Vegyen pickupot laposkúszásban!

  2008. április 16. - Winkler Róbert Címkék: nissan fotózás pickup

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Így kínozzák az utángyártott lámpákat Tajvanon
2015-06-12 11:07:30

Az Eagle Eyes nem számít nagy gyárnak Tajvani viszonylatban, de még a sziget déli részén, Tajnan városában

Néhány megfigyelés az új fényezési trendekről
2015-05-26 17:52:20

A China Airlines Tajvanból Frankfurtba késett másfél órát, így buktam a budapesti csatlakozást. Az ölembe

Cuki cicák a gumigyári klotyóban
2015-05-22 17:46:25

Ránk szakadt a monszun, amit Tajvanon nagyon vártak, mert a száraz évszak nem csak száraz volt, de hosszú is.

Felkúrták az agyam Tajvanon
2015-05-21 15:52:45

Konfuciánus szentély a Vacron-központ kerítésénél Ma a sokadik dashcam-céget látogattam meg a Taitra


Mai sajtóanyagunk a következő:

 

A NISSAN MÁJUS ELEJÉTŐL MAGYARORSZÁGON IS MEGKEZDI AZ NP300 PICKUP MODELL ÉRTÉKESÍTÉSÉT

 

Ja, bocsánat, a lényeg nem egészen ez, hanem hogy megkaptam a sajtóanyagot emailben, ami egy word dokumentum volt. Nem ejtettek a fejemre, hogy hosszasabban olvassak egy sajtóanyagot, egyből képet kezdtem keresni a neten, melyik is ez az NP300. De mielőtt megmutatnám, tessék, aki felháborodott, hogy miért nem olvasok én sajtóanyagot, az most mutasson példát, és olvassa el ezt, lehet, hogy utána kikérdezem.

  • Hasznos teherbírás akár 1115 kg-ig,
  • Vontatható tömeg akár 3000 kg-ig
  • Háromféle felépítés
  • Összkerék meghajtás
  • Erős 2.5 literes dízelmotor
  • Ideális autó munkavégzésre
  • Hosszú szerviz periódus

A Nissan folytatja az európai haszon-gépjármű piacon folytatott lendületes előretörését a legendás Pickup modell NP300 néven történő újra-bevezetésével. A régi-új modell piaci bevezetése áprilisban kezdődik a Single Cab és King Cab verziókkal, melyeket nem sokkal később a Double Cab is követ.

Az NP300 Pickup a hagyományos háromféle felépítési módban rendelhető – Single Cab, King Cab és Double Cab – melyek mindegyike különböző megoldási javaslatokat kínál más-más felhasználási területre.

A Single Cab utaskabinja kétszemélyes, ezzel szemben a legnagyobb platóval rendelkezik a három verzió közül. Ebben az esetben a plató 2 235 mm hosszú és 1 465 mm széles. Ez a verzió egy igazi strapabíró, erős pick-up, mely kimondottan olyan egyszemélyes vállalkozóknak ideális, akik a sűrűn lakott területektől távol útépítéseken, építkezéseken, vagy a mezőgazdaságban dolgoznak.

A King Cab modell szintén két fő szállítására alkalmas, de az utastérben biztonságos tárolási lehetőséget kínál szerszámoknak és egyéb dolgoknak, míg a harmadik, Double Cab típus ötszemélyes utaskabinnal rendelkezik.

Az akár 1 135 kg-os hasznos teherbírású NP300 Pickup egy erős, de egyben takarékos Euro 4-es besorolású 2.5 literes közvetlen befecskendezésű dízelmotorral rendelkezik. Ez a 129 lóerős maximálisan 294 Nm nyomatékkal rendelkező erőforrás kiválóan alkalmas könnyű terhek szállítására és vontatására. A 75 literes üzemanyagtartálya több, mint 750 km-es hatótávolságot tesz lehetővé, melynek köszönhetően az autóval több időt lehet munkával az úton tölteni, és sokkal kevesebbet a töltőállomásokon.

A nagy hasznos teherbírás mellett az NP300 Pickup kiváló, akár 3 000 kg-ot is elérő vontató kapacitása lehetővé teszi, hogy használója minden, a munkájához szükséges kelléket, szerszámot és anyagot is magával vihessen,

A motorhoz, egy ötsebességes mechanikus váltó csatlakozik, míg az erős független első kerékfelfüggesztés valamint a nagy teherbírású laprugós hátsófelfüggesztés biztosítja, hogy az NP300 Pickup a legmegerőltetőbb teher és útviszonyok között is jól és könnyen kezelhető maradhasson. A korlátozottan önzáró differenciálzár segítségével növekszik az autó vonóereje, valamint stabilitása akár szélsőséges körülmények között is.

Mind a három verzió összkerékhajtással rendelhető, mely biztosítja az autó még szélesebb kihasználhatóságát, akár a legnehezebb terepviszonyok között is. Annak érdekében, hogy az autó minden körülmények között jól használható lehessen az NP300 Pickupokat speciális olajteknő és üzemanyag tartály védelemmel is ellátták.

Az NP300 Pickup terepjáró képessége szintén magáért beszél. Az autó szabad magassága 230 mm, az első és a hátsó terepszöge egyaránt 31º, míg a gázlómélysége 450 mm. A nyomatékos motornak köszönhetően az NP300 kapaszkodószöge 39º, míg a maximális oldaldőlő képessége 48º. Ezeknek a kiváló adatoknak köszönhetően az NP300 Pickup az egyik legjobb terepjáró tulajdonságokkal rendelkezik kategóriájában.

Az NP300 Pickup az igényeknek megfelelően könnyen átalakítható és felépítményezhető.

Míg az NP300 Pickup egy igazi igásló, addig a belső tere barátságos megjelenésű, ami az opcionálisan megrendelhető légkondicionálónak, 2 DIN-es CD audio rendszernek, az elektromos ablakemelőknek, a távirányítású központi zárnak és az elektromosan állítható visszapillantó tükröknek köszönhető.

Az NP300 Pickup szériafelszereltsége az ABS, a vezető- és utasoldali légzsák, a hengeres hátsó lökhárító. Ezen felül extra felszereltségként megvásárolható a hátsófellépővel ellátott krómozott hátsó lökhárító, a hátsó párátlanító, az első ködlámpa szett, színre fújt oldalvédő díszlécek és az oldalfellépők.

A folyamatos munka elősegítése érdekében az NP300 Pickup szervizintervalluma 30 000 km, melyhez 100 000 km vagy 3 év új gépjármű garancia valamint 6 év korrózió okozta garancia is csatlakozik.

Összességében a fenntartási költségeket tekintve az NP300 Pickup szintén kategóriájának egyik legjobbja, ezzel is hangsúlyozva, hogy egy ideális választás egy olyan felhasználónak, aki sokat dolgozik nehéz körülmények között.

A NP300 Pickup nettó 3 965 000,- Ft-tól vásárolható.

No tehát, ennyi volt a sajtóanyag, jöhet a kép? Na jó, azért egy ellenőrző kérdés, hátha valaki azt hinné, majd legközelebb is büntetlenül elsinkófálhatja a sajtóanyag-olvasást:

-Milyen ló a Nissan 300NP?

Igen, a helyes válasz: igás.


Na, a lényeg, hogy az első képen látható piros autóra nézve egyből megállapítottam: a Nissan feltalálta a platós Wartburgot. Illetve a sajtófotón pózoló melósok valójában nem ácsok, hanem modellek, akik általában magasak, ezért néz ki az autó nyominak.

Persze vannak róla szebb képek is, az ezüst NP300 mintha egy másik autó volna, de csak annyiban más, hogy az egy king cab, a kettő és négyszemélyes fülke közötti, amiben vezető és utasa maga mögé hajigálhat egyet mást, de be csak ketten ülhetnek.


Ennek persze még nem kéne ilyen drámai különbséggel járnia. Nézzék csak az eltéréseket: színre fújt tükör, színre fújt lökhárító, kicsit más hűtőrács, meg persze a széles kerekek alufelnivel, ennyi a nagy különbség. Meg a perspektíva.

A legtöbb autó sokkal jobban néz ki enyhe alulnézetben. Normálisan, fejmagasságból, ahogy egy turistaúton fotóz az ember, sokkal kevésbé dögösek az autók. A piros Nissant is így fejmagasságból sikerült kinyírni. Az ezüst meg persze már megint erős túlzás. Itt már nem lehajolt a fotós, hanem hasra feküdt, és az aszfaltra támasztotta a kamerát. Szóval eltúlozta.


Ugyanitt tanulmányozhatjuk az autós, illetve általában a mindenféle reklámok tipikus hátulütőjét, a jól kinéző dolgok és az élet apró antagonizmusait. Ha sok bonbont zabálunk, nem úgy fogunk kinézni, mint a modell csaj, aki a bonbonzabálást reklámozza, hanem mint Pécsi Ildikó (aki mosóport). Tehát hogy az első képen látható ronda pickupot kell megvenni, mert annak nem karcolódik majd össze a lökhárítója meg a tükre, jobban megy majd és kevesebbet fogyaszt, olcsóbb lesz rá a gumi, ja, és az egész autó olcsóbb lesz, pont mint az alapár.


A szép fényes szabadidőautó meg tipikusan az, aminek nem szabad bedőlni. A négyszemélyes pickup az nem egy négyszemélyes autó, hanem egy 2+2-es kínzóeszköz, használhatatlan csomagtartóval. Kurva jól néz ki, mi vagyunk a macsó vízvezetékszerelő, de ha igazából irodai munkát végzünk, csak megszivatjuk vele magunkat.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr2428130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

akarki 2008.04.16. 18:01:48

Az első fotón a pirosnak nincs szélesített kerékjárata sem, illetve a plató oldalfal teteje is más kiképzésű. Egyet nem értek. Minek ennyi szöveg? Nem jogásznak küldik az anyagot, hanem autószerelőknek (legalábbis buzerálóknak), autókedvelő embereknek. Adatot is elég írni, nem kéne süket szöveg. Winkler Robival egyetértek, amikor nem olvassa el a tájékoztatót. Szakembernek képlet, adat, diagaram, fotó kell maximum. A többit meg írják csak az ügyfélaltató cuccaikba...

mugen 2008.04.16. 18:06:03

No thanx! Kb. egy fél órája másztam ki egy utsó szériás L200-ból, aminek a szállítmánya egy az egyben megegyezett az utsó képen szereplő 300NP-ével. Erdőt jártunk, fát hoztunk, vesém a hónom alatt, seggem kockára ülve, nyelvem leharapva. Odáig oké, hogy az erdőben a fenti dolgok áldozata lettem, de mindez aszfalton is folytatódott. Benéztem a hátsó tengely alá, gyönyörű laprugók figyeltek, kb. mint az első autómban 15 éve, ami egy trabant volt. Vízvezetékszerelőknek sem ajánlom, vadászoknak azonban zsír!

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.04.16. 18:06:14

Nem te akartad megcsinálni a platós Wartburgot Cult tuninggal? Vagy ilyen fel se merült?

mugen 2008.04.16. 18:14:45

Jahh és aki teheti, zúzzon ki a közeli erdőbe, mert gyönyörű ilyenkor tavasszal! Vadak, csörgedező patakok, friss és üde levegő, lombozó fák, láncfűrészek zaja...

ommm 2008.04.16. 18:41:15

hajjaj...hány ilyen eladott pickup hordoz majd rönkfát, húz betonkeverőt?
a PR szöveg pedig egyszerűen csapnivaló. érdemes lenne összefoglalni pár mondatban, mert úgyis lehet.

LoneStar 2008.04.16. 18:43:53

Állat munkagép...köööö!!!!))))Tetszik.

Yocoo 2008.04.16. 18:53:32

A szomszédnak volt 2T Wartburg pickup-ja, aztán Skoda pickup-pá fejlődött...

mugen 2008.04.16. 19:16:22

Lonestar-nál a pont, rátapintott a lényegre: munkagép!
A 30ezres szervízintervallum meg kb. annyira túlzás, mint a másfél éves PUG Partnerünknél! 15ezer után úgy vittem a szakszervízbe olajcserére mint a huzat, de akkor is már kockákban esett ki a fekete gél a karterből! Ennyire jó kenőanyagok sztem nem léteznek, amivel 30- 40ezreket lehetne gurulni! vélemény?

koaka 2008.04.16. 19:31:21

szegény Pécsi Ildikó :-)))!
Neki mé nem jutott bon-bon?
Hát a piros tényleg sz*r, de szerintem ez is csak szükség képpen lett behozva, hátha átlehet csábítani egy pár vevőt egy másik pickup nagyságtól. 30000km :-)!!!!! Nekem céges astrám van 1.7cdti, annak is 30nál kell menni, de már túl 60000nél úgy kerreg mint egy szép piros zetor.

dextercapo 2008.04.16. 19:37:17

mugen : nincsenek - a bejarato olaj vegkepp nem az . de a garanciat kibirja es utana vege az autonak .
ez a 30.000km is eros marketing kompromisszum a hiheto periodus es a nyilvanvalo karokozas kozott .

Káposztakukac 2008.04.16. 19:38:00

a navara pick up egyértelműen divat-terepjáró/pick up szerepet tölt be, technikailag messzemenően megegyezik a pathfinderrel. bár igaz, utóbbi a luxusterepjárók között a legkeményebbek közé tartozik. rendszeresen terepre vinni mégis kár lenne, pont jól jön az olcsóbb, egyszerűbb primitívebb régi új navara/NP300.

az olajhoz pedig: hát a modern long life olajak legújabb vizsgálatok szerint akár 100000 km-t is bírnak, tehát előbb égnek el egy átlagos motorban, mint ténylegesen elhasználódnak. más kérdés, hogy egy peugeot partnerbe a gyárban valszeg nem a legjobb longlife cuccokat töltik...

Leegor 2008.04.16. 19:47:54

Nagyon-nagyon régen láttam ilyen őszinte sajtófotót, ahol a csőalapváltozat pózol.
Jó is lenne ez a magyar melósnak, a 4 milla + áfa se rossz ár, csak nem nekik.

30 ezres olajcsere:
Ez egy külön blogot megérne, az autóipari marketing és tervezett élettartam legmélyebb bugyraiba ásnánk magunkat. De jó is lenne :))

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2008.04.16. 19:54:26

Na de mi ebben az új? Ez a régi Nissan Pickup, mielőtt Navarába puhult el.

A Nissan ISMÉT értékesíti a tradicionális pickupját. (Gondolom, a Navara vacak töréstesztje is közrejátszott. Meg hogy túlságosan városi macsóautó lett, és a felszereltsége miatt túl drága. és tényleg hiányzott a valódi igásló.)

Gomulka Béla · http://Gomesz 2008.04.16. 19:57:30

Piros pickup sisakos melóssal: hím-sztrip-só vagy német biztosításreklám. Ezu''st pickup méterfával, hegyi réten: Brokeback Mountain. Kinek jó ez?

mugen 2008.04.16. 20:01:00

Igen-igen. Én is erősen kétlem, hogy a PUG-ba hájperszjúper oil került volna, másként valszeg nagybetűs reki hírdette volna azt is, hogy mennyire NASA technikás a lé a karterben. Ami meg a longlife-ot illeti, olyanról még nem hallottam, hacsak nem a tegnap leadott szakdogám tartalmát nézem, amiben kulcsszerep jutott a Long Life Learning-nek, de az meg andragógia, nem pedig autótechnika :D

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2008.04.16. 20:23:09

És a töréstesztje?
Megüti a Navara nullacsillagos színvonalát vagy felülmúlja egy-két csillaggal?

András 2008.04.16. 20:37:39

Jó van no!

Étöm én aztot, hogy gőőzgép!

Mo de mi hajcsa?

akarki 2008.04.16. 20:41:38

Az Opeleknél egyszer felvitték 50000 km-re az olajcsereperiódust. Mert az olaj bírta volna. De akkor annyira megritkult volna a szervízlátogatás, hogy visszavették biztonsági okokra hivatkozva. Legalábbis ezt kellett az ügyfélnek mondani, de valójában akkor kevesebbszer hagyják ott a pénzüket. Az olajszűrő a nagyobb baj. A motorolaj telítettségét, viszkozitását, stb lehet mérni. Az olajszűrő úgy van kialakítva, hogy ha telítődik, akkor egy megkerülőszelepen keresztül kevésbé szűrt, illetve szűretlen olaj tud a motorba kerülni, Mert az is jobb mint a semmi. De ezt nem tudják kalkulálni, hogy mikor telítődik. Eleinte a teherautókon is volt a műszerfalon egy check-controll, ami mutatta, hogy kell-e már olajat cserélni, de ott is megmaradtak annál a verziónál, hogy a régi olajcsereperiódusoknál a szűrőt cserélik. Akármilyen olaj is van a kocsiban, ezt én is ajánlom, mert a motor mechanikai kopását senki sem érzi... Illetve egy kis off: az autógyártóknak tudjátok mennyibe kerülne egy rendszert betenni az autóba, hogy leállítás után ne tudjon a kenőrendszerből az olaj a karterba visszacsorogni? Semennyibe! Akkor indításkor éppen csak felvillanna az olajnyomásjelző lámpa, de az lenne maximum. De akkor lassabban kopik... Nem érdekük. Amíg ugyanis az olajnyomás kialakul, addig nincs megfelelő kenés, igaz csak pár fordulat, de közben égés van, a dugattyú feszül a hengernek, és közben képződik kopadék rendesen. Egyszer egy pontos számítást is csinált hozzáértő ember, aki kiszámolta, hogy javarészt városi használatban (megvolt határozva a napi hidegindítás) levő autón hány 10.000 km-rel hosszabb élettartamot lehetne mérni. De ugye sokáig használható autót nem várunk el senkitől?

mugen 2008.04.16. 21:20:29

IQ light barátunk is benézett, jól van! "Ügyes gyerek, cukrot neki! Süvegcukrot, hogy arra üljön!"

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.04.16. 21:33:28

na, nem kell félni emberek, ha minden igaz ezt fogják Suzukiként is árusítani, sőt, január közepén már találkoztam eggyel, először em hittem a szememnek, mondom valami új japán pick up, zsír új volt, aztán mondmo mi ez, nissan lehet, nézem az elejét, amjnem leestem a bicikliről...suzuki figyelt rajta és magyar redszámos volt...

mugen 2008.04.16. 21:50:37

AP szájba...ököllel!

MAGDIANYUS 2008.04.16. 21:53:47

AP-szétkeféljelek????Ahhh-ahhh!!

Galamb 2008.04.16. 22:04:11

Vazz, elolvastam, amíg élek nem felejtem el, hogy "NP300 Pickup", még reggel is ezt fogom hajtogatni, amikor felkelek.

Agymosás, agymosás, agymosás, agymosás, agymosás, agymosás, agymosás, agymosás, agymosás, agymosás, agym...

George 2008.04.16. 23:00:28

MAGDIANYUS! Hajrá, ha jól esik! Még ilyen kommenteket akarunk! MÉG, MÉG MÉG!!!

ommm 2008.04.16. 23:08:18

MAGDIANYUS-nak köszönjük az épületes és konstruktív hozzászólásokat és ezennel megkérném, hogy mondanivalóját legközelebb kicsit vasaltabb formában közölje.

Galamb 2008.04.16. 23:44:09

Nem tudom mit vagytok kifehéredve a harmincezres olajcserén, amikor a kamionokon egy évtizede százezrenként cserélik az olajat.

Galamb 2008.04.16. 23:50:12

Ja elfelejtettem: NP300 Pickup

NP300 Pickup NP300 Pickup NP300 Pickup NP300 Pickup NP300 Pickup NP300 Pickup NP300 Pickup NP300 Pickup NP300 Pickup NP300 Pickup NP300 Pickup NP300 Pickup NP300 Pickup NP300 Pickup NP300 Pickup

(annyiszor nem tudom leírni, ahányszor a "sajtóanyagban" szerepelt)

nagyárpinagyárpinagyárpinagyárpinagyárpinagyárpinagyárpinagyár

mugen 2008.04.17. 01:16:05

persze, hogy szeretem! előbb veled kezdjük MAGDIANYUS, mert nem vagyok önző! Jó?

Nándesz 2008.04.17. 03:15:48

Magdianyus vazzé, jó hogy világra jöttél, és feldobod itt a hangulatot. De lehet hogy egy gaypornó oldalon hamarabb megtalálnád a számításod, mint itt.

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2008.04.17. 06:01:17

Mugen, tessék venni SsangYong Actyion-t. Normális tisztességes pickup, viszont mindenhol kulturált tekercsrugóval. Még terepezni is lehet vele, mert jobbat lép a hátulja, mint egy laprugós.

Avagy Land Rover Defender 110 Pickup-ot, az is körbe tekercsrugós (úgy 25 éve). :)

baowah · http://baowah.blog.hu 2008.04.17. 08:15:08

Lehet, hogy perverz pöcs vagyok, de a piros kifejezetten gusztusos. Talán azért érzek így, mert most is piros teherautóm van?

Esetenként a fotózós mizériát még kisebb gyújtótávolságú obikkal követik el, attől még inkább hasbaszúrás jellegű a hangulat.

Pinguru 2008.04.17. 09:07:19

Basszus, csak én veszem észre, hogy a ház a háttérbe milyen szinvonalasan épül? A falvastagságra gondolok, és a betonkoszorú alátámasztására.

Ebben a környezetbe nállunk egy öreg Tranzit szokott szerepelni, ha már ilyen autóval jelenne meg egy brigád, az mán gyanus.

McBlade 2008.04.17. 09:45:48

Én, mint nem annyira autóbuzi inkább csak lelkes olvasgató itt a totalcaron, csak annyi kommentet fűznék, hogy a lehasaltatott fényképezőgépes fotónak mondanivalója van. Lessétek csak meg mi látszik a kocsi hasa alatt? A város. És mi van a kocsi körül? Semmi. Ezzel a kocsival épp dagonyázni -hehe- mennek. A szabadba. Vagy melózni. De ha jobban megnézitek, egyik fotón sincs olyan, hogy teszem azt valamelyik belvárosi parkolóházba próbálnak vele a nagy dög szobaterepjárók közé beállni. Tény, hogy a PR sok. De a képek szerintem egész jók.

Üdv.

subtotal 2008.04.17. 10:59:47

NP300 Pickup - azaz Nissan Pickup 300 Pickup? És azé' 300 mer' a Mitsu 200? "6 év korrózió okozta garancia"? :D

129 LE és 294NM? Ezt már egy évtizeddel ezelőtt is tudták ezek a gépek.
75 literes üa.tank 750km-re elég? Ez legalább reálisnak hangzik.

Az utolsó képen pedig ha jól látom tábortűzhöz érkezett a fa, mer' a tulaj megvette valahol a fát a városban a tüzépen, hogy kimenjen vele az erdőbe tüzet rakni...LOL.

Spam · http://www.autosvilag.com 2008.04.17. 11:04:43

Azért azt ne felejtsük el a 30.000-es olajcsere alkalmával, hogy e mellett évente legalább egyszeri szervízlátogatást kötelezően előírnak a gyári garancia megtartása véget. A protokoll szerint ekkor valamilyen módon az olajat is ellenőrizni kellene.

johnny-b 2008.04.17. 11:07:01

muszáj a belsőséget is szétfloodolni ilyeneknek, mint magdianyus, akiknek fórum-fétisük van, és arra fényezik a bohócot, hogy "perverz dolgokat" kommentelnek? ajánlom nekik a fotoshopos sarkakatát, vagy ismerkedést.

"egyszemélyes vállalkozók", rofl. tisztára mint a 353w magyarra ferdített betriebsanleitung-jában a "közbenső fenékalj" (zwischenboden), a hátsó ülés "átcsappantása" (umklappen), meg a halhatatlan "bőröndrekesz" (kofferraum), illetve a "szívélyes szerencsekívánatunkat fejezzük ki" (herzlichen glückwunsch)

szériaextra 2008.04.17. 11:25:49

ez egy régi fapados nissan pikáp, kicsit átszabott lámpákkal.
ne csináljunk újat, mert drága, vegyük elő a régit, csupaszítsuk le, dolgozni jó lesz a parasztnak az is

DM 2008.04.17. 11:44:03

Én irodai munkát végzek, de azért mindig megcsodálom a Dodge Ram duplakabinos változatait. Az még az irodaház előtt is jól nézne ki. :-)

SsPL71 (törölt) 2008.04.17. 13:20:56

Dupla kabinos Dodge Ram, ez jó. :))
Nekem elég a szimpla kabinos is, a második kabint a platón vinnéd? :))

LoneStar 2008.04.17. 13:43:28

"Double Cab"-)hosszúkabin,platóval..illúzió végett szalmabálákat a platóra:-)

martong 2008.04.17. 15:32:01

jó marketingfogás a régit újként eladni :)

ha már dodge ram akkor a 2500 as dupla hátsókerekes, hogy véletlen se férjek el a belvárosban :D

igazgató 2008.04.18. 10:48:29

ide is tudok........

BTO 2008.04.18. 11:11:19

végre valameik gyártónak eszébe jutott visszahozni a fapados melós autót,és nem a luxusplatós státusz szinbólumot gyártani a pick up-ből.
ja és normális áron.

a szervizintervallum + majd ki lesz egészitve ha sok a terep vagy a város akkor sürübben kel menni.

MARKETING undormány!!!!

CSaB · http://www.domain.hu 2008.04.19. 14:54:30

Soha nem tudnék beülni egy ilyenbe.
süti beállítások módosítása