Van nálunk egy BMW X6.
Autók így nyáron kevésbé hoznak lázba, így nem vettem részt a szerkesztőségi ketrecharcban, ami a kulcsáért folyt. (Miközben persze kulcsnélküli a bejutás-indítás.) De ebédelni menet vezethettem.
Pont olyan, mint gondoltam. Jó, kicsit ráz és sokkal rosszabbul lehet belőle kilátni, mint egy bármilyen más BMW-ből, kivéve persze a kupékat. Hanem az jutott még róla az eszembe, hogy tegnap hazafelé, egész rövid útszakaszon láttam két új X5-öst is, amit fiatal csaj vezetett. Na most biztos van olyan fiatal csaj, aki olyan topmenedzseri fizetést kap, hogy minduntalan kidagad a bankszámlából, ezért kénytelen egy új X5-öst venni, de én előítéletes vagyok, és az jut eszembe az ilyenekről, hogy vajon ki lehet az ő Kedves Ferencük, és válás esetén vajon megtarthatják-e az autót, mint Bódi Sxyzlvy a 6-os kupét, vagy vissza kell majd adni, mint az ékszereket.
Szóval ha én topmenedzser kiscsaj lennék, tutira nem X5-öst vennék, mert egyrészt ugyan kit érdekel, mit gondol a világ, ugyanakkor feszélyezne, ha minden szájról azt kéne leolvasnom, hogy na, szép nagy autót szopott össze a ribanc.
És már csak azért se vennék új X5-öst, mert az X6-os megjelenésével pont ki is megy a divatból. Te jószagú úristen, micsoda volumeneket fognak eladni X6-osból?!
Teljesen függetlenül attól, jó-e vagy rossz, illetve mi az előnye meg a hátránya, hiszen látványos, vonzó, nagy, új, ritka – és BMW. Amerika? Kína? Jézus! Százezrek? Milliók?
Azt is le merném fogadni, hogy a használt X5-ösök ára esni fog, mert mindenki használt X6-ost akar majd, elvégre valahol meg kell fogni a pénzt.
A tesztautó kulcsa, illetve távkapcsolója egy Sports Activity Coupé feliratú bőrszíjon volt. Mi tudjuk, hogy a kupéhátú terepjárót a Ssangyong találta fel, de ki kíváncsi manapság Jedlik Ányosra? Az X6-ost amúgy se a kategóri adja el, hanem hogy nagy, különleges, új, ritka és BMW. Ráadásul természetesen jó, de az X6 esetében az értelmetlenség és a korlátozott használhatóság éppen hogy értéknövelő tényező, selling point, faktor, amiért megveszik a népek.
Sport Activity Coupé, röviden SAC, de mi lenne a rövidítés, és a hozzá tartozó értelmetlen autó, amit még pont el tudna adni a BMW? Ferdehátú sztreccslimó? Ami a normál sztreccslimók kényelmét nyújtja, hiszen a hátul ülők számára is van fejtér, elvégre a BMW feltalálta a vízszintes támlájú, függőleges ülőlapú ülést, a VTFÜÜ-t. Hogy a futóműve milyen? Azt még nem tudom, de valószínűleg le van ültetve, vagy meg van emelve.
Elképesztő a BMW. Megteheti, és meg is teszi: így kell ezt csinálni.
Az utolsó 100 komment: