Miért? Miért?! Miért??!!

  2008. április 11. - Winkler Róbert Címkék: olvasói levél önök küldték suzuki

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Így kínozzák az utángyártott lámpákat Tajvanon
2015-06-12 11:07:30

Az Eagle Eyes nem számít nagy gyárnak Tajvani viszonylatban, de még a sziget déli részén, Tajnan városában

Néhány megfigyelés az új fényezési trendekről
2015-05-26 17:52:20

A China Airlines Tajvanból Frankfurtba késett másfél órát, így buktam a budapesti csatlakozást. Az ölembe

Cuki cicák a gumigyári klotyóban
2015-05-22 17:46:25

Ránk szakadt a monszun, amit Tajvanon nagyon vártak, mert a száraz évszak nem csak száraz volt, de hosszú is.

Felkúrták az agyam Tajvanon
2015-05-21 15:52:45

Konfuciánus szentély a Vacron-központ kerítésénél Ma a sokadik dashcam-céget látogattam meg a Taitra

Suzuki Swift 1994  1,3 GLX
Csúcs járgány aki nem hiszi szerezen be egy ilyet cserélje ki a kopo alkatrészeket. A 13 colos felnit hajitsa le 14 re simán alámegy.legalább egy 175 elöre hátra mé befér a 195 elöre csak 185 ig És én garantálom hogy olyan élvezetben lesz része mint még soha.
180 mentem vele Alig halható motor ciripelés ez köszönhetö a 3000 ft injektor tisztitónak az uj kuplungszerkezetnek és a 320 hufos benzinek és ekkor is csak 6 liter. Csak pozitiv dolgot tudok mondani 1,4 Ford Focus piros lámpa rajtra álva hagya és birja is tartani ugyanigy a legujabbakkal is mig a turbo nem kapcsol.
Kezdőknek nagyon jo kis autó.
Nincs rozsda szuper csendes.
Jól összerakták azt meg kell hagyni.



Ez a levél jött pár perce a planetahecsa@freemail.hu címről. Vajon miért pont engem büntet az olvasó? Ki a bánatot érdekel, mit művelt az átkozott injektortisztítójával? Nem is kérdezett semmit, hogy legalább válaszolhatnék valami okosat.
Kedves olvasók,

kérem, szpemmeljék a levél küldőjét hasonló légből kapott történetekkel a saját autójukról. Piros lámpánál előadott állórajtos meglepetésokozás feltétlenül legyen benne!

Az eszem megáll, tényleg.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr8421272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Krisi 2008.04.11. 18:27:41

Norbe: ez a népítélet egy kincs, ne hagyjuk elveszni!

totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=40740

4-esben 195! Váhz, holnap én is veszek egy 1,3-as szedánt, nem tudtam, hogy ilyen gyors! 68 lóerővel! Beszarás, mi?

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2008.04.11. 18:36:00

AP-nek szerintem 1.0-ás Swiftje van.
De Winkler úr küldjön nekem nyugodtan népítélet a Tehénről, ha tévedek. :)

szg 2008.04.11. 18:42:01

Norbe, Krisi:

ez a Népítélet űberjó :))))
Főleg az első mondat.
Meg a "következő autója" mező (Volvo S60)

HAHAHAHA :))))


u.i:
bár tudjuk, hogy levélíró barátunk csökkent értelmi képességű, de kirakni nyilvánosan az email címét, TAPLÓSÁG!

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2008.04.11. 18:47:59

www.karcos.extra.hu/200.zip

1.3-as régi Swift, szakadékban, hátszéllel.

Gyakorló családapák és az emberiség jövőjének szebbé-jobbá tételében még tevékenyen részt venni kívánók NE PRÓBÁLJÁK KI! :)

pinyti · http://my.opera.com/pinyti 2008.04.11. 18:48:33

Egy hónapja vagyok boldog tulajdonosa Sanyinak, a '91-es Nissan Sunny 1.6SLX-nek. Kipróbáltam mennyi a vége, a '95-ös autókatalógusban közölt végsebesség még megvan óraszerint. Ez az az ominózus 180km/h. És ez 90Le... Nyilván kicsit nehezebb, de nem annyival, mint amennyivel a mutyuki stift gyengébb!!!
Piroslámpás gyorsulásról pedig annyit, hogy nem szokásom, de az efféle retardált majmoknak öröm elkenni a száján a vigyort. :-D Tipikus, már már hungarikum a 60 lóerős sztrítréjszer! Mert ugye a piros féknyereg már +10ló... :-D

rognork 2008.04.11. 18:50:40

pinyti, a teljesítmény szorosan összefügg a végsebességgel?

suzuki 190-el 2008.04.11. 18:51:33

EMBEREK!
A sztori igaz!!! Én versenyeztem vele.Én is 180at mértem az enyimbe pedig nekem csak e 1.0-es 3 hengeresem van. LOL.
DIKK.

dussy · http://www.myswift-team.hu 2008.04.11. 18:53:05

A miértekre nincs mindig magyarázat... :)

pinyti · http://my.opera.com/pinyti 2008.04.11. 18:57:08

Rognork!

Olyan szorosan nem, de két közel azonos kategóriájú, (tömegű, méretű) autó esetén feltételezhetünk nagyvonalakban!!! hasonló váltóáttételezést, és ebben a konkrét esetben úgy gondolom, hogy megállja a helyét az eszmefuttatásom.

Nyilván a 82-es MTZ nem egy kategória, hiába erősebb.

pinyti 2008.04.11. 19:04:44

De több, mint a 68... :-)

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2008.04.11. 19:05:29

Vagy egy hangyafaroknyival többet. De szerintem 90 bőven a plafon neki.
A végsebességet meg hagyjuk... Ezermillió dolog befolyásolhatja.
Na, további kellemes anyázást. Nézzétek meg a videót.

pinyti 2008.04.11. 19:11:10

De még mielőtt a Suzuki fan club meglincsel, leszögezem, hogy nem a Suzukival van bajom. Azon tanultam anno (SŐT az 1000-es volt), a családban van egy új Swift, azt megelőzően pedig volt egy már 86 lovas is. Az ég világon semmi gond nincs/nem volt velük. Amikor lecseréltem a 323-ast, szóba került, mint esélyes utód, csak végül a Nissan sokkal meggyőzőbb volt.
Itt inkább a nagyotmondó sztrítréjszerekre vonatkozott a hozzászólás. Mert nem megy rosszul a Swift, de egy '94-es 68 lovas 180-nal???
Én így látom...

Lally 2008.04.11. 19:11:34

Az 1,3-as Suzi a SAJÁT órája szerint igenis mehet 180-at!!!
De minek?
130-140-et trtok még biztonsággal kiautózhatónak ebből a tipusból.
Tessék tudomásul venni hogy ez nem versenyautó, nem családi autó, hanem kispén zűek strapás, megbízható, olcsón fenntartható szaladgálókocsija.
Aki meg a töréstesztekkel jön, az előszőr nézzen körül az évjárat és kategóriatársak között...
Zajtalanság és turbó mega lol.... de egy szoci gép után megértem a faszit.

rognork 2008.04.11. 19:12:47

pinyti: csak gecizek mert nekem is van suzukim
:)

pinyti 2008.04.11. 19:15:59

rognork:
Jó ha van egy Suzi a családban... :-D

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2008.04.11. 19:29:17

Mellesleg, aki nem ismerte ki egy Swift határait, nem tudhatja, mit jelent az a mondás, hogy: Nem tudtam, hogy lehetetlen, ezért megcsináltam. :D

rognork 2008.04.11. 19:36:49

szerintem is több van benne, mint gondolják általában. persze nem versenytársa egy civicnek, de ha szép óvatosan kitapogatod a határait, elég jól lehet vele bánni. végsebesség persze nem számít, de ezt a normális ember úgyis csak városi kisautónak tartja, és ott megállja a helyét. ott meg többnyire nem olyan típusú baleset van, amely a legnagyobb hibáját kidomborítaná. mármint a törést.

Vectra 2008.04.11. 19:41:39

Még mielőtt a Suzuki fan club meglincsel, leszögezem, a Suzuki szar autó.
EZER BOCSÁNAT.
A SUZUKI SZAR, NEM AUTÓ.
Vegyetek biciklit.
Nekem jó a vectra.

pinyti · http://my.opera.com/pinyti 2008.04.11. 19:41:50

sipike78
LLLOOOLLL!!! :D :D :D

Jetfighter 2008.04.11. 19:42:06

A Suzukisok (autókról beszélünk) gázt adnak, miközben másik autó előzni próbálja őket? Nem mondjátok?
Ezt még sosem vettem észre.
Nagy BMW-k, Mercik, komolyabb rizsrakéták próbálkoznak néha, azt látom. Bemozdulnak egy pillanatra miközben mellettük megyek. De egy Swift??? Vagy jobban kéne figyelnem?
Sajnos, olyan gyorsan történik mindig...:)

(Egyébként mélyen megértem, aki rajong az autójáért. Akkor is, ha az nem hibátlan. Mellényomta a mélt, ennyi:) )

t88cs 2008.04.11. 19:51:51

szuzukival 180 km/h? Oppa, kicsit komoly a gyerek, nem? :)
Napi viccadagnak is megtenné :)
Erre mondják: szervdonor leszel fiam.

Egyvalamit nem értek: mért jó ez a "fászendfjuriösz and teszkó-tuning"?
Ez inkább szánalmas.
Pl: műanyag dísztárcsa-racsing aluszárny-buzikék ledek töméntelen mennyiségben-gagyi kályha hátsódob (1.0-1.2 motoron)-stb (nem kell magyarázni
Az autótuning felénk a Cult-nál kezdődik (és fejeződik is be).

Ahogy egy tanárom mondja:
Hazudsz, ülj le, egyes!

Krisi 2008.04.11. 19:53:45

Jetfighter: egy dolog rajongani egy autóért, másik dolog valótlan dolgokat állítani (1,3 GLX 4.-ben 190).
Harmadik dolog sztrítrészeres sztorikat küldeni egy autós újságírónak.
Negyedik dolog kirakni az ímélcímét egy látogatott blogra
Ötödik dolog spammelésre felszólítani.
Szóval mindenki kapja be :)
Najó, mégse

mugen 2008.04.11. 20:09:07

"A 13 colos felnit hajitsa le 14 re simán alámegy.legalább egy 175 elöre hátra mé befér a 195 elöre csak 185 ig És én garantálom hogy olyan élvezetben lesz része mint még soha."

Huu kihagytam valamit öcséém!
Oan lesz a utfekvése érteed, hogy beszarsz öcséém! Figyu öcséém! Azé még megsugom a titokot, hogy Barum a tipus érteeed?! Me a micselint má teszteetem, de ott kilóhetvenötné megállt a verda, mongyuk az hegynek főfele vót, meg ott csak a hómaró ciripelt mögöttem, mee lekelett tónom őtet, hogy főmehessen a négyméter hetvencetis hóba érteed?! Öcséém azéé pusztulat ám amit rendez a verda alattam! Mijóta fagyállóval kenem a gumit, azóta elmegy ötméter nyócvan hóban is hegynek főőfele és baszott nagy szembeszélbe érteed? Rohaggyak meg ha ez nem igaz! Vagy mégse! Rohaggyon ki az összes swiftnek a patentrögzítő furata ha ez nem igaz öcséém!

Pal85 2008.04.11. 20:09:38

2x történt ilyen velem eddig, vagyis kettő alkalommal vettem észre. Ezen alkalmakon kívül nem emlékszem ilyesmire se suzukis, se más tipusú autós részéről. Mármint hogy rágyorsít valaki előzésnél.Először egy swift (a második egy sx4) volt kb 18 éves sráccal a volánnal. Én meg az akkor 29 éves éppen felújított motorú 924-emmel. A motorban volt kb 1000km ezért nem nagyon akartam neki tolni, 3500 főlé nem is pörgettem, 90-el haladtam, kifordult elém, belekezdtem az előzésbe ő meg nyomta mint egy hülye. Még át is nézett. (: Szerencsére nem jött senki, így csak vicces volt. Amúgy ha enegem valaki le akar előzni, akár suzuki, vagy bár mi, mindig hagyom, sőt ha kell még a gázt is elveszem, ha már belekezdett az előzésbe, sosem nézem azt, hogy milyen a másik autó típusa.
Kiemelném még egyszer, hogy nem a suzukival (vagy suzukisokkal) van bajom, hanem néhány magát gyorsnak képzelő emberrel.

zöldi 2008.04.11. 20:35:27

Ez a végsebesség is érdekes. A Logannak 175 van megadva(de az nehéz meg gyenge meg román:)), én kipróbáltam bazi hosszú, erős lejtőn, autópályán, 2 személlyel. 1 centivel nem ment 175 fölé:))))

Galamb 2008.04.11. 20:39:00

Az íráskép alapján ezt egy suzukis marketinges írta! :-DDDDD

zon 2008.04.11. 20:46:59

Van olyan 1.3-as Suzuki,ami 180-nál tök csendes,ezt a tempót csuklóból,félgázon tudja! Hayabusa a neve,nem Swift.

DSH 2008.04.11. 20:47:16

a 7végén volt gyorsulás itt a környéken, én meg 2 hetente 7végén ált kimegyek kocsikázni az öreg fuego turboval.
2 dolog fogalmazódott meg bennem a 7végi 1.6 benzinturbo-1.0 3 henger üveghang meccsekből:
vagy írástudatlanok is kaphatnak jogsit, vagy azt hiszik a tescoban vettem a marha nagy turbo feliratot a hátuljára:DDD
a sok fasz mind bepróbált...

Jetfighter 2008.04.11. 20:49:23

Zöldi kedvéért.
Hogy mindenki értse.

"Ojjan nics, hoggy bekaptsol a tyurrrrbó. Az műxődik mindég. Mer van. Ott. Vanik. A lejömmlőjjén nekijje a motorgyánakk. Rállya van csavarozval. Szal otvanna. Pörgettyűzik nekije akipufogógász. Ha motor nem megyik, nics gász. Ha foroghh a főtengej, van gász. Namostand. Másik fele is propeller, mékkse béjemvé. Aztat hajcsa a gászos propeller, a Gomperec szerind csokornyakkendő vagy sevrolé. Namindeggy. Besűríjji asz csigggába asz ájert aszt továbbnyomja. Tehát. Pörögik mindég, összeraktya a nyomást aszt eccercsak éreszhető lesz az utastérbe, hogy az utas mindennfelé el tuggya dobni a rókeszt, csak ellőre nemm merazarcába mety. Na akkor mongyák hoty bekaptsol a tyurrrbó. De esz nem úgy vanik. Merénmontam.
Neduddgi."

redriot 2008.04.11. 20:49:48

Mugen: :D

micselin egy rakat fos télleg! a marutimon is az vót, oszt mikor félkeresztbe akartam menni a csincsa fele van az a jobbos hajtű vágod? oszt nem atta ki negyvennel se. matadorral meg simán szedem kilencvennel. összecsuktam a gépet, a csibrák - tudod iszapszenmotoroson, az apjának van műhelye - alig akarta elvállalni. demá kész van, lefújattam feketére, maratt neki festék még a Spicces egyesgolfja után. akartam bele tettetni csipptuningot is, de kiröhögött a buzi. mind1, csak jöjjön Jászgedvaperecesre, meglesz baszva.

mútkor vótam pesten, oszt megelőztem egy astrát! 190-ig küldtem aura szerint e. A motor még kéreckedett, de a micselinek miatt nem toltam jobban. Azéra biztonság se mindeggy, vágod.

a fagyállós trükkér örök hála tesvér! decemberbe mikor megyek csapatni a csokvaományi bekötőútra feltétlenül kipróbálom! olyat megyek hogy megírja a totalcar is bazz. de ha tucc csipptuningot marutira, csörgess mámeg feltétlenül!

redriot 2008.04.11. 20:55:17

Ja, majd elfelejtettem: miko az astrát lenyomtuk, hatan ültünk a MARUTIba! Spiccesék is velünk jöttek meramilyen fasz fordítva rakta fel a tőtőt az akkksira, oszt nemindult a golf. de így legalább őis megmondgya hogy 190et mentünk!

Kifordított kacagány 2008.04.11. 21:00:03

Jetfighter 2008.04.11. 19:42:06
pedig ha jobban körülnézel, szintem minden nap láthasz belőlük. a minap is mikor fehérvárnál bepróbálkozott egy, mert ugye nehogy már bemenjen elé valaki. vicces volt.

ezeket a lámpánál lealázunk mindenkit típusú hülyéket is bírom. hagyni szoktam őket, mert jól szórakozom rajtuk. ők meg büszkén mehetnek haza, hogy sikerült valakit "lealázniuk" és ők az utca királyai. ez mindenkinek jó.

szerintem helyes volt kitenni a mail-címet

a suzukiban pedig a motor tartós 180-nál(már ha valamilyen csoda folytán képes elérni) igenis csak halkan ciripel, ugyanis már az utolsókat rúgja és nincs ereje arra se, hogy hangosan tiltakozzon:)

karlmann 2008.04.11. 21:00:50

Van egy barátom aki kárszakértő és a régi céges kocsija egy 2002-es 1,3 Swift sedan volt. Persze, hogy kipróbáltuk, hogy mennyit tud. Nos tényleg tudott óra szerint 190-et is de: 1. olyan halálfélelmem még sose volt, 2. az új M3-as szakaszon, tükörsima aszfalton próbáltuk, de majdnem felszálltunk, 3. olyan zaj volt, mint a kecskeméti repülőnapon amikor elmegy feletted egy MIG-29-es. Az injektortisztításról annyit, hogy az adalék csak a befecskendező fejet tisztítja meg, mert azon halad át az üzemanyag. Magát az injektort, vagyis a légbeömlő rendszert és annak alkatrészeit, szenzorait csak szétszerelés után lehet kézzel kitisztítani.

Krisi 2008.04.11. 21:16:06

Velem eddig egyszer fordult elő hogy előztem egy autót és elkezdett gyorsítani. 90-es úton ment kb 60-nal a srác, egykettes Corsában ültünk 3-an plusz csomagok, szóval én sem versenyautóval voltam. A Suzuki Swift (most gondolom sokan meglepődtek) erre észbekapott amikor mellette voltam, hogy őt nem lehet ám csak úgy megelőzni, és elkezdett gyorsítani. Ezzel csak 2 baj volt: egyik az, hogy jöttek szembe, a másik meg hogy nem kapcsoltam vissza, kövezzetek meg, nem számítottam rá, hogy a megelőzött autó elkezd gyorsítani. Aztán visszaszúrtam neki a 3-at, 65 lóerőből már kb 70-et használtunk, és sikeresen megelőztem, de a szembejövő már teljesen jogosan villogott és lassított is.

Hát ritkán szoktam kiakadni kocsiban, meg általában halál nyugodt vagyok, de ez a csíra kurvára felbaszott. Mert nehogymá megelőzzöön egy Opel. Hát neki bizony a kurvaanyja.

És nem a suzukisokkal van bajom nekem sem, hanem az idiótákkal. Csak így a Swiftről meg sztrítrészingről és előzésről ugrott be.

Kifordított kacagány 2008.04.11. 21:19:04

csak valamiért legtöbbször a suzukisok azok akik így akarnak kompenzálni(tisztelet a számos kivételnek). én azt nem értem, hogy olyan ember akinek kisebbségi érzése van egy ilyen autóban, az miért nem vesz másikat, vagy jár busszal?

Kócos 2008.04.11. 21:39:52

Lehet kalapos volt!
Me a suzuki amit kalapos veszélyes vezet az ilyen!
Lehet nem is akart állórajtot csak kicsit kupplunkg kezelési probléma volt meg az a nagy gáz kis kupplung szárny kinyit azt hadd menjen!

Balee87 2008.04.11. 21:43:35

Ááááá ez mekkora... asszem írok neki az összes eddigi kocsinkról kisebb-nagyobb leveleket... Meg hasonló kedves e-maileket is fog kapni. :D

Balee87 2008.04.11. 21:45:34

Amúgy nekem sincs semmi bajom a Suzukival és a Suzukisokkal sem, de eléggé érezhető a túlzás ami hallatszik kedves levélírónk "tollából". Haver is most vett 1.2-es Swiftet, de azzal sincs semmi baj, de h. nem csöndes az 100% :)

Egyébként Ferrari és más hasonló kocsik helyett is Swift a megoldás a lámpáál nemde? :D:D:D

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.04.11. 21:57:14

bizony, kissebbségi komplexus és csakazértismegmutatom hajlam kiélése. de ez nem csak suzuki. csak általában. persze egyszerűen kiküszöbölhető a probléma: vegyetek erős kocsit :D pl a mi audinkat egy az hogy ritkán akarják megeleőzni, másik meg az hogyha előzésbe kezdünk, akkor konkrétan észre se vesszük hogy ő most ott rágyorsíte vagy sem, mert addigra már meg van előzve :))) aztán verheti a nyálát magába...ettől függetlenül volt olyan eset hogy, mentünk vagy 80nal...tag megelőzött...aztán lelassított 70re...és ott ment mendegélt...nemtudtuk mire vélni a dolgot, apám meg kicsit felhúzta magát, ugyhogy ugy döntött kicsit rááll a srácra, ugyhogy kilométereken keresztül ott mentünk a seggébe alig pár méterre, srác már integetett, mer kiverte a veríték, má nemtudott micsinálni hogy ugyan előzzük már meg. aztán apámvisszadobata 3ba oszt szevasz...na jöhet a bunkózás :)

AP (törölt) 2008.04.11. 22:18:17

Beszarok a röhögéstől :))

"legalább egy 175 elöre hátra mé befér a 195 elöre csak 185 ig És én garantálom hogy olyan élvezetben lesz része mint még soha."

hát barátom, nekem 185/55/14 van körbe, 4 centivel le van ültetve, és bizony így is olyan instabil, hogy ha nem lennék ily' tapasztalt, megijednék.

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.04.11. 22:21:40

AP: na ne bántsd, lehet neki a himbálózás, és a karosszériadőlés az élvezet :))

AP (törölt) 2008.04.11. 22:27:34

Bántottam én?

Egyébként olyan szinten fogja vissza ez a méretű kerék, hogy az valami elképesztő. Végsebesség óra szerint 145, radar szerint 140, gyorsulás százra stopperral 18 környéke. Nem is érdemes taposni mert úgyse megy, ergo lehet szép nyugisan 5.5 literből járni :))
El se merem képzelni, milyen 195/45/16-al.

Jetfighter 2008.04.11. 22:51:53

Kacagány:)

Persze hogy vannak, csak nagy az arcom, és arra akartam utalni, "viszonylag" erős autóm van, az ellenfelek 300-400 lóerős szívó V8-asoknál kezdődnek.
Tehát Swiftet még nem láttam mellettem begyorsulni, mert mire egyet pislogtam...
Szóval, akárcsak Charles Simonyi az űrutazást, a sok-sok lóerőt ajánlom mindenkinek, aki tudja kezelni és élvezni. Aki meg mást akar, vagy elvből grín, vagy puritán, annak nem. Ilyen egyszerű:)

player 2008.04.11. 23:07:21

Swifttel lehet 180at menni pedig. egyszer sikerult 195re felgyorsitani 20 perc alatt, ebböl 14 percig tartott az út hegynek felfelé... 3an ültünk a kocsiban csomagokkal telepakolva, a fék meg sikeresen túlmelegedett, motorzajról nem tudok nyilatkozni, mert mindenki üvöltött...

mondeo 2008.04.11. 23:30:18

Szegény Suzukis!
Az asszony Fokájában ha fütyül a turbó, akkor nem kell erölködni azzal az autóimitátorral. De az 1.8 tdi nem 1,4. Te kis butus! :)
Sokszor van, hogy megelőzöm a vánszorgó parasztot, visszaelőz és büntetőleg befékez. Na ekkor (mielőtt kibelezném a következő pirosnál) én is fütyültetem kicsit a tdci-t. Azt már a tükörben sem látom a satnya lámpáit. Hehe.

nagyi 2008.04.12. 00:12:01

A 180 VALÓJÁBAN NEM 180, HANEM 200 !!!
MIVEL NAGYOBB KEREKET RAKOTT A TALICSKÁRA, AZ ÓRA A VALÓSÁGOSNÁL MÉG KEVESEBBET IS MUTATOTT. NEM KELL IDE GPS SEM. RÁADÁSUL Wpovert TANKOLT, ÉS CSAK 6 LITERT, AMI MENET KÖZBEN HAMAR ELFOGYOTT? ÉS A MOTOR MEG LEÁLLT, EZÉRT CIRIPELT.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.04.12. 00:14:59

Engem mindig ilyen kis kangörcstől(?) eltorzult arcú, pattanásos 1.3-as stiftek akarnak lenyomni. Nem nyom nekik, hogy a gépemet sosem adták ki 2.0 liter alatti lökettérfogattal... Istenem... De én már kinőttem a kékledes faszagyerek időszakomat (sőt, sose volt ILYEN) és egy büntető "szánalmas" mosollyal jutalmazom a részert, durvább esetben mutatóujjal a delikvens felé bökve hangos kacagás, lehúzott ablakkal. Ő elfüstöl a 68 paripával, én meg csnedben suhanok a 140-el mellette el a következő lámpánál, ahol neki megállni köllött. Ez van. Rájöttem, hogy csendben, nyugodtan suhanni jó! :) A gumicsikorgást inkább driften élvezem, nem a faluba' :P

nagyi 2008.04.12. 00:15:03

Kiváncsi vagyok továbbá, hogy mit ajánl haladók számára...

Rocko- 2008.04.12. 00:15:31

"180 mentem vele Alig halható motor ciripelés"
aztán leugurult a vonatról az Eurotunnel után. :)

miluman 2008.04.11. 21:57:14
bunkó Audis! :D

nagyi 2008.04.12. 00:24:21

ahogy azt már sokszor meg is énekelték: szágudás, suzuki, szerelem...

Sam8888 2008.04.12. 01:19:20

" Krisi 2008.04.11. 18:19:57

Tréfát félretéve eléggé hozzá nem értésről tanúskodik ez a kifejezés, hogy bekapcsolom a turbót :)"


De ha túúúrbós olajt öntesz bele a motorba, akkor majd húz mint a pics@! (a haverod a szervizig :DDD)

Sam8888 2008.04.12. 01:35:50

Pal85 2008.04.11. 20:09:38
"Kiemelném még egyszer, hogy nem a suzukival (vagy suzukisokkal) van bajom, hanem néhány magát gyorsnak képzelő emberrel."

Egyébként ez sajnos tipikus.

"Akinek kicsi a pöcse, az akarja bebizonyítani, hogy neki márpedig nemis kicsi..."

Asszem ez így mindent megmagyaráz. Mindig a gyenge autókkal van a baj. Vagyi a gyenge autók fiatal gazdáival. Van pár haverom (23-24 év), akiknek nem "sportautójuk" van, hanem sima egyszerű tescobajárós, melóbajárós, pénztárcakímélős izéjuk. Na mellettük tapasztaltam ilyen "nemengedlek el, mert kemény vagyok" meg a "peroslámpánál legyorsulom még ezt a Porschét és mekkora király vagyok" dolgokat. És akkor nekem mondják, hogy hülye vagyok, mert sportautót akarok (Nissan 200sx >)). Bah...

Sam8888 2008.04.12. 01:51:53

Bocs, hogy ennyit spamelek, de olvasom a kommenteket és sorban reagálok rájuk (kéne egy hsz. szerkesztése gomb... :))

Rájöttem, hogy hogytudta elérni a 180-at halkan ciripelő motorral! Hegyről lefelé. Jött lefelé százzal nagygázzal, aztán üresbe tette a váltót. Végülis a gravitáció húzta lefelé a szutyit a Himalájáról, a motorja meg rendesen ciripelt alapjáraton... :DDDDD

imi 2008.04.12. 06:18:24

mindenki eltakarodik aki fikázza a jó öreg szuzkát,nem tudom hogy miért kell kifogni egy bizonyos autótipust.ja kedves baromkodó emberek,látatok már suzukit lerobani az ut szélén?! mert én már láttam csili vili csodákat és a mikor el hajtottam meletük,röhögtem egy nagyot,ja és láttam már suzukit ahogy kihuzza a szerencsétlen bmw-ést a sárból enyi,és itt üzenem az öszes suzuki gyülölönek,hogy B E K A P H A T J A T O K én a levél iróval teljesen egyet értek

nagyfejű 2008.04.12. 07:07:25

Nekem is volt olyanom. Tényleg annyit ment óra szerint, de csak 4. sebességben.Ha feljebb kapcsoltam már visszaesett a sebességmérő mutatója. És közben reménykedtem nehogy most kelljen megmozdítani a kormányt, vagy rálépni a fékre, mert akkor dobozban visznek haza.
Szóval 1x kipróbáltam és soha többé, utána maradtam max 130-nál. Most is ilyenem van csak 1.6 motorral, ennek is ugyanolyan nagy hangja van + szélzaj, viszont 180-ig egész stabil (nemcsak a motorja más).
A Suzukisok szociológiai eloszlása pedig tapasztalataim szerint a következő:
1-es csoport: a régi kalapos Wartburgos arányuk kb 40%, de számuk egyre csökken.
2-es csoport: Megkaptam életem első autóját, kihozom belőle amit tudok.(ezekről beszélünk) Kb. 40%
3-as csoport: Mindenki más aki olcsó autót akar, olcsón fenntartani. Kb. 20%

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.04.12. 08:44:32

imi: sajnos ez a hely márpedig azért van hogy autókat fikázzunk vagy istenítsünk bocsi, majd ha kihúztál egy traktort a sárból a suziddal majd szóljál...egyser volt hozzá szerencsénk az audival :D és azt se láttam még az út szélén :) nade mindegy is...

marek 2008.04.12. 10:36:11

bármennyire is zorall ez a ciripelés, meg a 180, számomra a "bekapcsol a turbo"szakzsargon tette be a kaput...főleg a Winklinek elküldve ekkora képzavart...

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2008.04.12. 10:36:30

"Magát az injektort, vagyis a légbeömlő rendszert és annak alkatrészeit, szenzorait csak szétszerelés után lehet kézzel kitisztítani."

Érdekes, felénk az injektor nem levegőt "ömleszt be", hanem üzemanyagot fecskendez...

"Mindenki indul normál tempóban, de az 1.2-es pilótája (nem csak suzuki) kilő, és rögtön ő a gyöztes a gyorsulásban."

"Haver is most vett 1.2-es Swiftet, de azzal sincs semmi baj, de h. nem csöndes az 100% :)"

1.2-es motorral nem gyártottak Swiftet.

De, gondolom, ezek a tárgyi tévedések a köcsögözés élvezeti értékén nem rontanak.

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2008.04.12. 10:41:45

miluman
"imi: sajnos ez a hely márpedig azért van hogy autókat fikázzunk vagy istenítsünk bocsi, majd ha kihúztál egy traktort a sárból a suziddal majd szóljál...egyser volt hozzá szerencsénk az audival :D és azt se láttam még az út szélén :) nade mindegy is..."

Szilveszterkor éppen mentem bulizni. Elkezdett esni a hó, egy Seat Toledo becsúszott az árokba.

Kb. 4-5-en elmentek mellette, aztán egyedül a "köcsög suzukis" (nevezetesen ÉN) álltam meg neki segíteni. Legalábbis a sofőr bevallása szerint. Utána még leintettünk 3 autót, egy Swiftet, egy Wagon-R-t meg jött egy batár BMW is. A BMW nem bírta kihúzni, úgyhogy a Swift után kötöttük a BMW-t, a BMW mögött maradt a Seat, bagy gáz, és kijött. Tény, alig lett baja a Toledonak.

Viszont jól jön a Suzuki, ha nincs más...
Mire kinövitek a rugdalózót, talán megtanuljátok.

Balee87 2008.04.12. 11:29:22

Sipike 78:

1.0-est írtam volna, de elírtam bocs, egyébként nem kell mindenért beszólni! Mert ugyebár ez a hely azért van, hogy mindenkit kioktassunk nem? (Nem köcsögöztem, haver is meg van elégedve a kocsijával... és semmi bajom a Suzukival, mielőtt ilyen baromságokat bemagyarázol!!!)

Bambano 2008.04.12. 12:18:05

Jetfighter, miért ne adhatna egy suzukis gázt, amikor előzöd? Legfeljebb a sebességén nem venni észre... :)

Zoltec 2008.04.12. 14:09:04

180nál 6liter? nem adja el?

Garp 2008.04.12. 15:26:31

Uff!
Limerick főutcáján találkoztam egy 3 hengeres Fabiával. Fekete lökös, fehér autó, magyar rendszám és akkora kipu, h egy Bzmot megirigyelné. A hangja tök jó volt, de amúgy mulatságos látvány. A sofőr jó arc volt, a szintén magyar (fehér és Škoda) láttán széles szájjal integetett. Az írek a gázfröccseire olyan tanácstalan-félén néztek szét, gondolom a hanghoz inkább az itt elég gyakori japán import-sportkocsit keresték. [Megérne egy tanulmányt az általunk csak "szuszogós"-ként emlegetett Imprezák és Toyoták hada. Gondolom a turbóval mókolnak valamit,mert gázelvételre hatalmasat szusszan-füttyent. Ennek eredménye, h 20-25 méteres padlógázzal-motorfék kombóval közlekednek. Hülye egy dolog.]
Sok a "sport" kipufogós 1.2-es erreflé is, de azok inkább halk, mélyhangúak. Ilyen szépen recsegős hungaricum nem sok akad:). Pláne Škodissimus.

Egy-két öreg Swift mér rohangál, mindig beugrik, h lehet ez is otthon készült:). Rágyorsítás előzésnél egyszer fordult csak elő, akkor is nagyon integetett, h sorry - gondolom nem vett észre. Viszont katasztrofálisan vezetnek az írek: Levizsgáznak (kacc-kacc) elméletből, és utána máris mehetnek vezetni. 2 évig "próba" jogsival, az alatt kell letenni a gyakorlatit. Van ír ismerős, akinek 12x-re se lett meg. De addig is vezethet! Rohadtul tapasztalatlanok, de legalább előzékenyek. Minden idegbeteg magyar sofőrnek kéne itt 1 hónap kiképzés. Asszem lehiggadnának. Ahogy én is...:).

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.04.12. 15:38:25

sipi: teljességgel elhittem elsőre is, iminek is elhittem hogy kihúzta :) amugy jól mondod, jó a swift ha nincs más :) de ha van, akkor már nem.

Garp: bátyám kint van több mint egy éve dublinban, és szerinte is az írek totál idióták és nem csak vezetés tekintetében :D

kicsee 2008.04.12. 16:19:15

Az hogy egy bimmer nem fog húzni senkit a sárból, szerintem érthető. Illetve az ix az kivétel, mert az 4x4-es

Ottopappa 2008.04.12. 16:22:32

Garp!

Én másfél évet éltem kinn írországban, és majd egy évig hajtottam egy ottani öreg 1.6-os Ford Escortot. Tapasztatalataidat maximálisan megerősítem: télleg ritka szarul vezetnek az írek - még a 7-es BMW-kkel is 110-el totyognak az autópályán, a városi "aludtejről" nem is beszélve. Mikor mentem ki anyámékért a reptérre, úgy éreztem magam az öreg Forddal, mint Daniel a Taxi-ban... :) Meg az utolsó 2 hónapban voltam pizzafutár is - na, azt hagyjuk is inkább!... :)) (de a rendőrök mindig rendesek voltak... :)) Aztán mikor meg hazajöttem, és gurultam le szegedre az M5-ön, csak néztem, hogy a sok állat teper el mellettem...
Viszont a szuszogósturbós - főleg Toyota - autókat én is láttam párat. Nem rossz a hanghatás.

blol 2008.04.12. 16:23:24

azért ugye nem mondjátok, h az összes buzukis hazug, kamuzó?nem olvastam ilyet,de errefelé eléggé útálják a swifteket a népek.pláne Winkler.
Winklernek irni egy suzukimagasztalós kamus levelet meg önmagában lol. sztem zseniálisan jó vicc. és napok óta csámcsogunk rajta.pár autóval én is mentem,de azt el kell ismerni,h amit ezek a régi swiftek kibirnak, nem semmi.

kicsee 2008.04.12. 17:26:07

blol

Nekem a 86-os mazdámban 300k-van és gyári értékeket produkál mindenből, most ez nem nagy szám. de tényleg.
De tudja ezt még sok régi autótipus. Szóval ez sem nagy szám.
Nem baj, ha valakinek suzija van, csak büszke ne legyen rá :) Én sem vagyok büszke a munkásbakancsomra, használati eszköz mind a kettő.

pipi 2008.04.12. 17:34:01

Gyerekek!!!Hát én el olvastam és majd össze hugyoztam magam a röhögéstől.Asszony berohant a konyhából azt hidte valami bajom van.Ő már még ajálja meg vegyen ilyet mindenki meg ilyen érzés és húúúúúúúúú vazeg meg minden mi?Mit vezetett eddig? Villamost?Ja meg a tücsök.Van benne egy jó pár.Kirááááááááááááááály!!!!!!!!!!:)))))))))

Garp 2008.04.12. 17:45:54

miluman: ha csak egy kicsit több, mint 1 éve, akkor kb "egyívásúak" vagyunk. :)

Ottopapa: Dublin reptér:))). Eddig 4x volt meg, mindig Limerickből. A 200km-s út végére valahogy sosincs türelmem a sok állathoz. Hogy azért ne OFFoljak teljesen: az 1.3MPi-s Feliciával úgy a forgalom 90%-át "alázom", pedig csak 110-120 között hajtok. Na el lehet képzelni, ráadásul sok a 2-3 liter közötti autó az utakon. Nem tom h ennyire lazák, tékitízti, vagy csak gyökerek.
Rendőr eddig 2x álított meg, de kb mint egy inas, olyan tisztelettudóak voltak.Mondjuk a golyóálló mellény mögül nem kerül semmibe annak lenni:D.
A cimborát az Escortjával megcsípték, se adó,se biztosítás. Lekapták 120euróra, bevitték őket (5ember) az örsre, hogy csak vontatva lehet a kocsit elvinni. Hát persze h nekem jutott a szerep, a Skodában nej, anyós, anyám, az escortban 5 ember és a rendőrök csak annyit kérdeztek, nekem van-e biztosításom. Amúgy mosolyogtak és integettek, amikor kb 10x-es túlterheléssel kirángattam Ennisből a fordot. Asszem ez összegzi az írek hát....khhmmm. ... önfeledtségét:).

Bocsi az OFFért.

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.04.12. 18:02:04

Garp: hmm akkor feletébb laza a közlekedési morál :) asszem az itthoni sztrítrészerek paradicsoma lenne, de egy idő után biztos megunnák hogy ők az utak császárai, mert mindenkit le tudnak tolni és gyorsulni...amugy 2006 október elején ment ki, azóta egyszer volt itthon, nyáron, és azt mondta hogy addig nem költözik vissza még itt be nem vezetik az eurót. ugyhogy várhatom még egy darabig :D nah off vége

kicsee: igen a hasonlatod híven tükrözi az én elgondolásomat is :)

T-boy (törölt) 2008.04.12. 19:57:59

Egy Suzukis szerintem ne asebességére,hanem
a megbizhatóságra helyezze a hagsúly,mert
az igaz.Elektromos hiba/gen.öninditó/ritka,
motor egyszerű.A 180?-nak a legnagyobb
ellensége a légellenás,abból meg van bőven,
nem úgy mint LE-ből..

Krisi 2008.04.12. 20:54:57

Garp: a fentebb említett szánalmas egyliteres tuning-Corsát én is Írországban láttam egy használtautó katalógusban :)
Nekem ott az teccett, hogy a gyalogosok ugyanúgy nem azt nézik, hogy milyen színű a lámpa, hanem hogy jön-e autó, tiszta Magyarország.
bocs én is az off miatt

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.04.12. 21:29:03

Krisi: erről jut eszembe, anno haverral mentünk ketten, este, má senki nem volt arra az úton, de a lámpa még működött a kereszteződésben, ami jól belátható és villamos keresztezi...nem jött villamos egyik oldalról sem, így csendben zenét hallgatva lassítás nékül továbbment..pár másodperc mulva megszólalok: teh, az piros volt. srác: iiigeeen?? dO.ob :D:D

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.04.12. 21:31:34

gyalogos incidens még nem volt, de lévén hogy állandóan rohanok, leginkább a ***** buszhoz, ezért énse a lámpát nézem általában, bár viszonylag ritka hogy találkozok olyannal...

N 2008.04.12. 21:38:14

Nem akarom a Suzukisokat bántani, de miért kell a piros lámpánál egy 300+ lóerős A8 mellől csikorgó gumikkal indulni? Ennyire hisznek Istenben és csodát várnak? Röhelyes volt, még látni is.

danken 2008.04.13. 01:13:08

Nem gondoltam, hogy egyáltalán valaki imádhat egy suzukit, de úgylátszik sokan vannak ilyenek.

EuraMobil 2008.04.13. 09:27:36

Tisztelt Winkler úr!
Ez az e-mail cím kiadás,úszítás,buzdítás nagyon kurucinfós (sic.)(pfuj!).
Ti nem ilyenek vagytok!
Mivanveled? ? ?

Rocko- 2008.04.13. 10:49:19

N 2008.04.12. 21:38:14hát elmondhatja, h megvert egy A8-at. öt méteren, lol.

akarki 2008.04.13. 15:53:57

Annyi pénzért autót lehet venni... Himbatengelyt láttatok már kereszthornyos csavarral (csillagcsavarhúzóval lehet meghúzni) rögzítve? Eláruljam melyik márkánál ez a gyári módszer? :) Nevetséges. Az ój is egy kótvány véleményem szerint. Próbáltam, de nem győzött meg. Inkább használt AUTÓT. Mi is húztunk ki BMW-vel másik BMW-t, aki elakadt a hóban. Csak a másik BMW-n gagyi volt a téligumi, ezen meg nem. Pro és kontra van pár dolog. De a lényeg, hogy egy szánalom, hogy a Suzukisok hogy verik magukat. Keressetek a népítéletben hasonlóan buta beszámolókat autókról. Míg valaki leírja, hogy ez meg ez volt a hiba, addig a Szutyisok meg azt, hogy mennyire nem szar, mennyire megy, kiket aláznak le... Ja, még valami. Én áttam Audit egyszer egy 2 órás buszút közben például 2-t is lerobbanva. Sőt, sok mást is. Mert ezekben van olyan, ami elromolhat. Ha nincs elektromos ablakemelőm, akkor kiröhöghetem azt akinek van és elromlott, vagy sajnálhatom, hogy az én autómban nincs. Amit sose val be az "igazi" Suzukis, szívesebben ülne ő is pl Audiban, de addig is szidja. Ugyanúgy legtöbb esetben velem is a fiatal Suzukisok szoktak csak gyorsítani, de csak mikor előzésre alkalmas a hely, ha jönnek szembe, akkor már nem sietnek. Mint régen a Skodások (kalaposok). Nem lehet, hogy a Suzi anno valami akciós Skodabeszámítást tett Suzi vásárlás esetére? :)

akarki 2008.04.13. 15:55:44

Úgy látom van pár elütésem, elnézést!

akarki 2008.04.13. 16:19:40

totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=40740
Ugye senki nem hiszi el azt a 6000 meg 9000 összeget? Kipufogórendszer saválló anyagból? Első bibi, kérdezz utána egy darab saválló dobnak... Vagy egy sima dobnak... Messze ám még a rendszer, leömlőtől a hátsó dobig... Uram atyám... Remélem százalékért cserébe segít nekem is beszerezni egy rendzsert. Mégha 20 ezer is, és erre 10-et rá kell neki fizetnem... Az sem érdekel, ha ebben a leömlő nincs benne... :D

User1 2008.04.13. 18:36:14

Nekem is Suzukim van, de akárhányszor előztem, soha nem vettem észre, hogy az előttem lévő akadályozza ezt. Szerintem az ilyen egyszerűen nagyon nem normális, azért van belőlük kevés. Ha engem előznek, nekem sem jutna akadályozni ezt. Ha én nem előzőm meg, mert jó nekem a 80, akkor más miért ne tehetné meg, ő nyilván siet, azért előzget.

Elég jól ismerem a Suzukit, 1.3-as WagonR-em van. Gond nélkül lehet vele 130-al menni autópályán 1-2 személlyel. Lehet vele menni 160-al, de 130-al kényelmes és biztonságos. Egyébként ekkor még van tartaléka is, tehát ha menekülni kell, az sem gond.

Kifordított kacagány 2008.04.14. 09:20:10

Jetfighter 2008.04.11. 22:51:53
azért én észre szoktam venni őket időnként. igaz nekem nem V8 van, csak V6 és nem 3-400, csak 200LE. viszont ők ezt nemigen szokták észrevenni és csak erőlködnek állandóan.

Sam8888 2008.04.12. 01:35:50
jókkal haverkodsz te is:)

imi 2008.04.12. 06:18:24
aki más kárán röhög, azt úgy hiszem már nem kell minősíteni, megtette saját maga. a probléma meg nem a típus lelkes híveivel van, csak néhányukkal közülük. sajnos elég nagy számban, de erről meg nem az audis tehet.

akarki 2008.04.13. 15:53:57
érdekes, én egy csomó olyant látok, akit nem érdekel, hogy jönnek szembe.

User1 2008.04.13. 18:36:14
arányaiban tényleg nincs sok ilyen idióta. általában 100-ból 2-3 az aki ilyen, de mivel minden nap találkozik ilyennel az ember, ezért soknak tűnik és talán az is.

vittyer 2008.04.14. 09:26:14

ejj-ejj.
Elég sokat közlekedem,de még soha nem akart velem senki kiállni a lámpánál. Pedig csak egy halvány véerhat felirat koszosodik az ezeréves Passatomon...
Egyszer má gyorsulnék egy eredeti bp-i részerrel.Szánjatok meg ha láttok valahol..ződ színű vagyok:)

Ja:anyumnak vót egy citromsárga SPORT stiftje.
Egyszer kocsikázott felfele a főuccán,és egy barom padlógázzal kikanyarodva összecsukta.
Azóta béna a bal keze:(
Még szerencse hogy kevesett fogyasztott,és olcsó volt.
MEGALOL:(

szurjadneki 2008.04.14. 18:06:02

Először is tisztázzuk, hogy a 82-es Mtz, kedves szuszkás barátom azért 82-es mert 82 lóerős, és nem 75 vagy mennyit írtál. erre mondják, hogy bunkó vagy bugsy. másodszor is a szuszka van 800 kiló, és mivel a motor japán, ugye pörgős, meg elég nyomatékos, ha kitaposod a belét, mint Hamilton a Merci-Wilinek mehet 180-at. ja és az ellentábornak: az 1.4-es opel astra 8v is megy 200at sőt az négyben, a 2000-es vectra 2. fokozatban 130-at, az E46-os 330d meg kettőben csak 80-at. szal a váltón rohadtul sok múlik.

MRX-7 2008.04.15. 15:57:08

Megnézném én azt az 1.4-es Opelt 4-ben 200-nál... "Mesemondó szurjadneki"

szurjadneki 2008.04.15. 17:19:09

konkrétan leszarom, hogy megy-e 200-at vagy sem, nekem ismerős mondta, hogy igaz-e pasz, de tuti hogy közeledik a bűvös szám felé, pasz, ritkán tudok astrat hajtani(am. abból két fajta van, a 60lovas retek és a 80lovas nemongyammi,meg persze a 16V), jelzésképpen írtam, hogy mehet a szuszka 180-at, könnyű kasztni, jó motor, csak hát a halálfélelem... am(és ezt már tapasztalatből) 2107-es 1500-ös zsiga is megy 170-180at igaz, az agyát is kiszúrod. az a baj hogy a suhanc kölykök vesznek egy ilyen szuzit,és akkor bazzeee megy mint állat aztán mikor jön a kanyar hopp be kéne fordulni...

akarki 2008.04.15. 18:37:45

WagonR-ed van? Próbáltátok már a egyedül megyek, aztán beülnek még ketten játékot? Rettentően jó halálfélelmet lehet átélni 90-nél is. Csak meg kell szokni, hogy 1 személlyel hogy viselkedik. Aztán plusz 2 80-85 kilós haverral annyira megemelkedik a súlypont, hogy hihetetlenül instabil lesz... Mint az Agila is, ami ugye testvér. Illetve a hasonló jószágok.

AP (törölt) 2008.04.15. 23:12:49

szurjadneki: ja, a zsiga is megy óra szerint 180-at, nekem az előző kocsim négyesben leforogta óra szerint a 160-at.
radar szerint 140 volt.
Most a Swift óra szerint 150-et megy, és a radar mutat 140-et. (nagyobb a kerék mint a gyári, ezért a gyári km óra csalása is kisebb mértékű)
Tehát egyforma kotvány mind a kettő, csak a Swift ugyanazt fele annyi benzinből megoldja.

Peetee 2008.04.15. 23:41:46

Hát írtam pár sors a csávónak...és ez lett a válasz....(a beteg elméje a Földnek):
Hi!

Örvendek,h válaszoltál.
Nem a leveled szerinti sorrenben ragálok.
Nekem volt már birságom, mert itt-ott kicsit sok lett. Han eked (állításod szerint) még sosem volt büntetésed, akkor vagy nagyon keveset vezettél eddig, vagy Te vagy a szódásüveg-szemüveg, és mindig minden szabályt betartasz).
Én balesetet is okoztam(nem személysérülésest) egyetlen egyszer, ez kb. a 100.000.-ik km magasságában történt, azóta tudom mi a sok, és utólag visszagondolva azóta tartom magam jó vezetőnek. Azóta vezettem ennek a dupláját baleset nélkül. Tudom mi a "90%" mi a "110%", mi az ami sok. Megvan a mérce, mikor/mit lehet és mit nem. Nem szeretnék úgy vezetni mint Te, mert félek, pórul járnék. Az,h pályán elvonatozgatsz a stifteddel...úgy nem nehéz bírság nélkül kocsizni..én korábban 4 teljes éven át havi 4000-4500km-t vezettem 95% lakott területen belül. Más napi 6-7 órát(150-250km) kocsizni városon belül, mint ugyanezt a távot letudni pályát 1.5-2 óra alatt, a megengedett sebességet egyszer sem túllépve - ergo 0 kockázat a birságra).
A kazettás magnóról annyit,h most egy Song GT500 van az autómban. Abban a 7 éves autóban, ami az enyém, hitellel nem terhelt...kőkeményen megdolgoztam érte, ahogy az első kocsimért is(Peugeot 205), amiért esőben/hidegben motoroztam össze pizzafutiként 4 hónapon át közel 11.000km-t.
Nem szoktam a 40es táblánál 30al menni, az engem is bosszant, ha más tönymörög előttem.

De nem akarom ezt folytatni, mert nem fogunk jutni sehova.
Te is fasz@ gyerek vagy, meg én is, de:

Ha neked megfelel a stift, úgy ahogy van csörgősen, csattogósan, nagykerékkel - 180al, napi 100-150km-t..hát tessék, de nekem ennél magasabbak az igényeim.
A külömség abba rejlik,h én nem akarok többnek látszani, mint aki/ami v.ok(és ez az autómra is igaz, mert az is én vagyok), és nem irogatok akkora f@szásgot a totalcar-ra, hogy az a szerkesztőségben is leveri a lécet. Így aztán engem nem tesznek közszemlére, és nem kapok sokszáz (remélem volt annyi) e-mailt...de betyár ember vagy - mondom - ha mindegyikre válaszolsz.

Balesetmentes közlekedést kívánok ! ! !

Peti


Hello!

Olvastam a csodálatos eszmefuttatásodat amit a Totalcar-ra küldtél.
Örülök,h van autód(ha egyáltalán a Tied és nem Apué) vagy csak szeretnél autót, és már képzelsz magadnak egy utópiát, amint a 15 éves stift-et erőlteted az M1-es bicskei lejtőjén már-már közelítve a 180at.
Megsúgom, a 195-ös kerékkel az életbe nem megy a stift 180at...persze az óra mutathat akármit...ha kicserélem a Clio-m óracsoportján a számlapot, én is megyek 200at, sőt ha kreatív vagyok és rajzolok valami szépet, még 300at is.
Az,h öntesz injektortisztítót, meg még az ördögsetudja mit a kocsidba, attól még nem fogja 20-30%-al felülmúlni újkori állapotának gyár által meghatározott paramétereit.
És attól,hogy 1km-en mentél padlógázon(állítólag 180al), azátn Apa még 2 hétig bejárt dolgozni a kocsival amíg ki nem fogyott a tank...perzse,h 6 liter a fogyasztás.
Aztán az se nagy durranás,h a 600kg-os Mutyukiddal (állítólag) lenyomtál egy rád ügyet sem vető 35körüli hölgyikét az 1.4es Focussal, akit a Te lúzer motorbőgetésed helyett inkább az unalmában pityergéssel vigasztalódó csemetéje kötött le. Így nem csoda,h lenyomtad, neked meg 3 hétig hízott a májad,h mekkora sztár voltál mikor beszabadultál a városba, ahol van közlekedési lámpa, meg 2*2sáv.

Örülök,h annyi sütnivalód legalább van,h a Totalcar-t olvasod, és a számítógépet is tudod kezelni hiszen küldtél 1 e-mailt.
De nem lennék sem a kocsid, sem a szomszédod, se a környezetedben közlekedő autóstárs, mert gyanítom,h ön- és közveszélyes vagy...az öntömjénező leveledből legalábbis nekem ez jön át.

És ezért spam-ellek szét, remélem 100admagammal' együtt :)


Bye !


Üdvözölek

A leveledre válaszolva:

Nem apucié a járgány szerencsére saját tulajdonom (-:
Nem egy km ment 180 al legalább húsz km és ez általában minnden nap pályán!
Városban nem nyomjuk csak tudod van egy két nagyképű Audis és még sórólhatnám mert nekik apuci veszi az autó meg a jogsit a piacon na mindegy na az ilyenek szeretem otthagyni lámpánál. Meg akik ki szólva az ablakon lefikázák a kocsit mely 15 éves de nem rohad nem ugy mint a 4 éves márkás autók.
Napi szinten kb 100-150 km vezetek.
Ha nem ismernéd a suzuki 805 kg .
De ezek szerint ilyen vagy. De nem baj én szerintem szeretnél te ugy vezetni mint én.
Ésszel vezetek tudod ismerem a féket is.
És már nagyon unom hogy mindenütt fikázzák a Swiftet igaz egy kicsitt csörög és, akinek ez böven megfelel akkor mi van?!. Biztosra veszem Te is olyan vagy mint a többi soför meglátja a negyvenes táblát és megyen 30 mert bevagytok...... a bírságra. Elöre préselt üléssel kazzetás rádíóval 40 diopriás szemüveggel.
Hozzá teszem engem egyszer se kapott el egy trafi sem még egy rendör sem..
Jó hogy te is megtanultál irni de ha már itt tartasz olvass el el egy suzuki könyvet és talán tisztába leszel a dolgokkal. És számolni meg én tudok mert nem 15 hanem 14 . Gépet már 5 éves korom ota kezelek és mindennap azon dolgozom. E-Mailt már akkor is irtam amikor te még meg se voltál+!

Üdv:
Jó munkát

kj 2008.04.16. 18:22:42

hosszadalmasan olvasva borzongok tőletek, 15éve vagyok kamionsofőr, voltam már nyugaton,keleten,sőt egyszer sikerült Amerikába is kijutnom, persze kamionnal, de szinte sehol nem tapasztalom azt ami itt megy ebben az országban, és teljesen mindegy hogy fiatal a sofőr vagy öregebb, mindenki mint a vad barom nyomja neki, szerintem a forma-1 kártékony hatással van az emberekre.nekem kevés idő jutt kocsikázásra, de mikor arra kerül a sor olyan autóban akarok ülni, amiben jól érzem magam. és nem fikázom se a szuzukit, sem más márkát. édesapámnak is szuzuki swiftje van ezres 99évjáratú ha jól emlékszem, nincs azzal semmi baj, apa nagyon szereti, mert kicsi keveset fogyaszt, és saját véleményem szerint törik a opel corsa is úgy mint a swift. feleseégem egy citroen xsaraval nyomja azzal is meg van elégedve, én meg, mivelhogy nekem számít hogy kényelemben érezzem magam, egy e46-os 320d-m van, de nem vallom magam nagy béemvésnek, évente kb 5000km ha belemegy, és én azt mondom, hogy be kell tartani a szabályokat, jó 30as táblánál én sem lassítok le 30ra elég a 40is szerintem, de kérdem, ha külföldön, főleg svájcban, belgiumban stb be tudják tartani a szabályokat akkor mi mért nem tudjuk?erre szeretnék a nagyokosoktól választ kapni, higyétek el sokkal kevesebb baleset lenne. 21éve van jogsim, azóta vezetek autót, kamiont meg 15éve, eddig egyszer volt csak karambolom, egy srác a kanyart ideális ívben vette, de nem számított rám, szerencsére el tudtam kerülni a frontális ütközést, de így is belémjött, én meg az árokba teljes rakománnyal...szép volt. és utána kaptam a fejmosást, hogy a kamionosok meg ehez hasonlók...legyünk tisztelettel a másikra, tiszteljök a másik döntését, és mindig csak ésszel vezesetek(2kollégámat kellet már elbúcsusztatni gyorshajtás miatt) üdvözlettel: kj

Majjo 2008.05.14. 09:41:10

A kamionosoktól én is borzongok.
Külföldön is szokás a 60-al száguldó kollegát 61-el előzni, vagy ráhúzni a pótkocsit a babakocsos anyukákra?

Power · http://www.fgls.hu 2008.05.15. 12:17:36

Ebbe az országba az a baj hogy mindenki siet meg minden. Az utakat is azért nem javítják sz.tem mert akkor még jobban nyomná mindenki. Meg azt nem birom hogy mi a fa.nak kell állandóan kapartatni hogy né mán mien fa.a vagyok meg stb.
Mi gyorsultunk már Suzukival 1,3 assal (4 en ültünk benne) valami komolyabb verdával talán Opel, vagy Saab már este volt igy annyira nem látszodott kb 40 ig elsök voltunk, utána meg már nem.
Jó a Suzuki meg minden de ha megy is 180 at nem arra valo, akkor se ha 195 ös gumik vannak rajta.
Azt kéne csinálni hogy mikor valaki megy át a zebrán kocsi meg elhuz elötte mint a szél bicsakakulccsal kicsit ... és rájönne talán.

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2009.09.08. 21:23:36

@sipike78: Mindig nagy élvezettel olvasom a hozzászólásaidat.. :))
Bár a múltkor azé' elég direkt módon küldted el azt a manust aki arról a (talán PLC) programról hadovált!

180 -at miért jó a régi Suzukival menni?
Az én Astrám a GPS -em szerint 195 -öt megy enyhe hátszélben, de 175 fölött már kezd halálfélelmem lenni, pedig amúgy hibátlan a kocsim műszaki állapota. Egy Suzukiba milyen lehet a 180?
Vagy csak én vagyok a magam 40 évével "vénszar"?

P. biker 2010.03.06. 19:48:24

Én is 40 vagyok, de 85 le-s 1,3-as 16v-s Suzimban nem féltem a végsebességnél, 192km/h, 4-ben, az ötödik, az kímélő fokozat, ha kipörögne 248 lenne 6000-es fordulaton, de az más kategória. Míg az F Opel astrának a lágy rugózásától tengeri beteg lettem.

P. biker 2010.03.06. 19:59:48

A kamionosokról annyit, hogy amikor mentem Dunaújvárosba, Seregélyes felől, mindegyik 70-el ment mikor utol értem, én 120 körül utazok, főúton, ha az az útviszonyok engedik, és érdekes, mire megelőzőm, már 110-el mennek, tisztelet a kivételnek.
Ha engem előznek még el is engedem a gázt. Mért nem lehet így közlekedni?

Abroncs a csúcs 2012.05.17. 20:28:00

Hali mindenkinek van egy Izs planeta 3-as típusu motorom és azt tudom, hogy a sport izseken lehet kuplung nélkül váltani de az én izs planeta 3-as omon lehet?
süti beállítások módosítása