Gyulavitéz kipróbálta az új Accordot

Nemet Klaviatur liebt ekezet nicht

  2008. április 23. - Gyulavitéz

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Sírjatok velem!
2012-02-05 07:38:00

Már vagy két hete túl vagyok a dolgon, de egyszerűen nem bírtam leülni, hogy megírjam. Majdnem sírtam. Nem

Hogyan lesz a sportautó-szakíróból hitetlen kutya?
2011-11-21 13:21:00

12 év elteltével sem csúnya Nos, igen, nem sietem el a dolgot. Tavasszal találtam ki, hogy megválok tőle , de

Ki fog tejelni, ha betartjuk a szabályokat?
2011-09-07 06:00:00

Egyre több a traffipax. Belegondolt már, mi lesz, ha az autósok a sok kamera miatt egyáltalán nem mernek majd

Halál a macskákra!
2011-08-27 17:30:00

Ez itt a két kutyám. A nagyobbik, Lloyd, egy 55 kilós hovawart. Nemcsak a macskák, de a kutyák, sőt a betörők


Az elso tesztnap veget ert, foleg autopalyan es szakado esoben, de kiprobaltam vegre az uj Accordot. Most itt ulok a hotelben, elvileg mar reg kokteloznom kene - majd mindjart csatlakozom -, de elotte gyorsan irok egy kis izelitot azoknak, akik mar nagyon kivancsiak. Szoval: sokkal szebb belul, es hatul sokkal-sokkal tobb hely van, mint a regiben. Csak a 150 lovas dizelt vezettem, meglepoen csondes volt. A valtoja meg ultra-hiper-kurvajo. Nagy csodak nincsenek, az uj Accordtol szivrohamot nem kaptam, de nyilvan nagyon jo kis auto tovabbra is, szazszor jobban tetszik az elozonel, pedig az is nagyon tetszik. Es hogy Mazda6 vagy Accord? Ezt egyelore nem arulom el. Holnap megyek haza, holnaputan megirom az egeszet, es penteken majd jol elolvassak. Most megyek, kicsit berugok, ezzel a nemet tasztaturaval amugy is csak a baj van. Asszem az MMS, amit a Winklernek kuldtem, nem ment at, szoval varni kell meg egy keveset a fotokra, erdemes, szepek lettek, vagy legalabbis lettek nagyon szepek is. Udvozlet mindenkinek!

Amíg Gyulavitéz hazatér, emlékezzünk a régi Accordra ezzel a reklámipartörténeti műremekkel:


A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr38438294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ciri 2008.04.23. 10:31:48

"És, hogy Mazda6 vagy Accord?"

Vagy éppen Mondeo vagy Passat ?
Van még itt mire nézni Gyulavitéz !

Béla_ 2008.04.23. 10:34:04

Naggyonjó ez a reklám!!! :)))

Acmee 2008.04.23. 10:50:56

Reklám beszarás, Accord szintén. Ultradurva kíváncsi vagyok, péntekig lerágom az ujjaim, és szálanként tépem ki a hajam! Ha minden igaz lesz egy a családban, és hála a Hondának a 2.4 benzin :D Előbb kérjük azt a cikket!!!

csoki · http://www.csakiistvan.hu 2008.04.23. 11:02:50

A reklám ötletes, látszik hogy nem magyar!

Lowtyo 2008.04.23. 11:48:42

Gyulavitéz!
Egy ilyen bemutató fogadásán nem kicsit kell berúgni, hanem nagyon. Aztán táncolni az asztal tetején (úgy az igazi, ha nincs zene) nekiragasztani a farkad a jégszobornak, majd végül ha lehajszárítóztak a szoborról belehányni a puncsostálba. Kb így képzelném, hadd tudják meg a japók milyen egy igazi magyar vitéz.

ommm 2008.04.23. 12:15:15

:D Lowtyo hozza a szintet.

kenguru30 2008.04.23. 12:35:51

150 lóerős dízelmotor? Nem erőltették meg magukat, 2.2 literből. Már az előző motor is a dízeles járáskultúra csúcsa volt, akkor ezeke szerint ezt a vonalat tolják tovább. Pedig a Hondától sportosabbat várnék!

mv3 2008.04.23. 12:50:52

Ciri:

Mondeo:
Nyissál ki egy új 5 ajtós mondeo csomagteret, és az autó sarka/csomagtér határán találod minden idők egyik leggagyibb lemez eldolgozását. Az a ciki az egészben, hogy lecsukott csomagtérfedéllel az autó csilivili, de ha kinyitod és megnézed a lemezek találkozását..hát.. maradjunk annyiban, látatlanban elképzelni nem tudok ilyet egy accordban.

Passat:
a most futó passatok egyik első tesztpéldányában volt szerencsém utazni, és hihtetlenkedve láttam, az amúgy szép műszerfal középkonzolja fölött, mennyire ultravékony az anyaghasználat -be lehetett nyomni a fabetétnél. Szintén látatlanban, egy mazda 6-osban kevésbé tudom ezt elképzelni.

Mindkét német gyöngyszem csinos, formás, és modern, komoly autós illúzióval, de szerintem nem hozzák egy első generációs A6-os (94-97-ig) "vaskosságának" érzését.

AP (törölt) 2008.04.23. 13:16:24

ki a faszt érdekel, hogy hozza-e egy mondeo szintjét, vagy az első a6-osét?
ez egy honda!

Solymika 2008.04.23. 13:38:37

Hm... Tényleg az élet császárai, autót vezet aztán koktélozik.
De az igazi elhivatottság is meg van, hisz nem feletkezik meg az olvasókról sem, és küld egy kis ízelítőt.
Köszi

mugen 2008.04.23. 13:43:44

Csak jelzem, hogy a mazda6-ra történő utalás Gyulavitéztől nem véletlen, hiszen így fejezte be legutóbbi mazdás írását:

"ha csak az új Accord nem lesz hasonlóan jó; arra azért még kíváncsi vagyok."

Tehát felesleges újabb német-japán szócsatába kezdeni, mivel nem ez volt a szándék, kizárólag az új Mazda6 és az új Honda Accord közötti "csatára" lesz kihegyezve a cikk! Én már nagyon várom!
Itt van Gyulavitéz mazda6 írása: totalcar.hu/tesztek/mazda625gt08/

patopal 2008.04.23. 14:23:04

Én is egyetértek azzal, hogy a németekkel nem érdemes összehasonlítani. A mazda6-al annál több értelme van.
Nekem csak e két márka típusai jöhetnek az udvarba.:D
Mivel most is accordom van, kíváncsi vagyok az újra.
De a '94-es kupémat akkor se cserélném le újra, jó az nekem...:D

Achmed the dead Terrorist · http://www.youtube.com/watch?v=sDsK8ZnmhC4 2008.04.23. 14:26:53

Azért ha az új Avensisnél elfelejtik ezt a tank-formát, meg a d4d mocikat átfésülik egy kicsit, azt is oda lehet majd tenni a Honda és a Mazda mellé sztem, és akkor ne feledkezzünk meg a Legacyról sem, ugye...

Ciri 2008.04.23. 14:31:02

mv3

Ezt jól megasszontad !
Mi? Hogy ? Hova? Kibe?

Ha igazad is lenne, egy autó minőségét és értékét a középkonzol fabetétje (nem fa) mögötti anyagvastagságból kell megitélni ???

Ciri 2008.04.23. 14:58:28

Félreértés ne essék !

Semmi bajom a Mazdával és az Accordal.
Tényleg semmi! Nagyon szép, tágas, megbízható és jó kocsinak tartom mindkettőt, úgy a kifutó, mint az új modelleket egyaránt.

Csak egy apró gond van ezzel a fasza japán (és ugye azért fasza, mert fasza Japán)és fos, megbízhatatlan, szar német tipusokkal: Miért van az, hogy az idő mindíg mást mond? Miért van az, hogy a fent említett (szar/fos) német tipusok eladásai nagyságrendekkel magasabbak, mint a két japán márka számai. Miért van az, hogy aki német márkát vásárol az egy idő után a japán felé kacsintgat, és fordítva ?

Azért mert ezek az autók tök egyformák! Mindenben!

Az meg már csak az importőrön/forgalmazón mulik, hogy az adott országban milyen népszerűségre tesz szert egy adott tipus(marketing,értékesítési hálózat,stb.)

Az a német márkák "nagy szerencséje", hogy a Mazda és Honda magyarországi hálózata hozzájuk képest igencsak gyenge.

Tehát már kicsit tényleg uncsi számora is ez kurva márka vita.

Bocsi a nem teljesen ide illő témáért.

mugen 2008.04.23. 15:39:36

Sorry Ciri, de pont te kezdted a német/japán témát feszegetni, ezért is jeleztem, hogy ez a cikk kizárólag az Accordról és a 6-os mazdáról szól majd, mert Gyulavitéz éppen ezt találta ki, őt ez a két gép érdekli! Nem fikázott itt senki németet, már csak azért sem, mert itt kizárólag 2 azaz kettő darab új autóról esik szó, pontosabban az új Accord lesz a cikk főszereplője, de ha már kipróbálta Gyulavitéz pár hete az új 6-ost, akkor már össze is hasonlítja a Hondával egy füst alatt! Ha az elmúlt hetekben végigseggelte volna az összes középkategóriás autót amit csak forgalmaznak kis hazánkban, felteszem, azokkal is összevetné, de NEM ez a cél!

mugen 2008.04.23. 15:45:52

"Miért van az, hogy az idő mindíg mást mond? Miért van az, hogy a fent említett (szar/fos) német tipusok eladásai nagyságrendekkel magasabbak, mint a két japán márka számai. Miért van az, hogy aki német márkát vásárol az egy idő után a japán felé kacsintgat, és fordítva ?"

Erre a kérdésre a privát sztorim a következő: 3 db. hondát koptattam az elmúlt nyolc évben, ennek (és nickem) ellenére, egy éve VW-re váltottam. Az ok rendkívül egyszerű, baromi olcsón tudtam megvenni a németet családon belül, 30ezer km-el, végig szervízelve, hibátlan állapotban. Ha valaki egy hondát tolt volna elém ugyanezekkel a feltételekkel, akkor azt választom...ennyi!

Ciri 2008.04.23. 15:55:25

mugen

Éppen ezért mondtam, hogy bocs a témaváltásért.

Második kommentedre reagálva, pont erről beszéltem.
Biztos vagyok benne, hogy a Hondának volt olyan tulajdonsága, amit a VW-ből hiányolsz és fordítva.

mugen 2008.04.23. 16:12:13

Ciri így igaz!
Kapásból ami a VW-ből hiányzik: pörgősség, pontosabb váltó, kezesség.
Ami helyből jobb VW-nél: lemezek!! nem tudom ujjal benyomni mint a hondáimnál, neki merek dőlni az autónak :) igényesebb anyagok használata a belső térben, olcsóbb alkatrészek, bár még csak szűrők lettek cserélve és az első szimeringek 40ezer után!!! nahh ez utóbbi nem volt jellemző a hondákra, mmint a 40ezer után már nyöszörgő szimeringek! Jelzem, az autót nagyon közeli rokon vásárolta újonnan, tehát a km óra állás valós!

mugen 2008.04.23. 16:20:45

jahh és a lényeg lemaradt: mindegyik autómmal elégedett voltam/vagyok, viszont már nagyon várom az Accord tesztet! Remélem lesz miről álmodoznom :)

Balee87 2008.04.23. 18:16:32

Nekem a régi szériából Accord, az újból inkább a Mazda 6...

A reklám meg iszonyat jó, csak egy bajom van vele... azt amikor a felnik felfele gurulnak azon a rámpán ahelyett lehetett volna valami kivitelezhetőbb dolog ott... :)

Leegor 2008.04.23. 18:46:55

Accord bitang jó autó, Mazda6 nemkülönben, ha céges autóként kapnám bármelyiket, örülnék mint majom a farkának.
De a saját pénzemből német autót veszek, ha japánok fejre állnak úgy pisálnak, akkor is.
Ez ízlés kérdése, nincs olyan lényeges tudásbeli különbség, hogy ezen érdemes legyen összeveszni.

zon 2008.04.23. 19:21:38

Kenguru30:Szerintem a Hondának van igaza a köbcenti/lóerő témában.Sok jót nem várok egy 175 lóerős, 1.9-es dieseltől
(Alfa,Saab ...stb)sem élettartam,sem megbízhatóság terén.

Leegor 2008.04.23. 20:15:36

Ez igaz.
Minél jobban ki van hegyezve egy motor, annál rövidebb az élettartama.
Lásd W123 240 D 72 LE 2 millió km vs Scénic 1.5 dci 106 LE 200 ezer km

mv3 2008.04.23. 21:10:12

Ciri

Csak igyekeztem kulturáltan elmodani a véleményem, szerintem 2 apró jelet megcsillantva, de nem vitát akartam generálni, az meg az eszembe sem jutott, hogy itt most egy német-japán "csatára" gondolnál -vagy gondolna bárki. Ha ezzel a gondolattal játszanék, biztosan tudnék említeni kifogástalan minőségű németet (audi,bmw) és nem egy mondeora asszociálnék a minőségi német autógyártás példájaként. Szerintem az accord/mazda 6 előző széiáiból kiindulva, nem szerencsés a modenoval egy kalap alatt említeni, persze kivéve méret. De ez az én véleményem, és egy percig sem zavar, ha Te vagy más másképp gondolja, és természetesen tiszteletben tartom más véleményét. Azért Neked címeztem a véleményem, mert Te említetted a párhuzamot. Ennyi.

mv3 2008.04.23. 21:15:31

Bocsi, még egy gondolat Cirinek:

Ja, és természetesen egy autó minőségét és értékét nem a középkonzol fabetétjének/műanyagának a vastagságából gondolom megítélni, itt arra céloztam, hogy hamar felismerhetően a látszó részekre helyezték a hangsúlyt/koncentráltak, de ez a fajta külcsín előretolást nem tudom a két említett japán márkánál megfeleltetni, ott valahogy kevésbé kérdőjelezem meg, hogy a nem látszó részeken is korrekt a munka (belbecs). Részemről zárom a témát, remélem érthető volt amit írtam.

cimbi 2008.04.23. 22:11:21

majd ha dol a le lecserelem a IVgen Accordot egy ujra.
Addig maradok hu!

MIX 2008.04.23. 22:30:42

Régi Accord Sedan, új Mazda 6 bármi...

MIX 2008.04.23. 22:35:36

Apropó LE/cm3 Új Mazda 6 170 LE/2,5... dízel arányok dettó...
Qrva nehéz lehet különbséget tenni az Accord és a 6-os között. Szerintem mind2 hibátlan japán.

padam 2008.04.23. 22:44:00

Az Accord viszont drágulni fog. Sokat (és nem látom miért). A kombiját meg nagyon elrontották, az előző amit külön terveztek a limuzintól sokkal praktikusabb az újnál (aminél ugyanazok tervezték akik a limuzint), ami meglepő. De ha csak úgy nézünk rá, mint prémium sportszedán akkor végülis jó...

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.04.24. 01:00:10

Amilyen döglött ennek a formája, inkább táráráráááámmm: a Mazda 6.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.04.24. 01:08:49

zon 2008.04.23. 19:21:38

"programozott avultatás" a kifejezés, amit keresel :) A globalizáció és a "fogyasztói" társadalom nélkülözhetetlen kelléke. Ami új, az rossz!

tomnemtom 2008.04.24. 09:29:34

mazda 323f 1.8 2001-től rulez.
ezek már konzumidiotizmusok. mint a mostani autóm is.

TKornel · http://tkornel.blog.hu 2008.04.24. 09:46:20

hmmm az új Accord kiváncsi vagyok rá nagyon!
Mazda 6-tal való összehasonlítást korrektnek találom, már az elöző is etalon volt a kategoriában.
süti beállítások módosítása