Május harmadikán, a budaörsi Auto Expo területén volt az az esemény, amelyre hetek-hónapok óta készültem, és természetesen a végén gyakorlatilag lekéstem: a nagy tavaszi BMW-találkozó. A mókát a Cápa BMW Klub szervezte, de csatlakozott a menethez a Magyar BMW Autóklub, a 02-es BMW Klub, az Oldtimer BMW Baráti Kör és - egy kis friss vér mindig jól jön - az E34 BMW Klub is.
Szép Hatos
Volt szlalomverseny, szépségverseny, legszebb, legeredetibb, legsportosabb cápa, és legszebb nem cápa verseny. (Itt kiéleződhetett a régi hitvita: cápa-e a 02-es, vagy nem. Szerintem igen.)
02 Touring és az én 318-asom
Meg volt latin tánc, hennafestés, ördöglakat-bontogatás a cápás családfő által elcipelt nőknek, gyerekeknek, hogy ők se unatkozzanak.
Verseny-e21 a Historic kategória örömére
Jó 130 autó volt kint, hatvan-hetven százalékban cápák, de mindenféle korú és felépítésű Egyesek, Hármasok, Ötösök, Hatosok, Hetesek, Nyolcasok is jöttek, sőt, még egy E3-as limuzin is kilátogatott.
E3 limuzin
Ennek a kupéja, az E9 az én szívem csücske
Meg én is, az utolsó félórára, szegény viharvert, még mindig kísérleti E85-től fuldokló kiscápámmal. Mentségemre legyen mondva, hogy Erdélyből indultunk reggel nyolckor, két gyerekkel, egy dízel Renault Kangooval (hamarosan bővebben kifejtem a Totalcaron), és még Debrecenben is meg kellett állni megköszönteni egy anyát, meg felszedni a BMW-t, amit Pesten hagytam egy tesztautóért cserébe.
Pucéron is szép a 02-es motortere
Na, akárhogy is, a következőre már kakaskukorélokáskor kimegyek, a reményeim szerint addigra jóval szalonképesebbé varázsolt 318i-vel. Most megy a lelkem műszakizni, meg karosszérialakatolódni, tán még le is fényeztetem, hogy ne szégyenkezzen a következő talin a csillogó-villogó, bikaerős fajtársak között.
A szlalom kiskategóriás (két liter alatt) győztese
A 02-es klub elnöki autója
Cápaorrok a csarnokban
Cápák, sorakozó!
E12 újszerű felniken
Gyári állapotú 02-es
Mérges 02-es
Eszmecsere az E12 felett
Természetesen kamu, de jó
Végül még egy szép Hatos