Rendszámok megjegyzése egy pillanat alatt, közvetlen életveszélyben

  2008. július 02. - Winkler Róbert Címkék: motor yamaha maserati baleset

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Így kínozzák az utángyártott lámpákat Tajvanon
2015-06-12 11:07:30

Az Eagle Eyes nem számít nagy gyárnak Tajvani viszonylatban, de még a sziget déli részén, Tajnan városában

Néhány megfigyelés az új fényezési trendekről
2015-05-26 17:52:20

A China Airlines Tajvanból Frankfurtba késett másfél órát, így buktam a budapesti csatlakozást. Az ölembe

Cuki cicák a gumigyári klotyóban
2015-05-22 17:46:25

Ránk szakadt a monszun, amit Tajvanon nagyon vártak, mert a száraz évszak nem csak száraz volt, de hosszú is.

Felkúrták az agyam Tajvanon
2015-05-21 15:52:45

Konfuciánus szentély a Vacron-központ kerítésénél Ma a sokadik dashcam-céget látogattam meg a Taitra

 

A VMaxban kicsit szövevényesek lettek az elektronikai rejtélyek, úgyhogy este elviszi VMax Zsolt, kicseréli a komplett kébelezést, meg persze a hátsó futóművet egykarúra. És ha már úgyis szét lesz szedve, csináltattam új, szecessziós hangulatú kerekeket, a hátsón ugyanis már másodszor eresztett el a hegesztés. Nem meghalni mindig öröm. Na jó, többnyire öröm.

Addig is elhoztam egy tesztmotort, mert egyébként nehezen szánom rá magam, hogy bármire is átüljek a VMaxról. Yamaha XJR 1300.

Nem rossz, nem rossz, de inkább szép. A legfurcsább az első futómű, ami elengedett kormánnyal már 60 körül beszitálna, 140-nél meg igen hülyén könnyül el és pattog össze-vissza az eleje. Úgyhogy tegnap műszakzáráskor elvittem egy kis egészségügyi szerpentinezésre Visegrád felé.

Nem igazán jó vele szerpentinezni, legalábbis egyelőre nem érzem. Viszont már odafelé az egyik kanyarban szemből nagy tempóval pattogott a sávom felé egy Maserati GT. Gyönyörű, még így meglepetésszerű pánikhangulatban is, főleg hogy alig jött át egy kicsit a sávomba. A Masert egyébként egy BMW X3-as tolta, komoly verseny lehetett.

Leértem a Dunához, fújtam egyet, a MOL kútnál megnéztem a guminyomást, hátha 3,5 van benne, mert olyannak érződik. Csak 2,6 volt, leengedtem 2,4-re, attól már pszichésen is kevesebbet pattog. Aztán indultam vissza, és valahol középtájt, ahol meredeken emelkedik az erdő az út fölött kétoldalt, egyszerre csak nagyon sok volt a tempó szemből egy világoszöld Fiestának.

Ilyenkor érdemes megjegyezni a rendszámot, hogy mielőtt a kiérkező mentők megállapítják halálunkat, megtalálják görcsbe ránduló ujjainkkal még utolsó erőnkkel a porba kaparva.

Ez most annyira gyorsan történt, és annyira megijedtem, hogy szélre húzódás közben csak a betűk voltak meg, és pár másodperc múlva az asszociációs kulcs is: KJT, azaz Kovács János Tévedett.

János, az ördög vigyen, teli az ország versenypályákkal és nyílt napokkal. Kérlek, ott próbálgasd az átkozott Fiestádat.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr67549318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Peteetow · http://www.automentes-szallitas.hu 2008.07.02. 12:17:05

Én még soha nem tapasztaltam cserbenhagyásosnál, hogy szegény delikvens tudta volna a lelécelő rendszámát, de még általában a típusra sem emlékszik senki:-(
"Ilyenkor érdemes megjegyezni a rendszámot, hogy mielőtt a kiérkező mentők megállapítják halálunkat, megtalálják görcsbe ránduló ujjainkkal még utolsó erőnkkel a porba kaparva."
Festői látomás:-))) Soha ne legyen ilyen!

Squeky 2008.07.02. 12:32:08

Tegnap velem is hasonló volt...
Vmi szürke skoda nézett át az én sávomba, de a 3 betű megvan nekem is:
LBH azaz Laci Baszottul Hajt:D

nap 2008.07.02. 12:32:38

A tizmillio autoversenyzo orszaga vagyunk.

prokee · http://www.prokee.hu 2008.07.02. 12:42:32

Ha én csapok el valakit, annak könnyű dolga lesz, egy szimpla halálhörgéssel fel tudja idézni a HHR-t :)

ommm 2008.07.02. 12:54:32

Itt a nyár.
Tombolnak a hormonok, ennélfogva nőnek az arcok.
Főleg állban.
Míg lassan mindenkiből Scumacher lesz.

Jani55 2008.07.02. 12:56:24

Megígérem, ha elütnek, utolsó erőmből még fel- és utánanézek, megtanulom a rendszámot (ha lesz rajta)és úgy halok meg! Nagyon nem szeretném.

ember 2008.07.02. 13:00:40

Na jó de azért a motorosokat sem kell sajnálni. Ők is tudnak érdekessen közlekedni ha épp arra járok autóval.

Lowtyo 2008.07.02. 13:04:07

Akkó má inkább egy Maser csapjon el mint egy fiesta. Talán a mentősöknek sem a rendszámot, hanem a hüvelykujjadat mutattad volna, hogy ez ám a gép.

Peteetow · http://www.automentes-szallitas.hu 2008.07.02. 13:17:49

Akkó má inkább egy Maser csapjon el...
Akkó már inkább én csapjak meg egy Maserest, mint ő el engem:-)

Krájzler 2008.07.02. 13:19:23

Na igen, ha már egyszer gázolás áldozataként fogok meghalni, nem mindegy milyen hűtőrácsból kaparják ki az agyvelőmet, vagy milyen márkajelzés üti ki a szemem. (bocs a nyers fogalmazásért)....

nopara 2008.07.02. 13:19:46

na rólam meg azt mondják majd, hogy IdiótaBuziBarom :)

Krájzler 2008.07.02. 13:23:06

Rólam meg azt, hogy köcsög hétvégi KaLaPos sofőr.....

AP (törölt) 2008.07.02. 13:26:43

gyakorlás nélkül senkinek se fejlődik semmilye

egy a titok, este kell amikor látod a szembejövő lámpáját

Saabotage 2008.07.02. 13:30:19

Reszemrol meg gondolkozok, hogy engem vajon mirol tudnanak megjegyezni (HWZ), ha esetleg (Isten ne adja!) hasonlo fordulna elo...

Inner Circle 2008.07.02. 13:33:41

Én majd utoljára még megszívatom az áldozatot: amikor a mentők kérdezgetik, hogy mi volt a gyilkos rendszáma, csak azt hörgi majd, hogy "Ki tudja, ki tudja...", mire a mentősök megsértődnek, hogy "Tudod, kivel szórakozzál!", és becipzározzák a fekete zacskóba. Sose derül ki, hogy a KTU-rendszámot próbálta kiadni magából az utolsó lehelletével :D amúgy meg vigyázzon magára mindenki (a másik helyett is).

Szabi 2008.07.02. 13:33:43

BXW na ezt horogd fel:))

agaras 2008.07.02. 13:39:02

Barom Xása Wartburggal

AP (törölt) 2008.07.02. 13:40:31

a zsigám AKP volt

A Köcsög Paraszt :))

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.07.02. 13:41:33

Rólam a Hülye Geci Patkány fog az utókornak megmaradni rendszám alapon :P

Winkli, azért ha jól sejtem, te sem erdei sétagaloppon vettél részt :D Meg a motor sem egy sávon kanyarodik XD

EM 2008.07.02. 13:42:07

Látom, megvan még a csudaszép ülés-tatyó :)

john carter 2008.07.02. 13:52:46

A Walter Gizda :)

prokee · http://blog.prokee.hu 2008.07.02. 13:55:37

HWZ: legeccerűbb, Há WaZze :)

zöldi 2008.07.02. 13:56:51

Róbert, miféle hegesztés van a hátsó felniden? Vagy rosszul értettem?

János Melle Dagad, ha valakit elütnék...

Levy T 2008.07.02. 14:02:56

En KOC vagyok talalo nem?

aerodeck 2008.07.02. 14:07:28

Sajnos nekem jol jött volna nemrég ez a rendszám memoria,mert egy kamion szabálytalanul kivágott elénk a Német autopályán.Ennek következtében 120-al szalagkorlátnak csapódtunk.A nagyobb baj az,hogy mellettem az öt hónapos terhes feleségem ült.Szerencsére a bisztonsági öv és a légzsákoknak köszönhetően egy kéztöréssel és zúzódásokkal megusztuk.A rendőrök nem vigasztaltak sok jóval,mert csak a kamion formájára és színére emlékszem.Igy rengeteg idegeskedés és 2,5millio mínusszal lettem "gazdagabb" a kirándulás óta.Most pedig a mögöttem haladó kamionos aki az árokba hajtott állítólag miattam.Rajtam akarja behajtani az ö kárát.Persze ö nem látott semmit a vétkes kamionból!Most vettem egy másik kocsit,mert az elözö totálkár lett.Ami egyébként egy Honda civic aerodeck volt.Bocs a hosszu kommentért,de ezt már meg kellett osztanom valahol és ugy érzem ez a téma pont jó ehhez.

kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2008.07.02. 14:16:19

Parád, Fiat Brava, tele taknyos kölykökkel, vegyes színekben mint egy rossz Benetton reklámban...

Az autó kb MÁSFÉL MÉTERT jött át a sávomba a kanyarban, ráadásul nem kisodródott, hanem simán, ökör módon levágta a balos kanyart, mer' úgy jampibb.

Hát bizony a kurva anyátokat fiaim, legközelebb remélem nem egyedül motorozok, ilyen incidensnél arra. És akkor jobb ha előre összeszarjátok magatokat...
Vagy méginkább remélem, legközelebb a pótos Kraz-nak ijesztesz be ugyanekkorát: ő nem fog elférni azon a 60 centin.

AP (törölt) 2008.07.02. 14:17:14

parádra csak sötétben szabad menni

Bikk 2008.07.02. 14:17:47

JKA: jó anyám sokat csuklana

Lac11 2008.07.02. 14:20:00

GTE van a 2-es GTI-men.

inkabb vigyazzunk egymasra tenyleg ;)

Laci

Pesssszzzzentimre 2008.07.02. 14:36:01

Ha valaki tetőre akarja rakni magát mert asssszzissszzi ő senna vagy prost ajánlom neki visegrád pilisszentlászló közötti szakaszt estefelé arra kicsi a forgalom ja és mindig csak felfelé!!!!!

malac 2008.07.02. 14:38:11

sose értettem miért simulnak a motorosok közvetlen az elválasztósávra és sápítoznak hogy halálfélelmük van a szembeforgatlomtól.Egyébkén nekem mind1, az autó erősebb...

Robijoe 2008.07.02. 14:46:18

Ismerős az ijedtség....
De azért Belgrádban (ahol csak áthajtani szoktunk!!) mindig tapasztalok valami negatívat.Idén pld. bukósisak nélkül kb. százzal a nyolvanas táblánál több barom is volt.Hazafelé jövet szintén Belgrádban BMW terepjárókra és Porsche csejenekre és minden hasonlóra szintén nem vonatkozik a kresz.. Persze máshol is vannak ilyenek de Belgrád nekem feltünően rossz közlekedési szempontból. :-(

KAWAszaki 2008.07.02. 14:49:10

HZV , azaz HaZaVág...

Jani55 2008.07.02. 14:50:24

Winkler, Kutya-zzr! Melyikünkkel nem fordult elő már, hogy kijönnek elénk, levágják a kanyart, símán beelőznek veled szembe jövet, mintha ott sem lennél? Vagy az 1.0-ás kocsikájukkal simán leszorítanak, ha betartod a sebességhatárt, mert ők csakazértis megelőznek (amire persze nincs idő/erő)? Hiába van elsőbbséged! Ha menteni akarod a helyzeted, hányszor kell lemondani róla? Nekünk, magunknak kell megoldani az ilyen és hasonló helyzeteket! Egyébként statisztikai alapon minden 3-5. évben komolyabb helyzet mindenkinél adódik. Mindíg nagyon figyelmesnek kell lennünk. Tegnap du elém is kijött egy kamion.... közepesen nehéz szitu volt. Nagyon jó a motorom és a fékem, helyén az eszem.

AP (törölt) 2008.07.02. 14:53:29

például azért jó sötétben, mert nem jönnek szembe 270-el idióta közveszélyes motorosok

legalábbis eddig egyet se vettem észre

bexxter 2008.07.02. 14:55:41

Haverom is örült volna, amikor cserbenhagyással elgázolta egy ódi áhat. ződ. Srác 3hónapot töltött korházban, majd még 4et ágyban. Aztán lassan sikerül járkálnia is pár lépést.

Nemrég meg vmi állat jött szembe,kanyarban.utolag: rá kellett volna huzni, nem elrántani...

Seri 2008.07.02. 15:03:13

HGY --> Hülye GYerek
Ez én volnék...:D

Csubakka Junior 2008.07.02. 15:25:23

És ha motor jön szembe akkor mit jegyezzek meg? Azt hogy No Fear? Vagy Shoei? Főleg, ha kicsit tampósabban szakít.

Lowtyo 2008.07.02. 13:04:07
Akkó má inkább egy Maser csapjon el mint egy fiesta.

És mindjárt el is mondhatnád, hogy ilyen közelről korábban még nem láttál Maseratit.

Lowtyo 2008.07.02. 15:34:23

CS.J.: mennyivel jobban néz ki egy Maserati jel a homlokon, mint egy ford

Anna: holnap délben szöprájz for jú

Herlock Sholmes 2008.07.02. 15:40:00

Anna, ezzel a rendszámmal nagyon óvatosan közlekedj:-)

Zogre 2008.07.02. 15:45:45

HAM, mint "Ham, bekaplak!". :-)

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.07.02. 15:45:50

PA: :D:D

IHF = Idióta Hülye Fasz, jólmutat egy Audin mi? :D

kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2008.07.02. 15:59:36

AP: te elvakult fajbarom, te. " 270-nel, idióta motorosok " ???

Motorral mentem képzeld. Már csak a kanyar íve, és a rengeteg csomag okán is alig 60-nal fordultam.
Egy faszkalap autó ( ééérteed AUTÓÓÓ ) B@SZOTT VOLNA TELIBE, ha nem ilyen gyorsan cselekszem.

Te, 270... Istenem... Sok elvakult ökör B+.

snblnd 2008.07.02. 16:03:54

... ejjjh, micsoda világot élünk.
HBC - HaggyáBazzegCáguldozni

karlmann 2008.07.02. 16:05:04

Amikor megvettem a kocsimat HKP-s rendszámmal, valamiért a Hadkiegészítő Parancsnokság ugrott be, de ezt elhörögni kétségkívül macerás.

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2008.07.02. 16:29:24

Tegnap délelőtt vadiúj ezüstmetál S osztályú merci, benne decens öregúr, aki miután kb 100-zal megelőztem, elkezdett letúrni az útról, majd mellémérve öklét rázta: KKK-9.. :) Innen is üzenem: leszophat, Tata!

bervas · http://mt10.blog.hu 2008.07.02. 16:32:22

Az XJR elejére nem próbáltál traktorsúlyt tenni? 5-10 kg öntöttvas az alsó villahídon csodát tenne vele. A Porsche 911-ben működött a dolog.

izé 2008.07.02. 16:35:13

tűzoltó ismerős mesélt egy balesetről, amiben egy autó előzött egy másikat. abban a pillanatban kb. 260-nal megérkezett egy motoros. a motoros már nem tudta elhörögni milyen rendszámú autóval találkozott, pár táskában szedték össze a "lassú motorost"!

Brigi "B. A." főnöke 2008.07.02. 16:35:52

nopara 2008.07.02. 13:19:46

Kék Doblo Cargo? :D

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.07.02. 16:58:59

CPG? LoL! Ne menj vele cigánygyűlésre XD

szófogadatlan prókátor 2008.07.02. 17:00:13

elegem van a sok "szabályosan közlekedő", "ártatlan" motorosból. emberek! nehéz nem általánosítani: szeretném, ha a motorosok ragasztanának "vigyázzunk az autósokra" matricát!!

pekka 2008.07.02. 17:02:07

Nekem GPU.Aki volt katona, tudja mit jelent, de remélem nem kell senkinek megjegyeznie.
Ideje volna egy kicsivel több respekt az utakra.../ is/.

kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2008.07.02. 17:07:33

...emberek! nehéz nem általánosítani:...

Neked nehéz. Úgy általában a nyitott szemmel járó embereknek tisztára könnyen megy, egyszer próbáld ki Te is.

Addig is (csak hogy ne a levegőbe beszéljünk):

"...három évig tartó, öt országot magába foglaló felmérést végzett, amelyben ezen országok baleseti körülményeit vizsgálta. Ennek során kiderült: a motoros sérülésével végződő balesetek 87,5 százaléka emberi mulasztás miatt következett be, 37,1 százalékuk a motoros, 50,4 százalék pedig az egyéb jármű vezetőjének hibája miatt..."

szófogadatlan prókátor 2008.07.02. 17:21:38

kutya_zzr: hidd el pont azért mondom, mert nyitott szemmel járok. a statisztikádhoz pedig annyit, a motoros vétkességét minimum háromszor olyan nehéz bizonyítani

kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2008.07.02. 17:24:15

3x olyan nehéz ? Ezt hozzáértők előtt azért ne hangoztasd, csak úgy saját jól felfogott érdekből sem. Kellemetlen ha butának nézik az embert...

De egye fene, hagyom magam rábeszélni: miért 3x nehezebb rábizonyítani egy motorosra, hogy az ütközéskor

- szembe sávban ment
- ivott
- 50 helyett 270-nel ment (mint tanult kollégád írta imént)
- stb...

Kíváncsian várjuk.

szófogadatlan prókátor 2008.07.02. 17:31:36

ne várd kiváncsian. én minden agresszió nélkül írtam egy vélemyényt, igen általánosítottam, de ezt a mindennapi közlekedés alapján tettem, és nem hiszem, hogy mindig ugyanazokkal találkoztam az utakon, tehát mertem általánosítani. Nem mondtam, hogy az autósok általában vétlenek, vagy akár csak jellemzően toleránsok, bár sokkal inkább igaznak érzem, mint a motorosokra.
Viszont Te sértegetsz. Írhatnék bármit, Téged úgy sem győznélek meg. Aki akarta, értette "rábeszélés" nélkül is.

ember 2008.07.02. 17:32:49

kutya
Azért a nagy számok törvényét is vedd figyelembe. Mennyivel több autó van az utakon? Számot nem tudok mondani de gondolom 10x biztos több autó van. Tehát könnyebb hülye autóssal összefutnod, viszont kevesebb a motoros mégis szinte nap mint nap összefutunk közülletek ökrökkel. Akkor ez hogy van?
AP-nak meg full igaza van ha nem is 260 de jóval többel hajtotok mint a megengedett sebesség. Így aztán könnyű nekünk felmérni a sebességeteket egy esetleges előzésnél.

kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2008.07.02. 17:39:01

..a nagy számok törvényét is vedd figyelembe..

Hibás érvelés. Nem darabszámról, hanem okozott baleseti arányokról beszélek. Érted a különbséget ?

kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2008.07.02. 17:40:33

..jóval többel hajtotok mint a megengedett sebesség..
Köszi az általánosítást. Majd ha MINDEN autó, MINDEN Kresz szabályt betart, a motorosok meg egyet se, akkor jöhet a panasz ránk.
Járok sok tízezret mindenféle vassal , autóval jellemzően többet - nekem ne mondd el mitől forr a meleg víz...

kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2008.07.02. 17:45:38

Prókátor: nem sértegettelek.
Az állításodat viszont nem sikerült megvédened, csak rébuszokat beszélsz továbbra is.
Megkérlek, ne dönts helyettem. majd én jól kitalálom hogy meggyőzöl -e (mondjuk a számok makacs dolgok, ez igaz. Rébuszokkal nem lesz könnyű dolgod.) de kérlek, próbáld meg.

Ha már állítasz valamit, ne hátrálj ki mögüle ilyen ürüggyel az első visszakérdezésnél. Tényleg érdekel, meggyőzhető vagyok - nem elvakult.

onlydjz 2008.07.02. 17:45:50

bámulatos ez a Vmax buzinencia, esetleg a cikkíró próbáljon ki "egy" motort is, amin van futómű és fék kombó...

az önjelölt strítracsingosnak meg a ká anyját

kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2008.07.02. 17:49:47

Jó lesz az a V Max eccer majd...

A blokk jó. A forma jó. Már csak a komplett futóművet kell Zsoltinak kilöknie alóla: kész a szép &jó& nem tucat gép.

Nekem nem érné meg, de a végeredmény jó lesz, az biztos.

ember 2008.07.02. 17:49:57

Az a baj, hogy mi autósok el vagyunk könyvelve és ezt tudomásul kell vennünk tőlletek de ha nekünk nem tetszik valami és szóvá tesszük akkor még mi vagyunk az értetlenek. Itt nincs is értelme tovább csevegni. Gyerünk tovább 1 kerekezni az autók között és Visegrád felé becsúszni a "vétlen" autók elé! Na hali

adamFZR 2008.07.02. 17:52:21

tényleg az autósok közül is az vesse a zelső követ aki az anyja életére meri állítani hogy SOHA nem ment akár egyetlen egy káemhával sem gyorsabban a megengedettnél.. most ez kicsit olyan mintha én minden nap kicsiiit vernék csak cigányokat, aztán fel lennék háborodva mikor ők nagyon. Most akkor aki kevésbé szabálytalankodik az nem szabáltyalan? vagy hogy?

AP (törölt) 2008.07.02. 17:53:58

Azt az embert sajnálom, aki teljesen szabályosan ment, és mégis majdnem elütötték a balkanyar levágása miatt autóval..

Viszont.. Azt ne mondja nekem senki, hogy a hegyekben motorozók között tízből nyolc nem a konstans életveszély fenntartása céljából megy oda.
Amit ugyan leszarok, csak átjönnek a felezővonalon.

AP (törölt) 2008.07.02. 17:55:31

Éjszaka legalább látszik szemből a lámpája, ha jön.

ember 2008.07.02. 17:57:25

Fzr
Itt jön az megint hogy azok az autósok vessék az első követ.... Akkor a motorosok is csak akkor küldjék el az autósokat ha ők tök szabálykövetőek és sosem kellett egy autósnak sem korrigálnia lassítania miatta.
kutya
Miért ne lehetne általánosítanom ha motoros is azt teszik folyamatosan.

kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2008.07.02. 17:59:24

AP: látod ez mindjárt más, ha nem torzítasz, rögtön értelmet nyer amit írsz.

- a hegyekben sok motoros ökör módon megy
- sokat vagyok arra (autóval is) a 10ből 8 motor hülyeség, de konkrétan aktív veszély minden ötödik gép kb.
- aki átmegy a felezőn, megérdemli ha összekap valamit. A te sávod a tiéd, pont. ( Épp ezért voltam én is indulatos: a Brava az én sávomban volt, vagy másfél métert )
- Az a 260 a Mátrában max 130. Az is rengeteg, de mégiscsak a fele...

És végül: olyan nincs hogy HÜLYE AUTÓS és olyan se HOGY ÖKÖR MOTOROS.
Olyan van hogy felelőtlen, farokhosszabbítós öcsike, ökör infantilis gondolkodással.

És persze ilyen/olyan járművel megtoldva mindez. Mert ugye a boltban pénzért csak járművet kap - nevelést nem.

kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2008.07.02. 18:01:23

ember: mutasd, hol általánosítottam ?

( Másrészt: ha útban van valaki(k)nek valamely tulajdonsága, azért én nem folytatom a magatartását, MERT Ő IS CSINÁLJA... Attól még nekem nem muszály. )

kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2008.07.02. 18:02:38

..Éjszaka legalább látszik szemből a lámpája, ha jön..

Megb..hatom. Ha teljesen elfoglalja a sávomat az autó, én meghalok. Az hogy közben fényesség van, rajtam már nem segít.

ember 2008.07.02. 18:14:06

Igen így vissza olvasva nem általánosítottál csak esetleg burkolva pl:Pl:Egy faszkalap autó ( ééérteed AUTÓÓÓ ) B@SZOTT VOLNA TELIBE, ha nem ilyen gyorsan cselekszem.
Vagy épp jani55 írása. Keressek még?

AP (törölt) 2008.07.02. 18:38:01

Ahogy kiérünk Mátraházáról (Parádsasvár felé), rögtön van egy lejtős jobbos kanyar, az olyan 90-100 környéke, és onnantól lefelé padló. Ott pl én 150 környékén is megyek a végén, ha jól találom el az ívet az elején..
Ilyenkor azért nem árt látni, hogy a végén fékezhetek-e a bal sávban a jobbos kanyar előtt, vagy se. Erre jó, ha éjszaka látod a lámpákat. :)

kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2008.07.02. 19:03:47

ember: továbbra is tévesen érvelsz.
Én azt írtam legelsőre, hogy úgy mint itt a cikkben, szembejött egy autó nekem is.
Erre én KAPTAM VÁLASZKÉNT hogy menjek este legközelebb, mert akkor nem jönnek az "idióta barom motorosok" szembe.
Erre írtam, hogy most sem motor jött, autó.

Nem általánosítás - legközelebb értelmezd is kérlek amit látsz, ne csak olvasd.

AP: "..nem árt látni, hogy a végén fékezhetek-e a bal sávban a jobbos kanyar előtt, vagy se.."

Ugye ez most egy tréfa. MINEK NEKED A BAL SÁV ??? Egyszer és mindenkorra, mindenki értse meg - az más célra van rendszeresítve. Jobbára szembejövő forgalom számára. Éjjel meg amúgy sem életbiztosítás, szarvas-róka szempontból sem, 150-nel menni az erdőben...

ember 2008.07.02. 19:18:23

zzr te egy ritka becsületes szabálykövető motoros vagy. Lehet ezek szerint nem általánosítottál csak 1 autó jött veled szembe. Velem szembe meg már nem 1 motoros jött és nem egy motoros állt meg mellettem a pirosnál hogy utánna egykerekezve induljon és attól parázzak mikor dobja el a vasat és satuzhatom nehogy átmenjek rajta. Vagy a 2/A úton jönnek nem 90-el stb. És ha előznék esetleg 100-al akkor egy motoros integet mert nem tudtam felmérni a távolságot, a fene gondolta hogy jóval többel túllépi a 90-et és talán nem túlzok ha inkább 150 fölött közlekednek. Így engedd meg hogy általánosítsak. Naponta járok ezen az útszakaszon tudom miről beszélek.

AP (törölt) 2008.07.02. 19:25:51

Motorosként tényleg nem érted, mire kell a bal sáv?
Bal szélről egészen más íven lehet fordulni egy jobbos kanyarban, mint jobb szélről.
Amivel nincs is gond, ha nem jönnek szembe. Egyedül éjjel az erdőben legalábbis ne legyen már gond. Ha meg jön a vaddisznó, magamnak akartam a bajt..

lor 2008.07.02. 19:36:28

bringan jarva bennem sok eve kialakult ez a reflex.

autosnak nincs annyi nyiltnap, mint motorsnak.

SLaci 2008.07.02. 20:00:24

Én autóval közlekedő ember (!) vagyok. Ma autóval közlekedő emberek (!) voltak velem p.csök, 5-ös út, Kkfélegyháza-Kecskemét között, 4 km-en belül kb. 5. Jöttem, kibukkanok a kanyarból, hát nem szembe előzött a mókus? Fék. Aztán még egy. Mindegyiknél erőteljeset kellett fékeznem. Aztán gyorsít 90-ig, fékez. Gyorsít, fékez. Nem szokott ennyi tulok lenni, most mi volt ma? Front?
Betartom a szabályokat. A sebességhatárokat eddig kicsit lazábban kezeltem (+5-10 km/h általában), de már nem. Fizessek tízezreket adott esetben 2 percért? Hülye vagyok én? (Ja, az lehet... :))) )

Ui.: a muszájt muszáj j-vel írni!!!

Car Fiol 2008.07.02. 20:11:36

HJF: HüJeFasz

Car Fiol 2008.07.02. 20:13:03

mégmielőtt...: LY-nal nem fért ki

pekka 2008.07.02. 21:13:47

Éppen az a lényeg, hogy szembejöjjön vmi. Ha nem veszélyes, nem érdekes, nem generál adrenalint.Szerintem.Ha már unalmas egy kanyart 80-nal bevenni, megprobálom 90-el, 100-al stb. Nem erről szól a 130-150km/h sebesség? Autópályás haladás is unalmas 110-130 között, nem? Ha már a gép képes menni 200-al már csak azé is megmutatom hogy tudok menni annyival!
Szánalom.
Ha nem a mások életének a rovására menne, legalizálnám a gyorshajtást, kocsinak-motornak mindenkinek.
Aztán megnézném mi sül ki belőle.

IdegbetegSérültNarkós 2008.07.02. 21:21:54

Assz'em ez a cikk most drasztikus módon elértéktelenítette LAJOS-2, GAZSI-8, ERIKA-6, ERZSI-4, FONOK-1 és a hozzá hasonló, "egyedi, igényes" rendszámtáblák hadát...kösz Robi...már úgy is hánytam tőlük!

Gab. 2008.07.02. 22:30:11

miért kell egymásra mutogatni autos-motoros társadalomnak?mind a két fél közlekedésben részt vevő személy,tehát nem kéne baszogatni a másikat.vannak segg motorosok,de több a segg autós.a motorosok legalább összetartanak,az autósok meg sokszor egymást szopatják.nem értem ezt a hozzáállást.mindenkinek jobb lenne,ha végre észhez térnénk és összetartanánk...

Rocko- 2008.07.02. 22:30:25

AP 2008.07.02. 13:40:31
AnyádnaK Palánkot

AP (törölt) 2008.07.02. 22:45:17

ágeccó

Rocko te szedsz valamit? Vagy foglalkozásod: hivatásos kreatív?

AP (törölt) 2008.07.02. 22:48:19

"Éppen az a lényeg, hogy szembejöjjön vmi. Ha nem veszélyes, nem érdekes, nem generál adrenalint.Szerintem."

Ezzel a véleménnyel egyedül vagy, legalábbis remélem..
Elég veszély van abban, hogy utcai autóval lezáratlan pályán 150-el mész lefelé a lejtőn.. Felpattanó kő elvágja a fékcsövet, letörik a kerékcsonk, ilyesmik lehetnek, nem hiányzik még egy szembejövő is. Az nem adrenalin pótlás, hanem színtiszta faszság.

Szőr 2008.07.02. 23:03:23

ICZ.De nem szeretném hogy bárki is ezt a három betüt lássa utoljára a kocsim elején,mert az UCW kezdetü Draggal én is rengeteg balesetmentes kilométert szeretnék megtenni...
Bár aki hülye az utakon,autós-motoros egyaránt,az magára vessen.De legalább ugy csinálja hogy a saját magáén kívül más életét ne vágja gallyra.

KissZoli 2008.07.02. 23:18:13

En speci autozom is meg motorozom is!
Ha autoval kozlekedem ,megprobalom toleralni a motorosokat.Utat engedek nekik ,nem tolom le oket....stb...stb..
Ha meg en motorozok ,akkor igyekszem nem letorni a tukruket ,es ha nem sietek , akkor nem elozok jobrol-balrol es nem "csuszok" at a savjukba.....!Ennyire egyszeru az egesz!
Hihetetlen sok fasza sofor lett itt hirtelen!!!???

AP (törölt) 2008.07.02. 23:21:43

Ha autoval kozlekedem ,megprobalom toleralni a motorosokat.Utat engedek nekik ,nem tolom le oket....stb...stb..

csatlakozom

Rocko- 2008.07.02. 23:24:53

AP: beltaláltál: utóbbi. :)

The good boy 2008.07.03. 00:36:45

Kedves, Helyes, Humoros
Ez vagyok én:)
vagy csak KöHHög????

szófogadatlan prókátor 2008.07.03. 08:50:23

KissZoli: ennyire egyszerű az egész??
"es ha nem sietek , akkor nem elozok jobrol-balrol es nem "csuszok" at a savjukba....."
Ha nem sietsz?
Matricát Neked is!
És ne siess, kérlek!

KZ 2008.07.03. 08:59:26

Szia Robi!

"Velem tankoltál együtt" a MOL kútnál. A Fiesta rendszáma KZT-142.

Nekiment egy Audi-snak is, aki megállított és én mondtam neki, hogy megnézem Esztergom irányába... A második faluban (Pilismarót) be is értem, a Duna felé kanyarodott le a boltnál.

Visszamentem a parkolóhoz, ahol megbeszéltük az Audi-sal, hogy találkozunk 20p múlva, de nem volt ott. Neki a tükrét vitte le. Egy ősz fejű banya vezetett szerintem, mellette egy fiatalabb pasi ült.

Üdv,
KZ

azta 2008.07.03. 09:48:29

orfű-pécs - az is hegyi szakasz, igaz én leginkább bringával nyomom, ha egyáltalán... szóval a nekem enyhébb jobb kanyarokat (ami szemből bal) ált. úgy vágják le 70-80-90 km/h-val, hogy mellettem vagy 10 cm-re mennek el - mondom újra, szemből! mostanában már be sem pisálok egy ilyen után... a másik kedvencem, amikor viszonylag jól belátható szakaszon nem jön szemből senki, mégis centikre tőlem előznek. ennyit szerettem volna :)

szófogadatlan prókátor 2008.07.03. 09:54:12

Közlekedni szükséges. És a szükségen kívül lehet szépsége is, ha az ember nem küzdelemnek fogja fel, az utat pedig nem harctérnek. Morál. És az ő hiánya. Írott és iratlan szabályok. Alapelv lehetne, hogy a gyorsabban haladóknak kellene toleránsabbnak lenniük, mert rövidebb idő alatt reagálhatnak, korrigálhatnak. A lassabb, pedig jobbára kiszámíthatóbb, előre látható a mozgása. (Nem a részeg biciklisre gondolok) Nem véletlen pl., hogy megpróbálták már néhány helyen bevezetni emelkedőn, hogy a belső sáv a kapaszkódó sáv. Magyarul, ne a gyorsak közül álljon ki a lassú, majd az emelkedő tetején soroljon vissza a gyorsak közé, hanem menjen változatlanul, és a gyors váltson sávot, majd soroljon vissza a lassúk közé. Csak ez nálunk még mindig nem megy valahogy. Amikor pl. a motorról, mint szabadságvágy erekcióról beszélünk, nehéz párhuzamban kötelezettségeket is mellégondolni, pedig muszály. Pl. mert gyorsabbak. És én, a lassabb, majd hatványozottan figyelek a tőlem lassabbakra. Működne?

fastlane 2008.07.03. 09:56:31

AztaPitsa ezQrva lassú! Toyota Previa 2.4.:)

malac 2008.07.03. 10:22:40

szerintem nem annyira az autósok/motorosokkal van baj hanem a lehetőségekkel. Az utak 100 éve változatlanok magyarban, keskenyebbek mint az európai szabvány és még a padka is hiányzik. roburral, trabival meg babettával teljesen jó volt 30 éve, de közben megváltoztak a közlekedési eszközeink, innetől reménytelen az egész. romániában nemrége felújították az e61-est, meg lehet nézni a hegyi szakaszokat, gyorsítósáv mindenütt, szélesítések a kanyarban annyira, hogy 2 autó elfér egymás mellett egy sávban, ha kell. ha valakinek bírja a kocsija, simán 100 körül lehet tolni a szerpenen, akár kanyarban is. mondjuk a románok elég elmaradott népek, az is tény...

kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2008.07.03. 11:53:05

AP: "...Motorosként tényleg nem érted, mire kell a bal sáv?
Bal szélről egészen más íven lehet fordulni egy jobbos kanyarban, mint jobb szélről.
Amivel nincs is gond, ha nem jönnek szembe..."

NEM ÉRTEM képzeld !!! És a többi sztrítrészinges idióta is felfoghatná végre: az a szembejövő sáv, nem használom, főleg kanyarban nem!
Takarodjon MINDENKI pályanapra, aki így tud/akar kanyarodni...

szófogadatlan prókátor 2008.07.03. 11:57:09

kutya_zzr igazad van, és szerintem AP is pontosan ugyanerre gondol.

kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2008.07.03. 11:59:10

ember: "..Így engedd meg hogy általánosítsak.." Ki vagyok én hogy tiltsam ? Megengedem.
De addig a véleményedet is alátámasztás nélküli, hasraütéses, sztereotípiáktól hemzsegő blöffnek leszek kénytelen kezelni.

És mielőtt elfelejtenénk: az állat motorosok balesetei, 150%-kal gyakrabban autós figyelmetlenség, mintsem motoros gyorshajtás, egykerekezés, stb. miatt következnek be. Tény.

kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2008.07.03. 12:01:59

..autosnak nincs annyi nyiltnap, mint motorosnak..

Nem nyílt napról beszélek, fizetett pályahasználatról.
Aki versenyezni akar, fizessen. És ne az én életemmel , lehetőleg...

( Másrészt fizetős motoros pályanapból is azért van több, mert ők áldoznak erre. Nem gondolják úgy: 'vettem benzint-vettem motort-enyém az egész országút' )

kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2008.07.03. 12:20:21

..ööö..a legutóbbin kicsit hadd pontosítsak:

PÁR MOTOROS mégiscsak úgy gondolja - vettem motort, enyém az országút.
Őket mi sem szeretjük, jellemzően csak EGYSZER motoroznak velünk, csapatban. Legközelebb már biztosan nem.

szófogadatlan prókátor 2008.07.03. 12:45:17

Nem tudom kutya... én is ismerek normális módon közlekedő motorost. Szoktam hallani Tőle is idióta autósokról. Hidd el, akikről (motorosokról) én beszélek, nem közlekednek, hanem sztrítrészingelnek. Nem tudom mi számít párnak, de kettőnél többel találkoztam. És igen, valószínőleg ha autóban ülne az illető, akkor is állat lenne, de akár rollerezhetne is. És pont úgy, ahogy mondtad: kifizették (?) a motort, megvették vele az utat, mint versenypályát, és a többieket, mint szlalom bólyákat, pályaakadályokat.

Rocko- 2008.07.03. 12:57:37

küldem mindenkinek szeretettel, akik szerint a szembesáv is autózásra, motorozásra való:
autobuzik.blog.hu/2008/06/22/mecsek_maskepp
szívküldi off.

Karmadealer 2008.07.03. 14:31:11

Ha ez jön szembe Róbert, átkozottul könnyen megjegyezted volna:
www.hasznaltauto.hu/2078305_lamborghini_murcielago_2006

malac 2008.07.03. 15:27:39

ö, izé, én nem fogtam fel, miért is jó ha a motoros balratart? nem motorozom, csak járok bringával, annak alapján az az érzésem h a szembesávban meghaló, szembeelőző autós hűtőjén kiszenvedő motoros vmit rosszul csinál, kiindulva a 60 centi szélességből es egy nyomtávból...

Rocko- 2008.07.03. 15:31:04

Karmadealer 2008.07.03. 14:31:11
ez egy szar, hol van belôle a váltó?

kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2008.07.03. 16:36:40

...szembeelőző autós hűtőjén kiszenvedő motoros vmit rosszul csinál, kiindulva a 60 centi szélességből es egy nyomtávból...

Tehát ha szemből ráelőznek egy motorosra, és már nincs ideje/fizikai lehetősége kitérni, Akkor BÉNA VOLT, megérdemli ?
Attól hogy csak 60 centit foglal el, attól az autó még elfoglalja az ő egész sávját, ha balf@sz módon szembejön.

Vagy félreértem amit írsz?

randomuser1 2008.07.03. 18:03:41

nem, nem értetted félre, kérdeztem, miért nem lehet motorral jobbratartva menni. pl, én baszottuk jobbratartok autóval, intek a motoros ürgének h nyugodtan, nem zavar, ő beelőz, figyelem a kerekét, simán nem lóg ki a sávunkból, arra gondoltam h szükség esetén 1db autó meg 1db motoros elfér 1 sávban, ergo, szembelőz a kocsi, te lehúzódsz a sáv szélére, oszt jónapot. javíts ki ha tévedek, mondom, nem motorozok, csak egy biciklim van...

randomuser1 2008.07.03. 18:04:52

ja, malac lennék, csak azt már elvette előlem vki az indapasson.....

ember 2008.07.03. 19:14:30

kutya
Úgy kezeled a mondanivalómat aminek akarod, attól nekem ugyan úgy megvannak a saját tapasztalataim és kész. Persze mára is megvolt egy szemből előző motoros a sávomba én természetessen lehúzódva, ennyi.

ember 2008.07.03. 19:16:15

Rosszul fogalmaztam úgy kezeled ahogy akarod a mondani valómat.

D.Cica 2008.07.03. 19:16:46

Két éve kocsival mentem Szentendréről Pilisszentlászló felé. Egy kanyar után egy igen rövid és keskeny egyenesben jött szembe egy 120L és egy az előző kanyart nagy sebességgel épp(hogy) befejező motor. Qva nagy mázlija volt, mert a skodás nem is processzálhatta hogy jönnek mögötte, vígan ment a sávja közepén, nekem meg annyi időm se volt hogy megijedjek, azonnal rántottam a kormányt jobbra. És már zúgott is el közöttünk a motor...Kellett a kiskanál hogy elférjen. Remélem a hülyéje kapott egy jókora tökönrúgást a barátnőjétől, mert az is ott ült mögötte. Mindenesetre lett még egy szülinapjuk. Fel kéne már fogni hogy a game over után itt nincs újrakezdés és ha már a saját életemet kockáztatom, akkor legalább másokét ne!!!
Az én napomat is szépen elrontotta volna ha valami/valaki bejön a szélvédőn, vagy a szétszakadt testek látványa.
Erre gondoljon mindenki aki ész nélkül száguldozik!

Mastadoc 2008.07.03. 20:04:08

Autózom sokat, motorozom amikor tehetem. ÉN igyekszem tolerálni a mások hülyeségét és úgy vezetni, hogy túléljem. Sem motorral sem autóval nem vagánykodom. Mégis azt kell mondanom, hogy néhány autós bekaphatja azzal a néhány motorossal együtt!

(Legutóbb egy motoros cimborám barátnőjét, aki autóval volt- kapott telibe oldalról egy versenyzői múlttal rendelkező motoros. Az autó kuka, a motoros hál'Istennek túlélte, de akkor is bekaphatja ő is)

AP (törölt) 2008.07.03. 20:26:45

Miért vagyok attól idióta, hogy a kihalt hegyen éjszaka ideális íveket használva tépek?
Ugggyanmár, gyerekek.
Megtehetném ugyanezt nappal is. Akkor már talán jogos lenne az előbb említett jelző.

Joe 2008.07.04. 09:10:01

SZIASZTOK!
Autózom,motorozom,kerékpározom.Bizony főútvonalon haladva két keréken,simán elémkanyarodnak akár 5-10 méteren belül is.70km/h-nál akár 50km/h-nál nehéz megállni 2x2négyzetcentiméter tapadófelülettel(aszfalt vs. gumik).Ezenkívül szerintem veszélyesebbek a hétvégi indexnélkülrángatomazautótsávbólsávba és a majdénmegmutatomswiftes autóstársaink.
Üdv.(Vigyázat itt a hétvége.)

kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2008.07.04. 12:18:51

Másrészt meg k..va könnyű olyan kresz szabályokra (muhaha) hivatkozva motorost bűnbaknak kikiáltani, amik eleve ökörségként születtek.

Pl.: A+B jármű = C szélesség. De B+A jármű NEM = C szélesség. Lásd, sávon belüli előzés esete, ill. motorral, két autó közötti előzés tilalma.

Gratulálok.

McMester 2008.07.06. 16:45:08

hö hö, a mi rendszámunkról pedig Deutsche Demokratische Republik :D a Balatonnál nem egy részeg volt NDK-s ordította önfeledten :D
süti beállítások módosítása