A tavalyi év után nem szakad meg Ifj.Tóth János külföldi ralis fellépéssorozata, továbbra is nyomul az IRC versenyeken a Peugeot 207 Super2000-es versenyautóval. Janika hétszeres magyar bajnokként tavaly kezdte szereplését a külföldi szériában, és úgy tűnik, a támogatói elégedettek vele, mert idén folytathatja. Nem sok változás látható a csapatnál a navigátor Tagai Róbert az autó a már említett Peugeot 207 S2000 és az idényben öt versenyt terveznek (a 10-ből) ami mellesleg kettővel több, mint a tavalyiak. A szervizelést ebben a szezonban is a Tagai Racing Technology intézi. A csapatfőnök – Tagai Tamás – elárulta, hogy az autó (a Peugeot egyébként tavaly megnyerte a márkabajnokságot) a téli fejlesztések során 15 lóerővel erősebb lett, és új váltóházat is dobtak alá.
Az IRC-sorozat menetrendje (aláhúzva a futamok, amelyeken Janikáék rajthoz állnak)
- Április 4-6. Török-rali, Isztambul (murva)
- Május 9-10. Portugál-rali (murva)
- Június 27-28. Ypres-rali, Belgium (aszfalt)
- Július 11-12. Orosz-rali (murva)
- Augusztus 1-2. Madeira-rali, Portugália (aszfalt)
- Augusztus 22-23. Barum-rali, Csehország (aszfalt)
- Szeptember 12-13. Asztúria-rali, Spanyolország (aszfalt)
- Szeptember 25-27. San Remo-rali, Olaszország (aszfalt)
- Október 23-25. Valais-rali, Svájc (aszfalt)
- Kína-rali (murva)
A Peugeot 207 Super 2000 adatai
| MOTOR | |
| Típus | EW 10 J4S |
| Beépítés | Elöl keresztben |
| Lökettérfogat | 1998 cm3 |
| Hengerszám | 4 |
| Teljesítmény (LE) | 295 |
| Nyomaték (Nm) | 260 |
| Maximális fordulatszám | 8500 |
| Befecskendezés | Magneti Marelli |
| Fojtószelepház | Szimpla pillangószelep |
| Szelepszám | 16 |
| ERŐÁTVITEL | |
| Típus | Összkerékhajtás |
| Tengelykapcsoló | Kéttárcsás |
| Sebességváltó | Hatfokozatú, szekvenciális |
| Differential | 3 automatikusan záró differenciál |
| VÁZ | |
| Felépítés | Önhordó + bukócső-rendszer |
| Futómű elöl | MacPherson, Peugeot csillapítókkal |
| Futómű hátul | MacPherson, Peugeot csillapítókkal |
| FÉK/KORMÁNY | |
| Első fék | Brembo 4 négydugattyús féknyereg |
| Átmérő 300 mm (laza talaj) 355 mm (aszfalt) | |
| Hátsó fék | Brembo 4 négydugattyús féknyereg |
| Átmérő 300 mm (aszfalt és laza talaj) | |
| Kormány | Hidraulikus szervo |
| Kerék, aszfalt | 18 colos |
| Kerék, murva | 15 colos |
| MÉRETEK | |
| Hosszúság | 4.03 m |
| Szélesség | 1.80 m |
| Tengelytáv | 2.56 m |
| Minimális súly | 1100 kg aszfalt / 1150 kg laza talaj |
| Tank űrtartalma | 80 liter |

