„Megb@szlak, amikor akarlak”

  2008. május 16. - Kari Címkék: parkolás

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Kellene még egy Alfa
2008-07-18 06:41:00

  Nem, nem hülyültem meg, egyszerűen csak hiányzik még egy a flottámból. Lassan két éve, hogy rendszeresen

Kész az első kecskeméti Merga
2008-06-30 15:00:00

  Eredetileg arról volt szó , hogy a 2012-ben induló gyárban csak A és B osztályokat fognak gyártani, de a DAG

„Megb@szlak, amikor akarlak”
2008-05-16 11:18:00

Egyre jobban bebizonyosodik, hogy Dopeman szövege az élet bármely területére igaz. Ha egyszer bekerül az ember a

Autós újságíró piperepolca
2008-05-13 18:30:00

Látom már, ebből sorozat lesz. A múltkor megtaláltam az autós újságíró ideális munkaeszközét , most pedig


Egyre jobban bebizonyosodik, hogy Dopeman szövege az élet bármely területére igaz. Ha egyszer bekerül az ember a rendszerbe vagy nyilvántartásba, a mai számítógépes adatfeldolgozó világban az isten sem menti meg a büntetéstől. Akár vétkes, akár nem. Ráadásul ez nem is érdekel senkit.

Még az agyoniskolázott ügyvéd urak is csak a pénz csengésére figyelnek. Nem az a lényeg, valami jogszerű-e vagy etikus (azt hiszem már nincs is ilyen szó), hanem hogy akinek levelet küldenek, szarja össze magát a feladóban látható „ügyvédi iroda” sortól, és azonnal fizesse be, ami a levélben áll. Az a levél, amit a napokban kaptam még azzal egészíti ki az előzőeket, hogy az sem érdekli őket, van-e értelme annak, amit saját maga írt.


Most hagyjuk, hogy parkolási díjat kell-e fizetni vagy sem. Vegyük úgy, hogy kell. Ne figyeljünk arra, hogy ha a parkolási társaság a szerintük tartozásnak ítélt összeget eladja egy másik cégnek - akik azt hiszik, behajtják -, és ez a cég küld fizetési felszólítást. Vegyük úgy, hogy ha eddig volt tartozásunk, most már másnak tartozunk. Ebben az esetben még az sem lényeges, hogy ha a behajtó cég is továbbpasszolja az ügyet az ügyvédjének, és ő is küld egy levelet, amiben boldozva, aláhúzva nyomatékosít.

A lényeg most kivételesen nem az apróbetűs, hanem a nagybetűs rész.

Azt írja nagy tudású ügyvéd, hogy tartozom az ügyfelének 0 azaz nulla forinttal. Erre rájön 588 forint kamat és 3300 Ft adminisztrációs díj. Pedig eddig azt hittem, bizonyos iskolai végzettség felett már nem lehetnek hülyék emberek.

És még nincs vége. Mert boldozva, aláhúzva felszólít, hogy a mellékelt csekken a tőketartozásom 5 napon belül fizessem be. Szerencsére a lap alján levő csekket előre kitöltötték nekem, így azzal már nem kell bíbelődnöm. Persze 0 azaz nulla forintról van kitöltve. Kíváncsi leszek, mit szólnak a postán, ha ötezressel fizetek; korán reggel… vajon tudnak majd visszaadni?

Update: voltam ma a Postán. Nem lehet feladni. A Posta számítógépes rendszere nem fogadja el, azt mondták, hogy legalább 1 forintnak kellene lennie az összegnek, akkor menne.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr32459568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dclxvi 2008.05.16. 11:33:21

befizetsz egy forintot, kerekítve úgyis nulla.

csoki 2008.05.16. 11:34:39

Magyarország, 2008.. kérem kapcsolja ki!

nap 2008.05.16. 11:38:53

... és még alá is írta!

Devil 2008.05.16. 11:39:47

Ez kész őrület hogy "iparágak" telepszenek rá az autós nyakára mint a vérszívók és tulajdonképpen a nem fizető autós a legjobb "ügyfél" mert ha nem fizeti ki az amúgy is vitatható jogosságú parkolási büntit, akkor már kamatostól hajtják rajta végre. Mi ez ha nem a reklámbeli "pénzkeltető"?

Gekkó 2008.05.16. 11:42:11

Muhaha...Ez tetszik:)Aztán nehogy kicsússz az 5 napból!:)

Kaszy 2008.05.16. 11:45:45

Agyoniskolázott, hülye, barmok!!!
Azt tudtam, hogy sok hülye van Magyarországon, de hogy ennyire azt nem.
Sok sikert az ügyhöz!
:-)

bakancs 2008.05.16. 11:46:36

Én is kaptam ilyet. Amitől a parókámat letettem, az a boriték további tartalma volt. Vagy ennek a levélnek a hátoldalán, vagy egy külön lapon, de azt írja ez a drága jó ügyvéd úr, hogy ha szóban, telefonon, írásban reagálok feléjük, akkor mindenkép és bármilyen úton behajtható rajtam az összeg. Hogy kerek legyen a dolog, azt is írja, hogy ha - nem ebben a kontextusban, de ezzel a tartalommal - nem reagálok a felszólításra, akkor nem (tudják) behajtani az összeget.
U.I.: nálam nem 0 a tőke, de még megvan az a parkolójegy, amit be akarnak hajtani.

d 2008.05.16. 11:48:14

Jézusom!
Fauvé Féton a penge verdák között! Hová fajul a világ!

tanga 2008.05.16. 11:50:51

Én szívesen adok neked kölcsön, ha nem tudod befizetni, a kamatot majd megbeszéljük... ;)
De most komolyan, mi visz rá egy ügyvédet, hogy ehhez a nevét adja? Nooormális? Ezek után Ti adnátok ennek az ügyvédi(?) irodának bármilyen melót? Bár viccországban minden lehet....

Krisi 2008.05.16. 11:55:29

Két ügyvéd találkozik.
"Hogy vagy?" - hazudja az egyik :)

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.05.16. 11:58:00

Az nem levágós, hogy 0 Ft kamata 588 Ft? Mekkora thm-ről beszélünk? 0 Ft-nak hogy lehet egyáltalán kamata?! Én nem értem csak, vagy a diplomás küldő az idióta?

flatliner 2008.05.16. 11:58:20

én is kaptam ilyen levelet. és most biztos mindenki majd jól lekr, hogy mekkora lúzer vagyok, de én befizettem annak ellenére, hogy nem volt jogos a követelés. megmondom azt is hogy miért: mert már annyit jártam utána, és annyit telefonáltam a szaros 4000 forintjukért, és annyit idegeskedtem, hogy feladtam a küzdelmet és beírtam a szükséges rossz kalitkába és csengettem. nálam ez a cég már a 3. volt aki megvette a követelést...

StationW 2008.05.16. 12:02:37

Akartam írni valami frappánsat, de egyenlőre nem kapok szikrát! ...de tényleg, erre most mit?

lberczes 2008.05.16. 12:06:29

Egyértelmű: mivel nem tudod befizetni a tőketartozást, (lásd az update-ben: a posta nem tud vele mit kezdeni) ezért küldik a következő csekket 588+3300 forintról. Ravasz...

kj 2008.05.16. 12:10:21

Mindén héten kapok egyet. Féléve kezdődött. Kezdetben 10k, majd 5k..........tegnap is jött tőketartozás 1200. Ez persze jó, mert látom idővel diszkontálódik, DE HOGY MIKOR ÉS HOL PARKOLTAM arról nem szól a korrekt levél. Volt ahol az aláírás át volt húzva..............most ez valami piramisjáték?

ommm 2008.05.16. 12:14:46

Azt hiszem ez a "neszórakozá'má' anyád" ketegória.
Azért csak felhívnám a kedves ügyvéd urat, hogy akkor most hogy is van ez a 0 Ft kamatával?

kj 2008.05.16. 12:16:45

Ja és van egy kb 7-8 éve eladott vardánk, amire szintén jönnek a levelek.

rover45 2008.05.16. 12:17:53

de könyörgöm, a postán...
mi az, hogy nem fizetheted be? neked erre 5 napod van, ne szórakozzanak! alakítsák át a "számítógépes rendszer"üket.

Foximaxi 2008.05.16. 12:26:40

lol

Posta: Menj le egy vidéki kisfaluba (x ezer forintos költség, vagy megoldod egy teszt során) ahol még nincs elektronyik szupertronyik rendszer, ráb@sszák neked a pöcsététet és viszont válltáska. ;))

kariking · http://ralialfa.blogspot.com 2008.05.16. 12:28:16

Természetesen azért pecsétet kaptam rá :)
De azt sajnos nem mutathatom meg, mert a postás lánynak még baja lehet belőle, mert nem csinálhatna ilyet.

rover45 2008.05.16. 12:29:00

ha balatonboglár elég vidék :)
küld el a csekket, megprobálom befizetni...

de tényleg...0,-Ftnak, hogy lesz 588,-Ft a kamata? könyörgöm!! hogyan? :D

kariking · http://ralialfa.blogspot.com 2008.05.16. 12:29:40

Ahogy a többinél is: hasraütésre.

rover45 2008.05.16. 12:35:43

Imádom az ilyen postáskislányokat :)
wiwes linked hozzá? :D :D

Sam8888 2008.05.16. 12:36:17

BWHÁHÁHÁHÁÁHÁÁÁÁÁ!

A sok idióta barom! :D 0Ft-os csekk muhahahahahaaaaa! :D

enter 2008.05.16. 12:39:23

Nekem azt mondta egyszer valaki, hogy mielött egy ügyveddel dolgom lenne, nezzek utana, hogy tagja-e az ügyvedi kamaranak. Interneten lehet keresni (bpbar). Lehet hogy rosszul kezeltem a keresöt, de nem sikerült megtalalnom a felülirott ügyved urat.

anti 2008.05.16. 12:42:38

Mégis mit vártál hülye, idióta, ügyvédnek nevezett, beképzelt és alulképzett, selejtes papírtologatóktól? Írtak egy word makrót, valami barom meg a nevét adta hozzá ...
Az ilyen behajtó cégeket meg törvényben kéne betiltani. Megveszik a tartozásokat aztán ráteszik a "ktsgeiket" és megpróbálják kizsarolni az emberekbol. Szép ország, ahol ezt megengedik a törvények.

Gaben 2008.05.16. 12:47:00

Én is ma kaptam egyet. Az a jó, hogy már nem a miénk volt az autó, amikor a pótdíjazás történt.
Februárban elküldtem faxon az adásvételit.
Márciusbán rájuk szóltam, hogy várom a törlésről az igazolást.
Két hét múlva felhívtak, hogy nincs náluk fax, küldjem mail-ben. Elküldtem.
Na erre jött ma a levél, hogy fizessek.
Felhívtam őket, nincs náluk az e-mail.

Nekem a faxról és az e-mailről is meg van a visszaigazolás, többet sajnos nem tudok tenni az ügyért.

Bár bepróbálkozott az ember, hogy az a gond, hogy én nem jeleztem feléjük, hogy elküldtem az e-mailt.
Na itt megegyeztünk, hogy akkor majd a bíróságon folytatjuk.

De erről a csodálatos ügyvédi irodáról mindent elmond maga a levél:
'A fenti tényállás alapján
felszólítom
Tájékoztatom, hogy amennyiben....'
Mire szólít fel? Kinek kell ilyen ügyvéd, aki egy fizetési felszólítást nem tud megfogalmazni?

sewage_worker 2008.05.16. 12:48:42

- Miben különbözik a harcsa, meg az ügyvéd?
- ??
- Az egyik egy iszapban turkáló, nyálkás bőrű dögevő. A másik meg egy hal ...

Szözsi 2008.05.16. 12:48:55

Be kell faxolni az igazolószelvényt, mert 4 év 10 hónap múlva majd kapsz egy újabb csekket, még több késedelmi kamattal, árfolyamkülönbözettel és a jogtalanul kért kezelési költséggel együtt :-)
Bohócok ezek....

ezoli83 2008.05.16. 12:50:10

Válaszlevélben a következőket leírni!
Tisztel Uram!
Azzal, hogy foglalkoztam az ügyével (a levelet elolvasta, postán megkíséreltem feladni a csekket) X forint költségem keletkezett melynek megfizetésére kötelezed őket. Fizetési határidő ügyvéddel való fenyegetőzés stb.
Talán egyszer rájönnek, hogy milyen hülyék.

rover45 2008.05.16. 12:50:25

Gaben :D
kell küldeni egy emailt, hogy most fogod küldeni az emailt :D
avagy
egy faxot, h mindjárt faxolsz :D

kariking · http://ralialfa.blogspot.com 2008.05.16. 12:52:38

És akkor arról még nem is beszéltem, hogy az ügyvédi iroda email címe miért az egyik ügyfelének a domainján van?
Talán nincs is más ügyfele, és így még olcsóbb is mint saját domainnel?

canvastop 2008.05.16. 12:53:16

elképesztö-ez komolyan..mindennek a teteje!! :-(

ezoli83 2008.05.16. 12:54:02

jah és nyugodtan hivatkozzál a saját adatbázisodra melyben nem találtad a követelésük tárgyát.

Szözsi 2008.05.16. 12:56:10

A kitakart cím a következő: 1156 Budapest, Adolf Hitler u. 74.
Kari! Csak azért mert barátok vagyunk :-D

Gaben 2008.05.16. 12:56:19

Nem csak az e-mail címe, de a rendes címe is az ügyfélé.
Ők alirodának hívják, ez gyakorlatban nagyjából annyit jelenthet, hogy ugyanúgy a ce-sek intézik az ügyeket, csak egy ügyvédi felszólítás mégis csak fenyegetőbb.
Ez a tóth b gábor valószínüleg csak a nevét adta ehhez az egészhez, remélem megbánja.
Egyedül a telszám más (bár a 666-ig stimmel), de itt lényeges különbség van, mert ezeket a telefonokat felveszik, a ce-st meg nem.

jomagam 2008.05.16. 13:00:29

Ilyenből kaptam már én is egy csomót. Egyik sem "hivatalosan" (tértivevény, stb.) jött, azaz csak be volt dobva a postaládába. Mindenek kábé 2 perces élete volt, mielőtt széttépve a kukában ladolt. Aki befizeti, az tökéletes balek. Vaqlszeg sok ilyen van, különben nem virágozna az iparág.
Gondolom a postban szereplő remekmű sem volt hivatalos...

másik jogpióca 2008.05.16. 13:00:54

enter:

Dr. Tóth B. Gábor
Ügyvéd
Iroda neve: Tóth B. Gábor Ügyvédi Iroda
Iroda címe: 1025 Budapest, Csévi u. 3.
Telefon: 322-1375; 200-9625
Fax: 322-1375
E-mail:
E-mail:

kariking · http://ralialfa.blogspot.com 2008.05.16. 13:02:25

Ez egy másik Tóth B Gábor... más a címe :D
Persze, hogy csak be volt dobva a postaládába.

másik jogpióca 2008.05.16. 13:05:39

e-mail lemaradt:

gabor.toth@creditexpress.hu

Gyanús, hogy ő lesz az, csak irodát váltott. :-)
Tényleg prókátor az istenadta.
Amúgy sablon, gépi levél lesz, és aláír egyszerre vagy ötvenet, nem nézi az összeget, illetve ami valószínűbb az aláírás is előre generált, nyomtatott, ennyi...

udla 2008.05.16. 13:06:22

Kedves Tóth B. Gábor ügyvédi diplomát kapott 2 átlaggal.
Tudtommal a humán szakokon nem elvárt a matekszigorlat, de miket is írok az Ált. Isk. második osztályának a szintje ezért gondolom azt se tudja, hogy nem lehet osztani/szorzni/összeadni.
Mindenesetre én küldenék neki egy válaszlevelet, hogy fejtse ki, hogy jött össze nekik a 0 Ft után 588 Ft kamat. Amennyiben nem tudja érdemben alátámasztani a számításukat, abban az esetben go to levél Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete felé jogtalan vagyonszerzés címén. Párhuzamosan egy levél az Középmagyarországi APEH behajtási oszája felé, amiben felhívod a figyelmüket az ügyvédi irodára.

Ha esetleg mégsem neked lenne igazad akkor marad a Magyar Tudományos Akadémia ahol jelzed a matematika rendjének megváltozását.

Gaben 2008.05.16. 13:08:21

Azért a kukába dobással csak óvatosan.
Posta tv szerint, az ajánlottan feladott leveleket 8 nap után kézbesítettnek tekintik. Nincs szükség arra, hogy átvedd, elég, ha ő a postakönyvvel igazolni tudja, hogy kiküldte.

Esetleg érdemes egy üres borítékot küldeni nekik tértivevényesen, aztán majd a tárgyaláson ráér az ember kitalálni, hogy mit is küldött benne.

udla 2008.05.16. 13:12:44

"Persze, hogy csak be volt dobva a postaládába."

Akkor semmi sem bizonyítja, hogy kézhez kapdat.
Minden hivatalos levelet ajánlott levél ként kellene feladni.
De mivel az ajánlott szó nem osztható nullával, így simán adák fel. Ahogy elképzelem:
- Erzsike! Menj el a postára add fel a leveleket.
- Simán?
- Ne zavarj má. 0-val kell szoroznom.

én 2008.05.16. 13:13:37

Ez teljesen normális, csak mi hétköznapi emberek alulképzettek vagyunk ehhez. Ők már olyan magas fokú végzettséggel rendelkeznek, hogy náluk már van értelme az ilyeneknek, sőt, ha eleget fizetsz érte, akkor akár még el is magyarázzák. De nekünk nem kell félnünk attól hogy megértjük, régen nem az a lényege hogy értelme legyen, hanem hogy mindenből lehessen pénzt kihúzni. Akár még 0 forintból is.

Hoppá! 2008.05.16. 13:13:48

Dübörög az ország...

ze11 2008.05.16. 13:15:31

Összeggel előnyomtatott csekken illik az alsó, gépi feldolgozásra szóló sorban (alulról a 2.) megjeleníteni a befizetőazonosítót és a befizetendő összeget.
Célszerű lenne megkeresni közvetlenül(!) a CE. F. nevű céget a levél másolatával, illetve a nemt. TBG. gügyevédi irodát, hogy a tőketartozást a levélben részletezettek szerint 5 napon belül rendezted, melynek igazolására a levelük másolatát(!) mellékeled, és kéred, hogy az abban foglaltak szerint a teljes követelésük rendezettségéről sziveskedjenek számodra nullás igazolást küldeni.

Gaben 2008.05.16. 13:20:19

Én az admin díjról szoktam számlát kérni.
Eddig minden ilyen esetben a következő válaszokat kaptam: (ugyanazon telefonbeszélgetés alatt, öt percen belül)
- nekik erről nem kell számlát adniuk
- a számla benne volt a borítékban
- elengedik az admin díjat

Ehhez az 'evolúcióhoz' csak annyit kell tenni, hogy az első válasz után elkezdem nekik emlegetni az APEH-et.

egy átlag 2008.05.16. 13:20:46

demszki az oka ennek is, mint ahogy a bp-i dugóknak és rossz levegőnek, mely sok százezer magyar állampolgár életét rövidíti meg. Egy dolog enyhíti mérgemet: isten nem ver bottal.....

Balee87 2008.05.16. 13:25:10

És az ilyen tagja az ügyvédi kamarának? És az ilyen kap diplomát? Ha már hülyére keresi magát elolvashatná mit ír alá... vagy fizethetne valakit aki elolvassa, hogy mihez adja a nevét... Hungary 2008! Yes!

enter 2008.05.16. 13:26:24

Tenyleg erdemes lenne egy "ellenszamlat" küldeni a sajat admin-kölcsegekröl... fight fire with fire

Winston Smith 2008.05.16. 13:34:14

Amúgy fölödleges az ügyvédet szidni. Nyilván nem az ügyvéd pötyögi be egyenként a leveleket, hanem egy számlaprogram szedi ki a szükséges adatokat az SAP-ból, majd készíti el a levelet automatikusan.

Csak hát hiba csúszott a rendszerbe: nem lett rendesen beállítva, hogy a 0 Ft-s tartozás után nem kell felszólítót küldeni.

És erről speciel nem az ügyvéd tehet, hanem az informatikus, aki a rendszert fejlesztette/paraméterezte.

Ja, és még valami: ha jól tudom a követelés a kötelezett egedélye nélkül is forgalomképes. Azaz ha tartozol valakinek (pl. FŐTÁV, gázszolgáltató, áramszolgáltató), a szolgáltató a követelését az engedélyed nélkül eladhatja egy behajtó cégnek. De ez a normál gazdasági életben is működik, úgy hívják, hogy faktoring. SZóval ezen a témán full fölösleges lovagolni.

rover45 2008.05.16. 13:37:22

akkor tulajdonképpen zárható is a téma :D

Gaben 2008.05.16. 13:41:56

Kedves Winston!

Sajnos nincs igazad.
Ha rendesen végeznék a munkájukat, a 0-s ügyeket lezárnák, így nem kerülhetne kiküldésre. De nem végzik rendesen.
És egyébként is mindegy, hogy az IT-s, vagy a recepciós keveri-e el, az ügyvédi irodától jön a levél, és kifelé mindenért annak vezetője viseli a felelősséget.

A követelések eladása tényleg lehetséges, de amiről te beszélsz, az nem a faktoring (az valami teljesen más), hanem az engedményezés. A kötelezett beleegyezése tényleg nem szükséges, de a ptk szerint tájékoztatni kell őt, hogy engedményezés megtörténtéről. Ráadásul a kötelezettnek joga van az engedményezőtől is kérni erről igazolást.

Canga 2008.05.16. 13:44:24

Engem 2 éve úgy büntettek meg a köcsögök hogy fogta a gyökér, felrakta a csomagot, lefotózta, majd levette.
Én persze mit sem sejtve éltem tovább az életemet, majd jött egy felszólítás hogy kamattal mindennel együtt fizessem meg az XY helyen és időben történ büntimet. Én meg csak néztem hogy wattafakk, mondtam nekik hogy küldjenek képet. Küldtek is a köcsögök, nemtudtam mit csinálni, meg kellett perkálni, nem akartam pereskedni...
És ezt akárkivel eljátszhatják ezentúl, mivel még olyan sincs hogy nem én vezettem, stb. Szolnokon történ az eset.

Zozó 2008.05.16. 13:47:10

Én irtam a levélben lévő címre egy levelet, ami igaz csak a blog linkjét tartalmazza, és kértem h olvassák már el, és várok egy értelmes választ a toltalcarban vagy a kommentekhez vagy bárhova :) kiváncsi vok fognak-e reagálni! :D

bandita 2008.05.16. 13:53:48

Ez egy vicc ez az ország, komolyan.
A legjobb az lenne ha mindenki otthon maradna és nem csinálna semmit csak termelné a hagymát, a paprikát, meg az élelmiszert, adna a városiaknak belőle,azok meg valami mást vissza és kihagyná mindenből az államot meg ezt az egész élösködő féreg csapatot.
Tényleg nagyon szar ez, nagyon nagyon.
Kis összefogással még az üzemanyagot is meg lehetne termelni az autókhoz.

Gaben 2008.05.16. 13:54:15

Nem akarlak elkeseríteni, de nem fognak.
Semmire nem válaszolnak.

Sőt meg sem érkezik hozzájuk a levél (legalábbis ezt mondják), holott megvan a delivery és a read receipt-em is.

Winston Smith 2008.05.16. 13:55:33

Kedves Gaben!

Nem jól tudod, a faktoring is a ptk. szerinti engedményezésen alapul, voltaképpen az is arról szól, hogy egy cég eladja a követelését egy másik cégnek.

Amúgy tájékoztatást kapsz az engedményezés megtörténtéről, nem? A levél második sora pont erről szól...

Az persze mindenképpen gáz, hogy egy ilyen levél kimegy az ügyfélnek. De nem az ügyvédet kell szidni, hanem a balf@sz fejlesztó informatikust vagy az idióta júzereket, akik nem tesztelték rendesen a programot.

Az ügyvéd, aki valószínűleg a faktorcég megbízottja, nem csinált mást, csak megírta a mintalevelet, és ha bíróság elé kerül az ügy, ő képviseli a követeléskezelő céget (faktorcéget). Ehhez az elb@száshoz neki pont semmi köze.

Az eset ettől függetlenül gáz, de kivételesen most nem az ügyvédeken kell elverni a port.

Geri Dzsííí 2008.05.16. 13:58:28

Ha számlaprogi végzi a számlák adatainak rögzítését,akkor is valami simlisség van a dologba, mert oké,hogy "0" forintos az összeg,de soha nem lesz 588 Ft a "0"-ból, akármennyi kamatot tesz rá.
Ettől függetlenül elég nyomorékok...
De Mo.-on az ilyen dolgok megszokottak...
Irjál nekik vissza,hogy SZÉP VOLT FIÚK!:D:D

letscho 2008.05.16. 14:05:24

Láttam egy képet a HVG-ben az objektív felelősséggel kapcsolatban. A plakáton egy rendszámtábla rajta a felirat: "TE VAGY A FELELŐS" Ez eszembe juttatta, hogy nálunk mindig az állampolgár a felelős, aki potenciális adócsaló, törvényszegő és és parkolási-bliccelő stb., a bürokratikus vízfej (állami, vagy nem állami, mindegy) meg csak követel, de semmiért sem felel.
Miért lenne kivétel egy parkolási cég?

jomagam 2008.05.16. 14:11:24

Én továbbra is azt gondolom, hogy tök felesleges ezekkel foglalkozni. Lehet, hogy a posta részéről elköldöttnek tekintik az ajánlott levelet, de attól még nincs a behajtó cég kezében bizonyíték arra, hogy én meg is kaptam. Amúgy ezen követelések nagyrésze (szerintem az összes) olyanok, amiket azért adott el a centrum (vagy bárki más), mert azok nem behajthatóak. Az a cég, aki pedig megveszi, abból él, hogy mi (nem a demszkáj, nem a zügyvéd, stb.) balekok (hülyék, stb.) vagyunk. Természetesen ez egyálatlán nem etikus, de az ügyvéfdek, akik ebből élnek, pontosan tudják, hogy meddig törvényes, amit csinálnak...

kj 2008.05.16. 14:14:39

Továbbra is ez hiányzik:
MIKOR és HOL parkoltál?
Ezek alapján holnap kiküldök 150000 csekket 150000 címre, hogy megvásároltam xy nevű cég követelését és fizess 5312,-Ft tőke +...........+.......(innen ismert).
1 vagy 2% befizeti máris BOLT. kis Direkt Marketing. Sokan csinálják, csak erre a felszólításra többen fizetnek, mint a nyertél 1 utazást, amit átvehetsz..........

velo 2008.05.16. 14:17:00

Elképesztő...!

Azért lássuk be, még mindig jobb ilyen levelet kapni, mint sokszázezerről szóló fizmeghagyást... :)

Egyébkétn meg a kamat elkézelhető abban az esetben, ha a tőketartozás mondjuk 2Ft volt, és pár évszázada kamatozik, csak uyge pechükre a számla végösszege 0-ra kerekedet... :)

De ami igaz az igaz: siralmas ami ebben az országban megy

Stahanov 2008.05.16. 14:17:26

system error..

tnz 2008.05.16. 14:21:48

Hát, Béláim az Úrban, ez legényanya a javából! :-)

Gaben 2008.05.16. 14:21:59

Winston,

A faktoring egyfajta finanszírozási mód, ahol a jogosult azért adja el a követelését egy banknak, vagy faktoringra szakosodott intézménynek, hogy a fizetési határidő előtt pénzhez jusson. Tehát más a célja.

Az engedményezéssel kapcsolatban az a hiba, hogy a creditexpress nem a centrumtól vette a követeléseket, hanem egy ZEE Capital nevű cégtől. Erre a creditexpress korábbi levelében hivatkozott, de a tényleges engedményezésről soha nem küldtek értesítést, holott a ptk ezt előírja.

Amikor ezt megreklamáltam, a következő nagyon udvarias válaszokat kaptam (megint csak egyazon beszélgetés alatt)
- Ne arról beszéljünk, hogy mit kaptam meg, hanem arról, hogy mikor fizetek
- Nincs ilyen igazolásuk
- Benne volt a borítékban (ez persze nem igaz)

Ha az ügyvéd úr aláír egy levelet, ő a felelős érte. Ha elqrja a lakásod adásvételiét amit ő ellenjegyez, akkor is ő a felelős érte, nem mondhatja, hogy valójában az egyik gyakornok írta.

Renegen 2008.05.16. 14:23:39

Szia

Szerintem fizess be 5.- Ft-ot egy sárga csekken, átmásolva a többi szöveget. A feladóvevény másolatát el lehet küldeni nekik, hogy a tartozás rendezése megtörtént, és amennyiben túlfizetést tapasztalnak (jelen esetben ez 5.- Ft), küldjék azt vissza postai úton.

Sok sikert!

tnz 2008.05.16. 14:23:40

Ha Józsi tud szülni, a 0 is tud kamatozni.

lecio 2008.05.16. 14:26:19

Höh, hát a nullának nemis lehetne más a kamata mint 588 mer ha jól felszorozzuk pont kijön a nyaraló ára dzsakudzival. én múltkor a 'Rideg ügyvédi irodá'-tól kaptam valami hülyeséget. felhívtam őket, hogy télleg ez e a nevk erre mondta a nőci sértődötten, hogy jó akkor törli a parkolási szarságot amikor nincs is kocsim o.O (jaés csak reklámanyagot kaptam)

nari 2008.05.16. 14:29:37

üdv nah akkor ha már a matematika ennyire megváltozott akkor én is beteszem a kis 1M forintom arra mennyi kamatot kaphatok? számoljunk 0=588 akkor 1M=588M WOW lehet a család többi tagjának is elmondom ilyen jó kamattal könnyű megélni.Mellesleg az emberek ki vannak szolgáltatva a sok idióta baromnak akik a pénztárcájukat tömik ahelyett hogy valami változás lenne nem lefele hanem felfele van egy frappáns kis szöveg: NE LOPJ NE CSALJ A KORMÁNY NEM TŰRI A KONKURENCIÁT! Go Magyarok Go

Winston Smith 2008.05.16. 14:38:04

Gaben!

A kétes/nehezen behajtható követelések adásvétele ugyanazon a jogi alapon nyugszik, mint a klasszikus faktoring. Ugyanazzal a PSZÁF engedéllyel kell rendelkezni, stb. Közgazdaságilag van különbség, de jogilag semmi. Nem véletlen, hogy ez a Creditexpress factoring Zrt. vagy mi is egy faktorcég, amint az a nevéből is látszik.

A fene tudja, hogy a Creditexpress kitől vette a követelést. Azt írják, hogy megszerezték a Centrumtól, biztos úgy van. Amúgy ez a lényegen semmit nem változtat.

Ez az ügy persze az ügyvédnek is ciki, de ő gondolom nem olvassa át azt a napi 1000 ugyanolyan szövegű sablonlevelet, amit az SAP kiköp magából, és tegye fel a kezét, aki a helyében megtenné.

Itt a Creditexpress hibázott, és az ügyvéd is inkább csak szív belőle, mert az ő neve van a papírra írva. Nem őt kell anyázni, hanem a Creditexpresst. Valószínűleg most ő is ezt teszi.

Achmed the dead Terrorist · http://www.youtube.com/watch?v=sDsK8ZnmhC4 2008.05.16. 14:56:38

Fizess be egy 100ast, majd 3 év múlva pereld be egymillára (+ 150.000 adminisztrációs díj).

ColT 2008.05.16. 14:58:11

Ügyvéd vazze... Apuci befizette a tandíját (államilag finanszírozottra túl hülye volt hogy felvegyék :-D ), ő végigbulizta a jogi kart, ahova gondolom az apuci által kapott kocsival járt, aztán ebből él.

Karrier vazzeeee! Tudni azt nem kell semmit.

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2008.05.16. 15:03:49

nem lehet, hogy a kamat úgy jött ki, hogy Karinak volt korábban egy tartozása, és mielőtt rendezte volna, az kamatozott, aztán befizette a tartozást, a naygtudásúak meg a 0 tőketartozást adták el a nemnullából képződött kamattal?

trükkösbéla 2008.05.16. 15:07:11

És ez még nincs fenn a legalja.hu-n? Mert oda inkább való, mint újságíróktól származó cikkek helyére. Amúgy nekem is volt 0Ft után 622Ft késedelmi kamatom, ez Nagykanizsán Gépjárműadó címén. Késve fizettem be, mert egészen egyszerűen elfelejtettem. Amikor "emlékeztettek", akkor viszont nem az új, hanem az eredeti csekket, ami ennyivel olcsóbb volt. Utána jött egy hasonló levél, igaz, nem ügyvédtől, hanem csak hatóságtól, hogy késedelmi kamat tartozásom van, tőketartozásom nincs. Ha most itt egy ilyen levélről van szó, akkor inkább nem mondom, hogy mi a véleményem a "cikk" írójáról.

Gaben 2008.05.16. 15:17:06

Hammer,

De valószínűleg úgy volt. Miután a Közig Hivatal jogellenesnek minősítette a Centrum követeléseinek eladását, a behajtók hirtelen "diszkontálni" kezdtek, és felajánlották, hogy a tőke kifizetésének fejében lezárják az ügyet.

Kari valószínűleg betartotta ezt a megállapodást, a creditexpress nem.

Winston,
A faktoringon ne vitatkozzunk tovább, annak tényleg nincs jelentősége.
Az engedményezés jogi formalitásának már van. Volt olyan per, amit azért hagytak veszni (talán az FKPT), mert nem akarták bemutatni a bíróságon az engdményezési szerződést. Abból kiderült volna, hogy ki és mennyire gazdagodott ezen az ügyleten.

Meg úgy általában illene betartaniuk a törvényes kereteket (pl számlaadás)

Az ügyvéd megérdemli, hogy lejáratódjon a neve. 2006-ban is küldözgetett már ki leveleket a Centrum megbízásából, tudja, hogy mekkora k@kit vett a nevére.
Ha megnézed a levelet, nem csak az összeg értelmetelen, hanem a formalevél megfogalmazása is (felszólítom). Azért azt talán elolvashatta volna.

Gaben 2008.05.16. 15:22:31

Pontosítanom kell magam,

Hammer,
Nem a 0-st adták/vették el. Már előtte a behajtónál volt az egész, csak miután beérkezett a tőke, nem zárták le az ügyet.

pipi 2008.05.16. 16:13:54

Há beszarok!Ha nem látom nem hiszem el!Magyarország!Ez igen!Ezek a gyökerek az annyukról is lehúzznák a bőrt.Össze kéne fogni a népnek és eladni az egész országot valamelyik fejlettebb államnak és kirugni az egész parlamentett.Az épületből meg csinálni valami kúltuális központot.Azt mehetne a sok léhűtő köcsög a faszba.mit szóltok?

ColT 2008.05.16. 16:41:46

Kurvára nem érdekelne hogy ki veszi meg a tartozást, és egyebek. 0Ft-ról értelmes ember nem küld számlát csak egy kis pöcs akit jól meg kell verni és elküldeni az anyjába dolgozni valami gyártósor mellé, pár évre, akkor majd változna kicst a baszogatásról alkoto fogalma.

És ha meg kiküld egy ilyen számlát hogy te a kamatot nem fizetted be az a saját hülyesége, mert miért nem kérte be akkor amikor elmentél befizetni a büntit, mert akkor is látja az eset azonosítója alapján hogy van-e rá kamatod. És csatolja azt hogy miért követeli rajtad a kamatot mert különben azt hiszem hogy le akar húzni és tényleg felnyomom az APEHnél.

eszter 2008.05.16. 17:19:51

Ezzel a céggel én is levelezésben vagyok.
A Centrum 2006.08.30-án megbüntetett, holott az önkormányzattól érvényes parkolási engedélyem volt/van. Bemutattam nekik. Szartak rá, eladták a ZEE Capital Zrt-nek, nekik is bemutattam az érvényes parkolási engedélyt, mondták OK, minden elrendezve, és erre 1/2 év múlva jön a levél, hogy már a Creditexpressnek tartozom. Anyád...
Írtam nekik egy levelet, amit tértivevény ajánlva elküldtem a Centrumnak és a ZEE Capital Zrt-nek is. Most várok, hogy vajon melyik cég ügyfele leszek 1/2 év múlva. A parkolási engedélyt igazoló csekkemet és matricáimat 2006-ből őrzöm mint egy kincset. Ha utánaszámolok olcsóbb lett volna azonnal fizetni, mert már bőven felette vagyok az 5 rugó körüli összegnek, csak egy makacs barom vagyok és ha eddig elmentem, már nem fogok fizetni egy ilyen faszkalap bandának.

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.05.16. 19:25:28

nincs is már 1 forintos. amugymeg gyökerek

Mastadoc 2008.05.16. 19:32:17

A haverom meg kapott -1600Ft (mínusz Egyezerhatszáz valamennyi) körüli összegről csekket, a szokásos, "ha nem fizeted be akkor sós kútba tesznek" felszólítással. El is ment a postára, de nem adtak neki pénzt :(

GGG77 2008.05.16. 19:55:17

Vérszívó, gennyláda, paraziták.
Kéne vmi összefogás (tudom, nálunk ez illuzió), hogy b@sszátok meg, mától SENKI sem fizet.

Az ilyeneket meg legalább mi ne nevezzük ügyvédeknek...

GGG77 2008.05.16. 19:56:47

Diplomádat mennyiért vetted Tóth B. Gábor?

Vanilia · http://www.korruptorszag.tvn.hu 2008.05.16. 20:24:16

Ez annyira nevetséges lehetne, ha nem lenne ennyire szomorú...

egy átlag 2008.05.16. 21:06:31

Felhívnám Pipi ötletére a figyelmet! Egyetértek vele teljes mértékben és támogatom.
Ez a bétót nevű valami biztos bent van a demski seggében, nyakig.

ZsZ 2008.05.16. 21:49:26

Erről az egészről a Ravasz az Agy és két füstölgő puskacső c. film jut eszembe, amikor azon agyalnak, h hogy szerezzenek pénzt... Sggrepacsi kft...

pipi 2008.05.16. 22:48:43

egy átlag!Nem kötöszködni akarok, de a kis betűs pipi-re gondolsz, mert ezen a néven ketten futunk csak a kisbetű és nagybetű külömböztet meg bennünket!Egyébként teljessen jó nem?A befolyt összeget meg szét lehetne osztani egyenlően mindenkinek.:)

2008.05.17. 23:13:54

Ezekból az esetekből lehetne példát statuálni, és a demokrácia értékeit munkatáborokkal kiemelni... ! :)

Farkas 2008.05.18. 13:54:28

A magyar televizio m1 csatornajan van egy olyan adas, hogy Tv ügyvedje. Szerintem ezt oda el kellene juttatni. Többször foglalkoztak mar parkolasi es egyeb dologokkal, ök ilyen dolgokra nagyon tudnak harapni ...

joszip 2008.05.19. 17:04:00

Szerintem nyomtassuk ki innen és küldjük el a megadott faxszámra a "befizetést igazoló csekket", és alá/fölé mindenki helyezze el kedves gondolatait.
Ha tizen összegyűlünk, én beszállok a projektbe. De lehet egyedül is :)

qiche 2008.05.19. 19:57:16

Engem egyszer szépen becitáltak ügyvéd elé. Nem a Centrum, hanem a Fővárosi Parkolási Társaság. Kérdezték elismerem-e azt, hogy ekkor, meg akkor, meg amakkor. Egy részét elismertem, egy részéről mutattam a parkolójegyemet. Ezt lesöpörték az asztalról. Kihoztak valami 60000 forintnyi összeget. Kértem részletfizetést, befizettem az első részlet felét, azóta is várok, hogy mikor fognak bitófa alá citálni. Bár szerintem ez már elévült.

Centrummal meg elvagyunk. Egyszer poénból befizettem egyet úgy, hogy a tőketartozásból maradt 50 forint. Azóta sem csitul az automata-levél áradat még ezzel az egy üggyel kapcsolatban sem. A progi valóban csacsi módon íródott meg.

És várom a bírósági tárgyalást, merthogy a Centrum felé több, mint félmillióval tartozom. Egyelőre még nem küldtek idézést.

fatime 2008.05.21. 13:40:56

Na akkor három picike eset:

1. én nem találtam mikicsomagot, felhívtam "Gizikét", mi a tennivaló. Ők azt mondták, az ablaktörlő alá helyezett zacskót KÉZBESÍTETTNEK tekintik. Mondtam, én nem. Egyébként is, az ötezrest odatettem a büntetésre (le is fotóztam), vagyis kifizetettnek tekintem. Azóta levelezgetünk...

2. másik eset: megvan a parkolójegy, el is küldtem nekik. Válasz: a büntetés jogos, mert nem úgy volt kihelyezve, hogy az emberük lássa. Khm... Kértem róla fotót, de nem küldtek. Azóta már inkasszó útban, céges autó volt.

3. jelzőlámpánál állva láttam: parkolóőr csomagot feltesz (parkolójegyet eltakarva), fotót elkészít majd csomagot levesz és elballag. Telefon az ügyfélszolgálatnak, csináltam felvételt, segítek elkapni a zsiványt: Köszönik, nem érdekli őket, majd kivizsgálják. Joker kérdés: kinek az érdeke a fent vázolt tevékeység? Talán a parkolóőr magánakciója lenne...?

+adalék
ügyvédi tanács: ne fizető helyen álljak, hanem tilosban. Ott nem büntetnek a haramiák, a rendőrök (közteresek) meg sokkal ritkábban járnak. Ő (az ügyvéd) is rendszeresen így parkol.

Sutheo 2008.05.21. 14:04:18

Már várom a hasonló csekket. Pedig nemhogy autóm még jogsim sincs.

magichorze 2008.05.24. 18:55:56

Még ha le is nullázódott a tőketartozás, mert annyira kevés volt, akkor is hogy jött ki 588 ft kamat? 0-ra a kamatláb gyakorlatilag végtelen, de mondjuk 1 ft tartozásra meg majdnem végtelen.

Vazz+ 2010.07.06. 23:06:33

Most kapaszkodjatok!

Szintén kaptam hasonló levelet a parkolási cégtől ami mulatságos volt számomra.
A lényeg hogy szerintük tilosban parkoltam 4 alkalommal bp-en!
Szerencsére minden parkoló cédulát elteszek mivel sosem lehet tudni hogyan is bizonyítok később ha gond akad.
Hát akadt is.
Megvolt mindegyik parkoló cetlim.
Az általuk felsorolt helyek és időpontok meglepőek voltak mivel az általuk írt időszakokból minden egyes bizonylattal rendelkezem.
A kérdés a következő!
Higgyem el hogy a parkoló őr valamint a müködtető cég a hasára verve állípatja meg a bírágot továbbá számol azzal hogy az ügyfél nem őrzi meg a cédulát.
HÁÁT NEM TUDOM!
Valaki tudja az igazságot?
Írj ha te vagy az!!

Most komolyan.......!
Hogy lesz bírság az olyan eseméynyből ami nem is valósult meg?
Na ez itt a kérdés fiatalok.
süti beállítások módosítása