Odanézz, vazger!

  2008. április 27. - Balázs Viktor Címkék: románia dacia

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Pöccre indult húsz év után az első magyar Astra
2012-03-01 06:00:00

Délután kettőkor szűk kompánia gyűlt össze a gödöllői Opel Gaál bemutatótermében, ahol egy öreg

Húsz év után újra beindítják az első magyar Astrát
2012-02-12 16:05:00

1992-ben óriási tömeg kísérte figyelemmel, ahogy az első Astra felhajtott a Közlekedési Múzeum rámpáján Ez

Végállomás, nem megy tovább
2010-03-08 14:33:00

14:15 Bendével az irodájában éppen a Hotel Daniaban készült videót nézzük, amikor Vályi Pista nevét írja

Utolsó erővel
2010-03-08 09:29:00

Lejtőn megyek és csóvál ez a szar - jelentkezett be Csikós reggel 7:57-kor, Ausztriából. Bécs előtt 57


– üvöltött fel a Motordoki, és én odanéztem, mert a barátságos invitálásnak nem lehet ellenállni. Pedig akkor már órák óta úton voltunk, Bukarestből Budapestre, ami mindenképpen egy felüvöltős útvonal.

Az odaúton is sokszor üvöltöttünk fel. Először, amikor egy teherautó nyitott oldaldobozából elénk esett egy vascső, majd egy tűzoltó készülék (aminek letört a szelepe és pörögve fehér port okádott), végül egy közepes méretű kempingfőző (ami kiütötte a szembejövő Peugeot 206 bal első kerekét).

Akkor is rezonancia tört elő a hangképző szervünkből, amikor az előttünk haladó, húszméteres betonoszlopot szállító moldáv nyergesvontató olyan sebességgel ment be a kanyarokba, hogy a vontatmány átdriftelt a szembejövő sávba, és ez nem egyszer, véletlenül történt meg, hanem húsz kilométeren át folyamatosan.

Üvöltöttünk akkor is, amikor Bukaresttől a határig nyolc darab frissen borult autót számoltunk össze, ami még éppen füstölgött, vagy ott telefonált mellette a vérző fejű tulajdonosa, esetleg fityegő kerekekkel éppen a trélerre szuszakolták fel.

A történeti hűség kedvéért fontos megemlíteni, hogy a borult roncsokból öt darab Logan volt, de ez sokkal kevésbé a Logan hibája, mint azé a tényé, hogy a román utak nagy részén nincs padka, az út széle pedig egy méterrel magasabb, mint a környező szántóföldek, ami nagyban javítja minden típus borulási hajlamát.

Szóval megint üvöltött a Doki, mint a fába szorult féreg, de ez most más hangszínű üvöltés volt. Felnéztem, de nem láttam semmit.

Ott, ott, böködött balra, és akkor észrevettem, bár egy koszlott öreg Dacia kissé kitakarta.

Szerencsére kicsit előrébb gurult a sor, így mellé kerülhettünk, és teljes pompájában csodálhattuk meg a DLRT-t, gyengébbek kedvéért Dacia Logan Rallye Taxit.


Elnézést kérek Luc Bessontól és Gérard Krawczyktól, de Samy Naceri Peugeot 407-ese fantázia szempontjából egy gyenge kettes alá ehhez a brassói Lumpihoz képest.

A design legütősebb eleme persze a kétkidurrantós hátsó lökhárító és a küszöbtoldatok. De vegyük észre az értő kézzel elhelyezett Sparco, O.Z. és Alpine matricákat, az ízléses ablak és lámpasötétítést, meg a decens csomagtartóél-légterelőt is.


Mondjuk, nem tudom, hogy én beszállnék-e Alex taxijába, mert ez a külső gyors, de nem eseménytelen odaérést ígér, én pedig a taxizásban az íven fordulás helyett a biztos odaérést preferálom.

És igen, most mindenki meg fogja kérdezni: Hogy nézett ki elölről? A válasz: nem tudom. Ugyanis mi három motort vonszoltunk utánfutóval, és hiába tapostuk ki az Astra belét, a DLRT-t nem tudtuk utolérni.

Mellesleg: tudják, hogy hívják a románok és a székelyek az utánfutót?

Remorka.

Oké, gondoltam érdekel valakit.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr10431392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fury 2008.04.27. 23:58:00

miluman-köszönöm-reális volt,nagyon-mégegyszer köszönöm..amugy a GM is mehet a rákba))))))Corvette meg ott van,és kész.Én haikukat gyártok))));-D Taxiról nem nyitok vitát,De Niro pedig egy ikon,Samy NaciPuncival nem egy lapon említendö(amellett hogy börtöntöltelék állat),semmi közük egymáshoz)) Luc Besson csinált egy reklámot-ami fárasztó)))Pözsóó,ami elég csö-hagyták volna békében..szép autó az,úgy,ahogy van.

fury 2008.04.28. 00:01:38

dzsekkek colóniája--->erre nem tudok felelni,ez nem az igazság ára))))"Puncifikációzta a Nagymamáját alvás közben?"-.----HOGYNE,Janicsák...ööö...Jakupcsek Ribi;-)

leitner 2008.04.28. 00:03:14

Csatlakozok Zeeushoz.Ne szoljon be senki romanianak amig nem jart ott es amig Bukarestet nem verik szet a romanok mert utolag jottek ra hogy nem kelett volna Gyurcsanyra szavazni

jacks_colon (törölt) 2008.04.28. 00:08:29

Az az igazság, hogy jobban örülnék, ha inkább koszovó autonómiáját beszélnétek meg emitten. Elvégre ez mégiscsak egy autós blog!

ezvannn 2008.04.28. 00:17:17

fury, tudom hogy nem vág témába, de ez is egy kis OFF: menj már pszichológushoz, te egy beteg ember vagy! Ne itt éld ki magad.

Sam8888 2008.04.28. 00:20:09

AP 2008.04.27. 16:29:26

Mit veszel helyette? Lada? :)

Car Fiol 2008.04.27. 18:04:53

Azt a filmet elkezdtem nézni már vagy 5x, de vhogy sosem tudtam végig nézni. Ráadásul nemis autós film. :P

Autós filmek nonpluszultrája (dejó! hunglish!) meg az Initial D.

Gábor a hegyről 2008.04.28. 00:33:17

"egyre kevésbé érdemes ide bármit is írni.."

Ap, olyan bődületes faszságokat, mint amiket te írkálsz, soha nem is volt érdemes.
Ha meg csak csípőből fikázni jársz ide, akkor eriggy inkább homokozni.

ommm 2008.04.28. 00:34:56

Sam8888 2008.04.28. 00:20:09

Nézd meg a LeMans-t, vagy a Grand Prix-t.
Megváltozik a véleményed. :)

Sam8888 2008.04.28. 00:36:56

Ja a dácsijához:

Inkább költötte volna a csávó olajcserére vagy benzinre az elpazarolt pénzt.
Majd ha beáll egy akármilyen sportautó mellé egy gyári(nak kinéző) dacia és azt legyorsulja, akkor aztmondom, hogy: "ez igen, ez tuning".

Amit a képen látható dákóval csinált a gyerek az meg kabaré. Olyan mint nálunk a teszkótuner szuzukisok...

Gabi · http://szexfutar.uw.hu/index.html 2008.04.28. 00:38:30

Vegyetek \/iagrát, és akkor nem lesz szükségetek tuning dácsiára a csajozáshoz. ;) szexfutar.uw.hu/index.html

Sam8888 2008.04.28. 00:39:30

ommm 2008.04.28. 00:34:56

Azok inkább autóversenyzős filmek. Akkormár inkább megnézek egy valódi LeMans-t vagy GP-t. (a sok kamujelenettől általában sikítófrászt kapok):P

fury 2008.04.28. 01:20:57

Pvc-kém,beteg anyád,hogy megszült,ahelyett,hogy itt diplomáskodsz,inkább húzzál a modellragasztó-szakkörbe,ne itt parolázzál..kábé annyit értesz itt bármihez,mint Galambos Lajos az Operához.Diplomázni meg húzzál a koleszba,mert rádkötök,mint a beton,kisanyám..ha evvel a szar off-al akarsz beilleszkedni a kívánt környezetbe,akkor magolj még egy cseppet,pszichológia szakos zsenikém.Tarkarongy,és keress más játszópajtást magadnak a buziklubból,négyszemü.(és most mehetsz recskázni a válaszomra)

Anaconda 2008.04.28. 01:26:35

Exotikus sportkocsikat is lehet tuningolni (csak sokba kerül) deamit kapsz az a tökéletes versenyautó ami gyakorlatilag mindent ver.

a Dacia Logan-ről.

a világ legszánalmasabb autóinakegyike.

nem túl jó tuning alap de ha másnak csak erre a szarr kocsira telik akkor gratula neki.

Skulo · http://politoxi.blog.hu/ 2008.04.28. 01:30:55

Istenem, hogy milyen szinten dől itt az IQ!

Semmivel sem vagytok jobbak, mint azok a tetves románok.

Táposok? 2008.04.28. 02:00:59

Látom, sok a gondotok gyerekek. Mindenki azt tuningol amire telik. Különben megjegyeném, ha különleges autókat akartok látni, romániában megtaláljátok őket, pl.: www.trilulilu.ro/Moru/f63d7a488da07a :) Ja és mit jelent: tápos - igy mondják a székelyek az anyaországi sváboknak, tótoknak, palócoknak és a maradék magyarnak.

Titan Sud 2008.04.28. 02:07:02

A pótkocsi románul remorcă. Szegény székelyek meg 90 éve nagyon sok szót átvettek a románból, főleg szakszavakat, mert a földrajz és történelem is bajos, de a szakoktatás aztán végképp ritka anyanyelven.

Francia eredetű szó a magyarban is van jópár, igaz: német jóval több. De ezen nincs mit csodálkozni, a kontinensen nemigen volt miért angolul tudni, nagyszüleink idejében még kisebb volt az Am. Egy. Áll. hatása a világra.

A képek tetszenek. Annak ellenére, hogy általában nem szeretem az szgk.-kat, szerintem a motorok 1000 kW-nál kezdődnek.

Qiktor 2008.04.28. 02:42:03

Emberek! Mi a faxért nem lehet egymás véleményét elfogadni? Van akinek a Corvette jön be, van akinek a Porsche. Lehet fikázni mindkettőt, és a másik oldalról le lehet vastagon xarni a fikázást, vagy lehet értelmesen, észérvekkel reagálni. Most mit kell ezen póverkedni? Részemről például rühellem a cicatuningot, mert azt az autó meggyalázásának tekintem. Amennyiben a módosításokkal teljesítménytöbletet és nem hivalkodást lehet elérni, abban az esetben jogosnak és kívánatosnak érzem. De mikor valami paraszt "sportdobot rak a szuzukira, amitől olyan hangos lesz, hogy az egész lakótelep az anyjába küldené, viszont cseppet sem megy jobban, vagy olcsó (vagy néha meglepően drága) bazári bodykittel/spoilerrel/láng-matricákkal rakják tele, melyek minden funkcionalitást nélkülöznek, na akkor nyílik a bicska a zsebemben. Különben nem hiszem, hogy létezik olyan, hogy rossz autó. Bármelyik elvisz A-ból B-be, csak valamelyik jobban, másik kevésbé tetszik. Ez egyéntől függő. EZ az én véleményem. Nyitott vagyok a vitára, ha valakinek eltér a véleménye az enyémtől, megpróbálhat meggyőzni. De ne vagdalkozzunk feleslegesen, ha lehet.

vik 2008.04.28. 02:59:19

fury...téged szerintem elnyomnak az irodában, vagy az életben bárhol, és itt éled ki magad.
Nézd meg a többi hozzászólást, hasonlítsd a tiéidhez.Érdekesen fejted ki a véleményed. Lerí az írásaidról, hogy üvölteni lenne kedved. Miért vagy ilyen ideges?

vik 2008.04.28. 03:03:57

Ja,és mégvalami:
az autókról alkotott véleményemet teljességgel meghatározza kedvenc mondatom:
"Az aerodinamikát az olyanoknak találták ki, akik nem tudnak motort tervezni" :)

ruszkibaka · http://ruszkibaka.blog.hu 2008.04.28. 07:16:54

állítólag.a tv2 riporterei szerint bukarestben jobbak az utak,mint nálunk..igaz ez??

Huni 2008.04.28. 07:19:16

Szia Bogár
Szeretettel varunk Romaniaban :)
Tobbirol majd utana

Kedzo Laikus 2008.04.28. 07:40:50

A Corvette-ben merev tengely van??? Erdekes... Ugy tudtam h a C4-tol mar felulvezerelt es fuggetlen felfuggesztesu. Pls valaki arulja el nekem, h h is van...

zerozero 2008.04.28. 07:45:24

"A Corvette-ekben már jó ideje független hátsó felfüggesztés van a hajdan volt merev tengely helyett, a laprugóhoz viszont valamiért változatlanul ragaszkodik a gyár."

totalcar.hu/tesztek/corvettez06/

AP (törölt) 2008.04.28. 07:48:13

elmentek ti a picsába kollektíven, kivétel ommm scheerti Lowtyo doki miluman és még két bónusz helyet fenntartok azoknak akik reggel nem jutnak eszembe

Géza 2008.04.28. 08:18:14

Hát szerintem nem annyira szar hely az a Románia,én már csak tudom hisz ott lakom!Szerintem csak a tápos magyar mondja azt hogy szar hely Románia!

GIjoe 2008.04.28. 08:36:17

ott figyel egy borla matrica is.
nemtudom ismeritek-e a markat, amerikaban ez egy nagyon hires kipufogo gyarto ceg. Gyartanak mindenfele autohoz utcai ill. verseny rendszereket, 1Millio merfold garancival, de foleg izomautok ala szoktak epiteni. Sok versenyt is kiemelten tamogatnak, meg lehet oket talalni a hires NFS videojatek szeriakban is. Mindez nem is lenne olyan erdekes, de tortenetesen a Borla egy Magyar es "roman" vonatkozasu ceg. Az alapito es egyben CEO, Alex Borla egy "romaniai" Magyar, aki egy pici Szekelyfoldi faluban kezdett lovaskocsi kerekeket javitgatni. Emigralt az USA-ba es osszejott neki.

GIjoe 2008.04.28. 08:59:26

bervas

van benne valami, ugyanis franciaul "remorque" az utanfuto. ejtsd "rrömork" :)

Boogie Man 2008.04.28. 09:02:01

AP, engem ki ne felejts! :)

twincam 2008.04.28. 09:17:11

A hozzászólások min.50%a inkább szól mások fikázásáról mint a cikkről.Nem értem.Hogy jön ide a suzuki?Tescotunert+nevetséges sportdobot miért kell feltétlen a suzukisokkal azonosoítani.Én sok más autón láttam már gusztustalan tuningot.pl:egy 1.4es astrán,corsán,polon,fabian,clion,stb.jobban áll a sportdob meg a tuning mint egy 1.3as swiften?Mindenki azt és úgy tuningol ahogy akar és amire telik.Engem +az ilyen általánosítás dolog tud felidegesíteni.Suzit is lehet igényesen tuningolni.Erre itt a bizonyíték:
gportal.hu/gindex.php?prt=299436

Gutty 2008.04.28. 09:25:32

Tisztelet mindenkinek!
Úgy gondolom, hogy a társalgásotok színvonala közelít az alpárihoz, javarészt mellőzi a feldobott témához való viszonyt. A toleranciát már meg sem kell említeni.
Sajnálom, hogy a TOTALCAR égisze alatt ilyen durva nyelvi sértések megjelenhetnek További szép napot!

GIjoe 2008.04.28. 09:28:37

twincam
de minek "optikailag" tuningolni barmit is?

Rocko- 2008.04.28. 09:43:11

AP 2008.04.28. 07:48:13
köszi! :)

Greg36 2008.04.28. 09:54:19

www.zercustoms.com/news/TM-Concept-Renault-Logan.html

Azért a brazilok is értenek a "szegény ember azt tuningolja, ami van" játékhoz, bár ez a Renault Logan, de végülis ugyanaz - nagyrészt.

A többihez nincs mit mondanom, kb. a negyede sem szól az autókról. Autós blogon érdekes-e?

corvette vs. porshe vs. ferrari hahaha 2008.04.28. 10:00:32

Mi van itt emberek?
Minek vitát nyitni arról, hogy a Corvette vagy a Porsche vagy a Ferrari jobb autó? Fölösleges, időfecsérelés.
Mindegyik valamiben a legjobb, a Corvette-nek hatalmas motorja van ezért iszonyat nagy a nyomaték hát hogyne gyorsulna le egy Ferrarit?! Mellesleg a Ferrari ügyes kezekben ... na mindegy...
De akkor is azt gondolom, hogy a Corvette-t csak amerikaiautóbuzi szeretheti. Ha jól emlékszem az igen patinás "5th Gear" brit autós műsörban láttam azt, hogy a legtöbben a világon és ha jól emlékszek amerikában is a Porsche-t tartják a legjobb autónak.
A britek egyébként nem hidalnak le egy zsirul elkészített Mercitől hallottam mikor azt mondta egy SLR-re hogy szar...

Sanyo 2008.04.28. 10:38:55

ilyenbol van eleg nalunkfele. Nem ujdonsag. Talan azok neznek nagyot egy ilyen lattan, akik nem romaniaban
elnek. Amugy nem rossz hely romania.
Szinte minden 10 logan tuningolt vizualisan. Vannak amelyek izlesesek, es vannak amik nem annyira. Ennel jobbat is lehet latni.

cv 2008.04.28. 10:47:04

Szasztok Skacok!

Olyan vidám, anyázós a blog, hogy kedvem lett írni. Hátha kapok én is a számolatlanul osztott pofonokból! :)

Szóval pár észrevétel: Nézzétek meg az Északa a földön-t 5 taxi is van benne, no meg pár remek szinész...

És arról ,hogy van-e rossz autó? Van: Jó autó objektíven nincs, kinek-kinek az igényeit más-más autó tudja a legjobban kielégíteni. De objektíven viszont roszz az, ami
-környezetszennyező
-gazdaságtalan
-műszaki meghibásodásra hajlamosabb, mint a többi
-túl sok mesterséges avítást sikerült beletervezni
stbstb...

A Sportkocsi meg valahol ott kezdődik, hogy versenyre tervezték, és a homologizáció miatt adnak párat a népnek is. A többi - 911, Vette, stb, meg Sportoskocsi. Persze, lehet, hogy nagyon sportos, de az. Gondoljatok bármilyen más sporteszközre!

Na csak okosan, anyázzatok tovább.

cv.

kettesgolf 2008.04.28. 11:30:17

Arra akartam kilyukadni, hogy szerintem egyáltalán nem baj, ha valakinek csak olcsó autóra telik , és azt tuningolja fel. Azt még nagyon utállom, ha valaki azért nézi le a másikat, mert esetleg nem egy Audiban, vagy Bömösben ül..
Hogy mi a sportkocsi?? Ez mindenkinek mást jelent, ha a Corvette nem is sport, de sportosautó, és nekem az nem tetszik, ha egy eleve sportos autó van porrá tuningolva. Kész, ezen nem fogok vitatkozni. Ha gondoljátok nyugodtan egymás torkának ugorhattok.

karlmann 2008.04.28. 12:16:57

Az úgynevezett sportos autókat azért találták ki, mert a marketingesek kb. a 20-as évek táján rájöttek, hogy az elvetemült dúsgazdag sebességhajhászoknak aranyáron el lehet adni az adott gyár aktuális versenymodelljének utcai változatát. Ezügyben a Mercedes, az Alfa, a Bugatti és társaik voltak az elsők.

Aztán a háború után a marketingesek rájöttek arra is, hogy lehetne normál utcai autókból is készíteni erősített modelleket, amit jóval olcsóbban el lehet adni a népnek is. Ezen a területen az Opel, a Ford, majd a VW voltak gyorsak. Ehhez még hozzájött az is, hogy a gyártók kihasználva a különféle homologizációs szabályokat a versenymodellek utcai változatait is egyre növekvő számban kezdték gyártani, ami egyrészt kiváló ingyenreklám volt, másrészt rentábilisabbá tette a versenysportot is.

Innentől pedig nehéz eldönteni, hogy egy középmotoros R5 Turbo Corsa, vagy egy M 635 CSI tekinthető inkább sportkocsinak.
Ez sokkal inkább ízlés és szimpátia dolga. Ezért aztán lehet anyázni a Porsche-t is meg a Corvette-t is attól függően, kinek melyik tetszik, hozzáteszem mindkettő nagyszerű. Szerintem.

rooster 2008.04.28. 13:13:02

AP 2008.04.27. 23:05:51

Gratula az új vashoz, jó választás! Sok boldogságot hozzá!

(Anno egy cimborámmal fordultunk néhányat a clio II-jével, még a modellfrissítés előttivel: fordulékony, jó kis gép volt, finom kormánnyal, csak 1.2, 60LE; az első üléseken kifejezetten kényelmes (bár én csak 178cm/63 kg), hátul viszont szűknek tűnt - a 15 éves Fiestámban sokkal több a hely. Utasként ültem 1.4 Tech Runban is, na, az főleg fincsi volt. Nem gondolkodtál a nem hegyes lámpás Tech Run-ban v. 1.2 Tech Road-ban a picit keményebb futómű miatt?)

StationW 2008.04.28. 13:22:28

Rooster kommentjéhez csatolnék azért pár apróságot:

A cégesem egy Clio II 1.5 dCi 180.000km-t tettem meg vele eddíg.

Fordulékonyságról: A kis híján 5 méteres mazdámnak jó 2-3m-el kisebb a fordulósugara

Kényelem: Ha neked egy nylonnal leöntött hokedli kényelem, akkor utazz benne sokat. Arról nem is beszélve, hogy ha a lábad kényelmesben van, akkor se a kormányt se a váltót nem lehet elérni.

Futómű: egy szóval FOS

Motor: 180e km után egy szar csapágy miatt eltört a hajtókar, és szépen szétpakolta az egyik hengert+a HF-et.

Szervíz: MInden iszonyatosan gyorsan elhasználódik rajta, és rengeteg kontakthiba van az elektromos rendszerében

Ez egy A-B városi műanyagkapszula, inkább közlekedő edény mint autó...

rooster 2008.04.28. 13:48:35

StationW:

Bocsánat, a fordulékonyságot nem a fordulókör sugarára értettem, hanem a kanyartulajdonságokra értettem, de lehet, h. az 5m-es mazdád pengébben fordul...

A kényelmet nem kellene az 5m-es mazdához hasonlítani, én sem az a8-hoz viszonyítva írtam, de még csak nem is egy G astrához.
Írtam, h. én mekkora vagyok, NEKEM kényelmes volt (1 órát ültem egyhuzamban, ami valóban nem sok). Az ülést és a kormányt is be tudtam állítani, pedig kifejezetten arányos, harmonikus a testfelépítésem :). Lehet, h. veled van gond?

Az elhasználódásról nem tudok írni, évekkel ezelőtt eladta az ismerősöm, családi autót vett; addig nem volt gondja vele a szokásos kopó alkatrészeken kívül.

StationW 2008.04.28. 13:57:09

A kényelmet bármi máshoz is hasonlíthatnám (nagyanyám lócáját lehet verné is), nem a Mazdáéhoz tettem, mert az egyértelműen más kaliber. Egyszerűen ergonómiailag egy nagy 0, tényleg sosem ültem még ilyen rosszul tervezett ülésben. Igaz én kimondottan hosszú távokat vagyok kénytelen menni vele, és végtére is nem arra tervezték.

Azt mondják én is átlagos felépítésű vagyok, de ezek szerint lehet rövid a kezem. Vagy a franciák olyanok mint a gibbonok:)

StationW 2008.04.28. 13:58:57

...és még mielőtt valaki kiszúrná, fordulókör:)

Gábor a hegyről 2008.04.28. 15:24:03

Kedzo Laikus: már írták mások is, de nem, nincs benne merev h.t.
AP-re ne hallgass, semmit sem ért az autókhoz, csak fikázni jár ide.

Jól jellemzi eme idézet ezt az "embert": "elmentek ti a picsába kollektíven"

No komment.

cv 2008.04.28. 15:42:21

Sziasztok!

Karlmann:
Köszi, szebben összefoglaltad, mint én!

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.04.28. 16:04:31

na mit láttam ma? na mit? LSD ajtós Cliót, lol!

karlmann 2008.04.28. 16:19:54

cv

Kicsit untam már a pocskondiázást. Én nem tartanék előadást arról, hogy milyen egy sportos autó, vagy hogy melyik jó és melyik nem. Mindegyiket más cég gyártotta, más céllal és főleg más célközönség számára. Nem értem miért fáj ez egyes embereknek?

Krisi 2008.04.28. 17:50:29

fury-nak elgurult a gyógyszere, vagy csak megint részeg? Ki tudja.
Romániát meg divat fikázni, én egyszer voltam ott, tök jól berugtunk, csupa pozitív élmény, most meg ismerek 5 románt, és mindegyik jóbarátom. Ezek alapján én most hazaáruló vagyok? Vagy mi?

A Logan meg szánalmas, legalábbis szerintem. Erre mondják, hogy vizuális környezetszennyezés :)
A Taxi első része nekem teccett, nem komoly művészfilmekkel kell összehasonlítani, arra tök jó volt, hogy röhögtem rajta, mert tele volt jó poénokkal és tökéletesen tükrözte a legtöbb francia hozzáállását a többi néphez :)

miluman 2008.04.28. 18:39:46

ez az egész tuningosdi már annyira szánalmas kezd lenni, rszághatároktól függetlenül...

Sam8888 2008.04.28. 19:01:23

twincam 2008.04.28. 09:17:11

Ez neked igényes? Suzuki optikai tuning, meg egyáltalán bármiylen optikai tuning, ami lökhárító, küszöb, meg szárny meg ilyen faszságok, csak ronda lehet...

Ez pl igényes: thewallpapers.narod.ru/archive06/lexus_is_430_concept_2003.jpg

Igényesen tuningolt szuzukit meg még nemláttam.

A képlet meg így szól: fiatal tulaj(or apuci autóját hajtó takonylabda)+pénz+autó(ez lehet akár szuzuki, astra, calibra, bármilyen autó)=ronda, gány, nagykipufogó, lófaszerőhöz.

AP (törölt) 2008.04.28. 19:08:37

rooster: őszintén szólva egy ültetés és szélesebb gumi elég nekem, a Tech Runtól félek, mert mi van, ha pont a "sportossága" miatt már széttaposták előttem.
Meglátjuk.. A kis dízel is hívogató, egy ekkora kocsiban 85le és nyomaték"hegyek", de dízel. A hangja, az ne lenne.
Egyébként köszönöm, hogy nem szóltátok le ezt is, pedig már vártam.
Stationizé: finoman szólva szarom le, hogy a céges autót ki hogy taposta szét és ezáltal mennyire lóg ki a bele. Mint ahogy azt is szarom le, hogy se a tegnap eladott kocsim nem aratott ebben a nagy híres közegben közönségsikert, se az azt megelőző.
Filigrán kis csettegőnek szerintem ott van, és nem utolsó sorban jól néz ki. Azzal, amelyik nálunk lakik 2002 óta, no elektronikai gond nincs, de 1.2-es létére óra szerint 180-nál hagyja abba a menést. Ezt nekem elég.
Most lenne egy nevetséges áron, futott 50.000-et, ismerős öregúr járt vele 2002 óta. (mindig ő vezette, amikor csak láttam)

alexis machine 2008.04.28. 19:42:29

A film egyszerkétszer nézhető, a szupertuningoltverdásfilmek egyik első darabja. De azért az igazi örömet számomra a Bullitt jelentette. Favorit. Persze nekem az újabb Hazárd megye is tetszett a két barommal, de persze azért, mert a főszereplő az Instant Get Charger.
A Lumpiról meg csak annyit, hogy egy matricám nekem is lesz, ez:

www.alexis-machine.extra.hu/home_tuners.gif

StationW 2008.04.28. 20:15:59

AP

Van aki a céges kocsiját sem tapossa szét! Gondosan vezetett szervízkönyve van, mindíg odafigyeltem rá, és pöpec állapotban van! ...pláne, most hogy gyakorlatilag új a motorja:)

Csak a tapasztalataimat írtam le. Itt most kapod a magot ugyan, de nem ennek sűrítése volt a szándékom.

(Arról meg nem te tehetsz, hogy manapság csak fost, vagy kevésbéfost de szart kapsz 8 milla alatt....)

AP (törölt) 2008.04.28. 21:03:51

Ahogy ez lenni szokott, az embernek beindul a fantáziája.
Beszéljetek le erről gyorsan! Tudom, hogy a gatyám rámenne, de nagyon rágerjedtem.


www.hasznaltauto.hu/2011899_honda_civic_1992

Car Fiol 2008.04.28. 21:05:14

8 milla alatt kapsz Camry Hybridet az USA-ból lepapírozva teljesen újat. Az nem szar! :) Ha kell az is van!
Chewbakka Jr! Rajta vagyok a témán, ha értékelhető info-t kapok vissza, már közlöm is!
A taxisofőr vs Taxi témában direkt hangsúlyoztam a nemlétező(!) párhuzamot. Direkt erőltettem az összehasonlítást pedig nem is nagyon lehet a kettőt összehasonlítani!

StationW 2008.04.28. 21:12:21

AP

Miért beszélnénk le? Végre megtennéd az első lépés irányába! Máris hitelesebb lennél:))))

Sam8888 2008.04.28. 22:19:36

AP 2008.04.28. 21:03:51

Inkább ez mint a renyó. Ha tippet kérsz, hogy mit vegyél, majd én döntök helyetted. Tanácsért nyugodtan fordulj hozzám. :D

Csubakka Junior 2008.04.28. 22:28:04

Kössz Car Fiol! Komolyak a szándékaim.

ommm 2008.04.28. 22:39:52

AP:

valóban, érdekes darab lenne.
de -SZEMÉLY SZERINT- alaposan megnéném, főleg a motort. A "Kék színu fények az autó alá." árulkodhat sokmindenről.
az ilyen Hondáknál nem a kis rozsda a kasztnin a szívás, hanem a motor.
lehetne rajta Enkei mag.felni is, meg fröccskeverő a hátsó alumínium szárnyon ha csak egy hülye hangot kiadna a vezérlés vagy a szelepek.
szóval vigyázz! jó autó, de nézd meg alaposan, leginkább olyannal, aki vágja a VTi-t és a Hondákat úgy általában.

Leegor 2008.04.29. 00:35:38

A Renault TÍZ évvel fiatalabb a hülyegyerekautónál.
Ennyi, kész, pont.
Szerintem

twincam 2008.04.29. 00:47:10

Sam 8888

Én úgy tudtam,hogy az autók külön kategóriákba vannak sorolva.Neked a Swift ugyanazon fokán áll annak a bizonyos létrának mint ez a Lexus?Vagy a Lexus ára csak poénból a többszöröse egy Swiftnek?Üljél le 1es!!!Jah,és nem apám autóját hajtom és olyan nagyon fiatal sem vagyok.Nekem is tetszenek az ilyen lexuskategóriás autók de az olyan csóróbb autókat is észreveszem mint az enyém ha szépen meg van csinálva.Sőt!De te csak istenítsd a milliomospalánták verdáit és nézegess róluk jó sok képet!

bogár 2008.04.29. 01:49:29

na most a nekem reagálóknak csak annyit, hogy qrva sokszor jártam romániában, nem fikázni akartam, jól látszik a fejlődés is, ennek ellenére, aki ugy gondolja, hogy románia egy fasza hely, hát menjen oda.üdv
ps:bár van egy olyan sanda gyanum, hogy aki okoskodott itt nekem, az sajna ott él...

Sam8888 2008.04.29. 07:59:25

twincam 2008.04.29. 00:47:10

Új Swift 2-2,5m Ft kb.
Lexus IS200 használtan 2,5m Ft kb.
Ha nem pont IS200-at nézel, akkorsi találsz 2m alatt jópár Lexust.
Abban igazad van, hogy nem egy kategóra, mert a Lexust nem a sztrítrészinges majmok veszik...
Ülj le, egyes!

SsPL71 (törölt) 2008.04.29. 08:41:24

AP: én nem merném megvenni azt a hondát.
Szerinted azt nem racsingos gyerekek hajtották?

AP (törölt) 2008.04.29. 08:49:30

Nekem nem gond, ha az előző tulaj is hajtotta. Arra vannak ezek az autók. Ha megkapja a rendes karbantartást, akkor bírja. (ezt a rendes karbantartást nem szokták megkapni itthon)
Ha nincs látványosan lestrapálva, meg megy is rendesen, nincs szar hangja, nem jön belőle füst, stb, akkor rámegyek.

karlmann 2008.04.29. 10:34:05

AP

Az, hogy a képen hogy néz ki az autó, csalóka is lehet. Menj el, nézd meg, próbáld ki, vigyél magaddal olyat aki ért is hozzá. Ha mindez megvolt, majd el fogod tudni dönteni, hogy megveszed, vagy nem.

Ebben az országban sok ember azért szív ilyen-olyan autókkal, mert nem szánja rá az időt a vásárlásra. Sokakat ismerek, akik többet szőröznek egy cipő vásárlásnál, mint egy autónál. Rá kell szánni az időt és energiát. Először elég az is ha csak kereskedésekbe jársz és ha látsz olyat ami tetszik, beülsz és kipróbálod. Senki sem sem kötelez rá hogy megvedd.

Ha elég sokat próbáltál ki, tudni fogod, hogy milyet is akarsz valójában. Ehhez még hozzáolvasol a megfeleő fórumokon, utána már csak azt az egy, vagy két típust kell keresni amit tényleg meg akarsz venni. Te döntsd el mit akarsz, aztán az okosok meg mondják meg, hogy van-e olyan műszaki állapotban az adott kocsi, hogy megveheted. Még valami: alkudni kell, nem kell sajnálni a kereskedőt, nem fog éhen halni.

AP (törölt) 2008.04.29. 10:52:19

Az 5.gen sokkal könnyebb (mármint maga a bódé). Nehéz autót nem akarok :)

Valami könnyű és erős kellene, de olyan amit azért a szerelők is ismernek. Kicsit tartok ezektől a vétéjiktől, ezekkel racsingolnak állandóan, kérdés hogy az olajat mennyire spórolják el. Attól tartok, hogy ami tényleg patent, az nem ennyibe kerül.

ommm 2008.04.29. 11:08:11

AP: celica?
esetleg?

cv 2008.04.29. 11:24:14

Karlmann! Igyunk egy sört este virtuálisan! pl. 20.00-kor bontsunk egymás egészségére!
:D
cv

SsPL71 (törölt) 2008.04.29. 11:49:05

AP: az 5. gen. könnyebb ez tény.
De, a passzív biztonsági felszerelések is hiányoznak belőle. A 6. gen.-ban legalább van 2 légzsák is. Ha küldeni fogod neki te is, azért nem árt ha legalább légzsák van benne. Ez az 1.5-ös moci meg sztem jobb mint az ugyanilyen kasztniba kapható 1.4-es

Meg azt amit én linkeltem be, lehet még tyuningolni. :)

AP (törölt) 2008.04.29. 13:11:06

ha már ilyesmiben gondolkodom, akkor csak ezek a hondák jönnének számításba, ha nem ezzel az 1.6-al, akkor esetleg egy B20-B motorral (cr-v-ből)
még egyszer nem vagyok hajlandó nagy kompromisszumot kötni :)

baleset megelőzésére mi a jobb, 100 kiló merevítés, vagy 100 kilóval kevesebb fékezendő súly? :)

StationW 2008.04.29. 13:50:22

100 kilóval kisebb tempó:)

ommm 2008.04.29. 13:58:42

www.hasznaltauto.hu/2025189_lotus_super7_2006

ehhez tudni kell, hogy az Irmscher a mai napig komoly Seven replikákat gyárt.
hümm...erre most valahogy nagyon fáj a fogam.

karlmann 2008.04.29. 14:23:25

CV

Benne vagyok mindenben. Most még dolgozom, de ha esetleg éhes vagy tudok küldeni egy kis lángolt karajt faxon.

AP (törölt) 2008.04.29. 14:47:07

én akkor is a kisebb súlyra szavazok.

160 lóerő ilyen 850 kilóhoz elég borzasztóan hangzik.
(ugye alapból a fölösleges dolgokat ki kell hajítani, mint kárpit hangszigetelés és gyári ülések)
egyáltalán, elég vagyok én ehhez? nem akarok kiesni az első kanyarból. :fejétvakarósmiley:
a városban lámpánál gyorsulgatók elhiszem, hogy elbírnak vele, de én nem egyenes vonalban szeretek menni.

vik 2008.04.29. 15:22:00

AP!
Azért nem mindegy, hogy amikor X elalszik a volán mögött,és átjön veled szembe, és neked még a gondolat sem fogan meg, hogy a fékre kéne lépni, olyan gyorsan történik minden, akkor van-e +200kg-nyi légzsák és anyag a kocsiban, vagy esetleg nincs.Másrészt ezeken a szar utakon egy kemény felfüggesztésű könnyű autóval hamar le lehet pattogni az útról..
Amúgy meg az a 160 lóerő kb 6000-6500-as fordulat körül jön meg sajnos,és 4000 alatt elég halott a gép. De ez lehet hogy szokás kérdése,én az alul nyomatékos motorokat szeretem, az kínzás a fülemnek,mikor üvölt a motor.

StationW 2008.04.29. 15:22:06

...hát, a hiedelmekkel ellentétben a Hondák gázpedálján nem csak a végállások léteznek! :)

AP (törölt) 2008.04.29. 15:45:00

Ha ilyen paráim lennének, hogy a szembejövő elalszik és nekem jön, ki se mennék az útra! :)
A súly az ellenségünk, a súly agyonvágja a gyorsulást-lassulást-kanyarsebességet-élményt. Nagy kerék kell, ahhoz nagy gumi, az nehéz, még a rugózatlan tömeg is nő. Pfejj.

Volt már ültetett-keményített kocsim, az úttartása iszonyatos mértékben javult, összesen kétszer pattogott át a szembesávba rendkívül intenzív (értsd leeséshatáron történő) kanyarodás közben, de hát azért vagyok ott, hogy megfogjam.
Hadd pörögjön! Egy ilyen B16 motor szépen szól felül, nem egy túlpörgetett varrógép. :)

vik 2008.04.29. 15:55:24

Szerintem nagy súly-nagy lóerő:D
Erről nem győzzük meg egymást ugyse:)

imi 2008.04.29. 16:03:45

láttam már jobb tuningolást,ez egy hulladék! inkább akkor már az az alap fiat linea ami a logan mögött van

Pigy 2008.04.29. 16:37:41

Helló Mindenki!
Elsején megyek Romániába,üzentek nekik valamit :-)?
Csak vicceltem!Komolyra fordítva:megyek családdal Sepsiszentgyörgyre,de még sosem jártam arra.Tud valaki érdemben tanácsot adni,hogy pl.milyen benzinkutakon tankoljak,mire figyeljek,hol kell fizetni útdíjat,a rendőrök mennyire vadásszák a külföldi rendszámú autókat,stb...Szóval bennem van a para egy kicsit.Előre is köszi mindenkinek!

karlmann 2008.04.29. 17:20:11

Pigy

Nem kell aggódni. Tankolni, ha lehet csak nagyvárosban, nagy kutaknál, úgy mint itthon, dízellel különösen óvatosan. A rendőrök, nem olyan nagy vadászok, pl. traffipax sokkal kevesebb van, viszont korruptabbak, mint nálunk. Ez azért van, mert ott még kevésbé fizetik meg őket.

Az utak elég rosszak, főleg a hegyekben, korlátok sok helyen hiányoznak, padka csak elvétve van. Este nagyon kell vigyázni a kivilágítatlan szekerekre, és biciklisekre, azon a helyen ahová te készülsz, igen gyakoriak. Elkőfordulhat, hogy az esti szürkületben terelik át a főúton a marhákat. A román kamionosok és teherautósofőrök veszélyesek, sokszor túlvezetik a menetidejüket, fáradtak, nem koncentrálnak eléggé. Az első adandó alkalommal előzd meg őket. Az emberek Erdélyben rendesek, segítőkészek. Attól, hogy nálunk jó idő van, ott ilyenkor a hegyekben még simán fagyhat.

Pigy 2008.04.29. 17:59:13

karlmann!

Köszönöm,én is valami hasonlóra számítok,de jobbnak láttam kikérni a tapasztaltabbak tanácsát!Mégegyszer köszi

Sam8888 2008.04.29. 19:05:13

StationW 2008.04.29. 15:22:06

Ez mekkora! xD Még mindig röhögök rajta! :DDD

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.04.29. 20:32:02

Ősrégi sztori: csendrendfegyelem.blog.hu/2008/03/27/tuningolunk_tuningolunk_hat

Csak itt egy oldali kipuffal és színrefújatlansággal van tetézve a bodykit (lol).

Car Fiol 2008.04.29. 21:13:48

Semmi friss téma a belsőségen?

randomuser1 2008.04.29. 21:38:33

Pigy: a határ környékén minden benzinkútnál árulnak autóútmatricát, az nem árt,egy 10 napos kb 1100 forint, anélkül csúnyán néznek a rendőrök. ha az e60-ason mész, az elég jó, széles, és mindenütt van padka, gyorsítósáv, ahol szükséges. Mellékutakra meg jobb nem letérni, mert azok végtelenül rossz állapotban vannak. Én főleg a rompetrol-nál tankolok, de figyelni kell, mert romániában mindenütt árulnak még ólmozott benzint...

vik 2008.04.29. 23:12:41

Pigy!
Én május 2-án megyek Sepsiszentgyörgyre, zenekart szállítok:)
Nem tudok sokat a programról, de valószínűleg akkor valami hepaj lesz odakünn.
Te tudsz valami infót?

Krisi 2008.04.30. 00:18:01

Végre AP normális autókban gondolkodik (civic)!
Hidd el, jobb móka lesz, mint ezres swifttel burnout-olni :)
Egyébként szerintem is az emberiség ellensége a súly, kis autó nagy motorral sokkal jobb, mint nagy autó nagyobb motorral, hiába gyorsul ugyanúgy. Legalábbis szerintem.
Civicből meg kevés a megkímélt példány, pláne vti-ből, olyan, mint a Subaru: nehéz kibírni, hogy ne hajtsuk szét :)

AP (törölt) 2008.04.30. 00:22:55

Meglátjuk.
Nem akarom nyújtani, mint a rétestésztát, legközelebb akkor írok az autóvételről mikor már lesz mit.

randomuser1 2008.04.30. 08:33:05

www-pont-sepsiszentgyorgy-pont-ro. rögtön az első lapon a városnapok részletes műsora :)

Krisi 2008.04.30. 10:57:05

Vagy nyissunk új topikot, hogy "Milyen autót vegyen AP", tök jól lehetne beszólogatni a másiknak :)

StationW 2008.04.30. 13:09:11

Legyen mondjuk a következők közül:

- Fabia
- Swift
- valami nagyobb öreg BMW/Merci
- amerikai nagyvas
- Foswágen
- Robogó
- Honda VTI

...és biztos mindenki kultúráltan "érvelgetne":))))

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.04.30. 13:41:45

AP, bazeg, a sav-esőtől csak oldtimer vásárlással fogsz mentesülni, már előre látom.

AP (törölt) 2008.04.30. 16:47:43

Nem lehet mindig mindenkinek megfelelni :)

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.04.30. 17:01:19

És nem is kell! Meg Te sem arról vagy híres (hírhedt :)), hogy szeretsz megfelelni bárkinek. :D Én csak magamnak akarok. Önző geciláda vagyok, ez van.

AP (törölt) 2008.04.30. 17:10:25

Ez nem önzőség, hogy nem a birkakórus bégetésének megfelelően intézed a dolgokat.. :)
süti beállítások módosítása