de azert ez az ajnarozas mar tul sok...

Devil 2008.07.16. 08:48:39

Mit mondjak, elég szar, de ha a BMW gyár be akarja fogni a pofámat, meggyőzhető vagyok ha ad egy ilyet egy hónapra használni. Mellesleg vicces dolog a laptopok és PDA-k korában egy nagy dobozos PC-t látni egy komoly autógyár teszt-kellékeként...:D

bigwhite 2008.07.16. 08:57:30

"amit honfitársunk lőtt pár kilométerre a magyar határtól," Kufstein az 500 km-re van a magyar hatartól ! :-))

Szemi 2008.07.16. 09:15:59

Ugyanmár. Ez már semmi, miután kijöttek a gyári fotók. Én is lekaphattam volna ezt az álcázott rondaságot. Kint dolgozok Münchenbe és 2 hetente járok haza. már vagy 3 alkalommal előzött meg az osztrák autópályán (messze a magyar határtól), persze nem 130-al hasított, mondanom sem kell, hanem jóval többel. Én lekaptam az alig álcázott 3-as láncfelvarrást pár hete, meg jó pár hónapja az 1-es kabriót még bemutatás előtt, de mostmár mindről tudjuk, hogy hogy néz ki, úgyhogy nem töröm magam. Ráadásul a 3-ast csak hátulról tudtam lakapni, mert előttem ment városon belül. Egy BMW gyáregység mellett van a munkahelyem, így elég gyakran megfordulnak itt maszkolt prototípusok.

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2008.07.16. 09:39:14

A másik spottolási lehetöség Landshut, Münchentöl 65 km-re. Rendszeresen járok arra, ott is van egy BMW-üzem, és én ott láttam elöször Z8-ast élöben. Ültem a szutykomban és ledermedtem.

m3peti 2008.07.16. 09:52:46

Szemi: Akkor miért nem fotóztad le? Amúgy én csak azért kaptam le és küldtem el Rácz Tominak, mert ahhoz képest, hogy megjelentek a gyári sajtófotók érdekesnek találtam, hogy még mindig teszteli. Ráadásul végre nem messziről egy elsuhanó darabot kaphattam le, hanem ott állt előttem , kézzelfoghatóan, belül pedig azzal a marha ronda PC-vel.
Főleg saját örömre készítek képeket különböző autókról, érdekességekről, ritkaságokról. Van már több száz. BMW M1-től Ferrari F40 -ig. Az pedig, hogy mindez felkerül egy autós blogba, azon semmi kivetnivaló nincs. Kérlek mutass nekem néhány képet az új 7er -ről, amin látszik elől a szenzor, benne a teszt komputer, közelről látható az álcázás (index a tükrön) és még sorolhatnám. Járok Münchenben eleget, tényleg látni egy két klassz vasat, de valamiért a bajorok igen sokat tesztelnek itt Tirolban és szerencsémre az egész év tömve van errefelé autós és motoros találkozókkal.
Lehet, hogy ez Neked semmi, számomra mégis érdekes élmény volt a látvány és rejtély, mi a szent szart takargatnak egy autón amiről elméletileg már mindent tudunk.

kurtyu 2008.07.16. 10:20:15

mekkora parasztok vagytok ti hulye tudatlan magyar autosok lesul rollatok a bunkosag

m3peti 2008.07.16. 10:26:04

kurtyu: ez szép volt. Kifejtenéd, ha már ennyi indulat gyűlt fel benned?

Shadowbull 2008.07.16. 10:37:57

"Mellesleg vicces dolog a laptopok és PDA-k korában egy nagy dobozos PC-t látni egy komoly autógyár teszt-kellékeként."

Biztos hulyek ezek ott mind a Bejemvenel, hogy nem tudjak, hogyan es mivel kell autot tervezni meg tesztelni.

sb

Matheo · http://hobbymania.blog.hu/ 2008.07.16. 11:16:39

Nem tudom bárkinek feltűnt e, de híres BMW "vesék" hatalmasra nőttek ezen az autón. Nekem például a sajtófotón nem tűnt fel, csak ezen a képen.

...mondjuk lehet, hogy egyedül vagyok ezzel, de mivel meghatározó formája a bajor márkának, gondoltam megemlítem...

Quattroman 2008.07.16. 23:50:25

Edelweiss!
Az nem a Max Diamand vege mert az pont egy uj parkolohazba fut bele, a kut egy lampaval odebb van. kb 100m.
Hanem a Detmold str. sarka!
Bocs a Detmold 46 a munkahelyem:-)))

Shadowbull 2008.07.17. 08:13:21

Szoktam ott neha tankolni meg mosatni, de meg nem tunt fel, hogy hidrogent is lehetne :)

[] (törölt) 2008.07.18. 19:27:29

"Mellesleg vicces dolog a laptopok és PDA-k korában egy nagy dobozos PC-t látni egy komoly autógyár teszt-kellékeként...:D"

az nem dobozos PC, te agytroszt.

[] (törölt) 2008.07.18. 19:29:29

"Az nem a Max Diamand vege mert az pont egy uj parkolohazba fut bele, a kut egy lampaval odebb van. kb 100m."

a kut a parkolohaz foldszintjen van. hatul at is tudsz hajtani a parkolobol.

kőtábla 2009.07.17. 06:48:53

@[] (törölt): Úgy látom igazi indexes,blog.hu-s fórumozó vagy. hogy cinikusan sértegetsz. Nem vagyok agytröszt a Te fogalmaid szerint. Viszont megnyugtatlak, az a doboz nem hűtőgép a bajor sörnek, az bizony ott egy számítógép volt. Láttam más autókban is hasonlót illetve használnak laptopokat is. Amúgy, hogy egy kicsit megfürödjek az Index fórumainak pocsolyájában: kapd be! :-)
süti beállítások módosítása